reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Kristýna Kočí přiznala, že "píchala" s Tluchořem

Autor: odjinud | Publikováno: 14.4.2011 | Rubrika: Politika
Ilustrace

 

Přepis audiozáznamu, který ve čtvrtek zveřejnil server Týden.cz, na kterém bývalá předsedkyně klubu poslanců Věcí veřejných Kristýna Kočí hovoří o puči na vedení strany, který chystá s ODS.

http://www.mediafax.cz/politika/3205278-Prepis-nahravky-na-ktere-Kristyna-Koci-hovori-o-puci-s-ODS

 

O milostných vztazích:

Vích: A jak to snáší ten váš mladý? Protože se říkalo, že jste píchala s Drobilem.

Kočí: No, to se říkalo. Ale s Drobilem jsem nikdy nic neměla.

Vích: Tak potom s Tluchořem.

Kočí: No... Jenom proto, abych byla přesvědčivá, aby až se mě zeptaj: Máte poměr s Petrem Tluchořem? Tak já řeknu: Já jsem v životě s Petrem Tluchořem nespala. Ale potřebuju bejt přesvědčivá. Já když lžu, tak musím být přesvědčivá. Poměr se mnou má. Ale proto to brzdím.

 

 

...................................................................... 

Dobešová: My už jsme uvažovali s Milanem, že uděláme novou stranu.

Kočí: No, vždyť počkej, my máme na účtech už 120 miliónů na novou stranu.

Vích: Sto dvacet milionů na co? Na novou stranu?

Kočí: Fakt na novou stranu.

...

Kočí: Já si dám kapučínko.

Vích: Je jistota, že ta ODS vás podrží? Že vás nenechá chcípnout? Já si nedokážu představit, že ten Nečas je schopen postavit vládu na 102 lidech, kteří budou fungovat. Já nevěřím, že to bude fungovat, že on půjde do takového rizika.

Kočí: ...akorát, že ta ODS mu to nedovolí. Já vám to řeknu jinak. ...to je tvoje vina, ...tys s tímhle zmrdem si to tady celou dobu hrál, on ovládá vnitro. To je tvoje vina, že jsi nás do toho všechny zatáh. To je tvojí slabostí. Ty jdi do prdele. My tě odpálíme. Udělá se nová čistá správná ODS. Běž do hajzlu, jsi mrtvej. Jestli to prostě nezvládne, tak oni ho odstřelej. Vezme to někdo jinej, já nevím kdo teďka.

Vích: Ten Tluchoř tam má takovou sílu v té ODS?

Kočí: Ten má regiony.

Vích: Jak oni třeba s Bendou? Jak on se jmenuje?

Kočí: Petr Benda.

Vích: Bendl. Bendl.

Kočí: Obrovskou, má regiony. Bendl je slabej. ...Péťa je v pohodě. ...Otevřeně. Potřebuje jít do vlády. Těm velkejm hráčům, se kterejma my mluvíme, se hodí předčasný volby. Romanům a tak... Petr

Vích: Poslouchej, dokážeš si představit, co my tady řešíme?

Kočí: My tady řešíme velkou vládu, vysokou politiku.

Vích: My tady řešíme takovéhle věci .... Takže oni jako neví.

Vích: Tam má Římana ten Roman v té odéesce.

Kočí: Oni furt počítají s tím, že se chtějí udržet u koryt, ale paradoxně, u koryta jedinej, kdo se chce udržet, je Petr Nečas, kterej tímhle přichází o tu podporu. Tohleto ho donutit udělat - ten včerejší radikální krok - ho donutil udělat prostě jako Petr a regiony. Prostě mu řekly - jestli to neuděláš, my to necháme poslat do těch regionu a ty tě popravěj. Tys jim to vnitro dal, ty jsi ten, kdo za to může. A on se pochlapil a udělal to takhle. ...No jo, ale topka byla ta, kdo s tím včera přišel, s tou myšlenkou, že VV musejí do hajzlu z celý tý vlády. Z celý.

Vích: Já nechápu, kde ten kníže.. to je dědek, že?

Kočí: Včera jsem seděla s knížetem. Hele, on se najednou probere, je hrozně mravní. Včera se mnou seděl a byl to on, kdo řekl, tak takhle ne.

