reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Do Evropy se valí vlna Afričanů. Chraňme naše hranice, říká europoslanec ODS. Xenofob! reaguje ČSSD

Autor: Lukáš Petřík | Publikováno: 20.5.2011 | Rubrika: Politika
Ilustrace

 

17.5.2011 18:29 - Schengenský systém prochází díky přílivu tisíců ilegálních imigrantů z Afriky do EU vážnou krizí. Někteří čeští politici se dokonce domnívají, že koncept nechráněných hranic selhal a státy by měly mít právo znovu kontrolovat své hranice.

Částečné kontroly na hranicích zavádí například již Dánsko. Chce tak bojovat s přeshraniční kriminalitou a neskrývá ani strach z přílivu uprchlíků. Česká republika prostřednictvím náměstka ministra vnitra Viktora Čecha navrhla zavést dočasné vyloučení země ze Schengenského prostoru volného pohybu. Mělo by k tomu dojít pouze v případě, že by země nedostatečně chránila vnější hranici prostoru.

Schengenský systém selhal

Francie a Itálie chtějí nyní rozšířit možnost obnovení hraničních kontrol mezi jednotlivými členskými zeměmi. Němci v aktuálním průzkumu vyjádřili drtivou většinou 96 procent pro znovuzavedení kontrol na hranici s Německem.

Europoslanec a člen Výkonné rady ODS Ivo Strejček se domnívá, že Schengenský systém selhal a byl to podle něho umělý projekt podobně jako euro. „Vždycky jsem říkal, že hranice znamenají svobodu. Stát musí mít totiž možnost chránit bezpečnost a svobodu svých občanů před tlaky z vnější. Krize s uprchlíky z Afriky ukazuje, že Schengenský systém selhává a státy znovu chtějí kontrolovat, kdo může na jejich území vstoupit. Dokazuje to, že takzvaná evropská solidarita je pouze deklaratorní a slovní, což nám ukazují Francie a Itálie," řekl ParlamentnímListům.cz Ivo Strejček.

Bezpečnost státu

Strejček si myslí, že Schengen je překonaný a neosvědčil se. Míní ale, že by měl pro občany států EU zachován bezvízový volný pohyb, pouze však s pasovou kontrolou na hranicích. Že mají státy zájem kontrolovat své hranice podle něho mimo jiné ukazuje i příklad Bavorska, kdy jsou čeští občané i přes existenci Schengenu často kontrolováni.

„Když toto říkám, neznamená to, že hájím nějaký izolacionismus. Možnost chránit své občany před vstupem nežádoucích osob patří k základním znakům suverénního států. Chránit bezpečnost občanů patří podle mého názoru, nejen k právům, nýbrž k povinnostem suverénního státu," dodal Strejček.

Proti Schengenu i Klaus

Se svým kolegou souhlasí i europoslanec Hynek Fajmon. Mezi odpůrce Schengenského systému a nehlídaných hranic patří i prezident Václav Klaus. „Vlast není imaginární věcí bez vymezení, bez vykolíkovaných hranic a pouhá myšlenková entita, jak se nám kdosi snaží namluvit. Nebudu možná populární, ale s pokrčením ramen se dívám na vstup do Schengenu," uvedl před časem prezident. 

"Každému se zdá, jak vydělá na tom, že neztratí tři minuty, aby na hranicích zastavil a ukázal nějakému úředníkovi pas. Ty minuty nestojí vůbec za řeč, to nejsou tři hodiny jako za komunismu. Divím se, že někdo tento efekt považuje za tak významný a vůbec si neklade otázku, co díky tomu ztrácí a co může být na opačné straně téže mince. Je to pro mě další pokus to vykolíkované území, které považuji za svou vlast, odkolíkovat a tvářit se, že to není důležité," vysvětlil prezident.

Socialisté pro Schengen

Strejčkova kritika Schengenu vyvolala poměrně ostrou reakci europoslance ČSSD Libora Roučka. Schengenský systém podle něho neselhal.

„Svoboda volného pohybu bez pasových kontrol na vnitřních hranicích tvoří jeden ze základních stavebních kamenů konstrukce evropské integrace. Tyto základní svobody by měli všichni svobodomyslní lidé proti útokům pravicových populistů a xenofobů bránit. ODS se bohužel namísto obrany svobody stále více kloní na stranu pravicových populistů. Řešením není zavedení kontrol na vnitřních hranicích, ale společně účinněji zabezpečit hranice vnější," sdělil redakci europoslanec.

