reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Cikáni ve Vsetíně lynčovali člověka. Podívejte se

Autor: Redakce | Publikováno: 7.6.2011 | Rubrika: Video
Ilustrace

k tématu:

Podívejte se, jak bydlí Romové. Agentura pro sociální začleňování versus Jiří Čunek a Vsetín

Řešení tzv. „romské otázky“. Jednou provždy

Česko utratí každý rok obrovské peníze na adresu Romů a řešení jejich kriminality

Rasismus? K Romům se chováme nejlépe za dobu jejich existence

reklama
8375 čtenářů | 64 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Cikáni ve Vsetíně lynčovali člověka. Podívejte se
(Jahoda, 7.6.2011 3:48:11)
Odpovědět
no a pak nemají stoupat preference nacistům.
Ostatně na You tube,od kud toto video pochází je otevřené volání po Hitleru,plynu a vyhlazování.
Jen si to stačí pročíst...
Ve společnosti je čím dál tím více nenávisti.
Co se týče toho útoku,pokud nepočítám napadeného,potom jeho přízeň a blízcí zcela jistě rozšiřují řady "xenofobů a rasistů" a může se u toho Brusel a jeho komise pro lidská práva klidně na hlavu stavět.
A nezůstává pouze u nich.
Ještě jsem chtěl podotknout,že jsem také zhlédl video z pevné kamery,jak vtrhla parta do baru,zmlátila všechny přítomné cikány a barmana za to,že jim dovolil tam sedět.
Takže ony jsou i tato videa ....
Pořádek si musí udělat policie a pokud tak neudělá,bude občanská válka.
V Rusku ,kde nevládne politická korektnost by si veřejnost a policie zjednala pořádek po svém...alespoň co chodím na ten ruský web,kde se hraje multiplajer,tak se tam o mě už bavěj a věděj o jahodě úplně všechno,dokonce i to,co jsem kdy napsal na tomto foru a že jsem si ale nejednou pouštěl hubu na špacír.
Tak tam by tito cikáni dostali přes hubu od policie a pokud ne od ní,potom od nacionalistů ,Rusko je prostě Rusko,to se ubránilo nacistickým okupantům a ubrání se i islamistům.
Je dobře,že jej máme za zády.
Něco mě totiž říká,že Amerika problém islamizace Evropy nevyřeší.
Re: Cikáni ve Vsetíně lynčovali člověka. Podívejte se
(Kamil, 7.6.2011 5:42:12)
Odpovědět
Velmi výstižný článek a hodnocení !!!
Re: Cikáni ve Vsetíně lynčovali člověka. Podívejte se
(Kalous, 7.6.2011 7:29:41)
Odpovědět
Pro USA je islamizace Evropy dokonce výhodná a podporuje ji (viz Bosna a zejména Kosovo). To si myslíte že USA touží po silné křesťanské Evropě, která jí bude reálně konkurovat ? To je pěkná hloupost. USA nezvládá ani problémy s vlastní islamizací. Je na tom jak Řím s barbary před pádem.
Re: Cikáni ve Vsetíně lynčovali člověka. Podívejte se
(Stilet, 7.6.2011 13:36:11)
Odpovědět
Kalous, ještě jsi neuzavřel registrované partnerství s vizírem? Jestli né tak na to spěchejte. Ten za všemi špatnostmi světa vidí Židy a ty Amiky, USA. Co je vůbec Spojeným Státum do někdejší Jugoslavie? To že bombardovalo Srbsko, tak na žádost několika státu Europy které si už nevěděly rady. Jaký užitek má ze státu bývalé Jugoslvie? Jaký užitek má z dnešních státu Balkánu? Tá Jugoslávie byla slepencem několika nesourodých národu. Chorvatskéo, Slovinsko a Bosna byly země R-U soustátí, tedy mají poněkud jiné historické podmínky jak Srbové. A ti Srbové jsou takovýmí Rusáky Balkánu. Chtějí veliké Srbsko. Nedivím se všem těm národum že jím to soustáti Jugolslávské Federce nesedělo. Zrovna tak jako mnohým národnostem to přeslavné ČSR. Nemotej do všech svých nenávistných řečiček pořád USA. Spojené Státy nepotřebují ani ČR. Nakonec nepotřebují ani Europu.
Kalous, jste správní čeledínové a děvečky. Sílně nenávidíte ty, kteří mají víc a kteří víc také dokáží. Spojené Státy jsou zatím pořád nejbohatší a nejmocnější a to je důvod k závisti a nenávisti což je vlastnost čeledínu, chlapu od volu a děveček od krav.
Re: Cikáni ve Vsetíně lynčovali člověka. Podívejte se
(Kalous, 7.6.2011 14:22:31)
Odpovědět
Stilete, to je hrozné jak jsi naivní. Přečti si nějaké úvahy od vašeho Brzezinského - o strategii USA ovládnout většinu světa. Asi za tebe na vojně myslei jen američtí generálové. USA potřebovala strategicky ovládnout pás od Afganistánu až po Kosovo a Srbsko. K čemu je vám obrovská US Army základna Bond Steel v Kosovu, námořní základna V Bulharsku? Aby jste chránili nevděčnou Evropu? Co je to Velké Srbsko? Asi ne Chorvatsko ani Makedonie nebo Albánie. Byla Srbská krajina se srbským obyvatelstvem Velké Srbsko nebo Chorvatsko? Vyřešili to zase vaši američtí penzionovaní generálové řídící chorvatskou armádu vyzbrojenou Němci z arzenálu armády NDR. že USA na základě žádosti Evropy někoho bombardují je legrační, vždyť ti evropští presidenti jsou něco jak Blair - o kterém se říkalo že je to Bushův cvičený pudl. A vaše bohatství? Pokud svět přiškrtí dolar, moc si ho neužijete - na těch dolarových podvodech šidíte celý svět ve svůj prospěch. Voni ti atentátníci z 11. září věděli proč zničit zrovna centrum WTO v New Yorku (symbolika).
Re: Cikáni ve Vsetíně lynčovali člověka. Podívejte se
(Kalous, 7.6.2011 14:31:43)
Odpovědět
Ještě pro nedovtipné - Afganistán = netknuté obrovské území plné nerostného bohatství, různé rudy až po zlato. Tento pás od Afganistánu na západ je dále potřebný pro strategické naftovody a plynovody, z území je třeba vytlačit vliv Ruska i Číny. To je Stilete nezištná pomoc USA místním obyvatelům a Evropě? A zase preventivně - jiné velmoc na místě USA by dělala totéž (tak by jsi mi i ty odpověděl) - tak na mne zase neútoč jako na antiamerikanistu.
Re: Cikáni ve Vsetíně lynčovali člověka. Podívejte se
(Stilet, 7.6.2011 14:48:18)
Odpovědět
Kalous, ten Brzezinský byl v administrativě telete Cartera. Tedy je levičák. To že je Polák, to nic neznamená. Tedy také měl zásluhu na znepřátelení Iránu, Nicaraguí a bylo štěstím, že tele Carter byl v Bílem Donmě i s Brzezinským jen čtyři roky.
Opakují, ty tak jako vizír, ze všeho viní Židy, tak ty zase USA. Mě se to také vůbec nelíbí, že USA už od zkončení váky pořád rozdává a dokonce i nepřátelum. Když v Sev. Koreí byl hladomor, tak i USA se div nepřetrhlo aby tá Sev. Korea neutrpěla tak, aby neměla dosti schopných vojáku. Proboha, to mě prozraď co jaký užitek má USA z Balkánu, který vždy byl hnísavým vředem Europy? Vždyť vy antiami vidíte za vším co USA dělá jen chamtivost a mocichtivost a vůbec neberete na vědomí, jak my na to jejích rozdávání doplácíme. USA neustále finančně podporuje všechny státy světa. A víš jak ty národy bolí, když tam USA zavře svou základnu? V mnohá zemích ty základny jsou největším zdrojem jejích příjmu a zaměstnámím. Víš koho nejvíce nenávidí ti kterým někdo hodně pomhl? Toho kdo jím tak pomohl. S tím mám také zkušenosti.
Re: Cikáni ve Vsetíně lynčovali člověka. Podívejte se
(Kalous, 7.6.2011 16:26:08)
Odpovědět
Stilete ty trdlo, kvůli tobě asi začnu volit KSČM.
Re: Cikáni ve Vsetíně lynčovali člověka. Podívejte se
(Stilet, 7.6.2011 17:07:15)
Odpovědět
Mě je jedno koho budeš volit. Já se do ČR v žádném přípoaděš nevrátím a s komunismus vám ze srdce přejí.
Jistě mezi Ruskem a USA je rivalita. SSSR vynakládal velké peníze i námahu na podrazy Spojeným státum. Proč by Rusku USA nemohlo dělat to samé? A vynamenávalo se i to Oddělení špinavých triku Ministerstva Vnitra ČSSR. Snad jsi tam také nebyl zaměstnán? Znáš tu operaci Čsl. toho oddělení jak čeští soudruzi nechtěně zlikvidovali svou akci Komunistickou Stranu Indonesie a zasloužili se také nechtěně o odstavení Sukarna? To byla akce Čsl. tajné služby. Občas si to čtu a s velkým požitkem. Tehdy nežli světová levice mohla spustit řev na záchranu Indonéských komunistu, bylo po všem během několik dnu. Všichní komunisté i se svýmí sympatizanty byly v Pekle.
Re: Cikáni ve Vsetíně lynčovali člověka. Podívejte se
(Kalous, 8.6.2011 6:45:02)
Odpovědět
Stilete, ten Kalous 16.26 je falešný Kalous. A samozřejmě v něčem pravdu zase nemáš - Brzezinski nebyl jen rádce Cartera - ale jeho rady jsou platné a budou pro americké presidenty desetiletí. Přece nebudeš popírat, že bylo v zájmu USA vytěsnit z Balkánu vliv SSSR a Ruska. Rovněž totální privatizace srbského průmyslu a jeho začlenění do globální ekonomiky (při bombardování v r. 1999 byly ničeny jen státní továrny, privátních se bomby nedotkly). Přece nebudeš tvrdit že v Kosovu je velká americká základna kvůli 5 vesnicím kolem, jejichž obyvatelé si tam přividělají (zase ale vyšší zločinnost - ale v Kosovu to třeba nevadí). Ta dobročinnost Američanů zase tak velká není - u nás co se jim dostalo do ruk v privatizaci, tak v mnoha případech jen proto aby to vytunelovali nebo zlikvidovali jako konkurenci (letecké továrny v Praze a Uh. Hradišti, téměř Tatra...)
Re: Cikáni ve Vsetíně lynčovali člověka. Podívejte se
(Jahoda, 7.6.2011 14:47:28)
Odpovědět
no,ale pane Stilet,to uloupené Kosovo se Clintonově administrativě upřít nedá.
Bohužel,je to tak že Clinton byl americký prezident a americká armáda se na tomto loupení podílela.
Kosovo je,bylo a vždy bude Srbsko.
Proč NATO nedohlédlo na to,aby Kosovo zůstalo srbské a pomocí mírových zborů nedohlédlo na klid v té oblasti?
Proč jsou srbští generálové souzeni v Haagu a válečný zločinec Thaci ne?
Proč byla je a i nadále bude vedena protisrbská lživá propaganda záměrně zkreslující reálná fakta a štvoucí proti srbům?
Ale na druhou stranu válečných zločinů proti lidskosti UČK si tak nějak nikdo nevšímá a spoléhá se na to,že celá ta špína vyhnije do ztracena.
No..je v tom záměr.
Ale ona nevyhnije!.
Evropa bude multikulturně namixována,ostatně loupež Kosova tomu dopomohla a pak ani NATO,ani Amerika a ani EU nezabrání totálnímu zhroucení ekonomiky,krizím,vzzestupu socialisticky-necionálních hnutích a následné válce naprosto stejné jako na BALKÁNĚ!
A přesto to se i stane,počínaje Francií,ostatně tam je již válka nevyhnutelná a pouze otázkou času,přes Holandsko a Řecko-všude tam se bude bojovat a poteče krev.
To vše na Balkáně také začne,tam půjdou oběti do milionů a v západní Evropě do desítek milionů a to nepočítám stovky milionů obětí hladomorů v zemích třetího světa,protože tam těm nesoběztačným čmoudům nepůjde z válečné Evropy žádná humanitární pomoc.
Poscípají tam hlady.
Celá politika současné EU k tomu všemu směřuje,důkaz toho je stupidní imigrační politika Itálie a jejich debilních politiků,kteří přijímají desetitisíce bezprizorních uprchlíků.
Však jednou jim budoucí generace za to pěkně poděkují.
Když už je řeč o tom Rusku,tak mít to v Kosovu pod palcem rusáci,žádné by nevzniklo.

