reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem

Autor: Radim Panenka | Publikováno: 30.5.2011 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

 

Kosovo bylo, je a vždy bude srbské!

Při každém pohledu na svůj pracovní stůl, který zdobí česká a srbská vlaječka, se mi v mysli promítá ohavná zrada bývalé Topolánkovy vlády na bratrských Srbech. Zrada, která byla po Havlově „humanitárním bombardování“ další neodpustitelnou ranou do tváře srbského národa.

Všichni dobře víme, jak si ministr zahraničí Schwarzenberg vydupal uznání samostatnosti Kosova. Narkostátu, vzniklého na zločinech, vraždách a obchodech s drogami. Státu, kde dnešní čelní představitelé a ministři ještě před pár lety v řadách teroristické Kosovské osvobozenecké armády vraždili nevinné Srby a ničili, bořili a pálili vše srbské, vše původní.

Ale uznání de iure samozřejmě nemá na svědomí pouze Schwarzenberg, sice vše zosnoval, nicméně většina členů tehdejší vlády jeho zrádný návrh ochotně podpořila. Nebudu tu spekulovat, jestli to dostal rozkazem při posledním setkání Bilderbegu či zda to udělal z přesvědčení a snahy zalíbit se „evropským vůdcům“. I když … málem bych zapomněl na třetí variantu. Možná to nikde nedostal rozkazem ani to nedělal z přesvědčení, ale z pouhého patolízalství a řiťolezectví. To ovšem na důsledcích nehraje žádnou roli.

Úlohou každého politika je povinnost zastávat a bránit zájmy svého národa a také národů, které nás nikdy nezradily, vždy stály při nás a v nouzi nám pomáhaly. Řeklo by se, že lidé poznali, jakou zrádcovskou vládu jsme to měli a „politiky“, kteří v ní byli, už nezvolí. Nestalo se tak. Že nenastala žádná změna postojů u zdegenerovaného Schwarzenberga a jemu podobných, není nikterak překvapující. Co mě udivuje, je fakt, že voliči nezměnili postoje právě k těmto „politikům“.

Nyní k jádru věci a důvodu proč píši o Kosovu. Pro objasnění myslím postačí citace následujícího novinového titulku: „Schwarzenberg nabídl Kosovu pomoc se vstupem do EU“. Dokonce prý na setkání s kosovským ministrem pro evropskou integraci (zajímavé jaké „potřebné“ posty si ti kosovští vrahové vytvořili) plánovali bilaterální spolupráci a rozšíření spolupráce obchodní. Nevím, jestli dříve křičet, brečet nebo nadávat. Je mi špatně. Špatně od žaludku i od srdce.

Tak my budeme rozvíjet úzkou obchodní spolupráci s teroristickým státem, jemuž vládnou zločinci a vrazi. Jak bude ta spolupráce vypadat? Budeme od nich nakupovat drogy nebo lidské orgány z unesených Srbů a na oplátku jim prodávat zbraně? A abych neopomněl. Není tomu tak dávno, co se v některých médiích objevila zpráva, že kosovští teroristé kupčili i s orgány Čechů, kteří byli uneseni při pomoci srbským bratrům. Teď už vážně nevím, co říct. Je mi dvojnásob nevolno.

Bratři, je-li to možné, odpusťte nám to…

reklama
8781 čtenářů | 114 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Frank, 30.5.2011 1:07:18)
Odpovědět
Spící agent Trautenberg je neštěstím naší země, a jak je vidět tak nejen naší.
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Sulla, 30.5.2011 1:19:00)
Odpovědět
je to pohroma.
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(AA00, 1.6.2011 18:53:58)
Odpovědět
Nešlo by poprosit redakci, aby foto toho rakouského nacisty, který nám momentálně dělá kozla zahradníkem, neuváděla ? Stačí, že ho vídávám ve zprávách, když náhodou na ně kouknu...
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(suk, 30.5.2011 6:16:29)
Odpovědět
Hrůza, jak hluboko jsme klesli!!!!!!!!!!!!!!!
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Brabec, 30.5.2011 13:43:17)
Odpovědět
Nejen Trautenberg, ale i Nečas a celá ODS ! Vždy se to děje za vlád, kde mají ODS premiéra ! Osobně - tohle je hrůza !!!!
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(filippi, 30.5.2011 7:00:28)
Odpovědět
Stydím se za "naše elity", které jsou jen loutkami na drátkách v něčích rukou. Omlouvám se Srbům..a stydím se za to, že jsem Čech
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(xxx, 31.5.2011 23:55:21)
Odpovědět
Nikdy jsem se za svou vlast tak nestydel jak
tehdy, kdy KS "doporucil" Topolvlade uznat
Kosovo a Topolvlada na jeho navrh Kosovo uznala!
Fuj!
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(felix.julec, 30.5.2011 7:38:00)
Odpovědět
Pod článek je možno se podepsat.Na začátku možná Trautenberk celou kauzu zaspal a když se probudil bylo upečeno.Následně ve snaze vyhnout se skandálu začal dál rozvíjet svoji státnickou neschopnost a perlit.To,že s "bratry"Kosovci máme úzké vztahy je zřejmé už dávno.Stačí najít ve starších novinách čas od času články o raubech v naších městech,kde se napíše,že vykradli,způsobili to,nebo ono Srbové/defakto donedávna to byli příslušníci jednoho státu/a z toho vyvodit co jsou ti Srbové vlastně za verbež.Nejsmutnější na tom je,že v této vládě rozpočtové odpovědnosti se nenalezla potřebná většina,která by tento smutný postoj zhoupla.Aspoň že slovenský min.zahraničí nechrápal a Slovensko na tuto tragedii nepřistoupilo.Když jsme byli v 68.roce napadeni vojsky Varšavské smlouvy první kdo nám dal pocit spolucítění byla Jugoslávie v čele se Srbskem./A byla to i všelijaká milá nezištná výpomoc čs.turistům, kteří byli v ten čas v Jugoslávii./Toto a souhlas dřívějšího p.presidenta Havla s bombardováním Srbska mají jako vděk od nás. OSTUDNÉ.Máme krátkou paměť.
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(děd, 30.5.2011 9:30:43)
Odpovědět
Ale, krátkou paměť nemáme. To jen pár blbců za peníze by nám ji chtělo vymýt.
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(AA00, 1.6.2011 19:00:17)
Odpovědět
Možná máte také krátkou paměť (i když jste to asi psal jako fór). On tento ťulpas rozhodně nic nezaspal, ale sám aktivně vše podporoval, jestli se nepletu, ihned letěl do Prištiny se s bratry albánskými nacisty obejmout. Dojímalo mne, jak v devadesátých letech měli občané bývalé Yugo u nás téměř katastrofální pověst. Jakékoli "novácké" zprávy o mrtvolách, výpalném atd -"občané bývalé Jugoslávie" a přitom ve velké většině prachsprostí Albánci (asi z Koksova...)
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(P.Novak, 30.5.2011 7:39:20)
Odpovědět
Trautenberk je klasický degenerát...
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Čtenář 1, 30.5.2011 8:03:58)
Odpovědět
Á další výkvět společnosti,nový Bartoš. K tomu jen jediné blbec zůstane blbcem.....
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(nobody, 30.5.2011 8:07:12)
Odpovědět
Za postoje naších vládních špiček vůči Srbům se osobně stydím a věřím, že se v budoucnu na vládní úrovni omluvíme. Je to hanba.
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Viktor Kaplan, 30.5.2011 8:20:13)
Odpovědět
Pravda a láska musí zvítězit nad lží a nenávistí.... :-( (chybí blicí smajlík)
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Drak, 30.5.2011 8:30:16)
Odpovědět
Vrána k vráně sedá, rovný rovného si hledá.
To je staré české pořekadlo.
Na Schwarzenberga, jako ušité.
