reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Aleš Brichta: Červená, modrá, bílá! (pocta českým hokejistům)

Autor: Redakce | Publikováno: 15.5.2011 | Rubrika: Video
Ilustrace

 

S českým lvem na prsou aneb Jarda Jágr je king

 

Soubor:Small coat of arms of the Czech Republic.svg

 

 

reklama
1263 čtenářů | 26 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Aleš Brichta: Červená, modrá, bílá! (pocta českým hokejistům)
(SamOpal, 15.5.2011 19:14:26)
Odpovědět
Hráli kluci dobře, i proto se o český hokej nebojím.
Spíše mám obavu o český fotbal.Zejména o vytunelovaný nejstarší a nejslavnější náš klub!
Re: Aleš Brichta: Červená, modrá, bílá! (pocta českým hokejistům)
(Jahoda, 15.5.2011 19:18:11)
Odpovědět
Dej si na mě pozor trtkoši. Jsem skvělí wrestler. Mám 198cm a 135kg a dám ti pořádnej čoukslem (chokeslam)
http://www.youtube.com/watch?v=j3kHmxRRrRk
Re: Aleš Brichta: Červená, modrá, bílá! (pocta českým hokejistům)
(Jahoda, 15.5.2011 19:17:18)
Odpovědět
Jaromír Jágr je dobrý pravoslavný křesťan ,muselo to pro něj být zdrcující hrát proti Rusku. Ať žije Vladimír Putin a Ruský medvěd!
Re: Aleš Brichta: Červená, modrá, bílá! (pocta českým hokejistům)
(Lukáš Petřík, 15.5.2011 20:31:07)
Odpovědět
Jágr je vlastenec. "Pravoslavná" víra to nezmění. Znám i další české vlastence, kteří jsou pravoslavní. Navíc vlastenectví nemusí být přece založeno na rusofobii. I když je fakt, že nás ti Rusáci na ledě prasili pěkně.

Jágr je členem schizmatické, tím pádem i heretické "pravoslavné" církve (i když teologicky heretické prakticky jen svým schizmatem) . To ale nemusí nic ubírat jeho poctivému vlastenectví a snaze žít dobrý život.

Při úpadku pokoncilní katolické Církve se leckdy není ani co divit, že zmatení věřící si hledají jiné alternativy. Tito lidé prostě bloudí. Ale řada těchto "bludařů", ať už pravoslavných či protestantů, je mi osobně sympatičtější než leckteří limonádoví katolíci. Vždy jsem preferoval tvrdý nezředěný ostrý nápoj před slaďoučkými limonádičkami pro gejplouše.

Sice se v neuznávání Jediné pravé svaté apoštolské obecné Církve mýlí, přesto se na druhou stranu nebojí stát si za svým a odmítají se rozplynout ve falešném relativismu a synkretismu.

Měli bychom jim v jejich bloudění jako svým (mnohdy i osobním) přátelům pomoci, aby našli cestu do jediné pravé Církve, kterou založil Ježíš Kristus a svěřil ji sv. Petru, apoštolům a jejich nástupcům.

Současná situace v Církvi tomu bohužel moc nepomáhá. Kdo má mít úctu k některým bázlivým pravdoláskařům, kteří se chtějí omlouvat muslimům a komukoli, kdo řekne jen slovo...
Kteří raději než Johanku z Arku, sv. Václava a sv. Jiří a archanděla Michaela uctívají Baracka Obamu a Václava Havla...
Re: Aleš Brichta: Červená, modrá, bílá! (pocta českým hokejistům)
(D.P., 15.5.2011 20:58:54)
Odpovědět
Jako katolík ovšem věříte, že Jágr jako "schizmatik" je na nejlepší cestě do pekla. Vaše dogmata mluví jasně: mimo církev není spásy. Bude tam ale v překvapivě dobré společnosti: Churchill i Reagan byli "heretici", taktéž Thatcherová je "heretičkou".
Re: Aleš Brichta: Červená, modrá, bílá! (pocta českým hokejistům)
(D.P., 15.5.2011 21:09:03)
Odpovědět
Jiný příklad. Dr. Milada Horáková byla původně katoličkou, později se však rozhodla stát se protestantkou. Možná se mýlila. Nicméně to nic nemění na faktu, že to byla věřící a statečná žena, která se nebála vzepřít dvěma totalitním režimům. Nezamrazí Vás při pomyšlení, že podle Vaší církve zatímco komunističtí kati sundávali její zavražděné tělo ze šibenice, její duši Bůh, ve kterého věřila, svrhával do pekla? Jenom proto, že se bez zlého úmyslu zmýlila v otázkách věrouky?!
Re: Aleš Brichta: Červená, modrá, bílá! (pocta českým hokejistům)
(jhony, 15.5.2011 21:12:48)
Odpovědět
Jo a Ron Paul a samodrejme ten nejvissi jisty Vaclav Klauz tez.
Re: Aleš Brichta: Červená, modrá, bílá! (pocta českým hokejistům)
(L.Pe, 15.5.2011 21:19:22)
Odpovědět
Tak za prvé, nikde není napsáno, že nemůže konvertovat. Za druhé, spasen může být i ten, kdo je mimo videtelnou Církev "bez své viny". Čili divoch či muslim žijící dle přirozeného zákona a víceméně dle Božích přikázání, spasen být může.

