reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Benjamin Kuras: Neomarxisté způsobují sebevraždu Evropy a nadvládu islámu

Autor: odjinud | Publikováno: 16.5.2011 | Rubrika: Rozhovory
Ilustrace

Rozhovor s Benjaminem Kurasem, spisovatelem

Barbora TACHECÍ, moderátorka
--------------------
Spisovatel a novinář Benjamin Kuras u nás ve studiu, vítejte v Faktech, hezké odpoledne, pane Kurasi. Mně se chtělo k vašemu jménu dodat nově ještě také aktivista. Nenaštval byste se?

Benjamin KURAS, spisovatel
--------------------
Nemám to rád, ale.

Barbora TACHECÍ, moderátorka
--------------------
Nechtěla jsem se vás dotknout, ale chtěla jsem narazit na to, že jste zakládajícím členem mezinárodní společnosti pro svobodu tisku, respektive české pobočky.

Benjamin KURAS, spisovatel
--------------------
České pobočky a jeden ze šesti zakládajících členů.

Barbora TACHECÍ, moderátorka
--------------------
Tak. Spolu s vámi je tam třeba senátor Oberfalzer, ale ten dotaz měl směřovat jinam, čím jste se naposledy vy jako novinář cítil nesvobodný?

Benjamin KURAS, spisovatel
--------------------
Já vlastně se necítím nesvobodný, protože jsem ještě nebyl postaven před soud za žádný ze svých výroků. Ale znám už novináře, kterým se to stalo.

Barbora TACHECÍ, moderátorka
--------------------
Uveďte příklad, prosím.

Benjamin KURAS, spisovatel
--------------------
Nejnovější příklad je dánský novinář Lars Hedegard, který tento týden je postaven podruhé před soud za to, že soukromě vyslovil nějakou statistiku, že v některých dánských islámských rodinách dochází ke znásilnění mladých dívek. To někdo dostal na veřejnost a on je žalován za urážku etnika nebo urážku náboženství.

Barbora TACHECÍ, moderátorka
--------------------
To mě překvapuje, že zrovna v Dánsku. Ale to je možné teď v jednotlivých státech podle toho, jakou mají legislativu nebo v celé Evropě, že prostě můžete někoho urazit jako etnikum, ať řeknete cokoliv.

Benjamin KURAS, spisovatel
--------------------
Vypadá to, že se to děje už v celé Evropě, protože kromě toho Dánska se to stalo v Holandsku, a v Rakousku paní Sabatische Wolfové a vypadá to, že ta legislativa těch tří států je pravděpodobně už nějak souvisí prostřednictvím Evropské unie a jakýchsi těch politicky korektních regulací a zákonů.

Barbora TACHECÍ, moderátorka
--------------------
Tak řekněte, takže by se to tady mohlo stát také v Česku?

Benjamin KURAS, spisovatel
--------------------
Já právě si myslím, že už se to stát může. Máme tu už jeden příklad, zatím jenom nepatrnou takovou vlaštovičku malou, kterou bude zpracovávat kolega Roman Joch, který je z těch šesti z nás, to je rozhlas nějakém programu. Já jsem to nestihl, protože jsem tu nebyl, to provede on. Ale v jednom programu s zmínil Československý rozhlas, že v islámských zemích není stejná svoboda náboženství jako u nás. Pak nějaká islandská organizace podala stížnost mediální radě, nebo jak se to tady jmenuje a na příkaz mediální rady se rozhlas musel omluvit. Dneska každý ví, že samozřejmě ve většině islámských zemí ta svoboda náboženská není taková jako v.

Barbora TACHECÍ, moderátorka
--------------------
Také riskujete zatčení. Možná už na vás budou čekat před Primou.

Benjamin KURAS, spisovatel
--------------------
Možná.

Barbora TACHECÍ, moderátorka
--------------------
A možná nás zavřou také. Vážně. To vypadá jako nějaká zlá nemoc, která se trochu šíří tou Evropou, že totiž se nemůže mluvit ani při doložitelnosti faktů o některých věcech, o kterých určité skupiny lidé prostě mluvit nechtějí. Řekněte mi, máte pocit, že Evropa do tohoto vlaku nasedá dobrovolně nebo je do něj tlačena?