Šmejd vyjednává se šmejdem, že Karlíku?
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(pozorovatel, 30.5.2011 8:43:06)
Odpovědět
mne prišla na rozum tahle písnička:
http://www.youtube.com/watch?v=-uQw0sFQUkY
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Kalous, 30.5.2011 8:35:27)
Odpovědět
Autor uvádí několik důvodů, kvůli kterým pan Schwarzenberk tak podporuje Kosovo. Zapomněl na další důvod - možná mu něco káplo z privatizačních aktivit v Kosovu (Madeleine Albrightová vydělala transakcí akcií na kosovských radiokomunikacích stylu Gross asi v přepočtu 30 milionů Kč, bývalý německý ministr zahraničí Genscher asi něco také takového - proč by se něco nepřidalo i k Becherovce?)
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Kalous, 30.5.2011 8:41:35)
Odpovědět
Oprava: částka za kterou M. Albright prodala akcie kosovského mobilního operátora Ipko činí správně 20 milionů Eur. Ten německý exministr zahraničí nebyl Genscher ale zelený Fischer. Je vidět že se měli ti ministři zahraničí proč co činit! Sami hrabou prachy a kosovskou státní správu včetně armády platí EU.
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Krištov, 30.5.2011 9:04:43)
Odpovědět
A jakou mají důvěru u oveček věci Topánkové.
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Varadero, 30.5.2011 9:44:23)
Odpovědět
Tedy nijak se neobdivuji hostinskému a lesníkovi Schwarzenbergovi, zrovna tak nejsem nadšen samostatným Kosovem, ale to srbofilství a ten panslavismus je absolutně nechutný. Autor i jeho obdivovatelé žijí někde v 19. století. Zmar panslávům!
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Kalous, 30.5.2011 11:00:53)
Odpovědět
Teda asi špatně čtu, já v tom článku žádné panslovanství nevidím a ze srbofilství jen jeden výraz bratrští Srbové. Při pohledu do historie - který národ byl na naší straně třeba v r. 1938 při Mnichovské dohodě (skoro celá Evropa proti nám včetně Poláků - trochu na naší straně Rumuni, u Rusů to bylo složité - takže jednoznačně Srbové... v r. 1968 ze zemí socialistického bloku to byla oficielně jen Titova Jugoslávie, především Srbové). Při bombardování Srbska v r. 1999 jsme naopak bombardování velmi aktivně podporovali (aktivity V. Havla k humanitárnímu bombardování civilních cílů, okamžité schválení přeletů vládou M. Zemana - "piloti bombardérů spojí alespoň uřitečné s příjemným, svrhnou bomby a cestou zpět se pokochají krásami naší české kotliny" téměř doslovně.) Slováci jsou si toho vědomi, Kosovo neuznali a odmítají se zúčastnit akcí na které jsou pozváni Kosovští představitelé.
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(zzz, 1.6.2011 0:03:35)
Odpovědět
Tedy Vasim heslem je "Ty me chlebem, ja tebe kamenem"? Jak jinak chapat to, ze jedinemu
narodu, ktery se za ....... Cechy kdy postavil
titiz vpadnou pri prvni prilezitosti do zad?
To neni panslavismus, to je slusnost normalnich lidi. Ne tech, pro ktere je v rakouskych obchodech napis "Cesi, nekrast tady" s podtextem
zde nejste v Cechach.
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(grima, 30.5.2011 11:09:18)
Odpovědět
Muj stul srbska vlajecka nezdobi, a uz vubec nevidim zadny duvod, proc je povazovat za sve bratry. V zivote jsem nepotkal nikoho, o kom bych vedel, ze je srb.
Kdyz Srbove zacali nesmyslne valky s Chorvatskem a Bosnou, tak ztratili mezinarodni podporu, ktera jim potom chybela pro udrzeni uzemni celistvosti. Uz jen ta vlna uprchliku , ktera opustila byvalou Jugoslavii, kvuli srbskym valecnym uspechum se nemohla soudnemu cloveku libit.
To, ze toho vyuzili albanci(se kterymi mimochodem vubec nesympatizuji), je vec, ktera se mi sice nelibi, ale povazuji ztratu Kosova spise za chybu srbske strany.
S uznanim Kosova jsem sice nesouhlasil, ale povazuji to jen za formalitu, ktera stejne vetsinu lidi u nas vubec nezajima.
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Kalous, 30.5.2011 12:19:12)
Odpovědět
Vy asi rozumíte politice jak koza petrželi. Ono to bylo všechno mnohem složitější. Proč třeba Chorvat Tito tu Jugoslávii vytvořil a Srb Miloševič se snažil ji co nejdéle zachovat ? Rekace Němců kteří hned uznali samostatné Chorvatsko byla na Srby až moc rychlá. A to, že Američané pustí do srbského Kosova a Bosny Talibán ap. Srby ani ve snu nenapadlo, stejně tak že je opilý Jelcin jako tradiční spojence nechá úplně na holičkách.
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Kalous, 30.5.2011 12:45:56)
Odpovědět
Mimo ekonomických a obranných důvodů měli Srbové obavu o osud Srbů v "nových státech" a jejich obavy byly plně opráněné - ze srbského Kosova bylo asi 90% Srbů vyhnáno (zbylé území se Srby se nesmí připojit k Srbsku), ač to byla století jejich historická vlast (početní převahu získali Albánci velkou porodností a tím že jich tam úmyslně spoustu nacpal Mussolini aby Srbům škodil), ze Srbské Krajiny nyní na území Chorvatska bylo vyhnáno veškeré Srbské obyvatelstvo, které zde tvořilo většinu. Taktéž v oblasti Bosny a Hercegoviny nebylo se nesmělo území se Srbským obyvatelstvem připojit k Srbsku a nesmí mít ani vlastní nezávislou samosprávu.
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Zay, 30.5.2011 15:53:58)
Odpovědět
Vás zřejmě platí srbská vláda nebo nějaká srbská nacionalistická organizace. Proč vy ty Srby tak milujete a obhajujete? Co udělali od roku 1989 dobrého pro stabilitu Balkánu? To, že rozpoutali konflikt se Slovinskem, Chorvatskem, v Bosně, na Kosovu, chystali se na Makedonii a snažili se o to, aby se do jejich válek namočilo i Rusko s Běloruskem? Co je na tom pozitivního? proč tohle obhajovat? Ruku do ohně bych nedal za žádný z balkánských národů, ale nezapomínejme, že Srbové v roce 1990 nehodlali s nikým diskutovat. Toužili především otevřeně o přetvoření Jugoslávie ve velké Srbsko. To se jim díky Bohu nepovedlo, teď nesou důsledky. Samostatné Kosovo je problém, ale jak donutit Srby, aby zaručili menšinová práva Albáncům? A jak by se Srbové dívali na to, kdyby měli v bělehradském parlamentu třeba třetinu albánských poslanců, pokud by Kosovo zůstalo autonomním celkem v rámci Srbska? Oddělení Kosova od Srbska se mi nelíbí, ale proč "mírumilovní" Srbové rušili v roce 1989 autonomii této provincie? Proč tam posílali polovojenské a pak vojenské jednotky? Proč neusilovali o dohodu s tehdy ještě umírněnými albánskými politiky? Protože se dohodnout nechtěli. Raději válku a teror, než dohodu a mír.
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Kalous, 30.5.2011 16:09:00)
Odpovědět
Řada nesmyslů. Na vytvoření Velkého Srbska by nic nebylo - Srbská Krajina (Republika Srbská) byla historicky obývaná Srby, Bosenští Srbové ve své části nechtějí v Bosně být a Srbské Kosovo je historická součást Srbska (pokud ji nechcete přidělit Osmanům). Jsou to ještě jasnější případy než naše Sudety - také bychom se jich dobrovolně vzdali - dnes asi ano, v minulosti nikdy. Co by mne platili Srbové - jen se snažím být na straně pravdy.
