reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Podrobný popis toho, co se stalo cikány zbitému, mučenému a znásilněnému Patrikovi

Autor: Petr Pakosta | Publikováno: 12.5.2011 | Rubrika: Ostatní
Ilustrace

 

Níže najdete text, jehož autorem je můj kolega ze Senátu Jaroslav Doubrava. V jeho kraji se stal případ, kdy dvojice cikánů napadla dvanáctiletého chlapce, brutálním způsobem mučila a způsobila mu vážnou újmu na zdraví tělesném i duševním. Co mě děsí, je to, že podobné jednání cikánské menšiny se stává čím dál běžnější - vzpomeňme například jejich řádění v Novém Bydžově.

Evropská unie nás kárá za to, že je málo integrujeme do společnosti, málo se o ně staráme, málo jim dáváme. Možná bychom měli předsedovi evropské komise Barrosovi poslat nějakou typickou integrující se rodinu do podnájmu, dva hlavní Evropani Merkelová a Sarkozy by jistě něco takového také uvítali.

Řešíme důchodovou reformu, počítáme, kolik pracujících osob bude v roce 2050 připadat na jednoho důchodce, ale černou díru, do které házíme sociální dávky pro naše milé nepřizpůsobivé spoluobčany, neřešíme. Naopak jim dáváme větší a větší prostor pro jejich řádění. Vadí mi to. Vadí mi to i v kontextu změn, které připravuje ministr Drábek pro zdravotně postižené. Tam se mají šrouby utahovat.

Jako člen zákonodárného sboru bych s tím jistě něco měl dělat. Jenže si připadám jako bojovník s větrnými mlýny. Ono se (mimo jiné) jedná o nezanedbatelnou voličskou skupinu.

Petr Pakosta

www.pakosta.cz

 

Článek k tématu v Litoměřickém deníku najdete ZDE

 

Naše menšina, to je síla

Překvapilo mě, že ve čtvrtek vynesl odvolací Vrchní soud v Praze rozsudek, podle kterého sedmnáctiletý cikán z Krupky nepůjde sedět na 10, ale jenom na 5 let do vězení. Nebyl uznán vinným za rasově motivovaný pokus o vraždu, znásilnění, vydírání a loupež. Dopustil se "jenom" vydírání a znásilnění.

Považuji to za lidské i profesní selhání vrchního soudu. Jsem rozhořčen tím, jak se soudní vrchnost vypořádala s rasistickým vražedným útokem.

On totiž vrchní soud za takovou "maličkost" nebude přece cikánského vraha soudit jako vraha. Přitom sedmnáctiletý cikánský útočník ještě s jedním mladším cikánským klukem málem ukopali k smrti dvanáctiletého chlapce jen proto, že ho náhodně potkali, a proto, že "byl bílej". Jen shodou štěstěny chlapec přežil.

Jenom IQ 111 mu pomohlo, že se zorientoval a došel si pro pomoc. Chlapec byl mlácen, kopán, sexuálně zneužit, okraden. Trestní senát ústeckého krajského soudu správně posoudil tento útok jako rasový, a jako pokus o vraždu.

Bohužel, vrchnost v Praze má jasno. Když obětí není Rom nebo cikán, ale je naopak útočníkem, raději případ posuzovat opatrněji, aby se o vrchnosti neřeklo, že je proticikánsky zaměřena, a nelétali potom na koštěti kolem vrchního soudu aktivisté za všelijaká práva s bičem v barvách EU.

Dvanáctiletý chlapec měl tu "smůlu", že do něho oba útočníci nebodali. Protože v takovém případě se lépe prokazuje, že bylo jen shodou náhody, že rána nožem nešla kousek vedle - a přišla by smrt. Když "pouze" do něho velmi dlouho kopou a mlátí ho, raději mávne soudní vrchnost rukou, a smete pokus vraždy ze stolu?

Jo, kdyby chlapce skutečně ukopali k smrti, a zemřel by na vnitřní krvácení, to by asi cikánskému útočníkovi trest příliš nesnížili...
Naskýtá se závažná otázka. Jak dlouho a kam až budeme této komunitě ustupovat?!

Tak totiž hodnotí rozhodnutí vrchního soudu mnoho občanů na severu Čech. A já také.

Jaroslav Doubrava, senátor Parlamentu ČR

Téměř doslovný přepis výroku předneseného předsedkyní trestního senátu v listopadu 2010:

"...dne 29. 4. 2010 v době od 13.00 hod. do 16.30 hod. poblíž nádraží ČD Bohosudov v obci Krupka ... jej odvedli k Unčínskému potoku a odsouzený pod pohrůžkou zbití jej donutil, ač věděl, že je mu 12 let, aby si klekl a sál mu pohlavní úd, také štípl nezjištěnými kleštěmi poškozeného do malíku ruky proto, že nechtěl i jeho nezletilému spolupachateli sát pohlavní úd. Nakonec to ze strachu poškozený učinil a musel spolknout jeho ejakulát, následně mu nařídili, aby se plazil, svlékl do slipů a vlezl do potoka, kde musel dělat kliky, stojky, po první stojce jej kopli do hlavy, aby další udělal o kus dál. Nařídili mu vylézt na můstek vysoký 150 cm, strčili ho a on spadl do potoka...
na okraji pole mu odsouzený nařídil, aby běžel, zakopl a upadl na zem, tak i dvakrát učinil, nejméně třikrát chlapce vzali za ruce a nohy, rozhoupali a z výšky ho nechali dopadnout na zem. Poškozený musel nejméně dvakrát zvednout dřevěnou desku 1 x 1 m, tloušťky 2 cm, váhy 1,5 kg a pustit si ji na hlavu, podráželi mu nohy...

následně v úmyslu jej usmrtit ho společně fyzicky napadli střední až velkou intenzitou tak, že jej bili pěstmi, šlapali na něj, kopali do žeber, hlavy a dalších částí těla, v průběhu napadení se jej mladší útočník zeptal, "zda ví, co dělal Hitler za války s cikány v koncentráku, že to budou dělat s ním, protože je bílej, "musel se opřít o strom, sundat si slipy a tepláky a švihali ho páskem s kovovou sponou na holé části těla i do zad, udeřili jej klackem do zad a tímto jednáním poškozenému způsobili zlomeninu 7. žebra vpravo se zavzdušněním pravé pohrudniční dutiny, nalomení 10. žebra vlevo se zakrvácením levé pohrudniční dutiny, trhlinu sleziny s krevním výronem, pohmoždění levé ledviny, pohmoždění břišní slinivky a jater, tržnězmožděnou ránu pravé čelně-temenní krajiny hlavy, mnohočetné pohmožděniny trupu, hlavy i končetin, při pohmoždění svalů prodělal i mírnější formu tzv. crush syndromu... Musel být hospitalizován od 29. 4. 2010 do 13. 5. 2010 v Masarykově nemocnici v Ústí nad Labem, z toho 10 dnů na jednotce intenzivní péče...

