reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

O Havlovi, Schwarzenbergovi, sudeťácích a rozvracení republiky

Autor: Radim Panenka | Publikováno: 23.5.2011 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

 

Tři "bratři". Uprostřed vůdce sudeťáků Bernd Posselt.

Jsou témata, která se po uveřejnění přechází úsměvem či není třeba je dále dokola omílat. To bývají často naprosté malichernosti, jimiž nás každý Boží den vykrmují velká média s ještě většími zájmovými skupinami v zádech. Naproti tomu stojí témata, na která se reagovat musí. Témata, která prostě chtějí na světlo, ven mezi široký lid, i když by si to mnozí nepřáli nebo se tomu snažili bránit všemi (no dozajista, že pouze křišťálově čistými) prostředky.

Těmi „mnohými“, jak tušíte, mám na mysli dva pány. Pana Václava Havla a pana Karla Schwarzenberga. Věřím, že toho prvního neurazí, že jsem ho nenazval prezidentem a toho druhého zase knížetem. Velmi prostě řečeno, tito dva pánové, se v době, kdy vykonávali státní funkce (prezident a jeho kancléř) a měli sloužit zájmům naší republiky, pokoušeli pracovat spíše ve prospěch německého státu a tedy proti zájmům českým.

Ale ne…, víte co? Budeme mluvit přímo, bez obalů a různé omáčky. Ono je lepší vždycky takový materiál podávat v syrovém stavu než zasypaný tisícem druhů koření ve stylu strýček Babica. Nuže, do toho.

Havel a Schwarzenberg připravovali spolu s německým kancléřem Kohlem dohodu, která by umožnila navrácení sudetských Němců, navrácení jim jejich původního majetku a bezproblémové získání českého občanství. Jediným štěstím tehdy bylo, že sám německý kancléř se k tomu pravděpodobně nestavěl příliš růžově, jelikož s tímhle několikabodovým „baličkem“ (nebo dárečkem?) neseznámil ani tehdejšího vůdce sudetoněmeckého landsmanšaftu, který by si to pro sebe rozhodně nenechal. Ani Václav Havel se neodvážil (jak zvláštní) s tím seznámit českou veřejnost. Jakpak by to ale lidem řekl v případě, že by se takový plán měl uskutečnit?

„Milí spoluobčané, oznamuji vám radostnou zprávu, že naši bývalí sudetoněmečtí bratři a sestry se k nám po více než padesáti letech opět vrátí. A vy, drazí spoluobčané, kteří dnes v pohraničí žijete, nezoufejte, sice vám bude sebrán váš majetek, ale můžete si zažádat o přidělení vyřazených vojenských stanů. Nějaké to místo, kde je postavit, se vždycky najde. A kdyby ne, co se dá dělat. Musíme hold napravit staré křivdy, a jak víme, když se kácí les…“

Díky úsilí některých našich politiků (v tomhle případě bojujících skutečně za naše národní práva) stále ještě platné Benešovy dekrety něco takového neumožňují. A nemohu si pomoct, ale ze strany těch dvou pánů by se klidně mohlo jednat o trestný čin vlastizrady a rozvracení republiky. Však si výklad těchto dvou paragrafů (§ 309, 310 nepletu-li se) v trestním zákoně najděte sami a uvidíte, jak to tam přesně pasuje.

Třeba ale s mým názorem na poválečný odsun Němců nesouhlasíte (slovo odsun bych zde zdůraznil, žádné násilné vyhnání. Československá republika tehdy dostala za humánně provedený odsun uznání od mezinárodního červeného kříže). Pro tento případ položím několik otázek, na které si prosím odpovězte. Kdo se to ve třicátých letech choval k Čechům v pohraničí jako nelidský řeznický dobytek? Kdo naopak druhému etniku (které zde žilo, sice pravda dlouho, ale přesto jako host na území jiného národa) činil různé ústupky a místo úcty se dočkal v lepším případě neúcty, v horším hrubé neúcty a násilí a v nejhorším i ztráty života?

Pokud bychom si tu Němce nechali, dnes, zítra nebo nejdéle pozítří bychom byli ve stejné situaci jako před těmi osmdesáti lety. Říkáte-li si, že by to v 21. století nebylo možné, stačí obrátit zrak směrem ke Kosovu. Vidíte, bohužel to možné je. A jestli by to nedělali krvavou cestou, tak ještě jednodušší je to přece v dnešní době cestou mírovou. Však se podívejme, jak se Němci dnes „prosazují“ na tzv. eurounijní scéně.

Nutno podotknout, že všichni příslušníci německého národa u nás žijící, samo sebou, takoví nebyli. Ano, našli se tací, kteří proti nacistickému zlořádu aktivně bojovali, ale zase zde je nevyhnutelní říci, že takoví odsunuti nebyli. Po válce samozřejmě velká část tvrdila, že byla proti Hitlerovi. Ale kolik jich to prokázalo během té války? Němci, kteří zachovali loajalitu republice, neměli žádný problém.