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(orel, 30.5.2011 22:23:37)
Odpovědět
Srbská Krajina v Chorvatsku byla většinově srbská od dob Vojenské hranice. To samé ostatně Vojvodina.
Naše hranice rozhodně jsou mnohem stabilnější než jakékoli balkánské. Třeba samotný Bělehrad byl do roku 1521 uherskou pohraniční pevností.
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Kalous, 30.5.2011 16:17:45)
Odpovědět
O dění v Kosovu nevíte nic. Kosovo mělo v Srbsku takovou autonomii, jak žádný národ v podobné situaci v Evropě (Baskové, Korsičané, Irové v s. Irsku - ti až nyní..). Prakticky bylo Kosovo téměř samostatné, jen využívalo ekonomických výhod spojení se Srbskem. Dnes je Kosovo absolutní ekonomický mrzák podporovaný a placený EU a USA. Albánci měli vysoké školy - které se nakonec stali centrem antisrbství. Autonomie byla omezena díky stupňujícím se požadavkům Albánců (něco jak naši Romové) a začínající teroristické činnosti osvobozenecké UCK podporované USA, V. Británií a Talibánem. Srbové nemohli jednat jinak než jednali. Řada údajných masakrů JKosovských Albánců byly mediální podfuky - Albánci svezli mrtvé z celého Kosova včetně mrtvých z obyčejných přestřelek včetně Srbů - a vše vydávali za masakry provedené Srby. Jistě nebudu stát na straně zločinců a podvodníků. A kdo platí vás?
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Mark, 30.5.2011 20:05:47)
Odpovědět
Kalousi, vy jste ale vůl. Jak někdo naznačí, že Srbové nejsou beránci, můžete se vzteknout.
Zblblý, nebo zaplacený ?
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(felix.julec, 30.5.2011 22:02:04)
Odpovědět
MARKU NEJSPÍŠ BUDETE VŮL VY.Ale korunovaný jak sleduji diskuzi.Až budete mít své soukromé zkušenosti se Srby,tak budete mluvit jinak,nebo aspoň držet hubu.
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Mark, 30.5.2011 22:13:34)
Odpovědět
Ale já je mám a těch, které znám, si vážím. Jsou to studenti a mají větší píli a zájem než mnozí Češi. Pouze odmítám vidět hrdinu v člověku, který nechal postřílet neozbrojené lidi. Jste to vůbec schopen pochopit, nebo mi budete dál podsouvat své domněnky ???
Že jste hloupý člověk jste mi dokázal včera svou odpovědí nad varováním, že připustíme-li, že někdo, kdo nechá povraždit neozbrojené lidi je hrdina, dáváme tím druhé straně stejný argument a pak není možnost ten kolotoč násilí zastavit. Vaše odpověď: Blbá a povrchní reakce, Co si o takovém člověku mám myslet ?
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Kalous, 31.5.2011 3:58:54)
Odpovědět
To co říkáš tak Felix pravděpodobně ani nenapsal. Jinak zatím tvrzení že Mladič nechal postřílet 8 tisíc neozbrojených lidí není plně prokazatelné, ani to nerozhodl ne nestranný haagský YCTY. Mladič tvrdí něco jiného, v Srbsku tomu část Srbů věří, část nevěří. Navíc se téměř nikde nekomentuje ještě horší řádění muslima Oriče, který vraždil po srbských vesnicích před touto událostí. Rovněž přítomní holandští vojáci událost i její rozsah popisují jinak. Vem to b souvislotech, historiku.
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Mark, 31.5.2011 19:53:08)
Odpovědět
Kalousi, já nejsem členem strany, kde si všechny tykají. Jestli vy ano, vaše věc. Netykám Vám ani jsem nedal souhlas, abyste tykal vy mě. Tykat druhému bez jeho souhlasu považuji za nevychovanost.
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(xxx, 1.6.2011 0:16:58)
Odpovědět
Tim myslite zajiste cca 2000 srbskych civilistu- muzu, zen i deti z vesnic v okoli Srebrenice,znasilnenych a povrazdenych vojenskymi oddily Nazira Orice, dislokovanymi v "demilitarizovane" Srebrenici, za nez tento dostal od ICTY opravdu "odpovidajici trest":
2 roky vezeni. Nebo snad Haradinaje, jenz tak
"podporoval" transplantace/i podle del Ponteove,
a tu snad z pansrbismu nepodezirate/, ze mezi
"darci" byli nejen Srbi, ale i Albanci a Cesi?
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Mark, 1.6.2011 17:00:05)
Odpovědět
Ne, nikoho takového nemyslím. Přečtěte si mé příspěvky pořádně a nepodsouvejte mi své domněnky. Za zvrhlost ve vaší hlavě se opravdu necítím zodpovědný. Princip - na jedné straně jsou všichni hrdinové a na druhé vrazi odmítám. Pokud to podle vás znamená, že schvaluji vraždy srbského obyvatelstva, jste bohužel jen zaslepený blbec.
Pro srovnání: Odsun sudetských Němců považuji za správný, nebylo v dané situaci jiné řešení. To ale neznamená, že schvaluji násilnosti, ke kterým v době tzv. divokého odsunu došlo - byť v jiném počtu, než uvádí landsmašaft a jemu podobní. Pokud někdo vezme malou dvouletou holku a hodí ji po hlavě z mostu, tak patří nad šibenici, i kdyby to byla Hitlerova dcera ! A netvrďte mi, že tím schvaluji Hitlerovo chování, to už bych vás vážně musel poslat k Chocholouškovi. Ale tam asi ne, blázen má jen duševní poruchu, ale jinak může být inteligentní, má šanci se z toho dostat, ale lbci doševní kapacitu do hlavy navpravíte.
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Kalous, 31.5.2011 3:33:55)
Odpovědět
Obyčejná reakce není vztek de.bile (řečeno velmi klidně).
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Kalous, 31.5.2011 3:36:44)
Odpovědět
Kromě toho jsi první doktor filosofie který zřejmě neumí číst text a pochopit ho, chudáci studenti.
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(felix.julec, 31.5.2011 5:06:45)
Odpovědět
KALOUSI a pak naše nová mladá generace má k něčemu být,když jim takoví trotli jako MARK strkají do hlav nesmysly.Já nevím,kde koupil,že prohlašuji že Mladič je hrdina.Tento Mark si něco vybájil a teď se na tom stále otáčí.Nemám ve zvyku být sprostý,ale když čtu od někoho pořád stejné voloviny tak nejsen schopen se už udržet.Možná jsem se někde vyjádřil neobratně,a ve snaze odpovědět na pár řádcích se to může stát.O pár pater níž,píše své zkušenosti taky se Srbem z Nizozemí.A píše jadrně,co si myslí.
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(felix.julec, 31.5.2011 5:10:07)
Odpovědět
DODATEK- Zajíček píše své zkušenosti se Srbem v Nizozemí.
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Mark, 31.5.2011 7:40:50)
Odpovědět
Malá česká duše . Přesně podle anekdoty - Franto, bež se podívat, jestli to pláče náš Jiříček nebo řve ten sousedům parchant...
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Mark, 31.5.2011 7:39:01)
Odpovědět
Malá česká duše, vždyť jsem říkal, že nastoupí urážky míto arumentů - "pravděpodobně Felix ani nenapsal". Nevíte to, ale mám jiný názor, a to mi vaše malost nikdy neodpoustí. Nejlepší je, že mi vyčítate přesně to, co děláte sám.
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Mark, 31.5.2011 8:03:01)
Odpovědět
Místo argumentu urážka a tykání cizímu dospělému člověku - jasně, to není vztek, ale normální reakce... vy jste vážně přízemní člověk, musím se pousmát.