Nutnost ochrany vnějších hranic

Ne všichni členové ODS tolik kritizují Schengen. Předseda Zahraničního výboru sněmovny David Vodrážka se ho snaží hájit. „Stále si myslím, že Schengenský systém je jedna z nejlepších věcí, které EU přinesla. Je přirozeným zájmem České republiky, aby vnitřní hranice mezi členy EU netvořily bariéry. Problém s nelegálními imigranty existuje, ale je nutné ho řešit na vnější hranici EU. Rovněž je třeba zlepšit spolupráci mezi zeměmi, které této migrační vlně čelí nejvíce," řekl ParlamentnímListům.cz Vodrážka.

Europoslanec KSČM Jaromír Kohlíček míní, že by znovuzavedení hraničních kontrol bylo příliš drahé a nebylo by ani příliš efektivní. Podle něho Schengen nebyl dimenzován na ekonomickou imigraci a současné problémy jsou způsobeny tím, že Italové neplní své povinnosti a nebrání vstupu ilegálních imigrantů. „Považuji Schengen za dobrou věc, ale je nutné zpřísnit některé podmínky a ostrahu vnějších hranic," řekl redakci Kohlíček.

Podle europoslance KDU-ČSL Jana Březiny je potřeba vyřešit imigrační politiku. „Ale chce-li pan kolega zpět do dvacátého nebo lépe do devatenáctého století, popřeji mu šťastnou cestu," kritizoval Strejčka Březina.

Společná imigrační politika

Předseda sněmovního Výboru pro evropské záležitosti a a člen Zahraničního výboru Jan Bauer a místopředseda poslaneckého klubu ODS varuje před společnou imigrační politikou. Počet nelegálních imigrantů, kteří přicházejí do evropských zemí bez vidiny pracovního uplatnění a úspěšného zapojení do většinové společnosti podle něho rok od roku roste.

„České republiky se tento trend zatím nedotýká, protože většina imigrantů dává přednost našim bohatším sousedům. Nemusí ale trvat dlouho a diskuse o možné "redistribuci" uprchlíků do všech členských zemí se může z bruselských kuloárů přenést na veřejnost. A nelze vyloučit, že i ČR, která má dnes jednu z nejpřísnějších azylových politik v unii, bude tlačena k uvolnění doposud poměrně konzervativního přístupu k migrační politice," uvedl ve svém komentáři v HN.

Podle Bauera tendence sladit přístupy jednotlivých států k migrační politice v EU v posledních letech neustále sílí. Pracuje se i na společném evropském azylovém systému, který by měl poskytnout stejné standardy ochrany všem žadatelům.

Přerozdělování imigrantů

Podle Lisabonské smlouvy, která je základním dokumentem a jakousi ústavou EU, je možné, aby Evropská unie do budoucna potenciálně přerozdělovala a přidělovala imigranty, respektive azylanty, členským zemím EU. Tlačí na to především státy, které jsou jimi přehlceny a mají problémy s integrací nepřizpůsobivých etnik. Solidaritu nových členských států EU se starými požadovali kupříkladu italský premiér Silvio Berlusconi a bývalý eurokomisař pro spravedlnost, svobodu a bezpečnost Jacques Barrot stejně jako jeho předchůdce Franco Frattini.

více: Právník: Brusel může přerozdělovat imigranty. I k nám

„Evropský parlament se domnívá, že jedním z cílů společného evropského azylového systému musí být zavedení účinných mechanismů solidarity, aby se zlepšila situace zemí, do nichž přijíždí velký počet žadatelů o azyl a které mohou jen obtížně zajistit přiměřené podmínky pro přijímání žadatelů," píše se ve zprávě z 13. února 2009, kterou odhlasovali europoslanci.

Podle zprávy se ale solidarita zemí bez imigrantů s těmi, které imigranty mají, nesmí omezovat pouze na poskytování finančních prostředků. „Měly by být především účinně prováděny mechanismy dobrovolného znovuusídlení a přesídlení v rámci EU, které byly stanoveny Evropským paktem o přistěhovalectví a azylu. Tyto mechanismy by umožnily, aby osoby požívající mezinárodní ochrany byly přijaty jiným členským státem, než je stát, který jim tuto ochranu poskytl," uvádí zpráva.

