reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
EU Book shop
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Jan Pavel II. o potratech a holokaustu a vyhlazování nenarozených lidských bytostí

Autor: Redakce | Publikováno: 1.5.2011 | Rubrika: Citáty
Ilustrace

 

„... V tomto bodu se nelze vyhnout otázce, dnes víc než kdy jindy aktuální a bolestivé. Po pádu režimů vybudovaných na ideologiích zla, ustaly v oněch zemích shora zmíněné formy vyhlazování. Nicméně zůstává legální vyhlazování počatých a ještě nenarozených lidských bytostí. A tentokrát jde o vyhlazování rozhodnuté dokonce demokraticky zvolenými parlamenty, v nichž se odvolávají na občanský pokrok společnosti a celého lidstva.“

 

Z knihy „Paměť a identita“

 

 

File:Human fetus 10 weeks - therapeutic abortion.jpg

http://www.abort73.com/preview/images/abortion/abortion-08-01.jpg


http://hiyya.files.wordpress.com/2010/01/abortion05.jpg

 

http://www.amightywind.com/abortionf/abortion06.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

abortion

 

dilation and evacuation

 

aborted baby picture

baby burned with saline

a baby dilation and evacuation

This is not a broken doll.  This little boy was one of several third trimester BABIES found in medical waste bags outside a legal abortion center in Houston, Texas, in late 1986. He was 14 inches long, weighed 2 pounds 2 ounces, and was 30 weeks gestation....... 7 MONTHS OLD......when he was killed. This is a precious 4 1/2 month old little girl, burned by saline solution a "doctor" used to abort her. There are 4000 babies aborted each day in America (one every 20 seconds). Abortion is legal through all nine months of pregnancy.
 
This black BABY was aborted on May 11, 1987, at the Michigan Avenue Medical Center in Chicago, Illinois, by the "D&E" (dilation & evacuation) method. By this "procedure" the abortionist uses large forceps to crush the baby inside the mother's uterus and remove it in pieces.
 