Benjamin KURAS, spisovatel
--------------------
Je do něj tlačena tím já už o tom mluvím několik let, tím hnutím neomarxistickým, levicovým, které provedlo ten slavný dlouhý pochod institucemi, už do čela všech těch evropských institucí. Jsou v nich soudci, jsou v nich média, kteří cítí takovou niternou pudovou nenávist k západní civilizaci, že mají chuť ji za každých okolností zničit ve spojení s kýmkoliv a když k tomu nemají komunistický Sovětský svaz, tak kdokoliv se jim hodí do krámu, tak ho berou.

Barbora TACHECÍ, moderátorka
--------------------
Vy naznačujete, pane Kurasi, že tito neomarxisté mají tak obrovský vliv na západní vlády, že ty vlády, i když vědí, že je to cesta do pekel, tak na tu cestu jdou s nimi?

Benjamin KURAS, spisovatel
--------------------
Tak to vypadá ze všech faktů, které se mi podařilo shromáždit.

Barbora TACHECÍ, moderátorka
--------------------
Ale to není možné. Čím si to vysvětlujete?

Benjamin KURAS, spisovatel
--------------------
Já si to vysvětluji tím, že západní civilizace páchá sebevraždu.

Barbora TACHECÍ, moderátorka
--------------------
Dobrovolně?

Benjamin KURAS, spisovatel
--------------------
Dobrovolně. Ne všichni, ale ti co jsou u moci, páchají dobrovolně sebevraždu a to takovým způsobem, že zbytek evropské populace o tom dlouho netušil, že se to děje a nyní se začíná prostřednictvím právě takových organizací, jako už pobočku jsme tady založili, se o tom začínají dozvídat.

Barbora TACHECÍ, moderátorka
--------------------
Máte pocit, že ti evropští politici páchají skutečně tu sebevraždu vědomě, anebo si myslí, že prostě uklidní vzájemné vztahy menšin s těmi majoritními skupinami obyvatel tím, že půjdou prostě těm menšinám tak trochu na ruku?

Benjamin KURAS, spisovatel
--------------------
Ono to začalo tím, že jak se ty menšiny postupně zmenšovaly, tak se staly i dost silnou volební silou a většinou volily všechny levici. V Německu například sociálnědemokratická strana spojená na 3 miliony tureckých hlasů. V Británii labouristé spoléhali na silně muslimské hlasy.

Barbora TACHECÍ, moderátorka
--------------------
To znamená, že žádná sociálnědemokratická nebo levicová, řekněme, politická strana, nepůjde do toho rizika, že by řekli v tomhle případě dost, můžeme říkat třeba o islámu pravdu nebo ani ne tak o islámu jako spíš o islamistech?

Benjamin KURAS, spisovatel
--------------------
Ono to ani není ani tak o těch islamistech jako o té vůli vedoucích tříd Evropy přijímat jakoukoliv formu destrukce západní civilizace, ať je to zleva nebo zprava, čili tentokrát je to všechno zleva, ale ten sám zdá jakoby byl zprava, ale je toto veliký režim ten islamismus, v jaké formě se dneska projevuje a prosáklo to do všech, prakticky všech vládnoucích stran i těch opozičních, z nichž jen nepatrné procento teďka se přesouvá na takzvanou novou pravici.

Barbora TACHECÍ, moderátorka
--------------------
Já jsem se chtěla zeptat, jestli není nadějnější situace v zemích, kde nejsou žádné menšiny jakoby tohoto typu, které nejsou potenciální voličskou veličinou.

Benjamin KURAS, spisovatel
--------------------
V Česku to ještě není problém, protože tady je ta menšina nepatrná a nezdá se mi tak agresivní. Ale v zemích jako Francie, Británie, Holandsko, Dánsko, tam už je to tak silné, že s tím musí politik počítat, ale pozor, vzniká ta nová pravice, která o tom informuje, je již jakýmsi takovým duchovním politickým vůdcem a je to pravice silně antitotalitní, absolutně nerasistická, proizraelská a svoboda slova je její základní hodnotou.

Barbora TACHECÍ, moderátorka
--------------------
Pane Kurasi, vám teď velmi nedávno vyšla knížka další z řady knížek, ale tentokrát s titulkem jak zabít západní civilizaci, tak předpokládám, že tam je přímá návaznost mezi těma věcmi, o kterých jsme mluvili a touhle knížkou. Je to tak?

Benjamin KURAS, spisovatel
--------------------
Je to soubor informací z roku 2010 až po únor 2011. Dál jsem nedošel, protože se to muselo v dubnu vydat. Zdůrazňuje to, jak se ten pád západní civilizace prudce v tom roce zrychlil. Jak souvisí zároveň s obrovským rozmachem militantního islámu v celém světě, který vidím například v Severní Africe, Pákistánu.

