reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Pane premiére, sundejte vlajku EU z Úřadu vlády!

Autor: Miloslav Bednář | Publikováno: 18.5.2011 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Vážený pane premiére,

Obracím se na Vás jako občan České republiky a jako místopředseda Strany svobodných občanů ve věci vyvěšování vlajek Evropské unie na státních budovách České republiky.

Smlouva o Evropské unii ve své poslední lisabonské verzi neobsahuje na žádost některých členských států EU žádná ustanovení stanovující symboly Evropské unie. Z této právní skutečnosti vyplývá, že Evropská unie nemá žádnou oficielní symboliku jako je vlajka a hymna, neboť tyto symboly náležejí především státům.

Dovoluji si Vás požádat o sdělení, na základě jakého právního titulu bylo rozhodnuto o vyvěšení této vlajky na budově Úřadu vlády.

Přetrvávající vyvěšování vlajek Evropské unie je znakem nadřazenosti Evropské unie nad Českou republikou, což je nepřijatelná skutečnost. K tomu si dovoluji připomenout rozhodnutí prezidenta republiky nevyvěšovat vlajku Evropské unie v prostoru svého sídla, jímž je Pražský Hrad jako tradiční místo české státní svrchovanosti. Příkladné rozhodnutí prezidenta republiky by nemělo zůstat osamoceno.

Vážený pane premiére, z výše uváděných důvodů Vás vyzývám, abyste nařídil odstranění vlajek Evropské unie ze všech státních budov České republiky.

Vážený pane premiére, věřím, že význam celé věci uvážíte, pochopíte a autoritou svého ústavního postavení se zasadíte o odstranění vlajek Evropské unie ze státních budov České republiky.

V Praze dne 6. května 2011

Prof. PhDr. Miloslav Bednář, CSc., místopředseda Strany svobodných občanů

 

 

       

