reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
EU Book shop
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Respektu mám D.O.S.T. Kvůli antisemitismu

Autor: Václav Štěpán Ha David | Publikováno: 6.6.2011 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Když jakoukoli kritiku židovského národa, náboženství či státu Izrael označíme za antisemitismus, dosáhneme tím toho, že daný pojem rozmělníme. Když ulicemi Londýna či Paříže chodí muslimové s transparenty v překladu „připravte se na skutečný holocaust“, nebo „holocaust nebyl, ale bude“, jde o skutečné nebezpečí, které se nevyplatí podceňovat. Nelze je srovnávat s tím, že se poradce ministra účastnil přednášky, které se zúčastnili i lidé s antisemitskou minulostí. Zajímavé je, že zatímco o tom prvním se v českých médiích téměř mlčí, o tom druhém napsala Silvie Lauder samostatný článek.
 

Pravděpodobně vrcholem takto selektivního informování o antisemitismu v českých médiích je týdeník Respekt. Většina lidí neví přesně, co slovo antisemitismus znamená, ale všichni několikrát ve škole, v televizi i v rozhlase slyšeli, že je to něco velice špatného. Mnoho lidí se domnívá, že antisemitismus je nenávist k židům. To je i není pravda. Antisemitismus v původním slova smyslu znamená nenávist k lidem židovského původu, a to na základě jejich etnického původu. Existují však snahy rozšířit význam tohoto slova na nenávist ke všem lidem semitského původu, tedy nejen židovského, ale i arabského, tuniského, nebo dokonce maltského.

Antisemitismus tedy nemá nic společného s náboženstvím. Antisemita nenávidí lidi židovského původu na základě jejich původu, je mu jedno, zda se hlásí k židovskému náboženství a jaký mají názor na stát Izrael. Skutečný antisemita nenávidí každého, kdo je židovského původu, a tedy i ty z konzervativně-nacionalistického tábora, ať už to byl v minulosti legionář, spisovatel a lékař František Langer, nebo v současnosti spisovatelé a signatáři akce D.O.S.T., Benjamin Kuras a Alexandr Tomský. Jak tedy může jít o antisemitský projekt? To si snad Silvie Lauder myslí, že tito dva muži jsou natolik hloupí, že by sami strkali hlavu do oprátky?

Vedle antisemitismu existuje také antijudaismus, to je odpor k židovskému náboženství. Antijudaismus není hnutím zaměřeným ani tak proti jednotlivým židovským věřícím, jako spíše za jejich obrácení ke křesťanství. Je logické, že je nepopulární hlavně u věřících židů, zatímco ty sekularizované nezajímá. Třetím podobným hnutím je antisionismus, a tedy odpor k židovskému státu Izrael. Toto hnutí bylo typické pro socialistické země po Šestidenní válce roku 1967 a dnes je rozšířeno hlavně mezi levicovými intelektuály v západní Evropě. Západoevropští antisionisté jsou obvykle více či méně nakloněni islámu a trpí oikofobií, tedy opakem xenofobie, strachem z civilizace, ve které žijí. V ČR je antisionismus rozšířen hlavně v kruzích blízkých hnutí Ne základnám.

Když jsem napsal e-mail autorce článku i redakci týdeníku Respekt, že v případě článku "Ještě nemáme D.O.S.T." šlo o velmi nešťastný text, který mohl vést v očích mnoha lidí naopak k legitimizaci antisemitismu, nedočkal jsem se odpovědi. O to větší bylo mé překvapení, že celé znění mého emailu se objevilo na stránkách Věry Tydlitátové. Pokud nedokáží odpovědět na e-mail a naopak dál šíří jeho obsah, i já se musím proti nim ohradit takto veřejně. Skutečné nebezpečí pro český i židovský národ, není v akci D.O.S.T., nýbrž v islámu.

Aktualizace: Na stránkách Věry Tydlitátové se v diskusi pod článkem objevil nyní už nejen text e-mailu, který nebyl určen ani jí, ani veřejnosti, ale také odkaz na můj článek a příspěvek podepsaný "Martin Skála St.". Hledal jsem toto jméno v souvislosti s KDU-ČSL na internetu, ale nikde jsem jej nenašel. Je tedy pravděpodobné, že jde o fiktivní osobu, která má vytvářet dojem, že KDU-ČSL vinou mého působení v této straně přichází o voliče.

