reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
EU Book shop
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Poslanci ODS vyhrožováno likvidací. Zkritizoval odbory a extremistický ProAlt za rozdmýchávání agresivity

Autor: Lukáš Petřík | Publikováno: 22.5.2011 | Rubrika: Politika
Ilustrace

 

22.5.2011 11:51 - Poslanec Michal Doktor se domnívá, že projevy, které v sobotu zazněly na odborářské demonstraci, můžou vést k vzestupu levicového i pravicového extremismu ve společnosti a nárůstu agresivity. ParlamentímListům.cz prozradil, že sám, poté co tyto projevy zkritizoval, dostal výhružky likvidací. „Já už teď mám v poště dvě pohrůžky likvidací,“ řekl redakci Doktor.

Poslanec Michal Doktor se totiž pozastavil nad výroky šéfa odborů Jaroslava Zavadila o tom, že tyto demonstrace mají smysl, jelikož „zanáší hněv do lidí". Zkritizoval rovněž projev Terezy Stöckelové s hnutí ProAlt, která vyzvala odboráře k vypovězení poslušnosti vládě. „To jsou fašizující výroky. Buď máme zákony, které platí za jakékoli vlády, nebo necháme volat ulici," řekl Doktor.

Stöckelová ve svém projevu totiž volala po vládě ulice. „Červen bude pro osud této vlády a jejích záměrů klíčový. Musíme proto být tam, kde se rozhoduje. V parlamentu, ve vládě, na ministerstvech. Pokud nás nepustí dovnitř, musíme narušovat atmosféru jednání z ulice. Nebojme se aktivně zapojit do protestů organizovaných odbory včetně generální stávky. Tváří v tvář brutálnímu postupu vlády při prosazování škodlivých zákonů jsou takové formy protestu zcela oprávněné," hřímala Stöckelová z extrémně levicové organizace PRoAlt.

více: Kdo to jde proti antiKocábovi? Také levicoví extremisté

Extrémní levici by mělo měřit stejně jako extrémní pravici

„Ptal jsem se ve studiu pana kolegy Zaorálka, který obdivoval formát demonstrace a lebedil si v těch slovech, které zaznívaly, zda bude volat ulic, nebo platí zákony České republiky. Kdyby podobné věty, které tam zazněly, řekl černooděnec s červenou páskou, ultrapravičák, tak by z toho byl obrovský celospolečenský problém, ale tady shledávám, že najednou odborářům nebo extrémní levici je něco takového tolerováno nebo dokonce paní profesorka Dvořáková říká, že to je obvyklé, že takto mluví levice v celé Evropě. To jsou trendy nebezpečné, jak ze strany levicového, tak i pravicového extremismu a oba tyto směry by se měly poměřovat stejně," řekl ParlamentnímListům.cz Doktor.

Peklo Nečasovy vlády: 40 tisíc odborářů a jejich řečníci
Vše k demonstraci odborů

„Měl jsem potřebu na to upozornit, protože ty jasně formulované věty popouzející a vyvolávající nesnášenlivost mezi lidmi, tam prostě slyšitelné byly. Ať už to bylo ve větě pana Zavadila  ´a zaneste hněv mezi lidi´, anebo výzva k vypovězení neposlušnosti vládě. Podobné projevy považuji za obrovské společenské riziko, které bude posilovat agresivní trendy ve společnosti a obávám se fašizace a vzrůstu napětí ve společnosti. Budou-li povoleny projevy extrémní levice, objeví se znovu extrémní pravice a začne plnit ulici, opravdu se toho bojím," dodal Doktor.  

Projevy povzbuzují nenávist, agrasivitu a násilí

Doktor se domnívá, že tyto odborářské protesty jsou jenom jedním z kamínků mozaiky odborářského nátlaku. Například v době protestů odborů ve zdravotnictví byl z jejich strany podle něho vytvářen brutální nátlak.

