reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Prezidentův vicekancléř Hájek: Vládní krizi zorganizovala MF Dnes s Kočí a Tluchořem

Autor: Lukáš Petřík | Publikováno: 20.4.2011 | Rubrika: Rozhovory
Ilustrace

 

Zástupce vedoucího kanceláře prezidenta republiky Petr Hájek v rozhovoru rezolutně odmítnul, že by chtěl Hrad doporučit na místo ministra vnitra hradního šéfa Bezpečnostního odboru Radima Bureše a že by ho před lety Hradu doporučil Vít Bárta. Podle Hájka stojí za celou vládní krizí MF Dnes společně s Petrem Tluchořem a Kristýnou Kočí.

 

Byl šéf Bezpečnostního odboru Radim Bureš „nominován“ prezidentem republiky na funkci ministra vnitra, jak tvrdí úterní MF Dnes?

 Myslím, že Mladá fronta a pan Kmenta se ukonspirují k smrti. Tohle jim musela říci zřejmě Kristýna Kočí v nějakém dosud nepublikovaném záznamu. Jinak si to neumím vysvětlit. Ale vážně: Nikdy, v žádnou chvíli nepadlo z Hradu toto ani jiné jméno. Koukali jsme na to stejně překvapeně jako pan Bureš sám. Včera jsme se ho se zájmem zeptali, jestli chce snad z Hradu odejít a jasně nám řekl, že ho nikdo v tomto směru nekontaktoval, že vůbec neví, jak se jeho jméno do médií dostalo.

 

Takže je to celé výmysl Mladé fronty?

 Opakuji: Ani od pana prezidenta, ani od nikoho z jeho okolí toto jméno nikdy nezaznělo. Jde o čistou konstrukci pana Kmenty a MFD, která umanutě rozehrává další tluchořovské hry. Ten model je stále stejný. Vytvoří se fáma, že Hrad má na někom zájem, po jejím mediálním zafixování se o ní spekuluje a tím se z toho udělá „veřejný majetek“. Je to čistá mystifikace.

 

A je pravda, že do Bezpečnostního odboru Hradu přivedl pana Bureše Vít Bárta?

To je pořád totéž. Poté, co za Topolánkovy vlády odešel dosavadní šéf našeho bezpečnostního odboru přítel Marka Dalíka Jan Novák, dělat ředitele úřadu vlády, bylo jeho místo na Hradě dlouho neobsazeno. Hledali jsme jeho nástupce řadu měsíců, hovořili s řadou lidí, dostávali mnoho nabídek. Mezi nimi se o toto místo zajímal i Radim Bureš. Profesionálně měl všechny předpoklady – jak svou dosavadní prací na NBU, tak bezpečnostními prověrkami. Proto padla volba na něj.

 

Jméno Bárta za tím tedy není...

V roce 2008 jsme nikdo neznali jméno Víta Bárty, tím méně jeho agentury. Je to směšná zpětná konstrukce. Chce se, aby to zapadalo do spikleneckého schématu vytvořeného a vytvářeného MFD a lidmi, s nimiž tento deník zorganizoval vládní krizi, která se ovšem směšně zvrtla na „výkonu“ paní Kočí. Proto bylo zřejmě nutno dotvořit legendu, že v tom měl nějaké zájmy také Hrad. Nejlépe že prezident chtěl na místo ministra vnitra svého člověka. Opakuji: Nikdo nikdy s panem Bártou o Radimu Burešovi nejednal, protože nikdo nikdy nejednal s Vítem Bártou. Pan prezident nikdy neusiloval nominovat kohokoli na místo ministra vnitra, ani na jakýkoli jiný post. Během formálních či neformálních rozhovorů nikdy žádné jméno nezmínil. Tím méně jméno pana Bureše. Je to úplně směšné.

 

Jaký je tedy podle vás důvod, že takový článek vyšel?

Jde o klasický příklad mediální mystifikace politického bulváru pod značkou MFD. Dobrý špatný příklad jak některá média dnes dělají politiku. Mladá fronta vytvoří, Česká televize zpracuje a dál už to žije svým vlastním životem. Když jsem viděl včerejší Události ČT 24, musel jsem se smát. Tam už se o tom navážno mluvilo jako o faktu. Naštěstí bylo pondělí, takže si nevinného pana Bureše nestihl pozvat Václav Moravec. Je to celé ubohé.