Pokud se mýlím, a jde o skutečného člověka, vyzývám Vás, pane Martine Skálo starší, abyste napsal přímo mně, co Vám na mých článcích vadí a s čím konkrétně nesouhlasíte. Na blogu Věry Tydlitátové jste sice vyjádřil svou nespokojenost s mojí osobou, ale neuvedl jste žádný konkrétní důvod. Zajímavé však je, že přesně tímtéž stylem hrozili někteří pravděpodobně též fiktivní lidé KDU-ČSL v jejích interních i veřejných diskusích, pokud bude i hlasy některých jejích členů zvolen Václav Klaus prezidentem republiky roku 2003.

reklama
1664 čtenářů | 18 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Respektu mám D.O.S.T. Kvůli antisemitismu
(zippo, 6.6.2011 2:39:41)
Odpovědět
Medzi semitske narody nepatria len zidia, to je fakt, takze pojem antisemitizmus nevystihuje nenavist k ludom len zidovskeho povodu (tych je mimochodom uz len velmi male percento).

Antisionizmus taktiez nevznikol az v roku 1948 zalozenim Izraela. Protisionisticka "nalada" existovala uz od vydania Herzloveho Zidovskeho statu a zalozenim Svetovej sionistickej organizacie. Prvymi antisionistami boli samotni zidia, ktori nesuhlasili so zalozenim statu ci uz na uzemi Palestiny, Cypru,Argentiny alebo Ugandy.

A pokial ide o podporu sionistov socialistickymi statmi, ZSSR patrilo k prvym, ktori uznali Izrael (neskor sa stal Stalin odporcom sionizmu) a CSR pomahala Izraelu dodavkami zbrani a sprostredkovanim vojenskeho vycviku.
Tvrdit, ze zapadoevropski antisionisti su nakloneni islamu je maximalne hlupe az paranoidne.

Kazda kritika zidov, Izraela a sionistov, je okamzite hystericky oznacovana za antisemitizmus. Zidia a hlavne sionisti si vytvorili "pravo na pravdu", kde kazdy nesuhlas s ich nazorom je pomaly trestnym cinom. Dobrym prikladom je Vera Tydlitatova a jej "nadherny" blog, plny nenavistnych clankov.

