reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Jak by měla vypadat úspěšná pravice? Charismatický lídr a nacionalismus, míní myslitel

Autor: Lukáš Petřík | Publikováno: 2.6.2011 | Rubrika: Rozhovory
Ilustrace

Zažil stávky a rozvrat. Toto radí proti odborům a ČSSD

21.5.2011 19:43 - Pravicový myslitel, politolog, vydavatel a komentátor Alexander Tomský v rozhovoru pro ParlamentníListy.cz řekl, jak vidí budoucnost pravice v České republice. Ne zrovna v dobrém světle. Aby byla schopna vyhrát příští volby, musí buď dostat příležitost v podobě výrazné krize, kterou způsobila třeba levice ve Velké Británii na konci 70. let, nebo najít charismatickou osobnost. Ovšem ne Václava Klause.

Podle posledního průzkumu STEM by ČSSD s KSČM by dle volebního modelu STEM mohly v Poslanecké sněmovně obsadit společně 126 křesel a bez problémů tak dosáhnout ústavní většiny 120 hlasů.

Dvě třetiny lidí pod průměrem

Alexander Tomský myslí, že problém pravice v Česku, ale i v celé Evropě je, že v čisté podobě vlastně nemůže existovat. Podle něho existuje princip, že zhruba dvě třetiny lidí ve všech zemích mají podprůměrný příjem a to nahrává socialistům. Vítězství pravice jsou pak mnohdy spíše souhrou jistých okolností.

K tématu také: Pravicový filozof o vládě: Slaboch Nečas, hloupý účetní Kalousek

„Jestliže se sociální demokracii podařilo většinu obyvatel přesvědčit, že základní funkcí státu je sociální stát, tak by levice měla vyhrávat vždy. Není tomu ale tak vždy, protože pravici se může za určitých okolností podařit tuto dvou třetinovou většinu levice zvrátit. Těch možností je mnoho. Například, že pravice opírá o jistou dávku patriotismu či umírněného nacionalismu, že se opírá o tradičně smýšlející lidi, kteří aniž by byli příliš bohatí, nemohou levici volit z morálních pohnutek. To jsou třeba antikomunisté či konzervativní věřící a lidi uznávající tradiční hodnoty," řekl ParlamentnímListům.cz Tomský.

Velká krize. Británie a Řecko

Pravice podle něho může bodovat především v době hluboké krize, která může rozvrátit stát. Proto podle Tomského uspěla Margaret Thatcherová na konci sedmdesátých let, kdy labouristé a odbory naprosto rozvrátily hospodářství Británie. Thatcherová a Ronald Reagan se dostali k moci, když už bylo za pět minut dvanáct. Podobný efekt, i když přeneseně u nás zafungoval v tom smyslu, že se čeští občané obávali, že by Česko pod vládou ČSSD mohlo dopadnout stejně jako Řecko.

„Znárodňovalo se, devalvovalo se, odbory si dělaly, co chtěly a lidé si začali uvědomovat, že tudy cesta nevede, protože to dosáhlo strašlivých rozměrů, proto mohla Thatcherová nastoupit a postavit Británii na nohy, která začala prosperovat. Odbory třeba tehdy zařídily, že když se rozvážely knihy, musel být jeden šofér, který mohl pouze řídit a jeden člověk, co ty knihy vyndával," vyprávěl Tomský.

Sledovali jsme protest českých odborů

„Nebo na dálnici, když píchnul kamion, tak řidič musel čekat na opraváře a nemohl si kolo opravit sám a hodiny blokoval dálnici. Naprostý socialismus. Já jsem jeden čas, než jsem začal podnikat ve vydávání knih, tak jsem koulel sudy ve firmě, která vyrábí gin. Měli jsme nějaké normy a já jsem byl nějaký pilný a zavolal si mě předák odborů a říká: ´zpomal hochu, zpomal, nebo budeš mít problémy ," dodal Tomský.

