reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Až bude chtít ODS vyhazovat Véčka z vlády, ať si vzpomene na Kalouska, zelenou sebranku, a ústavní většinu KSČM a ČSSD

Autor: Karel Skála | Publikováno: 4.6.2011 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Tak se nám ta Véčka s Ódéeskou pěkně hádají a přitom se za bukem smějí Miroslav Kalousek z TOP 09 a jeho pátá kolona v ODS ze středních Čech s Petrem Tluchořem v čele. Dlouhodobě se hovoří o tom, že Kalousek chce s TOP 09 získat hegemonii na pravici a chce udělat z ODS malého bratříčka. ODS a TOP 09 bojují o podobný elektorát, je pak jasné, že by měla ODS spíše spolupracovat s VV, neboť TOP 09 je více její konkurent než partner. Navíc Miroslav Kalousek se svým ministerstvem financí, finančáky a FAÚ je neskutečně mocný a schopný politik. Je spíše otázkou, zda ODS a VV budou na jeho vyvážení vůbec stačit (když má Kalousek své lidi v ODS).    

Sice chápu rozčarování politiků ODS z jistých véčkařských manýrů a jejich skandálů, na druhou stranu, ruku na srdce, jsou všichni politici ODS čistí jako slovo Boží a kdyby se pořídily nahrávky z jejich schůzí a schůzek, nevypadalo by to podobně? Jeden poslanec ODS mi patrně trefně řekl, že místopředseda TOP 09 Miroslav Kalousek má zřejmě s TOP 09 také svůj podnikatelský plán a záměr v České republice, akorát si ho tak pitomě jako Bárta nepíše na papír.

Véčka se opravdu občas chovají nevyzpytatelně a hloupě, ale minimálně na současné evropské poměry to fakt není levicová strana.  To už politici ODS zapomněli na zelenou neomarxistickou sebranku, která, kde mohla, podvazovala českou ekonomiku a prosazovala „lidskoprávnické“ cikánské a gejploušské nesmysly Michaela Kocába a Džamily? S Evropským svazem a Lisabonskou smlouvou a Janem Švejnarem na věčné časy a nikdy ne jinak? Zrušíme jádro a postavíme větrníky a slunečníky...

Véčka jistě nelze považovat za echt pravicovou či konzervativní stranu, ale určitě tam není ten fanatický eurofilní zápal jako je třeba u ČSSD či u roithovské a cyrolosvobodovské části KDU-ČSL a u Schwarzenbergovy TOP 09. Například Vít Bárta či Josef Dobeš žádní prounijní revolucionáři nejsou. Véčka nepožadují ani například kvóty pro ženy, jako to chtěli zelení. Myslím, že lze v klidu říct, že Véčka jsou méně eurofilní než Topka.

Navyšovat výdaje Evropské unie v období vládních škrtů je nesmysl. EU by měla šetřit stejně jako členské státy, které do EU odvádí příspěvky. Představitelé EU by se měli zamyslet nad tím, jak zlevnit provoz Evropské unie. Máme pět tipů, v jakých oblastech by Evropská unie měla šetřit:

- Sjednocením dvou sídel Evropského parlamentu;
- snížením vysokých výdajů a dotací do zemědělství;
- omezením rozbujelé byrokracie;
- zlepšením spolupráce s ostatními mezinárodními institucemi a odstraněním překrývajících se agend;
- držením se principu subsidiarity (tedy řešení jen těch problémů, které EU může řešit efektivněji než členské státy)
,“ říká poslankyně VV Lenka Andrýsová, kterou rozhodně nelze považovat za nějakého ultrapravicového jestřába ve VV. Podobně Viktor Paggio: "Jsem proti zavádění jakékoliv nové evropské daně. Evropská unie už vlastní příjmy má a vidím velký prostor pro jejich efektivnější využívání.Dovete si představit, že by něco podobného napsal Cyril Svoboda a konec konců Karel Schwarzenberg?

Současní představitelé české „pravice“, té vládnoucí, si neuvědomují, že výsledek posledních sněmovních voleb byl unikátní šancí provést tolik potřebné reformy, aspoň ty, které nám nezakáže Brusel. Vládní „pravicové“ většiny se podařilo dosáhnout, protože Véčkům se povedlo získat poměrně velkou část voličů ČSSD. Tohle už se nemusí nikdy opakovat a v nejlepším případě se budou jen vracet  volební „paty“ podobně, jako když volby vyhrála Topolánkova ODS. Pak se musely shánět přeběhlíci.

