reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!

Autor: Redakce | Publikováno: 16.4.2011 | Rubrika: Video
Ilustrace

Prezidentem Václavem Havlem oceněná osobnost... Medaile za zásluhy III. stupně...

Ligu pije ale první.

 

 

  

 

reklama
3966 čtenářů | 72 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!
(Fiter, 16.4.2011 6:55:58)
Odpovědět
Parádní snímek.Jeden ochlasta větší než druhý.Tak bych rád věděl kolik prochlastal Havel se svými kamarádíčky peněz daňových poplatníků když se dostal na hrad.Drahý chlast tam musel téci proudem.
Re: Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!
(Emigrant, 17.4.2011 5:29:42)
Odpovědět
Z duveryhodneho zdroje jsem se v roce 1990 dozvedel, ze za rok se na hrade vypilo vic nez za bolsevika za celych 41 let, takze nezbylo skoro nic. A rozhodne to byly kvalitni stare zasoby. Jsem si jist ze to tak pokracovalo i po dalsi leta. Ale Havlovi se clovek divit ani nemuze, jeho rodina na to byla zvykla jak pred valkou, tak behem valky diky stykum s vladnouci garniturou, a on i pak za bolsevika. "Chudak disident" mel pekne bydleni, Hradecek (kde StB natacelo disidenty), mercedesa, valutove konto - prisun valut pro Chartu (ze kterych si uzival jen on a jemu blizky okruh pratel). Ve fesackem vezeni mu nosili jidlo z hotelu, takze si stezovat moc nemohl. Pak se vydaril predem dobre zrezirovany samet, ze ktereho mely obe strany velky zisk. V privatizaci dostal jako prvni Barrandov a Lucernu asi za 250 milonu (v rozporu s Benesovymi dekrety), zatimco jeste mnoho lidi dodnes ceka na navraceni majetku (hlavne krajanu ze zahranici). Svuj podil v Lucerne pak prodal kamaradickovi od StB, takze byl hned za vodou. Zatimco lid si naivne zvonil klicema a poslouchal ze nejsme jako oni, a ze pravda a laska zvitezi, tak uz se pripravovalo zplundrovani Ceskoslovenska, a pak Ceska. Myslim ze ceskemu narodu uplne stacil jeden Vaclav, a ti dalsi dva byla jen chyba osudu, za kterou Cesi budou jeste dlouho platit.
Re: Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!
(sousedka, 16.4.2011 8:03:46)
Odpovědět
Tož, kdo chce kam, pomožme mu tam
Re: Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!
(Ka, 16.4.2011 8:11:59)
Odpovědět
Ano - vzor další naší nové kultury a politiky.
Re: Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!
(Jaan Ttesař, 16.4.2011 14:46:34)
Odpovědět
Ožralý Landovský a Havel, jasou pro mě přijatelnější než než v parlamentu a na Hradě vyšinutá banda zlodějů, příživníků, psychopatů, podvodníků, agentů KGB a gaunerů. Landovský je proti těmto hajzlům naprosto neškodný, ovšem takový Hájek, Klaus, Gross, Bátora, Langer, Paroubek, Grebeníček, B. Sobotka a další to je skutečně nebezpečná sebranka pro tento národ.
Re: Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!
(Stilet, 16.4.2011 15:25:31)
Odpovědět
Že by pán patřil mezi ně, mezi ty ožralá indivisdua? A kde by pán vzal lepší, nežli tam ve vládě a parlamentu právě jsou? Že by to byl on? Tak to má jistotu že bde vzat na nebesa ještě v živém stavu. Vemte si na dlani chlup když tam není. Všichni jste dítka erý komunistického panování.
Díval jsem se na ten záběr a viděl jsem tam i policisty. Stát se něco takového ve starých západních zemích, okamžitě by mu policie dala klepeta, zatkla a hned ráno by byl postaven před soudce a opravdu by to Landovskému neprošlo. Za vlády Bushe zatkla policie i jeho dceru a také byla postavena před soudce a potrestaná. V ČR je to nemyslitelné. Kamarádí Havla jsou beztrestní ať spáchají cokoliv a nejen kamarádí Havla. Prostě země šlendriánu. Do kriminálu za přestupky chodí ve slušných zemích i lepší herci, nežli je ten kašpar Landovský
Re: Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!
(Niky, 16.4.2011 15:53:00)
Odpovědět
Svatá pravda Stilete!
Re: Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!
(snufina, 16.4.2011 16:52:35)
Odpovědět
Pravda, pravdoucí. Zajímavé by bylo, kdyby se to dotáhlo do konce jako v Americe. To by bylo OBCHÁZENÍ!!!! (není to překlep).
Re: Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!
(Aleš, 16.4.2011 17:33:39)
Odpovědět
To máte dost bujné představy, když si myslíte, že můžete natáčet člověka bez jeho souhlasu a následně jej ještě zavřít do kriminálu.
Landovský je možná ochlasta a hulvát, ale před komunisty se, na rozdíl od mnohých jiných, neohýbal.
Tyhle články o zkaženosti někdejších disidentů ze všeho nejvíc připomínají Rudé právo a další hlásné trouby předlistopadového režimu, zřejmě k nim máte blíže než jste ochotni sami sobě přiznat.
Re: Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!
(Tonda Koniášů, 16.4.2011 18:12:38)
Odpovědět
Fešáku, v prvé řadě jde o slušné chování, o tom mám představu.
To, že jsem svého času poslal soudruha předsedu KSČ do... (přímo tam), že jsem roztrhal provokativně 3x po sobě průkaz SSM, který mě byl vystaven, bez mého vědomí a bez mé jakékoliv žádosti a hodil jej do koše a další podobné, tehdy excesy.
Chceš snad říci, že mám nyní jakékoli právo, být za tyto skutky na veřejnosti sprostý, vulgární, porušovat zákony atd.?
Bohužel asi nejsi sám, kdo si to dnes myslí.
Landovský zdaleka nebyl sám, kdo neohýbal hřbet. Kde jsou vězňové z Jáchymova a další, kteří za své přesvědčení a odpor, nebo nesouhlas k tehdejšímu réžimu byli persekuováni daleko víc, než nějaký ochlasta a kverulant.
Tito by snad všichni měli mít právo dnes nectít zákon?
Máš trochu divný postoj a náhled na svět.
Re: Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!
(Aleš, 16.4.2011 18:41:18)
Odpovědět
Podsouváte mi něco, co jsem neřekl a pak odsuzujete můj pohled na svět. To už je tady taková tradice.
Jestli pan Landovský jezdí opilý, ať za to dostane pokutu jako každý jiný. Já psal, jako odpověď na předchozího diskutujícího, že nelze dost dobře zavírat lidi za to, že jsou sprostí, když je někdo bez jejich svolení natáčí.
Samozřejmě jsou lidé, kteří za komunismu trpěli víc, jiní se ale zase jenom vezli, nebo z toho systému ještě profitovali. Pan Landovský se komunistům vzepřel, a to je třeba uznat, nedá se to smazat tím, že jiní na tom byli hůř.
Re: Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!
(Tonda Koniášů, 16.4.2011 18:59:00)
Odpovědět
Nepodsouvám, a nevím o jaké tradici hovoříš.
Lanďák si za své průsery může sám. Převážně si je nadrobil za chlast a vulgaritu. To byl jeden z jeho problémů, proč musel emigrovat. Ne pro politiku. Z té si už udělal přidruženou výrobu, protože takto se lépe ukazovalo, jakým je mučedníkem.
Tento incident nebyl první, a vždy jej z podobných vytáhl mocnější ochlasta, proto zřejmě byla na místě kamera, aby neměl možnost manipulovat.