reklama
2081 čtenářů | 72 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Pane premiére, sundejte vlajku EU z Úřadu vlády!
(Kalous, 18.5.2011 3:31:39)
Odpovědět
Ano pane premiere - sundejte vlajku EU a vyvěste třeba vlajku Sicilskou nebo Tibetskou. Nebo vlajku americké Konfederace, jak ji má vyvěšenu u chaty poradce presidenta pan Hájek.
Re: Pane premiére, sundejte vlajku EU z Úřadu vlády!
(Fiter, 18.5.2011 6:59:45)
Odpovědět
No to se obracíte na toho pravého váženého pana premiéra.Ten který neví jak hlouběji by se ještě zavrtal do řiti Evropské komise vám jistě v tomto vyhoví.Oni totiž tito panáčkové kalkulují s tím,že když budou vykopnuti z domácí politické scény,že se o ně všiváci v Bruselu postarají.
Re: Pane premiére, sundejte vlajku EU z Úřadu vlády!
(Alberto Kvěch, 18.5.2011 10:10:15)
Odpovědět
To není možné, že někdo autora článku zaměstná jako učitele,ten by letěl.
Re: Pane premiére, sundejte vlajku EU z Úřadu vlády!
(Ježek 1, 18.5.2011 10:50:01)
Odpovědět
A že může učit takový ultralevicový pomatenec jako je Jan Keller, to je v pořádku ???
Re: Pane premiére, sundejte vlajku EU z Úřadu vlády!
(Kalous, 18.5.2011 11:18:24)
Odpovědět
Jn Keller je universitní profesor sociologie - a ježek je nevzdělaný neinformovaný bl.bec
Re: Pane premiére, sundejte vlajku EU z Úřadu vlády!
(Ježek 1, 18.5.2011 13:00:20)
Odpovědět
Když může být "profesorem" sociologie ultralevicový blb Keller, proč nemůže být profesorem filozofie pravicový konzervativec Bednář ?
Re: Pane premiére, sundejte vlajku EU z Úřadu vlády!
(felix.julec, 18.5.2011 7:26:17)
Odpovědět
Státní politika v permanentním rozkladu,vláda v permenentním rozkladu, státní kasa vykradená a podle titulů před a za jménem velmi vzdělaný a učený pan prof.PhDr.M.Bednář,CSc takto místopředseda strany svobodných občanů má největší problém,který nám sdělil,aby pan premiér sundal vlajku EU z Úřadu vlády.K tomu není co dodat.
Re: Pane premiére, sundejte vlajku EU z Úřadu vlády!
(Čtenář 1, 18.5.2011 8:17:33)
Odpovědět
Souhlasím s tímto názorem.Ostatně osobní rozhodnutí prezidenta není pro jiné zavazující. A nadřazenost vyvěšování vlajek se vyjadřuje jiným způsobem , než jak uvádí autor. Další pidistrana se snaží zviditelňovat vymýšlením "problémů"....
Re: Pane premiére, sundejte vlajku EU z Úřadu vlády!
(čtenářka, 18.5.2011 8:49:49)
Odpovědět
Tato, jak píšete, pidistrana, na problémy, které k nám přicházejí z EU, upozorňuje, ona je nevytváří.
Re: Pane premiére, sundejte vlajku EU z Úřadu vlády!
(Čtenář 1, 18.5.2011 16:11:47)
Odpovědět
Já o voze, Vy o koze.....Vskutku nevím,čeho tímto výkřikem autor chtěl dosáhnout, to si vážně myslí, že jeden občan ČR bude rozhodovat o tom jaká vlajka, kde bude vyvěšena? A ještě navíc nic zřejmě neví o tom, jak se vlajky vyvěšují...
Re: Pane premiére, sundejte vlajku EU z Úřadu vlády!
(luk, 19.5.2011 10:00:58)
Odpovědět
Ještě že máme vás čtenáře1, jinak bychom nevěděli, jak vyvěšovat vlajky. Jistě máte potřebnou kvalifikaci. Jsem moc rád, že jste. A ty pěkné nápady co máte, zaplať pánbůh.Co bychom si bez vás počali?!
Re: Pane premiére, sundejte vlajku EU z Úřadu vlády!
(Alberto Kvěch, 18.5.2011 8:58:42)
Odpovědět
Strana SSO s neporadcem Machem je nejtrapnější, nejprofláknutější stranou v ČESKU.Pan Bednář se honosí řadopu titulů, ale názorově ve vztahu k EU tak na žáka nultého ročníku..Nevím, proč ten člověk študoval.
Re: Pane premiére, sundejte vlajku EU z Úřadu vlády!
(Jožin, 18.5.2011 12:34:31)
Odpovědět
Kvěchu, Kvěchu, ty jsi levicový kokot, to tady už všichni dávno ví.
Re: Pane premiére, sundejte vlajku EU z Úřadu vlády!
(Alberto Kvěch, 18.5.2011 16:52:04)
Odpovědět
Jožine na tebe nemám, to přiznávám..
Re: Pane premiére, sundejte vlajku EU z Úřadu vlády!
(AA00, 19.5.2011 13:54:41)
Odpovědět
Eurohavlouš první kategorie. To snad musel studovat nějaký bruselistický VUML. Byly doby, kdy se po vlastizrádcích docelo šlo. Je fakt, že dnes už se i jim pomalu omlouváme...
Re: Pane premiére, sundejte vlajku EU z Úřadu vlády!
(winston wolfe, 18.5.2011 20:07:53)
Odpovědět
Máte pocit, že mluvit se může jen o těch největších problémech a o ostatních se musí mlčet? Vlajky EU sice nejsou tím největším problémem, ale faktem je, že na české úřady nepatří. Dokonce i za časů sovětského svazu jsme srpy a kladiva vyvěšovali jen o svátcích.
Re: Pane premiére, nesundávejte vlajku EU z Úřadu vlády!
(Miloš, 18.5.2011 8:17:15)
Odpovědět
Víte, kdy bude v Česku zase dobře? Až povezou do sběru "Rok desátý" :-)
Re: Pane premiére, nesundávejte vlajku EU z Úřadu vlády!
(frantisek zajicek, 18.5.2011 19:21:27)
Odpovědět
"Rok desaty"nepujde do sberu.Zjistilo se,ze se s tim neda udelat zadna dira do sveta,pouze se s tim dira da jenom vytrit.Tak to bude vytisteno na haj.zlpa.piru a dotovat to ma CEZ a Lukoil.Do sberu by mel jit ten hnup,co to napsal,FZ
Re: Pane premiére, sundejte vlajku EU z Úřadu vlády!
(Alberto Kvěch, 18.5.2011 8:36:55)
Odpovědět
Není důvod Bednáři.Jsme státem federace EU.
Re: Pane premiére, sundejte vlajku EU z Úřadu vlády!
(Dan, 18.5.2011 9:03:07)
Odpovědět
po nedávném přečtení podobného článku jsem zakoupil na všechny 4 naše auta evropské vlajky a přilepil je tam.