Ne pouze ekonomika. I patriotismus a charismatická osobnost

Ale lidi podle něho nelze přesvědčit jen s čistě ekonomickým programem. „Tahle vláda, o které jen s velkou výhradou můžeme říci, že je pravicová, získala hlasy voličů jen díky krachu Řecka a strachu lidí, kdy se občané kvůli našemu státnímu dluhu báli, že se řítíme do propasti a dopadneme stejně jako Řecko. Na tom se ale nedá stavit věčně.  

„Bohužel projekt trojkoalice se ukázal především díky manažerskému podnikatelskému řízení Věcí veřejných jako naprosto korupční. ODS je také zkorumpovaná skrz na skrz a zřejmě se to nedá snadno vyčistit," míní Tomský.

k tématu také: Pravicový profesor o vládě: Zkorumpovaná ODS, levičák Kalousek

Lidé podle Tomského již nemají alternativu a musela by vzniknout nová pravicová strana nebo se ukázat nová pravicová charismatická osobnost. „Také by se pravice měla opírat o patriotismus či rozumný neútočný nacionalismus, obhajobu národních zájmů, odporu k multikulturalismu a neřízené imigraci, podpora práva a pořádku, ale stejně jako její program nemůže být postaven pouze na ekonomických věcech, neměl by se na druhou stranu opírat ani pouze o národovectví," myslí si Tomský.

Reaganovi demokraté, pravicoví dělnici

Podle něho by pravice měla oslovit takové lidi, kterým se říkalo Reaganovi demokraté, tedy lidé ekonomicky spíše doleva, ale hodnotově vlastenecké s odporem vůči nemarxistickým výmyslům feministek, multikulturalistů a podobně.  

„Pravice, aby měla šanci, potřebuje také silnou charismatickou osobnost, která je konzervativní, tak jak to odpovídá konzervatismu té oné země. Musí rezonovat s češstvím. Jiný je konzervatismus polský, jiný český. Ta osobnost by měla umět formulovat patriotismus neextremisticky, aby zuřiví antinacionalisté, kteří nám hlásají, že máme milovat celé lidstvo, ale ne své sousedy, spoluobčany a svou vlast, aby byli v defenzivě. Pravice nesmí mít pouze jednu ideu, ne tedy pouze fiskální zodpovědnost, nebo jen nízké daně, nebo jen odpor k přistěhovalectví. To musí být celý balík a systém," říká Tomský.

„Chce to do jisté míry populistu, ale inteligentního a šikovného. Třeba i vtipného, jako byl Reagan. Nesmí to být ale strana jednoho muže. Strana nemůže být založena ale jen na jednom bodu programu, s tím může uspět jen v jedněch volbách," pokračuje Tomský.

Tomský zatím lídra nevidí

Tomský dále myslí, že by pravice měla hrát na zdravý rozum, který je určitým způsobem ve všech lidech.  To se týče různých výmyslů nové levice, jako je třeba zákaz pohlavku dítěti, fotovoltaika či pozitivní diskriminace. Děti mají poslouchat rodiče a učitele.

Tomský zatím ale žádnou pravicovou osobnost, která by českou pravici vzchopila, nevidí. Nemůže to být podle něho ani prezident Václav Klaus. Uznává, že mu řada lidí dává poprávu za pravdu s eurem, multikulturalismem, Evropskou unií, na druhou stranu mnoha lidem, a to i z pravice prý vadí jeho jistá arogance a namyšlenost.

„Má pravdu, že Evropská unie jenom škodí, ale je těžké je to tady lidem vysvětlit. Oni řeknou: ´jsme malí, oni se nám pomstí, když odejdeme, vláda je zkorumpovaná, ať nám radši vládnou  radši z Bruselu´. Díky médiím ale lidé bohužel nevědí, že Brusel je ještě více zkorumpovaný než naše vláda.  Žádného konzervativního  lídra zatím nevidím, ale může vyrůst, třeba nakonec i v ODS," uzavřel Tomský.