aborted baby pictures

2nd trimester aborted baby
poisoned baby

reklama
2009 čtenářů | 42 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Jan Pavel II. o potratech a holokaustu a vyhlazování nenarozených lidských bytostí
(Jahoda, 1.5.2011 1:59:09)
Odpovědět
je to dílo satanovo a antikrist Obama a jeho demokratická strana mu pomáhá,jak se dá.
Bůh žehnej Americe a ochraňuj ji před demokraty a islámským terorizmem.
Re: Jan Pavel II. o potratech a holokaustu a vyhlazování nenarozených lidských bytostí
(Stilet, 1.5.2011 2:23:27)
Odpovědět
Tak jsem zvědav, jak se zase tady vyřádí ty velebojovníce za ženská nadpráva a proti mužskému šovinismu, jako Eva, Jana, Petra a další. Tohle si přece nemůžou nechat ujít. Ony za to přece vůbec nemůžou že otěhotněly a mají přece právo, nadprávo dělat se svým tělem co chtějí. I ty děvky v bordelech nejsou děvkami proto že jími chtějí být a vydělávat za to slušné openíze, to všechno přece mužská sexcistická prasata..
Re: Jan Pavel II. o potratech a holokaustu a vyhlazování nenarozených lidských bytostí
(Jahoda, 1.5.2011 3:09:05)
Odpovědět
složil jsem báseň:
-jak chemická mašina,
roztahují nožky a lákají chlapa do klína..
když ženské ztvrdou bradavky,co mají na vrcholu vemena
lačná jsou mužského semena a přesvědčeny jsou,že není to jejich vina..
roztřesou je jejich kolena a zvlhne klín,
pak lačny jsou mužské pýchy a sexem zahánějí ten svůj ženský splín.
A já věru pravdu v tomto dím a své jistojistě vím,
že jak na fenu přijde to její pernamentní hárání,pak po větru čuchá mužného samce,co udělá ji kance.
Re: Jan Pavel II. o potratech a holokaustu a vyhlazování nenarozených lidských bytostí
(Stilet, 1.5.2011 14:02:37)
Odpovědět
Vystižné ! Fajnové ! Pravdivé ! Je mě špatně nad těmi feministickým děvkami dělající ze svého přirození modlu.
Re: Jan Pavel II. o potratech a holokaustu a vyhlazování nenarozených lidských bytostí
(frantisek zajicek, 1.5.2011 7:51:17)
Odpovědět
Damy a panove,ja,jako jeden z mala,mam v teto veci hodne jasno.Ta,ktera by se snad rozhodla travit spolecne zitrky at zle,ci dobre,s p.Zajickem,nemuze nikdy otehotnet a pripadne dilema potrat ci nikoli,tak nepripada v uvahu.Proc?Priznam se Vam,mili prispivajici,ke sve odporne uchylce.Me totiz zeny nevzrusuji,me nevzrusuji ani muzi,jedine,co me dokaze poradne rozpalit je totiz hromada penez(muze byt i jina cenna komodita).Je mi z toho smutno,ale skutecnost je proste takova,ze kdyz vidim poradny balik(coz je malokdy)mam orgasmus jako krava!!!Z toho vyplyva,ze zenu nehledam,nemam a ani se k tomu nechystam.Nakonec proc?Netizi me myslenka na neco tak trapneho,jako je sex,sam si varim,sam si peru(ze se na to nevyse.ru)a spoustu jinych domacich praci hrave zvladam.Pokud chci s nekym probrat tema typu politika,sport...sednu do hospody a s kumpany podobneho razeni probirame,degustujeme a degustujeme az...no znate to...Jinak neni vsechno dano,co je psano,krasny 1.Maj vam vsem preje Vas FZ
Re: Jan Pavel II. o potratech a holokaustu a vyhlazování nenarozených lidských bytostí
(Kalous, 1.5.2011 7:51:34)
Odpovědět
Tradiční de.bilní tema. Po narození dítěte je žena povinná se o dítě starat a postavit je do života. Takže hned po "početí" má právo o plodu rozhodnout. Ty odložené děti v ústavech nebo žijící v neúplných a rozvrácených rodinách by měli podporovat Stiletové, Jahodové ap. co se pletou do věcí, po kterých jim nic není, včetně církve - ta může radit nebo přikazovat souvěrcům. V tomto směru by měl papež povolit sňatky katolických knězů, neboť jsou to většinou vysoce nadprůměrně kvalitní jedinci a je chyba, že se nezúčastní reprodukčního procesu jak je tomu v ostatních církvích. To by byl aslespoň konkrétní čin - a ne blábol k ničemu.
Re: Jan Pavel II. o potratech a holokaustu a vyhlazování nenarozených lidských bytostí
(Sttilet, 1.5.2011 14:21:58)
Odpovědět
Kalous,omyl. Žena má právo neotěhotnět. Nikoliv že má právo na abort. V dnešní době existuje více možnosti jak žena nemusí přijít do jiného stavu a přesto si hovět sexu. Kromě toho pokud to nevíš, těhotenství i porod je naprosto normální věci. Ženy jsou na těhotenství i porod stvořené. Příroda nebo chcešli Stvořitel je na to udělal. Přivádět děti na svět je prvořadým úkolem žen. Naproti tomu abort je naprosto nepřirozený a škodliví, neboť je těhotenstfví násilně přerušeno ač organismus na to připraven není. Navíc abort také může mít za následek sterilitu. a to dokonce i spontání potrat. Zvláště u žen s RH fakrorem negativním. Takové ženy už nejsou schopny otěhotnění. To že je v dětských domovech veliká spousta opuštěných dítek, tak to je vina nezodpvědnosti těch žen. Né mužu. Kdo také dává ty dětičky do Babyboxu a dětských domovu? Jen nezodpovědné ženštiny a adoptovat tá dítka z dětských domovu je sázkou do loterie. Většinou to jsou plody žen ze spodiny a mnoha případech svým adoptivním rodičum v pubertě a po pubertě dělají ze života peklo. Množství těch dítek v Dětských domovech neopodstatňuje aborty. Opakují a zdůrazňují, dnes ženy mají víc jak dosti možnosti neotěhotnět a kondom by měl byt jen ochranou proti nakažení pohlavní chorobou a né zabraňovat otěhotnění.
Re: Jan Pavel II. o potratech a holokaustu a vyhlazování nenarozených lidských bytostí
(Petra, 1.5.2011 9:36:43)
Odpovědět
Potrat = základní právo žen ve všech demokratických zemích.

Barack Obama: "Jesli má dcera udělá chybu, nechci ji potrestat dítětem."

