reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Pane Schwarzenbergu, měl byste raději Američanům říct, ať nás nepeskují a starají se sami o sebe

Autor: Michal Semín | Publikováno: 8.5.2011 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Kníže Schwarzenberg tvrdí, že Petr Hájek urazil spojence a hlavu spřáteleného státu, znevážil dobré jméno České republiky a ohrozil její zájmy. Vzhledem k tomu, že ještě před pár dny o názorech Petra Hájka mluvil shovívavěji, jakkoli je zesměšňoval, nelze se ubránit podezření, že změna jeho tónu je výsledkem úhlavně spojeneckého kartáče.

Rozumím tomu, že se americké administrativě nelíbí, když o její věrohodnosti veřejně pochybují osoby, zastávajícími významné místo ve státní správě cizího státu. Ani mně se nelíbí, když politici jiných států vyhrožují českému prezidentovi sankcemi, nepodepíše-li Lisabonskou smlouvu či jej lacině shazují na veřejném fóru za jeho nestádní postoje k evropské integraci, globálnímu vládnutí či ještě globálnějšímu oteplování.

Když už nám tedy náš úhlavní spojenec dává lekce z diplomacie, bylo by dobré mu připomenout, že respekt by měl být oboustranný. Vzkazuje-li tedy americký velvyslanec Hradu či vládě, že není možné, aby se vysoce postavený český státní úředník vyjadřoval o Obamově administrativě kriticky či s despektem, měl by své drahé ženě pro příště rozmluvit, aby se aktivně účastnila sletu na našem území působících feministek, na němž byla kolektivně kritizována česká společnost za nedostatečný pokrok na poli rovnosti pohlaví. "Dvaadvacet let po sametové revoluci vyspěla Česká republika do demokratické země, která prosazuje a chrání práva utlačovaných, včetně žen a dětí, v zemích jako je Barma, Kuba, Bělorusko a Afghánistán. Ale spoustu práce zbývá udělat i tady doma, speciálně co se týče rovnosti pohlaví," vzkázala Čechům Lindsey Kaplanová. Dáma je jistě v tématu odborníkem – pardon, odbornicí - vést na Georgetownské univerzitě seminář „Gender a hebrejská Bible“ jistě nemůže nějaká neuvědomělá hlupačka.

Zdá se, že i v Bílém domě mají starost o to, aby se kdejaká menšina necítila odstrčená. Ale protože za louží jsou o pěkných pár mil v předstihu, pořádala Obamova administrativa o posledním dubnovém pátku historicky první zasedání, věnované výlučně právu transgenderových jedinců na uznání jejich rovnosti s jinými - vlastně ani nevíme, kolik jich momentálně je - pohlavími. Patrně poučeni mediálním fiaskem po oznámení likvidace arciteroristy, odmítá Bílý dům o průběhu jednání cokoli sdělit. Tak mne napadá, zda ta slavná fotografie, co měla skeptické veřejnosti doložit, že Obama a spol. sledovali přímý přenos ze zákroku v Abbotábbádu, není ve skutečnosti… Ale kuš, nerad bych tu zpochybňoval něčí věrohodnost. Nad takové spojenectví přeci není.