Čtěte také:

Autor: Lukáš Petřík

www.parlamentnilisty.cz

reklama
2185 čtenářů | 30 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Do Evropy se valí vlna Afričanů. Chraňme naše hranice, říká europoslanec ODS. Xenofob! reaguje ČSSD
(neznaboh, 20.5.2011 2:57:10)
Odpovědět
Jedním slovem: HNUS!
Re: Do Evropy se valí vlna Afričanů. Chraňme naše hranice, říká europoslanec ODS. Xenofob! reaguje ČSSD
(Dan, 22.5.2011 12:28:32)
Odpovědět
Usměvně hlupácký článek, autor je úplný Blb.

Ta vlna se valí do bohatých zemí, drtivá většina do Francie, kde mají většinou svoje příbuzné, k nám ovšem se nevalí nic, přez nás se valí na západ vlna z východu.

česko není destinací uprchlíků, nemá ani žádný muslimský problém i přez neexistewnci hranic, je to chudobná východoevropská země.

Uprchlíci chtějí na západ, hloupý Lukáši !
Re: Do Evropy se valí vlna Afričanů. Chraňme naše hranice, říká europoslanec ODS. Xenofob! reaguje ČSSD
(AA00, 22.5.2011 22:31:03)
Odpovědět
Jediným blbem jste tu Vy. Sice máte pravdu, že nám sem muslimonacisté zatím nelezou, ale je otázkou, jak dlouho. A jestli náhodou umíte porozumět psanému slovu, tak jste /možná/ mohl z článku pochopit - okovaná bota Lisabonského diktátu nám sem několik set tisíc tmavochů může obratem nahnat. Spíše byste měl psát na stránky www.SvetlezitrkyEU.cz. Tak schválně, kolik základních hrubek budete mít v reakci na mě.
Re: Do Evropy se valí vlna Afričanů. Chraňme naše hranice, říká europoslanec ODS. Xenofob! reaguje ČSSD
(Kalous, 20.5.2011 4:29:23)
Odpovědět
Zajímavý je vztah k arabským "revolucím" - plně je podpořil Usáma Bin Ládin, Obama (politicky, ekonomicky - např. Egyptu odpustil mld dolar dluhů a 1 mld navíc slíbil i když je státní pokladna USA před bankrotem), islámští duchovní a arabští komunisté - proti jsou představitelé blízkovýchodních křesťanských církví, většina vesnického konzervativního obyvatelstva, střední třídy a v některých zemích i většina obyvatel (v Libyi). Aby z toho zase nebyl další Irák, Afganistán či Palestina - bo.rdel, ekonomické ztráty (kromě zbrojařů a naftařů), imigrace do Evropy a zbytečné lidské ztráty
Re: např. Egyptu odpustil mld dolar dluhů a 1 mld navíc slíbil i když je státní pokladna USA před bankrotem
(*), 21.5.2011 11:56:11)
Odpovědět
když USA a EU spojenci dluží Kaddáfímu 200 miliard dolarů za ropu, a rozhodli se ho radši zabít než mu zaplatit, tak není zas takový problém jednu dvě miliardy pustit na investici do pár vyvolených v Egyptě či jinde. Ty peníze se rozpustí jako 400 milionů eur, co posílá ročně EU palestincům

