reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Nasraný, nebo posraný Karel Schwarzenberg?

Autor: Marek Cigánek | Publikováno: 9.5.2011 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Jaké uražené spojence máte na mysli pane  Schwarzenbergu?

 

Asi jste si již všimli pravidelných sobotních hovorů z Orlíka (operativně i od jinud), kde náš arcivévoda, po vzoru Honzíka Masaryků, žoviálně a otcovsky,  jazykem blízkým svým poddaným, glosuje dění kolem nás.  Holt, co je v médiích jiným zapovězeno, velkohubost a vulgarita, rozšafnému strejci z Orlíka projde. 

Avšak tento víkend se ospalý kníže z Orlíka probudil a zjistil, že má ruku v nočníku, ne-li i v pořádném lejně. Možná totiž za svou mediální nedůslednost v postoji vůči panu Hájkovi dostal „odkudsi z neznáma“ i  pořádný kartáč. Nejde ani tak o pana Hájka samotného a o to co říká. Schwarzenberg ale plně nevyužil potenciál, jak se přes něj mediálně „povozit“ po prezidentu Klausovi, a to obvyklým způsobem, že šikovně popíchne některé osvědčené pisálky. Svou chybu ale tento víkend urychleně napravil a zadaný úkol splnil.

Ještě před týdnem se totiž Hájkovými „konspiracemi“ dobře bavil. A najednou, ze severu Afriky, vzkazuje doslova :  "Za mou kritikou je normální nasranost.  Jedna věc je, když se jedná o šíření teorií a výroků, které cvokům náleží a které každému přijdou scestné, ale tady jde o urážku spojence." Jakého spojence má pan arcivévoda na mysli? A kdo všechno má být nasraný? Odmítá, že by za jeho náhlým rozhořčením byl nátlak Spojených států. To se mu dá dokonce i věřit.  Pokud tomu ale tak je, pak se asi Spojené státy necítí být Hájkovými výroky natolik dotčeny, aby to narušovalo vzájemné spojenecké vztahy a vše je v pořádku.   Proč by zrovna pan Hájek měl urazit představitele USA a jmenovitě prezidenta Obamu, když mnoho jiných synů a dcer jeho vlastního národa,  v souvislosti s 11. zářím a prezentací Usamy bin Ladina, neskrývá pobouření, jak nestydatě je jejich představitelé vodí za nos a dělají z nich idioty. 

Pokud tedy ona změna není způsobena tlakem USA, pak se muselo přihodit něco jiného. Nabízí se několik možností:

 

·   v arcivévodovi se hnulo svědomí a učinil sebekritiku, že se včas nepostavil urážlivým Hájkovým výrokům a nezastal se všech spojeneckých sirotků a vdov

·   arcivévoda zatelegrafoval z  Konopiště, pardon, z Orlíka, že chtěl příběh o Osamovi Bin Ladinovi nechat zfilmovat (režie by se ujal renomovaný režisér V.H.) a  výtěžek z příjmů darovat na dobročinné účely. Když vyšla v tisku výzva, aby Hájek odvolal a zaslal svůj konspirační pamflet, který celému chystanému projektu značně kazí image, na adresu dětské útulny Jeho svatosti Dalajlámy - Tändzina Gjamccha, starající se o sirotky po dělostřelcích  U.S. Army, arcivévoda nejprve vyčkával a na oko dobrácky prohlašoval, že se Hájkovými výroky baví. Když ale viděl, že se jeho výzva minula účinkem, ihned se do případu vložil

·   arcivévoda obdržel tisíce dopisů od pobouřených občanů. Zvláště jednomyslné rezoluce dělníků ze závodů v čele s OKD a dále Tatry, Procter and Gamble, Coca Coly a také řada domovních aktivů nájemníků bytů společnosti RPG ho donutila konat. Pobouření občané poukazovali zejména na to, že pan Hájek svými výroky uráží našeho spojence natolik, že může ohrozit let Krtečka, prvního ryze českého astronauta,  do vesmíru

Je také možné, že jde ze strany pana ministra o jakousi svazáckou servilitu vůči USA, evokující posvátnou a nedotknutelnou úctu vůči jiné velmoci z dob minulých. Anebo, když pan arcivévoda pobouřeně řekl, že: “tady jde o urážku spojence“ měl na mysli  úplně jiného spojence, než je oficiální vláda Spojených států.  Jakého? Nějakého „odkudsi z neznáma“? To nám ale jistojistě neřekne.