S mužským šovinistem Stilet-em nemá smysl racionálné diskutovat. Já jsem taky katolička, ale nechci být v područí patriarchální falusokracie, která nás, ŽENY, staví do podřadné pozice. Nepodporuji zde potrat jako všedné řešení problému nechtěného těhotenství, nýbrž jako mimořádné řešení, když již žena nemá jiné východisko.
Re: Jan Pavel II. o potratech a holokaustu a vyhlazování nenarozených lidských bytostí
(frantisek zajicek, 1.5.2011 9:57:07)
Odpovědět
Zdravim,Petro,proc se nezucastnujes i jinych temat,mas k tomu neco osobniho?FZ
Stilet a jemu podobní za to jednou budou pykat
(Vyšší spravedlnost, 1.5.2011 10:10:33)
Odpovědět
Že zneužívali katolickou církev ke svým zlostným nenávistným šovinistickým vulgárním výpadům proti ženám. To takoví dopomohou k naplnění onoho biblického, že svět se odvrátí od církví. Takoví Stiletové, kteří by nejraději znovu zavedli inkvizici, jsou v rouku ďábla, nikoli Ježíše a jeho neskonalé lásky k lidem.
Re: Jan Pavel II. o potratech a holokaustu a vyhlazování nenarozených lidských bytostí
(Eva, 1.5.2011 10:25:39)
Odpovědět
Oni ti bojovní katoličtí šovinisté mají pocit, že "si žena sama rozhoduje", je ani nenapadne, že by potrat mohl chtít i chlap. Nebo že se na tom manželé dohodnou. Za první republiky manželé prováděli potrat svým manželkám jehlicemi, to by se Stiletovi líbilo, tohle znovu zavést.
Re: Jan Pavel II. o potratech a holokaustu a vyhlazování nenarozených lidských bytostí
(Kalous, 1.5.2011 10:37:36)
Odpovědět
Souhlas Evo - asi mnohem více příčin umělých potratů je na straně mužů než žen - je to farizejské to pak svádět na mravní zkaženost jen ženy.
Re: Jan Pavel II. o potratech a holokaustu a vyhlazování nenarozených lidských bytostí
(Jana, 1.5.2011 11:45:35)
Odpovědět
Chtěla bych sdělit k tomuto tématu svůj názor. Pracuji na gynekologii a při umělém přerušení těhotenství jsme asistovala nesčetněkrát. Za prvé-v naší republice se provádějí interrupce do 12týdne gravidity. Takže většina obrázků je neadekvátní.Za druhé-z mé zkušenosti je většina výkonů provedena do 8 týdne gravidity.Po rozhovorech s pacientkami, které tento výkon podstoupily,mohu říci, že většině případů se jednalo o ženy, které těhotenství zastihlo nepřipravené mít další dítě a tento zákrok byl jediným řešením.Ať z hlediska ekonomického, rodinných vztahů či zdravotního hlediska. Já sama si myslím, že je lépe ukončit těhotenství v ranném stádiu, než aby se narodilo dítě, kterému nikdo nebude dávat lásku, nebo skončí týrané nebo v ústavu.
Re: Jan Pavel II. o potratech a holokaustu a vyhlazování nenarozených lidských bytostí
(Lukáš Petřík, 1.5.2011 12:23:22)
Odpovědět
Je neekonomické vydržovat důchodce a Cikány, pošleme je tedy do plynových komor, aby zde byli potraceni? Hm, tam vede vaše logika o potratech. Zabití je vždy zabití a vražda je vždy vražda.
Re: Jan Pavel II. o potratech a holokaustu a vyhlazování nenarozených lidských bytostí
(Spravdlnost, 1.5.2011 12:52:56)
Odpovědět
Petřík se v příštím životě narodí jako žena, která nechtěně otěhotní (slušná a naivní...)a nebude mít žádné společenské podmínky pro těhotenství. Neboť zákon vesmíru zní: Co vysíláme, to se nám vrací.
Re: Jan Pavel II. o potratech a holokaustu a vyhlazování nenarozených lidských bytostí
(SamOpal, 1.5.2011 15:48:32)
Odpovědět
Hmm ,nejsme od těch "plynových komor" až zase tak daleko.
Vždyť už dnes různé ty Petro-evo-jany ruku v ruce s pseudopravicujícími levičáky je alespoň pro ty důchodce chystají.
Co jiného jsou návrhy o čímdál pozdějším odchodu do důchodu a paraelně s nimy návrhy z údajně opačného politického spektra.Navrhy legalizace eutanasie?
Re: Jan Pavel II. o potratech a holokaustu a vyhlazování nenarozených lidských bytostí
(Stilet, 1.5.2011 15:01:01)
Odpovědět
Jano, tak vy pracujete na gyndě a to nevíte nic o možnosti ochrany proti otěhotnění? To nevíte o že přerušení těhotenství dochází k nepřirozenému přerušení těhotenství které také může mít nepřijemné následky?. Proboha nekecejte pořád. Jsou a je více možnosti jak neotěhotnět. Třebas takový pesar se zná už více jak sto let. A dnešní ženy už by měli vědět jak to zařidit aby neotěhotněli. Abort by se měl provádět jen když těhotenství ohrožuje ženu, nebo při nemoci jako třebas zarděnky v těhotenství a vždy když hrozí že plod bude zrůda. Když tvrdíte, že asistujete u abortu, tak by jste také měla už vědět, jak takový plod ve dvanácti měsících i deseti vypadá.
Re: Jan Pavel II. o potratech a holokaustu a vyhlazování nenarozených lidských bytostí
(Aleš, 1.5.2011 15:47:33)
Odpovědět
Jak vypadá plod ve 12 nebo deseti měsících asi opravdu neví a já také ne, pokud tedy nemyslíte třeba plod sloní :-)))