Jaký dopad má na náš život tato informace, co se jí povedlo se prodrat po dvaceti letech na veřejnost? Význam toho určitě nelze podceňovat. Z velmi prostinkého důvodu. Jeden z těch výše popisovaných pánů je totiž dodnes v aktivní politice, dokonce sedí v Černínském paláci. Jestliže se kníže snažil takový plán protlačit před dvaceti lety, svůj názor dodnes nezměnil. Důkazem téměř učebnicovým tomu je nedávná, mnohými politiky i občany odmítaná návštěva šéfa sudetoněmeckého landsmanšaftu Bernda Posselta v České republice. Schwarzenberg s ním tehdy soukromě jednal a o čem, to vědí jen ti dva. Možná to tuší ještě pan Havel. Je nabíledni se domnívat, že téma rozhovoru bylo stejné jako kdykoliv předtím:

Bernd P.: Hele Karl, řekni mi už konečně, co hodláš dělat s těmi ohavnými dekrety, my se chcem vrátit zpátky. Hlavně se těšíme na náš majetek, který nám ti hodní Češi po desetiletí udržovali a opravovali.

Karel S.: Ja, ja, na všem už pracujeme, neboj se nic. Díky Lisabonu máme široké možnosti. Jen je promyslet, aby to nikdo nenapadnul a získat nějakou mezinárodní podporu, jako v osmatřicátým.

Bernd P.: To rád slyším, mohu uklidnit naše soukmenovce, že se dočkají. Ale nezapomeň, ani slovo o tom na veřejnosti! Jinak to zase nevyjde. A to Čechům ani nevadí, že jsem přijel až do Prahy?

Karel S.: Že by jim to mělo vadit? Ale jdi, ty nic nezajímá. Hltají turecký telenovely, cpou se kde čím a lomí do sebe jedno pivo za druhým. Víc už toho stejně nejsou schopni vstřebat. A pro jistotu o tom stejně žádná média mluvit nebudou, to je už zařízené.

Bernd P.: Gut, gut. Děláš mi radost, Karl.

Teď zbývá se zeptat proč něco takového vůbec tihle dva „humanisté“ plánovali (plánují). V článku, který tyto informace přinesl, jeho autor Adam B. Bartoš zmiňuje možnou odpověď na mnou vznesenou otázku. Sudetoněmecký landsmanšaft totiž podle jeho zjištění financoval náš disent. A jsme doma. Jednou vytrhli trn z paty jedni druhým, poté se s vděkem snažili vytrhnout trn druzí těm prvním. A co s tím uděláme my, řadoví občané? Pokud se nepletu, demokratické volby nám stále ještě zakázány nebyly. Řešení je tedy tam. Stačí trochu vnímavosti a rozumu. K tomu je ale zapotřebí nejdříve vypnout ty různé telenovely a seriály rádoby představující vzor poctivého života.

Stručný dodatek na závěr. Informaci o tomhle plánu přinesl server Prvnizpravy.cz. A do dneška tu zprávu nepřevzalo žádné jiné médium! Přitom se jedná o naprosto šokující informaci. Kdykoliv se někde v zoologické zahradě narodí nová opička nebo onemocní žirafa, přebírají to bez rozmyslu všichni. Že by se opravdu naplnila věta, kterou jsem o pár odstavů výše použil v „rekonstrukci“ rozhovoru, že média o tom mluvit nebudou, že je to předem zařízené? Myslíte, že je to přitažené za vlasy? Já jsem přesvědčen, že ne. Ostatně, úlohou médií není už dávno informovat lid, nýbrž vykazovat co nejvyšší zisky. Mějme to na vědomí.