Také prodělal akutní reakci na stres, která přešla v poruchu přizpůsobení a posttraumatickou stresovou poruchu ... i v současnosti musí pravidelně užívat antidepresiva..."

www.pakosta.cz

reklama
8240 čtenářů | 74 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Podrobný popis toho, co stalo cikány zbitému, mučenému a znásilněnému Patrikovi
(Stilet, 12.5.2011 0:26:21)
Odpovědět
Zaručeně se zase příhlásí ten imbecil Josef Brožek a bude tady zase přežvykovat to své hovadsko-idiotské desatero o českém rasismu.
Re: Podrobný popis toho, co stalo cikány zbitému, mučenému a znásilněnému Patrikovi
(felix.julec, 12.5.2011 9:09:43)
Odpovědět
STILETE máš ho tam magora.Jestli to není jen nějaká provokace,aby se rozproudila diskuze.Pořád se mi nechce zdát,že by ty prdy myslel někdo průměrně vzdělaný vážně.
Re: Podrobný popis toho, co stalo cikány zbitému, mučenému a znásilněnému Patrikovi
(Stilet, 12.5.2011 14:40:14)
Odpovědět
No jo no, to je idiot Brožek. Není schopen pochopit, že ty jeho slinty jsou idiotské a že ničeho s ními nedosáhne.
Ale že je to idiot výstavní !
Re: Podrobný popis toho, co stalo cikány zbitému, mučenému a znásilněnému Patrikovi
(Petr 2, 14.5.2011 8:15:06)
Odpovědět
Teda kluci,jak vás již delší dobu pozoruju,tak bych měl pro vás dobrej nápad:dejte si sraz někde v hospodě a přestaňte si vylejvat játra před národem !!
Re: Podrobný popis toho, co stalo cikány zbitému, mučenému a znásilněnému Patrikovi
(vizír, 12.5.2011 1:03:45)
Odpovědět
Vrchní soud nepodporuje cigánský terorismus a nenávistnou antičeskou rasisticko fašistickou agendu ze strachu z nějakých aktivistů ale proto, že je prolezlý havlisty a řízený jistým Knoetigem jistého nečeského původu .
Re: Podrobný popis toho, co stalo cikány zbitému, mučenému a znásilněnému Patrikovi
(Karlos, 12.5.2011 1:11:04)
Odpovědět
Nevíte někdo, jak se jmenoval ten soudce?
Re: Podrobný popis toho, co stalo cikány zbitému, mučenému a znásilněnému Patrikovi
(Karell, 12.5.2011 4:26:58)
Odpovědět
Nic nového pod sluncem. Tohle dělalo gestapo a esesáci Römům, Židům i Čechům a dalším lidem ve všech zemích, které Němci obsadili. A komunisti se takhle chovali ve věznicích v SSSR a v celém východním bloku.
Re: Podrobný popis toho, co stalo cikány zbitému, mučenému a znásilněnému Patrikovi
(ktk, 12.5.2011 6:13:48)
Odpovědět
Karle, asi ušlo tvé pozornosti, že tady nemáme gestapáky, ale cigány, kteří si jsou jistí, že jim prostě projde všechno,protože ten, kdo se ozve je okamžitě pasován na rasistu.
Re: Podrobný popis toho, co stalo cikány zbitému, mučenému a znásilněnému Patrikovi
(Kalous, 12.5.2011 7:25:14)
Odpovědět
A Britové se takto chovali ke komunistům v Německu v letech 1945-47 a i nyní se tyto metody užívají v Iráku a na Quantánamu, možná i jinde.
Re: Podrobný popis toho, co stalo cikány zbitému, mučenému a znásilněnému Patrikovi
(Miloš, 12.5.2011 12:58:15)
Odpovědět
Povrchní vidění světa, cynismus, absence faktů, atd., avšak velmi dobrý rezervoár hrubostí a nadávek, že? Je to jasné, pan Kalous je nakaženým neomarxistou.
Re: Podrobný popis toho, co stalo cikány zbitému, mučenému a znásilněnému Patrikovi
(Kalous, 12.5.2011 13:05:07)
Odpovědět
A vy pi.tomec. Faktů všady je - stačí si je najít a přečíst.
Re: Podrobný popis toho, co stalo cikány zbitému, mučenému a znásilněnému Patrikovi
(Stilet, 12.5.2011 14:13:55)
Odpovědět
Karell, kéž by to ti cikání zopákli na vás. Bylo by to spravedlivé.
Re: Podrobný popis toho, co stalo cikány zbitému, mučenému a znásilněnému Patrikovi
(Jossef, 12.5.2011 4:31:36)
Odpovědět
Četli jste ty sr-čky Hnutí pro život proti Hegerovi a proti potratům? Hnutí pro život je banda fanatických,bezcitných sektářů,kteří porušují B-ží slovo!V dětských domovech je v Česku třicettisíc dětí bez domova a bez rodin.A ten dobytek by u nás chtěl zákazat právo na interupce!Hnutí pro život je psychopatická banda zločinců bez svědomí.
Re: Podrobný popis toho, co stalo cikány zbitému, mučenému a znásilněnému Patrikovi
(Antagón, 12.5.2011 7:10:27)
Odpovědět
Isteže vám ako židovi bude vadiť kresťanské "hnutí pro život".
A zabalíte to do súcitu o "sirotky v domovoch".

Zistite si radšej skutočný stav záujmu a podmienok pre adopcie a NPP.
Shalom lecha!
Re: Podrobný popis toho, co stalo cikány zbitému, mučenému a znásilněnému Patrikovi
(Maftík, 12.5.2011 8:41:55)
Odpovědět
Aha, takže nejlepší prevence proti požárům je vykácet všechny stromy. Vlastně bychom se měli úplně přestat množit a raději vymřít, pak bychom mohli dětské domovy úplně zrušit.

