reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Také si myslím, že Usáma bin Ládin neexistoval

Autor: Dušan Streit | Publikováno: 6.5.2011 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Zcela jistě neexistoval v té mediální podobě vůdce světového terorismu. Kdyby bin Ládin fyzicky neexistoval, museli by si ho vymyslet všichni, kdož potřebovali záminku pro obhajobu nejrůznějších globálních zvěrstev.

 

V tomto smyslu byl Usáma projektem politiků a generálů, kteří potřebovali prolomit limity demokracie, mezinárodního práva i morálky. Stal se dokonce vítanou kamufláží válek se zištnou politickou i ekonomickou motivací.

Stal se strašákem, když politici chtěli uzurpovat občanské svobody. Tento fiktivní Usáma „stojí“ za šikanózními kontrolami na letištích, za sběrem údajů včetně platebních karet a genetického kódu, za narušováním soukromí, za monitoringem telekomunikačného provozu či za posilováním nekontrolovaných pravomocí tajných služeb. A tento fiktivní Usáma, jehož vliv se uměle nafukoval a stále přiživoval, byl účelem, světícím do té doby eticky nepřijatelné prostředky, třeba i mučení a bombardování.

Když bylo třeba posílit uvadající popularitu některého politika, tajné služby vyprovokovaly jakési zoufalce mezi imigranty k přípravě nějaké amatérské akce (viz výbušnina z internetu), aby je pak se slávou zadrželi a prezentovali to jako záchranu stovek životů. Vzpomeňme na usvědčeného lháře Blaira, jak takto několikrát revitalizoval svou kariéru, po Iráku nevratně pošpiněnou. Koupal se v zájmu světových médií a zvyšoval svou pochybnou popularitu. Lež obhajoval klamem.

Politici potřebovali přízračného Usámu jako prase drbání. Vygenerovali ho jako legendárního a kultovního nepřítele dobra, do něhož se stylizovali. Takto mocný reálný bin Ládin opravdu nebyl. Teď jako mouřenín splnil poslední úlohu a mohl zmizet v moři. Obama kromě bin Ládina zabil dvě mouchy jednou ranou. Zaprvé dal zapomenout na to, že USA vyklízí ve světové ekonomice své výsadní pozice i na to, odkud přišla dosud nevyřešená finanční krize. A zadruhé se zviditelnil před volbami jako rozhodný státník supervelmoci.

Basama s fousama (tak „klela“ moje babička), už dnes mocní tohto světa, nikoliv teroristé, vybírají nástupce Usámy. Nějakého charismatického „mstitele“ jistě najdou. Nelze přece dopustit, aby vnitřní boj proti svobodě ztratil pozice, získané za deset let, že ano? :-(

Nejhorší ale je, že za "Usámovu dekádu" vrostl počet lidí ochotných krátkozrace vyměnit svobodu za iluzorní bezpečí. A tento psychický teror nepřiřítám bin Ládinovi...

