reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete

Autor: Břetislav Olšer | Publikováno: 29.6.2011 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Média měla nedávno možnost se prezidentu Česka Václavu Klausovi pomstít za to, že totálně boří jejich mýty a bulvární fantasmagorie. O zaslouženém zesměšňování žurnalistických IQ ani nemluvě. Vzal si totiž pero, s nímž podepisoval významnou mezinárodní smlouvu.

Suvenýr, který si ponechávají všichni státníci, pouze Klaus se kvůi němu musel stát terčem výsměchu. Jen ti soudní si uvědomili, že důležité není pero, ale řada jeho předpovědí, které se splnily do puntíku. Byl to on, kdo nás varoval před Lisabonskou smlouvou, zaváděním eura a Evropskou unií. Byl to zase on, kdo měl pravdu v tzv. globálním oteplování. Odmítal uznání Kosova i bombardování Jugoslávie. Dnes vidíme, že kdybychom jeho rady poslechli, nemuseli jsme se teď skládat na bankrotující Řecko. Upírat mu inteligenci může je mentálně ratardovaný blázen.

EU se napřed dohodla na záchranném úvěru v hodnotě 110 miliard eur (2,7 bilionu Kč) od EU a MMF. Nyní ale potřebují další půjčku v podobném rozsahu, aby mohly dostát svým finančním závazkům do konce roku 2014. Podle Klause 110 miliard eur s nabíhajícími nemalými úroky je něco, co je evidentně nesplatitelné. A pokud mu student řekne něco opačného, nedostane zápočet. Shrňme si k právě prošlým sedmdesátinám pana Václava Klause jen minimum z toho všeho, co se v jeho prezidentském životě událo a jakou to mělo odezvu v médiích. Pozdě, ale přece. Nechtěl jsem se totiž zúčastnil vyhlášeného konkurzu na blogy pro speciální mírně submisivní stránku.

Už kvůli LS a EU se strhla nejen u nás nenávistná protiklausovská hysterie. Stačí si přečíst titulky článků a blogů: "Zrůdný gauner, terorista a sprostý vyděrač Klaus, Klaus hraje s Evropou poker, karty má ale falešné, Evropské bahno pohlcuje Klause, Soudruh Klaus v Moskvě, Velezrádce Klaus, nebo nebeská kráva Gajdůšková, Já píšu Vám, graždanin Klaus, Václav Klaus a KGB, Parlament by měl napravit svoji chybu volby a měl by Klause zbavit pravomoci…”

Evropská unie je nevydařený klon RVHP a skoro nový způsob "letadla" nebo tzv. pyramidy. Také musíte vkládat povinný kapitál, z něhož se vám vrátí asi v průměru o pětinu víc. Ale odkud vezme pokladna evropské sedmadvacítky tolik, aby vyplatila víc, než kolik vybrala? Může samozřejmě sáhnout do svých rezerv, ale ani ty nejsou bezedné. Brát s úroků, nechat peníze pracovat na burzách… Jednou to dávání z ničeho ale musí přece skončit. Samozřejmě, že ty státy, které jsou z jistých důvodů na předních pozicích, si své peníze uhlídají, ale co ty ostatní…? Třeba Řecko či Španělsko a Island...? Proč je šílená eurokrize...? Nepředpověděl to Klaus náhodou už před lety?

V rámci Lisabonské smlouvy je přesto pro všechny země EU zaručeno, že si budou zcela rovny. Že žádná nebude “rovnější”, prostě pyramidálnější… Evropská unie je především velký moloch, v němž našlo skvělou obživu několik tisíc europoslanců a dalších úředníků, z toho 785 europoslanců, jejichž platy jsou skoro dvojnásobkem příjmu českého premiéra. To už stojí za zuřivé obhajování Lisabonského elaborátu…

Politický pragmatik, který v současném světě válek, podvodů a násilí výrazně ční nad lidskou bezpáteřností. Může takový člověk škodit a Česku obzvláště, i když je ve funkci prezidenta? Řeč je o Václavu Klausovi a české “Klaus-trofobii!, tedy panické hrůze z toho, co špatného na nich pan profesor uvidí, kterou zřejmě trpí téměř tři čtvrtiny Čechů, zastávající názor, že prezident Václav Klaus by neměl v zahraničí prezentovat své vlastní názory bez ohledu na postoj vlády. Škodí tím prý obrazu České republiky. Není však na vině též česká vláda, že se nesnaží pochopit prezidentův postoj? Je správné od premiéra, že hraje vůči EU příliš submisivní, podbízivou roli, když přitaká na vše, co je po něm požadováno? Od zákazu tvarůžků až po vyvěšování vlajek..?