reklama
2361 čtenářů | 31 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Pane Schwarzenbergu, měl byste raději Američanům říct, ať nás nepeskují a starají se sami o sebe
(emigrant, 8.5.2011 1:09:47)
Odpovědět
dik,hezky jasne a odvazne ,receno.
Re: Pane Schwarzenbergu, měl byste raději Američanům říct, ať nás nepeskují a starají se sami o sebe
(M.Cigánek, 8.5.2011 2:10:23)
Odpovědět
S tím kartáčem my čtete myšlenkyL Zrovna jsem sem se stejnou úvahou poslal článek. Myslím si ale, že kartáč nemusel být z oficiálních míst US administrativy, ale přišel jiným kanálem, který Schwarzenberga protěžuje a úkoluje...
Re: Pane Schwarzenbergu, měl byste raději Američanům říct, ať nás nepeskují a starají se sami o sebe
(Jeeves, 8.5.2011 7:12:57)
Odpovědět
Hrozně bych se divil, že by Američany žralo pochybování nějakého Hájka. Toho velblouda (z komára) dělá sám devótní, snaživý Karlík.
Re: Pane Schwarzenbergu, měl byste raději Američanům říct, ať nás nepeskují a starají se sami o sebe
(Sulla, 8.5.2011 8:03:31)
Odpovědět
zrádce národa Trautenberk je opravdu pohroma.
Re: Pane Schwarzenbergu, měl byste raději Američanům říct, ať nás nepeskují a starají se sami o sebe
(kris, 8.5.2011 8:06:24)
Odpovědět
Myslím, že to je přesný odhad. Američané se 2 roky neobtěžovali jmenovat velvyslance do ČR, tak nevím proč by je najednout tak zajímalo, co řekně nějaký Hájek v nějaké ČR ( kde to vlastně je ?). Jsme jim dobří jen když potřebují někoho peskovat za cikány, šílené feministky nebo buzíky.Kromě toho to p. Hájek řekl jinak, než jak to soudruzi redaktoři prezentují.
Re: Pane Schwarzenbergu, měl byste raději Američanům říct, ať nás nepeskují a starají se sami o sebe
(Zacheus, 8.5.2011 9:15:17)
Odpovědět
Kníže slovy skutečně knížecím dodatečně "vysvětlil" svoje výroky. Prý nejde o výsledek nějakého diplomatického tlaku ze strany USA (...), ale o jeho osobní "nasranost". Prostě diplomat jako ze žurnálu.
Re: Pane Schwarzenbergu, měl byste raději Američanům říct, ať nás nepeskují a starají se sami o sebe
(suk, 8.5.2011 11:12:07)
Odpovědět
Myslím, že jeho blahorodí by se mělo nas.at každý den, aby se konečně probudilo a aby začal hájit zájmy naší země!
Re: Pane Schwarzenbergu, měl byste raději Američanům říct, ať nás nepeskují a starají se sami o sebe
(Frank, 8.5.2011 14:14:36)
Odpovědět
Doufat že schwarzenberg bude hájit zájmy naší země nemá logiku, je to okupant, vlastizádce a kdyby nějakou neuvěřitelnou náhodou začal hájit zájmy naší země tak bude jeho loutokovodiči okamžitě odejit a v havlomediích rituálně popliván a proklet.
Re: Pane Schwarzenbergu, měl byste raději Američanům říct, ať nás nepeskují a starají se sami o sebe
(Stilet, 8.5.2011 14:41:32)
Odpovědět
Franku, kdyby po vzniku ČSR "vlastenečtí" politici nevyhnali z politiky šlechtu, tak by na tom nikdy Čsl. nemohlo bý tak mizerně. Šlechta měla mezinárodní rozhled a styky které by byly jen pro ČSR prospěšné. Ti zaprdění plebejští "vlastenečtí" politici jen všechno zpotvořili. Sprasili co se sprasit dalo. Občanum jen dali k uctívání jednoho ješitného senilního dědka.
Re: Pane Schwarzenbergu, měl byste raději Američanům říct, ať nás nepeskují a starají se sami o sebe
(Frank, 8.5.2011 16:39:27)
Odpovědět
