reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Dělá problém Klausovi i Topolánkovi. Marxistická politická korektnost. Cikán, nebo Rom?

Autor: Lukáš Petřík | Publikováno: 1.6.2011 | Rubrika: Studie
Ilustrace

22.5.2011 22:28 - K pojmu a k podpoře fenoménu „politické nekorektnosti“ se hlásí současný prezident Václav Klaus i expremiér Mirek Topolánek. Co to ale je politická nekorektnost? Nejstručněji se dá definovat jako opak a odpor k tomu, co hlásá takzvaná politická korektnost.

Naposledy se prezident vyjádřil k tomuto fenoménu v souvislosti s kauzou Bátora: „Co je či není politicky korektní navíc definuje - zcela samozvaně - jedna skupina lidí, která si vydobyla zcela neuvěřitelnou pozici v médiích a která nám suverénně a autoritativně říká, co smíme a co nesmíme. Je to fenomén celosvětový, evropský i český. Kdo se mu odvažuje vzdorovat, stihne ho lavina ataků, které vedou k jeho společenskému znemožnění, často i ztrátě zaměstnání, i k osobní ostrakizaci. Přesně to se u nás dnes děje s Ladislavem Bátorou."

více:  Klaus: Malá česká hilsneriáda aneb další případ diktatury politické korektnosti

„Děkuji za odvahu pozvat právě mne, známého svými politicky nekorektními názory," zahájil svůj proslov před časem při debatě se studenty expremiér Mirek Topolánek. "Moje hlavní doporučení, ve vašem i našem zájmu, prosím vás úpěnlivě, buďte politicky nekorektní," dodal Topolánek. Podle něj jen takto myslící lidé, kteří na sobě navíc pracují, uniknou osudu pasivní většiny, odsouzené, aby "s nimi bylo celý život manipulováno a byli oběťmi dnešní bulvární mediální masáže".

K tématu politická korektnost

Již zde není svoboda slova

Podle zpěváka Daniela Landy se kvůli nadvládě politické korektnosti o svobodě slova již fakticky nemůže hovořit. „Ve chvíli, kdy vyslovíte svůj názor, tak pocítíte dopad. Pokusy o mediální či ekonomickou likvidaci tady jsou. V Německu přicházejí lidi o práci jenom kvůli výrokům, které nejsou proti nikomu namířeny, jenom konstatují nějakou skutečnost. Jsou vyhazováni moderátoři, jsou vyhazováni ředitelé bank. Žijeme nyní v době, kdy podobně jako v době komunismu nesmíte vyjádřit svůj názor. Musíte buď lhát, anebo mlčet. Politická korektnost působí to, že většina lidí v tomto státě musí lhát, anebo mlčet," řekl ParlamentnímListům.cz Landa.

S politickou korektností jsme podle Landy došli tak daleko, že občané o mnoha problémech vůbec nesmí hovořit, jinak musí v opačném případě počítat s tím, že je média budou napadat a přiřazovat k fašistům a rasistům.

více: Dan Landa pro EUportal.cz: V Česku již není svoboda slova

Teror politické korektnosti zavírá ústa

„Za chvíli už opravdu nebudete moci říci nic. Zase si zavřeme ústa o kousek na další západ, abychom někoho nepoškodili, za chvíli zase kousek a budeme nakonec tak korektní, až nebudete moci třeba říci, že se vám nelíbí Evropská unie. K tomu se přidává absolutní kontrola, všichni znají náš pohyb, mohou zjistit, s kým hovoříme po telefonu. Budoucí evropská totalita může být opravdu dokonalá. Žijeme v zemi, kde poslanci, tedy zákonodárci hovoří o tom, že mluvit do mobilu není bezpečné. Není to neuvěřitelné?" ptá se Landa.

„Teror politické korektnosti není jenom v tom vyloučit některá konkrétní témata, ale vyvolat strach, aby lidé vůbec promluvili. To je smyslem exemplárních případů typu bátoriády. Příště bys mohl být na řadě ty, když si nedáš pozor," řekl ParlamentnímListům.cz tajemník prezidenta Ladislav Jakl.

více: Konflikt na mítinku: Klausův Jakl se pohádal s novinářem

Regulace myšlení a represe proti odpůrcům

Konečným cílem systému politické korektnosti je podle politologa Vojtěcha Bellinga dosáhnout autoregulace lidského myšlení. „Omezení svobody projevu je pouze prostředkem k tomu, aby se některé pojmy a celá témata vytěsnila nejprve z mluveného a psaného projevu a v zápětí i z lidského vědomí. Nahradí je pak nové vzorce a představy, podrobené kontrole politické korektnosti. Tento systém vychází z postmoderních teorií jazyka jako vlastní formy myšlení, podle nichž jeho struktura ovlivňuje samostatné lidské vědomí," říká k tomu Belling.

Neomarxista Herbert Marcuse v souvislosti s politickou korektností razil takzvanou represivní toleranci. V eseji s názvem Represivní tolerance Marcuse volá po omezení svobody projevu a práva shromažďovacího u těch skupin, které podle jeho názoru odvádí společnost od cesty k tomu, co chápe jako historickou možnost zlepšit společenské vztahy - jedná se mj. o fašisty, militaristy, rasisty, odpůrce ochrany životního prostředí a odpůrce rozšiřování role státu v ekonomice. Kdo je fašista a rasista ale samozřejmě určují sami neomarxisté. Nálepku fašisty tak nejednou dostal od levice například Václav Klaus. Označil ho takto kupříkladu modernistický kněz Tomáš Halík.

více: Halík by za války podporoval Hitlera, řekl klausovec Bátora

Kulturní marxismus

„Politická korektnost je kulturním marxismem, režimem, který trestá názorovou rozdílnost a stigmatizuje společenským kacířstvím stejně jako inkvizice trestala náboženské kacířství. Jeho ochranou známkou je netolerance. Vystupování proti affirmative action (pozitivní diskriminaci) se posuzuje tak, že člověk je rasista," říká k tomu v knize Smrt Západu konzervativní publicista a bývalý poradce Ronalda Reagana Pat Buchanan.