Uvědomují si vrcholní představitelé ODS a VV, že když se nedohodnou, tak hrozí v případě předčasných voleb ústavní většina ČSSD a KSČM? Uvědomují si, že když se bude rvát Nečas s Johnem a Bártou, tak se bude smát Kalousek? Ten také do příští vlády může jít klidně s ČSSD. S Haškem i B. Sobotkou vychází dobře a udělá velkou koalici TOP 09 a ČSSD.  A podaří se mu konečně prosadit ten ekotendr či věci, které se nepodařilo zprivatizovat za Topolánkovy vlády.  

Jediné řešení je, aby se sešli Nečas s Johnem a mezi čtyřma očima se dohodli, jak dál. Vládní rošády se mohou zatím odsunout na dobu po prázdninách. Není tajemství, že by Nečas pár ministrů z vlády také rád vyhodil…

Představitelé ODS a VV by si měli uvědomit, že pokud se nedohodnou, bude tato vláda poslední "pravicovou" vládou v této zemi.

reklama
4971 čtenářů | 28 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Až bude chtít ODS vyhazovat Véčka z vlády, ať si vzpomene na Kalouska, zelenou sebranku, a ústavní většinu KSČM a ČSSD
(smějící se bestie, 4.6.2011 19:28:44)
Odpovědět
Dobrý den pane autore,
velice zřídka na webech tohoto druhu někoho zdravm a to více jak formálně !
Váš článek určitě není od věci, ale je dle mého soudu naprosto zcestný ve svoji základní úvahové trajektorii ! Jsem schpen pochopit, že jako příznivec ODS jste v jistém smyslu předpojat, ale...
ODS ač má ve svém čele zřejmě na české politické poměry slušného člověka, tak ten hnojník, který se stačil etablovat v současné ODS je akorát zralý na voličskou facku a poslání do opzice !
Dokud lidé jako mgr. Fajmon či ing. Tošenovský budou uklizeni do Bruselu, tak marnost nad marnost !
VV prokaučovly co mohly a dnes pouze hrají labutí píseň a jejich odpůrci to vědí ! je bohužel zřejmě 5 minut po dvanácté a jejich neustálé bu bu bu je pouze snahou na sebe upozornit a snad i trochu dodta sebě sama živé vody !
Máte pravdu, že udajně new-ČSL je pouze zpěrestrojkovaná KDU-focolare s Cyrdou a emeritním kardinálem v zádech a jejich kroužení kolem greanheadů-trockistů má svoje silné pozadí inspirované stejnými koženo-zástěrníky !
Lo´d pravice se potápí a jedinou její spásou je možná skutečnost, že uvízne na mělčině, ale nic více !!!!
Topoření se politických karnevalů typu Suverenita, ČSNS 05 a jyrka-pupík alias malá kočka včetně jukanda za bukem Bátoryho souborů sice nvěští nic dobrého, ale raději vláda knížecí družiny a oranžových trunami, než trojkolka, která neví čí je !!!!!!
Re: Až bude chtít ODS vyhazovat Véčka z vlády, ať si vzpomene na Kalouska, zelenou sebranku, a ústavní většinu KSČM a ČSSD
(Bc. Jaroslav Vrána Kronus, 5.6.2011 16:09:58)
Odpovědět
Dobrý den přátelé. Za chvíli mi bude 50, jsem starý klimakterik, mám potíže s erekcí a prostatou, chodím pořád čůrat. Asi si najdu nějakou vrstevnici klimakteričku. Líbí se mi Věrka Tydlišouletová.
Re: Až bude chtít ODS vyhazovat Véčka z vlády, ať si vzpomene na Kalouska, zelenou sebranku, a ústavní většinu KSČM a ČSSD
(snědý arijec "bílý" jako lejno, 5.6.2011 16:37:25)
Odpovědět
Víte jak si my nacionalisté hrajeme na mašššinku ?
Já novinář vykopnutý je Syndikátu zvaný Kopal si kleknu, kouřím předsedu D.O.S.T s ten dělá na Malostraňáku hůůůůůůůůůůů !
Re: Až bude chtít ODS vyhazovat Véčka z vlády, ať si vzpomene na Kalouska, zelenou sebranku, a ústavní většinu KSČM a ČSSD
(Bc. Jaroslav Vrána Kronus, 6.6.2011 15:04:17)
Odpovědět
Jsem boháč. Pracuji jako hlídač na vrátnici a ještě k tomu beru ČID, heč!
Re: Až bude chtít ODS vyhazovat Véčka z vlády, ať si vzpomene na Kalouska, zelenou sebranku, a ústavní většinu KSČM a ČSSD
(jsem prostě chytrý KLUK !!!!!, 6.6.2011 20:09:59)
Odpovědět
Jsem antikomunista a jsem na to hrdý

Stalo se hitem sezóny veřejně se vyznávat z toho, že dotyčný není antikomunistou. Nikdy jsem si nepotrpěl na módní trendy a účelové pózy. Tak i tentokrát půjdu proti proudu a odmítnu převlečník této fazóny, když říkám: JSEM ANTIKOMUNISTA A JSEM NA TO HRDÝ. Nevidím jediný důvod, nač měnit své názory a své přesvědčení jenom proto, že si řada intelektuálů a rádoby myslitelů chce okurkovou sezónu vyplnit sepisováním traktátů o překonání a škodlivosti antikomunismu. Z pera trockisty Petra Uhla se můžeme dokonce dočíst, že antikomunismus je totéž co antisemitismus (sic!).