Slovy klasika: můžeme s tím nesouhlasit, můžeme o tom vést spory, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat.  Ale myslet si o vás každý můžeme své.  Že pane ministře? To vás a vaše spojence doufám neurazí.

reklama
3719 čtenářů | 32 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Nasraný, nebo posraný Karel Schwarzenberg?
(Kalous, 9.5.2011 7:06:54)
Odpovědět
Holt ti Schwarzenbergové jsou věrná šlechta, pořád musí někomu oddaně sloužit - Habsburkům a Svaté říši římské národa německého, nyní je Římem Washington.
Re: Nasraný, nebo posraný Karel Schwarzenberg?
(Dan, 9.5.2011 7:51:40)
Odpovědět
Ne bilderberg ani brusel ale obama je jeho pán ??

:-)

No, možná je dobré si připomenout že Hájka okřikl i Klaus a mimo USA se ostře vymezili proti jeho výrokům i politici v Austrálii, Kanadě a Britský konzul v Praze.

Kašpar Hájek ze sebe udělal idiota před celým světem, to je celé.. :-)
Re: Nasraný, nebo posraný Karel Schwarzenberg?
(Antagón, 9.5.2011 8:06:27)
Odpovědět
Jistěže se Anglosasové ohradili, jak jinak.

Hájek je další popírač a proto půjde za katr.
A tečka!
Re: Nasraný, nebo posraný Karel Schwarzenberg?
(Kalous, 9.5.2011 9:07:18)
Odpovědět
No máš pravdu Dane - on i ten Obama je "zvolený Bilderbergy", takže by to mohlo být i obráceně - pan kníže jako člen Bilderbergz by mohl dát kartáč Obamovi. A Brusel - to je divize vedená merkelovou o jeden stupeň níže.
Re: Nasraný, nebo posraný Karel Schwarzenberg?
(JMJMVZD, 9.5.2011 10:31:43)
Odpovědět
Pan prezident pana Hájka neokřikoval, pouze upozornil, že jeho výroky nekorespondují s jeho postojem. Pan prezident si,totiž, nemůže dovolit to, co pan Hájek.Je třeba si uvědomit, že Hájek není reprezentantem republiky, jak se to někteří snaží protlačit.Pokud jde o roli kašpara, vezměte se, Dane, za ručičku s panem Schwazenberbergem,budete pěkná dvojka Kašpárků.
Re: Nasraný, nebo posraný Karel Schwarzenberg?
(Lukáš Petřík, 9.5.2011 9:03:55)
Odpovědět
Právě že čeští Schwarzenbergové byli věrní Koruně české a českému patriotismu. Například otec současného ministra.