Autor je šéfredaktorem zpravodajského portálu NASHRADEC.CZ

reklama
5308 čtenářů | 65 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: O Havlovi, Schwarzenbergovi, sudeťácích a rozvracení republiky
(Petr I, 23.5.2011 2:18:34)
Odpovědět
a kde jsou nake dukazy - ani se pod ten clanek neumi podepsat
Re: O Havlovi, Schwarzenbergovi, sudeťácích a rozvracení republiky
(bublifuk, 23.5.2011 6:22:07)
Odpovědět
Stačí, když se podepíše nad článek. A jestli chcete důkazy, zeptejte se švarcíka nebo vaška.
Re: O Havlovi, Schwarzenbergovi, sudeťácích a rozvracení republiky
(alfa27, 23.5.2011 6:27:35)
Odpovědět
To je dobrá odpověď. Jako kdyby náckové dokazovali sionistické spiknutí větou "zeptejte se Židů".
Re: O Havlovi, Schwarzenbergovi, sudeťácích a rozvracení republiky
(alfa27, 23.5.2011 6:29:36)
Odpovědět
..a ještě bych dodal, že jeden důkaz autor předložil. Své debility. V roce 1990 ještě Posselt předsedou sudeťáků nebyl.
Re: O Havlovi, Schwarzenbergovi, sudeťácích a rozvracení republiky
(R.Panenka, 24.5.2011 23:06:05)
Odpovědět
Promiňte, o té debilitě bych na vašem místě taktně pomlčel. Samozřejmě, že BP ještě v onom roce šéfem SL nebyl. Také to nikde (!) neříkám. Posseltovův obrázek je tam jako související k jeho nedávné návštěvě v Praze. Příště u čtení, moc prosím, přemýšlejte. Hezký večer:-)
Re: O Havlovi, Schwarzenbergovi, sudeťácích a rozvracení republiky
(Niky, 23.5.2011 9:36:40)
Odpovědět
Státní návštěva V Havla v Německu v.r.1991! Tisková konference v Berlíně.! Otázka novináře: pane presidente,jaký je váš názor na Benešovy dekrety? Havel odpověděl česky: kdyby záleželo na mě,tak bych Benešovy dekrety hned zrušil!!!!
Re: O Havlovi, Schwarzenbergovi, sudeťácích a rozvracení republiky
(Marie, 23.5.2011 6:12:19)
Odpovědět
Prosím dejte už pokoj s tématem sudeťáci a rozvracení republiky.Republika je rozvrácená tak,že si troufnu říci,že tak rozvrácená nebyla,ani v třicátémosmém roce.Sudeťáci skutečně už neexistují.Těm několika funkcionářům svazu,jde pouze o jejich osobní ambice.Případně fungují jako organisátoři setkávání rodáků.ŔEŠTE JINÉ PROBLÉMY.
Re: O Havlovi, Schwarzenbergovi, sudeťácích a rozvracení republiky
(Kurt, 23.5.2011 6:21:36)
Odpovědět
Prakticky všude ve všech státech světa jsou za vlastizradu ty nejtvrdší tresty. Ovšem jsou i státy, kde se tyto skutečnosti neberou tak vážně a nazývají se jinak. Třeba "bratrská pomoc"! A v některých státech mají s tímto jevem velmi bohaté zkušenosti...
Re: O Havlovi, Schwarzenbergovi, sudeťácích a rozvracení republiky
(alfa27, 23.5.2011 6:25:21)
Odpovědět
Hezké, Kojzar z Rudého Práva by to nenapsal lépe.
Re: O Havlovi, Schwarzenbergovi, sudeťácích a rozvracení republiky
(Česmír, 23.5.2011 8:34:14)
Odpovědět
Díky za článek. Konečně má někdo odvahu napsat a vyjádřit to, co mnozí zainterersovaní sice již dávno vědí, ale jsou přeopatrní a málo odvážní. Mimochodem, existuje snímek z roku 1941 - K. H. Frank hovoří pod heslem "Na cestě do nové Evropy... Historie, že se neopakuje?
Re: O Havlovi, Schwarzenbergovi, sudeťácích a rozvracení republiky
(Krištov, 23.5.2011 8:42:10)
Odpovědět
Pane Panenka já tomu něvěřím přeci u oveček a beránků byl velmi oblíbený vrchní humanista a nýní má velkou důvěru i tratenberk.
Re: O Havlovi, Schwarzenbergovi, sudeťácích a rozvracení republiky
(c, 23.5.2011 9:12:24)
Odpovědět
zajimavé přednášky za ucasti černohoráka s posseltem v plzni i setkání s radkovským, není a nebylo.
co ovšem už existuje jsou nějací vlajkaři s vlastním posseltem či co to je, už mají i "svůj tradiční" znak vycházející z roku 1940.

http://slepeckahul.pecina.cz/

už mají i heslo na štít: Nejlepší Čech je sudetský Němec.
Re: O Havlovi, Schwarzenbergovi, sudeťácích a rozvracení republiky
(c, 23.5.2011 9:30:34)
Odpovědět
němci už v západní části ČR vlastní 1000ha půdy přes různé s.r.o., takže vlastně o co jde?
Re: O Havlovi, Schwarzenbergovi, sudeťácích a rozvracení republiky
(Jeeves, 23.5.2011 12:06:49)
Odpovědět
To je hrozné, co? Obrovský kus země. Něco jako malé JZD. Když Vás to ohrožuje, můžete ty zlé Němce předejít a zemědělskou půdu si koupit sám! Nebo je vytrestat protiútokem a koupit si pole v BRD. :-)
Re: O Havlovi, Schwarzenbergovi, sudeťácích a rozvracení republiky
(c, 23.5.2011 15:07:01)
Odpovědět
1000ha znamená tisíce ha, já píšu o zlých Němcích? Kdes to našel? Modrooranžový dobytek zde záměrně zablokoval normální rozvoj menších zemědělců a udržel v zemědělství komunistickou mafii u vesla na všech frontách.

