reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Tři černoši znásilnili v Jihlavě dívku. Jsou ale stíháni na svobodě a mohou dále znásilňovat

Autor: Euroskeptik | Publikováno: 2.5.2011 | Rubrika: ShortNews
Ilustrace

Tři černí (afro-afričtí) studenti znásilnili v Jihlavě dívku. K činu se přiznali. Avšak jsou stíháni na svobodě. Asi aby mohli znásilňovat další Češky. Kdyby to udělal běloch, byl by zavřen, až by zčernal, a bylo by to tak správně. Patrně u nás ale existují nadřazené rasy, které stíhány nejsou.

Multikulturní obohacení České republiky, tři černošští studenti, mohou  tedy na svobodě zjevně znásilňovat ženy dál či díky Schengenskému systému a našim nechráněným hraniím mohou uprchnout do zahraničí před spravedlností a trestem. 

Korunu tomu nasadil rektor Vysoké školy polytechnické Jakub Novotný, který označil jejich chování za politováníhodné a dokonce by mohli být prý vyloučeni ze studia.

Možná by pan rektor hovořil trošku přísněji, pokud by znásilnili jeho dceru či manželku.

více zde: článek.

reklama
9701 čtenářů | 94 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(Brabec, 2.5.2011 0:18:23)
Odpovědět
To snad není možné - hrůza ! Očakávám, že někdo bude interpelovat vládu !! Tohle je skandál
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(vizír, 2.5.2011 0:24:30)
Odpovědět
havel a banayi už určitě slintají blahem jak se to jejich multikulti začíná konečně pořádně valit do naší země
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(Otto, 2.5.2011 4:09:17)
Odpovědět
No když nehodláme dobrovolně přijmout geny africké divočiny, tak tohle je řešení. Ještě, že nemám dceru.
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(Petra, 2.5.2011 6:18:51)
Odpovědět
Proč zdůrazňujete, že to byli černoši???
Rase zde nehraje žádnou roli. Udělali, co udělali. Klidně to mohli být i běloši. Tenhle článek zavání rasismem a xenofobii.
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(Fiter, 2.5.2011 6:37:30)
Odpovědět
Je to velice správné,že se uvádí rasa.Některé rasy mají zkrátka ke zločinosti díky genům mnohem blíže.Když už tomu dobytku chcete dělat advokáta,tak se běžte zeptat těch znásilněných do západoevropských měst.Zločinnost briket je mnohonásobně vyšší než u ostatních ras.I když se to multikulturní pomatenci snaží maskovat,tak přesto pravda je jenom jedna.Černoši patří do Afriky.Nejhorší jsou ti co ještě vyznávají islám a těch je bohužel většina.
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(D.P., 2.5.2011 8:16:30)
Odpovědět
Já osobně nemám rád ani násilnický dobytek (jakékoli barvy pleti), ani rasistický dobytek.
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(Jiří Zahrádka, 2.5.2011 9:41:18)
Odpovědět
Ona ta informace relevantní je. Je dobře, když lidé mohou sledovat, jestli nějaký druh trestného činu je častý u nějak specifikované skupiny. I proto, aby se mohli lépe chránit. Je dobré vědět, že např. Bulhaři kradou auta - když se bude před mým domem potulovat podezřelá skupinka Bulharů, začnu radši parkovat jinde. Je relevantní i to, když např. v Rakousku v 90. letech někdo sdělil, že krádeže v obchodě měli na svědomí Češi. Bohužel, Češi a Poláci byli typickými zloději a Rakušané si tak mohli dávat větší pozor, když jejich obchod navštívila skupinka těchto národností.

Je snadné jen tupě přejímat fráze o politické korektnosti, ale fakta jsou taková, že specifikace pachatelů trestných činů relevantní je. A co si budeme povídat, ono zrovna to znásilnění u chlapců z Afriky asi není tak úplně překvapivé, že... Je dobře, když obyvatelstvo ví, jak se tady ta hrstka černochů, kterým poskytujeme možnost studovat na našich školách, chová.
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(D.P., 2.5.2011 9:58:53)
Odpovědět
Naštěstí drtivá většina černých studentů u nás se chová slušně.
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(Bear, 2.5.2011 10:10:46)
Odpovědět
Procentualne asi tezko, dost se jich chova oproti bilym studentum docela nestandardne.
