reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Podívejte se, jak bydlí Romové. Agentura pro sociální začleňování versus Jiří Čunek a Vsetín

Autor: František Matějka | Publikováno: 24.5.2011 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Ano, přesídlení Romů ve Vsetíně si nakonec vyžádalo zvýšené náklady. Jenže za to nemůže Jiří Čunek, ale Agentura pro sociální začleňování a podobné organizace. Tyto náklady by měli její zaměstnanci zaplatit ze svého.

V České republice bychom marně hledali někoho, kdo by dostal půl milionu se splatností dvacet let a bez úroku na to, aby vyřešil svou osobní bytovou situaci. Dost těžko bychom také hledali někoho, kdo by za to, že dluží na nájemném a službách v nájemním bytě, dostal možnost bydlet jinde a v novém. Existuje jediné takové místo a tím je Vsetín.

Náklady na přesídlení dlužníků, kteří dělali bordel v místě svého původního bydliště a sami se vlastními kroky a způsobem života zasloužili o to, že jejich bydlení se stalo neobyvatelným, by se nestaly vyššími, kdyby se Agentura pro sociální začleňování a řada dalších podobných organizací a institucí nezačaly do situace plést. To kvůli nim vzrostly náklady na přesídlení, neboť z veřejných prostředků opět, jako již tolikrát, utratily miliony korun za všemožné služby ve prospěch těch, kteří svůj život založili na jejich čerpání.

Primárním původcem situace ve Vsetíně nebyl Jiří Čunek, město Vsetín, jeho ostatní občané nebo snad dokonce zbylí daňoví poplatníci z druhého konce České republiky, kteří mnohdy ve Vsetíně ani nikdy nebyli, a kteří sypou peníze do státního rozpočtu na nesmyslnou existenci a projekty Agentury pro sociální začleňování a podobných organizací, včetně platů jejich zaměstnanců. Primárním původcem letitých problémů byly ti, kteří byli přesídleni. Primárním původcem zvýšených nákladů pak nebylo rozhodnutí města Vsetín přesídlit je, ale pečovatelské ambice Agentury pro sociální začleňování a na veřejné rozpočty napojení představitelé etnobyznysu. Tyto náklady opravdu nemusely být.

Ti, kdož neplatili nájem, měli skončit na ulici a to bez rozdílu etnické příslušnosti či národnosti. Tak to zkrátka na světě chodí, když někdo neplní své povinnosti a spoléhá jen na svá údajná práva. A Agentura pro sociální začleňování? Ta by měla být bez náhrady zrušena a zvýšené dodatečné náklady ve Vsetíně a okolí by do poslední koruny měli do státního rozpočtu vrátit její zaměstnanci, v čele s jejím ředitelem Martinem Šimáčkem, ze svého, i kdyby to měli platit dvacet let. Zajisté však mimo zaměstnání ve veřejném sektoru, ale v práci kdekoli, kde by vytvářeli skutečné hodnoty.

Když se dnes zeptáte ve Vsetíně zdejších obyvatel, zda jsou ve svém městě spokojeni a nelitují po té době onoho přesídlení, dovolím si s pravděpodobností hraničící s jistotou napsat, že kromě představitelů etnobyznysu si nikdo stěžovat nebude. A to je jediné objektivní hodnocení práce radnice. Jakékoli jiné hodnocení situace kýmkoli, kdo z teplých kanceláří kritizuje uplatněný postup, aniž by tam žil, je zcela vedlejší a nepodstatné. Skutečnost, že přesídlení byli Romové, je pak spíše důkazem naprostého selhání dosavadní plošné politiky vůči této minoritě. Politiky plošného zvýhodňování a kompezace něčeho, co prostě kompenzovat už z podstaty rozdílnosti kultur nejde. Je zbytečné, matoucí a zatraceně drahé si namlouvat opak. Pryč s politickou korektností, která jen mlží pravou podstatu věcí. Skutečný život a dlouhými roky proveřená realita vždy byla, je a bude víc, než tisíce studií. Jinými slovy, aby můj názor pochopil pro diskusi pod článkem každý: raději jednoho Čunka v každém městě, který konečně přestane zvýhodňovat jedny na úkor druhých, než jedinou vládní Agenturu pro sociální začleňování. 

 