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(grima, 30.5.2011 14:55:04)
Odpovědět
Takze podle Vas je dostatecnou omluvou pro napadeni Chorvatska a Bosny to, ze Nemecko uznalo Chorvatsko moc rychle?? Nebo me prekvapite jeste necim zabavnejsim??
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Kalous, 30.5.2011 16:23:44)
Odpovědět
Především nebyl ani čas na nějaké jednání, např. Němci měli už dělení Jugoslávie dávno v plánu zahraniční politiky. Víte že kdyby chtěl někdo dělit republiku za Masaryka - že by československá armáda zcela určitě zakročila? A víte že i po r. 1989 se alespoň teoreticky taková úvaha také objevila? Proč nenechali Britové svému osudu Severní Irsko, proč brání Francie osamostatnění Korsiky, proč se Španělé odmítají bavit o osamocení Basků a vojensky zasahují?
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(grima, 30.5.2011 17:42:35)
Odpovědět
Jugoslavie nikdy nebyla hegomonnim statem a Srbsko nemelo zadnou sanci ji udrzet jinak nez silou. Rusaci tehdy meli nastesti vic rozumu a na ten svuj sojuz radsi rezignovali.
Jenze ti blaznivi socani v Belehrade snili sen o Velkem Srbsku a vsadili na to opravdu hodne , pak prohrali a pak prisel trest. Spolehali se na rusaky(pravdepodobne), coz je pro mne nepochopitelne. Kdyby se drzeli vic pri zemi, tak mohli Kosovo v pohode udrzet. Misto toho, aby obsadili Kosovo a zpacifikovali , tak si ukousli moc velke sousto. Takze nevidim zadny duvod si davat jejich vlajecky na stul...
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Kalous, 30.5.2011 18:21:41)
Odpovědět
Přinejmenším s Kosovem se mýlíte. USA to už měla v arabském naftovém světě dost špatné díky neustálé podpoře Izraele (+Irák, Afganistán) a potřebovali si zas trochu vylepšit "profil" v islámském světě - a pomoci muslimům v Bosně a v Kosovu se jim velmi hodilo. Pokud by nezasáhlo silné Rusko (a to bylo slabé a nezasáhlo) - nemělo Srbsko žádnou šanci, USA a Západ podpořili místo křesťanů klidně muslimy (navíc socialistické Srbsko se jaksi nehodilo do kapitalistické privatizované globalizované Evropy - i bombardéry NAT bombardovali jen státní podniky, žádný privátní)- takže se zabilo několik mouch jednou ranou (odstavení Ruska z Balkánu, devastace socialistické ekonomiky Srbska, globalizační privatizace, vylepšení profilu v islámském světě) - vše odnesli Srbové.
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(grima, 30.5.2011 20:37:46)
Odpovědět
Mozna se mylim, mozna ze ne. K tomu aby Srbsko zpacifikovalo Kosovo, ktere bylo pred balkanskymi valkami jeho nikym nezpochybnovanou soucasti zadne americany ani Nato nepotrebovalo, takze vasi argumentaci vubec nechapu.
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Kalous, 31.5.2011 3:51:03)
Odpovědět
Bože, grimo - konečně si o tom alespoň na Googlu něco přečtěte. Vždyť to napěí mezi Srby a Albánci v Kosovu bylo stálé, po smrti Tita v r. 1981 se začalo zvyšovat - Albánci záměrně stále zvyšovali své požadavky, ač jim Srbsko poměrně hodně jako zaostalému území pomáhalo (dnes to za Srbsko dělá EU). Srbsku by se podařilo v Kosovu udržet pořádek, kdyby se do toho nezamíchal Západ - začal podporovat teroristickou povtaleckou UCK - s jejím šéfem Thacim už jednal v zahraničí několik měsíců před útokem NATO na Jugoslávii a podpořil ho. V novinách byla sposta snímků, jak se např. Thaci přátelsky objímá s Blairem. Skoro celá západní propaganda (přece jen několik vyjímek objektivních - více než u nás) se vrhla na diskreditaci Srbů, když ani to nestačilo, nastoupili bomb a když ani bomby - pomohli místní zrádci jako Djindič (dostal kulku).
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(grima, 30.5.2011 20:44:07)
Odpovědět
Kdyby Srbove nezacali valcit s Bosnou a Chorvatskem, tak by Nato nezasahlo.
A ze by v socialisticke Evrope nekomu vadilo socialisticke Srbsko je podle me blbost.
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Kalous, 31.5.2011 4:05:12)
Odpovědět
To jsou hloupé úvahy. Kdyby Miloševič hned pustil vojska NATO bez odporu do země a odstoupil, jak to bylo požadováno, NATO by určitě Jugoslávii nebombardovalo. . My jsme sem hned pustili jak Hitlera v r. 1939, tak Sověty v r. 1968, tak NATO v r. 1999 - a nikdo nás alespoň nerozbombardoval jak Srby, které ta destrukce vrátila ekonomicky na roky skoro 50 let zpátky. "Hrdinové"? Libyjci dnes tam také mohou pustit Francouze a spol., vydat Kaddáfího a mají pokoj, nikdo na ně neháže bomby.
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(grima, 31.5.2011 15:59:23)
Odpovědět
Bavit se s Vami, je skoda casu.
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Mark, 31.5.2011 19:54:42)
Odpovědět
Svatá pravda.
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(............., 1.6.2011 0:26:26)
Odpovědět
V Bosne/podle jeji vlastni ustavy/ byly tri
statotvorne narody: Bosnaci, Srbove, Chorvate:
bez souhlasu vsech tri!!! narodu bylo vyhlaseni
samostatne Bosny protiustavni, a presne to
Silajdzic za Bosnaky/proti vuli Srbu i Chorvatu,tvoricich 50% obyvatel BaH/ udelal.
Pokuste se videt v souvislostech!
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(grima, 1.6.2011 23:26:57)
Odpovědět
Kazda komunisticka Ustava je pro me jen car papiru.
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Zay, 30.5.2011 15:58:11)
Odpovědět
Vaše úvahy jsou prazvláštní. Podle vás tedy za srbskou agresi může Německo? No, tak potom už není o čem se bavit. Nebýt Kohlovy vlády, tak by podle vás byl Miloševič beránkem, který by se s ostatními republikami a národy kamarádsky na všem dohodl. Chacha, chichi, chocho ...
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Zay, 30.5.2011 15:59:23)
Odpovědět
Tato reakce byla určena němcobijci a srbofilovi Kalousovi :-)
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Kalous, 30.5.2011 16:30:06)
Odpovědět
Blbečku - rozpadu Jugoslávie bránila jugoslávská armáda, jejíž to bylo povinností. Jistě jsi nikdy nebyl na vojně - tam bylo součástí přísahy bránit vlast a její území. Druhá věc byla že v jugoslávské armádě měli téměř hlavní slovo srbští důstojníci - kdyby měli převahu chorvatští, možná se armáda chovala jinak. Jugoslávie mohla klidně fungovat dále, možná v celku lépe jak Švýcarsko (také 3 úplně národnostně odlišné části) - jenže to bylo naprosto nežádoucí. Ještě popři chytráku, že Němci rychle nevyzbrojily nově tvořenou samostatnou chorvatskou armádu výzbrojí a hlavně tanky z armády NDR. To asi o něčem vypovídá, chytrolíne.
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Stilet, 30.5.2011 17:07:25)
Odpovědět
To je svatá pravda. Stejně by jednala každá armáda i jiných státu. I ČsA. Ty mezinárodní soudy považují za nemravné. Jenže milí Kalousi, tá Jugoslávia byl také takový nesourodý slepenec. Pokud to nevíš, tak Rusko už dávnou touží ovládnout Balkán a má tam své zájmy a šikovně tam rozehrává partií svého pokeru. Když jsme kdys vojákovali, tak ani my jsme nebyli nijak šetrní k České přírodě i Slovenské. A každému člověku je nejmilejší vlastní život jak životy třebas i zdánlivích nepřátel. Za vojáky a jejích činy nesou zodpovědnost političtí činitelé a né vojácí.
