reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Místo havlismu usilujme o autentický konzervatismus. Schwarzenberg je pokrytcem

Autor: David Hibsch | Publikováno: 27.5.2011 | Rubrika: Kulturní válka
Ilustrace

Vážené dámy a pánové, úvodem srdečně zdravím zde přítomné monarchisty královských Čech z nejsevernější části naší vlasti, tedy z Vévodství slezského. Pozdravuji Vás jménem slezského zemského hejtmana a všech členů zemské organizace Slezsko. Přejeme tomuto shromáždění, aby vše, co zde bude proneseno či dohodnuto, šlo k podstatě věci, ba přímo základům, proč Koruna Česká existuje a je-li politickou alternativou pro tuto zemi a její lid.

Rád bych nyní pokračoval ve výčtu úspěchů, kterých KČ za léta své existence dosáhla, přičemž bych zřejmě nyní měl hledět do tváří poslanců a senátorů za KČ delegovaných do politických orgánů tohoto státu. Rád bych se alespoň díval do tváří odhodlaných žen a pevných mužů. Mužů a žen, kteří vědí, co chtějí a ví, kde stojí ve světě infikovaném zvrácenými idejemi a perverzními postuláty, které jsou navíc vydávány za nové normy lidskosti. Bohužel nehovořím k poslancům, ani k senátorům za KČ, a tím dalším si dokonce nejsem jist. Jediné co totiž vidím, je únava a natolik široká ideová rozkročenost KČ, která působí její chronickou impotenci. Naše strana je po létech snažení na politické scéně spíše směšná, nikoliv však významná. Kde je chyba, ptám se. Kdysi jsme v KČ zápasili s lidmi (tehdy šlo přímo o vedení KČ), kteří si hráli na šlechtu a prapodivné rytíře. Ten boj jsme tehdy vyhráli, ale dnes mám z KČ téměř stejný pocit. Když se monarchistické hnutí změnilo v politickou stranu, tak před lety zaznělo z úst Julia Moravce (dnes bývalého člena KČ), že být stranou znamená, že se něčemu straní. Jenže stranit znamená vědět vůči čemu je člověk vymezen a jakou pozici zastává a poněvadž politická strana je od toho, aby se angažovala v aktuální politické situaci, nestačí mít názor na dobu Karla IV. a Habsburky či se rozplývat nad královskou svatbou ve Velké Británii. Tohle veřejnost totiž vůbec, ale vůbec, nezajímá. Veřejnost zajímá naše politická koncepce vyrůstající z existenciálních otázek. Ze základních otázek, jaký je poslední cíl člověka i našeho světa. Obyvatelé této země, zajímá náš plán, jak změnit tuto zemi ve společnost, kde budou fungovat pravidla a kde bude vládnout spravedlnost. Již léta se nás lidé přímo či nepřímo ptají, nevíme-li o způsobu jak dosáhnout stavu, by právo opět stíhalo viníky a chránilo oběti, nikoliv naopak. Jenže my odpověď dlužíme.

Není to tak dávno, co jsem od jednoho monarchisty slyšel, že pokud by se změnila státní forma z republiky v monarchii, tak by se vlastně vůbec nic nezměnilo. Nic nezměnilo? Jestli se nemá nic změnit a jde o výměnu baloňáku, tak proč by tento národ vůbec měl nějakou KČ volit? Kdo z nás kdy tvrdil, že KČ má stávající liberální neřád posvětit královským hermelínem? Jestli se hodláme ukájet genealogií, rozebírat pokrevní příbuzné, kochat se heraldikou či vzpomínkami na „zlaté časy“, pak není nutné, aby KČ byla politickou stranou. To nám bude stačit klub Královských Rychlých šípů. Přitom se v KČ již mnoho let hovoří o tom, že má dělat reálnou politiku. Nikoliv ve smyslu širokospektrální, obojetné a politicky korektní. Naopak, politiky velmi konkrétní a vyprofilované, a to i s rizikem, že nám bude spíláno liberální většinou. Copak může být monarchista vůbec mravním či politickým liberálem? Odpovím si sám. Nemůže. Liberální monarchista je pouhým pokrytcem. Stejným pokrytcem jako např. ministr Heger, který je členem tzv. konzervativní TOP 09, přičemž dál liberalizuje potratové zákony a normalizuje vraždění budoucnosti tohoto národa, tedy dětí. Stejným pokrytcem jako Jeho Jasnost Karel ze Schwarzenberku, který podpořil zákon o registrovaném partnerství a je spojencem těch nejmilitantnějších revolučních nadnárodních sil (skupina Bilderberg). Přitom jeho otec, Karel VI. ze Schwarzenberku, byl autentickým katolíkem (vydavatelem edice Řád), který v roce 1938 sestavil deklaraci české šlechty o nedělitelnosti českého státu.

Má-li být monarchista autentický, musí být konzervativcem tělem i duší. Je vyznavačem přirozeného i nadpřirozeného řádu věcí, který je systematicky likvidován osvícenskými náboženskými i politickými bludy, přičemž vnějším výrazem této revolty byla francouzská revoluce a vše z ní odvozené. Monarchista je ovšem schopný rozlišování, a tedy i spolupráce s takovými politickými subjekty, které k tradičnímu pojetí světa tíhnou. On se nepovyšuje, naopak hledá konstruktivní řešení i spojence v daném stavu věcí. Tohle všechno je přeci vlastně vtěleno do našeho hesla DEUS / REX / PATRIA. Ani jeden z těchto pojmů není totiž prázdný. Pokud jsou pro někoho prázdné, tak v KČ nemá co dělat, neb má co dělat sám se sebou.

Co navrhujeme? Navrhujeme návrat k autentickému konzervatismu. Navrhujeme reformaci, tedy návrat k původním ideálům, a právě proto, vznikla v KČ Konzervativní platforma, která je reakcí na stagnaci vnitřního života strany i vedení.

Navracení ovšem předpokládá, že víme přesně k čemu se navracet, co zachovávat, co je důležité nyní a co počká. Rovněž to předpokládá naší orientaci v aktuálním politickém stavu, přičemž dokážeme, a to na základě konzervativních hodnot, nahlédnou podstatu současných společenských problémů, které již mají globální charakter.  

V našem státě, potažmo i světě, existují pouze dvě linie myšlení člověka o světě a jeho spravování.

První linií je revoluce. Jde o revoluci, náboženskou, mravní, ideovou, filozofickou a politickou. Konkrétně na naši politické scéně tuto revoluci reprezentuje pestré uskupení. Jde o ideology, pro které se vžily výrazy jako „pravdoláska“, eurooptimismus kombinovaný s multikulturalismem (eurorealismus považuji téměř za totéž), světový globalismus a Nový světový řád.

Tou druhou linií je všechno co vychází z autentické křesťanské (katolické - všeobecné) víry a mravních ideálů, které z ní  plynou. Autentický konzervatismus je pak oním lpění na této víře i mravech, a to navzdory všemu, neboť jak říká Ježíš Kristus „kdo vytrvá až dokonce, bude spasen“. Aby bylo možné někoho považovat za konzervativce, musí takto žít a důsledně tyto principy uplatňovat v soukromí i veřejně. Tato linie je stálou snahou navracet se k řádu věcí daných Bohem. Jde tedy o krále z Boží milosti a strukturu státu, který je výrazem uspořádání věcí individuálních (osobních priorit) a věcí veřejných. Zároveň jde o lásku k vlasti. Láska vlasti je vytrvalou prací pro blaho obce. Je to lpění na náboženském a kulturním dědictví po předcích, ale také boj proti škůdcům země, ať se tváří jakkoliv andělsky. Vždyť zlo a věci zlé se nikdy netváří jinak než jako „dobro“.