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(so, 2.5.2011 11:30:41)
Odpovědět
No tam to bylo 3 ze 4 znásilnovaci, vypocitejte si kolik je to procent, a tihle cernossti studenti maj velike problemy s dodrzovanim zakonu, mnoho z nich si v nasi zemi prividelava dealovanim tvrdych drog. Na zapade maji cernosi obrovskou kriminalitu, to nevite? nebo vite a lzete a skodite?
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(Alenka, 2.5.2011 11:52:49)
Odpovědět
Ty babo jedna hustá, máš doma černou hadici, co?
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(Stilet, 2.5.2011 20:37:23)
Odpovědět
Asi to tak bude. S takovou ženštinou by jiný jak černá hadice neobcoval.
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(D.P., 3.5.2011 10:14:43)
Odpovědět
Soudě podle úrovně vašeho příspěvku Alenko, k Vám by se hodil možná tak Robert Mugabe.
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(Stilet, 2.5.2011 20:26:52)
Odpovědět
Fitere, v USA tvoří černoši jen asi třináct procet z populace, ale přes sedmdesát procent osazenstvá zločincu v kmiminálech a to se jejích trestné činy také berou mírnějí, jak činy bělochu.
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(Kalous, 2.5.2011 22:54:42)
Odpovědět
Vy jste Stillete břídilové - my máme asi 3-5% jednoho etnika, a podle toho že tvoří asi polovinu vězňů ve věznicích, tak ty vaše černé určitě vysoce překonávají (za komoušů byla jejich zločinnost 7x vyšší než u zbytku populace, nyní to bude alespoˇ20x více). A bude hůř.
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(Otto, 2.5.2011 6:52:48)
Odpovědět
Uvádí tam černochy zřejmě proto, že je vysoká pravděpodobnost, hraničící s jistotou (pokud byli z Afriky) infekce AIDS.
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(Déža Bangladéža, 3.5.2011 10:38:02)
Odpovědět
Vi pi.či a co mam děéééélat, dyš sy chcy zašúúúkat?
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(D.P., 2.5.2011 8:06:18)
Odpovědět
Vás to na tomto portálu překvapuje?
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(whaler, 2.5.2011 8:14:35)
Odpovědět
A co byste řekla, kdyby vojeli vás. Třeba: byli to tři milí chlapci ze spřátelené Angoly, kteří se mě slušně zeptali, zda bych nebyla od té dobroty a nebyla jim po vůli, neboť už to dlouho neměli a tlačí se jim tona mozek?
Ženská, probuďte se!!!
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(D.P., 2.5.2011 8:18:26)
Odpovědět
Nevšiml jsem si, že by ten jejich čin obhajovala. Jen nepovažuje za nutné tak okázale zdůrazňovat jejich rasu.
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(Jahoda, 2.5.2011 9:20:55)
Odpovědět
to není žádná nutnost,ale svoboda slova.
Kam až vede její potírání formou politické korektnosti a pozitivní diskriminace jsme svědky v současné Evropě,kdy se právě díky tomu dostávají do sedla a to i v politice vyloženě pravicové strany.
A to nejsou žádní lidumilové.
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(SamOpal, 2.5.2011 10:01:34)
Odpovědět
No,již dříve jsem si všimnul,že pan DP není píliš VELKÝM zastáncem svobody slova.
Tedy samozřejmě ,že mu o tu svobodu jde,ale jak se tak hezky česky říkává :odcamcáť pocamcáť.A co to odcamcáť pocamcáť znamená ,to určím JÁ(my).
Nu,nic nového pod sluncem.Takových jme tu měli v dobách minulých plný pytel ....(lol)))
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(D.P., 2.5.2011 10:17:23)
Odpovědět
Nikomu neupírám jeho právo na názor, ale vyhrazuju si právo vyjádřit i ten svůj. Neměl byste každou kritiku označovat za potírání svobody.
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(SamOpal, 2.5.2011 11:06:33)
Odpovědět
Věřím tomu ,že VY ten svůj názor dnes také plně vyjádříte.
Ovšem s názory těch druhých.......
Pamatuju dobu komunismu.Tehdy se též mohl naprosto demokraticky názor vyjádřit.Dokonce včetně konstruktivní kritiky Strany. Ovšem ,co to ta konstruktivní kritika byla to určila samotná Strana.
A tak je to dnes i s vámi.Svoboda názoru je jedna věc.Ovšem ......
Že.
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(whaler, 2.5.2011 19:20:54)
Odpovědět
Souhlas. Mohl jste třeba svobodně a demokraticky vykřikovat na Václaváku, že przident Reagan vůl. A skutečně nic se vám nestalo. Dopravní Podnik je vůl.
