reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové

Autor: Adam B. Bartoš | Publikováno: 26.4.2011 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

V minulém komentáři jsem se věnoval spoluúčasti MF DNES na kmotrovském puči v ODS. Možná jsem byl ale až příliš přísný. Jaroslav Kmenta si totiž nestrká diktafon do záňadří...

Snažil jsem se tehdy kulantně naznačit, že role MF DNES v současné krizi je přinejmenším sporná a že otázky po tom, do jaké míry jsou novináři Mladé fronty ve vleku jistých politických skupin, jsou zcela na místě.

Ladislav Jakl si ale nebral servítky a řekl to naplno - MF DNES otiskuje to, co jí intrikáni a manipulátoři přinesou. Jde o klasický příklad mediální mystifikace politického bulváru pod značkou MF DNES, doplnil ho Petr Hájek.

Kdybych ale udílel ocenění "Mediální pšouk 2011", ještě bych se zamyslel, zda první cenu nedat místo Kmentovi redakci Respektu. Nebo jí dát alespoň cenu hned druhou.

Pan Kmenta totiž píše, co intrikáni přinesou (a je pravda, že si to pak ještě následně ověřuje, takže to pak chvíli trvá, což v tomto případě trvalo tak dlouho, že s ověřováním skončil až teprve před dvěma týdny a vše publikoval ve chvíli, kdy úplně čistě náhodou Respekt přišel s kauzou Škárky), kdežto v Respektu si zřejmě vymýšlejí přímo a sami, aniž by jim to musel někdo nosit.

Nenarážím teď ani na Škárkovu kauzu (jakkoli je v nedávné krizi součinnost protopolánkovské MF DNES a knížecího Respektu zřejmá), ale na jiný text z tohoto pravdoláskařského týdeníku, který šíří Humanitu podobně umanutě jako graficky a obsahově ne příliš nepodobná Strážná věž.

Na mysli mám článek Silvie Lauderové (která si nevím-proč nechává říkat Lauder, zřejmě smýšlí kosmopolitně či feministicky, ale já ji budu pěkně po bátorovsku přechylovat) o občanském sdružení Akce D.O.S.T.

Nemám chuť ani potřebu zde polemizovat s jejím způsobem psaní ani s konkrétními podpásovými útoky ve zmíněném textu. Uvedu jen dva nejskandálnější fígle, které použila.

Za ten jeden možná ale nakonec nemůže. Nejspíše to zavinil tiskařský šotek, protože to by si paní Lauderová zřejmě snad nikdy nedovolila. No považte - Respekt uvede dlouho avizovaný článek o D.O.S.T.u na přední stránce titulkem "Všichni Klausovi neonacisté". To je na žalobu. Sprostější útok si snad nikdo už vymyslet nemůže. Být panem Bahníkem, Čejkou, Semínem a Bátorou, o kterých je v článku řeč, podal bych ihned hromadnou žalobu pro urážku na cti a poškození dobrého jména.

Mám pro to dvojí vysvětlení a nevím, které je pravdě blíže. Paní Lauderová si je možná natolik jistá silami, které ji chrání, že píše tak, jako by si do úst neviděla. A jako správný žurnalista z Respektu a zároveň příslušnice vyvoleného národa - vychována v postholokaustové éře - vidí za každým vlastencem a národovcem neonacistu a tyto termíny jí splývají. Puzena nenávistí ke všemu, co je napravo od středu (ač Hitler byl od středu doleva), prožívá při každém setkání s konzervatismem zatmění před očima, se kterým se její intelekt zřejmě není schopen vyrovnat.

Takové vysvětlení se mi ale zdá značně nevěrohodné, protože židovský vliv na média je přece - jak všichni dobře víme - jen jednou z mnoha konspiračních teorií a nacionalismus je přece vlastní i židovskému národu, takže co by mělo být špatného na nacionalismu českém?

Pročež si myslím, že je pravděpodobnějším vysvětlením onen zmiňovaný tiskařský šotek, který zaměnil písmenka. Na titulce asi mělo stát "Všichni Klausovi konzervativci". Jenomže editoři a sazeči Respektu používají jistý software, jakousi obdobu automatického opravovače chyb (z hlavy si nepamatuji, jak se to jmenuje, NewSpeak 3.0 nebo snad JewSpeak 3.0 nebo něco takového), který červenou vlnovkou vždy podtrhne slovo, které je v redakci zakázané a nabídne za něj přijatelnou náhradu. Slovo ´konzervativec´ je v redakci Respektu sprosté slovo, vnímavý počítač ho začervenil a nabídl automatickou záměnu za schválené a korektní slovíčko. Unavený editor si toho pozdě v noci před uzávěrkou nevšimnul a hloupý titulek byl na světě. V příštím čísle určite najdeme na předposlední stránce nějaké "errata". Víc bych za tím nehledal.

Hloupý titulek jsme si vysvětlili, ale co ten hloupý text uvnitř čísla? Tam snad tiskařští šotci museli řádit v celých šicích. Není v mých silách ho celý rozebrat a poukazovat na tendenčnost použitých vět. Ani si nemyslím, že by to bylo účelné. D.O.S.T. se nemusí nikomu zpovídat a před nikým obhajovat a pozorný čtenář si jistě udělal svůj vlastní úsudek.

Zbývá tedy jen vysvětlit, jak mohl tak skandální text vzniknout. Se všemi zmíněnými pány se znám a proto vím, že jim paní Lauderová volala a domlouvala s nimi osobní rozhovory. A vím také, že se pánové s Lauderovou nakonec sešli a trpělivě jí vše vysvětlovali a to v řádu ne minut, ale hodin. Michal Semín například s redaktokou strávil v rozhovoru dvě hodiny.

Nakonec se ale z celého dvohodinového rozhovoru v článku objevily tři věty. Totéž v případě Martina Čejky, kterého nechala Lauderová říci dokonce jen jednu větu. Na místě, kde měly být jejich autentické citace, které by čtenáři umožňovaly pochopit myšlenkový svět konzervativců, čteme jen Lauderové stokrát omleté fráze o extremismu, neonacismu a vystěhování Cikánů do Indie. Je to už trapné.

Co si o tom myslet?

