reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
EU Book shop
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Daniel Landa: Vozová hradba

Autor: Redakce | Publikováno: 9.7.2011 | Rubrika: Video
Ilustrace

Daniel Landa: Vozová hradba tour 2011. Jsi Čech, tak si toho važ!

Vozová hradba tour 2011

 

V době, kdy globalizace pohlcuje a rozpouští evropské národy, hodláme pozvednout prapor. Přestože se nás někteří snaží umlčet, budeme hlasitější.

Jsi Čech, tak si toho važ.

Vstupenky na koncerty Vozová hradba tour 2011, zakoupíte na:
www.ticketportal.cz

Čtěte také:

Daniel Landa: Nenechám se umlčet novodobou inkvizicí

Omyly a nebezpečí „rehabilitace“ Jana Husa

Orlík - My proti nám (o husitství a boji proti cizákům)

Hus, husitství a kališnictví

Omluva Církve za Jana Husa – moc, nebo málo? 

reklama
1600 čtenářů | 19 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Daniel Landa: Vozová hradba
(frantisek zajicek, 9.7.2011 10:31:53)
Odpovědět
Minule jsem tady jako kriterium pro popularitu interpretu a jejich songu pouzil sledovanost na YouTube.Neni to sice objektivni pohled,ale leccos se z toho da vyvozovat.Tak me osobne celkem prekvapilo,ze Dan Landa je na tom naprosto stejne jako nas nedostizny,35 nasobny mosazny slavik,bozssky Kaja.Dale se musim omluvit vsem za svuj omyl,kde jsem jednoznacneho viteze uvedl Lady GaGa s hitem Bad romance s poctem shlednuti ke dnesku cca 400 mil.Nasel se jeden,pro me v te dobe neznamy,interpret jmenem Justin Bieber,ktery naprosto jednoznacne vevodi pomyslnemu rebricku s hitem Baby ft.Ludacris a poctem shlednuti 600 mil!!!Musel jsem si o teto osobe vygooglovat nejake to info,abych nebyl uplne blby o co tady vubec jde.Jinak celkem zajimava kariera tohoto 17.kluka,i kdyz,dle me soude,hlasove nic moc...Pro zde prispivajiciho nicka SamOpal uvadim jako ukazku me soucasne preferovane muziky skupinu "Therion",song "Eye of Shiva"...chce to hodit do beden,na PC to az tak nevyzni,FZ
Re: Daniel Landa: Vozová hradba
(Dan, 9.7.2011 12:04:18)
Odpovědět
Sleduju to taky, je to velmi uchopitelný údaj a krásně to ukazuje i českou malost ve světě šoubiznisu, např. Armin von Buran a jeden jeho klip, který sleduju asi měsíc, za 30 dnů si ho pustilo 132 milionkrát lidi, srovnej to s Landou či Gotem ..

A tak je to bohužel se vším, neexistuje nic coby v kotlině české vznikalo a svět dobývalo na stránce biznisu, sem tam nějaký sportovní úspěch jinak nic, nevím čím to že kdysi tak úspěšná země, špička evropy tak strašlivě upadla... Napadají mě jméno lidí našich novodobých 20 letých vůdců, ti však nepříjmají odpovědnost za devastaci všeho co tu máme..
Re: Daniel Landa: Vozová hradba
(frantisek zajicek, 9.7.2011 13:46:12)
Odpovědět
Van Buuren je hodne popularni v Nizozemi,nakonec je to rodak,blizi se 100 mega-velmi slusne.Dane,schvalne jsem mrkl na Evu s Vaskem,ze kterych si redakce dnes udelala parodii,600K-to nemusim ani komentovat,traparna a horsi na tom je,ze tu jejich pseudomuziku nikdo nekoupi,mladi si totiz tu hudbu vypaluji a dat za dvojalbum petikilo v dnesni dobe,kdy je 80% domacnosti zadluzenych,muze jenom generalni blb,FZ
Re: Daniel Landa: Vozová hradba
(Dan, 9.7.2011 15:14:41)
Odpovědět
sorry 13,2 milionu za měsíc !! sem se spletl..