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(whaler, 2.5.2011 19:22:28)
Odpovědět
oprava ...prezident Reagan je...
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(D.P., 3.5.2011 1:53:45)
Odpovědět
Tak za tohle vám zdražím jízdné.
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(D.P., 3.5.2011 1:51:04)
Odpovědět
S názory těch druhých...maximálně polemiuji. Nic víc. Na tom článku mi vadí jediná věc - víte stejně dobře jako já, že ten článek je tady jen proto, že ti pachatelé byli černí. Kdyby to byli běloši a znásilněná černoška (což by se klidně mohlo stát, jsou i tací), tak by o tom euportál v žádném případě neuvedl ani řádku. Je to věc euportálu, po žádné cenzuře nevolám. Jen k tomu říkám své.

Jinak samozřejmě, že ty pachatele měli okamžitě zavřít a po odpykání odpovídajícího trestu vyhostit, to je mimo diskuzi. Ale u našich soudů už mě toho moc nepřekvapuje.
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(D.P., 3.5.2011 2:08:48)
Odpovědět
Oprava: polemizuji
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(Jiří Zahrádka, 3.5.2011 9:51:46)
Odpovědět
Víte, EUportál tu není od toho, aby opakoval to samé, co píší mainstreamová média. My nechceme, aby bílí dělali něco špatného černým. Ale massmédia jsou plná sebemrskačství, co všechno byla vina bílého muže.
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(Alenka, 2.5.2011 11:58:04)
Odpovědět
Tebe by měli zavřít do blázince, nikdo nic nezdůrazňoval, jen konstatoval a napsal fakta. To ty chceš popírat svobodu projevu. Měli být okamžitě vyloučeni ze studia a vyhoštěni... kdyby totéž v jejich zemi udělal náš student, už by nejspíš byl zlynčován a nebo ojížděn tyčí v base. V islámské zemi by byl odsouzen k trestu smrti. Prober se husopasko, a nebo táhni do Angoly ke svým!
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(Skrew, 29.6.2011 9:50:13)
Odpovědět
Ale taková ostrá odpověď snad nebyla nutná. Navíc není ani úplně přesná. Je totiž pravděpodobné že by v islámské zemi byla za znásilnění odsouzena ta dívka.
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(Petr Jano, 3.5.2011 18:30:42)
Odpovědět
Souhlas ! Je take nutne rici, ze nekteri pisalcise primo klepou aby sve rasisticke moudro napsali zde na tomto portalu... Vime co jsou zac...!
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(Katsanson, 2.5.2011 11:17:57)
Odpovědět
Tady jde spíše o ten fakt, že běloch by byl okamžitě vzat do vazby a černoch má nějaká privilegia?
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(Katsanson, 2.5.2011 11:19:07)
Odpovědět
Tady jde spíše o ten fakt, že běloch by byl okamžitě vzat do vazby a černoch má nějaká privilegia?
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(Kalous, 2.5.2011 12:04:57)
Odpovědět
Žijeme Petro v informační společnosti a to označení etnika, rasy je naprosto v pořádku. Dokonce by bylo v pořádku, kdyby se zvěřejnila průměrná zločinnost jednotlivých národností a ernik - aby se ti špatní polepšili (např. Romskou statistiku zločinů komunisté vedli, nyní je to nepřípustný rasismus, temktát ji měli 7x vyšší než ostatní populace).
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(Jana, 2.5.2011 14:11:45)
Odpovědět
Petro, Vám by to bylo taky jedno? Nechce se mi věřit...
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(Stilet, 2.5.2011 20:35:36)
Odpovědět
Milá Jano, to je přece Petra, která je jinak zaslepná fanatismem a zuřivosti, jak se zmíním o tom že i ženy jsou jen hříšnými lidskými tvory a že muži nejsou vini všemi svinstvy které jím takévé jako je ona připisují.
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(Jana, 3.5.2011 16:34:10)
Odpovědět
Stilete, mně jde spíš o to, že v tomto případě by mi vadila i etnická příslušnost, i když jinak nejsem rasista. Prostě černocha neeee. Naopak to asi černochům nevadí, když si tak rádi berou bílé holky.
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(suk, 2.5.2011 15:58:00)
Odpovědět
Jste pořádně zblblá tou politickou korektností! Ale kdyby se to stalo vám, asi byste hovořila zcela jinak.