Možná bych mu vyčital opoziční smlouvu, přezdívanou jako „toleranční patent“, která byla podepsána v Praze 9. července 1998 v pěti vyhotoveních. Její cíle byly jasné: Smlouva vyžadovala vůli smluvních stran vytvořit v České republice „stabilní politické prostředí“ a dát vztahu mezi nimi pevný procedurální rámec. Regulační kroky státu proti krizi by byly podle Klause kontraproduktivní. “Nechme ekonomiku žít a neměňme parametry jejího fungování v této velmi křehké situaci,” konstatoval na Žofíně.

Prezident ČR Václav Klaus vystoupil v únoru 2009 v Parlamentu EU v Bruselu. Nikoho nepřekvapil, každý, kdo by čekal, že bude Evropskou unii chválit, se spletl. Jedině že by neznal Klausovou zásadovost. “Získali jsme trpkou zkušenost, kde není opozice, ztrácí se svoboda, politické alternativy proto existovat musí,“ řekl Klaus a EU označil za revoluční experiment a situaci v ní za demokratický deficit, což vede k potlačování trhu a podpoře centralizace. Co si to mohl dovolit, ohrožovat jejich třistatisícové platy? Proto během projevu Vávlava Klause europoslanci demonstrativně odcházeli z jednacího sálu, jiní zůstali a bučeli či nepříliš zdvořile hlučeli. Zřejmě se dá aplikovat na tuto situaci i teorie obráceného rasismu, kdy bučící měli Klause za “bílou vránu”..

Klaus se rovněž přel s bývalým ministrem zahraničí Cyrilem Svobodou (který mu vzkázal, že o EU nic neví), přel se s bývalým premiérem Paroubkem, který mu chtěl zakázat cesty do zahraničí, pokud nebude držet proevropský kurs vlády, přel se s bývalým předsedou Poslanecké sněmovny Lubomírem Zaorálkem a mnoha dalšími. A kde je Svoboda či Paroubek, a kde je Klaus?

Naopak způsob vedení eurokampaně kritizoval. "Informace, které byly vědomě šířeny, byly zavádějící, okrajové, nemířící k podstatě věci, jednostranné, zdůrazňující pouze plusy neboli přínosy a opomíjející věc druhou," řekl na účet televizních spotů před referendem. Jak v něm hlasoval, odmítl říci. "Naším současným cílem je nenechat se rozpustit v Unii. Nechci evropský pas. Já nemám důvod tančit a zpívat v ulicích. Náš vstup do EU představuje složitý problém, který s sebou přinese výhody i nevýhody. Radikálně změní naši budoucnost a nebude to jenom v dobrém," prohlásil například v rozhovoru pro francouzský deník Le Figaro.

Když pak vstup do Unie skutečně nastal, nemohl zvolit symboličtější gesto, než jaké udělal, když vystoupal na mýtickou horu Blaník. Ta je od pradávna spojena s pověstí o dřímajících rytířích, kteří Česku vyrazí na pomoc, až bude zemi nejhůře. Zde prezident "oslavil" vstup naší země do unijních struktur a přesně o půlnoci si po proslovu přenášeném televizí Nova připil tradičním českým pivem, byť v rukách Jihoafričanů. "…Chci vyzvat všechny z vás ke svornosti, varovat před nepřiměřeným očekáváním, po němž může následovat deziluze."

Tak se konečně v plném světle ukázalo, jak Česko nebude svým vstupem do EU připraveno o svoji svrchovanost a suverenitu. Před několika roky europoslanci strany zelených, a nejen oni, předvedli v plném světle, že si zaslouží, proč se jim říká “ekoteroristé”. Na Pražském hradě se chovali, jako praví eurorowdies. Bez úcty a základů slušného chování. Slovní přestřelka mezi šéfem frakce evropských zelených Danielem Cohn-Benditem, bývalým anarchistou, a hlavou českého státu, prezidentem Václavem Klausem, je toho hrozivým příkladem..

“Vaše názory na ni (Lisabonskou smlouvu) mě nezajímají, chci vědět, co uděláte, až ji schválí česká sněmovna a Senát. Budete respektovat demokratickou vůli zástupců lidu? Budete to muset podepsat,” řekl tento hradní vetřelec ultimativně a drze.