Na počátku stál esej Ondřeje Slačálka, anarchistického „tydýta“ (výstižný termín publicisty Jana Rejžka), který se snažil dokázat násilný a odpudivý charakter antikomunismu (Ondřej Slačálek: Český antikomunismus jako pokus o obnovu hegemonie, Britské listy, 22. 6. 2009). Ideová vyhraněnost autora pojednání je více než zřejmá. O to více je překvapující, jak se další diskutující na něj odvolávají a zaštiťují jím přímo, nebo jeho myšlenkami, což nic neubírá na levičáckém vidění světa. Není ničím novým, komunisté dávno předtím dokázali, že v jejich vidění světa je vše napravo od nich fašistickým či minimálně sociálfašistickým.

Dle uznávané definice je komunismus (z latinského communis = „společný“) politická ideologievlastnictví a odmítající třídní rozdíly mezi lidmi. Dále se tak označuje stav společnosti, jehož dosažení komunisté prosazují, a často také komunistický režim, tedy politický režim států ovládaných komunistickými stranami. Komunistické ideje mají předchůdce již v antice. Jako významná politická síla se vynořily v první polovině 19. století a v rámci politické levice vznikla řada směrů komunismu lišících se jak pojetím budoucí rovnostářské společnosti, tak i navrhovanými prostředky k jejímu dosažení. Nejvlivnějšími teoretiky komunismu se stali Karl Marx a Friedrich Engels, kteří také stáli u zrodu prvních komunistických organizací a vtiskli komunismu revoluční rozměr: soukromé vlastnictví mohou vykořisťovaní zrušit jen násilím. hlásající společné

Rozšířenou a tradovanou pověrou je, že komunismus a Marxovo učení zvlášť je cosi v zásadě pozitivního, co se jen vymklo a následně zdeformovalo. Omyl. Komunismus i Marxovo učení je založeno na třídním boji a zášti. Na potlačení soukromého vlastnictví a svobod jednotlivce, který sám o sobě ničím není. Je to náboženství bez Boha, které vzývá a oslavuje masu. Pod heslem, kdo nejde s námi, je proti nám, bezohledně likviduje a ničí oponenty a odpůrce, a to i pasivní (stačí, když nejdou s proudem).

Představte si, že bude někdo podobně oslavovat a hájit sesterskou zrůdnou ideologii – nacismus. V lepším případě se o něj bude zajímat psychiatr, v horším státní zástupce. V počtu mrtvých stojí obě ideologie na téže úrovni, komunismus má dokonce na svém kontě o několik desítek miliónů obětí víc. Což už toto samo není důvod k potírání této krvavé ideologie?

Dle Ondřeje Slačálka a jeho epigonů je v současnosti antikomunismus na ústupu a ztrácí své dominantní pozice. Ovšem i antikomunismus může mít různé formy. Také si mi nezamlouvají protikomunistické výzvy sesmolené havlisty s komunistickou či svazáckou minulostí. Není pro mne důvěryhodný antikomunista, který sám byl členem zločinecké organizace a dnes se to snaží bagatelizovat či zatajit.

Jako antikomunista neuznávám utopickou vizi budoucnosti s všemocným státem v rukou socialistů, kde místo skutečné svobody má jednotlivec jen iluzorní a všeobjímající a korigující práva. Kdo tento názor sdílí, je z podstaty věci též antikomunistou. Je jedno, zda vědomým či nevědomým. Komunismus jako ideologie patří na smetiště dějin. A jeho nositelé před soud a je jedno, zda to bude soud postihující trestně právní či morální odpovědnost.
Bc. Jan Kopal|pondělí 3. srpen 2009 07:02|
Re: Až bude chtít ODS vyhazovat Véčka z vlády, ať si vzpomene na Kalouska, zelenou sebranku, a ústavní většinu KSČM a ČSSD
(grima, 4.6.2011 21:51:18)
Odpovědět
"Jeden poslanec ODS mi patrně trefně řekl, že místopředseda TOP 09 Miroslav Kalousek má zřejmě...." a dale nasleduje zvyrazneny text.

Podobny zpusob argumentace mi prijde naprosto ubohy. I kdyz chapu , ze na necem se clanek stavet musi.

