reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
EU Book shop
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Jak špatné je nemít rád cikány, muslimy a přistěhovalce z problémových zemí světa

Autor: František Matějka | Publikováno: 18.5.2011 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Vláda má plán na novou „osvětovou“ kampaň. Jejím cílem je přiblížit veřejnosti tzv. násilí z nenávisti, tedy trestné činy s rasovým, sexuálním či náboženským motivem. Jinými slovy nám stát (čti „na veřejné peníze přisáté subjekty“) vysvětlí, co si máme myslet a dělat a co už ne. Čekají nás tři roky billboardů, televizních spotů a nových, jistě krásně vyvedených, propagandistických brožur.

V jednom jediném projektu nám chtějí na straně jedné ukázat, jak špatné je nemít rád cikány, muslimy a přistěhovalce z problémových zemí světa, protože pomoc přece potřebuje každý (tedy především každý z nich, nikoli ostatní, co to platí), aby na straně druhé ukázali, jak pěkně se na některých místech daří sociální integraci. Zajímalo by mě, kde za tím účelem ty novodobé Potěmkinovy vesnice vzniknou…

Celou akci by na Úřadu vlády České republiky měla mít na starosti zmocněnkyně pro lidská práva Monika Šimůnková a v případě úspěchu při zajištění financování ji bude v České republice realizovat… ano, správně… Agentura pro sociální začleňování. Tím úspěchem by bylo obhájení „osvětového projektu“ před Norskem a jeho finančními sociálními fondy. Samozřejmostí je pak také spolufinancování z naší státní kasy ve výši 15%. Jakkoli bych si moc přál, aby Norové prohlédli tuto snahu o naprosto zbytečné utracení jejich peněz jen za účelem obohacení se na účelově udržované vlně údajného rasismu a xenofobie, velmi se obávám, že to zástupcům etnobyznysu vyjde a my budeme svědky dalšího masivního vymývání mozků. Taková je totiž, bohužel, celá současná Evropa. Vládnoucí garnitury soudí lidi jako Geert Wilders, dehonestují lidi jako je Thilo Sarrazin, odsuzují vydavatele jako je Michal Zítko nebo Vladimír Stwora.

Milí ochránci lidských práv, je čas prozřít z konání rádoby dobra do reality. Nikoli zcela oprávněný a stále hlasitější vzdor proti vlastním sociálním příživníkům, přistěhovalcům odjinud nebo islamizaci, ale stíhání lidí za názory a odsuzování za myšlenky a vyřčená slova – to je skutečným příznakem fašizující se společnosti. A připravit kvůli tomu Nory o jejich peníze, to je obyčejná prasárna.

reklama
6941 čtenářů | 61 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Jak špatné je nemít rád cikány, muslimy a přistěhovalce z problémových zemí světa
(Kalous, 18.5.2011 3:21:54)
Odpovědět
Vždyť mi ty mohamedány máme rádi (v islámských zemích, nebo zde jako obchodníky a turisty) i ty černé Afričany (když jsou doma a zde jen na návštěvě nebo studiích), dokonce milujeme i ci.kány (ve slovenských, maďarských a rumunských vesnicích). Tak co nám někdo z Bruselu, Washingtonu a Prahy vyčítá rasismus!
Re: Jak špatné je nemít rád cikány, muslimy a přistěhovalce z problémových zemí světa
(a..., 18.5.2011 8:02:13)
Odpovědět
a tak to já naopak cikány a islámské kozomrdy rád nemám, naopak se jich štítím. Zatahují nám sem nemoci, špínu a kriminalitu a to k tomu co už tady máme od cikánů. Může si mě mě vláda přesvědčovat jak chce, stejně bych se jich ani pos....m klackem nedotkl.
Re: Jak špatné je nemít rád cikány, muslimy a přistěhovalce z problémových zemí světa
(Stilet, 18.5.2011 14:39:39)
Odpovědět
Kalous to myslí jako ironií. Jistě to nemyslí vážně. K takové ironií se Kalous uchyluje dosti často.
Re: Jak špatné je nemít rád cikány, muslimy a přistěhovalce z problémových zemí světa
(Kalous, 18.5.2011 17:12:05)
Odpovědět
Stilete, jednou jste měli v Americe zvláštní nápad - vrátit americkým černochům domovinu a svobodu - pár tisícovek jste jich vrátili a založili jim africký stát Liberie. Asi to moc nefungovalo. Nebyli by Tě ti liberijští svobodní černoši sympatičtí (třeba s původem z Bronxu)?