95 mega přístupů..

Armin van Buuren ft Sharon den Adel

ano Holaďan, čili obyvatel malé země které jsme kdysi stačívali.. kde jsou ty časy než Klaus zničil naši republiku
Re: Daniel Landa: Vozová hradba
(Kalous, 9.7.2011 22:40:33)
Odpovědět
Ani bych s Evou a Věkem neřekl, Františku. Kormě toho že mají po Gottovi (nebo nedávno měli) největší příjmy, mají své koncerty plné. A mně samotnému se jejich koncert docela líbil. Dokonce jim fandím - rozhodně je to něco mnohem inteligentnějšího než nějaké kvílení přiblblých Hip Hopů.
Re: Daniel Landa: Vozová hradba
(Kalous, 9.7.2011 22:41:47)
Odpovědět
Oprava: s Evou a Vaškem
Re: Daniel Landa: Vozová hradba
(Dan, 10.7.2011 13:18:40)
Odpovědět
Eva a Vašek je dle vyjádření odborníků co do kvality brak, co do repertoaru je to hudby pro starší generace, jsou to úspěšní Moravané.

Já je neposlouchám..
Re: Daniel Landa: Vozová hradba
(Felix, 9.7.2011 20:57:47)
Odpovědět
Ano, to je asi ta největší zvrhlost v českém národě, klást rovnítko kvality mezi husity a Čechy. V takovém případě, kdyby tu vřeštělo sto tisíc Landů, je jisté, že tento národ by neměl budoucnost, jeho záhuba by byla jistá; zatím to k té záhubě docela směřuje. Poctiví Češi by museli emigrovat. Kamkoliv. Já bych šel první. A ta zvěř ať to tu znovu spálí a vyvraždí se mezi sebou, hmotně i duchovně. Ale, jak pořád říkám, zatím je naděje, že ta zvěř pochopí a nastane tu konečně pokoj a klid.
Re: Daniel Landa: Vozová hradba
(Dan, 10.7.2011 11:43:19)
Odpovědět
No Felixi, asi je třeba si přiznat, že kdyby u husitů nebyla značná většina čechů /menšina moravanů/ nikdy by nemohli svést tak úspěšné bitvy jak s katolickými pány doma tak s mezinárodní intervencí obřích armád, já bych tam to rovnítko klidně dal !

A to že to dneska už celá řada čechů /většina moravanů/ hodnotí kriticky je jin. věc, husité byli gangsteři a když nahlédneš do našich a sousedních učebnic dějepisu uvidíš, že naši sousedi je vnímají jinak než Klaus, Landa a další..

Landa je vyrabovaný magor, který oprášil několik Krylovských hitů a skinhedsong přenesl do mainstream, upravujíce texty k oblibě širších veřejností, ten člověk je odpad společnosti.
Re: Daniel Landa: Vozová hradba
(Felix, 10.7.2011 16:56:15)
Odpovědět
Za karla IV. tu byl klid a mír. Od té doby část národa blbne. Není to jen u nás, Slováci, bylo to i v učebnicích, velebili gangstera Jánošíka, zvrhlí Američani adorují Bony a Clyde. Zvrhlého přitahuje zvrhlost. Ale v českém národě je to asi nejhorší, to si vemte v dějinách, jak ta adorace hrdlořezů se jimi táhne. Asi nejsprostším je nápis na presidentské standartě, že "pravda vítězí", ale že my uděláme všechno pro to, aby nezvítězila. Ten, kdo to na tu tandartu dal a přitom velebil husitskou lež, byl asi ze všech nejhorší. A vemte si dneska, kdo ho dnes opěvuje. Husitství je vřed na těle tohoto národa. Možná horší, než zvěrstva jimi páchaná, je jejich adorace v dějnách.
Re: Daniel Landa: Vozová hradba
(L.Pe, 10.7.2011 17:35:50)
Odpovědět
Jaksi Felixi, není divu, že když bylo papežské trojschizma, tak u určitých lidí vyvolalo zmatek v hlavě. Nebylo to tak, že by tu byla selánka, pohoda Karla IV. a najednouz přijdou husité, co to rozbijí. Krize se projevila naplno za Václava IV., kdy proti němu válčili různí jeho příbuzní a řada katolických kněží se chovala jako prasata.
Já neobhajuji hereze, jen říkám, že kdyby pozemská Církev nebyla v takovém úpadku, těžko by se na Husovy a ještě více heretické husitské nesmysly dal někdo nachytat.
Zikmund Lucemburský, ó ten velký katolický panovník, nechal vybrakovat chrám sv. Víta.
Husité se pak navíc po skončení válek vrátili do Obecné církve.