Po přečtení tothoto článku začínám vážně zvažovat zakoupení celé velké eurovlajky, protože když někdo začne vyvíjet nátlak na svobodné rozhodování lidí, dělám přesný opak..
Re: Pane premiére, sundejte vlajku EU z Úřadu vlády!
(Alberto Kvěch, 18.5.2011 9:36:33)
Odpovědět
Dobrý nápad Dane,okamžitě, ještě dnes zakoupím a polepím auto.
Re: Pane premiére, sundejte vlajku EU z Úřadu vlády!
(Jožin, 18.5.2011 12:35:43)
Odpovědět
Snad kárku na sběr?
Re: Pane premiére, sundejte vlajku EU z Úřadu vlády!
(luk, 19.5.2011 10:11:29)
Odpovědět
Dan, takže když nikdo v ZOO neleze do lví klece, tak ty tam budeš chtít vlézt? Nenechej se odradit a dodrž své zásady. A to co nejdřív, ty chytráku a vem si s sebou vlaječku a mávátko!
Re: Pane premiére, sundejte vlajku EU z Úřadu vlády!
(Dan, 19.5.2011 13:55:35)
Odpovědět
Podívej nátlaky nějakého niemanda z propadácké pidistrany mimoparlamentního významu na premiera jsou k pousmátí, já ale když vidím takového nácka v agitačním opojení, udělám pravý opak, Vlajku už jsem koupil a čerstvě vysí na stožáru na dvoře našeho statku na jižní moravě, přivezl jsem ji před hodinou z Brna ! :-)
Re: Pane premiére, sundejte vlajku EU z Úřadu vlády!
(Alberto Kvěch, 18.5.2011 9:47:54)
Odpovědět
Bednář,místopřdseda strany SSO-universitní profesor.Pánové, jestli takové kraviny učí , tak je náš stát v hajzlu a není nám pomoci.
Re: Pane premiére, sundejte vlajku EU z Úřadu vlády!
(Boháček, 18.5.2011 12:37:05)
Odpovědět
Kvěchu, mazej pro dávky a neotravuj. Jinak tě cikáni předběhnou.
Re: Pane premiére, sundejte vlajku EU z Úřadu vlády!
(Alberto Kvěch, 18.5.2011 12:47:38)
Odpovědět
Až budeš ty s tím Jožanem taková socka jako já, tak si budeš moci pískat a nebudeš...
Re: Pane premiére, sundejte vlajku EU z Úřadu vlády!
(Alberto Kvěch, 18.5.2011 13:00:25)
Odpovědět
Vy jste ten pravej. Vy, Boháček,Jožin,Ja I.,Dopr., vy jste tedy partička, která nejde komentovat .S Vámi to tedy euroskeptici vytrhnout,jiný obraz vlastně euroskeptici nemaj než Vás.Kdo s s vámi nesouhalsí je komunista.Neslýchané i skutečné.Jo, ještě jste zapomněli napsat ,že onanuji.
Re: Pane premiére, sundejte vlajku EU z Úřadu vlády!
(Občan, 18.5.2011 9:51:31)
Odpovědět
P.Bednář dostal asi velké vnuknutí.Jestli si tento pán myslí,že české problémy vyřeší absence unijních vlajek,je na vekém omylu.Pane vzdělaný,nenuťte lidi ,ti ať si dělají s vlajkou co chtějí,je to totiž jejich věc.Ale nabádat premiéra ,aby to zakázal,to je absurdita " vzdělaného"člověka.Ale budiž,i vy máte,p.Bednáři,demokratické právo na tuto "absurditu".
Re: Pane premiére, sundejte vlajku EU z Úřadu vlády!
(Rower, 18.5.2011 10:04:20)
Odpovědět
P.Bednáři,a že nemá unijní vlajku vyvěšenou p.president?Tento tvrdohlavý dědek má na to "právo".Ona totiž ta jeho správná vlajka se sloganem "Pravda vítězí"se na Hradě velmi dobře vyjímá.
Re: Pane premiére, sundejte vlajku EU z Úřadu vlády!
(Alberto Kvěch, 18.5.2011 10:07:32)
Odpovědět
Pane majiteli Euportálu.Stále na vašem portálu představujete fota,Strejčka, Oberfazera,Fajmona a Klause.Prosím rozšiřte to společenství podivných lidí a přidejte foto pana profesora ať občan ví, na koho si má dávat bacha.