Otázka je pak, co znamená "bez své viny". Když je někdo vychováván od malička k protestantským bludům, jeho subjektivní vina se třeba dost snižuje, protože rodinné prostředí je důležité. Pokud je dnes Katolická církev v krizi a řada lidí nechce mít s ní nic společného díky "hippiesáckému" duchu II. Vatikánu, jejich subjektivní vina se též podle mě snižuje. Nebo byl-li někdo vychováván v ateistické rodině a vyrůstá v ateistické společnosti...

Čili nakonec záleží, jak konkrétní vinu rozsoudí Pán. Každopádně člen Katolické církve, s důležitou podmínku, že zachovává příkazy Boží a dogmata Církve, má větší šanci na spásu než člověk mimo viditelnou Církev. Ale i lidé mimo viditelnou Církev mohou být spaseni. Je to ale dost riskantní...

Také je podle mě rozdíl mezi heretikem z "dědictví", tedy protestantem, který víru přijme po rodičích v dobré víře a heretikem vzpurným, jakým byl třeba Martin Luther (který Církev opustil a posatvil se proti ní a hlásal bludy). Pokud Luther před svou smrtí neprojevil dokonalou lítost nad svou vzpourou proti Boží církvi, je velmi pravděpodobné, že je v Pekle. Protestant od narození, či z pomýlení, má minimálně polehčující okolnosti.

Toto jsou však jen mé úvahy a názory a v žádném případě si nekladu jakýkoli nárok na oficiální výklad. Pokud vím, tak v katechismech a oficálních dokumentech Církve toto není nijak podrobně rozpracováno.

Jisté ale je, že spasen může být i člověk mimo viditelnou Církev.
Re: Aleš Brichta: Červená, modrá, bílá! (pocta českým hokejistům)
(D.P., 15.5.2011 21:49:54)
Odpovědět
Uváděl jsem jako příklad Miladu Horákovou. Byla původně katoličkou, v dospělém věku přešla k protestantismu. V žádném případě se na ni tedy nemůže vztahovat výjimka pro lidi, žijící mimo církev bez vlastní viny. Opakuji otázku z předchozího příspěvku: Nezamrazí Vás při pomyšlení, že podle Vaší církve zatímco komunističtí kati sundávali její zavražděné tělo ze šibenice, její duši Bůh, ve kterého věřila, svrhával do pekla?
Re: Aleš Brichta: Červená, modrá, bílá! (pocta českým hokejistům)
(L.Pe, 15.5.2011 22:08:47)
Odpovědět
Víte, její objektivní a subjektivní vinu opět posoudí, resp. posudil Bůh.

Že se někdo vzepřel komunistům, mu ještě nemusí zajistit spásu. Gen. Franco šel také proti komunistům a neznamená to, že bude (byl) spasen. Resp., že si třeba nepobyde v Očistci.

Řada komunistů si také pobyla v koncentrácích, byli odvážní v odporu k nacismu, nejsem si ale jistý, že by měli být v nebi.

Horáková podpořila po II. sv. válce znárodňování a "neobnovení" národně demokratické a agrární strany. tím, byť nechtěně, přispěla k vítězství bolševiků.

Určitě to byla odvážná žena, nechci to nijak znevažovat. Ale nezlobte se, nemůžu zde vyhlásit její beatifikaci ani sanktifikaci.