reklama
2677 čtenářů | 32 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Prezidentův vicekancléř Hájek: Vládní krizi zorganizovala MF Dnes s Kočí a Tluchořem
(Niky, 20.4.2011 4:37:59)
Odpovědět
Jako by jste hrách na zed házel pane Hájek!Náš debilní národ spolkne všechno!
Re: Prezidentův vicekancléř Hájek: Vládní krizi zorganizovala MF Dnes s Kočí a Tluchořem
(Alberto Kvěch, 20.4.2011 9:11:34)
Odpovědět
Ano pane Hájku.Máte pravdu.Vy jste ale pane Hájku poradci prezidenta,vy jste ti, kteří mají prezidenta obhajovat, tak ho podpořte a najděte cestu jak Kočí odvolat a najděte cestu k podání trestního oznámení na tu drzou holčinu.Co si Kočí k osobě prezidenta z pozice poslance dovolila je neodpustitelné a nemůže zůstat bez následků.Zákonů je dost.V této kauze jsem na straně prezidenta.Váš Alberto Kvěch.
Re: Prezidentův vicekancléř Hájek: Vládní krizi zorganizovala MF Dnes s Kočí a Tluchořem
(alfa27, 20.4.2011 14:09:46)
Odpovědět
Odvolat ji nemůže nikdo, byla zvolená.Může jedině odstoupit nebo umřít. Trestní oznámení za co? Že mluvila nehezky o Klausovi? Jaký je to trestný čin? Že je blbá není trestné,že se páří s Tluchořem je věc jejího vkusu,ale trestné to taky není.Tak co byste chtěl trestně oznamovat?
Re: Prezidentův vicekancléř Hájek: Vládní krizi zorganizovala MF Dnes s Kočí a Tluchořem
(Alberto Kvěch, 20.4.2011 15:06:50)
Odpovědět
Asi máte pravdu.
Re: Prezidentův vicekancléř Hájek: Vládní krizi zorganizovala MF Dnes s Kočí a Tluchořem
(bužumbura from ukulele, 20.4.2011 21:13:14)
Odpovědět
Po tom co vypustila z toho jejího zobáku za vulgarity(nejen o presidentovi) už by se s ní především nikdo civilizovaný neměl bavit ,ať si to tam někde vzadu klidně dosedí do dalších voleb.
Re: Prezidentův vicekancléř Hájek: Vládní krizi zorganizovala MF Dnes s Kočí a Tluchořem
(v.n., 20.4.2011 5:28:12)
Odpovědět
Klaus lže a krade. Jaký pán takové řeči. Nevěřím vám ani nos mezi očima, pane Hájek.
Re: Prezidentův vicekancléř Hájek: Vládní krizi zorganizovala MF Dnes s Kočí a Tluchořem
(Niky, 20.4.2011 5:30:50)
Odpovědět
Tenhle hazl je za to dobře placen.Kolaborace se vždycky vyplácela,že v.n.
Re: Prezidentův vicekancléř Hájek: Vládní krizi zorganizovala MF Dnes s Kočí a Tluchořem
(v.n., 20.4.2011 7:06:38)
Odpovědět
Niky nefixujte se tak moc na peníze. I když je to takové nekolaborantsky Klausistické, může to být posunuté až zavádějící.
Re: Prezidentův vicekancléř Hájek: Vládní krizi zorganizovala MF Dnes s Kočí a Tluchořem
(Niky, 20.4.2011 8:22:53)
Odpovědět
Jste trapný v.n.
Re: Prezidentův vicekancléř Hájek: Vládní krizi zorganizovala MF Dnes s Kočí a Tluchořem
(v.n., 20.4.2011 19:10:07)
Odpovědět
Niky vy jste pravý Klausův buldozer. Jedním slovem smetete všechno a každého. Pan Adam Bartoš se nervuje s tajnými zbraněmi a přitom mají v garáži zaparkovaného vás, opravdové monstrum.
Re: Prezidentův vicekancléř Hájek: Vládní krizi zorganizovala MF Dnes s Kočí a Tluchořem
(Čtenář 1, 20.4.2011 16:22:13)
Odpovědět
Takové roztleskávače, kteří argumentují pouze nadávkami, Hradu upřímně přeji, hovoří za vše.
Re: Prezidentův vicekancléř Hájek: Vládní krizi zorganizovala MF Dnes s Kočí a Tluchořem
(Alberto Kvěch, 20.4.2011 9:00:07)
Odpovědět
A cos od Klause očekával. To měl Klaus souhlasit se vším co od něj neschopný Nečas požadoval,to měl prezident jen přihlížet a souhlasit s bordelem, který mu na stůl politikáři intrikáři nakydali? Klaus se zachoval správně a měl být daleko tvrdší.Kočí by měli za lhaní a intriky okamžitě odvolat ze všech funkcí, včetně zrušení poslaneckého mandátu,taková holčina nemá ve sněmovně co dělat.A co si dovolila proti prezidentovi je drzost.Já bych jí za projev jinak osladil život.Klaus je na Kočí moc hodný.