Běžte si dát studenou sprchu, a rychle.
Re: Podrobný popis toho, co stalo cikány zbitému, mučenému a znásilněnému Patrikovi
(Kalous, 12.5.2011 11:07:42)
Odpovědět
Ano - dětských domovů by mělo být co nejméně, vznikají díky nezodpovědnosti matek nebo rodičů, kteří vědomně rodí nechtěné děti či se o ně ihned přestanou starat - tak ať je nerodí. Někde jsem četl, že jen péče o odložené romské děti přijde stát na více než 1 mld Kč.
Re: Podrobný popis toho, co stalo cikány zbitému, mučenému a znásilněnému Patrikovi
(Dítě, 12.5.2011 13:05:59)
Odpovědět
Z "ať je nerodí" je třeba vyvodit "ať přestanou nezodpovědně sexovat". Čímž se samozřejmě nemyslí, že by měly začít užívat umělou antikoncepci, která ke skutečné zodpovědnosti v žádném případě nevede.
Re: Podrobný popis toho, co stalo cikány zbitému, mučenému a znásilněnému Patrikovi
(nep, 12.5.2011 14:00:57)
Odpovědět
Nevím, jak přímo souvisí interupce a dětský domov. Když opominu znásilnění, tak ve zbytku případech je nechtěné početí naprostá nezodpovědnost, za kterou si ale každý musí nést následek sakra! A v dětských domovech nejsou jen nechtěné děti, ale také děti, kteří o rodiče například doslova "přišly". Nepleťte jablka hrušky.
Re: Podrobný popis toho, co stalo cikány zbitému, mučenému a znásilněnému Patrikovi
(Stilet, 12.5.2011 14:27:43)
Odpovědět
Jossef ani vám nedochází, že za ty dětičky v Dětských Domovech nenese zodpovědnost stát, ale ty matičky. Aborty počty dětiček v Dětských Domovech nesníží. Co je státu do souložení občanu? Nechť ty matičky souloží se svýmí partnery tak aby neotěhotněli. Není to vůbec nic těžkého. A státu do toho vůbec nic není.
Co všechno vy v by jste nechtěli od státu? Nechtěli by jste také aby vám stát platil za každou soulož? Přece platíte daně, tak ať stát vám zacáluje i to souložení. No né?
Pokud chcete aborty, tak si ty zákroky plaťte za své a nechtějte aby vám to platil stát.
Re: Podrobný popis toho, co stalo cikány zbitému, mučenému a znásilněnému Patrikovi
(Josef Brožek, 12.5.2011 8:25:52)
Odpovědět
Definice českého rasismu
1) Český rasista je přesvědčen o svém slovanském původu a to často i přes to, že jeho rod zde není déle než většina rodů zde žijících Romů
2) Český rasista je přesvědčen, že například pokud mu černoši nevadí, tak přeci nemůže být rasista, když nemá rád „jen“ Romy
3) Český rasista je ochoten obhajovat mašírování fašistů, zvláště, když je pochod protiromský
4) Český rasista je ochoten uznat, že někteří Romové možná nejsou tak špatní-(odvolává se sarkasticky pouze na jednotky procent), ale to mu nebrání v tom, aby o Romech stále mluvil jako o určité skupině „jiných“ lidí.
5) Český rasista se domnívá, že jestliže neexistuje pojem romská rasa, nemůže být za nenávist k Romům považován za rasistu
6) Český rasista vysvětluje svou rasistickou nenávist vůči Romům jako následek „špatných zkušeností s tímto etnikem“
7) Český rasista je přesvědčen, že Romové by se měli vrátit tam, odkud přišli. On sám však neví odkud pochází a rozhodně o návratu například do Mongolska neuvažuje.
8) Český rasista se považuje za vlastence, je hrdý na to, že je Čech. Pro Česko však nikdy nic vyjímečného neučinil a kdyby se narodil například na Islandu, byl by hrdý na to, že je z Islandu, protože se tam přeci narodil…
9) Český rasista dělí kriminalitu na romskou a neromskou, je pro něho důležité znát etnickou příslušnost pachatele, aby v případě romského viníka mu odpadl pocit, že příslušník jeho národa něco spáchal
10) Český rasista vytváří pojem „romská otázka“ tím, že dělí Čechy na Romy a neromy. Jediným řešení Romské otázky se tak stává likvidace onoho českého rasisty..
Re: Podrobný popis toho, co stalo cikány zbitému, mučenému a znásilněnému Patrikovi
(Pavel, 12.5.2011 9:16:56)
Odpovědět
Zajímavé, ale nechápu kam tím míříte? Je to jenom věc názoru. Na rasizmu nevidím vůbec nic špatného.
Re: Podrobný popis toho, co stalo cikány zbitému, mučenému a znásilněnému Patrikovi
(madar, 12.5.2011 10:53:26)
Odpovědět
panu brožkovi ještě cikáni nic neukradli, ano ho žádný z nich nepřepadl a nezbil. Je to typický bulík, hodnotící vše z povzdálí, protože kdyby měl bydlet kdekoli v dosahu hlučné menšiny, tak se bleskově přestěhuje. Kromě jiného soudím, že je to možná zaměstnanec nebo dokonce šéf nějaké parazitické agentury, dobře se živící na podobném tematu
Re: Podrobný popis toho, co stalo cikány zbitému, mučenému a znásilněnému Patrikovi
(alfa27, 12.5.2011 14:03:59)
Odpovědět
No krom toho,že jste hlupák, který nechápe, že lidem obecně vadí,aby svou prací živili jiné a ještě se jim těmi živenými dostávalo nadávek nebo kopanců tak jste zcela mimo i argumentačně.