Chtěla snad paní Lauderová, nebo možná její nadřízení, vydat článek, který autentickou konzervativní platformu D.O.S.T. vykreslí v co nejvíce nahnědlých barvách (hnědá je v médiích oblíbená barva, hned po duhové). Měla článek už dopředu napsaný a rozhovory se odehrávaly jen, aby se neřeklo?

Nebo to nebylo zadání z redakce, ale paní Lauderová takto sama uvažuje a katolíky z duše nenávidí (hlavně ty tradicionalistické) a píše o nich předpojatě? Nenávidí euroskeptiky a píše o nich posměšně? Nenávidí konzervativce a píše o nich urážlivě? Nenávidí vlastence a píše o nich se záští?

To se mi nechce věřit. Mám pro paní Lauderovou slabost. Ač není jihočeskou selkou, je to kus pěkné ženské a nevěřím, že by byla něčeho takového schopná. Navíc - pracuje přeci v Respektu, který už podle svého názvu vždy a za všech okolností respektuje odlišný názor.

Vysvětlení tedy musí být mnohem prozaičtější. Jedno bych měl.

Lauderová se sice s pány sešla, tvářila se na ně jako milius a setrvala s nimi v několikahodinových debatách, ale tentokrát jí nahrávací zařízení zapadlo do výstřihu tak hluboko, že se nic nenahrálo (nahrávání z výstřihu je totiž specialitka v redakci Respektu, viz kauza Škárka). Když pak přišla domů, diktafon vylovila a chtěla si záznam přehrát, nebylo na něm nic slyšet - jen tlukot jejího srdce. Marně pak lovila v paměti, co to ten Semín / Bátora / Čejka / Bahník říkali, ale nemohla si vzpomenout. Tak se do toho pustila sama a sepsala to popaměti. Sepsala to, jak nejlépe uměla.

A protože paní Lauderová už ani nepotřebuje zmiňovaný počítačový software na korektury, neb si ho osvojila natolik, že jí v mysli ta správná slovíčka a slůvka naskakují automaticky sama (říká se tomu autocenzura - psát tak, aby se to Bakalovi, Sorosovi a dalším líbilo), vyplodila článek, o kterém je řeč. Myslela to přitom dobře, upřímně.

Tak to asi nejspíše bude. Žádná židovská protinárodní propaganda, žádné spiklenecké teorie, ani pouhá obyčejná pravdoláskařská nenávist ke Klausovi a všem, kteří se pohybují kolem něho.

Cherchez la femme. Může za to jednoduše velký výstřih Silvie Lauder a jeden příliš zapadlý diktafon...

www.prvnizpravy.cz

 

 

 

 

