reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Jádro frčí. V Evropské unii ale budeme foukat do větrníků a čekat na slunce

Autor: František Matějka | Publikováno: 3.6.2011 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Zatímco státy s  rostoucí ekonomikou budou stavět nové jaderné reaktory, po krk zadlužené státy Evropy zavřou reaktory své a budou z nových dluhů dotovat neefektivní chytání větru, slunečních paprsků a pěstování potravin, které pak spálí, aby se lidé ohřáli.

Například Čína, Saúdská Arábie, Jihoafrická republika nebo Indie se rozhodly masivně investovat do nových jaderných reaktorů, které mají zajistit dostatek efektivních zdrojů elektrické energie pro další rozvoj těchto zemí. Během následujících patnácti let se podle Světové nukleární asociace postaví v nejrůznějších zemích světa cca 450 jaderných reaktorů. Dnes jich je něco přes 440, z čehož vyplývá, že jejich počet se v relativně krátkém čase v porovnání s dosavadním vývojem jádra na světě zdvojnásobí.

Oproti výše uvedenému se Německo se rozhodlo kompletně odstavit do roku 2022 všechny své reaktory, Francie, která je na jádru závislá ze 75% už nebude reaktory po vypršení jejich životnosti obnovovat, Itálie totéž. Bohužel podlehli i Švýcaři, kteří do roku 2034 zavřou svých pět reaktorů. Evropa v posledních letech dělá přesně opačné kroky, než rychle se hospodářsky rozvíjející oblasti světa. Zjevně nemají politici na starém kontinentu důvod, proč by z tohoto trendu mělo zrovna jádro vypadnout.

Praotec Čech svého času podle pověstí, když se rozhlížel z hory Říp, údajně prohlásil: „To je ta země zaslíbená, medem a strdím oplývající.“ Dnes by viděl pole plná žluté řepky, prolnutá na sluneční paprsky čekajícími černými deskami (mimochodem víte, že žlutočerná barevná kombinace se používá pro výstrahu, neboť na ni náš mozek nejlépe reaguje), zatímco nad tím vším se točí větrníky, čekající na vítr.

vtip_obnovitelna_energie.PNGVypadá to, že Česká republika si jádro zatím uchová a bude ho dál rozvíjet. Jsem tomu rád. Otázkou však je, jak dlouho to ještě vydržíme. Až začneme vydělávat dobré peníze na tom, že budeme elektřinu dodávat do těch států v EU, kterým nebude foukat vítr a svítit Slunce podle politického zadání, dost možná se při platnosti Lisabonské smlouvy najde nějaká ta většina (v té době už bez jádra), která jádro prostě ve státech EU zakáže. A náš parlament? Ten jistě, jak bývá pravidlem, k tomu nepovede ani rozpravu a implementuje nové nařízení potichu do naší legislativy se suchým konstatováním „musíme to přijmout, jinak nám hrozí sankce.“ Nezbývá než si přát, aby tu současnou evropskou myšlenkou elitu mezi politiky začali voliči postupně stát za státem měnit. Nerad bych se dočkal doby, kdy budu muset doma běhat na směny se ženou uvnitř dřevěného kola, když se budu chtít večer podívat na zprávy v televizi, nebo třít liščím ohonem ebonitovou tyč, abychom si pro domácí spotřebu vyrobili elektřinu sami a já si mohl k zapálené svíčce pustit počítač a napsat blog.

http://www.frantisekmatejka.cz/

reklama
1784 čtenářů | 62 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Jádro frčí. V Evropské unii ale budeme foukat do větrníků a čekat na slunce
(orel, 3.6.2011 1:22:13)
Odpovědět
„musíme to přijmout, jinak nám hrozí sankce.“

Zpropadeně, Konfederace měla míň obyvatel než my teď, a málem porazila USA. A my se jenom plazíme před tím hnusným Bruselem.
Re: Jádro frčí. V Evropské unii ale budeme foukat do větrníků a čekat na slunce
(Dan, 3.6.2011 7:59:57)
Odpovědět
další euroskeptické lhaní..


od jádra odchází Německo a švýcarsko-to není členem EU, dále pak už nebude dále jádro rozvíjet Itálie

Francie naopak od jádra odejít nechce, je to svobodná volba..

Přestaňme tu lhát lidem páni euroskeptici !


P.S. Je jasné že jádro znemaná závislost na Rusku, uranem, likdvidací paliva a částečně i realizací reaktorů, které jsou z Ruska mnohem levnější než z Francie.

Německo má nyní 22% jaderné energie, páteří jejich energetiky tedy není stejně jako u dalších 25 z 27 zemí EU jádro, ale spalovací elektrárny, uhelné, plynové a olejové.
Obnovitelné zdroje mají zhruba stejný podíl v Německu jako jádro, budou navýšeny postupně o dalších 17% během 20 let a spalovačky o dalších 15%.

Jádro je snadno nahraditelné a pokud se ho zbavíme mimo jin. to vysoce rozvine naši ekonomiku, neboť průmyslová výroba nejaderných elektráren může být rize z naší produkce.
Re: Jádro frčí. V Evropské unii ale budeme foukat do větrníků a čekat na slunce
(vizír, 3.6.2011 17:34:23)
Odpovědět
Vy už naprosto žijete mimo realitu, jaderné elektrárny naopak znamenají nezávislost , jelikož palivo se dá nakupovat jak z Ruska tak z USA a brzo i odjinud,a tuto nezávislost Evropy je potřeba naprosto zlikvidovat tak jako samotné evropské státy včetně toho vašeho milovaného Německa.
A jelikož němečtí zelení jsou tak jako u nás stejná banda vlastizrádných krys (povětšinou různí Kohnové neevropského původu) placených z USA za to aby likvidací jaderné energetiky udržovali závislost Evropy včetně nás a toho vašeho Německa na Saudské Arábii(spojenci USA a Izraele) i na samotných USA které mají obrovské zásoby fosilních paliv.
Jaderná energetika znamená nezávislost , proto je na death listu židovských sionistických globalistických bankéřů.
A toto je agenda už 100 let kdy už před 100 lety Rothschildovy loutky Rockefellerové uměle vytvářeli závislost světa na jimi ovládané ropě likvidací elektromobilů a potlačováním stavby vodních elektráren .
Re: Jádro frčí. V Evropské unii ale budeme foukat do větrníků a čekat na slunce
(Dan, 3.6.2011 17:51:12)
Odpovědět
Už v 1. bětě žvaníte naprosté mesmyly, Evropa nemá vlastní zdroje Uranu, je tedy závislá na Rusku popř. USA, to je podle vás nezávislost ??

Další věc je co s odpady, tam je 100% závislost na Ruzsku, protože nikdo jin,. není ochoten si s nimi trávit prostředí.