Re: Jak špatné je nemít rád cikány, muslimy a přistěhovalce z problémových zemí světa
(Stilet, 18.5.2011 21:19:25)
Odpovědět
Kdyby záleželo na mě, tak bych poslal všechny zpět do té Liberie. Oni se ale i tam nedávno navzájem mordovali a to údernický. Oni i tady černoší se stěhují do bělošských sekcí. Prý se mezi sebou už potmě bojí vycházet z domu. Víš, černochum je drahý jen jejích život, ale už jiných lidí i černochu je život bezcený. Tá Afrika v ních je pořád i po mnoha generacich. Domnívám se, že tehdy na té Noeho Arše některý ze jeho synu z nedotaku lidských žen se dopuštěl sodomie s gorilami a šimpanzi a že tak vznikla rasa černochu. Víš, ono se nám to tady za tá desetiletí co tu žijí všechno pořádně pošpatnilo. Pořád máme ještě nejvíce svobod, ale levičácí usilují aby nás o všechny svobody připravili.
Re: Jak špatné je nemít rád cikány, muslimy a přistěhovalce z problémových zemí světa
(Kalous, 19.5.2011 3:57:56)
Odpovědět
No vidíš, zde také kdosi z Dělnické strany navrhl že ještě horší obdobě vašich nepřízpusobivých černochů by s měl koupit ostrov v Indickém oceánu dát jim tam plnou svobodu a volnost - a ta straně byl zkázaná. Nemáte to tam také v té USA lehké - levičáci vám berou svobodu a pravičáci prachy.
Re: Jak špatné je nemít rád cikány, muslimy a přistěhovalce z problémových zemí světa
(Sousedka, 13.8.2011 19:58:48)
Odpovědět
Kalous to vůbec nemyslí jako ironii. Kalous i já je máme tím více rádi, čím více jsou vzdáleni. Tak jsem tomu rozuměla já a tak to i cítím.
Re: Jak špatné je nemít rád cikány, muslimy a přistěhovalce z problémových zemí světa
(Jeeves, 18.5.2011 14:53:32)
Odpovědět
Tak to nejste žádný rasista. To se mi ulevilo. Přesně takovou, dálkovou láskou, hoří i ti obhájci lidských práv. Bedlivě se rozhlížejí, aby si udrželi od nejbližšího barevného pětikilometrový odstup. Jinak se stěhují do jiné lokality, nebo staví čtyřmetrový plot, vylepšený ostnatým drátem a pastmi na medvěda.
Re: Jak špatné je nemít rád cikány, muslimy a přistěhovalce z problémových zemí světa
(Stilet, 18.5.2011 16:29:02)
Odpovědět
Kdyby ten skunk se radějí nastěhoval třebas do Chánova, nebo do Ústeckých Předlic nebo Matiční a potom chrochtal to své desatero. To je právě ten "humanistický a antirasistický" dobytek, že sami se zdaleká bydlení v takovém sousedství vyhýbají, ale chtěli by k tomu nutit jiné. Pane bože jak já bych ten pseudohumanistický dobytek hnal mezi ty za které se tak berou. Cikánjí by tohle "humanistické" hovado velice rychle naučili píseň severu znát. Ani by nestačil pelášít. Jak tá kravská držka Kocáb se stěhoval do toho Chánova. Pořád tam má byt prázdný. Platí za něj alespoň nájem?
Re: Jak špatné je nemít rád cikány, muslimy a přistěhovalce z problémových zemí světa
(topejr, 18.5.2011 16:37:39)
Odpovědět
S dovolením, jako obyvatel slovenské vesnice se rázně ohrazuji proti Vašim zlopřejným výrokům. Cikáni jsou tady stejně nepatřičná entita jako třeba v pražských Holešovicích nebo na Žižkově.
Re: Jak špatné je nemít rád cikány, muslimy a přistěhovalce z problémových zemí světa
(Kalous, 18.5.2011 17:19:09)
Odpovědět
No to máte smůlu a my ještě větší - více než 90% našich Romů sem bylo od vás buď rozmístěno za komunistů a další sem přilákaly hmotné výhody pravdolásky asi lepších než u vás, jinak by tam zůstali (asi půl napůl). Lépe se k nim chovejte a zvyšte jim sociální dávky.
