reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Britským muslimům se nelíbí anglická „křižácká“ vlajka

Autor: Marek Skřipský | Publikováno: 12.6.2006 | Rubrika: ShortNews
Ilustrace

Anglická fotbalová reprezentace ještě ani nesehrála své první utkání na světovém šampionátu v Německu a britská veřejnost již svádí boj o právo používat tradiční anglickou vlajku sestávající z červeného svatojiřského kříže ve stříbrném – neheraldicky řečeno bílém – poli. Proč ?

V souvislosti s blížícím se turnajem pochopitelně své zástavy vyvěšuje větší počet Britů (nejen Angličanů ) než je obvyklé. Právě to se nelíbí radikální islamistické organizaci Al Muhajiroun, sdružující mnohé „britské“ muslimy. Podle jejich mluvčích vlajka symbolizuje krvežíznivé anglické křižáky a je urážkou islámu. Islamisté tedy požadují její stažení z veřejných míst a to nejen po dobu MS ve fotbale.

Z úst islamistů už zaznělo mnoho nesmyslných požadavků, nicméně tento padl na částečně úrodnou půdu. Některé firmy a instituce skutečně odstranily anglické vlajky ze svých prostor a svým zaměstnancům doporučují aby je odstranili například ze svých dopravních prostředků.

Britský deník The Sun obratem rozpoutal kampaň za právo Angličanů používat vlajku hrdého Albionu, přičemž dokonce založil takzvanou veřejnou listinu hanby. Tam umisťuje právě ty firmy a subjekty, které se podvolily nátlaku islamistů.

Organizace Al Muhajiroun byla založena roku 1996 Omarem B. Muhamedem a „proslavila se“ extrémně islamistickými projevy. Sám její zakladatel byl v srpnu 2005 vyhoštěn z Velké Británie.

Islam is the future for Britain

reklama
4887 čtenářů | 46 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Britským muslimům se nelíbí anglická „křižácká“ vlajka
(Iva, 12.6.2006 10:31:16)
Odpovědět
docela zajímavý kontrast k "tolerantnosi" v muslimských zemích
Re: Britským muslimům se nelíbí anglická „křižácká“ vlajka
(ricci, 16.6.2006 2:18:15)
Odpovědět
Ivo ty jses spravna baba asi s tebou pujdeme na pivo
Re: Britským muslimům se nelíbí anglická „křižácká“ vlajka
(Mirek, 12.6.2006 13:56:55)
Odpovědět
Tipuji, že nepozději do 20 let bude v Evropě občanská válka mezi evropany a muslimy.
Re: Britským muslimům se nelíbí anglická „křižácká“ vlajka
(richard, 12.6.2006 14:17:12)
Odpovědět
To, že muslimští přistěhovalci požadují po nás, abychom odstraňovali vlajky našich zemí není neuvěřitelné, jejich nestoudnost, zpupnost a arogance je příslovečná po celá staletí - ale naprosto šokující a skandální je, že my naše vlajky skutečně odstraňujeme.
Re: Britským muslimům se nelíbí anglická „křižácká“ vlajka
(Martin Horák, 12.6.2006 15:12:11)
Odpovědět
Tak, tak. Ten primární problém skutečně není v nich. Myslím, že ještě před pár lety by někdo, kdo by požadoval, aby se v nějaké evropské zemi nevyvěšovala vlajka této země, aby to někoho nedráždilo, působil směšně.
podporuji anglii...
(patrik, 12.6.2006 15:44:08)
Odpovědět
podporuji anglii. podporuji dansko. podporuji norsko. kde mohu sehnat vlajky uvedenych zemi? cim vetsi, tim lepsi!
Re: Britským muslimům se nelíbí anglická „křižácká“ vlajka
(RICCI, 12.6.2006 16:05:08)
Odpovědět
Jsem nyni v americe , americke vlajky tu vlaji vsude i na popelarskem aute. Vim, ze se evropane tomu americkemu patriotismu smeji a na netu neustale ctu antiamericke postoje. to jenom nahrava tupym a naivnim evropanum. Mozna evropane touzi mit vsude vlajku s pulmesicem a zahnutou savli. Jestli to tak pujde dal bude amerika ostruvkem demokracie a svobody a evropa smetistem a odpadkovym kosem plnym zmatku netolerance a nakonec evropa uz dlouho nezazila valku ale obcanska valka proti neitegrovanym obcanum, kteri se nechteji priszusobit by byla velmi hroziva. Doufam, ze vsichni ti Danove , Moniky a podobni evropanci pochopi, ze evropa nema co nabidnout a prot pujde ke dnu
Pro jiriho Zahradku
(ricci, 12.6.2006 17:07:50)
Odpovědět
jak se mas Jiri co noveho v nasem absurdistanu made in EU ?
Re: Britským muslimům se nelíbí anglická „křižácká“ vlajka
(Dan, 14.6.2006 15:30:14)
Odpovědět
Půjčil jsem svůj byt ve Frankfurtu několika známých, kteří přijeli z Moravy na fotbal, je mezi nimi i jeden euroskeptik..

