reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Do Evropy proudí miliony muslimů. Křesťany utíkající před vyhlazením ale Evropa přijmout odmítá

Autor: Redakce | Publikováno: 1.5.2011 | Rubrika: ShortNews
Ilustrace

 

Zatímco celá Evropa debatuje nad nekontrolovaným přílivem emigrantů z Tuniska, na východních hranicích kontinentu se bez většího ohlasu léta odehrává drama křesťanů, kteří odešli z Iráku. Neutekli za chlebem, nýbrž proto, že v určité chvíli pocítili nůž na hrdle.

Mnozí z nich byli svědky atentátů a exekucí. Přišli v nich o příbuzné a přátele – ve jménu „velikého Alláha“ - a v muslimském prostředí nedokázali dál žít. Často se rozhodli pro odjezd v několika okamžicích a nevzali si nic než malé zavazadlo. Nyní čekají v Turecku, u bran Evropy, a na rozdíl od Tunisanů nemají čím argumentovat. V této oblasti jsou hranice hlídány lépe než v Itálii a pohraničníci jsou tu daleko bezohlednější než italské hlídky ve Středozemí.

Postkřesťanský západ je bezohledný vůči křesťanům, kteří museli utíkat ze své vlasti a co do své víry se identifikují se Západem. Pouze Němci udělali jednu výjimku: přijali 2,5 tisíce Iráčanů. Francie a Itálie, kam dnes plynou tisíce muslimů z Tuniska, přijaly jen pár desítek přeživších po atentátu v Bagdádské katedrále. Všechno s velkou slávou, aby nikdo tu mimořádnou pohostinnost pro irácké křesťany nepřehlédl. Také Spojené Státy bývají kruté. Dají vízum dětem a odmítnou rodičům, vypráví pro La Croix p. François Yakan, chaldejský kněz, který v Istanbulu pomáhá iráckým utečencům.

Turecko je také zemí pro křesťany nehostinnou. Nemají tam právo na práci ani na sociální péči. Shromažďují se kolem nemnoha křesťanských kostelů a komunit, které také nemohou udělat mnoho, protože obvykle nemají ani právní personalitu.

Res Claritatis.cz

 

pozn. EUportal.cz: Děkujeme Spojeným státům americkým, G. W. Bushovi a všem těm, kteří hájí invazi USA v Iráku za to, že zde jsou křesťané vyhlazováni. Děkujeme, páni neokonzervativci. Na vašich rukách lpí krev iráckých křesťanů.