vsetin.PNG

reklama
15633 čtenářů | 45 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Podívejte se, jak bydlí Romové. Agentura pro sociální začleňování versus Jiří Čunek a Vsetín
(Kalous, 24.5.2011 4:16:22)
Odpovědět
Poslankyně Vostrá za KSČM by autorovi nebo Romské agentuře poradila, že má stát zaplatit vystěhovaným Romům do každé rodiny ještě údržbáře a uklízečku v rámci začleňování (viz její poslední projevy v parlamentu zastávající se romské kriminality)
Re: Podívejte se, jak bydlí Romové. Agentura pro sociální začleňování versus Jiří Čunek a Vsetín
(čtenářka, 24.5.2011 6:08:05)
Odpovědět
Ať jde příkladem, stejně se nehodí na nic než na uklízečku. Aspoň by konečně dělala něco užitečného.
Re: Podívejte se, jak bydlí Romové. Agentura pro sociální začleňování versus Jiří Čunek a Vsetín
(Kalous, 24.5.2011 9:24:23)
Odpovědět
Ona je sama asi šikovnější - prý má v Praze státem placený poslanecký byt a asi 20 km vzdušnou čarou svou vilu, v rámci šetření peněz státu by mohla předat tu svou vilu nějaké romské rodině - ať jde příkladem.
Re: Podívejte se, jak bydlí Romové. Agentura pro sociální začleňování versus Jiří Čunek a Vsetín
(Alberto Kvěch, 25.5.2011 11:47:20)
Odpovědět
Zdravím Kalousi.Romák, to je naše špinavé zrcadlo.Vím , že "ROMÁK" nejde převychovat ,on jiný je a jiný bude, ale naší vlastní hloupostí, lépe řečeno neschopností a hloupostí našich politiků máme s cikány stále větší potíže.Oni nevydrží sedět doma,oni se musí zviditelňovat pod širou oblohou a tak nekonečně čumákují pro nás v pracovní době po městě.Není trapnějšího pohledu než na čumákujícího mladého člověka v pracovní době na městě.Není to tak dlouho co jezdili od vesnice k vesnici, kde vždy něco ukradli,někdy slepičku i prasátko se našlo,a ženská část těch vozů od baráku k baráku něco vyžebrala.Za komančů museli pracovat a pak přišel nějaký hlupák v podobě poslance, který jím schválil bezpracné soc. příspěvky ,já tomu říkám bezpracné peníze.To je zásadní kámen problému.Nic nedělající cikán s patřičnou dávkou soc. příspěvků na všechno možné.Cikán se rád nechá slyšet , že má rád děti a tak jich má 6 a více.Zrušme jím dětské příspěvky a je po cikánské lásce k dětem. Naši politikáři prostě pohnojili vše.Největší balast,tisíce cikánů nekontrolovaně dotáhlo ze Slovenska.Cikáni se jen smějí, jací jsme pitomci, ze kterých profitují.
Re: Podívejte se, jak bydlí Romové. Agentura pro sociální začleňování versus Jiří Čunek a Vsetín
(a..., 24.5.2011 7:24:32)
Odpovědět
taky Vís po shlédnutí oněch fotek napadlo, že tam musely žít prasata a nebo cikáni, což jaklvidno vyjde nastejno. Problém ovšem stojí na tom, že z našich
daní se tento způsob života onoho dobytka bohatě dotuje.
Re: Podívejte se, jak bydlí Romové. Agentura pro sociální začleňování versus Jiří Čunek a Vsetín
(Karkulka, 24.5.2011 8:42:24)
Odpovědět
A to na těch fotkách je ten menší "nepořádeček". Před známou akcí Čunek ničí Mordor to tam vypadalo opravdu, ale opravdu hůř.
Re: Podívejte se, jak bydlí Romové. Agentura pro sociální začleňování versus Jiří Čunek a Vsetín
(Styx, 24.5.2011 8:56:53)
Odpovědět
Pane hluboce se mylite.Prasata jsou daleko cistotnejsi inteligentnejsi a uzitecnejsi.
Re: Podívejte se, jak bydlí Romové. Agentura pro sociální začleňování versus Jiří Čunek a Vsetín
(Stallker, 24.5.2011 11:02:04)
Odpovědět
:-)...
Re: Podívejte se, jak bydlí Romové. Agentura pro sociální začleňování versus Jiří Čunek a Vsetín
(a....., 24.5.2011 11:47:22)
Odpovědět
máte pravdu, prase kálí a močí pouze do jednoho místa a jinde ve chlívku si udržuje čisto a sucho, kdežto takový cikán, jak vidno s připojených snímků sere, tak kde to na něj zrovna přijde a bordel dělá napořád.Tedy prase je na rozdíl od něj tvor inteligentní a čistotný.
Re: Podívejte se, jak bydlí Romové. Agentura pro sociální začleňování versus Jiří Čunek a Vsetín
(Huckleberry, 24.5.2011 7:29:23)
Odpovědět
Ještě nebylo připomenuto, že hned naproti byla poliklinika, a doktoři si v létě nemohli ani otevřít okno kvůli smradu. A to ještě nemluvím o dalším konání hnědočechů. Co bylo řečí při stavbě plotu v Neštěmicích. Ať si každý ochránce cigánů vezme na starost jednu rodinu a potom může dělat chytrého. U nás ve vchodu jedna taková famílie bydlela,"nákupní středisko" měla na smetišti-čerstvé zboží 2x za týden, kdy se vyvážely kontoše. Doporučuju všem milovníkům a ochráncům.
