reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Jiří Paroubek a Adolf Hitler hovoří o nesmyslnosti existence národních států

Autor: Redakce | Publikováno: 6.2.2009 | Rubrika: Citáty
Ilustrace

„...v době, kdy je osud světa určován velkými státy, státy o rozloze 11 až 17 milionů kilometrů čtverečních, kdy o osudu světa rozhodují státy se stamiliony obyvatel, nemůže již být řeči o suverenitě malých národních států.“
(Adolf Hitler)

"Prezident republiky bohužel nechápe základní vývojové tendence Evropy a světa, ve kterém setrvávání na konceptu národního státu není realistickým východiskem pro rozvoj České republiky v dnešním světě."
(Jiří Paroubek)

„Jsem přesvědčen, že během padesáti let se nebude myslet pouze v (pojmech) zemí-mnoho dnešních problémů pak úplně vybledne a mnoho z nich toho nezbude; bude se pak myslet v (pojmech) kontinentů a evropské myšlení budou naplňovat a budou jím hýbat možná mnohem větší problémy.“
(Joseph Goebbels)

reklama
9101 čtenářů | 21 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Citát Jiřího Paroubka a Adolfa Hitlera o nesmyslnosti existence národních států
(O.Šlechta, 30.5.2006 9:08:12)
Odpovědět
Ne nadarmo se tomuto úkazu přezdívá Musollini. Nejlépe to shrnulo poslední 51 pro které vtipně reaguje na vyhazov Cibulky kvůli přirovnání Paroubka právě k Musollinimu. Ptá se, zda nemají být naštvaní spíš Musollinoho potomci, když jejich vzor přirovnáváme k takové kreatuře :-)))))))))
Re: Citát Jiřího Paroubka a Adolfa Hitlera o nesmyslnosti existence národních států
(Evropan Jirka, 11.11.2007 17:49:33)
Odpovědět
V jedné internetové diskusi mu někdo dal přezdívku Prasollini. Pardon, nerad se pouštím za hranice dobrého vkusu, ale tohle mě opravdu pobavilo.
Re: Citát Jiřího Paroubka a Adolfa Hitlera o nesmyslnosti existence národních států
(Ernest Gellner Fan, 12.11.2007 8:38:37)
Odpovědět
Není to tak nedávno, co mi tu LP vysvětloval, že když NPD a Thatcherová, de Gaulle mluví o Evropě svobodných národů, že to neznamená, že de Gaulle a Maggie patří k náckům.z toho hlediska mi tento článek přijde trošku mimo.
Re: Citát Jiřího Paroubka a Adolfa Hitlera o nesmyslnosti existence národních států
(Vladimír Neckář jr, 7.2.2009 16:14:42)
Odpovědět
Tahle historická srovnání jsou nutně zavadějící. Sexy mozek má k fuhrerovi stejně daleko jako Maggie k náckům z NPD.
zase jeden prolhaný článek
(Dan, 30.5.2006 10:08:40)
Odpovědět
Jak v základní listině NSDAP tak i v mnoha výrocích Adolfa Hitlera, zejména pak v jeho díle mein Kampf, je jasně podtržen význam národa a národního státu.
Těch výroků jsou desítky a naštěstí si již dnes může MK koupit každý a přesvědčit se jak moc euroskeptici lžou.

Důkaz malé nepřesnosti, z níž vyrobili lež v tomto článku.
nadpis článku:
"...Adolfa Hitlera o nesmyslnosti existence národních států"

adolfůf skutečný citát:
..již být řeči o suverenitě malých národních států.“


ano malé národní státy ne, zato tu měla býti německá říše Germania a Italská říše, uvažovalo se o názvu Římská..
Tedy velké národní státy.

a ještě jeden:

" Nová říše bude říší národa německého, počet obyvatelstva musí býti kolem 200 milionu neboť číslo nižší není zárukou jejího přežití v boji s Asijskými horami a Američany. Zoufalá potřeba rozšířit životní prostor pro německo vede nás k zavedení nového uspořádání Evropy, k novému evropskému pořádku..."