Abychom pochopili, co to znamená být politicky nekorektní, musíme vědět, co to je politická korektnost a co za ní ve skutečnosti stojí. Politická korektnost má kořeny v neomarxismu. Roz­díl neomarxismu oproti staré levici je v tom, že zatímco tradiční marxisté ak­centovali význam ekonomické základny, neomarxisté nové levice přenesli svou novou podobu třídního boje do nadstavby - do tradičních společenských institucí, hodnot, kultury a morálky. Dnes to již není třídní boj, ale kulturní válka, kdy neomarxisté prostřednictvím médií, intelektuálů a kultury diktují společnosti „politicky správné" neomarxistické hodnoty.

více: Ideologie politické korektnosti a západní civilizace

Nový proletariát

Stará dělnická třída totiž mnohdy zburžoazněla a nechtěla svrhnout vládnoucí systém. Novým proletariátem se tedy staly rozličné zájmové skupiny. Feminismus tvrdí, že muž vládne nad ženou a vykořisťuje ji, podobně ekologistická hnutí říkají, že člověk vykořisťuje zvířata a přírodu. Obhájci homosexuálů zase razí to, že tato minorita je heterosexuálním pojetím partnerského svazku a tradiční rodiny utlačována. Mnozí hlásají, že rodina vůbec je určena k utlačování žen muži a utlačování dětí jejich rodiči, proto by měla být zničena.

Tradiční sexuální morálka preferující man­želství a partnerskou věrnost zase prý brání svobodnému sexuál­nímu naplnění jednotlivců. Vlastenectví a národní hrdost jsou výrazem imperialismu a rasistické nadřazenosti vůči přistěho­valeckým kulturám z třetího světa, proto je nutné v rámci multikulturalismu podporovat přistěhovalecké kultury na úkor imperialistické a „rasistické" domácí kultury. Mezinárodní obchod se stal novým imperialismem, v němž bohatý Sever utlačuje chudý Jih. Politická korektnost je tedy jazykový nástroj, nový orwellovský newspeak, který má omezovat svobodu slova a má zakázat vyjadřovat se kriticky o neomarxisty hájených minoritách.

Newspeak a perzekuce

„Současní „inženýři lidských duší" jsou poučenější. Změnili radikální levicovou politiku do nového vydání novořeči. Proto normotvorné guerilly politicko-mediálních elit již nemluví o cenzuře, ale o politické korektnosti či o rozumné regulaci slova z důvodů etických a humanistických. Soustavné mizení svobody projevu je nepochybně jedním z nejnápadnějších příznaků chřadnoucí demokracie. V posledním desetiletí prošla tato kdysi elementární demokratická svoboda tak intenzivním převýchovným lágrem politické korektnosti," řekl redakci prezidentův vicekancléř Petr Hájek.

„My jsme tady zažili socialismus v bolševické podobě, tak jsme na omezování svobody více citliví. Západ si touto zkušeností neprošel. Tam je v kurzu socialismus menševického typu," řekl redakci premiérův poradce pro lidská práva Roman Joch s tím, že na západě je již svoboda slova poměrně výrazně omezována a lidé jsou za své názory perzekvováni. „Například studenti či profesoři jsou mnohdy za politicky nekorektní názory vyhazováni ze škol," dodal Joch.

více: Roman Joch: Peklo v masce politické korektnosti

 

Šiklová: Jocha bych za jeho názory nezavírala

 

Manipulace ve veřejnoprávních médiích

 

 

  • Podle politologa a právníka Vojtěcha Bellinga je politická korektnost založena na přesvědčení, že ideje určitého konkrét­ního politicko-hodnotového proudu, v podstatě výlučně levicově-liberálního, mají nárok na univerzální platnost. „Představitelé těchto idejí obratným ma­nipulačním uměním s maximálním využitím možností státu a jeho nástrojů v kulturní sféře (veřejnoprávní média) dosahují podřízení norem lidského ja­zyka, lidského chování, politického konání a nakonec i lidského myšlení těmto idejím," říká k tomu Belling.

    Konečným cílem a všudypřítomným prvkem politické korektnosti je podle Bellinga eliminace kulturní či civilizační identity, která má dosud vůdčí roli v určité oblasti. Vzhledem k tomu, že politická korektnost je specificky západním feno­ménem, představuje dosažení jejího cíle souběžnou likvidaci západní identity.

    více: Hájek se opět pustil do médií: Političtí rasisté, Havlovi extremisté

    „Změna pravidel používání jazyka patří k nejzjevnějším symptomům politické korektnosti, a to všude ve světě. Namísto tradičně užívaných pojmů vytváří po­litická korektnost nové obraty či náhradní termíny měnící současně i význam pojmenovávané věci. Dosavadní pojem je přitom ve chvíli svého nahrazení okamžitě tabuizován. Klasicky uváděným příkladem je vývoj označení přísluš­níka černošské etnické skupiny ve Spojených státech. Namísto pojmu ,negro‘ po­litická korektnost v minulosti přišla s výrazem ,colored‘. Ve chvíli, kdy význam tohoto termínu začal být opět problematizován, změnila jej politická korektnost na ,black‘. Zanedlouho byl pak tento pojem opět nahrazen ,African American‘," dodává k tomu Belling.

    více: Senátoři se pustili do "cikánů". Nepracují a řádí

    Tyranie menšin

    Česko-židovský spisovatel Benjamin Kuras říká, že politická korektnost je marxistického původu. „Dala by se popsat jako myšlenková cenzura a  tyranie pomyslných nestandardních menšin a menšinových idejí nad standardní většinou a většinovým myšlením, které jsou podle její teorie odpovědné za všechny nešvary, zlozvyky a zločiny lidstva. Menšinové a cizí hodnoty povyšuje nad zavedené hodnoty většinové a domácí. Její nedílnou součástí je multikulturalismus, který je náhražkou někdejšího marxistického internacionalismu," řekl ParlamentnímListům.cz Kuras.

    Záměrem politické korektnosti je podle něho rozleptat myšlenkové a hodnotové struktury západní demokracie zevnitř. Vzděláním, propagací, medializací, politizací a osočováním nositelů standardních idejí, hodnot a zvyklostí, označováním nálepkami jako nacionalismus, xenofobie, bigotnost, pozůstatky imperialismu, rasová či ideová arogance. „Její strategií je rozleptávat dlouhodobě a pracně budované ideové a hodnotové struktury, na nichž stále tak vratce stojí demokratický Západ. Demokracie přestala být vládou většiny a ochráncem práv jednotlivců a stala se handrkováním nátlakových skupin a skupinových privilegií," dodává Kuras.