Plyn i obnovitelné zdroje má Evropa svoje, a 100% je schopna si sama vyrobit tyto typy elektráren.
Re: Jádro frčí. V Evropské unii ale budeme foukat do větrníků a čekat na slunce
(vizír, 3.6.2011 19:51:21)
Odpovědět
Evropa nemá zdroje uranu? zřejmě jste nikdy neslyšel o Jáchymově, a Češi jsou jádru nakloněni a proto by nebyl problém začít uran těžit, a co se týče odpadu tak kde a jak si tím někdo zamořuje přírodu? o jaderném odpadu toho zřejmě moc nevíte jinak byste věděl že stačí postavit standartní železobetonovou stavbu pro mezisklad(a pokud trpíte paranoiou tak to může být třeba bunkr a máte s problémem vystaráno), problém je jen v tom že Němci mají protijadernou paranoiu z dob studené války kdy platilo že jakákoliv jaderná válka by se bojovala na německém území(ostatně proto se sionisté několikrát pokoušeli tuto válku vyprovokovat skrze jejich vyšinuté slabomyslné neocons zombie jako v r.61 kdy Kennedy zabránil sionistickým zednářským maniakům z US Navy rozpoutat 3.světovou se SSSR a je štěstí že se v r.81 stal presidentem Reagan a ne papa Bush, to by v r.1983 vypukla jaderná válka jak bylo plánováno) a této paranoyi zelení Kohnové využívají při nynější likvidaci energetiky Německa
Re: Jádro frčí. V Evropské unii ale budeme foukat do větrníků a čekat na slunce
(Dan, 4.6.2011 9:25:25)
Odpovědět
Máš představu kolik pořebuje těch 450 reaktorů v Evropě uranu ?????????

Už se fakt nezesměšňuj.


Po té co se na jádrovky masivně vrhnou země BRIC, Afričané a Arabové je dosti pravděpodobné že masivně podraží palivo a Uran coby vyčerpatelný zdroj dojde mnohem dříve nežli paliva pro spalovačky, spalovat se dí totiž ledacos, ale uran je uran :-)

Dalším aspektem je bezpečnost, představ si v případě válečného konfliktu, jak zranitelná je jaderná lektrárna, prostě ji vybombaduješ a onu už tu zemi zničí zatebe viz, Fukušima, stačí jedna raketa..
čína se stane velmi vojensky zranmitelnou, už se nato těším !

:-)
Re: Jádro frčí. V Evropské unii ale budeme foukat do větrníků a čekat na slunce
(Dan, 3.6.2011 8:14:11)
Odpovědět
Jinak bych chtěl ještě naťuknout obecně otázku Německa a pohledu čechů na tohoto svého souseda.

Německo je jednou z nejvyspělejších zemí světa a to ve všech směrech, technologie, infrastruktura, vlastní průmysl a jeho vývoj, služby, životní úroveň.
Je to vysoce uznávaný partner USA, Japonska ale i Ruska či číny, také nejrychleji rostoucí ekonomika západu a G7, s aktuálně 5,5% růstem a 7% nezaměstnaností v dubnu.

A já se ptám, kde se v rozvojové, zaostávající a primitivní zemi na chvostu západu v české republice bere ta arogance vůči svému mnohem vyspělejšímu a bohatšímu sousedovi a z čeho pramení pocit, že čech je němce chytřejší ??

80% čechů si myslí, že Německý odchod od jádra je hloupost, jspou tedy češi chytří a němci hloupější ???

A v čem konkrétně se toto projevuje v praxy ????
Re: Jádro frčí. V Evropské unii ale budeme foukat do větrníků a čekat na slunce
(Kalous, 3.6.2011 8:36:44)
Odpovědět
Samozřejmě je odchod Německa od jádra nesmysl - proč to neudělají Francouzi, Japonci, Rusové, Američani .. jaderné elektrárny se stavějí dál v Indii, Číně, přes zákaz v Iránu? Protože v Německu mají politici strach ze zelených pi.tomců (říkám to ač jsem víceméně též ekologického vzdělání), Merkelová jako vědecky vzdělaná fyzička to ví - ale nechce se jí od válu a neumí problém vysvětlit (asi je v Německu slabá jaderná lobby a více se vydělává na větru, slunci a plynu z Ruska).
Re: Jádro frčí. V Evropské unii ale budeme foukat do větrníků a čekat na slunce
(Dan, 3.6.2011 8:40:48)
Odpovědět
Pozor !! Japonci už vypracovávají postupný odchod od jaderné energetiky a přechod na plynové elektrárny, a zavřely další 2 elektrárny min. měsíc ze strachu z bezpečnosti.

Jinak mimo německa chce uplně skončit s jádrem nejvyspělejší země Evropy švýcarsko, Itálie a Dánsko nechají jádro dožít, ale nebudou budovat žádné další reaktory.
Re: Jádro frčí. V Evropské unii ale budeme foukat do větrníků a čekat na slunce
(Dan, 3.6.2011 8:44:49)
Odpovědět
Jinak proti jádru v Německu je 82% všech občanů, všechny parlamentní strany, včetně křesťanů, svaz německých průmyslníků a drtivá většina energetickcýh kapacit, německého ústavu NAMO, a to sice 13:2 - ti jsou pro.

Nejedná se tedy o žádnou zelenou propagandu, už jenom proto že jádro bude z poloviny nahrazeno spalovačkamy a ne větrníky a soláry.

Jinak dle německého ministra průmyslu způsopbí investice do tohoto přechodu ze strany státu ve výši 30 miliard eur ročně, další masivní rozvoj německého průmyslu a růst HDP až o 0,5% ročně, přibudou také další pracovní místa a to během 3 let až 150 000.
Re: Jádro frčí. V Evropské unii ale budeme foukat do větrníků a čekat na slunce
(Kalous, 3.6.2011 11:17:56)
Odpovědět
Dane, máš dobré informace. Ale devastace energetiky žádnou prosperitu průmyslu nepřinese. Jaderná energetika je nezastupitelná - jen je třeba dál zvyšovat její bezpečnost, uložení a využití odpadu a nové metody - je možné že se podaří jaderná fůze za "chladna" ap.
Re: Jádro frčí. V Evropské unii ale budeme foukat do větrníků a čekat na slunce
(Kalous, 3.6.2011 11:21:23)
Odpovědět
Jo Dane - a co budou ti Němci spalovat? Uhlí skoro není tak 10-20 let (a špiní vzduch) či ruský plyn (také za cca 40 let ho už moc nebude - to budou topit dřevem nebo ty jaderné elektrárny znova nákladně budovat)
Re: Jádro frčí. V Evropské unii ale budeme foukat do větrníků a čekat na slunce
(Stielt, 3.6.2011 14:38:09)
Odpovědět
Kalous žádný strach. Bude se topit bugry z nosu a sušeným trusem. Jsou to výborné zdroje biopaliva. A to snad víš že s-re každý. Tak energie bude dost. Také by se místo pohřbíváni mrtvých mohlo jími po vysušení topit. Slunce je vysuší zdarma. Okologisté na to brzo příjdou.
Re: Jádro frčí. V Evropské unii ale budeme foukat do větrníků a čekat na slunce
(Dan, 3.6.2011 15:44:49)
Odpovědět
Proč by mělo být jádro nenahraditelné, když ho nepotřebují už tedka :))

znova zopakuji, 22% je podíl jádra v německu, necelá čtvrtina a to je ještě hodně vysoký podíl v 8 zemích EU je podíl jádra menší 10%, je tedy jasné že jádro je nahraditelné raychle, snadno a hl. s efektem na průmysl a zaměstnanost.

