reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

SKANDÁL: Česká neziskovka „Člověk v tísni“ je podezřelá z napojení na teroristickou al-Kájdu

Autor: odjinud | Publikováno: 15.5.2011 | Rubrika: ShortNews
Ilustrace

Zprávy v ruském tisku naznačují, že lidé podezřelí z podpory teroristů, k jejichž zatčení došlo 6. dubna v Praze, byli napojeni na al-Kájdu a na finanční řetězec radikálních islamistů působících v oblasti ruského severního Kavkazu. Zdroje v ruských zpravodajských službách se zmiňují také o tom, že česká nezisková organizace působící v oblasti ochrany lidských práv se spolupodílela na vytváření finančního řetězce.

Zdroje portálu Lifenews.ru tvrdí, že podezřelé osoby, k jejichž zatčení došlo v Praze, převáděli peníze buňkám Džamaat Šariat, salafistické organizaci, jež vznikla roku 2000 a formálně patří pod Kavkazský emirát vyhlášený čečenským radikálním islamistickým vůdcem Doku Umarovem roku 2005. Cílem organizace je vytvoření jednotného islámského státu podle práva šaría v oblasti severního Kavkazu.

Že je do financování islámského terorismu zapojena česká humanitární organizace, je veřejnosti známo již od předchozího týdne, kdy Lidové noviny přinesly zprávu Z Česka šly peníze na podporu Al Kajdy, kryli je ochránci lidských práv. Dosud se ale nevědělo, o kterou českou neziskovku se jedná.

ČESKÁ POZICE se proto obrátila na autora článku v deníku Komsomolskaja pravda, který potvrdil, že prověřovanou neziskovou organizací je Člověk v tísni.

 

http://mediaoislamu.cz/

reklama
5404 čtenářů | 70 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: SKANDÁL: Česká neziskovka „Člověk v tísni“ je podezřelá z napojení na teroristickou al-Kájdu
(Jahoda, 15.5.2011 0:20:02)
Odpovědět
a za to by měl Kocáb dostat Nobelovu Cenu za mír.
Ten přece upozornil na porušování lidských práv na Kavkaze.
Co se týče toho napojení na al kajda,tak u nás je jedno české přísloví-kdo si hraje s ohněm,spálí se.
To ,jak jsou všichni ti teroristé a jejich kolaboranti v Česku sledováni CIA , GRU a BIS.
Na jejich místě bych si dal pozor,obvzláště američani mají na tuto špínu jedno specielní komando,které ji uklízí kdekoli a kdykoli ,třeba na cestě do práce
třeba někde na letišti
třeba je unesou z domova
a pod.
Nikde si nemohou být jisti a také nebudou.
Prostě zmizí beze stopy v tajné věznici kdekoli na světě a neštěkne po nich ani pes!
Re: SKANDÁL: Česká neziskovka „Člověk v tísni“ je podezřelá z napojení na teroristickou al-Kájdu
(Medikolog, 15.5.2011 9:17:28)
Odpovědět
Zdá se, že "Člověk v tísni" je doopravdy po zásluze v tísni. Snad nám dá konečně pokoj. Hallelujah.
Re: SKANDÁL: Česká neziskovka „Člověk v tísni“ je podezřelá z napojení na teroristickou al-Kájdu
(Jahoda, 15.5.2011 11:01:16)
Odpovědět
já jsem přesvědčen,že Ruské tajné služby mají přehled o tom je pravda a co ne.
Sledují a monitorují jak všechny členy namočené do mezinárodního terorizmu na Kavkaze,tak i jejich činnost.
A naprosto stejně sledují i nacisty ve Finsku...pokud tito mají územní nároky na Ruskou zem,potom si ale vážně zahrávají.
Oni tihle rusáci nespěchají...pěkně v klidu nenápadně sledují a dělají si úsudky,jsou jak spící Moloch.
Jeden kolem něj projde,Moloch otevře oko a ihned na to jej zase zavře a spí dál.
Přesvědčení o to,že se nic neděje je ale vždy mylné,tento Moloch tak činí proto,aby se mu hejno krys nerozprchlo a on mohl identifikovat zcela všechny.
Pak přijde úder.
Na tuto taktiku sázela americká CIA,jejíž agenti věděli,že jsou sledování .
Každý z nich dělal,že se nic neděje a KGB je potichu sledovala a byl klid.
Jediné na co se muslo dát pozor,toho MOlocha neprobudit.
Pak začaly létat chlupy!
Tak jen at si ten finský fírer a do terorizmu namočení češští kolaboranti dělají ty své aktivity.
Moloch o nich ví a po očku je sleduje a už jim nedá nikdy pokoj.
Jestli jej ale vytočí,bude s nima konec !
Re: SKANDÁL: Česká neziskovka „Člověk v tísni“ je podezřelá z napojení na teroristickou al-Kájdu
(madar, 17.5.2011 9:57:50)
Odpovědět
Ti takzvaní finští nacisté jsou ve skutečnosti finští nacionalisté, kteří nezapomněli, jak rudé stalinistické Rusko ukradlo Finům kus Finska. To by si mohl Jahoda alespoň trošku osvěžit, než napíše podobně b.l.b.ý plk, neboť potom působí, jako by padl z jahody naznak
Re: SKANDÁL: Česká neziskovka „Člověk v tísni“ je podezřelá z napojení na teroristickou al-Kájdu
(Jahoda, 17.5.2011 15:05:02)
Odpovědět
jenže zde nejde madare ani tak o nějaké Finy,zde jde o to,že tihleti nacionální socialisté ,říkej jim klidně vlastenci,mají naprosto stejnou poliku a je jedno v které části světanebo Evropy se nacházejí.Oni mají územní požadavky a ty prosazují .
Být nacisté u nás,tak chtějí zpět ukradenou zakarpatskou Rus,taky kus české země,kterou nám ukradlo polsko.
Být nacisté v Polsku,chtějí zase satisfakce od Ruska a Německa.
A pod a pod. zde nejde o nějaká dříve ztracená území,zde jde o to,vyvolávat spory,nepokoje a chaos a z něj pak těžit.
A to je asi tak v kostce to,proti čemu já zde celou dobu vystupuji.
Netvrdím,že Karélie nebyla dříve Stalinem ukradena,já ale tvrdím,že to je již promlčená historie a není třeba vyvolávat duchy.
