reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Odhalil nacistické kořeny Evropské unie. Říká o EU, že je to marxistická utopie

Autor: Michal Semín | Publikováno: 11.5.2011 | Rubrika: Rozhovory
Ilustrace

 

Rozhovor s Johnem Laughlandem

 

Jakožto známý novinář jste několikrát upozorňoval na to, že za fasádou evropské integrace se skrývá hra „temných“ sil. Ve své knize Znečištěný pramen uvádíte, že v Evropské unii ožívá nacistická myšlenka německé nadvlády nad Evropou. Jiní komentátoři a politologové přirovnávají EU k Sovětskému svazu. Myslíte si, že tato přirovnání stále platí?

 

Tehdy jsem napsal, že Evropská unie sdílí řadu stejných postojů jako nacisté, zejména nenávist k národním státům. Chtěl jsem tak reagovat na námitku eurofilů, že každý, kdo zpochybňuje evropskou integraci, připravuje cestu pro novou Osvětim. Uvedl jsem také, že řada výslovně geopolitických záměrů EU, zejména představa Kerneuropy[1], není ničím jiným než oživením německých hegemonistických plánů. Mnoho německých politiků v době nacismu, ale také během první světové války, usilovalo o vytvoření Mitteleuropy[2], kde by mělo Německo ústřední a vůdčí postavení.

Nicméně v časopise The Monist[3] jsem evropskou integraci označil rovněž  za „marxistickou utopii“, neboť jsem přesvědčen, že je do velké míry řízena postmoderními a marxistickými myšlenkami o neustálé revoluci a odstranění státu. Mnoho stoupenců EU miluje EU právě proto, že podle nich ztělesňuje jejich ideál beztvarosti. Ze stejného důvodu řada neomarxistických disidentů ve východní Evropě uvítala s otevřenou náručí volný trh, jelikož byli toho názoru, ostatně stejně jako Marx, že je více revoluční a snadněji naruší tradiční vazby, jako jsou národ a rodina, než spíše „reakční“ podoba socialismu, která převládla v zemích sovětského bloku.

Stále jsem přesvědčen o tom, co jsem napsal, ale zmínil bych ještě třetí věc. EU je především výtvorem studené války, a tím i Spojených států. Dnes už není žádným tajemstvím, že Americký výbor pro sjednocenou Evropu, řízený předními postavami amerických tajných služeb Williamem Donovanem[4] a Allenem Dullesem[5], byl hlavním finančním podporovatelem Hnutí za Evropu.[6] Sjednocená Evropa měla hrát důležitou roli v boji proti komunismu. Tehdy to mohl být chvályhodný záměr, ale situace se, podobně jako v případě NATO, po roce 1989 změnila. Smysl existence těchto organizací zmizel, ale Američané je stále podporují jako nástroj svého vlivu. Dvacet let po skončení studené války slouží zmíněné organizace k rozdělování Evropy a šíření protiruské politiky v západních a středoevropských zemích.

 

Eurozóna prochází vážnou krizí. Myslíte si, že to může EU srazit na kolena, nebo toho naopak využije, aby ještě pevněji sevřela národní státy, např. násilnou tzv. daňovou harmonizací?

EU udělá vše, co je v jejích silách, aby euro zachovala, neboť evropští vůdcové si uvědomují, že by jejich evropský výtvor nepřežil nezdar, jímž by zhroucení eura bezesporu bylo. Celé roky hovoří o tom, že EU je jako kolo, které musí jet neustále kupředu, jinak spadne. S radostí by pokračovali v ještě větší centralizaci moci a určitě rádi zavedli celoevropské zdanění. Nicméně si myslím, že tento cíl je mimo jejich dosah. Některé body Maastrichtské smlouvy a rozhodnutí Německého ústavního soudu jim totiž mohou stát v cestě. Ostatně stejně jako veřejné mínění. EU dnes není v některých státech příliš populární, např. Irsku, ale do jisté míry dokonce ani v Německu a Francii, o Británii ani nemluvě. Prosazení ducha Lisabonské smlouvy trvalo téměř deset let[7], přičemž je politicky nemožné, a také příliš zdlouhavé, celý proces znova podstupovat.

Přesto si myslím, že rozpad eurozóny je nevyhnutelný. Je jen otázkou, a to velkou, kdy k tomu dojde. Na finančních trzích vládne značný stupeň nejistoty a euro je pouze jedním z důvodů obav. Americký dolar i americká vláda čelí také velkému finančnímu tlaku. Zdá se mi, že jsme svědky velmi pomalého konce měnového chaosu, který nastal počátkem hrozného dvacátého století, když se se zahájením války v Evropě roku 1914 upustilo od měn směnitelných za cenné kovy.[8] Svět se z tohoto kroku nikdy nevzpamatoval a keynesiánský systém[9], který vzniknul ve čtyřicátých letech minulého století, dnes prožívá své smrtelné křeče. V roce 1971 přetrhali Američané veškeré vazby dolaru na zlato a svět zaplavily nepodložené papírové peníze, navíc značně nestálé.