Plyn - nové desetileté kontrakty mezi Německem a Norskem z ledna 2010 znamenají, že Německo bude brát většinu plynu právě z Norska a to o 20% levněji za kubík než je ruský.

Dále pak se podobně jako v Poslko bude těžit i v Německu břidlicový plyn, jeho zásoby se odhadují v Polsku na 200 let a v Německu na 70 let.

Kalousi, jádro je k ho.vnu :-)

Zájem o něj ztrácí celý vyspělý svět, od Japonska přez Německo až po Kanadu, všichni jdou na plynovky a to i lokální nejenom velké.

Naopak o jádro mají zájem zejména zaostalé a primitvní státy, tedy čína, Indie, Brazílie, Africké země a bnově i strachem vytřepaná S.A. která s hrůzou sleduje nárůst elektromobilů v Evropě.
Re: Jádro frčí. V Evropské unii ale budeme foukat do větrníků a čekat na slunce
(vizír, 3.6.2011 18:11:18)
Odpovědět
Rozvojové země tzv. země BRIC si dokáží uchovat svou suverenitu paradoxně více než ty tzv.vyspělé které se díky tomu brzo stanou rozvojovými.
Proto tyto rozvojové země chtějí levné,spolehlivé a efektivní zdroje energie zatímco ty tzv.rozvinuté země si na rozkaz ze sionistickými bankéřskými židy ovládaného Washingtonu a Bruselu svoje ekonomiky likvidují větrníkovými a slunečníkovými kšunty.
Každý člověk s tříciferným IQ ví že je dobré diversifikovat energetiku, komu tedy slouží likvidace jaderných elektráren v Německu a komu škodí? Kdo tady vede ekonomickou a politickou válku proti Německu a Evropě a zachování studenoválečnické nadvlády nad Evropou skrze její úpadek,zadlužení a ekonomickou a společenskou destrukci v bolševickém stylu "čím hůře tím lépe" která může zabránit emancipaci Evropy??
Jestli vy hýkáte nadšením nad likvidací německé a evropské ekonomiky myslíce si že tím sloužíte Německu tak to je skutečně "beyond belief".
Re: Jádro frčí. V Evropské unii ale budeme foukat do větrníků a čekat na slunce
(Dan, 3.6.2011 18:20:15)
Odpovědět
Po 8 letech kdy země BRIC rostly rychleji nežli EU se situace opět otočila a 2,5% růst EU a eurozony v naminálních číslech z vysokého základu znamená, že se BRIC přestaly záapdu přibližovat a opět se vzdalují, např. čína potřebuje růst 10% aby se vyrovnala růstu EU 2,5%, ale má jenom 8%, při obří inflaci 5,7% je skutečný růst číny měřen metodikou KHK 3-3,5%.

Tedy, země BRIC které dosáhly po 8 letech obří kojunktury asi 35% HDP EU/nsa hlavu/, už opět začínají zvyšovat svůj náskok.

Ty jádrovky jim tam postaví rusové, japonci, frantíci a američané, takže miliardy potečou do ruska a na západ.

Jinak pro tvoji tupou palici, židem vyluxovanou, 50% veškerých číňanů zaměstnává západ, v EU je u čínských firem zaměstnáno 2% lidí.
Re: Jádro frčí. V Evropské unii ale budeme foukat do větrníků a čekat na slunce
(vizír, 3.6.2011 20:02:59)
Odpovědět
Postaví si tam jaderné elektrárny protože se jim to vyplatí jelikož jaderná energie je nejlevnější ze všech .
Zatímco zavřít si postavenou fungující jadernou elektrárnu to je skutečně demence hodná Němců (a Rakušanů) kteří mají sklon bečet jak se zavelí, a když zelení kohnové z zavelí zrušit jádro tak poslušně němci a rakušani zabečí a z čistě iracionálních ne-příčin si zruší jadernou energetiku protože logika je u nich méně než iracionalismus kterým Německo nakazil polský žid Nietsche a který zelení kohnové využívají k ničení Německa různými ideologiemi ať hnědými nebo zelenými.
Re: Jádro frčí. V Evropské unii ale budeme foukat do větrníků a čekat na slunce
(Dan, 4.6.2011 8:44:14)
Odpovědět
Jaderné energie je nejdražší ze všech typů energie, to je dávno spočítáno, ale jaderná loby to nechce slyšet.

Nejschopnější národ současného západu a tím i světa, Němci jí dali zbohem a český švejk si myslí, že jsou to hlupáci.

Jak komické ! :-)

Už ted všichni Klausové tupě čučí na západ a nevěří vlastním očím, kam až nám ti hloupí němci utekli s tím eurem, jak se nám propadá ekonomika a konkurenceschopnost, ptají se tupě, proč je tu všechno tak drahé při tak malých mzdách a v Německu ..atd. atd.
Re: Jádro frčí. V Evropské unii ale budeme foukat do větrníků a čekat na slunce
(Sulla, 3.6.2011 21:59:25)
Odpovědět
Dane.ano.Ale pokud budou vyrábět elektřinu z plynu dovezeného z Ruska, vyjde to dráž než atom.Na druhou stranu Německo si může dovolit nakontrahovat plyn z Ruska, protože Rusko potřebuje Německo a Německo potřebuje Rusko kvůli surovinám.U nás je to trochu jinak.Moskva stále považuje Střední Evropu za svoji zájmovou oblast.Proto by byla pro nás výroba elektřiny z plynu více riskantní.
Výroba elektřiny z plynu v Německu má jeden pozitivní efekt.Němci prolomí limity O2 a všechny ty bláboly o globálním oteplování.To je snad jedině dobře.Aspoň toTakže pošuci alarmisté si na Německu vylomí zub.Kdyby Merkel odmítla vyrábět elektřinu z plynu protože by " ohřáli" moc planetu" - pan Rockefeller by se zlobil:-)), tak už bych se začínal docela bát.Nakonec diverzifikace výroby elektřiny mezi ČR a Německem nebude na škodu.
Ovšem kéž by se naši politici začali kromě energetické soběstačnosti zabývat také soběstačnosti v produkci potravin.To co provedla Havlistická sebranka je ostuda a deklasovala nás na úroveň Afriky.Nedávno byl u mne příbuzný, stejně tak se zlikvidovalo změdělství v podunajské nížině mezi Maďarskem a Slovenskem.
Re: Jádro frčí. V Evropské unii ale budeme foukat do větrníků a čekat na slunce
(Obyvatel, 3.6.2011 13:29:21)
Odpovědět
Vzhledem k pravopisným chybám, kterých jste se dopustil a které skvěle vyvrcholily posledním slovem "..praxy", naprosto chápu váš ponížený postoj vůči Němcům. Takhle prznit vlastní jazyk " svým názorem" opravdu dokáže jen český buran.
Re: Jádro frčí. V Evropské unii ale budeme foukat do větrníků a čekat na slunce
(Dan, 3.6.2011 15:47:51)
Odpovědět
Můj postpoj k německu není ponížený, ale naopak můj postoj k česku je realistický, němce vnímám jako jeden z nejvyspělejších národů světa což je realit a ačechy jako póvl západu, což je též realita, fascinuje mě jak póvl poučuje elitu.. ??


