reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Být proti EU neznamená být protievropský. Praví Finové – šance pro Evropu

Autor: František Matějka | Publikováno: 24.4.2011 | Rubrika: Blízký východ
Ilustrace

V médiích pracuje velké množství vymytých mozků (to se nedá nazvat jinak), které nezvládají ani to nejzákladnější pojmenování skutečného stavu věcí a dějů. Evropa není EU. Odmítání EU není populismus. Být proti EU neznamená být protievropský, ale právě naopak. Stejně jako být proti EU neznamená být populistický. Vyjdeme-li z definice populismu, pak populistické je to, co se děje v současné Evropě při opatřeních Evropské unie.

Praví Finové, kteří získali čtyřnásobek hlasů ve víkendových volbách do parlamentu oproti předchozím volbám, nechtějí dál půjčovat peníze Finů upadajícím státům eurozóny. Skončili těsně za Národní koaliční stranou (tedy spojením několika stran a hnutí) a sociální demokracií. Chtějí se starat především o problémy Finů doma, v jejich vlastním státě. Sama Evropská unie je svými dosavadními chybnými systémovými kroky pravým původcem zcela oprávněných a přirozených podobných tendencí v celé Evropě, které znamenají nárůst tolik žádoucí obliby právě takových politických směrů, jaký například ve Finsku představují Praví Finové.

finove.PNGVětšina mediálních komentátorů a zpravodajců už má takovou profesní deformaci z dosavadní práce, že zcela ztratila soudnost, nadhled, objektivitu a nestrannost. Když Praví Finové nechtějí dál půjčovat a garantovat nové dluhy sociálně rozežraných států eurozóny, není to žádné ohrožení nového „záchranného mechanismu“, ale snaha o návrat ke zdravému rozumu a ochrana před možnými novými problémy vlastního státu, za které Finové rozhodně nemohou. Už vůbec to pak neznamená, že jsou „protievropští“ – jsou jen proti současnému směřování Evropské unie, která, na rozdíl od skutečné Evropy, je jen politickou částí historie starého kontinentu. Takových tu už bylo. Když nechtějí nové přistěhovalce, kteří znamenají další sociální náklady a snižují možnost práce Finům, není to žádný „populismus“, ale snaha o ochranu primárně vlastních občanů Finska. Politickým populismem je naopak dosavadní podpora přistěhovalectví do Evropy současné unijní politické elity, která se bláhově domnívá a zcela lživě tvrdí, že přistěhovalci nám v Evropě vyřeší demografické problémy, naplní prázdné kasy důchodových systémů a jsou „multikulturním obohacením“.

Milí mediální komentátoři, proberte se už konečně a najděte zbytky objektivity a zdravého rozumu ve Vašich hlavách, než sednete k psaní. Evropská unie není synonymem pro slovo Evropa. Být proti současné formě a podobě Evropské unie, jejímu utrácení našich peněz na vzdušné politické zámky a stále silnějšímu sešněrovávání myšlení lidí není protievropské, ba právě naopak. Je to nová šance pro Evropu.



 

