reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Evropská unie je tragická. Je třeba zastavit imigraci. Rozhovor s Marine Le Penovou

Autor: Redakce | Publikováno: 28.5.2011 | Rubrika: Video
Ilustrace

  

 

reklama
3081 čtenářů | 49 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Evropská unie je tragická. Je třeba zastavit imigraci. Rozhovor s Marine Le Penovou
(Niky, 28.5.2011 10:29:00)
Odpovědět
Ve Španělsku už několik dní zuří masivní demonstrace,policie a armáda brutálně zasahují,začíná se ozývat střelba,několik desítek raněných,mnoho těžce! A v ČR ani slovo! Vážení máme cenzuru srovnatelnou s protektorátním a komunistickým režimem! Bolševicko-fašistická EU je jako Sovětský svaz a nacistické Německo!!!!!
Re: Evropská unie je tragická. Je třeba zastavit imigraci. Rozhovor s Marine Le Penovou
(Mark, 28.5.2011 11:24:43)
Odpovědět
Prosím s mírou !!! Tímhle své věci neprospíváte, ale naopak velmi škodíte. Mám k EU řadu výhrad, ale bohužel, pokud na jedná straně budou stát její zastánci a na druhé ti, kteří vykřikují, že je stejná jako nacistické Německo, budu se muset postavit na tu první a budou-li postaveni před podobnou volbu, udělají to i mnozí, kteří by jinak EU kritizovali.
Takže věcně kritizujte EU a její byrokraty, bohužel v evropském parlamantu sedí béčka národních politických scén, o tom není sporu. V tom se rád připojím, ale prosím nepřehánět, nezkreslovat a hlavně nesrovnávat se zvěrskými režimi. Včera v jiné debatě dal jiný člověk do jedné věty za sebou Masaryka, Hitlera a Stalina. Prosím Vás lidé, neblbnětě.
Re: Evropská unie je tragická. Je třeba zastavit imigraci. Rozhovor s Marine Le Penovou
(hal4000, 28.5.2011 12:48:27)
Odpovědět
Má pravdu, EU je zlo. Brusel je centrálou všech nacistů,fašistů, a komunistů a všech totalitářů kteří chtějí zničení národních demokracií aby mohli nastolit nadnárodní totalitu.
Re: Evropská unie je tragická. Je třeba zastavit imigraci. Rozhovor s Marine Le Penovou
(Mark, 28.5.2011 14:16:16)
Odpovědět
Prosil jsem s mírou.... EU není inkarnací zla, nebuďte takový dogmatik. Pokud s argumenty poukážete na to, co je na ní špatné, v pořádku, jinak je to stejný dogmatismus jako u komunistů nebo středověkých inkvizitorů, neříkám, že Vás považuji za člověka jim rovného, jen se snažm ukázat, kam to sklouzává.
Re: Evropská unie je tragická. Je třeba zastavit imigraci. Rozhovor s Marine Le Penovou
(pavjan, 28.5.2011 15:45:33)
Odpovědět
Tak tedy umírněně:Nemůže být pochyb o tom že EU vykazuje rysy bolševizmu neomarxismu a fašismu.Krom toho cíleně pracuje na destrukci národních států a na vymýcení tradic euroatlantické kultury. Klidně se postavte na její stranu, když Vám to dělá dobře.
Re: Evropská unie je tragická. Je třeba zastavit imigraci. Rozhovor s Marine Le Penovou
(Mark, 28.5.2011 16:12:02)
Odpovědět
Když slyším takové hloupé nenávisté výlevy, oprvadu se musím stavět na stranu EU, i když k ní mám moře výhrad. Jsou-li nad druhé straně lidé s takovýmito názory a chováním, pak opravdu raději EU. Zaslepené fanatiky ne!!!
Re: Evropská unie je tragická. Je třeba zastavit imigraci. Rozhovor s Marine Le Penovou
(puk, 29.5.2011 6:27:56)
Odpovědět
Marku a co si ty? Za tvou pragmatickou fasádou se vynořuje fanatismus druhé strany. Určitě, jak figura ukazuje, patříš k zeleným mozkům. A to jsou ti nejhorší fanatici. Ti hájí všechny úchylnosti ze všech sil!!!