Nebo snad chcete tvrdit, že se v něčem vyrovnáváme němcům a v čem prosím vás ??
Re: Jádro frčí. V Evropské unii ale budeme foukat do větrníků a čekat na slunce
(vizír, 3.6.2011 17:47:08)
Odpovědět
Vy jste typický retard dělající vola těm kdo okupují a ničí Německo a celou Evropu a ještě si myslící že tím slouží Němcům. To už jsou orgie debility, na to se skutečně Čech nezmůže, oni ti čeští lumpové kteří židovstvu za úplatu slouží tak to alespoň o sobě vědí.
A mimochodem z etnického genetického hledika a z hlediska haplogrup je třetina Čechů západní kelto-germáni, třetina germáno-nordičtí seveřané a třetina slovani, zatímco Moraváci , Slováci, poláci i maďaři jsou slované z více než 90 procent.

Ovšem katolický slovan Dan který si myslí že je germán a slouží židům ničícím Evropu zatímco si myslí že slouží němcům, to je zřejmě moravský světový unikát.
Re: Jádro frčí. V Evropské unii ale budeme foukat do větrníků a čekat na slunce
(Dan, 3.6.2011 17:53:39)
Odpovědět
Proč bych měl sloužit němcům ?

.. slabý diskutéři se uchylují velice často k napadání mé osoby, nemajíce protiargument, ty patříš mezi ty vůbec nejslabší :-)
Re: Jádro frčí. V Evropské unii ale budeme foukat do větrníků a čekat na slunce
(Dan, 3.6.2011 17:57:10)
Odpovědět
Otázka zněla, kde bere česká lůza /míněno vyspúělostí civilizace/ tu aroganci tvrdit o němcích že jsou hloupí, když neexistuje oblast vědyx či techniky, kde by čech byl před němcem, ba co víc, ani na jeho úrovni.. ??
Re: Jádro frčí. V Evropské unii ale budeme foukat do větrníků a čekat na slunce
(vizír, 3.6.2011 19:14:14)
Odpovědět
Němci jsou ovce a kannon fodder židovstva - v 1.světové válce do které německého císaře ze všech sil popostrkovali židodvští bankéři aby mohla Anglie skrze válku s německým spojencem Tureckem ovládnout blízký východ a židi mohli přitlačit angličany ke zdi ohledně židovské imigrace do palestiny(tak že svrhli ruského cara židovským bolševismem což donutilo podepsat anglii balfourskou deklaraci výměnou za to že židovský tisk v Německu který se před tím 30 let předháněl v šíření bojechtivosti začal šířit poraženeckou náladu a Německo se nakonec vzdalo aniž by noha vojáka vstoupila na jeho území s pomocí vzpoury námořníků organizovaného židy 7.listopadu 1918 po "ruském" vzoru a přesně rok po 7.listopadu 1917 - to proto bolševici tak rádi používali juliánský pravoslavný kalendář aby zakryli oním názvem "velká říjnová revoluce" tuto souvislost),
i německý císař po válce přiznal že ho židovští bankéři podvedli a využili Německo ke svým cílům a pak ještě Německo svrhli spolu s Angličany do propasti bolševické anarchie a versailského míru nekonečných reparací(které Němci museli splácet a doplatili je až někdy před rokem,je symptomatické že jakmile Němci doplatili reparace začala ekonomická likvidace Německa bailouty a likvidací jeho energetiky) protože měli panickou hrůzu před odvetou která stejně přišla

Židi vždy rozpoutají světovou válku pro své cíle a pak vždy nasadí psí hlavu Němcům, to samé nejspíš plánují i nyní.
(WW1 - zničení monarchií a židovská imigrace do palestiny, WW2 - zničení národních suverenit a vyhnání židů do palestiny a zřízení státu Izrael, WW3 - zničení národů a ustanovaní ZOG NWO řízené rothschildy z jerusalema z od všech nežidů etnicky vyčištěného "velkého izraele" a zřízení jakéhosi "norimberku" - soudu s globálními pravomocemi tamtéž kde si budou ve stalinském stylu odsuzovat do koncentráků každého kdo nebude držet ústa a krok - to už se snaží zajistit nyní kdy si chtějí vymoct status přidružené země EU aby mohli vydávat eurozatykače a všechny "antisemity" , "xenofoby" a "rasisty" takto skrze tu vaši milovanou EU deportovat do Izraele a tam si je podle jejich "zákonů" odsuzovat popř je "umřít" když se odmítnou přiznat k vymyšleným pseudozločinům tak jako to potkalo už 13 Srbů v haagu )

Připravují si pro to půdu tím že zasvinili Evropu desetimiliony barevných kriminálníků a kdo bude tyhle arabáče a negroidy dostávat z Evropy bude opět označen na konci za zosobnění všeho zla zatímco židonáckové budou sami sebe označovat za zosobnění veškerého dobra a budou za nimi stamiliony mrtvých(tak jako za jejich bolševickými předchůdci).
Re: Jádro frčí. V Evropské unii ale budeme foukat do větrníků a čekat na slunce
(Dan, 4.6.2011 8:17:40)
Odpovědět
Sodneme se pouze v tom, že židi jsou záludná pakáž, na německý národ se pověsily stejně jako kdysi na římany a dnes na američany, protože se jedná o špičkový národ a lze na jeho schopnostech parazitovat, což oni umí výborně.

Pokud Němci jsou ovce, švejku, pak ti musím oznámit nemilý fakt, tyto ovce jsou na 2. místě nasvětě v zahraničních investicích překonaly Japonce a švýcary a po USA neexistuje národ který by vlastnil tolik majetku mimo svůj stát jako němci.
Celá 1/3 jejich HDP vzniká v podstatě v zahrničí a na němce dělá 2 miliony zaměstnanců v cizině.
Jenom z čr do německa odteklo v roce 2008 200 miliard korun.

Ty ovce dnes ovládají nejmocnější burzu akcijí nasvětě,hlavou největší a nejmocnější církve světa je Němec Ratzinger, ty ovce dnes vládnou EU, jejich hlavní ovce Angela je označována za nejmocnější ženu světa.
Ty ovce jsou 3. největší výrobci zbraní nasvětě po USA a Rusku a ty ovce dnes už mají také největší armádu v EU, větší nežli Britové nebo Francouzi.

Tolik k těm ovcím, milý švejku.
Re: Jádro frčí. V Evropské unii ale budeme foukat do větrníků a čekat na slunce
(terapeut, 4.6.2011 9:13:23)
Odpovědět
židi pověsili ( nikoliv poivěsily)
Re: Jádro frčí. V Evropské unii ale budeme foukat do větrníků a čekat na slunce
(Evropan Jirka, 3.6.2011 8:50:45)
Odpovědět
Tohle šílené německé rozhodnutí je jen dalším potvrzením, že evropský socialismus definitivně končí svou cestu dějinami. Poslední, sebevražedná, terminální fáze. Je mi líto.
Rusáci z Gazpromu musí šílet blahem
(Jirka, 3.6.2011 13:42:15)
Odpovědět
Zelení soudruzi (Genosen) v Germánii evidentně ještě nezjistili, že jaderná elektrárna narozdíl od plynové či uhelné nevypouští žádné spaliny.