Jen tenhle současný "Kníže" se nějak odrodil.
Re: Nasraný, nebo posraný Karel Schwarzenberg?
(Kalous, 9.5.2011 9:13:34)
Odpovědět
No pane Petřík - jste sice odborník na historii, ale nesouhlas. Před Bílou horou byli Schwarcenberkové prohabsburská šlechta, která ve spojením s katolictvím po r. 1620 dále bohatla. Co to byla Koruna Česká - tehdy již nic, na hlavu si tuto korunu dal nakrátko asi jen slaboduchý Ferdinand než ho úplně sesadili. A i v 1. republice tak jako řada šlechtických rodů si obě šwarcenberské větve rozdělily úkoly - orlická větev byla pročeská a hlubocká větev byla proněmecká. A dnešní pan kníže by měl patřit spíše než do větve orlické do té hlubocké (i když se přihlásil k rakouskošvýcarské z Murau). Takže je to mnohem složitější.
Re: Nasraný, nebo posraný Karel Schwarzenberg?
(pekař, 9.5.2011 14:11:52)
Odpovědět
Předkové našeho Knížete Pána se poprvé objevují v Čechách za husitských válek, kdy se proslavili hrdinným útěkem od Domažlic a Tachova. Za odměnu jim pak císař Zikmund propůjčil léna v Čechách. Je stopro pravda, že to vždy hráli na více stranách a ani náckové jim nesmrděli. Vždycky se bavím, když novodobí humanisté řeší pracovní tábor v Letech, aniž by tušili, kdo ho zřídil a provozoval... Na druhou stranu, na to, že se jeho předkové tisíc let vrabčili jenom mezi sebou, tak je ještě pašák. Dějiny znají daloko větší a urozenější degenty.
Re: Nasraný, nebo posraný Karel Schwarzenberg?
(Stilet, 9.5.2011 17:24:46)
Odpovědět
No pekaří, oni ti náckové nesmrděli ani mnoha poválečným českým vlastenecum.
Sakra proč chyby vidíte jen na těch jiných? I to co je běžné i v Čechách a denně se s tím setkáváte?
Re: Nasraný, nebo posraný Karel Schwarzenberg?
(Stilet, 9.5.2011 15:19:15)
Odpovědět
Kalous a kdo byli tvojí předkové v třebas v sedmnáctém století, nebo za Husitských válek? Víš jistě že si také nikdy nic nenalouipili.
Re: Nasraný, nebo posraný Karel Schwarzenberg?
(Kalous, 9.5.2011 20:38:34)
Odpovědět
Náhodou to Stilete vím - mám rodokmen od začátku 17. století. V té době se mí předkové věnovali řemeslům - švecové, dýmkaři, zedníci. Jen jeden byl žoldák ve službách nějakého německého prince - nevím jestli si něco nenaloupil, ale asi moc ne.
Re: Nasraný, nebo posraný Karel Schwarzenberg?
(vizír, 9.5.2011 13:14:55)
Odpovědět
Oni to ti Schwarzenbergové prostě a jednoduše hráli na obě strany, jedni šli na ruku nacistům ,ti druzí Benešovi a čekali jako to dopadne , s tím že až to skončí tak ti kteří budou na straně vítězů pomůžou ze šlamastiky těm druhým
... jenže Beneš to prokoukl a po válce jim vystavil účet všem.
Re: Nasraný, nebo posraný Karel Schwarzenberg?
(Stilet, 9.5.2011 17:21:18)
Odpovědět
Dodnes je to v Čechách běžné vizíre a to i mezi plebsem. To jen komouši nevěřili nikomu, kdo měl v příbuzentvu "reakcionáře". Někdy i v takových případech udělaii vyjímku. Znal jsem i bývalé továrníky kteří zastávali různé funkce. Co by jsi tomu řekl vizíre, že i třebas sourozenci můžou být politickými protivníky a být k sobě nepřátelé? Politika rozděluje i celé rodiny. Dokonce se i mezi sebou vraždí. Proč by šlechta měla být jiná a k tomu vždy v jiné době.
Re: Nasraný, nebo posraný Karel Schwarzenberg?
(Stilet, 9.5.2011 15:15:38)
Odpovědět
Zajisté Kalous. Šlechta vždy sloužila státu ať to byl třebas monarcha. I Český král měl ve svém znaku heslo "Sloužím" neboť i ti panovníci sloužili státu na rozdíl od volených "demokratických" politiku z řad plebsu. Nepotřebovali státní kasu rozkrádat ve svůj prospěch a na své konto.
Re: Nasraný, nebo posraný Karel Schwarzenberg?
(suk, 9.5.2011 7:39:12)
Odpovědět
Jestli se jeho blahorodí připosralo, tak to není taková katastrofa. Určitě vždy dobré PAMPERS zabránily nejhoršímu! Je třeba býti vždy připraven! V tom tkví tajemství úspěchu!
Re: Nasraný, nebo posraný Karel Schwarzenberg?
(Felix, 9.5.2011 8:39:46)
Odpovědět
To nevím, zda nas.aný nebo pos.raný, ale rozhodně hloupý. Uvažujte: Jde celkem o prkotinu a my máme to štěstí, že se mluvka prozradil. Kdyby to byl darebák velkého formátu, tak drží hubu. Ale on hubu neudrží, napřed plácá to, dostne z Moskvy instrukce a plácá zase to. Hlupáček. Víme, kdo jsi: kolaborant.
Re: Nasraný, nebo posraný Karel Schwarzenberg?
(Radek, 9.5.2011 10:09:05)
Odpovědět
Autor rádoby vtipným útokem na ministra zahraničí hájí neobhajitelné. Komu posloužil Hájek svým výrokem ? Uvědomuje si, že je politikem a diplomatem ve službách České republiky ? I kdyby ten jeho blábol byl stokrát pravda, jako diplomat je povinen i s pravdou zacházet tak, aby nepoškozoval zájmy státu !!