Barbora TACHECÍ, moderátorka
--------------------
Na titulní stránce té knížky jsem si všimla, že je mapa Francie, vlajka Francie a u toho mešita. Máte pocit, že Francie je tou klíčovou zemí, která nám všem do této situace pomohla?

Benjamin KURAS, spisovatel
--------------------
Francie je jednak takovým symbolem svobody nebo byla symbolem západní svobody po dvě staletí a symbolem osvícenství, které nám vytvořilo tu možnost věřit jakémukoliv náboženství nebo žádnému a přitom jeden druhého nepronásledovat. Francie zároveň měla hrozně silnou třídu levicových intelektuálů, kteří tu západní civilizaci velmi silně podrývali, ať už od marxistů surrealistické, baastické skupiny přes Sartra a nové další filosofy a Francie je také zároveń nejsilněji osídlená militantním islámem.

Barbora TACHECÍ, moderátorka
--------------------
Tolik Benjamin Kuras, český spisovatel, novinář, který byl dnešním hostem ve Faktech na Primě. Pane Kurasi, já vám děkuji, že jste přišel. Hezké odpoledne.



Zdroj: Prima TV
Datum vydání: 26.4.2011  
Rubrika / pořad: 17:50 Fakta Barbory Tachecí

reklama
2374 čtenářů | 37 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Benjamin Kuras: Neomarxisté způsobují sebevraždu Evropy a nadvládu islámu
(Kalous, 16.5.2011 1:47:51)
Odpovědět
Nějak mi to nesedí - levičáci a neomarxisté s platy více než půl milionu a více v čele EU a evropské justice. Takové prachy udělají i z levičáka pravičáka. Muslimové v Evropě jako v naprosté většině chudší část společnosti logicky podpoří levici, socialisty. Typický vývoj evropského politika - v mládí často levičák (v některých zemích i komunista nebo anarchista), ve stáří a ve vysoké funkci pravičák (vzor např. německý exministr zahraničí Fisher). Evropu ničí rukou nerozdílnou pravice i levice, Evropaně prostě zdegenerovali - jejich roli už dávno převzala Sev. Amerika, část Asie.. Evropané dříve expandovali, obsazovali svět - nyní je to obrácené, Afričané a Asiaté začínají obsazovat Evropu.
chyba v úvaze
(Samuel Vitovsky, 16.5.2011 10:12:44)
Odpovědět
"Takové prachy udělají i z levičáka pravičáka."
Úvaha, že levičáci jsou chudí a bohatí musí být pravicoví, je naprosto chybná, ale i když častá. Pravicovost spočívá v důvěře v člověka. Levičáci se snaží lidi organizovat (to nemyslím pejorativně). To nemá s majetkem nic společného. Lze si přece snadno představit, že bohatý člověk má "puzení" využít svého bohatství, a s ním spojené moci a vlivu, vylepšovat/organizovat svět.