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Kalous, 30.5.2011 17:18:22)
Odpovědět
Také Stilete souhlasím. Balkán byl vždy sud prachu, ale to Rusko zde díky Jelcinovi skoro vypadlo ze hry, Medvěděv je kromě toho chlastu Jelcinovi trochu podobný, Putin by to takhle nepustil. Von ani SSSR zase takový vliv na Titovu Jugoslávii neměl, dost se mu vzpírali - zato USA s Němci to tam nyní srovnali do latě.
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Mark, 30.5.2011 20:08:00)
Odpovědět
Divím se, že ve Vašem příspěvku chybí věta o zrůdných Češích, na které němli na SSmani.
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Stilet, 30.5.2011 22:21:14)
Odpovědět
Marku, proč bych se měl zmiňovat o zrůdných češích? Já jen tvrdím že češi nejsou žádné andělské bytosti, jak hlásají vlastenčící. Včera jste mě vytknul že čechy nenávidím. Nevím proč bych je měl nenávidět ani proč bych je měl milovat. Nevím proč by mě mělo milovat deset milionu čechu a zrovna tak nevím proč bych je měl milovat já. Marku, žijí už desetiletí mimo Čechy a s úžasem jsem zjišťoval že ti češi kteří nikdy nežili v Protektorátě ani v Soc. Čsl, byli daleko křivější jak ti kteří tam žili. Ctný Marku, češi dělají rozdíl meti čekými lidmi a mezi národem. Jsou vždy ochotni uznat, že češi jsou převážně křivácí, ale národ ten že je fajn. Jsem také přesvědčen že ten český národ je tak zpotvořený díky té stupidní vlatenecké propagandě, tedy těm pohádkám vtloukaným dítkám do hlavy v hodinách vlastivědy už od prvé učební hodiny ve škole. Vy jste napsal že učíte tu "vlastivědu", tak v tom jste zaručeně zběhlí. Marku, měl jsem co dělat také s jednou redakci "exilového " a jednou krajanským plátkem a prisámbohu že ti vydavetelé redaktoři a lidé kteří se tam scházeli, tak jsem poznal že to jsou lidé před kterými by si i Lucifer odplivnul. To jejích vlastnectví bylo jen pokrytectvím. Mnohokráte jsem psal, že vlastnneci mají usilovat o lepší budoucnost svých národu a né natírat historií pozlátkem a ji pulírovat jak i vy činíte. Ctný Marku, hovínko zůstane hovínkem i když ne tu hromádku kydnete kg pozlátka.
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Mark, 30.5.2011 22:32:24)
Odpovědět
Mohu vědět, kde natírám hostorii pozlátkem ? Tím, že jdu do pramenů, porovnávám zdroje a činím si vlastní závěry. Že nalézám spoustu českých lidí, kterých si mohu vážit, a ne jen zlodějě, tuneláře a zaslepené hlupáky ? Jistěže v našem národě jsou a upozorňuji na ně michodem i na této diskusi, ale proto nebudu celý národ vidím v černých barvách. Oni u Francouzů, Němců, Angličanů a mohl bych takto vypočítat půlku zeměkoule - zloději, vrazi, tuneláři a sobci nejsou ? V pořádku, mluvte o nich, ale neříkejte, že je to každý Čech. České pohraničí je plné zvrhlých německých sexuálních turistů, a také neříkám, že každý Němec je pedofil a zvrhlík. Prostě odmítám černobílé vidění světa, ale to mi tady malé české duše neodpustí. Přesto něbudu nikdy tvrdit, že celý český národ se skládá z malých duší, i kdyby mě tu častovali sportými nadávkami od ráan do večera. Nepochybně i na tento příspěvek nějaký "mentální gigant" zareaguje urážkami a zesměšňováním. A bude to Čech. No a co, narozdíl od Vás vím, že všichni takoví nejsou.
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Stilet, 30.5.2011 22:40:53)
Odpovědět
Marku, vy všechno chcete vidět očima českého vlastenčíka. A natírání českých hovínek pozlátkem je praxe v Čechách běžná. Vy vykládáte tu českou historií jako Lojzek Jiráskovic, největší prznitel české historie.
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Mark, 30.5.2011 22:56:11)
Odpovědět
Prosím Vás, vy jste byl na mé jediné přednášce, že si dovolujete něco takového tvrdit ?
Znáte jediný můj odborný článek nebo knihu ? Proč mi podsouváte své demagociké domněnky ?
Argmunety došly, musí nastoupit urážky a lži ?
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Mark, 30.5.2011 23:00:41)
Odpovědět
No neříkal jsem, že se ozve nějaký "mentální gigant" a bude reagovat zesměšňováním ?
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Zay, 31.5.2011 7:45:41)
Odpovědět
Soudruhu Kalousi, pletete si pojmy se svými dojmy. Jugoslávie ovládaná srbskými socialisty a nacionalisty těžko mohla přežít. Minimálně muselo odpadnout Slovinsko s Chorvatskem, které na Balkán nikdy nepatřily. Snad aspoň to víte??? Je zajímavé, když tedy hovoříte o švýcarském modelu, že ti vaši "milí" Srbové kantonální uspořádání Bosny a la Švýcarsko hned na počátku striktně odmítli.
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Zay, 31.5.2011 7:49:16)
Odpovědět
Ještě raději předem, než začnete zase něco vřískat a z něčeho mě obviňovat, chci napsat, že v Srbsku jsem byl, moc se mi tam líbilo a vůči Srbům rozhodně nejsem zaujatý. Ale nemám klapky na očích, abych nekriticky zbožňoval jakýkoliv národ. Nebýt především srbské agresivity a neústupnosti v roce 1990, zřejmě by neteklo v prostoru bývalé SFRJ tolik krve.
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Kalous, 31.5.2011 12:32:32)
Odpovědět
Sice odsuzuji zbytečné vraždění - ale třeba ve sporu albánští a bosenští muslimové versus Srbové jsem jako křesťan jednoznačně na straně Srbů! Srbové (a Rusové) udělali v historii hodně proto aby už dávno nebyla skoro celá Evropa muslimská (Osmanská) a z nás nebyli čeští, moravští, slezští Bosňáci (poturčení Srbové). Na rozdíl třeba od našich politických představitelů (vyjímky např. Klaus) a NATO, kteří podporují muslimy.
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(neon, 30.5.2011 12:23:02)
Odpovědět
To je to právě, proč nás to nezajímá. Hlavně to "nezájímá" sdělovací prostředky a novináře, proč asi, to je otázka pro inteligenta, ale ty jim asi nejseš!
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(vizír, 30.5.2011 12:41:35)
Odpovědět
Až vašim dětem nějaký kosovský albánec začne prodávat fet propašovaný do Evropy diplomatickou poštou tak vás to začne zajímat ,ale to bude už pozdě.
(ona totiž CIA potřebuje nejenom zemi kde se drogy pěstují,dejme tomu Afghanistán, aniž by to někdo narušoval, jako třeba Taliban který vymítil pěstování opia v r.2000, a dohlížet na to aby se jich vypěstovalo co nejvíce, ale potřebuje i bezpečné cesty jejich dopravy do Evropy, a diplomatická imunita poskytnutá i Schwarzenbergem kosovskému narkostánu jeho diplomatickým uznáním jakožto státu je pro tento účel naprosto ideální, i ten Schwarzenberg jistě dostane za odměnu pár promile ze zisku, ty mu apaltí i vaše děti vašimi penězi a posléze penězi za sexuální služby poskytované soukmenovcům pana Schwarzenberga)
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Kalous, 30.5.2011 12:52:03)
Odpovědět
Souhlas vizíre. Např. část nákupu zbraní pro kosovskou osvobozeneckou armádu UCK byla financována z obchodu s drogami. Kdysi se objevila i informace, že i některé operace CIA byly placeny z obchodů s drogami. To že v Afganistánu (80% světové výroby opia), v Kosovu (snaha i v čečně ap.) je možné vyrábět a volně obchodovat s drogami je možné jen díky shovívavosti "kontrolorů" zřejmě něco za něco.