Nechapu taky, proc by se mel smat Kalousek tomu, ze medialni skandaly VV a jejich spory s ODS naprosto znemoznily vladu , ktere je clenem. Preference ODS a TOP se od voleb vyraznene nezmenily, takze zadne plus pro Kalouska tam nevidim. A vyhledove se jevi mnohem pravdepodobnejsi vladni koalice CSSD-KSC nebo ODS-CSSD , ktera se ODS v Praze a Brne tak dobre osvedcila. Takze vidim pro topku spis sama negativa.

"ruku na srdce, jsou všichni politici ODS čistí jako slovo Boží a kdyby se pořídily nahrávky z jejich schůzí a schůzek, nevypadalo by to podobně?"
S tim naprosto souhlasim a myslim si, ze kmotrove z ODS nas stoji za mesic mnohem vic , nez kolik se kdy podari VV vytahout z nasich kapes.
Re: Až bude chtít ODS vyhazovat Véčka z vlády, ať si vzpomene na Kalouska, zelenou sebranku, a ústavní většinu KSČM a ČSSD
(Stilet, 4.6.2011 22:23:20)
Odpovědět
Grimo, myslíte že politici socdem jsou lepší? Ti že nehrabou pro sebe jak se jím jen naskytne sebemenší příležitost? Kde by se v Čechách našli čestní a nezištní politici? Zlodějina se v ČR provozuje absolutně všude a při tom každý na zlodějinu nadává. Nevím kde na světě je ještě jeden stát, který by za trestný čin zlodějinu do pěti tisíc své měny považoval jen za pouhý nepatrný přestupek. A už právě tam svítí veliká zelená pro všechny zlodějiny a podvody.
Re: Až bude chtít ODS vyhazovat Véčka z vlády, ať si vzpomene na Kalouska, zelenou sebranku, a ústavní většinu KSČM a ČSSD
(grima, 4.6.2011 22:41:30)
Odpovědět
Netvrdim nikde , ze CSSD je lepsi. Levicova strana je pro mne nevolitelna a proto na ni nemam tak velke naroky, jako na strany napravo od stredu.
Re: Až bude chtít ODS vyhazovat Véčka z vlády, ať si vzpomene na Kalouska, zelenou sebranku, a ústavní většinu KSČM a ČSSD
(Stilet, 4.6.2011 23:30:34)
Odpovědět
Tak to je správné. Zatím není naděje na zlepšení v ČR. Zřejmě ještě dlouho nebude. Jak špatenkové můžou vychovat slušnou generaci? Pravice by rozhodně měla být lepší, jak levice. Jenže kde vzít v ČR pravici? Kde by se vzala za pouhých dvacet roku? Snad teprve ti co se nyní rodí budou moci vychovat své nástupce slušnější. Zatím jsou k dispozici jen ti vychování komunistickými křiváky a tak jsou nutně pokřivení.
Re: Až bude chtít ODS vyhazovat Véčka z vlády, ať si vzpomene na Kalouska, zelenou sebranku, a ústavní většinu KSČM a ČSSD
(děd, 5.6.2011 9:50:28)
Odpovědět
Naše pravice vznikla jako účelová strana k vytunelování národního majetku různými způsoby, ale hlavně jejími členy a kamarády, za využití nadšení lidí pro změny - ale ne pro oraniště, které předvádějí 20 let. A s žádnou šancí od nové generace nepočítejte, protože navazuje na své "učitele", že práce je až ta poslední možnost se uživit. Již pětadvacetiletí ovládají korupci, podvody a hlavně šmelinářský prodej (pravodla volného trhu)- chovají se tak, jak jim společnost, prostředí dovolí.
Re: Až bude chtít ODS vyhazovat Véčka z vlády, ať si vzpomene na Kalouska, zelenou sebranku, a ústavní většinu KSČM a ČSSD
(Stilet, 5.6.2011 13:51:04)
Odpovědět
Kmete, tu pravici by jste měl dát do uvozovek. Je to jen pseudopravice složená z bývalých členu a kandidátu KSČ. Pokud nebyly členy KSČ ani kandidáty, tak v každém případě všichni jsou vdělanci socialistických škol, takže mají jen jaksi divné představy o pravici i kapitalismu. Prostě náhoda je přivedla k moci a tak dělají zase jen xperimenty jako se dělali za budování socialismu.
Také každý kdo se dostane k lizu, musí k lizu dostat i své příbuzné a přátelé. Potom ruka ruku myje.
Re: Až bude chtít ODS vyhazovat Véčka z vlády, ať si vzpomene na Kalouska, zelenou sebranku, a ústavní většinu KSČM a ČSSD
(děd, 5.6.2011 14:28:36)
Odpovědět
Jak tak pozoruji dění ve světě a EU, kde nežili 40 let pod vedením komunistů, tak se domnívám, že ono to nejspíš bude v tom kapitalismu. To ale ukáže čas,který se začíná odpočítávat.