reklama
2142 čtenářů | 28 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Do Evropy proudí miliony muslimů. Křesťany utíkající před vyhlazením ale Evropa přijmout odmítá
(Honza H., 1.5.2011 1:57:50)
Odpovědět
K poznámce na konci článku: Cožpak USA a G. Bush vyhlazují irácké křesťany? Pokud ne, tak na jejich rukou krev těchto křesťanů rozhodně nelpí. Za své skutky si každý nese odpovědnost sám. Za vraždy iráckých křesťanů můžou právě ti, kdo se jich dopouštějí.
Re: Do Evropy proudí miliony muslimů. Křesťany utíkající před vyhlazením ale Evropa přijmout odmítá
(Masin Fan, 1.5.2011 5:23:49)
Odpovědět
To je komentář odpovídající úrovni imigračního úředníka. Zdá se že empatie tu není doma. Oddělit děti od rodičů je příběh z nacistické okupace, od které se myslím "nejlepší demokracie" světa údajně distancovala.
Re: Do Evropy proudí miliony muslimů. Křesťany utíkající před vyhlazením ale Evropa přijmout odmítá
(Honza H., 1.5.2011 23:09:46)
Odpovědět
Vyjadřoval jsem se jen k poznámce na konci článku. Ohledně postoje Evropy vůči křesťanským uprchlíkům - souhlasím, že je bezohledný. Myslím, že v tom můžeme jednat jako Česká republika i bez ohledu na zbytek Evropy. Jako motivace (mimo jiné) nám může být skutečnost, že statisíce našich uprchlíků po r. 1968 byly ve "svobodném světě" vstřicně přijaty. Nyní jsme v pozici svobodné země my - měli bychom tedy nyní zase my poskytnout milosrdenství těm, kdo ho potřebují dnes.
Re: Do Evropy proudí miliony muslimů. Křesťany utíkající před vyhlazením ale Evropa přijmout odmítá
(Kalous, 2.5.2011 12:14:13)
Odpovědět
Ti naši upchlíci byli přijati, protože byli užiteční. Chudé nevzdělané Araby a Afričany utíkající před bídou zde nepotřebujeme. A´t si udělají pořádek doma a regulují porodnost, Evropa má své problémy.
Re: Do Evropy proudí miliony muslimů. Křesťany utíkající před vyhlazením ale Evropa přijmout odmítá
(Kalous, 1.5.2011 8:13:00)
Odpovědět
Hloupý názor - koptští křesťané žili v Iráku staletí, nikdo jim beubližoval, dokonce ani Saddám Hussajn. Jak se v Iráku objevila "křesťanská vojska" nastal chaos, vzrostla náboženská nenávist, Kurdové je začali hromadně vyhánět (přitom o tisíce uprchlých Kurdů se Evropa stará), byli vražděni, kostely vypalovány - z 1,4 milionu křesťanů jich bylo vyhnáno již milion. Ano - může za to Bush, Blair, naši poslkoci ap. Jsou tam vojáci NATO, USA a naši a je jim to jedno (tak jak jim bylo jedno jak byli z muslimského Kosova vyhnáni křesťanští Srbové a Romové). I útěk desítek tisíc muslimů ze sev. Afriky je dílo Západu - podnítil rebely, zvýšil ceny potravin ve světě hlavně díky zeleným de.bilům, dodává zbraně a pomoc rebelům, kteří by byli dávno poraženi. K čemu rebelovat třeba v Libyi která má nejvyšší životní úroveň v Africe (za 40 let to dokázal z nejchudší Africké země Kaddáfí), na 1 občana tam jsou 2 auta, benzín stojí 2 Kč, prakticky se tam neplatí daně ani nájem u "státních" bytů a za Libyjce dělají cizinci. To by se bouřil jen blázen nebo anglicky mluvící humanista se záluskem na Kaddáfím zestátněnou ropu (nám ji bouře podporované Západem zdražili o 5 Kč).
Re: Do Evropy proudí miliony muslimů. Křesťany utíkající před vyhlazením ale Evropa přijmout odmítá
(Zappa, 1.5.2011 8:39:29)
Odpovědět
Hloupý komentář, levicového experta Kalouse.

....)) muslimové jsou ve sporu s většinou světa, náboženského světa, který s nimi sousedí. V tom mají křesťané smůlu((...

....(( Muamar Kaddafi je jeden z vělkých zlodějů a diktátorů ve své zemi. Rozkrad toho tolik, že jsou naši proti němu naprostí břidilové((...