Bohužel, je zde jen málo politiků, kteří si tyto věci uvědomují, a proto, byť jsem přesvědčen, že současný systém čeká pád, se obávám, že „moudré hlavy“ nepřijdou s žádným nápadem, jak z toho najít cestu ven. Jedinou nadějí je, že po zhroucení současného umělého (ne)řádu, vznikne nějaký přirozený řád.

 

Co byste odpověděl na námitku typického křesťanského demokrata, že myšlenka EU má křesťanský původ? Někteří ji dokonce označují za nástupce Svaté říše římské…

Myslím, že lidí, kteří taková tvrzení berou vážně, nebude mnoho. Svatá říše římská nezahrnovala většinu dnešních členských států EU. Svatá říše římská byla vyloženě křesťanská a bez papeže není vlastně ani myslitelná. EU oproti tomu ve své připravované ústavě a Lisabonské smlouvě zavrhla byť jen pouhou zmínku o křesťanském dědictví Evropy. Rocco Buttiglione byl odmítnut jako komisař, protože je katolík. A v tomto roce nechala Evropská komise vytisknout několik milionů školních diářů, v nichž jsou uvedeny islámské, sikhské a jiné svátky, ale chybějí Vánoce a Velikonoce.

EU již pátým rokem vede vstupní jednání s Tureckem, muslimskou zemí, kde byl před rokem muslimským extrémistou zavražděn hlavní představitel místní katolické církve[10], což bylo jen vyvrcholením tamějších útoků na kněze. Euroaktivisté, kteří, shodou okolností s podporou USA, usilují o připojení Turecka, tím chtějí ukázat, jak je jejich sekularistický a protikřesťanský nadkulturní model úspěšný. Chtějí svět přesvědčit, že politická ideologie, tedy demokracie, lidská práva atd., je důležitější než náboženství a lze ho jí nahradit.

EU nejenže nemá původ v křesťanském myšlení, ale stala se vyloženě protikřesťanskou. Její ideologie za to každopádně vděčí daleko víc starému zednářskému ideálu o jednotě lidstva založené na neurčité představě lásky než jasnému učení o smrti, oběti a božství Ježíše Krista.

 

Neobáváte se, že by Evropa mohla kvůli své velké naivitě a ztrátě křesťanské víry podlehnout islámu?

Obávám. V Británii je nyní nejčastějším jménem pro narozené chlapce Mohamed.[11] 4. ledna vyšel v liberálním Independentu článek nazvaný „Islamizace Británie“[12], v němž se uvádí, že počet Britů, kteří přecházejí na islám, stoupá. Ročně jich je až pět tisíc. Vidíte to na ulicích Londýna, kde potkáváte zahalené ženy, a při bližším pohledu zjistíte, že to jsou často Angličanky. Počet muslimů v Británii stoupl od roku 2001 o 74 procent. Británie ale kupodivu není zemí s nejpočetnější muslimskou populací v Evropě. Je až třetí za Francií a Německem a devátá co do celkového poměru obyvatel.

Důvodem není pouze nízká porodnost Evropanů a ztráta křesťanské víry. Myslím si, že vzestup islámu v Evropě i jinde ve světě je také vzdorem proti poživačné bezbožné společnosti. Christopher Caldwell ve své knize „Úvahy nad revolucí v Evropě“[13] ukazuje, že mnoho lidí islám přitahuje, jelikož jsou znechuceni evropským volnomyšlenkářstvím, volnomyšlenkářstvím, které dokonce překračuje i meze liberální tolerance. Některé nátlakové skupiny, jako např. homosexuální lobby, posunuly hranice mnohem dál než žádá pouhá tolerance. Dosáhly vítězství ohledně stejnopohlavních „manželství“ a práva adoptovat děti. K homosexualitě už vlastně ani nesmíte mít „negativní postoj“. Toto krajní volnomyšlenkářství, které se těší podpoře evropských organizací, jako jsou EU nebo Rada Evropy, je jedním z důvodů, proč lidé vyhledávají náboženství, které jim podle nich nabízí mravní jistotu ve světě, kde už žádná není.