Korunu všemu dala členka vedení parlamentu Irena Belohorská ze slovenské HZDS, když řekla: “Setkání bylo bouřlivější, nejen otevřené. Prezident nás informoval o svých postojích k Lisabonské smlouvě. Asi není moc zvyklý na toleranci úplně opačných názorů, než jaké má on, protože je už dlouho v pozici prezidenta…”

Další z práv, o které jsme vstupem do EU přišli, je svoboda názoru. Zelení si mohou říkat jakou demagogiii chtějí a ještě do očí českému prezidentovi, zatímco on se bude muset podřídit a pokorně, jako kdysi Hácha, zapomenout na své svobody a práva. “Jak se můžete scházet s člověkem, o němž není jasné, kdo ho platí? Ve vaší funkci se s ním nemáte co scházet. Je to muž, jehož finance pocházejí z problematických zdrojů a chce je nyní použít na financování své volební kampaně do EP.” Zněla další “zelená” invektiva.

Takže už zase platí, že s někým je možné se scházet a s někým ne? Už je to tady, ona tolik proklamovaná eurorovnost. Nedivím se, že exministr zahraničí SRN Jožka Fischer za zelené si mohl dovolit být v mládí rovněž zeleným extrémistou. Správně to Václav Klaus komentoval, když Danielu Cohn-Benditovi připomenul, že Hrad nejsou pařížské barikády. “Já bych se vás nedovolil ptát, z čeho jsou financovány aktivity zelených. Pokud vám jde o racionální diskusi v té půlhodině, kterou na jednání máme, dejte, pane předsedo, prosím, slovo dalšímu,” řekl.

Předseda Evropského parlamentu (EP) a šéf delegace Hans-Gert Pöttering však Klausovi nevyhověl. “Ne, my máme času dost. Můj kolega bude pokračovat, protože každý z poslanců se vás bude ptát, na co bude chtít,” řekl. Na to reagoval Klaus: “To je neuvěřitelné, něco takového jsem ještě nezažil.” Cohn-Bendit přidrzle reagoval: “Protože jste tady ještě neměl mě...".

Už jsem čekal, že delegace “euroteroristů” obsadí Hrad, vyvěsí na něm svá hesla, přikuje se železnými pouty k hradní bráně, začne držet hladovku a odmítne odejít dřív, než prezident podepíše Lisabonskou smlouvu. Situace jako přes kopírák, když byl na Hradě v tolik tragických chvílích pro český národ šéf německých nacistů Hitler a komandoval tehdejšího prezidenta Háchu. Poté vyhlásil protektorát Böhmen und Mähren…

Že by se Česko v EU mělo stát rovněž vazalem Bruselu…? Nebo že by si EU změnilo zkratku na DHAK? Drž hubu a krok…? Škoda, že někdo z Hradu nezavolal URNU, aby její “kukláči” vyprášili zeleným kožich plný euroblech. Také by se hodili deratizátoři. Tolik smradu a infekce asi ještě po žádné hradní návštěvě za posledních devatenáct roků nezůstalo…

Všechno ale hraje do karet prezidentu Václavu Klausovi. Jak v otázce globálního klimatu, tak i v otázce bytí či nebytí – „to be or not to be“ - několikavětém dodatku k Lisabonské smlouvě. V ní jde hlavně o jistotu neprolomení Benešových dekretů. Sami sudetští Němci sice tvrdí, že Lisabonská smlouva nemůže mít zpětný účinek, ale jedním dechem říkají, že svým požadavkem Klaus chce omezit lidská práva sudetských Němců? Nejde-li tedy o navrácení majetku, jaká lidská práva jim to omezuje oproti jiným Čechům, Polákům nebo Angličanům?

Václava Klause kritizoval kvůli LS také Václav Havel. Ten řekl, že české společnosti chybí mravní povědomí, které je nahrazováno lpěním na materiálních hodnotách. “Mravní řád musí být východiskem,” upozornil Havel. A dodal, že Klaus Česku škodí a je pro něho nebezpečím… A přesto, že vydržel na Pražském hradě jako prezident několik funkčních období, na počátku se koncem roku 1989 zapřísahal: “Slibuji vám, že funkci prezidenta vezmu na jedno volební období, ale pak bych se chtěl věnovat práci dramaturga…”

Opakuje se stejná situace, jako když všemi cloumala pomlouvačná kampaň proti Václavu Klausovi v případě jeho teorie o globálním oteplování klimatu. Přitom milionkrát obemílaný problém s oxidem uhličitým je totiž vcelku nepodstatný vzhledem k jeho obsahu 0,039 objemových procent v ovzduší. Zato vodních par, stejně rizikovému skleníkovému plynu v naší atmosféře, je všude kolem nás asi kolem jedno až tři procenta, takže poměr mezi industriálním chováním lidstva a přírody je asi padesátkrát vyšší na straně moří, oceánů i pralesů, které všechny “vydechují” vodní páry. Lidstvo tedy může svou činností asi za deset procent oxidu uhličitého, zbylých devadesát procent je z přírodních zdrojů…

V tomto případě kyselé deště paradoxně napomáhají množení planktonu, který je základnou bohatého potravního řetězce. Limitujícím faktorem pro jeho množení je obsah železa, jehož obří konstrukce základní buňky krystalové mřížky, zvětšené 165 miliardkrát pod názvem Atomium, zdobí svými devíti molekulami Brusel. Vychází z toho další rána pro protivníkům Klausovy ověřené teorie, když země s rozsáhlou průmyslovou výrobou mohou životnímu prostředí nejen škodit, ale naopak přispět k tlumení globálního oteplování.