Re: Jak špatné je nemít rád cikány, muslimy a přistěhovalce z problémových zemí světa
(Pepa, 18.5.2011 6:28:52)
Odpovědět
Já takovou propagaci udělám zdarma : Přílivem emigrantů z rozvojových zemí se u nás konečně rozšíří tubera, AIDS, naše dcery budou jimi przněny a dítka budou hloupé ale krásně opálené, dále se budou upravovat důchody a platy ve st. správě směrem dolů, musíme se přece o to málo co vyprodukujem podělit s těmi co přijdou, vždyť budou dělat spoustu dětí a to je namahavé. A tak dále, samé libé věci.
Re: Jak špatné je nemít rád cikány, muslimy a přistěhovalce z problémových zemí světa
(Jeeves, 18.5.2011 14:28:25)
Odpovědět
Ano, také třeba hezky zpívají a obětavě se starají, aby Češi měli prvotřídní heroin. Prostě samé klady! Tedy když opomineme to přízemní a dozajista rasistické, "kdo je bude živit"?
Re: Jak špatné je nemít rád cikány, muslimy a přistěhovalce z problémových zemí světa
(lex, 18.5.2011 7:45:03)
Odpovědět
Lidi by si už konečně měli připustit, že tohleto tabuizování určitých témat pod hlavičkou politické korektnosti nemá nic společného s přirozeným rozvojem lidského ducha k ideálům humanismu. Naopak, že pravým smyslem tohoto otevřeného potlačování svobodného projevu je vyvolání atmosféry strachu ze ztráty existenčních jistot. Je to v podstatě stejné jako za komunistů, jenom daleko rafinovanější. Kdo se za tím skrývá a komu to ve skutečnosti vyhovuje, to je snad nasnadě.
Re: Jak špatné je nemít rád cikány, muslimy a přistěhovalce z problémových zemí světa
(mag, 18.5.2011 9:43:16)
Odpovědět
Naučte se zdravit alejkum, protože nevěřícím psům ,to jest nám, machometáni salám seberou, takže celý pozdrav salám alejkum nebude možný.
A jenom na okraj - dvojí neúspěšné obléhání Vídně tureckými vojsky a vojenské sjednocené úsilí křesťanské Evropy, které turecký nápor odrazilo, bylo, zdá se , na dvě věci.
Re: Jak špatné je nemít rád cikány, muslimy a přistěhovalce z problémových zemí světa
(Kalous, 18.5.2011 11:09:04)
Odpovědět
Bodejť, vždyť se za ty porážky mohamedánům již omlouvali i poslední papeži a myslím že Pavel VI. dokonce Turkům vrátil trofeje a válečné prapory získané při vítězné námořní bitvě křesťanských lodí nad Turky u Lepantha.
Re: Jak špatné je nemít rád cikány, muslimy a přistěhovalce z problémových zemí světa
(whaler, 18.5.2011 9:47:05)
Odpovědět
Taky nemám rád cikány, muslimy a problémové přistěhovalce z rozvojových zemí!
Re: Jak špatné je nemít rád cikány, muslimy a přistěhovalce z problémových zemí světa
(frantisek zajicek, 18.5.2011 18:54:41)
Odpovědět
Ja nemam rad to osvicene hovado pode mnou,Josefa Brozka.Takovi cu.ra.ci muzou za to,ze se nam andilci protahnuti vyfukem smeji do ksichtu.FZ
Re: Jak špatné je nemít rád cikány, muslimy a přistěhovalce z problémových zemí světa
(Josef Brožek, 18.5.2011 10:29:35)
Odpovědět
Definice českého rasismu
1) Český rasista je přesvědčen o svém slovanském původu a to často i přes to, že jeho rod zde není déle než většina rodů zde žijících Romů
2) Český rasista je přesvědčen, že například pokud mu černoši nevadí, tak přeci nemůže být rasista, když nemá rád „jen“ Romy
3) Český rasista je ochoten obhajovat mašírování fašistů, zvláště, když je pochod protiromský
4) Český rasista je ochoten uznat, že někteří Romové možná nejsou tak špatní-(odvolává se sarkasticky pouze na jednotky procent), ale to mu nebrání v tom, aby o Romech stále mluvil jako o určité skupině „jiných“ lidí.