Podle něho odbory a extrémní levici šíří nenávist a vzbuzují agresivitu ve společnosti, což je vidět kromě jiného i v diskusích na webech, kde se lidé agresivně osočují a vyhrožují si fyzického násilí. „Jenom kvůli odlišnosti svých názorů si lidé vyhrožují násilím, útoky, fyzickou likvidací, urážejí se, častují se výrazy, kterými Kristýna Kočí častovala ve známé nahrávce někoho jiného. To já považuji za naprosto nepřijatelné a varující," dodal Doktor.

Doktor řekl, že poctivě pozoroval a sledoval ze záběrů strukturu demonstrantů a byli to podle něho uvážliví lidé. „Byli to uvážliví lidé vyššího věkového průměru. Ve chvíli ale kdy do takových tendencí a do takové energie nastoupí vysílený vzorek, sociální, výkonný, projektový, tak se takové akce mohou snad zvrhnou v útok na majetek, zdraví a životy," obává se Doktor.

Autor: Lukáš Petřík

www.parlamentnilisty.cz

reklama
2137 čtenářů | 22 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Poslanci ODS vyhrožováno likvidací. Zkritizoval odbory a extremistický ProAlt za rozdmýchávání agresivity
(Jarda Z, 22.5.2011 12:56:53)
Odpovědět
Chystané reformy přinesou většině obyvatel jenom zhoršení životní úrovně a mnohde doslova bídu, tak čemu se kdo diví, jestliže vzrůstá extrémizmus. Kromě toho, dnes je za extrémistu označen každý, kdo má jen trochu odlišný názor od toho jediného a správného názoru. Chystané reformy představují jeden veliký extrém, kde se má skupina vyvolených extrémně napakovat, zatím co většina ostatních to má zaplatit a eztrémně zchudnout. S extrémizmem začala vláda a jsem pro jednu extrémní defenestraci. To je jediné, co na ty svině platí. Též se stávám extrémistou
Re: Poslanci ODS vyhrožováno likvidací. Zkritizoval odbory a extremistický ProAlt za rozdmýchávání agresivity
(Bodlák, 22.5.2011 15:40:07)
Odpovědět
Nejextrémnější strana se brání proti oprávněně protestujícím postiženým dehonestujícími praktikami právě jejích nejextrémnějších protagonistů a spoluvinníků výkřiky frustrace a nemohoucnosti postižených vše platících právě k rukám trýznitelů,to vše ve světě nazývají genocidou,jedno či Fidelem, Kadáfím,Klause či nečasem.
Re: Poslanci ODS vyhrožováno likvidací. Zkritizoval odbory a extremistický ProAlt za rozdmýchávání agresivity
(B.B., 22.5.2011 16:16:43)
Odpovědět
Jejich pravicový superguru, jmenovitě "Václav Krade Pero Klaus" trpí podle odborníků poruchou osobnosti - více na foru astrologa Baudyše.

www.astrolab.cz/ukaz_odpovedi.php?cd=1092
Re: Poslanci ODS vyhrožováno likvidací. Zkritizoval odbory a extremistický ProAlt za rozdmýchávání agresivity
(havlík, 22.5.2011 22:30:53)
Odpovědět
Že jsi mimo téma, ale ty musíš být mimo kompletně.
To B.B. má naznačovat "BLBEC"?
Re: Poslanci ODS vyhrožováno likvidací. Zkritizoval odbory a extremistický ProAlt za rozdmýchávání agresivity
(puk, 23.5.2011 7:34:58)
Odpovědět
Ne, omyl, Havlíku. To znamená blb!!!
Re: Poslanci ODS vyhrožováno likvidací. Zkritizoval odbory a extremistický ProAlt za rozdmýchávání agresivity
(Kalous, 22.5.2011 14:21:10)
Odpovědět
Nejspíše si ty výhružné dopisy posílá Dochtor sám nebo někdo z ODS. Také jsem znal jednoho který si po listopadu 89 posílal lístky s šibenicí, aby se tím mohl chlubit a posunout svou politickou karieru.
Re: Poslanci ODS vyhrožováno likvidací. Zkritizoval odbory a extremistický ProAlt za rozdmýchávání agresivity
(template, 22.5.2011 14:30:29)
Odpovědět
Pane Petříku a pane Doktore, jděte už jednou provždy do háje s "pravicovým extremismem". Krajní pravice jsou podle mě u nás lidé z Mises.cz a ti nikomu žádné výhrůžky jistě neposílají. Těžkooděnci s červenými páskami jsou socialisté, tedy levice jako hrom.
Re: Poslanci ODS vyhrožováno likvidací. Zkritizoval odbory a extremistický ProAlt za rozdmýchávání agresivity
(B.B., 22.5.2011 16:14:38)
Odpovědět
Jejich supraguru trpí poruchou osobnosti.
www.halik.cz/rozhovory/tyden_210311.php
Re: Poslanci ODS vyhrožováno likvidací. Zkritizoval odbory a extremistický ProAlt za rozdmýchávání agresivity
(puk, 23.5.2011 7:43:01)
Odpovědět
B.B.,poruchou a ne malou, jak figura ukazuje, trpíš především ty. Chtělo by to s tím něco dělat, nebo zblbneš docela. Vem to jako otcovskou radu, nic ve zlém, ale kreténů je kolem nás čím dál víc, tak ať nepatříš brzy mezi ně!!
Re: Poslanci ODS vyhrožováno likvidací. Zkritizoval odbory a extremistický ProAlt za rozdmýchávání agresivity
(Medikolog, 22.5.2011 15:40:43)
Odpovědět
Michale Doktore, ta ulice vás vykroužkovala ze 7. příčky na první.. zeptáte se DNES na názory vašich voličů?