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(Šoumen, 2.5.2011 16:44:44)
Odpovědět
Zdůrazňují to právě proto, aby totiž bylo jasno, že se ve své domovině k ženám takhle chovají. Měla totiž ještě holčina štěstí, že nikdo z nich asi u sebe neměl mačetu, protože by jí ještě asi usekli hlavinku, a pak by nebylo nikoho, kdo by to ohlásil a svědectví že totiž byli černí - angolo-nigero-afričané./Ten závěr je pro příznivce multikulti./
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(Karel 8, 2.5.2011 21:14:12)
Odpovědět
nožná,že Ti je líto,že se to nestalo tobě.Že se nenaplnil Tvúj erotický sen.Tři negři s ošatkou tvrdých č....ů.Nic Ti nebrání a můžeš je vyhledat
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(Jožo, 3.5.2011 10:13:59)
Odpovědět
Ty krávo šoustáš s negrama?
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(Peter, 3.5.2011 14:43:42)
Odpovědět
Co je rasisticke na tom ze niekto nezatail ze su ciernosi?Keby niekto napisal ze traja Slovaci alebo traja Poliaci,tak by sa nad tym nikto nepozastavoval.Keby urobili nieco pozitivne a media by zverejnili ze to boli cernosi,tak by to nebol rasizmus? Alebo je takzvana pozitivna diskriminacia OK?
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(Luki, 3.5.2011 21:05:02)
Odpovědět
Toužíte také po černém péru,nebo jste hloupá.Tady jde o nestejný přístup k cizincům a k domorodcům při stejném zločinu,ne o rasu.Černouši si mysleli,že když většina hloupých češek je zvědavá na jejich vercajk,tak když nějaká dělá fory,tak je to naoko,ne doopravdy.U eskymáků nabízí hostům manžel manželku,tak proč by jsme neměli v rámci multi kulti vítat cizince kteří nás přišli kulturně obohatit,místo chlebem a soli,nabídkou dívek a žen.Takovým přístupem policie a soudů se jen budu situace dále vyhrocovat a přihrávat příznivce stranám,které volají,čechy čechům.
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(Brabec, 4.5.2011 22:45:49)
Odpovědět
Ale rasa důležitá je. Jenom hňup si zacpává uši a zavírá oči - chci-li problém poznat, pak se vším - pak mohu hledat řešení.
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(Lenka, 5.5.2011 13:38:17)
Odpovědět
Mluvila by jsi takhle,kdyby znásilnili tebe???Tady je rasismus,ale obrácený,děvenko.Myslíš,že bílý člověk by byl na svobodě,když by znásilnil dívku?Ne!Zavřeli by ho ani by necekl...Ale oni jsou opičáci,cigoši a bůh ví jaká verbeš chráněný tady tím pos*aným státem a bude hůř!!!!Evropo,povstaň konečně a zbav se tohoto černého moru!!!!
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(Mark, 2.5.2011 6:45:16)
Odpovědět
Nejsem hnidopich, ale aspoň titulky by měly být bez pravopisných chyb. Zopakujte si shodu přísudku s podmětem, učí se to na prvním stupni základní školy.
Pak se mravně rozhořčujte nad spáchaným trestným skutkem a již s předstihem nad mizerným rozsudkem české justice.
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(Jiří Zahrádka, 2.5.2011 9:44:58)
Odpovědět
Za prvé, ano, chybička se vloudila, pardon.
Za druhé, rozhořčení asi není moc předčasné. Řekl bych, že autorovi vadilo neudělení vazby, nikoli, že by předjímal rozsudek.
Za třetí, jedna pravopisná chyba opravdu není důvodem, proč mlčet o činu, který podle mého skromného názoru je poněkud horší, než napsat tvrdé y ve slově, kde má být měkké...
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(Mark, 2.5.2011 10:37:17)
Odpovědět
To jsem si dolovil hodně, že, chtít, aby si autor po sobě článek přečetl, že ho zveřejní...
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(schwarzenneger, 2.5.2011 11:25:00)
Odpovědět
Ano. Už jste dolovil. Jestli hodně, to víte jen vy sám.
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(Mark, 2.5.2011 17:23:07)
Odpovědět
Nedolovil, ale dovolil, ovšem patří mi to, uznávám.
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(Jiří Zahrádka, 2.5.2011 11:50:07)
Odpovědět
Ale ne, samozřejmě, že to vypadá blbě, když je v titulku hrubka. Ale mně to připadalo, jako že jste si prostě našel hůl, abyste mohl bít. Ten článek mluví o něčem zásadnějším, než je gramatika.