Pokud Němci tu ohlášenou pitomost dotánou do konce - kolik asi "klíčoví lidé" ve vládě a parlamentu poberou od rusáků z Gazpromu? To je totiž jediný vítěz! Nám všem se sice zdraží plyn i elektřina asi tak 30 - 50%, ale pár papalášů se bude moci do konce života válet na pláži s bílým pískem....
Re: Rusáci z Gazpromu musí šílet blahem
(Dan, 3.6.2011 15:50:40)
Odpovědět
Asi nic protože němci mají nasmlouvaný norský plyn, bude tvořit 80% veškerého plynu, ruský pouhých 15%


A co se týká těch splodin, představte si, že němci mají mnohem čistší vzduch než my a to mají v chodu na 65 spalovacích velkých kotlů..

??
Re: Rusáci z Gazpromu musí šílet blahem
(Jahoda, 3.6.2011 16:29:30)
Odpovědět
já zaslechl něco o jaderném slučování za studena,kdy k termojadernému slučování dochází při pokojové teplotě.
Toto slučování jader se tak děje při vysokém výdaji energie a je možné jej ihned přerušit když bude třeba.
A to bude asi hubda budoucnosti až světu dojde plyn ,ropa a uhlí.
Jinak odklon Německa od jádra je dle mého názoru ekonomická katastrofa naprosto stejná,jak když si USA v rámci globalizace přesunula výrobu čehokoli mimo Ameriku.
A výsledek?
Jedna hospodářská krize za druhou a rostoucí nezaměstnanost.
A přesně to samé čeká i Německo pokud pozbyde energii.
Na ruské a skandinávské zdroje bych nespoléhal,ty,jak bylo správně naznačeno jsou omezené a vyčerpatelné do několika desetiletí.
Re: Rusáci z Gazpromu musí šílet blahem
(Josef C., 3.6.2011 16:53:59)
Odpovědět
Skutecnost je takova, ze rozhodnuti Angeli Merkel administrace neni ekonomicke, ale politicke. Volby vyhravaji zeleni a timto rozhodnutim si Angela mysli, ze se udrzi v pristich hlasovacich volbach v pozici kanclerky!
(podle "Der Spiegel")
Re: Rusáci z Gazpromu musí šílet blahem
(Dan, 3.6.2011 17:05:28)
Odpovědět
Nestane se vůbec nic, jádro bude snadno nahrazeno a dokonce nedojde ani k žádnému navýšení ceny elektřiny v tomto důsledku.

Jediné co se stane, sníží se dramaticky závislost na Rusku, bude mnoho drobnějších zdrojů energie, stát bude tedy mnohem bezpečnější co se týká napadení centrálních zdrojů, energie z plynovek je levnější než jaderná.
A jak už jsem jednou psal, v důsledku tohoto přechodu se zvýší německé HDP o 0,5% a přibude až 150 000 pracovních míst.
Němci si vše vyrobí sami.

My budeme jenom ze schudlého česka tupět čumět přez hranice jako už tolikrát před tím, jak nám zase o kus utekly a budeme v Klausolendu stále více zaostávat.
Re: Rusáci z Gazpromu musí šílet blahem
(vizír, 3.6.2011 17:56:27)
Odpovědět
Ano,
my budeme chudnout tím že budeme do Německa prodávat 3x dražší elektřinu aby jim to tam nezkolabovalo když si tam na rozkaz z USA budují košer eurobolševickou potěmkinovu ekovesnici 10x dražší energie .
A Němci budou bohatnout tím že si zlikvidují ekonomiku vysokými cenami energie.A také tím že budou muset kupovat (nadále za dolary) v budoucnu mnohem mnohem mnohem dražší ropu od USA a Saudské Arábie a tak sponzorovat životní úroveň saudských muslimů a gigantické zisky amerických košer ropných společností.

Moravský užitečný idiot Havlů a Kohnů-Benditů Dan opět perlí.
Re: Rusáci z Gazpromu musí šílet blahem
(Dan, 3.6.2011 18:01:27)
Odpovědět
švejk, hloupý český Honza, český tupec a internetový žvanil s komickou přezdívkou chytračí a povyšuje se na němce, to je přesně to očem sem nahoře psal..

Cos dokázal v životě žvanile, že takto hovoříš o jednom z nejvyspělejších států a národů světa ??

Ty coby nula můžeš anonimně žvanit cokoliv a má to hodnotu zlámané grešle, ale co by mě fakt zajímalo, kde se v tobě bere ta nadutost ????

Nato sem se přesně ptal nahoře..
Re: Rusáci z Gazpromu musí šílet blahem
(Josef C., 3.6.2011 17:59:36)
Odpovědět
Jednak situace se muze do roku 2021 zmenit a navic energeticke spolecnosti se snazi vystehovat z Nemecka a hledaji partnery ve Francii, Rusku, Holandsku a v Ceske Republice!Sef spolecnosti RWE, ktery zodpovida za 50000 zamestnancu koupil 30% akcii v holandsku, kde se bude stavet nuklearni elektrarna. K zvyseni cen elektriny dojde tim, ze od pristiho roku buddou spolecnosti spalujici uhli a plyn muset platit podle Kjota za emise CO-2, samozrejme naklady se presunou na zakazniky. Ovsem tim se stane jadro jeste levnejsi a atraktivnejsi!


RWE CEO Grossmann hasn't merely complained about Merkel's new energy policies. For months now, he's been trying to reduce his company's reliance on the German market and politicians. Ideally he'd like to move parts of the company abroad -- or even merge with an international partner.

That would make RWE less dependent on its German operations and could pave the way for importing electricity from power plants near the German border. Grossmann has therefore been pulling out all the remaining stops, sounding out companies from Russia and the Czech Republic to France.

He seemed to have found a partner almost two weeks ago when he bought a 30-percent stake in the Borssele nuclear power plant in the Netherlands. The Dutch government is considering constructing a new nuclear power plant right next to the existing one, which was built back in 1973.
Re: Rusáci z Gazpromu musí šílet blahem
(Dan, 3.6.2011 18:03:04)
Odpovědět
Němci mají 22% jaderné energie, Francouzi 70%, německá kilowata je ale o 15% levnější než francouská.. jak to souvisí s tvojí logikou Josefe ??