A bombardák Havel by se u toho mohl klidně i na hlavu stavět.
Re: Cikáni ve Vsetíně lynčovali člověka. Podívejte se
(Jahoda, 7.6.2011 16:24:13)
Odpovědět
Víte, já jsem tradiční katolík. Když Srbové bojovali proti Bosňákům a Albáncům ,tak jsem jim fandil. Ale nikdy těm pravoslavným schizmatikům neodpustím to , že masakrovali moje bratry katolíky Chorvaty a Slovince! Za to vás Bůh potrestá!
Re: Cikáni ve Vsetíně lynčovali člověka. Podívejte se
(Kalous, 8.6.2011 6:48:36)
Odpovědět
Ale Jahodo, přece nejsi ustašovec.
Re: Cikáni ve Vsetíně lynčovali člověka. Podívejte se
(Jahoda, 8.6.2011 9:21:31)
Odpovědět
co je to ustašovec nevím,co ale vím je to,že mě to Kosovo vážně vadí.
Hlavně proto,že se tam roztahují vahabisté a jihadisté a to pár km. autobusem od mého domova.
Mě osobně jsou tedy srbové mnohem blíže jak nějací hadráci co močí na spáleniště kostelů a provádějí záměrnou genocidu a etnické čistky.
Ostatně cikáni jsou od tamad také vyháněni,když je zde už o nich řeč.
Ale protitomu se u lidskoprávních organizací nějak neprotestuje.