A jen tak mimochodem, slyšel jste už někdy, že žádná antikoncepce není stoprocentní?
Re: Jan Pavel II. o potratech a holokaustu a vyhlazování nenarozených lidských bytostí
(Stilet, 1.5.2011 16:58:01)
Odpovědět
Ale je. Stoprocentní není kondom. I kdyby antikocepce byly jen z jedné setiny procentní a to jsou jistě promilové, tak se tak zabrání těm milionum abortu ve vyspělých zemích. Ani umělý abort vůbec není stoprocentně splehliví a nechává častějí následky a to následky neodstranitelné, jak nespolehlivá antikoncepce. Velice často způsobí neplodnost ženy.
Re: Jan Pavel II. o potratech a holokaustu a vyhlazování nenarozených lidských bytostí
(Aleš, 1.5.2011 17:17:20)
Odpovědět
Já nejsem proti antikoncepci, jen říkám, že nikdy není zcela spolehlivá. Vy se tady pěkně rozohňujete, co všechno by měly ženy dělat a jak se chránit, ale co Vy, víte, že existuje hormonální antikoncepce i pro muže? A byl byste ochotný si ládovat ty hormony do těla?
Re: Jan Pavel II. o potratech a holokaustu a vyhlazování nenarozených lidských bytostí
(Stilet, 1.5.2011 19:49:49)
Odpovědět
Proč né, kdyby to bylo dobré. A nejsou přece jen hormonální antikoncepce. Proč si muži berou Viagru která také škodí a má vedlejší účinky? Berou tu Viagru pro choutky svých žen a souložnic. Oni totíž také chtějí souložit i když se mužovi nechce a moc mu to nejde. Že by ženy vůbec nechtěly? Že to jen sviňáci muži?
Re: Jan Pavel II. o potratech a holokaustu a vyhlazování nenarozených lidských bytostí
(Eva, 1.5.2011 13:23:00)
Odpovědět
Bojovní katoličtí šovinisté si odmítají uvědomit, že umělý potrat většinou pro muže či manžela znamená "vyřešili jsme to a hotovo" - nikoli však pro ženu či manželku, pro ni určitě nejde o jednoduchou operaci, pro ni je to trauma. A spojovat umělé potraty se zkažeností žen? To přece každý ví, že čím zkaženější žena, tím menší pravděpodobnost, že se dostane do nesnází. TAM nechť bojovní katoličtí šovinisté hledají zkaženost: U dobrovolných prostitutek. U chlapů, kteří je živí. Takové si to uměly, umějí a budou umět zařídit v každých časech. Takže proti čemu ve skutečnosti ti bojovní katoliští šovinisté jsou? Za první republiky na horách se děti "zakapávaly"...byla bída - a všichni tam chodili do kostela - kdo si přeje návrat takových časů??? Stilet psal, že ženy rodily na poli. Ano, na vesnici to bývalo často velmi kruté. Ale nebyli krutí muži jako celek a nevysedávali mezi tím v hospodách, zatím co ženy (odmalička těžce fyzicky pracující) rodily na poli - ale muži dřeli na poli se ženami, dřely i malé děti, protože pole bylo pole, často jediná obživa a každé ruky někdy bylo zapotřebí - i když jako všude, i takoví zhovadilci by se byli našli, kteří by svévolně nechali ženu dřít a rodit na poli...Však také hodně žen po porodu umíralo. Stilet zřejmě nečetl Chudou přadlenu a podobné knihy přesně mapující, jak to kdysi chodilo. Tenkrát, když žena porodila, měla kolem sebe jiné ženy, i sousedky, každá nějaké to jídlo přinesla a rodičce pomáhaly, dodržovalo se šestinedělí, kdy se rodička měla šetřit, než zpátky nabude síly - dnes se žena vrátí z porodnice do prázdných zdí. Bojovní katoličtí šovinisté rozsévají zlobu a zloba se jim vrátí.
Re: Jan Pavel II. o potratech a holokaustu a vyhlazování nenarozených lidských bytostí
(L.Pe, 1.5.2011 13:47:00)
Odpovědět
Milá Evo, muž, který se nestará o svou ženu a o své děti a pošle ženu na potrat, je odporné prase a s radostí bych mu rozšlapal koule.