Tak zvaný havlismus (pravdoláska), přičemž tato ideologie je i mnohými v KČ vnímána jako dobro, my naopak považujeme za zlo s andělskou tváří. Tito lidé jsou de facto následovníky osvícenců, avšak v jádru jsou jakobíny. Tato nepolitická politika tzv. havlismu obluzuje i svádí k novému vyznání víry. Víry v tzv. nové uspořádání světa, přičemž nejde o nic jiného, než o instalaci systému trefně popsaném kdysi spisovatelem Orwellem v jeho slavném románu 1984. Výrazem této ideologie je rovněž Evropská unie, která není nástupcem Svaté říše římské či Habsburské monarchie, to je dávno pryč. Evropská unie je pouze liberálně-levicovou diktaturou a předstupně ke globální vládě. Kdo sleduje ideovou i politickou osnovu EU, ten ví, oč zde skutečně běží.

V této chvíli KČ takříkajíc pobíhá mezi těmito proudy. Bohužel se příliš často prezentuje jako politicky korektní „stranička“. Stranička složená z lidí, kteří by tak moc rádi byli ve hře, že se nakonec přidávají k liberálně-havlistické většině.  Tímto se však ve výsledku celá KČ přiklání k revoluci, která je permanentní, tzv. salámová neboť je lidem servírovaná plátek po plátku. Tohle musí skončit. Musí to skončit proto, neboť jde zneuctění a znásilnění velikého ideálu křesťanské monarchie. Křesťanská monarchie je smlouvou hlavy státu, tedy krále, s Bohem a jemu svěřeným lidem. Není-li panovník podřízen pravému Bohu a Jemu osobně odpovědný, pak se vztahuje pouze sám k sobě a ke své dědičným hříchem napadené duši. Pak je prezidentem, ať se sám tituluje jakkoliv a lid ho oslovuje Vaše veličenstvo. Většinou se ovšem nakonec stane diktátorem, tyranem a hlavou oligarchie v pozadí systému.

Právě proto skutečnému monarchistovi nejde o instalaci jakékoliv monarchie. Nám nemůže jít o noblesní fasádu a pouhou formu, ale o materii. Chceme autentického vladaře a spravedlivý stát, který je prostorem pro realizaci skutečného dobra, které se neomezuje pouze na věci pozemské.

I „pravdoláska“ totiž chce monarchii, ano chce ji. Chtějí charismatického vůdce, jakožto symbol „nového věku“, věku osvobozeného od víry a zásad předků. Dosažení tohoto nového věku totiž není jen o technologii moci, protože jde o způsob myšlení a vidění světa, přičemž člověk sám sebe předurčil k božské úloze. Tihle globalisté, pokrytecky klamou svou vstřícností vůči monarchickým ideálům, klamou rodinnými, mnohdy aristokratickými kořeny. Klamou pojmy, kdy válku a vraždění nazývají humanitárním bombardováním, vraždění dětí přerušením těhotenství a sexuální perverze oprávněnou jinakostí a projevem svobody. Výsledkem jejich konání bude společnost, které se říká liberální diktatura ve které všechno, co naši předkové ctili, skrze svou víru a mravy, bude trestné. Právě toto zamýšlí lidé jako je pan Havel, ikona demokratického disidentství, pan Schwarzenberk, ikona aristokratismu či pan Halík, který tuto ideologii posvěcuje bludným ekumenismem.

Můžeme si vybrat linie. My jsme přesvědčeni, že úsilí o autentický konzervatizmus a monarchismus, má smysl a vytváří předpoklady, že sám Bůh, jakožto absolutní autorita, opět obnoví smlouvu s panovníkem, ať již půjde o kohokoliv. Vše pro život podstatné se přeci odehrává ve svobodné a vnitřní volbě každého z nás a jeho víře v pravý cíl. Je však nutné cíl poznat, přijmout a odlišit jej od cíle falešného. V KČ se tohle zatím nestalo, protože se mnohdy přímo či nepřímo stavíme po bok likvidátorů této země. Do jednoho šiku s lidmi usilujícími a likvidaci státnosti, autentických náboženských i politických tradic, přičemž vyměňujeme suverenitu země za misku s čočkou. Navíc nejsme schopni rozlišit autentické postoje některých lidí, kteří monarchisty nejsou nebo i jsou, ale nejsou v KČ, od falešné přetvářky a pokrytectví jiných, kteří se k nám chovají tak hezky a moc se jim ta naše stranička líbí.

Na závěr bych zde vyslovil pochybnost. Již delší čas si totiž kladu otázku, neexistuje-li záměr tlumit aktivitu strany, jejího členstva a všechny prostě utahat. Má se snad z KČ stát školička pro liberální monarchisty? Dávalo by to smysl. Jednou by pak KČ s mávátky vítala na Pražském hradě nového charismatického vůdce s aristokratickými kořeny a svatováclavskou korunou na hlavě, který nás povede do globalizovaného světa podle menu s hotelu Bilderberg.

Děkuji Vám za pozornost.

projev na sněmu Koruny České, 14. května 2011

titulek redakce

 