5) Český rasista se domnívá, že jestliže neexistuje pojem romská rasa, nemůže být za nenávist k Romům považován za rasistu
6) Český rasista vysvětluje svou rasistickou nenávist vůči Romům jako následek „špatných zkušeností s tímto etnikem“
7) Český rasista je přesvědčen, že Romové by se měli vrátit tam, odkud přišli. On sám však neví odkud pochází a rozhodně o návratu například do Mongolska neuvažuje.
8) Český rasista se považuje za vlastence, je hrdý na to, že je Čech. Pro Česko však nikdy nic vyjímečného neučinil a kdyby se narodil například na Islandu, byl by hrdý na to, že je z Islandu, protože se tam přeci narodil…
9) Český rasista dělí kriminalitu na romskou a neromskou, je pro něho důležité znát etnickou příslušnost pachatele, aby v případě romského viníka mu odpadl pocit, že příslušník jeho národa něco spáchal
10) Český rasista vytváří pojem „romská otázka“ tím, že dělí Čechy na Romy a neromy. Jediným řešení Romské otázky se tak stává likvidace onoho českého rasisty..
Re: Jak špatné je nemít rád cikány, muslimy a přistěhovalce z problémových zemí světa
(Boban, 18.5.2011 10:35:39)
Odpovědět
????? !!!!!
Re: Jak špatné je nemít rád cikány, muslimy a přistěhovalce z problémových zemí světa
(kritik, 18.5.2011 10:49:47)
Odpovědět
Brožku ty kocábovský vemeno,jdi už konečně zpátky do ůstavu pro mentály.Ta tvoje vycházka by už měla končit
Re: Jak špatné je nemít rád cikány, muslimy a přistěhovalce z problémových zemí světa
(Kalous, 18.5.2011 11:13:50)
Odpovědět
To by měl ten chytrák už v bodě 1. vysvětlit, co jsou to ty české a moravské cikánské rody - vždyť zde trvale asi žádné nežily - jen sem občas přikočovali ze Slovenska nebo odjinud. A určitě není těch nyní asi 300 tisíc současných Romů potomky necelých 500 Romů, kteří zde byli momentálně na konci 2. světové války.
Re: Jak špatné je nemít rád cikány, muslimy a přistěhovalce z problémových zemí světa
(Pepan, 18.5.2011 12:12:36)
Odpovědět
Už zase, ty kreténe? Jak dlouho ještě budeš otravovat na všech diskusích s tím tvým přiblblým výblitkem?
Re: Jak špatné je nemít rád cikány, muslimy a přistěhovalce z problémových zemí světa
(White Power, 18.5.2011 12:16:54)
Odpovědět
Nenávidím cikány, muslimy, černochy a Josefa Brožka.
Re: Jak špatné je nemít rád cikány, muslimy a přistěhovalce z problémových zemí světa
(pavjan, 18.5.2011 12:50:46)
Odpovědět
Brožku, snažíš se hodně, ale na to, abys dostal přidáno to nestačí.
Re: Jak špatné je nemít rád cikány, muslimy a přistěhovalce z problémových zemí světa
(AA00, 19.5.2011 14:15:19)
Odpovědět
Není to nakonec jen pseudonym bývalého zpěváka Pražského Výběru, který, aby si zasloužil svůj multi kulti zlatý žlab, tak na důkaz antirasizmu vlezl i na svou o dost tmavší mluvčí ?
Re: Jak špatné je nemít rád cikány, muslimy a přistěhovalce z problémových zemí světa
(Josef Brožek, 18.5.2011 13:02:06)
Odpovědět
Líbí se mi vždy,jak čeští rasisté se zde vztekají, když o sobě čtou pravdu v mých bodech 1-10. :-) A nikdo z nich nikde nemá žádný argument (co jinýho by se taky dalo od nich čekat). Jediné, co dokáží, je přiznat se svým rádobyargumentem k některému z bodů 1-10. Ježiši, mě to tak baví se vám smát a ponižovat vás. Je to zábava.
Re: Jak špatné je nemít rád cikány, muslimy a přistěhovalce z problémových zemí světa
(Kalous, 18.5.2011 13:20:37)
Odpovědět
Typické pro blbce - směje se a nemá čemu (max. sobě). Jeho body mu byly po částech i v celé stupnici dávno vyvráceny.