Re: Evropská unie je tragická. Je třeba zastavit imigraci. Rozhovor s Marine Le Penovou
(Mark, 29.5.2011 7:47:46)
Odpovědět
Jak figura ukazuje, patříš k zeleným mozkům ... Tak tento myšlenkový pochod jsem nepochopil, můžete mě neodvtipnému prosím blíže objasnit, co máte na mysli tou figurou a zeleným mozkem ? Mám jiný názor než se Vám líbí, budiž, proto jsem zaslepený fanatik ?
Re: Evropská unie je tragická. Je třeba zastavit imigraci. Rozhovor s Marine Le Penovou
(Mark, 28.5.2011 16:16:59)
Odpovědět
Stát na straně EU mi dobře nedělá, ale jsou-li na druhé straně lidé hlásající, že EU chce vyhladit euroatlantickou kulturu a je bolševická (že jste rovnou nenapsal židobolševická) a fašistická, pak nemám jinou možnost. S nenávistnými blbci v jednom šiku opravdu nebudu. Proti těm se musí demokracie bránit, ve 30. letech to nezvládla a přišel Hitler. Také se tvářil jako spasitel jdoucí vymýtit zlořády, o kterých se prý nesmí mluvit...
Re: Evropská unie je tragická. Je třeba zastavit imigraci. Rozhovor s Marine Le Penovou
(vizír, 28.5.2011 17:10:16)
Odpovědět
EU je fašistická z definice,
je také židobolševická v onom půdoním symslu slova, tj. trockismus řízený židovskými nadnárodními bankami systematicky destruující vše západní, helenistické a křesťanské , a je i nacistická , pohrobci nacistů jsou takřka bez výjimky proeu a sionacisté taktéž protože EU obchází národní demokracie které nikdy pro-sionacistické nebudou. EU je zosobněním zla.
Re: Evropská unie je tragická. Je třeba zastavit imigraci. Rozhovor s Marine Le Penovou
(Zay, 30.5.2011 10:04:26)
Odpovědět
EU stojí silně vlevo, protože ji ovládají levičáci. Ale Češi nemohou kritizovat, protože ČR je v řadě ohledů čistě bolševický stát a řada politiků (i občanů) se chová jako čistí bolševici.
Re: Evropská unie je tragická. Je třeba zastavit imigraci. Rozhovor s Marine Le Penovou
(Kalous, 28.5.2011 16:28:38)
Odpovědět
Ještě je prohomosexuální, proislamistická, prokonzervativní, proliberální a proglobalizační. Také poporuje všady Romy a imigramty, je tedy silně humanistická, sociální a antirasistická. Vždyť je vlastně úplně vzorná.
Re: Evropská unie je tragická. Je třeba zastavit imigraci. Rozhovor s Marine Le Penovou
(Mark, 28.5.2011 16:34:05)
Odpovědět
Prostě je pro..., zatímco by měla být anti.., anti.., anti... pak byl byl Čecháček spokojen.
Ještě bych pro tento typ dodal ono slavné večerníčkovské - zničit krtka...
Re: Evropská unie je tragická. Je třeba zastavit imigraci. Rozhovor s Marine Le Penovou
(Martin Konvička, 28.5.2011 18:33:07)
Odpovědět
Zatím není tam, kde byli nacisté či komunisté, ale míří tam mílovými kroky.
Je tam totéž spiknutí neschopných a nezodpovědných kariéristů, tentýž dogmatismus, totéž elitářství, totéž pohrdání zdravým rozumem i přírodními a společenskými zákony.

KKOKOTI reoladed.