Jak k tomu přijdu např. já, nebo kdokoliv jiný, když jsem na každém kroku monitorován kamerami, také bez mého souhlasu a dokonce i bez mého vědomí. Jaký je rozdíl, mezi tím, jestli je kamera schována v kandelábru, nebo ji někdo drží v ruce?

Landovského nikdo nezavíral jen za to, že byl sprostý, U toho videa, nic z toho nepadlo. Ale jestli je napitý a agresivní, tak patří na záchytku, a ne zpět za volant.
Tohle snad nepovažuješ za zavírání, anebo ano?

Neber to jako návod, k něčemu špatnému, ale dej si pivo, předjeď před policajta a začni mu nadávat... a uvidíš, jak s tebou zametou. Proč by měl mít někdo privilégia?
Re: Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!
(Aleš, 16.4.2011 19:25:18)
Odpovědět
Hovořím o zvyku místních diskutujících předhazovat oponentům něco, co nikdy neřekli a pak je za to peskovat, říká se tomu demagogie a je to metoda, kterou v politice používají populisté v běžném životě pak především hlupáci.

Jestli Vás někde snímá bezpečnostní kamera, je to něco zcela jiného, než když Vás začne bez Vašeho souhlasu natáčet novinář, který ten záznam pak zveřejní, to byste snad mohl pochopit.