 

Co si myslíte o názorech některých odpůrců globalizace, že EU je pouze prvním krokem k vytvoření jednotné celosvětové vlády? Nedávno se proti snahám nastolit nový světový řád vyslovil také český prezident Václav Klaus…

Já s takovým pohledem souhlasím. Základní hnací síla v pozadí EU je globalistická, nikoli federalistická v pravém slova smyslu. Eurofilové jsou globalisté a vice versa. Jen málo lidí opravdu věří ve vytvoření skutečného evropského státu. Žádná smlouva, která by k tomu vedla, také nebyla v EU navržena. Místo toho se prosazuje svého druhu všeobecné bezstátí, odumírání státu, jak říkával Lenin.[14] Jako obvykle, s prezidentem Klausem nejen souhlasím, ale považuji jeho slova za velmi pronikavá. Zejména oceňuji jeho historický pohled, že státnost a národnost jsou něčím, co jsme z minulosti zdědili, nikoli, co jsme si vybrali. Má pravdu, když odmítá tvrzení, že stát je nějaký neutrální prostor, zaměnitelný s jakýmkoliv jiným prostorem. Právě naopak, stejně jako si člověk nevybírá své rodiče, tak si nevybírá ani svou národnost, ta ho dělá tím, čím je. Nejbystřejší z proevropských ideologů zdůrazňují zejména to, že mají rádi EU, neboť je věcí volby, lidským vynálezem, nejde tu o nic jiného než o onu „osudovou pýchu“, kterou u socialismu odsuzoval Friedrich von Hayek[15], ale již lze vztáhnout na všechny formy politického konstruktivismu obecně.

 

Vidíte v Evropě nějaké významnější politické hnutí nebo politiky, kteří účinně vystupují proti další centralizaci EU? A měli by je katolíci podpořit?

Bohužel, v tomto ohledu dnes politická scéna v Evropě téměř zeje prázdnotou. Je zde samozřejmě několik protestních stran, s nimiž se člověk v některých věcech shodne, např. Národní fronta ve Francii, Svobodná strana v Rakousku, Vlámský zájem v Belgii atd. Ale žádná z nich nevychází vyloženě z katolických myšlenek. Příliš dlouho Církev od II. vatikánského koncilu podkopávala samu sebe a snažila se přeměnit v pouhou nositelku poměrně mírného poselství „buďme na sebe hodní“. Tato spíše nudná taktika oslovila jen málo lidí. Láska je jistě největší z křesťanských ctností, ale není tím, co křesťana vymezuje. Křesťanem je ten, kdo věří v božství Ježíše Krista, jediného Spasitele, a všeobecnou Církev, jeho mystické tělo. Toto výlučné poselství křesťanství bylo nebezpečně zastíněno papežem Janem Pavlem II. a jeho dvěma mezináboženskými shromážděními v Assisi. Jak se zdá, Benedikt XVI. se chystá udělat stejnou chybu. Konec konců, toto směřování trvá již delší dobu. Před půl stoletím někteří církevní představitelé úspěšně vzdali boj proti myšlenkám francouzské revoluce a dnes se otevřeně objímají s mnoha politickými naukami, které Církev dříve zavrhovala. Prozatím nezbývá než doufat, že díky rozporům uvnitř samotného liberalismu se katolíkům otevřou svým způsobem vrátka, např. podporou nějaké liberální protiislámské opozice, jak jsme toho svědky v Nizozemsku. Je to nicméně velmi neuspokojivé řešení a rozhodně ne dlouhodobé. Nejdůležitější věcí, kterou může katolík udělat, je jít příkladem. Ve Francii, kde nyní žiji, je stále nemálo katolických rodin, které mají hodně dětí a které nám ostatním mohou být v tomto ohledu vzorem.

K jedinému nadějnému vývoji na evropském kontinentě dochází, z křesťanského pohledu, v Rusku. Když prezident Medveděv navštívil loni v březnu Paříž, vyhradil si hodinu mimo svůj oficiální program, aby uctil trnovou korunu v Notre Dame. Nevzpomínám si, kdy naposledy hlava nějakého státu poklekla před symbolem Kristovy královské moci. Tato bezesporu zajímavá událost zapadá do obrazu obrození náboženského života v Rusku a snahy tamější pravoslavné církve vytvořit s Římem jakousi alianci proti militantnímu ateismu a sekularismu. Panna Maria ve Fatimě roku 1917 varovala před nebezpečím, které hrozí, pokud Rusko rozšíří své omyly, tedy komunismus, do celého světa. Přislíbila také, že učiní velké věci, bude-li Rusko zasvěceno jejímu Neposkvrněnému Srdci. Můžeme snad doufat, že se jedno z jejích proroctví fatimským pasáčkům naplňuje? Kdo ví.

 

 

Otázky kladl Michal Semín.