Gramatická chyba opravdu není podstatná, jen dokresluje nízkou úroveň
(Samuel Vitovsky, 3.5.2011 19:02:50)
Odpovědět
Na stránce KDO JSME se píše:
"EUportal poukazuje i na širší souvislosti problémů dnešní Evropy, které vidí v nárůstu významu nebezpečných jevů jako jsou ... politická korektnost a MULTIKULTURALISMUS."
Co přesně v chápání redakce znamená pojem multikulturalismus?

Já to slovo chápu, jako snahu, abychom se přizpůsobovali zvyklostem jiných kultur k nám přicházejících. A to i za cenu, že se vůči příslušníkům těchto skupin budou uplatňovat jiná pravidla, než pro nás samotné. Např. pozitivní diskriminace. Já osobně toto nebezpečí opravdu cítím a tím pádem souhlasím s opozicí vůči multikulturalismu.
Na druhou stranu si ale uvědomuji, že boj proti MK je přinejmenším ve dvou věcech problematický.
1. Mnoha lidmi je chybně a nespravedlivě vnímán jako averze vůči odlišnosti.
2. Při chybném způsobu argumentace k téhle averzi opravdu sklouzává.

Dokázal byste mě nějak ujistit, že tento článek není příkladem tohoto sklouznutí??? Já v článku samotném ani v textu ze server denik.cz nenašel nic, co by naznačovalo, že v tomhle případě postupovaly příslušné instituce (Policie, vedení školy) nějak odlišně, než jak by postupovaly vůči Čechům. To že je někdo stíhaný na svobodě, přece není až tak výjimečné. To, že škola nevyloučí studenta, dokud nemá za prokázané, že něco spáchal, rovněž.

Článek podle mě nepodává žádné "politicky nekorektní" informace. Ale opět se pouze snaží vyvolat pocity. Negativní pocity. Tak jako třeba text http://euportal.parlamentnilisty.cz/Articles/7545-dnesni-izrael-divka-odmitla-vzdat-se-krestanstvi-nechali-ji-zemrit.aspx.

Nedokážu pochopit, že v době, kdy jsou euroskeptici a konzervativci vůbec podezíraní a obviňovaní z rasismu, xenofobie a antisemitismu, tak se redakce čím dál častěji zabývá v podstatě bezobsažnými, hloupými a zaujatými texty. Děláte to, pane zástupče šéfredaktora, schválně?
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(Jožo, 3.5.2011 10:24:16)
Odpovědět
Řekl bych, že je to správně, protože smradlavej negr není člověk
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(Mark, 2.5.2011 6:49:02)
Odpovědět
Co ovšem zaslouží odsouzení, je zbabělost rektora, podobně jako když před 7 lety student na Univerzitě Hradec Králové málem umlátil profesora baseballovou pálkou a škola ho nedokázala vyloučit, prý to nejde, dokud nebude odsouzen.
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(schwarzennegger, 2.5.2011 7:43:53)
Odpovědět
Tři černoši znásilnily ...Příště prosím, informujte přesněji: pište ý, tvrdý a dlouhý.
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(D.P., 2.5.2011 8:02:33)
Odpovědět
Byla už řada případů, kdy se Češi v zahraničí dopustili zločinů - od krádeží po vraždy (a jisté i znásilnění). Možná tam místní média nepovažovala za potřebné tak okázale zdůrazňovat, že to byli čeští zloději nebo čeští vrazi.
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(D.P., 2.5.2011 8:04:57)
Odpovědět
A mimochodem - co měl asi autor na základní škole z českého jazyka.
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(Jahoda, 2.5.2011 9:11:57)
Odpovědět
však se nato také v zahraničí tvrdě poukazovalo a český národ byl haněn a označen nálepkou krimnálníků a zlodějů.
Tam se nikdo nemazal a naši rakoušští sousedi už vůbec ne.
Nejedna cedule pak oznamovala-Češi,tady nekrást- a ještě jsem si vzpoměl na událost z první polovini 90-tých let,kdy ochranka z Protektas postřelila bez varování dva čechy před bankou.
Jeden byl uvnitř a ten druhý zase s replikou zbraně před bankou.
Ještě se pak rozvádělo,že byla použita "nehumání "munice.
Co se týče těch násilníků,chtěl bych se zeptat,co rasistického a xenofobního na tom,že se jednalo o černochy ?