    Příklady

    Vojtěch Belling udává několik konkrétních příkladů politické korektnosti. Například se v souvislosti se zapalováním aut ve Francii nemluví o arabských muslimských imigrantech, nýbrž „francouzských mladících", v případě romských zlodějů či výtržníků se v České televizi hovoří o lidech ze „sociálně vyloučených lokalit".

    více: Kubera: Nechci, aby se kvůli vtipům o Cikánech zavíralo do vězení

    Dnes je také například velice nebezpečné objednat si v USA u černé číšnice bílou kávu tradičním termínem „white coffee". Vznikly i politicky korektních vydání Bible či modlitebních knih. Vedle Boha Otce se tak v těchto verzích objevuje rovněž „Bůh Matka".

    Pozitivní diskriminace směřuje k etnickým menšinám, náboženským skupinám i neheterosexuálně orientovaným osobám (nezapomeňme, že podle jazyka politické korektnosti neexistují dvě, ale hned pět pohlaví). V Británii se Vánoce již kvůli muslimům nesmí nazývat „Christmas", nýbrž neurčitě „Xmas". V některých belgických ulicích se nesmí také například prodávat alkohol či vepřové, aby to nepopudilo muslimy.

    Autor: Lukáš Petřík

  • www.parlamentnilisty.cz

    reklama
    3693 čtenářů | 60 komentářů | 
    HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
    Tisknout článek Poslat článek e-mailem
    Vaše hodnocení: 

    Zde můžete nastavit své hodnocení
    Další články od tohoto autora:
    Komentáře


    Re: Dělá problém Klausovi i Topolánkovi. Marxistická politická korektnost. Cikán, nebo Rom?
    (Kalous, 1.6.2011 4:48:14)
    Odpovědět
    V Británii se již nejen místo Christmas má říkat Xmas, ale v některých muslimských městech (myslím Birmingham..) se nedoporučuje ani vánoce veřejně slavit aby se muslimové neurazili. Pravý Angličan se buď odstěhuje z mnoha velkoměstských čtvrtí na venkov, nebo dá svému dítěti jméno Muhammed a počerní si ksicht. Dobře jim tak kolonizátorům.
    Re: Dělá problém Klausovi i Topolánkovi. Marxistická politická korektnost. Cikán, nebo Rom?
    (Fiter, 1.6.2011 7:31:16)
    Odpovědět
    Jenom že díky těm kolonizátorům mnoho rozvojových zemí zaznamenalo nebývalý rozkvět.Jak to vypadá v některých zemích odkud ti kolonizátoři odešli a nebo byli vyhnáni už víme.Evropa se musí zbavit levicového svinstva.My víme jak to tady měli soudruzi zorganizované.Lidé na západě o tom neměli ani zdání.Jenomže v posledních desetiletích se k moci dostávají k moci různí nenasytní a zkorumpovaní levicový banditi a podle toho to tam začíná vypadat.Voliči si to tam neuvědomují.Kdyby věděli jací škůdci sedí v Bruselu tak by museli vzít klacky a tu všivou nenažranou sebranku vymlátit.
    Re: Dělá problém Klausovi i Topolánkovi. Marxistická politická korektnost. Cikán, nebo Rom?
    (Kalous, 1.6.2011 9:35:02)
    Odpovědět
    Ona tou kolonií Fitere byly i USA, Austrálie, Kanada ... pak Brasilie, Chile, Argentina ..Indie, Jihoafrická republika (kupují u nás významné pivovary či ostravské ocelářské kolosy) takže to zase tak docela pravda není. Nakonec se tou kolonií stáváme skoro sami - 60% našeho průmyslu je v cizím vlastnictví, banky a spořitelny kromě regulační banky ČSOB jsou cizí všechny (na vkladech proděláváme, cizí vlastníci bohatnou).
    Re: Dělá problém Klausovi i Topolánkovi. Marxistická politická korektnost. Cikán, nebo Rom?
    (Bear, 1.6.2011 23:48:29)
    Odpovědět
    On to Fiter myslel tak, ze "kde noha kolonizatora vesla, tam nasledne psenka kvetla" ;-) Dnes po odchodu uz moc nekvete.
    Re: Dělá problém Klausovi i Topolánkovi. Marxistická politická korektnost. Cikán, nebo Rom?
    (suk, 1.6.2011 6:08:03)
    Odpovědět
    Je to hrůza a je to k blití. Rozum to vůbec nebere. Co se to probůh v Evropě vlastně stalo. Chtěli jsme demokracii, svobodu a spravedlnost a místo toho jsme se ocitli ještě v horším světě, než předtím. Horším proto, že je to vše mnohem rafinovanější! Je to od Západu kudla do zad!!!
    Re: Dělá problém Klausovi i Topolánkovi. Marxistická politická korektnost. Cikán, nebo Rom?
    (Ivaanna, 1.6.2011 8:28:36)
    Odpovědět
    Stalo se to, že blbost je všude stejná a je jedno, jaký má momentálně povrchový nátěr. My jsme si mysleli, že když svrhneme komanče, bude dobře, ale ty blbosti, které nám za bolšánů otravovaly život, nebyly ani tak komunistické, jako byrokratické. Pomnožilo se nám v celém světě mnoho takových, kteří nejsou schopni vytvářet žádné skutečné hodnoty a tak parazitují na nás ostatních.
    Re: Dělá problém Klausovi i Topolánkovi. Marxistická politická korektnost. Cikán, nebo Rom?
    (vizír, 1.6.2011 12:53:24)
    Odpovědět
    Ti kdo vraždili desetimiliony a ničili celé kontinety pod rudým praporem se dnes přemístlili napravo ,
    dnešní "pravici" ovládají trockističtí bolševičtí židé ze synagogy tzv.neokonzervativci kteří šířili posledních 20 let po světě neoliberální mor propagující co největší zadlužení , to vše v zájmu židovských bank které se pokouší skrze tzv. neoliberalismus vykrást , poté zbankrotovat a poté skrze židovské fašisty tzv.neocons zotročit celou západní civilizaci v jakémsi žido-feudalismu Pol-Potovského typu.
    Re: Dělá problém Klausovi i Topolánkovi. Marxistická politická korektnost. Cikán, nebo Rom?
    (Stilet, 1.6.2011 13:37:42)
    Odpovědět
    To je proto, že Europu a Severní Ameriku zaplavují produkty Fakult tak zv. Humanitních a Společenských pavěd. Neustále jích přibýva a všichni chtějí být dobře živi na účet ostatních občanu. Musí se neustále vymýšlet jak jím všem zařídt blahobytný život. Jsou to přece "vzdělanci", výkvěti a elity. Zato ti užitěční vzdělancí nijak nepříbývají. Musí totíš více znat jak přežvykovat "inteletuálské" teorie..
    Re: Dělá problém Klausovi i Topolánkovi. Marxistická politická korektnost. Cikán, nebo Rom?
    (Zay, 1.6.2011 9:22:08)
    Odpovědět
    Tu kudlu jsem ale dobrovolně přijali :-) A často jdeme ještě dopředu. Stačí se třeba podívat na kinematografii. Všude se už musí objevit nějaký teplouš anebo nějaký Cikán, pokud možno v pozitivní filmové roli. Dříve nás tím nikdo neobtěžoval a podobné vzorce nám nevnucoval.
    Re: Dělá problém Klausovi i Topolánkovi. Marxistická politická korektnost. Cikán, nebo Rom?
    (Stilet, 1.6.2011 13:45:52)
    Odpovědět
    Nejen to. Ve všech dílech musí být také ukazovano, jak je těmi normálními těm jinakým ubližováno. A dnešní muzika? To je především co nejodpudlivější vzhled, mrskání kyčlemi až pánum jejích přirození dělá ve předu modřiny pod ohryzkem a vzadu mezi lopatkami a dámám ty přední půlky olizují kolena a ty zadní paty u nohou. A přítom vřískot a rámus. Také se ti zpívající umělci a umělkyně musí chytat za rozkrok. Zdegenerovaly všechny obory umění i výtvarná.
    Re: Dělá problém Klausovi i Topolánkovi. Marxistická politická korektnost. Cikán, nebo Rom?
    (Kalous, 1.6.2011 14:19:48)
    Odpovědět
    Stilete, vždyť to je většinou export z USA, přečti si Brzezinského - východní Evropu je třeba zničit rozkladem kultury, importovat americké a dekadentní prvky, hudbu, stupidní filmovou tvorbu
    Re: Dělá problém Klausovi i Topolánkovi. Marxistická politická korektnost. Cikán, nebo Rom?
    (Stilet, 1.6.2011 14:45:42)
    Odpovědět
    Jistě že je to export především z USA, ale musí Europa brát takové hovadské zboží?
    V USA se už provedlo více takových hovadských experimentu které se potom těžce napravovaly, ale musí v ty experimenty dělat i Europa? Zvláště když může vidět že ty experimenty jsou hovadké?
    Daleko větší vinu dávám GB a Francií. Ty měli kolonie a aby si ves svých bývalích koloniích udrželi vliv, mohli občané těch bývalých kolonií se volně stěhovat do GB a Francie. Protože to těm bývalým koloniálním zemím už to množsžví imigrantu leze krkem, tak do svého srabu chtějí zatáhnou i ty země které kolonie neměli. Tak za to tedy USA vinu nenese, ale jen ty koloniální mocnosti.
    Re: Dělá problém Klausovi i Topolánkovi. Marxistická politická korektnost. Cikán, nebo Rom?
    (SamOpal, 2.6.2011 6:31:20)
    Odpovědět
    Vzpomínám si na jeden výrok Alexandra Solženicyna.Byl sice o Rusku,ale nás se týkal také.