Musel jsem se smát, jak jsou opaření z vyspělosti Frankfurtu, z německých stadionů a vlaků, z organizace šampionátu, z obřích obrazovek, stovek druhů piva, ze slušnosti a profesionality policistů, prostě ze všeho...

Již dnes označuje mnoho významných lidí světový šampionát za největší sportovní událost na světě, v mnohém zastiňující i olympiády. Doplním Kurase..
..i fotbal je produktem z Evropy, nejmodernější stadiony světa, nejkvalitnější liga světa..to je prostě evropský fotbal, další z doraů Evropy světu.

O vyčerpanosti Evropy a jejím úpadku může hovořit jedině člověk neinformovaný nebo lhář.

Představ si, že i ten euroskeptik, který se semnou donekonečna u nás dohaduje a tvrdí, jak je Německo v úpadku, jenom mlčky zírá.

Re: Britským muslimům se nelíbí anglická „křižácká“ vlajka
(Blbcobijce, 14.6.2006 16:11:07)
Odpovědět
Slyšel jsi někdy, ty jeden naivní hlupáčku, staré zaklínadlo doby úpadku Římského impéria "dejte lidem chléb a hry..."? Asi ne, ale to nevadí. Budiž ti přán tvůj zbožný obdiv k velkoplošným obrazovkám (vyrobeným v zemích s nízkým zdaněním práce, jako např. Jižní Korea) a obřím stadiónům (postaveným načerno pracujícími gastarbeitery)!
Re: Britským muslimům se nelíbí anglická „křižácká“ vlajka
(Dan, 15.6.2006 23:19:09)
Odpovědět
Teď si všimni, že já tě nebudu ani urážet ani ti nadávat..protože nejsem euroskeptik :)))

1/ slyšel a souhlasím s Kurasem, EU není Ríše římská, seš o pár století pozadu :)))))
2/ vytrhls z kontextu v duchu emagogie pouze obrazovky, tak máš je mít jsou to Philips..made in France a Fujitsu Siemens made in Germany.. :))


:-)))))))))
Re: Britským muslimům se nelíbí anglická „křižácká“ vlajka
(Jejda, 18.6.2006 23:06:25)
Odpovědět
S tym made in France a made in Germany by som sa velmi nerozhadzoval. Ak mas doma TV pripadne inu elektroniku, toboz Siemens alebo Philips, pozri si ci je to ozaj to, co pises.
Re: Britským muslimům se nelíbí anglická „křižácká“ vlajka
(Dan, 19.6.2006 14:55:15)
Odpovědět
Mám 50" plazmu Fujitsu Siemens Myrica, je vyrobena v Německu.