A takisto zidia ako narod nie su, spaja ich zvacsa len judaizmus. Izrael, zalozeny teroristami, ma strach z vzrastajuceho antisionizmu a to opravnene, aj ked patri medzi dobre vyzbrojene staty.
Re: Respektu mám D.O.S.T. Kvůli antisemitismu
(vizír, 6.6.2011 12:05:26)
Odpovědět
Já myslím že pojem "antisemitismus" dokonale vystihuje mentalitu talmudických zločinců
(židovská mafie je specifická zaměřením na vnucování dluhopisů státům skrze zkorumpované politiky, následné zadlužení a vykradení celého státu a pokus instalovat totalitní režim který má zabránit odvetě ožebračených zbídačených lidí),
nejen že si tito zločinci berou jako rukojmí všechny židy(není náhoda že FED byla založena ve stejný rok jako ADL) za které se schovávají když někdo upozorňuje na zločiny konkrétních rothschildů ale pro jistotu si berou jako rukojmí rovnou všechny semity.
A také je pravda že celá torah židovská kultura je zamořena mentalitou zločinu, nenávisti,krádeže a lži , ono desatero slouží jen jako fíkový list skutečného "poselství" tory které je naprosto opačné a jenž se dá přirovnat nejlépe k jakémusi pravěkému nacismu, takže pokud je nějaký žid civilizovaný slušný člověk tak to není díky "židovství" ale navzdory této mentalitě determinované talmudem a vytvořené rabíny aby vychovávala zločinecké kádry pro rothschildy.
Re: Respektu mám D.O.S.T. Kvůli antisemitismu
(Jožin z bažin, 6.6.2011 13:42:33)
Odpovědět
Vizír, ty kokote by ses měl podepisovat ariel(c). Ty tvoje fašounský výblitky už dávno nikoho nebaví.
Re: Respektu mám D.O.S.T. Kvůli antisemitismu
(Kalous, 6.6.2011 13:57:09)
Odpovědět
To se mýlíš Jožine. Antisionismus nemusí být ještě antisemitismus (což je blbost - spíše antižidovství). Sionismus má také "fašistické" prvky. Zajímat někoho může i to s čím nesouhlasí, polemizuje - nebo i jen ze zvědavosti nebo zvídavosti. Oponuj vizírovi nějakým smysluplným názorem nebo mu vše vyvrať - ne stu.pidními výkřiky o ničem.
Re: Respektu mám D.O.S.T. Kvůli antisemitismu
(Stilet, 6.6.2011 16:30:06)
Odpovědět
Jistě Kalous, semité jsou i Arabové. Udivuje mě, že projevuješ souhlas s vejblitky toho hemeroida. Jistě že se mezi Židy vyskytují lidské krysy, ale mezi Čechy nebo jinými už né? To mě u primitiva hemerioida krká, že jen Židy viní ze všech špatnosti, jako by nežidé byli lepší, andělské bytosti bez hany. Rozhodně nikdo nemusí mít Židy v lásce a neustále jím vyznávat lásku a štkát s ními nad tím Holocaustem, ale také je nemsí vinit ze všech špatnosti i svých. To dobytče viní těch několik milionu Židu co je jích na planetě i z toho, že když má průjem a nafdělá si do gatí, nebo toho, že ho žádná dívka ani žena nechce. Kolikráte si myslím, že ten rabín co toho židovskéh odrodilce vizíra obřezavál, že byl při tom nalitý nalitý jak pupenec a vizrovi místo předkožky uřízl celé ultimo a proto na židy tak zuří, ten blbec židovská. U toho ktreténa je Židem každý kdo na ty Židy nekydá srač-y jako on. Kretén ještě ani jednou nedokázal napsat jedinou větu, aby nenakydal na Židy ač žádného nezná své srač-y.
Re: Respektu mám D.O.S.T. Kvůli antisemitismu
(Kalous, 6.6.2011 22:04:06)
Odpovědět
Stilete, on ten vizír vede diskusi v jiné rovině než ty. Samozřejmě v každém národě jsou lidé dobří i špatní, mezi židy i čechy (Moraváky, Slezany). Ale máte vy čechové v USA nějaký vliv na chod vlády a financí celého světa ? Kulové - i ta Madla Albright byla židovka (přizanla to prý oficielně až v 60 letch, do té doby to nevědělo - to Fischer se dozvěděl že je žid dříve). Přece nepopřeš, že židovská a izraelská lobby v USA je něco mimořádně silného i v politice, že dokáže ovlivnit presidenta (i volbu) i vládu. Nedělej ze sebe hloupého.
Re: Respektu mám D.O.S.T. Kvůli antisemitismu
(Stilet, 6.6.2011 22:42:18)
Odpovědět
Kalous, kdy a kde měli občané vliv na politiku státu? Samozřejmě že ani v USA neměli, nemají a nebudou mít. Nebo myslíš že jste vy občané mohli ovlivňovat rozhodování souruhu z Byra ÚV-KSČ? Ty volby jsou jen hrou pro prostý plebs aby se domníval že může o něčem rozhodovat. Pro mě a ostatní Američany je nejdůležítější, že nás politici můžou obtěžovat na rozdíl od ostatního světa jen minimálně. Ty Kalous jsi zaslepnený antiami a zřejmě tě neosvítí rozumem ani Důch Svatý.
Re: Respektu mám D.O.S.T. Kvůli antisemitismu
(Zappa, 6.6.2011 23:17:13)
Odpovědět
Kalous, ty máš dobrý, řekl bych z levicového směru pohled na svět. Což není špatné, ale spíš dobré...

...)) ale Tvoje antiamerická a antižidovská fobie, mi někdy připadá být za hranicí dobrého vkusu..))

...)) škoda.. ))

...)) já jako hnusný, pravicový podnikatel, spíše těmto podnikavým lidičkám fandím, jak USA, tak Izraeli))...