Mít to tam pod palce Rusko namísto NATO,tak tu UČK chátru zpacifikuje letectvem stejně jako v Grozném.
Tam bylo to bombardování na místě,pak nastoupila motorizovaná pěchota a pozemní vojska a ukázala kdo je v Rusku pánem.
Tam nebylo místa pro politickou korektnost,celá ta oblast byla vojesky a informačně uzavřena ,nesměl do ní tisk a novináři a ruská armáda tuto otázku vyřešila .
Ještě jsem si vzpoměl na svědectví jednoho českého novináře,který měl na rozdíl od jeho kolegů užitečných idiotů v "humanitárním tureckém konvoji" tu smůlu že padl do ruk ruských vojáků .
Tam byl válečný stav a tam namísto nakládačky jako v případě izraského zatčení těmto českým novinářlm šlo o život.
Jeden vzpomínal na to,jak nad ním stál voják s kalachem a rozhodoval se ,jestli zastřelit ,nebo ne.
Pak se prý jen tam jak by náhodou rozhodl,že ne.Ale k věci.
Jistě,že by se Rus neangažoval zadarmo,něco by za Kosovo v Srbské suverenitě chtěl a to posílení svého vlivu na Balkáně.
Na úkor Ameriky ovšemže a to je asi tak hlavní důvod,proč se tam Amerika angažovala.
Takže je v tom nakonec stejně vysoká světová politika.
Mě ale nezajímá,promě bylo ,je a bude Kosovo vždy srbskéa Srby považuji za slovanské bratry.
KOSOVO JE SRBSKO.
...a Havel válečný štváč.
Ještě jsem chtěl pochválit američany za to,že jejich komando odstřelilo bin ládína kulkou namočenou do prasečího tuku.
To je moc dobrý nápad ,mě se líbí.
Ostatně americká armáda tytu kulky používá hojně a to je dobře,jen tak dále.
teroristé přece nejsou muslimové,pan Sáňka to řekl a z tohoje třeba i vycházet.
Re: Cikáni ve Vsetíně lynčovali člověka. Podívejte se
(Explorer, 7.6.2011 14:06:01)
Odpovědět
Prosím o odkaz na video jak někdo bije cikány za to že jsou to cikáni, nic takového jsem v životě neviděl a budu velice rád za takové kvalitní sci-fi.
Re: Cikáni ve Vsetíně lynčovali člověka. Podívejte se
(pravá Jahoda, 7.6.2011 19:44:11)
Odpovědět
to video jsem někde zhlédl na internetu a byl to šot z TV,tudíž v ČT to jeden čas muselo běžet.
Tam se jednalo pobírače sociálních dávek hrajících na automatech ihned po jejich pobrání.
Na tom videu je jasně vidět,jak do restaurace vtrhla parta nabušených bouchačů a všechny cikány u automatů )bylo jich tam asi 3) zhodila na zem ze židlí a dala jim pěknou nakládačku.
Barman ji dostal taky.
Ještě u toho byl TV reportér a to video komentoval.
Je to několik roků staré.
Dělnická strana sociální spravedlnosti
(Rendec, 8.6.2011 15:50:56)
Odpovědět
www.dsss.cz
Re: Cikáni ve Vsetíně lynčovali člověka. Podívejte se
(Dough Badman, 7.6.2011 8:11:28)
Odpovědět
Politická korektnost a islámské plíživé nebezpečí je po Evropu větší hrozbou než zadluženost a schodkové státní rozpočty. Snad se lidé probudí a budou je kromě Ordinace v růžové zahradě a superstár zajímat i tyto existenční otázky.
Jsem zvědaví, jak by to posoudila naše "nezávislá" justice a jestli o tom budou informovat média jako Nova, která nám případ Vítkov - Natálka servírovala desetkrát denně.
A co nato vtipálek Brožek ?
Re: Cikáni ve Vsetíně lynčovali člověka. Podívejte se
(Josef Brožek, 7.6.2011 10:10:24)
Odpovědět
No, lynčování vypadá jinak. Takovýchto bitek, se dějí denně desítky a nedělají to jen "cikáni lidem",ale i "lidi lidem", když tedy stále musíte vy "lidé" dělit čechy na cikány a lidi. Já jsem narozdíl od vás, od rasistů neviděl linčování člověka cikánama, ale uplně normální bitku teenagerů, kdy si větší skupinka došlápla na jednoho. Nic ušlechtilého,a le ani nic neobvyklého. Ale rasista vidí lynčování bílého cikánem. A proto se musím opět vrátit k mým 10 ti bodům, které velmi univerzálně vystihnou i tuto situaci a ukážou na skutečné viníky, na rasisty, kteří vidí jen co vidět chtějí a dokáží deinterpretovat jakoukoliv situaci k obhajobě svého neopodstatnitelnéh rasistického postoje..
Definice českého rasismu
1) Český rasista je přesvědčen o svém slovanském původu a to často i přes to, že jeho rod zde není déle než většina rodů zde žijících Romů
2) Český rasista je přesvědčen, že například pokud mu černoši nevadí, tak přeci nemůže být rasista, když nemá rád „jen“ Romy
3) Český rasista je ochoten obhajovat mašírování fašistů, zvláště, když je pochod protiromský
4) Český rasista je ochoten uznat, že někteří Romové možná nejsou tak špatní-(odvolává se sarkasticky pouze na jednotky procent), ale to mu nebrání v tom, aby o Romech stále mluvil jako o určité skupině „jiných“ lidí.
5) Český rasista se domnívá, že jestliže neexistuje pojem romská rasa, nemůže být za nenávist k Romům považován za rasistu
6) Český rasista vysvětluje svou rasistickou nenávist vůči Romům jako následek „špatných zkušeností s tímto etnikem“
7) Český rasista je přesvědčen, že Romové by se měli vrátit tam, odkud přišli. On sám však neví odkud pochází a rozhodně o návratu například do Mongolska neuvažuje.
8) Český rasista se považuje za vlastence, je hrdý na to, že je Čech. Pro Česko však nikdy nic vyjímečného neučinil a kdyby se narodil například na Islandu, byl by hrdý na to, že je z Islandu, protože se tam přeci narodil…
9) Český rasista dělí kriminalitu na romskou a neromskou, je pro něho důležité znát etnickou příslušnost pachatele, aby v případě romského viníka mu odpadl pocit, že příslušník jeho národa něco spáchal
10) Český rasista vytváří pojem „romská otázka“ tím, že dělí Čechy na Romy a neromy. Jediným řešení Romské otázky se tak stává likvidace onoho českého rasisty..
Re: Cikáni ve Vsetíně lynčovali člověka. Podívejte se
(Dough Badman, 7.6.2011 11:08:42)
Odpovědět
Jsem rád pane Brožek, že jste v pořádku a zdráv. Představte si jak nudné by byly tyto diskuse bez vás, kdyby jste se stal například obětí cikánské kriminality a teroru.
Re: Cikáni ve Vsetíně lynčovali člověka. Podívejte se
(shanghai ren, 7.6.2011 11:39:49)
Odpovědět
Tedy pane Brozek, musim uznat, to je uzasne sepsana demagogie! A tomu sam verite? :)))
Re: Cikáni ve Vsetíně lynčovali člověka. Podívejte se
(Stilet, 7.6.2011 13:44:05)
Odpovědět
Brožku, není možné jinak, nežli že tvá máma byla buď notorická alkoholička, nebo měla nelečénou některou pohlavní nemoc. Takové matičky přivádí na svět buď zrůdy nebo dědičně zatížené potomstvo. A to je nade vší pochybnost i tvůj případ. Kdyby jsi byl duševně zdráv, tak by jsi tady pořád neopakoval to své idiotské desatero, ten svůj výměšek. Kdys jsme pracoval v jedné krajské nemocnici a dost často jsem se setkával s takovými případy jakým jsi ty. Několik takových jakým jsi ty, jsem vezl do Horních Beřkovic a dokone ve svěrací kazajce.
Re: Cikáni ve Vsetíně lynčovali člověka. Podívejte se
(Drake, 7.6.2011 13:50:34)
Odpovědět
Pane Brožek, dá se scéna zachycenána videu nazvat bitka???