Re: Evropská unie je tragická. Je třeba zastavit imigraci. Rozhovor s Marine Le Penovou
(Dough Badman, 28.5.2011 12:57:46)
Odpovědět
Srovnání EU k nacistickému Německu vážně neobstojí (alespoň prozatím). Neznamená to však, že EU nemá vážné problémy a není třeba je akutně řešit, především v oblasti imigrace, rovnost před zákonem (diskriminace původních Evropanů), fiskální politika, sociální politika .... . Za tím vším je nutno vidět lež nazývanou politická korektnost, kterou vytrubují různí humanisté, pseudohumanisté a podobní pitomci a škodí kde mohou.
Re: Evropská unie je tragická. Je třeba zastavit imigraci. Rozhovor s Marine Le Penovou
(Mark, 28.5.2011 14:21:34)
Odpovědět
S většinou souhlasím, jen prosím nepoužívejme termín humanismus jako negativní, to je vážně špatné. Rozlišujme důsledně mezi humanismem a pseudohumanismem. Jinak to zneužují stoupenci totality a vlády tvrdé ruky - tu tvrdou ruku ovšem na na sebe, ale na ty druhé.
Re: Evropská unie je tragická. Je třeba zastavit imigraci. Rozhovor s Marine Le Penovou
(Kalous, 28.5.2011 16:32:29)
Odpovědět
Lidskoprávní organizace jsou používány k rozkladu režimů a narušování společnosti. Kdyby dělaly jen to co by měly, nic proti - ale není to tak.
Re: Evropská unie je tragická. Je třeba zastavit imigraci. Rozhovor s Marine Le Penovou
(Mark, 28.5.2011 16:42:11)
Odpovědět
Zničit krtka, zničit krtka...
Re: Evropská unie je tragická. Je třeba zastavit imigraci. Rozhovor s Marine Le Penovou
(luk, 29.5.2011 6:32:32)
Odpovědět
Mark, kup si růžovoučké trenýrčičky a měj si z nich radůstku. A nepleť se mezi dospělé normální osoby!
Re: Evropská unie je tragická. Je třeba zastavit imigraci. Rozhovor s Marine Le Penovou
(Mark, 29.5.2011 7:43:40)
Odpovědět
Přečtěte si dobrý muži celou dsikusi a pak pochopíte, proč měl můj příspěvek tuto podobu. V jednom z předchozích příspěvků jsem poukazoval, že někteří jsou svou zaslepenou nenávistí na úrovni večerníčkovské postavy, která nic jiného neznala.
Tykat Vám nebudu, tykat neznámé osobě bez jejího souhlasu, to nechám primitivům a soudruhům.
Re: Evropská unie je tragická. Je třeba zastavit imigraci. Rozhovor s Marine Le Penovou
(Kalous, 29.5.2011 10:17:39)
Odpovědět
Na těchto diskusích zejména mezi častěji diskutujícími se i tyká a nikomu to nevadí, dokonce to staří diskutiující někdy i vyžadují INTELIGENTE
Re: Evropská unie je tragická. Je třeba zastavit imigraci. Rozhovor s Marine Le Penovou
(Zay, 30.5.2011 10:00:14)
Odpovědět
Tykali si soudruzi. Myslel jsem, že to skončilo. No, ale jestli jste soudruh, budiž vám odpuštěno :-)
Re: Evropská unie je tragická. Je třeba zastavit imigraci. Rozhovor s Marine Le Penovou
(caligula, 28.5.2011 18:21:04)
Odpovědět
Zažil jste tu zlatou 1. republiku tatíčka Masaryka? Tu strašnou bídu, hlad, žebračenky, které jsem, když jsem je zdědil, hodil do popelnice, jelikož jsem se jich štítil. Dokonce to řekla i jedna známá prvorepubliková herečka. To se to káže o demokracii, když bydlím na zámku a mám plné břicho.
On se dal vyfotit se statkářskou vypasenou dcerou v kroji a kousek dál umírali děti chudáků na Tuberkolózu, protože se ani pořádně nenajedli. Když slyším Univerzita, nebo náměstí po něm pojmenované tak mi to připadá hrozné.