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Stilet, 30.5.2011 14:30:35)
Odpovědět
A co vám vlastně je do Srbska a Kosova? Je to snad část území ČR? Na rozpoutání války o Kosovo se zasloužili i Srbové a né jen Škypetáří jak se Albáncum říkalo v devatenáctém století.Také vás draždí Bosenští muslímové? Víte jaký je rozdíl mezi Bosenskými muslími a Bosenskými pravoslavnými křesťany? Přesně ten samí jako je rozdíl mezi českými římskokatolíky a českými evangeliký. Část Bosenských Srbu přestoupilo z různých důvodu k musílímum, ale tím nepřestali být Srby. Vždy je možné rozpoutat válku narodnostními štvanicemi. A to se stalo také v té Jugoslávií a zneužilo se k rozpoutání války i náboženství. Nechte Velké Srbsko a Kosovo na sarosti Srbu a Albáncu. Není to věc česká.
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(vizír, 30.5.2011 15:16:07)
Odpovědět
No vám do toho očividně nic není,
a ani nesmí být jinak by vás vaši američtí sousedé mohli uvědoměle nabonzovat FBI jak je v USA dnes zvykem, přišel byste o zelenou kartu,a stěhoval byste se z černošského ghetta zpátky do chánova.
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Stilet, 30.5.2011 16:57:04)
Odpovědět
Hemeroide, vcucni se domu-do řitě a zmlkni.
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Mark, 30.5.2011 20:09:48)
Odpovědět
Vizíra nemusím, ale ani při našich nejostřejších střetech se k takovému projevu nesnížil. Styďte se, pane.
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Stilet, 30.5.2011 22:46:08)
Odpovědět
Marku, myslíte se že něčemu takovému čím je ten vizír je možno odpovídat slovy kláštěrních novicek?
Zařekl jsem se že s tím ubožákem nebudu už polemizovat a kdyby si o mě neotřel svůj nečístý jazyk, tak bych jeho vejžvyk přešel mlčením.
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(LUCIE POKORNÁ ,VOLIČKA ODS, 1.6.2011 0:18:54)
Odpovědět
stillet je obyčejný a sprostý kriminálník,je to plná nůše obyčejných s.r.a ček
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Kalous, 30.5.2011 16:38:13)
Odpovědět
A co je vám Američanům po Srbsku a Kosovu? Vždyť vytvoření ""svobodného mafiánského Kosova" jejíž ekonomiku a státní správu musíte sami s EU platit - je vaše dílo. Potřbovali jste tam mít velkou vojenskou základnu Bond Steel nebo jak se jí nadává, Kosovo je vhodné pro trasu naftovodu z Asie k Středozemnímu moři a má velké zásoby nerostného bohatství. Kosovští političtí představitelé - většinou zločinci a hromadní vrazi jsou pod vaší ochranou, jinak by dávno seděli v Haagu s Kradžičem či nyní Mladičem, takhle se jich nesmí nikdo ani dotknout (jak Talibánců, když zrovna bojovali proti Srbům a ne proti vám).
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Stilet, 30.5.2011 16:55:03)
Odpovědět
Kalous, měl by jsi pravdu,kdyby ani vy jste nestrkali nos do Kosova a Srbska. Když můžou češi, tak proč by nemohli Amíci? Dávám ti ovšem za pravdu, že by se USA nemělo do všeho plést a přestat dělat policajta světu. Radějí ať přenáchá ten dohled a policajtsví Čině. Ani Rusko by nebylo špatným policajtem alespoň pro ČR.
Zajimavé je, že v českém tisku pořád čtu jak češi kárají USA a udělují důtky, ale nesmírně některé rozčiluje, když se k témže věcem vysloví Amík. USA se vůbec nemělo plést ani do té I. svět. války. Vůbec nic Spojeným státum do té Europské záležitosti nebylo. Nevím proč USA se má starat o záležitosti Europy.
Kalous, to co potkalo Srby s Kosovem, to potkalo po I. svět. válce více Europských národu. Také několik milionu Maďaru musí žít ve státech, které nikdy neexistovaly a nikdo se na ně neohlíží. O mezinárodním právu radějí ani nemluvit.
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(vizír, 30.5.2011 17:04:03)
Odpovědět
USA , resp.její neamerická bankovní totalitární oligarchie z london city chce okupovat a vykrást celý svět(když se jí to v USA už podařilo a USA úspěšně bankrotuje), to proto se všude cpou jak švábi. Víme stilete z harlemu?
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Kalous, 30.5.2011 17:13:54)
Odpovědět
Dibré Stilete! Vždyť my jsme ten nos při událostech v Kosovua v Srbsku strkali je ve váš prospěch. Dali jsme prostor pro lety vašich bombarďáků na civilní cíle v Srbsku (Zeman to učinil se zjevnou radostí ač to rakušáci zakázali), dodali jsme své vojáky kam jste chtěli - v Srbské Krajině dělali útpočící chorvatské armádě vedené vašimi penzionovanými generály živé štíty, v Kosovu propagačně hlídali zbytek Srbů kteří nebyli vyhnáni v nějaké vesničce a údolíčku, aby je Albánci nepodřezali, stavěli jsme Kosovským Albáncům nové školy vedle vypálených křesťanských kostelů. Tak co by jsi ještě chtěl. A český oficielní tisk je na vaší straně, včetně tisku pravicového. Nějakou vaši kritiku uvidíš jen v nějakých podružných plátcích nebo zde. Výsledky 1. a 2. světové války kdy byli regulerně potrestáni iniciátoři války a poražení, moc dobře srovnání se Srbskem nesnese. To nebyla žádná válka - to bylo jen politikum za pomocí bomb shazovaných z 10 km výšky, které šlo vyřešit jinak, jen by to trvalo déle. Však vy si také nakonec s nějakými etniky užijete to co Srbové s Albánskými Kosovci, ono se to vrací.
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Kalous, 30.5.2011 17:31:49)
Odpovědět
Ještě Stilete k té účasti USA v 1. a 2. světové válce. Samozřejmě to byla velká pomoc Evropě - ale USA se také díky tomu stala postupně světovou velmocí jak vojenskou tak ekonomickou, dnes bez konkurence (zatím). Do těch válek se vám vůbec nechtělo, dokud vám nezačali německé ponorky potápět obchodní lodě. Dokonce někteří vaši politici razili teorii, že se v 2. svět. válce přidáte k tomu, kdo bude zjevně prohrávat a všichni budou vysílení - pak váš zisk bude největší. Vstup do války v Evropě jste maximálně protahovali, že bylo málem pozdě že by vyhráli Rusové i bez vás. Za pomoc Británii jste dostali skoro celou její koloniální říši. Takže jste nijak nepordělali. Bylo to hrdinství, pomoc ale i velký kšeft.
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Mark, 30.5.2011 20:13:18)
Odpovědět
Dojímá mě, že tento pán se do mě navážel, že prý si hraji, že všechno vím...Není většího znalce evrospkých dějin a všech tajů mezinárodní politiky nad Kalouse.
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(frantisek zajicek, 30.5.2011 21:21:58)
Odpovědět
Pane Mark,ja bych vas chtel vazne varovat pred kreaturou presentujici se nickem Kalous.Neni z tohoto sveta a jedna se o Dr.Jekkyl-Mr.Hyde.Po setmeni se transformuje do jineho rozmeru(vsimete si rozdilnych nazoru)a neni radno si s nim zahravat.Naproste nebezpeci hrozi za uplnku!!!Na zadnici nema napsano"At zije Klaus"jako vetsina zde diskutujicich,ale ma tam autogenem vytetovane tri sestky-cislo Satanovo!!!-The number of the beast and this number is SIX HUNDRED and SIXTY SIX!!!Zustante radeji v klidu,jak nas ucili,praci cest a rukam klid,FZ
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Mark, 30.5.2011 22:08:57)
Odpovědět
Už to nekuřte.