To že máme v rodině 10ha pro zábavu je jiná věc, tady jde o to že i 40 ha je na uživení pro rodinu horko těžko. Koupit půdu v DE..., to se směješ svojí debilitě?
zemědělství velkých celků=největších příjemců dotací a to je a bude problém. Ale to je na tebe moc reality najednou, ty si jdi koupit odznáček z roku 40, vlastenče.
Re: O Havlovi, Schwarzenbergovi, sudeťácích a rozvracení republiky
(Jeeves, 24.5.2011 2:29:34)
Odpovědět
Možná, že jsem špatně pochopil, kam s tím údajem míříte. Viděl jsem to jako skučení. Jak si to dovolují!? Mimochodem, číslo 1000 je slovy tisíc, nikoliv "tisíce"! Zbytek Vašeho podivného příspěvku nebudu komentovat, bylo by to příliš pod moji úroveň. :-)
Re: O Havlovi, Schwarzenbergovi, sudeťácích a rozvracení republiky
(Kalous, 24.5.2011 4:54:40)
Odpovědět
Normální rozvoj drobných zemědělců o výměře kolem 10 ha byl v Evropě takový, že jich 80% zkrachovalo - ostatní se buď radikálně zvětšili, kooperovali a hlavní obživu hledali jinde. Prakticky jen blázen hospodaří sám na 10 ha.
Re: O Havlovi, Schwarzenbergovi, sudeťácích a rozvracení republiky
(c, 24.5.2011 10:26:01)
Odpovědět
vševěde, prozraď mi jaké jsou průměrné výměry v ČR a kolem ČR to úplně postačí.
10ha je v ČR zábava po práci, a těm se dnes říká blázni, včera to byli vesničtí upíři, tak aspoň v něčem jste udělali pokrok.
Re: O Havlovi, Schwarzenbergovi, sudeťácích a rozvracení republiky
(Kalous, 24.5.2011 12:59:52)
Odpovědět
Samozřejmě dnes na 10 ha hospodaří v běžných podmínkách s rodinou jen blázen, je to dřina a výsledky nic moc, často ztráta. 10 ha na vesnici nebyl žádný upír, leda v dnešních románech či dříve u pár magorů (spíše pomsta sousedovi nebo absolutní blbost) - kolem 10 ha měl rolník na vesnic, v 1. republice ho to tak tak uživilo. Na Západě se obecně považuje za ekonomické hospodařit alespoň na 50 ha, v USA spíše nad 200 ha. Teorie o tom, jak úspěšně by dnes hospodařili rolníci s 5 ha nebýt komunistů může šířit jen idi.ot.
Re: O Havlovi, Schwarzenbergovi, sudeťácích a rozvracení republiky
(c, 24.5.2011 16:17:53)
Odpovědět
napiš mi sem ty výměry kolem ČR vševěde
Re: O Havlovi, Schwarzenbergovi, sudeťácích a rozvracení republiky
(Kalous, 25.5.2011 11:32:44)
Odpovědět
Průměrná výměra zemědělské "farmy" je v republice 60-70 ha. Vše je ovlivněno ale velkým počtem rozsáhlých kompexů většinou z dob JZD o výměrách i několik set hektarů - na druhou stranu i "blázny" s 10 ha či méně (omlouvám se specialistům v oblasti např. semenářství, těm kdo na této výměře jen pasou ap. - )
Re: O Havlovi, Schwarzenbergovi, sudeťácích a rozvracení republiky
(c, 25.5.2011 12:17:00)
Odpovědět
tak drzý vševěde moc jsi mě nepotěšil, čekal jsem že to nepustíš, já chtěl čísla ne tvoje dojmy:
ČR - 84,21ha
Německo - 43,96
Rakousko - 19,14
Madarsko - 5,97
Slovensko - 27,44
Polsko - 5,96