Mylím, že Hájek to chápe, přesto jednal, jak jednal. Tedy v rozporu se zájmy České republiky. Reakce ministra zahraničí je nejmínější možná, ale spíše neúměrně mírná.. Celá věc má pravděpodobně daleko závažnější pozadí, než může běžně informovaný občan dozřít, ale na rozdíl od pana Hájka nebudu zapřádat teorie o propojenosti jistých vysoce postavených osob na Rusko .. i když jsa řadový občan bych na rozdíl od vicekancléře klidně mohl..

Jisté je, že zahraniční politika České republiky není pevně v rukou ministra zahraničních věcí a Klaus prostřednictvím Hájka hájí zájmy Bůh ví čí ..
Re: Nasraný, nebo posraný Karel Schwarzenberg?
(Felix, 9.5.2011 10:18:33)
Odpovědět
Díky za exhibici zvrácenosti: Hájek proti ČR, kníže ve prospěch ČR. Ano, tak to hodnotili i v Moskvě, tak to hodnotí soudruzi i dnes.
Re: Nasraný, nebo posraný Karel Schwarzenberg?
(Radek, 9.5.2011 10:35:49)
Odpovědět
Felixi odpověz jenom na jednu otázku: "komu prospěl Hájek svým výrokem ?"
Re: Nasraný, nebo posraný Karel Schwarzenberg?
(Stallker, 9.5.2011 12:16:18)
Odpovědět
Svobodě slova proti politické korektnosti...
Re: Nasraný, nebo posraný Karel Schwarzenberg?
(radek, 9.5.2011 12:47:14)
Odpovědět
A jak proím tě prospěl svobodě slova ? Svobodě slova měl prospět za totáče..

Já mu neberu svobodu slova, ale jako člen týmu, který buduje image České republiky a má za úkol držet linii české zahraniční politiky je povinen spolupracovat s tímto týmem..

Tyto názory ať si hlásá, ale ne jako vicekancléř.. Zaslouží si okamžitého padáka !!

Jak by s ním asi v této chvíli naložil jeho vzor generál Pinochett ?? Upřednostnil by svobodu slova, nebo zájem a stabilitu státu ..