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Don Mega Maňanos, 1.6.2011 0:27:05)
Odpovědět
zajíček jako vždy nezklamal, stále blbej až na hřbetě......
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Stilet, 30.5.2011 22:35:25)
Odpovědět
Kalous, mě do toho netahej. Mě se nechtělo ani do té I. ani do té II. svět. války ze strany USA. Proč píšeš "vám" když jsem přišel na svět až před tou II. válkou? Nemám žádnou vinu na I. ani II. svět. válce. Vojákum je putna kdo válku začal dostanou befel a musí mašírovat. USA se nemělo vůbec plést do I. ani do II. svět. války. Vůbec nic Spojeným Státum nebylo do Europské války. Jenže jak to s odstartováním válek bylo, to se prostý lid nikdy nedozví ani po staletích. Čeští vlastenčíci jakým je i třebas kantor Marek všechno vidí jinak a studentum vtloukají do hlav vlastencké báchorky. I kantor Marek má v hlavě ucpané dráty tím českým vlastenčením. I když je to určitě dobrý člověk. Dokonce ho proto i chápu.
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Mark, 30.5.2011 22:52:34)
Odpovědět
Člověče, byl jste na jediné mé přednášce ? Co to demagogicky plácáte ? Že odmítám tvrzení, že všichni Češi jsou zlí lidé (protože Vás kdysi zavřeli... ) Co kdybych tady začal tvrdit, že jste byl zavřený za krádeže nebo za znásilnění a jen se vydáváte za oběť komunistů? Nebudu, jen Vám ukazuji, kam se dá tímto stylem dospět.
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Stilet, 31.5.2011 2:52:50)
Odpovědět
A kde Marku já tvrdím že všichni češí jsou zlí, mizerní? Tvrdím že jsou také zlí a mizerní jako lidé všude. Jistě že i Čechách se rodí a vyrůstají dobří lidé. Ale vlastenci jími nejsou. Proč třebas vy vlastenčící všechny ničemnosti podstrkujete Němcum, šlechtě atd a ty ničemnosti které zapřít nemůžete zapíráte přímo zuřivě?
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(nar.soc., 30.5.2011 16:43:52)
Odpovědět
Srbové mají pech, že nerozpoznávali dávno, vlastní bolševismus od srbského vlastenectví.
Právě tento kříženec vypjatého nacionalismu a balkánského bolševismu zplodil ovoce jugoslávských válek a všeobecného zbídačení.
Obdobně i v Albanii vyrostlo, ze stejných předpokladů stejné ovoce. Teror a zlodějna.
Pitomci v tom rozlišují nadržováním a trestáním. Budoucnost tam není rozhodně stabilní a touto politikou nikdy ani nebude.
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Kalous, 30.5.2011 17:24:33)
Odpovědět
Jak se liší nebo lišilo srbské vlastenectví třeba od chorvatského (extrem ustašovci, kteří jsou nyní zase národními hrdiny)? Já bych řekl nadsazeně, že ničím. Jen nyní tím že Srbové zůstali sami jak my v r. 1938 a na straně Chrorvatů a muslimů stála skoro celá Evropa včetně USA (jak za toho Mnichova).
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(týpek, 30.5.2011 17:43:12)
Odpovědět
Nedávno proběhl průzkum veř.mínění,kde bylo řečeno se tento "šašek"těší největší oblíbenosti u občanů, dokonce v oblíbenosti předběhl i VK!Proto se táži?.Nevím kde tento výzkum dělali jestli na Orlíku,v Becherovce nebo Chánově...?
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Kalous, 30.5.2011 18:28:41)
Odpovědět
Týpku, vzpoměňte na doby kdy byl nejoblíbenějším politikem Vladimír Dlouhý, Petra Buzková, Stanislav Gross, Miroslava Němcová, Bohumil Sobotka.. Největším Čechem historie byl zvolen po Karlu IV. (lucemburský Němec), Masarykovi (Moravák zkřížený se Slovákem) Václav Havel - tudíž skutečným největším Čechem historie je Václav Havel (Jan Hus, Jan Žižka, J.A. Komenský, B. Němcová terpve následují) . Radši abychom šli na film Odcházení.
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(frantisek zajicek, 30.5.2011 19:23:29)
Odpovědět
Nekdo nade mnou napsal,ze Srba v zivote nevidel...Pracuji v Nizozemi,pokud mame extremne moc prace,firma nabere bud nekoho pres agenturu a pokud se tyka nejake te odbornejsi prace i na zivnost.Tak nam casto vypomaha Srb usazeny uz asi 30 let v Nizozemi.VZDY se ke me hlasi,nosi mi ruzne srbske speciality jako nakladany syr a pod.Prosi me,abych na nej mluvil cesky!!!Hanba me liska za celou nasi vladni garnituru.Poradte,jak mu mam ku.r.va vysvetlit,ze jsme hodili pres palubu JEDINY narod(Slovaci nas nenavideli a dle pruzkumu je mame nejradsi...)ktery nam kdy byl,je a bude!!!pratelsky naklonen.Se.ru na to,jake byly narodnostni trenice na Balkane,se.ru na to,kdo byl v pravu a kdo ne,ale takovato PRASARNA se ku.r.va nedela.Pokud vladni sasci nerozumi historickym souvislostem tak at DRZI HUBU,je mi z toho vseho akorat tak na bliti,FZ
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(kap, 30.5.2011 21:01:58)
Odpovědět
... jeden z nejlepších komentářů. Z mé strany 100%ní souhlas.
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(felix.julec, 30.5.2011 21:55:12)
Odpovědět
ZAJDO a máme tady ještě jedno eso,které když čte na portálu,že Srbové jsou úplně jiní,než se nám předhazuje v mediích,a než si vybájil sám,tak vidí červeně.Má nick MARK.Je to "soukromý srbobijec".V každém Srbovi vidí válečného zločince.Já znám taky pár Srbů,ale nevšiml jsem si,že by měli zločinecké,nebo násilnické sklony,naopak docela upřímní a čestní lidé.
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Mark, 30.5.2011 22:05:47)
Odpovědět
Felic. julče, jste naprostý hlupák. Válečného zločince nevidím, neviděl jsem a vidět nebudu v každém Srbovi, pouze jsem odmítl vidět hrdinu v Radku Mladičovi. Vy jste vážně demagog a ubohý člověk. Inu malá česká závistivá duše. STÁHNĚTE MI ZE VČEREJŠÍ DISKUSE JEDINÝ PŘÍSPĚVEK, KDE NAPADÁM
SRBY JAKO NÁROD. NAOPAK JSEM TAKOVÉMU ZKRESLENÍ U DANA ODPOROVAL. JSTE VÁŽNĚ MALÝ A HLOUPÝ ČLOVĚK. Četla váš předchozí příspěvek Vaše vnučka. Co říká teď duševních pochodům svého dědečka ?