ad1)To přesvědčení je správné,rody nynějších cikánů na naše území přišly až po 2.světové válce. Před válkou v českých zemích žilo cca 30 000 cikánů a jen málo z nich válku přežilo.Ad2)To je zcela logický argument. Rasistovi vadí lidé protože mají jinou barvu pleti.Ten komu vadí někdo proto,že na něm parazituje rasista není. Cikáni nemají vůli pracovat a vzdělávat se. Vietnamci právě naopak,proto nerasistům Vietnamci nevadí.ad3)To je vaše lež.Nevšiml jsem si podpory těchto skupin v obyvatelstvu,rozhodně je menší než v jiných zemích.Pravdou ale je,že nemají Češi potřebu cikány ani bránit,protože jsou povětšinou stejná líná tupá a sfetovaná svoloč jako náckové.Ad4)No o tom to právě je, to je důkaz, že nejde o rasismus.Zobecňování je lidské. Tak jako se říká, že Číňani jsou pracovití, i když mezi nimi je určitě i nějaký lenoch, tak se říká ,že cikáni se práci vyhýbají,i když mezi nimi je určitě i nějaký dříč.Když se vás někdo zeptá zda pták létá,odpovíte kladně,i když nějací ptáci nelítají.ad5) takhle nikdo nepřemýšlí. To je právní terminus technicus a váš blábol.ad 7) No to pravda je a je pravda,že tu špatnou zkušenost má. Není to ovšem chyba toho,kdo má špatnou zkušenost,ale toho kdo mu tu špatnou zkušenost způsobil.Obecně vzato. Ne všichni pitbullové koušou,ale radši se mu vyhnu,když ho vidím courat po ulici.Ad 7) Češi rozhodně z Mongolska nepochází,to se na nich hned pozná. Historicky jsou v této kotlině hodně přes tisíc let a jsou mixem evropských národů,stejně jako každý jiný v Evropě.Ad8)Že by byli Češi přepjatí vlastenci jsem si nevšiml. Průměrný Čech dělá pro svou vlast to co průměrný Němec,Polák...žije,pracuje,odvádí daně a neparazituje na jiných.ad 9)kriminalita romská a neromské-no je dobré vědět, kde nás bota tlačí a proč se tomu bránit,když chceme Romům pomáhat s prevencí. Ale někomu se to nelíbí.Že by jen proto, aby byla pravda zametena pod kobereček? Ad10) dobrý nápad, trochu rasistická,že. Jen mi řekněte z čeho by žil cizopasník,když zahubí svého hostitele. Likvidace "českých rasistů" je noční můrou romských pobíračů dávek.
Re: Podrobný popis toho, co stalo cikány zbitému, mučenému a znásilněnému Patrikovi
(Stilet, 12.5.2011 14:37:55)
Odpovědět
Alfo, těch 30.000 cikánu žilo v celé ČSR, né jen v Českých zemích. Za svého dětství jsem viděl jen dvakráte kočovné cikány. Dnes žije snad v každé vesnici několik cikánu. Na Západním Slovensku žijí usedlí cikání už dlouho. Mají své vlastní domy. Chovají se poměrně slušně. Na Východním Slovensku to už je zvěř, která se táhne do ČR, neboť jím ten stát poskytuje ohromné výhody a oni můžou beztarostně dělat dětičky.
Ten Brožek je postižený debilitou. Zřejmě nežije v ČR a o cikánech vůbec nic neví. Pokud žije, tak se zaručeně válí v nějakém tom úřadě pečující o blaho cikánu a tak mu jde i o jeho chleba. Nebýt cikánu, musel by se živit nějakou poctivou prácí.
Re: Podrobný popis toho, co stalo cikány zbitému, mučenému a znásilněnému Patrikovi
(Omyl, 12.5.2011 16:35:25)
Odpovědět
Ano Alfo, máte plně souhlasím s Vašimi argumenty. Musím pouze předeslat, že problém přesídlování této komunity do tzv. území českých zemí začalo svůj velký začátek v době po roce 1970 s tehdejším prezidentem panem Husákem, který po vzoru sociálního inženýrství, které v SSSR nejvíce uplatňoval pan Čukašvili - Stalin, přesidloval ze Slovenska tyto občany do oblasti tehdejšího těžkého průmyslu - Severní Morava, Čechy atd..
Nemluvím zde o o slovech typu národ, rasa apod. - tyto slova vznikla uměle s průmyslovou revolucí v době 19. století a svou definicí sloužily k vytvoření hranic mezi lidmi, zejména na začátku měly chránit jednotlivá odlišná ekonomická území před okolím.
Re: Podrobný popis toho, co stalo cikány zbitému, mučenému a znásilněnému Patrikovi
(Kalous, 12.5.2011 17:25:47)
Odpovědět
Skutečně Omyl. Romové se do Čech a na Moravu stěhovali od konce války (zde jich bylo necelých 500). Tzn. že se jich sem dostalo významné množství už v 50. letech, dobrovolně i cíleně. Pamatuji, jak v zloženém místním JZD party Romů vykopaly velmi rychle všechny výkopy pro základy, studny a vodovody, nyní by to dělali Ukrajinci. V 70. a 80.letech se strana a vláda snažila povinně přidělenými kvotami Romy rozptýlit ze Slovenska k nám, rozumné obce a města se ubránily. Asi polovina Romů se sem dostala až po r. 1989 díky sametu a lepším sociálním výhodám. Ty uvedené teorie o národu, rase a etniku jsou pěkné blbosti ničím v historii nepodložené - jen v tom 19. stol. se ty "porobené národy" více aktivovaly a využily válečné situace kolem 1. svět. války a vymanili se z vlivu poražených (celá Osmanská říše, císařství R.U...)
Re: Podrobný popis toho, co stalo cikány zbitému, mučenému a znásilněnému Patrikovi
(Dough Badman, 12.5.2011 21:30:51)
Odpovědět
Brožku, víte jak jste hloupý ? Ne ? Tak si po sobě přečtěte ty vaše nesmysly.
Re: Podrobný popis toho, co stalo cikány zbitému, mučenému a znásilněnému Patrikovi
(Karkulka, 12.5.2011 21:59:55)
Odpovědět
Brožku, jděte do pryč i s těmi svými hlubokými myšlenkami!
Re: Podrobný popis toho, co stalo cikány zbitému, mučenému a znásilněnému Patrikovi
(tamia12, 13.5.2011 21:26:53)
Odpovědět
debile korunovanej
Re: Podrobný popis toho, co stalo cikány zbitému, mučenému a znásilněnému Patrikovi
(whaler, 12.5.2011 8:36:15)
Odpovědět
Ha, Stillet měl pravdu. Idiot Josef Brožek znovu na scéně.
Teda tohodle vola bych chtěl vidět. Nemáte k dispozici někdo jeho foto?
Re: Podrobný popis toho, co stalo cikány zbitému, mučenému a znásilněnému Patrikovi
(Karkulka, 12.5.2011 22:02:21)
Odpovědět