Poznámkami opatřil Martin R. Čejka.

 

John Laughland (narozen 6. 9. 1963) vystudoval filosofii na Oxfordské univerzitě, později přednášel na Sorbonně a Pařížském institutu politických věd. V současné době vyučuje v Institutu pro demokracii a spolupráci v Paříži. Zastává rovněž post ředitele v Evropské nadaci. V minulosti přispíval nebo stále přispívá do předních světových periodik, např. The Guardian, The Sunday Telegraph, The Spectator, Brussels Journal, The Wall Street Journal, National Review nebo The American Conservative. Je autorem řady knih, mj. The Death of Politics, The Tainted Source (česky Znečištěný pramen. Praha 2001), Le tribunal pénal international nebo Schelling versus Hegel.

 

Te Deum 1/2011



[1]Kerneuropa – pojem, s nímž přišli někteří němečtí politici, označující „Evropské jádro“, tedy vedoucí úlohu Německa a Francie („jádra“) v Evropské unii. S tím souvisí i návrhy na tzv. „dvojrychlostní Evropu“, tedy rozdělení zemí EU na ty, které pokročily v sjednocovací procesu, a na „eurozaostalé“, např. Českou republiku, Polsko atp., přičemž ty druhé se budou muset časem podřídit rozhodnutí vedoucích zemí.

[2]Mitteleuropa – může být německým označením pro Střední Evropu obecně, nebo se toho pojmu rovněž užívalo pro území, jenž mělo spadat pod nadvládu Německa po vyhrané válce (mj. zahrnovalo Čechy, Moravu, Slezsko, Rakousko, Polsko, Maďarsko…). Viz např. Friedrich Naumann, Mitteleuropa. Berlín 1915.

[3]The Monist – americký filosofický čtvrtletník. Článek European Integration vyšel v druhém čísle roku 2009.

[4]William Joseph Donovan byl během druhé světové války šéfem Úřadu strategických služeb. Je nazýván „otcem CIA“.

[5]Allen Welsh Dulles byl v letech 1953 až 1961 šéfem CIA.

[6]Americký výbor pro sjednocenou Evropu byl financován Rockefellerovou nadací a Fordovou nadací. V padesátých letech dvacátého století vyplácel výbor každoročně milion dolarů na podporu aktivit směřujících k vytvoření Spojených států evropských.

[7]Už „Prohlášení o budoucnosti Evropské unie“ přijaté 15. prosince 2001 v Lakenu hovoří o nutnosti evropské ústavy.

[8]Tj. hodnota peněz přestala být vázána např. na cenu zlata a stala se do velké míry spekulativní.

[9] Intervence státu do ekonomiky podporou investic a spotřeby.

[10]Jedná se o Mons. Luigiho Padoveseho, apoštolského vikáře Malé Asie.

[11]Viz „Mohammed is now the most popular name for baby boys ahead of Jack and Harry“, Daily Mail 28. říjen 2010.

[12]„The Islamification of Britain: record numbers embrace Muslim faith“, The Independent 4. leden 2011.

[13]Christopher Caldwell, Reflections on the Revolution in Europe: Immigration, Islam, and the West. Londýn 2009.

[14]Viz V. I. Lenin, Stát a revoluce. Praha 1950.

[15]Friedrich von Hayek – rakouský liberální ekonom, politolog a sociolog.


 

reklama
2401 čtenářů | 22 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Odhalil nacistické kořeny Evropské unie. Říká o EU, že je to marxistická utopie
(Medikolog, 11.5.2011 7:43:14)
Odpovědět
Jděte už s tím křesťanstvím do Islámu! Říše římská byla úspěšná za JUPITERA a jeho Panteonu, s Wotanem, Donarem, Odinem, Perunem atd u kulatého stolu. Ten úspěch tvořili sebevědomí legionáři nesvazovaní pseudohumanistickými nesmysly (když se válčlo, tak byl nepřítel ničen a ožebračován, jeho ženám byly po jeho porážce udělány etnicky odlišné děti, takže nepřátelský národ po prohře již nikdy nebyl a nebude sebou samým.. ohrožením Říše) a existovala poctivá šance pro menšiny stát se PO splnění všech povinností kulturními Římany, nebo barbarskými emigranty do Barbárie... nikdo nepovažoval v předkřesťanské době Vandaly a spol. za kulturní obohacení ani za trest boží...