A kdyby čtyří bílí mlátili cikána, byla by to podle vás taky bitka???
Re: Cikáni ve Vsetíně lynčovali člověka. Podívejte se
(koc, 7.6.2011 15:32:22)
Odpovědět
To fakt může mapsat jen vůl, který žije s největší pravděpodobností z daní jiných lidí a do státního rozpočtu přispěje jen tím, co za něj na daních a odvodech zaplatí stát z daní pracujících.Navícse s romem nesetkal a viděl ho jen v TV. Lidé jsou zlí ve všech rasách, politických stranách i náboženstvích, ale nejhorší jsou blbci, kteří prosazují pozitivní diskriminaci bez hranic a neuvědomují si, že pozitivní diskriminace měla původně sbližovat lidi různých etnik,náboženství,národů atd.., ale místo toho si z poz.diskr. udělaly spousty pseudoochrnných neziskových organizací velmi výnosný kšeft, který škodí jak menšině, tak většině. Mimochodem mám dojem, že pozitivní diskriminace a příliž velké soc. dávky odnaučily dvě generace našich milých menšin pracovat.Čímž se dostávám k problému porodnosti kdy počítám, že v r. 2028 bude v republice kolem milionu mladých etnikáčů,kteří se naučí nepracovat díky pozitivní diskriminaci a vzhledem k tomu že pracující budou v důchodě, tak dojde k situaci, kdy skončí sociální smír jelikož menšiny nebude mít kdo a hlavně z čeho uplácet, takže dojde k rozvatu státu a jeho dezorganizaci, kdy nebudou prostředky k nastolení a obhájení pořádku. Bude docházet k loupení, znásilňování, teroru a to od skupin obyvatel, které k tomu mají biologické předpoklady a jsou k tomu od mala vedeni. Doufám, že první kdo dostane do řepy bude pisatel na jehož hloupý názor reaguji. Každý uměle vyřešený sociologický problém přináší problém ještě větší. Tímto přeji také pedcházejícímu pisateli, nech se mu v budoucnu každé sousto které bude mít zaplaceno ze státní pokladny v hubě v g.o.v.n.o. přemění.
Re: Cikáni ve Vsetíně lynčovali člověka. Podívejte se
(berkaz, 7.6.2011 19:41:12)
Odpovědět
Chtel bych vedet jak definujete "biologicke predpoklady"??.. pro pachani nasilnosti. To jako ze fyzicky vyspelejsi jedinci budou mlatit slabsi a mensi jedinci budou prolezat okny loupit. Nebo jako lide tmavsi pleti budou delat neplechy v noci aby nebyli videt a lide svetlejsi pleti ve dne??:)))
Re: Cikáni ve Vsetíně lynčovali člověka. Podívejte se
(koc, 8.6.2011 13:57:55)
Odpovědět
Jsou lidé agresivnější a méně agresivní, jsou národnosti, které mají větší předpoklady k sebevraždám jiné zase k vraždám, jsou lidé kteří mají v genech krádeže a do těch genů se dostaly díky egu ,nadegu a díky dlouhodobě se vyvýjející kultuře, jejíž některé špatné,ale dobré vlastnosti se usadily v nevědomí - podvědomí členů klanů,menšin,většin,bílých,červených,černých žlutých a když na to přijde i zelených marťanů.
Vlastnosti osobnosti + kulturu si přiřaďte k jednotlivým barvám sám, včetně porodnosti a tím pádem si můžete představit i českou kotlinu a barvu pleti jakou bude mít většina obyvatel dejme tomu za 60 let. Dá se odhadnout i pracovitost a základní rysy budoucí většiny a to jak budou vypadat ulice ,co a zda se bude něco vyrábět..... bohužel projekce + prognoza státu vše vidí skvěle, žádný problém neexistuje, vždyť máme pozitivní diskriminaci a dle sčítání z r. 2001 u nás žije jen 17900 romů o které se vzorně stará něco přes 700 neziskových organizací štědře dotovaných státem...... stačí ... můj komentář k tomuto zkreslování údajů je ... je to pěkně v pi...ci.
Re: Cikáni ve Vsetíně lynčovali člověka. Podívejte se
(berkaz, 8.6.2011 17:11:49)
Odpovědět
K tomu muzu jenom pridat malou radu pro tu "lidkou cast ceske populace"....min chlastat a vic s.ukat.....Romove uz poznali jak pomalu ziskat moc ve state. Ale jinak...kriminalita neni dana "biologickymi" predpoklady...tedy ta mensi kriminalita...
(ne vrazdy nebo uchylky), ale socialnimi podminkami. Jen tak mimochodem jak rozpoznas Roma od Sicilana ci Spanela???. Vis vubec ze prevazna cast svetove populace je hneda??. Belosi jsou jenom takova mensina, ktera si mysli ze jim patri svet:)
Re: Cikáni ve Vsetíně lynčovali člověka. Podívejte se
(koc, 8.6.2011 21:26:04)
Odpovědět
Měje jedno jakou má kdo barvu, ale zajímá mě zda jsou slušní , pracovití a zda nekradou a také zda posílají děti do škol nebo je v důsledku nudy a zajištěného života na úkor jiných učí někdo kráct, fetovat,hrát hazard,prodávat drogy a šu...t od 13 a rodit postižené děti od 15 nebo po 50 jak je dnes ve světě který je odvrácen od přirozenosti zvykem.
Re: Cikáni ve Vsetíně lynčovali člověka. Podívejte se
(Karlos, 7.6.2011 17:41:17)
Odpovědět
Kdo to je ten Brožek? Není on taky cikán? Podle těch nesmyslů, co tady vylepuje, by to bylo pravděpodobné. Nebo možná to je jenom provokatér Nermuť s jinou přezdívkou.
Re: Cikáni ve Vsetíně lynčovali člověka. Podívejte se
(frantisek zajicek, 7.6.2011 18:56:50)
Odpovědět
Brozek se vlastnim jmenem jmenuje Dezider Conka a tady ty slataniny mu pise Kocab.Jelikoz Dezovi smrdi prace dokonce vic,nez jeho ponozky,rad za 30 stribrnych prispiva na tento portal,FZ
Velmi rád bych si početl v informaci jak několikačlenná skupina si "vyšlápla" na jakéhosi Brožka.
Re: cikánofil Pepa
(Stilet, 7.6.2011 13:47:39)
Odpovědět
Já také, jenže tento dědičně zatížený idiot se za nic na světě nepřiblíží k cikánskému sídlišti aby mu dali cikáni za vyučenou.
Zřejmě mu dalo moc práce vypotit to jeho desatero a tak ho tak zálíbně pořád opakuje.
Re: cikánofil Pepa
(frantisek zajicek, 7.6.2011 19:04:05)
Odpovědět
Stilete,neco me napadlo.On je Brozek mozna nejaky nacek.Je jasne,ze ty jeho vyblitky NEMUZE nikdo brat vazne.On prakticky jenom rozdmychava vetsi a vetsi nenavist,prileva olej do ohne a v skrytu duse onanuje nad nasimi komentari.Dale na povazenou je to,ze NEVYNECHA ani jednu prilezitost ten svuj zvratek sem opet a opet umistit.A to uz je dle FZ JASNA agitace.V cim zajmu a za ci penize?FZ
Re: Cikáni ve Vsetíně lynčovali člověka. Podívejte se
(Josef Brožek, 7.6.2011 14:03:51)
Odpovědět
Pro jistotu jsem svůj dnešní komentář rovněž zkopíroval do komentářů přímo k tomuto videu na youtube.com Protože proti rasismu se musí bojovat.
Re: Cikáni ve Vsetíně lynčovali člověka. Podívejte se
(Stilet, 7.6.2011 14:32:36)
Odpovědět
Tak bojuj skunku, Ale nejprve jdi příkladem a nastěhuj se do Chánova. Ten byt co tam přichystali pro Kocába je ještě volný. Ten rasismus jak ty to nazýváš, sejí, pěstují, hnojí a zalévají aby dobře bujel pravě taková hovada jakým jsi ty. Čubaji.
Re: Cikáni ve Vsetíně lynčovali člověka. Podívejte se
(Kalous, 7.6.2011 14:36:52)
Odpovědět
Máte to pane Brožku jednoduché. S vámi bude těžko někdo bojovat - neboť největší karambol je srážka s bl.bcem. My už se tomu destateru většinou smějeme s vámi. Posílejte je ještě častěji. Děkujeme. Už se těšíme.
Re: Cikáni ve Vsetíně lynčovali člověka. Podívejte se
(berkaz, 7.6.2011 15:32:50)
Odpovědět
Pane Brozek mate naprostou pravdu. Je videt ze jste moudry clovek narozdil od zbytku tech zakomplexovanych pivnich primitivu.
Re: Cikáni ve Vsetíně lynčovali člověka. Podívejte se
(berkaz, 7.6.2011 15:43:13)
Odpovědět
Stilet...ty jsi amerikanofil samouk??...lehce zamindrakovany Cech obdivujuci USA?? ci jakoby Cechoamerican majici problemi se zaclenit do americke spolecnosti???. Tak nevim podle tvych prispevku kam te zaradit.
Re: Cikáni ve Vsetíně lynčovali člověka. Podívejte se
(Dough Badman, 7.6.2011 16:42:59)
Odpovědět
berkaz bude zřejmě Josef Brožek pod svým druhým nickem.
Re: Cikáni ve Vsetíně lynčovali člověka. Podívejte se
(Stilet, 7.6.2011 17:09:54)
Odpovědět
To je docela pravděpodobné. Zatím nikdo Brožka nechválil, tak se musí pochválit sám.
Re: Cikáni ve Vsetíně lynčovali člověka. Podívejte se
(berkaz, 7.6.2011 17:48:34)
Odpovědět
Az projedes svet a zazijes nezazivatelny...tak si treba trochu upravis nazor o lidech. Ja taky nemam rad cikany a negry stejne jako nemam rad bily primitivy a hospodky povalece a vsecny nacky a burany, ale nehazu je do jednoho pytle....cernoch neni automaticky negr jako rom neni autom. cikan jako kazda vyholena hlava neni nacek.
Re: Cikáni ve Vsetíně lynčovali člověka. Podívejte se
(Stilet, 7.6.2011 16:54:47)
Odpovědět
Berkaz, ty vezmi Brožka za ruku a mazejte do Chánova spolu.
Jsem opravdu Amík a k tomu důchodce. Píšu na Euportal z nudy. Ani si neumíš představit jaká je v důchodu nuda. Ty zdělaný jelito. Nejde o překlep, myslím sktečně zdělaný rádobyintelektuál. Měl by jsi dělat něco pořádnějšího. Nalézt si nějakou poctivou a užitečnou prácí. Jdi bydlet také mezi cikány a uč je civilizovanému chování. Kašpare!
Re: Cikáni ve Vsetíně lynčovali člověka. Podívejte se
(berkaz, 7.6.2011 17:40:21)
Odpovědět
Stilet.. z nudy v duchodu by jsi mel radsi vystrihavej kupony na sweepstakes nez tady sirit rasisticky lejna...bylo by to uzitecnejsi a mozna by ti pomohlo odstehovat se do lepsiho parku. Nevim sice v ktery trailer parku zijes ale podle tvych rasistickych vyplodu to bude nekde v mensim meste v imigrantsky oblasti. Podle tvych ras. nazoru mas spatny zkusenosti, ale vis lidi jsou stejny. Znam par lidi jako ty...spoustu let se jim tady smali ze maji prizvuk jsou z Ruska a ted si leci mindraky na etnikach. Stejne jako nekdo z US se mi teda nejevis, alespon ne jako nekdo uspesnej. Mas v sobe moc shitu. Jinak co se tyce tvych nazoru o US..tak SOUHLAS. TAKE IT EASY..dont. shit yourself ty Americane..na prvnim miste jsi a vzdy by jsi mel byt Cech:)
Re: Cikáni ve Vsetíně lynčovali člověka. Podívejte se
(Stilet, 7.6.2011 20:25:07)
Odpovědět
Ty blbe berkaz, ty jsi celá plukovní latrina plná ho-en. Určitě i mezi cikány se najde slušný člověk. Asi tak jeden z tisíce. Na rozdíl od tebe jsem s ními měl co dělat. Nejsem z městečka jaké bývají v Čechách. Na zdejší poměry ale to malé město je. Už jen dvěstě padesát tisíc. Když jsem sem přišel, bylo to půl milionu. Ale po zkušenostech s českými krajany se Čechum vyhýbám. Jistě že i mezi bílími je hodně darebáku, kdyby nebyly, nemusely by být kriminály. Ale na jednoho bělošského darebáka příjde v ČR nejméně pět cikánu a v USA sedm černochu. Bohatí lidé a mezi ně patří ti multikulti výkvěti, ti s cikány přichází do styku jen v tiskovinách, ale ti ostatní lidí trpí. Víš kašpare. Nevím proč by měl kdo milovat ty cikány. Nechť mezi ními žijí ti, kteří nuti jiné aby je milovali, Víš šašku! Mám před sebou hromadu dvou mesíčníku vycházející v ČR, Jmenuje se to "Český dialog". V jednom výtisku jsem četl jak se jedná s cikány ve Švícarsku. Najdu to a zitra pokud ještě na toto téma se tady bude epsát, tak vám to přepíší.
Re: Cikáni ve Vsetíně lynčovali člověka. Podívejte se
(berkaz, 8.6.2011 16:57:21)
Odpovědět
Stilet..ja vim ze jsi schovanej doma u compu a tak se citis silnej mi nadavat, ale do jiste miry to ukazuje na tvuj primitivni intelektual....z ceho se odvijeji i nektere tvoje nazory. Nevim jak dlouho jsi v US, asi hodne dlouho, ale ani tak ti to nepomohlo se uklidnit a byt tolerantnejsi. Zadnej clanek mi neposilej...najdu si to na netu a ja vim jak to v Cechach chodi. Travim tam dost casu.
To ze je to procentualne nevyrovnany je pravda, ale to neni dany barvou kuze ale socialnima podminkama. Zeptam se te na jednu otazku. Rozpoznas v US ceskyho cikana od Mexicanu nebo jinych hispancu, nebo vsech hnedych???. Vis sam ze ne a o tom to je. Byt Cikan je o zpusobu zivota...cikani jsou i bily stejne jako bilej muze byt negr stejne jako bilej nacek muze byt cikan....a hodne jich taky je. Hodne lidi v cechach vini za svuj zpackanej zivot kohokoliv jinyho...hlavne Cikany....smrdi to tam nackama a rasismem
Re: Cikáni ve Vsetíně lynčovali člověka. Podívejte se
(frantisek zajicek, 8.6.2011 19:00:50)
Odpovědět
Berko,jediny,kdo smrdi jsi ty,FZ
Re: Cikáni ve Vsetíně lynčovali člověka. Podívejte se
(jan Nocák, 7.6.2011 16:18:47)
Odpovědět
Brožku, jsi obyčejný morgošský smradlavý odpad. A nebo z toho morgošského hnusu žiješ v rámci nějaké "lidskoprávní" organinizace. Takových je v tomto státě nemálo. Třeba Veselý, původním jménem Bago, ze Slovenska. Taky Holomek je takový parazit, co se tváří jak spasitel a neudělal nic. Jen pro sebe.
Re: Cikáni ve Vsetíně lynčovali člověka. Podívejte se
(Věčný Čech, 7.6.2011 19:36:30)
Odpovědět
aktualne.centrum.cz/zahranici/evropa/clanek.phtml?id=702885