Vůl je aspoň k tahu nebo se dá zbaštit, ale jak použít Brožka?
Re: Podrobný popis toho, co stalo cikány zbitému, mučenému a znásilněnému Patrikovi
(Eremos, 12.5.2011 9:06:19)
Odpovědět
Z popisu trestného činu a z lékařské zprávy o zdravotním stavu postiženého zcela jednoznačně vyplývá závažné pochybení soudu ve výši trestu. Skandální.
Re: Podrobný popis toho, co stalo cikány zbitému, mučenému a znásilněnému Patrikovi
(Josef Brožek, 12.5.2011 9:26:40)
Odpovědět
Proč autor článku zdůrazňuje romskou příslušnost násilníků, když soudem nebyla nalezena žádná spojitost mezi příslušností oběti a příslušností útočníků? protože autor článku JE rasista, klepající se na kauzy, kde figuruje romská menšina, aby tuto skutečnost mohl zdůrazňovat a měl pocit ospravedlnitelnosti svých rasistických postojů. A ostatní rasisté si v tom debužírují. Jak ubohé, jak typické pro českého rasistu.
Re: Podrobný popis toho, co stalo cikány zbitému, mučenému a znásilněnému Patrikovi
(Josef Brožek, 12.5.2011 9:31:05)
Odpovědět
a proč sem dávám ke každému rasisticky motivovanému článku svých 1-10 bodů? No protože je v nich vždy obsažena celá objektivní universální pravda o českém rasismu. Apel na tento článek o romských útočnících je obsažen například v bodě 9. Prozatím žádný z rasistů, kteří navštěvují tutu diskuzi nedokázal moji 10ti bodovou teorii ničím ani škrábnout, neboť vždy argumentuje (což je pochopte, směšné)něčím, co je popsáno v bodě 1-10, jakoby nic nečetl a stále si mele svou. Myslím, že to vypovídá o podprůměrnosti českých rasistů a bavím se tím velice...
Re: Podrobný popis toho, co stalo cikány zbitému, mučenému a znásilněnému Patrikovi
(Kalous, 12.5.2011 9:38:45)
Odpovědět
Ty b.lbe když je to obráceně tak se to hned zdůrazní (Rom byl napaden rasisty, rasisté napadly romskou rodinu, rasisté zavinili popálení Natálky, rasisté prošli romským sídlištěm). Jinak uvedení podílu romské kriminality na kriminalitě celkové je důležitý fakt který by mohl vést k jejímu snížení a k všeobecné věcné argumentaci o romské problematice. Vytahovat jen to co je pro Romy výhodné a zatajovat negativa jen každého naštve (kromě vo.lů typu Brožka)
Re: Podrobný popis toho, co stalo cikány zbitému, mučenému a znásilněnému Patrikovi
(Mayenne, 12.5.2011 9:47:20)
Odpovědět
už ma nebavíte. presťahujte sa radšej do niektorej cigánskej osady, kde môžete naplno prejaviť svoju lásku k týmto asociálne dezintegrovaným debilom (lekársky výraz). Neviem či ich IQ bude dostatočne vysoké, aby vôbec porozumeli jednej z tých desatoro viet, ktoré tu tak s obľubou šírite. Možno sa nad vami za tú snahu zlutujú a namiesto zabitia vás znásilní iba polovica osady :)
Re: Podrobný popis toho, co stalo cikány zbitému, mučenému a znásilněnému Patrikovi
(Kalous, 12.5.2011 11:11:42)
Odpovědět
Mayenne, ten Brožek by měl strach se k té romské osadě jen přiblížit, natož tam bydlet - a zde žvaní nesmysly. Přiznám se, že jsem se chtěl do nějaké osady také přímo podívat, ale jak jsem viděl z chatrčí vybíhat ci.kány a cikáňata - rychle jsem zařadil zpátečku a plný plyn.
Re: Podrobný popis toho, co stalo cikány zbitému, mučenému a znásilněnému Patrikovi
(tamia12, 13.5.2011 21:30:27)
Odpovědět
ty skoč do hrobu
Re: Podrobný popis toho, co stalo cikány zbitému, mučenému a znásilněnému Patrikovi
(Alfons, 12.5.2011 11:55:17)
Odpovědět
A já se bavím tebou, ubožáčku umouněnej :-))))
Re: Podrobný popis toho, co stalo cikány zbitému, mučenému a znásilněnému Patrikovi
(Omyl, 12.5.2011 16:21:12)
Odpovědět
Vážený pane Brožku, zřejmě máte problém s pochopením textu či s pochopením obsahu slov, nebo pochopení provádíte účelově dle své potřeby - v závěrečné řeči soudkyně je jednoznačně jasný rasistický podtext z citátu, který je v této řeči, a jednoznačně poukazuje i na příslušnost žalovaných a postiženého, či oběti. Vámi citované desatero rasizmu je velmi logicky podivně nesmyslný kompilát,ve kterém se navíc ani neopíráte o reálná fakta a historii, ale pouze o Vaše subjektivní přání. Celý problém je ekonomický a nikoliv rasistický, bohužel se táhne s historií ve světě této skupiny od jejich historie v Indii, přes jejich exodus do světa, a v době, kdy ještě slovo rasizmus neexistovalo, byl způsob jejich chování, které dnes označuje rádoby jako jejich kulturu, odsuzován - již od 15. století od prvních zmínek o této skupině lidí v Evropě, v té době ještě neexistovala představa o národu, rase a podobných budoucích umělých modelů, ale byli hodnocení lidé podle svých skutků, a to platí dodnes - dle Gausovy křivky rozložení to procento tzv. jiných je do 3% - tedy těch, kteří se vymykají z běžného modelu chování této skupiny. Je to podobný problém jako ve Spojených státech s tzv. afroameričany. Tedy problém není v barvě pleti, problém je v mozku - ve způsobu chování, atypiích při chování atd..
Připomněl bych romské přísloví: "Ně za to volka b´jut čto serˇ, a za to, čto ovcu s´jel" = Vlka nebijou proto, že je šedý, ale proto, že sežral ovci.
Re: Podrobný popis toho, co stalo cikány zbitému, mučenému a znásilněnému Patrikovi
(Stilet, 12.5.2011 16:48:20)
Odpovědět