Křesťanství je stejná veteš jako kterékoliv jiné náboženství sloužící k ovládání lidí a k jejich podvodnému ožebračování. Peníze, půda a moc byly, jsou a budou pro církve vždy až úplně na prvním místě, kecy o Bohu a o tom, že bez církve bude marš do Pekel jsou podvodným prostředkem k lákání majetku z věřících. Prodej odpustků a církevní restituce jsou stejná arcidrzá zhovadilost.
Re: Odhalil nacistické kořeny Evropské unie. Říká o EU, že je to marxistická utopie
(Kalous, 11.5.2011 8:50:29)
Odpovědět
A římská neměla bohy a svá náboženství? A první sjednocování Západní Evropy cca v době Karla Velikého neprobíhalo za dominance křesťanství, včetně vzniku českého státu (království)? Nevznikly všechny islámské státy na bázi islámu a nehlásí se k tomu? Nechtějí Evropu islamizovat? To že EU odmítla dát do své zakládající listiny větu " Evropa je založena na antických a křesťanských tradicích a zásadách" dala jasně na jevo svůj cíl - Evropu tak jak staletí existovala, zničit.
Re: Odhalil nacistické kořeny Evropské unie. Říká o EU, že je to marxistická utopie
(Jahoda, 11.5.2011 8:52:30)
Odpovědět
co si ateistický vykořeněný,po duchovnu bažící a světské moci lačnící novopohanský bloud v Evropě navařil,to si také sežere.
Budiž mu to přáno,já mu přeji.
Re: Odhalil nacistické kořeny Evropské unie. Říká o EU, že je to marxistická utopie
(Stallker, 11.5.2011 13:03:02)
Odpovědět
Další co si plete víru a církev.
Re: Odhalil nacistické kořeny Evropské unie. Říká o EU, že je to marxistická utopie
(frantisek zajicek, 11.5.2011 19:26:58)
Odpovědět
Dobry postreh,FZ
Re: Odhalil nacistické kořeny Evropské unie. Říká o EU, že je to marxistická utopie
(D.P., 11.5.2011 17:53:38)
Odpovědět
Staří Římané dokázali mnoho obduvuhodného, ale za zcela běžnou a normální zábavu považovali glasiátorské zápasy, během nichž v arénách pouze pro jejich zábavu umírali lidé, někdy i ve spárech záměrně vyhladovělých šelem. Teprve vítězství křesťanství nad pohanstvím kruté gladiátorské zápasy ukončilo, i když ne ihned.

Ani, i křesťané se dopustili krutostí. To ale bylo selhání lidí, ne ideje samotné. Jestliže křesťanská víra (na rozdíl od "Jupiterova náboženství") klade na nejvyšší místo žebříčku hodnot lásku k bližnímu, nelze je ztotožňovat s těmi, kteří konali pravý opak. Takoví lidé křesťanství buď nepochopili, nebo zneužili.
Re: Odhalil nacistické kořeny Evropské unie. Říká o EU, že je to marxistická utopie
(D.P., 11.5.2011 18:02:01)
Odpovědět
Omlouvám se za překlepy, snad je to i tak srozumitelné.
Re: Odhalil nacistické kořeny Evropské unie. Říká o EU, že je to marxistická utopie
(Kalous, 11.5.2011 21:20:17)
Odpovědět
Ono je to složitější. Křesťanství je nejen idea lásky k bližnímu, ale bylo a mělo by částečně i nadále být ideologií státotvornou. Ta idea lásky je jen symbol - v praxi např. zachování státu a národa vůči konkurentům nepoužitelná. Vždyť i nyní se vyhlašují války s pomocí Boží (Bush st.), vojsku žehnají polní kuráti aby jejich zbraně účinně zabíjeli a jim se nic nestalo. Proč bychom měli mít v lásce mohamedána nebo žida, který nás nenávidí a chce nás zlikvidovat nebo okrást s použitím svého náboženství.
Re: Odhalil nacistické kořeny Evropské unie. Říká o EU, že je to marxistická utopie
(orel, 12.5.2011 0:39:08)
Odpovědět
Jaká byla největší lidová zábava ve středověku? Veřejná brutální poprava. Lidé z celého kraje přicházeli, aby to viděli, brali si svačinu, brali s sebou děti, aby to taky viděly...
Re: Odhalil nacistické kořeny Evropské unie. Říká o EU, že je to marxistická utopie
(D.P., 12.5.2011 20:10:15)
Odpovědět
To je pravda. Ale přečtěte si druhý odstavec mého příspěvku.
Re: Odhalil nacistické kořeny Evropské unie. Říká o EU, že je to marxistická utopie
(Evropan Jirka, 11.5.2011 12:03:48)
Odpovědět
O nacistických kořenech Evropské unie máme i výbornou českou práci Jos. Šímy Sjednocování Evropy. Navíc je volně na internetu.
Re: Odhalil nacistické kořeny Evropské unie. Říká o EU, že je to marxistická utopie
(D.P., 11.5.2011 17:56:10)
Odpovědět
Jestliže i Hitler například věřil, že dva krát tři je šest, neznamená to, že malá násobilka je nacistická ideologie. Kdyby nacisté z časů Třetí říše viděli dnešní Evropu, obrátili by se v hrobech.
Re: Odhalil nacistické kořeny Evropské unie. Říká o EU, že je to marxistická utopie
(D.P., 11.5.2011 17:59:30)
Odpovědět
Jejich dnešní pohrobci EU také zrovna nemilují.
Re: Odhalil nacistické kořeny Evropské unie. Říká o EU, že je to marxistická utopie
(Jahoda, 11.5.2011 23:23:31)
Odpovědět
Ve Finsku je již nacionálně socialistická strana,která se hlási k odkazu nacistického Německa a jmenuje se
NSFAP a hlásí se k odkazu NSDAP .
Je proti přistěhovalcům,barevným,židům a cikánům a hlási se o právo na ruskou Karélii,kterou Finsko ztratilo v Rusko Finské zimní válce.