    Z toho špatného jsme si ze Západu vzali všechno
    Z toho dobrého - nic.
    Re: Dělá problém Klausovi i Topolánkovi. Marxistická politická korektnost. Cikán, nebo Rom?
    (whaler, 1.6.2011 6:57:58)
    Odpovědět
    Zlatý kolonialismus. Dokud byly kolonie, byl klid, tahle líná muslimská pakáž byla držená na uzdě.
    Re: Dělá problém Klausovi i Topolánkovi. Marxistická politická korektnost. Cikán, nebo Rom?
    (Stilet, 1.6.2011 16:00:13)
    Odpovědět
    Omyl! Zlatý kolonialismus? Pochybná zásluha kolonialistu byla že zlikvidovaly šamany a daly těm naháčum Europskou medicínu a zabráňovaly kmenovým válkám a kanibalismu a tím se zasloužili o jejích přemnožení a následnou jejích imigraci do vyspělých zemí. Také tam zanechali tisíce "poradcu" kteří z pozadí ve skutečnosti vládnou. Když koloniím dali tu samostatnost, tak jím jí mělí dát plně celou se vším všudy a bez poradcu a přibývajícím milionum emigraci zabránít. Také by to chtělo jím přestat pořád dávat potravinou i jinou pomoc. Potom by se přestali bezstarostně množit. Takže žádný zlatý kolonialismus.
    Re: Dělá problém Klausovi i Topolánkovi. Marxistická politická korektnost. Cikán, nebo Rom?
    (felix.julec, 1.6.2011 8:23:34)
    Odpovědět
    Slovní válka různých filosofických pohledů a názorů.Nejsem humanisticky vzdělán,mám v tom mírně řečeno chaos.
    Re: Dělá problém Klausovi i Topolánkovi. Marxistická politická korektnost. Cikán, nebo Rom?
    (Mark, 1.6.2011 11:51:46)
    Odpovědět
    To víme velmi dobře, ale konečně jste to přiznal sám...
    Re: Dělá problém Klausovi i Topolánkovi. Marxistická politická korektnost. Cikán, nebo Rom?
    (felix.julec, 1.6.2011 15:54:08)
    Odpovědět
    MARKU,ale dodnes nevím,kde jste vyčetl,že heroizuji Mladiče.Možná jsem se někde špatně neobratně vyjádřil.Avšak proti Srbům a to ani těm bosenským /jako průměrným lidem/nemám zásadní výhrady.V některém ohledu mají tak trochu živočišné pudy,ale každý jsme nějaký.
    Re: Dělá problém Klausovi i Topolánkovi. Marxistická politická korektnost. Cikán, nebo Rom?
    (Mark, 1.6.2011 16:32:18)
    Odpovědět
    A kde jste vyčetl vy, že jsem Srbojice a každého Srba považuji za válečného zločince, jak jste suverénně tvrdil včera (a budete-li tvrdit, že ne, rád vám ten příspěvek zkopíruji a vložím sem) ? Pokud vám to dosud nedošlo, podrobil jsem tvrdé kritice pouze vaši reakci - zněla takto: "To je blbé a povrchní srovnání", na mé varování, že připustíme-li, že člověk, který dá pokyn usmrcení tisíců neozbrojených zajatců bez soudu, je hrdina, dáváme tím druhé straně právo tvrdit totéž a kde chcete potom ten kolotoč násilí zastavit. Už vám konečně došlo, o čem je řeč, nebo se opět dočkám urážek ?
    Re: Dělá problém Klausovi i Topolánkovi. Marxistická politická korektnost. Cikán, nebo Rom?
    (ros, 1.6.2011 9:03:38)
    Odpovědět
    Problém je v tom, že bílí lidé si stále myslí, že být bílý je "normální" a vše ostatní je jiné, odvozené, druhotné.
    Re: Dělá problém Klausovi i Topolánkovi. Marxistická politická korektnost. Cikán, nebo Rom?
    (Zay, 1.6.2011 9:19:16)
    Odpovědět
    Výborný článek dobře popisující prokletí naší doby. O svobodě slova se v takových podmínkách hovořit rozhodně nedá, a přesto stále platí a bude platit, že Cikán zůstane Cikánem, buzerant buzerantem, černoch černochem, arabský násilník ve Francii arabským násilníkem atd. atd. Připomíná mi to období reálného socialismu, kdy se například uklízečka nesmělo oficiálně používat, neboť se jednalo o kosmetičku podlahových krytin, hasič byl požárníkem, obecní úřad místním národním výborem, soustružník obráběčem kovů ...
    Pro jistotu pro ty, co by chtěli v návaznosti na tento ubohý článek plácat něco rasistického o Romech.
    (Josef Brožek, 1.6.2011 10:32:31)
    Odpovědět
    Definice českého rasismu
    1) Český rasista je přesvědčen o svém slovanském původu a to často i přes to, že jeho rod zde není déle než většina rodů zde žijících Romů
    2) Český rasista je přesvědčen, že například pokud mu černoši nevadí, tak přeci nemůže být rasista, když nemá rád „jen“ Romy
    3) Český rasista je ochoten obhajovat mašírování fašistů, zvláště, když je pochod protiromský
    4) Český rasista je ochoten uznat, že někteří Romové možná nejsou tak špatní-(odvolává se sarkasticky pouze na jednotky procent), ale to mu nebrání v tom, aby o Romech stále mluvil jako o určité skupině „jiných“ lidí.
    5) Český rasista se domnívá, že jestliže neexistuje pojem romská rasa, nemůže být za nenávist k Romům považován za rasistu
    6) Český rasista vysvětluje svou rasistickou nenávist vůči Romům jako následek „špatných zkušeností s tímto etnikem“
    7) Český rasista je přesvědčen, že Romové by se měli vrátit tam, odkud přišli. On sám však neví odkud pochází a rozhodně o návratu například do Mongolska neuvažuje.
    8) Český rasista se považuje za vlastence, je hrdý na to, že je Čech. Pro Česko však nikdy nic vyjímečného neučinil a kdyby se narodil například na Islandu, byl by hrdý na to, že je z Islandu, protože se tam přeci narodil…
    9) Český rasista dělí kriminalitu na romskou a neromskou, je pro něho důležité znát etnickou příslušnost pachatele, aby v případě romského viníka mu odpadl pocit, že příslušník jeho národa něco spáchal
    10) Český rasista vytváří pojem „romská otázka“ tím, že dělí Čechy na Romy a neromy. Jediným řešení Romské otázky se tak stává likvidace onoho českého rasisty..
    Re: Pro jistotu pro ty, co by chtěli v návaznosti na tento ubohý článek plácat něco rasistického o Romech.
    (Kalous, 1.6.2011 11:51:02)
    Odpovědět
    Nebo "likvidace" bl.bce Brožka, co bod to nesmysl (už mu to bylo několikrát vyvraceno, někdy dokonce bod po bodu). Ale ať se zase zasměje, že se na to sem tam někdo chytí a reaguje. Smích je zdravý.