Ale o té jsem nepsal, myslel jsem super obří obrazovky, které jsou vyrobeny skutečně v Německu a Francii a umístěny u stadionů, na náměstích a v parcích německých měst, je to maloseriová výroba, informoval mě o tom reklamní billboard u nich, víte ?
:-)
Re: Britským muslimům se nelíbí anglická „křižácká“ vlajka
(Jan Daniel, 15.6.2006 15:53:46)
Odpovědět
Argumenty ze soudku "Hitler stavěl dálnice, to byla ale skvělá ekonomika". Má to ještě cenu komentovat? Chytrému napověz, hloupý má holt smůlu.
Dane jestli ten euroskeptik nevytahl paty z Horni lhoty tak se mu nedivim ja jezdim do Nemecka casto a nic zvlastniho me tam neprekvapuje me zase vyrazila dech amerika, ale my dva se asi nikdy neshodneme ze ?
Já v americe byl a podle německa je dosti zaostalá, ono když tam taky chcete koupit německou kvalitu, tak nemůžete být řadový amík, tu si užívají jenom střední a vyšší vrstvy.

On asi pecivál bude, jako většina euroskeptiků...vy jste typický příklad, podělaný z něčeho co já viděl už dávno..
:-(
Slysis Jirko Zahradko tak to mas jsme nackove, a ted jeste pecivalove. Dane ty jsi fakt sladkej asi si te namazu na chleba. Nemecko znam dobre, a presto mne USA okouzlilo ovsem to je pro tebe neprijatelne. Lidi proc bych nemohl byt nadsen USA ? Az na to ze nemecko ma cim dal vetsi nezamestnanost mam tam kamarada rodileho nemce je velmi sikovny a stale ma problemy sehnat dobrou praci. takze o nemecku mi nebasni
Re: Pro Dana
(Jiří Zahrádka, 16.6.2006 10:02:14)
Odpovědět
Ricci, Dan je pořád stejný, nadává nám permanentně, pak napíše jeden komentář bez urážky a podá to jako ukázku, že on neuráží, protože není euroskeptik...

Já už jsem začal s tím bojkotem Dana. Já na něj prostě nereaguji, to jsou cca tři roky stejné argumenty a je to pořád dokola. Jak hrách na stěnu házet. Ze začátku to byla trochu i zábava, ale opakovaný vtip není vtipem.

Zkrátka, Dan mě už nebaví.
narozdíl od euroskeptiků, nikomu nenadávám, pokud tvrdím, že jste lhář a demagog, je to něco co lze snadno prokázat a já to již mnohokrát udělal, naposled na příkladu té DB vs NYSE, a to bylo jiš po několikáté..že ?

Jistě, že si stojím za svými názory, přeskakují jen slaboši a ubožáci.

Netvrdil jsem nikdy, že vy nebo tzv. ricci jse nácci, /další lež ze starny euroskeptiků/ jenom, že s nimi stojíte na stejné, tedy euroskeptické straně a míte mnoho stejných a podobných politických názorů na dnešní EU.

Re: Pro Dana
(Jiří Zahrádka, 16.6.2006 12:03:59)
Odpovědět
Dane, opakovaně jsme vám tady dokázali mimóznost vašich příspěvků... Za to, že jsem položil OTÁZKU(!), ale sugestivní, jak jsem přiznal, ohledně té DB a NYSE na základě zavádějící informace, kterou jsem si přečetl, jsem se vám omluvil.

Nebudu soudit, zda například vaše nepravdivá slova o síle separatistů v Quebecu byla jen vaším omylem, nebo vědomou lží, nechtěl jsem opakovat vaše slova o tom, že jsem "hloupÍ" apod. (k té objektivitě, dle naměřeného IQ hloupý opravdu, ale opravdu nejsem, ale to sem nechci tahat; konec konců byl to jen jeden test a z toho nelze vyvozovat dalekosáhlé závěry.)

Vy zkrátka nás obviňujete z věcí, které sám děláte. Fakt už mě nebaví to tady stále znovu opakovat, protože vy možná objektivně nejste schopen některé věci přijmout a opravdu to nemá smysl. Piště si sem, ale prosím, nechtějte po mě reakce na vaše příspěvky. Fakt je to po těch letech už nudné a bere mi to čas.
Čti pozorně:
" Přesto, že v čr je dosti vysoká nezaměstnanost, podobně jako v západní Evropě již i zde existuje fenomén, kdy na druhé stranně chybí desítky tisíc zaměstnanců, v méně oblíbenných profesích. Např. jenom na Ostravsku nyní schází kolem 6000 zedníků, 3000 pokrývačů a na 25 000 pomocných dělníků"