Dušan Streit

reklama
2088 čtenářů | 19 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Také si myslím, že Usáma bin Ládin neexistoval
(tenkratnazapade, 6.5.2011 7:53:59)
Odpovědět
Jo, souhlas. Jedna velká manipulace se stádem lidí. Chudák Aladin Ládin asi jenom čuměl jak péro z divanu co na něj všechno hodili! Musel se nad tím asi hodně bavit, když mu na oslovi přivezli čerstvé noviny, ve kterých psaly, jak kvůli němu lítají stíhačky, milióny vojáků a secret police dělá za peníze daňových poplatníků a v rámci jejich bezpečí neuvěřitelné manévry! Aladin Ladin je mrtev, je potřeba vymyslet novou postavičku...
Re: Také si myslím, že Usáma bin Ládin neexistoval
(Kalous, 6.5.2011 9:45:17)
Odpovědět
Už zase je - je třeba zabít Kaddáfího a vyvraždit jeho rodinu. Jeden syn (měl radši zůstat na studiích v Německu) a tři vnoučata již zavražděny bombami ve svém domě - rebelové to již oslavili a potřebují na potraviny a organizační věci 1,5 mld dolarů (jak již před tím Palestinci, Albánští Kosovci a Afgánci). Rozhodlo o tom mezinárodní společenství (asi na úrovni samozvané poetické nebo erotické strany, jenomže ovládající válečné lodě, letadla a rakety).
Re: Také si myslím, že Usáma bin Ládin neexistoval
(Šoumen, 6.5.2011 9:52:00)
Odpovědět
Máte pravdu, prostě ho chtějí zabít a pak zpacifikovat kmeny, které ho podporují, a rychle prodat ropná pole, aby byly prachy. Ale občané Libye se tímto dostanou do svrabu, jaký je u nás.
Re: Také si myslím, že Usáma bin Ládin neexistoval
(Šoumen, 6.5.2011 9:48:20)
Odpovědět
Všiml jste si fotek, co byly na novinkách? Zkuste se zamyslet nad tím, že ta mrtvola měla ruce docela mladého člověka, a ani ta podoba moc neseděla. No proto ho hodili do moře. Jinak jsou američani zralí na to, aby ho ukazovali v kleci po celých USA. Nebo že by ho třeba waterboardingem vyslechli a dozvěděli se co se na ně chystá. Je to jenom velká kachna. Zatim co po pádu dvojčat byly zakázány lety, tak vláda letadlem lifrovala Usámovo příbuzenstvo z USA.
Třeba Al Džazíra přinese s Usámou rozhovor, kde se bude vyjadřovat k tomu, jak ho neozbrojeného americké komando zabilo.
Re: Také si myslím, že Usáma bin Ládin neexistoval
(Kalous, 6.5.2011 12:44:44)
Odpovědět
Třeba Rusové by dali nevím co za to, aby na konci války polapili Hitlera živého - určitě by ho ihned nezastřelili - pro přehlídku na Rudém náměstí a pro mezinárodní soud by to bylo terno. Proč jednali Američané úplně obráceně, po střelení do hrudníku mu dali ještě ránu jistoty do hlavy - pak ho asi z vrtulníku hodili do Arabského moře ( to se nakonec ještě stane pro část muslimů posvátné). Buď měli strach z únosů na výměnu za Usámu - to ale probíhá pořád - nebo z toho že by Bin Ládin prozradil nějaké moc nepříjemné věci?
Re: Také si myslím, že Usáma bin Ládin neexistoval
(vizír, 6.5.2011 14:09:32)
Odpovědět
Protože kdyby ho zajali a probíhal soud ,tak by mu museli u soudu dokázat že zorganizoval 911, což by nedokázali protože FBI za 10 let nedokázala shromáždit žádné důkazy podporující tuto konspirační teorii šířenou americkou vládou.
Re: Také si myslím, že Usáma bin Ládin neexistoval
(Stilet, 6.5.2011 21:19:43)
Odpovědět
Tak tak, vizír všechno ví a ví i to co vůbec neví. Co by si lidstvo počalo, nebýt vizíra.
Re: Také si myslím, že Usáma bin Ládin neexistoval
(Ladislav Kopecký, 7.5.2011 9:24:31)
Odpovědět
Já si myslím to samé, co vizír. Pokud máte ověřené informace, které to vyvracejí, tak je sem napište a nikoho neurážejte. Urážet dovede kdejaký trouba, ale věcné argumenty vyžadují používat mozek a to vám evidentně nejde.
Re: Také si myslím, že Usáma bin Ládin neexistoval
(Stilet, 7.5.2011 21:30:00)
Odpovědět
Samozřejmě že by nemohl bý souzen před US soudem. Nenašel by se jediný svědek, který by viděl Ladena střílet do lidí. Nebyl by souzen ani před žádným Europským soudem. To jen v případě nacistických velčin se na to soudci neohlíželi. Zato přehléželi Sovětské válčené zločiny.