Naopak,rasisti jsou oni,jejich útok byl rasistický a tak by se měl také posuzovat,máknout si na ženskou ,nebo na děcko u nás na dědině a jejím okolí, do několika dnů by je vezla sanitka do nemocnice!
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(D.P., 2.5.2011 9:51:27)
Odpovědět
Jen by mě ale zajímala jedna věc. Kdyby to bylo obráceně a tři čeští běloši by znásilnili černošskou studentku, napsal by o tom euportál článek? Myslím, že ani náhodou.
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(D.P., 2.5.2011 9:56:04)
Odpovědět
Samozřejmě doufám, že se nic takového nestane. Ovšem už jsme měli v ČR i vraždu černého studenta. Zavraždil ho český skinhead. Morální zrůdy jsou bohužel mezi všemi rasami.
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(Jahoda, 2.5.2011 9:56:33)
Odpovědět
hmmm..tak to asi ne.
Přesto vše se ale v případě redakce jedná o svobodu slova a na tu má v tomto našem státě právo.
Běloch totiž tu dívky neznásilnil..
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(D.P., 2.5.2011 10:06:21)
Odpovědět
Svobodu slova jim neberu. Jen bych rád, aby se měřilo všem stejným metrem. Jak na tomto portálu, tak i v téhle republice (obojí je nesplnitelný sen).
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(Jahoda, 2.5.2011 10:11:32)
Odpovědět
také v tomto s Váma souhlasím,ano...neměří se všem stejným metrem.
Viz třeba dětské oběti rasiszmu a fašizmuzmu jako je Patrik a Natálka.
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(D.P., 2.5.2011 10:32:36)
Odpovědět
Možná měli pachatelé obou těchto zločinů dostat doživotí. Nevolám po středověkých trestech a vím, že v těchto případech nikdo nezemřel. Ale je-li někdo schopen takových zločinů, jejichž obětmi jsou děti, jaká je u něho možnost nápravy? Ano, Patrik alespoň nehořel zaživa, ale i on si vytrpěl peklo a bude tím poznamenán.
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(Jahoda, 2.5.2011 11:05:18)
Odpovědět
pane DP,
Patrik byl bit tak,až byl ohrožen jeho život.
Musel si přitom vyslechnot rasistické nenávistné poznámky,jako ty bílá česká svině,půjdeš do plynu,chcípni ,do koncentráku s tebou a pod.
Už jen za tyto nadávky musel každý z těch pachatelů dostat několika letý trest za hanobení rasy a národa!
To byl ale pouze první stupeň mučení.
Pak následoval rasisicko - sexuálně zaměřený pedofilní útok,kdy musel Patrik sát sperma pachatelů!
A to vše za neustálého bití a kopanců.
Přesto vše ale český stát snížil Romským neonacistům a to i přes jejich rasistický zločin trest na polovinu,zatímci neonacistům v kauze Natálka byl zajištěn montrproces za on-line TV přenosu a jejich trest pak byl doživotí..
Ano,neměří se všem v tomto státě každému stejným metrem.
Na celé té Patrikově události je obzláště dojemné,že Patrik bylo dítě,které žilo v dětském domově a stýskalo se mu po mamince.
Peníze na vlak neměl a tak šel za maminkou pěšky...je to dojemné a to to více tento fašistický útok proti němu odpornější a hnusnější a nestejné měření spravedlnosti vůči pachatelům těchto zločinů proti lidskoti do nebe volající!
Na celé té události je zarážející,že jak Romští neonacisté,tak ti neromští při páchání zločinů volají po koncentrácích,plynu a vraždění a přivolávají tak holokaut a hrůzy ŠOA.
V případě Natálky volali neonacisté-a zde si zhořte cigáni a v případě Patrika neonacisté zase volají po plynu,koncentrácích a spalovacích pecích.
Copak již nebylo dosti utrpení,hrůz války a mrtvých,že se najdou tací,kteří po tomto všem opět volají a chtějí,aby se ŠOA opakovala?
Není pravda,že Natálka hořela a Patrik ne a proto jsou závažnosti těchto zločinů nestejné a jinačí.
Jejich závažnost a společenská nebezpečnost je naprosto stejná!
Akorád ten metr v případě jejich posuzování ze strany státní juristikce nestejný.
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(D.P., 3.5.2011 1:25:47)
Odpovědět
Tím, že Natálčino fyzické utrpení bylo větší přece neříkám, že zločin na Patrikovi je méně společensky nebezpečný. Naopak jsem uvedl, že pachatelé obou zločinů měli dostat stejný trest - odpovídající nulovým šancím na jejich nápravu. A že ti co ublížili Patrikovi dostali tak málo - věřte, že to štve i mě.