Nevím nic o tom, že by se někdo z "katolických šovinistů" jako je třeba Michal Semín či umírněný šovinista Roman Joch nestaral o svou ženu a děti. Je to právě naopak.

Čímž neříkám, že mezi muži a mezi katolíky není dost takových, kteří by si nezasloužili rozšlapat koule. Tací určitě jsou.

O to větší obdiv a naši úctu si zaslouží takové ženy a dívky, které nejdou na potrat, i když na ně tlačí jejich muž či okolí.
Re: Jan Pavel II. o potratech a holokaustu a vyhlazování nenarozených lidských bytostí
(Eva, 1.5.2011 14:04:42)
Odpovědět
Myslím si, že my, lidé, tu nejsme od toho, abychom soudili či řídili druhé - ale máme v zásadě dvě možnosti: Dobrou věc v zárodku pošlapat, nebo naopak pomalu a trpělivě, mravenčí prací - posunovat věci k lepšímu. Na kterou stranu patří zákazy, odsuzování, nadávky a vulgarita bojovného katolického šovinismu, víte dobře sám. I když žijeme v jedné zemi, svět katolíků a svět nekatolíků se velmi liší a je třeba hledat mosty, nikoli hlásat nenávist.
Re: Jan Pavel II. o potratech a holokaustu a vyhlazování nenarozených lidských bytostí
(Stilet, 1.5.2011 14:46:49)
Odpovědět
Proč ti zpočátku dobří muži radějí vysedávají v hospodě? To aby si odpočali od protivné, haštěřivé manželky navíc posedlé kaprálským komlexem? Sakra Evo, vždyť to je přece vina žen. Z každé vaší věty přímo čpí vaše sobectvi a nedospělost. Zamilovanost, tá láska přejde tak do dvou let a potom už je jen zvyk a to některé ženy nejsou sto pochopit a vyžadují aby jejích manžel spěchal ze zaměstnáni domu a vrkal a vrkal jak hloubek a choval se k manželce stále jak novomanžel po svatbě a tak z domova dělají manželovi robotárnu. Co kdyby taková štkajíci žena řekla manželovi, iojď půjdeme spolu na večeři do restvarace a trošku se pobavit. Samozřemě pokud by jím měl kdo hlídat malé děti. Spousta žen je haštěřivá, hádavá a trpí kaprálským komplexem. Né, já nejsem nepřítem žen. Nejsem můžským šovinistou nenávidějícím ženy. Jen vám připominám, že ženy nejsou žádná neviňátka. Žádné andělaské bytosti a že by měli přiznávat podíl na krachu svého manželství. Pokud by se mluvilo o nějakém šovinismu, tak to pravě vy jste ženskou šovinistkou nenávidějící všechny muže a za nic na světě dokážete připustit chyby žen. Vůbec se nedivím tomu, že vás měl váš manžel plné zuby a raději seděl ve smradu hospody, jak poslouchat vaše řeči.
Re: Jan Pavel II. o potratech a holokaustu a vyhlazování nenarozených lidských bytostí
(Stilet, 1.5.2011 15:10:19)
Odpovědět
Petro, opakují. Základním právem žen je neotěhotnět. Nikolv právo na potrat. Ochrana proti otěhotnění není vůbec nic těžkého. Ani žádné nepříjemnosti s toho nejsou. Samozřejmě potrat je záležitosti ženy i muže v případě vdaných žen a mě je to šumafuk jdou-li na abort či né. To si každá musí spravit se svým svědomím. Kdyby viděli jak ten plod vypadá po abortu, tak by nikdy na potrat nešly. Tedy ty slušnější ženy daleko v menším počtu a potratáři by přišli výdělek.
Re: Jan Pavel II. o potratech a holokaustu a vyhlazování nenarozených lidských bytostí
(Petra, 1.5.2011 16:56:41)
Odpovědět
Proč pak muži odmítají prezervativy? Odpovězte mi pane Petříku nebo Stilet-e! Nebude to pohodlností a když ženy ohtěhotní, pak je nutí k potratu? Antikoncepci (hlavně kondomy) by měli používat i muži a nenechávat všechno jen a jen na ženy. Já osobě pilulky nepoužívám, neboť škodí mému zdraví.
Re: Jan Pavel II. o potratech a holokaustu a vyhlazování nenarozených lidských bytostí
(Stilet, 1.5.2011 17:08:07)
Odpovědět