Soubor:Wappen Königreich Böhmen.png

reklama
2452 čtenářů | 68 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Místo havlismu usilujme o autentický konzervatismus. Schwarzenberg je pokrytcem
(orel, 27.5.2011 1:09:23)
Odpovědět
Bezvadný projev, hodně štěstí.
Re: Místo havlismu usilujme o autentický konzervatismus. Schwarzenberg je pokrytcem
(Kalous, 27.5.2011 8:24:17)
Odpovědět
Nádhera. Jak Staré pověsti české nebo pohádky Boženy Němcové.
Re: Místo havlismu usilujme o autentický konzervatismus. Schwarzenberg je pokrytcem
(Zay, 27.5.2011 8:37:11)
Odpovědět
Mnohem hůře znějí pohádky o tatíčkovi Masarykovi - prezidentu Osvoboditeli anebo politickém trpaslíkovi Benešovi - prezidentu Budovateli. Oba jenom géniové zvrhlé propagandy, kteří neváhali lhát na mezinárodním fóru, aby mohli ovládnout české země. Hanba!
Re: Místo havlismu usilujme o autentický konzervatismus. Schwarzenberg je pokrytcem
(Kalous, 27.5.2011 10:51:59)
Odpovědět
Skutečně - hlupáci Masaryk a Beneš. Mohli jsme být rakouskou zemí Severní Rakousy a Rakouské Moravsko. Nebo ještě lépe spolkovou zemí Německa Demokratischen B"ohmen und M"ahren. Nemuselo zahynout zbytečně 200 tisíc lidí ( s židy dvojnásobek), fabriky by byly stejně jak dnes německé, možná bychom se měli "lépe a měly menší problémy" (pozn.: ironie)
Re: Místo havlismu usilujme o autentický konzervatismus. Schwarzenberg je pokrytcem
(Zay, 27.5.2011 11:22:26)
Odpovědět
Jste jen další oběť masarykovské propagandy, nic jiného. Lidé, kteří holdují kultu osobnosti, většinou nedisponují samostatným úsudkem. Napřed božský Masaryk, pak Hitler, pak Stalin, pak třeba někdo jiný, ne?!
Re: Místo havlismu usilujme o autentický konzervatismus. Schwarzenberg je pokrytcem
(Kalous, 27.5.2011 12:40:53)
Odpovědět
Dějiny tvoří nebo posunují silní jednotlivci, ne pseudodemokratičtí žvanilové.
Re: Místo havlismu usilujme o autentický konzervatismus. Schwarzenberg je pokrytcem
(David Hibsch, 27.5.2011 13:37:51)
Odpovědět
Ano, s tím lze jen souhlasit. Dějiny vždy posouvali jednotlivci, a to ideovým směrem, kterému byli tito jednotlivci oddáni. Většinou ovšem byli použiti lidmi stojícími v pozadí. Hodnými strýčky co vyšlapávají cestičky, zahradníčky co pěstují pokřivené charaktery, aby jim ve svůj čas byla dána příležitost pro ně veřejně pracovat. Většina jednotlivců, kteří nikdy žádné strýčky nepotřebovali a operovali jen silou myšlenky, skončila před tribunály Kaifášů a Pilátu za pokřiku "ukřižuj ho". Tak to holt chodí. Přesto žádný z lidí nemá nad dějinami moc a vše poběží svoují cestou, až k absolutnímu vyučtování, před tím, kdo má skutečnou moc neb je její původcem a první příčinou. Pošetilci, co se domnívají, že nastolí "ráj na zemi" tzv. vlastníma rukama....ti už mají svou odměnu, jen o tom nechtějí slyšet.
Re: Místo havlismu usilujme o autentický konzervatismus. Schwarzenberg je pokrytcem
(Zay, 27.5.2011 14:06:55)
Odpovědět
Hm, ale nemusím je kvůli tomu nekriticky zbožňovat. To je v každém případě cesta do pekel.
Re: Místo havlismu usilujme o autentický konzervatismus. Schwarzenberg je pokrytcem
(D. Hibsch, 27.5.2011 14:35:54)
Odpovědět
Koho, nekriticky zbožňovat? Kdo nekriticky zbožňuje, ten zcela určitě neužívá rozumu. Pravě proto je každá manipulace postavena na emocích a nikoliv rozumových úvahách. Jde o metodu lsti. Je potřeba pokřivit funkci rozumu a ochromit vůli, přičemž těžiště rozhodování posunout do čisté emocionality. Pak na každý dav stačí pouze promyšlený marketink. Rozumová činnost je naopak o vyhodnocování informací, promýšlení souvislostí, kritické úvaze a činění závěru. Pak se věc posouvá do oblasti vůle, neb člověk poznal a nyní jedná....emocionalita je pouze okrajovou záležitostí.
Re: Místo havlismu usilujme o autentický konzervatismus. Schwarzenberg je pokrytcem
(Mark, 27.5.2011 15:02:14)
Odpovědět
Jsou určité hranice.
Masaryka nemsíte zbožňovat, máte-li podložené argumenty, krituzujte ho po libosti, ale dát ho do jedné roviny s Hitlerem a Stalinem, to může opravdu jen nezvzdělané arogantní hovado.
Re: Místo havlismu usilujme o autentický konzervatismus. Schwarzenberg je pokrytcem
(Zay, 27.5.2011 15:09:59)
Odpovědět
Šetřete slova, sklouzáváte ve své citové zaslepenosti k vulgarismům. Myslel jsem, že jste vzdělaný člověk. Mluvím o fanatickém zbožňování, které beru, že je špatné vždy, nepíšu o tom, že Masaryk=Hitler=Stalin, to je samozřejmě nesmysl.
Re: Místo havlismu usilujme o autentický konzervatismus. Schwarzenberg je pokrytcem
(Mark, 27.5.2011 18:08:52)
Odpovědět
Vzdělaný člověk jsem, ale i ten má právo praštit do stolu a užít sice jadrný, ale adekvátní výraz, reaguje-li na vyloženou sprostotu.
Re: Místo havlismu usilujme o autentický konzervatismus. Schwarzenberg je pokrytcem
(Stilet, 27.5.2011 15:31:27)
Odpovědět
Ale Kalous, o Masarykovi se vyráběli trapně stupidní božské legendy ještě více jak o Havlovi. Tehdy byli češi daleko hloupější jak dnes a ti božské legendy o pánbičkovi Masarykovi baštili. Mám tady knížku od sekretářky Masaryka Kaloušové. Neopoměla pomalu v každé větě napsat : S panem presidentem, u pana presidenta, pod pánem presidentem, nad pánem presidentem atd. Když jsme to četl, tak jsem vůbec nepochyboval, že to Kaloušová psala jednou rukou a tu druhou měla mezi stehny a škádlila si šajtana. Kaloušová byla sestrou vůdkýně Sokola Provaznikové. Také mám knížku Oty Hory, který zase na každé stránce vřeštěl : Ve jménu Masarykova humanitního odkazu atd. Prostě příšerné. Takové lidské škrkavky dělali v té republice politiky. Také před časem, když se dostal k moci na Slovensku Mečiar, tak se ho jeden novinářský roup ptal koho považuje za svůj vzor a Mečiar odpověděl že žádného. Toho novinářského roupa to nesmírně rozčílilo, že neřekl že mu je vzorem bůh bohu Masaryk. Dnes jsou lidé v ČR daleko vyspělejší a Masarykovské legendy by tak nebaštili jako nebaští legendy Havlovské.
Re: Místo havlismu usilujme o autentický konzervatismus. Schwarzenberg je pokrytcem
(Kalous, 27.5.2011 16:20:30)
Odpovědět
No jistě. My máme legendy o tatíčkovi Masarykovi, vy zase o Washingtonovi, Franklinovi, Roosweltovi, Reaganovi. Nevidím v tom rozdíl - i ti vaši hrdinové měli spoustu slabých stránek nebo sem tam něco pokazili.
Re: Místo havlismu usilujme o autentický konzervatismus. Schwarzenberg je pokrytcem
(Stilet, 27.5.2011 16:41:52)
Odpovědět
No je to tak Kalous. Jenže já na žádné pánbičky ani taťuldy vlasti jsem nikdy nevěřil a nevěřím a věřit nebudu. Pánbičky a taťuldy vlasti vytváří prostituti z řad psáču s prostituty historiky a politikářskými lokaji, kteří by se jinak do politiky ani nedostalii. Kyž oni lidičky také potřebují pořád někoho uctívat i nenávidět.
Re: Místo havlismu usilujme o autentický konzervatismus. Schwarzenberg je pokrytcem
(Mark, 27.5.2011 19:38:11)
Odpovědět
Stilete, nebuďte tak zapšklý, hloupý člověk nejste, ale ta hořkost Vám mnohdy brání nevidět vše v černých barvách a nezkreslovat věci.
Re: Místo havlismu usilujme o autentický konzervatismus. Schwarzenberg je pokrytcem
(Mark, 27.5.2011 19:43:00)
Odpovědět
Zdá se mi, že jste se stal právě jedním z těch, kteří mají stále potřebu někoho nenávidět. Vzali vám ideály, je proto správné, když je bude brát jiným ? Taťuldové vlasti, prostituti historici... to je trochu primitivní, ne, snad máte navíc... Je každý, kdo si váží Karla IV.nebo Masaryka duševní prostitut ? A vy jediný nejste ?
Re: Místo havlismu usilujme o autentický konzervatismus. Schwarzenberg je pokrytcem
(Stilet, 27.5.2011 20:59:20)
Odpovědět
Ale Marku, u mě vůbec nejde o nenávist ale jen vidím nahatou pravdu taková jaká je. Nahatá pravda není žádná sexbomba. Je to stará mrcha ohýzdná. Někdy se nad pravdou zvedá žaludek jak je ohyzdná.
Re: Místo havlismu usilujme o autentický konzervatismus. Schwarzenberg je pokrytcem
(Stilet, 27.5.2011 21:05:43)
Odpovědět
A ideály žádné nemám a už nevím jaké ideály jsem měl v mládí. Nikdo mě je nevzal. Pokud jsem nějaké ideály měl, tak jsem je musel ztratit sám za své cesty životem. Ale opravdu si nevzpominám že bych nějaké idelály které by stály za zapamatování měl. Hodně jsem Marku viděl a hodně zažil. Ale to snad každý v dlouhém životě. Prostě nedělám si iluze ani o státnících. Jsou to také jen lidi.
Re: Místo havlismu usilujme o autentický konzervatismus. Schwarzenberg je pokrytcem
(Sulla, 27.5.2011 8:32:28)
Odpovědět
nádhera
Re: Místo havlismu usilujme o autentický konzervatismus. Schwarzenberg je pokrytcem
(Václav Novák, 27.5.2011 7:17:50)
Odpovědět
Ble, ble, ble, pardon - chtěl jsem říct bla, bla, bla, bla a nakonec tedy závěrem a se vším důrazem: bla...
Re: Místo havlismu usilujme o autentický konzervatismus. Schwarzenberg je pokrytcem
(Zay, 27.5.2011 8:39:47)
Odpovědět
Soudruhu Nováku, tak si vezměte Rudé právo třeba z roku 1955 a čtěte si o třídních nepřátelích anebo Masarykovu encyklopedii a čtěte si o zrůdných českých a zdegenerovaných panovnících. Monarchistické projevy nečtěte, evidentně tomu nerozumíte.
Re: Místo havlismu usilujme o autentický konzervatismus. Schwarzenberg je pokrytcem