Už to chápeš ?? V Evropě žádná nezaměstanost neexistuje a jestli je tvůj kamoš bez hokny v Německu, kde se hledají zaměstanci na každém rohu, je to buďto člověk totálně neschopný nebo spíše, rozmazlený...
Slyseli jste to podle Dana v Evrope neexistuje nezamestnanost. Proc tedy eu vydala jakousi tezi v ktere se pise ze do roku 2010 chce mit nulovou nezamestnanost to je asi jako jako o tom predbehnuti USA a taky uz je ticho jako po pesine.
Pro Dana
(Limonadovy Joe, 16.6.2006 2:22:38)
Odpovědět
Ty lhari v americe jezdi spickovy americky auta, v obchodech super hadry made in USA a samozrejme ze si amici kupuji i drahy evropsky fara protoze v USA si na auto videlas za tri dny
1/ ty špičkový auta - jedinnou neztrátovou a konkurencoschopnou automobilkou v USA je němci vlastněný Chrysler, GM a Ford se utápí v obrovských problémech.
2/ Hadry made in USA ? :)))))))))))))))))))))))))))
snad indie, čína, thajsko, vietnam, honduras, ale U.S.A ???
3/ Prakticky vše, co nese původ Germany, je v USA velmi drahé a přesto prodejné...to je jasnáindicie..N.C.
Proc tedy Dane utikaji nemci do kanady ? proc do USA kazdy rok odejde tisice lidi, proc tam odchazeji vedci, manazeri, zustavaji tam mladi vysokoskolaci z evropy ? Proc kdyz je Nemecko tak super jim chybi stovky vedcu, kteri dnes buduji americkou ekonomiku. Proc tam lezou kdyz je USA na tom tak bidne podle tebe ? Americky trh neni svazany levicactvim evropskou /nemeckou/ lenosti socialnimi vyhodamy. Ano jsou zde take chudi, ale ti jsou i v evrope a neni jich malo. V americe je neco co v evrope chybi, ale tobe to asi nevysvetlim.
Německý důchodce je 2,5x bohatší nežli ten kanadský, do Kanady odchází za překrásnou přírodou, kterou v Evropě nenajdeš, stejně jako za klidem spojeným s touto obrovskou a řídce osídlenou krásnou zemí. Německé investice v Kanadě jsou největší, až po nich jsou američané a japonci.
Kanada je celkovým systémem a stylem života Evropě bližší nežli U.S.A.

P.S. v žádném případě neoznačuji USA za zaostalé či chudé !!
Jenom v porovnání s Německem za zaostalejší, v dopravě, v energetyce, v infrastrukuře, kvalita i hustota, ve většině podstatných věcí.
Od ledna Němeco plošně zavádí nejrychlejší internet pro domácnosti nasvětě 2-4 megabit/stanice podle tarifu.
To jenom tak pro zajímavost.
A ještě tě trochu poopravím, poslední statystiky hovoří o masovém návratu evropských kapacit ze severní ameriky do Evropy, konkrétně jsem to četl v Die Deutsche Zeitung cca před měsícem.
Hl. důvodem těch návratů je dlouhodobě nízký kurz dolaru oproti euru, srážející mzdy v USA oproti Evropě u špičkových odborníků.
Takto hovoří DDZ.
Jeden se nestaci divit
(ricci, 16.6.2006 17:15:00)
Odpovědět
Kurna asi zijeme kazdy na jine planete. Jirko kde bydlis ty ?
Re: Jeden se nestaci divit
(Jiří Zahrádka, 16.6.2006 17:31:33)
Odpovědět
:-)) Jsem nohama pevně na Zemi, proto nejsem eurooptimista :-)).

O těch návratech nic nevím. Ale je to každopádně překvapivé. Dle nějakého průzkumu tuším jen 13 % vědců se chtělo z USA vrátit zpátky do Evropy. A pro ty, kdo tam chtějí zůstat, je samozřejmě kurz dolaru vůči euru až druhotný problém. Dokonce se ani plat neudával jako jediný důvod pro odchody vědců z Evropy do USA - mluvilo se o systému financování výzkumu, o svobodě výzkumu vs. politickém tlaku v Evropě.