V díle MK Adolf zcela zřetelně popisuje svůj cíl vytvořit velkou národní říši, odsuzuje americký multikukturalismus, odsuzuje míšení ras i národů.

Re: zase jeden prolhaný článek
(Jan Zeman, 10.2.2009 13:36:29)
Odpovědět
A ten "boj s Asjskými horami" to měl Dolfi na mysli Himaláje?

Jinak jsem zběžně prolítnul diskusi a skoro to vypadá, že se tento web stal hojně navštěvovaným agenty socialistické internetionály.
Re: zase jeden prolhaný článek
(Trident, 10.2.2009 21:12:46)
Odpovědět
To vlastně nikdo neví. Dálněvýchodní národy měl Hitler snad docela rád (ostatně militantní šintoismus, chanský nacionalismus nebo tibetské nauky jsou prodchnuty myšlenkou nadřazenosti všem ostatním) a pohrával si s příbuzností k nim, těžko říci proč. Hitler byl v tomto ohledu dost mysteriózní a rád četl hrdinské romány o východních říších a dobyvatelích, takže zřejmě vycházel ve svých představách z populární literatury poč. 20.stol.

Podle všeho myslel turkotatarské národy, které se v jeho představách smísily s Rusy a obývaly jeho germánskou pravlast...
Re: Citát Jiřího Paroubka a Adolfa Hitlera o nesmyslnosti existence národních států
(intelektuál, 9.6.2006 7:44:28)
Odpovědět
Má pravdu
Konec národních států?
(Petr, 11.6.2006 16:19:04)
Odpovědět
To řekl Goebbels docela chytře, vývoj mu dává za pravdu. Nakonec, když akceptujeme rozpad jiných dosud tradičních útvarů (např. monogamní rodiny, heterosexuální manželství), proč bychom měli apriorně odmítat právě zánik národnostního státu, že? Anebo nejsme tak úplně objektivní a logičtí?
Re: Konec národních států?
(jj, 11.11.2007 19:06:24)
Odpovědět
levice má holt stejné základy a přitahuje i stejný typ individuí ať je hnědá,rudá,zelená či euro
Re: Citát Jiřího Paroubka a Adolfa Hitlera o nesmyslnosti existence národních států
(X, 13.6.2006 3:03:48)
Odpovědět
Pravda č1. Komunismus a ODS jsou největší omyly lidstva.A to že máme prezidenta zloděje a lháře,to je jen třešínka na dortu.
Re: Citát Jiřího Paroubka a Adolfa Hitlera o nesmyslnosti existence národních států
(ods, 11.9.2006 18:12:48)
Odpovědět
ty si vymatlana hlava s tim komunismem souhlasim ale inak mluvis z hladu ty buzno
Re: Citát Jiřího Paroubka a Adolfa Hitlera o nesmyslnosti existence národních států
(Martin V, 26.2.2008 22:42:02)
Odpovědět
KSČ je dnešní ODS naprosto souhlasím. Jen s tou buznou bych byl opatrný. Vždyť jde o prezidenta! A nerad bych šel bručet
Re: Citát Jiřího Paroubka a Adolfa Hitlera o nesmyslnosti existence národních států
(Václav, 11.2.2007 2:15:32)
Odpovědět
Máte částečně pravdu. Liberálně-konzervativní strana mi moc nevoní, podle mého názoru by měly být strany liberální a konzervativní. A kdyby tomu tak bylo, byla by taková ODS jedinou ateisticko-konzervativní stranou na světě. Zamysleme se nad tím, proč ODS nemá, narozdíl od ostatních parlamentních stran ČR sesterské strany v zahraničí.
Re: Citát Jiřího Paroubka a Adolfa Hitlera o nesmyslnosti existence národních států
(Ester, 15.6.2006 0:30:43)
Odpovědět
No to už jste úplný prasata, když píšete takovéto články, co je potom čestnej modrej pták a Bush
Re: Jiří Paroubek a Adolf Hitler hovoří o nesmyslnosti existence národních států
(jj, 26.2.2008 14:23:41)
Odpovědět
Holt on ten socialista Hitler snící o sjednocené sociální Evropě ,ve které už nebudou existovat ani národy ani státy,je opravdu dosti velkým kostlivcem v levicové euroskříni ...
Re: Jiří Paroubek a Adolf Hitler hovoří o nesmyslnosti existence národních států
(Hustej Týpek, 5.2.2009 21:13:27)
Odpovědět
Diskriminace kvůli názorům ve francii? běžná věc!