zdroj eurostat 2006
Re: O Havlovi, Schwarzenbergovi, sudeťácích a rozvracení republiky
(američan, 23.5.2011 9:38:14)
Odpovědět
Jen tak dál. Ať sudeťáci zdvihaji hlavu a Havel jim k tomu pomáhá ze všech sil.
Re: O Havlovi, Schwarzenbergovi, sudeťácích a rozvracení republiky
(Čtenář 1, 23.5.2011 9:57:06)
Odpovědět
Další "inteligentní" článek bez důkazů, jen bohapusté kecy a další ukecaný a zapšklý autor
na tomto portálu.....
Re: O Havlovi, Schwarzenbergovi, sudeťácích a rozvracení republiky
(Mark, 23.5.2011 10:09:18)
Odpovědět
Milý pane autore, Václav Havel si mé sympatie nezískal, tím méně pak občan (žádný kníže, u nás dle platných zákonů občan) Schwarzenberg. Odsun sudetských Němců považuji za jediné možné řešení, nevím, který jiný stát by byl ochoten na svém území trpět tři miliony občanů nepřátelské mocnosti (české občanství s velkovou slávou v roce 1938 zahodili sami, ne že jim je zlý Beneš sebral...). Kdyby zůstali, počítáme každý den mrtvé. Přesto se domnívám, že Váš článek naplňuje skutkovou podstatu trestného činu pomluvy.
Re: O Havlovi, Schwarzenbergovi, sudeťácích a rozvracení republiky
(Mark, 23.5.2011 10:12:24)
Odpovědět
Takže doplňte jasné důkazy pro svá tvrzení, nebo článěk stáhněte.
Re: O Havlovi, Schwarzenbergovi, sudeťácích a rozvracení republiky
(Olg0j Chorch0j, 23.5.2011 12:11:46)
Odpovědět
Jak si někdo může dovolit pomlouvat nacisty, jejich pohrobky a pomahače. To je taková nespravedlnost. Do koncentráku s takovými pomlouvači.
Re: O Havlovi, Schwarzenbergovi, sudeťácích a rozvracení republiky
(Mark, 23.5.2011 13:16:07)
Odpovědět
Tak to jste opravdu můj příspěvek nepochopil a mám dojem, že jste nečetl ani ten článek. Škoda.
Re: O Havlovi, Schwarzenbergovi, sudeťácích a rozvracení republiky
(Jeeves, 23.5.2011 12:13:15)
Odpovědět
Jasně, že si to vycucal z prstu. Ale pro bulvár, a jeho pitomé čtenáře, je to hezké čtení. Zvyšuje to návštěvnost serveru a "vo tom to je".
Re: O Havlovi, Schwarzenbergovi, sudeťácích a rozvracení republiky
(Stilet, 23.5.2011 14:23:25)
Odpovědět
Marku, proč se ti SN stali nepřátelský k té shnilé Masarykově Republice? Dnešní réžím i nynější vaši politici jsou pořád slušnější, jak byli ti před válkou. Vždyť proti tomu réžímu I. Republiky nestáli jen ti SN, ale všechny národnosti toho státu kde Češi tvořili menšinu. Dokonce i čeští komunisté zastávali a hlásali názor, že ti SN mají plné právo na odtržení od toho shniléhp státu. Komunisté samozřejmě měnili názory podle příkazu Internacionály z Moskvy. To přeslavné Masarykovo Čsl. bylo daleko horší jak R-U. Po válce se zbavilo SN, ale skvostným se nestalo.
Re: O Havlovi, Schwarzenbergovi, sudeťácích a rozvracení republiky
(Mark, 23.5.2011 18:20:45)
Odpovědět
Nevzpomenete si náhodou, jako to slavné R-U jednalo s Čechy ? Co ti sudetší Němci už tehdy vykřikovali, že se s Čechy stane, vyhrají-li válku (prosím I., ne II. světovou !!!). Víte jaké režimy byly všude okolo v době, kdy na Hradě seděl zlý Masaryk ? Protože jste v 60.letech seděl, budete plivat na celý národ ? Trochu přízemní, ne ?
Jak se jako Čech staráte o potrestání vrahů českých lidí sudetskými Němci ? Nebo chcete tvrdit, že nevraždili před válkou, za války a po válce ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Re: O Havlovi, Schwarzenbergovi, sudeťácích a rozvracení republiky
(Stilet, 23.5.2011 21:59:10)
Odpovědět
Jak vy víte, jak R-U jednalo s Čechy? To co vy "znáte" jsou jen vlastencké legendy. Nejednalo s čechy jinak nežli jak češi jednají mezi sebeou i bez R-U. Češi si přenáramně potrpí na muka, křivdy a utrpení. Je to českou národní ideou.
Re: O Havlovi, Schwarzenbergovi, sudeťácích a rozvracení republiky
(Mark, 24.5.2011 19:58:36)
Odpovědět
Jak to vím ? Já tohle období učím na vysoké škole, měl jsem v ruce dosti pramenů z této doby, jak úřední provenience, akta pražského policejního ředitelství, tak i soukromé deníky, korespondenci atd.
Z jakých pramenů (doufám, že rozdíl mezi pramenem a slintem nějakého dnešního rádoby publicity nemusím vysvětlovat) čerpáte podklady pro svou kritiku vy ?
Pohľad cudzinca
(Richard, 23.5.2011 13:19:05)
Odpovědět
Žil som v Čechách dva roky a vždy ma šokuje aký pohľad na odsun Nemcov majú Češi a vôbec aký pohľad majú na celú prvú republiku (až na pár výnimiek). Tento ich názor nezdieľa nikto na svete a ani zdielať nemôže pretože nie je postavený na faktoch.

Dokonca sa o tom nedá s Čechmi ani diskutovať, pretože o svojej pravde sú tak presvedčení ako Turci o svojej pravde v prípade genocídy Arménov. Dokonca Klaus vyslovene zavádza (napríklad tvrdil, že celkový počet usmrtených sudetských Nemcov bol nižší ako počet usmrtených Čechov každý mesiac vojny - čo je úplný nezmysel aj podľa oficiálnych Českých historikov).

