reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Ruce pryč od Izraele, Baracku Obamo

Autor: František Matějka | Publikováno: 27.5.2011 | Rubrika: Blízký východ
Ilustrace

Americkému prezidentovi nestačí, že vyváží mír zbraněmi do jiných svrchovaných států světa, a že z bezletové zóny v Libyi už je otevřený vojenský konflikt, při kterém dodává zbraně povstalcům, ničí lodě a utočí na budovy ve městě, kde umírají civilisté. Aby odvedl pozornost od vojenské účastí USA na problémech v Africe, Asii a na Blízkém Východě, opřel se nyní do Izraele a prý nutnosti završení „mírového procesu“ cestou vzniku nového státu pro Palestince.

izrael.PNGIzrael sousedí se státy, před kterými se musel v minulosti vojensky bránit, když tu menšími tu většími akcemi napadly jeho suverenitu. Počet obyvatel těchto států a širšího okolí, které není Izraelcům nakloněno a v jejichž sevření Izrael existuje, převyšuje více než 45x počet jeho obyvatel. V čem se s ním ale měřit nemohou, je pracovitost, schopnost vytvářet hodnoty, postoj jejich vlády k demokratickým prvkům při správě veřejných věcí, ale i v odhodlanosti Izraelců toto všechno bránit. Z historie totiž velmi dobře vědí, jakou cenu mají pojmy svoboda a vlast, kterou získali po druhé světové válce.

Každým rokem se v Izraeli snižuje nezaměstnanost, jejíž úroveň může celé okolí jen závidět. Kvalitou výzkumných institucích patří na světovou špičku, patří mu 4. místo na světě v počtu patentů na jednoho obyvatele, 7. místo v hodnocení prostředí pro technologické inovace.Ve všech dalších hospodářských či sociálních kritériích mu patří 10 až 20 místo ve světových žebříčcích. Zemědělství pokrývá vlastní spotřebu obyvatel z více než 90%. A armáda, která toto všechno chrání? To je elita, nejrychleji mobilizovatelná ze všech na planetě. Izrael prostě patří mezi dvacet nejvyspělejších států světa a nikdy se nepodvolil zájmům jiných a nesedl si před nimi na zadek.

Kdyby řada států v Africe, Asii či na Blízkém Východě fungovala alespoň z části tak, jak funguje Izrael, a kdyby v sobě měli obyvatelé těchto částí světa alespoň část takového pracovního nasazení a úcty k životu a vlastní zemi, jako mají Izraelci, byl by tam klid a Barack Obama by neměl kam vyvážet mír za použití vojenské síly. Svět má v současné době daleko větší problémy, než je situace kolem Palestinců, kteří sami svěřili svůj osud ve volbách dokonce do rukou teroristické organizace Hamas. Ruce pryč od Izraele, Baracku Obamo.


 

reklama
2066 čtenářů | 51 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Ruce pryč od Izraele, Baracku Obamo
(vizír, 27.5.2011 0:08:49)
Odpovědět
Válku v Lybii rozpoutal sionistický žid Sarkozy
s podporou sionisty Camerona , Obama byl postaven víceméně před hotovou věc jeho židovskými poradci, je to agenda účelového vmanévrování křesťanů a muslimů do co největšího konfliktu aby oboje tyto síly neměly dost času vyřešit své skutečné nepřátele.
Podle sionistů bude nejlepší když se křesťanský a muslimský svět navzájem zničí.Válka v Lybii je pokus sionistů odvrátit pozornost muslimského světa od Izraele k Evropě,
je dost trapné že Obama nyní jeho návrhem dělá pro Evropu více než všichni zdejší kolaborantští siopolitici dohromady.
Re: Ruce pryč od Izraele, Baracku Obamo
(madar, 27.5.2011 6:57:33)
Odpovědět
Pan Sarkozy je všechno možné jenom ne žid. To, že kvůli jeho nechuti platit dluhy Libyi, rozpoutal válku, je pravda. Ale židé a Izrael nijak netoužili po změně režimu ať už v Egyptě nebo Libyi. Pan Vizír by si měl zmíněným pracím práškem konečně nechat vymýt mozek, pokud tuto hmotu v hlavě vůbec má. Primitivní antisemitismus - za všechno mohou židé - poněkud vyčpěle zavání. Až pana Vizíra jednou přinutí muslimští imigranti vzývat Alláha, až jednou synové pana Vizíra budou místo do školy chodit do medresy, pak si možná vzpomene na svůj idiotský postoj. On to vlastně není ani postoj, to je póza hlupáka bez informací, vlastně jednoduchost ducha.
Re: Ruce pryč od Izraele, Baracku Obamo
(Kalous, 27.5.2011 8:32:39)
Odpovědět
Šarki je pomíchaný - otec maďarský šlechtic katolík (ale asi také kus žid) - matka Francouzska řeckého půvou - židovka. Takže Šarki je tak z 25% Maďar, z 25% Francouz a z 50% žid. Pakliže je matka židovka, je i její syn žid.Vizír má asi pravdu.
Re: Ruce pryč od Izraele, Baracku Obamo
(Zay, 27.5.2011 8:49:47)
Odpovědět
Sarko je především Francouz. Dokázal to už mnohokrát ve své kariéře. Na prvním místě Francouz, mírně zakomplexovaný Francouz!
Re: Ruce pryč od Izraele, Baracku Obamo
(Kalous, 27.5.2011 10:57:56)
Odpovědět
Spíše všivák. Např. podlézal Kaddáfímu, přátelil se s ním (ten ho možná i finančně podporoval zejména u voleb) a aby nemusel platit Libyi desítky miliard dluhů za naftu, snaží se Kaddáfího všemožně zabít a naftu sebrat pro francouzský Total nebo co.
Re: Ruce pryč od Izraele, Baracku Obamo
(Dan, 29.5.2011 11:00:42)
Odpovědět
Podle MI6 utrpěl Kadáfí těžká zranění při bombardování a je hospitalizován v nemocnici, polovina jeho bandy už od něj utekla, Sajf Arab je mrtev, Sajf Islám zraněn..