reklama
4688 čtenářů | 101 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderová
(orel, 26.4.2011 0:40:13)
Odpovědět
Fotka výstřihu by nebyla?
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderová
(Kalous, 26.4.2011 3:01:11)
Odpovědět
Moc bych se nevzrušoval - název neonacista permanentně už používá k "nálepkování" každý b.lbec a ani neví co to znamená. Někdo si třeba i myslí, že je to překlad slova vlastenec.
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(Hugo, 26.4.2011 10:33:30)
Odpovědět
Causu Respekt není třeba řešit, ten plátek stejně nikdo nečte.
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(D.P., 26.4.2011 21:39:02)
Odpovědět
Ale čte! A divil byste se, kolik lidí. Vesměs vzdělaných.
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(David, 26.4.2011 10:53:29)
Odpovědět
Samozřejmě v tom židi prsty mají, o tom není pochyb.
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(Honza H., 26.4.2011 14:54:28)
Odpovědět
A taky brunety...
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(D.P., 26.4.2011 21:39:48)
Odpovědět
A cyklisti, o zahrádkářích nemluvě.
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(vizír, 27.4.2011 22:59:28)
Odpovědět
Ti všichni trpí bludem ,že jsou jsou vyvolená rasa předurčená k zotročení světa?? .. no potěž pánbůch a jí myslel že jen židi
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(Honza H., 29.4.2011 0:47:16)
Odpovědět
Pane, promiňte, ale vy jste magor. (Nebo snad můžete doložit, že židé si o sobě myslí, že jsou "vyvoleni k zotročení světa"?)
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(Kalous, 27.4.2011 7:19:32)
Odpovědět
No jestli je Silvie Lauder žena nebo dcera toho mecenáše z NOVY (daroval našemu státu 11 mld Kč), předsedy Rady světového židovstva a mecenáše pražské obce židovské, tak v tom Židi prsty mají.
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(Mark, 26.4.2011 11:24:59)
Odpovědět
Pro pravdu se lidé odjakživa nejvíce hněvají. A Čech, který si podávál ruce s německými neonacisty a byl na akcích oslavujících narozeniny Adolfa Hitlera, ať si prosím zažádá o změnu národnosti. Do té doby nechť slova vlast a národ nebere do huby, výraz ústa v tomto případě není na místě.
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(Kalous, 26.4.2011 14:05:38)
Odpovědět
I pravý český fašismus (Radola Gajda) byl protiněmecký, naprostá většina těch kteří jsou dnes tiskem označováni za neonacisty, jsou rovněž protiněmečtí a proti německému fašismu. Samozřejmě se na okraji objeví pár bláznů a to se pak bere obecný jev.
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(Stilet, 26.4.2011 14:37:39)
Odpovědět
Problém je v tom, že komunisté začali nazývat Německé Nárdodní socialisty (NSDAP) jako fašisty aby se ti komunitičtí-internacionální socialisté oddělili od socialistu národních. Ti Němečtí národní socialisté nikdy nebyli fašisty. Třebas tehdejší velmoci donutili fašistu Musoliniho ke spojenectví z Hitlerovími socialisty. Od té doby kdy komouši nazvali všechny jiné socialistické strany fašity, se tento výraz použivá jako nadávka. Za první republiky za fašisty označovali komunisté i dělnické odbory nepodléhající kompartaji.
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(Niky, 26.4.2011 15:15:32)
Odpovědět
Kalousi,vy jste klasický levičák! Žádný německý fašismus neexistoval,existoval německý nacismus,fašismus byl italský!
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(kalous, 26.4.2011 17:26:07)
Odpovědět
No pěkná pitomost - fašismus sice poprvé inicioval v Italii Mussolini po vzoru starých Římanů (pruty jednoty fasces), ale tento způsob "řízení" společnosti se rozšířil dál - a je rovněž označován jako fašismus (Hitlerův německý, Pinochetův chilský, Francův španělský, Horthyho maďarský...
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(Kalous, 26.4.2011 17:32:20)
Odpovědět
Nějak to mícháš Stilete - Hitlerův režim byl národně socialistický i fašistický. Za první republiky skutečně nazývali komunisté soc. demokraty sociál fašisty, ale že by někdo nazýval komunisty fašisty - to leda ty nebo vzdělanci po r. 1989. Vždyť to byli úhlavní nepřítelé - fašisté jich za 2. světové války popravili 17 tisíc, včetně 3 ústredních výborů. Ostatní demokratické strany byly zalezlé, v Kuratorii - v nejlepším případě pár v exilu. Proto také komunisté po válce měli ve volbách velkou podporu.
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(SamOpal, 27.4.2011 8:37:19)
Odpovědět
Zdravím Kalousi,ono to bude všechno ještě složitější.
Mimo jiné socialistický novinář Benito Mussolini ,jak možná také víš,byl osobním přítelem V.I.Lenina.
Také obdivoval Jana Husa(to uvádím abych z toho udělal ještě větší guláš)
Souhlasím s tvým hodnocením Gajdy a přidal bych i rakouské kancléře Dollfuse a Schussniga.
Také Salazara z Portugalska ,který byl tak hrůzným fašistickým diktátorem,že bydlel v obyčejném bytě a do "práce" jezdil s aktovkou pod paží ,tak jako všichni občané - tramvají.(Což by se báťuškovi Stalinovi nestalo)
A motáme to dál.
Zatímco čeští komunisté v ILEGALITĚ psali o tom ,jak německý dělník a sovětský komunista si podali ruce k další spolupráci ,skutečně, německý nacista a sovětský komunista - společní to původci druhé světové války si na nových sovětsko -německých hranicích opravdu na onu další spolupráci připíjeli...
Ovšem několik let před tím po Adolfově vítězství ve volbách zakázal Stalin šéfu německých komunistů Talmannovi (nebo tak nějak) jít se socdem do koalice a poslat takto onoho knírkatého do kriminálu pro dlužníky a na ono příslovečné smetiště dějin…
Jo ,fašismus, nacismus,nebo komunismus. Všechno jsou to pouze slova. A dnes jak správně píšeš hlavně nálepky.
Důležitý je ale obsah. Alespoň takhle to vidím já.
A ještě k oněm úhlavním nepřátelům.
Jistě ,po nějakou dobu se to takhle mohlo i jevit. Potom ale největšími úhlavními nepřáteli byli komunisté sami sobě. Když do toho zapleteme i předválečný vývoj v Rusku.
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(Kalous, 27.4.2011 13:53:07)
Odpovědět