Re: Jak špatné je nemít rád cikány, muslimy a přistěhovalce z problémových zemí světa
(Pavel, 18.5.2011 13:31:17)
Odpovědět
Já se například vůbec nevztekám. Zatím mě totiž nikdo uspokojivě nevysvětlil co je na rasismu špatného.
Asi proto, že rasismus zatím nebyl nikde přesně definován. Možná proto u některých hlupáků typu J.Brožek bývá rasismus často zaměňován s rasovou nesnášenlivostí což není totéž.

Např. paleokonzervativec Peter Brimelow uvádí, že dle moderní definice pojmu je rasista ten, kdo vyhrává spor s liberálem. Podle konzervativce Steva Sailera je pojem rasismus pro dnešní dobu tím, čím byl neamerikanismus v 50. letech ve Spojených státech, tj. zaklínacím slovem, které poskytuje šikovnou náhradu za logické myšlení.
Re: Jak špatné je nemít rád cikány, muslimy a přistěhovalce z problémových zemí světa
(Josef Brožek, 18.5.2011 13:42:19)
Odpovědět
Já vám rozumím a snažíte se čerpat z Wikkipedie, to vás šlechtí, nicméně vy, i ostatní moc dobře víte, co je pod pojmem český rasismus skryto. Proto také užívám sousloví čeký rasismus, ne "jen" rasismus. A to , co jste opsal, nevylučuje fakt, že člověk, který smýšlí rasově nesnášenlivě, JE rasista.
Re: Jak špatné je nemít rád cikány, muslimy a přistěhovalce z problémových zemí světa
(Karkulka, 18.5.2011 14:02:42)
Odpovědět
Český rasismus je velmi známý pojem a jeho smysl vám asi ještě nikdo řádně neobjasnil. Český rasismus = bílá většina má podstatně méně práv a podstatně více povinností než grilovaná většina. A teď už s těmi svými moudry jděte do pryč. pokud se chcete smát, zajděte na dobrou komedii nebo do kabaretu a neotravujte ostatní, jste jak zaseklá deska.
Re: Jak špatné je nemít rád cikány, muslimy a přistěhovalce z problémových zemí světa
(vizír, 18.5.2011 14:49:12)
Odpovědět
Před pár dny banda cikánů přepadla 90tiletou babičku v jejím bytě, ta je s těžkým zraněním v nemocnici. Rasistická protičeská politicky korektní židovská media nejdříve vůbec neuvedly cikánskou národnost těchto pachatelů čímž zesabotovaly pátrání po těchto cikánských kriminálnících.
To vše ve jménu židovského trockistického "antirasismu", ve skutečnosti židovského sionistického rasistického protičeského multikulturního terorismu.Je třeba zničit zde sionismus
... a všechny sionisty v této zemi popravit jako vlastizrádce jinak bude pořád hůře a hůře protože "čím hůře tím lépe" je politický program sionacistů pro celý svět, samozřejmě s výjimkou sionacistického izraele, sionacisté vědí že jedině v totálně zničeném budoucím světě mohou geopoliticky dominovat, proto pořád a všude jen ničí a ničí , škodí a škodí
Re: Jak špatné je nemít rád cikány, muslimy a přistěhovalce z problémových zemí světa
(Ka, 18.5.2011 15:29:29)
Odpovědět
Vizíre trochu přibrzdi - pokud nejsi provokatér .
Re: Jak špatné je nemít rád cikány, muslimy a přistěhovalce z problémových zemí světa
(vizír, 18.5.2011 15:50:31)
Odpovědět
A to jako proč?
Když někdo škodí této zemi a vědomě slouží cizí moci tak je to vlastizrádce. A vlastizrádci v každé fungující zemi mohou vyfasovat pouze jediný trest.A pro ty kdo mají potíže s chápáním psaného textu o židech jsem v mém příspěvku nikde nepsal.
Re: Jak špatné je nemít rád cikány, muslimy a přistěhovalce z problémových zemí světa
(Kalous, 18.5.2011 17:46:04)
Odpovědět
Znáš vizíre osud Davida Dukeho, který byl pozván na přednáškovou akci do ČR 25.4.2009 - sotva vystoupil z letadla, šupli ho do vazby. Ze zvědavosti jsem si přečetl jeho rasistický projev - rasistického tam nebylo nic. Americké černoch chváli, jen nás varoval před nekontrolovanou imigrací. Ale nazval Israel rasistickým státem a otřel se o židy (skoro jak Topolánek před pádem)- a měl to! V Rakousku mu to ale nějak kupodivu nevadilo.