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(frantisek zajicek, 30.5.2011 22:13:44)
Odpovědět
Felix,kdyz jsem jezdil na zabavy jako mlady,casto se to tam servalo.Z toho ale tenkrat nikdo nedelal zadnou tragedii.Me nikdy nezajimalo,jestli to muj kamarad zacal,nebo ne,ja jsem za nim stal,mi kamaradi stali za mnou a nijak jinak to proste nebylo!!!Ja nemuzu porad pochopit moralku tohoto naroda,kdyz Slovakum lezeme nekam,certi me berou,kdyz v TV s nadsenim reklamuji Superstar a tito bratia nam zarazili vreckovy nozik VZDYCKY!!!do chrbta,kdyz se jim to hodilo.A to v popularite narodu beznadejne vedou!Na rozdil od toho Srby srovnavame s fasisty(Slovaci je mnohonasobne predcili!!!).Na druhe strane ten,kdo uznava Kosovo,MUSI NUTNE UZNAVAT MNICHOVSKY DIKTAT!!!!!FZ
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Stilet, 30.5.2011 22:59:23)
Odpovědět
Musím se Marka zastat i když samozřejmě o to nestojí. Ale fakt je, že vůbec nevidí v každém Srbovi válečného zločince, vrahovna a krvelačnou zrůdu. Srbové tak moc chtějí velké Srbsko a na jiné se nikdy neohlíželi, To je pravda. Horší je že totéž nechce vidět na české straně.
Prosím, kdo z vás zná ty Srby, že z ních tvrdošíjně chcete dělat andílky tak jako čeští vlatenčící z českých lidí?
Marek má pravdu, že zabíjet civilní osoby je zločiné, ale měl by také vzít na vědomí, že civilové pokud nechtějí být zabíjení, tak se nemají plést do válečných střetu. Třebas i jak Češi činili po 5.květnu 1945.
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(frantisek zajicek, 31.5.2011 0:55:43)
Odpovědět
Stilete,pletes pate pres devate.To,o cem mluvis,tady bylo minule.Ted je to o tom,ze nekdo nekomu zabral jeho historicke uzemi a o tom,kdo ma vubec moralni narok tuto prasarnu uznavat.Srbsko muze chtit Velke Srbsko jak chce,kdo kolik zabil civilistu je jina stranka veci,tady vznikl precedens,ze kdokoli muze zabrat uzemi komukoli POUZE z pozice sily!!!a najde se hromada hlupaku,kteri na to kyvaji hlavami jako nemocni osli,FZ
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Stilet, 31.5.2011 2:47:37)
Odpovědět
Co je to historické území? Je to snad vaše osobní území? Nevyřvává se náhodou něco o sebeurčení? Vaše úzémí, to je třebas tá zahrada kterou vlastníte. Co je to za řečí o historickém území? To co se kdy hodí? I při vzniku ČSR čeští vlastenci řvali cosi o historickém území ale právě když to historické území se stalo být argumentem nevhodným,tak vlastenčetí politici začali řvát, že to historické území je fůůůůjjj, ale správné území je přirozené. Proto hranice ČSR musí být podle historického území a jindy podle přirozeného území. Tak když je možná něco takového v případě ČSR, tak proč by nemohlo být možné v případech jiných. Když Kosověští Albánci nechtěli být současti Srbska, tak co je na tom protiprávního a co protilidkého? memají být státy pro občany? Nebo občané pro stát? Prostě vždy jak se to kdy hodí.
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Kalous, 31.5.2011 4:21:29)
Odpovědět
Stilete, ty to vidíš moc jednoduše. Takových případů které jsou i složitější než Kosovo je mnohem více a řešit je stejným stylem znamená další války. V tom Kosovu kdysi byla většina Srbů, Albánci se rychleji množili a dost jich tam nacpal Mussolini a nyní jsou Srbové vyhnáni (měli Albánce preventivně po válce vyhnat za kolaboraci s fašisty jak my Sudeťáky a měli pokoj). A na okraji k Srbsku i nyní zůstalo několik tisíc Srbů, kteří se chtějí připojit k Srbsku - a NESMÍ!!! Mezinárodní společenství jim to nedovolí a Albáncům to dovolilo! Vždyť to je do nebe volající svinstvo! Tkhle bychom mohli dopadnout někde s Romy, že by chtěli svoji republiku - ale zase by je neměl kdo živit. leda EU.
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(..........., 1.6.2011 0:42:59)
Odpovědět
No v USA je treba historicke uzemi Mexika
Kalifornie, Nove Mexiko,Nevada, Texas. A nevsiml jsem si, ze by se jej chtelo USA vzdat; spis naopak. Z Mexicanu se stali po anexi obcane
druheho radu. Pomerne na dost dlouho. A o indianskych kmenech radeji nemluvim.
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Kalous, 31.5.2011 4:25:40)
Odpovědět
FZ ještě že se zde objeví občas i člověk který má konkrétní zkušenosti, něco zažil a viděl. Lepší než opakovat kecy z oficielních papírů. Dík zajdo.
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Lojza z paseky, 30.5.2011 19:57:33)
Odpovědět
Těm pár jedincům, kteří pochybují o šlechetnosti srbského národa, a o zrůdnosti Albánců, sděluji následující:
Největším a pravděpodobně i jediným kamarádem našeho drahého presidenta, jenž nás uvrhl do područí brusele podpisem lisabonského paktu, jest Ranko Pecič, Srb. Takto dárce několikaset tisíc korun českých modrým ptákům. Pochopitelně ještě v době, kdy VK byl největším modrým ptákem. Zatímco ti zrádní mafiánští Albánci nevěnovali ODS ani šesták.
Uznejte, že když VK má Srby rád, musíme my také.
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Kolda Vl., 30.5.2011 21:31:38)
Odpovědět
Hosté IV.cenovky dopili pivo a pustili se do diskuse.Způsob vyjadřování a výrazy dokazují příslušnost k dobře známé spodině národa. Škoda.že se se soukmenovcen Panenkou nemohli zúčastnit teroru hitlerofvských SS - viz SREBRENICA!!
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Kolda Vl., 30.5.2011 21:32:27)
Odpovědět
Hosté IV.cenovky dopili pivo a pustili se do diskuse.Způsob vyjadřování a výrazy dokazují příslušnost k dobře známé spodině národa. Škoda.že se se soukmenovcen Panenkou nemohli zúčastnit teroru hitlerofvských SS - viz SREBRENICA!!
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Maro Skřipský, 30.5.2011 23:21:26)
Odpovědět
které SS na Balkáně myslíte. Třeba bosenskomuslimskou divizi SS Handschaar, která pomáhala Němcům bojovat proti Mihailovićovým četnikům a Titovým partyzánům ? Nebo albánskou SS Skanderbeg, kde sloužili i Albánci z Kosova ?
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Kalous, 31.5.2011 4:31:46)
Odpovědět
Nebo divizi SS Walenstein (Valdštejn), dříve bránila Prahu v r. 1945 před Rusy a nyní jako mechanizovaná divize Valdštejn je umístěna na Brněnsku (ale to je asi jen shoda názvů).
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Arkan, 30.5.2011 23:36:52)
Odpovědět
www.protiprudu.info/agresia_voci_srbsku.html
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Kalous, 31.5.2011 4:41:04)
Odpovědět
Na Slovensku by si Schwarzenberk ani neškrtl - nejenže by nezrestiuoval žádný majetek (podobně jak maďarští grofi) - ale i k zahraniční politice by si ani nečichl. Slovensko Kosovo neuznává a kde se objeví nějaký kosovský představitel, odmítají se Slováci této akce zúčastnit (naopak kníže byl první ministr zahraničí který v Kosovu osobně přál k odtržení od Srbska).
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(Procházka, 31.5.2011 11:57:05)
Odpovědět
...to se nedá odpustit
Re: Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem
(agim, 16.7.2011 17:02:39)
Odpovědět
česka vlada vy co dela neni vlada zbabelcu uznat kosovu jako stat bylo spravne zastavit nasili a krve proliti neni jdno duche to dokazali jen americane ,srbove by meli uznat kosovu taky a zit dal oni vedeli ze valku prohrali atd jen pripominam ze v kosovu se prisne tresta obchod z drogami a veznice jsou přeplnene tres je minimelne10 na tvrdo .uznat kosovu za stat je respektovani lidskou dustonjnost a profesionalni postup demokraticki zemich na priklad cr.agim