.....Levičák Kalous fandí zlodějovi Muamarovi, příznačné....
Re: Do Evropy proudí miliony muslimů. Křesťany utíkající před vyhlazením ale Evropa přijmout odmítá
(felix.julec, 1.5.2011 9:39:49)
Odpovědět
Zappo,možná,že Kádáfí skutečně zloděj je.Podle dostupných informací,však sociální výhody v Libyi,nemají ani ve vyspělé Evropě obdoby.Tady v ČR máme taky zloděje na různých úrovních,ti ale kradou z našeho talíře.A když už tady je neúnosné krást víc,tak se podíváme "přes plot"jestli by nebylo někde něco,no a jsme v Libyi.Tam máme naftu,ale Kádáfí nám zadax nic nedá.Tak mu a zbrojnímu průmyslu trochu "pomůžeme" sami.V těch afrických státech kde se imrvere perou a nic co by se dalo zpeněžit tam není,necháme běžet/rvát se mezi sebou/.
Re: Do Evropy proudí miliony muslimů. Křesťany utíkající před vyhlazením ale Evropa přijmout odmítá
(Kalous, 1.5.2011 9:47:16)
Odpovědět
Hlupáku Zappo. objektivita ke Kadáfímu nesouvisí s levičáctvím třeba poslední shromáždění arabských komunistů ho označilo za vraha libyjského lidu (ale i odsoudilo zásah NATO). Proč nebombarduje NAT třeba Bahrajn, kde šejk vraždí vzbouřence ještě důsledněji než Kaddáfí? Protože Bahrajn poskytl USA námořní základnu a Kaddáfí znárodnil naftové vrty, západní naftové společnosti mu za naftu dluží 200 mld dolarů (údajně K. pomáhal financovat i presidentskou kampaň Šarkiho). Nyní v noci na neděli zločinci z NATO bombou trefili dům Kaddáfího rodiny a zabili jeho nejmladšího syna (studoval v Německu) a zabili 3 jeho vnoučata. Gratuluji nositeli Nobelovy ceny za mír padouchu Obamovi. Podobná situace je v Sýrii - i ti přib.lblí zase z ČSSD navrhují (dle tisku asi Zaorálek) vojensky napadnout Sýrii a pomoci povstalcům. Takže pravost a levost v tom není tak důležitá.
Re: Do Evropy proudí miliony muslimů. Křesťany utíkající před vyhlazením ale Evropa přijmout odmítá
(Kalous, 1.5.2011 10:10:19)
Odpovědět
Ještě si neodpustím poznámku - kdyby se někdo u nás vzbouřil třeba proti Klausovi (Nečasovi, Topolánkovi, Hvlovi ..) tak bude také NATO házet bomby na každý jejich barák a zabíjet jejich děti a vnoučata? Vždyť Západ vedou už úplní psychopati - např. názor velitele NATO - pro nás je v Libyi každý cíl vojenský a legitimní (včetně toho že si často pletou i válčící strany a bombardují rebely) - to je názor blázna.
Re: Do Evropy proudí miliony muslimů. Křesťany utíkající před vyhlazením ale Evropa přijmout odmítá
(vizír, 1.5.2011 11:29:35)
Odpovědět
Asi zase plánují humanitární bombardování nemocnic a škol a tak si připravují půdu pro takovéto židonacistické Dobro přicházející shůry.
Re: Do Evropy proudí miliony muslimů. Křesťany utíkající před vyhlazením ale Evropa přijmout odmítá
(Karkulka, 1.5.2011 21:15:53)
Odpovědět
Znáte i jiné přídavné jméno než židonacistický? Jděte už s tím stihomamem k šípku nebo spíš k psychiatrovi.
Re: Do Evropy proudí miliony muslimů. Křesťany utíkající před vyhlazením ale Evropa přijmout odmítá
(Honza H., 1.5.2011 23:19:57)
Odpovědět
Ještě komentář k tomu, že prý za vraždění křesťanů v Iráku můžou "Bush, Blair, naši poslanci atd.". To je na stejné úrovni, jako říkat, že za vypálení Lidic mohli Kubiš s Gabčíkem. Ne! Za to mohli hitlerovci. Stejně tak dnes - za vraždění křesťanských civilistů v Iráku můžou zbabělí islamisté.
Re: Do Evropy proudí miliony muslimů. Křesťany utíkající před vyhlazením ale Evropa přijmout odmítá
(SamOpal, 2.5.2011 12:04:02)
Odpovědět
Nechápu,jak můžete srovnávat partyzány utočící proti váléčnému zločinci a tyranovi se SATANISTOU a jiným válečným zločincem na loupeživé výpravě ,majícím na svědomí statisíce nevinných!
Toto je hrubá a bezprecedentní urážka členů protinacistického odboje kteří za naši svobodu položili cenu nejvýšší - své životy .
Re: Do Evropy proudí miliony muslimů. Křesťany utíkající před vyhlazením ale Evropa přijmout odmítá
(Kalous, 2.5.2011 12:18:41)
Odpovědět
Jenže tehdejší přísný režim (spravedlivý ale ke křesťanům) zničil Bush a vojska NATO a USA nemají chuť dělat v Iráku pořádek a zabezpečit občanskou bezpečnost. Kašlou na to a Iráčané je z větší části nenávidí. Pro odpor místního obyvatelstva se musely i stáhnou již i z měst. Takže agrese USA a neschopnost západních armád jsou skutečně příčinou vyhnání Iráckých křesťanů.