reklama
1764 čtenářů | 26 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Být proti EU neznamená být protievropský. Praví Finové – šance pro Evropu
(Jeeves, 24.4.2011 6:51:26)
Odpovědět
Jsem docela rád za tuto iniciativu v "čistém" Finsku. Podobná strana trochu na jih by to hned slízla jako extrémistická, xenofóbní a neofašistická. Takhle je jenom "populistická", což u "humanistů" znamená také hnusná a pro ně nebezpečná. Mohla by je připravit o to příjemné parazitování na společnosti, která vytváří nějaké hodnoty.
Re: Být proti EU neznamená být protievropský. Praví Finové – šance pro Evropu
(Fiter, 24.4.2011 7:47:56)
Odpovědět
No toto,co si to vůbec ti fini dovolují se starat sami o sebe bez nás.Rumpál,zakuklený marxista Barroso a velekněžna Aštonovna z toho jistě velkou radost nemají.Mohlo by se stát,že by se tato pro ně nepříjemná infekce mohla rozšířit.Naši křečkové zakousnutí v Bruselu by se pustili jistě jako poslední.
Re: Být proti EU neznamená být protievropský. Praví Finové – šance pro Evropu
(Princ Drsoň, 24.4.2011 8:55:26)
Odpovědět
Škoda jen, že se autor neobtěžoval seznámit se s názory strany Praví Finové i na jiná témata než EU. To by o šanci pro Evropu určitě nenapsal.
Re: Být proti EU neznamená být protievropský. Praví Finové – šance pro Evropu
(Jeeves, 24.4.2011 15:07:28)
Odpovědět
No tipuji, že museli Finům také ještě něco hezkého naslibovat. Ale to nyní považuji za podružné.
Re: Být proti EU neznamená být protievropský. Praví Finové – šance pro Evropu
(Princ Drsoň, 24.4.2011 20:55:30)
Odpovědět
Ne nněco, ale sociální jistoty, zvýšení daní pro vysokopříjmové, zvýšení daní z kapitálu - prostě zpět do zlatých 80. let. To je proč se o nich mluví jako o populistech, ne kvůli EU. Prostě tahle strana, kterou tak Matějka chválí, už dál od programu těch Svobodných dál už ani být nemůže. Ale Matějka jásá. :-)
Re: Být proti EU neznamená být protievropský. Praví Finové – šance pro Evropu
(Evropan Jirka, 24.4.2011 9:51:39)
Odpovědět
A co když jsme si jenom zvykli na to, že každý slušný, proevropsky orientovaný člověk musí být nutně konzervativec nebo liberál? Proč by se i mezi socialisty nenašel někdo, u koho jsou socialistické lupičské tendence do jisté míry vyvažovány vlasteneckými city? A co když takoví socialisté jsou možná jedinou reálnou silou, schopnou oslovit větší množství lidí v Evropě, která je socialismem totálně zamořená?
Re: Být proti EU neznamená být protievropský. Praví Finové – šance pro Evropu
(Evropan Jirka, 24.4.2011 9:54:33)
Odpovědět
Jo, a ještě mě napadá - nemohla by takováto kombinace socialismu mírněného vlastenectvím být přitažlivá i pro naše vládnoucí socialisty (ODS, TOP)?
Re: Být proti EU neznamená být protievropský. Praví Finové – šance pro Evropu
(Mirko, 24.4.2011 10:26:16)
Odpovědět
Tak už samotný náš prezident je národní socialista, už to tu někdo psal a strana socialistických občanů SSO je vlastenecká.
Čili já s Vámi plně souhlasím, euroskepticismus u nás je založeno na socialismu, na svazácích, exkomunistech a národních socialistech obecně, nakonec jejich vlastenecký program v mnohém s bývalými národně socialistickými stranami ladí.
Re: Být proti EU neznamená být protievropský. Praví Finové – šance pro Evropu
(Dan, 24.4.2011 10:40:26)
Odpovědět
Toto je naprostá pravda, svazák Klaus, svazacká předsedkyně Bobošíková, komouš Železný, komouš Tlustý, či bývalý člen socialistické strany Bátora atd.

euroskeptici v čr jsou národní socialisté vč. Lukáše Petříka.
Re: Být proti EU neznamená být protievropský. Praví Finové – šance pro Evropu
(Evropan Jirka, 24.4.2011 12:05:20)
Odpovědět
Mirko v čem se mnou souhlasíte? Nic z toho, co uvádíte, totiž netvrdím. Pokud jste mě špatně pochopila, slušně se zeptejte a já Vám to rád vysvětlím. Mám pro eurohujery, kteří propadají panice a zuřivosti jisté pochopení, jejich fetiš na hliněných nohách se hroutí teď už naprosto očividně, proevropské síly nabírají dech. Musí to být těžké,ale takhle si to jen zhoršujete.

Takže - zkuste to slušně, bez lhaní a překrucování.
Re: Být proti EU neznamená být protievropský. Praví Finové – šance pro Evropu
(Evropan Jirka, 24.4.2011 12:06:29)
Odpovědět
Aha, Vy nejste Mirka ale Mirko. Pardon
Re: Být proti EU neznamená být protievropský. Praví Finové – šance pro Evropu
(Mirko, 24.4.2011 12:49:04)
Odpovědět
Po volbách si o těch hliněných nohách pokecáme, Jiřino..

Nebo pardon vy jste jiřin...

Hi hi hi..