Re: Až bude chtít ODS vyhazovat Véčka z vlády, ať si vzpomene na Kalouska, zelenou sebranku, a ústavní většinu KSČM a ČSSD
(grima, 5.6.2011 19:16:10)
Odpovědět
Kapitalismus je urcite nejlepsi dostupny system, protoze dava lidem nejvic svobody a zodpovednosti za svuj zivot.
To, ze se lide v zapadni civilizaci chovaji cim dal tim hur (lzou, kradou, podvadeji...), nesouvisi s kapitalismem ale s upadkem krestanstvi. Vira v Boha a jeho soud nad kazdym clovekem preci jen nedovoloval vetsine lidi chovat se jako zver.
Re: Až bude chtít ODS vyhazovat Véčka z vlády, ať si vzpomene na Kalouska, zelenou sebranku, a ústavní většinu KSČM a ČSSD
(xxx, 6.6.2011 12:14:17)
Odpovědět
Ono je to, Stilete ještě horší, než uvádíte.
Zakladatelé ODS pocházejí převážnou většinou
z Prognostického ústavu, který byl, v rámci
"Poučení z krizového vývoje" založen ÚV KSČ
již v r. 1973 právě pro tyto účely(předcházení
vývoje k demokracii a fungujícímu kapitalismu,
a pokud by nebylo v silách komančů tomu zabránit, usměrnit vývoj tak, aby ekonomická moc jim zůstala a demokracii a kapitalismus
co nejvíce zdiskreditovali) a take mj. byl po celou dobu řízen IV. oddělením KSČ( stejným, které řídilo StB v ČSSR)! A "hoši od nich"
jsou ve všech relevantních politických stranách
a aktivně diskreditují každého, kdo z jejich nebo stbácké líhně není. V kterékoliv straně!
A vzhledem k tomu, že hlava této stbácké mafie
dnes sedí na Hradě, nepředpokládám ani náhodou, že se něco zlepší.Překonali dokonce své "vzory z KGB" a to je co říct. Na konci vidím (bohužel)
revoluci nebo (občanskou) válku!
Re: Až bude chtít ODS vyhazovat Véčka z vlády, ať si vzpomene na Kalouska, zelenou sebranku, a ústavní většinu KSČM a ČSSD
(Kalous, 6.6.2011 13:42:41)
Odpovědět
Zakladatelé z prognosťáku jsou nebo byli ve všech stranách KSČM Ransdorf, Dolejš ODS Klaus,.. ČSSD Zeman,Komárek ODA...
Re: Až bude chtít ODS vyhazovat Véčka z vlády, ať si vzpomene na Kalouska, zelenou sebranku, a ústavní většinu KSČM a ČSSD
(Kalous, 6.6.2011 13:39:05)
Odpovědět
Bože Stilete, nežvaň. Kdo odchoval takovou Kristýnu Kočí (myslím 27 let), mladého Bendu s doktorátem z Plzně (kolem 30 let), B. Sobotku (skončil práva hned po revoluci) .... Vždyť ti mladí politici nejsou nijak lepší, je to fuk. A púroč by měla být pravice vždy lepší než levice? Samozřejmě pro bohatého je lepší pravice, pro střed a chudáky levice. Jen hlupák to popírá (bohatý levičák je rozmar, chudý pravičák je bl.bec).
Re: Až bude chtít ODS vyhazovat Véčka z vlády, ať si vzpomene na Kalouska, zelenou sebranku, a ústavní většinu KSČM a ČSSD
(Stilet, 6.6.2011 15:58:02)
Odpovědět
Kalous, kde tvrdím že ti mladí nový politici jsou lepší? Ani lepší být nemohou, když je přece vyškolili křivácí. Ještě nejméně tři generace nebudou lepší. Možná že rovnější lidé i politici budou vyrůstat až po té, kdy je budou vychovát lidé kteří se teprve narodí.
A pravice v ČR? Kde by se vzali pravičácí? Což můžou být politickou pravici lidé levicově myslící a jednající? Jak můžou být pravičáky lidé odchovaní "socialimem"? To se jen za pravičáky vydávají.
Kalous, když jsem chodil do měšťanky, tak mě učil kantor, který učil už Rakouskému vlastenectví, potom I.republikovému, II. republikovému, Protektorátnímu, III. republikovému-lidovědemokratickému a nakonec u komunistickému který právě startoval. A každému tomu vlastenctví učil poctivě. Myslíš že se něco může v Čechách změnit ještě k tomu v dohledné době?
Re: Až bude chtít ODS vyhazovat Véčka z vlády, ať si vzpomene na Kalouska, zelenou sebranku, a ústavní většinu KSČM a ČSSD
(ferda, 5.6.2011 13:06:25)
Odpovědět
politici z levice jsou ve zlodějnách ve srovnání s pravicovími kmotry jen obyčejnými učedníky!