Re: Do Evropy proudí miliony muslimů. Křesťany utíkající před vyhlazením ale Evropa přijmout odmítá
(SamOpal, 2.5.2011 12:42:41)
Odpovědět
Souhlas.
Re: Do Evropy proudí miliony muslimů. Křesťany utíkající před vyhlazením ale Evropa přijmout odmítá
(Stilet, 1.5.2011 2:14:14)
Odpovědět
Muslímové se vůbec neptají zda je někde chtějí či né. Jednoduše lezou jak sarančata. Co s těmi araby v Europě. když nejsou zvylí a ani nechtějí pracovat a na sebe vydělávat. Ve svých zemích se nikdy nijak nepřetrhli nějakou prácí.
Re: Do Evropy proudí miliony muslimů. Křesťany utíkající před vyhlazením ale Evropa přijmout odmítá
(Kalous, 1.5.2011 8:18:46)
Odpovědět
Ty muslimy ze severní Afriky by jste si měli Stillete vzít k vám do USA - stejně jsou ty rebelie dílo vaší CIA a povstalci dostávají od vás patřičnou podporu - zbraně, výcvik, ochranu válečnými ľetadlovými loděmi a raketami. Kdyby jsi byl mladší, už by jsi byl připravený na nějaké výsadkové lodi u Tripolisu.
Re: Do Evropy proudí miliony muslimů. Křesťany utíkající před vyhlazením ale Evropa přijmout odmítá
(Stilet, 1.5.2011 15:49:47)
Odpovědět
No to by jsi ani nebyl ty Kalous aby jsi ze všech špatnosti i svých nevinil USA. V USA žije už také až moc muslímu, deně je potkávám. To s Lybií je čistě Europská záležitost. USA od Lybie brala jen pouhé jedno procento Oil. Také to je Europa, Francie a GB kdo se domáhá účasti USAF. Pravdu díš v tom, že USA si nemělo proč všímat dění na Blízkém Vychodě. Jenže policajta musí někdo dělat a je lepší když ho dělá USA nežli aby ho dělala Čína nebo Rusko. To že do USA proudí nesčetná stáda černochu z Afriky a muslímu ze všech koutu světa, tak to je zásluhou demokratických-liberálu a velkou zásluhu na tom mělo bachraté prace znám jako Tedb Kenedy. Tento lidský odpad totiž pomůže dostat se levičákum ke korytu moci a to už na věčné časy. Mezi námi Kalous, ja bych ale ČR přál, aby vám tam policajta dělala radějí Čína. Ani Rusko by nebylo špatné.
Re: Do Evropy proudí miliony muslimů. Křesťany utíkající před vyhlazením ale Evropa přijmout odmítá
(Kalous, 1.5.2011 16:46:20)
Odpovědět
Já bych nám přál aby nám policajta nedělal nikdo. USA velí NATO a bez jejího souhlasu si žádný Šarky ani Cammeron ani neškrtne. A kdyby USA nepomáhali, už by toho Cameron (díky škrtům nemá ani na piloty) a Šarky už nechali. Podraz zde udělal i Medvěděv a Číňani, netuším co tím sledují (oboum sliboval Kaddáfí velké kontrakty, které sebral Francouzům a Britům) nebo co za to dostali.
Re: Do Evropy proudí miliony muslimů. Křesťany utíkající před vyhlazením ale Evropa přijmout odmítá
(Stilet, 1.5.2011 17:23:57)
Odpovědět
Kalous, už v dějinách bylo proroku kteří hlásali to co ty. I to křesťanství hlásá tak krásné ideály a změnilo lidstvo? Mojžíšovo Desatero je ještě starší jak křesťanství a přímo nejidealnější zákonik a polepšilo se lidstvo? Není dokonalejšího, nikdy nebylo a dodržuje se někde to Desatero? Jistě že by bylo daleko lépe žádného policajata nikde na světě nemít, ale bylo by to možné bez ních? Jsi jinak rozumný člověk ale co se tyká USA, tak to jsi něco jako vizir vůči Židum. Víš,ono USA je pořád ještě nejlepší zemi a bojím se že už dlouho nezůstane. Pokud příště bude zvolen ten černý ušatec, tak to bude už opravdu katastrofa. Já jsem proti volebnímu právu pro všechny lidi. Lidé se nechají velice snadno oblbnout a to také může být smrtelné.
Re: Do Evropy proudí miliony muslimů. Křesťany utíkající před vyhlazením ale Evropa přijmout odmítá
(Kalous, 1.5.2011 17:50:36)
Odpovědět
No Stilete, každý národ je nějaký, v něčem jsou i Američané sympatičtí. Ale proč děláte četníka v Libyi (Kaddáfí by si tam udělal pořádek sám k prospěchu většiny Libyjců) a ne třeba v Bahrajnu, proč neobsadíte Saúdskou Arabii která financuje většinu arabských teroristů a 14 z ale 18 teroristů 11.9. v N.Y, byli Saúdští Arabové, proč znovu nezaútočíte na pirátské Somálsko (poprvé dostala US Army výprask) - nic tam není jen chudoba. Ano je to jak u vizíra s židy - vaše elita (neříkám národ nebo zrovna ty) chce vyrabovat a ovládat celý svět za použití všech i nejšpinavějších metod - proto také ani USA nepodepsaly úmluvu o trestání válečných zločinců a vojáky USA nemůže soudit žádný mezinárodní tribunál (ale USA ostatní může). Vždyť je to úplně pokrytecké. A poprvé válku a bomby do Evropy po 2. svět. války přitáhly naprosto neočekávaně také vaše bombardéry a rakety (Bosna, Jugoslávie).