Myslím, že ta "masovost" návratů bude velmi, velmi relativní ;-). Ale jak jsem psal, neslyšel jsem o tom, takže nevím.
Esteze existuju truhlici. Aspon nam neznalym povedia, ako to vyzera vo svete.
Re: Britským muslimům se nelíbí anglická „křižácká“ vlajka
(euroskeptik, 16.6.2006 2:19:40)
Odpovědět
Jak muzou byt opareni z neceho co je pro mne naprosto bezne. nechapu kdes ty lidi vyhrabal Dane.
Re: Britským muslimům se nelíbí anglická „křižácká“ vlajka
(Kalin, 16.6.2006 11:36:25)
Odpovědět
Jsou to čeští podnikatelé, moji známý, 2 pražáci a zbytek brňáci.

Stadion pro 45 000 lidí, s vytápěnými sedadly, 60 restaurací v areálu, v některých je i přez 100 druhů piva, rychlovlak, který jede až ke stadioonů,. obří klimatizační jednotky. detektory, opozrní na blížící se déšť před stadiony, kde jsou umístěny obří obrazovky atd.
Němci mají těchto nejmodernějších stadionů světa 12, koli že jich máme mi ???
Zdá se ti to běžné, ale nikde jinde nasvětě to není, už vůbec ne v USA..
Vis vytapene sedlo a 100 druhu piva nic nerika o kvalite perspektive a budoucnosti jakekoliv ekonomiky. Kdyz vypichnes urcite cisla v jakekoliv zemi dochazi tim jednak ke zkresleni jsou to pouze selektivni data. Pokud bychom se chteli bavit o rustu ekonomiky spotrebitelskem kosi museli bychom si rici jaka cisla jake informace cjceme sledovat. Pokud si nekdy delal analyzu trhu v jakekoliv komodite uznas ze jevelice slozite urcit dulezita data a vyhodnotit spravne vysledek.
Re: Pro Kalina
(ricci, 16.6.2006 14:40:48)
Odpovědět
Doufam Kaline ze nepopres ze socialni model nemecka a zaroven byrokracie Bruselu nemecke ekonomice velmi skodi. Nikdo nepopira, ze nemecko je techologicky a vzdelanoste stale velmi silne a ma skvely potencial, jenomze je otazka jak dlouho jeste.
Re: Pro Kalina
(Kalin, 16.6.2006 15:09:30)
Odpovědět
Já ti říkám, co udělalo dojem na mně, v USA jsem byl několikrát, stejně jako třeba v Kanadě či Japonsku.
Nejsem pecivál a byl šokován z perfektních sportovišť, z organizace všeho kolem..
Zaslouží si pochvalu!

Ten fotbalový svátek, jeho provedení a všechny ty věci kolem jsou obdivuhodné, svědčí o silné ekonomice, o špičkových technologiích, které si bez peněz nekoupíš a musím ti říct, že Olympiáda v Itálii byla v porovnání s tím ubohost, ve všem !
Re: Pro Kalina
(ricci, 16.6.2006 17:13:05)
Odpovědět
Tak taliani jsou bordelari to je jasne obchodujeme s nimi a je to nekdy na palici s dodavkama fakturama docela se divim jak to tam u nich muze fungovat.
proc si beres pana kurase do drzky, smudlo? v jednom mas pravdu: nejsi euroskeptik.
Re: Britským muslimům se nelíbí anglická „křižácká“ vlajka
(RZ, 12.6.2006 18:30:45)
Odpovědět
I heraldicky je to bílé pole, ze stříbra se totiž vlajky zas tak často nedělali, proto se argent popisuje hlavně ve štítech.