Re: Pane premiére, sundejte vlajku EU z Úřadu vlády!
(Já I., 18.5.2011 12:39:32)
Odpovědět
Z komunistickýho ču.ráka jako ty nikdo člověka neudělá. Zalez zpátky do rudýho hnoje.
Re: Pane premiére, sundejte vlajku EU z Úřadu vlády!
(Huckleberry, 18.5.2011 10:40:15)
Odpovědět
Podívali se všichni obhájci unie také na pravý sloupeček? Je tam, kolik lidí si přeje vystoupit z unie, kolik lidí je proti přijetí eura nebudu radši opakovat, protože jich neustále přibývá. Pozdě ale přece. Nebo, že by se nám zdála naše vlajka příliš osamocená, když vedle ní po dlouhých 40 let byla rudá?
Re: Pane premiére, sundejte vlajku EU z Úřadu vlády!
(Alberto Kvěch, 18.5.2011 12:10:32)
Odpovědět
Procenta z kolika, z deseti? Euroskeptici přestaňte blbnou a najděte si jinou zábavu.
Re: Pane premiére, sundejte vlajku EU z Úřadu vlády!
(Dopr..., 18.5.2011 12:41:52)
Odpovědět
Hujer, metelescu blescu.
Re: Pane premiére, sundejte vlajku EU z Úřadu vlády!
(v.n., 18.5.2011 11:33:05)
Odpovědět
Pane Bednáři přestože by mě nikdy nenapadlo někam si nějakou vlajku dávat, tu EU vlajku si na auto dám. Jednak je hezká a křupani budou mít vztek.
Re: Pane premiére, sundejte vlajku EU z Úřadu vlády!
(v.n., 18.5.2011 12:30:28)
Odpovědět
Dodávám, bez vašeho článku by mě to nenapadlo.
Opatrně s tím psaním, pane Bednář!
Re: Pane premiére, sundejte vlajku EU z Úřadu vlády!
(winston wolfe, 18.5.2011 20:10:39)
Odpovědět
jo, a ti s mindrákem budou mít pocit, že jsou světoví... tak si to užijte
Re: Pane premiére, sundejte vlajku EU z Úřadu vlády!
(AA00, 23.5.2011 0:26:55)
Odpovědět
Zas bych tolik neprovokoval.Přeci jen, když dříve by vám objeli auto desetníkem, to by ještě šlo. Ale ty jsou zrušené a taková dvacka, nedej Alláh padesátka už udělají rýhu pořádnou...
Re: Pane premiére, sundejte vlajku EU z Úřadu vlády!
(Stallker, 18.5.2011 12:08:10)
Odpovědět
Vážení přátelé, nestačím zírat. Někteří píšete, že pane Kvěchu, že Česko je členem EU, tak by na úřadě vlády měla vlajka EU být. Jestli jsem ale já pochopil správně, EU žádnou oficiální symbol ve formě vlajky nemá!!! Vy si i s Danem lepte na auto co chcete, to je Vaše soukromá věc, stejně jako p. Hájek má u svého domu vlajku konfederace. To je Vaše svobodná volba, mimochodem jedná se o jednu z těch svobod, které Svobodní brání a kterou EU svou politickou korektností úspěšně pošlapává. Úřad vlády je ale oficiální budova a neexistující symbol EU by na ní být neměl. Možná to někomu přijde prkotina, ale já s p. Bednářem souhlasím. Někteří si tady směrem k Bruselu hrají na rektální alpinisty.
Re: Pane premiére, sundejte vlajku EU z Úřadu vlády!
(v.n., 18.5.2011 12:26:26)
Odpovědět
Mylíte že všichni kolem vás myslí podle vůdců a center? Cizí hlavy se často vidí přes vlastní hlavu.
Re: Pane premiére, sundejte vlajku EU z Úřadu vlády!
(Alberto Kvěch, 18.5.2011 12:39:24)
Odpovědět