    Re: Pro jistotu pro ty, co by chtěli v návaznosti na tento ubohý článek plácat něco rasistického o Romech.
    (Josef Brožek, 1.6.2011 12:00:04)
    Odpovědět
    Vyvráceno nebylo nic. Ty pokusy o "vyvrácení" mých 10ti bodů byly plné rasistických názorů a jen poukázaly na pravdivost mých 10ti bodů. Nikdo si tu ani neškrtnul.-naopak, vše se mi jen potvrdilo.
    Re: Pro jistotu pro ty, co by chtěli v návaznosti na tento ubohý článek plácat něco rasistického o Romech.
    (Mark, 1.6.2011 12:07:33)
    Odpovědět
    Děkuji za váš příspěvek, podniku chyběl komik...
    Re: Pro jistotu pro ty, co by chtěli v návaznosti na tento ubohý článek plácat něco rasistického o Romech.
    (Jahoda, 1.6.2011 13:28:40)
    Odpovědět
    já když byl na ZDŠ tak u nás ve třídě byl taky jeden třídní šašek a byl to vlastně takový otloukánek,od každýho dostal přes hubu.
    Jednou ,to nám bylo 10 ho naše parta vyválela v blátě a on brečel,haha,jeho rodiče nás pak naháněli po hřišti a nadávali nám.
    Re: Pro jistotu pro ty, co by chtěli v návaznosti na tento ubohý článek plácat něco rasistického o Romech.
    (Mark, 1.6.2011 14:17:21)
    Odpovědět
    On je komik, ale vy jste blbec. Chlubit se na netu šikanou, to je úroveň. V houfu deseti týrat jednoho chudáka, to jste tedy byl hrdina.
    Re: Pro jistotu pro ty, co by chtěli v návaznosti na tento ubohý článek plácat něco rasistického o Romech.
    (Kalous, 1.6.2011 14:27:24)
    Odpovědět
    Marku - nemuselo to být zrovna takhle. Mohl to být i šašek - provokatér a možná si nějakou facku zasloužil - ale fakt jeden na jednoho. Ale za nějakou velkou sviňárnu a provokaci mu mohlo patřit i to kolektivní vyválení v blátě . Pan Brožek (nebo spíše nějaké děcko toho jména které si hraje s počítačem) je evidentně systematický provokatér.
    Re: Pro jistotu pro ty, co by chtěli v návaznosti na tento ubohý článek plácat něco rasistického o Romech.
    (Samuel Vitovsky, 1.6.2011 14:50:45)
    Odpovědět
    Proboha, co to sem píše za lidi???!!!
    Jeden se chlubí, že v přesile mlátil slabšího, druhý, aniž o tom cokoliv ví, spekuluje, že on si to nejspíš zasloužil. A to celé v diskusi pod článek, který asi měl být o politické korektnosti, ale ve skutečnosti je to jen povrchní reprodukce, co kdo kdy řekl.
    Re: Pro jistotu pro ty, co by chtěli v návaznosti na tento ubohý článek plácat něco rasistického o Romech.
    (Mark, 1.6.2011 15:49:54)
    Odpovědět
    Jen na vysvětlenou, s dnešním tématem to nesouvisí, Kalous je můj tradiční a vášnivý oponent na diskusních fórech, takže se mnou musí polemizovat v každém příspěvku, ať se týká čehokoli. A dost již o tom, plně uznávám, že to, co proti sobě máme nebo nemáme, nemá zatěžovat tyto diskuse.
    Re: Pro jistotu pro ty, co by chtěli v návaznosti na tento ubohý článek plácat něco rasistického o Romech.
    (Kalous, 1.6.2011 15:55:48)
    Odpovědět
    Není to obráceně? Mně můžete být Marku úplně ukradený, jen jsem se zastal Jahody, že ho napadáte pravděpodobně neodůvodněně- tak jak jiné.
    Re: Pro jistotu pro ty, co by chtěli v návaznosti na tento ubohý článek plácat něco rasistického o Romech.
    (Mark, 1.6.2011 16:25:20)
    Odpovědět
    Tradičně mi vyčítáte to, co děláte sám. Přečtěte si v klidu Jahodův příspěvek a musíte uznat, že je to opravdu ubohost, ještě podtržená tím hahaha. Pokud ne, jste stejný, jako on.
    Re: Pro jistotu pro ty, co by chtěli v návaznosti na tento ubohý článek plácat něco rasistického o Romech.
    (Kalous, 1.6.2011 17:17:40)
    Odpovědět
    Třídní šašci nebyli žádní šikanovaní chudáčci, byli to obvykle (ne) inteligentní drzá individua která měla k šikanozním nesmělým neprůbojným typům daleko. A přes hubu občas zasloužili, ať od spolužáků nebo učitelů.
    Re: Pro jistotu pro ty, co by chtěli v návaznosti na tento ubohý článek plácat něco rasistického o Romech.
    (Mark, 1.6.2011 17:23:09)
    Odpovědět
    Komentář netřeba, na otázku zda jste stejný jako Jahoda, jste odpověděl jste sám, děkuji.
    Re: Pro jistotu pro ty, co by chtěli v návaznosti na tento ubohý článek plácat něco rasistického o Romech.
    (Samuel Vitovsky, 1.6.2011 17:48:43)
    Odpovědět
    Tady to nakonec začíná být zajímavé...
    "Třídní šašci" je nějaká exaktní kategorie? Jako třeba Židi, homosexuálové nebo politologové?
    Re: Pro jistotu pro ty, co by chtěli v návaznosti na tento ubohý článek plácat něco rasistického o Romech.
    (Mark, 1.6.2011 18:42:51)
    Odpovědět
    Na názvu nezáleží. Podstata je tato - někteří lidé se cítí být oprávněni vymýšlet nálepky pro druhé. Komu dají určitou nálepku, proti tomu je dovoleno cokoli, přeci to není člověk, ale tvor s nálepkou... Víc už je nezajímá, jeho myšlenky, schopnosti, pocity atd., zbavili se ho nálepkou a tím si to v hlavě vyřešili. Pak jsou ovšem jiné nálepky pro ty správné a ti zase mohou vše, a také nezáleží jaké mají myšlenky, schopnosti, pocity atd., není podstatné, neboť mají tu správnou nálepku. Může to být národnost, rasa, náboženská víra, politická strana, nebo třeba třídní idol a třídní šašek... podstata stále stejná
    Zrůdné, ale hněte s tím, jak říkal Werich: "To je blbý, to se bude líbit..." A líbí se, líbí... Nevysvětlíte těmto lidem, že nemají zaručeno, že budou mít vždy tu správnout nálepku a i je to může semlít...
    Re: Pro jistotu pro ty, co by chtěli v návaznosti na tento ubohý článek plácat něco rasistického o Romech.
    (SamuelOpálený, 1.6.2011 19:45:28)
    Odpovědět
    Něco ,jako Samuel Vítkovský
    Re: Pro jistotu pro ty, co by chtěli v návaznosti na tento ubohý článek plácat něco rasistického o Romech.
    (Jahoda, 1.6.2011 22:57:41)
    Odpovědět
    bylo nám 10 vy mudrlante.)))