... když to jde ve Finsku tak proč ne u nás,
všem imigrantům (hlavě cikánům a židům,jelikož obojí jsou buď ilegální imigranti kterým dal protizákonně občanství žid havel nebo jsou to k našemu národu nenávistné talmudické židovské existence čímž se sami zbavují práva na naše občanství) dát imigrantské občanky jakožto přípravu na jejich budoucí nucenou deportaci do zemí původů !!
Re: Cikáni ve Vsetíně lynčovali člověka. Podívejte se
(Petr Jano, 8.6.2011 10:27:34)
Odpovědět
Dobry den vazeni obcane, rasiste, naciste, podvodnici, korupcnici, zlocinci, a predevsim cesti malomestaci a kreteni.
Kdyz jsem si po dlouhe dobe precetl vase nazory, tak musim konstatovat, ze jste jeste vice vulgarnejsi a verbalne rasisticky primitivnejsi, nez tomu bylo pred nekolika mesici. Tento muj analyticky rozbor, je ve sve podstate uplne jasny. Vy mnozi bily Cesi jste zakomplexovani a zneuziti malomestaci.
PROTO JSTE STALE V DEPRESNIM STAVU!
To ze jste dost velka cast obcanu takto moralne a eticky zbidaceni, tak to z vas udelali lide, ktere stale volite ve vsech volbach, kde neustale a pořad, se nechavate chýtit do pasti tech vasich politiku, co si s vami hraji na kocku a mys. :-) A vy jim skocite vdycky na spek. :-) Vy se nikdy nepoucite! To co ukazuje ten video zaznam, tak je videt, ze mladici, kteri vypadaji jako Romove, mozna ani Romove nejsou, ten vetsi kluk, byl asi nejaky darebak, ktery jim neco musel voskliveho rici, a nebo jim neco provedl...! Ti mladici byli slusne obleceni, a jejich chovani vykazovalo urcitou pozici resit nejaky problem, ktery vyvolal ten mladik co dostal par lehkych uderu...
Musim ale suse konstatovat, ze to bylo neco jineho nez pogrom ceskych radikalnich nacistu a rasistu na sidlisti Janov v Litvinove.Kam se seslo 800ti hlave nacisticko rasisticke stado, a slo mlatit male deti a zeny a starce. To je urcite jiny rozdil ne vazeni rasiste??
To bych byl zvedav, jak by jste popisovali, vy rasisticka chasko ceskych malomestaku, co si ve sve primitivni zaslepenosti volite za sve politicke vudce, rasisty, podvodniky, prospechare, korupcniky, pseudopolitiky, a hlavne je volite proto, ze jsou rasiste jako vy, co si tady kazdy den cistite ty sve nedositne zaludky.To, ze vam kradou legalne miliardy z vasich dani to vam nevadi. Co tupci! :-)
Jste mnozi z vas politovani hodni. To co vam pise vazeny pan Brozek, tak to je uplne presna analyza vaseho necisteho charakteru a vaseho dezorientovaneho zivota ve spolecnosti.Takto demokrate a slusni lide nejednaji, a nevyjadruji se, jako vy!
Vy jste deti zmatku, ne poradku! Vy, kdyby nebyli Romove tak si ty Cikany snad vymyslite, aby jste ze sebe sršili ty sve prohnile a neciste urazky ubohych lidi, kteri v podstate ziji tak, jak ziji. Oni tak ziji podstate proto, ze jste je tam vehnali, aby tak zili...! Probute se vsichni, vzdyt jste nemocna spolecnost! To co vy tvrdite, ze je moralniho tak v jinych svobodnych zemich je videno a chapano jako amoralni.Vy to ale nemuzete rospoznat, nebot jste zaslepeni svou pychou a primitivnim rasismem... Uz to by vam melo rici, ze jste v jine nezdrave spolecnosti, kterou jste si sami udelali. V tom je slabost mnoha statisicu lidi z majority...Dekuji vsem lidem, kteri pisi slusne a objektivne. Pokoj lidem dobre vule. Pax.
Re: Cikáni ve Vsetíně lynčovali člověka. Podívejte se
(Kalous, 8.6.2011 11:23:32)
Odpovědět
To je dobře že má ten bl.bec Brožek alespoň jednoho sympatizanta, ta debata je alespoň pestřejší.
Re: Cikáni ve Vsetíně lynčovali člověka. Podívejte se
(Jahoda, 8.6.2011 12:25:00)
Odpovědět
já bych ten jeho populizmus chtěl doplnit o fakt,že depresivní stav vždy koleruje s introvertním napětím,je to potlačená emoce zlosti,která se nemůže ventilovat.
Jistě,že má ten napadený deprese,ty ale a tím jsem si jist ihned pominou,když toumu černému rasistickému teroristu oplatí stejnou mincí a rozbije mu hubu.
Pak příjde úleva.
Stejně lituji toho,že stejně tam tak nedostal přes tlamu Uhl,Kocáb a Stehlíková.
Tak jen více tohoto terorizmu a státem přehlížené šikany a uvidíse co se bude dít.
To oni si snad jsou ti teroristé jisti,že je nikdo neeviduje a nesleduje?
Je to česká specialita,vézt si tyto složky a co je evidováno,na to se nezapomíná.
Já bych na jejich místě bál!
Re: Cikáni ve Vsetíně lynčovali člověka. Podívejte se
(Jahoda, 8.6.2011 12:31:53)
Odpovědět
ostatně tím se pravivová hnutí netají a to tím,že jednou přijde čas zůčtování.
Oni to myslí vážně.
Pokud si stát a policie v tomto neudělá jasně pořádek a řád,bude občanská válka,jenže k tomu by musela být nějaká snaha a ona není.
A pak nemají stoupat ultrapravičákům preference.
Již jsou ve státních úřadech a nebude trvat dlouho a budou ve vládě stejně jako v Madarsku a stejně jako v Madarsku se budou záměrně přehlížet rasistické vraždy cikánů.
Tak takhle jeto vážení populisté,myšlení a nálady veřejnosti ten váš rasistický populizmus neusmněrní a neovládne a tyto nápady jsou mocná zbraň,která mění politiku.
Re: Cikáni ve Vsetíně lynčovali člověka. Podívejte se
(Jahoda, 8.6.2011 13:44:07)
Odpovědět
nálady
Re: Cikáni ve Vsetíně lynčovali člověka. Podívejte se
(Jan Novák, 8.6.2011 15:51:52)
Odpovědět
Trpíte zcela evidentně mentální nedostatečností, nebo žijete ve svých představách o realitě kolem sebe. Ale buďte v klidu, dnes jsou takové stavy léčitelné. Čím dřív, tím lépe.
Re: Cikáni ve Vsetíně lynčovali člověka. Podívejte se
(Jahoda, 8.6.2011 17:09:23)
Odpovědět
já trpím mentální nedostatečností a ty jseš demagog .
A jestli lynč na videu není rasisticky motivovaný útok,potom je to co?
Tvoje verbace skrývá oprávněný strach z reálné skutečnosti,že ti ultrapravičáci se do politiky díky černému teroru skutečně dostávají!
Dokážeš tento fakt akceptovat?
Ta strana,která byla ještě před ani ne před rokem soudně zakazována je nyní v úřadech po celé republice a má našlápnuto i do parlamentu.
Uvědomuješ si vůbec,že bez podpory veřejnosti by to nebylo možné?
A ona ji má,tím si bud jist.
To nějaké osočování nepříjemných oponentů z nedostatečnosti nevyřeší,lidé jako jseš ty toho ostatně ani nejsou schopni.
Pouze parazitují na daném problému a žijí si dobře a o to zde jde hlavně.,
Tak si ty "doktore" poslechni na DSSS projev Vandase v Brně na prvního máje,abys věděl,co tě a tobě podobné čeká.
Uvědomuješ si vůbec,že veřejnost cikány nenávidí?