Proč by němečtí a rakouští feudálové měli jakkoliv pomáhat československému státu , když ho spolu s miliony zdejších sudetských a pražských němců nenáviděli? Vy jste opravdu hloupý,naivní a nevzdělaný člověk.
Re: Pane Schwarzenbergu, měl byste raději Američanům říct, ať nás nepeskují a starají se sami o sebe
(Stilet, 8.5.2011 19:24:08)
Odpovědět
Hloupák jste vy. Proč by měli nenávidět ten národ? A česká šlechta se v roce 1938 chovala daleko lépe, jak takoví "vlastenečtí" frankové. Píštět jen "národ-národ-narod" a z vlastni pitomosti soudit jíné a plivat ně ně, tak to není žádné skutečné vlastenctví. Chápou voni franku? A také ČSR neměli vůbec v lásce žádné sousední národy, díky českým šovinistum. Kdy už čeští pitomci-šovinisté pochopí, že spílat jiným národum a nevidět vlastní chyby a viny není vlastenectví. Ten stát neměli v lásce žádní občané nečeské národnosti a dokonce ani čeští komunisté. Jenže to frank a jemu podobní nedokáží pochopit. Proto to ČSR zaniklo ! Jediný Schwarzeberg je pro ČR tisíckráte užitečnější, nežli stotisíc takových "vlastencu" jakým jste vy franku. Ti Němečtí a Rakouští feudálové naprosto nic neměli proti Českému národu a českým lidem. Tisíc roku jím Česká koruna nevadila. Stačilo jen pár roku té republiky aby se všechno změnilo. Tomu více škodili čeští "vlastenci" kteří neuměli a neumí nic jiného jak kňourat, že jím každý škodil a škodí. ČSR byl stát který vytvořili z nízkých pohnůtek především Francoužtí a Italští politici. Ten stát vznikl nikoliv z vůle 15.500,000 obyvatel toho státu ve kterém Češi tvořili pouhých 6.500.000 obyvatel, tedy menšinu. Sláva a čest těm, kteří bojovali za R-U z níchž tisíce padlo. Mnohonásobně víc, nežli těch kteří zběhli k nepříteli.
Re: Pane Schwarzenbergu, měl byste raději Američanům říct, ať nás nepeskují a starají se sami o sebe
(Kalous, 8.5.2011 22:13:40)
Odpovědět
Stilete - komentář trochu pod tvoji úroveň. Zde kdysi byla téměř jen česká a moravská šlechta, po Bílé hoře jí bylo velmi mnoho vyhnáno, pokud se nepokatoličtila. I v r. 1938 byly dvě kategorie šlechty - spíše převládala šlechta proněmecká, menší část odvážlivců byli protifašističtí. Ještě také že mluvíš jen za Čechy, žili zde i Moraváci a Slezané. Podle tvého soucítění s okolními národy by masarykovská republika nikdy nevznikla, musela se vytvořit silou a i tlakem na Němce a Maďary na našem území. Ostatně tobě by to určitě nevadilo, kdybychom byli od r. 1918 součástí Německa a Rakouska. Podle tebe byl Masaryk (a Beneš)zločinec
Re: Pane Schwarzenbergu, měl byste raději Američanům říct, ať nás nepeskují a starají se sami o sebe
(Frank, 9.5.2011 14:06:57)
Odpovědět
Co to plácáte? jaká česká šlechta? schwarzenbergové ,lobkowitzové a podobní okupanti žádná česká šlechta nejsou a nikdy nebyli.
Re: Pane Schwarzenbergu, měl byste raději Američanům říct, ať nás nepeskují a starají se sami o sebe
(ddd, 8.5.2011 9:46:08)
Odpovědět
Blabol.
Re: Pane Schwarzenbergu, měl byste raději Američanům říct, ať nás nepeskují a starají se sami o sebe
(Óbčan, 8.5.2011 10:06:55)
Odpovědět
Není to k smíchu,naopak,k zamyšlení.Nikde ve světě nebylo zaznamenáno z oficiálních míst pochybnost o zlikvidování Usáma bin Ládina.Co je to za hrdinství některých lidí,kteří jedním dechem ubezpečují o loajálnosti k největšímu spojenci -USA-a na druhé straně se směšně vyjadřují ke smrti tohoto zlosyna? To se ve slušné společnosti nedělá!To je bída a zase bída naší politické garnitúry,která si nepřipouští žádné fopa.P.Hájek patří na vyšetření-přinejmenším na psychiatrii.A p.president by si měl své spolupracovníky lépe vybírat.Ale jaký pán,takový krám!