Re: Evropská unie je tragická. Je třeba zastavit imigraci. Rozhovor s Marine Le Penovou
(Mark, 28.5.2011 19:41:45)
Odpovědět
Správně, za císaře Caliguly bylo lépe...
Re: Evropská unie je tragická. Je třeba zastavit imigraci. Rozhovor s Marine Le Penovou
(Zappa, 29.5.2011 22:15:45)
Odpovědět
Caligulu, nechali umlátit sami senátoři, když jim Caligula nařídil posílat své ženy, jako výdělečné prostitutky pracující pro Řím,

....)) pro císařskou pokladnu..))
Re: Evropská unie je tragická. Je třeba zastavit imigraci. Rozhovor s Marine Le Penovou
(Zay, 30.5.2011 9:53:42)
Odpovědět
Marku, čtěte pozorně. Myslel jsem, že jsem vám to už vysvětlil. Nešlo o srovnávání Masaryka s Hitlerem a Stalinem! Šlo o odsuzování kultu osobnosti obecně a v jakémkoliv případě! S vaším dnešním komentářem naprostý souhlas. Kritizovat EU ano, ale srovnávat ji s národně-socialistickým Německem, to je fakticky mimo mísu. To může udělat jen .... :-)
Re: Evropská unie je tragická. Je třeba zastavit imigraci. Rozhovor s Marine Le Penovou
(Kalous, 28.5.2011 12:53:01)
Odpovědět
Doufám že příští francouzskou presidentkou bude zvolena Marine Le Pen a ne ten ša.šek Šarkozy.
Re: Evropská unie je tragická. Je třeba zastavit imigraci. Rozhovor s Marine Le Penovou
(frantisek zajicek, 28.5.2011 13:47:38)
Odpovědět
Podle pruzkumu minulelo mesice mela Le Pen 15%.Pokud by vyhrala a sestavila koalici,neverim tomu,ze nalozi muslimy do dobytcaku a odveze je smer zeme puvodu.Jedna se o cislo 6 mil.Ona kazda takova strana v parlamentu je dulezita aby nekdo poukazal i na tyto problemy.Jenomze co dal?Pro srovnani:nase DSSS taky upozornuje na problemy,ktere nikdo resit nechce a ani nebude,ale ruku na srdce,dovedete si predstavit Vandase jak resi duchodovou a zdravotni reformu?Nekdy mam bujnou fantazii,ale tady mi ani ta nestaci,FZ
Re: Evropská unie je tragická. Je třeba zastavit imigraci. Rozhovor s Marine Le Penovou
(frantisek zajicek, 28.5.2011 13:52:49)
Odpovědět
Dodatek:Zapomel jsem na cikorkobijce M.Sladka.V predvolebnim spotu jsem ho videl v CT,sedel v kresle,plnovous ala Usama bin Ladin a rekl jednu velmi zajimavou vetu:"Nazyvejme veci pravymi jmeny,cikan je cikan"No,to jsem do te doby opravdu nevedel,FZ
Re: Evropská unie je tragická. Je třeba zastavit imigraci. Rozhovor s Marine Le Penovou
(týpek, 28.5.2011 14:09:03)
Odpovědět
dřív jsme "zajíčky" vyváželi do Francie...
Re: Evropská unie je tragická. Je třeba zastavit imigraci. Rozhovor s Marine Le Penovou
(Mark, 28.5.2011 14:26:04)
Odpovědět
Zajímavá reakce. Vy jste vážně týpek...
Re: Evropská unie je tragická. Je třeba zastavit imigraci. Rozhovor s Marine Le Penovou
(martinx, 28.5.2011 14:28:43)
Odpovědět
Prosím vás, neporovnávejte instalatéra Vandase s Marine Le Pen. To je něco úplně jiného. Le Pen je vzdělanější než celá naše politická garnitura dohromady.