ps. je komické pozorovat Vondru, jak se drží úřadu jak hov.no košile, dneska v partii to bylo opravdu výživné jak se obhajoval v kauze Promopro
:-)

ps. zakázka Promopro za 85 milionů, se tak trošku navýšila na 540 milionů a Vondrovi to nepříjde nikterak překvapující :-))

ano, tito lidé jsou horší než komunisti....je to hamba společnosti, zmetek a politickej bafuňář
Re: Až bude chtít ODS vyhazovat Véčka z vlády, ať si vzpomene na Kalouska, zelenou sebranku, a ústavní většinu KSČM a ČSSD
(Kalous, 6.6.2011 13:46:39)
Odpovědět
Skutečně je to příšerné slyšet A. Vondru, který říká že si není vědom ničeho, co by zanedbal u kauzy Promopro kde zmizelo zbytečně pomale půl miliardy Kč - on neví, že vedoucí pracovník či státní úředník je plně zodpovědný za účelné nakládání se svěřenými prostředky a sám zodpovídá i za své podřízené? Jak může dělat ministra, když neví to co každý obyčejný mistr?
Re: Až bude chtít ODS vyhazovat Véčka z vlády, ať si vzpomene na Kalouska, zelenou sebranku, a ústavní většinu KSČM a ČSSD
(čtenář, 7.6.2011 12:58:45)
Odpovědět
Myslím,že se grimo s Kalouskem pěkně pletete,ten chlap je schopen všeho,jen čeká na vhodnou příležitost,až se jeho moc ještě více rozvine,pak se spousta lidí bude divit.Pokud se ovšem dřív neuchlastá.
Re: Až bude chtít ODS vyhazovat Véčka z vlády, ať si vzpomene na Kalouska, zelenou sebranku, a ústavní většinu KSČM a ČSSD
(Golém, 5.6.2011 11:32:12)
Odpovědět
Koukám, že ODS sa ostatní koaliční šmejdi, sem nasadila své těžké kalibry.
Jeden blbec za druhým, se tady snaží ovlivňovat čtenáře. Jen jim nejak nedochází, že úroveň čtenářů a pisatelů, je velmi rozdílná. Na rozdíl od pisatelů, mají čtenáři v hlavách rozum a ne lejna, jako nasazení pisatelé.
Re: Až bude chtít ODS vyhazovat Véčka z vlády, ať si vzpomene na Kalouska, zelenou sebranku, a ústavní většinu KSČM a ČSSD
(Jeeves, 5.6.2011 13:50:53)
Odpovědět
Hezky Goléme! A jak jsi dospěl k tomu překvapivému, ale potěšujícímu zjištění? Nějaký průzkum a testy?
Re: Až bude chtít ODS vyhazovat Véčka z vlády, ať si vzpomene na Kalouska, zelenou sebranku, a ústavní většinu KSČM a ČSSD
(boby22, 5.6.2011 19:27:37)
Odpovědět
Díky Ti Goléme, nemusím už psát příspěvek, protože bych tě už jenom citovál.
Je nějaké řešení?
(Josef Orel, 5.6.2011 12:31:13)
Odpovědět
Tím myslím řešení celospolečenské situace v Česku a to jak politické, ale hlavně ekonomické. Já tvrdím, že řešení je vždycky, je jen otázkou, aby se většina shodla na tom správném řešení. Pokud bude snaha řešit problémy bez systémovosti a pouze populistický, pak je to to samé, jako když sebevrah se snaží vyřešit své problémy skokem pod vlak.

V poslední době vznikla spousta různých občanských iniciativ, tam je dle mého názoru slepá ulice, současní politici jsou totiž tak opilí mocí a hlavně mají kryté záda podnikatelskou lobby, že se vůbec nějakými iniciativami nehodlají zabývat, jsem přesvědčen, že je ani nečtou, navíc servilní Jasánci tyto iniciativy tak zprofanují, že se nakonec stanou kontraproduktivními.

Někde jsem četl názor, že za komunistů (myšleno před sranda prčem) jsme my občané byli pouze pasivními diváky a neměli jsme možnost věci dějin nijak ovlivnit, ale že po sranda prči je tak obrovská demokracie?, že jsme se stali aktivními a máme možnost věci ovlivnit.