(David Hibsch, 27.5.2011 11:43:33)
Odpovědět
Tak jste se tady vyblemcal...a co bude dál....žádná myšlenka? :-)
Re: Místo havlismu usilujme o autentický konzervatismus. Schwarzenberg je pokrytcem
(David Hibsch, 27.5.2011 11:44:25)
Odpovědět
To bylo na pana Nováka.
Re: Místo havlismu usilujme o autentický konzervatismus. Schwarzenberg je pokrytcem
(bublifuk, 27.5.2011 7:18:49)
Odpovědět
Koruna už nemá žádnou cenu, založte Desetikorunu Českou nebo rovnou Stovku Českou.
Re: Místo havlismu usilujme o autentický konzervatismus. Schwarzenberg je pokrytcem
(Mark, 27.5.2011 7:42:24)
Odpovědět
Když čtu takový příspěvek, vzpomínám si na slavnou otázku Jana Wericha. G.B.Shoo žil 100 let - byl to dlouhý život ? Na odpověď že ano následovalo toto - "To byl krátký život, protože Shoo mohl klidně žít ještě dalších 100 let a pořád měl co říci. Zatímco po světě teď běhá já nevím kolik třicetiletých, kteří tu už 250 let nemuseli být...
Re: Místo havlismu usilujme o autentický konzervatismus. Schwarzenberg je pokrytcem
(David Hibsch, 27.5.2011 11:48:47)
Odpovědět
O tom, kdo tady bude, jak dlouho a co bude říkat, naštěstí nerozhodujete. Pan Werich tuto pěknou větu vyslovil v učitých čase, přičemž sám byl po II. světové válce spolu s pane Wachsmannem (Voskovcem) velkým mediálním propagátorem levicové vize v náručí spojeného světového proletariátu. Mezi námi, on zase tak velkým odpůrcem komunistického režimu nebyl....vždyť byl ředitelem Národního divadla. :-)
Re: Místo havlismu usilujme o autentický konzervatismus. Schwarzenberg je pokrytcem
(Mark, 27.5.2011 15:04:57)
Odpovědět
Bože to je zapšklých lidí. Ne, tihle tu už oparvdu 250 let nemuseli být... Ještě otevřete, že za všechno můžou Židi a Češi a jsem doma, s kým mám tu čest. Pán přišel v Sudetech o majetek po strýčkovi z SdP, že...
Re: Místo havlismu usilujme o autentický konzervatismus. Schwarzenberg je pokrytcem
(David Hibsch, 27.5.2011 17:12:43)
Odpovědět
Píšete emocionální pitomosti. O žádný majetek jsem nepřišel a je mi to jedno. Píšete zde v duchu, že historicky vzato, platí "padni komu padni" (prý snad vyučujete dějiny) a nemůžete přežít, že W + V byli obyčejní levičáci s velmi rudým vidění světa, a to každým coulem. Pan Wachssmann - Voskovec (za RČS si počeštil jméno) byl dokonce ještě militantnějším levicovým "inťoušem" než pan Werich, načemž je zajímavé, že zatímco "W" ve vlasti zůstal, tak "V" odejel zpět od USA. Že pan "W" nijak ve vlasti ovládané komunisty netrpěl je celkem jasné (točil i v době monsterprocesů v padesátých letech - klasická levicová propaganda jako je Císařův pekař a pekařův Císař). To nic nemění na tom, že jeho humor považuji za excelentní, neb jsem na něm vyrostl. Hlavní je nelhat si do kapsy, což mnozí "historici" dnes mají v popisu práce, neb dějiny píší vítězové a své vítěztví musí mít "morálně vyfutrovaný - kanónem".
Re: Místo havlismu usilujme o autentický konzervatismus. Schwarzenberg je pokrytcem
(Mark, 27.5.2011 18:06:49)
Odpovědět
Pitomosti píšete vy. Nikde jsem Wericha nevychvaloval a jeho politické postoje tu nehájím. Dávám mu za pravdu v jednom souvětí, kterou jsem vztáhl k obsahu článku. Vaší reakcí bylo vylíčení politické oreientace tohto člověka, půodbí jméno Voskovce (no a co, proč by se nemohl jmenovat Bismark nebo Herodes, o čem má být tento argument...).
Takže prosím Vás, kdo tady podsouvá lidem své emoce a otáčí diskusi úplně jinam ?
Re: Místo havlismu usilujme o autentický konzervatismus. Schwarzenberg je pokrytcem
(David Hibsch, 28.5.2011 0:13:12)
Odpovědět
Abych měl jasno. Větu z forbín pana Wericha jsem pochopil tak, že jde o mě. tTedy o toho třicetiletého, který už tady 250 let nemusel bejt. No, vzhledem k mému věku jsem za touto hranicí. Asi jste to napsal proto, že mě považujete za dinosaura, který je tak nepokrokový a navíc drzý, že svou nepokorokovost dokonce hájí. No předtavte si, ve věku IT, čipování, nanotechnologií a velkých vizí o novém a konečně správném uspořádání pozeských záležitostí, nejlépe vyvolenými elitami. Jestli tady někdo psal o lidech zapšklých, zhrzených sudeťácích a Židech, tak jste to byl Vy. Na to jsem reagoval. Pokud jsem to pochopil špatně, omlouvám se.
Re: Místo havlismu usilujme o autentický konzervatismus. Schwarzenberg je pokrytcem
(Zay, 27.5.2011 8:34:03)
Odpovědět
Takové projevy, kdyby byly na ČT, tak se dívám na Českou televizi s chutí a radostí. Dotyčný má naprostou pravdu ohledně pana Schwarzenberga. Nejde o konzervativce, je to klasický liberál a relativista a je hanbou svého rodu, který v Čechách toho tolik dobrého a úctyhodného vykonal. Ve světě konzervativní šlechty ostatně není nijak nadšeně přijímán. Jeho otec i matka by se asi zděsili, kdyby viděli jeho účinkování po boku Havla, Topolánka či Kalouska. To by žádný skutečný Schwarzenberg nepřekousl.
Re: Místo havlismu usilujme o autentický konzervatismus. Schwarzenberg je pokrytcem
(Mark, 27.5.2011 9:18:06)
Odpovědět
S hodnocením Karla Schwarzenberka vřele souhlasím, Beneš nebyl ta nejlepší volba, ovšem Masaryka si do úst neberte, alespoň ne takto hloupě. Četl jste jeho O nutnosti revidovat proces polenský, Českou otázku či jeho korespondenci z let 1915-1919 ? Já ano a podepsal bych každou větu. Narozdíl od Václava Havla neprohrál mír. Ovšem monarchisté mu nikdy neodpustí podepsání zákona o zrušení užívání šlechtických titulů. Opravdu, neberte si ho do úst, abych nemluvil sprostě.
Copak mu pán vyčítá ? Ubhájení historických hranic Českého království ? Jste li Němec, nadávejte, já se za to před ním v úctě skláním.
Re: Místo havlismu usilujme o autentický konzervatismus. Schwarzenberg je pokrytcem
(Zay, 27.5.2011 11:19:15)
Odpovědět
Uhájení historických hranic? Jak kde? S dělením českých zemí podle národnostního principu samozřejmě nesouhlasím, ale on pan Masaryk rád užíval dvojího metru. V případě českých zemí používal historickou argumentaci, v případě Uher ho historické ani národnostní hranice nezajímaly. Díky tomu vznikl umělý útvar zvaný Československo, který si znepřátelil všechny své sousedy včetně slovanského Polska. A je dobře známo, chce to jen hledat, jak Masaryk s Benešem lhali západním spojencům ohledně počtu Němců a Maďarů v různých okresech. Jak si vymýšleli řadu historek ohledně útlaku Čechů v Rakousko-Uhersku etc. etc. Do úst si takového křivého politika klidně brát budu a žádný cenzor mi to nemůže zakazovat. Chcete-li z něj dělat modlu, jak činí oficiální propaganda od roku 1918, dělejte to, ale mě to nevnucujte. Masaryk v politice nebyl čestným a morálním činitelem, právě naopak. A navíc chlapec z hodonínské chaloupky rychle zavedl velkopanské manýry. Hned potřeboval fürstenberský zámek Lány, tak ho pro něj stát zabavil. Celá jeho rodinka si žila po roce 1918 na účet státu. A co ukradená pomoc zahraničních Čechů a Slováků. Masarykova zpronevěra! To vám asi nevadí, asi to bylo všechno čestné. Dnešní politici plně pokračují v jeho stopách a daňoví poplatníci ať jsou zticha a klaní se falešným modlám.
Re: Místo havlismu usilujme o autentický konzervatismus. Schwarzenberg je pokrytcem
(Kalous, 27.5.2011 12:43:27)
Odpovědět
Zay, nějak fušujete do řemesla mluvčímu Sudetoněmecké strany v Čechách Šináglovi a Maďarům z Jobbiku.
Re: Místo havlismu usilujme o autentický konzervatismus. Schwarzenberg je pokrytcem
(Zay, 27.5.2011 14:02:47)
Odpovědět
Nejsem si toho vědom a tyto organizace mě příliš nezaujaly. Ale vidím, že vy jste zvyklý nálepkovat jako správný český kvazivlastenec. Typicky český projev, má jiný názor, tak je nepřítel a někam ho rychle zařadíme.
Re: Místo havlismu usilujme o autentický konzervatismus. Schwarzenberg je pokrytcem
(Zay, 27.5.2011 14:04:59)
Odpovědět
Ještě drobné upozornění. Sudetoněmecká strana již díky Bohu neexistuje :-)
Re: Místo havlismu usilujme o autentický konzervatismus. Schwarzenberg je pokrytcem
(Kalous, 27.5.2011 14:33:48)
Odpovědět
Ano drobné - ono je to skoro jedno - dnes je to Svaz vyhnanců reprezentovaný Erikou Steinbachovou který např. pořádá Sudetoněmecké srazy a další akce, výstavy ap.
Re: Místo havlismu usilujme o autentický konzervatismus. Schwarzenberg je pokrytcem
(Zay, 27.5.2011 15:07:42)
Odpovědět
Jedno to určitě není, to jste hodně zjednodušil ve svém černobílém pohledu na věc. SdP se jasně přimknula k Hitlerovým národním socialistům, od předáků SL není slyšet o tom, že by chválili Hitlera. A SL není nástupnická organizace SdP, pokud je mi známo. Zprávy Rudého práva anebo Haló novin mě nezajímají. Taktéž Klub českého pohraničí mi neimponuje.
Re: Místo havlismu usilujme o autentický konzervatismus. Schwarzenberg je pokrytcem
(Kalous, 27.5.2011 16:24:34)
Odpovědět
To se nedivím, že občas máte divné názory když jsou tak staré - Rudé právo už 21 let nevychází a dnešní Právo není komunistické, nýbrž středové - píší tami levičáci i pravičáci /jen trochu méně).
Re: Místo havlismu usilujme o autentický konzervatismus. Schwarzenberg je pokrytcem
(Stilet, 27.5.2011 15:58:45)
Odpovědět