Re: Podívejte se, jak bydlí Romové. Agentura pro sociální začleňování versus Jiří Čunek a Vsetín
(Kalous, 24.5.2011 9:31:09)
Odpovědět
Hucku - zato bourání plotu v Neštěmicích (asi v Matiční?) bylo rychlé a bez řečí - uvědomnělý premier Zeman tam poslal povinně své úředníky v pracovní době, asi měli hov.no na práci. A blízko postavené kulturní středisko pro Romy někdo první noc po uvedení do provozu měkdo v noci prokopal krumpáčem aby si zajistil vzdělávací pomůcky.
Re: Podívejte se, jak bydlí Romové. Agentura pro sociální začleňování versus Jiří Čunek a Vsetín
(vizír, 24.5.2011 14:22:33)
Odpovědět
Vpodstatě by to mělo být povinné.
Měla by být vytvořena databáze obzvláště asociálních Romů kteří potřebují největší pomoc od krasoduchů a vždy když by nějaký trockistický k Čechům nenávistný havlistický krasoduch začal blábolit o utlačovaných Romech mu promtně poslat pár takových bezprizorních Romů aby je u sebe ubytoval a pokusil se je "sociálně začlenit".
Re: Podívejte se, jak bydlí Romové. Agentura pro sociální začleňování versus Jiří Čunek a Vsetín
(Petros, 24.5.2011 13:21:33)
Odpovědět
Kde je brožek? Má dovolenou?
Re: Podívejte se, jak bydlí Romové. Agentura pro sociální začleňování versus Jiří Čunek a Vsetín
(Stilet, 24.5.2011 14:39:10)
Odpovědět
Už je tady. Kdepak by si to nechal ujít a nepředvedl to své uboze pitomé desatero. Ten ubožák to určitě píše z blázince. Duševně zdraví člověk by tak už po tolikáte neopakoval takové ubohosti. Kdyby to desatero kretén alespoň prohodil v pořadí aby to bylo pokaždé jiné. Jenže nido by to nečetl ani tak. Stačí jméno Brožek a je každému na zvracení. To bych rád věděl, kdo má v sobě tolik sebezapření, tak silnou vůli, aby ten jeho pitomí vyměšek střevních potíží dokázal číst. Je to kráva s jedním ceckem.
Re: Podívejte se, jak bydlí Romové. Agentura pro sociální začleňování versus Jiří Čunek a Vsetín
(a..., 25.5.2011 7:54:24)
Odpovědět
pane Brožku, Vy jste opravdu , ale opravdu strašlivý vůl a korunovaný k tomu.
Re: Podívejte se, jak bydlí Romové. Agentura pro sociální začleňování versus Jiří Čunek a Vsetín
(Josef Brožek, 24.5.2011 13:27:10)
Odpovědět
Definice českého rasismu
1) Český rasista je přesvědčen o svém slovanském původu a to často i přes to, že jeho rod zde není déle než většina rodů zde žijících Romů
2) Český rasista je přesvědčen, že například pokud mu černoši nevadí, tak přeci nemůže být rasista, když nemá rád „jen“ Romy
3) Český rasista je ochoten obhajovat mašírování fašistů, zvláště, když je pochod protiromský
4) Český rasista je ochoten uznat, že někteří Romové možná nejsou tak špatní-(odvolává se sarkasticky pouze na jednotky procent), ale to mu nebrání v tom, aby o Romech stále mluvil jako o určité skupině „jiných“ lidí.
5) Český rasista se domnívá, že jestliže neexistuje pojem romská rasa, nemůže být za nenávist k Romům považován za rasistu
6) Český rasista vysvětluje svou rasistickou nenávist vůči Romům jako následek „špatných zkušeností s tímto etnikem“
7) Český rasista je přesvědčen, že Romové by se měli vrátit tam, odkud přišli. On sám však neví odkud pochází a rozhodně o návratu například do Mongolska neuvažuje.
8) Český rasista se považuje za vlastence, je hrdý na to, že je Čech. Pro Česko však nikdy nic vyjímečného neučinil a kdyby se narodil například na Islandu, byl by hrdý na to, že je z Islandu, protože se tam přeci narodil…
9) Český rasista dělí kriminalitu na romskou a neromskou, je pro něho důležité znát etnickou příslušnost pachatele, aby v případě romského viníka mu odpadl pocit, že příslušník jeho národa něco spáchal
10) Český rasista vytváří pojem „romská otázka“ tím, že dělí Čechy na Romy a neromy. Jediným řešení Romské otázky se tak stává likvidace onoho českého rasisty..
Re: Podívejte se, jak bydlí Romové. Agentura pro sociální začleňování versus Jiří Čunek a Vsetín
(Stallker, 24.5.2011 13:39:17)
Odpovědět
A já už se bál, že se dneska Brožek neukáže ...
Re: Podívejte se, jak bydlí Romové. Agentura pro sociální začleňování versus Jiří Čunek a Vsetín
(vizír, 24.5.2011 14:44:04)
Odpovědět
takže český rasista se pozná podle toho že:

1.věří že je Slovan
2.že se řídí svými zkušenostmi nikoliv předsudky
3.věří ve svobodu slova a projevu
4. uznává právo cigánů na existenci jakožto skupiny
5.nevěří na rasy
6.provinil se tím ,že špatné skušenosti s cigány
7.věří na svobodu pohybu i právo návratu
8.neodmítá fakt že je čech a ne třeba islanďan
9.uznává právo na informace i právo na to vědět kteří imigranti(tj.národní hosti) se zde projevují a jak
10. registruje fakt že cigáni se považují za cigány nikoliv za čechy
.. a hlavně ,nechce spáchat sebevraždu ani se nechat vyhladit, to je jeho největší zločin a konečný důkaz že je prostě a jednoduše: rasista

A teď ještě zbývá zeptat se kdo že je pan "Josef Brožek",rasista je určitě , a určitě ne český.
Re: Podívejte se, jak bydlí Romové. Agentura pro sociální začleňování versus Jiří Čunek a Vsetín
(Stilet, 24.5.2011 14:44:13)
Odpovědět
Hele Brožku ty sralo Betlémský, jdi už konečně do prd-le! Když vidíš v češích rasisty protože nemilují cikánský dobytek, tak se ani k čechum nehlas. Jdi zkoumat protibělošský rasismus třebas do Afiky, ty truse! Nebo v Čechách mezi cikány. Nevím proč by lidé měli tu cikánskou svoloč milovat. Jdi mezi ně dobytku bydlet.
Re: Podívejte se, jak bydlí Romové. Agentura pro sociální začleňování versus Jiří Čunek a Vsetín
(vizír, 24.5.2011 15:10:39)
Odpovědět
Brožek, to je takový místní Stilet.
Re: Podívejte se, jak bydlí Romové. Agentura pro sociální začleňování versus Jiří Čunek a Vsetín
(Stilet, 24.5.2011 16:10:55)
Odpovědět
Kuš! Čuníku!
Re: Podívejte se, jak bydlí Romové. Agentura pro sociální začleňování versus Jiří Čunek a Vsetín
(felix.julec, 25.5.2011 6:44:26)
Odpovědět
STILETE každý,kdo tu verbež nepoznal na svojí kůži nepochopí.Máš to marný.Ti lidumilové ve své neznalosti budou pořád zpívat svoji píseň.Někteří z parazitování na tomto problému z toho mají profit,ostatní jsou nepolepšitelní idioti a jen plácají.
Re: Podívejte se, jak bydlí Romové. Agentura pro sociální začleňování versus Jiří Čunek a Vsetín
(Ivana, 24.5.2011 18:33:15)
Odpovědět
Proboha odkud pane Brožku jste? Zřejmě jste se ještě reálně s cikány nesetkal, protože jinak byste nahlásal takové pitomosti.
Re: Podívejte se, jak bydlí Romové. Agentura pro sociální začleňování versus Jiří Čunek a Vsetín
(tazzz, 24.5.2011 20:03:33)
Odpovědět
Odpověď na Definici českého rasismu
1) Jednak většina Rómů přišlo ze Slovenska za vlády dr.Husáka a za druhé Rómové mohou mít možná nějaké klany, ale vzhledem k tomu, že se množí geometrickou řadou a kočují z místa na místo jako kobylky, ani oni sami nejsou schopni říci, jak se jmenoval a odkud pochází jejich praděd.
2) správně
3) ne vždy
4) správně
5) správně
6) správně
7) Hlavní problém tkví v tom, že ani sami Rómové nemají ánunk o své původní domovině
8) Čech může být hrdý např. na řadu osobností světového formátu z minulosti i současnosti.Nikdo však nezná jediného Róma, který by se nějak zapsal do dějin či se alespoň vymykal z průměru a pokud již taková osobnost existuje (např.frontman skupiny Gipsy cz), pak jej samotní Rómové nechápou.
9) Kriminalita je kriminalita, ale je neoddiskutovatelné, že percentuální poměr usvědčených kriminálníků je v Rómské entitě xnásobně vyšší, než u ostatních občanů ČR.
10) "romskou otázku" řešil Eichman a spol. spolu s konečným řešením židovského, ale i českého národa a vkládat tato slova do úst každého Čecha není zrovna příhodné.