Re: Do Evropy proudí miliony muslimů. Křesťany utíkající před vyhlazením ale Evropa přijmout odmítá
(Stilet, 1.5.2011 21:08:00)
Odpovědět
Pane bože Kalous není to tá záležitost s Lybií čistě Europskou záležitosti? Proč do toho taháš USA? I s tou Jugosláví nenamontovala se do toho USA až po dosti dlouhé době, kdy to tam nekončilo a Europa to žádala a kdy už si nevěděla rady jak to ukončit? Já bych byl proto aby USA se chovalo jako Čína. Nevšímát si vnitřních záležitost jiných státu a obchodovat s ními. A kéž by se zbavilo toho mesiášství. Měl by jsi také Kalous vědět, že mezinárodní politka se tak vždy dělala. I Monarchové ač všichni byli nevzájem příbuzní, tak také mezi sebeou válčili. Proč USA nepřístoupilo na nějaké Mezinárodní soudy? S tím bez výhrad souhlasím. Ty mezinárodní soudy po tom soudu Norimberském kdy zločinci soudili zločince jsem proti mezinárodním soudum. Pokud se US vojáci dopusti válečného zločinu, tak nechť je soudí vlastní stát. To se děje, tak proč by jakýs mizerové měli soudit oni? To nevíš že tá mezinárodní banda je levičácká a sílně zaujatá proti všemu co je Z USA. To by vždy si na US vojácích pořádně tá pakáž smlsla. Kéž by už také US přestala finančně i materiálně podporovat celý svět,. Následky té pomoci je jen přelidnění toho třetího světa.
Re: Do Evropy proudí miliony muslimů. Křesťany utíkající před vyhlazením ale Evropa přijmout odmítá
(Kalous, 2.5.2011 12:21:56)
Odpovědět
Z tvého úhlu je to pravda. Evropa se třeba u Jugoslávie choval naprosto neschopně a konflikt spíše vyvolala (včetně Libye). Ale V.B třeba je pořád loutkou USA.
Re: Do Evropy proudí miliony muslimů. Křesťany utíkající před vyhlazením ale Evropa přijmout odmítá
(Kalous, 1.5.2011 17:59:11)
Odpovědět
Ještě dodatek - také vám v USA nepřeji, aby velké rychlé mnohamilionové nárůsty chudého latinoamerického a černošského obyvatelstva úplně změnily etnické složení a nepřevrátili USA naruby. Ale změněné politice nevěřím - váš bravurní tisk a další media ty pi.tomce lehce zpracují.
Re: Do Evropy proudí miliony muslimů. Křesťany utíkající před vyhlazením ale Evropa přijmout odmítá
(Josef C., 1.5.2011 19:50:57)
Odpovědět
Pro vas je jednoduche vsechnu vinu svadet na Americany. Co se tyce Libye operace NATO chtel ridit Sarkozy, ktery kdyz se ministri sesli tak prohlasil, ze ma stihacky jiz ve vzduch k akci v Libyi. To se nelibilo Nemcum a Norum, kteri sva letadla ztahli z Italie zpet domu. Navic se urazili Turci, za to, ze nebyli prizvani k jednanim - clen NATO!
Operace zacala, ze si kazdy ucastnik velel svym jednotkam!
-------------------------
This is apparently the first time London, Paris and Washington have failed to come up with a unified chain of command for the operation.
---------------------------
Nakonec se dohodli, ze operace bude ridit politicky kouncil v Bruselu a veleni NATO je slozeno:
This is a NATO operation. Political direction has been provided by the North Atlantic Council to SACEUR Admiral James Stavridis. The chain of command will goes from SACEUR through the Commander of Joint Force Command Naples (JFCN) Admiral Samuel J. Locklear, III to the the commander of the Joint Task Force Commander of OPERATION UNIFIED PROTECTOR, LtGen Charles Bouchard (Canada) and then to the Commander of Air Component Command Izmir, LtGen Ralph Jodice (US) for all air operations and to the Commander of Maritime Command Naples, Vice Admiral Rinaldo Veri (Italy) for all naval operations.
---------------------------
V celem rizeni je jeden American pro letecke operace a to jen z duvodu ze americka armada nesmi podlehat rizeni cizokrajnych velitelu podle ustavy! Takze operace v Libyi neridi Pentagon, ale politicky kouncil z Bruselu!
----------------------