:))
Re: Rusáci z Gazpromu musí šílet blahem
(Dan, 3.6.2011 18:08:23)
Odpovědět
Josefe, speciálně pro tebe pár dat z Německa, z dubna 2011

HDP 5,5% +
nezaměstnanost 7%



a ted USA

HDP 1,8% /třetina německého růstu/

nezaměstnanost 8,2% /od května opět roste zatímco v německu klesá pod 7%/

Stále se najde hodně Oslů jako třeba Vizír kteří si o zemi, která živí půlku Evropy vč. česka otírá svoje švejkovské pracky.
Re: Rusáci z Gazpromu musí šílet blahem
(vizír, 3.6.2011 18:25:58)
Odpovědět
Ekonomická emancipace je základem emancipace politické,
a proto ti kteří chtějí zabránit politické emancipaci Německa od Washingtonu a Tel Avivu potřebují zlikvidovat ekonomické a energeticky nezávislé Německo jeho zadlužením skrze dluhopisové bailouty a likvidací jeho jaderné energetiky
(a ve skutečnosti díky tomu i ona tzv.závislost na ruském plynu vzroste a paradoxně se tím Německo bude muset více sblížit s tím vámi nenáviděným Ruskem v kterémžto vztahu budou Rusové rozhodně tahat za delší kus provazu což je přesně to co na západě nechtějí ,protože vždy když se Němec kamarádí s Rusem tak se moc židů v Evropě rozplyne jak pára nad hrncem a rozeštvávání Německa a Ruska je základem udžení moci židovstva v Evropě tak jako je rozeštvávání Německa a Francie základem udržení moci Anglie na kontinentě)
Re: Rusáci z Gazpromu musí šílet blahem
(Dan, 3.6.2011 18:32:45)
Odpovědět
ty co článek to fakt omyl jako čapa :))

Ještě jednou pro tebe švejku /promiň ale tato přezdívka ti sluší mnohem víc než ten mizerný prací prášek/

Karl Furst Muller podepisuje 25. ledna 2010 v Oslu kontrakt na 10 leté dodávky plynu pro Německo /sjednaná cena za kubík je o 20% levnější nežli od Rusů/ a to sice takové množství, že celých 80% plynu bude z Norska a ne z Ruska.

Už v únoru přilétá Putin do Berlína a tlačí na Merkelovou aby se kontrakt anuloval nebo alespoň zmenšil, vždyť se staví NORD STREAM !!

Merkelová ho uklidňuje, že přez severní cestu půjde plyn dála do Evriopy, ale Německo ho bude brát jenom 15% max.
ke vzteku všech pitomců jako je Petřík či Klaus se ukazuje, že Němci nevěří Rusům a svoje zdroje masivně diverzifikují.
Re: Rusáci z Gazpromu musí šílet blahem
(vizír, 3.6.2011 19:29:46)
Odpovědět
Pojem "diversifikace" neznamená "zrušení", to jsou rozdílné pojmy , a plynové elektrárny vyrábí pouze 13 procent energie v Německu takže si Němci zničí 22 procent zdrojů energie vypnutím tj. zničením postavených jaderných elektráren(kdy u nich je největší investicí právě stavba nikoliv palivo) ... a pak prý (podle vás) diversifikují oněch pouhých 13 procent takže podle vás část(!) z oněch 13 procent zlevní ale zbytek zdraží likvidací 22 procent, jinými slovy to opět nemá logiku .
Re: Rusáci z Gazpromu musí šílet blahem
(Dan, 4.6.2011 8:38:28)
Odpovědět
zářný příklad toho o čem sem začal diskuzi..


internetová nula, český švejk si myslí že ví víc než týmy německých energetiků a politických expertů, tedy elity jedné z nejvyspělejších zemí světa...

K popukání :))
Re: Rusáci z Gazpromu musí šílet blahem
(Sulla, 3.6.2011 22:13:05)
Odpovědět
přesně!
Re: Rusáci z Gazpromu musí šílet blahem
(Josef C., 3.6.2011 18:35:54)
Odpovědět
Ve Francii je elektrina drazsi z duvodu dani. To je stejne jako v CR stoji litr benzinu stejne jako v USA jeden galon 3,78 litre za 4 dolary!
Co se tyce USA jiz jsem o tom psal, ze nynejsi obamova administrace nevi co dela, prestoze maji v tymu dva s Nobelovou cenou, ale ani jeden z nynejsich dirigentu ekonomie nikdy nebyl zamestnan v soukromem sektoru! Navrhovane zvyseni dani na zamestnavatele na 62% ekonomii jeste vice spomali. Kdo se bude snazit za 38 centu neco rozsirovat nehlede, ze mu nezustanou finance na to nekoho zamestnat! Nezamestnaniost dnes soupla na 9,1% a market pada!
Re: Rusáci z Gazpromu musí šílet blahem
(Dan, 3.6.2011 18:43:42)
Odpovědět
Ano květnová nezaměstnanost už je v USA 9,1% a v Německu 6,6%..

Po zveřejnění makrodat z USA také opět posílilo euro k dolaru a stoupl nákup eur proti dolarům na trzích..

Jinak kdyby tě to zajímalo, tak německo země s 23% obnovitelných zdrojů má jednu z nejlevnějších energijí v celé Evropě už teď :-)

Naproti tomu Francie se 70% nukleárních zdrojů patří mezi ty dražší, tvoje logika tedy naprosto nefunguje, Josefe.

P.S. Nic si z toho nedělej, naši ekonomiku stavěl nějaký pan Klaus, člověk co měl praxy jenom z komunistických ústavů a bank a nikdy v životě nepracoval ani v soukromém sektoru a od kapitlismu už byl tento teoretik marxismu leninismu jenom úředníkem, podle toho dopadla i elá jeho ekonomikcá transformace naší země.

20 let po revoluci roste něše ekonomika 1,9%, rakoucký 4,4%, německá 5,5%.
Re: Rusáci z Gazpromu musí šílet blahem
(Jahoda, 3.6.2011 19:57:13)
Odpovědět
je dobře ,že je naše ekonomika v propadu ohledně té německé,Německo nám dá práci protože jsme pro ně levnější.
To by se v případě přijetí eura ihned změnilo,taky by se mohlo stát,že by si potom ekonomické a stabilní Německo hledalo pracovní síly dále na východ na Ukrajině a na Balkáně.
Třeba v Rumunsku jako francouzký Renault.
Ceny Dácii(Renaultů) jsou jedny z nejmenších na našem českém trhu,to proto,že pracovní rumunská síla není drahá jako v případě Škoda a WW.
To je ale jeden z případů,ještě jsem chtěl poznamenat,že pokud v Německu vlivem nedostatku energie (pořád nevěřím tomu,že jádro plně nahradí plyn ,vítr a slunce) bude ekonomická a hospodářská krize stejně jako v USA,kdy demokratická strana zcela zničila americkou prosperitu a hospodářství díky globalizaci,tak v Evropě budou sílit ultra pravicová hnutí a tak se i stane.
Ostatně Evropa se tak brání krizím .
A tito ultra pravičáci se ze zelenýma mazat nebudou.
Celá Evropa se obrací radikálně do prava,je to fakt,který si A.Merkelová při rozhodnutí ničit německou prosperitu a hospodářství odklonem od jádra neuvědomuje.
Však až začnou v Germánii stoupat volební preference nacionalistům stejně jako v Rakousku a Madarsku,tak ji to dojde.
Co se týče Ruska,tak ničit obchodní kontakty s Ruskem není prozíravé.
Rusko má totiž všeho dostatek a to na hooodně dlouhou dobu,počínaje rudou,ropou a plynem až po bohactví Sibiře a její tajgy.
Tam se jedná vyloženě o panenskou zem a pole neorané,když tam mají lesy a dřeva zahrnující v oblasti vetší jak celá Evropa a severní Afrika,proč potom třeba těžit dřevo v Evropě,když se může dovézt z Ruska?
A to je jeden z mnoha případů...Evropa a Amerika je již dávno vytěžená a vykutaná,Sibiř ale ne.
Tam je přírodní bohactví zachováno a odstřihnout se od tohoto zdroje může jen politicky do budoucna neuvažující politik.
Já ,být na místě němců,tak zcela dveře před ruským zbožím nezavřu a pouze na plyn ze Snadinávie bych nesázel.
Re: Rusáci z Gazpromu musí šílet blahem
(Josef C., 3.6.2011 20:50:28)
Odpovědět
Pane Jahoda!
Pro me je zase dulezita zprava, ze vzhledem kulhajici ekonomie vyhlidky, ze by byl prezident Obama do druheho terminu jsou take to co chci cist! Dokud se nerozjedou USA, bude Evropa take pokulhavat, takze je to dobra zprava i pro EU.