...
Kočí: My jsme počítali s tím, že takoví ti ..., Skokani, takoví ti, co jim jde o prachy, o koryta se seberou a řeknou si: hele jako radši, než přijít o funkci nebo o ten plat poslaneckej plat, tak do toho půjdou. A oni půjdou až jim to jakoby dojde, ale oni furt mají pocit, jakoby, že ty véčka, ten Bárta nechápou, o co jde. On furt nechápe, že to není hra. Ta topka je totálně mravní.

...

Vích: Jakou v tom hraje roli třeba Drobil? Má šanci na nějaký návrat?

Kočí: Jo, Pavel se vrací.

Vích: Pavel se chce vrátit?

Kočí: Pavel se už vrátil. My jsme ho spolu s Petrem vrátili do hry.

Vích: Pochybuju a pak dívej - jeden ministr kvůli korupci odejde a druhý se vrátí?

Kočí: Ale on řekne. Já jsem čistej. Já jsem absolutně čistej, ale... Ten je zpátky.

Vích: My jsme tady jako v Jiříkově vidění.

Kočí: Kamil se taky posral. No, oni se všichni v nějakou chvíli posrali, protože se prostě jako... ...Kamil se asi hrozně bál toho, že když odstoupí jenom Bárta, tak to bude ještě horší, protože jim bude řídit ty ministerstva a bude je tam řídit a kasírovat. To on teďka dělá, ale nedělá to ve 100 procentech.

...

Kočí: Šmerda je jejich kandidát na ministra. ...Kmenta po tom jde. Kmenta to všecko ví.

Vích: A Kmentu platí ODS?

Kočí: Kmenta po tom jde. Kmenta to všecko ví....Škárka jim to dal. To sledování. A kdyby... ...v těch největších sračkách nebude. Protože on je ten zdroj. A to stejný oni nabízejí tomu, kdo to pojmenuje. Ta Mladá fronta je jediná, která to hraje s náma. A proto je potřeba. Oni v to věřej.

...

Vích: Tam je hromada kmotrů těch Odéesáckých.

Kočí: ...Já to samozřejmě hraju s těma ODS kmotrama, ale s těma, který to chtějí změnit.

Vích: Dobře, a ti jsou někde u vesla aspoň? Nebo čekají, že budou?

Kočí: Proč myslíte, že ta Plzeň, že ten Jurečko, že jsem šla na státní zastupitelství. Ty v tom klečí, Petr, pražský zastupitelství na tom leží, stejně jako Plzeň celá, nakonec i Renata Vesecká, celá tahle parta na tom klečí. Ty půjdou sedět. Mě je jedno, jestli Bárta ovládá celou policii, protože my držíme celou justici. Proto ten Pospíšil. Všechno je promyšlený, já to hraju teďka tak, že teď se musí získat lidi. .... Kmenta ty informace má, včera mi to řekl.

...

Kočí: Podívejte se, to co jsem já udělala, tak prostě ty lidi skončili. To je úplně jedno, jestli se půjde do předčasných voleb, nebo jestli Vít Bárta. ABL je teďka mrtvá firma, oni nemají prachy. Uvědomte si, že největším průserem, proč on potřeboval to ŘSD, tak je to, že on je bez peněz, Bárta je bez peněz. ...On šel do tý politiky, ale on ty prachy pro ABL ještě nevydělal, takže ten je mrtvej. Bez ABL nemůže držet ten svůj politickej vliv a on jako politik už je odvařenej. Radek John všem dokázal, že je neschopná figurka, ten už je taky mrtvej. Jestli se půjde do předčasných voleb, tak i za tuhle věc jsem strašně ráda.

...

Vích: A on tam Bárta ještě nemá nastrčené kmotry na té dopravě?

Kočí: Ne, respektive má, ale on to ještě nedokázal vybudovat. On to ještě nedokázal....Kdyby jste toho Rusnoka uměli ještě zítra zkusit.

Dobešová: On se nedá. On se bojí.

Vích: Kdo tam je ještě, co by se dalo?