Asi jsem rasista, protože nevidím jediný důvod, proč bych měl ze svých daní přispývat na sociální dávky pro lidi, jejichž jediný přínos této zemi je nespočet odcizeného kovového šrotu, vši a blechy na základních školách a stále rostoucí počet potomctva, jejichž další možnost seberealizace a jejich budoucího způsobu obživy (vzhledem k výchově jejich rodičů a vlivu okolí v převážné většině)spočívá opět v kriminální činnosti a parazitování v nějakém ghettu na okrajích měst.
Re: Podívejte se, jak bydlí Romové. Agentura pro sociální začleňování versus Jiří Čunek a Vsetín
(Karkulka, 24.5.2011 21:21:41)
Odpovědět
Sežeňte si Romský dějepis nebo navštivte Muzeum romské kultury v Brně. Tam se seznámíte s těmi normálními a úspěšnými, kteří se k tomu zbytku asi moc nehlásí. A návštěva brněnského Cejlu, kde to muzeum je, taky stojí za to.
Re: Podívejte se, jak bydlí Romové. Agentura pro sociální začleňování versus Jiří Čunek a Vsetín
(Olg0j Chorch0j, 24.5.2011 21:47:38)
Odpovědět
Zajímalo by mne kdo tyto multikulturní Potěmkinovy vesnice financoval, že by opět normální lidé z daní? Neboli další čistá finanční ztráta pro normální Čechy?
Re: Podívejte se, jak bydlí Romové. Agentura pro sociální začleňování versus Jiří Čunek a Vsetín
(tazzz, 26.5.2011 15:29:05)
Odpovědět
Moje tvrzení o tom, že neexistuje žádný významný Róm, byla pochopitelně nadsázka.Osobně znám několik Rómů, kteří jsou kapacitami ve svém oboru, ale jejich postoj k ostatním Rómům je možná ještě negativnější než můj a zcela určitě existuje celá řada významných vědců, lékařů či právníků z řad rómské populace.Nic to ale nemění na faktu, že počet úspěšných a pracovitých Rómů v poměru s kriminálními živly, polonegramoty a totálními netáhly je zanedbatelný.
Re: Podívejte se, jak bydlí Romové. Agentura pro sociální začleňování versus Jiří Čunek a Vsetín
(Kalous, 25.5.2011 2:14:10)
Odpovědět
ad. 1 většina Romů sem nepřišla za Husáka, chodili k nám průběžně od r. 1945. V některých obdobích socialismu "povinně" v rámci integrace či na osídlení po vyhnaných Němcích, po sametu dobrovolně za vyššími sociálními dávkami. Velmi zhruba - polovina slovenských Romů se sem natáhla až po sametu a cpou se sem stále. Zase vše nesvádějte na komunisty, znám i město, které za Husáka odmítlo Romy ve větším přijímat a nic se nestalo.
Re: Podívejte se, jak bydlí Romové. Agentura pro sociální začleňování versus Jiří Čunek a Vsetín
(tazzz, 26.5.2011 15:38:47)
Odpovědět
Asi máte pravdu, ale to je celkem jedno - stejně je zřejmé, že cikáni byli, jsou a budou kočovníci, kteří parazitují na ostatní společnosti a umně využívají slabé legislativy.
Jen na okraj - vy vidíte nějaký opravdový rozdíl mezi komunisty a vládami po tzv. sametové revoluci?Pokud ano, tak vás docela dobře doběhli ...
Re: Podívejte se, jak bydlí Romové. Agentura pro sociální začleňování versus Jiří Čunek a Vsetín
(sanhedrin, 24.5.2011 20:48:57)
Odpovědět
více takových Brožků...
docela by mně v diskuzích chyběl
Re: Podívejte se, jak bydlí Romové. Agentura pro sociální začleňování versus Jiří Čunek a Vsetín
(pepa gas, 24.5.2011 22:43:36)
Odpovědět
Komu chcete povídat jak dlouho u nás bydlí cikáni.V r.1939,to zas není tak dlouho bylo v Česku(Čechy,Morava a Slezko)3000 cikánů,včetně míšenců.Mám skoro 70 a moc Cikánů jsem pracovat neviděl.Podle toho jak rychle se množí bych řekl že jenom jí,popíjí nebo souloží!!!
Re: Podívejte se, jak bydlí Romové. Agentura pro sociální začleňování versus Jiří Čunek a Vsetín
(Alberto Kvěch, 25.5.2011 11:24:46)
Odpovědět
Pane Brožku - přestaňte bláznit.
Re: Podívejte se, jak bydlí Romové. Agentura pro sociální začleňování versus Jiří Čunek a Vsetín
(frantisek zajicek, 24.5.2011 19:40:06)
Odpovědět
Brozek se vlastnim jmenem jmenuje Dezider Conka,to,co vidite na fotkach,je jeho bejvak.A tady ty slataniny mu napsal Kocab,ktery ho navstevuje aby tam s cernou zenou v cernem pokoji,byl jak vagon,kdyz ho odpoji a potom by tam byti nemelo,jinak,nezli pekne veselo...FZ
Re: Podívejte se, jak byní versus Jiří Čunek a Vsetín
(Josef Orel, 24.5.2011 20:06:35)
Odpovědět
Někde jsem zahlédl článek o tom, že nějaký senátor se veřejně vyjádřil, že cikání nedělají a jenom řádí jak černá ruka a nikdo s nima nezatočí. Po 20 letech totálního pokrytectví papalášů ze všech těch převlečených velkých stran je to první vlaštovka, no on je to spíše zatím takový minikolibřík, že se snad veřejnost, která už je v otázce cikánů pořádně naštvaná, dočká objektivního pohledu na toto etnikum i z nejvyšších papalášských míst, ale spíše očekávám, že zmíněný senátor bude okamžitě celou tou smečkou papalášských nenežranců rychle zpacifikován a usměrněn do patřičných mezí.

Začínám se zděšením pozorovat stále tvrdší cenzuru ve všech názorových oblastech a človek už si není jistý tím, že když napíše, že cikáni jsou vyžírky, tak že mu bude tento názor v jakýchkoliv diskusích v médiích, webech a blocích tolerován. Ani náhodou!

Pokud se člověk registruje v jakýchkoliv diskusích, v blocích, webech a dalších veřejných diskuzích, tak JE POVINEN !!! se zavázat nějakými stupidními a o hovně( tedy myšleno o ničem) hovořícími podmínkami, že nebude urážet menšiny v tomto státě, především je tím myšleno cikány, ovšem ty podmínky jsou napsány tak, že administrátoři se nažerou a cikáni zůstanou celí.