No, já se těm muslimům zas tolik nedivím, Lví Srdce jich pod touhle vlajku pobil docela dost:)))

Měli bychom solidárně vytáhnout tradiční českou bílou honící korouhev se zeleným křížem:), a't v tom angláni nenecháme
Re: Britským muslimům se nelíbí anglická „křižácká“ vlajka
(ricci, 12.6.2006 20:47:02)
Odpovědět
RZ divim nedivim, jednou ziji v anglii prisli jako hoste tak at drzi hubu. neumim si predstavit kdyby britska mensina rekla ze ji urazi zakon sarija a at muslimove prehodnoti koran a udelaji zmenu. Kazdej to chape akorat musulmani ne.
Re: Britským muslimům se nelíbí anglická „křižácká“ vlajka
(RZ, 13.6.2006 12:08:53)
Odpovědět
No, já si tu vlajku pochvaloval.

Akorát říkám, korouhev sv. Jiří je symbol, který muslimům říká, že jen tak snadno nezvítězí
Re: Britským muslimům se nelíbí anglická „křižácká“ vlajka
(Josef, 15.6.2006 16:43:01)
Odpovědět
Problem s islamem by byl vyresen, kdyby vsichni krestane prestoupili na jejich viru! Jedine tak se muzeme zachranit!

Militant cleric Abu Bakar Bashir also called on Bush and Howard australien P.M. to convert to Islam, saying it was "the only way to save their souls," adding that families still grieving after the 2002 Bali blasts that killed many foreigners should also become Muslim to find "salvation and peace."

Re: Britským muslimům se nelíbí anglická „křižácká“ vlajka
(LJM, 13.6.2006 23:29:40)
Odpovědět
Byl jsem teď v Německu na MS. Je tam přistěhovalců až hanba! Tohle už nemá s Německem nic společné! To, co si islamisti dovolují v Anglii, už je vrcholem drzosti, byť si myslím, že ti jsou schopni zajít ještě dál a zakázat Angličanům mluvit anglicky. Nepožaduji repatriaci muslimů z Evropy, požaduji jejich bezpodmínečné vyhnání, přinejmenším těch nejradikálnějších. Pokud by se ten zbytek nepodvolil, šel by taky...
Re: Britským muslimům se nelíbí anglická „křižácká“ vlajka
(Chechul, 15.6.2006 13:56:51)
Odpovědět
Jen tak dál abduláhové,
čím více budete křičet, tím dříve někoho napadne, že v GB působí nepatřičně celý islám.

A čím dříve to bude, tím lépe. Držím vám palce.
Re: Britským muslimům se nelíbí anglická „křižácká“ vlajka
(Monika, 15.6.2006 17:12:02)
Odpovědět
Václav Bělohradký:

"Ideologií třetí fáze kapitalismu je multikulturalismus. Zachází s každou kulturou jako kolonizátor s kulturami „domorodců, jejichž podivné zvyky a obyčeje je třeba studovat s porozuměním, ne je zbytečně jitřit“. Tradiční imperialistický kolonialismus zneuznával kulturu kolonizovaných, nutil je k přijetí kultury kolonizátora - kolonizovaný má šanci stát se také člověkem, jen pokud do své černé kůže vecpe jazyk a cíle kolonizátora. V epoše kolonizace bez kolonizující kultury je multikulturalismus prostředkem zneuznání kultur, ale tentokrát všech ve stejné míře. „Multikulturalismus má v sobě shovívavý odstup vůči místním kulturám, multikulturalista není rasista, nestaví hodnoty své vlastní kultury nad všechny ostatní, ale naopak všechny stejně odpolitizovává.“ Všechny kultury jsou si rovné, protože jsou všechny stejně politicky irelevantní."
Re: Britským muslimům se nelíbí anglická „křižácká“ vlajka
(Jejda, 18.6.2006 23:14:05)
Odpovědět
Je to chore, co sa deje v tomto podrbanom svete.
Drzim prsty Anglicanom. Moslimovia nech lezu odkial prisli, ak sa im nepaci. Tam nie je ich domov.
Re: Britským muslimům se nelíbí anglická „křižácká“ vlajka
(kion1, 26.7.2006 22:16:30)
Odpovědět
A mně se nelíbí muslimové v Evropě!!!Vyhnat!!!Dokud není pozdě!!!