Uvědomuješ si,že z této nenávisti ultrapravičáci těží?
A tací jako jseš ty tento problém neřeší,naopak,strkají jak pštros hlavu do písku.
Já v tvém komentu cítím strach.
A strach provokuje vždy útok,nebo útěk.
Ty útočíš.
No...u mě si můžeš být jistý,že já se krom mudrování na internetu na více nezmůžu,ale jsou tací,kterým to stačit nebude a do těch ulic měnit politiku prostě vyjdou!
Re: Cikáni ve Vsetíně lynčovali člověka. Podívejte se
(berkaz, 8.6.2011 17:23:43)
Odpovědět
A v tom je prave ten malomestackej buranskej primitivismus idiotu kteri si svoji na.sranost na svuj zivot kompenzujou na Cikanech. Cesi jsou xenofobni lidi a stat jim k tomu napomaha politikou vuci cikanum, ale za tu politiku lidi obvinujte vladu..stat a ne Cikany. Ti ji nezavedli..ti z ni jenom tezi stejne jako by tezili vsichni ostatni. Romove jsou prece jenom taky lidi.
Re: Cikáni ve Vsetíně lynčovali člověka. Podívejte se
(Jahoda, 8.6.2011 18:36:18)
Odpovědět
no to ano,jistě že jsou a já se jich také celou tu dobu zde zastávál.Jednak je mám v přízni a jsou to šlušní lidé a potom jich také znám spoustu z práce a mám je za dobré známé,kteří se ke mě hlásí a já k nim také.
Vždy mě pozdraví a já je taky.
To co zde píši není útok proti Romům,pouze konstatování a fakta i když nepříjemná.
Ale je to prostě tak.
Já přece a tím jsem se nikdy netajil ,mám vyloženě negativní vztah k těmto ultrapravičákům,za tím ale,že podobné události jako je tato nafilmovaná jim hrají politicky do karet si stojím.
Důkazem toho je to,že ty lidi stát prostě pod kontrolou nemá a nikdy mít nebude,jedna strana je jím zakázána a druhá ihned vznikne a vše jede po staru.
Jak správně zpíval Kocáb,když ještě dělal to co uměl a to výbornou muziku-jedněma dveřma ho vykáží a druhýma se vrací.
A tento návrat bez podpory společnosti prostě možný není.
Já se dokáži vcítit do situace těch cikánů,co jsou v mém okolí,jak jim asi je,když chodí do práce a tvrdě makají jako já a žijí naprosto normálním životem a na druhou stranu slyší nenávistné řeči volající po jejich likvidaci?
No...dobře jim u toho asi není.
Tento problém se prostě musí řešit a stát jehož politici toho nejsou schopni potřebuje vyměnit vládu.
Za komančů byl na vše jednoduchý recept.
Vzal se obušek a jak Romy kriminálníky,tak holohlavce hajlující příslušník zbouchal na jednu hromadu a byl řád a pořádek!
Tam měla přijet prostě policejí patrola a ty Romy zmlátit namístě a bylo by.
Za komančů by to bylo přesně tak.
A když by tam šel dělat bordel hajlující neonácek,tak mu dát přes tlamu ihned taky!
A žádné obezličky ,pak by se obyčejný člověk nemusel bát vyjít na ulici a neonacistům by nestoupala politická preference,díky níž je strana lidí před rokem soudem zakázaná v politických funkcích v městech na ůřadech a v budoucnu má našlápnuto do parlamentu.
Já osobně tedy z toho dobrý pocit nemám a až tam budou a oni se tam dostanou,potom to budou asi právě ti komunisté v nichž budou mít ti neo nesmiřitelného nepřítele.
Tam pak nastane tvrdý boj a nebudou se brát žádné ohledy.
Re: Cikáni ve Vsetíně lynčovali člověka. Podívejte se
(berkaz, 8.6.2011 20:47:24)
Odpovědět
souhlas...presne tak...jinak ja Rusko moc nemusim...radsi by to melo v CR jako v Americe...podpora v nezamestnanosti omezena, socilka puze v podobe kuponu na jidlo ci ulevou casti platby na najem. V Americe kdo maka, tak se ma dobre..kdo nemaka moc nema. A policajti si tady zjednaj poradek vzdycky do par minut..(at jsi bilej, nebo cernej)bud domluvou, nebo taserem, nebo kulkou...a rovnou na par dni do lochu za cokoliv at vyhladnes...zadny dohadovani. Cikani, nackove, rasismus, bitky a veskerej bordel je vsude, jenom zalezi na statu jak se s tim umi vyporadat.
Re: Cikáni ve Vsetíně lynčovali člověka. Podívejte se
(berkaz, 8.6.2011 16:34:49)
Odpovědět
Krasne napsano. Presne tak.
Re: Cikáni ve Vsetíně lynčovali člověka. Podívejte se
(Jan Novák, 8.6.2011 21:16:35)
Odpovědět
Pane, bla, bla, bla...
Re: Cikáni ve Vsetíně lynčovali člověka. Podívejte se
(Jahoda, 8.6.2011 23:37:11)
Odpovědět
jestli je dle tene Nováku bla,bla,bla k mé poznámce,že cikáni jsou také lidé potom jseš u mě sprostej rasista!
Co se týče Ruska,tak já rusáky také dvakrát nemusím,že mám veterány CA za 2WW za hrdiny a jejich válku za spravedlivou ještě neznamená že bych je chtěl mít opět zde.
Re: Cikáni ve Vsetíně lynčovali člověka. Podívejte se
(Jahoda, 9.6.2011 4:16:40)
Odpovědět
ale za tím,že pokud by naskytla příležitost a tu jejich uniformu jsem mohl obléknout,udělal bych to.
A to i když bych si byl na 100 % jist,že bych tu válku nepřežil.
Ono je totiž někdy lepší zemřít se ctí než žít jak krysa a přesně tím se miliony rudoarmějců také řídilo a svou vlast ubránilo před okupantem a nacistickým vrahem.
Čest jejich památce.
Re: Cikáni ve Vsetíně lynčovali člověka. Podívejte se
(Jahoda, 25.6.2011 6:27:14)
Odpovědět
čistě teoreticky,ovšemže.
Jinak tito ultra pravičáci se roztahují po Evropě jak mor a rozhodují už i ve vysoké politice.
Je dobře,že je v ní ameická armáda,ta si již pohlídá ,aby nepřišel další Hitler.
Znám jednoho veterána,který v ní za 2 ww sloužil a prošel boji na západní frontě.
Pro mě osobně je americká svoboda a demokracie přece jenom bližší a jak jsem nejednou psal,Americe fandím ,třeba už jen z toho důvodu,že ji Evropa bude v budoucnu potřebovat.
Důkazem toho jsou finští neonacisté,kteří volají po anexi Karelie.
Že to jinak jak válkou nejde?
Ale to oni přece moc dobře vědí..
A naše DSSS je zase propojena s německým nazi a pořádají pochody v Dráždanech a i jinak jsou s nima v kontaktu.
Ve Francii bude asi prezidentem Marie le Pen a to by znamenalo změnu politiky celé EU,nepočítám Madarsko s jejich Lobbikem,Dánsko,tam jsou již také v politice,Rakousko s jejich stranou svobodných,na Slovensku jsou snahy rehabilitovat toho Tisa .
Ještě před 5 lety by tohle málokdo čekal a v budoucnu může být v Evropě z tohoto důvodu pěkně dusno.
Inspekce životního prostředí u cikánů
(PEAP OREL, 8.6.2011 14:48:37)
Odpovědět
"Pěkný den paní Blažková, tak máte nakoupeno," zahlaholil Janko Čula s novinami Demokratické drby pod paží a přisedl ke staré Blažkové na lavičku," dneska mě nějak loupe v kříži, asi bude pršet, všimla jste si paní Blažková, modří ptáci lítají nízko nad zemí, bude změna počasí."