Všimli jste si, že ať sdělíte kdekoliv svůj názor na cikány a ten není v souladu se zmatečnými podmínkami adminů, tak se NIKDY nedočkáte, že by jste mohli otevřeně říci, co si o cikánech myslíte, protože budete v nejlepším případě vymazání a nebo vám bude udělen doživotní zákaz publikace názorů. Pokud se tomu říká pluralitní společnost, tak je jsem potom americký prezident.

Stejné je to i ve věci kritiky převlečených komunistů, pokud se někdo zastane komunistů, že už 20 let jako jediní v tomto státě nekradou, tak se mu dostane okamžitě urážek na nejsprostší úrovni , přičemž označení rudé hovado je ještě to nejmírumilovnější a považte, všichni administrátoři to trpí, jak kdyby byli od narození slepí, ale běda, pokud nazvete převlečeného komunistu gaunerem, zlodějem, tunelářem a pokrytcem a to zcela oprávněně, tak opět administrátoři v rámci bdělé ostražitosti nad budováním světlých kapitalisitckých zítřků a na základě udávání těchto zmetků vás okamžitě vymažou z mediálního povrchu.

Opravdu nevím, co si mám o tom myslet, ono totiž podmínky publikování jsou tak všeobecné a nic neříkající, že třeba napíšete, že Bakala je Hugo a Hugo je vůl, což se běžně používalo při sportovních utkáních za komunistů na adresu rozhodčích a okamžitě můžete očekávat udání pro pomluvu.

Ona ta demokracie v současné době je na základě vedoucí úlohy převlečených komunistů tak pokroucená a pokřivená, že začínám mít pocit, že komunisti byli proti tomu demokrati.

Vrátím se zpět k tématu cikáni. Od války jsem jich poznal tisíce a opravdu jsem nikdy nenarazil na jediného cikána, který by si zasloužil moji úctu jako kultivovaný člověk.

Pokud se někde vyskytli a nebo vyskytují a já jsem neměl možnost na ně narazit, tak těm se omlouvám.

Pamatuji si ještě na 50-tá léta minulého století na kočovné cikány, to vždycky do vesnice dorazila ekipa na vozech s plachtou, taženými vychrtlými koňmi ( to by se vyřádili současní ochránci zvířat) usadili se na týden někde pod mostem, nadělali tam za ten týden bordel, jak celá vesnice za 20 let, za ten týden přišla vesnice o polovinu domácího zvířectva a když zase odtáhli do další vesnice, tak si lidé moc hlasitě oddechli.

Pravda je ta, že se tehdy nedopouštělí násilností, běžné u nich od počátku 60 let, kdy se je komunisti snažili "polidštit" a eliminovali je do stálých bydlišť a pokoušeli se jim dokonce vytvořit jakýsi "domov" ve formě bytů. Ovšem co z těch domů a bytů zbylo, si ani nedokážete představit. Pracoval jsem svého času v Ostravě jako stavební odborník na výstavbu nových bytů a opravy starých domů.

Čili dostal jsem se do prostředí těch nejhorších sídlišť v Ostravě, jako Vítkovice, Přívoz, Mariánské Hory, kde "řádily" silné komunity těchto nepřízpusobivých občanů a to co jsem viděl, předčilo vše, co jsem dosud v životě viděl, tak jak oni nežije snad ani zvěř, totálně vybydlené domy na absolutní holobyty, vše co tam bylo ze dřeva bylo ztopeno, včetně podlah a dokonce i střešních krovů, obrovské hromady odpadků a fekálií, neuvěřitelný smrad a v tom si rochnila cikánská mládež. Normální člověk snad pouze jednodenním pobytem v takovém bordelu by okamžitě chytil všechny infekční choroby, úplavicí počínaje a žloutenkami konče , ale tito tvorové jsou snad desetiletími, nebo dokonce staletími tak odolní, že by je dokázalo zničit jedině silné radioaktivní záření a to ještě možná.

Už za komunistů, kdy byli všichni nuceni "pracovat" tak už tehdy byli cikáni v této věci privilegovanou kastou, neexistoval snad jediný cikán, který by neměl plný invalidní důchod, ačkoliv by mohli skály lámat a v pohodě před Tuzexy vexlovali s bonama, ověšení zlatem od krku až po paty. Ale pozor, za komunistů se mohlo na cikány nadávat a to docela veřejně, ovšem to co se děje za tohoto zmutovaného režimu, který je něco mezi komunisticko-kapitalistickým kočkopsem, švihnutým zlodějstvím na mafiánské úrovni a opepřený totální zkorumpovaností, tak to je opravdu síla. Pokrytečtí politici, ukrytí za vysokými ploty svých vil, postavených za vytunelované špinavé peníze a v jejichž okruhu minimálně 50 kilometrů se nevyskytuje jediný cikán ( ať si je nastěhují do těch jejich podělaných satelitních městeček) neustále žvaní něco o nutnosti výchovně na tuto menšinu působit a vytvořit jim podmínky pro asimilaci mezi normální lidi, dát jim vzdělání a podobné prebendy a přitom nechtějí vidět, že je to házení perel sviním, prostě cikáni se za posledních 20 let dokázali za vydatné pomoci zkorumpované a pokrytecké státní moči zaštítit pojmem RASISMUS, že už to začíná být pro normální lidi neúnosné, NIKDY nebudou mít sebemenší snahu se polidštit a zařadit mezi normální lidskou komunitu a pokud se k tomu normální lidé chtěji vyjádřit v diskuzích, pokud se na téma cikáni objeví jednou za volební období nějaký článek, tak servilní a vlezdoprdelští administrátoří okamžitě na všech forech vymažou diskusi a akorát tím naserou lidi ještě více. Ta situace začíná být už silně výbušná a když se to spojí ještě s celkovými současnými ekonomickými a politickými sračkami, tak jenom blbec to může vidět do budoucna modře a nebo růžově.