Ale Kalous ona je to všechno pravda. Pokud žiješ v Čechách tak jsi nikdy neměl možnost se pravdu dozvědět. Kdys před válkou v ČSR vyšla výborná studie Zdeňka Tobolky Nazvaná Politické dějiny národa Československého 1848- 1938. Tu studíí mě před několika roky pujčíl přítel advokát který měl ke mě obrovskou důvěru. Měl jen pět svazku, pátý díl končil dvacátými léty. Takže nevím zda Tobolka došel k rokum následujícím. Když ten můj přítel před 36 roky zemřel, chtěl jsem si tu studí koupit, jenže to byla taková vzácnost, že jeho dcera ji prodat nechtěla. Proč to byla vzácnost? Tak to proto že nevhodné knížky, nevhodné studie nepřijatelné pro vlastence celý náklad koupí a zničí. Stejně tak když Brouček vydal v USA dokumenty, jak ti všechni politici po 45 roce oblbovali a zblli Čsl. občany, tak Rada Svobodného Čsl. také skopila celý náklad a zničila ho. Tak se dělá v ČSR i ČR "historie". Všechno nehodící se prostě vymaže a co je třeba to se vymyslí a přidá. Lojza Jirásek co by nejhnusnější škůdce a padělatel České historie jen pořád ještě v kurzu. Co Českým vlastencum smrdí, to se prostě nestalo a pokud se to přece stalo a nejde to zapřít, tak se to podstrčí nějaké velmoci. Už přred mnoha lety jsem jedním nakladatelum literatůry napsal. Že to heslo na prsidentské standartě že Pravda Vítězí je falešné. Správné heslo by mělo znít:? Kopni pravdu do zadnice-Nehodící se vyškrtni. A že vystížný státní znak ČR by měl být kosočtverec a místo těch paprsku by mělo být to heslo a místo té svyslé čárky dvouhlavá opice podle mriášových karet. Jedna opičí hlava by se šklebila a druhá by slzela zkřivená pláčem. Ale jistě tak zachází z historickou pravdou vlastenci všech náorodu. Nejsou to jen Češi.
Re: Místo havlismu usilujme o autentický konzervatismus. Schwarzenberg je pokrytcem
(Kalous, 27.5.2011 16:28:29)
Odpovědět
Stilete, politici jsou od toho aby lidem lhali (většinou) jinak neudělají žádnou karieru. Vy v USA si tu pravdu také kroutíte jak je potřeba, určitě pro nás nejste vzorem jak v pravdomluvnosti politiků tak ve věrohodnosti novin. Tam i zde je potřeba si vše přežvýkat.
Re: Místo havlismu usilujme o autentický konzervatismus. Schwarzenberg je pokrytcem
(Stilet, 27.5.2011 16:48:06)
Odpovědět
Vůbec nepochybují Kalous že je to tak jak tvrdíš. Jenže já mezi ty lidičky kteří mají psí dušičky nepatřím. Vždy jsme tvrdil, že ti taťuldové i bohové vlastí přišli na svět uplně stejně, ze stejného otvoru a stejně nahatí, proto nikdy žádného nebudu octívat a padat před nikým na zadek. A zrovna tak po smrti z ních bude to samé co ze mě. Uctívat politiky, státníky, monarchy považují za projev psích dušiček.
Re: Místo havlismu usilujme o autentický konzervatismus. Schwarzenberg je pokrytcem
(Mark, 27.5.2011 14:58:55)
Odpovědět
Ach jo, já se vám snažil ukázat, že můj názor na Masaryka nevychází z propagandy, ale ze znalosti jeho díla a jeho korespondence (učím historii na VŠ), ale to jste nevzal na vědomí. Jinak váš projev o něm působí, jak opsaný z projevů Konráda Henlaina v letech 1937 a 1938 (a to jsem mírný, dal by se připomenout i jiný pán), ty jsem četl rovněž.
S jakými autentickými prameny pracujete vy ?
Re: Místo havlismu usilujme o autentický konzervatismus. Schwarzenberg je pokrytcem
(Zay, 27.5.2011 15:04:41)
Odpovědět
Henleinovy projevy neopisuji a s takovými pány nechci mít nic společného. Samozřejmě, každý člověk má svá pozitiva a negativa, ale pro mě u Masarykovy politiky převažují negativa a hlavně se mi oškliví, že se jeho přešlapy schválně zamlčují. Napadne-li někdo jeho kult, spustí se lavina kritiky, obdivovatelé první republiky začnou hystericky šílet. To myslíte, že je v pořádku? Připomíná mi to poměry v Turecku, když někdo "poplive" odkaz "velkého" Atatürka.
Re: Místo havlismu usilujme o autentický konzervatismus. Schwarzenberg je pokrytcem
(Mark, 27.5.2011 15:09:26)
Odpovědět
A odpověď, za jakých autentických pramenů čerpáte informace o jeho zpronevěře atd ? Jako historika mě to opravdu zajímá.
Nezlobte se, zatím to vypadá tak, že ještě uslyším, jak dal zavraždit K.R.Štefánika...
Re: Místo havlismu usilujme o autentický konzervatismus. Schwarzenberg je pokrytcem
(Zay, 27.5.2011 15:11:48)
Odpovědět
Nevím o tom, že by Masaryk dal někoho zavraždit.
Re: Místo havlismu usilujme o autentický konzervatismus. Schwarzenberg je pokrytcem
(Zay, 27.5.2011 15:15:07)
Odpovědět
Zdroje? Především zahraniční literatura, zčásti od lidí, Čechů, kteří uprchli z RČS do USA.
Re: Místo havlismu usilujme o autentický konzervatismus. Schwarzenberg je pokrytcem
(Mark, 27.5.2011 15:37:33)
Odpovědět
Aha, přesně to jsem si myslel.... Rozdíl mezi pramenem a literaturou Vám není znám. Já bych mohl jmenovat zahraničních publikací, zvláště slovenská emigrace se činila, například "Buďme hrdí na dějiny Slovakov...." Ano, tam je Masaryk opravdu stvůra. Ale i jak počteníčko, třeba o Velké Moravě se tam nedočtete, ale zato je tam Velkoslovenská ríša. Pak perličky typu "Po něludskom vyvraždění vyše 3,5 milióna sudetských Němcov Češi tuna odvliekli vyše 200 000 SLovákov na práce. Němajúc sloveských škol, všeci sa počeštili..." A Masarykův otec byl uhorský žid.... Takže se vracím na začátek - jsou li vaším podkladem pouze takového publikace, neberte si Masaryka do úst. Až mi prokážete, že jste četl alespoň jediného jeho dílo, pak se můžeme znovu bavit.
Re: Místo havlismu usilujme o autentický konzervatismus. Schwarzenberg je pokrytcem
(Zay, 30.5.2011 14:26:47)
Odpovědět
Rozdíl mezi pramenem a literaturou je mi znám dobře, žádný strach, proto píšu o zdrojích. A ty slovenské nářky k mým zdrojům nepatří. Těžko ale popřete základní věc ve vztahu ke Slovákům. Masaryk v pittsburské dohodě slíbil některé věci, které nikdy nesplnil. Nebo snad vznikl slovenský sněm někdy v letech 1918-1935? Prostě Slováci se v roce 1918 hodili, tak jich masarykovci využili, aby mohli plkat a žvanit o "československém" národu a o slovanské většině v RČS. Konstrukce naprosto scestná, naštěstí brzy zkrachovala.
Re: Místo havlismu usilujme o autentický konzervatismus. Schwarzenberg je pokrytcem
(Stilet, 27.5.2011 16:04:43)
Odpovědět
Masarykova korespodence je přisně střeženým tajemstvím. Něco vyšlo v zahraničí pod názvem Masaryk-Beneš-Hrad. Mám dojem že to dal k tisku někdejší vyslanec v USA Papánek asvou korespodenci s Masarykem a Benešem. Nepochybují že přísně zkontrolované aby o Masarykovi se neprovalilo nevhodné. Ale i tak je to dosti síla.
Re: Místo havlismu usilujme o autentický konzervatismus. Schwarzenberg je pokrytcem
(Mark, 27.5.2011 17:47:52)
Odpovědět
K údajně tajené Masarykově korespondenci např toto: Dopisy mezi T.G. Masarykem a Karlem Kramářem jsou nashromážděné díky spolupráci Masarykova ústavu AV ČR a Archivu Národního muzea, a zapojil se i Archiv Kanceláře prezidenta republiky. V archivních fondech bylo dohledáno okolo 260 originálů dopisů, z toho 116 odeslaných Kramářem Masarykovi je uloženo v Archivu Ústavu T. G. Masaryka, 108 odeslaných Masarykem Kramářovi je uloženo v Archivu Národního muzea a 36 odeslaných Kramářem Masarykovi poskytl Archiv Kanceláře prezidenta republiky. Edice dopisů TGM – KK je součástí širšího edičního podniku , již zahájeného Masarykovým ústavem. Jde o Korespondenci T. G. Masaryka, vydávanou paralelně s řadou Spisů T. G. Masaryka, jejíž jednotlivé svazky mají přinášet Masarykovu soukromou i pracovní korespondenci s jednotlivci či skupinami osob v časovém rozsahu zveřejňovaných dokumentů.
Máte-li jakékoli doklady o nějakých tajených dopisech, sem s nimi nebo ještě lépe přímo těmto institucím, nebudou je pálit, ale nadšeně Vám poděkují, ať je tam cokoli. On historik a politolog jsou dvě jiné myšlenkové kategorie, o publicistech nemluvě.
K dispozici v každé slušnejší krajské knihovně jsou Paměti Dr.Aloise Rašína; z literatury doporučím např. Zbyněk Ludvík, Václav Bureš a kol.: Černá kniha minulosti;
Emil Karol Kautský: Kauza Štefánik.
Jiří Pernes: Češi v boji s Němci a České průšvihy (Pernese vám jako monarchistovi představovat nemusím); Martina Lustigová: Jaká byla politika I.republiky?; Josef Škrábek: Včerejší strach (Jaké to bylo mezi Čechy a Němci).
O Masarykovi se vždy rád pobavím, ale obyčejné urážky bez podkladů, nebo přirovnávání k evropským diktátorům, taková debata je pod úroveň slušného člověka.
Re: Místo havlismu usilujme o autentický konzervatismus. Schwarzenberg je pokrytcem
(Zay, 30.5.2011 14:31:58)
Odpovědět
Pořád stejná písnička. Masaryk nebyl diktátor, ale jeho kult osobnosti byl a je stejně obtížný a nechutný jako v případě evropských diktátorů. Už chápete ten rozdíl anebo pořád budete omílat jedno a to samé??? Jste zamilovaný do Masaryka. Váš a jenom váš problém, já díky Bohu Masaryka a jemu podobné neobdivuji, protože to byl destrukční a egoistický politik.
Jak baron z Orlíka dobývá Hollywood
(Josef Orel, 27.5.2011 10:12:03)
Odpovědět
"Nevíte kdo je ten fešák za tím námořním kormidlem, jak suverénně řídí letadlovou loď?" ptá se jeden z renomovaných hollywoodských režisérů známého producenta Pomejeho při příležitosti udělování filmových Oscarů.