Re: Prezidentův vicekancléř Hájek: Vládní krizi zorganizovala MF Dnes s Kočí a Tluchořem
(frantisek zajicek, 20.4.2011 21:24:05)
Odpovědět
Albe,Klaun se zachova spravne,kdyz se sam defenestruje.A nestaci mi,ze bude tvrdsi,byl bych rad,kdyby byl tvrdej uplne,naprosto tuhej,FZ
Re: Prezidentův vicekancléř Hájek: Vládní krizi zorganizovala MF Dnes s Kočí a Tluchořem
(Oponent, 20.4.2011 9:05:56)
Odpovědět
P.Hájku-vy kritizujete sdělovací prostředky v čele s MFD jak se vám to hodí.Teď se to nehodí,poněvadž jde o Klausovu stranu a připrdélkaře Nečase-se zjevným zájmem udržet tuhletu špatnou vládu za každou cenu.Když média a novináři rozcupovali ČSSD a vůbec její předešlé vládnutí,tak to se vám do krámu hodilo.Já z toho marasmu vidím vaše a tím i Klausovo zbožné přání,aby média a novináři dostali ještě větší náhubek a silou zákona omezili svoji činnost.To by vyhovovalo mnohým pravičákům,kteří jsou výsměchem demokracie.Ti by nejraději chtěli,aby jejich nezákonnosti nikdo neodkrýval a tím neglosoval.Tak vy a ta vaše hradní pakáž si představuje tu správnou demokracii.
Re: Prezidentův vicekancléř Hájek: Vládní krizi zorganizovala MF Dnes s Kočí a Tluchořem
(jura, 20.4.2011 9:20:55)
Odpovědět
Hájek a celá ta slavná parta co obklopují hradního se již pomalu balí,jelikož nový president s
nimi vyběhne,asi budou muset i popoběhnout!
Re: Prezidentův vicekancléř Hájek: Vládní krizi zorganizovala MF Dnes s Kočí a Tluchořem
(Grospin, 20.4.2011 9:26:57)
Odpovědět
RE:p.Kvěch...pane Kvěchu,že vás huba nebolí.President to svým ne-rozhodnutím ještě více pohnojil.A co z toho vzešlo,je nabíledni.To,že prakticky sesadil Nečase/a který si to nechal líbit/,ukazuje na náš vnitřní bordel,ve světě opět unikátní.Alespoň v tom demokratickém světě.Od určité doby máme v naší republice dva předsedy vlády a jednoho kleptomana-alias presidenta.
Re: Prezidentův vicekancléř Hájek: Vládní krizi zorganizovala MF Dnes s Kočí a Tluchořem
(Alberto Kvěch, 20.4.2011 9:55:42)
Odpovědět
Pane ano,prakticky ho měl okamžitě sesadit.
Re: Prezidentův vicekancléř Hájek: Vládní krizi zorganizovala MF Dnes s Kočí a Tluchořem
(Alberto Kvěch, 20.4.2011 9:59:26)
Odpovědět
Pane.Nebyl a není jediný důvod pro odvolání Johna,pro odvolání předsedy vlády je celá řada důvodů.
Re: Prezidentův vicekancléř Hájek: Vládní krizi zorganizovala MF Dnes s Kočí a Tluchořem
(karel1, 20.4.2011 9:31:56)
Odpovědět
No, já bych tak řekl, že si někdo spletl R. Bureše se soudcem Burešem, média to začala hrát a věc začala žít vlastním životem. Pak už se původce omylu nejspíš neodvážil vše uvést na pravou míru a koneckonců se to i hodilo k očernění p. prezidenta, tak proč to opravovat.
Re: Prezidentův vicekancléř Hájek: Vládní krizi zorganizovala MF Dnes s Kočí a Tluchořem
(alfa27, 20.4.2011 14:12:53)
Odpovědět
To bude nejspíš pravda. Všiml jsem si, že mezi kandidáty byli i soudci Sváček a Bureš.Čili prostá zájmena jmen, ale opět se dělá z komára velbloud a z omylu konspirace.
Re: Prezidentův vicekancléř Hájek: Vládní krizi zorganizovala MF Dnes s Kočí a Tluchořem
(nobody, 20.4.2011 9:35:01)
Odpovědět
To byl asi nejdražší sex, co republika pamatuje. Kolik stojí předčasné volby? MF měla mlčet. Takové nahrávání a komentáře jsou neúnosně drahé. Já jim to nezávidí a kecy kolem mě nezajímají.