Financial Times:

"Job creation was weak in almost every sector of the economy, pointing to a general slowdown in growth that could threaten President Barack Obama‘s re-election prospects next year."
Re: Rusáci z Gazpromu musí šílet blahem
(Jahoda, 4.6.2011 8:11:27)
Odpovědět
pane Josef,pro Ameriku je hlavně důležité,aby se v ní opět rozjel zdravý kapitalizmus,ten je zárukou prosperity.
A prosperitu umožní pouze zdravá hospodářská základna založená na průmyslu a výrobě,která dá lidem práci.
Tudíž,pokud je americká výroba přesunuta do celého světa v rámci globalizace, toto není možné.
A může být tam u vás v WH pretident jaký chce,třeba i republikán,pokud se v Americe nezačne vyrábět americké zboží,nic se v tomto ohledu nezmění.
Demokratická strana je pro Ameriku největší katastrofa v dějinách,horší jak všechny přírodní katastrofy a že jich tam máte ale nepočítaně.
Jenže tyto přírodní katastrofy přijdou a pak odejdou a je možné napravovat škody,ale demokratická katastrofa škodí Americe pernamentně .
A proto je třeba republikána v WH.
S teorií,že Evropa je s Amerikou v rámci globalizace propojená souhlasím...bohužel na tuto obamodemokratickou politiku doplácí také.
Velké štěstí,že nám Německo dává práci,Německo dá se říci táhne celou Evropu ,nebýt německé prosperity a schopnosti,tak vážně nevím...
Re: Rusáci z Gazpromu musí šílet blahem
(Dan, 4.6.2011 8:29:28)
Odpovědět
Já s vámi v zásadě souhlaím, až na to Rusko, závislost na něm je extremě nebezpečnáa to Němci vědí, proto sice NORD STREAM dodělají a zprovozní, ale diverifikují dodávky plynu na kontejnerový z kanady, Norskou cestu a také tu Ruskou.
Odchodem od jádra a diverzifikací plynovým zdrojů se stane Německo vysoce stabilní a bezpečnější zemí.

P.S. Nechápu kde se vzala v česku ta kachna že někde se neobejde bez jádra, proboha proč ??

Vždyť v čr se za jediný rok v solárech /výkonově/ vybudoval další Temelín.

Merkelová přeci jasně řekla, výkon z jádra jsme schopni nahrait už za 2 roky, ale potřebujem přebudovat celou síť na stabilnější a nechcem náraz, proto to bude na etapy a postupně, oni vědí jak to udělta, nebude to žádný experiment a dens už je jasné, že na západě je jediný ekonomický tygr a tím ej německo.

Německo představuje fundament ekonomiky a průmyslu celé Evropy, česko pak naprosto bezvýznamné nic.
Re: Rusáci z Gazpromu musí šílet blahem
(Jahoda, 4.6.2011 21:11:02)
Odpovědět
mnohé o mentalitě rusů dokládá třeba i to,že já hraji hru Red Orchestra a napojil jsem se na ruský server
(Red Orchestra)Russian comunity server by (GMNET RU)a hrál tak pod nickem Soldat.
Ihned mě začal Alies tým dávat rozkaz v ruštině a hnát do šturmu,kempování tam nesnášejí.
Já nerozuměl co po mě chtějí,tak jsem byl za nesplnění rozkazu několikrát zastřelen na místě,bylo mě vulgárně nadáváno do duraků a když jsem se dal k Axis(Wehrmacht) tak jsem byl vykopnut z webu.
Včera jsem hrál za CA a byl jsem něco jako jejich velitel (leader) a dal jsem se k němcům.
Ihned mě bylo vynadáno do duraků,jakto,že když jsem velitel,politruk do šturmu v CA jsem si dovolil dát se v Axis.
Bylo by to úsměvné,jenomže oni tam hrají hlavně staří hráčipodle hlasu jistě přes 60 let a více a berou ten boj naprosto vážně.
Jako by mě něco říkalo,že pro rusáky 2 WW nikdy neskončila ...já jsem samozřejmě pro,bít se s rudoarmějci (skutečnýma!) s nacistickým okupantem,ale u iblíse,at mě dávají rozkaz v češtině,já rusky zase až tak dobře nevládnu.)))
Re: Rusáci z Gazpromu musí šílet blahem
(mozek, 4.6.2011 9:35:42)
Odpovědět
pane Josef C. Na Ameriku se již nedá spoléhat.Jejich monetární systém založený na fiktivních dolarech díky vlastnictví židovské tiskárny s názvem FED je na konci trendu.Je to pacient na JIPu v posledních fázi života.Z hlediska časové osy ovšem to omírání může trvat několik let.Pro každého kdo to nepochopí to bude ale zničující.Americká ekonomika se již nemůže nastartovat, protože není kdo by ji nastartoval.Poslední možností je vyvolávání lokálních válečnách konfliktů nebo velkého konfliktu.Ale ani to už nepomáhá.Zkrátka dolarů se vytisklo tolik, že je jich na světe tolik, že je nikdo nechce.A PAX Americana je založena na tom ( vymyslel Brzezinski na objednávku FEDu jak tento systém fiktivních peněz udržovat), že se rozhodí výroba z USA do celého světa, resp.všechno od toaletního papíru po notebooky ( kromě zbraní) se bude dovážet a bude se platit vytisknutými postupně znehodnocovanými dolary.Aby tento systém mohl fungovat a svět se neodklonil od dolaru musí probíhat drtivá většina obchodů s ropou a s dalšími strategickými surovinami.Neboli PAX Americana má v sobě geneticky zakodovan úpadek.V USA nebude stačit jenom vrátit průmysl - postupné stahování může trvat klidně 20 let,ale od základu musí změnit systém vzdělávání ( jejich školství je přizpůsobeno rozumové úrovni černochů).Vládnoucí židovská klika o návratu průmyslu vůbec neuvažuje, naopak pracuje na " americkém století" založeném na fiktivním dolaru.
BRICS jenom potvrzuje, že země kde vzniká reálný domácí kapitál z opravdových hodnot, výroby, sklizní, zpracování atd.má daleko pevnější fundament.Kdyby nepadla východní Evropa v roce 89, možná, že by americké problémy nastaly o 20 llet dříve.Pád komunismu jenom umožnil FEDu oddálit klinickou smrt.To že nyní OSN bojuje za legalizace ( prozatím lehkých drog) není náhoda.Po ústup některých zemí od obchodu ropy za dolary se zlegalizovaním byznysu s drogami bude vázat dolar na tuto podivuhodnou " komoditu" nyní již oficiálně.Pak se na pokyn světového žida zlegalizuje obchod s tvrdými drogami.To bude jenom cesta k záchraně dolaru.Protože kdyby světový žid přišel o nadvládu dolaru, tak by strčil do frdu i tu svoji Ráchel.....
Re: Rusáci z Gazpromu musí šílet blahem
(Josef C., 4.6.2011 18:28:55)
Odpovědět
Co se tyce podniku, ktere se odstehovaly, tak ty vystvala z USA administrace nasazenim vysokych dani! Spolecnosti jsou odpovedne investorum a jejich ukolem je maximalizovat profit na jejich investice. Proto ten odchod do oblasti s nizkymi naklady na produkci!
Dolary netiskne FED, ale Department of Tresuries. FED system neni soukromy, ale nahrazuje centalni banku , neco jako ECB. Amici blbe zavolili ale to se muze stat i u vas v kteremkoliv state Evropy. Jeste 17 mesicu a vse se zmeni k lepsimu.
Re: Rusáci z Gazpromu musí šílet blahem
(Josef C., 4.6.2011 19:06:30)
Odpovědět
Zajimave je ze na ceske Wikipedii pisi, ze FED je soukromy, kdezto anglicka verze tvrdi opak! FED pujcovanim bankam v r. 2010 vydelal 82 miliard dolaru, 79 odevzdal vlade a 6 Miliard si nechal z duvodu liquidity. (aby mohl dale pujcovat)
The U.S. Government receives all of the FED system's annual profits, after a statutory dividend of 6% on member banks' capital investment is paid, and an account surplus is maintained. In 2010, the Federal Reserve made a profit of $82 billion and transferred $79 billion to the U.S. Treasury.[16]
Re: Rusáci z Gazpromu musí šílet blahem
(mozek, 5.6.2011 16:32:28)
Odpovědět
podniky vyštvala Trilaterální komise řízena Davidem Rockefellerem.Tehdy podleéhli ieovému směru vzájemné závislosti a dorovnávání bohatství, čímž se měl ve světě ještě více posílit americký vliv pod kontrolou dolaru.Bohužel amici ani nevědí kdo Ameriku skutečně řídí a ovládá.
Re: Rusáci z Gazpromu musí šílet blahem
(Dan, 4.6.2011 8:34:12)
Odpovědět
Díky iracionálně posilující koruně jsme se už stali i pro němce drahými, oni dnes staví a budují primárně zase zpět v eurozoně a pak hodně také v Rusku, MAN, VW, Continental a další..