O zavírání mluvil předchozí diskutující, na kterého jsem reagoval, už nevím, jak Vám to jinak říct, přečtěte si předchozí příspěvky. Jestli byl opilý, tak s ním měli naložit jako s každým jiným, to už jsem také psal. V tom záznamu ale nevidím, že by měl nějaká privilegia, jestli Vy ano, tak napište jaká.

Vaše tvrzení, že si udělal z politiky "přidruženou výrobu" je v podstatě jen nadávka. Tu Chartu prostě podepsal a měl z toho problémy, to neokecáte, to je fakt, ať už je ten člověk lidsky jakýkoli.
Re: Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!
(Stilet, 16.4.2011 21:54:32)
Odpovědět
Vypadá to, že Landovský neohýbal ten hřbet jen dokud nebyl jak pupenec. To ale není projevem statečnosti. Podle vystupování a řevu Landovského v tomto případě, je jasné že je to jen starý ožrala a pochybují že by ho vážně brala STB. Také sílně pochybují, že by projevoval za komoušu nějakou statečnost. Zřejmě jste fanda Landovského a podléháte klamu, že herci a jiní lidé od kumštu jsou lidé stateční. Nejsou!
Re: Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!
(Aleš, 17.4.2011 16:41:26)
Odpovědět
Tak herci a jiní lidé od kumštu nejsou stateční? A máte pro ně ještě jiné škaltulky? Co třeba "takzvaní umělci" nebo rovnou "rozvraceči státního zřízení". Vy o Landovském možná pochybujete, zato já o Vás začínám mít docela jasno.

Nejsem Ladovského fanoušek, je to samorost, hulvát a opilec, ale Vy reprezentujete demagogii a hyenismus, proti kterým dost dobře nelze mlčet.
Re: Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!
(Niky, 16.4.2011 18:30:08)
Odpovědět
Aleši,vážně si myslíte,že Landovský neohýbal hřbet,stačí se podívat na jeho kamaráda soudruha Havla!!!!
Re: Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!
(Aleš, 16.4.2011 18:43:51)
Odpovědět
Podívat na soudruha Havla? Ale prosím, Havel byl vězněný, zastával podružné práce, nesměl publikovat a sledovala ho policie. Jaké hrdinské skutky jste tehdy dělal Vy?
Re: Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!
(Niky, 16.4.2011 19:00:13)
Odpovědět
Aleši,Havel měl už za komunistů estébáckou ochranku.Stačí se podívat na CHartu77,to jsou bolševici a fašisti.Taková je i EU!!!! Co se mě týče,nebyl jsem ani svazák,natož komunista.
Re: Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!
(Aleš, 16.4.2011 19:12:55)
Odpovědět
Pěkně papouškujete, co Vám Euportál lije do hlavy, možná dostanete časem od pana Petříka diplom nebo čestné uznání.
Re: Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!
(Niky, 16.4.2011 19:30:06)
Odpovědět
Nic nepapouškuju,chodil jsem na Václaváků do Tatran baru a na Karlák do Černého pivovaru,co jsem tam viděl mě stačilo,nepotřebuju žádnou nápovědu!
Re: Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!
(Aleš, 16.4.2011 19:33:59)
Odpovědět
Skvělá kvalifikace! Jako návštěvník náleven přece musíte být expertem na Chartu 77 a EU, kvalifikoval jste se tam ještě pro nějaké další obory?
Re: Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!
(querty, 16.4.2011 21:57:14)
Odpovědět
Jako návštěvník náleven skvělá kvalifikace na presidenta republiky!
Jako návštěvník náleven nemusí být zrovna ministrem obrany.
Re: Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!
(Aleš, 16.4.2011 22:21:33)
Odpovědět
Ano, zvláště před zavíračkou bývá v různých lokálech spousta státníků, ministrů nebo třeba fotbalových trenérů, najdete tam odborníky na cokoli. Jaká je Vaše specializace?
Re: Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!
(D.P., 17.4.2011 9:56:15)
Odpovědět
Havel byl mnoho let sledován StB. Tak z toho uděláme, že "měl už za komunistů estébáckou ochranku". Jako vtip dobré, ale jestli to myslíte opravdu vážně...
Re: Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!
(Tonda Koniášů, 16.4.2011 19:05:34)
Odpovědět
Podle těchto slov, mi připadáš, že Ti ještě teče mléko po bradě.
(bez urážky)
To je jako ze školní učebnice.
Copak ještě víš o ""panu havlovi""?
Re: Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!
(Aleš, 16.4.2011 19:30:46)
Odpovědět
Mně zase připadá (rovněž bez urážky), že Vy máte u úst stále pěnu. Je mi jedno, jestli Vám to připadá jako z učebnice, to jsou prostě fakta. To lidé jako Vy šíří drby (mnohdy zcela nepodložené), kterými se snaží někoho pošpinit. Měl bych se tedy zeptat spíš já Vás, "Co ještě víte o panu Havlovi"?