Laurent Teisseire, spokesman for the French ministry of defence, told journalists: "There is no centralised chain of command at this moment. Everyone is using their own military structures in a co-ordinated fashion."
Re: Do Evropy proudí miliony muslimů. Křesťany utíkající před vyhlazením ale Evropa přijmout odmítá
(Stieelt, 1.5.2011 21:11:50)
Odpovědět
V tom s tebou víc jak souhlasím. Táhne se to sem z celého světa a né jen z Latinské Ameriky jak stěhovaví mravenci a levičácí to podporují. Tá lůza jím dopomůže k moci a už na věčné časy, Kéž by ten černý ušatec příští volby projel. Jinak si ani nedokážu, co by všechno napáchal ve druhém termínu.
Re: Do Evropy proudí miliony muslimů. Křesťany utíkající před vyhlazením ale Evropa přijmout odmítá
(pavjan, 1.5.2011 12:02:39)
Odpovědět
Soustředím se na nadpis. Jestliže někdo potřebuje zdeptat křesťanskou Evropu pomocí muslimských hord,tak přece nebude brát křesťanské přistěhovalce. Pokud chce někdo problémy se současnou imigrací řešit, měl by imigraci omezit všemi možnými prostředky na minimum. A to co sem už nalezlo postupně expedovat zpátky.
Re: Do Evropy proudí miliony muslimů. Křesťany utíkající před vyhlazením ale Evropa přijmout odmítá
(Mirka, 1.5.2011 20:32:22)
Odpovědět
Víte , to je přesně to , co se nám jednou hodně vymstí. Křesťanům nepomůžeme , muslimy si vpustíme.ZKUSTE SI U NICH POSTAVIT KOSTEL.....A to je ta pravá Evropa