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(Jana, 2.5.2011 14:17:01)
Odpovědět
Pro D.P.: Cílem útoku na Patrika byla vražda, čili se jednalo o popravu z rasových důvodů, zatímco v případě Natálky zde tento úmysl nebyl, i když následky byly tragické. Jinak musím jako žena přiznat, že kdyby se to znásilnění přihodilo mně, tak černoši by mě psychicky zlikvidovali mnohem víc než běloši (a myslete si, co chcete).
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(Jana, 3.5.2011 16:39:39)
Odpovědět
Na to jsme vždycky jako děti říkali: kdyby byly v pr...i ryby, nemusely by být rybníky.
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(Otto, 2.5.2011 11:54:57)
Odpovědět
Vám vadí že se píše o černoších, mně vadí že ty černé stále kryjete a omlouváte. Je důležité vědět, že to byli negři z Afriky, protože je velká pravděpodobnost infekce HIV.
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(Kalous, 2.5.2011 12:09:11)
Odpovědět
Každý Afričan žádající zde o delší pobyt by měl mít test na AIDS - a pokud je pozitivní, šuv zpátky do Afriky bez milosti!
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(vizír, 2.5.2011 13:47:03)
Odpovědět
Existuje zde jistá obřezaná entita která zde systematicky celou svou vahou kryje ,omlouvá ba i podporuje vsemožné zločiny barevných imigrantů(cikánů, černochů atd)
.. jelikož je považuje za multikulti spojence proti nám.
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(Jana, 2.5.2011 14:19:49)
Odpovědět
S tím nesouhlasím. Obřezaná entita rozhodně infekcí multikulturalismu netrpí. Na to je příliš inteligentní.
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(vizír, 2.5.2011 17:41:40)
Odpovědět
Nato aby někdo infekci roznášel, jí rozhodně nemusí trpět.
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(Karkulka, 2.5.2011 21:18:23)
Odpovědět
A všiml jste si, že to udělali chlapi? Nežvaňte a běžte se stydět.
PS: Obřezaní muži nepřenáší na své družky některá onemocnění, tak jako Ti neobřezaní. Obřezaní jsou i někteří pravověrní Češi a kupodivu to nejsou ani Židé ani muslimové.
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(hal4000, 2.5.2011 21:20:52)
Odpovědět
Lol, tak ty máš dost.
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(Jana, 3.5.2011 16:37:44)
Odpovědět
To je fakt. Jinak ale nevím, jestli ti Havlovi měkkýši jsou Židé. Spíš bych řekla, že náckové, vzhledem k jeho omluvě Němcům.
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(IVANA, 2.5.2011 14:47:02)
Odpovědět
DO CESKE REPUBLIKY SI ZAJEDE KDEJAKY NEGR A VSE JIM PROJDE,VSECHNY PODOBNE ,CERNE BYCH NAHNALA NA OPUSTENY OSTROV NEBO DO VELKE PLYNOVE KOMORY
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(IVANA, 2.5.2011 14:47:03)
Odpovědět
DO CESKE REPUBLIKY SI ZAJEDE KDEJAKY NEGR A VSE JIM PROJDE,VSECHNY PODOBNE ,CERNE BYCH NAHNALA NA OPUSTENY OSTROV NEBO DO VELKE PLYNOVE KOMORY
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(felix.julec, 2.5.2011 15:35:33)
Odpovědět
NEMUSÍM ROMY ANI AFRIČANY,ALE TENTO NÁZOR JE VSKUTKU IDIOTSKÝ.
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(Jožo, 3.5.2011 10:31:55)
Odpovědět
Felixi, jak již dlouho pozoruji (a nejen já) , idiot jsi hlavně ty.
Re: Tři černoši znásilnily v Jihlavě dívku. Jsou ale stíhání na svobodě a mohou dále znásilňovat
(Kalous, 3.5.2011 7:38:05)
Odpovědět
To bych neřekl. Třeba britská media to neopomenout zdůraznit - dívku zabil vrah, český občan ap. Nic špatného na tom nevidím, naši kriminálníci mají být v base a ne se toulat po světě. Stejně tak pokud možno i jiní (např. slovenský pedofilní vrah malého chlapce Jakuba měl sedět ve slovenském vězení nebo psychiatrickém ústavu a "pracoval" u nás). Je správné že se na národnost cizinců a další souvislosti poukazuje.