Mimochodem, nepamatuji se, že bychom se domluvili na tykání, když tolik pranýřujete cizí hulvátství, mohl byste snad dodržovat alespoň základní zásady slušnosti.
Re: Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!
(Tonda koniášů, 16.4.2011 19:50:14)
Odpovědět
Na tykání jsme se nedomluvili, to máte pane úplnou pravdu.
Omlouvám se, a velmi mě to mrzí, že jsem Vás poctil tykáním, což dělám pouze z přátelského gesta.
Ale Vy se svými názory nemůžete být mým přítelem.

Ještě jedou se omlouvám, a zůstávejte se svými názory v míru a pravdě a lásce!
Re: Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!
(Aleš, 16.4.2011 20:55:03)
Odpovědět
Vy z těch několika vět víte něco o mých názorech? Nebo jste mi zase jen nějaké přisoudil?

Přemýšlím, co bych popřál já Vám, snad jen, abyste se občas zamyslel nad slovy jako demagogie a manipulace.
Re: Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!
(querty, 16.4.2011 21:57:55)
Odpovědět
blb se pozná dříve,než po několka větách
Re: Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!
(Aleš, 16.4.2011 22:01:45)
Odpovědět
Hloupým lidem připadá všechno hloupé.
Re: Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!
(querty, 16.4.2011 22:16:17)
Odpovědět
nezpochybnitelně to tady dokazuješ
Re: Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!
(Aleš, 16.4.2011 22:19:02)
Odpovědět
To máte pravdu, tady stačí nejít s davem a hned se najde někdo, kdo se odkope.
Re: Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!
(Stilet, 16.4.2011 21:59:40)
Odpovědět
Že Havel zastával podružné práce? K smíchu! Jen krátce pracoval v Trutnovském pivovaru a to poprvé a naposled v životě. A tam šel pracovat jen ze svého rozmaru a dlouho to nevydržel. Nikdy pracovat a vydělávat si rukami nemusel. Měl vždy dosti peněz z neznámích zdroju. A ty nemohl dostávat bez vědomí a soulasu STB.
Re: Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!
(Aleš, 16.4.2011 22:17:32)
Odpovědět
Pokud vím, tak dělal taky např. kulisáka. Nikdy se netajil, že jej podporovali přátelé ze zahraničí a určité příjmy musel mít také z uvádění svých her (Německo, USA).

Osobně mu některé věci také zazlívám, především to, že se nikdy moc nestaral o majetek, který restituoval. Ale, co čtu na tomhle webu to je prostě většinou jen demagogické kydání špíny.
Re: Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!
(Stilet, 17.4.2011 14:43:20)
Odpovědět
A máte tušení jaký plat v divadlech měli kulisáci? Já to totíž vím. Stýkal jsem se s těmi herci a kulisáky. Kapesné hornického učně třetím rokem bylo větší nežli byl plat kulisáku i mnoha hercu Krajských divadel. Prostě Havel se pletl jen u divadla a jako kulisák neměl osmi hodinovou pracovní dobu, ale byl přece "vot kumštu" a to je něco. Byl výkvětem a vůbec se nenadřel. Nevím, zda vy jste knězem jeho božského kůltu nebo jen věřícím.
Re: Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!
(Aleš, 17.4.2011 16:49:54)
Odpovědět
A co má být? Vždyť jen potvrzujete, co jsem napsal, že po určitou dobu zastával jen podřadná zaměstnání.