Přijdu a budemem seriozně debatovat o tom, kde socialisté jako vy udělali zase chybu :-)
Re: Být proti EU neznamená být protievropský. Praví Finové – šance pro Evropu
(Evropan Jirka, 24.4.2011 13:00:48)
Odpovědět
Panikařící eurohujer, modlící se k Paroubkovi (vlastně k Sobotkovi nebo komu), který má zachránit jeho fetiš. Zmatený eurohujer, který nechápe, že divadýlko zvané české volby nemá sebemenší vliv, že síly, které jsou ve hře, jsou naštěstí mnohem mocnější, než kterýkoli momentálně vládnoucí fašizující eurosocialista.

Ale jak říkám - chápu. A dám všem zfrustrovaným eurohujerům opravdu poslední radu: Uvědomnte si, že my, konzervativci, liberálové, obecně pak slušní lidé, kteří jsme ten krach předvídali od samého začátku nejsme vinni za vaše zpackané životy. Nemůžeme za to, že jste ze slabosti a zbabělosti podlehli další socialistické přestrojce. Je to jen a jen vaše vina.

Čím dřív to pochopíte, tím líp pro vás.
Re: Být proti EU neznamená být protievropský. Praví Finové – šance pro Evropu
(frantisek zajicek, 24.4.2011 14:22:43)
Odpovědět
Takovemu bezvyznamnemu saskovi tveho razeni nikdo za vinu nedava zpackane zivoty.Nejvetsi vimu nese tvoje modla kleptoman Klaus.Ten se svoji klikou nachystanou bolsevickym rezimem zasel tento marast,zavlekl zemi do EU,ratifikoval LS a privatizaci-tunelem nas navdy odsoudil hrat ne v EU,ale v cele Evrope,bezvyznamne 3 housle,FZ
Re: Být proti EU neznamená být protievropský. Praví Finové – šance pro Evropu
(Mirko, 25.4.2011 11:06:27)
Odpovědět
Můžeš mě vysvětlit proč bych měl jako panikařit když vidím, že v dalších volbách budeš zase poražen zatímco moje politické názory převládnou v politice ??

Panikaříš tu maximálně ty, seš velmi křečovitý v kontextu reality a já to chápu, nic než křeč už ti nezůstalo :))

Národní socialismus bude dle všech průkumů v čr opět poražen.
Re: Být proti EU neznamená být protievropský. Praví Finové – šance pro Evropu
(Jeeves, 24.4.2011 15:19:00)
Odpovědět
Nějak mi ten hybrid připadá jako protimluv. Socialisté bytostně touží po tom, aby se o ně někdo staral a jsou ochotni za to platit vysoké částky. A tohle jim EU splňuje!
Re: Být proti EU neznamená být protievropský. Praví Finové – šance pro Evropu
(Jeeves, 24.4.2011 15:23:26)
Odpovědět
Doplňuji. Nejen vysoké částky, ale jsou ochotni platit i svojí svobodou. :-(
Re: Být proti EU neznamená být protievropský. Praví Finové – šance pro Evropu
(Felix, 24.4.2011 14:09:46)
Odpovědět
Zdá se, že se správný názor na eurosvaz šíří i do katolické církve – a to by byla jeho jistá a brzká smrt. Posuďte, prosím, skvělý rozhovor na Parlamentních listech:
http://www.parlamentnilisty.cz/parlament/195253.aspx
Re: Být proti EU neznamená být protievropský. Praví Finové – šance pro Evropu
(sanhedrin, 24.4.2011 16:04:25)
Odpovědět
Já osobně si myslím, že Praví Finové mají EU i Evropu v paži. Vtip tkví v tom, že jsou to Finové, kteří se starají sami o sebe. Takže největším přínosem budou jen a pouze pro Finsko. Přínosem pro nás by mohlo být pouze to, že si z nich vezmeme příklad.
Re: Být proti EU neznamená být protievropský. Praví Finové – šance pro Evropu
(Ondřej Kála, 26.4.2011 10:37:15)
Odpovědět
Dle meho nazoru si EU najde cestu, domluvi se s ostanimi stranami, pripadne podplati poslance, centralizaci nesmi nic stat v ceste, fiskalni unie bude zavedena pod honosnym nazvem Zachranny fond :D
Re: Být proti EU neznamená být protievropský. Praví Finové – šance pro Evropu
(mag, 25.4.2011 20:48:35)
Odpovědět
Jak se zdá, dovedou se Finové postavit za své zájmy - v r. tuším 1940 zmasakrovali na svém území útočící Rudou armádu a pak pomáhali držet obklíčený Leningrad spolu s Němci - to nesporně je kus odvahy. No a hokej hrají taky dobře,ne ?
Re: Být proti EU neznamená být protievropský. Praví Finové – šance pro Evropu
(Ondřej Kála, 26.4.2011 10:35:02)
Odpovědět
Jo to byla husta valka:

Finsko: 250000 vojaku, 30 tanku, 130 letadel
Rusko: 1500000 vojaku, 6541 tanku, 3800 letadel

Ztraty:

Finsko: 27000 vojaku
Rusko: 650000 vojaku, 2300 tanku

Pres obrovskou prevahu meli Rusaci 25x !!!!! vetsi ztraty :D:D:D
Re: Být proti EU neznamená být protievropský. Praví Finové – šance pro Evropu
(vizír, 27.4.2011 1:00:11)
Odpovědět
Pravda , ale na druhou stranu Rusové/Sověti útočili za 40 pod nulou(což nedělal nikdo nikdy v historii) a nakonec tu manerheimovu linii prorazili a zastavili se jen proto že potřebovali Británii a USA jako spojence proti Hitlerovi,
a jelikož se Finové v rozporu s předpoklady a na rozdíl od Litevců,Lotyšů atd bránili tak by to vypadalo až příliš podobné hitlerismu a to se Stalinovi nehodilo.Stalin věděl kdy se má krotit ,upravit plány a nemít maximalistické nároky, Hitler ne(viz 15.březen 1939) a proto Hitler WW2 nakonec prohrál.
Re: Být proti EU neznamená být protievropský. Praví Finové – šance pro Evropu
(Ondřej Kála, 27.4.2011 9:52:47)
Odpovědět
Hitler prohral, protoze misto likvidace Velke Britanie, stabilizace dobyte Evropy a potlaceni odboju se pustil do Napoleonskeho tazeni do Ruska. Kdyby to udelal co pisu, pote rok dva pockal, zatim by Nemecka zbrojarska masinerie vychrlila hromadu moderni vojenske techniky, tak by pak mel na to obsadit Rusko a nasledne cely svet.
Re: Být proti EU neznamená být protievropský. Praví Finové – šance pro Evropu
(vizír, 28.4.2011 0:07:05)
Odpovědět
Hitlerovi prohráli válku Japonci, kdyby zaútočili místo na USA na SSSR tak byla osa schopna SSSR porazit zatímco USA by ještě několik let zůstalo mimo WW2,
jenže oni k útoku na USAu měli několik důvodů, např to že u chalchin golu dostali na hubu a ještě více to že zatímco oni se prali se sověty( a nevěděli jestli se sověti nedají po vítězství v mongolsku na pochod japonci okupovanou čínou-manchurií až k pobřeží žlutého moře) tak němci se sověty uzavřeli smlouvu Molotov-Riebentrop což Japonci vnímali jako podraz - a při první příležitosti to němcům oplatili uzavřením smlouvy o neútočení se SSSR v r.41
Re: Být proti EU neznamená být protievropský. Praví Finové – šance pro Evropu
(Hardy, 28.4.2011 11:20:30)
Odpovědět
Vůbec ne, proč by japonci měli němcům vyhrávat válku, tu přeci spustil hitler a tvrdil, že do 40ti dnů je ruské tažení vyhráno. dokoncě dělal zpočátku "fory" a drahoty s účastí Musooliniho ve válce, protože si němci mysleli, že se tam jdou italové jen "napást", měli i pro to termín "výpomoc při sklizni". Navíc proč by měli japonci bojovat o zmrzlou sibiř, kde v té době nic nebylo a tu jedinou by jim v případě vítězství zřejmě Hitler ponechal. Japonce zajímalo Tichomoří až k Austrálii, nikoliv Sibiř. Tehdy vypadalo, že Hitler vlastně žádné spojence, nebo vojenské spojence ani nepotřebuje, ale to byl omyl.