Kočí: Z těch poslanců? Chaloupka. To je Morava. Jižní Morava. Potom Navrátilová Olomouc. Oni ji vydíraj. ...Nevím ještě, kdo ještě je tam slabej. Andrýsová je úplně mimo.

...

Vích: Nepřeválcují to zase nějací kmotři? Nějaké lobby zase bude mít zájem si dosadit svoje lidi a vyserou se na nás potom ve finále?

Kočí: Teď tomu nerozumím. Kdo?

Vích: V pozadí stojí nějací kmotři ODS. Když tady tohleto bouchne, tak tady tohleto převálcujou to a pak nám dají nějakou náměstkyni a na nás se vyserou?

Kočí: Ne. Tahleta akce je projekt společnej, tři čtvrtě roku chystanej.

Dobešová: No a teď mi řekni, co prezident?

Kočí: Ten je jedinej jako nebezpečnej.

Dobešová: No právě.

Kočí: Akorát, že řekněme, že my a už se to blíží, on se taky posere při tom nárůstu těch informací. V tý společnosti se to posouvá, strašně se to posouvá. Takže on si toho moc nedovolí, navíc podle všeho se chystá za mne postavit jako Havel. ...Už pro tu náladu v té společnosti. ...Já chci a na tom si budujeme ten image, já chci bejt ten, ten čistej. Jako strana. A pak si poslechnou tyhlety sračky a řeknou: to je hrozná sračka. Podivný výroky Radka Johna a Víta Bárty. Byla to půjčka, byl to dar. ...Kdybys to viděl, ten ..... pořad na ČT, byla jsem klidná....
Kočí: Ne, já musím říct, že po strašně dlouhý době jsem jako absolutně v klidu. Fakt jako každej den.. byla jsem totálně vyklepaná, vyděšená. Po tři čtvrtě roku mam pocit, že můžu dýchat. Jsem hrozně v klidu. Já si jako myslím, že mně nikdo nic neudělá. To by bylo evidentní.

...

Kočí: Ti naši pičusové, jak jsou tam jednotní, oni potřebujou čas. Mít čas, aby si to přečetli v těch novinách. A hlavně - já bych potřebovala, aby začali tlačit spíš ty místní lidi. ...Hele, já, jak jsem úplně teď v klidu, tak nemám problém chodit všude, všem všechno povyprávět, furt dokola a ty lidi mi věřej.

...

Kočí zvedá telefon a říká: Já jdu teďka na chvíli s Petrem, zajdu zjistit, jakej je stav u vás v klubu. Pokládá telefon a říká: Další odéesáckej kmotr. Největší kmotr.

...

Vích: A jak to snáší ten váš mladý? Protože se říkalo, že jste píchala s Drobilem.

Kočí: No, to se říkalo. Ale s Drobilem jsem nikdy nic neměla.

Vích: Tak potom s Tluchořem.

Kočí: No... Jenom proto, abych byla přesvědčivá, aby až se mě zeptaj: Máte poměr s Petrem Tluchořem? Tak já řeknu: Já jsem v životě s Petrem Tluchořem nespala. Ale potřebuju bejt přesvědčivá. Já když lžu, tak musím být přesvědčivá. Poměr se mnou má. Ale proto to brzdím.