Re: Jak špatné je nemít rád cikány, muslimy a přistěhovalce z problémových zemí světa
(Zappa, 19.5.2011 22:59:51)
Odpovědět
David Duke je gauner a zloděj. Je to jeden z šéfů KKK, kuklusklanu, kde své ovečky okradl o vybrané příspěvky v hodnotě asi 200 000 dolarů a hrozil mu za to kriminál.

....)) mě nevadí, že se otírá o židy a černochy. Ti první se s ním často soudí, ti druzí mu vytrvale slibují rozbití tlamy..))...

...)) Duke tomu věří, protože bez ochranky se ani nehne. Momentálně žije, je to celkem pohledný chlapík, se svou asi osmou manželkou z Ukrajiny..))..
Re: Jak špatné je nemít rád cikány, muslimy a přistěhovalce z problémových zemí světa
(vizír, 19.5.2011 23:39:58)
Odpovědět
Očividně jste jeden z těch kdo lhaní považují za základ jakékoliv komunikace.
Když už ,tak DD není v žádném KKK , nic nezdefraudoval(to už by byl v kriminálu, velmi mnoho lumpů na něj má pifku takže by se o to rádi postarali) a třeba na Youtube má výborná videa kde jasně vyvstává rozdíl mezi kultivovaností DD a nenávistnou rasistickou propagandou sionistů a jejich multikulti soukmenovců.
DD bude mít jednou sochu v každém městě jakožto člověk nebojící se hájit pravdu proti nenávistným rasistům, teroristům a nacistům původem odněkud z asijské pouště(a podle jiných tzv.chazarských teorií původem z mongolských stepí) kterým pak už nezbývá než pomlouvat a špinit DD přesně v bolševickém lůza stylu který je jim vlastní.
Re: Jak špatné je nemít rád cikány, muslimy a přistěhovalce z problémových zemí světa
(Zappa, 21.5.2011 9:41:55)
Odpovědět
Vizíre, Ty blbe, otevři si Google, dej si tam David Duke a tam si to přečtěš, nebo na Wikipedii atd.,

...)) pokud ovšem těmto židomediím věříš, šašku ))....
Re: Jak špatné je nemít rád cikány, muslimy a přistěhovalce z problémových zemí světa
(Stilet, 18.5.2011 14:49:59)
Odpovědět
Brožku, ty dobytče, to tvé idiotské desatero je tak uboze blbé, že je pod úrověň každého brát jeden bod za druhým a vyvracet ti to a vysvětlovat jaký jsi idiot, jaký jsi kretén. Dobytče, nastěhuj se mezi cikány a potom něškoho poučuj o tom českém rasismu. K takovému hovadu
se ani nelze vyjadřovat slušně.
Re: Jak špatné je nemít rád cikány, muslimy a přistěhovalce z problémových zemí světa
(vizír, 18.5.2011 15:08:41)
Odpovědět
Očividně patří k pravdoláskovému obřezanému bratrstvu lži a nenávisti
Re: Jak špatné je nemít rád cikány, muslimy a přistěhovalce z problémových zemí světa
(Stilet, 18.5.2011 16:37:50)
Odpovědět
Ty hnojácký antirasisto, nastěhuje se mezi cikány a přestaň slintat to své desatero. Tady ti lidé všichni maji zkušenosti s cikány a já taky, Ale ty čuně se jím zdakleka vyhýbáš. Tak drž tu svou držku zavřenou a ty desatera si předříkávej pětkráte deně, jak se moslímové modlí. Rasisté podle toho tvého hovadského desatera jsou i všichni barevní. Jenže to dobytek tvé úrovně není sto pochopit. A proč by i bílí češi nemohli na rasismus cikánu i jiných barevných odpovídat svým rasismem? V6dyť to právě cikání se dopušti rasismu na lidech. Ty jsi gadžo, nečlověk, ty hromado tchořího lejna.