Táto neschopnosť Čechov normálne diskutovať o probléme diskvalifikuje Čechov v očiach cudzincov na úroveň Turkov. Pričom každému historikovi musí byť jasné, že sa tu jedná len o priznanie viny a nie o sudetonemecké majetky (tie boli vysporiadané s Nemeckom ešte v 50. rokoch).
Re: Pohľad cudzinca
(Mark, 23.5.2011 14:01:23)
Odpovědět
Nic proti Vám, ale zrovna Slovák by měl být na tohle období velice velice opatrný. Co jste udělal, aby vyšla najevo pravda o českých učitelích, úřednících, strojních inženýrech atd., které jste vyhnali v roce 1939 jako dobytek - Češi peši do Prahy; Rež a rúbaj do krve, po tej českéj kotrbe, pokial Slovák na Slovensku pánom něbudě... Vrátili jste jim snad majetek, potrestali násilnosti na nich spáchané ? Protižidovské zákony Slovenského štátu byly ještě tvrdší než německé, vaši ministři se tím pyšnili ! Neváhali jste ještě v roce 1945 pořádat pogromy na ty, kteří přežili nacistické koncentráky. Ptám se, co jste udělal doma proto, aby se tahle témata otevřela a řešila, když tu kritizujete obyvatele cizí země, která vám dva roky dávala obživu ?
Re: Pohľad cudzinca
(vizír, 23.5.2011 15:09:38)
Odpovědět
Dvě nejnižší formy života: sudetofilní Čech a maďarofilní Slovák
Re: Pohľad cudzinca
(Kalous, 23.5.2011 15:20:26)
Odpovědět
Richard - není to přezdívka nějakého chytrého českého exministra Slováka s jinou orientací kterého z jižního Slovenska vyhnali Maďaři a u nás našel dobrou práci?
Re: Pohľad cudzinca
(Jaroslav, 23.5.2011 15:53:34)
Odpovědět
Přesto že jsem čech musím souhlasit. Nadáváme na bordel a denně slyším, že za komunistů zde ten bordel nebyl. Bohužel je to pravda. Jenže ten bordel zde nebyl ani za protektorátu, kdy fabriky vesele vyráběly bez zádrhelu pro říši. Nu a bordel zde nebyl ani za jeho Blahorodí, Císaře Pána. Co z toho plyne? Že k tomu aby zde byl pořádek musí vládnout někdo jiný. Tak že z tohoto pohledu zrušení dekretů snad není tak hloupý nápad. Také se ptám autora, kde k těm pomluvám má důkazy? (A rozhodně v lásce Havla ani Schwanzenberga v lásce nemám.)
Re: Pohľad cudzinca
(Zay, 23.5.2011 16:26:41)
Odpovědět
Richarde, máte naprostou pravdu. Většina Čechů, cca 95 % o tom diskutovat neumí a nebude. Ani ti vzdělaní. Již od kolébky je jim vštěpováno, že Češi jsou nejlepší a nejkrásnější na světě. Jiný názor není důležitý, co víc, je nepřátelský. Podle těchto blábolů Češi obohatili svět husitstvím, třicetiletou válkou, Masarykem, Benešovými dekrety, Havlem atd. atd. Že okolní svět má jiný názor, nezajímá, nevadí, cizinci jsou hlupáci, kteří nám nerozumějí a chtějí nám jenom ubližovat :-)
Re: Pohľad cudzinca
(Kalous, 23.5.2011 17:49:28)
Odpovědět
Ještě že je zde Zay, jinak by to bylo v Čechách k nevydržení
Re: Pohľad cudzinca
(Mark, 23.5.2011 18:15:21)
Odpovědět
A kdo vás nutí být Čechem ? Máte svobodnou volbu národnosti a volný pohyb po celé Evropě. Buďte Irem, Holanďanem, Španělem, jak je ctěná libost. Já zůstanu u těch hrozných Čechů, co vrhli na svět takové stvůry jako Hus a Masaryk...
Re: Pohľad cudzinca
(Zay, 24.5.2011 9:20:31)
Odpovědět
V klidu Marku, Čechy jsou zajímavá země, ale ke "stvůrám" jako Masaryk, Beneš, Žižka, Gottwald ... se hlásit díky Bohu nehodlám :-) Uměle pěstovaný kult osobnosti mě opravdu nebere. Naštěstí v českých dějinách existuje i dost skutečných velikánů, k nimž se dá hlásit, o kterých ovšem oficiální propaganda nehovoří.
Re: Pohľad cudzinca
(Mark, 24.5.2011 20:01:14)
Odpovědět
Tedy dát do jedné roviny Žižku, Masaryka a Gottwalda, to opravdu může jen hovado.
Re: Pohľad cudzinca
(Zay, 26.5.2011 7:23:45)
Odpovědět
Všechno jedna pakáž, soudruhu Marku :-) Jen h.ovado to nepochopí :-)
Re: Pohľad cudzinca
(alfa27, 23.5.2011 17:52:55)
Odpovědět
Tak za 1) Obyvatel Československa za 2.světové války zahynulo cca 360 OOO tisíc,což není málo vzhledem k počtu obyvatel.2)Počet zabitých Čechů se odhaduje na 122 000, ani to není málo a s počtem zemřelých Němců v přímé souvislosti s odsunem je řádově více.3) Zbylých 240 000 obyvatel připadá na Židy. Pokud jako Slovák mluvíte o genocidě,tak Vaše slovenská vláda významně přispěla k tomuto číslu(asi proto, že páter Tiso byl tak zbožný) 4) Sudetští Němci byli odsunuti m.j. proto, že jejich vůdcové (Frank, Henlain)částečně odsunuli ze sudet své české spoluobčany,ale hlavně proto že plánovali odsun Čechů na Sibiř po válce a taky vyhladili pár vesnic. 5) karpatští Němci byli ounuti ze Slovenska,přesto, že nic takového neplánovali a Slovensko bylo věrným spojencem Hitlera.6) Na excesech před odsunem se podíleli i slovenští příslušníci, známým příkladem je povraždění transportu karpatských Němců v Přerově, který zorganizoval Slovák, byl za něj dokonce i souzen. Ergo kladívko, nechte na hlavě. Vaši krajané mají máslo na hlavě taky a jako spojenci Němců nesou spoluvinu na genocidě Židů na Slovensku.To až budete chtít mudrovat.
Re: Pohľad cudzinca
(Kalous, 24.5.2011 5:01:50)
Odpovědět
Máš pravdu alfo, ještě že na konci války měli Slovenské národní povstání (za které se nyní stydí) a že se znovu připojili do Československa - jinak jako fašistický satelit který prohrál válku platili ještě pořádné válečné reparace (a ne aby dostávali přerozdělením finance na budování půlky moderního Slovenska, zejména jižního a na nové fabriky )