Autor: Lukáš Petřík

www.parlamentnilisty.cz

reklama
1972 čtenářů | 33 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Jak by měla vypadat úspěšná pravice? Charismatický lídr a nacionalismus, míní myslitel
(ioan. j, 2.6.2011 1:34:41)
Odpovědět
Šulíne ty ztopořená děvko, narvu ti péro do kaďáku!
Re: Jak by měla vypadat úspěšná pravice? Charismatický lídr a nacionalismus, míní myslitel
(Petros, 2.6.2011 9:56:26)
Odpovědět
Vynikající, vysoce přínosný a podnětný příspěvek k diskusi o pravici! P.S.: Proč vás autor tak naštval?
Re: Jak by měla vypadat úspěšná pravice? Charismatický lídr a nacionalismus, míní myslitel
(vizír, 2.6.2011 1:54:31)
Odpovědět
A hlavně musí podlézat Izraeli a sionistům jako to dělá Wilders z kibucu, musí to být tnějaký naklonovaný Vondra nebo Joch.
Takže ve finále vlastně žádné české zájmy hájit nebude. Ve skutečnosti první předpoklad hájení českých zájmů je naopak vymezit se proti eurofašismu a sionismu (a tudíž i onomu multikulti i dalším zhůvěřilostem šířeným zde sionistickými havlisty) tj především ve finále především proti nesvaté trojici sionistických globalistických bank FED/ECB/BIS.
Re: Jak by měla vypadat úspěšná pravice? Charismatický lídr a nacionalismus, míní myslitel
(Brabec, 2.6.2011 6:18:44)
Odpovědět
Mnoho zajímavého, opravdu mnoho !
Re: Jak by měla vypadat úspěšná pravice? Charismatický lídr a nacionalismus, míní myslitel
(Zay, 2.6.2011 7:45:55)
Odpovědět
Pan Tomský zapomněl dodat, že Klaus je kromě jiného liberál, etatista, silně zkorumpovaný, rusofilní a hlavně spoluzakladatel současného marasmu v Čechách. Konzervativcem je jenom kvůli tomu, že se za něj prohlásil, ale "skutek utek".
Re: Jak by měla vypadat úspěšná pravice? Charismatický lídr a nacionalismus, míní myslitel
(Kalous, 2.6.2011 9:26:39)
Odpovědět
Co má společného rusofilství s pravicí? Pan Klaus odpřednáší např.mnohem více přednášek a absolvuje více návštěv v USA než v Moskvě. S Ruskem se pravičák nebaví? a odkud bere třeba Merkelová plyn, naftu včetně nás? Rusko není kapitalistický stát? Nechcete navrhnout Zay přerušit veškeré styky s Ruskem? Nebo mu vyhlásit válu? Premier Karel Kramář byl velký rusofil (i za manželku měl Rusku) - a přesto byl vzorem pro Topolánka, vytvořil i Kramářovy medaile za zásluhy o vlast (přednostně je obdrželi Mašíni)
Re: Jak by měla vypadat úspěšná pravice? Charismatický lídr a nacionalismus, míní myslitel
(Zay, 3.6.2011 11:29:43)
Odpovědět
Plácání mimo mísu :-) Nejde o přerušení styků ani o vyhlašování války. Jde o ostražitost a o to nelézt Rusům (taktéž Američanům) do řitního otvoru, což soudruh prezident předvedl několikrát na výbornou. Ruský imperialismus není mrtvý a zatím nikdy v dějinách neukázal nic dobrého.
Re: Jak by měla vypadat úspěšná pravice? Charismatický lídr a nacionalismus, míní myslitel
(vizír, 3.6.2011 11:55:20)
Odpovědět
Zay si za posledních 10 let nevšiml jiné hrozby něž "ruského imperialismu"
... a skutečně , Rusko řádí posledních 10 let ve světě jako černá ruka
.. ne ,počkat malý omyl, oni vlastně řádí ve světě jako černá ruka sionisté a jimi skrze sionistické neocons ovládané USA, ale to je podle sio-vepříka zay vpořádku - ale co, kdo chce kam pomozme mu tam , to říkala už baba Jaga
Re: Jak by měla vypadat úspěšná pravice? Charismatický lídr a nacionalismus, míní myslitel