Zde se měří dvojím metrem na tomto portálu ..
Milý Radku, hned v první větě jsi to trefil! Přesně to Hájek udělal, vyjádřil svůj názor vzhledem k dnešní formě a obsahu totáče. Nebo všechno, co prohlásí šašek Obama nebo jiná nakoupená persóna administrativy USA na základě direktiv jejich principálů, je třeba povinně s jásotem oslavovat a je zakázáno používat vlastní hlavu a zdravý rozum? Však se brzy ukáže, k jakým cílům bude tato mediální masáž dál sloužit.
Re: Nasraný, nebo posraný Karel Schwarzenberg?
(Felix, 10.5.2011 10:10:17)
Odpovědět
Rád odpovím: Prospěl každému, kdo poctivě hledá pravdu a snaží se podle ní žít.
***
A na to jste se mě neptal, ale odpovím i na to: Komu prospěl kníže? Kolaborantům s ideology.
A komu prospěl pan Obama? Ideologům.
Kdo to je ideolog? To je každý, kdo je přesvědčen o svém názoru a odmítá každého, kdo poctivě hledá pravdu a snaží se podle ní žít. Protože je přesvědčen. Např. Šiklová, Tydlitátová. Odmítá např. Hájka. Hledajícího a metodicky pochybjícího Hájka.
***
Dodatek: Mravně nejhorší jsou kolaboranti, nejvíc škodí ideologové.
Re: Nasraný, nebo posraný Karel Schwarzenberg?
(JMJMVZD, 9.5.2011 10:47:38)
Odpovědět
Radku, odkdy je pan Hájek politikem a dokonce diplomatem ve službách České republiky? Pokud vím, tak je pouhým úřeníkem ve službách kanceláře prezidenta České republiky. Z tohoto titulu si může říkat co chce, je to soukromá osoba a nevyjadřuje prezidentovy názory.
Re: Nasraný, nebo posraný Karel Schwarzenberg?
(Radek, 9.5.2011 12:01:43)
Odpovědět
Co je to za nebetyčnou pitomost ? Jestli jsi žák základní školy, který ještě neměl občanskou nauku, tak si počkej na příslušnou látku, učitel ti to vysvětlí .. Já ti mohu jenom položit pomocnou otázku k zamyšlení .. Z jakých peněz je tento - jak ty píšeš úředník - placen ? Kancelář prezidenta republiky nemá v popisu práce hájit zájmy státu ??
Re: Nasraný, nebo posraný Karel Schwarzenberg?
(Čtenář 1, 9.5.2011 12:35:04)
Odpovědět
Radku, je to zbytečné na tomto portálu většině něco slušnou formou vysvětlovat, vulgarita autorů článků a následně většiny diskutujících hovoří za vše.....nejlepší ještě na tom je, že kdosi se pasuje do role historiků,kteří ale zřejmě ještě studovali dějiny vykládané komunisty...
Re: Nasraný, nebo posraný Karel Schwarzenberg?
(Radek, 9.5.2011 12:40:49)
Odpovědět
No já jsem zděšen úrovní novinářů.. oni mají být hlídacími psy demokracie .. ale člověk vidí jenom nevzdělané, tupé, arogamntní, namyšlené jedince, kteří mají potíže s elementární logikou. Kmému zděšení se jedná většinou o mladé lidi ..
K vulgaritě
(M.Cigánek, 9.5.2011 14:53:27)
Odpovědět
K té vulgaritě. Jak jste si jistě všiml, ona vulgarita byla použita jen a pouze proto, že náš ministr zahraničních věcí se takto vulgárně vyjádřil. To, že pak někdo pracuje s doslovnými citacemi a tyto citace následně v textu přechyluje, není vulgarita. Doporučuji si na vulgaritu raději stěžovat přímo v Černínském paláci.Já o tom již vážně uvažuji. Jako mediálně a diplomaticky exponovaná osoba dělá ostudu České republice spíš pan ministr svým slovníkem.
P.S.Ukazuje se přesně to, na co jsem v článku poukázal:"..co je v médiích jiným zapovězeno, velkohubost a vulgarita, rozšafnému strejci z Orlíka projde."
Re: Nasraný, nebo posraný Karel Schwarzenberg?
(Stilet, 9.5.2011 17:30:29)
Odpovědět
Ani obyčejný člověk z řad plebsu nesmí být takoví sprosťák aby hrbatého nazýval hrbáčem. Češi by měli být rádí, že mají ve vládě příslušníka staré šlechty a slušného člověka na rozdíl od všech ostatních politiku a to ze všech pol. stran. I socdemáku jež jsou křivácí a lháří oravdu výstavní, což český plebs nevidí, vidět nechce a nechce vědět.
Re: Nasraný, nebo posraný Karel Schwarzenberg?
(vizír, 9.5.2011 18:42:20)
Odpovědět
Zloděj a zemský škůdce není nikdy slušný člověk.
Re: Nasraný, nebo posraný Karel Schwarzenberg?
(Stilet, 10.5.2011 14:47:43)
Odpovědět
Kdo by to do tebe vizíre řekl, že dokážeš být tak sebekritický? Ale nepřeceněj se. Jsi škůdce sice veliký, ale jen lokální a né zemský i když se o to tak snažíš. Že by za tvé škudcovství a zlodějiny také mohlo světové židovstvo?
Re: Nasraný, nebo posraný Karel Schwarzenberg?
(Kalous, 10.5.2011 13:26:27)
Odpovědět
Skutečně jsme z knížete nadšení, nejvíce když v parlamentu spí. Škoda že jak kdysi nenavrhl zase někdo na presidentku ČR vaši Maddeleine Allbright, aby nám tu prohloubila demokracii (posledně ji za sebe navrhoval zejména V. Havel), zatím dala přednost Kosovu a na telekomunkačních sítích tam vyděla stylem a la Gross asi 30 milionů dolarů. Holt jeden má Becherovku, druhý Lucernu, třetí naftové a důlní společnosti, čtvrtý komunikace ... samý slušný člověk a vítěz anket nejoblíbenější politik.