To tvé Desatero Brožku je tak hovadské, že snad nikdo nemá dost sebezapření a natolik silný žaludek, aby to dokázal několikráte číst. Neměl každý dost sil v sobě aby to dočetl celé už po prvé. Jsi jak poškozená gramofonová deska, ubožáku. Každému to stačilo přečíst jen jednou.
Ten odpor k cikánským zlodějum je stejný jak odpor k zlodějským bělošským politikum, jestli jsi to ještě nepostřehl. A cikány nechtějí nikde na světě. V ČR se ti cikání náramně hodí takovým Kocábum, Uhlum, Havlum a idiotum Brožkum. Špíno, nastěhuj se někde poblíž cikánu aby tě okrádali o každou výplatu a ty chcípnul hlady a byl od tebe pokoj..
Re: Podrobný popis toho, co stalo cikány zbitému, mučenému a znásilněnému Patrikovi
(Stilet, 12.5.2011 14:51:08)
Odpovědět
Idiote Brožku, proč tisk i TV vždy zdůrazňuje příslušnost k cikánskému plemení, když se přihodí něco cikánovi? To bylo tolik měsícu řevu o ublížené cikánské rodině s Natálkou. Jak to že pořád ty media zdůrazňovala a přímo vřeštěla, že to byl rasový útok proti "romské" rodině?
Jenže ty jsi idiotské hovado a vidět takové "detaily" pokud se ti nehodí nechceš. Pokud sám nejsi gramotný cikán, tak jsi kus dobytka. Pokud jsi bílí, tak bych ti přál aby si tě parta cikánu podala a zaručeně jím bude jedno že jsi jejích kámoš-nečlověk a že se biješ za jejích nadprává. A nechť ti chutná jejích měsíc nemitý penis až jím ho budeš muset vycucvávat a tvůj ať rozkopou. Idiote!
Re: Podrobný popis toho, co stalo cikány zbitému, mučenému a znásilněnému Patrikovi
(Mark, 13.5.2011 7:10:03)
Odpovědět
Pane Brožku, vážně jste takový blbec ? Rasově svůj útok oddůvodňovali sami útočníci, vy neumíte číst ? že on si to ten chlapec včechno vymyslel a sám si zlámal žebra, aby mohl pomlouvat ubohé Rómy ? Aha, rasista bude ten ztýraný kluk....
Re: Podrobný popis toho, co stalo cikány zbitému, mučenému a znásilněnému Patrikovi
(Stilet, 13.5.2011 22:39:18)
Odpovědět
Neni blbec! Je to beznadějný kretén!
Re: Podrobný popis toho, co stalo cikány zbitému, mučenému a znásilněnému Patrikovi
(alfa27, 14.5.2011 0:03:42)
Odpovědět
Protože ti cikánští vrazi m.j. pohlašovali,teď zkusíš to co dělal cikánům Hitler. Čili jasný rasismus.
Re: Podrobný popis toho, co stalo cikány zbitému, mučenému a znásilněnému Patrikovi
(Já, 3.7.2011 1:27:19)
Odpovědět
seš debil.....
Re: Podrobný popis toho, co stalo cikány zbitému, mučenému a znásilněnému Patrikovi
(Omyl, 12.5.2011 12:27:45)
Odpovědět
Rasizmus je převážně výplod německého nacismu. Ale bohužel se proplétá po válces jiným problémem - většinou je označením rasizmus, označeno chování zejména ze strany tzv. bílých - je zvláštní, že se mluví pouze o rasizmus ze strany jedné tzv. barvy pleti, bílé - nikdo nemluví o rasismus ze strany černochů, mongolů, Rómů apod.- tomu se říká obrácený rasizmus, tedy opět jakoby vina těch bílých, je to podivný nesmysl nelogicky myslících sociologů, politologů a dalších, kteří navíc zcela pomíjejí některá jasná, evidentní vědecká fakta. Vždy se za problémem rasizmus, a to z 99,99% skrývá problém nikoliv o barvě pleti, a tím příslušnosti k určité rase, ale o chování a činech, ekonomických problémech jedné skupiny lidí, kteří tvoří menšinu v systému, vůči většině - většinou se jedná o způsob chování, který je zcela odsouzeníhodný. V případě, že by se takto choval ten tzv.bílý, nebo ten tzv. z většiny, pak se chová odsouzeníhodně, v případě, že se tak chová někdo ze skupiny tzv menšiny, je to přirozený způsob jejich kultury. Ne, to není pravdou, to je farizejství nevyššího stupně. Pokud si vzpomeneme na desatero, které platí cca 5000 let, tak to platí pro všechny bez ohledu na kulturu či jiné aspekty člověka. A zde je jádro pudla. Pokud ale někdo provádím mučení s úmyslem zabít a komentuje to rasistickými výroky cílenými na barvu pleti, pak je to plně rasizmus, bez jakékoliv diskuse. Problém soudců, zejména pražských, že se snaží být poplatní politickému milieu, a sami nemají žádné osobní zkušenosti s tímto problémem, krom pracovních. Bohužel i problém řešení židovské otázky v době Fašistického Německa, a ale i otázky jiných národů, byl primárně buď ekomonický, v případě židů, nebo proto, že zkušenosti historické většiny s jinými skupinami byla taková, že tyto skupiny se chovaly zcela zavrženíhodně vůči ostatním v okolí, takže se do systému likvidace přidali.
Myslím, že by konečně měl skončit chaos v popisu a obsahu problému, měli bychom nazývat problém jasně, přesně dle obsahu a historického vývoje, jak k tomu problému došlo. Nikoliv na politickou objednávku dne, pak to není kruciální řešení, ale pouze nabídka dne, která další den neexistuje.
Re: Podrobný popis toho, co stalo cikány zbitému, mučenému a znásilněnému Patrikovi
(Kalous, 12.5.2011 17:33:42)
Odpovědět
Rasismus existuje téměř jak lidstvo samo, včetně xenofobie. Neexistuje tam, kde je jen jedna rasa resp. jeden národ. Nejmenší rasismus v mixu je podle mé zkušenosti na Kubě - a to je označována za zemi která porušuje silně lidská práva.
Re: Podrobný popis toho, co stalo cikány zbitému, mučenému a znásilněnému Patrikovi
(Karkulka, 12.5.2011 22:04:35)
Odpovědět