Rusové ze strachu o svoje investice se začínají přiklánět k NATO v Libyji, až se bude porcovat medvěd, chtějí být u toho, stejně jako když západ dobyl Irák.

Tyto války jsou důležité a nutné, je to prezentace zbraní, odstrašující memento pro čínu a Rusko, aby viděli kdo je pánem světa, možnost investic a hl. ropné zdroje.

Je to také důkazem, že Evropa či západ neupadají a nikdo jejich pozice nenahrzuje, nic se nemění milí Rusofilové.
Re: Ruce pryč od Izraele, Baracku Obamo
(vizír, 27.5.2011 14:33:41)
Odpovědět
www.jewishworldreview.com/0507/sarkozy.php3

myrightword.blogspot.com/2010/03/meet-jewish-sarkozy-solal.html
Re: Ruce pryč od Izraele, Baracku Obamo
(opatrně, 27.5.2011 10:57:17)
Odpovědět
... až jednou synové pana Vizíra budou chodit do školy ... To nemyslíte vážně, že ne?
Re: Ruce pryč od Izraele, Baracku Obamo
(vizír, 28.5.2011 18:14:03)
Odpovědět
Já sám jsem na čt24 viděl sionistickou židovku Hybáškovou popisovat jak školila egyptské blogery.
Samozřejmě je možné že se jim to vymkne z ruky jelikož doufali že se jim podaří dostat k moci šéfa tajné služby Sulejmana kterému i sionisté a neokoni posílali lidi k mučení takže to byl spolehlivý kádr mosadu neštící se ničeho.
Ovšem egypská armáda ho promtně vykopla z jakékoliv fce a nyní se sionisté křečovitě snaží instalovat za presidenta kádr OSN Elbaradeie , ovšem i toho mají egypťané prokouknutého takže je možné že celá ta z Tel Avivu zorganizovaná "revoluce" bouchne sionistům do xichtu,
což ovšem značí že se budou ještě více snažit vmanipulovat Evropu a NATO do konfliktu i s Egyptem.
Re: Ruce pryč od Izraele, Baracku Obamo
(jirka, 27.5.2011 7:06:57)
Odpovědět
Ubohý,ubohý Vizíre! Takovou snůšku zvratků a nenávisti,člověk často nepotká.Ať žije a vzkvétá stát Izrael.
Re: Ruce pryč od Izraele, Baracku Obamo
(vizír, 28.5.2011 17:50:07)
Odpovědět
Co vám vadí na mém příspěvku? Z hlediska obsahového očividně nic, spíše samotný fakt že jsem ho napsal a "vykecal to", že?
Re: Ruce pryč od Izraele, Baracku Obamo
(Petr 2, 27.5.2011 7:28:38)
Odpovědět
Hledá se Stilet--Co se sním děje,že ještě nenapsal ? Hledá argumenty ? Nebo mu došla tužka a nemá čím psát ? No jsem zvědavej,jestli se zapojí do diskuze.
Re: Ruce pryč od Izraele, Baracku Obamo
(Stilet, 27.5.2011 14:29:15)
Odpovědět
Stilet se rozhodl, že už na vejblitky toho primitiva vizíra nebude reagovat. Davají mu to za mě i jiní. Stilet
Re: Ruce pryč od Izraele, Baracku Obamo
(mojan, 27.5.2011 7:39:22)
Odpovědět
skvělý článek!
Izrael bojuje i za nás!
Re: Ruce pryč od Izraele, Baracku Obamo
(Kalous, 27.5.2011 8:37:54)
Odpovědět
Pěkně blbé. A´t si to ti bratři Semité vyřídí hlavně pěkně mezi sebou. Dokonce je pravděpodobné, že dnešní Palestinci jsou více židé (potomci starých židovských kmenů kteří nebyli vyhnáni z biblického Izraele) než ti kteří tam po r. 1945 přišli - většinou potomci turkických Chazarů z judaisované Chazarské říše později pohlcené Ruskou říší - vždyť možná 1/4 izraelců mluví ještě teď rusky.
Re: Ruce pryč od Izraele, Baracku Obamo
(Kalous, 27.5.2011 8:39:25)
Odpovědět
Izrael bojuje za nás - a EU dává každý rok přes 1 mld dolarů na chod Palestinské správy. To je zajímavá podpora Izraele, že?
Re: Ruce pryč od Izraele, Baracku Obamo
(Zay, 27.5.2011 8:46:57)
Odpovědět
Ano, to je specialita levicově orientované a liberální EU. Nejenže živí na kontinentu miliony neproduktivních přistěhovalců, nejenže podporuje nikam nevedoucí programy a projekty na podporu některých líných etnik, ještě sponzoruje agresivní Araby, kteří chtějí zničit funkční stát Izrael.
Re: Ruce pryč od Izraele, Baracku Obamo
(Kalous, 27.5.2011 11:04:11)
Odpovědět
Dadatek: ta pomoc Palestinské samosprávě je zřejmě 1 mld Eur od Eu a 2 mld dolarů od USA (pro loajální organizace)
Re: Ruce pryč od Izraele, Baracku Obamo
(Stilt, 27.5.2011 14:36:05)
Odpovědět
USA s obrovskými dluhy i nadále vyhazuje peníze na podporu všech státu světa i pro nejničemnější vládce. Od zkončení války už světu rozdalo asi šest trilionu dollaru o které okradli Americké občany a s rozdáváním nechtějí přestat. Podle USA humanistických výkvětu a elit je nutné pomáhát všem zaostalejším zemím a národum. Kéž by se už USA zbavilo těch mesiášských představ i mesiášu.
Re: Ruce pryč od Izraele, Baracku Obamo
(Kalous, 27.5.2011 14:40:20)
Odpovědět
Ony asi ty vaše elity Stilete zase tak bl.bé nejsou, to co rozdají tak zase rychle FED natiskne, tak ani moc škodní nejste. Ale přál bych vám, aby ty miliardy radši zůstaly doma pro Američany a ne pro nějaké teroristy a vzbouřence ve světě.
Re: Ruce pryč od Izraele, Baracku Obamo
(Jahoda, 27.5.2011 22:22:42)
Odpovědět
islámský teroristický útok Ameriku probere.
Re: Ruce pryč od Izraele, Baracku Obamo
(vizír, 28.5.2011 17:43:17)
Odpovědět
Vy si myslíte že USA ty peníze rozdávají za nic?
Všechy dolary rozdané či rozpůjčované USA jsou jen formou korupce, za tyto dolary amerických daňových poplatníků si americké nadnárodní firmy kupují místní politiky ,skrze placení různých NGO i elity či spíše "elity".
Oligarchie USA (neamerického původu, korektně napsáno pocházející z london city) funguje jen a pouze na principu korupce místních politiků,novinářů a intelektuálů (pokud to jde tak i soudců) a jejich následné vlastizrady ,
a zároveň pronásledování,ničení a pomlouvání všech kdo se zkorumpovat nenechají temito placenými koupenými vlastizrádci.
Naše země je ukázkovým příkladem tohoto.
Re: Ruce pryč od Izraele, Baracku Obamo
(Zay, 27.5.2011 8:44:22)
Odpovědět
Současný vládce Ameriky pořád dokazuje, že je Barack HUSSEIN Obama :-)
Re: Ruce pryč od Izraele, Baracku Obamo
(to asi nepůjde, 27.5.2011 8:44:51)
Odpovědět
Je to jasné! Sarkozy je žid.
A tak například největší ruský básník, Alexandr Sergějevič Puškin byl podle této „logiky“ černoch, , který se vydával za Rusa. Ruský básník, prozaik, dramatik, kritik, publicista Alexandr Sergejevič Puškin se narodil v roce 1799. Jeho otec pocházel ze starého šlechtického rodu. Jeho matka byla vnučka známého oblíbence Petra Velikého, černocha Abrama Petroviče Hannibala, který se narodil v Habeši.
Re: Ruce pryč od Izraele, Baracku Obamo
(Dan, 27.5.2011 9:56:13)
Odpovědět
Tu válku s Libyjí začal Sarkozy, přidal se Obama a Kameron, ale dnska je to rize evropská záležitost, USA se stáhly a nebombardují ani budovy v zemi, ani nepotopili Libyjské loďstvo.