" Už jste to slyšela, tady v novinách píšou, že přestěhování cikánů ve Vsetíně prý byla deportace, tak to bych rád tu deportaci viděl," zauvažoval nahlas Janko Čula a pokračoval " a dále tady píšou, že na inspekci ohledně životního prostředí cikánů ve Vsetíně přijelo až z Prahy šest set senátorů, prý první den byli ohromně spokojeni, moc se jím líbil oběd a vůbec, celé pohoštění a vyslovili soudruhu Člunkovi ústní pochvalu před nastoupenými zaměstnanci Městského národního výboru a druhý den že zase dostali takový šok, že jim ani nechutnal oběd," dále informoval starou Blažkovou Čula .

"Vy ani nevíte, jak jsem ráda, že tady v Kozojedech nemáme cikány, říkala stará Splašková, že v Kundomíně mají jednu rodinu cikánů, pry se všemi příbuznými jich je asi čtyřista a králíky a slepice prý musí na noc brát sebou do domu, kde jim nasadí kovové obojky s řetězem a zamykat se na pět zámků, jinak by prý o všechno přišli,"
informovala Čulu Blažková.

"Tak to je mně jich líto. A to je nemůžou nějak vyštvat, třeba poštvat na ně medvědy ?" politoval obyvatele Kundomína Čula.

"To je právě to nejhorší, už jim dokonce celý Kundomín sehnal nový byt ve Vsetíně, ale jim prý se v Kundomíně líbí a když k nim přijedou na víkend příbuzní, tak ten víkend se protáhne na půl roku, těch příbuzných je někdy i pětset a dělají takový bordel, že je ten jejich rámus slyšet až v krajském městě a oni tvrdí, že v Kundomíně na louce je tolik prostoru, který by ve Vsetíně neměli a v lese si mohou nachytat tolik srnek na guláš, že na náměstí ve Vsetíně by nechytili ani potkana ," zdůvodnila postoj

cikánské rodiny v Kundomíně stará Blažková.

"A co jste si pane Čula koupil na oběd?" byla zvědavá stará Blažková.

"Ale dneska jsem se rozšoupl, dvacet deka pěkně krvavé tlačenky, však dvakrát nepůjdu k doktorovi a ušetřím na poplatcích, však se to moje tělo pro dvakrát nezblázní, proč bych si jednou nedopřál něco dobrého na zub."

"Říkala stará Splašková, že když ti senátoři odjeli z té inspekce těch cikánů, tak se 14 dní při jednání v Senátu pořád drbali, protože nachytali tolik blech, že se museli vykoupat v roztoku z DDT a jedné senátorce pry ty blechy dokonce sežraly i antikoncepční čípek, to víte, u těch cikánů se ty blechy moc nenažraly, ale pry celý Senát uzavřel s těmi cikány družbu až do roku 2050," vykládala čerstvé drby stará Blažková.

"Tak v Ohníčku vyšel po té inspekci rozhovor s presidentem Valašských cikánů, soudruhem Kekéšim na rautu po té inspekci, tak já vám ho paní Blažková přečtu."

"Dobrý den pane presidente, jak vám chutnají zdejší valašské speciality a kde jste se tak pěkně opálil?!"


"No vietě pán redaktorko, my zme boli zo ženou aj z našimi petnácti fakanmi na dovolenéj hen na téj Malorke a tam tak pekně svietilo slnko, že zme sa doslova upiekli a preto zme tak pekňúčko opálený aj bez hentých ochranných filtrov. A to by ztě pán redaktorko kúkal, ako tie divé Španielky po mě jely, jako po uzeném a synovia, to ani nehovorím, naozaj prvý deň boli tak opálený, že vyzerali ako kulturisti, natretý olejom a baby ich naháňaly až do mora, kdě sa ich polovina utopila.

Čo sa týká teho jadla tu, na tom rautě, je to dobré, naozaj dobré, je to zadarmo a němusíme to kradnúť, šak Jolanka má pred hotelom rebriňák aj z koňmi a niečo dovezeme aj deckám. A pán vedúcí senátor ma pozval aj s Jolankou, pretože zme o tych senátorských gadžoch tak pekno hovorili a povedali zme, to su spravedlivý gadžovia, za zdemolovaný dom nič po nás nechceli a eště nám dali také pekné nové byty a domy. Ale povedal som ostatným cikánom, s tou demolicou tych novych domov a bytov pekně pomalučky, aby sa stačily postaviť nové domy a byty.

"Pane presidente a kde jste vzal peníze na dovolenou na Mallorce a jaké máte vztahy s ostatními členy velkých stran?"

"Ale to je jednoduché, pán redaktorko, my cikáni zme pekno vyčuraný a vždy si vieme poradiť. Já som kopal na zahradě toho nového doma, čo nám daroval pán Člnok a ako som kopol krumpáčom, tak naozaj začala zo zemi tryskať hen tá ropa. Tak som ihneď kontaktoval jedného známého tunelára z míestnej pobočky ODS, on si něchal urobit akýsi ten rozbor, potem pribehol a za tu barabizňu mě dal keš tri miliony, no predstavtě si, nebertě to. No a když začali vrtať a robiť hen ten priezkum, tak sa zistilo, že na téj zahradě boli zakopané iba tri sudy po tých kšeftoch s tými LTO s tou ropou a inak nič. To zme sa nasmiali temu blbému ftákovi, ale ak chcel peniaze zpet, tož zme mu jemno prejeli vreckocým nožíkom pod hrdlom a hneď bol ztížka.