(děd, 2.6.2011 9:43:30)
Odpovědět
No, kromě toho, že válel sudy, jsem se od pana pravicového myslitele nic nového nedozvěděl.
Re: Jak by měla vypadat úspěšná pravice? Charismatický lídr a nacionalismus, míní myslitel
(Kalous, 2.6.2011 10:33:49)
Odpovědět
V zaměstnání válel sudy s pivem, večer sudy s whisky z Tuzexu.
Re: Jak by měla vypadat úspěšná pravice? Charismatický lídr a nacionalismus, míní myslitel
(týpek, 2.6.2011 16:56:44)
Odpovědět
Myslím,že to bylo s ginem jak práskl na sebe jinde ale to je jedno.Havel také koulel sudy s pivem a kam to dotáhl...,že by paralela s Havlem.P.Tomský má zřejmě podobné ambice.Hlavně chtěl místním dělňasům předvést,jak se má pracovat/tzn.po česku "ku.rvit normy"/za což byl od předáka odpborářů pokárán.Já si myslím,že ti dělňasové s tím předákem byli na něj ještě příliš hodní...
Re: Jak by měla vypadat úspěšná pravice? Charismatický lídr a nacionalismus, míní myslitel
(anajka, 2.6.2011 10:40:25)
Odpovědět
VELKÁ PRAVDA, souhlasím se vším, co pan Tomský píše. Nejlepší by byla diktatura rozumného člověka, který by zavedl pořádek, řád, pravidla a spravedlnost. Ale kde ho vzít? Bože, pomož!
Žít a pracovat a o něco se snažit v tomhle bordelu, je už tak vysilující. Říkám si, že ještě schází mít za souseda nějakého barevného a člověk ztratí to poslední, co ještě má - klid. Ale i toho se co nevidět dočkáme.
Re: Jak by měla vypadat úspěšná pravice? Charismatický lídr a nacionalismus, míní myslitel
(Evropan Jirka, 2.6.2011 12:42:37)
Odpovědět
anajko, musíte si vybrat. Buď silný diktátor, nebo právo a spravedlnost. Jedno nebo druhé. Dobrý král Miroslav se bohužel vyskytuje jen v té pohádce. Kolik bude spravedlnosti, kolik bude práva záleží na Vás, je to Váš problém, je to ve Vašich rukou. Smiřte se už konečně s tím, že tuhle práci za Vás prostě nikdo neudělá, protože to nikdo za Vás udělat nemůže.
Re: Jak by měla vypadat úspěšná pravice? Charismatický lídr a nacionalismus, míní myslitel
(Petros, 2.6.2011 12:55:58)
Odpovědět
Tak to se, bohudíky, hodně mýlíte. Dobrých a schopných vládců s téměř absolutní mocí bylo v historii spousta. Těch mizerných ovšem taky. Kupodivu, v posledních několika staletích to vypadá, jakoby těch špatných mohutně přibývalo, zatímco ti schopní a kvalitní jaksi mizí do "říše pohádek", o kterýžto jev mají velké zásluhy různí Hujeři z médií. Pokud ale budete čerpat z kvalitních zdrojů, dozvíte se i o těch schopných a dobrých vládcích.
Re: Jak by měla vypadat úspěšná pravice? Charismatický lídr a nacionalismus, míní myslitel
(Evropan Jirka, 2.6.2011 18:33:16)
Odpovědět
Vám, Petrosi, asi trochu uniklo, že nežijeme v minulosti, ale v přítomnosti. Náš společenský systém se nazývá demokracie a vyznačuje se tím, že je v něm každý povolán k vládě. Vyžaduje tudíž zodpovědné a dospělé jedince. Nezlobte se, ale připomínáte mi přerostlé děti, které odmítají postavit se na vlastní nohy. Které chtějí tatínka a maminku do konce života. A chtějí a chtějí.
Re: Jak by měla vypadat úspěšná pravice? Charismatický lídr a nacionalismus, míní myslitel
(neon, 2.6.2011 10:52:52)
Odpovědět
Je řešení, zrušit vfechny tzv. demokraické instituce v této zemi a dát do čela schopného diktátora jako v Sigapůru.
To je ale bomba, to ještě nikoho nenapadlo, to zas bude řevu neschopných a zmanipulovaných českých výblitků :-)))).