Je to u nás vůbec rasismus? Není to spíše nesnášenlivost vůči lidským ho..vádkům založená na vlastním zkušenostech?
Re: Podrobný popis toho, co stalo cikány zbitému, mučenému a znásilněnému Patrikovi
(Kalous, 13.5.2011 8:00:49)
Odpovědět
Definice rasismu může být dle různých hledisek komplikovaná - již to, že někdo věří že každá rasa má své intelektuální či fyzické přednosti (a nedostatky, slabiny) je rasismus (černoši jsou většinou fyzicky zdatnější, zejména v běhu než běloši - běloši jsou zase většinou ve výhodě co se týče inteligence, ale i zde jsou překonáni Japonci a Čiňany..). Druhá věc je spojit rasismus s nadřazeností . Dalo by se říci, že pokud by se Romové chovali jak ostatní etnika a národnosti - skutečně by u nás z hlediska druhého kriteria rasismus téměř nebyl.
Re: Podrobný popis toho, co stalo cikány zbitému, mučenému a znásilněnému Patrikovi
(vizír, 12.5.2011 12:39:39)
Odpovědět
Já si tedy myslím že by se antikoncepce měla rozdávat třeba i zadarmo ,
aby si jí mohli dovolit i ti úplně nemajetní, hlavně by se měla rozdávat v oněch tzv. sociálně vyloučených lokalitách :-)
Re: Podrobný popis toho, co stalo cikány zbitému, mučenému a znásilněnému Patrikovi
(alfa27, 12.5.2011 14:09:10)
Odpovědět
Žel účinnost by byla mizzivá. Ale vím o způsobu. Zrušit přídavky na děti. Tím by odpadla hlavní motivace.
Re: Podrobný popis toho, co stalo cikány zbitému, mučenému a znásilněnému Patrikovi
(Kalous, 12.5.2011 15:44:58)
Odpovědět
Tak by šli děti do dětskch ústavů, stejně v některých je již polovina ci.káňat. A to je pro ci.kány rodina a děti prý na 1. místě.
Re: Podrobný popis toho, co stalo cikány zbitému, mučenému a znásilněnému Patrikovi
(Stilet, 12.5.2011 16:59:18)
Odpovědět
Kalous, už ještě za války pronesl J. Masaryk názor, že místo dětských přídavku by se měli zvýšit platy učitelum aby co nejlépe učili české děti. Po celá staleti co neexistovali nikde na světě dětské přídavky se rodili děti. Od té doby co přídavský se vyplácí a tak dlouhatánská mateřská dovolená tak se natalita pořád snižuje. Dětičky příbývají jen v těch familiích, kde by bylo žádoucí natalitu omezit. Ty peníze které stát vyplácí jako dětské přídavky a další, tak ty peníze využívají matičky jako peníze pro sebe, co by odměnu, že porodily dítko. Za tu dobu co státy vyplácí ty přídavky, se nic pro dobro dítek nezměnilo. Dnešní rodiče jsou přesvědčení že děti dělají pro stát a né pro sebe. A v tom je ten problém.
Kalous, čím více lidé mají peněz, čím lépe se jím žije, tím více těch peněz potřebují a na děti se jím úpeněz nedostává.
Re: Podrobný popis toho, co stalo cikány zbitému, mučenému a znásilněnému Patrikovi
(Kalous, 12.5.2011 17:39:33)
Odpovědět
Částečný souhlas - ale neí to tak jednoznačné. Ony i ty dávky na děti jsou většinou (u lidí pracujících) směšné, několik stovek. Jinak bych jejich vyplácení jednoznačně podmínil řádnou výchovou dětí, posíláním do školy a žádnou dětskou kriminalitou. Ne aby se rodiče váleli a učili místo školy děcka krást a těm se jako nezletilým nic nestalo.
Re: Podrobný popis toho, co stalo cikány zbitému, mučenému a znásilněnému Patrikovi
(karkulka, 12.5.2011 22:10:39)
Odpovědět
Naprosto souhlasím, až na jednu maličkost - někteří se asi s hbitými prstíčky již rodí.
Re: Podrobný popis toho, co stalo cikány zbitému, mučenému a znásilněnému Patrikovi
(neon, 12.5.2011 12:41:02)
Odpovědět
Cikánká otázka je především o penězích. Do řešení cikánského etnika tečnou ročně miliardy korun ze kterých si udělali určití lidé a organizace dobrou živnost. Tak proč by nebojovali za cikánské práva. To, že výsledek je nula a cikání páchají rozsahlou majetkovou TČ, to nikoho nezajímá. Proto nastála doba tyto věci řešit a vyřešit zrovnoprávněním cikánů s českou většinou!
Re: Podrobný popis toho, co stalo cikány zbitému, mučenému a znásilněnému Patrikovi
(Karell, 12.5.2011 13:25:46)
Odpovědět
Českým fašistům a nacistům je úplně jedno zda Róm páchá trestnou činnost. Kdyby Rómové byli bezproblémovou částí společnosti tak by do nich kopali stejně, nebo by si našli jinou menšinu - koneckonců plivou například na Židy, že. Náckům jde pouze o to, aby mohli vyřvávat, že jsou chudáci utlačovaní, že demokracie je slabé zřízení, že nejlepší zřízení je fašistiscký stát.Vůbec jim nevadí, že politici, kteří patří k jejich spojencům jsou zkorumpovanou bandou zlodějů v mnohých případech jde o bývalé komunisty, Česká republika je jim úplně u zadku, stejně jako lidé, kteří zde žijí. Podívejte se na jejich psychopatické výplody, na paranoidní bláboly svědčící o jejich psychickém vyšinutí - stačí si pozorně číst výplody klerofašisty Semína, Červinky, Bartoše, Malého, Bátory, Kalinovského a dalších. To je doslova výčet psychiatrických diagnóz v přímém přenosu. Když si k tomu přidáme chorobné bláboly Klause, Jakla a Hájka tak můžeme konstatovat, že nemocní jedinci se dostali do nejvyššího úřadu v zemi. Pro psychiatry, jak jsem se nedávno dozvěděl od mojí kamarádky, která v Bohnicích pracuje, jde o dokonalou laboratoř na které se dá učit.
Re: Podrobný popis toho, co stalo cikány zbitému, mučenému a znásilněnému Patrikovi
(vizír, 12.5.2011 14:03:29)
Odpovědět
!