Jo - SamOpale, souhlasím - skutečně se to zde míchá a prolíná - např. Stalinovi důstojníci umožnili cvičit Hitlerovým tankistům a pilotům cvičit na pláních v SSSR (v Německu to bylo Versaileskou smlouvou zakázáno) a učili se a kopírovali co se dalo - oběma stranám bylo víceméně jasno, jak to skončí. I dnes je to podobné svinstvo - Sadám byl nejdříve kamoš USA, pak nepřítel. USA Talibán podporovaly, dodávaly mu zbraně včetně protileteckých raket - proti SSSR a Srbsku byl dobrý, nyní je to úhlavní nepřítel. Takže ta nevěrohodnost a bezpáteřnost není jen vlastnost komunistů a fašistů, je to "běžné"
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(SamOpal, 27.4.2011 14:12:34)
Odpovědět
Bohužel souhlasím.
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(vizír, 26.4.2011 14:37:28)
Odpovědět
...tihle havlističtí "češi" propagující zde nenávistně antičeský sudeťácký neonacismus mají většinou izraelské občanství a letenku do Tel Avivu v kapse ,kdyby jim to škodění bouchlo do xichtu
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(madar, 26.4.2011 14:41:53)
Odpovědět
Vizíre, s tou židovskou notou už jsi opravdu poněkud otravný. Přiznej židům jejich inteligenci a sobě alespoň její náznak - proč by asi židé chtěli likvidovat Ameriku a Evropu? Kdo by jim pomáhal proti muslimům? Ve svém protižidovském zaujetí jsi zapomněl myslet....
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(vizír, 26.4.2011 15:08:34)
Odpovědět
Proč?
Protože když někoho okradete tak je pravděpodobné že vás pak bude honit po okolí a bude vám chtít zakroutit krkem, proto mu když je vše vykradeno ještě zapálíte barák aby měl jiné starosti, proto židovstvo západ nejen vykrádá ale i pečlivě nasměrovává do propasti.
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(Honza H., 26.4.2011 15:38:13)
Odpovědět
Takže opravdu antisemitismus... Měl byste se stydět.
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(vizír, 26.4.2011 18:30:11)
Odpovědět
Vy byste měl zapnout mozek místo opakování jalových frází.Takže když nemáte rád dejme tomu ruskou mafii, tak nenávidíte Rusy?
nebo věříte že všichni Rusové jsou členy ruského organizovaného zločinu? Nebo všichni židi jsou členy židovského organizovaného zločinu, když tvrdíte že kdo nemá rád židovský organizovaný zločin nemá rád židy?
A kdo může za to že židé(tak jako třeba Cikáni) jsou mnohem zločinnější entita než ostatní? já nebo jejich "kultura" zločinu a svaté spisky které ke zločinům vyzývají a legitimizují je?
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(Honza H., 28.4.2011 0:54:50)
Odpovědět
Když napíšete "židovstvo vykrádá západ", tak nepíšete o židovské/ruské/... mafii. Ale píšete o "židovstvu" jako takovém.
Kdo může za to, že se vyjadřujete jako antisemita?
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(SamOpal, 27.4.2011 20:34:20)
Odpovědět
Antisemitismus je jen jedna z nálepek majících předem diskvalifikovat oponenta ,pakliže schází protiargument.
V minulosti to bylo stejné.Antikomunismus,antisovětismus ...a konec jakékoliv diskuze.
Ono se v konečném důsledku zase až tak moc nemění.
Že?
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(vizír, 27.4.2011 22:57:09)
Odpovědět
Možná to bude i tím že původci této nenávisti k lidem i ke svobodě, včetně svobody slova, jsou pořád ti samí ...nehledě na to jakou odpornou ideologii zrovna po světě šíří.
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(Stilet, 26.4.2011 17:07:55)
Odpovědět
Jen co vizírovi dojde že je také Žid, tak spáchá sepuku a bude od něj pokoj. Matka židovka mu to nechtěla prozradit. Nebo to ví a odvádí pozornost od svých židovských čachru? Bacha na žida vizíra.
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(Honza H., 26.4.2011 14:36:15)
Odpovědět
"Židovská protinárodní propaganda"??? Mám o konzervativce v okolí D.O.S.T. (zejména o p. Bartoše) docela strach: Myslím, že pravým konzervativcům (anglosaským) sluší obezřetnost k antisemitismu. Konzervativcům fandím, ale tady bych opravdu doporučoval si dát bacha.
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(vizír, 26.4.2011 14:41:50)
Odpovědět
Podívejte se kam to dotáhli ti vaši "anglosasští konzervativci"
... k židofašismu,politické korektnosti, zaplavení svých zemí barevnými imigranty , zadlužení a k bankrotu .. to vše proto, že byli pod vedením ADL "obezřetní" k "antisemitismu"
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(Honza H., 26.4.2011 14:48:38)
Odpovědět
Tohle s obezřetností k antisemitismu opravdu nesouvisí. Ale jen jste mi potvrdil, že jde opravdu o zásadní věc. Konzervativismus si musí být vědom svých židovskokřesťanských kořenů, jinak se z něj stane jen slepá větev (nebo něco horšího).
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(vizír, 26.4.2011 15:03:28)
Odpovědět
To máte pravdu že jde o zásadní věc , a žádné židokřesťanské ani muslimskokřesťanské ani jiné multikulti kořeny neexistují.
Tato civilizace má anticko-křesťanské kořeny demokracie, republiky,ústavnosti a právního státu rovnosti před zákonem i Bohem
... a čím více se od nich vzdaluje k talmudické košer/halal multikulturně noachické lichvářské neoliberálně zadlužovací neokonzervativně fašistické monopolisticko-socialistické kriminokracii (což vy označujete politicky korektně jako židokřesťanství) tím hůře na tom je.
Máte pravdu v tom že dnešní Západ je židokřesťanský protože platí:
Talmud = "židokřesťanství"
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(Honza H., 26.4.2011 15:11:47)
Odpovědět
Faktem ovšem je, že zakladatelem křesťanství je Ježíš Kristus - žid.
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(vizír, 26.4.2011 18:33:21)
Odpovědět
Nebyl, byl to helenizovaný asyřan z Galileje který mluvil aramejsky a nikoliv hebrejsky.
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(Honza H., 27.4.2011 18:22:32)
Odpovědět
To si děláte legraci, ne?? Přečtěte si Matoušovo evangelium, hned na začátku: "Rodokmen Ježíše Krista, syna Davidova, syna Abrahamova...". - To je Ježíš Kristus, jak je vyznáván celou křesťanskou církví.
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(SamOpal, 27.4.2011 20:51:21)
Odpovědět
No,já bych řekl,na rozdíl od vás,že JK byl především a hlavně SYN BOŽÍ.
A tohle je jeho názor ,kdy promlouvá k židům:

JAN 8, 44

Hmm,možná,že přijde čas,kdy nám oni i to Písmo přepíší.
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(Honza H., 28.4.2011 0:24:55)
Odpovědět
Nikoli na rozdíl ode mne. Ježíš je Syn Boží a současně Syn člověka. Jak říkají stará křesťanská vyznání: "pravý Bůh a pravý člověk". A prostě se (jako člověk) narodil jako Žid.
Co se týče toho odkazu z Janova evangelia: To Ježíš říká těm Židům, kteří byli plni nenávisti. Jiné Židy si zase zvolil za své učedníky. (Všech jeho 12 učedníků byli Židé.)
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(SamOpal, 28.4.2011 8:05:36)
Odpovědět
...To Ježíš říká těm Židům, kteří byli plni nenávisti....
-----------------------------------------------
ano a o to právě jde!Jeho učedníky dnes mezi nimi nenajdete.
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(Honza H., 28.4.2011 9:24:20)
Odpovědět
To se opravdu pletete. Svědectvím o tom je mj. celé hnutí tzv. mesiánských Židů.
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(SamOpal, 28.4.2011 10:40:47)
Odpovědět
Ano ,tato mesiánská , zhruba čtyřtisícová sekta má svým způsobem mé sympatie.Tak jako i ty jiné mohamedánsko judaistické polokřesťanské sekty,které různě kombinují tato všechna náboženství případ od případu . Jinak ,samozřejmě svým způsobem v JK ,jako jednoho z hlavních tuším čtyř proroků věří i všichni mohamedáni,na rozdíl od judaistů ,kteří svůj postoj mají přímo zakotven a přikázán v jejich knize nejsvětější - Talmudu.
Citáty z něj zde uvádět ,myslím není ani třeba.
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(Honza H., 28.4.2011 10:56:54)
Odpovědět
A navíc: Kromě nenávisti a následování je ještě další postoj - neutralita či vyčkávání. V Novém zákoně je představitelem takového postoje rabín Gamaliel.
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(SamOpal, 28.4.2011 11:47:55)
Odpovědět
Ano,nicméně tuto maličkou sektu,zdá se přeceňujete.Tak jako nedávno celosvětové sdělovací prostředky ve snaze vyvolat nepokoje přeceňovali běsnění jiné,sekty ,Jonesovy.
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(SamOpal, 28.4.2011 11:54:48)
Odpovědět
Ještě bych dodal,že zde musíme nahlížet na většinový názor obsažený ,jak jsem už uvedl v Talmudu ,který je závazný po staletí pro desetimiliony a ne na několik ,byť sympatických jedinců.
A můžeme poravnat i s islámem.
Např. jak se islám staví k Panně Marii.A jak se k ní staví Talmud.
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(Honza H., 29.4.2011 1:28:14)
Odpovědět
Já bych ještě zmínil, že Židé nemají identitu odvozenou od Talmudu, byli zde dávno předtím než Talmud vznikl. (Zjednodušeně bych to oddělil na židovství a judaismus.)
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(SamOpal, 29.4.2011 14:06:39)
Odpovědět
Jistě,nemají,ale ku křesťanství jsou většinově od samého jeho počátku v nepřátelském vztahu(čím se zabýval Saul,než se z něj stal Pavel apod...)
Zajimavý je vztah mohamedánů k Panně Marii: Ježíš byl zrozen z Marie „bez účastenství ďábla“, což je výraz pro neposkvrněné početí (arabsky „rab“). Podle koránu navštívil Marii anděl a Ježíš byl počat „slovem Božím, Boží vůlí“.
Co o ní píše židovský Talmud nechci a nebudu zde uvádět!
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(Honza H., 29.4.2011 15:28:21)
Odpovědět
Ano, ale upřímně řečeno - v nepřátelském vztahu vůči křesťanství (a vůči křesťanům ve svém středu) je v současné době mnoho národů. Co se týče Židů, moc hezky (a s nadějí) o nich píše právě Pavel v 11. kap. Římanům.
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(SamOpal, 29.4.2011 19:34:31)
Odpovědět
Řekněme,že 11 bude asi jedna z nejobtížnějších pasáží Písma ,kterého výklady mohou býti naprosto různé.
Osobní a laický můj názor je ,že jednou ,až nastane čas ,vezme JK na milost i své nepřátele největší - padlé anděly.
Takže proč ne i Židy a jiné své nepřátele.
Co my můžem vědět?
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(Stilet, 26.4.2011 17:12:36)
Odpovědět
A součásti Bible je i Židovský Starý Testament, dokonce i Nový kapišto vizíre? Takže křesťanství má původ v židovství. Kromě tebe to ví každý kdo vychodil více jak Zvláštní Pomocnou Školu.
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(vizír, 26.4.2011 18:39:56)
Odpovědět
Ano, tak jako je součástí evropské historie i Mein Kampf ,
aby ho lidé četli a poučili se a nikoliv aby se jím řídili(a právě nacismus je ono "židokřesťanství" neboli talmudismus, hitler byl "židokřesťan" který četl v SZ o holokaustování Káánanců a vzal si ze SZ příklad i v blábolení o vyvolené rase a etnických čistkách země zaslíbené neboli "lebensraumu" ),
a co se týče SZ vy snad tvrdíte že správný křesťan kamenuje a upaluje ženy , vyhlazuje národy včetně žen a dětí a dělá všechna ta swinstva co jsou v SZ popsána ba přímo přikázána ?? Talmud a Tanacha jsou civilizační mor patřící možná někam do asisjské pouště či mezi lidojedy na Papuu Novou Guineu, ne do civilizace.
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(Kalous, 27.4.2011 13:59:31)
Odpovědět
Je pravda, že řada pravověrných křesťanů při četbě Starého zákona v plném znění ho po několika stránkách odhodí, jak jsou tím stálým násilím a vraždami zděšeni - nechápou co to má společné s křesťanstvím.
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(Honza H., 27.4.2011 18:14:34)
Odpovědět
Skutečností je, že Starý zákon je součástí Bible všech křesťanů. Interpretace některých starozákonních míst je něco jiného. - A např. desatero (které je poprvé uvedeno ve Starém zákoně) je jedním ze základů euroamerické civilizace.
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(Kalous, 27.4.2011 21:06:53)
Odpovědět
No řekněme ano. Ale že je desatero základem euroamerické civilizace, to je nesmysl. Ta spíše vznikla na jeho hrubém porušování, křesťanství sloužilo jako tmelivo a státní ideologie, včetně zdůvodňování válek a výbojů.
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(vizír, 27.4.2011 23:07:16)
Odpovědět
Desatero a Genesis Židi okopírovali od Sumerů,
zbytek SZ je odporná žumpa plná vražd, genocid a nenávisti ... hoďte prasatům perly a takhle to dopadne
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(Honza H., 28.4.2011 9:57:28)
Odpovědět
Svými texty si sám vystavujete vysvědčení. Jen se prosím neohánějte křesťanstvím, když část Bible označujete takto.
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(madar, 26.4.2011 14:37:30)
Odpovědět
Je vskutku rozkošné, jak si všichni všímají jakýchkoli i třeba domnělých projevů nacionalismu, jak tito lidé zarytě brojí proti národovectví, až má jeden pocit, že slovo národ je cosi pejorativního....Rád bych jen upozornil, že ti samí lidé každý rok oslavují narozeniny jednoho z největších vrahounů lidské historie - a teď nevím, jestli z hlouposti nebo nadšení .....V.I.Lenin jistě v mauzoleu vrní blahem ....
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(frantisek zajicek, 26.4.2011 18:01:34)
Odpovědět
Pane Bartosi,z celeho sveho srdce vam dekuji.Dekuji proto,ze vy mne uvadite na tu jedinou a pravou cestu.Ja,absolvent zvlastni skoly,opravdu nemam vykonny mozkovy harddisk,abych odhadnul,ktere medium je pro mne to prave orechove.Po vasem osviceneckem clanku kricim "Fuj MfD,Fuj brakum typu Respekt..."Sam sebe lituji,jak jsem jenom mohl byt cely cas tak naivni a blahovy a skocit na spek temto zavrzenihodnym mediim.Ode dneska budu cist pouze objektivni media-Halo Noviny,Blesk,Hrom,Trnky-Brnky.Dekuji,FZ
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(hal4000, 26.4.2011 20:59:44)
Odpovědět
"Respekt" zloděje Bakaly , to jsou takové pravdoláskové Halo noviny.Povinná četba pro každého trockistu a zednáře aby věděl co si má myslet a na koho s davem jemu podobných plivat.
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(Peťa, 26.4.2011 18:37:21)
Odpovědět
K Silvili Lauderové:

http://archive.ceskamedia.cz/article.html?id=310386_hp_M&qqqq=odbor%E1%F8%F9

Myslím, že to stojí za přečtení.
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(Zdeněk84, 26.4.2011 18:59:27)
Odpovědět
kecy o příslušnici vyvoleného národa a jewspeaku jste dodal onomu článku jaký taký chabý podklad. fakt super. někteří čeští "konzervativci" mi fakt radost nedělají
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(Princ Drson, 26.4.2011 20:12:31)
Odpovědět
Vzdy, kdyz ctu vase clanky, pane bartosi, prenesu se v duchu do doby, kdy jsem na toalete procital Rude Pravo. Vase retorika je naprosto stejna.
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(hal4000, 26.4.2011 20:56:31)
Odpovědět
Mě se to samý stává když se mi do ruky dostaně MF Dnes , to je takový dnešní Rudý Právo řízený z Berlína.
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(Princ Jasoň, 27.4.2011 10:03:00)
Odpovědět
Mě naopak rétoriku Rudého Práva připomínají zde některé příspěvky některých diskutujících velebící politiku dnešních mocných.
(Např.princ Drsoň.)
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(D.P., 26.4.2011 21:37:06)
Odpovědět
No ovšem, jedovaté narážky o "vyvoleném národě" o "židovském vlivu v médiích". Pan Semín ze zmiňované iniciativy D.O.S.T. zase v článku "Když teče křesťanská krev", uveřejněném na tomto portálu, neváhal nazvat Izrael "režimem apartheidu" (zvláštní "režim apartheidu", když umožňuje příslušníkům arabské menšiny mj. dokonce zasedat v izraelském parlamentu). A to je jen jeden příklad z mnoha. Paní Lauderová jistě neměla použít slovo "neonacisté". Kdyby však použila slovo "konzervativci", jak podle pana Bartoše měla, byla by to těžká urážka konzervativců.
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(SamOpal, 27.4.2011 10:12:32)
Odpovědět
Ja,kolaboranti byli známi i u nás za Protektorátu .
A za komunismu byla zde nebývalá i na dnešní poměry pluarita a politcká svoboda.Vždyť přec Strana lidová,socialistická ,obrody,strana slobody,zástupci chovatelů drobného zvířectva ,dobrovolných hasičů,sokolů,zahrádkářů,myslivců - tito všichni zasedali v komunistickém parlamentu.
Kam se hrabou Jůesej se svýma dvouma stranama.
Že.
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(D.P., 27.4.2011 12:27:54)
Odpovědět
Až na několik maličkostí. Arabské strany v Izraeli a arabští poslanci v Knesetu mohou svobodně kritizovat izraelskou vládu, což také dělají - a někdy ostře. Nikdo jim za to nezkřiví vlásek na hlavě. A samozřejmě také brání zájmy svých voličů. Tedy žádní kolaboranti, ani žádní poslušní kývalové, jako u nás za minulého režimu ČSL a ČSS. Izrael je demokracií. Možná nedokonalou, ale dokonalá demokracie neexistuje nikde. Nazvat ho "režimem apartheidu" může pouze lhář nebo blázen.
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(SamOpal, 27.4.2011 13:47:35)
Odpovědět
Samozřejmě,že můžou svobodně kritizovat.
Než přiletí z vrtulníku raketa a udělá z nich čalamádu.Spolu s desítkami náhodných okolo.
Ale i za bolševika u nás mohli poslanci kritizovat!
A žádná raketa nepřilétla.
Že lžu?
Ale,ne.
Poslanec za Lidovou stranu Bartončík kritizoval a hlasoval PROTI takzv. pendrekovému zákonu na jaře 89 .
A nic se mu nestalo.
Uvedl bych i jiné příklady. Pravda nebylo jich mnoho . To však proto,že komunistické zřízení bylo vrcholem té nejpravověrnější demokracie a Strana se moudře starala o spravedlivé a demokratické potřeby VŠECH občanů,takže kritiky potřeba nebylo.
Kromě té konstruktivní.Ta se zvl. v dobách pjerestrojky a glásnosti přímo vyžadovala.
Zajimavé ovšem je ,že na rozdíl od nacistického Německa a sionistického Izraele (té také nejdemokratičtější demokracie,jak píšeš) nikdo po ať už rasově,či vírou ,nebo přesvědčením odlišném občanovi nevyžadoval z moci úřední odlišného označení:
Žluté hvězdy v Německu a jiné SPZ v Izraeli.
Že.
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(D.P., 27.4.2011 14:05:38)
Odpovědět
Raketami tam bojují s teroristy, nikoli s kritiky. Je-li zasažen civilista, je to nešťastná náhoda (arabští teroristé zabíjejí civilisty zcela záměrně). A že minulý režim byl demokracií?! S jeho politickými vězni a absencí svobodných voleb?! Tak to si snad ze mě střílíte, SamOpale!
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(SamOpal, 27.4.2011 15:05:49)
Odpovědět