Re: Jak by měla vypadat úspěšná pravice? Charismatický lídr a nacionalismus, míní myslitel
(děd, 2.6.2011 11:04:40)
Odpovědět
A co ty nedemokratické ? Také zrušíme ? :-)
Re: Jak by měla vypadat úspěšná pravice? Charismatický lídr a nacionalismus, míní myslitel
(Evropan Jirka, 2.6.2011 12:44:00)
Odpovědět
neone, jsem všemi deseti pro. Za podmínky, že tím diktátorem budu já.
Re: Jak by měla vypadat úspěšná pravice? Charismatický lídr a nacionalismus, míní myslitel
(Stilet, 2.6.2011 14:41:52)
Odpovědět
Připomenu vám jedno Orientáůlní přísloví a to zní: HANBA TOMU KDO MĚ PODVEDE A HANBA MĚ KDYŽ MĚ PODVEDE PODRUHÉ ! A vy jste na cestě k zbaštit druhý podvod.
Volte tedy v příštích volbách socdem a komunisty. Můžete na to doplatit daleko hůře jak za těch "Modrých bolševiku", jak rádí naýváte ODS. Pokud to nevíte, tak socdem od 45 roku až do "Vítěztví předvoje dělnické třídy" v únoru 48, udělala všechnu tu nejšpinavější prácí za komunisty kteří si mohli hrát na umírněne a demokraty. Ti sklidili úrodu zasetou socdem. Ostatně Kompartaj je dítkem socdem partaje. Dítkem ničemným, ale zřejmě milovaným opičí láskou. I autorem Benešovích znárodňovacích dekreteu byl předseda socdem B. Laušman se svou partou. Ještě když už byl léta v Ruzini na cele z Štefanem Pagáčem, tak se za ty dekrety chválil. Pozdějí jsem Štefanovi řekl, že bylo jen spravedlivé, že za to co natropil že zkončil v té Ruzini a že tak jako on, nebo MZ Jidáš Masaryk, měli zkončit všichni politici kteří to dovedli k tomu "Vítěztví pracujícíh lidu" a né zdrhnout do zahraničí. V současné době je ve stejné mizerií celá Zapadní Europa i Severní Amerika, ale občané všech těch státu tak bolestně nekvílí tak jako vy. A nedovolávají se vlády ultralevice. Ovšem, já vám ten nový socialismus opravdu přejí.
Re: Jak by měla vypadat úspěšná pravice? Charismatický lídr a nacionalismus, míní myslitel
(moribundus, 2.6.2011 17:07:40)
Odpovědět
Jediný kdo tady kvičí jsi ty Stilete.Ta tvoje "druhá domovina" parazituje na půlce Světa,možná i víc,to se nám to žije co?Tak sklapni ty "patente na všechno"!Už se těším na ten váš bankrot.Možná ještě rád přivandruješ do Evropy!
Re: Jak by měla vypadat úspěšná pravice? Charismatický lídr a nacionalismus, míní myslitel
(Stilet, 2.6.2011 20:27:46)
Odpovědět
Bolševický osle moribunduse, Napsal jsem ti odpověď ale jakous záhadou se to objevilo v prvním článku. Já nekvičím rudý osle. Nedělej si nadějí že USA zkrachuje. USA už překonalo více krizí a překoná i tu nynější.
Re: Jak by měla vypadat úspěšná pravice? Charismatický lídr a nacionalismus, míní myslitel
(Stilet, 2.6.2011 21:03:41)
Odpovědět
Hlupáku moribunduse, kdybych se chtěl vrátit do ČR, tak mám takový důchod, že bych byl v ČR považovan za bohatého. Nikdy bych se do ČSSR ani do ČR za nic nechtěl vrátit. Kdybych se vrátil, tak bych tě mohl ještě zaměstnat jako lokaje. Čistil by jsi mě také boty. Nemám důvod kvičet. Blbe!
Re: Jak by měla vypadat úspěšná pravice? Charismatický lídr a nacionalismus, míní myslitel
(Kalous, 2.6.2011 18:25:13)
Odpovědět
Stilete, máš pravdu že soc. dem. kdysi po r. 1945 pracovala na znárodňování (určitou dobu i někde na Západě). Ale o dnešní ČSSD toho moc nevíš - zhruba 70% členů ČSSD jsou antikomunisté, privatizovali ostošes (viz po Klauzovi a jeho týmu největší privatizátor Gross - ten už vám privatizuje i Floridu, kupuje tam vily), komunisty nenávidí a kdyby museli potřebovat podporu KSČM, tak jen se skřípěním zůbů. Levicovost jim nyní sype body, kdyby bylo volno na pravici - byli by pravicoví, ale tam je obsazeno.