http://www.topky.sk/cl/11/400644/Za-konspiracne-teorie-o-utokoch-na-dvojicky-vyhodili-lektora-z-akademie
Re: Jiří Paroubek a Adolf Hitler hovoří o nesmyslnosti existence národních států
(bublifuk, 6.2.2009 18:14:25)
Odpovědět
paroubek si je věrný. Kdysi oslavoval sovětský svaz a tam přece také byly národnosti pod jednou střechou no a teď oslavuje EU.
Re: Jiří Paroubek a Adolf Hitler hovoří o nesmyslnosti existence národních států
(G.SCHWARZ, 8.2.2009 17:29:47)
Odpovědět
Zažil jsem na vlastní kůži jak diktaturu Hitlera, tak i komunismu. Pamatuji si také, jak český lid, a to ne ojediněle, vítal fašistické žoldáky a s nimi kolaboroval. Chci konečně, aby moje děti žili v právním systému evropského společenství. Je jasné, že tam nacionalistické myšlenky v našem pojetí nemají místa. Považuji proto za nechutné, ozdobovat vlaku EU hákovým křížem a srovnávat názory našich politiků s nepřesnými a z kontextu vytrženými citáty jak Hitlera, tak i Gebblse. Jsou to známky začátku hrubého omezování svobody slova, ke kterému vede podobné zastrašování. Zbavme se české malosti vyhostěním politiků, kteří nám podobně vyhrožují a snaží se tyto nedemokratické jevy uzákonit (Benda) a ukažme skutečnou evropskou pospolitost. Pakliže ji nechceme, nemáme v EU co pohledávat. V tom případě ale pomoz nám Bůh a všichni svatí.
Re: Jiří Paroubek a Adolf Hitler hovoří o nesmyslnosti existence národních států
(Evropan Jirka, 8.2.2009 18:17:10)
Odpovědět
Ano, bohužel český lid až na čestné výjimky své porobitele obvykle vítá a s nimi kolaboruje. Dnešní eurohujerství má dlouhou, dlouhou tradici.

Právní systém evropských společenství - máte na mysli tuny regulací a harmonizací, ve kterých se vůbec nikdo nevyzná, různá ta zakřivení eurobanánů, rozměry eurozáchodových prkýnek, lobbistické zvrácenosti typu REACH ? Jste bez sebe nadšením, když auditoři každý rok rozkryjí v účtech Evropské komise rozkrádačky takových rozměrů, že čeští tuneláři jsou proti tomu naprostými amatéry?

A jsou -li citáty vytrženy z kontextu, pak nás, prosím, poučte, jaký význam mají ve svém kontextu, respektive jakého jiného významu v tomto pravém kontextu nabývají. Jako lingvista Vás ale mohu ujistit, že s tím budete mít dost práce. Tyto citáty totiž znamenají zhruba totéž v jakémkoli kontextu.
Nemáte pocit, že ten svůj nacisticko-pravicový odéesácký fanatismus už trošku přeháníte? Chápu, že šedivíte z vítězství ČSSD v krajích a vedete kampaň proti Paroubkovi a Ráthovi, ale tohle už je trochu moc i mezi burany!