Petro, právě kondom vůbec není spolehlivý. A na ten bych ani být ženou nespoléhal. Už ten zastaralý pesar je daleko spolehlivější. Víte že i pro ženy se vyrábí něco jako kondom? A jsou jiné prostředky, to o ních nic nevíte? To musíte ve všem spoléhat na muže? Když žena jde na potrat tak vystavuje své ohambí více lidem na odiv, tak vsadit do děložního hrdla pesar lze v každé ordinaci a nemusíte jit na to ležet do špitálu. Ona ani tá častá narkoza vůbec není tak neškodná jak mnozí myslíte. Zeptejte se na to až půjdete ke gynekologovi. Narkoza rovněž není přirozená.
Re: Jan Pavel II. o potratech a holokaustu a vyhlazování nenarozených lidských bytostí
(Stilet, 1.5.2011 17:46:50)
Odpovědět
Kdys jsem četl že nejspolehlivější prostředek proti otěhotnění a pohlavní nemoci je: Být nejméně deset metru od ženy. To je sice vtip, ale Petro, ten preservativ není ani stoprocentně spolehlivý jako ochrana proti nakáze pohlavních chorob. Daleko spolehlivější ochrana proti otěhotnění žen je v ženských prostředcích a ty nejsou jednorázové. Ovšem nejsou ochranou proti nákaze pohlavními chorobami ani minimálně.
Re: Jan Pavel II. o potratech a holokaustu a vyhlazování nenarozených lidských bytostí
(Stilet, 1.5.2011 19:30:55)
Odpovědět
Zapoměl jsem Petro na naprosto spolehlivé Anti-Baby Pills. Navíc neškodné.
Re: Jan Pavel II. o potratech a holokaustu a vyhlazování nenarozených lidských bytostí
(Stilet, 1.5.2011 19:38:51)
Odpovědět
Petro vyjimečně nenadáváte, ale mýlite se vy. Nepoteřbujete vůbec otěhotnět ani chodit na potrat. Divím se kde jste vyštrachala plk Obamy. Familie Obamy není chudá aby si jeho dcery nemohly dovolit kupovat Anti-Baby Pills a v mnoha High Scholls je dávají děvčatum zdarma. Zřejmě neberete vůbec do úvahy jednoduchá řešení které se vám nehodi k nenávistným výlevum vůči mužum které vášnivě vinite ze všech myslitelných špatnosti. To tedy ten Obama hodně špatně se svou ženou vychovává své dcery.
Re: Jan Pavel II. o potratech a holokaustu a vyhlazování nenarozených lidských bytostí
(Stilet, 1.5.2011 19:42:16)
Odpovědět
Také žádný falus a falusokracií nepotřebujete. Nepotřebujete ani muže, když se o ních tak vyjadřuete. Jste vůbec normální žena? Pochybují.
Re: Jan Pavel II. o potratech a holokaustu a vyhlazování nenarozených lidských bytostí
(Stielt, 1.5.2011 20:10:06)
Odpovědět
V mojích zde uváděných názorech není absolutně nic protiženského. Mé názory jsou jen odpovědí na vaše blbácké vejžvyky ze všeho viníci muže a jen jím podstrkujte i své chyby a viny. Jak jsou mezi muži darebácí a sexuální zvrhlíci, tak jsou i mezi ženami. Jsou muži erotomané a jsou jími i ženy erotomanky a nymfomanky. Také jsem vozil i ženy na záchytku a někdy doprovod esenbáka mě o ženách vypravěli zkušenosti ze své práce. Na vás ženské osubky logika neplati. S vámi nehne.
Re: Jan Pavel II. o potratech a holokaustu a vyhlazování nenarozených lidských bytostí
(Stilet, 1.5.2011 20:49:58)
Odpovědět
Petro, kdy pochopíte že tady neagitují proti potratum. Mě je to docela jedno. Jen vyjadřují názory kolem té věci. Lidí je na světě už až moc tak se nic nestane, když se jích nebude rodit více. Dovolují si tvrdit a za tím stojím, že na abort ženy chodit nemusí jako že také nemusí otěhotnět a když otěhotní, tak je to také jejích vina či zásluha a né jen mužu. Kdežto vy Eva a další blbě tvrdíte, že za to můžou jen a výlučně muži. Jako vy by ste u toho vůbec nebyly když jste počaly. Mě můžou byt muži i ženy ukradený. Na rozdíl od vás Petro jsem sice pokřtěný už hned po narození v nemonici ale v kostele jsem nikdy na mši nebyl a jen mlhavě vím jak to tam vyoadá, neb jsem tam byl asi třikráte se podívat pro estetický požitek. Je mě šumafuk, jestli se zabíjí dopělí lidé nebo jako embria. Rozumíte tomu nebo né? Už jsme psal že mě o potraty vůbec nejde. Mě jde jen o to, aby jste ráčili pochopit, že za těhotensví můžete tak jako muž a spíše ještě více jak muži. Přitom mě nejde jen o vás tři, ale jako celek o ženy. Ženy vůbec nejsou andělské bytosti ani muži. Račte se s tím faktem smířít.