Ten článek je tak prolhaný, že se na euportal prostě hodí ! :-)
Re: Ruce pryč od Izraele, Baracku Obamo
(opatrně, 27.5.2011 10:47:58)
Odpovědět
Jen klid. Máte naprostou pravdu.
Požádejte však příště vašeho ošetřovatele, aby vaše spravedlivé rozhořčení nad situací v Libyi, umístil pod správný článek.
Re: Ruce pryč od Izraele, Baracku Obamo
(Kalous, 27.5.2011 11:16:20)
Odpovědět
Ony ty bouře v arabském světě nejsou samy od sebe jen ze zdražení potravin a nespokojeností nad korupcí místních vlád - nutně v tom je zapleteno USA, Izrael i Západní Evropa a každý si od toho něco slibuje - jenom aby nejvíce nezískala Al Kaida, Talibán a fundamintalističtí islamisté a nafta byla fuč. To by byl průser. Israel nestojí určitě mimo (např. libyjským vzbouřencům pomáhá minim. potravinovou pomocí).
Re: Ruce pryč od Izraele, Baracku Obamo
(Kalous, 27.5.2011 11:08:14)
Odpovědět
A ty pozorovací či raketami vyzbrojené bezpilotní letadla vysílá nad Tripolis Dane kdo? A ty americké válečné letadlové lodi kolem Libye asi spí, včetně dodávek amerických zbraní pro vzbouřence a agentů CIA, kteří vzbouřence cvičí.
Re: Ruce pryč od Izraele, Baracku Obamo
(Dan, 28.5.2011 13:52:58)
Odpovědět
Já sem neřekl, že USA nepomáhají, ale že je to válka Francie a Británie o vliv nad LIbyjskou ropou, nikoliv USA !

90% současných úderů provádí evropské armády, válka je vedena ze sídla NATO v Itálii, rezuluci navrhla prosadil Sarkozy nikoliv Obama, Libyjské loďstvo potopili Britové, jejicj tankové armády zničili francouzi a nyní aktuálně mimo 4 bezpilotních helikopter USA nad zemí operují 12 francouzských a 20 britských helikopter.

čili závěr, článek je opět lež a žvást, je to Sarkozy a ne Obama kdo vede válku nad kontrolou Libyje !!