S kněžským nebo velekněžským kádrováním se jděte vycpat, je dost ubohé škatulkovat lidi jen proto, že nekývají stejným blbinám jako Vy.
Re: Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!
(Stilet, 17.4.2011 20:14:49)
Odpovědět
Jenže to pro Havla vůbec nebylo podřadné zaměstnání. To žádný by také nepovažoval. Patříl přece k elitě od divadla. Podřadné pro něj bylo, jen to zaměstnáni v Trutnovském pivovaru, ale tam pracoval jen z rozmaru a aby svět viděl, že on musí makat v dělnické profesi on "umlělec" a když se o tom napsalo, tak se na to zaměstnání vybodl. Opravdu tam pracovat nemusel ale pomohlo mu to v reklamě. Peníze měl a dokonce mohl jezdit už asi od padesátých let na navštěvu strýčka do Vídně.
Re: Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!
(D.P., 17.4.2011 10:06:17)
Odpovědět
Havel měl zcela legální příjmy z autorských práv. Jeho hry byly u nás sice zakázané, hrály se však na Západě (ano hrály, takže to asi zase takové "slátaniny" nebudou). A Stilete, slovo neznámých se píše s tvrdým y.
Re: Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!
(cook, 17.4.2011 11:49:32)
Odpovědět
No jo,ale tehdy tady platil devizový zákon.A pokud by byl Havel "skutečně"veden jako protistátní živel,tak by mu státní moc měla pravomoc zabavit příjmy z činosti proti stávajícímu režimu.To že mu umožnili čerpat peníze z ciziny je dost podezřelé.Co se týče jeho díla,to se bez mučení přiznám že tomu nerozumím a nelíbí se mě.Ale na střední škole ve čtvrˇáku a částečně i ke konci třeťáku jsme to měli jako povinou četbu a můžu říci že to pro mě byla pěkná slátanina bez hlavy a paty.
Re: Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!
(Stilet, 17.4.2011 14:36:48)
Odpovědět
D.P. a jak se dostaly jeho hry na Západ? Bez Dalie je na Západ nemohl prodávat a také valuty mohl brát také jen přes Daliu. Jinak by ho zavřeli pro spekulaci s valutami. A kdopak že to ředitelovat Dalií? Vysoký dustojník STB, jako všude kde se obchodovalo se Západem. Tá "dramata" Havlova také mohla jít do zahraničí výhradně přes Daliu a jedině na smlovu té Dalie se zahraničními producenty. A že by se na Západě potrhali touhou vidět tá pitomá dramata? Nedostával ty valuty také přes Daliu z Pražské Kachlikárny? Mám takový dojem že ano.
Re: Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!
(Stilet, 17.4.2011 14:56:07)
Odpovědět
Pravda je to chyba ale takových chyb se dopouští i profesionální psáči. Přehlédl jsem a když uvážíte že žijí už 43 rok daleko od Čech, tak můžete občas mou gramatickou chybu přehlédnout. Jíní za tu dobu český už úplně zapoměli.