No...zdá se mě,že nácek nedostal dosti od Rusáků přes tlamu a tak si koleduje o další nášup.
Bude mu vyhověno!
A to jsou ti,kteří vyvolávají tu skutečnou nenávist Kalousi,ne židé.
Judaizmus je čistě nevtíravé a nenápadné náboženství a nikoho nenutí,aby se stal židem.
Právě že naopak,pokud se někdo chce stát judaistou, musí splnit určitá kritéria a to tak,že dobrovolně a to bez snahy a určitého ůsilí nejde.
Tudíž dotyčný musí sám chtít.
Teprve pak je za určitých a splněných okolností prohlášen za žida.

V židech bych ani tak nebezpečí nespatřoval,jako v těhle neonacistech,kteří mimojiné procházejí na výbornou i u ministerstva vnitra,které na jejich straně neshledává nic nekalého a protiprávního.
A já se ptám,jak dlouho ještě bude trvat,než se tyto ultra strany spojí napříč islamizovanou Evropou ?
No,,,nemusí to trvat ani 20 let a pak nastane mela.
Každá z těch stran bude mít jako ta NSFAP nějaké územní požadavdy vůči sousedům a ty bude prosazovat.
A politicky korektní nebudou ani náhodou,jak někdo cekne proti,dostane přes hubu a bude.
A to včetně židů,cikánů,barevných ,muslimů a imámů,kteří v Egyptě tak volají po islamizaci Evropy a doufají,že do 20 let bude jejich.
Já ale tvrdím,že nebude a namísto mešit se pak budou stavět koncentráky a dotyční imámové se tam nadýchají plynu.
Evropský obr se začíná probouzet a bránit si své kořeny a muslimští okupanti se o tom přesvědčí,až jim bude nepříjemno.
Tak toto je to skutečné nebezpečí Kalousi a skutečná nenávist .
S tím židé a ani Izrael nemá nic společného!
Proč se zde tak všichni do židů navážíte?
To již jedno masové vraždění nestačilo,že se přivolává další?
Tyto neonacistické strany těží z antisemitizmu a nezáleží na tom,kdo ho v lidech vyvolal.
A jakkoli se nadává na naše české politiky a vládu,co se jí ale nedá upřít je snaha,tyto neonacistické extrémy potlačovat.
A to je dobře.
Re: Odhalil nacistické kořeny Evropské unie. Říká o EU, že je to marxistická utopie
(orel, 12.5.2011 1:10:00)
Odpovědět
Říkejte tomu "mužikovo dilema". V roce 1941 neměl jediný důvod mít Stalina rád. Ale nakonec za něj obvykle bojoval, protože alternativa byla ještě horší. Stalinovi pochopové alespoň neměli v nenávisti jeho národ, nepohrdali Rusy jako takovými a jejich kulturou.

Takže když budeme mít výběr mezi rasově cizími muslimy, co pohrdají naší kulturou, našimi předky, našimi potomky, vším, co jsme, a mezi pravicovými extremisty z našeho vlastního národa, tak je moje volba jasná.