Natom trvám :-)
Re: Ruce pryč od Izraele, Baracku Obamo
(opatrně, 27.5.2011 12:08:28)
Odpovědět
Jedni tvrdí, že Izrael dodává libyjským povstalcům potraviny, druzí že Izrael dodává Kadáffimu zbraně. Další pravda? Obojí! Jako věž.
V tom je nutně zapleteno více kalousů.
29.4.2011 Britské Listy výňatek
Libye: Benghází obviňuje Izrael z podpory Kaddáfího
Povstalci hlásí úspěchy v Misurátě
Mezitím představitelé opozice prohlásili, že z přístavu Ašdod vypluly směrem k Maltě tři izraelské lodě s nákladem zbraní určených pro Kaddáfího. Zbraně údajně mají být na Maltě přeloženy na libyjskou loď, která vyplula z Tripolisu pro potraviny; ta by měla náklad vyložit v Alžírsku, odkud bude později přepraven do Libye. Pokud by to byla pravda, Izraelci by se poprvé od počátku krize v arabském světě postavili na některou ze zainteresovaných stran. (Údaj o "dvaceti tancích T92" zveřejněný povstalci je nesmyslný, tank s takovým typovým označením existoval pouze jako americký prototyp v 50. letech minulého století - pozn. KD.)
Re: Ruce pryč od Izraele, Baracku Obamo
(Kalous, 27.5.2011 13:04:04)
Odpovědět
Uznávám že je to s Izraelem ve vztahu k Libyi složitější. Oficielně se Israel nestaví kupodivu na žádnou stranu konfliktu, co má za plány fakt netuším - i když je divné že nestojí plně na straně Západu a vzbouřenců.
Re: Ruce pryč od Izraele, Baracku Obamo
(vizír, 27.5.2011 14:27:43)
Odpovědět
Sionisté nepotřebují aby válka skončila,
nýbrž aby naopak aby se co nejvíce rozšiřovala a nejlépe se postupně přeměnila na 3.světovou válku, proto izraelská firma zajistila kadáfímu tisíce žoldáků a zároveň sionistický žid sarkozy začal Lybii bombardovat,
cílem není mír ani vítězství, cílem je válka a ta je prostředkem zničení muslimského i křesťanského světa v zájmu lokálního sionismu, který takto zůstane mimo konflikt a bude geopoliticky expandovat, i toho globálního bankovního NWO sionismu
Re: Ruce pryč od Izraele, Baracku Obamo
(opatrně, 27.5.2011 14:12:41)
Odpovědět
Představme si Stát Izrael, státeček o rozloze menší než Morava, který má nyní cca 7,5 milionů obyvatel, z toho cca 1,6 milionů muslimských Arabů. Polovinu tohoto státu tvoří skutečná poušť. Kolem dokola státy, které jsou vůči němu nepřátelské od jeho samého vzniku. Egypt přes 80 milionů, Sýrie přes 20 milionů, Jordánsko cca 6 milionů, Libanon přes 3 miliony. Celkem mají jeho přímí sousedé, kteří ho chtějí zničit, přes 100 milionů obyvatel a nesrovnatelně obrovské území. Všech muslimů, kteří nejsou vůči Izraeli přátelští, vzpomeňme jen třeba sedmdesátimilionový Irán nebo dnes i osmdesátmilionové Turecko, je přitom miliarda a půl. Situace podobná situaci předválečného Československa, včetně té páté kolony uvnitř země, ale mnohem, mnohem horší. Izraelští Židé musejí mít velkou odvahu a svou zem a svůj stát velice milovat.
Re: Ruce pryč od Izraele, Baracku Obamo
(Vite,, 27.5.2011 14:46:27)
Odpovědět
s tím Izraelem to máte tak. Dvatisíce let jsme neměli stát. Dvatisíce let nás jiní mlátili. Tedy.
Ne, že by museli. Ale chtěli.
No, a teď máme svůj stát a budeme zas my, dvatisice let mlátit jiné. Tedy.
Ne, že bychom chtěli. Ale musíme.
Re: Ruce pryč od Izraele, Baracku Obamo
(Jahoda, 28.5.2011 7:10:56)
Odpovědět
ty budeš asi nějakej provokatér.
Právo na existenci Izrael jistě má,o tom bez debaty,ale přát si dva tisíce let někoho mlátit mě smrdí fašizmem.
Ten tvůj koment totiž jako by Hitlerovské propagandě z oka vypadl,Hitler vedl také takové řeči,že Germánie byla bita a utiskováváva od jiných a proto nastala doba tisícileté říše,kdy to bude přávě že třetí říše,která zde bude ještě za dva tisíce let a bude mlátit ty utiskovatele.
Hitler ale nebyl takový megaloman jak ty,on mluvit o tisíci roků a ty hned o dvou tisíci roků.
¨Vy dva by ste si spolu jistě rozuměli!