"... chudší část společnosti logicky podpoří levici, socialisty."
Tohle pravidlo už opravdu platí. Je to proto, že chudší lidé mají větší tendenci hledat "pomoc zvenčí". Tedy přes organizovanou společnost.
Re: chyba v úvaze
(Stilet, 16.5.2011 16:41:28)
Odpovědět
Levicoví politici vůbec nejsou chudí. To je jen hloupí chudí volí a dosazují ještě k bohatšímu korytu. Familie Kenedy patří mezi nejbohatší v USA a také všichni byli silně levicoví a bitci za chudé na celém světě.
Panové, nechci se vás dotknout, ale kdo z vás na to má?
To je také důkaz jak je to s těmi bitci za blaho chudých.
Kdys Zděněk Mlynář dělal v 68 roce necelých půl roku tajemníka ÚV-KSČ, strany tak bojujíci za chudé. Za tu dobu si ušetřil tolika peněz, že za ně mohl bý dva roky v blahobytu dobře žít. Kdopak jiný na to měl jak jen soudruzi z ÚV-KSČ ?
Re: chyba v úvaze
(Kalous, 16.5.2011 21:01:45)
Odpovědět
O té vaší americké demokratické straně se dá pochybovat, zda je vůbec levicová. Myslím že až tak nějaký rozdíl mezi republikány a demokraty není, asi jak mezi britskými konzervativci a Labour perty. Tajemník ÚV KSČ Mlynář si mohl přijít na slušné prachy ne tajemničením, ale příplatkem od Američanů . Platy tajemníků OV KSČ byly na úrovni ředitelů fabrik (tzn. max. 2x3x větší než plat dělníka, u některých firem měli i dělníci s přesčasy více než ředitel) - na ÚV KSČ to mohlo být 3-4x více než průměrný plat dělníka. Dnes to je u obdobných vládních činitelů 5-7x více.
Re Kalous - Benjamin Kuras: Neomarxisté způsobují sebevraždu Evropy a nadvládu islámu
(Člověk, 16.5.2011 8:55:30)
Odpovědět
"... chudší část společnosti logicky podpoří levici, socialisty."
Správně však má věta znít:
" Všichny levicové strany, socialisté, a komunisté logicky podpoří chudší část společnosti."
Vzhůru k destrukci všech evropských hodnot, podpoře nevzdělanců, lenochů a příživníků všeho druhu!
Člověk.
Re: Re Kalous - Benjamin Kuras: Neomarxisté způsobují sebevraždu Evropy a nadvládu islámu
(Kalous, 16.5.2011 9:01:44)
Odpovědět
Dost hloupý závěr. Souhlasím s heslem které má prý v kanceláři šéf odborů Zapletal .. bohatý levičák je rozmar, chudý pravičák je bl.bec.
Re: Re Kalous - Benjamin Kuras: Neomarxisté způsobují sebevraždu Evropy a nadvládu islámu
(Kalous, 16.5.2011 9:08:39)
Odpovědět
Jinak popřít nutnost existence sociálního státu v Evropě v rozumných mezích a proporcích může popřít jen úplný bl.b, to by byl tak návrat do 19. stol. - a sociální stát je výdobytek levice. A pravice i levice v podmínkách Evropy se musí vždy nějak rozumně domluvit. Zkáza Evropy není ani tak v levici a pravici, ale v přílišném důrazu na politickou korektnost a odmítnutí (znevažování) tradičních hodnot - rodina, stát, národ, vlasenectví, víra a tradice předků...
Re: Re Kalous - Benjamin Kuras: Neomarxisté způsobují sebevraždu Evropy a nadvládu islámu
(Evropan Jirka, 16.5.2011 10:34:03)
Odpovědět
Milý Kalousi, sociální stát Vám právě (ne)slavně krachuje. Přímo před Vašima očima, v přímém přenosu.Je to principiálně nesmyslný koncept, jdoucí proti lidské přirozenosti. Protože solidarita, která je součástí lidské přirozenosti, je tímto konceptem ničena. A můžete vzít jed na to, že pokud zničíte solidaritu mezi lidmi (například tím, že jim vnutíte fikci "sociálního státu"), zničíte celou společnost.
Ale já věřím, že myšlenka solidarity je tak silná, že odolá tomu náporu bezohlednosti, hrabivosti, bezohledné a surové chamtivosti vůči těm nejslabším a nejzranitelnějším, jak je ztělesněna právě v idejí "sociálního" státu.

Lidská solidarita je silnější, než socialistické lupičství a lidská solidarita také socialistické lupiče porazí.
Re: Re Kalous - Benjamin Kuras: Neomarxisté způsobují sebevraždu Evropy a nadvládu islámu
(Kalous, 16.5.2011 13:41:46)
Odpovědět
To není pravda - evropský sociální stát nekrachuje, jen je osekáván nebo zneužíván. Největšího rozkvětu zažil sociální stát v záp. Evropě a zejména v severských státech v 70. a 80. letech - pád socialistického bloku kupodivu zhoršil výrazně situaci "pracujícíchů na západě, neboť již nebylo s kým soutěžit a padl důvod si přitahovat obyvatelstvo tím, že se má lépe než na Východě. A sociální stát je přece na solidaritě založen (ne zneužitelně) tzv. povinně - kdežto kapitalista je solidární když se mu chce nebo je přinucen.
Re: Re Kalous - Benjamin Kuras: Neomarxisté způsobují sebevraždu Evropy a nadvládu islámu
(Stallker, 16.5.2011 14:29:50)
Odpovědět
Nesouhlas Kalousi. Sociální stát není na solidaritě založen, sociální stát solidaritu falešně zneužívá.
Pojem solidarita, už ze své podstaty by měl být založen na dobrovolnosti. Pokud někoho k solidaritě budete nutit a na druhou stranu budete solidárně pomáhat někomu, kdo to nepotřebuje nebo by na to neměl mít nárok, všechno jenom pokazíte. Nejvíc je to dnes vidět na mezilidských vstazích.
Re: Re Kalous - Benjamin Kuras: Neomarxisté způsobují sebevraždu Evropy a nadvládu islámu
(Samuel Vitovsky, 16.5.2011 14:47:08)
Odpovědět
Velmi souhlasím! Viz například definice http://cs.wikipedia.org/wiki/Solidarita.