Jenže tito neonacisté to prostě vidí jinak.
Asi tak stejně,jako nacizmus v Německu,když nám zabral zem po r. 39.
No a tímto vším pak tyto územní požadavky končí.
V globálu pak i světovou válkou.
Re: SKANDÁL: Česká neziskovka „Člověk v tísni“ je podezřelá z napojení na teroristickou al-Kájdu
(Sulla, 15.5.2011 12:32:08)
Odpovědět
Člověk v tísni nám způsobí tíseň tady doma.Opřou se naplno do projektu " Společně do školy", tedy zrušení speciálních škol pro kofoly a tím i snížení laťky stávajících státních škol.Kofoly se za židovské peníze domáhají náročného školství pro bílé, na které, ale nemají schopnosti.Národ utrží od kosmopolitních židů skrze kofoly další krutou ránu.Člověk v tísni ochotně přiskočí.......
Re: SKANDÁL: Česká neziskovka „Člověk v tísni“ je podezřelá z napojení na teroristickou al-Kájdu
(vizír, 15.5.2011 13:28:38)
Odpovědět
mimochodem tento projekt "společně do školy" je placen a prosazován Sorrosovým open society fund ... tolik k tomu odkud a od kterého etnika vane škůdcovský vítr
Jak mohl clovek v tisni spolupracoavt z al kajdou, kdyz podle vaseho milovaneho uplne mnetalne zrdaveho petra hajka a dalsich toho webu zpriznenych velmy genialnich lidi, usama a al kajda neexistuje.Tomu fakt nerozumim.
Re: Ja to nechapu
(Jahoda, 15.5.2011 0:29:37)
Odpovědět
tak vyhledejte jejich pole působnosti a kde se vyskytují a ten Afganistan a Kavkaz tam je taky.
Tomu se prostě nedá vyhnout,když s nima komunikují.
V žádném případě je to ale neomlouvá,jsou to kalaboranti a vlastizrádci .
Tihleti teroristi jsou všude rozlezlí jak veš.
Netřeba je hledat,když budou mít zájem,zkontaktují vás a budou se snažit přes vás dostat do Evropy,potažmo i do ČR.
Pokud cestujete někde ve světě ,dejste si pozor s kým na ulici mluvíte a moc si cizí nepřipouštějte k tělu.
To,aby jste se třeba nedostal do problémů a až v nich budete,pak to pochopíte.
Re: Ja to nechapu
(Niky, 15.5.2011 10:47:58)
Odpovědět
V Havel veřejně řekl: Šimon Pánek by byl výborným presidentem. Co jsou zač pravdoláskaři neví dnes jenom troubové!
Re: Ja to nechapu
(Kalous, 15.5.2011 7:27:55)
Odpovědět
Jhony, naučte se číst. P. Hájek píše, že Usáma neexistoval v posledních letech jako démon terorismu ( ale fyzicky samozřejmně ano - i když ani to není jisté, v USA jsou lidé (vysocí expolitici) kteří jsou ochotni i u soudu dosvědčit že Usáma zemřel již před lety přirozenou smrtí).
Re: SKANDÁL: Česká neziskovka „Člověk v tísni“ je podezřelá z napojení na teroristickou al-Kájdu
(Mordechaj, 15.5.2011 0:49:00)
Odpovědět
Tak "v ruském tisku psali". No to je fakt SKANDÁL. Hlavně, že je redakce a autor spokojený.
Re: SKANDÁL: Česká neziskovka „Člověk v tísni“ je podezřelá z napojení na teroristickou al-Kájdu
(jhony, 15.5.2011 0:49:57)
Odpovědět
Asi tak no.
Re: SKANDÁL: Česká neziskovka „Člověk v tísni“ je podezřelá z napojení na teroristickou al-Kájdu
(xx, 15.5.2011 4:07:39)
Odpovědět
Pelc lzete, clovece? Je tam konkretni dkaz, kdybyste nebyl tak liny nebo tak tupy, mohl jste si to overit.
Re: SKANDÁL: Česká neziskovka „Člověk v tísni“ je podezřelá z napojení na teroristickou al-Kájdu
(Mordechaj, 15.5.2011 8:22:02)
Odpovědět
Myslíte ten odkaz, co se odkazuje na další odkaz?
Jsem fakt tupej, ale co znamená ten začátek "Pelc lzete, clovece?"
Re: SKANDÁL: Česká neziskovka „Člověk v tísni“ je podezřelá z napojení na teroristickou al-Kájdu
(Kalous, 15.5.2011 7:34:48)
Odpovědět
Člověk v plísni je typická organizace s cedulí boje za lidská práva a politickou praxí podrývat "nepohodlné režimy" i za cenu spolupráce se zločinci a teroristy. Napletla se k řadě Barevných revolucí (Ukrajina), financuje vzbouřence a odpůrce režimů (Bělorusko), snaží se uchytit drápky na Kubě a v Libyi. Kdoví kdo ji financuje.
Re: SKANDÁL: Česká neziskovka „Člověk v tísni“ je podezřelá z napojení na teroristickou al-Kájdu
(Jan Novák, 15.5.2011 17:28:54)
Odpovědět
Není to ta organizace, která spolupracuje s ČT?
Re: SKANDÁL: Česká neziskovka „Člověk v tísni“ je podezřelá z napojení na teroristickou al-Kájdu
(Aleš, 15.5.2011 19:48:56)
Odpovědět
Člověk v tísni je obecně prospěšná společnost (o.p.s.), a jako taková má povinnost zveřejňovat každý rok výroční zprávu, jejíž součástí je i finanční zpráva o hospodaření organizace, na Vaši otázku je tedy velmi jednoduchá odpověď.

http://www.clovekvtisni.cz/index2.php?id=178
Re: SKANDÁL: Česká neziskovka „Člověk v tísni“ je podezřelá z napojení na teroristickou al-Kájdu
(Kalous, 16.5.2011 13:57:17)
Odpovědět
No co jsem našel - financováno z různých zdrojů, od ministertev, od EU a OSN, dárců, za granty. Od státu dostává asi 100 milionů (od EU 50 milionů) , přičemž na mzdy a daně jde také asi 100 milionů. V r. 2008 byla provedena v organizaci finanční kontrola, která zjistila milionové tunely, spousta milionů nebyla vydokladovaná (R. Král článek 27.3.2009) - Š. Pánek to označil za šikanu. Kdoví kolik milionů dostali čečenští teroristé.