To, že se Finům nelíbí, že jim Rusové ukradli Karélii, je to poslední, co bych jim zazlíval.
Re: Odhalil nacistické kořeny Evropské unie. Říká o EU, že je to marxistická utopie
(Jahoda, 12.5.2011 1:34:29)
Odpovědět
jenže těmto nacistům nejde o Karélii,jim jde o územní expanzi.
A tím si budte jist,že pokud by čistě teoreticky byla Evropa opět nacistická,potom je válka s Ruskem nevyhnutelná.
Já tím provokoval Jana Nermutě asi před rokem.
Znělo to jako fantasmagorie,ale tihleti Finové dokazují,že to není žádná fantasmagorie.
Tihleti nacisti prostě nevědí kdy přestat!
A to jste jako přesvědčen,že ti nefinští jsou jinačí,?
Jsou naprosto stejní a budou volat po válce pokud získají politickou moc.
Jinak máte pravdu,že islamistickým kolonizátorům demokratickou cestou čelit nejde.
Oni chtějí válku a až zaženou Evropu vyloženě do rohu a zradikalizují ji,oni válku dostanou.
Ostatně tím se neonacistické weby netají,že vyhnat muslimy z Evropy mají v plánu.
Paktovat se s nima proti židům a Izraeli to ano,.ale pouze mimo ůzemí Evropy.
Ta je smetiště,které dva kohouty nesnese a ten nacistický umí ale setsakra dobře klovat!
Islamisté nebudou mít šanci a můžou mít za sebou třeba padesát bin ládínů,nacisté nejsou ti,kteří se nechají omezovat politickou korektností a na kvikot pseudohumanistů nebudou brát ohledů.
Jednoše každého oponenta odstraní a to kompletně a basta.
Tihleti hadráci z pouště pořád ještě nevědí,co je to skutečná válka a otevřené fronty.
Přesvědčí se.
Navíc se o sebe nedokáží postarat,jsou naprosto nesoběztační,což se o nacistech říci nedá.
To jsou mimořádně inteligentní lidé.
Re: Odhalil nacistické kořeny Evropské unie. Říká o EU, že je to marxistická utopie
(orel, 12.5.2011 19:38:45)
Odpovědět
Ani zdaleka není jisté, že se podaří "neonacistům" povstat a zabránit ovládnutí Evropy přistěhovalci.

S tím Ruskem je to složitější. Za Sedmileté války Rusové v Prusku strašně řádili, naokuovaných územích Braniborska pobili asi 14% lidí. Od té doby se k nim Prusko lísalo, obě země spolupracovaly. Po sjednocení Německa narostl Berlínu hřebínek. Císař Vilém byl bratranec cara Mikuláše, měl ho rád. Považoval ho za obránce civilizace před žlutýnmi hordami. Povzbuzoval ho k expanzi v Asii, sliboval, že mu bude v Evropě krýt záda. V Björkö s ním roku 1905 uzavřel spojeneckou smlouvu. Když se car vrátil do Ruska, zlí rádcové mu vysvětlili, že smlouva je faleš, nordická lest, je neužitečná, ano škodlivá.

Je spousta různých evropských vlastenců, kteří k Rusku cítí respekt. Pohlavár maďarské organizace "64 žup" pronesl, že Moskva je největší čistě bílé město. (To se spletl, protože tam je nejmíň milion přistěhovalců z Turkestánu, Kavkazu atd.) U nás spousta vlastenců obdivuje Rusy za jejich vlastenectví. Atd., atd.

Jestli jsou "neonacisti" tak chytří, tak na Rusko podruhé nepůjdou. Notabene v situaci, kdy budou mít nepřátele na všech ostatních stranách. I kdyby Rusy totálně porazili, tak z toho kouká akorát společná hranice s Íránem, Afghánistánem a Čínou.
A na druhou stranu, proč by Rusové útočili na Evropu osvobozenou od přistěhovalců, když by z toho měli zrcadlově stejné problémy?

Musulmani nějaké chytré lidi mají, ale nerozumějí Evropě, nedovedou si asi představit, jak to bude vypadat, až se opravdu naštveme. Tím hůř pro ně.
Re: Odhalil nacistické kořeny Evropské unie. Říká o EU, že je to marxistická utopie
(Jahoda, 12.5.2011 23:13:54)
Odpovědět
jestli bude Evropa zislamizovaná,potom se v ní zhroutí ekonomika a nastane krize.
Jednak nebude práce a pak nebude co jíst.
Islám přelidněnou Evropu neuživí a to jsem zde několikrát napsal.
Jak mohou ti hadráci uživit přelidněnou Evropu,když mají pernamentně nataženou ruku a žádají o humanitární pomoc?
Až jim dojde ropa a tím i přísun peněz,potom se jejich státy ekonomicky zhroutí,protože co naplat,na Izrael arabáš nemá a nikdy mít nebude,aby zůrodnil po jeho vzoru poušt.
Vrátí se k ekonomii středověku.
Jak může tato kultura uživit Evropu ,když se nedokáže postarat ani o sebe?
Prostě bude válka a hotovo a v případě islamizace musí přijít a také přijde.
V tomto krizovém prostředí pak půjde veškerá humanita stranou a Evropa se celá zradikalizuje naprosto stejně,jako ve Finsku a to bude dle mého názoru otázka několika málo měsíců.