"Tak to je naklonovaný Schwarzeneger, převlečený jako baron z Orlíka v době čerstvě po svém odchodu do důchodu v 70 letech , jak v kapitánské uniformě kormidluje kajak na potoku Botič v Praze," odpovídá Pomeje a režisér si umiňuje, že tohoto šlechtického herce určitě obsadí v nejbližším akčním kasovním trháku, s názvem Zničení české lůzy ve šlechtických lesích , kde baron Schwarzenberk v titulní roli šlechtického agenta 00 nemilosrdně kolí samopalem vz.58 kadencí ta,ta,ta, jednoho českého nezaměstnaného po druhém, až nakonec v Česku zbudou jen samí zaměstnaní.

Režisér filmu Otík se nám ale svěřil s obavami, aby dubléři, zaskakující za barona nebyli v nebezpečných scénách zraněni, protože by diváci okamžitě poznali, že se nejedná o Schwarzenberka, protože by jim z ran netekla modrá krev, proto jsme Otíkovi poradili, aby pod paruky na makovicích byly dublerům instalovány sáčky s roztokem modré skalice a při jako zásahu kulí do lebky by se sáček dálkově odpálil a tudíž by tekla z makovice hlavního hrdiny krásně čirá, jako modrá krev a šlechtičny v celé Evropě by dostávaly při těch scénách zdegenerovaný orgasmus.