Re: SKANDÁL: Česká neziskovka „Člověk v tísni“ je podezřelá z napojení na teroristickou al-Kájdu
(frantisek zajicek, 15.5.2011 7:44:32)
Odpovědět
No jo,terorizmus holt neco stoji.Pokud stoji v ilegalite ma zakonite sve zdroje prijmu ilegalni a ilegalne si je prerozdeluje.A k tomu se ruzne neziskovky,statem nedostatecne kontrolovane s nadnarodnim presahem pole pusobnosti primo vybizeji.Nedelal bych z pripadu az takovou tragedii,urcite jde o konkretni(ho) jedince.Osobne by me zajimalo,co za lidi v techto neziskovkach pracuje a jaky maji plat.Jako danovy poplatnik mam snad na to pravo,FZ
Re: SKANDÁL: Česká neziskovka „Člověk v tísni“ je podezřelá z napojení na teroristickou al-Kájdu
(Kalous, 15.5.2011 9:28:08)
Odpovědět
Ředitelem organizace Člověk v tísni je bývalý studentský vůdce z r. 1989 Šimon Pánek, přítel senátora Jar. Štětiny a V. Havla, nositel medaile Paměť národa a Evropan roku 2003.
Re: SKANDÁL: Česká neziskovka „Člověk v tísni“ je podezřelá z napojení na teroristickou al-Kájdu
(frantisek zajicek, 15.5.2011 9:51:56)
Odpovědět
Dik,jinak jsem se o tyto parazity nejak hloubeji nezajimal.Panek si tedy na revoluci prihral svou polivcicku...Pamatuji dobu,kdy sedel za stolem revolucniho vyboru,pred sebou tvrde Sparty a Ameriky a na nejaky car papiru psal,kolik a kdo jim prispel na Velkou Listopadovou Revoluci.To me tak znechutilo,ze jsem jim neprispel dvackou,co se u nas na ne ve fabrice z udajne solidarity vybirala temi nejkovanejsimi...FZ
Re: SKANDÁL: Česká neziskovka „Člověk v tísni“ je podezřelá z napojení na teroristickou al-Kájdu
(Šoumen, 15.5.2011 9:51:49)
Odpovědět
No vidíte a tahle neziskovka převádí i spousty peněz cikánským spolkům.

Nejsou ty cikánské spolky napojeny taky na Al-Kaidu? LOL
Re: SKANDÁL: Česká neziskovka „Člověk v tísni“ je podezřelá z napojení na teroristickou al-Kájdu
(Kalous, 15.5.2011 9:58:30)
Odpovědět
Těžko - např. v islámském Kosovu, k jehož vzniku přispěli i bojovníci Talibánu ( a trochu i Al Kaidy) došlo k totálnímu vyhnání Romů ze země. Spíše jsou ty cik. organizace napojeny na židovské organizace, ale z Izraele by je také vyhnali.
Re: SKANDÁL: Česká neziskovka „Člověk v tísni“ je podezřelá z napojení na teroristickou al-Kájdu
(Kalous, 15.5.2011 10:03:19)
Odpovědět
Dopl.: Ale u lidskoprávních organizací je to už spojeno, máte pravdu - podpora jak romských aktivit tak aktivit Al Kaidy či Talibánu (pokud jsou momentálně na straně Američanů, např. kosovský a bosenský Talibán se cvičil u Blaira, v Libyi pomáhá vzbouřencům jak Talibán tak se o to pokusil i Člověk v tísni)
Re: SKANDÁL: Česká neziskovka „Člověk v tísni“ je podezřelá z napojení na teroristickou al-Kájdu
(Golém, 15.5.2011 10:08:58)
Odpovědět
Ano.
Přes cikánské organizace, které jsou nastrkávány do světla, se prosazují židovské zájmy, jak do legislativy, tak do praktického života.
Re: SKANDÁL: Česká neziskovka „Člověk v tísni“ je podezřelá z napojení na teroristickou al-Kájdu
(Golém, 15.5.2011 10:06:43)
Odpovědět
Že je "Člověk v tísni", krajně podeuřelá a podivná organizace, o tom není pochyb. Otázkou je, kdopak za tím vším stojí, že. Nějak se to v ní hemží hebrejci a jejich kamarády. Není tohle to, co je jádrem pudla?
Re: SKANDÁL: Česká neziskovka „Člověk v tísni“ je podezřelá z napojení na teroristickou al-Kájdu
(D.P., 15.5.2011 10:36:06)
Odpovědět
Organizace Člověk v tísni vykonala kus záslužné práce u nás i ve světě, zejména pomocí lidem postiženým přírodními katastrofami (bližší informace snadno k dohledání na internetu).

Svědectví novináře z listu "Komsomolskaja pravda" pro mě opravdu není neotřesitelným důkazem. Sdělovací prostředky putinovského Ruska rozhodně nejsou zrovna zřídlem pravdy a objektivity.
Re: SKANDÁL: Česká neziskovka „Člověk v tísni“ je podezřelá z napojení na teroristickou al-Kájdu
(Jahoda, 15.5.2011 10:44:26)
Odpovědět
no,pokud jim tam v Moskvě na letišti a metru bouchají bomby,potom rusáci dvakrát politicky korektní nebudou.
Tam zuří válka,tak to pro informaci.
A narozdíl od američanů rus tyhle teroristy bez soudu střílí.
Tak,aby se nejaká ta kulka nenašla i pro aktivisty Člověka v tísni.
V Americe je jedno přísloví-Spolu jezdí,spolu visí.
Jak některého z těch aktivistů nachytají ruské speciální komanda na Kavkaze v kontaktu s teoristy ,dostanou " ji" ani nebudou vědět jak.
Rus je vyloženě bojovný národ a rád válčí,tam se na humanitu nebudou brát ohledy.