Jejich problém je, že zatím nevědí s kým vlastně jednat, aby po nich nástupci kaddáfího nechtěli ty prachy zpátky, až někoho takového z Libyjců najdou, určitě se jejich jména dozvíme z tzv. médií.
Re: Do Evropy se valí vlna Afričanů. Chraňme naše hranice, říká europoslanec ODS. Xenofob! reaguje ČSSD
(Lena, 20.5.2011 6:17:42)
Odpovědět
To Amerika a spol udělala z afričanů a ostatních utečenců uprchlíky. Francie a Itálie jsou velice aktivní okupanti, tak teď ať si to vyžerou.Kam ti lidé mají jít, když jsou z vlastních zemí vytlačováni zeměmi NATO.
Re: Do Evropy se valí vlna Afričanů. Chraňme naše hranice, říká europoslanec ODS. Xenofob! reaguje ČSSD
(Heřman Vidlák, 20.5.2011 7:12:10)
Odpovědět
NATO??? Ach proboha...
Ti se sem táhnou za štědrým sociálním systémem.
Re: Do Evropy se valí vlna Afričanů. Chraňme naše hranice, říká europoslanec ODS. Xenofob! reaguje ČSSD
(Fiter, 20.5.2011 7:55:37)
Odpovědět
Přestaňte chlastat patoky a kupte si kvalitní drink,potom přestanete psát takové hovadiny.Socialisticko-komunističtí zločinci sem tahají svoje voliče a vymlouvají se na demografii.Oni velmi dobře vědí,že pod jejich praporem by šlo všechno do kytek jak nás o tom přesvědčila historie.Tady je jasně kdo likviduje Evropu dovozem líných a agresivních tupounů.Jsou to socialisté a všechna ta levicová netáhla.Rouček který už smrdí Barrosovým trusem je jasným důkazem levicové politiky.Kam ten bolševický sajrajt šlápl tak tam tráva nerostla.
Re: Do Evropy se valí vlna Afričanů. Chraňme naše hranice, říká europoslanec ODS. Xenofob! reaguje ČSSD
(Člověk, 20.5.2011 8:13:43)
Odpovědět
Výstižné, pravdivé. Člověk
Re: Do Evropy se valí vlna Afričanů. Chraňme naše hranice, říká europoslanec ODS. Xenofob! reaguje ČSSD
(pavjan, 20.5.2011 11:04:55)
Odpovědět
Je to tak. Jasně a stručně.
Re: Do Evropy se valí vlna Afričanů. Chraňme naše hranice, říká europoslanec ODS. Xenofob! reaguje ČSSD
(Kalous, 20.5.2011 13:11:25)
Odpovědět
Ty genie Fitere - Šarkozy, Merkelová, Berlusconi kteří začali bomardovat Kaddáfího jsou socialisté? Nekape Ti na karbid? Kaddáfí z velkého kusu Afriky imigraci do Evropy bránil a imigranty vracel, nepustil je před moře. Naopak zejména arabští komunisté stojí na straně vzbouřenců (a ajatholáhové s Bin Ladine, dokud asi žil), přitom za Kaddáfího byl poloviční socialismus - sousty sociálních výhod. Ty jsi z toho socialismu už pomatený.
Re: Do Evropy se valí vlna Afričanů. Chraňme naše hranice, říká europoslanec ODS. Xenofob! reaguje ČSSD
(Jeeves, 20.5.2011 17:56:18)
Odpovědět
No Kalousi, i z jiných vašich projevů vím, že máte "vpravo, vlevo" trochu posunuté. My, pravičáci, bychom výše jmenované, z mnoha důvodů, mezi sebe nebrali! Tak je k nám, prosím, nestrkejte. :-) My bychom rozhodně neběželi libyjským povstalcům na pomoc. Anžto se jedná o "rudochy", kteří v Libyi zařídí nanejvýš unifikovanou bídu pro všechny.
Re: Do Evropy se valí vlna Afričanů. Chraňme naše hranice, říká europoslanec ODS. Xenofob! reaguje ČSSD
(Petr Janota, 20.5.2011 17:27:28)
Odpovědět
Ano konečně správny názor plně podporují každe slovo.
Re: Do Evropy se valí vlna Afričanů. Chraňme naše hranice, říká europoslanec ODS. Xenofob! reaguje ČSSD
(pavjan, 20.5.2011 11:31:25)
Odpovědět
Rouček škodí českým národním zájmům. Je to sluha evropské socialistické centrály. Jeho národní zájmy nezajímají, jeho zajímá budování mezinárodního socialismu.
Re: Do Evropy se valí vlna Afričanů. Chraňme naše hranice, říká europoslanec ODS. Xenofob! reaguje ČSSD
(Mark, 20.5.2011 11:58:06)
Odpovědět
Pane paviáne, četl jste vůbec, co poslanec Rouček napsal ? Asi ne, jen tu nenávistě plkáte na základě titulku článku. On má totiž poslanec Rouček pravdu - je třeba chránit především hranice EU, ne je pustit dovnitř a opět budovat drátěné zátarasy na hranicích. Opět z toho mít malý koncetráček, kde neplatí práva a zákony, jen moc modrého ptactva a bývalých StBáků. Myslíte,že tu chci Afričany ? Kdepak, ale takhle to probíhalo za Busche v Americe a demokracie šla do hajzlu, každý každého špicluje, ale hlavně že sen nevleze Usáma, co na tom, že místo svobody nám vládne hlouček mafiánů....
Re: Do Evropy se valí vlna Afričanů. Chraňme naše hranice, říká europoslanec ODS. Xenofob! reaguje ČSSD
(Jiří Zahrádka, 20.5.2011 17:01:23)
Odpovědět
No, myslím, že je to poněkud opačně, než jak píšete. Vytvořením Schengenu se vytvořil argument (záminka?) pro institut "Evropského zatýkacího příkazu." Právě ten je podle mě naprosto neuvěřitelným a přelomovým pošlapáním tradičních západních práv a právních jistot.