    Jednou jsem dal přes tlamu já,potom jsem dostal zase přes tlamu já a tak to v telecích letech chodí,pro vaši informaci.
    Ale vy,jak vidno jste asi pubertou neprošel se mě zdá.
    Já jsem přesvědčen,že ne,protože zpolitizovat klukovinu 10 letých školáků může jen populista a politicky korektní aparátčík,který parazituje z zkzv. problému rasové diskriminace.
    Ještě jsem chtěl podotknout,že jsem za to doma dostal od táty řemenem a bylo a s tím klukem jsem se pak normálně hned příští den vybavoval,jako by se nechumelilo,bylo nám totiž 10,.
    Já mám ke komentářům toho Brožka svou analýzu a ta je taková,že to je provokatér,který si zálohuje komenty politicky nekorektních oponetů,aby na ně ,až jednou přijde správný čas, něco bylo.
    No a vy jste stejný dobytek jako on.
    Tak jen si nadržujte těm vaši Rómům a preferujete je a nebude trvat dlouho a budete zde mít občanskou válku.
    Ostatně ona již začala a létají u toho zápalné láhve a bojuje se na kuličky,jen do dneška je evidováno přes 100 rasistických vražd cikánů ,pokud jste přesvědčeni,vy Obamodemokratičtíkocábovníci,že mezi lidma není nenávist,potom se do 10 let budete překvapeni.
    Ale ne,vy problém bete řešit pouze tak,že oponenta zlikvidujete...
    Re: Pro jistotu pro ty, co by chtěli v návaznosti na tento ubohý článek plácat něco rasistického o Romech.
    (Mark, 2.6.2011 11:35:01)
    Odpovědět
    Děkuji, znovu potvrzujete, jaký jste hlupák. Romy nehájím, ale to Vám stejně nedojde.
    Re: Pro jistotu pro ty, co by chtěli v návaznosti na tento ubohý článek plácat něco rasistického o Romech.
    (Jahoda, 2.6.2011 13:09:08)
    Odpovědět
    ještě jsem si vzpoměl,jak mě dotyčný šikanovaný vydíral.
    Stalo se to na Spatrakiádě,kdy jsem jako mladší žák nemohl cvičit a obrečel to.
    Tak tento šikanovaný mě pak vydíral,že když mu nedám odznak spartakiády r. 1980,tak řekne mým rodičům,že jsem necvičil.
    Já mu odznak nedal a on jim to řekl.
    Tak toto je charakter toho šikanovaného,díky němuž jsem hlupák a blbec.
    No a co,dostal přes tlamu a bylo,ničeho nelituji,když už v 10 vydírá a ještě do toho zatahuje moje rodiče ,tak jaképak copak.
    Na vaše urážky nebudu reagovat,již jsem se jednou namočil a narozdíl od Vás z tohoto fora nebudu dělat stoku,stačí jeden Joan j na Eurabii,díky němuž tam totálně vázne dizkuze.
    Ještě jsem se chtěl zeptat pane,proč,když už tak vystupujete s tou humanitou neodsoudíte konečný výrok p. Brožka ohledně likvidace a vyhrožování?
    Ale to ne,že?!
    Re: Pro jistotu pro ty, co by chtěli v návaznosti na tento ubohý článek plácat něco rasistického o Romech.
    (Mark, 2.6.2011 15:06:33)
    Odpovědět
    Ale, vy jste si vůbec nevšiml, že můj první příspěvek vůbec bylo odsouzení stylu pana Brožk ?. Od té doby si tu jen hloupým způsobem ventilujete své dětství.
    Re: Pro jistotu pro ty, co by chtěli v návaznosti na tento ubohý článek plácat něco rasistického o Romech.
    (Jahoda, 2.6.2011 22:47:59)
    Odpovědět
    Brožek je potencionální vrah ,proto jsem ho napadl.
    To,aby jste to pochopil,pokud nemáte dlouhé vedení.
    Chápete to?
    Asi ne,asi jste jak jste napsal hlupák,anebo demagog,který si na "atirasizmu" založil živnost .
    Už na vás nebude reagovat,na jedné straně máte plná ůsta humanizmu a pravdolásky a na druhé straně evidentně přecházíte fakt,že zde někdo přeje někomu likvividaci.
    No to bude asi proto,protože jste stejně potencionální likvidátor jako ten Brožek,jinak odpoledně jsem si říkal a přesně to se také potvrdilo,že si Vy a Vám podobní říkáte o Jahodě a jeho verbacím kolerující se slabomyslností.
    Tyhlety STB prakriky znám a také vím,že až nebude prezidentem V Klaus,ale Švejnar,či jemu jiní podobní ,lidé jako jste Vy vylezete jak krysy z děr a budete veřejnosti diktovat normy.
    Na mě nic nehrajte,Vaše dizkuze není a ani nemůže být zhodná,pouze vytáčíte a provokujete a urážíte a to je hlavní cíl.
    Na Vašem příkladě je v plnosti ukázáno,co je to pravdoláska,jak vaše pojetí pravdy a humanity nekoleruje s opozicí,ihned nastoupí agrese a útok.
    Ten Marx,nebo kdo to tam je zhora na obrázku k Vám a k nacistickému likvidároru Brožkovi plně sedí.
    No,ten Marx a Engels,to teda ale byla dvojka,jeden parazit a nefachčenko a druhý zase satanista holdující okultní černé magii.
    Re: Pro jistotu pro ty, co by chtěli v návaznosti na tento ubohý článek plácat něco rasistického o Romech.
    (Mark, 3.6.2011 7:10:46)
    Odpovědět
    To nemůžete normálně přiznat, že jste s tím příkladem třídního otloukánka plácnul pěknou blbost ? Ne, to by asi spadla nebesa. Místo toho tady začnete žvanit o pravdoláskařství, praktikách StB, ještě přidejte sionistické spiknutí... Malý český člověk.
    Re: Pro jistotu pro ty, co by chtěli v návaznosti na tento ubohý článek plácat něco rasistického o Romech.
    (Jahoda, 3.6.2011 8:35:50)
    Odpovědět
    já zde vaše zakomplesované mindráky řešit nebudu,na to jsou jiní odborníci.
    Re: Pro jistotu pro ty, co by chtěli v návaznosti na tento ubohý článek plácat něco rasistického o Romech.
    (Mark, 3.6.2011 9:19:55)
    Odpovědět
    Léčte své, je jich požehnaně, a nenapadejte člověka, když vás upozorní, že jste plácnul hloupost. Ale kdepak, malý člověk by raději vraždil, než by uznal chybu.
    Re: Pro jistotu pro ty, co by chtěli v návaznosti na tento ubohý článek plácat něco rasistického o Romech.
    (Jahoda, 3.6.2011 10:01:26)
    Odpovědět
    no tak on byl otloukánek,protože to byl křivák.
    To ale nic nemění na faktu,že Brožek,pokud vyhrožuje likvidací je potencionální vrah.
    Já napsat,že je třeba likvidovat cikány,tak jde po mě policie a mám problém se zákony.
    Pravda,jsem občas držkatý,ale likvidaci nikomu nepřeji,naopak.