Ale o definici tak úplně nejde. Znovu se vrátím k tomu rozdílu mezi pravicí a levicí. Pravičáci věří v solidaritu (právě ve smyslu té definice, usuzuju podle sebe). Levičáci v ní nevěří a tak ji organizují/vynucují.
Re: Re Kalous - Benjamin Kuras: Neomarxisté způsobují sebevraždu Evropy a nadvládu islámu
(pavjan, 16.5.2011 15:03:39)
Odpovědět
Je to tak.
Re: Re Kalous - Benjamin Kuras: Neomarxisté způsobují sebevraždu Evropy a nadvládu islámu
(Kalous, 16.5.2011 22:41:03)
Odpovědět
Ano je to tak - "přesvědčil" mne o tom farář v nedávném kázání - chudí nezáviďte bohatým, museli bohatství získat velkým úsilím - a vy bohatí pamatujte na milosrdentství a s chudými se podělte o část svého majetku. Vskutku moudré pro 21. století a moderní společnost. Ale neřekl biblické - spíše velbloud projde uchem jehly než se bohatec do nebe dostane.
Re: Re Kalous - Benjamin Kuras: Neomarxisté způsobují sebevraždu Evropy a nadvládu islámu
(Stilet, 16.5.2011 16:51:14)
Odpovědět
Na solidaritě a sociálním státu parazitují nesčetná stáda bojovníku za solidaritu a sociální stát. Těch bojovníku za solidaritu a sociální stát je víc jak těch chudých za jejichž blaho ti bojovníci tak bojují. Chudí s toho mají málo, jen tolik aby zůstali pořád chudými a jen aby ti bohatší také schudli, kromě samotných těch bitcu. Jen nadělávají ještě více chudých které ke svému blahu úpotřebují. Nebýt chudých, nebylo by tolik parazitu majících s chudých takový užitek.
Re: Re Kalous - Benjamin Kuras: Neomarxisté způsobují sebevraždu Evropy a nadvládu islámu
(Kalous, 16.5.2011 21:05:36)
Odpovědět
Stilete, překvapuješ mne - já myslím že by jsi z té Ameriky měl mít trochu jiné zkušenosti.
Re: Re Kalous - Benjamin Kuras: Neomarxisté způsobují sebevraždu Evropy a nadvládu islámu
(p, 16.5.2011 14:58:54)
Odpovědět
Kalousi, dobře to žehlíte, ale z tohohle se socialisti nevyvlíknou
Re: Re Kalous - Benjamin Kuras: Neomarxisté způsobují sebevraždu Evropy a nadvládu islámu
(Stilet, 16.5.2011 16:58:33)
Odpovědět
Nedivte se Kalousovi. Takové řečičky byly do něj pumpovaný už od prvného dne školní docházky. Nemůže se toho zbavit. Tak jako muslímové se nedokáží zbavit víry v božský Korán. Snad se jednou i Kalousovi rozvítí v lebce.
Re: Re Kalous - Benjamin Kuras: Neomarxisté způsobují sebevraždu Evropy a nadvládu islámu
(Kalous, 16.5.2011 21:07:08)
Odpovědět
A co ty Stilete jako vysloužilý veterán americké Army - ty nemáš mozek úplně vymytý?
Re: Re Kalous - Benjamin Kuras: Neomarxisté způsobují sebevraždu Evropy a nadvládu islámu
(Hardy, 16.5.2011 17:56:00)
Odpovědět
Potřeba je obojí, jak pravice, tak levice. Demokracie chodí po dvou nohou, po pravé a po levé. Ideálně, když se tyto vlády střídají, bohužel zmlsaný Západ miluje sociálno, klídek a hluboký životní standart a tak se mohutně zadlužuje. je to skoro cesta do pekla, kdy si tento standart už neudržíme a dluhy nám nepomůžou, naopak..
Re: Re Kalous - Benjamin Kuras: Neomarxisté způsobují sebevraždu Evropy a nadvládu islámu
(Evropan Jirka, 16.5.2011 18:32:06)
Odpovědět
Víte, Hardy, tohle jsou taková moudra z etatistických učebnic. Zkuste si to ale převést do normální řeči a uvidíte, kolik se v těch rozšafných větách skrývá morálních problémů.