Re: Také si myslím, že Usáma bin Ládin neexistoval
(pavjan, 6.5.2011 12:07:30)
Odpovědět
Tyto a podobné příběhy mě nechávají celkem v klidu, protože život mě naučil, že se nikdy nedovím, jak to doopravdy bylo.
Re: Také si myslím, že Usáma bin Ládin neexistoval
(Krištov, 6.5.2011 14:03:50)
Odpovědět
Mladí a ještě mladší za padesát let Velký bratr na západě výtáhne z archívu jak to vlastně bylo, a to bude počuňáničko, že by i Vlastička přestala zpívat částučku.
Re: Také si myslím, že Usáma bin Ládin neexistoval
(Šoumen, 6.5.2011 17:35:26)
Odpovědět
Pane 60ti leté výročí atentátu na JFK se blíží a měli by se odtajnit všechny materiály. Ale proto, že ještě žije spousta pamětníků, tak tuto lhůtu ještě prodloužili o dalších 20 let. Takže pamětníci už ani častušku zpívat nebudou. Už budou mrtví, a ostatní to ani nebude zajímat. Protože nebudou vědět kdo to byl JFK.
Re: Také si myslím, že Usáma bin Ládin neexistoval
(Jirka Jr, 6.5.2011 16:48:02)
Odpovědět
Dle meho to nebude tak jasne, jak to vidi autor. Co kdyz je to tak, ze Usama je skutecnej, WTC ma na svedomi, USA mely pravo na odvetu, ale nekterym politikum se to pouze vyborne hodi do kramu a velmi radi se prizivuji.
Re: Také si myslím, že Usáma bin Ládin neexistoval
(josef srb, 6.5.2011 18:35:38)
Odpovědět
No.Zkusme zůstat "nohama na zemi".Dle medií první kulka trefila"B.L."do oka,další do hrudníku a pak další mu utrhla půl hlavy a to vše v okamžiku,kdy si "utíkal "pro zbraně.Musel tedy utíkat chudák proti komandu.Pokud!Nebyl předem jasný záměr jej zabýt za každých okolností.Ono by se asi málokomu hodilo,a teď bez konspiračních teorií, aby mluvil.A co teď Vávro?Právní stát by jej postavil před soud.Nebo ne?A naopak by z toho těžil.Naopak.Za těchto všech podivných okolností,včetně " pohřbu" mu USA vytvořili image mučedníka ať již existoval,či ne a poněkud si šlápli jako již po několikráte do H......pan Bush-Irák a další skvělé akce.Je jen logické,že se přání stává otcem myšlenky.Jak to bylo opravdu se stejně dovíme nejdřív po padesáti letech.Možná.
Re: Také si myslím, že Usáma bin Ládin neexistoval
(rem, 6.5.2011 18:43:49)
Odpovědět
Mediální fikce "Osama bin Laden a Al-Qaeda" je největší konspirace soukromým kapitálem vlastněných mainstreamových médií. Tím neříkám, že fakticky neexistovali, vypěstovala si je CIA v 80-tých letech pro boj proti sovětské okupaci Afghanistanu. A jak jsou teď dobře použitelní i pro jiné, další, snad dokonce důležitější cíle. Co s tím? Asi nic, ONI mají prachy a nakoupená média i politické kašpary. My ostatní (zatím ještě) jenom internet a takovéto nezávislé servery...
Re: Také si myslím, že Usáma bin Ládin neexistoval
(Stilet, 6.5.2011 21:23:04)
Odpovědět
Nejen Petr Hájek je cvok. Těch cvoku jak vidím jsou v zemích Českých mnohočetná stáda.
Čeští cvokové, v USA není možné něco takového utajit.
Re: Také si myslím, že Usáma bin Ládin neexistoval
(Rumler, 15.5.2011 17:36:32)
Odpovědět
Zda něco jde nebo nejde utajit, je jen okamžitá vlastnost nějakého systému, a ten se mění, nebo je s ním manipulováno. Třeba se cíleně po dlouhou dobu vytváří takové veřejné povědomí, ve kterém prozrazení pravdy bude znít absurdně. Pak, když řeknete pravdu, ozvou se všichni stiletové a budou volat - hle, blábol! A třeba i jediný očitý svědek pak bude poslán do blázince.
Re: Také si myslím, že Usáma bin Ládin neexistoval
(tonda, 6.5.2011 21:33:13)
Odpovědět
Jsem rád ,že konečně promluvil někdo,kdo byl zaručeně u toho a tím má i informace přímo "in".
I naše media musí použít informace zprostředkované.Že by přímo agent?
Re: Také si myslím, že Usáma bin Ládin neexistoval
(navstevnik, 7.5.2011 6:00:53)
Odpovědět
stilet je spise prezity ss agent na Cechy,jehoz zkusenosti jsou v usa ,,in"