Že jste neargumentoval zákony a ulicí v roce 1989.. nebo jste tehdy hájil škodlivé stranu a vládu jako je (v jiném maskáči:) hájíte teď? Tehdy jste byl ještě součástí té ulice..
Re: Poslanci ODS vyhrožováno likvidací. Zkritizoval odbory a extremistický ProAlt za rozdmýchávání agresivity
(Kudrna, 22.5.2011 15:53:17)
Odpovědět
Tak je to vždy,když argumentům schází vyváženost.P.Doktor má tu vlastnost,dlouhodobě vypozorovanou,že si nepřipustí,ani v nejhorší situaci,že se může také mýlit.Inu,to jsou ti "neomylní",kteří přes křoví nevidí ten marasmus,který jako poslanec pomáhá této krutovládě prosazovat.A jednat s opozicí,nebo s odbory,natož s občany,je pro tuto pakáž jen zdržováním.A proto jimi opovrhuje.Co z toho vyplývá?Pachuť a nechuť od lidí,kteří postupně ztrácí iluze k této současné vládě ,které ještě nedávno svou volbou umožnili řídit tuto zemi.
Re: Poslanci ODS vyhrožováno likvidací. Zkritizoval odbory a extremistický ProAlt za rozdmýchávání agresivity
(frantisek zajicek, 22.5.2011 16:10:34)
Odpovědět
Kdyz se konecne jednou dostala k moci vlada se silnym mandatem a ochotou delat nepopularni kroky reforem,ktere tato zeme NUTNE potrebuje,uz by ji chteli vsichni kamenovat,defenestrovat a jine podobne nesmysly.To jste nekteri opravdu tak tupi a verite levici a odborum,ze maji na vsechno recept?Levice jenom ume vyuziva nespokojenosti lidi.Jeste zadna reforma nespatrila svetlo sveta a uz tu nekteri hlupaci hlasaji,jak z nas budou zebraci.Ano,to z nas budou,pokud levice vyhraje pristi volby.Dale je nejvic slyset duchodce,kterych se duchodova reforma ABSOLUTNE NETYKA!!!Procestoval jsem pracovne dost statu,abych mohl porovnavat uroven ruznych sluzeb,duchodu,lekarske pece.My bychom radi vsechny vyhody kapitalismu,ale nic pro to neudelat.Jak mi nekdo vysvetli,ze po 22 letech padu socialismu existuji v mnoha podnicich premie?Co je to za paskvil a komunisticky prezitek?To nikde neni,ani v Rusku jsem zadne premie nemel!!!Mam penize na hodinu,ZADNE rezijni jizdenky,ZADNE stravenky,zadne jine vyhody!!!Jak je mozne,ze Ceske drahy v miliardovych dluzich si davaji 13.a 14.platy,vyhody pro rodine prislusniky???Kde to ku.r.va jsme???A kdyz se na to sahne-to je kvikotu jako kdyby prase zabijeli.Bezte uz do pr.de.le s tim ceskym hybridem kapitalismu se socialistickou tvari.Jak to ma vypadat,kdyz u koryt jsou byvale kadry?Jenom lituji ty mlade,kterych se to opravdu tyka a kterym zanechame poradne zadluzeny stat.Co kdyz oni jednou budou chtit defenestrovat nas???FZ
Re: Poslanci ODS vyhrožováno likvidací. Zkritizoval odbory a extremistický ProAlt za rozdmýchávání agresivity
(marko, 22.5.2011 19:04:55)
Odpovědět
Výborně! Konečně normální, rozumný člověk.
Srdečně Vás zdravím, pane Františku Zajíčku,díky.
Re: Poslanci ODS vyhrožováno likvidací. Zkritizoval odbory a extremistický ProAlt za rozdmýchávání agresivity
(tazzz, 22.5.2011 21:01:35)
Odpovědět
Leckdy máte pravdu, ale tady jste se docela slušně spletl.Pominu-li "silný" mandát vlády, která je složená ze stran, které se tváří pravicově, ale hlavním šéfem je bývalý svazácký praporečník a těm šmejdům vůbec nejde o to, aby stát nějak ušetřil, pak mi hlavně uniká vaše teorie ohledně odměňování pracovníků.Nebudu brát do zřetele státní sektor, kde s vámi souhlasím a např. odměny vysokých policejních úředníků je do nebe volající arogance, ale meznám jinou možnost motivace pracovníků, než odpovídající finanční ohodnocení.Čert vem politiku, ale lidi vždy dělali a budou dělat pro peníze a v hodinová mzda rozhodně nijak motivující není.