...)) a uvidíš sám, během svého krátkého, leč dobrodružného života, že ti podnikaví se nikdy neztratí..))
Re: Respektu mám D.O.S.T. Kvůli antisemitismu
(zippo, 7.6.2011 9:48:51)
Odpovědět
Kazdy nasledok (tzv. antisemitizmus) ma svoju pricinu. Preco "narod vyvolenych" ludia odvsadial vyhanali a nemaju pokoj ani teraz na ukradnutom uzemi? Mozu si za to zidia sami svojim spravanim. Myslim, ze tu netreba vypisovat akym.
Pokial ide o zidov praktizujucich judaizmus, na Slovensku mam s nimi skusenosti a mozem povedat, ze vacsie hovada som nezazila. Ked zistili, ze mam palestinske korene, okamzite sa odmietli so mnou bavit, pretoze im to viera zakazuje. Tak asi tolko malo k zidovskemu "antisemitizmu".
Ale na druhu stranu je par zidov (ktori na judaizmus kaslu), s ktorymi bez problemov vychadzam.
Judaizmus a zidovsky extremizmus, ktory uci nenavisti sa jasne odzrkadluje na spravani zidov.
Dalsia "oblubena" fasisticka skupina su slovenski a ceski sionisti - NEZIDIA. To uz je iny extremizmus. Ich vyjadrenia ako "vystrielat vsetkych Palestincanov" ma uz sice neprekvapuju, len nerozumiem ako Slovak alebo Cech dokaze byt taky zmanipulovany a mat vymyty mozog sionistickou propagandou a este k tomu vlastny narod nenavidiet a priat mu to najhorsie a zaroven blahorecit Izrael.

Takze fandi si dalej tym milym podnikavym lidickam z Izraela.
Re: Respektu mám D.O.S.T. Kvůli antisemitismu
(Zappa, 7.6.2011 19:02:59)
Odpovědět
Zippo, i Vás má kupa lidí plné zuby. Všude po Evropě se roztahujete, jako by Vám patřila...

...)) fandím hlavně Americe, protože tam trávím většinu času...))

...)) Vy ještě dlouho zůstanete chudí jako kostelní myši, protože je to Váš osud. Jste nepodnikaví a pracovití možná jen v cizině, kde musíte..))
Re: Respektu mám D.O.S.T. Kvůli antisemitismu
(zippo, 7.6.2011 22:19:56)
Odpovědět
Tak taku hlupost povedat, pan podnikatel...
A ty sa preco roztahujes v Amerike?
Keby Palestincania neboli vystvani z vlastnej krajiny, nemuseli by zit v exile, ale aj to sa casom zmeni, Izrael padne a Palestincania sa vratia do svojej krajiny.

Tvrdit, ze vobec nepracujeme, je tvoja dalsia hlupa poznamka. Vies vobec, ze Arabi su napr. dobri lekari? Ale zrejme si tak, ako plno ludi, ovplyvneny protiarabskou masinerou, kedy je kazdy Arab terorista. Taketo "argumenty" mozu naozaj davat iba urcite "spolky" alebo nimi zblbnuti ludia. Je velmi jednoduche odsudzovat Palestincanov a ostatnych Arabov, ked ich ani ludia osobne nepoznaju.

To, ze hodnotis ludi podla majetku, svedci o pomylenych prioritach. Ak su pre teba najdolezitejsie peniaze a podnikavost, je mi ta luto. Poznam skutocne bohatych podnikatelov, ktori su normalni, nepotrebuju sa nad inymi povysovat a nesudia druhych podla stavu uctu, ale u teba ide len o namyslenost.
Mam vlastny byt v dobrej lokalite, pracu, ktora ma bavi, zijem si normalnym zivotom. Urcite nie som chudobna ako kostolna mys. Ooooops, zase som ti naburala tvoje predstavy o chudobnych Palestincanoch? Sorry, Mr. Businessman!
Re: Respektu mám D.O.S.T. Kvůli antisemitismu
(Zappa, 8.6.2011 21:08:58)
Odpovědět
Zippo, Vás vidět ve Vaší domovině, která už Vám téměř z poloviny patří, neboť tam máte dvě samosprávy Fatah a dobrácký Hamás. Ale vidět Vaše lidi, jak po pádu NY dvojiček radostně tančí, zpívají a rozdávají na ulici sladkosti,

...)) takové lidi musí mít člověk ihned rád, opravdu i já rád platím ze svých daní tyto dobráky..))

...)) všimla sis co roste po Evropě různých stran typu G. Wilders Strana Svobody a dalších protipřistěhovaleckých stran a straniček...))

...)) každý rok jim roste podpora a přijde čas, kdy někteří Vaši problematičtí dobráci, budou muset zpátky nebo pryč..))