Re: Evropská unie je tragická. Je třeba zastavit imigraci. Rozhovor s Marine Le Penovou
(Mark, 28.5.2011 14:49:34)
Odpovědět
Nejsem Le Penovým stoupencem, ale máte ode mě velký bod za Váš příspěvek. Díky každému, kdo se ozve, když se bude srovnávat nesrovnatelné, tady jsou opravdu zcela nesouměřitelné politické a intelektuální formáty.
Re: Evropská unie je tragická. Je třeba zastavit imigraci. Rozhovor s Marine Le Penovou
(frantisek zajicek, 28.5.2011 15:39:45)
Odpovědět
Nesrovnavam Vandase s Le Pen v oblasti vzdelani.Pouzil jsem ho jako priklad.Ale pokud by si vybral jako dobry manazer dobry tym,nesnizoval bych ho jako lidra jedne ze stran...Taky jsem ke svemu komentari pripojil Miroslava Sladka a ten ma vystudovanou Filosofickou fakultu UK.Svou inteligenci vetou"Cikan je cikan"dava jasne najevo.Jinak vzdelani neni,nebylo a nikdy nebude!!!zarukou toho,ze ten dotycny dela dobre to,co dela(a to jeste pomijim doktoraty typu plzenska prava)...Pokud si o M.Le Pen myslite,ze je vzdelanejsi nez nase vladni garnitura,dodejte,ze se jedna o vas nazor.Na You Tube mam hodne moznosti si udelat o teto Marce svuj nazor.A otevrene vam reknu,ze kdyby se jmenovala jakkoli jinak nez Le Pen,nestekl by po teto trubce ani pes...ma ucta,FZ
Re: Evropská unie je tragická. Je třeba zastavit imigraci. Rozhovor s Marine Le Penovou
(Martin Konvička, 28.5.2011 18:34:39)
Odpovědět
A hezčí.
Re: Evropská unie je tragická. Je třeba zastavit imigraci. Rozhovor s Marine Le Penovou
(Hardy, 29.5.2011 14:16:33)
Odpovědět
Mnohem hezčí.
Re: Evropská unie je tragická. Je třeba zastavit imigraci. Rozhovor s Marine Le Penovou
(frantisek zajicek, 28.5.2011 13:31:38)
Odpovědět
Ale sefredaktore,zase si to upravujete k obrazu svemu.Ona mluvi o zastaveni "nekontrolovatelneho" prilivu imgrantu a nesvaluje to na EU ale na spatnou postkolonialni politiku.Je to strasne populisticky projev,spise takovy protisarkozyovsky,nevim,kde jinde by se napakovali francouzsti zemedelci,kdyz ne v EU a jak se zbavi Francie tech soucasnych emigrantu?Ja si myslim,ze nekdo zacne spekulovat o jejich rozmisteni v ramci EU,a to frantikum bude opet velmi vhod.Me spis zaujala pasaz o Izraeli,pry je to kolonizator a vsechno dela spatne...tim dava zastancum politiky Izraele peknou ranu...FZ
Re: Evropská unie je tragická. Je třeba zastavit imigraci. Rozhovor s Marine Le Penovou
(vizír, 28.5.2011 17:28:02)
Odpovědět
Francie musí hájit své zájmy,
ne být skrze sionistického žida Sarkozyho jakousi kolonií sionismu a prodlouženou rukou sionistů.
Je veřejným tajemstvím že židé nenávidí madame Le Pen ještě mnohem více než muslimové - a to proto , že židi nenávidí Francii ještě mnohem více než muslimové.
Od doby kdy existují státy je pokus jednoho státu ovládnout druhý stát rovno vyhlášení války, proto instalováním sionistického žida Sarkozyho do fce francouzského presidenta vyhlásili sionisté totální válku Francii. Mimochodem stejnou totální válku jakožto rádobysvětovládní sionacisté vyhlásili všem státům světa , i nám když u nás škodí a likvidují náš stát skrze sionistickou mafii židohavlistů.