Re: Poslanci ODS vyhrožováno likvidací. Zkritizoval odbory a extremistický ProAlt za rozdmýchávání agresivity
(frantisek zajicek, 22.5.2011 21:53:53)
Odpovědět
Nebudu omilat donekonecna omilane pravo-leve,levo-prave nazory,ci smerovani te ktere strany.Ja konstatuji fakt,ze se nekdo do potrebnych a silne nepopularnich reforem pustil.A CSSD to bohuzel neni a nikdy nebyla...Ale k tomu odmenovani.Samozrejme,ze nejlepsi je ukolova mzda.Ale tady bychom museli stejne zdatni delat ten samy pracovni ukon.Slabsi by na tom byli hur,zvyhodneny by byl zase ten,co by vykonaval jednodussi(psychicky ci fyzicky)pracovni ukon.Ja jsem pouzil konkretne svuj pripad odmenovani.Jsem placen v hodinovce,ale na kazdou proceduru mam jiny bon,ten naskenuji na zacatku prace do pocitace a zrovna tak konec.Casy se prubezne vyhodnocuji,kdyz to sem tam presvihnete,nikdo Vam hlavu neutrhne,nesmi to byt nejak moc.To uz bych se musel zodpovidat,proc k tomu doslo.Ale co me dojima jsou udajne premie.Vy to mozna chapete jako zpusob odmenovani,ja v tom vidim bic na delnika.Nekdo je dostane,jiny ne,nekomu se krati...neni v tom ani spetka objektivnosti,da se to velmi jednoduse zneuzit.A vyse mnou zminene rezijky(i pro clena rodiny!!!)stravenky,vysluzky(proboha za co?)smrdi silne komunismem,v tom mi date urcite za pravdu,FZ
Re: Poslanci ODS vyhrožováno likvidací. Zkritizoval odbory a extremistický ProAlt za rozdmýchávání agresivity
(Barton, 22.5.2011 22:16:52)
Odpovědět
Pane Zajíčku, myslím, že nazývat pouhé zdažování, zvyšování daní, různých poplatků, reformami, je trochu zcestné. Denně sleduji sdělovací média a naprostá většina skutečných odborníků říká, tudy cesta nevede. Nejsou to reformy, jsou to jen politické a osobní cíle jednotlivých ministrů, kteří si budou své hájit zuby nehty, dokud nejsou argumenty přitlačeni ke zdi. Pak najednou jako mávnutím kouzelného proutku vytáhnou obratem z kabaretního klobouku jiná čísla, jiné zdůvodnění, jiné výmluvy. V podstatě princip, nemohuli škodit hodně, tak alespoň málo. Nechápou, že protestující lidé, jsou v mnoha případech (viz propady volebních preferencí)jejich voliči. Váš názor, týkající se odměn nad rámec mzdy - když na to firma má, ať si klidně své zaměstnace pozlatí (asi ví proč to dělají). Do toho samozřejmě nepatří neprosperující státem vlastněné či dotované podniky (spadá do toho např. i onen rozporuplný ČEZ, kterému stát umoźnil neskutečné zisky na úkor řádových občanů). Ale to už je o něčem jiném
Re: Poslanci ODS vyhrožováno likvidací. Zkritizoval odbory a extremistický ProAlt za rozdmýchávání agresivity
(Stallker, 23.5.2011 20:43:29)
Odpovědět
Tak tentokrát s Vámi, pane Zajíčku, naprosto souhlasím...
Re: Klaus, novpodobý supraguru pravice, prý trpí duševní poruchou, tvrdí odborníci
(Big Boss, 22.5.2011 16:13:37)
Odpovědět
Vy se tady opíráte o V.Havla, ale ten váš "Václav Krade Pero Klausů prý trpí poruchou osobnosti, míní odborníci. Debata probíhá na webu astrologa Baudyše.
www.astrolab.cz/ukaz_odpovedi.php?cd=1092