O té obrovské demokracii by se dalo kecat týden v kuse a nakonec bychom dospěli k závěru, že se snažíme vyřešit problém nekonečna, jediná demokracie je v otázce voleb, ano, dnes můžeme volit bez nebezpečí, že by jsme při odchodu za plentu dostali černý puntík uliční organizace ODS a nebo ČSSD a nebo že by nás udal domovník, že jsme se voleb vůbec nezůčastnili.

Ovšem voliči jsou bohužel tak zmasírováni ideologicky ( především spoustu občanů považuji za voly s vymytými mozky, že se nechají neustále ovlivňovat nebezpečím komunismu, kdyby si dali do souvislosti dějinné posloupnosti a zapnuli mozkové závity, tak by zjistili, že i kdyby komunisti vyhráli volby, tak by nemohli realizovat svoji zločinnou politiku z 50-tých let minulého století, tehdy měli svoje zločiny posvěcené Jaltskou konferencí) servilními medii, že mně to připadá, jak kdyby polovina národa měla vymyté mozky.

Čili v současné době jsou dvě možnosti řešení, které by ovšem měly být koordinovány a to volby a občanská neposlušnost, vyjádřená masivními demonstracemi. Vzhledem k tomu, že o předčasných volbách lze jen spekulovat a i kdyby socani navrhovali vyslovení nedůvěry vládě každý týden v sobotu večer a v neděli ráno, tak kapři si rybník nikdy nevypustí.

Už jste viděli, že by si rybník vypustily samy ryby, to lze zase jenom dvěma způsoby, buď vytáhnutím stavidla a nebo probořením hráze. Vytáhnutí stavidla mohou provést jedině občané sami a proboření hráze pak zase jenom občané, ale v obou případech myslím tu mlčící odíranou většinu, nikoliv horních deset tisíc tunelářů. Já osobně vidím řešení v započetí neustálých a stále se zvětšujících demonstracích, kde nezastupitelnou úlohu hrají odbory (samozřejmě, že převlečení zlodějští komunisti budou kvičet a přirovnávat odboráře k lůze, nemakačenkům a dalšími impertinencemi se budou snažit odbory a demonstrace poplivat a především je nutno si uvědomit, že je to očekávaná reakce, každý, kdo si nahamouní si nevezme do huby píšťalku a nepůjde před ptačí akademii vypískávat Interancionálu) a sílu demonstrací postupně zvětšovat. Tady vede asi jediná schůdná cesta k co nejrychlejšímu řešení.

A co se týká voleb, tak především si voliči musí uvědomit, že dezinformace mafiánů, že jsme si stát prožrali, je lživá a zcestná a slouží pouze k oblbování mas. I kdyby lidé žrali jak urvaní z řetězu, tak by neprožrali tolik stovek miliard, které prostě byly rozkradeny a to několika způsoby souběžně.

Ono totiž vše svádět na cigány a nezaměstnané je pokrytectví, co se týká různých dávek, tak je zneužívají plnou měrou i milionáři a sociální dávky pro cikány a nemakačenky jsou jen zlomkem toho, co se rozkradlo. Vykřikování, že nebudu dělat na socky, je jen kouřová clona, jak zakrýt daňové podvody.

Vše začalo v 90-tých létech naprosto nekontrolovatelnou zlodějinou století, zvanou privatizace, provádět tak gigantickou akci bez perfektní legislativy byla státní sebevražda a je výsměchem, že jeden z těch zločinců, kteří ji svým postavením v hierarchii moci zastřešovali, dělá v dnešní době presidenta, místo toho, aby zametal dvůr na Mírově a spolu s ním celá tehdejší vládní banda.

Žvásty o tom, že nebyly zkušenosti jsou totálně účelové a matoucí, stačilo požádat o právní pomoc zahraniční experty a bylo vymalováno a bylo jedno, jestli by se jednalo o švédský model, anglický a nebo americký, všude to mají vymakané.

Další katastrofou byla Havlova amnestie v 90-tých letech, kdy na svobodu vypustil obrovskou smečku podsvětí a ta okamžitě začala jednat. Jeho idiotské žvásty o pravdě a lásce mohl brát vážně zase jenom idiot. A disidenti toho mají na svědomí daleko více, pokud si někdo myslí, jak tito nebožáci za komunistů trpěli v kotelnách, tak se nechte vysmát, ti byli dotováni zahraničím v tvrdé měně, o jejíž výši se normálním občanům ani nesnilo a v podstatě ten svůj odboj si pěstovali jako koníčka s adrenalinem. A taky mají svůj obrovský podíl na devastaci této země, nemá cenu vyjmenovávat tyto gaunery, ale jméno Vondra snad je ukázkovým reprezentativním vzorkem.

Čili ty stovky miliard se neprožraly, ale skončily na soukromých účtech podnikatelské mafie, formou předražených státních zakázek, korupce, daňových úniků, vyvážením zisků do zahraničí, prohranými arbitrážemi, záměrně zmršenými smlouvami a spoustou dalších ekonomických zločinů, posvěcených zákonovými kočkopsy.