A jak to dopadá,když někdo někoho mlátí ?
Na You tube si najdi videjka z konce 2WW v Berlíně,tak takhle to vypadá,když někdo někoho mlátí-sám pak dostane přes tlamu!
Re: Ruce pryč od Izraele, Baracku Obamo
(Jahoda, 28.5.2011 7:23:43)
Odpovědět
oprava.
Že to bude právě že třetí říše,která ještě za tisíc let bude mlátit...
Pokud jseš patriot,národovec a nacionalista,potomjsi měl svůj koment formulovat jinak:Že to bude právě že Izrael ve kterém ještě za dva tisíce let najdou židé útočiště před okolním nepřejícím světem a tento je pak před ním ubrání.
A zde je ten rozdíl tj. bránění se a mlácení.
No mě to pak případá jako militarizmus,sociální nacionalizmus a otevřená agrese.
Jinak co se týče autora článku,potom naprostý souhlas s ním,když uvádí porovnání mezi schopným Izraelem a neschopným negroidem v rovníkové Africe.
Průměrný negr se průměrnému židu nemůže nikdy a v ničem rovnat a to ani v práci,vzdělání a schopnosti se o sebe postarat.
Být tak Izrael v rovníkové Africe,tak je z něj ráj na zemi a přírodní bohactví by bylo beze zbytku zužitkováno.
A to i tak,že v té Africe je úroda několikrát do roka a stálý příjem vodních zdrojů.
Re: Ruce pryč od Izraele, Baracku Obamo
(Vite,,, 28.5.2011 11:42:40)
Odpovědět
bylo občasným zvykem některých lidí v různých zemích zmlátit nějakého dotyčného .... jen proto, že se jim třeba nelíbí a že se jim zachtělo ho zmlátit a protože si mysleli, že ten dotyčný se mlátit nechá.
A co teď s tím, když se ten dotyčný už nechce nechat nikdy od jiných mlátit...? No, musí, MUSÍ SE BRÁNIT a brání se...
Ale řeknu vám, je to nezvyk. Pro obě strany.
Re: Ruce pryč od Izraele, Baracku Obamo
(Jahoda, 29.5.2011 6:46:51)
Odpovědět
u nás v Česku je jedno přísloví:
Bližší je košile jak kabát.
Tudíž,Izrael se svou kulturou a demokracií je blíže západnímu světu jako arabský svět se svou atoritativní,diktátorskou a centralizovanou politikou vládnutí na jedné straně a na druhé zase jsou tam kmenové zvyky a rozdělené společnosti.
Tento system nemá se západní kulturou nic společného.
A z toho bych já osobně vycházel.
Já Izraelským fandím a s tím jsem se zde nikdy neskrýval,nemám je totiž za barbary a primitivy na rozdíl od těch pouštních nomádů,kteří kamenují své děti a podřezávají se ve jménu nějakého jihadu.
Jedním z hlavních důvodů,proč je Izrael tak mocný oproti svému nepřátelskému okolí je v tom,že je jednotný a všichni v něm táhnou za jeden provaz.
Třeba ten,který jim dává pocit své vlastní země a vztahu k ní,potom je zde i otázka víry,nebo pocit,že konečně mají zem,kde se mohou všichni židé schovat před lidskou nenávistí .
Je dobře,že máte svůj stát a v něm se můžou realizovat vaše abnormální schopnosti postarat se o cokoli,postarat se o sebe.
Vysoká životní úroveň v Izraeli oproti okolnímu zaostalému a nesoběztažnému arabskému světu je toho důkazem.
jistě že to budí závist a nepřejícnost a s ní i otevřené nepřátelství,tudíž i nutnost obrany.
Akorád to mlácení ...to nebyl podvákráte košer výraz,ale budiž.Nakonec k obraně patří nakonec i to mlácení,akorád nesmí být nikdy spojeno s imperializmem a agresí,pouze s obranou a na ni je IDF vybavena více jak dostatečně.
Nedejte se!
S pozdravem Shalom.
Re: Ruce pryč od Izraele, Baracku Obamo
(Víte,, 29.5.2011 14:08:27)
Odpovědět
kéž by tomu bylo tak, jak říkáte. Bohužel židovská jednota je jedna velká iluze. Říká se, když se sejdou dva židé, mají minimálně tři naprosto odlišné názory.