Nebude co jíst a jak kručí v žaludku,jde korektnost stranou,hladový žaludek je totiž pádný argument.
Jinak mě potěšil pr. Obama,když zavedl přísnou imigrační politiku.
A to je dobře....stejně to má ale u mě spočítané,je to demokrat,tak proto.
To by musel být republikán, abych mu fandil.
Prostě mu končí volební období a hraje na nálady veřejnosti.
A to demokratickou stranu usvědčuje z vlastizrady!
Proč?
Protože moc dobře věděla,jaký je názor voličů v otázce ilegálů v USA a napříč tomu označila každého odpůrce přistěhovalectví ilegálních imigrantů za rasisty a xenofoby.
A to jak jednotlivce,tak i celé státy.
Tak at nehrají na city,když jim teče před volbama do bot.
Na to jim nikdo není zvědav a proto svůj hlas dá Republikánům .
Bůh žehnej Americe a ochraňuj ji před demokratickou stranou a islámským terorizmem !
Re: Odhalil nacistické kořeny Evropské unie. Říká o EU, že je to marxistická utopie
(Kalous, 13.5.2011 13:51:02)
Odpovědět
Jahodo, třeba Pákistán je přelidněný dávno a lidé jsou schopní tam dále žít. Hol nejsou roze.žaraní jak my, dokáží žít skromněji. I v té bídě neváhají a mají 2-3x více dětí než naše ženy.
Re: Odhalil nacistické kořeny Evropské unie. Říká o EU, že je to marxistická utopie
(Kalous, 13.5.2011 13:58:37)
Odpovědět
Kde jste na to orle přišel, že Rusové ukradli ruskou Karélii Finům? Vždyť ta ruská Karelie patřila pod Novgorodské knížectví již ve 12. stol. ), trochu ji obsadili Švédové (jak Norsko a Finsko) od 15. stol. je zase ruská (kromě přepadu finskými fašisty, kteří byli vyhnáni). Žije tam 77% Rusů a jen 9% ugrofinských Karelů. Nepatří podle vás Rusko také Číně, Mongolsku nebo USA?
Re: Odhalil nacistické kořeny Evropské unie. Říká o EU, že je to marxistická utopie
(orel, 14.5.2011 13:24:02)
Odpovědět
Když to Rusové zabrali, tak tam žilo finské a příbuzné obyvatelstvo. A tak tomu nepřestalo být až do doby, kdy to Stalin po Zimní válce zabral a Finové masově odešli do Finska.

To, že Finové to území obydlené finmským obyvatelstvem zabrali v roce 1918, je naprosto v pořádku a vyplývá to z logiky práva národů na seveurčení.
Nevím, jestli se Vaše data o současném podílu ruského obyvatelstva netýkají celé Karelofinské republiky nebo jak se to teď jmenuje. Její největší část k Finsku mezi válkami nepatřila. A když Stalin Finům sebral jejich zem a oni odešli, tak se tam naastěhovalo ruské obyvatelstvo, to dá rozum.

Samozřejmě že by pro ugrofinské (i ruské) obyvatelstvo Karelofinské (A)SSR bylo mnohem lepší, kdyby se po první válce sjednotili s Finskem.
Nicméně pro účely předchozího příspěvku jsem pod pojmem "Karélie" myslel ta území, která Finsku patřila mezi válkami.

Finsko fašistické nebylo nikdy. Byla to demokracie; a kdyby je Stalin v roce 1939 nepřepadl, tak by nejspíš byli po celou válku neutrální a on by ušetřil statisíce vojáků na jiné fronty. Do Pokračovací války se pustili až potom, co jim Rusáci v červnu 1941 bombardovali Helsinky.

Možná by Vám někteří Mongolové řekli, že Tuva JE mongolská; ostatně Rusku nikdy nepatřila, dokud si z ní roku 1914 neudělalo protektorát a roku 1944 ji SSSR anektoval. Možná by Vám Číňani řekli, že území kol Amuru byla, jsou a budpou čínská. Ale to je něco úplně jiného.
Re: Odhalil nacistické kořeny Evropské unie. Říká o EU, že je to marxistická utopie
(Václav, 14.5.2011 16:18:21)
Odpovědět
Já panu Johnu Laughlandovi neberu, že studoval filosofii, přednášel na univerzitách a publikuje ve světových periodikách. Přesto mu nebudu věřit, dokud některé státy, a to zejména Spojené království, které je stále světovou mocností, nevystoupí z EU. Konec EU je stále jenom přáním některých jedinců a seskupení.