Re: Jan Pavel II. o potratech a holokaustu a vyhlazování nenarozených lidských bytostí
(Stilet, 1.5.2011 21:57:44)
Odpovědět
Vy důry vy jste tak blbé že to až bolí. Vy pořád řvete že máte právo-právo-právo na potrat ! Potrat ! Potrat ! Potrat! A já tvrdím je více možnosti jak škodlivý potrat ! Možnosti je více-více- více. Tak kdo je idiot vy nebo já? Ani jednou jsem nenapsal že potraty odsuzují Vy blbé dury. To slovo "dury" odvozuji od ruského durak. Máte v té své kedlubně místo velkého mozku malý a místo malého kozí bobek! Už jsem nejednou napsal, že pro mě a za mě můžete chodit na potrat třebas každý měsíc. Mě je to jedno a je to vaše věc. Taková vaše blbost mě ohromuje. A u oplodnění jste byly byly byly a tak za to také můžete můžete můžete ! A né jen muži! Co je na tom k nepochopení?
Re: Jan Pavel II. o potratech a holokaustu a vyhlazování nenarozených lidských bytostí
(Stilet, 1.5.2011 19:55:19)
Odpovědět
Víte co "dámy"? Evo, Petro a ostatní. Kupte si pejsánka ten vám krásně nahradí muže. Abort bude vyloučen. Mužete si ho vycvičit ke všem úkonum. A bude vám věrný a milovat vás. I spát s vámi bude.
Re: Jan Pavel II. o potratech a holokaustu a vyhlazování nenarozených lidských bytostí
(Karkulka, 1.5.2011 21:05:05)
Odpovědět
Stilete, co kdybyste šel na procházku a přestal trousit moudra? Že Vy jste měl dominantní matku, a teď si vybíjíte své mindráky na ostatních!
Re: Jan Pavel II. o potratech a holokaustu a vyhlazování nenarozených lidských bytostí
(Stilet, 2.5.2011 4:30:43)
Odpovědět
Už mě vy vyčvachtané píˇe došla trpělivost vám pořád vysvětlovat jednoduchné věci.
Má matka byla domiantní pouze k tátovi. Ke mě nikdy. Já ji k ničemu nepotřeboval. Pivo nepijí. Vy blbé minži, vy jste přesvědčeny že u té soulože vůbec nikdy nejste. Vy si kalhotky nestahujete, kejty neroztahujete a nepřirážíte. Že? Sakra vy blbé minži, vžydť vy vůbec nechápete co já píšu. Jste tak blbé že to až řve. Vůbec ženy neurážím a nepodceňují zato vy děláte ve svém pokrytectví ze sebe neviňátka. Kdykoliv jsem se pelešil ze slečnami i s paními tak to žény si sami stahovaly gaťky a roztahovaly kejty. A ony nic? Oni musely? Oni trpěly? Jste ve své bezmezné blbosti sto pochopit, že i ženy mám za lidi a to stejně hříšné jako muže? Že je nemám za andělské bytosti? Jiného vy vyčvachtané píˇe neumíte jak urážet ale vyvrátit mě nic neumíte. Co je z mé strany hanebného, když píšu že abort nemusíte mít? Že vůbec nemusíte otěhotnět? Co je na tom vy kravské píˇe mužským šovinismem a nanávistného k ženám? Jak dlouho jste vy vdané že si mě dovolujete soudit. Asi jste všechny rozvedené neboť i váš manžel se vás štítil a raději tvrdnul v hospodě jen aby k vám nemusel do pelechu a lézt na vás. A dokázal na vás vlézt jen když byl opilí a jak z vás slezil tak si odplivnul. Přečetěte si vy blbé nány ještě jednou co všechno jsem napsal! NIs šovinistickéhio a nanávistného k ženám se nedočtete. Že ny to nejsou blbé kravské píˇe jaké jste vy Eva, Petra, karkulka. V ani nejste ženy.
Re: Jan Pavel II. o potratech a holokaustu a vyhlazování nenarozených lidských bytostí
(Karkulka, 1.5.2011 21:18:07)
Odpovědět