    A veřejně na netu volat po likvidaci,tj po vraždění a odstrańování mě smrdí fašizmem,tudíž Brožek je fašista a potencionální vrah!
    A nemaskujte tento fakt,mou verbací z telecích let,pravda,moje puberta byla bouřlivá,já se rád a hodně pral a přes hubu dal i dostal....asi to bude tím,že jsem si nikdy nehrál s panenkama a nesnáším růžovou barvu,nejsem buzeran a patřím proto do té normální většiny heterosexuálů,díky nimž se lidský rod množí.
    Jednu věc má ten Brožek s buzeranty společnou-není schopen chápat rozsah své úchylky,tj. že o správnosti svého bludu a úsudku je přesvědčen ,jedni mají za samozřejmé,že mužští si vrážejí penis do konečníku a ti druzí jsou přesvědčeni,že likvidace oponentů,jimž se dá nějaká nálepka (rasista,kulak,komunista,negr apod..) je zcela normální a v normě.
    Ani jedno není správně,ještě jsem chtěl poznamenat,že v kombinaci obojího-tj homosexuality a nacizmu vzniká homonacista,tj teplej nacista a ti jsou obvzláště nebezpeční.
    Že plácám do větru?
    Ale kdeže,důkazem toho budiž SA v Německu 30 tých let.
    Tak,abych to zestručnil-jste schopen si přiznat,že volání Brožka po likvidaci není v normě a že není v pořádku?
    Asi ne,pravdoláska a její pojetí vnímání světa vám to nedovolí,vy jste v podstatě dle vašeho přesvědčení takový dobrák a chcete pouze dobro a když o něj z vaší strany nestojí,vnutíte mu ho i proti jeho názoru.
    Re: Pro jistotu pro ty, co by chtěli v návaznosti na tento ubohý článek plácat něco rasistického o Romech.
    (SamOpal, 1.6.2011 19:43:50)
    Odpovědět
    Přesně.
    Mohl to být takový mladý Pačes z filmu Občanský průkaz
    Takový hovado je třeba řezat každou hodinu,čtyriadvacetkrát denně!
    Re: Pro jistotu pro ty, co by chtěli v návaznosti na tento ubohý článek plácat něco rasistického o Romech.
    (Mark, 1.6.2011 20:25:28)
    Odpovědět
    Vás evidentně neřezali a tohle je výsledek. Kdepak, tenhle člověk to nepochopí...
    Re: Pro jistotu pro ty, co by chtěli v návaznosti na tento ubohý článek plácat něco rasistického o Romech.
    (SamOpal, 2.6.2011 7:11:54)
    Odpovědět
    Mno,kdysi jsem si myslel,že po změně režimu už tito "Pačesové" nebudou v nové společnosti třeba a odeberou se tak nějak na smetiště dějin.
    Byl jsem nesmírně naivní a mýlil jsem se.Přiznávám.Možná nastáva doba,kdy těchto udavačů ,denuciantů a Bretschneiderů nebude nikdy dost.
    Nicméně vidím ,že se neshodneme,protože vám takto morálně flexibilní jedinci evidentně imponují.No ,proti gustu.....žeano.
    Re: Pro jistotu pro ty, co by chtěli v návaznosti na tento ubohý článek plácat něco rasistického o Romech.
    (Mark, 2.6.2011 11:32:09)
    Odpovědět
    Vůbec nechápete, o čem je řeč, vystupiju proti šikaně a nehájím žádného Pačesa.
    Re: Pro jistotu pro ty, co by chtěli v návaznosti na tento ubohý článek plácat něco rasistického o Romech.
    (Jahoda, 3.6.2011 0:44:40)
    Odpovědět
    jak si protiřečíte..a likvidace není snad šikana...???
    ,,,Nu..?
    Si udělejte pořadí v prioritách.
    hahaha.