Re: SKANDÁL: Česká neziskovka „Člověk v tísni“ je podezřelá z napojení na teroristickou al-Kájdu
(Aleš, 15.5.2011 15:40:16)
Odpovědět
To Vaše mudrování je k obvykle k smíchu, ale ta fascinace brutální silou, ta je spíš k pláči. Jako obvykle o tématu nic nevíte ale libujete si v militantních představách. Pro Vaši informaci, Člověk v tísni měl v Čečensku humanitární misi, distribuovali tam pomoc a přinášeli informace o tom, co se tam děje. Stejně jako další mezinárodní organizace a pozorovatele je odtamtud Rusové postupně vypudili, jako v jiných případech i zde posloužila jako záminka obvinění, že napomáhali teroristům. Nyní už několik let nejsou ze severního Kavkazu žádné nezávislé informace, pouze ruská strana šíří propagandu, jak je to tam skvělé poté, co vzali zase všechno pevně do rukou, je to podobné jako za Sovětského Svazu, všichni jsou najednou šťastní, zdraví a krásní. Kdysi podobně sovětští gerojové v čele internacionální pomoci pomáhali osvobodit nás od různých podvracečů a kontrarevolucionářů, možná se na to ještě pamatujete...
Re: SKANDÁL: Česká neziskovka „Člověk v tísni“ je podezřelá z napojení na teroristickou al-Kájdu
(Jahoda, 15.5.2011 17:10:48)
Odpovědět
Ty darebáku! Vladimír Putin je dobrý pravoslavný křesťan. Ať žije Rusko, doufám že dnes v hokeji vyhrají. Ruský medvěd je silný a porazí ten náš neschopný tým.
Re: SKANDÁL: Česká neziskovka „Člověk v tísni“ je podezřelá z napojení na teroristickou al-Kájdu
(D.P., 15.5.2011 18:40:17)
Odpovědět
Tak s tím hokejem Vám to moc nevyšlo, vlastenče!
Re: SKANDÁL: Česká neziskovka „Člověk v tísni“ je podezřelá z napojení na teroristickou al-Kájdu
(Jahoda, 15.5.2011 21:24:13)
Odpovědět
komentář z 17.10 jsem nepsal já,ale zhnilá jahoda.
Co se týče militantních představ,tak to se ještě uvidí,jak jsou fantasmagorické a nereálné až bude Evropa díky přemnoženým ilegálům v krizi a nastoupí fašistická hnutí,!
Dnes jsem sledoval v TV jak byla uctěna památka obětí Šoa v Terezíně a ti naši politici světe div se,nějak nemohou chápat,proč je dnes na světě ještě nacizmus a prý jsou ti naši mladí nevychovaní.
Asi žijí mimo realitu,tito naši politici,se mě zdá!
Co se týče militantních představ,tak běžte do Ruska a tam se veteránům a nejen jim snažte vysvětlit,že nacisté ve Finsku mají svůj názor a ten je třeba chápat.

Ale ne,to Vy budete radči mudrovat na internetu.
Já s ruskou SA svého času sloužil a moc dobře vím,jaké nálady tam a nejen tam,ale i v celém CCCP měla veřejnost ohledně nacistické okupace a jejích zločinů,můžete si být jist,že Rus se jen třese na to,aby dotyčným finským nacistů uštědřil lekci !
Ta nenávist z časů světové války v Rusku pořád je ,to pro Vaši informaci.
Co se týče napojení Člověka v tísni na mezinárodní terorizmus a al kajda,potom tato organizace,pokud je pravda co Rusko tvrdí se namontovala do války po které ji nic není.
U nás v Česku je jedno přísloví-nehas co tě nepálí.
A taky ještě -Není šprochu,aby na něm nebylo pravdy trochu.
Já nepopírám,že tato organizace udělala spoustu dobrého a mnoha lidem pomohla,ale co se týče těch teroristů,tak s nima śe musela v Čečně,Kavkaze a Afganistanu setkat,to již patří k práci v terénu,nehledávala je jistě,ale měla prostě smůlu že kontakt byl vyhledán.
To ale ve válce nikoho nezajímá a pokud jsou v Rusku bombové útoky a desísky,stovky mrtvol,potom tato jejich činnost v dotyčných oblastech je tanec na moc tentém ledě.
Máte pravdu,že o dotyčném tématu nic nevím a možná si libuji v militantních představách.
Ale na druhou stranu mě "stará Blažková něco povídala" prostě nestačí.
Vyvratte co Rusko a tento web tvrdí.
Jste totho schopen?
Asi ne,takže nejspíše a to bez provokace mudrujete naprosto stejně jako já..
Re: SKANDÁL: Česká neziskovka „Člověk v tísni“ je podezřelá z napojení na teroristickou al-Kájdu
(Jan z kamene vytesán, 15.5.2011 22:12:27)
Odpovědět
Ty tlustej bastarde 198cm/135kg, Finsko bylo přepadeno Sovětským Svazem! Finové se bránili a nezbylo jim pak nic jiného, než se spojit s Německem.
http://cs.wikipedia.org/wiki/Zimn%C3%AD_v%C3%A1lka
Podobně na tom byli Estonsko, Lotyšsko, Litva. SSSR také zákeřně přepadl Rumunsko a Polsko. A i jiné národy v SSSR vyděli v Němcích osvoboditele od okupantských Rusáků. Za to taky tyhle národy zaplatili deportací na Sibiř. Ty tlustoprdskej komouši, ruská děvko!
Re: SKANDÁL: Česká neziskovka „Člověk v tísni“ je podezřelá z napojení na teroristickou al-Kájdu
(Kalous, 16.5.2011 2:10:48)
Odpovědět
Nepindej - to přepadení Finska je finská verze. Ve skutečnosti Finové válku vyprovokovali a přivítali, neboť již dlouho před tím vedli rozhovory s Hitlerem a ten jim slíbil podporu a územní zisky (i v případě prohry na začátku, v případě vítězství Hitlera zcela určitě). V Praze také část Pražanů (hlavně německá) vítala Hitlerova vojska s nadšením.
Re: SKANDÁL: Česká neziskovka „Člověk v tísni“ je podezřelá z napojení na teroristickou al-Kájdu
(Jan z kamene vytesán, 16.5.2011 14:58:53)
Odpovědět
Tak mi na to dej nějaký důkaz. Nějaký seriózní odkaz. Jenom si vymýšlíš, protože jsi stejný bolševik jako Jahoda. Komunisti vždycky předělávali dějiny k obrazu svému.