Pravda je ta, že v otázce cikánů, je pokrytecká prakticky celá politická šlechta Evropy a pokud se najde někdo, kde se s tím nemíní donekonečna párat, viz Francie a Sarkozy, tak se na něho všichni tito "nerasističtí" debilové vrhnou jak obrovský roj zmutovaných afrických včel.

A pokud servilní administrátoři budou ještě navíc lézt do tlustého střeva všem těm udavačským bývalým komunistickým parchantům, nyní převlečených za kapitalisty a tolerovat jim nebetyčné urážky na adresu těch, kdo mají jiný názor než ONI a přitom perzekuovat mazaním názorů ty, kteří si to nechtějí nechat líbít a chtějí s tím společenským bordelem něco udělat a ne jenom jednou za 4 roky mít možnost zvolit trochu obměněné šmejdy ve stále stejných nenažraných stranách, tak tentokrát ta revoluce nebude ani trochu sametová.

Nevěříte ? Věřte !
Další mé články najdete na mém blogu http://joseforel.blogspot.com
Re: Podívejte se, jak byní versus Jiří Čunek a Vsetín
(Alberto Kvěch, 25.5.2011 12:15:11)
Odpovědět
Josefe souhlas a doplňuji.Cikána přijmete do práce a hned přijde do práce s velkým ruxakem, aby zpět mohl něco pobrat.Zmizí Vám vrtačka,postupně veškeré vaše el. nářadí,ale má to jeden zásadní háček, to vše od romáku kupují naši nenažraní, vyčůraní ubožáci gadžové, kteří tak přijdou lacino k nářadí, které v některých případech stojí i 50tis..Kdyby gadžové nezajišťovali cikánům koupi kradeného,kdo ví zda by se statistika zmizelého nářadí změnila...
Re: Podívejte se, jak byní versus Jiří Čunek a Vsetín
(Bear, 26.5.2011 13:09:03)
Odpovědět
Presne a vystizne popsan cely ten cikansky problem, pod toto nevaham dat svuj podpis.
Re: Podívejte se, jak bydlí Romové. Agentura pro sociální začleňování versus Jiří Čunek a Vsetín
(felix.julec, 24.5.2011 20:42:09)
Odpovědět
P.Čunkovi by cikáni měli postavit ve Vsetíně/správně na Vsetíně/ pomník,za to co pro ně udělal.Zatím si všichni o něj jen otírají hubu.
Jiří Čunek - skutečný zástupce občanů
(., 24.5.2011 22:10:53)
Odpovědět
Jiří Čunek - skutečný zástupce občanů
http://www.k213.cz/JOOMLA/Skutecny-zastupce-obcanu
Re: Podívejte se, jak bydlí Romové. Agentura pro sociální začleňování versus Jiří Čunek a Vsetín
(jana, 25.5.2011 21:29:06)
Odpovědět
Porad mate cikany v zaludku co jste udelali vy pro svou vlast vlastenci vzdit .Ceska Republika je skoro cela zaprodana a co rikate na cechy kteri tunelujou obrovske penize,kradou vrazdi, nemate se cim chlubit ,a ne vsichny cikany zijou tak jak je prezentujete s pozdravem cikanka janka a su hrda na to ze su cikanka, protoze my taky zname vasi mentalitu
Re: Podívejte se, jak bydlí Romové. Agentura pro sociální začleňování versus Jiří Čunek a Vsetín
(IH, 21.6.2011 16:14:45)
Odpovědět
Dobrý den vlastenko Romko Jano. Je hezké jak nám tu píšete a češtinu neumíte. Jednou jsem poslouchala rómský pořad v rádiu,zajímalo by mě,kolik Rómů tento pořad poslouchá.Zase vyhozené peníze nás pracujících. Znám pouze jedny Rómy,kteří dokázali žít slušně, ale to vše za předpokladu,že se vzdají vlastní komunity, se kterou se přestanou stýkat. Minulý týden byl v televizi pořad o Rómech v Holandsku a v ČR.Zajímavé bylo,že Rómové v Holandsku řekli,že bez vzdělání a zaměstnání to nejde, Rómové v ČR řekli,že chtějí pracovat,ale my jim to neumožňujeme a prý jim neumožňujeme ani vzdělání. Tak nevím, každý Róm má invalidní důchod anebo nepracuje a pobírá sociální dávky (už jste viděli někdy štíhlého Róma?). Do školy nejsou děti posílány. Nezlobte se paní Jano,ale pokud nebudete pracovat a vzdělávat se sami od sebe, nikdy od společnosti nezískáte uznání.Říkáte,že jste hrdá na svou etnickou příslušnost, tak věnujte svůj plat (pokud pracujete,což pochybuji) anebo nejlépe své sociální dávky na sociální dávku nějakého jiného Róma. Já už mám toho dost,je tady pozitivní rasismus a říkám veřejně,že jsem od Vás od Rómu diskriminována já, a to z jediného důvodu, když dávám na Vaše sociální dávky,tak okrádám své vlastní dítě a proč má být kvůli Vám mé dítě,které chodí do školy a bude jednou pracovat, být okrádáno třeba na kroužku? Je mi z Vás z Rómů na nic. Jsem rasista a říkám,do plynu s Vámi. Nejste pro společnost ničím přinosným,jste jen vyžírkové na sociálních dávkách.