Re: Pane Schwarzenbergu, měl byste raději Američanům říct, ať nás nepeskují a starají se sami o sebe
(Jeeves, 8.5.2011 12:02:31)
Odpovědět
Víte, říká se tomu svoboda slova. A musíte ji dopřát i druhým, jinak to není fér. Například já s Vaším názorem nesouhlasím, ale nebudu Vám doporučovat Bohnice. Někdy to dá samozřejmě velké přemáhání. :-)
Re: Pane Schwarzenbergu, měl byste raději Američanům říct, ať nás nepeskují a starají se sami o sebe
(Stilet, 8.5.2011 14:47:15)
Odpovědět
I za komunistu mnozí blbě žvanili tak jak žvaní Hájek. Proto je komouši nechali zbavit svéprávnosti a nechali je žvanit co je napadlo. Nikdo jím potom žvanění nezakazoval a nemohl je ani trestat. Tak i ten Hájek by měl být zbaven svéprávnosti ať si žvaní co chce, ale také jen po hospodách a né být spolupracovníkem presidenta státu.
Re: Pane Schwarzenbergu, měl byste raději Američanům říct, ať nás nepeskují a starají se sami o sebe
(Jeeves, 8.5.2011 21:40:33)
Odpovědět
No máte pravdu, že by si p. Hájek měl uvědomit na jakém je postu, a že svoje fantazie by si mohl nechat jenom pro ty, kteří o ně stojí. Ale proč hned nesvéprávnost? To bychom byli přesně jako oni, kteří měli plnou hubu demokracie, a za jiný názor posílali lidi do kriminálu. Přičemž nezapoměli potrestat i nebližší.
Re: Pane Schwarzenbergu, měl byste raději Američanům říct, ať nás nepeskují a starají se sami o sebe
(frantisek zajicek, 8.5.2011 14:57:33)
Odpovědět
Jakym charakterem muzou disponovat poradci nejvetsiho zlodeje v historii teto zeme?Nejenze nechal rozkrast vsechno,co melo jakoukoli cenu,ale ve sve kleptomanii pokracuje vesele dal,nepohrdne ani propiskou!!!Obohatil nas slovnik o novy vyraz-tunel.Ty 2 roky uz s timto trapnym ancablem nejak vydrzime.Potom po nich na Hrade zbude jenom spatny dojem,zablity pisoar a nagelovane preservativy...FZ
Re: Pane Schwarzenbergu, měl byste raději Američanům říct, ať nás nepeskují a starají se sami o sebe
(Kalous, 8.5.2011 22:17:34)
Odpovědět
Občane, nějak vám chybí přehled. I v USA je řada pochybovačů. Nyní dokonce nějaký americký vlivný expolitik chce i soudně dokázat, že Bin Ládin zemřel přirozenou smrtí již před 5 roky a má na to dokumenty a svědky.
Re: Pane Schwarzenbergu, měl byste raději Američanům říct, ať nás nepeskují a starají se sami o sebe
(Jan Zeman, 8.5.2011 13:33:48)
Odpovědět
Nezdá se vám, že na synáčka kolaboranta, který získal majetek podvodem a korupcí si tenhle sprostý degenerát z páté kolony, co si nechává říkat kníže, trochu moc vyskakuje? Není čas na vysoké okno, vidle a hnůj?
Re: Pane Schwarzenbergu, měl byste raději Američanům říct, ať nás nepeskují a starají se sami o sebe
(Kalous, 8.5.2011 22:20:26)
Odpovědět
Všichni kdo mu říkají kníže, se dopouští trestného činu (masarykův zákon o zákazu používaní šlechtických titulů platí) a patří do basy!
Re: Pane Schwarzenbergu, měl byste raději Američanům říct, ať nás nepeskují a starají se sami o sebe
(orel, 8.5.2011 16:20:34)
Odpovědět
Velvyslanec Eisen že si stěžoval? Ať je rád, že si naše země nestěžovala na jeho vlastní myšlenkovou činnost:

Eisen: "Oslavme společně Mezinárodní den Romů"

http://www.romea.cz/index.php?id=detail&detail=2007_9658

"Oslavme rozmanitost, která činí život v České republice tak příjemný."

A tad: USA si stěžují na nedostatečný pokrok C/kánů

http://romea.cz/index.php?id=detail&detail=2007_9669
Re: Pane Schwarzenbergu, měl byste raději Američanům říct, ať nás nepeskují a starají se sami o sebe
(vizír reloaded, 8.5.2011 18:09:52)
Odpovědět
Jaktože za tohle vměšování do vnitřních záležitostí České Republiky už není odsud s ostudou vypovězen. Nový říšský protektor Eisen moc dobře ví že toto se nesmí. A co na to zdejší havlokolaboranti a patolízalové
... válejí se už havlové, uhlové a štětinové po zemi ve vlastních výkalech a lížou panu velvyslanci boty?
Re: Pane Schwarzenbergu, měl byste raději Američanům říct, ať nás nepeskují a starají se sami o sebe
(Stilet, 8.5.2011 19:35:21)
Odpovědět
Hele vizíre, není to nic jiného, nežli jak ten Hájek strkal čenich do záležitosti USA. Totéž činíš i ty a neustále si otíráš ten svůj ohovněný jazyk nejen o USA a Izrael, Židy, Germány ale i o jiné. Proč by ti jiní neměli k ČR a národu dělat co číníš ty nebo frank a další? Ani nevíš vizíre jak bych byl rád, kdyby ČR vystoupila z NATO a kdyby i USA vystoupilo. Ať se Europa brání sama. Zvláště stateční a hrdiní Češi. Národ vizíru a franku nestojí za to, aby za něj krváceli jiní. Jistě že i v Čechách se rodí čestní a stateční lidé, ale vizíru franku a takových lidských štěnic se rodi stonásobně víc.
Re: Pane Schwarzenbergu, měl byste raději Američanům říct, ať nás nepeskují a starají se sami o sebe
(Kalous, 8.5.2011 22:26:15)
Odpovědět
Stilete - co fantazíruješ, komu se má Evropa sama bránit? Libyi, Srbsku, Čečensku, Rwandě Burundi? Jedině by ji tak mohly přepadnout USA. Takže je asi dobře, když jsou v "jednom spolku". Kdybychom sami nebyli v NATO, hrozilo by nám nebezpečí že nás NATO přepadne, takže také dobře že tam jsme.
Re: Pane Schwarzenbergu, měl byste raději Američanům říct, ať nás nepeskují a starají se sami o sebe
(Stilet, 8.5.2011 19:45:13)
Odpovědět
To orle nedokážete pochopit, že ti Američané berou informace z českého tisku a od takových Uhlu, Kocábu, Džamil a dalších kteří si dobře, víc jak dobře z cikánského problému žijí? Kdyby ti pořád neřvali, tak v USA o cikánském problému v ČR nic neví. USA má dosti problému se svými menšinami.
Ať ten problém s cikány ti vaši "antirasisté a velehumanisté" nerozmázavají. Ale opravdu by se USA mělo už konečně zbavit toho mesiášství. Nemusíte si brát z USA vůbec příklad. Také nechápu proč tisk a TV v ČR věnuje tolik zpravodajství USA, jak před tím z SSSR. Víc by měl referovat o Eropských záležitostech předesvším sousedu. Spojené Státy jsou pro ČR vzdálené a také by tak mělo být.
Re: Pane Schwarzenbergu, měl byste raději Američanům říct, ať nás nepeskují a starají se sami o sebe
(Kalous, 8.5.2011 22:30:42)
Odpovědět
Bodejť bychom si z USA brali v lidských právech příklad - leda odstrašující. A USA se starají o lidská práva menšin po světě i u nás velmi intentivně proto, že tím kryjí to, že je velmi často porušují (spíše ale mimo své území nebo u občanů jiné národnosti).
Re: Pane Schwarzenbergu, měl byste raději Američanům říct, ať nás nepeskují a starají se sami o sebe
(vizír, 9.5.2011 13:25:00)
Odpovědět
...opět se mýlíte , právě ti američané resp ZOG(tj.sionacisté) sem nasadili všechny ty kocáby , havly a podobnou jimi placenou a řízenou chátru aby tady systematicky destabilizovala a rozkládala společnost (s pomocí západní oligarchií vlastněných medií) , a pak ještě pomlouvali naší zemi v zahraničí aby tak vědomě dali cizí okupační zlodějské teroristické zločinecké moci tzv. moral high ground aby zde následně mohli ještě více ,snadněji a bez odporu škodit terorizovat a okrádat tuto společnost (vlastně to není nic jiného než židovské know-how .. všechny ostatní agresivně špinit, pomlouvat a urážet zatímco sami sebe vydávat za zosobněné dobro)
.. je to jako kdyby si tady Hitler za protektorátu platil bandu kolaborantů rekrutovaných z lůzy ,nazval by je třeba "Chátra 38" aby co nejvíce pomlouvali a špinili tuto zemi, stát a národ a zároveň co nejvíce adorovali okupanty jakožto zosobněné dobro
Re: Pane Schwarzenbergu, měl byste raději Američanům říct, ať nás nepeskují a starají se sami o sebe
(navstevnik, 8.5.2011 21:46:17)
Odpovědět
a zase vede mineni ten cechoexpert Stillet,ten vi,jak a kam stouchat,aby ten cech konecne pochopil,ze si neumi vladnout,at drzi hubu a krok ,pak mu dobre bude,dobre,jak ,,oni"rozhodnou,
http://depetris.files.wordpress.com/2009/08/muammar-gaddafi-barack-obama-2009-7-9-16-10-51.jpg?w=640&h=426