Re: Prezidentův vicekancléř Hájek: Vládní krizi zorganizovala MF Dnes s Kočí a Tluchořem
(Omyl, 20.4.2011 10:10:45)
Odpovědět
Bohužel má pan Hájek pravdu, čím dále více se novináři a zejména tzv. investigativci snaží přijít se zaručeným trhákem, i za cenu kompilace, nepravd až lží. Mnozí mají dokonce domluveny politické hrátky a šachy výměnou za tzv. zaručené informace, které jso umnohdy i směšné - ale oni sami to nevidí, jsou asi tawk hloupí nebo tak sebestřední. Jasným příkladem hlouposti v konspirační teorii je i rozhovor pana Humla, v případě "objevu" odposlouchavacího zařízení u slečny Kočí s ložnici - když tvrdil, i když zařízení neviděl, protože vše komunikoval přes telefon, jak radil polici ČR jak má se zařízením pracovat aby se nezničilo - asi je tam sám vložil nebo někdy na popud tzv. spiklenců, že jej tak dobře znal. I rada pro soukromou bezpečností agenturu, kterou najal, ale sdělil, že ještě se neví, kdo to zaplatí, těm radil, že mají dobře prohledat v ložnici pani Kočí i skříně. Podivné hrátky.
Re: Prezidentův vicekancléř Hájek: Vládní krizi zorganizovala MF Dnes s Kočí a Tluchořem
(Čtenář 1, 20.4.2011 10:30:28)
Odpovědět
S tím mlžením a lhaním je na tom hradní osádka stejně - třeba Bátoru také nejvyšší nezná....atd Zaplať Pánbu, že se jim ten čas už pomalu krátí.
Re: Prezidentův vicekancléř Hájek: Vládní krizi zorganizovala MF Dnes s Kočí a Tluchořem
(Jan Novák, 20.4.2011 11:10:07)
Odpovědět
Ještě se na ní podílel agent KGB Ivan Ivanov Ivaničnov.
Re: Prezidentův vicekancléř Hájek: Vládní krizi zorganizovala MF Dnes s Kočí a Tluchořem
(template, 20.4.2011 11:47:34)
Odpovědět
Tu nabídku dostal Jaroslav Bureš, ne Radim...v Mladý frontě jsou debilové
Re: Prezidentův vicekancléř Hájek: Vládní krizi zorganizovala MF Dnes s Kočí a Tluchořem
(Katsanson, 20.4.2011 14:11:14)
Odpovědět
Obzvlášť pan Kmenta mě připadá retardovaný a zkorumpovaný panák. A MfDnes? Stále jen komunistický plátek bulvární úrovně.
Re: Prezidentův vicekancléř Hájek: Vládní krizi zorganizovala MF Dnes s Kočí a Tluchořem
(vizír, 20.4.2011 14:39:19)
Odpovědět
MF Dnes má své zahraniční majitele a ti vyžadují poslušnost , ideologickou uvědomělost a plnění přidělené agendy , jinak následuje vyhazov.
Re: Prezidentův vicekancléř Hájek: Vládní krizi zorganizovala MF Dnes s Kočí a Tluchořem
(Kalous, 20.4.2011 17:37:51)
Odpovědět
Jak může být vyloženě pravicový tisk komunistický? Pak by měla být MfDnes zakázaná?
Re: Prezidentův vicekancléř Hájek: Vládní krizi zorganizovala MF Dnes s Kočí a Tluchořem
(Katsanson, 20.4.2011 22:23:22)
Odpovědět
Sice pravicový ale personál si stále uchovává bolševické manýry.
Re: Prezidentův vicekancléř Hájek: Vládní krizi zorganizovala MF Dnes s Kočí a Tluchořem
(Jana Ch., 20.4.2011 12:49:26)
Odpovědět
Souhlasím s panem Hájkem. Měli by odejít. Když se tak nestane ovlivní to ve volbách ODS.
Re: Prezidentův vicekancléř Hájek: Vládní krizi zorganizovala MF Dnes s Kočí a Tluchořem
(felix.julec, 20.4.2011 17:16:34)
Odpovědět
JANO,NESLYŠELA JSTE NÁHODOU HÁJKA V NOCI NA ČT24 U VESELOVSKÉHO?On to má chudáček taky těžké aby se prolhal k pravdě.Žgrindal,žgrindal,ale důvěryhodně v žádném případě nevypadal.Je dobře placen Hradem tak kopal za Hrad.
Re: Prezidentův vicekancléř Hájek: Vládní krizi zorganizovala MF Dnes s Kočí a Tluchořem
(Čtenář 1, 20.4.2011 16:24:46)
Odpovědět
Ještě nám zopakujte tu o Bátorovi....jak ho nikdo nikdy neviděl, nemluvil s ním......