Pane Stallkere nejste sám i já nestačím zírat co se v Česku děje. Nepíši, že by měla, ale nevidím důvod, proč by nemohla.Jsme členy EU -díky bohu.To jste vyčetl kde ,že EU pošlapává svobodu. Nesmíte podléhat podobným článkům vzdělaného, ale myšlenkově, názorově rozpolceného pana profesora.Jistě každý si může polepit auto čímkoliv, ale já třeba cítím právo občana žádat, aby takový člověk jako autor článku nepřednášel na školách.To ti naši studenti pouze zblbnout a ze škol vyjdou zblbla.Nebo snad souhlasíte, aby jeden profesor na školách propagoval levici, jeden pravici, jeden své euroskeptické ujetiny? Nebo jeden propagoval Hitlera, jeden Lenina,další propagoval Nečase,nebo "JEŽIŠE".Doufám ,že ne. Zvolili jsme si cestu demokracie a účast v EU, tak tak čiňme a nechovejme se jako pitomci.Jsme jednoznačně státem bez směru ,bez cíle a bez zásad.Naši politikáři zapomněli po roce 89 stanovit desatero směru, vývoje státu, které musí dodržet jakákoliv strana momentálně u moci.Jinak má padáka.Po zkušenostech s našimi politikáři, občany nezajímá levice ani pravice,nezajímají je euroskeptici, chtějí se jen vymanit z cesty nastoleného bordelu,chtějí poctivé hospodaření s veřejnými financemi, slušné zásady řízení státu atd.a pan profesor euroskeptik se tady trapně baví o vlajkách.
Re: Pane premiére, sundejte vlajku EU z Úřadu vlády!
(Pravej, 18.5.2011 12:44:56)
Odpovědět
Ty jsi propagoval Stalina a Gottwalda, co? A Jyrku Paroubka.
Re: Pane premiére, sundejte vlajku EU z Úřadu vlády!
(Alberto Kvěch, 18.5.2011 13:05:07)
Odpovědět
Ne.Dříve jsem volil ODS, protože jsem chtěl volit pravici a jiná strana na trhu nebyla, nyní jsem volil VV a budu opět.ODS už nedám ani hlas,a socani neměli nikdy šanci.Já nechlastám.
Re: Pane premiére, sundejte vlajku EU z Úřadu vlády!
(Pravej, 18.5.2011 13:29:36)
Odpovědět
No to ses teda ukázal
Re: Pane premiére, sundejte vlajku EU z Úřadu vlády!
(Alberto Kvěch, 18.5.2011 16:58:07)
Odpovědět
Nečti,čemu nerozumíš.
Re: Pane premiére, sundejte vlajku EU z Úřadu vlády!
(AA00, 19.5.2011 14:02:17)
Odpovědět
Ne, jen je vidět, kam to ta ODS s dnešními trojskými koňmi dopracovala, když už ji volí i takovéto osoby. Myslím, že i hloupé tele pochopilo, co je dnešní ODS, když opilec Havel projevil za Topolánka své sympatie k ODS a ke svému završení desetileté dřiny - infiltrovat původně aspoň zčásti pravicovou stranu svými milci.
Re: Pane premiére, sundejte vlajku EU z Úřadu vlády!
(Ťuhýk, 18.5.2011 13:32:00)
Odpovědět
Alberto, já na tvoje slaboduchý kecy nikdy nereaguji, ale teď musím: ty jsi ale blbý vemeno.
Re: Pane premiére, sundejte vlajku EU z Úřadu vlády!
(Alberto Kvěch, 18.5.2011 16:47:14)
Odpovědět
A nějaký názor by nebyl ? Z Vás asi nic nevypadne,že.Jen hloupě kecat, kecat a kecat.Asi taky euroskeptik.
Re: Pane premiére, sundejte vlajku EU z Úřadu vlády!
(Alberto Kvěch, 18.5.2011 16:50:39)
Odpovědět
Tak nás nějakým bohatým duševnem obohaťte milý pane.
Re: Pane premiére, sundejte vlajku EU z Úřadu vlády!
(Stallker, 18.5.2011 13:15:42)
Odpovědět