Re: SKANDÁL: Česká neziskovka „Člověk v tísni“ je podezřelá z napojení na teroristickou al-Kájdu
(Kalous, 16.5.2011 21:44:16)
Odpovědět
Zrovna nedávno jsem četl článek, jak se jeden finský historik dostal do odtajněných materiálů finských tajných služeb a tyto věci publikoval. Samozřejmě ho Finové zpražili, že jim kazí jejich vlasteneckou verzi. I bez toho je jasné, že se Finsko v té době fašizovalo a spolupracovalo s Hitlerem, takže ani není co dokazovat - je to logické. Ale je mi naprosto fuk co si myslíte vy a ani mi nestojí za to ty odkazy detailně hledat.
Re: SKANDÁL: Česká neziskovka „Člověk v tísni“ je podezřelá z napojení na teroristickou al-Kájdu
(Kalous, 16.5.2011 21:59:07)
Odpovědět
Stačí si jen zde na Googlu a Wikkipedii pročíst stati týkající se Ruskofinských válek o Karelii a jejich propojení s pomocí Hitlera a nakonec i přísunu německých vojsk do Finska, které odtud nakonec také na Karelii a Rusko zaútočily - tak jen úplný bl.bec nazve tyto fakta bolševickými názory. Nebo sympatizant německých a finských fašistů.
Re: SKANDÁL: Česká neziskovka „Člověk v tísni“ je podezřelá z napojení na teroristickou al-Kájdu
(Jan z kamene vytesán, 16.5.2011 23:12:09)
Odpovědět
Zaútočil SSSR a ne naopak, komouši. A ukradli finsku území, Finové Rusku nic neukradli. Takže nepřepisuj dějiny. Známá je taky krádež území Polska, Československa a Rumunska, kterého se dopustil SSSR. To je to jediné co vy komoušové umíte, krást a vraždit.
Re: SKANDÁL: Česká neziskovka „Člověk v tísni“ je podezřelá z napojení na teroristickou al-Kájdu
(Kalous, 17.5.2011 0:00:43)
Odpovědět
S bl.bcem je diskuse zbytečná. Např. Podkarpatská Ukrajina bylo naše území? A co bychom s ní nyní dělali? Jen by to byl obrovský problém a vyhazování peněz. Mnohem horší než romská problematika.
Re: SKANDÁL: Česká neziskovka „Člověk v tísni“ je podezřelá z napojení na teroristickou al-Kájdu
(Jahoda, 16.5.2011 5:15:35)
Odpovědět
Jane,sprostá mluva je reakce na frustraci kolerující si se sexuálním blokem.
Jinak řečeno máš frustráty a mindráky,protože se bojíš žen a nevrzeš s nima.
Onanuješ?
Přesto si dej ale pozor,abys masturbaci nepreferoval nad tím normálním sexem...
Re: SKANDÁL: Česká neziskovka „Člověk v tísni“ je podezřelá z napojení na teroristickou al-Kájdu
(Jan z kamene vytesán, 16.5.2011 15:00:31)
Odpovědět
Pindy pindy, argumenty nemáš, tak pindáš o ničem. SSSR zákeřně přepadl Finsko, Pobaltské státy a Polsko. Tečka.
Re: SKANDÁL: Česká neziskovka „Člověk v tísni“ je podezřelá z napojení na teroristickou al-Kájdu
(Jahoda, 16.5.2011 20:19:39)
Odpovědět
no tak tedy potom podle tebe by mělo Japonsko vyhlásit válku Rusku skrzeva Kurilské ostrovy
ČR by měla vyhlásit válku Polsku ,protože to si také přivlastnilo kus našeho území,
Rusko by mělo vyhlásit válku Francii,protože tam byl jejich Napolen,
Británie by měla věčně odsuzovat Německo,protože jim tam nacista házel bomby a Čína by měla vyhlásit válku Japonsku,protože císařská armáda jim tam páchala zvěrstva v Nankingu.
A nyní pozor-muslimové mají právo na celé jižní Španělsko,protože jim to tam do pol. 15 století patřilo.
Kdo ví...třeba by dle tebe měl nakonec vyhlásit celý svět válku Německu,protože byl díky němu ve válce,že?
Uvědomuješ si vůbec,že toto jsou již dávno promlčené události patřící do historie?
Asi ne,hlavně ale ,že bude nějaký důvod vyvolávat nepokoje,harašení a bušení do keře,aby byl důvod k nepřáteltví a válce.
Já ti k tomu jedno povím,ty nacistická bukvice!
Nevyvolávejte duchy!
Taky by se mohlo stát,že vám naženou strach a budete s hrůzou utíkat!
Ostatně to vám jde dobře,máte v tom praxi.
Ano,máš pravdu,pokud bych si měl vybrat mezi nacistickou bukvicí a rudou jahodou, nebudu váhat ani na okamžik.
A ted se žer.
Re: SKANDÁL: Česká neziskovka „Člověk v tísni“ je podezřelá z napojení na teroristickou al-Kájdu
(Kalous, 16.5.2011 22:12:20)
Odpovědět
Pravá Jahodo, nebav se s tím Janem s kamenným mozkem. Finsko i dnes chce ruskou Karelií, údajně jim patří. Ale fakta: 9.-12. stol. patří pod Kyjevskou Rus 12. stol. pod Novgorodské knížectví, od 15. stol pod Moskevské knížectví, 1920 vytvořena autonomní Krelská sovětská republika. Složení obyvatel: Rusové 74% Bělorusové 7% Karelové (ne Finové!) 10%.
Re: SKANDÁL: Česká neziskovka „Člověk v tísni“ je podezřelá z napojení na teroristickou al-Kájdu
(Jan z kamene vytesán, 16.5.2011 23:17:51)
Odpovědět
Další lež rudého komouše Kalouse. To území Rusáci násilně zabrali, ale původní obyvatelé jsou Ugrofinské národy. Složení obyvatelstva je zapříčiněno tvrdou rusifikací. A není mi známo, že by Finsko chtělo vrátit část Karélie nebo dokonce celou Karélii. Co by asi dělali s těmi ruskými nomády? Byla by to ekonomická zátěž a pátá kolona Ruska. Příklad Pobaltí je Finům znám.
Re: SKANDÁL: Česká neziskovka „Člověk v tísni“ je podezřelá z napojení na teroristickou al-Kájdu
(Jan z kamene vytesán, 16.5.2011 23:30:03)
Odpovědět
Jahoda: ty tlustá bečko sádla, kde tvrdím, že chce někdo přepisovat hranice?