Nakonec není ani vyloučeno, že tváří tvář smrti a Božímu soudu projevila lítost nad svým odpadem od katolické víry...

Čili kde její duše nyní přebývá, je velmi těžké říci...
Re: Aleš Brichta: Červená, modrá, bílá! (pocta českým hokejistům)
(Jan z kamene vytesán, 15.5.2011 22:17:17)
Odpovědět
Z vaší odpovědi je zřejmé, že katolickou církev vede ďábel.
Re: Aleš Brichta: Červená, modrá, bílá! (pocta českým hokejistům)
(navstevnik, 15.5.2011 23:00:06)
Odpovědět
ne.
Re: Aleš Brichta: Červená, modrá, bílá! (pocta českým hokejistům)
(D.P., 15.5.2011 22:27:31)
Odpovědět
Komunisté bojovali proti nacismu ve jménu jiné tyranie, to je něco jiného. Ona se postavila oběma totalitním režimům a na rozdíl od komunistů byla věřící.

Ale Miladu Horákovou jsem uváděl jen jako příklad. Není pochyb o tom, že mezi lidmi, kteří jako ona opustili katolickou církev a nevztahuje se tedy na ně výjimka "bez vlastní viny" byli a jsou i lidé dobrého srdce a pevného charakteru. Sám takové znám. Pokud se před smrtí nevrátili či nevrátí do cíkve, mají skončit v pekle? Bůh háže do pekla věřící lidi dobrého srdce a pevného charakteru?
Katolický ultramagor tlouštík Lukáš Petřík
(antikatolík, 15.5.2011 21:56:15)
Odpovědět
Ty jsi dobrý ultramagor! Jediná pravá církev, to vždycky tvrdí katolíci. Už z toho je poznat, že katolíci jsou fanatičtí ultramagoři. My jediní jsme ti praví Bohem vyvolení, mimo církev není spásy, trochu mi to připomíná vyvolené židy.
Re: řekni mi to do očí
(L.Pe, 15.5.2011 22:19:59)
Odpovědět
Milý antikatolíku, každé náboženství a každé náboženské společenství říká, že je jediné pravdivé, jinak by nesplňovalo atribut náboženského společenství. Nejde řící: "jo, já jsem katolík a věřím ve Svatou trojici, ale možná vlastně taky existuje Zeus nebo Thor nebo Kálí nebo Buddha. Dyť je to vlastně jedno".

To, že věřím v pravého Boha ale neznamená, že nemohu tolerovat vyznavače falešných bohů či ateisty, pokud neporušují přirozený zákon.

A hrdino, antikatolíku, podepiš se. Ty se mě ale bojíš, co? Bojíš se patrně, že bych ti spíše než nastavení druhé tváře ukázal vyhnání penězoměnců z chrámu.

A máš pravdu. Jistě patřím do těžké váhy, třeba v řecko-římském zápase.

Tak co, ozveš se? Nebo jsi připosraný přihřátý gejplouš?
Re: řekni mi to do očí
(vizír, 15.5.2011 23:30:13)
Odpovědět
kat.církev je dneska prodejná šlapka co se kurví s penězoměnci(i penězokazci) v chrámu .. viz fakt že rothschildové jsou bankéři vatikánu
Re: řekni mi to do očí
(L.Pe, 15.5.2011 23:30:34)
Odpovědět
"Není pochyb o tom, že mezi lidmi, kteří jako ona opustili katolickou církev a nevztahuje se tedy na ně výjimka "bez vlastní viny" byli a jsou i lidé dobrého srdce a pevného charakteru. Sám takové znám. Pokud se před smrtí nevrátili či nevrátí do cíkve, mají skončit v pekle? Bůh háže do pekla věřící lidi dobrého srdce a pevného charakteru?"

To se zeptejte Boha. V pravou chvíli Vám dá jistě odpověď.

Opět. Jde o to, co to znamená ´bez vlastní viny´. Třeba ji otec a rodina nutili chodit do katolického kostela proti její vůli a zprotivili jí to. Nebo ji zneužil katolický kněz, i když před II. Vatikáenm byly takové případy velmi řídké...

Nevím, jestli byla Milada Horáková člověk dobrého srdce. to fakt nevím. Pokud ale i v poslední chvíli odmítla Boží milosrdenství, skončila v Pekle. Ano.