Novodobý stát Izrael vymysleli a nakonec ve skutečné válce vybojovali Evropané – v té době většinou sekulární evropští židé. Ortodoxní židé to většinově nebyli. Někteří z těch ortodoxních židů neuznávali a dodnes dokonce Izrael jako stát neuznávají, ačkoliv sociální dávky od státu Izrael berou. Je ovšem nutno dodat, že někteří z těch ortodoxních židů jsou také ochotni pomáhat při budování a obraně státu Izrael. Bohužel většinou však pouze modlitbou. Dá se říci, že tito ortodoxní židé, kteří jsou v dnešním Izraeli zatím poněkud neoblíbenou menšinou, jsou pro budoucnost státu Izrael větší hrozbou než jeho současní nepřátelé, kterým stačí jen čekat, až se Stát Izrael rozpadne zevnitř.
Však víte, kdo porazil husity.
Re: Ruce pryč od Izraele, Baracku Obamo
(Jahoda, 29.5.2011 19:27:22)
Odpovědět
tito ortodoxní jsou ti,kteří se objímají v iranským prezidentem,který si přeje vymazání Izraele z mapy světa?
Ti ortodoxní,kteří ve své fanatické víře čekají na mesiáše a proto neuznávají stát Izrael?
Ti ortodoxní,kteří se řídí babylonským talmudem cestou k halacha a jdou při tom klidně přes mrtvoly?
Šíří nenávist a špatné jméno Židů,když o Šabatu klidně nechají zemřít postiženého infarktem na ulici ,protože o Šabatu je zakázaná jakákoli práce a přivolat pomoc telefonem,či poskytnout pomoc je také nějaká činnost?
Ti ortodoxní,kteří ve jménu své "víry" více jak zdatně vykazují rasizmus a fašizmus ?
Tak tito ortodoxní jsou použiti k protiizraelské propagandě a to s úspěchem.
Odvolávám se při tom na pana vizíra.
Já ale narozdíl od něj Izrael s těmato ortodoxníma tak,jak jste je nastínil Vy nespojuji.
Já pouze nezaujatě a nestranně porovnávám rozdíly a ty v arabském světě bez ropy a Izraeli ,který je také bez ropy prostě jsou.
Izraelci nic nedostávají zadarmo a musejí si každý úspěch tvrdě zasloužit a to bez vysoké úrovně a standartu prostě nejde.
Jedno zda se jedná o vzdělání, snahu pracovat a vytvářet hodnoty,Izrael v tomto prostě hraje prim!
A člověk,který tuto snahu nevidí a nedokáže ji ohodnotit, je zaujatý.
Já nejsem zaujatý a dokáži ji ocenit,Židé v Izraeli si to zaslouží.
Pokud by Izrael nebyl soběztačný a byl plný neschopných a líných lidí,kteří na místo práce pouze žebrají o humanitární pomoc,já bych k tomu vzhledem ke své politické nekorektnosti zticha nebyl.
Pravda je ale taková,že z pouště dokázal Žid v Izraeli vytvořit kvetoucí zahradu a nikdo mu nic zadarmo k tomu nedal.
A to vyžaduje uznání.
Nevím proč,ale něco mě vzhledem k inteligentnímu obsahu Vašich komentů říká,že jste asi nejste nějaký obyčejný diskutér...moje analýza je taková...já jsem naprosto upřímný a protože jako dělník v továrně vím co je to práce tvrdá dřina,dokáži to samé ocenit i u jiných.
Izraelští k nim patří a k tomu jsem taky nikdy nebyl z ticha.
Prostě vám fandím!
Re: Ruce pryč od Izraele, Baracku Obamo
(Jahoda, 29.5.2011 21:11:13)
Odpovědět
na novinky cz je video,jak egyptský učitel týrá malé děti ve škole.
Copak o to,nějaký ten úchyl a pedofilní sadista se najde i u nás,co mě ale zarazilo byl fakt,že se s tím nikdo netajil dál na internet a nikdo toho blázna z dospělých u toho nezarazil.
A toto je asi tak v kostce jejich arabské pojetí kultury,kolik těchto otřesných zcén se u nich děje s požehnáním veřejnosti ?
Nepočet.