Husité byli bludaři, bloudili, ale řada z nich se snažila hledat cestu, protože už nevěděli, který ze tří papežů by ji jim měl ukazovat (i když schizma skončilo už v Kostnici). Prostě tyto bludy nevyrostly jen tak samy a katolická církev , resp. někteří její předstvitelé, je svou nekompetencí a hrabivostí pohnojili, že mohly vyrůst do takových výšin.

A mimochodem, je škoda, že též neupálili schismatické papeže.
Re: Daniel Landa: Vozová hradba
(Felix, 10.7.2011 21:48:35)
Odpovědět
Toto je konstruktivní a myslím i vyčerpávající, na rozdíl od nějakých výkřiků. Jednak by to chtělo, aby tento komentář nezapadl, jednak by to chtělo jej postupně probrat. Mám určitou myšlenku a toto s ní souvisí ...
Re: Daniel Landa: Vozová hradba
(Samuel Vitovsky, 11.7.2011 12:34:42)
Odpovědět
Fajn. Tak rozebrat... Rád bych "rozebral" tuto větu:
"A mimochodem, je škoda, že též neupálili schismatické papeže."

V mých očích je upálení kohokoliv úkladná, sprostá a velmi brutální vražda. Je smutné, že katolická církev upalovala SYSTEMATICKY. Jak to autor této věty myslel?
Re: Daniel Landa: Vozová hradba
(Felix, 12.7.2011 9:42:23)
Odpovědět
To není podstata jeho příspěvku. Dobře to myslel, pane, dobře. Zkuste přemýšlet.
Re: Daniel Landa: Vozová hradba
(Samuel Vitovsky, 12.7.2011 10:24:27)
Odpovědět
Máte pravdu. Podstatná myšlenka to nebyla. A všechno ostatní, co L.Pe napsal, bylo logické, věcné a, jak jste Vy zmínil, konstruktivní.
Přesto byla ta věta napsána. Asi z nějakého důvodu, ne? Tak jsem ji rozebíral...
Re: Daniel Landa: Vozová hradba
(Hardy, 10.7.2011 22:20:01)
Odpovědět
Ano, je to dobrý pohled na věc.
Re: Daniel Landa: Vozová hradba
(Zay, 11.7.2011 9:11:55)
Odpovědět
Hrůza! Hlásit se k husitským bludařům a vrahům, to chce silný žaludek, absolutní neznalost faktů a vymaštěný mozek :-)
Re: Daniel Landa: Vozová hradba
(Josef C., 11.7.2011 18:41:02)
Odpovědět
Samozrejme dnesnimu narodu, ktery chce sedet na ruske i nemecke a bruselske zidli jednou prdeli najednou je to nepochopitelne, ze se nekdo z naroda v minulosti dovedl postavit na odpor cizakum. Privatizovali ANO, ale ne tak jako banda komunistickych pohrobku po roce 1989.
Jste revisionisti!
Re: Daniel Landa: Vozová hradba
(Jana, 4.11.2011 15:25:23)
Odpovědět
Až na to, že Husité, kteří byli pouzí lapkové a dnes by byli nejspíš označováni za teroristy, se nestavěli na odpor cizákům, ale panskému vojsku, což bylo něco na způsob dnešní armády a tvořili ho vesměs domácí šlechtici... Chtělo by to s učit víc dějepis a nevěřit na komunistickou objednávku překrouceným interpretacím lidí typu Otakar Vávra.