Re: Tři černoši znásilnili v Jihlavě dívku. Jsou ale stíháni na svobodě a mohou dále znásilňovat
(Motoko, 2.5.2011 16:23:04)
Odpovědět
Jihlavu znam dobre a vyskyt cernochu se tam dlouhodobe blizi naproste nule. Navic, podle statistik Statistickeho uradu a Jihlavske policie je Jihlava velmi bezpecne misto a pocet znasilneni a jinych mravnostnich deliktu je tu velmi nizky (http://www.policie.cz/clanek/statisticke-prehledy-kriminality-321225.aspx). Proto je skutecnost, ze v Jihlave divku znasilnili tri cernosi opravdu VELMI neobvykla.
Re: Tři černoši znásilnili v Jihlavě dívku. Jsou ale stíháni na svobodě a mohou dále znásilňovat
(Stallker, 2.5.2011 16:32:27)
Odpovědět
Můj názor: Dokud budou naše média psát: Tři pravicoví extrémisté napadli zápalnými lahvemi dům Rómské rodiny ve Vítkove, měli by naši novináři objektivně psát také: Tři Afričané tmavé pleti napadli a znásilnili dívku.
A souhlasím s tím, že pokud někdo poruší zákon, v tomto případě svobodu a práva jiného člověka, měl by automaticky o svá práva přijít. Zveřejnit jméno, fotku, bydliště... Zrušit volební právo a nejlépe zaregistrovat na sociálce tak, že tento člověk nebude mít nárok na sociální dávky, pokud neodpracuje min. pět let. Pokud spáchá další trestný čin, dosavadní odpracovaný čas se nuluje.
Re: Tři černoši znásilnili v Jihlavě dívku. Jsou ale stíháni na svobodě a mohou dále znásilňovat
(Šoumen, 2.5.2011 16:50:32)
Odpovědět
Souhlas pane Stallkere.
Re: Tři černoši znásilnili v Jihlavě dívku. Jsou ale stíháni na svobodě a mohou dále znásilňovat
(Kalous, 2.5.2011 22:58:42)
Odpovědět
Také plný souhlas Stallkere.
Re: Tři černoši znásilnili v Jihlavě dívku. Jsou ale stíháni na svobodě a mohou dále znásilňovat
(frantisek zajicek, 2.5.2011 17:52:21)
Odpovědět
.....a Hitlerova lebka se nekde v Moskve poradne nahlas chechta...FZ
Re: Tři černoši znásilnili v Jihlavě dívku. Jsou ale stíháni na svobodě a mohou dále znásilňovat
(já, 3.5.2011 10:34:01)
Odpovědět
Blbe
Re: Tři černoši znásilnili v Jihlavě dívku. Jsou ale stíháni na svobodě a mohou dále znásilňovat
(viktor, 3.5.2011 15:11:56)
Odpovědět
odrezal by som tym opicam hlavy,zdegernerovany skurvy siny tam nech si mater ynasilnuju bastardy
Re: Tři černoši znásilnili v Jihlavě dívku. Jsou ale stíháni na svobodě a mohou dále znásilňovat
(karelko, 4.5.2011 20:19:19)
Odpovědět
http://islamne.wz.cz/jihlava.png
Re: Tři černoši znásilnili v Jihlavě dívku. Jsou ale stíháni na svobodě a mohou dále znásilňovat
(Thor, 7.5.2011 19:28:39)
Odpovědět
čecha by zavřeli až by zčernal - u nich už to asi nejde :-)
Re: Tři černoši znásilnili v Jihlavě dívku. Jsou ale stíháni na svobodě a mohou dále znásilňovat
(Modrooký, 2.6.2011 2:35:36)
Odpovědět
Naprosto šílené ! Jenže toto vyklouzlo zřejmě nechtěně na povrch.Těchto případů je mnohem více,ale raději nepsat.V každém případě Česká republika je rájem pro drogové bosse,násilníky a producenty porno filmů.Lidi,bude hůř.
PS.Jsem zvědav jak rychle toto ututlají.Navíc mne zaráží vyšetčování na svobodě a dále,kdopak asi těm šílencům platí školné :-).Že by .............?
Re: Tři černoši znásilnili v Jihlavě dívku. Jsou ale stíháni na svobodě a mohou dále znásilňovat
(ja, 10.8.2011 22:49:00)
Odpovědět
Cernosi multikulturne obohacujou ceske zeny.A to jim to jeste plati z nasich dani smejdi vladni