reklama
20481 čtenářů | 43 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Kristýna Kočí přiznala, že "píchala" s Tluchořem. S Drobilem prý ale ne
(Kalous, 14.4.2011 15:23:13)
Odpovědět
Pořád se vykřikovalo, že je potřeba aby ta starší politická generace poznamenaná socialismem zmizela z politiky, aby se konečně republika mohla svobodně rozvíjet. Tak je vidět jak ta nová nezatížená generace politiků vypadá, už úroveň vyjadřování tak na způsob narkomanů a pouliční chátry.
Re: Kristýna Kočí přiznala, že "píchala" s Tluchořem. S Drobilem prý ale ne
(Zdeněk 2, 14.4.2011 16:14:38)
Odpovědět
Jo, to je ta rychlokvašená inteligence. To když kdejaký blb si koupí i papírový rozum, tak se všichni díví kam jsme se to dostali. Věřím, že se i tak dá poznat a oddělit zrno od plev. To síto k tomu je už dnes asi ale opravdu drahé :o(.
Re: Kristýna Kočí přiznala, že "píchala" s Tluchořem. S Drobilem prý ale ne
(alfa27, 14.4.2011 19:51:38)
Odpovědět
Co vy víte, třeba je tak rafinovaná. Každopádně si v téhle zemi za chvíli budemé bát prdnout na záchodě, jestli nás náhodou nenahrává hajzlbába.
Re: Kristýna Kočí přiznala, že "píchala" s Tluchořem. S Drobilem prý ale ne
(Kalous, 16.4.2011 8:02:24)
Odpovědět
K.K. o nahrávání věděla!
Re: Kristýna Kočí přiznala, že "píchala" s Tluchořem. S Drobilem prý ale ne
(děd, 14.4.2011 16:49:10)
Odpovědět
A jak víte, že její děda nebyl svazák ?
Re: Kristýna Kočí přiznala, že "píchala" s Tluchořem. S Drobilem prý ale ne
(vizír, 14.4.2011 19:17:02)
Odpovědět
Těžko říct kdo byl její děda , ale její otec dostal od Kalouska zakázku za 73 milionů.
Re: Kristýna Kočí přiznala, že "píchala" s Tluchořem. S Drobilem prý ale ne
(Venca Lahváč, 14.4.2011 21:05:43)
Odpovědět
je mi jedno, kdo je její dědek,
ale podívej sem, kdo je ona ...

http://karelsykora.blog.idnes.cz/c/187151/Kristyna-Koci-si-vysoulozila-cestu-do-vysoke-politiky.html#t2
Re: Kristýna Kočí přiznala, že "píchala" s Tluchořem. S Drobilem prý ale ne
(Alberto Kvěch, 14.4.2011 17:08:31)
Odpovědět
Mám vážné podezření ,že je duševně nemocná.Jiří Kubík MF DNES řekl. Vše co Kočí řekne, lže.Neskutečné co ta holčina dokáže,čeho je schopna.Už dnes lituji jejího budoucího manžela.
Re: Kristýna Kočí přiznala, že "píchala" s Tluchořem. S Drobilem prý ale ne
(Stilet, 14.4.2011 17:53:55)
Odpovědět
Nelitujte. Když si takovou durinu někdy nějaký muž vezme za ženu, tak si ji také zaslouží. Musel by to být vůl a potom také bude mít právo na to, aby se s ním jako s volem jednalo a zacházelo. Vždyť je to tak odpudlivá ženština. A pitomá. Nějak se mě nezdá že by byla ženou.
Re: Kristýna Kočí přiznala, že "píchala" s Tluchořem. S Drobilem prý ale ne
(Čtenář 1, 15.4.2011 11:13:03)
Odpovědět
Je jen jedna z mnohých tzv.politiků ,nevím nad čím se všichni pozastavují. Lžou věsměs všichni, Hradem počínaje........
Re: Kristýna Kočí přiznala, že "píchala" s Tluchořem. S Drobilem prý ale ne
(Kalous, 15.4.2011 13:48:13)
Odpovědět
Máme výrazné političky, píchačky i slavného presidenta kleptomana (viz video s uměleckou propiskou u chilského protokolu kolující po celém světě)
Re: Kristýna Kočí přiznala, že "píchala" s Tluchořem. S Drobilem prý ale ne
(boby22, 23.4.2011 10:02:04)
Odpovědět
Je vidět, že je stále spjat s ODS. Kleptománie ho nepřešla.
Re: Kristýna Kočí přiznala, že "píchala" s Tluchořem. S Drobilem prý ale ne
(Alberto Kvěch, 14.4.2011 17:11:20)
Odpovědět
Existuje vůbec cesta jak jí dostat z parlamentu ??? Kdo má právo ji zrušit mandát -vyhodit ze sněmovny.Děkuji za odpověď.
Re: Kristýna Kočí přiznala, že "píchala" s Tluchořem. S Drobilem prý ale ne
(Jiří Zahrádka, 14.4.2011 17:27:51)
Odpovědět
Jo, to taky moc nechápu. Dnešní parchanti jsou nebezpečnější, protože rozcápenější a nevychovanější, než bolševické generace. Tak taky nevím, proč někteří stále čekají na tu "novou generaci, nepoznamenanou komunismem."