Vámi obdivovaný Havel nemohl bez svolení STB žádné valuty ze zahraničí dostávat ani jeho pitomá dramata se do zahraničí bez STB nemohla dostat. Vše se dělalo na základě mezistátních smluv. Jeho hry se nemohli nikde bez té smlovy produkovat, neb by to bylo porušení autorských práv a ty se nemohly dělat bez té smlovy kterou byla monopolní Dalia. To nevíte kolik lidí bylo zavřeno pro spekuaci s nezákoně získanými valutami? V r. 1970 jsme poslali tetě pouhý jeden dolar jako suvenýr. V dopise byl přidán příkaz, že ten dolar musí teta donést okamžitě do Banky. I V kriminále jsem potkal několik lidí, kteří dostávali osm roku za nezákoné vlastnění valut. A že by Havel už mohl?
Re: Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!
(Aleš, 17.4.2011 16:58:19)
Odpovědět
Prosím Vás nehrajte si tady na všeználka. Přestava, že by státní podnik prodával práva na hry, které tady byly zakázané je dost komická. Neříkám, že vím, jak to bylo, Vy ale také ne, tak tady nemachrujte s výplatami od Stb, je to od Vás jen jedovatý plivanec nic víc.
Re: Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!
(Stilet, 17.4.2011 20:20:54)
Odpovědět
Tak to víte houbeles Aleší. Samozřejmě že bez Dalie nesměl nic ani ty svá "dramata" vyvážet a také jen přes Daliu mohl brát valuty ty "tantiemy". Takže ty valuty vůbec nemusely mít původ na Západě. Pro vývoz výtvarného umění byla zase Artia bez níž se zase to výtvarné umění nesmělo vyvvézt. A i Artiu vedl vysoký dustojník STB, jako všechny a všechno, co obchodovalo se Západem. A proč vám táto fakta tak smrdí Aleši?
Re: Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!
(Aleš, 17.4.2011 22:14:05)
Odpovědět
Prosím Vás máte vůbec tušení, jak se šířila samizdatová literatura? Takové věci se posílaly neoficiálně přes kurýry, aby je bezpečnost nezabavila, stejným způsobem se sem různé věci dovážely. S tou Daliou jste jak zaseknutá deska. Představa, že by hry zrovna takového Havla exportovali soudruzi oficiální cestou je naprosto směšná, vždyť kritizoval zdejší režim, vážně si myslíte, že by něco takového na západ prodávali???
Re: Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!
(Stilet, 18.4.2011 2:34:11)
Odpovědět
A vy nemáte tušení o tom,že nemohl a nesměl dostávat valuty z ciziny bez vědomí a souhlasu MV ? A jak to bylo s těmi Samizdaty? To je moc podezřelé. V krajanském a exilovém tisku vycházely jen takové "Dokumemty Charty 77" které byly jakžtak protikomunistické a bylo jasné. že nejdříve prošly cenzůrou MV. Z desítek těch "Dokumentu Charty 77" bylo v exilovém a krajanském tisku zveřejněno jen několik "dokumentu". Jinak všechen ten tisk jen oznamoval že tá "Charta " vydala další dokument. Vždyť ti disidenti byli v drtivé většině komunisté dání po sedmdesátem roce po těch prověrkách do kádrové rezervy. Ani Škvorečtí nechtěli vydat moc protikomunistické knížky.
Re: Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!
(Aleš, 18.4.2011 9:21:26)
Odpovědět
I ze svého okolí znám lidi, které finančně podporovali příbuzní nebo přátelé z ciziny, nevím jak to dělali, ale asi nebyli všichni agenty státní bezpečnosti že? Ale podle Vás asi ano, komunisti sami proti sobě psali pamflety, exportovali je přes státní agenturu a pak sami sebe zavírali do kriminálu. Nakonec si i rybník vypustili sami.
Re: Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!
(Stilet, 16.4.2011 21:48:23)
Odpovědět
Aleši, nikdo nenatáčel člověka bez jeho souhlasu. Natáčeli jen schlastaného ožralu jaké obvykle natáčejí a vůbec nezáleží na tom, že to byl herec a kámoš Havla. Všude i ve vyspělých zemích natáčí přestupkáře a dávají to dokonce na TV. Před soudy se také natáčí a také ve vyspělém světě a dokonce i dětští vrazi. A podle jednání byl Landovský nalitý jak pupenec. Jinak herci a herečky dělají vše možné aby byli natáčení a blýskli se v TV. Je to pro ně přece reklama.
Re: Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!
(Aleš, 16.4.2011 22:06:43)
Odpovědět
Pletete jablka a hrušky. Záznam bezpečnostní kamery nebo policejní dokumentace jsou snad něco jiného, než když něco natáčí televize, která je vlastně jen soukromým subjektem. Zkuste si jako soukromá osoba stoupnout před parlament a natáčet poslance a uvidíte, jak s Vámi ochranka zamete.
Znovu říkám, jestli měl promile, tak pokutu a sebrat řidičák jako každému jinému, ale tohle účelové lynčování je fakt ubohé.
Re: Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!
(Stilet, 16.4.2011 22:24:29)
Odpovědět
Pane Aleši, i v USA v zemi kde se převelice dbá na lidské svobody a práva bývají v v bulvárncích časopisech a dokonce i v TV snímky opilých hercu i jinak řádících a nikdo se jích nikdy neptá na souhlas a oni neřádí jak ten Landovský. Jsou zatčeni a předvedení před soudce. Nic jím nepomůže, že jsou známí herci a herečky či dcery vysojkých politiku. Při nepravostech zatknou i politiky a nemůžou se hájit "poslaneckou imunitou". Musíte se ještě hodně učit a nebýt tak přecitlivělí na svá ješitná ega.
Re: Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!
(Aleš, 16.4.2011 22:34:07)
Odpovědět
Ach jo, trpíte zvláštní neschopností opustit myšlenku. Tak znovu, policejní záznamy, bezpečnostní záznamy OK, zločin = trest OK. Bulvární šmírování a jiné natáčení bez souhlasu není OK, je nezákonné a pokud někdo něco takového publikuje, můžete se s ním klidně soudit, když mi tady předhazujete ty známé herce a herečky, tak také jistě víte, že se tak často děje.

Když Vás někdo natáčí opilého bez Vašeho souhlasu a Vy mu nadáváte, těžko Vás za to můžou zavřít.