Jenom upozorňuji na to, že Rusové se všude roztahují a stýská se jim po velikosti SSSR. Proto se snaží ukrást nějaká území, třeba části Gruzie, snaží se připojit Bělorusko, rozdělit Ukrajinu a využívají služeb páté kolony v Pobaltí. U nás se roztahují v Praze a Karlových Varech. Žádné ruské mongoly tady nechci.
Duchy si můžeš vyvolávat sám, ty komunistická bukvice, asi s tím máš zkušenost z kostela, katolíku.
Re: SKANDÁL: Česká neziskovka „Člověk v tísni“ je podezřelá z napojení na teroristickou al-Kájdu
(Kalous, 17.5.2011 0:07:47)
Odpovědět
Ty antihistorický de.bile - jižní Osetie není žádná Gruzie, ale Osetie, území Osetů. A násilně ji krátkodobě připojil ke Gruzii Gruzínec Stalin, zdůvodnění přerušením severu a jihu Osetie vysokým horským hřbetem - nyní propojeno tunelem. Obyvatelé Jižní Osetie hned po rozpadu SSSR požadovali opětovné spojení země, opilec Jelcin to nějak nestihl vyřídit.
Re: SKANDÁL: Česká neziskovka „Člověk v tísni“ je podezřelá z napojení na teroristickou al-Kájdu
(Kalous, 17.5.2011 0:20:00)
Odpovědět
Ten debil patří kamennému Janovi. Bělorusko samo potřebuje Rusko, stejně jak my nyní potřebujeme ekonomiku Německa. Kus Ukrajiny - např. Krym stejně patří Rusku, dobilo ho na Osmanské říši a je obývané Rusy. Jen ten hlupák Ukrajinec Chruščev ho věnoval rodákům a ožralý Jelcin to po rozpdu SSSR nekorigoval. Západní Ukrajina je obývána ruským obyvatelstvem a kdyby se udělalo referendum, určitě se připojí k Ruské federaci - ale Rusové nechtějí zatím situaci vyhrocovat. A víš ty b.lbče Jane že v Ruské federaci už nějaký pátek nevládnou komunisté ale kapitalisté?
Re: SKANDÁL: Česká neziskovka „Člověk v tísni“ je podezřelá z napojení na teroristickou al-Kájdu
(Jahoda, 17.5.2011 5:14:36)
Odpovědět
Máte pravdu Kalousi,jeden debil a druhý komediant.
Vzájemně se u toho doplňují.
Re: SKANDÁL: Česká neziskovka „Člověk v tísni“ je podezřelá z napojení na teroristickou al-Kájdu
(Jahoda, 17.5.2011 5:17:02)
Odpovědět
myšleno toho kašpara Jena v jedné osobě,ovšemže.))))))
Re: SKANDÁL: Česká neziskovka „Člověk v tísni“ je podezřelá z napojení na teroristickou al-Kájdu
(Jan z kamene vytesán, 17.5.2011 14:34:48)
Odpovědět
S blbcem komoušem Kalousem diskuze není možná. Krym patří Ukrajině a tak to i zůstane! Na Krymu byl Krymský chanát, Rusku patřil nějakých 200 let a teď patří Ukrajině, ty antihistorický demente. Na západě Ukrajiny mají převahu Ukrajinci, stejně jako 78% obyvatel Ukrajiny jsou Ukrajinci. Abcházie a Jižní Osetie patří Gruzii. To by si pak Čečensko a vůbec všechny secerokavkazké republiky taky mohly nárokovat samostatnost. Ale milovník Ruska Kalous to vidí selektivně, všechny autonomní republiky připojit k Rusku a pod pohrůžkou násilí je navěky držet.
Re: SKANDÁL: Česká neziskovka „Člověk v tísni“ je podezřelá z napojení na teroristickou al-Kájdu
(Kalous, 18.5.2011 13:29:33)
Odpovědět
Hlu. páku - obyvatelé Krym chtějí k Rusku, stejně tak jak Abchazové chtějí samostatnou Abcházii mimo Gruzii a Osetové chtějí jak dříve spojit Severní a Jižní část v jednu zemi, Osetii - a ne Gruzii. A žvanit můžeš co chceš.
Re: SKANDÁL: Česká neziskovka „Člověk v tísni“ je podezřelá z napojení na teroristickou al-Kájdu
(Aleš, 15.5.2011 23:36:33)
Odpovědět
Přečtěte si něco o Rusko-finské válce, o ruské politice na Kavkaze a k dalším sousedním zemím už od časů carského režimu a pak si můžeme pohovořit na téma ruský šovinismus. Opravdu nevím, co je na tom tak obdivuhodného, že nějaký stát uplatňuje permanentně agresivní politiku vůči svým sousedům, jestli ono to není tím, že stejná brutalita panuje i uvnitř toho státu. Když se děje bezpráví je povinností slušných lidí se ozvat, na tom je jaksi založena celá civilizace, podle Vaší logiky by mi mohlo být ukradené, že jeden soused zabije druhého, a protože má větší svaly, měl bych mu za to snad ještě tleskat?
O tom, jak byli z Kavkazu vyhnáni všichni nezávislí pozorovatelé už bylo napsáno hodně, stačí použít Google nebo jiný vyhledávač, ono totiž v celém Rusku je problém najít nějaká nezávislá média, jak někdo nedrží vládní linii, začnou se kolem něj dít nepěkné věci, občas dokonce někdo zmizí nebo je zavražděn, občas se takové věci dokonce dějí i v okolních státech, kde se Rusko snaží uplatňovat svůj vliv. Nařčení ze spolupráce s teroristy to už je takový běžný postup, proti Člověku v tísni taková obvinění vznášeli minimálně od roku 2001, pochopitelně se nikdy nic neprokázalo. Nevím co bych měl vyvracet, důkazní břemeno snad v takových případech leží na straně toho, kdo vznáší obvinění, dokud nebyly zveřejněny žádné důkazy, není co vyvracet, to bych totiž mohl chtít stejně tak třeba po Vás, abyste vyvrátil, že jste splupracovník teroristů.