No a ostatný členovia velkých stran, to sů naši kamaráti, keď dajaký magor začně do nás vyrývať, tož ihneď začneme revať, že nás rasisti diskriminujú a členovia velkých stran, aby vyzerali peknúčko, tak sa nás zastanú, dajů nám vela peňazí a povedajů, len jebajtě, ať to možeme zdovodniť krdélom fakanov. No a tak my jebeme, někúkáme napravo ani vlavo a je nám to jedno, ked brat pojebe všetky svoje sestry, však doležitá je kvantita a nie kvalita, však pán redaktorko."

"Pane presidente a nevadí vám všem cikánům, že žijete v takové špíně a výkalech, říká vám něco slovo hygiena. A proč se nesnažíte si byty opravovat, jako gadžové a místo toho je zdemolujete lépe, než demoliční firma?"

"Ale počúvajtě, pán redaktorko, vietě vy vobec niečo o imunitnéj odolnosti? Šak sa kukajtě, hen na tie decka tych kapitalistov, tie su furt choré, v inkubátoroch ich piplajů ako kuracka až do petnactich rokov a eště potem prežije iba každé tretí, bo umierajů na rýmu a iné ftákoviny. To naše decka už hneď po porode sa plazíja po skládkách odpadkov a keď naše decko spadne do hnoja, tak si ani ruky neumyje a nikty nemá žltačku. A pretože zme všetky tak pekno opálený, že zme až vyudený, tak špina na nás niet vidieť. A vždy zme propagovali heslo, smrádok ale teplúčko a pri jebačke je to

jedno, aspoń sa k nám nik nepribližuje a ani nás neočumuje. A vietě si predstaviť, kolko ušetríme na tych handroch a akýchsi mydloch a kefkách, šak vietě , kolko je za to ruma? A prečo by zme si opravovali hen ty domy a byty, šak dycky nám členovia tych velkých stran dajů nové, ináč by zme ich obvinili z teho rasisma a to sa všetky možů posrať. Naviac , my všetky iba vieme kopať kanále a nik z nás sa eště nevyučil murárom."

"Pane presidente a nebylo by pro vás lepší, kdyby jste se vrátili zpátky do Asijských stepí a nebo do Indie?"

"Milý bratko, ved my cikáni sa máme tuna v Česku ako prasce v žite, iba magor by sa išiel rozmnožovať hen do téj Indii. Sociálné dávky máme pravidelné, tak dobre vieme, do kty sa možeme ožrať a kedy poplatime dlhy. Šak hen v téj Asii vobec neveděli, čo su to bony a Tuzex, šak za komunistov zme sa mali tiež ako prasacka v žitu a boli zme hen ty Husákové cikáňata. A ako sa pekno šmelilo pred tým Tuzexom, oj to boly krásné čase, všetky zme mali invalidné dochodky, len tak na prilepšenie a hlavne zme zarábali šmelinou, nik nám nesmel nadávať, lebo by bol rasista a bol by zavretý, iba my zme mohli vykrikovať, že gadžovia sú lumpi a nik nás nevinil z teho rasisma. A teraz, no to sú zlaté časy, ako z teho Spessarta, to komunisti, tož s tyma si každý teraz vytierá ritě, ale na nás sú všetky naozaj hodný, pretože si ty členovia tých velkých stran s nama získávajů tú oblúbenosť, viete?"

"Pane presidente, kolik si myslíte, že bude v Česku cikánů za padesát let?"

"Joj bratko, keď budeme všetky jebať jak o dušu a hen ty gadžovia z tých velkých stran nám budů za každého cikána platiť už pri porode dvatcať tisicoviek keš hneď po vysypání, tož naozaj gadžov za peděsiat hen tých rokov budě tridcať percent a cikánov seděmděsiat percent. No a potem tych tridsat percent bude na nás zarábať v takých táboroch na všetkých cikánoch, kam ich naženeme, však v tom Sovietskom sveze sa im povedalo Kulaky či tak dajako. No a my potom pootváráme zaséj ty Tuzexe a budeme sa baviť šmelinou, keď nebuděme šmeliť, tož zasej buděme iba jebať a len tak pre pobavenie budeme každý mesiac si chodiť pre tých socialných dávok."

"No a co budete pane presidente dělat, když gadžové vymřou a cikánů bude sto procent ?"

"Pán redaktorko, vy stě génius, vietě, že nás to nenapadlo. Čo najrychejšie vydám rozkaz, aby s tou jebačkou trocha brzdili, aby nedaj Bože by zme museli sami na seba zarábať, no to by bol koněc cikánov v Česku. Vietě, my zme všetky zdraví ako buky, šak je to vidieť podla teho rozmnožovánia, ale robiť bratko, na to my nejzme stavaný, lebo na slnku sa rychlo opálíme a hrozí nám ta rakovina téj kože."

"Pane presidente, nemáte strach, že by vás někdo oplotil elektrickými dráty a je pravda, že degenerujete?"

"Ale čo to tárátě, šak my zme proti téj elektrike tiež imunný, aj proti striedavej, aj proti téj stejnozmernéj, ale z hadov, z tých máme naozaj strach a preto zme pred kobrami utiekli do teho Česka z téj Indii, lebo tu sú iba užovky a z tych my strach němáme. A vietě, kolko je tu v Česku teho odpadu z Německa, šak vobec němosíme kupovať ani v bazare, všetko máme pri ruke a zadarmo. No a naša Rozára sa porád chvástá, že sa oblieká iba handrami z NSR a aj auta máme tie zahraničné, samé tie mercedesy a volva a iné. Šak sociálné dávky máme iba na prilepšenie, inak sa velmi dobre živíme prostituciou, hazardom a hlavně tým výpalným a obchodom s bielým masom.

To sú bohovské kšefty. Vietě, my zme na celom svetě známý ako výborný vypalovači tých obchodov, reštaurácií a iných krásných domov. A u teho ohna sa eště všetky pekno zahrejeme. A čo sa týká hen téj degenerácie, šak čítať a písať nepotrebujeme vedieť, na čo nám také ptákoviny, prosto si najmeme teho právného dochtora, dobre mu zaplatíme a on to všetko za nás spíše, prečítá aj spočítá. Šak na podpálenie doma něje treba vedieť, kolko su dva a dva. No a keď ta jebačka baví sůrodencov, tak ať si jebů, šak nemožů stále iba podpalovať domy."

"Pane presidente, tvrdí se, že jeden z největších příjmů cikánů je z prostituce, budou vaše soudružky ženy stále šlapat chodník až do úplného vymření cikánů na AIDS?"

" Ale kdeže, šak naše ženy, ktoré su všetky tymi feministkami vedia dobre zarábať s pracovným prostredkom, ako je vagína, to ani gadžovia v hen téj robotě tak nevedia zarábať so sústruhmi. A my našim ženám pekne povedáme, šlapajte iba po chodníkoch a něvcházajtě do jazdnéj dráhy hen tým kamionom, lebo vás prejedů, šak ani jedna naša žena eště nebola prejetá a tých vašich žien už bolo prejetých neurekom. A čo je na tom zlé, že naše ženy sporádaně šlapů po chodníkoch, zatial čo ženy gadžov prechádzajů ulice aj mimo značené prechody. Iba si naše mamy, krstné mamy a staré mamy sťažujú na tu konkurenciu z teho sovetského zvezu, dúfáme, že tu v Česku nebudů šlapať po chodníkoch eště súdružky hen z téj Ameriky, až tu budě ten radar.A čo sa týká AJDSU,tak my zme imunný proti všetým chorobám, cikán keď zje lejno, tak sa mu nič něstaně, ale keby predsa sa niektorá nakazila, tož zme uzavreli zmluvu so súdruhom Bondrom, že ich predáme do armády do téj mikrobiologickéj války.

A tak při odjezdu inspekčních senátorů se cikáni s nimi loučili s dojetím a v slzách a s velkým transparentem, na kterém bylo dvoumetrovými písmeny napsáno:

KDĚ SA ZADARMO OBEDUJE, TAM OBEDUJEME, KDĚ SA ZADARMO DOBRÉ VINKO PIJE, TAM PIJEME A KDĚ SA ROBÍ, TAM ZBYTOČNĚ NEZAVADZÁME.
Další články najdete na mém blogu http://joseforel.blogspot.com