Proč o tom píšu, protože jsem se dověděl díky mým rozmístěným štěnicím, že koncem května vyrazí ministr zahraničních vnitřností Česka Schwarzenberk do Hollywoodu, kde se zůčastní castingu na deset nejbližších akčních filmů, kde hodlá uplatnit své herecké diplomatické schopnosti a umění chrápat na jakémkoliv bojišti i během nejlítějších bitev a bojů (samozřejmě v záběrech, kde by měl být vysvlečený do půl těla, budou barona dublovat světoví kulturisté.)

"Tak mim sáměrem je potpora ceského podnykani v Ameryce za pomocy fylmovécho prumislu," odpověděl nám baron, když jsme ho nečekaně zastihli s otevřenýma očima a dále, než znovu usnul nám prozradil, že do Ameriky spolu s ním odletí deseti letadly i 1500 převlečených komunistů, kteří se nedokázaným tunelováním osvědčili v soukromém sektoru a kteří mimo funkci klaky ve filmech, kde bude probuzený baron řádit jako černá ruka, se zůčastní několika pracovních snídaní, které zaplatí čeští daňoví poplatníci s americkými bankovními tuneláři a baron zalitoval, že s ním na filmovou pracovní návštěvu Ameriky nemůže odcestovat Žena za pultem jelikož odmítla přeběhnout od KSČM k TOP09 , čímž si uzavřela pokračování filmové kariéry , ale je možné, že se s americkými režiséry domluví na natočení Okresu na severu po 40 letech, který bude o hrdinném pokladníkovi okresní buňky TOP09 v Chánově, který vlastním tělem ubránil roční stranické příspěvky stranických členů před nasranými cikány, kterým byla zabavena sociální podpora exekutory za neplacení odvozu odpadu z popelnic.

"Plánujete setkání i se svým dublérem Schwarzenegerem na Městském národním výboru v Los Angeles ," zeptali jsme se šlechtického filmového hrdiny " a kdo vás bude v Česku ve filmech dabovat !"

"Tak moje dabofání je sajištěno a mim hlafním daberem bude student češtyny s gymnazya prof.Klauna z Kundomína a s panem Šchvarsenegrem pudeme snydat týden v kuse," odpověděl baron a zabafal z fajky, až protipožární čidlo z blízké továrny na výrobu dynamitu začalo ječet jak všechny sirény v Praze v momentě leteckého náletu.

Dále jsme se dověděli, že součástí návštěvy českých tunelářů v Americe bude i jednání v otázce atomu, ovšem tato mise je tak tajná, že o ní neví ani baron a dokonce ani piloti letadel.

Atom je totiž v současné době jedním z hlavních komodit, které zajímá USA a Česko a dokonce má přednost i před ropou. Při jednáních budou použity zkušenosti s chováním atomu ve VAE, to jest Chocholánkově první Valašské Atomové Elektrárně, dále se bude jednat o zákazu rozbíjení atomu komunistickými symboly, to jest kladivem a srpem a velvyslanec v USA , hnojař Huhnalovič z ODS pak seznámí české podnikatelské tuneláře s vlivem radioaktivity na růst trávy na amerických rančích a na přírustku radioaktivního hovězího masa u amerického skotu.

Ovšem baron bude rovněž ve volných chvílích plnit i diplomatické úkoly a hodlá se Američanům hluboce omluvit za vícekancléře hradního kastelána, soudruha Hájka, který si dovolil zpochybnit nálety muslimů na americké mrakodrapy a americkým soudruhům předá místopřísežné prohlášení UV TOP09 , že soudruh Hájek byl vyšetřen soudruhem Cimickým v Bohnicích a byl prohlášen za nesvéprávného, ale že i když lidovci trvají na tom, aby byl prohlášen za svatého, tak že on celým svým šlechtickým pozadím bude tento požadavek zpochybňovat.

Tolik tedy o soudružském a přátelském sepětí českých tunelářů s americkými greenhorny a nyní bych se chtěl ještě zmínit i jiné věci.

Již několikrát jsem se ve svých článcích zmínil o tom, že české obyvatelstvo je již tak nasráno, že může ze dne na den dojít k nekontrolovatelnému výbuchu jejich nasranosti a že političtí pitomci jsou tak zaujati vlastním harašením a vyhrožováním dlouhými noži, že jako tetřevi při tokání nevidí a neslyší, že lidi už mají jejich vzájemných rvaček o co nejlepší místa u koryt, plných špinavých peněz plné zuby a tudíž nikoliv zemětřesení a nebo vlny tsunami z Vltavy, ale revoluce ulice je může smést z povrchu zemského jak mravence.

A kupodivu tyto mé prognozy potvrdila i známa politoložka a ujišťuji všechny, že jsme se na tomto názoru vůbec nedomlouvali.

A jenom ať proboha nějací kapitalističtí debilové veřejně nevykřikují, že revoluci nedělají zaměstnanci a nebo nezaměstnaní, tak jako blbec Štěpán, než se hrůzou posral, vykřikoval v ČKD, že revoluci nedělají děti.

To by byly poslední chvíle, než by se tito kapitalističtí hajzlové posrali strachy, až by je ta podle nich nasraná lůza začala věšet na lucerny a kandelábry.

Zatím se vše obešlo bez násilí a bohužel politické moči se zatím 20 let dařilo voliče tak dezorientovat, že při mírumilovném způsobu, kdy chtěli změnit politický hnus volili ty samé voly, kteří to tu zplundrovali, akorát , že se ti gauneři dokázali neuvěřitelnými mimikry přemaskovat na spasitele národa.

Ale začínám mít pocit, že lidé už tuto proradnou hru nenažranců s nimi prohlédli a že ani nemusí dojít vůbec k volbám a že si to obyvatelé s těmi lumpy vyřídí ručně a stručně.

Navíc na stranu nasraných obyvatel se čím dále více přiklánějí i státní represivní složky, jako jsou četníci, o svazu dobrovolných hasičů ani nemluvě. Snad jedině svaz filatelistů, který je tak zaujatý honbou za Modrým Mauriciem ještě nepostřehl, co se tady ve společnosti děje a čeští zahradkáři zatím na záhonech palicema mlátí zasrané slimáky, ale až zjistí, že výkupní cena kila cibule bude 50 haléřů a prodejní cena za kilo cibule bude 150 korun, tak potom se určitě vyserou na slimáky a začnou mlátit palicema v neviditelných zahradkářských rukách převlečené komunisty hlava nehlava.

Nevím, jestli jste postřehli to co já, ale skalních pravičáků, jak na různých diskusích , tak v televizních stokách a kanálech a Modrých Vatrách rapidně ubývá, někam zalezli a zřejmě čekají na vývin událostí příštích a v děrách po komunistech dumají, jak se přebarví , když dojde k nepokojům, přerosteným v občanskou neposlušnost, čemuž se někdy říká občanská válka a někteří si již preventivně nechali operativně zešikmit oči, aby až budou vítat své "osvoboditele" zase začali vyřvávat , že nebyli jako ONI a že oni dole ve svých s.r.o. nevěděli, co dělali ti nahoře a podobné pičoviny, na prsou budou mít zase navěšené trikolory o velikosti fotbalového hříště , ale přitom se budou obezřetně rozhlížet, ke kterým korytům se mají co nejrychleji dorvat.

Já si to dobře pamatuju po válce, po r.1948, po r.1968 a po r.1989 kdy se k moci jako první dorvali ti největší hajzlové a gauneři, kteří se nějakým omylem narodili mezi lidi.