...)) tady nejste doma, tady jste na návštěvě a mnozí se podle toho nechováte...))
Re: Respektu mám D.O.S.T. Kvůli antisemitismu
(Josef C., 6.6.2011 16:30:35)
Odpovědět
ADL nema nic spolecneho s FEDem, a FED neni soukromy, ale nahrazuje v bankovnictvi centralni banku jako ECB.
Ovsem kdyby FED byl soukromy, a patril zidum, tak by dolar nebyl zdevastovany jako je dnes.
Prifit z FEDu putuje do federalni kasy a FED je kontrolovan kongresem.

Zajimave je ze na ceske Wikipedii pisi, ze FED je soukromy, kdezto anglicka verze tvrdi opak! FED pujcovanim bankam v r. 2010 vydelal 82 miliard dolaru, 79 odevzdal vlade a 6 Miliard si nechal z duvodu liquidity. (aby mohl dale pujcovat)
The U.S. Government receives all of the FED system's annual profits, after a statutory dividend of 6% on member banks' capital investment is paid, and an account surplus is maintained. In 2010, the Federal Reserve made a profit of $82 billion and transferred $79 billion to the U.S. Treasury.[16]
Re: Respektu mám D.O.S.T. Kvůli antisemitismu
(Stilet, 6.6.2011 17:44:39)
Odpovědět
Kalous, dokonce socialismus má dost fašistických prvku. Ale ani fašisté nevzali dělníky a chudší občany tak u držky, jak to dokázali koumunisté. Dokonce fašisté i nacisté dali té dělnické třídě výhody které jím potom komunisté vzaly. Máš ponětí o tom, že rodiné, tedy dětské příspěvky zavedly v Protektorátě až nacisté? Závodní jídelny s lacinými obědy také. Také zakázali sedlákum nechat spát děvečky ve chlévech s kravami a čeledíny ve stájích s koňmi. A je někdo kdo by za to fašisty a nacisty chválíl?
Re: Respektu mám D.O.S.T. Kvůli antisemitismu
(Kalous, 6.6.2011 22:12:30)
Odpovědět
No to radí ten pravý z Amriky. Různé výhody dělníkům dal už dávno před Hitlerem a Heydrichem i vzorný kapitalista Baťa - stravování, rekreace, baťovské domky, studium pro nejlepší dělníky zdarma (znal jsem jednoho který u Batě z dělníka dostal možnost zadarmo vystudovat až na inženýra dokonce Baˇtovských lesů). Na stranické půdě bylo skoro jedno jestli je někdo dělník nebo ředitel - dokonce dělník mohl ředitele zkritizovat (samozřejmě asi byla někde vyjímka) - dnes by každý děllník hned letěl. Postavení dělníka dnes je nesrovnatelně horší než za socialismu.
Re: Respektu mám D.O.S.T. Kvůli antisemitismu
(Stilet, 6.6.2011 22:59:24)
Odpovědět
Kalous, ty máš s vizírem hodně společného. On za všemi špatnostmi světa i špatnostmi svými vidí Židy a ty zase USA. Proto s ním tak často se v názorech stotožňuješ. Žil jsem v Protektorátu, Čsl.Lid. Demo. Republice a pár roku v socialistické a jsem dostatečně informován i o současností a prisámbohu že bych nikdy už v ČR žít nechtěl a ani bych žít nedokázal. Ještě letos už naposled pojedme k příbuzným a potom už nikdy. Zvyknul jsem si na svobodu jakou jste nikdy nepoznali a asi ani nepoznáte. Iluzi že můžu ovlivňovat politiku jsem nikdy za svého života neměl. Ale ten socialismus Kalous, ten vám upřimě a ze srdce přejí. I to aby jste zase měli všechno zdarma. Dokonce i prácí.
Re: Respektu mám D.O.S.T. Kvůli antisemitismu
(orel, 7.6.2011 0:54:23)
Odpovědět
Vy píšete, že Baťa poskytl výhody SVÝM dělníkům, kdežto pan Stilet píše, že nacisti zavedli dávky PLOŠNĚ.
Re: Respektu mám D.O.S.T. Kvůli antisemitismu
(Stilet, 7.6.2011 3:16:29)
Odpovědět
Orle. můj otec neměl státní občanství a navíc byl původem z nepřátelského státu. Proto neměl nárok na dětské přídavky, ale dostávala je za Protektorátu máma která občanství měla a dostávala je přesto, že žádné zaměstnání neměla. Byla ženou v domácnosti. Ano Baťa svým zaměstnacvum dával mnohé výhody, které jiní neměli. Za komunistu dostávaly ženy z domácnosti dětské přídavky? Samozřejmě že né.