Re: Evropská unie je tragická. Je třeba zastavit imigraci. Rozhovor s Marine Le Penovou
(frantisek zajicek, 28.5.2011 18:22:46)
Odpovědět
Takze nam sionaciste vyhlasili valku tim,ze nam dosadili do vsech vyznamnych (minulych i pritomnych)postu Zida Klause-Pruzinskeho,to me nenapadlo,proto nam tento Zid cpe do EU Turecko...dekuji,FZ
Re: Evropská unie je tragická. Je třeba zastavit imigraci. Rozhovor s Marine Le Penovou
(vizír, 28.5.2011 18:59:38)
Odpovědět
Když si to chcete myslet tak si to myslete, podle mne vyhlásili válku naší zemi tím že zde dosadili za presidenta havla a už 20 let systematicky ničí tuto zemi a národ trockisticko sionistickou košer havlomafií.
Re: Evropská unie je tragická. Je třeba zastavit imigraci. Rozhovor s Marine Le Penovou
(Mark, 28.5.2011 19:40:07)
Odpovědět
To je slovník jak z protektorátních projevů... Vy ten vizír snad šňupete...
Re: Evropská unie je tragická. Je třeba zastavit imigraci. Rozhovor s Marine Le Penovou
(vizír, 28.5.2011 20:13:54)
Odpovědět
Myslíte těch projevů které natáčel genosse "čestný arijec" Havel na jeho barandově?
Re: Evropská unie je tragická. Je třeba zastavit imigraci. Rozhovor s Marine Le Penovou
(Zappa, 28.5.2011 21:08:48)
Odpovědět
Jasnozřivý Vizíre, a Ty seš sionacista bývalý, současný nebo budoucí???
...)) kdy jsi zdrhnul z toho Běloruska??...))...
Re: Evropská unie je tragická. Je třeba zastavit imigraci. Rozhovor s Marine Le Penovou
(Mark, 28.5.2011 21:34:25)
Odpovědět
Klid, on ten vizír opravdu šňupe. Doufám, že aspoň sionisticko árijsko nacisticko bolševicko trockisticko humanisticko nezávadný...
Re: Evropská unie je tragická. Je třeba zastavit imigraci. Rozhovor s Marine Le Penovou
(savo, 28.5.2011 18:25:48)
Odpovědět
Co Vám dala EU? A co Vám dá, Vy Eurofilové. To Vám nevadí platit jejich nesmyslné instituce.
My strojírenská a zemědělská velmoc s fungujícím zdravotnictvím,jsme úplně vyřízení. To nevidíte kam nás EU přivedla? To přece není, Europská Unie, to je Frankfurtská unie. To si neuvědomujete?
Re: Evropská unie je tragická. Je třeba zastavit imigraci. Rozhovor s Marine Le Penovou
(Mark, 28.5.2011 19:38:23)
Odpovědět
Jistěže máte pravdu, ale kdo nás vydal těmto lidem všanc ? Nebyli to náhodou naši politici ?
Zdravotnictví, školství, možnost domoci se práva u nás neničí EU, ale naši vlastní politici, které volíme a volímě, jen stačí postrašit Řeckem a žvanit o reformách...
Re: Evropská unie je tragická. Je třeba zastavit imigraci. Rozhovor s Marine Le Penovou
(luk, 29.5.2011 6:37:35)
Odpovědět
Savo, absolutní souhlas!!!!!!!!
Re: Evropská unie je tragická. Je třeba zastavit imigraci. Rozhovor s Marine Le Penovou
(Mark, 29.5.2011 7:51:46)
Odpovědět
Správně, zrušme EU a nastane ráj na zemi, nebo přinejmenším v ČR.
A teď jsem zvědavý na reakci, zda se obejde bez tykání a osobních urážek.
Re: Evropská unie je tragická. Je třeba zastavit imigraci. Rozhovor s Marine Le Penovou
(Zay, 30.5.2011 9:58:36)
Odpovědět
Ráje na zemi jsem si nevšiml, když si Češi vládli bez EU. Pochybuji, že když by ČR vystoupila z EU, že zdejší zloději a slibotechny vyrobí z Čech středoevropské Švýcarsko. To asi fakt neklapne, páni euroskeptici :-)