Shodneme se asi na tom, že podstatou levicové politiky je přerozdělování. Abyste ale mohl přerozdělit, musíte někde násilím zabavit. A násilně zabavit majetek znamená loupit, je to prostě kriminální čin.
To, že ho provádí monopolní násilník (stát), který si na to demokraticky odhlasoval zákony nedělá tuto činnost méně kriminální.

A vážně myslíte, že kriminální činnost je pro Vaši demokracii nutná? Že demokracie bez násilné státní kriminality by kulhala?
Re: Re Kalous - Benjamin Kuras: Neomarxisté způsobují sebevraždu Evropy a nadvládu islámu
(Kalous, 16.5.2011 21:11:30)
Odpovědět
Skoro každý velký majetek pochází ve svém prvopočátku z loupeže, vražd, podvodu nebo zlodějen. Úplně čistý původ velkého majetku je spíše vyjímka, tak se bavit o tom, že jsou bohatí daněmi okrádáni - je obecně nesmysl. Vyjímka jen potvrzuje pravidlo.
Re: Re Kalous - Benjamin Kuras: Neomarxisté způsobují sebevraždu Evropy a nadvládu islámu
(Evropan Jirka, 16.5.2011 21:35:53)
Odpovědět
Historický vznik majetku (jestli to je to, co máte na mysli) asi nejhlouběji studoval Murray Rothbard. Na samý počátek klade tzv. prvotní přivlastnění. Představte si to tak, že někdo přišel do pustiny a začal hospodařit na nikomu nepatřící půdě, začal dobývat nikomu nepatřící rudu atd. atd.
Kromě tohoto prvotního přivlastnění je už jedinou další legální cestou vzniku majetku dobrovolná směna s ostatními. Cokoli jiného je ve svobodné společnosti považováno za kriminální akt.

A jenom na okraj - svobodná společnost je v kostce to, oč nám, autentickým pravičákům běží.
Re: Re Kalous - Benjamin Kuras: Neomarxisté způsobují sebevraždu Evropy a nadvládu islámu
(Kalous, 16.5.2011 22:32:42)
Odpovědět
Neb o si představte - vyvraždění Slavníkovců a zabavení jejich majetku Přemyslovci, vymáhání velkých poplatků za propuštění z poddanství Schwarzenberků, tištění falešných zlatých císařských peněz Lichtensteiny, zabavení majetku nekatolické šlechty po Bílé Hoře 1620, inkviziční procesy s motivy získat majetek falešně obviněného, manufaktury v 19. stol. s 12 hod pracovní dobou a mzdou tak na kafe a chleba, sebrání císařského majetku, majetku židů Němci - pak se zase sebral majetek jim, privatizace s tunely - asi 500 informovaných účastníků privatizace si mezi sebou vlastně skoro "bezplatně" rozebralo bilionové hodnoty, jen Kožený na ukořistěném celém námořním loďstvu ČR vydělal asi 30 mld Kč. Co se děje v dnešním mafiánském státě - to už ani nestojí za to komentovat. To by byl rachot, kdyby každý bohatý musel vysvětlit legální původ svého velkého majetku - proto také musí fungovat ODS aby k tomu nedošlo.
Re: Re Kalous - Benjamin Kuras: Neomarxisté způsobují sebevraždu Evropy a nadvládu islámu
(Alfons, 19.6.2011 14:09:58)
Odpovědět
A neloupí zaměstnavatelé pracovní sílu tím, že ji málo oceňují? Tam je začátek. Na to se jaksi taktně zapomíná.
Re: Re Kalous - Benjamin Kuras: Neomarxisté způsobují sebevraždu Evropy a nadvládu islámu
(Hardy, 16.5.2011 21:45:53)
Odpovědět
Ano souhlasím, považuji se také za pravicového, ale přesto si myslím, že výrazně pravicová politika bez solidního sociálního akcentu nebude fungovat. Kór když většina lidu je spíše více k levému středu..
Re: Re Kalous - Benjamin Kuras: Neomarxisté způsobují sebevraždu Evropy a nadvládu islámu
(Evropan Jirka, 16.5.2011 22:01:27)
Odpovědět
Pro Hardyho: Co tak strašně "sociálního" vidíte na socialistickém přerozdělování (tedy kradení a loupení)? Může být kriminální činnost označena za sociální?