    !
    Re: Pro jistotu pro ty, co by chtěli v návaznosti na tento ubohý článek plácat něco rasistického o Romech.
    (Mark, 3.6.2011 7:11:35)
    Odpovědět
    Smějete se vlastní blbosti ?
    Re: Pro jistotu pro ty, co by chtěli v návaznosti na tento ubohý článek plácat něco rasistického o Romech.
    (Jahoda, 3.6.2011 8:34:14)
    Odpovědět
    ne,vaší blbosti vy STB provokatére.
    hahaha
    Re: Pro jistotu pro ty, co by chtěli v návaznosti na tento ubohý článek plácat něco rasistického o Romech.
    (Mark, 3.6.2011 9:17:38)
    Odpovědět
    Jahodo Jaho, vy jste ještě větší hlupák, než jsem si myslel. Kam až malý český člověk zajde, jen aby nemusel přiznat, že plácnul blbost....
    Re: Pro jistotu pro ty, co by chtěli v návaznosti na tento ubohý článek plácat něco rasistického o Romech.
    (Stilet, 1.6.2011 14:09:08)
    Odpovědět
    Brožku, to co ty označuješ za český rasismus, to jou jen projevy bezmocnosti, kdy si lidé musí nechat líbit cikáský rasismus, to jejích kriminální řádění. Jenže blbci tvého ražení jsou přesvědčeni ža rasisty můžou být jen běloši. To se to dobytkum žvaní o českém rasismu, když s těmi chuďáky uzenáčí nepříjdou do styku.
    Brožku, už jsi měl byt dávno zlikvidován podle návodu 10 bodu tvého hovadského desatera. Prozraď svou adresu a snad se najde nějaký slušný Čech, který na tobě vykoná dobrý skutek a planetetu Zemí zbaví takového dvounohého tchoře.
    Re: Pro jistotu pro ty, co by chtěli v návaznosti na tento ubohý článek plácat něco rasistického o Romech.
    (Kalous, 1.6.2011 14:30:40)
    Odpovědět
    Ta adresa je možná psychiatrická léčebna Bohunice, Mudr. Chocholoušek
    Re: Pro jistotu pro ty, co by chtěli v návaznosti na tento ubohý článek plácat něco rasistického o Romech.
    (Stilet, 1.6.2011 13:57:04)
    Odpovědět
    Brožek není schopen pochopit, že mu je možné to jeho idiotské desatero velice snadno vyvrátít. A jak si ten pablb dává záležet, aby těch bodu bylo deset a jeden bod pitimější jak druhý.
    Rasismus pablbe Briožku je daleko více rozšířen mezi barevnými. Jenže to idioti tvého ražení nejsou sto pochopit.
    Takové idioty by bylo nenejvýše užitečné a dokonce potřebné utratit podle Brožkova desátého bodu toho jeho pitomého desatera. Ten kretén den co den sedí hodiny u compu a čeká na příležitost uplatnit to své hovadsko-idiotské desatero.
    Re: Pro jistotu pro ty, co by chtěli v návaznosti na tento ubohý článek plácat něco rasistického o Romech.
    (felix.julec, 1.6.2011 16:14:55)
    Odpovědět
    STILETE po světě chodí spousta živočichů,někteří jsou provokatéři a dělá jim dobře,když hecují a mají reakci a to jim dodává chuť na další pokračování.Pokud nebudou mít reakci na svůj duševní průjem,musí je to od dalšího pokračování odradit.Jinak se tím náramně baví.
    Re: Pro jistotu pro ty, co by chtěli v návaznosti na tento ubohý článek plácat něco rasistického o Romech.
    (Jahoda, 3.6.2011 0:39:24)
    Odpovědět
    tak na to bych nesázel.))
    Re: Pro jistotu pro ty, co by chtěli v návaznosti na tento ubohý článek plácat něco rasistického o Romech.
    (Josef Brožek, 6.6.2011 8:57:33)
    Odpovědět
    Vyvráceno nebylo nic. Ty pokusy o "vyvrácení" mých 10ti bodů byly plné rasistických názorů a jen poukázaly na pravdivost mých 10ti bodů. Nikdo si tu ani neškrtnul.-naopak, vše se mi jen potvrdilo.