Re: Podívejte se, jak bydlí Romové. Agentura pro sociální začleňování versus Jiří Čunek a Vsetín
(felix.julec, 25.5.2011 22:14:25)
Odpovědět
Jano,máte pravdu,že část republiky je vykradená.Vás ale mrzí to,že cikáni mohli mít o to vyšší apanáž.Protože mám své zkušenosti s vaším etnikem,tak vám může být narozdíl ode mne jedno,že jsou peníze včudu.Z mých daní je placena vaše bouřlivá reprodukce a taky státní zlodějina.Vykradená stát.kasa je špatně,ale na druhé straně dávky které spotřebují vaši soukmenovci jsou taky vyhozené peníze.Vím,že někteří z vás pracují/když takového vidím,tak slzím dojetím/procentuelně vyjádřeno jeden pracující cikán k hromadě natažených rukou.Bohužel,s tímto osudem jsme zásluhou Stehlíkové,Uhla,Kocába a jim podobných odsouzeni žít.
Re: Podívejte se, jak bydlí Romové. Agentura pro sociální začleňování versus Jiří Čunek a Vsetín
(Jarka, 7.6.2011 23:07:48)
Odpovědět
Nechápu proč se snima pořad babřem oni stejně nebudou nic dělat i když jim dame milion vše utratí a pak přijdou pro další. Naše vlada se stale bojí nebo je něčím vázaná a musí poslouchat. Vjine zemi si to nemůžou dovolit to my jim stale cpeme a oni se smějí schovavají se za rasismus .platit ma budeš se chovat slušně nebo táhni.CO SI ZNIČÍŠ V TOM BUDEŠ BYDLET JAK JE TO JEDNODUCHÉ.
Re: Podívejte se, jak bydlí Romové. Agentura pro sociální začleňování versus Jiří Čunek a Vsetín
(dalibor, 8.6.2011 23:55:24)
Odpovědět
Romové onás říkají, že jsme rasisti nevím kdoje rasista.Když mí bíli si musíme hlídat všechno.Kdyby pracovali jako mi tak nikdo na ně nebude mět nic.Využívají dávky atak dále sotva se narodí a už mají plný invalidní důchody,já pracovala a poctivě si platila socialní 41 let,teď sem onemocněla ,nemohu chodit,sedět ani stát, chodím o berlích v bolestech a mě se dá částač.inv.důchod a práci si najdite na pol.ůvazek.Kdeje v naším státě zpravedlivost.pracujete od nevidím do nevidím a tak se bílim odměňují a naší romové kolik oni odpracovali za tuto totalitu nic a mají důchody a nic jím není,když nás můžou sledovat oco nás okradou.Těch romu co pracují je málinko a naše vláda nic sními nic neudělá aby byl pořádek s romama,nemají čas nebo se zajímají jak nás pracujíci obrat aby se znás stali uplný žebráci a žili jako romové.
Re: Podívejte se, jak bydlí Romové. Agentura pro sociální začleňování versus Jiří Čunek a Vsetín
(herkuba, 22.8.2011 3:21:43)
Odpovědět
Je mě 59 let a od svých 18 let slyším, jak se musí romské menšině pomoci začlenit do společnosti. Proč to jde u jiných menšin za první generaci. Tento problém je podle mne veden úmyslně protože se na něm celá léta živý
jak státní tak i nestátní organizace.Rómský
problém je jak černá díra ve vesmíru pořád do ní tečou milióny ba za ty léta miliardy a nikde nic není vydět.Jak je možné že cca 11000 tisíc lidí tolik se jich v posledním sčítání přihlásilo k rómské etnice nás stojí takové peníze a poblémy ???????
Re: Podívejte se, jak bydlí Romové. Agentura pro sociální začleňování versus Jiří Čunek a Vsetín
(gghii, 24.8.2011 20:08:11)
Odpovědět
Jsem úplně z druhé strany republiky ale měl jsem tu "čest" se služebně dostat do Vsetína a čistě náhodou jsem při jízdě autem zahlédl nepřehlédnutelné barevné kontejnery,kam byli vystěhováni neplatiči a nepřizpůsobiví z pavlačového domu.

Nedovedu si představit situaci,kdy kdokoliv a kdekoliv na světě sám zničí nájemní byt od města a ještě k tomu namísto,aby byl vystěhován bez náhrady,tak ještě obdrží nové bydlení a ještě má tu drzost křičet o diskriminaci !!!!!!