Re: O Havlovi, Schwarzenbergovi, sudeťácích a rozvracení republiky
(nobody, 23.5.2011 13:50:41)
Odpovědět
Slováci, zaplaťte si válečné reparace a běžte si blahořečit Tisa, pokud jste na to dost bohatí a neser.. se nám do sudeťáků. Starejte se o své maďarské soluobčany.
Re: O Havlovi, Schwarzenbergovi, sudeťácích a rozvracení republiky
(Zay, 23.5.2011 16:19:29)
Odpovědět
Mohli byste dodat tu připravovanou dohodu Havel-Kohl? Článek je totální nacionalistický blábol a připomíná to mečiarovské nesmysly. Havel ani Schwarzenberg nikdy nebyli nakloněni restitucím ukradeného německého majetku. Naopak mezi českými Němci nemají příliš dobré jméno.
Re: O Havlovi, Schwarzenbergovi, sudeťácích a rozvracení republiky
(Zay, 23.5.2011 16:22:04)
Odpovědět
... a rozvracení republiky. Taková slova používají pořád titíž, tj. komunisté, ať jsou v jakékoliv straně. Sudeťáky a rozvracením republiky strašili 40 let, nyní mají zdatné následovníky (viz tento článek).
Re: O Havlovi, Schwarzenbergovi, sudeťácích a rozvracení republiky
(vizír, 23.5.2011 18:10:15)
Odpovědět
Posledních 20 let je ono rozvracení republiky rakouskými a německými havlisty realitou.
Re: O Havlovi, Schwarzenbergovi, sudeťácích a rozvracení republiky
(Zay, 24.5.2011 9:25:02)
Odpovědět
No, vždyť říkám, slovník čistých komunistů ... rozvraceč, kolaborant, zrádce národa, nepřítel. Přestěhujte se do Ruska, tam je komunistická rétorika a metody stále doma :-)
Re: O Havlovi, Schwarzenbergovi, sudeťácích a rozvracení republiky
(Kalous, 24.5.2011 13:06:54)
Odpovědět
Zay, vy jste naprostý omezenec - komunistická strany v Rusku úplně ztratila vliv, její volební výsledky se pohybují kolem 10% (poslední 12%), Ruská soc. dem. genia Gorbiho 0,01% (asi ji volil sám a jeho rodina). Rusko je nyní ráj bohatých Rusů - velkokapitalistů stylu Abramoviče a spol.
Re: O Havlovi, Schwarzenbergovi, sudeťácích a rozvracení republiky
(Zay, 24.5.2011 15:19:47)
Odpovědět
Hmm ... vaše naivita mě dojala skoro k slzám. A co ti pánové z bývalé KGB a bývalí členové KSSS, kteří dnes ovládají v Rusku hospodářství, dumu, gubernie, Kreml??? To jsou pořád komunisté, zůstanou jimi, i když se teď jmenují jinak, stejně jako v Čechách. Nejde o to, pod jakou se schovám značku, jde o to, jak se chovám obecně.
Re: O Havlovi, Schwarzenbergovi, sudeťácích a rozvracení republiky
(Kalous, 25.5.2011 11:37:58)
Odpovědět
Proč by nemohl být kapitalista i bývalý komunista: Myslíte si že nahromadí miliony a miliardy a pak si je dobrovolně nechá znárodnit? Znám snaživé komunisty, kteří se stali republikově vyznamenanými kapitalistickými manažery - a ti budou potajmu připravovat převrat? Nebo ruští miliardáři, většinou židé, to věnují proletariátu nebo izraelským kibucům?
Re: O Havlovi, Schwarzenbergovi, sudeťácích a rozvracení republiky
(Charles de Paula, 23.5.2011 17:09:43)
Odpovědět
komunistický žvásty,které mají za úkol udržovat nenávist k němcům,kteří již dávno nejsou nebezpeční
Re: O Havlovi, Schwarzenbergovi, sudeťácích a rozvracení republiky
(Čestmír, 25.5.2011 13:00:31)
Odpovědět
Vy a podobní diskutéři jste jen důkazem české malosti. Než pochopíte, proč při inauguraci měl VH zkrácené kalhoty, než zjistíte, jak Vás zdánlivě ospalý pan kníže tahá za uzené fusekle, bude pozdě. Ono již teď je pozdě. To, co se dnes děje, jde podle předlistopadového plánu. To jste ještě nepochopil? A bude ještě hůř. Koneckonců, dobře Vám tak!
Re: O Havlovi, Schwarzenbergovi, sudeťácích a rozvracení republiky
(D.P., 23.5.2011 17:26:14)
Odpovědět
Tento článek považuji za mimořádně nezdařený pokus o vtip.
Re: O Havlovi, Schwarzenbergovi, sudeťácích a rozvracení republiky
(Ida, 23.5.2011 19:50:24)
Odpovědět
Panenko,
nevím a nechápu proč jitřit chyby všech(a to doslovně),které se udály před válkou i po válce.
Akce stíhala reakci, my to už dnes nemáme právo soudit, ani komentovat. Všichni sudetáci nevítaly Hitlera, Byli tací, co po válce umřeli někde v rakous. lágrech,protože se nehodili nikam. Zrovna tak jako češi,bez skrupulí.
Je naprosto obludné, jak se to celé válečné dění i represe na všech stranách dá hodit a zneužít v dnešní době, na lidi, kteří "mi vadí".
Nedivím se, že jsou naši pubertáci tací, chtějí jiný život, ve kterém je odpuštěno. Kašlou na učitele a dějepis, přepisovaný podle potřeby. Při filmu Zátah FRA,brečí. Mají rozum i cit.
Oni si tedy tu republiku rozvracet nedají, nemají vůbec hranice, a to ani ty unijní. Na rozdíl od Vás chtějí vidět dopředu. S prominutím nevidí nic, než vlčí svět, který neumí odpustit............
Re: O Havlovi, Schwarzenbergovi, sudeťácích a rozvracení republiky
(img. Karel Matějka, 24.5.2011 11:09:16)
Odpovědět
Nedivte se, že to žádné medium neotiskna, vždyt všechny noviny patří zahraničním majitelům, především němcům.
Re: O Havlovi, Schwarzenbergovi, sudeťácích a rozvracení republiky
(Alan Raška, 24.5.2011 16:44:12)
Odpovědět
ten pán co to psal je velice krátkozraký