Ale já se Vás DP zeptám jinak. Co je Vám po tom? Vy v Boha nevěříte, nejste katolík, tak proč takový výslech? Podle vás Bůh stejně asi neexistuje, tak proč se staráte o nějaké Peklo?

Povinností katolíka je milovat i své nevěřící bližní včetně Milady Horákové a modlit se za ně. A dopadla, jak dopadla. Jestli není Bůh, hnije někde v zemi a pokud Bůh existuje, rozsoudil její duši svou nejvyšší spravedlností. Nechtějte po mě, abych já nad ní vynášel ortel.
Re: řekni mi to do očí
(D.P., 15.5.2011 23:47:55)
Odpovědět
Teď jste mě velmi urazil! Nejsem ateista a nikdy jsem ateistou nebyl! To, že v něčem nesouhlasím s katolickou církví přece ze mě ještě nedělá ateistu. Jen si myslím, že Bůh nás posuzuje podle upřímnosti naší víry a podle toho, jak jsme se chovali ke svým bližním. Ne podle církevní příslušnosti.
Re: řekni mi to do očí
(D.P., 15.5.2011 23:55:20)
Odpovědět
Myslím, že by byla vhodná omluva. Jinak dobrou noc, pane.
Re: řekni mi to do očí
(D.P., 16.5.2011 0:07:06)
Odpovědět
Ještě bych dodal, že když Vás urážel ten primitiv "Antikatolík", také se Vám to nelíbilo.
Re: řekni mi to do očí
(Jan z kamene vytesán, 15.5.2011 23:56:23)
Odpovědět
To jste se jako pravý katolík pěkně vybarvil. Budiž vaše názory varováním pro každého, kdo by chtěl mít cokoliv společného s katolickou církví. Neslyšel jsem o jakékoliv jiné církvi tvrdící o sobě, že mimo tuto církev není spása a všichni ostatní jsou heretici. Jenom katolíci toto káži. Podle ovoce katolíky poznáme.
Re: řekni mi to do očí
(Moynihan, 16.5.2011 18:25:01)
Odpovědět
Ovšem existenci takových bohů nepřímo přiznává Písmo svaté, viz v "jediného boha věřiti budeš". Takže i z pohledu křesťanské (katolické) věrouky existují jiní bohové, byť jsou považováni za "falešné". Pak se ale nabízí otázka, proč považovat právě katolický univerzalistický pohled za jedinou "pravdu".

Antický svět se svou pluralitou morálky a polyteismem byl, zdá se mi, duchovně daleko zdravější.
Re: řekni mi to do očí
(SamOpal, 17.5.2011 6:10:41)
Odpovědět
Ale to je hloupost!
Písmo nepřiznává existenci jiných bohů,nýbrž lidskou víru v ony bohy.
A to je rozdíl!
L.Pe
(Samuel Vitovsky, 16.5.2011 10:00:08)
Odpovědět
L.Pe pro D.P.: "Vy v Boha nevěříte, nejste katolík, tak proč takový výslech? Podle vás Bůh stejně asi neexistuje ..."
Podsouváte lidem názory, které z jejich vyjádření nevyplývají, vycucáváte si je z prstu.

L.Pe pro antikatolíka: "Tak co, ozveš se? Nebo jsi připosraný přihřátý gejplouš?"
Jste opravdu takový agresivní sprostý primitiv? Nebo jste si dal před půlnocí deset lahví těžkého červeného?...
Ty jsi dobrý ultramagor! To by se Vám Vitovský asi líbilo, že?
Re: L.Pe
(Samuel Vitovsky, 16.5.2011 14:39:24)
Odpovědět
Líbilo, nelíbilo. Rozhodně bych kvůli takovýmhle slovům nebyl vzteklý. Je fakt tak divné, že od šéfredaktora očekávám, že bude na vyšší úrovni než anonymní čtenář?

Nehledě na to, že on napsal "fanatickej ultramagor" jako reakci na Vaši poměrně dlouhou úvahu se značně vyhraněným závěrem (to nemyslím ve zlém). Takže byl sice hrubý a neslušný, ale držel se tématu. To ten Váš "gejplouš" je jen a jen výrazem Vaší osobní lability a útočnosti.