Souhlasím ve dvou případech. Bavit se o vlajce, když jsou zde mnohem větší problémy, je prkotina. A druhá, vysokoškolský profesor by měl vyučovat nezávisle na své politické orientaci. Nepleťte se ale prosím, článek, který je zde otištěn, není přednáška prof. Bednáře. Je to jeho osobní názor a na ten snad máme všichni právo (zatím). Co se týče pošlapávání práv ze strany EU, trvám na svém. Nedávno to v rozhovoru s p. Tachecí, přepsaném i na tomto portálu, velmi výstižně popsal p. Benjamin Kuras. Ach, samozřejmě můžete oponovat, ten přece také patří k SSO. Ano. Poslední dobou mi ale příjde, že právě ti Svobodní,kterými zde někteří diskutující docela pohrdají, jsou jedni z posledních, kteří ještě nepodlehli kultu politické korektnosti a snaží se nazývat věci pravými jmény. Všechno, co řeknete, můžete říci několika různými způsoby. Uklízečku klidně můžete nazvat „kosmetičkou podlahových krytin“, zní to honosně, ale rozdíl je nula. Stejně tak můžete nazvat dotace na solární elektrárny „program podpory a rozvoje budování obnovitelných zdrojů energie“ a přitom je to obyčejný tunel na peníze z našich (tedy i Vaší) peněženek. Nebo „strategie rozvoje konkurenceschopnosti“ je jen název pro balík dalších regulací a omezení… O globálním oteplování nám lhali a oficiální zprávu o škodlivosti ekologických zářivek nam zatajili úplně. Promluvte někde o nespravedlnosti a zneužívání sociálních dávek cikány a zaděláváte si na velké problémy. Mimochodem tuto problematiku velmi výstižně často popisuje p. Matějka, také člen SSO. Říkejte si co chcete, ale Svobodní mají mé VELKÉ sympatie. Napište nám prosím pane Kvěchu něco, čím je pro nás EU přínosem. Pokud je zde něco, co jsem přehlédl, nedělá mi problémy uznat, že jsem se mýlil…
Re: Pane premiére, sundejte vlajku EU z Úřadu vlády!
(Alberto Kvěch, 18.5.2011 13:27:57)
Odpovědět
Pane, já nemohu s Vašim příspěvkem nesouhlasit.
Re: Pane premiére, sundejte vlajku EU z Úřadu vlády!
(frantisek zajicek, 18.5.2011 20:12:05)
Odpovědět
Stallkere,napsal jste to sice pravdive,ale popisujete pouze to,co Vam vyhovuje.Je videt,ze v EU nepracujete ani ji neprojizdite.Nemam cas rozebirat detaily,jenom kratce.Vyhoda pro FZ:Praci sezenu bez problemu a zbytecnych povoleni,zdravotni pece vsude v EU bezproblemu,jezdim casto do Luxemburku,vsude jedna mena,kdekoli si dam kafe nemusim k tomu mit menu nekolika statu a ze si zadelam na problemy kritikou Romu?Ano,ale v CESKE REPUBLICE!!!V Nizozemi s tim problemy nemam!!!A verte tomu,ze FZ ma hubu pekne prorizlou...Kdyz mate nesouhlas(opravneny,tady jsem s Vama zajedno) s nejakymi narizenimi z EU,smerujte sve vytky na nasich(CESKYCH)22 slusne placenych turistu,co se vali v EU parlamentu,pokud maji nekdy snahu na nejake to zasedani vubec prijit,smerujte sve vytky na Stranou Socialistickych Oslu(proc socialistickych jsem Vam psal minule,pro jine prispevatele uvadim ze tuto stranu nazyvan socialistickou pote,co Petrik pred kom.volbami na tomto portalu!!! propagoval poslance z CSSD!!!-ryzi pravicak) propagovanou Bobo,co ze udelala pro zajmy obcanu CZ,kdyz v tom EU parlamentu byla taktez...Stallkere,EU neni zadny strasak a je tu pro nas,jenom si ji musime upravit k obrazu svemu.Osobne sdilim nazor strany PVV-Geert Wilders na tuto instituci,bod 8 jejich programu,FZ
Re: Pane premiére, sundejte vlajku EU z Úřadu vlády!
(Dan, 19.5.2011 8:22:42)
Odpovědět
Ono je to tak že neschopní hlupáci nechápou výhody a nedokážou je ani využít, mnohokrát se k tomu tu přiznal i Jiří Zahrádek.