Dobrá příteli,označme dnes a u nás, občany židovské víry a národnosti odlišnýma SPZ, kritikům dejme nálepku terorista ,likvidujme je jako teroristy raketami i spolu s nevinnými okolo a poté si budeme vyprávět o demokracii .
Ano?
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(D.P., 27.4.2011 16:17:03)
Odpovědět
Takže podle vás jsou organizace typu Hamas jen spolky kritiků, které zlí Izraelci hubí jen pro jejich názory? Označení "teroristé" dostali za konkrétní násilné činy. Tito lidé sami střílejí rakety na Izrael, tak se nemohou divit, že ten jim odpovídá stejnou mincí. Ostatně tito lidé mají k dispozici velmi jendoduchý způsob, jak zastavit izraelské odvetné údery: přestat s terorismem.
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(SamOpal, 27.4.2011 17:10:58)
Odpovědět
Pletete si příčinu s následkem.
Další diskuze netřeba.
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(D.P., 27.4.2011 17:37:45)
Odpovědět
Příčinu s následkem si pletete vy. Izrael je ochoten smířit se s těmi, kdo jej už nehodlají ohrožovat - tak jako se již dávno smířil s Egyptem či Jordánskem, svými bývalými nepřáteli. Ale další diskuze je asi skutečně zbytečná, nepřesvědčím Vás a Vy mě také ne.
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(SamOpal, 27.4.2011 17:51:55)
Odpovědět
Sorry,ale tomu,co jste předvedl se říká chucpe.
Opravdu jaký koliv další komentář zbytečný.
Jen doufám že tou stejnou minci nebude chtít JEDNOU někdo vrátit také vám.(Samozřejmě nemyslím vaši osobu.)A vy víte o čem mluvím.
Jinak hezký zbytek dne.
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(Honza H., 27.4.2011 18:35:49)
Odpovědět
V Izraeli mají všichni občané stejný typ SPZ. (Bez ohledu na národnost či vyznání.)
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(SamOpal, 27.4.2011 20:24:50)
Odpovědět
V Izraeli mají Palestinci ze zákona odlišné poznávací značky .
Viděl jsem na vlastní oči .Fotografie lze dohledat i na síti.
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(Honza H., 28.4.2011 0:33:47)
Odpovědět
Psal jsem o izraelských občanech. A tam to platí - bez ohledu na to, zda je člověk Žid či Arab. Občané Palestinské autonomie mají jiné značky. Podobně u nás - občané Rakouska mají jiné značky, než naši občané. A není v tom žádná diskriminace.
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(SamOpal, 28.4.2011 7:50:55)
Odpovědět
Nevšiml jsem si,že by Rakousko bylo dlouhá desetiletí okupováno Českou republikou.Vy snad ano?
Vím,že každé přirovnání kulhá.Toto ale vůbec nechodí!
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(Honza H., 28.4.2011 9:48:51)
Odpovědět
Každopádně se v jiných poznávacích značkách jen těžko dá najít diskriminace. Kdyby Izrael příslušná území anektoval a obyvatelům udělil občanství, líbilo by se jim to?
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(SamOpal, 28.4.2011 11:19:46)
Odpovědět
Izrael by se měl především stáhnout do hranic minimálně z roku 67 ale ještě lépe do hranic z roku jeho vzniku .Umožnit původním obyvatelům jejich vlastní stát,a odškodnit od roku 47 všechny svoje oběti a potrestat původce a aktéry dlouhá desetiletí pachané genocidy.
Provést desionizaci společnosti,zrušit všechny osady vybudované po roce 67,odzbrojit a nechat působit na svém území vojska OSN,tak jako v částech bývalé Jugoslávie. Obdobně by se měl zachovat i nově vzniknuvší stát původních obyvatel - Palestinců.
Pokud nedojde zhruba k tomuto řešení,nevěřím,opravdu nevěřím tomu ,že nastane v této oblasti někdy mír trvalejšího charakteru ! "Severoirské řešení" nepřipadá v úvahu,byť by bylo asi to nejlepší,co by VŠECHNY obyvatele mohlo potkat! To by nesmělo být zde spácháno tolik zločinů a prolito tolik krve.
Bohužel ,jelikož ale zájmy určitých skupin "lidí" jsou odlišné,patří to co jsem výše popsal spíše do oblasti Sci-Fi.
Takže za dalších dvacet ,třicet,padesát let budou naši potomci nadále slýchat bláboly o jakýchsi palestiských teroristech ,jejichž rakety ,co do účinosti plně srovnatelné se zábavnou pyrotechnikou vybuchují někde v neobydlených oblastech a odvetných spravedlivých akcích Litého olova hrdého státu Izrael , masakrujících tisíce žen starců a dětí,ovšem jak jinak teroristů.....a blábolů naprosto drze tyto "hrdinské" činy obhajujících a oslavujících.
Komu tato situace nejvíce vyhovuje je celkem jasné.
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(vizír, 28.4.2011 12:30:26)
Odpovědět
Takže kdybychom zdejším židům dali odlišené značky tak by to bylo ok?... no když chcete