A napadlo Vás někdy, že svobodně jednající, nezotročený, o polovinu svého majetku neoloupený člověk by se o skutečně potřebné dovedl daleko lépe postarat, než anonymní, zkorumpovaný státní byrokrad?

Proč si myslíte, že otrok bude sociálnější, než svobodný jedinec? Proč tak málo člověku věříte?
Re: Re Kalous - Benjamin Kuras: Neomarxisté způsobují sebevraždu Evropy a nadvládu islámu
(Kalous, 16.5.2011 22:49:38)
Odpovědět
Chtěl bych vidět ty pravicové hrdiny, kteří dostanou např. měsíčně celých 100 tisíc (nesebere se jim třeba 15 tisíc nebo 20 tisíc na daních, i když na důchod si také musí platit) jak chodí po ulicích a rozdávají tisícovky bezdomovcům nebo jak s třetinou výplaty letí do dětského domova nebo LDN. Spíše by si udělali druhý výlet na Kanáry nebo do Karibiku, nebo koupili nového meďoura. Kecy, kecy, kecy.
Re: Re Kalous - Benjamin Kuras: Neomarxisté způsobují sebevraždu Evropy a nadvládu islámu
(Evropan Jirka, 17.5.2011 6:33:31)
Odpovědět
A já bych zase chtěl vidět ty levičáky s planoucím zrakem, jak denně otevírají SVOU peněženku a DENNÉ podporují jednoho vybraného bezdomovce. Až to budete dělat aspoň 10 let, pak vám tu solidaritu budu věřit. Vám jde ale o něco jiného, že, Kalousi. Solidární nemám být já, kdepák. Solidární mají být - ti ostatní. A nejlépe se mnou, že.
Re: Re Kalous - Benjamin Kuras: Neomarxisté způsobují sebevraždu Evropy a nadvládu islámu
(Samuel Vitovsky, 17.5.2011 10:34:45)
Odpovědět
Malé odbočení.
Rubenstein u zdi nářků šeptá: "Jehovo prosím tě. Obchody se teď nedaří, dělníci se bouří. A manželka zase jen frflá... Potřeboval bych dva tři miliony. Jen na chvíli!!"
Vedle stojí Roubíček a taky šeptá: "Jehovo prosím tě. Žena má souchotě, děti maj hlad. Pořád slyším jenom samej křik. Dej ať někde najdu stovku. Jen na jídlo pro drobotinu."
Rubenstein si Roubíčka všimne, sáhne do kapsy, vyndá z ní tisícovku a říká: "Vemou si. No tak vemou si to a nerozptylujou mi ho!!!"

A teď zpátky k tématu.
V celé historii lidstva existovali mecenáši. Kdybychom si do detailů rozebrali jejich "emotivně motivační schéma", došli bychom možná k tomu, že za tou jejich dobročinností byla snaha se proslavit, zalíbit, nebo mít pokoj v duši. A přesně tyhle motivy patří k lidské přirozenosti. Patří a patřit budou.
Já jsem opravdu přesvědčený, že kdyby neexistoval stát, kdyby neexistoval žádný nucený sociálně systém, dětské domovy a LDN by i tak fungovaly. Možná by se nejmenovaly LDN ale třeba Rubensteinovy azyly. Ale v nějaké formě by existovaly.
Dokonce jsem přesvědčený, že by byly i kvalitnější, protože motivy těch mecenášů jsou silnější než motivy politiků a úředníků na jedné straně a nucených plátců daní na straně druhé.
Re: Re Kalous - Benjamin Kuras: Neomarxisté způsobují sebevraždu Evropy a nadvládu islámu
(Evropan Jirka, 17.5.2011 13:55:43)
Odpovědět
K p. Vítkovskému - nejstarší jeskynní nálezy dokazují, že i nejprimitivnější lidé, kteří dnes a denně bojovali o holé přežití neponechávali staré a nemocné napospas, péči o potřebné a osobní zodpovědnost za ně prostě máme v genetické výbavě.