www.loonwatch.com/2010/12/racism-originated-in-the-torah-say-israeli-rabbis/

!

www.truthtellers.org/alerts/50TopRabbisProudRacists.htm

!

www.truthtellers.org/alerts/MostIsraelisApproveRacistRabbis.htm
Re: Podrobný popis toho, co stalo cikány zbitému, mučenému a znásilněnému Patrikovi
(Kalous, 12.5.2011 15:52:39)
Odpovědět
Ta vaše kamarádka z Bohnic se asi může nejvíce učit na vás i když vámi jmenovaní také nejsou ideál politika, ale jaksi v jiných souvislostech.
Re: Podrobný popis toho, co stalo cikány zbitému, mučenému a znásilněnému Patrikovi
(Stilet, 12.5.2011 17:09:24)
Odpovědět
Karell, zalezte někde do ústraní, zamkněte se třebas na záchod a tam si pořádně za to žvanění nafackujte. Kdyby v ČR platili pro každého zákony a to jak práva tak povinosti, tak by idividua jakým ráčíte byt vy mohla ty execi takových tlup přehlížet. Zřejmě nemáte žádné zkušenosti s cikány. Opakují, nikde na svět je nechtějí. Všude mají problémy s jinými menšinami. V ČR praktický jsou jen cikání a tak i ti se stádum "humanistu a antirasistu" přenáramně hodí. S čeho by dobře a blahobytně žili, kdyby cikánu v ČR nebylo? To by Vašek Havlu si musel vzít několika miliardovou půjčku, aby do ČR importoval třebas z Indonesie pár tisíc barevných, aby on a ti čeští "humanisté a antirasiste" měli důvod k existenci. Vždyť jinak by byli zbyteční.
Re: Podrobný popis toho, co stalo cikány zbitému, mučenému a znásilněnému Patrikovi
(suk, 13.5.2011 18:47:59)
Odpovědět
Že máte dobré známé v Bohnickém ústavu pane Karell, mě nijak nepřekvapuje. Myslím, že jste v tomto zařízení trávil dosti značnou dobu a proto ty známosti a hlavně ty bláboly, které plivete kolem sebe. Zřejmě jste se nedoléčil a to je pro vás velkou chybou. Seberte se a vraťte se tam, kam patříte, dokud si ještě pamatujete kde to je.
Re: Podrobný popis toho, co stalo cikány zbitému, mučenému a znásilněnému Patrikovi
(alfa27, 14.5.2011 0:25:21)
Odpovědět
Českých fašistů je poměrně málo. Cikánských parazitů,je mnohem víc a podotýkám,všechna čest a úcta těm Romům,kteří se živí poctivě (15%?)Hlavním problémem Romů(cikánů) jsou Romové sami.Jak to, že Vietnamci v české kotlině mají dětičky,které studují zdejší vysoké školy? Jak to , že čeští rasisté od přírody se nenaváží do jiných ras? Vaše teorie je totálě zhovadilá. Říká, že Češi by Romy nenáviděli i kdyby tito na nich neparazitovali. Co Vás k tomu vede? A pracovali by snad lépe Romové, kdyby nežili v Česku? Pokud ano,proč tady jsou? A pokud ano,proč je nechtějí ve Francii?
Re: Podrobný popis toho, co stalo cikány zbitému, mučenému a znásilněnému Patrikovi
(frantisek zajicek, 12.5.2011 19:38:22)
Odpovědět
Brozek ma pravdu,to mu potvrdi jak Sladek,tak Vandas,se spoluobcany protahlymi vyfukem se musi jednat v rukavickach...jenom by v tech rukavickach nemela chybet baseballova palka,nebo poradny kus retazu,FZ
Re: Podrobný popis toho, co se stalo cikány zbitému, mučenému a znásilněnému Patrikovi
(Dough Badman, 12.5.2011 22:13:14)
Odpovědět
Je až neuvěřitelné, co ten chlapec musel vytrpět, jenom proto, že se mu stýskalo po matce, kterou se rozhodl navštívit a cestou z dětského domova k ní narazil na debilní cikánské kriminálníky.
Ti soudci v Praze musí být uplně dementní, nebo mají vastudovanou plzeňskou fofruniverzitu.
Místo toho aby vrchní soud potvrdil výrok ústeckého soudu, cikánským vrahům trest zmírní na polovinu, a v po odpikání části trestu budou propuštěni a mohou páchat kriminální činnost i nadále. Snad se pak pobaví s nějakým příbuzným těch přiblblých soudců, tak jako tomu bylo v případě nebohého Patrika.
To chce Dělnickou stranu sociální spravedlnosti.
(Rendec, 13.5.2011 7:18:44)
Odpovědět
Když to tak půjde dál, konečně se DSSS dostane do Parlamentu. V Krupce už získala přes 7 procent a jednoho zastupitele.
Re: To chce Dělnickou stranu sociální spravedlnosti.
(Dough Badman, 13.5.2011 21:09:01)
Odpovědět
Vypadá to, že DSSS je skutečně jedinou nadějí pro slušné lidi v problémových lokalitách. Ostatní politický sajrajt na slušné lidi kašle a vzpomene si na ně maximálně před nějakýma volbama.
Re: To chce Dělnickou stranu sociální spravedlnosti.
(alfa27, 14.5.2011 0:30:45)
Odpovědět
DSSS je stejná banda vylízaných kreténů jako Brožek sám.Nevyhánějme čerta ďáblem.
Re: Podrobný popis toho, co se stalo cikány zbitému, mučenému a znásilněnému Patrikovi
(ssarah333, 13.5.2011 21:14:25)
Odpovědět
co to tu propaguješ ty parchante vem si ty dávky a narvi si je někam ty už se vzpamatujte hlavně si ohlídejte ty svoje zvrácené lidi a trenéry kteří zneužívají děti o to se starej co tady propaguješ ,každý kdo spáchá na dětech zločin musí být potrestán a to samý je případ s Patrikem ,každý slušný člověk musí pohrdat s takovýma zrůdama a dostali nižší tresty jen proto že byli mladictví a ty nemáš právo tady burcovat proti romům co si to dovoluješ a odkud bereš tyto informace kterýma tu krmíš lidi asi to nechám prověřit právníkem
Re: Podrobný popis toho, co se stalo cikány zbitému, mučenému a znásilněnému Patrikovi
(ssarah333, 13.5.2011 21:23:11)
Odpovědět
a ještě něco jak si mohli dovolit v domově ho pustit vlakem samotnýho měli by se zodpovídat s toho když onemocní dítě ve škole musí jeden s rodičů ho vyzvednout a když končí dřiv musí podepsat rodič že ho můžou propustit .,protože škola je po dobu kdy dítě tam je zodpovědná a co ta jeho matka jak to že si pro něj nepřijela jak to že ho pustili bez doprovodu ,co to je za matku která dá dítě do domova a na dovolenku není schopná ho ani vyzvednout všechny je měli zavřít a na dlouhou dobu ,je zajímavý že o tomto nikde nemluvili ,nikoho netrestají za to tak to teda nevím když jinde to tak musí být proč zrovna tam vypustili chlapce jen tak ,přemýšlejte!!!!!!
Re: Podrobný popis toho, co se stalo cikány zbitému, mučenému a znásilněnému Patrikovi
(Dough Badman, 13.5.2011 21:52:32)
Odpovědět
Poslouchej ty histerko bláznivá, podle zjištěných informací Patrik odešel z dětského domova svévolně, protože chtěl jít za matkou. Ale nikoho neopravňuje jeho počínání k tomu, aby jej surově napadl a brutálním způsobem mu ubližoval. Ti cikáni jej napadli, protože byl sám, byl slabší, byl bílý. Snadná oběť pro dementa s IQ šumící trávy. Byl to rasový útok a cikánští útočníci měli být podle toho souzeni. Leč v naší společnosti, prolezlé korupcí, ovlivněné multikulturalismem s nevymahatelností práva se neměří každému stejným metrem.
Re: Podrobný popis toho, co se stalo cikány zbitému, mučenému a znásilněnému Patrikovi
(alfa27, 14.5.2011 0:09:57)
Odpovědět
Proč tak urážíte šumící trávu? Co Vám udělala?
Re: Podrobný popis toho, co se stalo cikány zbitému, mučenému a znásilněnému Patrikovi
(Franta Itrnica, 13.5.2011 22:27:24)
Odpovědět
Ti,co su protahli vyfukem,by potrebovali byt protahli kominem..........krematoria
Re: Podrobný popis toho, co se stalo cikány zbitému, mučenému a znásilněnému Patrikovi
(alfa27, 14.5.2011 0:07:22)
Odpovědět
To je fajn,takže za to nemůžou cikánští vrazi,ale bílí vychovatelé, kteří pustili Patrika na vycházku.On Hitler byl taky nevinej.