Re: Jak by měla vypadat úspěšná pravice? Charismatický lídr a nacionalismus, míní myslitel
(zzz, 2.6.2011 15:55:43)
Odpovědět
Pravice v CSR /a potazmo v CR/ zemrela v r. 1928.
Se Svehlou, a /nejpozdeji/ s Masarykem a Batou. Od te doby svrab a nestovice. Pokladat prognostmafii a stbaky typu solneho muzika za "pravici" mohou jen lide po aplikaci Viziru.
Re: Jak by měla vypadat úspěšná pravice? Charismatický lídr a nacionalismus, míní myslitel
(Kalous, 2.6.2011 18:30:07)
Odpovědět
Mně se velmi líbil pravičák Baťa. Chodil s dělníky na oslavu 1. máje, platil jim zdravotnictví, nejlepším i školy až po vysoké, stavěl jim domky (baťovské z červených cihel, jsou ve Zlíně dosud), dokonce měli i levné rekreace.... Když někdo vysvětloval Masarykovi co je to socialismus (asi to byl K. Čapek), tak Masaryk nakonec reagoval slovy - tož tak to su také socialista. Nemají to ti autentičtí pravičáci lehké.
Re: Jak by měla vypadat úspěšná pravice? Charismatický lídr a nacionalismus, míní myslitel
(vizír, 2.6.2011 19:52:46)
Odpovědět
V 1.republice jsme měli Baťu který myslel národně i sociálně. Dnes máme napravo i nalevo antinárodní antisociální akorát zhovadilost skrývanou za jalové ideologické bláboly.
Viz škůdcovská neoliberální SSO žida tomského která kdyby se dostala k moci tak ČEZ zprivatizuje do izraele. Pravicoví židobolševici z SSO, to je teda něco.
Re: Jak by měla vypadat úspěšná pravice? Charismatický lídr a nacionalismus, míní myslitel
(Jurek, 2.6.2011 21:41:58)
Odpovědět
SSO je jen bezvýznamná a neškodná banda do sebe zahleděných blbců..
Nestojí za pozornost.
Re: Jak by měla vypadat úspěšná pravice? Charismatický lídr a nacionalismus, míní myslitel
(vizír, 3.6.2011 12:00:08)
Odpovědět
jsou nebezpeční protože mají židů ba dokonce tam mají žida tomského (vyhrožujíícho lidem izraelskými atomovkami když s ním nesouhlasí), a podporu židů mají protože chtějí škodit této zemi rozkladem ekonomiky ,státu, národa a společnosti
.. tento nadnárodní kapitalismus atomizující společnost na bandu krys jdoucích si po krku je dračí vejce ze stejného košer košíku jako odnárodňovací kolektivistický komunismus
Re: Jak by měla vypadat úspěšná pravice? Charismatický lídr a nacionalismus, míní myslitel
(Stilet, 2.6.2011 20:33:18)
Odpovědět
Kde by se v zemi kde královali komunisté vzal další Baťa. Na likvidaci Jana Bati měl obrovskou zásluhu i Beneš. Na charakteru Tomáše i Jana Bati se podepsalo staré dobré Rakousko. Potom už převládla chamtivost. Možná Kalousi že už se objevili v ČR knihy o obou Batích.
Re: Jak by měla vypadat úspěšná pravice? Charismatický lídr a nacionalismus, míní myslitel
(Klen, 3.6.2011 0:48:44)
Odpovědět
Nevěřím vlastním očím. Tak Tomský vzývá nového Hitlera a NSDAP? Stýská se mu?
Re: Jak by měla vypadat úspěšná pravice? Charismatický lídr a nacionalismus, míní myslitel
(Dan, 3.6.2011 8:37:15)
Odpovědět
oni tito páni euroskeptici vč. s Klausem i Petříkem nejsou nic jin. nežli národní socialisté, toužící po faterlandu a pošilhávající stále po velkém bratrském Rusku, podporujíce ruský klon v Evropě Srbsko.