Všem lidem dobré vůle přeji stálé zdraví a hezký den.
Další člányk najdete na mém blogu http://joseforel.blogspot.com

Orel
Re: Místo havlismu usilujme o autentický konzervatismus. Schwarzenberg je pokrytcem
(Jan Svárovský, 27.5.2011 14:07:16)
Odpovědět
Kdyby to byl projev předsedy KČ a představoval by jasnou směrodatnost KČ do budoucna, tak bych se rád stal jejím členem. Jan
Re: Místo havlismu usilujme o autentický konzervatismus. Schwarzenberg je pokrytcem
(David Hibsch, 27.5.2011 16:07:51)
Odpovědět
To je případná poznámka. Zkuste písemně zaslat přímo na e-mail pana předsedy, případně všem v předsednitvu KČ. Na stránkách KČ najdete kontakty. Myslím, že není třeba být ve straně, stačí vyjádřit podporu určitým ideovým proudům, případně volně spolupracovat s lidmi se kterými sdílíte společné názory i vidění světa.
Re: Místo havlismu usilujme o autentický konzervatismus. Schwarzenberg je pokrytcem
(Jan Svárovský, 27.5.2011 17:46:45)
Odpovědět
Vážený pane Hibschi, doufám, že mi čas dovolí, abych Vás mohl osobně poznat na diskuzním večeru "Hovory na pravici", kde jsem byl pozván. Byl by to optimální prostor pro určitou konkretizaci podpory Vašeho názorového proudu.

Mj., nejsem zastánce frakcí, proudů a platform, proto mé předchozí vyjádření. Jinak děkuji za Vaši reakci a přeji Vám úspěch v KČ.
Jan
Re: Místo havlismu usilujme o autentický konzervatismus. Schwarzenberg je pokrytcem
(J, 27.5.2011 16:47:37)
Odpovědět
Když uděláte, oč požádal David, bude to fajn :-)
Re: Místo havlismu usilujme o autentický konzervatismus. Schwarzenberg je pokrytcem
(caligula, 27.5.2011 17:42:19)
Odpovědět
Také mě štve to neustálé vynášení Masaryka do nebe. Pro běžné lidi nic neudělal. To byl namyšlený, nafoukaný člověk a neštěstí našeho národa. Žil si jako král na zámku, jezdil na koni a lidé umírali hlady, v lepším případě se žebračenkami. Beneš ani nemluvě. Nechápu jak toho huhňu mohli v 45, po jeho válení v Anglii vítat davy lidí, za co?
A existuje kniha kde je pravdivě vylíčeno, jak to skutečně bylo s antentátem na Heidricha.
Ani mě to nepřekvapilo, co jsem se tam dočetl.
Re: Místo havlismu usilujme o autentický konzervatismus. Schwarzenberg je pokrytcem
(Mark, 27.5.2011 17:52:11)
Odpovědět
Proboha živého, kdy už ty hloupé řeči ustanou. Napřed špinění od sudeťáků, teď zas argumenty komunistů - ještě přijedte to slavné bolševické, že Masaryk dal střílet do dělníků !
Palacký dobře věděl, proč je proti všeobecnému hlasovacímu právu. Doslava prohlásil: Proč mají dva hlupáci a hospodští povaleči přehlasovat vysokoškolského profesora, a to ještě ve věci, o které nevědí vůbec nic !
Re: Místo havlismu usilujme o autentický konzervatismus. Schwarzenberg je pokrytcem
(Kalous, 28.5.2011 13:12:42)
Odpovědět
On ten hospodský kumpán může mít více zdraveho rozumu a praktických zkušeností než nějaký trhlý vysokoškolský profesor plácající se jen ve svém oboru.
Re: Místo havlismu usilujme o autentický konzervatismus. Schwarzenberg je pokrytcem
(Stilet, 28.5.2011 14:25:49)
Odpovědět
Souhlasím s tebou. Profesoří žvaní jen to co se naučili žvanit jako studenti. Prostě přežvykují to co kdys už před ními přežvýkali jiní. Vysloví mnoho přemnoho slov, ale jen pro tá slova. Sotva kdo víc kope chudinku pravdu do zadnice jak vysoce vzdělaní historici. Ti vždy někomu nebo nečemu slouží.
Re: Místo havlismu usilujme o autentický konzervatismus. Schwarzenberg je pokrytcem
(Zay, 30.5.2011 14:37:01)
Odpovědět
Nejste náhodou zaměstnanec Masarykova ústavu? Tam pracuje více fanatiků (netvrdím všichni!) a bezmezných obdivovatelů "tatíčka" Masaryka. Živí-li vás Masaryk a jeho dílo, pak trochu váš obdiv a vaši obhajobu tohoto propagandisty chápu. A vykašlete se na strašení sudeťáky a komunisty. Člověk nemusí být ani jedno, ani druhé, aby se neklaněl Masarykovi a neuznával jeho pochybný politický odkaz. Znovu opakuji, Československo bylo špatné řešení, Masarykovy politické koncepce chybné. Ukázalo se to hned v roce 1938, pak znovu v roce 1992.
Re: Místo havlismu usilujme o autentický konzervatismus. Schwarzenberg je pokrytcem
(Felix, 27.5.2011 20:43:14)
Odpovědět
Já jsem tento nejlepší projev roku ocenil už na freeglobe, ale co mě tady na euportálu zaráží, jsou vesměs kladná hodnocení, snad debaty o slovíčkách, ale jinak dobrý. Tedy až na jakéhosi soudruha Nováka. A říkám si, že k tomuto A jistě přijde nějaké B, nevím kdy a od koho, ale už se těším. Tohleto nezapadne, to je "tesáno do kamene."
Re: Místo havlismu usilujme o autentický konzervatismus. Schwarzenberg je pokrytcem
(frantisek zajicek, 27.5.2011 22:50:53)
Odpovědět
Pane Hibsch,ten vas blabol je slatanina mozneho s nemoznym a naprosteho nepochopeni smerovani vyvoje lidstva,sveta a vseho,co nas obklopuje.Dle Vas by asi bylo nejlepsi se vratit casove nekam do Jurskeho parku a obstastnovat temi vyblitky nejakeho tyranosaura,pokud by vas okamzite nesezral.Nevim,jak se k vasim blekotackam staveji mladi lide.Vas volebni vynikajici vysledek 0,07% JASNE napovida o popularite vaseho ancablu zamindrakovanych sasku.Pane Hibsch,pokud najdu cas si neco precist ze sci-fi,zvolim radeji p.Danikena,FZ
Re: Místo havlismu usilujme o autentický konzervatismus. Schwarzenberg je pokrytcem
(David Hibsch, 27.5.2011 23:53:29)
Odpovědět
Pane Zajíčku, zůstaňte u toho Denikena, Marxe, Darwina či dalších velikánů revoluce. Pokrok lidstva, tato otřepaná fráze, se dnes jeví stejně komicky, jako když nazýval Karel Marx náboženství opiem lidstva...tudíž stvořil vlastní víru (vizi pozemského ráje). Všichni víme jak to dopadlo a vždy to dopadne stejně, jen někteří to pochopí hned a jiní až na troskách svých promarněných životů.Takže směle, pane Zajíčku, ku "světlým zítřkům". Jestli naši stranu lidé volí či nevolí je nepodstatné (proto se do politiky nemíchám), dav totiž vždy táhl nejpohodlnějšími cestami s mocnými tohoto světa....vybrali si a také sklidí.
Re: Místo havlismu usilujme o autentický konzervatismus. Schwarzenberg je pokrytcem
(frantisek zajicek, 28.5.2011 10:30:43)
Odpovědět
Pane Hibsch,uvedomujete si nekdy,co rikate?To jestli vas nekdo voli,ci nevoli,neni podstatne...a proc teda k tem volbam vubec lezete?Ja vas obrazne pranyruji ze zpatecnictvi a vy me ocejchujete Marxista.To,ze vam narod vystavil ucet 0,07% je holy fakt a znevazovat tento trapny vysledek tim,ze 99,93% lidi tohoto naroda jsou tupa zvirata,je silne zavadejici.Take nadpis vaseho veledila,ze nechcete Havlismus(???)je minimalne usmevny.Potom vam asi silne vyhovuje Klausismus-dekuji,nechci,Sbohem,FZ
Re: Místo havlismu usilujme o autentický konzervatismus. Schwarzenberg je pokrytcem
(jpk, 24.6.2011 15:40:35)
Odpovědět
Já jsem nějak nepochopil, k čemu přesně se máme vracet. Křesťanství vstoupilo do politiky někdy v čtvrtým století, francouzská revoluce je století osmnáctý, co přesně z toho mezi tím, je ten nadpřirozený řád?