Toto by se v Izraeli stát nemohlo a bít takto učitel děti u nás,tak ho někdo sejme ani neví jak.To akorád v arabistánu se chovají k sobě jak dobytek.
Re: Ruce pryč od Izraele, Baracku Obamo
(Víte,, 30.5.2011 10:11:44)
Odpovědět
jak poznáte lidi? Podobně jako rostliny. Poznáte je po jejich ovoci.
Jahody považuji za ovoce královské.
Re: Ruce pryč od Izraele, Baracku Obamo
(Kalous, 27.5.2011 14:46:54)
Odpovědět
Ale prdlajs - nejdříve měl Israel podporu SSSR (i Evropy a USA), potom USA (jak politickou, vojenskou, hospodářskou). Jsou sice hrdinové - ale bez pomoci a prachů z USA (hlavně od svých bohatých souvěrců) by byli dávno v haj.zlu.
Re: Ruce pryč od Izraele, Baracku Obamo
(Kalous, 27.5.2011 14:50:49)
Odpovědět
Situace československa kolem Mnichova byla mnohem horší než u Izraele, nepodporoval nás nikdo (symbolicky jen Srbové, Rumuni a Rusové, z těch posledních měla vláda strach). A kromě Němců a Rakušanů se zde bouřili ještě Slováci, Maďaři a Poláci.
Re: Ruce pryč od Izraele, Baracku Obamo
(smějící se bestie, 27.5.2011 20:24:28)
Odpovědět
Když to řekne neplatič daní bydlící v podnájmu kdesi v ghetu -tj. vyzve presidenta USA - tak to má určitě váhu !
Takový mírná variace a ještě mutace regionálního V.Bilaka s shalom hvězdou na čele !!!!
Re: Ruce pryč od Izraele, Baracku Obamo
(Felix, 27.5.2011 21:04:01)
Odpovědět
A tak se pan Matějka dostal. Sionista, sionista? Jak splete Libyi, Irák, Írán, všechno semele dohromady a po vypaření mu tam zbude sedlina násilně si přisvojené suverenity. Já vždycky říkám, že na postoji k tmuto útvaru se to všechno definitivně proseje. Tak, pane Matějko, po všech těch článcích o cigánech asi definitivně, že ano?
Re: Ruce pryč od Izraele, Baracku Obamo
(Jarda Z, 28.5.2011 14:58:32)
Odpovědět
Tak toto mi stačí pane Matějko. Ještě že nejsem členem Svobodných. Vždyť zahraniční politika USA se peče v Izraeli a Netanjahu byl okamžitě Obamovi vyčistit bachor za jeho neuvážené výroky o hranicích z roku 67. Izrael hodně těch konfliktů, o kterých píšete, sám aktivně vyprovokoval a ono jejich mír bude, pokud půjdou věci po našem, je taky z říše utopie. Máme štěstí, že s nimi přímo nesousedíme. To by si asi začeli stavět osady i na našem území. Taky bych to nesl dost těžko a dokážu pochopit situaci Palestinců. Jinak proti běžným obyvatelům Izraele samozřejmě nic nemám. Taky to nemají lehké.
Re: Ruce pryč od Izraele, Baracku Obamo
(vizír, 28.5.2011 18:01:55)
Odpovědět
Ono toto tam přiševší etnikum vyprovokovalo všechny války,
tu v r.48, kdy potřebovali etnicky vyčistit své území od palestinců, dále válku v r.67 která vpodstatě byla ekvivalentem útoku nacistického Německa na Sovětský svaz , obojí poháněné rasistickou ideou lebensraumu(rozdíl byl jen v tom že sionisté mnohem lépe zvládali PR proto to v r.73 dopadlo s tímto sionistickým státem poháneným nacistickou ideou "velkého izraele" jinak než s nacistickým Německem r.45), no a pak také rozpoutali válku v Libanonu 82 i 06,
prohlašování že "izrael se pouze brání" je typická goebelsovská velká lež,
a co se týče pisatele článku, je evidentní že ona SSO je velmi podivná strana ,dokonce chce privatizovat ČEZ a tím předat tuto strategickou firmu do zahraničních rukou.
Re: Ruce pryč od Izraele, Baracku Obamo
(Zappa, 28.5.2011 21:36:58)
Odpovědět
Vím, že šňupeš vizír, Vizíre. Ale podle Tvé logiky všichni Židé jsou špatní a to ve 100% případů.