Schengen se může zdát příjemný, ale posuzováno v širším kontextu (co všechno se na Schengen navazuje) je to podle mě naprostá právní tragédie.
Re: Do Evropy se valí vlna Afričanů. Chraňme naše hranice, říká europoslanec ODS. Xenofob! reaguje ČSSD
(frantisek zajicek, 20.5.2011 17:55:09)
Odpovědět
Mate naprostou pravdu,chranit by se mely hranice EU.Nelze se tvarit,ze nas,Cechu,se tento problem netyka.Tady je totiz ohrozena cela bila rasa!!!Dale si nedovedu predstavit,ze by tento problem znizel tim,ze bychom vystoupili ze Schenghenskeho prostoru.Pokud si nekdo mysli,ze Ceska republika je s to si sve hranice uhlidat sama,je silne na omylu.Pochazim z Moravskeho Slovacka a znam velmi dobre hranice se Slovenskem.Pred vstupem do Schenghenu byla tato hranice hlidana.Mam zname,co se primo zivili prevadenim uprchliku a vzhledem ke clenitosti terenu a dokonale znalosti krajiny bylo zadrzeni nejakeho kontrabandu spise vyjimkou(napr.v zime,kdyz dotycne prozradila spousta stop).FZ
Re: Do Evropy se valí vlna Afričanů. Chraňme naše hranice, říká europoslanec ODS. Xenofob! reaguje ČSSD
(Felix, 20.5.2011 12:44:46)
Odpovědět
Už ten titulek - a je to i v textu: ODS reozdělena, socialisti a komunisti svorní. Takže výsledek?
(Stejné schéma se objevuje i u katolických rádoby konservativců: např. HPŽ vám uveřejní zprávu, že nějaký biskup v tramtárii se vyslovil proti, no třeba antikoncepci. Ale už neuvedou, že celé biskupské konference s desítami až stovkami biskupů pokoutně, pokrytecky mlčí. Nemluvě o "diplomatickém" Vatikánu.)
Re: Do Evropy se valí vlna Afričanů. Chraňme naše hranice, říká europoslanec ODS. Xenofob! reaguje ČSSD
(whaler, 20.5.2011 12:57:29)
Odpovědět
http://www.youtube.com/watch?v=I6cLa4xoRo8

"Milé" projevy "hodných" muslimů. Jasně ukazují, jak s námi zatočí.
A to člověk narazí na blby, kteří s nimi soucítí.
God save Europe!
Re: Do Evropy se valí vlna Afričanů. Chraňme naše hranice, říká europoslanec ODS. Xenofob! reaguje ČSSD
(Felix, 20.5.2011 13:27:10)
Odpovědět
Píšete "jak s námi zatočí". Prosím, kdo jste "vy" - mohl byste "vás" nějak definovat, vymezit? Díky.
Re: Do Evropy se valí vlna Afričanů. Chraňme naše hranice, říká europoslanec ODS. Xenofob! reaguje ČSSD
(whaler, 20.5.2011 13:39:36)
Odpovědět
S námi, Evropany.
A jestli neumíte anglicky, já vám to přeložím.
Re: Do Evropy se valí vlna Afričanů. Chraňme naše hranice, říká europoslanec ODS. Xenofob! reaguje ČSSD
(Mark, 20.5.2011 13:51:57)
Odpovědět
God protect us Europeans from human stupidity !
A jestli neumíte anglicky, já Vám to přeložím.