To je pořád stejná choroba: lidi si myslí, že ďábel je jen rudý. Češi vždycky statečně bojují již s poraženým nepřítelem a nevidí, že se mezitím ďábel vloudil do jiného směru.
Re: Kristýna Kočí přiznala, že "píchala" s Tluchořem. S Drobilem prý ale ne
(Karkulka, 14.4.2011 19:48:31)
Odpovědět
Jojo, mládí vpřed a staří na svá místa. Nevím na co čekáte, pánové! Přestaňte plkat a sypte makt. Ještě třeba není pozdě. Ti s titulem MBA (mladý/á, blbý/á, arogantní) Vám jistě poradí jak zvýšit produktivitu Vaší práce, kterou už pár desítek let děláte a mysleli jste si, bláhovci, že dobře.
Re: Kristýna Kočí přiznala, že "píchala" s Tluchořem. S Drobilem prý ale ne
(Sulla, 14.4.2011 20:14:38)
Odpovědět
teda píchat s Krystynou... ten Tluchoř je vyloženě perverzní:-)
Re: Kristýna Kočí přiznala, že "píchala" s Tluchořem. S Drobilem prý ale ne
(Stilet, 16.4.2011 15:35:52)
Odpovědět
Vypadá to jako by dětství prožila ve veřejném záchodku a to poznamenalo její vyjadřování. VV chtěla jít vzorem a tak na svou kandidátku dávalo hodně žen, jen proto že to jsou ženy třebas rozumově jaksi podvivinuté. A ještě tuto dívčinu sotva škole odrostlé dala strana opravdu důležité postavení.
Prohnili
(Jan Svoboda, 18.4.2011 15:19:53)
Odpovědět
To mate tak, ti novi se ucili od tech nejprotrelejsich starych, co si jeste uchovali moc. Jako v tom filmu Prohnili.

Ale i tak budou mit v politice nejvetsi ambice ti, kdo ji hodlaji vyuzit ve svuj prospech. Zastupitelska demokracie je proces vyberu nejschopnejsich bezpaternich demagogu. Vyzaduje to silne moralni spolecnost, aby byl tento proces brzden, ale naprosta vetsina narodu tento boj rychleji ci pomaleji prohrava.