Pletete páté přes deváté, vezměte si příslušné zákony, nastudujte si, co je ochrana osobnosti, co je výtržnictví a pak mě tady poučujte.
Re: Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!
(Stilet, 17.4.2011 15:08:14)
Odpovědět
Pane Aleší, kde to žijete že nevíte že se i policie bojí zasahovat, cdokonce zatýkat "celebrity"? Oni tam nejméně jeden policista byl, ale choval se k Landovskému velice uctivě a vůbec ho nenapadlo dát mu dýchnout. To se přece v ČR tak dělá. Na celebrity si žádný policista netroufne. Kdys když se Havel ještě jen pelešil s Veškrňovou, její dcera projela křižovatku na červenou. Když si ji dovolil policista zastavit a kontrolovat jí, tak ho dořvala a plicista srazil kufry a pustil ji. Kdyby ji nepustil tak by už druhý den mohl dělat metaře u Pražských komunálních služeb. A vy opravdu si myslíte že ten Landovský nebyl nalitý jak pupenec? Tak si to přehrajte ještě jednou. Kdyby nebyl kamarádem Havla, tak po tom jeho hereckým kumštu ani pes neštěkne.
Re: Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!
(Aleš, 17.4.2011 17:00:04)
Odpovědět
Tak Landovský je najednou celibrita :-)))

A mladá Veškrnová projela na červenou? Hm, a co si ještě vyprávíte s kumpány v hospodě?
Re: Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!
(Stilet, 17.4.2011 20:07:49)
Odpovědět
Čeho všeho jsou schopni lidé a zvláště ti od kumštu, aby je bylo vidět v TV, nebo aby se o ních v tisku psalo a najednou že by si to Landovský nepřál? Jistě, nechtěl aby jej vařejnost viděla že schlastaný jak Uherská svině jezdí po Praze. Nakonec i policisté se před ním podělali strachy. Vzpominám jak byl odsuzován Topololánek a jak mu bylo svorně nadáváno, že nechtěl aby jeho dítě fotil novinář pro tisk. Zastával jste se tekráte Topolonánka Aleši?
Re: Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!
(Aleš, 17.4.2011 22:05:03)
Odpovědět
Představte si, že ano, měl jsem na to stejný názor. Nesouhlasil jsem s jeho agresivitou ale zároveň jsem byl toho názoru, že strkat kameru bez souhlasu do kočárku se prostě nemá.
Re: Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!
(Tonda Koniášů, 16.4.2011 18:24:31)
Odpovědět
Zapomněl jsi do svých oblíbenců zahrnout Kočí, Tchořa a další hvězdy dnešních dnů.
Jinak, až budeš mít příležitost a budeš při smyslech, tak si ten příspěvek zreformuj, pokud si na to netroufáš, požádej Kalouska
Re: Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!
(kalasnikov, 16.4.2011 17:34:58)
Odpovědět
Sympatie Landovskému! Na jeho místě bych byl možná i sprostčí - ale ale s menším charisma. To myslíte opravdu vážně, že se chcete, abychom se všichni chovali jako Rychlé šípy?
Re: Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!
(vizír, 16.4.2011 22:34:08)
Odpovědět
Obludné je na něm především, jak všem vyhrožuje že je zničí .. typický havlista který si myslí že pro něj zákony neplatí.
Re: Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!
(Stilet, 17.4.2011 15:48:56)
Odpovědět
Charima necharisma. V každé slušné svobodné společnosti by Landovskému nasadil policista klepeta, zatkl a dovezl ho do policejní cely kde by počkal na předvedení před soudce. Zákony ve slušné společnosti plati i pro celebrity a to i s charismem. Už i to vyhrožování a nadávky jsou víc jak dostatečným důvodem k zatčení. Jakým právem se domáháte vymáháním práv a zákonu, když se současně domáháte beztrestnosti některých lidí? A ten policista zaslouží trest, neboť nekonal svou zákonem danou povinost. To že se pokakal před Landovským, nebo že je jeho obdivovatel, nic z jeho povinosti neubírá.
Re: Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!
(Aleš, 17.4.2011 16:46:10)
Odpovědět
Tak znovu. Chápu, že Vám imponují ostří hoši z amerických krimi zpráv, ale aby Vás mohli zadržet, musí mít nejdřív za co. Reportér, který Vás bez Vašeho svolení natáčí porušuje Vaše práva, když ho pošlete někam, nepácháte žádný trestný čin ani u nás ani v USA ani v jiné civilizované zemi.
Re: Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!
(Stielt, 17.4.2011 20:25:08)
Odpovědět
Aleši, váš idol Landovský byl zjebvně opilí. Jen mu to ani policie nechtěla dokázat a to vám stačí. Nikoho policie koho zastaví nepustí bez testu na alkohol, jen někomu si to může dovolit a Landovský se může opíjet a jezdit s autem. Policistu nenapadlo Landovského testovat a nevšimal si ani jeho sprostoty.
Re: Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!
(Aleš, 17.4.2011 22:07:25)
Odpovědět
Jak víte, že byl opilý? Já myslím, že se tak chová i za střízliva.
A jak víte, že mu nedali dýchnout, vy víte co se dělo před začátkem a po konci toho záznamu?
Přání otcem myšlenky že?
Re: Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!
(Stilet, 18.4.2011 2:15:31)
Odpovědět
A vy Aleši to víte? Že se za to individum tak berete? Vy zřejmě nechcete vidět jak byl nacamraný. Že by to individum bylo výkvětem českého "umnění"?
Re: Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!
(Aleš, 18.4.2011 9:27:44)
Odpovědět
Právě, že to nevím, tak musím předpokládat, že nebyl. O Vás tady dopředu nepředpokládám, že jste zločinec.
Re: Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!
(Zdeněk84, 16.4.2011 18:40:39)
Odpovědět
no je to sice sranda, ale nevím, co to dělá tady
Re: Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!
(Medikolog, 16.4.2011 19:51:41)
Odpovědět
...."to uvidíš, co tě čeká"... to je ten rozhodující výrok toho disidenta a emigranta.. Dala mu policie fouknout? Co Landovský? Kolik promile mu naměřili? odmítl foukat či dát krev? Komediant to není, nemá na to čestné označení velkých a největších herců... Má ještě řidičák? Pokud ne, kdy mu ho přes kamarádíčky vrátí? Již za týden, nebo hned zítra?
Re: Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!
(MONA, 16.4.2011 20:21:27)
Odpovědět
Vážení, nevzrušujte se nad podobnými jevy, jako zdejší "ALEŠ".
JE TO ŠPÍNA V PŘÍMÉM PŘENOSU!!!!!!!!!!!!!!!!
Pravdoláskovci vyrážejí nepozorovaně do útoku. Narušují vládu, špiní prezidenta, chtějí vyvolat protestní manifestace proti vládě a proti hradu. Založili petici nazvanou NEO2011, aby dokázali jakou mají lidovou podporu. Po internetu slídí jejich provokatéři jako rozbíječi diskuzí. Nepohodlné weby, kde se vyskytují články ukazující pravdu v plné nahotě umlčují!
Re: Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!
(Aleš, 16.4.2011 22:24:53)
Odpovědět
Máte pravdu, odhalila jste mě! Jsem agent Vašich nepřátel. Platí mě zednáři, rotariáni, islámští teroristé a Václav Havel. Právě pracuji na tom, aby byl umlčen EUportál, jedno z posledních ohnisek odporu!