A zachraňovat státní erár odíráním nízkopříjmových občanů, kteří tvoří 80% obyvatel je svinstvo toho nejhrubšího zrna, je to prostě signál, že mafiáni nemají v úmyslu ani v budoucnosti řešit problémy tam, kde jsou, čili zabráněním těch zločinů, které jsem jmenoval a jejich omezení na minimum, ale prostě celý problém řeší cestou nejmenšího odporu a to totálním holocaustem na mlčící většině národa v moderní podobě, zaváděním všech možných poplatků, které zdvojují státem nařízené odvody, zvyšováním DPH, zdražováním všeho, rohlíkama počínaje a lokomotivami konče a tak dále.

Mám obavu, že čím déle se bude společenská a ekonomická agonie Česka prodlužovat, tím větší výbuch nastane, bohužel, odbory v Česku jsou proti zahraničí příliš měkké, řečeno srandaprčovou terminologii, příliš sametové, pokud se neprovede několik generálních stávek v rychlém sledu a do ulic nevyjdou stovky tisíc demonstrantů ve všech městech, bude to jenom vykřikování do zdi, šaškování politiků v parlamentu a ve vládě, je jenom tragikomické divadlo, s pečlivě ošetřeným scénářem podnikatelskou mafií, podle mého je to odlákání pozornosti obyvatel od příliš hlasitého chrochtání a mlaskání u koryt, protože tito parchanti už ani nedovedou žrát potichu, pokud si na vlastní kůži neprožijí třeba roční život za minimální mzdu, neuvěří, sytý hladovému nevěří, jak říká jedno pravdivé pořekadlo, pokud různí Bakalové, Krejčířové, Pitrové a stovky a tisíce jim podobných gaunerů nebudou v okovech makat v lomech za šlichtu z hrachu, tak se nic nezmění.

Můžete a nemusíte se mnou souhlasit, já si každopádně snažím nenechat vymýt mozek a budu si bránit svůj obyčejný selský rozum před jakýmikoliv ideologickými dezinformacemi, byl bych blázen, kdybych nepředpokládal, že nebudu mít spoustu fanatických oponentů, bez toho to ani nejde, ale lidé, nenechte si svoje mozky degenerovat oblbovací mašinerií současného režimu, především neustálým debilním protikomunistickým oblbováním, který má ekonomicky pod palcem media ( a to jak tisk, tak televizi) a buďte za každou cenu sví.

Další články najdete na mém blogu http://joseforel.blogspot.com
Re: Je nějaké řešení?
(Mark, 5.6.2011 22:30:17)
Odpovědět
Přesná analýza situace a jejích příčin, ale český člověk bohužel stále ještě líný myslet a zbabělý hájit svá práva. Takže smetení té sebranky, která se dostala k moci, je v nedohlednu.
Re: Až bude chtít ODS vyhazovat Véčka z vlády, ať si vzpomene na Kalouska, zelenou sebranku, a ústavní většinu KSČM a ČSSD
(felix.julec, 5.6.2011 16:02:14)
Odpovědět
Pisatel článku radí,aby se John s Nečasem sešli a domluvili se.Nevím,jestli by to bylo nejlepší řešení.Nečas je velmi slabý vůdce a John se do politiky neměl vůbec pouštět.Výsledek je ten,že nad nimi vyčnívá Kalousek.Ono se říká,že mezi slepými je jednooký králem.
Re: Až bude chtít ODS vyhazovat Véčka z vlády, ať si vzpomene na Kalouska, zelenou sebranku, a ústavní většinu KSČM a ČSSD
(Brabec, 5.6.2011 16:38:03)
Odpovědět
Souhlasím, Nečas je neschopný bez ideálu a nápadu. Udělat něco rozhodného ? Tomu přeci nikdo nevěří ! nebo si myslíte, že John by mohl věřit tomu co by s Nečasem dohodl ? Ten Nečas nedrží slovo !
Re: Až bude chtít ODS vyhazovat Véčka z vlády, ať si vzpomene na Kalouska, zelenou sebranku, a ústavní většinu KSČM a ČSSD
(felix.julec, 6.6.2011 17:38:44)
Odpovědět
TO JE POŘÁD KECŮ o pravicových a levicových vládách.Především zvolení vládní činitelé by měli mít charakter slušných lidí.Kde je ale vzít?To je největší problém.Až se tento oříšek podaří rozlousknout,pak se teprve dá mluvit o rozdělení vládnoucích garnitur dle sociálního cítění na levici a pravici.Zatím bych je dělil /a to bez přehánění/na umazané a dosud neodhalené.