....))..to je asi logika typu, ve 48 po vítězném ˇUnoru byli Češi 100% samý komunista...))..

....))..ano, takhle nám to bolševici ve své době hlásili každý den..))...

...))...a Ty jsi Vizíre 100% komouš nebo sionacista???...))...
Re: Ruce pryč od Izraele, Baracku Obamo
(Josef C., 29.5.2011 18:15:32)
Odpovědět
Tentokrat ma pravdu Dan, Obama jiz nesmi valcit, protoze mu vyprsela sedesatidenni lhuta, kdy muze valcit bez souhlasu kongresu.
A Kalous ma pravdu, ze se se pozastavuje nad tim, ktera frakce islamistu prevezme vladu v techto severoafrickych islmickych statech.
Matejka se plete v duchu tradicniho antiamerikanismu. Tradicne USA je v ocich Cecha vzdy agresor, proto jsme v r. 1946 i odmitli Marshaluv plan a radeji zivorili na potravinovych listkach( poukazky na potraviny na pridel).
USA dodava do mnoha zemi potraviny a leky, na priklad do Egypta prumerne za 1,3 miliardy rocne, za to Egypt dodrzoval mirovou smlouvu s Izraelem. Pakistan dostal za deset let 18,6 miliardy dolaru za to, ze nezautoci na Indii, kvuli sporu o Kasmir! A mohl bych pokracovat.....
Sili podpora Rona Paula, ktery tvrdi at s touto politikou mir za penize americkych danovych platcu se zkonci!
A cist Vizira je lehke, obratte jeho vyrony o 180 stupnu a mate skutecnost!
Re: Ruce pryč od Izraele, Baracku Obamo
(Hardy, 29.5.2011 21:17:48)
Odpovědět
Pravda, a o tom vizírovi je to vtipné.