-------
Až odstraníme české zloděje a mafiány, můžeme se v jednom šiku vrhnout na zlé muslimy. Jinak hrozí, že nám lidé typu Vondry začnou nosit turban a Langer bude cvičit mudžahedíny. A to pak budeme skutečným muslimům jen závidět.
Re: Do Evropy se valí vlna Afričanů. Chraňme naše hranice, říká europoslanec ODS. Xenofob! reaguje ČSSD
(Felix, 20.5.2011 16:02:42)
Odpovědět
Tak to je dobře, že s Váma vymetou. Já nejsem evropan, já jsem Čech - a těm transparentům dobře rozumím - jsou na vás jak udělané. Upadlíci.
Re: Do Evropy se valí vlna Afričanů. Chraňme naše hranice, říká europoslanec ODS. Xenofob! reaguje ČSSD
(Jiří Zahrádka, 20.5.2011 17:05:58)
Odpovědět
Ale ne, Felixi. Jste Čech, a jste i evropan, stejně jako já, Lukáš Petřík atd. Zrovna tak, když jsem Pražák, jsem i Čech. Když si odmyslíte "evropanství" od EU, je zřejmé, že jsme evropané. Nemůžete popírat ze zásady všechno. Má-li smysl slovo "asiat," a podle mě samozřejmě má, pak má smysl i slovo evropan.
Re: Do Evropy se valí vlna Afričanů. Chraňme naše hranice, říká europoslanec ODS. Xenofob! reaguje ČSSD
(Mark, 20.5.2011 17:22:54)
Odpovědět
Felixi, vy nejste, Čech, vy jste jen vůl.
Re: Do Evropy se valí vlna Afričanů. Chraňme naše hranice, říká europoslanec ODS. Xenofob! reaguje ČSSD
(Felix, 20.5.2011 20:51:28)
Odpovědět
ale evropskej!!!
Re: Do Evropy se valí vlna Afričanů. Chraňme naše hranice, říká europoslanec ODS. Xenofob! reaguje ČSSD
(Mark, 20.5.2011 21:10:33)
Odpovědět
Bod pro Vás.
Re: Do Evropy se valí vlna Afričanů. Chraňme naše hranice, říká europoslanec ODS. Xenofob! reaguje ČSSD
(frantisek zajicek, 20.5.2011 18:09:17)
Odpovědět
Whalere,dam ti dobrou radu a dobra rada od FZ je nad zlato.Koran ZAKAZUJE zotrocit nekoho,kdo je muslimske viry!!!Kup si Koran(ja jsem s muslimskou komunitou pracoval a ti kluci machometansti mi ho venovali gratis)dej si ho doma na nejvyssi misto(tak,jak ho mam ja) a mas vystarano.Sem tam se padneme na kolena,kdyz nejaky mezulan bude vyvolavat z katolickeho kostela prestaveneho na mesitu,chlastat budeme tak,aby nas nikdo nevidel,za zenu dostaneme nejakou zahalenou carodejnici(aspon se nam nebude nikdo chechtat)ale bude panna!!!bude sedet doma a hlavne-DRZET HUBU!!!Whalere,pokud nejak zurive nekrades a nejsi bukanyr,nemas se ceho obavat,FZ
Re: Do Evropy se valí vlna Afričanů. Chraňme naše hranice, říká europoslanec ODS. Xenofob! reaguje ČSSD
(tazzz, 20.5.2011 19:59:42)
Odpovědět
Což o to, rada je to opravdu nad zlato, ale zatím ještě nejsme ve stádiu podřízenosti a dá-li Bůh a EU půjde do zadele, pak ani hned tak nebudeme.Už jenom z představy, že bych měl klekat při hulákání nějakého ichtla, potajmu popíjet šnaps (i když ve slavné USA taky lemtají whisky z láhve schované v pytlíku) a hledání arabských lepých (až na pár vyjímek maximálně do své plnoletosti) pannen se můj tlak zvyšuje k riziku infarktu myokardu.
Re: Do Evropy se valí vlna Afričanů. Chraňme naše hranice, říká europoslanec ODS. Xenofob! reaguje ČSSD
(winston wolfe, 21.5.2011 22:10:45)
Odpovědět
Politici jako rouček z čssd nebo březina z kdu-čsl se nevyjadřují k řešení problému, ale jen hází špínu a nálepky na ty, kteří problém řešit chtějí. To je ubohost!