Zalezi na tom, zda se do pristi revoluce poucime, nebo zase politikum a urednikum nechame takove mnozstvi pravomoci.
Re: Kristýna Kočí přiznala, že "píchala" s Tluchořem. S Drobilem prý ale ne
(jh, 14.4.2011 15:51:15)
Odpovědět
Kristýna na Hrad
Re: Kristýna Kočí přiznala, že "píchala" s Tluchořem. S Drobilem prý ale ne
(Stallker, 14.4.2011 16:25:59)
Odpovědět
Navrhoval bych hrad Mírov... :-)))
Re: Kristýna Kočí přiznala, že "píchala" s Tluchořem. S Drobilem prý ale ne
(Jiří Zahrádka, 14.4.2011 17:24:27)
Odpovědět
:-))
Re: Kristýna Kočí přiznala, že "píchala" s Tluchořem. S Drobilem prý ale ne
(kalasnikov, 14.4.2011 16:36:29)
Odpovědět
Kočí je stejný magor jako zpěvačka Bartošová. Ale ta umí mimo afér a pobytu v blázinci také zpívat.
Re: Kristýna Kočí přiznala, že "píchala" s Tluchořem
(HH, 14.4.2011 18:08:28)
Odpovědět
Pro serióznost: Ten přepis není správný. Celá nahrávka je na http://www.ct24.cz/domaci/121080-koci-nahravat-me-chtel-i-poslanec-rusnok/.
K. Kočí na otázku, co s Tluchořem, odpověděla, že "ani s Tluchořem nepíchala".
Re: Kristýna Kočí přiznala, že "píchala" s Tluchořem
(bublifuk, 14.4.2011 18:40:17)
Odpovědět
Jsem kategoricky proti demisi této vlády. Nechat ji vládnout alespoň 10 let. A parlament také neměnit. Tolik srandy najednou tu ještě nebylo. Byl gross, topol, čunek a další. Ovšem to byli jednotlivci, ale teď je to celá banda. Kdyby byl havel skutečný dramatik, tak by se už musel zbláznit radostí, kolik témat tu je. A z té kočí je už "kmotra". Bezva.
Re: Kristýna Kočí přiznala, že "píchala" s Tluchořem
(Felix, 14.4.2011 18:51:47)
Odpovědět
Po ožralém Havlovi nejlepší článek. Navíc aktuální.
Ke Kočí se nebuu vyjadřovat. Buď půjde dělat do bordelu, nebo si dá něco pod jazyk.
Ale řeknu svůj tip: Nečas padne. A padne svou vlastní vinou, kvůli své pasivitě. WC se člověk může stát buď omissione (pasivitou) nebo coactione (aktivitou). Byl by to zvláštní zásah milosti Boží, kdyby se tvaroh pochlapil. V praxi se to prakticky nstává. Je pravděpodobné, že tvaroh nechá kmotry bujet, ti si budou dělat co chtějí a jeho pak úplně zrosolovatělého hodí do škarpy. TOP nechce nic jiného než takové řeení, a že by VV odolaly, to se taky prakticky nestává, zase jen z milosti Boží - a to by byly nové volby. To je můj tip. Rád bych se ovem mýlil. Moc rád.
***
Ale líbí se m ten Vícha, jak byl chladnokrevnej.
Re: Kristýna Kočí přiznala, že "píchala" s Tluchořem
(Felix, 14.4.2011 19:07:38)
Odpovědět
Je zajímavé, že takových ku..v, jako je Kočí, je víc. Uvedu příklad: Podívejte se na aktuálně.cz, co tam už po více dní vyměšuje tzv. Kateřina Eliášová. To je stejný patvor.
Re: Kristýna Kočí přiznala, že "píchala" s Tluchořem
(Tonda Koniášů, 14.4.2011 20:27:10)
Odpovědět
Už nemám sil, se k tomuto nějak vyjadřovat, ale jistě jste někdy slyšeli o Trojském koni.

Pokud jste neslyšeli o Trojské krávě, mrkněte sem:

http://vtipy.netroof.eu/data/images/trojska-krava.jpg
Re: Kristýna Kočí přiznala, že "píchala" s Tluchořem
(zuza, 15.4.2011 7:50:23)
Odpovědět
Slečna Kočí je mladá,arogantní a sprostá nádoba. Vyjadřuje se jako poslední šlapka. Takové to máme poslance? Ti reprezentují český národ? Fuj! Cožpak není trestné to co říká?
Že je mistr ve lhaní již ukázala v ČT.
Huba jí jede jako kuloment, jak to má nacvičený. Morálka poslanců ODS např. Tluchoře je na pováženou. Tak takovéto lidi platíme ze svých daní? Už aby vláda padla, ale bohužel není koho tam dát, všechno je zkorumpovaný.
Re: Kristýna Kočí přiznala, že "píchala" s Tluchořem
(mag, 15.4.2011 7:57:26)
Odpovědět
Ale no tak, nechte tu chudinku Kočí na pokoji, vzpomeňte si na Kačku Jau Jau, vždyť je to všechno stejný ksindl.
Re: Kristýna Kočí přiznala, že "píchala" s Tluchořem
(erth, 15.4.2011 9:59:00)
Odpovědět
stojí si za to všimnout i pravdolásky, havel byl sice nahrávkou odsunut mimo, ale např stránský (psych) už dává petici ke stavu politiky, dvořáková napadá prezidenta i když je zřejmé, že unáhlená reakce jen dovede mediální manipulaci k zamýšlenému cíli. přece jen, i když je zde celý koláč zájmů různých vlivových skupin v ods, top a cssd, tak puč ve vv mohl být primárně organizován pravdoláskovým křídlem ve vv. načasování opravdu sedí na záchranu vondry novou mediální aférou navíc mediem, které bylo vůči vondrovi víc než ohleduplné.
Re: Kristýna Kočí přiznala, že "píchala" s Tluchořem
(erth, 15.4.2011 10:35:06)
Odpovědět
omlouvám se, ne stránský ale hnídil
Re: Kristýna Kočí přiznala, že "píchala" s Tluchořem
(Felix, 15.4.2011 10:05:01)
Odpovědět
"O vládě jednejme s ČSSD a ne s VV, žádá místopředseda ODS" - můj tip se naplňuje. Kmotři se spojí s ČSSD - a třeba i s ďáblem - jen aby si posílili koryta. VV jim po nich šly, a tak melou svou, stejnou píseň: VV je nedemokratická strana, Ďábel je demokrat. A vidíte, sami kmotři vypovídají o tom, co to je demokracie-ochlokracie. Prase Kočí patří právě tam.
Re: Kristýna Kočí přiznala, že "píchala" s Tluchořem
(SAKIRA, 15.4.2011 10:28:14)
Odpovědět
To je hnus!!!!
Podívejte se na www.obcanecz.cz
Re: Kristýna Kočí přiznala, že "píchala" s Tluchořem
(Felix, 15.4.2011 12:45:55)
Odpovědět
To je hrůzostrešné. Čtu:
"Tluchoř obvinil Johna, že zneužívá policii ke sledování politiků."
Nejlepší u tohoto článku je, i když jsem si to ještě před hodinou nemyslel, to o tom šoustání. Skutečně: Kur.a ke kur.ě lehá, rovný rovnou si hledá.
To jsem zvědav, zda budoucím presidentem bude Kočí nebo Tluchoř. Nečasovo Zoo.
Re: Kristýna Kočí přiznala, že "píchala" s Tluchořem
(Kalous, 16.4.2011 8:08:15)
Odpovědět
Ten Tluchoř je také vzor morálky (jak většina čelních politiků) - zahýbá manželce (dcera exministra Rubáše) a když to někdo anonymně vyvalí anonymem podepsaným "pozorný policista" - tak kvůli tomu chce odvolat ministra vnitra. Není to superb.bec? a ještě z toho dělat politickou věc, že John zneužil policii? A´t John na vnitru vydrží!!! A pokud to byl policista skutečně, zaslouží odměnu a ne vyšetřování - Tlučchoř má ve sněmovně pracovat a ne přijímat milostné návštěvy.
Re: Kristýna Kočí přiznala, že "píchala" s Tluchořem
(nobody, 15.4.2011 13:40:28)
Odpovědět
Správně Karkulko. Ať nezávidí. Pořád říkám, že je mezi lidmi málo lásky.Říkám to jak trenér Uličný (fotbal), když si odpočinu, tak jsem dobrý.
Takový je život.Jednou nahoře, podruhé dole.
Jednou děláš vládu, podruhé se nehodíš ani na hnůj.
Akorát se mně nelíbí,když šukají dvě buzny, protože neplatí teorie relativity (třeba dva faráři).Nedá se určit, kdo je na tom lépe nebo
hůře, protože ho mají oba v pr..
Re: Kristýna Kočí přiznala, že "píchala" s Tluchořem
(Mark, 15.4.2011 14:32:14)
Odpovědět