myslim že trpí velkými komplekxy.Patříme

k Německu, nejsme Ruská Gubernie.

A. Raška Krnov
Re: O Havlovi, Schwarzenbergovi, sudeťácích a rozvracení republiky
(Ida, 24.5.2011 18:23:08)
Odpovědět
My češi jsme slované a nemusíme k nikomu patřit. Jsme dost svébytní i chytří na to,aby to svět pochopil. Bohužel to nechápe zdegenerovaná většina z nás, ani naši zákonodárci, kteří v Bruselu rozhodují tak,abychom byli opravdu těmi zadluženými vazaly, kteří potřebují k někomu patřit.
( Místo brambor a obilí dáme befelem řepku, vymlátíme chovy prasat i skotu, dovezeme špatné maso a trvanlivou potravinu z německa či Polska, no to se máme! Odměnou za tyhle zlotřilosti, jsou nám opravená náměstí a pár fasád za "dotace EU", o povinnostech s dotacemi spojených, se naši politici ani média moc nešíří...
Re: O Havlovi, Schwarzenbergovi, sudeťácích a rozvracení republiky
(nar.soc., 24.5.2011 18:01:54)
Odpovědět
Co se stalo se neodestane.
Čeští Němci vyměnili československé občanství za říšské individuálním převzetím dokladů. Aby taky ne, když v tom viděli svůj lebensraum.
Že se karta obrátila a každý s říškým dokladem v ruce "šel domů do Říše" byl prostý fakt a není k němu ani dnes co dodat. S odstupem času na tom většina odsunutých jen vydělala, takže není ani co řešit.
Pokud jde o kníže pána a V. Havla, je vhodné vnímat, že nikoli řeči ale jen skutky se počítají, odměňují nebo trestají. Kde je nějaký skutek?
Re: O Havlovi, Schwarzenbergovi, sudeťácích a rozvracení republiky
(Václav, 25.5.2011 22:46:44)
Odpovědět
Tak nenávistný nacionalistický článek proti jedincům, včetně presidenta Václava Havla a německému etniku, které žilo po staletí v České republice a které v podstatě vymírá (je 66 let po skončení republiky), je možno otisknout pouze v Euportálu a v Parlamentních listech, které s děním v parlamentu nemá vůbec nic společného a pouze matou čtenáře, že se jedná o seriozní publikaci. Potomci odsunutých Němců jsou platnými občany SRN a nemají zájem se do České republiky vrátit. Ani bych jim to nedoporučoval, protože by přišli z blahobytného systému do rozvráceného a zuboženého státu. Německo prý nemůžeme ani za 30 let hospodářsky a politicky dohnat, což tvrdí naši ekonomové a politici. Denně již několik let slyším pouze o rozkrádání a úplatkářsví, které nemůžeme svést na jiné etnikum než na to české.
Re: O Havlovi, Schwarzenbergovi, sudeťácích a rozvracení republiky
(puk, 26.5.2011 6:23:32)
Odpovědět
A to je právě ta pomsta Sudeťáků Čechům. A to ještě není konec, nýbrž teprve začátek. Co Češi chtějí, to mají mít!
Původní zdroj tvrzení v článku je kniha rakouské novinářky, historičky a spisovatelky Barbary Tóthové.

"Karel Schwarzenberg - životopis" Praha: Torst, 2007. ISBN:9788072153275