Doufám, že Vám moje přiznání pomohlo k tomu, abyste si připadala na svědě důežitější.
Re: Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!
(grima, 17.4.2011 23:34:18)
Odpovědět
Gratuluji k obdivuhodnemu vykonu Alesi. Opravdu obdivuji vasi trpelivost pri diskuzi. I kdyz myslim , ze pro diskuzi na urovni jste si vybral spatny server. Bohuzel euportal je plny blaznivych fanatiku, redakci pocinaje....
Re: Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!
(bejk, 17.4.2011 8:51:16)
Odpovědět
že to bylo všechno napráskaný vám nevadí,vám stačí předhodit starou smradlavou kost a už to jede-jste pašáci
Re: Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!
(D.P., 17.4.2011 10:10:16)
Odpovědět
Ještě, že nechlastá Klausův kamarád Hájek. Co ten je schopen plácat za bludy i za střízliva...No, hlavně, že nepochází z opice.
Re: Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!
(frantisek zajicek, 17.4.2011 16:31:13)
Odpovědět
Klasicky folklor tohoto portalu.Havel a vsechno,co je snim byt i vzdalene spjato je spatne a odsoudenihodne.Ale o co tady de facto jde?Jednoduse nakydat hnoje merou vrchovatot na VH. Na zdejsi modle tohoto portalu Vaclava Klauna neni totiz co chvalit.Diletantsky a ucelove zpackana privatizace,90 % zadluzenych domacnosti,neskryvane obdivy k SSSR, otevrene lobovani za Lukoil,CEZ,Tabak...totiz stavi tuto trapnou personu nasich dejin do velmi spatneho svetla.A kdyz uz ani soucasne recyklovane vyblitky tohoto buzeranta a myslenkove prazdneho trouby krome psychiatru nikoho nezajimaji,tak je snazsi naplivat na druhych,co se na ne vejde.Nicmene Jakl(poradensky kaspar) byl zase viden nad ranem motat se Prahou zablit a zamocen...FZ
Re: Video: Opilý Havlův kamarád Landovský řval: H*vno!
(v.n., 20.4.2011 22:40:01)
Odpovědět
Střízlivý Klaus sám byl zticha a krad pod stolem a pak řval "propiska".