Re: Jak špatné je nemít rád cikány, muslimy a přistěhovalce z problémových zemí světa
(Mark, 18.5.2011 16:46:20)
Odpovědět
Vztekat se, proč ? Je to jenom bezduché a trapné. Ale když Vás to baví, proč ne. Mám Vám říci romský rasisto ? Kdepak, za tím bude někdo z českých nácků. Když budete na sebeklidnějšího člověka stále a stále křičet, že je agresivní, tak vám ji nakonec bouchne. Když budete na Čechy stále a stále křičet, že jsou rasisté, tak i ti, kteří proti Romům nebyli obráceni, se na ně začnou dívat nepřátelsky. Čili pane Brožku - vy jste evidentně ten vámi proklínaný český rasista a snažíte se k tomu druhé vyprovokovat.
Re: Jak špatné je nemít rád cikány, muslimy a přistěhovalce z problémových zemí světa
(cook, 18.5.2011 19:32:10)
Odpovědět
Já už Ti jednou odpověděl,ale ty jsi zbaběle prchnul na jinou diskuzi.
Re: Jak špatné je nemít rád cikány, muslimy a přistěhovalce z problémových zemí světa
(cook, 18.5.2011 19:32:39)
Odpovědět
To bylo pro Brožka.
Re: Jak špatné je nemít rád cikány, muslimy a přistěhovalce z problémových zemí světa
(SI, 21.5.2011 2:26:53)
Odpovědět
I blázni se smějí vlastním skřekům, Vy ale skučíte...
Re: Jak špatné je nemít rád cikány, muslimy a přistěhovalce z problémových zemí světa
(AA00, 23.5.2011 0:01:01)
Odpovědět
Já se rozhodně nevztekám. Jsem na oslovení rasista hrdý. Malinko jsem se potloukal po světě a neviděl místa, kde by se vyskytoval člověk tmavé kůže ve větším množství než malém a zároveň tam byl blahobyt. A to jsem ještě nenavštívil subsaharskou Afriku. To bych asi viděl věci...
Re: Jak špatné je nemít rád cikány, muslimy a přistěhovalce z problémových zemí světa
(Sousedka, 13.8.2011 20:10:32)
Odpovědět
Ale Brožku, my to tvoje jedna a deset nečteme. Máme svůj rozum a zkušenosti a ty si svoje desatero si pověs nad postel a přestaň opruzovat.
Re: Jak špatné je nemít rád cikány, muslimy a přistěhovalce z problémových zemí světa
(Stilet, 18.5.2011 14:44:00)
Odpovědět
Tak už je tady zase ten přežvykavec svého idiotského desatera. Ten chlap patří do blázince. Je to jeden z nevětších idiotu ČR !
Dělá ti to dobře čuníku pořád chrochtat tu svou hovadinu?
Re: Jak špatné je nemít rád cikány, muslimy a přistěhovalce z problémových zemí světa
(Kalous, 18.5.2011 15:34:28)
Odpovědět
Stilete - nechápeš. Na to desatero byl asi vypsán grant EU na 10 milionů Kč a pan Brožek to vyhrál, porazil možná i pana Uhla a Člověka v tísni. Tak se tím pořád chlubí.
Re: Jak špatné je nemít rád cikány, muslimy a přistěhovalce z problémových zemí světa
(Stilet, 18.5.2011 21:27:12)
Odpovědět
To jeho desatero je tak uboze idiotské, že vůbec nemá nadějí že by z toho grantu dostal jedinou minci. Ale snaží se idiot snaží.
Re: Jak špatné je nemít rád cikány, muslimy a přistěhovalce z problémových zemí světa
(frantisek zajicek, 18.5.2011 19:07:26)
Odpovědět
Brozek je nefachcenko prace se stitici.Rasismus je geneticky zakodovan v kazdem z nas.Tomu se nevyhne ani Brozek.Je rasista at si to prizna,ci nikoli.Ale kde jinde by se mu podarilo tak uspesne parazitovat a neprinest spolecnosti zadny prospech v podobe dobre vykonane prace?O penize jde prece az v 1.rade.Sem tam neco plkne,napise na nejaky ten server a ze tomu sam neveri?To je prece vedlejsi.30 stribnaku je 30 stribrnaku...FZ
Re: Jak špatné je nemít rád cikány, muslimy a přistěhovalce z problémových zemí světa
(Jahoda, 18.5.2011 21:30:42)
Odpovědět
na pana Brožka bych si dal velký poror.
Chce totiž likvidovat!
Já jsem si poslechl projev pana Vandase a on měl skoro ve všem pravdu,ale ihned jak začal mluvit o zůčtování a likvidaci našich politiků a policie,tak jsem věděl své.