Já mám např. výrobní podnik v sousedním slovensku, ale účty v Rakousku - levnější banky, většinu transkací platebních i v česku přez kartu dělám v eurech, kvůli kurzům s přiblblou volativní korunou.

Létám ze švechatu ne z prahy, je levnější, na dovolené používám německé cestovky, jsou lepší a levnější než české..

A uvažuju že z česka odsuneme i wsídlo firmy pryč, je tu draho a vysoké daně.

Vše je legální v rámci eu, snadné cestování, obchodování, euro - konec kurzových výkyvů a ztrát z nich, prostě jsem spokojený.

Např. jsem si koupil letos už auto v Dánsku, stálo mě o 270 000 míň než v čr, hromadu věcí nakupuju v Rakousku či německu.. atd. atd.
Re: Pane premiére, sundejte vlajku EU z Úřadu vlády!
(kingfield, 18.5.2011 12:35:27)
Odpovědět
I am so sorry to see Czech students being influenced by this lousy cretin Bednar.
As long as we keep trash like him in charge we never get anywhere.
What a scumbag!!!
Re: Pane premiére, sundejte vlajku EU z Úřadu vlády!
(van Draak, 18.5.2011 12:48:01)
Odpovědět
f.uck off, you prick.
Re: Pane premiére, sundejte vlajku EU z Úřadu vlády!
(v.n., 18.5.2011 12:47:34)
Odpovědět
Jestli když Klaus nechce vyvěšovat EU vlajku na Hradě by se nemělo podívat jestli jí tam ještě vůbec mají. S Klausem je to tak že někde něco je a najednou to tam není.
Re: Pane premiére, sundejte vlajku EU z Úřadu vlády!
(v.n., 18.5.2011 12:57:21)
Odpovědět
Při spolehu na Klausovy zásady bych se nedivil kdyby jí měl pověšenou doma vedle televize.
Re: Pane premiére, sundejte vlajku EU z Úřadu vlády!
(Stilet, 18.5.2011 14:36:33)
Odpovědět
Kdy už ješitní čeští vzdělanci příjdou na nápad, že jsou ponížování tím, že si nemůžou psát ještě zkratky všech svých titulu také po jménem i nad jménem, jak jak třeba tady ten hambář Milo Bednář.
Re: Pane premiére, sundejte vlajku EU z Úřadu vlády!
(Davidan, 18.5.2011 20:00:18)
Odpovědět
Pane profesore, naprosto s vámi souhlasím, jen nechápu, proč píšete "Vážený pane" atd...
Vy si vážně, toho idiota vážíte?
Re: Pane premiére, sundejte vlajku EU z Úřadu vlády!
(Felix, 18.5.2011 21:49:35)
Odpovědět
Toho jsem si nevšiml, davidan má pravdu, jen si myslím, že "idiot" je trochu silnější slovo, než si dotyšný zasluhuje. Říkám "trochu", tedy ne o moc.
Re: Pane premiére, sundejte vlajku EU z Úřadu vlády!
(Felix, 18.5.2011 21:47:03)
Odpovědět
Nemám rád masarykismus a benešismus prof. Bednáře, je to hanba, ale tento článek je suprový, dokonalý. Podepisuji jej a žádám o totéž. Tento europeismus dr. Nečase je stejně hnusný, jako výše dva uvedené. Stejná zrada národa, ale otevřená, ne pokrytecká a skrývaná jako u masaříka a eduarda. Sundat, roztrhat a spálit!!! Příp. veřejně zneuctít - to už logicky odůvodnit nejde, jen jako ilustraci hanby, kterou tento žlutomodrý hadr vrhá na naši národní rodinu. Díky profesore a polepšete se.
Re: Pane premiére, sundejte vlajku EU z Úřadu vlády!
(Dan, 19.5.2011 8:57:21)
Odpovědět
To si ještě roztrhejte řidičák, pochčite techničák a rošlapte třeba spz vašeho auta či kartu pojištěnce..

protože tam všude je eurovlajka taky..

Tady někdo hoodně zaspal a probral se v EU..