česko nemá nad korunou žádnou kontrolu, proto se musí jeho ekonomika propadnout proti německé a celá tak schudnout, paradoxně to co klaus vytýká euru se děje u nás korunou :-)

Takže máte pravdu, že chudnutím česka se obejde problém silné koruny a staneme se zase zajímaví pro investice a konkurenceschopní.
Re: Rusáci z Gazpromu musí šílet blahem
(Josef C., 3.6.2011 20:07:53)
Odpovědět
Jak muzes napsat: "tvoje logika tedy naprosto nefunguje, Josefe".

Ty vubec nechapes, zalezi kolik staty do vyrobni ceny benzinu nalozi dani, kde ve Francii zrejme jich do ceny benzinu pridali vice! V Nemecku stoji litr benzinu vice jak euro, nebo v CR litr jako v USA galon. Podle tebe by to znamenalo, ze v Evrope neumi vyrobit levnejsi benzin nez v USA. V USA se z dane pridane do benzinu hradi vystavba a udrzba dalnic. Jelikoz ma Californie dalnic vice cena je vyzsi nez treba v mensich statech, kde galon benzinu je i o dolar levnejsi z duvodu nizsi dane zamontovane do ceny benzinu!
Re: Rusáci z Gazpromu musí šílet blahem
(Josef C., 3.6.2011 20:41:17)
Odpovědět
Dane!
Nevadi mi, ze fandis Nemcum, ale vadi mi kdyz lzes!
Na priklad nemecka ekonomie momentalne roste 1,5% a ne tolik jako tvoje vysoka c4225isla! Jinak si preji, aby se to nemcum zlepsovalo jako to preji Cechoslovakum!

http://www.tradingeconomics.com/germany/gdp-growth
Re: Rusáci z Gazpromu musí šílet blahem
(Dan, 4.6.2011 8:20:21)
Odpovědět
Ty seš Josegfe blbej jako troky..

Německo roste 1,5% meziquartálně, ale 5,5% v porovnání s loňským obdobím, čili meziročně y/y
v daném období, q či m, chápeš ty troubo ??

Současný růst Kanady představuje 2x USA a Německo 3,5x USA.
Re: Rusáci z Gazpromu musí šílet blahem
(Josef C., 4.6.2011 18:17:43)
Odpovědět
Nevim, co jsou to troky, ale mas pravduravdu, cumel jsem na blbej graf.
Co se tyce elektriny, nevim , kolik zde stoji!
Re: Rusáci z Gazpromu musí šílet blahem
(Dan, 5.6.2011 13:47:43)
Odpovědět
Troky jsou necky a ty seš Josefe bez ohledu na původ, tupý amík.
Re: Rusáci z Gazpromu musí šílet blahem
(Dan, 4.6.2011 8:21:49)
Odpovědět
Josefe já se bavím o elektrice, velkými spotřebními daněmi je zatížen benzín, alkojhol a cigarety ne elektřina !

Němec ji prostě dokáže vyrobit z nejádra levněji nežli Frantík či Amík z jádra.

Blábolisto.
Re: Jádro frčí. V Evropské unii ale budeme foukat do větrníků a čekat na slunce
(ales, 3.6.2011 22:16:08)
Odpovědět
Atomové aj. centrální zdroje energie jsou jen zdánlivě výhodnější. Zatajuje se totiž jedna informace: Při "přepravě" elektřiny na delší vzdálenosti dochází ke ztrátám až 80%. Tímto okamžikem všechny atomové a další centrální zdroje elektřiny prohrávají s decentrálními obecními zdroji energie (malé obecní vodní elektrárny, rodinné domácí zdroje enrgie - ať už větrné domácí vrtule, nebo vzdušné komíny aj. mnohé další technologie na výrobu elektřiny, které totalitní energetické lobby všech států vlastně tají před občany. Decentrální zdroje energie jsou ekonomicky mnohem výhodnější a navíc, umožňují občanům svobodu, totiž - aby nebyli vydíratelní vládami svých zemí. Nikdo by totiž nemohl občanům zdražovat elektřinu, když by si ji sami sobě vyráběli doma či v obci. A to se žádné vládě nelíbí, jestliže nemá svoje občany pod kontrolou... Centrální zdroje energie - tedy i atomové elektrárny jsou podfuk, který slouží jen k tomu, aby občané ve svých obcích nebyli energeticky soběstační, aby byli odkázáni na milostivé vládce, kteří jim mohou např. v případě neposlušnosti nebo kdykoli jindy, třeba jen z rozmaru zavřít kohoutky. Více na http://www.tso.cz/uvod/