Rád bych ocitoval S.Hubálka, předního soudního znalce z oboru psychologie (jeho slova z článku V.Havel kontra V.Klaus viz. MFDNES):
„V důsledku nadměrné sebelásky a pocitu vlastní výjimečnosti je Klausovo myšlení emočně pokroucené. Je tak nesebekritický, že je neschopný respektu k názorům druhých, je neschopný sebereflexe, nadhledu a negativisticky autoritativně útočí na vše, co považuje za ohrožení své jedinečnosti.“
Více zde:
www.halik.cz/rozhovory/tyden_210311.php
Re: Klaus, novpodobý supraguru pravice, prý trpí duševní poruchou, tvrdí odborníci
(havlík, 22.5.2011 22:33:44)
Odpovědět
Big Boss??
No, velkej to jo, ale ču*ák se překládá jinak
Re: Klaus, novpodobý supraguru pravice, prý trpí duševní poruchou, tvrdí odborníci
(C4, 22.5.2011 23:08:05)
Odpovědět
Jen tak na okraj, to musí být sešlost magorů co se schází na vebu bláznivého astrologa, který se proslavil jedině tím, že si nalitej prostřelil letadlo ve kterém seděl. Píše ze záhrobí nebo jenom pořádáte seance?
Re: Klaus, novpodobý supraguru pravice, prý trpí duševní poruchou, tvrdí odborníci
(andrea, 21.4.2012 23:15:08)
Odpovědět
Klause rozhodně bránit nehodlám, ale nechtěl by pan Hubálek také vyšetřit pátera Halíka, abychom
věděli na co si dávat pozor. Firlinger taky strkal nos do politiky jako Halík a jak dopadl.
Re: Poslanci ODS vyhrožováno likvidací. Zkritizoval odbory a extremistický ProAlt za rozdmýchávání agresivity
(Grospin, 22.5.2011 17:55:43)
Odpovědět
Re:Zajíček....je zajímavé a také dojemné,jak někteří /a vy k nim p.Zajíček patříte/si nevidí ani na špičku nosu.Reformy se dají určitě dělat i rozumně,což se evidentně neděje.A svalovat hlavní vinu na levicové vlády i do budoucna,je velice snadné.Rozkradená země si totiž vyžaduje takové reformisty,kteří nemyslí ani příliš doprava,ale ani příliš nalevo.A takové mudrlanty,jací se objevili ve vedení země v současné době,již nestojí většina občanů této republiky.