A pokud jte v USA, tak si na tu procházku vezměte pivo v papírovém pytlíku, Vy pokrytče.
Re: Jan Pavel II. o potratech a holokaustu a vyhlazování nenarozených lidských bytostí
(Stilet, 2.5.2011 14:37:24)
Odpovědět
Krokodýlko, vylízej si ten svůj poklad. Nebo jdi do grupáče s Petrou a Evou. Budete si moci dělat i análsex svými jazyky. Vy blbé kravky.
Pořád řvete o rovnoprávnosti ale domáháte se nadpráv a také toho, aby muži před vámi padali na zadek.
Vy jste vždy a zásadně v právu i když vůbec nejste v právu. A vy máte zásadně pravdu i když vůbec nemáte pravdu a lež vám z držky přímo kouří a smrdí.
Jste tak blbé že vůbec nechápete co píšu. Jen smrdíte to co si sami představujete. To proto že se vás muži štítí.
Takové blbé jalovice!
Re: Jan Pavel II. o potratech a holokaustu a vyhlazování nenarozených lidských bytostí
(Stallker, 2.5.2011 13:07:36)
Odpovědět
Dobré odpoledne lidi. Už jsem to tady psal víckrát a když tady čtu tu diskuzi, nestačím se divit. Vážené dámy, Vy, které obhajujete právo ženy na potrat, říkejte si co chcete, ale nemohu s Vámi souhlasit. Už několik desetiletí se vede všeobecná vědecko-duchovní debata, odkdy je člověk skutečně živou bytostí. A zatím to nebyl schopen nikdo rozseknout. Jedni tvrdí narozením, jiní početím, někteří, hlavně lékaři, že to bude asi někde mezi. Pravdou ale je, že už relativně brzy po početí, začínají plodu růst buňky, které by se daly označit za základ nervové soustavy. Kdy tedy bytost získává vědomí? Kdy nastává ten zlom? Nevím to já, nevíte to Vy, neví to ani daleko větší kapacity v oboru. A protože jsme inteligentní lidé a ne prasata (omlouvám se tomuto dobytku), tak bychom se měli naučit své naprosto bezbranné potomstvo chránit po celou dobu jeho existence. Tedy od početí. Ta diskuze, která se zde vede, by se měla rozdělit na dvě a mít úplně jiná témata. Za prvé jak se opravdu efektivně chránit před početím, a za druhé tentokrát čistě a výhradně pro muže, sex a smysl pro zodpovědnost. Vážené dámy opakuji ještě jednou, pokud narazíte na chlapa, u kterého nemáte jistotu, že by se o děti uměl, dokázal a chtěl postarat, opravdu ho kopněte do koulí. Takový prostě nestojí za to, abyste mu vůbec daly…
Re: Jan Pavel II. o potratech a holokaustu a vyhlazování nenarozených lidských bytostí
(Jahoda, 3.5.2011 14:28:52)
Odpovědět
jako pro křestana je pro mě počátek života v okamžiku,kdy začíná životní cyklus ,který je naprogramován tak,že po jeho započetí nastává předem určený zcénář jasně daných úkonů.
Tento zcénář pak vede v konečném stadiu k početí materielního těla v ženském lůně a končí smrtí člověka v dospělém stavu,někdy mladém,někdy třeba ve 100 letech věku ...to je různé.
Zde jde především o to,že my křestané věříme,že každý člověk bez vyjímky má duši,která je v kontaktu se Stvořitelem.
A tento předem daný zcénář,kdy lidská duše dává růst tělesnu je započat ihned po početí.
Ne za nějakých 1-4 týdny,nebo více,méně,ale ihned po početí.
Uvdomují si to vůbec ty "křestanky" ,které se ohánějí "právem žen" ,že nemají vůbec právo určovat ,kdy začíná být toto Boží dílo Božím dílem a kdy ne?
Kdo jim dal právo Bohem požehnaný život zatratit a nechat zavraždit?
Jsou to pokrytci a vrazi!
Však jednou se budou zodpovídat a sami sobě budou žalobci a soudci....to,jestli u toho Božího soudu pak sami před sebou obstojí záleží jenom a pouze na jejich svědomí a to bude spravedlivé a maximálně přísné.
Je totiž psáno.
Kdo by jednomu z těch nejmenších ublížil,Mě ubližuje.
Pro toho by pak bylo lepší uvázat si na krk mlýnský kámen a skočit s ním do moře.