Re: SKANDÁL: Česká neziskovka „Člověk v tísni“ je podezřelá z napojení na teroristickou al-Kájdu
(Kalous, 16.5.2011 9:32:41)
Odpovědět
Historie i politika je plná bezpráví. Ale Člověk v tísni si z toho vybírá jen "třešničky" dle určitého selektivního výběru. Určitě by ho nenapadlo jít bojovat do Saúdské Arábie za práva žen nebo bojovat za svobodu a návrat Romů a Srbů do Kosova, či je materiálně podporovat. Nevím, že by pomáhala Palestincům v Gaze, ale už vyslala průzkum do Libye. Svobodu si zaslouží Kavkazané a ne Baskové, sev. Irové, Korsičané? Svobodný Kavkaz znamená nesvobodný mafiánský fundamentalistický Kavkazský emirát - radši ať to mají Rusové pod kontrolou než ať vznikne nový Afganistán (stejně jsou zdejší bojovníci propojeni a podporováni Talibánem a Al Kaidou, což se nelíbí ani Američanům, určiě by se Kavkazanů zastávali více - holt žák moudřejší učitele)
Re: SKANDÁL: Česká neziskovka „Člověk v tísni“ je podezřelá z napojení na teroristickou al-Kájdu
(vizír, 15.5.2011 13:44:53)
Odpovědět
...mě tenhle "člověk v tísni" připomíná Hisballáh,
ten se také věnuje i sociální činnosti, aby si dělal reklamu a získával takto podporu lidí .. on ten "člověk v tísni" asi opravdu bude takový sionistický "hisballáh"
Re: SKANDÁL: Česká neziskovka „Člověk v tísni“ je podezřelá z napojení na teroristickou al-Kájdu
(Jahoda, 15.5.2011 14:18:30)
Odpovědět
vo má Člevěk v tísni společného se sijonisty nevím.
Co vím ale utčitě,že Rus jde po každém,kdo má co do činění s ůtoky na jeho zem a mezi tyto útoky se bombové atentáty na letišti a v metru počítají.
Takovou celosvětovou ostudu Kreml jen tak nezkousne.
A jejich tajní i netajní půjdou po každém bez vyjímky..i kdyby to byl váma zmíněný sijonista,je z něj terč .
V tomto ohledu ale nebudu dělat závěry,přece jenom si nechci s prominutím špinit ústa výpady proti židům,to jak jsem se v tomto ohledu namočil včera by snad stačilo.
Akorád ta nepravedlnost vůči americkému herci mě štve a tato nepravedlnost je čistě ideového původu.
Nemá v svobodné a demokratiké společnosti co dělat.
Kdyby byl dotyčný herec třeba namočen do obchodů s drogama,
nebo do jiné kriminální činnosti,
nebo byl napojen na mezinárodní terorizmus,
nebo volal po něčí smrti (jako třeba ten rasistický černý fašista v USA,který chce vyvraždit všechny bílé)
...prostě ,kdyby nějakým způsobem porušil zákon a na základě toho měl po kariéře-budiž.
Ale zničit jej jenom proto,že hrál Ježíše je provokace a smrdí to totalitou!
Mě to jako křestana uráží a jsem přesvědče,že nejen mě.
Re: SKANDÁL: Česká neziskovka „Člověk v tísni“ je podezřelá z napojení na teroristickou al-Kájdu
(Jahoda, 15.5.2011 17:17:29)
Odpovědět
Dej si na mě pozor trtkoši. Jsem skvělí wrestler. Mám 198cm a 135kg a dám ti pořádnej čoukslem (chokeslam)
http://www.youtube.com/watch?v=j3kHmxRRrRk
Re: SKANDÁL: Česká neziskovka „Člověk v tísni“ je podezřelá z napojení na teroristickou al-Kájdu
(Karkulka, 15.5.2011 18:29:19)
Odpovědět
Nevyhrožuj! Vzpomeň si jak dopadl Goliáš - co když se najde někdo chytřejší.
Re: SKANDÁL: Česká neziskovka „Člověk v tísni“ je podezřelá z napojení na teroristickou al-Kájdu
(Josef C., 15.5.2011 19:21:35)
Odpovědět
Pane Jahoda!
To neni totalita ale hollywoodska spolecnost je dominovana levici (americky "liberals") a komousema sympatujicimi s Kastrem, nebo Chavezem a vubec se svetovym levicovymi diktatory.
Seznam nejhorsich:
http://www.humanevents.com/article.php?id=43491
Re: SKANDÁL: Česká neziskovka „Člověk v tísni“ je podezřelá z napojení na teroristickou al-Kájdu
(pravá Jahoda, 15.5.2011 21:41:29)
Odpovědět
p. Karkulko,reagovala jste na provokatéra.
P Josef,
otázka zní,jaký system dotyční neo reprezentují.
Jejich modly nejsou představitelé svobody a demokracie,tudíž ani oni samotní nemohou svobodu a demokracii reprezentovat.
Bohužel,jak jste napsal,jsou v Holl. a ten nyní reprezentují zase oni.
A toto je situace ohledně současné americké filmové tvorby...
To by konzervatovní Republikánská Amerika 50-tých let nikdy nedopustila.
Tam byl nepřítel jasně definován!
Re: SKANDÁL: Česká neziskovka „Člověk v tísni“ je podezřelá z napojení na teroristickou al-Kájdu
(JURA, 15.5.2011 17:21:37)
Odpovědět
Doufám že se to řádně vyšetří a nezamete pod koberec.Místo aby peníze byly pro naše lidi,tak se jich půlka rozkrade a dává teroristům.VYŠETŘIT,ZRUŠIT ,POZAVÍRAT !!!
Re: SKANDÁL: Česká neziskovka „Člověk v tísni“ je podezřelá z napojení na teroristickou al-Kájdu
(Václav, 15.5.2011 19:32:25)
Odpovědět
Já jenom nechápu, že některým lidem je všechno jasné, a to že neziskovka "Člověk v tísni" je napojena na Al-Kajdu. Já tomu nevěřím! Sám jsem jednoznačně proti terorismu! A pokud se týká menšin na Kavkazu, že chtějí vlastní stát, byť islámský, nejsem dostatečně informovaný, zda jejich požadavek je oprávněný či nikoliv. Je zásluha Jelcina, že dovolil vystoupit z SSSR četným státům (Ukrajina, Bělorusko, Gruzínsko, Arménie,Uzbekistan, Turkmenistan, Kazachstan, baltské státy a dalším státům). Tyto státy měly určitou historii a dostatečně silnou samosprávu.Nesmíme však zapomenout, že i současné Rusko bylo založeno na imperiální expansi v minulých stoletích a záborech půdy, včetně obyvatelstva. Je možné, že Rusko v minulosti anektovalo území Kavkazu proti vůli národů,které tam žijí.