Na tyto likvidátory tedy obvzláště pozor,oni to berou vážně a jak dostanou moc,jsou jak Hitler ,ten také rád likvidoval a protože ho nikdo u toho neomezoval,likvidoval ale opravdu ve velkém.
Tak toto jsou ti likvidátoři,pozor na ně!
Re: Jak špatné je nemít rád cikány, muslimy a přistěhovalce z problémových zemí světa
(AA00, 19.5.2011 14:12:07)
Odpovědět
Co to je za oikofoba ??? Tím se člověk už rodí jako s rozštěpem nebo se to někde dá získat ?
Re: Jak špatné je nemít rád cikány, muslimy a přistěhovalce z problémových zemí světa
(chachar, 21.7.2011 17:59:44)
Odpovědět
Pane Brožku, vy jste ale idiot!
To není nadávka, to je laická distanční diagnoza. :-(
Re: Jak špatné je nemít rád cikány, muslimy a přistěhovalce z problémových zemí světa
(Šofér 51, 19.5.2011 20:55:22)
Odpovědět
BROŽKU,NĚJAKEJ moc chytrej(a ještě ne ze své hlavy).Až se CIKÁNI budou(muset)chovat jako většinová společnost(příklady mezi sebou mají),tak se jich nikdo nevšimne(ale co by dělali jejich zastánci-pseudohumanisti).Jen co Nám MUSLIMOVÉ dovolí chovat se v jejich zemích tak,jako to umožňujeme My jim u Nás,po problémech.Proto si vyprošuji,aby Mě kdokoliv chtěl nazývat rasistou jenom proto,že nazývám věci pravými jmény!!!
Re: Jak špatné je nemít rád cikány, muslimy a přistěhovalce z problémových zemí světa
(Jožin z bažin, 19.5.2011 21:27:24)
Odpovědět
Endlösung
Re: Jak špatné je nemít rád cikány, muslimy a přistěhovalce z problémových zemí světa
(jezevec, 21.6.2011 9:11:50)
Odpovědět
V případě, že mne někdo nazve rasistou, když vyslovím souhlas s tímto článkem, budu hrdý na to, že jsem rasista.
" I ten nejextrémnější a nejterorističtější muslim má v sobě více lidskosti než jejich Bůh. Jejich Bůh je terorista a primitiv." To nejsou má slova, to jsou slova syna zakladatele hnutí HAMAS!!!
Re: Jak špatné je nemít rád cikány, muslimy a přistěhovalce z problémových zemí světa
(jezevec, 21.6.2011 9:23:06)
Odpovědět
podívejte se na video:
http://mediaoislamu.cz/2010/umirneny-islam-neexistuje-rika-syn-hamasu-fox-tv/
Re: Jak špatné je nemít rád cikány, muslimy a přistěhovalce z problémových zemí světa
(Karel Gutt, 24.8.2011 2:40:07)
Odpovědět
Souhlasím s Vámi, ale je potřeba rozlišovat mezi Romy. Jsou rodiny, které žijí civilizovaněji, než někteří tzv. Gádžové (osobní poznatek). V devadesátých letech se v rakouských obchodech objevovaly nápisy v češtině: "Češi, nekraďte nám tady". Mě to uráželo, nic jsem jim neukrad a přesto jsem byl hozen do jednoho pytle. Buďme spravedlivý.
Re: Jak špatné je nemít rád cikány, muslimy a přistěhovalce z problémových zemí světa
(pavjan, 12.9.2011 13:46:52)
Odpovědět
Nemělo Vás co urážet. Jste čech - jste. Kradli tam češi - kradli. Nemůžete sbírat jenom smetanu.
Re: Jak špatné je nemít rád cikány, muslimy a přistěhovalce z problémových zemí světa
(mrož, 8.3.2012 17:59:25)
Odpovědět
1)Běloši při kolonizaci planety rozšířili některé infekční nemoci tak,že vyhynula polovina domorodců. 2)Běloši špínou zaneřádili kraje,kde byla před jejich příchodem panenská příroda. 3)Raději bych se miloval 1000x s mladou,štíhlou opálenou přiměřeně omytou mulatkou z chatrče,než 1x s bílou naondulovanou vyžilou navoněnou 2x vysprchovanou pětačtyřicátnicí z Vinohrad - a to jsem prosím 80% rasista!