Tohle je snad ten hlavní důvod, proč tolik nesnáším socialismus a etatismus. Za tu jejich zločinnou snahu zlikvidovat ve jménu hrabivosti a bezuzdné chamtivosti to, co je v nás nejcennější, co nás koneckonců dělá lidmi. Nechtějí totiž nic menšího, než z nás udělat dehumanizované stádo bezcitných bestií. Jedinec, zodpovědný za své jednání a zodpovědně solidární s druhými se pochopitelně do jejich plánů nehodí. Lidská solidarita je vlastně největším nepřítelem socialismu a socialistů. Solidaritu je třeba zlikvidovat nejdříve.
Re: Re Kalous - Benjamin Kuras: Neomarxisté způsobují sebevraždu Evropy a nadvládu islámu
(Kalous, 16.5.2011 22:56:28)
Odpovědět
Hardy, jste zde moudrý, neboť sociální stát v rozumné podobě je i v zájmu pravice aby se na.sraný "hladový" lid nebouřil a v klidu pracoval. Ostatně pokud chudý lid nemá prachy, kromě jídla skoro nic nekupuje, zboží nejde na odbyt, výroba krachuje a zisky se krátí. Takže ona ta pravice i levice se skutečně potřebuje a sociální stát je nutnost.
Re: Re Kalous - Benjamin Kuras: Neomarxisté způsobují sebevraždu Evropy a nadvládu islámu
(Evropan Jirka, 17.5.2011 8:10:30)
Odpovědět
Je to právě naopak. "Sociální" stát tím, že oloupí všechny produktivní a výkonné jedince vytvoří chudobu, vytvoří ty armády nespokojených (které pak zneužije k dalšímu posílení moci nad těmi schopnými a produktivními)

A velmi mne také baví řeči o "rozumné" velikosti "sociálního" státu. Jaká je, prosím pěkně, ta rozumná míra vražd, loupeží, krádeží. Jako staromódní liberál si myslím, že vraždit, krást a loupit se nemá vůbec. Jediné přípustné násilí je pouze pro nutnou obranu vlastního života a majetku před kriminalitou.
Re: Re Kalous - Benjamin Kuras: Neomarxisté způsobují sebevraždu Evropy a nadvládu islámu
(Zappa, 17.5.2011 18:04:29)
Odpovědět
Když jsem byl chudý, viděl jsem docela rudě a byl jsem skoro nějaký socialista. Až později se člověk změní a začne vidět pravicověji,

....)) i když už skutečných ryze pravicových lidí je jen hrstka..))....

....))vezměme ODS, TOP, (VV ??)), dříve ODA,KDU, DEU, vzpomeňte na (OH ??)) to všechno byla snad pravice.... snad....
Re: Re Kalous - Benjamin Kuras: Neomarxisté způsobují sebevraždu Evropy a nadvládu islámu
(Evropan Jirka, 17.5.2011 18:56:34)
Odpovědět
Pro Zappu - bohužel šlo o strany s pravicovou rétorikou, jejich praktické politické kroky byly víceméně sociálně demokratické. Je to to nejstrašnější, co se mohlo stát, tohle zmatení jazyků. Trpíme obrovskými problémy, způsobenými socialistickou politikou a socialistickými politiky (je úplně jedno, jak si ty socialistické strany říkaly). Většinová populace ale viní (neexistující) pravici a (neexistující) kapitalismus. Cena za zradu principů...
Re: Re Kalous - Benjamin Kuras: Neomarxisté způsobují sebevraždu Evropy a nadvládu islámu
(Zappa, 17.5.2011 21:42:21)
Odpovědět
Nojo, Evropane Jiří, jak ale dělat pravicovou politiku bez lidí.?

...))..to přeci nejde.!!..))
Fyzické a právní násilí.
(Alfons, 19.6.2011 14:19:32)
Odpovědět
Fyzické násilí je běžně odsuzováno a postihováno. PRÁVNÍ násilí, způsobované právně silnějšími a znalejšími na právně slabých občanech postihované není i když může mít mnohdy větší a trvalejší následky než fyzické násilí. Je zde legalizované násilí právně silných nad právně slabými a není odsuzované ani postihované.
Použitím právního násilí se legálně krade. Právně silnější a znalejší se právně slabším a neznalým legálně vyšklebují a tupá společnost to akceptuje bez toho aniž by si uvědomila že je to ekvivalent fyzického násilí.
Re: Re Kalous - Benjamin Kuras: Neomarxisté způsobují sebevraždu Evropy a nadvládu islámu
(Alfons, 19.6.2011 14:08:26)
Odpovědět
A neolupují zaměstnavatelé pracovní sílu tím, že ji málo oceňují? Tam je začátek.