Lidé dobří, když si vzpomenu, kolik z vás na nejrůznějších internetových diskusích po volbách jásalo, jak je to báječné a teď bude dobře - zbavili jsme se zlého Paroubka a neskončíme jako v Řecku ? Já nejásal a byl jsem za zrůdu či idiota, který nechápe, jak jsme to teď vyhráli. Poučíte se konečně ? Co už by ještě ODS musela spáchat, aby Vám došlo, že je to korupční spolek spojený s mafiánskými skupinami a dokud bude mít podíl na moci, nemůže být v ČR o skutečné demokracii ani řeč ? Děláme za zlomek západních platů, zdaněno máme všechno, přecházíme nemoci, protože jinak bychom přišli o práci nebo nezaplatili hypotéky a předražené nájmy, jídlo v obchodech odvežené z ciziny s požehnáním státu z náhražek a semletých flaks, vážně onemocnět bude znamenat upadnout beznadějně do bídy, školství v naprostém úpadku... Co by vám ještě měli udělat, abyste je přestali volit ???
Re: Kristýna Kočí přiznala, že "píchala" s Tluchořem
(Jeeves, 16.4.2011 4:20:14)
Odpovědět
Dobrá tedy, volili jsme špatně. A koho nám doporučujete? Aby to bylo správně. Vynechte prosím komunisty a ČSSD, abych se nerozesmál. Nebo si opravdu myslíte, že tyto spolky by nám zvedly platy atd.atd.? Ze svého?
Re: Kristýna Kočí přiznala, že "píchala" s Tluchořem
(Mark, 16.4.2011 10:20:49)
Odpovědět
Komunisty vám nedoporučuji, nebojím se, že by tu zaváděli diktauru proletariátu, tím ať straší Nečas před volbami (oni už soudruzi dnes mají také fabriky), ale jsou neschopní. ČSSD je jen menší zlo. Můžete se mnou nesouhlasit, můžete mě zesměšňovat, ale ve srovnání s ODS je opravdu menším zlem. Neopakujte mi argumenty, jak rozhazovala a zadlužovala zemi v době hospodářského růstu. 100 socdemáků nerozdalo tolik co jeden ODSák nakrade, a ze společného pane, ze společného. Převzala již zadluženou zemi po rozkrádání ODS, trochu zdvihla životní úroveň průměrnému člověku, přitáhla zahraniční investory, ovšem za tu cenu, že je zvýhodnila před domácími. A ovšem že i do ní nalezli kmotři a začali krást. Tzv. pravice (soudruzi kapitalisti) pokaždé, když byla u moci, dovedla zemi k hospodářskému úpadku, vesele hlásala, jak si má průměrný občan utahovat opasek, každá státní a veřejná zakázka za nich byla a je silně předražená a vždy jejich vlády skončily v mínusových číslech. Tato též. Chcete tvrdit, že ne ? Argumentu se zvýšením platů se musím smát já. Plat si musíte zvýšit sám vlastní zásluhou, bohatě postačí, když mi z něj vláda nebude na každém kroku krást a tahat sprostý kšeft, ne podnikání, ale sprostý kšeft, do oblastí, kde nemá co dělat - školství, zdravotnictví... Takže vůbec netvrdím, že ČSSD je dobrá strana a že mě lidé jako Škromach, Sobotka, Rath neřkuli Onderka a Březina naplňují nadšením. Ale média má v rukou pravice a nebudou si moci dovolit tak okatě krást, jako strany současné vládní koalice. Není -li pro vás přijatelná, volte nové, čtěte volební programy nových politických subjektů a dívejte se na představitele příslušné strany. Nemůže být novou stranou ta, do které nalezli staří zprofanovaní politici typu Kalouska. Ti budou krást a škodit zemi v každé straně a za každého režimu. Radím jen - zkusme se konečně zbavit ODS, je stavebném kamenem korupce v politickém systému. Bude-li u moci, bude dále ekonomicky i morálně klesat. To je milý pane matematická jistota. A volit ji znamená stávat se spoluviníkem na tomto stavu.
Re: Kristýna Kočí přiznala, že "píchala" s Tluchořem
(v.n., 20.4.2011 22:59:12)
Odpovědět
Klaus je Havlův člověk. Tolik pra.áren proti sobě synchronizovaných najednou nebude jen taková nějaká náhoda.
Re: Kristýna Kočí přiznala, že "píchala" s Tluchořem
(franta, 28.1.2012 0:38:58)
Odpovědět
Chceš- li píchat ,aby Tě nikdo nenahrával , nesledoval ,tak se ozvi, budeš spokojená a hlavně v klidu, a ser na politiku, roky utikaj každýmu stejně, no a kdy si chceš užívat, za deset let si na Tebe nikdo ani nevzpomeneno a zájem taky uvadne, to si můžeš bejt jistá.
Re: Kristýna Kočí přiznala, že "píchala" s Tluchořem
(bobek, 16.4.2012 23:46:11)
Odpovědět
nemohla p...t protože je napíchlá a s mikrofonem ve vagíně nelze
Re: Kristýna Kočí přiznala, že "píchala" s Tluchořem
(vaclav, 24.4.2012 10:51:52)
Odpovědět
Ja vzdycky tvrdil ze dosazene vzdelani v zadnem pripade nezarucuje vysi prirozene inteligence. Ale pripadna publikace tohoto nazoru zarucuje pripadny vyhazov z prace!!!