a mimochodem žádný izrael neexistuje protože neexistuje žádný izraelský národ, izrael je totiž jednoznačně definován jako židovský stát, nikoliv jako jako stát jakýchsi obyvatel izraele nebo snad izraelských občanů, jen a pouze jako židovský stát, z čehož ovšem jaksi mimochodem plyne že všichni židé na světě jsou ipso facto občany onoho státu, s čímž nelze než souhlasit, nyní zbývá už jen přidělit jim i oficiálně občanství a pas a odsunout je do jejich asijské domoviny kam kulturně i etnicky patří
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(Honza H., 29.4.2011 1:08:39)
Odpovědět
Teď už fakt mluvíte jako nácek. (Opravdu byste chtěl někoho někam odsouvat?)

P.S. A s těmi značkami si to prosím pročtěte ještě jednou. Opakuji: Arabští občané Izraele mají stejné značky jako všichni ostatní občané.
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(SamOpal, 29.4.2011 7:32:22)
Odpovědět
Mýlíte se
doufám že ne úmyslně.
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(Koláč, 27.4.2011 0:11:58)
Odpovědět
Slečna Lauder naopak velmi trefně pojmenovala skutečnost a ještě byla zbytečně slušná a mírná. Na takovou sebranku se žádné ohledy brát nemají.
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(Olg0j Chorch0j, 27.4.2011 13:02:30)
Odpovědět
Správně zatočit s nimi po našem, po bolševicku, s reakcionáři a kontrarevolucionáři. Shalom.
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(D.P., 27.4.2011 14:14:38)
Odpovědět
Proti použití slova "neonacisté" nejhlasitěji protestují ti, kteří sami své názorové odpůrce bez důkazů nazývají bolševiky.
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(SamOpal, 27.4.2011 15:13:42)
Odpovědět
Hele,znám spousty skutečných bolševiků,čili příslušníků Komunistické strany. Myslím,že pořád je jich u nás nějaký ten milion.Minimálně jeden.
Kolik však je u nás příslušníků NSDAP?
(S přihlédnutím ku rčení o "bývalém černochovi",samozřejmě)
Domnívám se ,že pokud někoho "olepím náckem" je veliká,téměř 100% pravděpodobnost,že náckem (NSDAP) ve skutečnosti vůbec neni a jen mu spílám . Ne tak s "nálepkou" "Komunista"
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(D.P., 27.4.2011 16:23:25)
Odpovědět
V KSČ byl milion lidí, Čechů je deset miliónů. Drtivá většina z nás tam naštěstí nebyla. V NSDAP samozřejmě moc Čechů nebylo, ale lidí s neonacistickými postoji je u nás bohužel poměrně dost (na to, kolik tady nacisté zabili lidí).
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(SamOpal, 27.4.2011 16:31:37)
Odpovědět
Hmm a kdo se cítí být povolán hodnotit a soudit něčích postoje?
Vy?
Nebo nějaký NADČLOVĚK?
Asi ten .
Já ale ne.
Zato je-li někdo komunista ,to je dané.Jím - komunistou (bolševíkem) samotným.
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(D.P., 27.4.2011 17:18:39)
Odpovědět
Abyste odsuzoval neonacismus, ale i jiné totalitní ideologie, k tomu nepotřebujete být nadčlověk. Stačí být slušným člověkem, kterému není jedno, co naše země ve svých moderních dějinách musela prožít.
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(SamOpal, 27.4.2011 17:23:18)
Odpovědět
Ovšem paradoxně "nadlidé", oproti těm slušným to s oblibou dělávají.
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(SamOpal, 27.4.2011 17:26:01)
Odpovědět
Samozřejmě ale o tom co je totalitní ideologie ,potažmo terorismus určují, těm slušným navzdory - ONI
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(D.P., 27.4.2011 17:45:27)
Odpovědět
Co je totalitní ideologie a co terorismus, to opravdu není těžké určit. Buďme rádi, že my máme to štěstí, že žijeme v demokracii a navíc daleko od míst, kde řádí vrazi z Hamasu, Hizballáhu a dalších band.
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(SamOpal, 27.4.2011 18:04:17)
Odpovědět
Máte to trochu popletený.Vrazi,teroristé a agresor je trochu jinde,než kam ukazujete vy.¨
A ať budete takto křičet a popírat sebevíc,pravdu a skutečnost neumlčíte.
Ani z těch vrtulníků.
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(D.P., 27.4.2011 18:36:23)
Odpovědět
Pokud nepovažujete Hamas či Hizballáh za vrahy, pak se nemáme o čem bavit. Příjemný večer.
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(SamOpal, 27.4.2011 20:21:20)
Odpovědět
Pokud nepovažujete sionisty za teroristy a sionistický jejich stát za teroristický ,potom se opravdu nemáme o čem bavit. Hamas apod. jsou jen důsledkem ,tak jako svého času byly i u nás protinacistické partyzánské skupiny ( agresory též nazývané teroristy ,bandity a vrahy ) důsledkem .
Nic více,nic méně.
Ale jinak mějte dobrou noc.
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(D.P., 27.4.2011 20:52:15)
Odpovědět
Můj definitivně poslední příspěvek do této debaty: přirovnávat náš protinacistický odboj k Hamasu je odporné. Naši odbojáři útočili na vojenské cíle či cíle s vojenským významem, případně na nepřátelské politické představitele (Heydrich). Pokud při některé z jejich akcí zahynul i nevinný civilista, bylo to neúmyslné. Ale nikdy ZÁMĚRNĚ a ÚMYSLNĚ nevraždili nevinné civilisty někde na tržištích či v dopravních prostředcích, jako to mnohokrát učinil Hamas! Tečka.
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(Kalous, 27.4.2011 21:17:45)
Odpovědět
Někdo háže inteligentní bomby z výšky 5 km, používá bezpilotní letadla s raketami řízenými i z místa několik tisíc km daleko (je zabito více civilistů než ozbrojenců), v noci vidí jak za dne - jiný bohužel může odpalovat jen nálože na vlastním těle. Myslím že lze odsoudit obojí. Jinak Izrael založili (rozšířili) také teroristé (např. M. Begin) kteří vraždili Brity a vyhazovali do luftu hotely s Brity či turisty. Opět bych řekl, že si nemají "bratři" Semité moc v terorismu co vyčítat a měli by se mírově domluvit.
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(SamOpal, 27.4.2011 21:35:47)
Odpovědět
Ano souhlasím.Jen se obávám že onen džin se vypouštěl z láhve příliš dlouho,příliž mnoho krve bylo prolito a příliš mnoho křivd spácháno. A jak píšeš oboustraně.
I když na druhou stranu vyřešení skoro podobné situace v Severním Irsku dává jistou naději.
Jenže kdo ví,co i tam doutná pod pokličkou.
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(SamOpal, 27.4.2011 21:27:19)
Odpovědět
Hmma a jaké že vojenské cíle byly v Dar Jasínu a dalších ,téměř na PĚTI STECH palestiských Lidic?
A jaké že je "skóre" v povražděných civilistech od založení tohoto skvělého demokratického státu komunisty v roce 47?
Pravda,záleží na tom,co je kým myšleno za vojenský cíl.
Nedávno neozbrojená flotila vezoucí humanitární pomoc dětem a civilistům obklíčeným v palestinských ghettech ,osvobozená IDF v mezinárodních vodách byla zřejmě opravdu vojenským cílem.
Že. Vždyť ti povraždění ,pardon eliminovaní cestující ,pardon teroristé , ty chudáky z komanda přepadli .A to dokonce ozbrojeně přepadli .Násadami od smetáků.

Závěrem.Poněkud mi připomínáte jednoho aktéra z vtipu z roku 68.
Cikán se hlásí do KSČ.
"Víš Dežo to neni jenom tak, musíme vědět jak jsi uvědomělý. Pověz nám,jak to bylo v srpnu 68."
"No jel jsem na kole do práce, na křižovatce ruský tank přejel český děcko,tak jsem jej naložil(to děcko) na kolo a odvez do nemocnice"
"Ale Dežo ,to je špatně,jdi domů poraď se s Arankou a zítra to zkus znovu"
Druhý den Dežo sedí před komisí znovu a povídá
"Jedu na kole do práce,na křižovatce přejedu český děcko,přijede sovětský tank děcko naloží a odveze do nemocnice"
"Výborně Dežo ,jsi přijat".

A tak vidím,milý příteli,že jste přijat i vy. Ale kam.....?
Hezkou dobrou noc.
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(Mebaen, 27.4.2011 13:48:46)
Odpovědět
Je ten článek z Respektu někde na internetu?
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(Honza H., 27.4.2011 18:45:13)
Odpovědět
http://vera-tydlitatova.eblog.cz/bahnicti-rytiri
Re: Všichni Klausovi neonacisté a hluboký výstřih Silvie Lauderové
(hynek, 8.8.2011 22:58:08)
Odpovědět
pane Bartoši vy budete asi pěkný sexistický prase.