Re: SKANDÁL: Česká neziskovka „Člověk v tísni“ je podezřelá z napojení na teroristickou al-Kájdu
(tazzz, 15.5.2011 20:06:07)
Odpovědět
Ono ani tak nejde o to, jakým způsobem došlo k přidružení jednotlivých států k Rusku do molochu SSSR, jako spíše o to, jakým směrem se tyto státy ubírají teď.O tom, že tyto státy mají právo na sebeurčení není pochyb, stejně jako o tom, že byly anektovány násilně nebo za tichého souhlasu ostatních velmocí, ale pokud má mít jejich sebeurčení za následek vznik dalšího potenciálně konfliktního prostředí, pak snad bylo lepší, dokud byla Gruzie apod. v podrůčí Ruska.Ať si má každý svůj názor na Talibán, zbourání dvojčat, likvidaci Bin Ládina, či válku s terorismem jaký chce, v jednom se rozumně uvažující lidé nakonec shodnou - islám podněcuje omezence ke zlu a šíření této víry se dříve nebo později stane hrobařem demokracie, protože proti fanatikům se prostě demokratickými prostředky bojovat nedá.
Re: SKANDÁL: Česká neziskovka „Člověk v tísni“ je podezřelá z napojení na teroristickou al-Kájdu
(Karell, 15.5.2011 23:37:34)
Odpovědět
Víte, co symbolizuje ten znak ČvT?

Píča se Somálcem uprostřed.
Re: SKANDÁL: Česká neziskovka „Člověk v tísni“ je podezřelá z napojení na teroristickou al-Kájdu
(Kalous, 16.5.2011 2:20:44)
Odpovědět
Trochu ahistorické. Všechny státy zejména imperiální mocnosti vznikly expanzí (slabší státy a národy zanikly). Baví se USA o tom že předá své území Indiánům? Ptal se někdo 3 milionů Němců v Sudetech i ve vnitrozemí, jesli chtějí Československo? Chce někdo na Kavkaze islámský Kavkazský enmirát stylu afgánského Talibánu či Kosova? Jen blázen
, velký nepřítel Ruska a naši humanisté včetně Člověka v tísni. Tento útvar by byl zdrojem zločinu a terorismu ohrožující i Evropu (viz různé čečenské, dagestánské mafie..)
Re: SKANDÁL: Česká neziskovka „Člověk v tísni“ je podezřelá z napojení na teroristickou al-Kájdu
(Ivaanna, 16.5.2011 8:34:07)
Odpovědět
Je jisté, že Rusko zabralo a dosud drží Kavkaz násilím. A neračte se hněvat, ale osvobozenecký boj je vždycky tak trochu terorismus, ono to totiž jinak udělat nejde. Co velký medvěd jednou uchvátí, to dobrovolně nepustí. A že ty Kavkazské národy nemají rádi Rusáky, tomu se jde jen stěží divit. Kdo by je měl rád? Nic dobrého z nich nekouká.
Re: SKANDÁL: Česká neziskovka „Člověk v tísni“ je podezřelá z napojení na teroristickou al-Kájdu
(Kalous, 16.5.2011 9:49:41)
Odpovědět
On to ani žádný osvobozovací boj ani být nemusí - třeba je to tak jen v podání Člověka v tísni, Procházkové nebo Štětiny. Obyvatelstvo Kavkazu je pomíchané, jsou tam pomale desítky národností až po naše známé Avary (v Dagestánu), mnohde je 25-30% ruského obyvatelstva, které by Emirát vyhnal, ač tam žijí třeba sto let. - a povinností Rusů je tomu zabránit. Velký podíl obyvatelstva žádný islámský Emirát vůbec nechce, ani tvrdý islám - jen agresivní islamisté prosazují své náboženské a mafiánské zájmy a naši humanisté to "žerou". Nechcete také Ivaano prosazovat návrat Němců do svobodných Sudet? - Němci v nich chtěli také svobodně žít, Čechy , Moraváky a Slezany vyhnat a mít svou republiku v rámci Říše. Ty kecy o svobodě jsou většinou velmi účelové a skrývá se za tím něco úplně jiného.
Re: SKANDÁL: Česká neziskovka „Člověk v tísni“ je podezřelá z napojení na teroristickou al-Kájdu
(Kalous, 16.5.2011 10:11:00)
Odpovědět
Ono je navíc docela možné, že by např. Čečensko jako relativně samostatná autonomní republika stejně ani neexistovalo - na Čečensko neustále útočily okolní národy Gruzínci, Turci (přinutili je k islámu), Peršané ... proto r. 1783 podepsali s Ruskem dohodu o teritoriální ochraně svého území a připojili se k Ruské říši. U Rusů na tom byli určitě lépe než by byli u Turků (viz útlak Kurdů dodnes, vyvraždění 1 milionu Arménů na zač. 20. stol.)
Re: SKANDÁL: Česká neziskovka „Člověk v tísni“ je podezřelá z napojení na teroristickou al-Kájdu
(Kalous, 16.5.2011 10:14:45)
Odpovědět
A že se ti Kavkazané, kteří nemají Rusy tak rádi, tak cpou do Moskvy a ruských měst? Asi tam jdou za lepším, trhy v Moskvě jsou plné kavkazských prodejců. Bohužel je doprovází i teroristé s bombami - a to se zase velmi nelíbí Rusům, nám by se to také nelíbilo.
Re: SKANDÁL: Česká neziskovka „Člověk v tísni“ je podezřelá z napojení na teroristickou al-Kájdu
(Jožin z bažin, 19.5.2011 18:24:20)
Odpovědět
Člověk v plísni, zastupovaný paní Procházkovou, kterou šoustá musulman z Kavkazu, je ta, která převádí peníze pro teroristy. A za touto teroristickou buňkou (čl. v t.) stojí česká televize, žízená ultrabolševikem Janečkem, který zase šuká svoji podřízenou, všichni víme kterou.