Jsou to prostě a jednoduše nácci.
Re: Jak by měla vypadat úspěšná pravice? Charismatický lídr a nacionalismus, míní myslitel
(vizír, 3.6.2011 12:20:37)
Odpovědět
Nácci jsou zde havlisté a to rovnou dvojí, židovští sionističtí nácci a němečtí neonácci (ale to jsou košer nácci , kooperujíící ruku v ruce se sionist v ničení naší země ), a moravský katolický užitečný idiot Dan jim oboum posluhuje při pomoci v rozkladu této země protože je to jalový provinční lokál šovinista (jak by byl jimi označen kdyby jim neposluhoval jako užitečný idiot) .
Naše země je naopak ničena těmito nácky a jejich pomahači a to jak ničením všeho sociálního tak i národního. Když Klaus prosazuje židovský kapitalismus atomizující společnost tak ničí jeak tuto společnost tak i tento národ, nota bene když prohůlašuje že cokoliv plánovat je špatné že plánování je socialismus , tím (záměrně?) ničí v zárodku veškerý základ nezávislé národní činnosti spočívající v organizování se a dělá z národa jen tlupu lidí momentálně pobývajícíh na stejném místě. To vše dělá protože je to katolík a katolíci tak jako talmudičtí židi nepotřebují nezávislý národní stát, protože takový nebude primárně hájit ani zájmy Tel Avivu ani Vatikánu ale svoje.
Proto je Klaus stejný vlastizrádce jako Havel, a je vlastizrádce protože je katolík s mozkem vymytým katolicko-kapitalistickými neoliberálními talmudickými antinárodními dogmaty.
Re: Jak by měla vypadat úspěšná pravice? Charismatický lídr a nacionalismus, míní myslitel
(Zappa, 4.6.2011 14:51:58)
Odpovědět
Hele, Dan a Kalous, ač s nimi často nesouhlasím, mají aspoň velké znalosti a přehled,

...)) zato Ty Vizíre, jsi mimořádný fanatik a šašek, kdopak Tebe bude asi poslouchat. Nikdo, nebo skoro nikdo..))

...)) Vizíre, čímpak se vlastně živíš, Ty invalido?? Stačí Ti důchod?? Neokrádají Tě Tví běloruští bratři??..))