i čr je EU, to vám ale nedochází, EU není jenom Brusel.
Re: Pane premiére, sundejte vlajku EU z Úřadu vlády!
(luk, 19.5.2011 10:25:53)
Odpovědět
Dan, jak říkám, vy jste úplný génius, ještě že jste. Chtěl jsem jenom skrovně upozornit, přesto že vy to určitě všechno víte, že před asi 30 lety tady u nás v zemi nebylo tolik bláznů, idiotů, lupičů, magorů, žebráků, alkoholiků, alkoholiček, bezdomovců, prostitutek, neděláků, kriminálníků a debilů a takový bordel. Nevíte odkud vylezli,nebo přišli? Furt mi to vrtá hlavou!
Re: Pane premiére, sundejte vlajku EU z Úřadu vlády!
(Václav, 19.5.2011 10:21:06)
Odpovědět
Podle úrovně příspěvku soudím, že kdejaký primitiv se může stát profesorem, jenž získal i vědecké tituly PhDr., CSc. Měl by se zabývat závažnějšími problémy! Doporučoval bych mu, pokud jsme zatím členy EU, kam jsme vstoupili celostátním referendem, aby se zabýval zlepšováním chodu této instituce (pravomocemi Komise EU, odstraňování byrokracie, zlepšení demokratičnosti občanů ve státech EU apod.). Když si demagog P. Hájek (vicekancléř presidenta) vyvěšuje za protest proti existenci USA vlajku Jižanů, tak si myslím, že vyvěšování vlajky EU není takový přečin, či podle mínění autora skoro zločin. Dost cestují po státech EU a tam s vyvěšováním vlajky EU nemají vůbec žádný problém.
Re: Pane premiére, sundejte vlajku EU z Úřadu vlády!
(AA00, 23.5.2011 0:21:07)
Odpovědět
Já...Pan chrchlal Havel asi píše z lázní.
Re: Pane premiére, sundejte vlajku EU z Úřadu vlády!
(AA00, 19.5.2011 13:52:08)
Odpovědět
No, taky jsem tuto /podobnou ?/ výzvu podepsal,ale na druhé straně,když by v r. 1942 byly z nějakého rozmaru odstraněny takové ty protoevropské červené vlajky se zakrouceným křížem, neznamenalo by to, že jsme svobodnější. Aspoň takto je jednoznačně vidět, kdo nás anektoval, pod čí okovanou botou milého, usměvavého byrokrata úpíme.
Vsem mistnim eurohujerum
(Fido, 19.5.2011 21:54:19)
Odpovědět
Dekuji Danovi, Alberto Kvechovi a dalsim eurohujerum za pravidelne pobaveni. Je mi jasne, panove, ze patrite k tem frustrovanym jedincum, kteri at uz kvuli sve intelektualni, ci manualni impotenci nejste schopni prospet okolni spolecnosti, ci kvuli sexualni neschopnosti nejste schopni prospet svym manzelkam, pritelkynim, ci nafukovacim pannam, hledate uplatneni u vnejsiho, velkeho a silneho celku, se kterym se ztotoznite. Kdybysme byli ve stredoveku, jiste budete planouci pochodni inkvizice, ktera bude ukazovat na carodejnice hodne upaleni, nebo dnes, v dobe utoku na narodni celky, budete pochodovat s modrou vlajkou a ukazovat na svobodne obcany, aby byli umlceni. Jedno je ale zrejme. Pres neuveritelnou EU-positive propagandu, pritomnou v TV, novinach i na internetu, pres potlacovani euroskeptickych nazoru, ktere nazyvate minoritnimi, se popularita EU propada a propada. I podle oficialnich statistik, je pres polovinu obcanu se smerovanim EU nespokojena. 3/4 lidi v CR nechteji Euro. Smirte se s tim. Vsadili jste na spatneho kone, ktery brzo zdechne. Jestli chcete erektovat sve sebevedomi, bezte trenovat do posilovny, erotickeho klubu, najdete si psychologa - protoze v EU vam psenka nepokvete, bude to jen horsi a horsi.
Re: Vsem mistnim eurohujerum
(Dan, 20.5.2011 9:14:02)
Odpovědět
Jenom tak mimochodem, milí vlastenci, Hujer je německým jménem stejně jako Cimrman, Klaus, Obrfalcr a další..

A já se pořád dokola ptám, kde je to češství ??
Co to vlastně je ?? :-)

Mě vlaje na zahrdě moravská a evropská vlajka, ten československý poskvil bych si tam nikdy nedal, je to vlajka neexistujícího státu, ukradená uplně stejně jako většina vylhaných českých dějin.
Re: Vsem mistnim eurohujerum
(Fido, 20.5.2011 9:51:29)
Odpovědět
Zajimalo by me, proc je na Morave tak pozoruhodne mnoho zakomplexovanych jedincu.

dokonale to vystihuje vtip:
Vis, co se rika o prazacich v Brne?
Ze jsou to pekni cu*aci.
A vite, co se rika o brnakach v Praze?
Vubec nic.

Dokonce ani na Wikipedii vam nevenuji vic, nez par radku:
http://en.wikipedia.org/wiki/Moravians_(ethnic_group)
http://en.wikipedia.org/wiki/Czechs

a jak znamo, cim mensi pes, tim vice steka :-)
Re: Vsem mistnim eurohujerum
(Dan, 22.5.2011 12:38:22)
Odpovědět
podívejte já češstvím pohrdám, je to faleš v každém smyslu, ale jsou zde i tací a je jich opravdu hodně na Moravě, co čechy nenávidí.

Nedávno se k nám přistěhoval chlapík z české části vysočiny, přišel do hospody a chtěl se seznámit, nabídl se že zaplatí panáky, jeden z místních mu řekl, až přestanež mluvit jako teplouš, pak si s tebou čížku možná připijeme ale zatím nikomu nic neobjednávej.

No, myslím, že nejsme jeden národ, ale Praha to tak ráda prezentuje a proto ta nenávist.
Uzurpátor je čech, utlačovaný Moravan, proto je tam asymetrický protokol nenávisti a lhostejnosti.
Re: Vsem mistnim eurohujerum
(AA00, 23.5.2011 0:22:55)
Odpovědět
Evropan a ještě k tomu xenofob. Já myslel, že vám to Barbarosso zakázal.