Příznačný by též boj prezidenta Václava Klause o ratifikaci Lisabonské smlouvy. Ta má přes 350 nesrozumitelných stránek, na rozdíl od Ústavy Spojených států, která čítá zhruba sedminu jejího obsahu, tvořeného i sedmi články a 27 dodatky, a vystačily s ní už přes dvě stě dvacet roků… Ke všemu nebyl u jejího zrodu socialista José Barroso, bývalý předseda komunistické strany Portugalska. To ale vůbec nic neříká zelenému troubovi Liškovi, co už podruhé požaduje, aby byl Klaus sesazen v rámci impeachmentu.

Inu, ve zviditelňování je liška podšitá mistr. Přesto je stále mravenec-ekoterorista, co křičí na slona, který říká, že ho zašlápne: “To si troufáš, když jsem po nemoci…” Ještě že na post šéfa SZ se nevyžaduje alespoň běžné IQ. Třeba by mu prezident Klaus mohl dát lekci. Není proč se divit současným obyvatelů bývalých Sudet, že drží palce svému prezidentovi. Nechtějí se za pár roků dočkat, až je sudetští Němci budou tahat k evropským soudům, aby vrátili majetek. Klaus jen nechce být v budoucnu spojován kvůli podpisu nejisté socialistické Lisabonské smlouvy se svými předchůdci, kteří zradili vlastní národ. Nejen posluhováním nacistickému Německu…

Globální oteplování zase řádí; v Evropě byly v polovině října 2009 mínus jedenáctistupňové mrazy, umrzlí, sněhové kalamity a lišáci s ocáskem mezi nohama. Za deset roků má přijít malá doba ledová…

Inu, horko, jak na Sahaře…

 

Čtěte také:

Opilec Václav Havel – svědek vypraví o bývalém prezidentovi

Klaus, Churchill, Kramář, Thatcherová, Reagan, Burke a Powell

Co mám proti Havlovi. Odpověď Pavlu Kohoutovi

Havel si přál návrat sudetských Němců i jejich majetku

Česká televize se už roky snaží budovat kult osobnosti Václava Havla. Vítejte v době normalizace

Je konečně na čase, aby se pravice postavila pravdolásce

Dokud bude Klaus dýchat, Halík, Svěrák, Sommerová a spol. budou podepisovat další petice… Za ukřižování Klause, za blahořečení Havla...

reklama
3789 čtenářů | 150 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(ann48, 29.6.2011 2:14:38)
Odpovědět
Velmi dobrý článek, děkuji autorovi.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Alberto Kvěch, 29.6.2011 9:37:17)
Odpovědět
Účelové blafání Ann48,Brabce a podobných euroskeptiků ve prospěch Klause.Průhledné, primitivní a opakující se.Klaus se vždy plete, celých 20 let.Současný stav,kocourkov, nefunkčnost státu,policie,justice,korupce,státní dluh je tomu dostatečným prokazatelným důkazem.Ann probuďte se konečně.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(sedlák, 29.6.2011 11:05:04)
Odpovědět
Pane, zkuste bod po bodu výše uvedeného článku vyvrátit fakty a neblafujte a neurážejte pořád, jste trapný. Umíte - li argumentovat proti, tak to zkuste.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(C.Q.Lafayette, 29.6.2011 12:09:37)
Odpovědět
Ale jistěže to nenapíše... Alberto je místní kašpárek... :-))
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Alberto Kvěch, 29.6.2011 19:32:51)
Odpovědět
A tys místní trouba.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(C.Q.L., 30.6.2011 12:31:51)
Odpovědět
Kašpárek Alberto zacinkal rolničkama?? :-)))
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Bear, 30.6.2011 22:27:28)
Odpovědět
Alberto Kvechu, Ty dokazes vzdy pobavit :-) ...ale pokud uvazujes stejne, jako pises, budes rozumu mdleho ;-)
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Alberto Kvěch, 1.7.2011 7:27:45)
Odpovědět
Jasně příteli,to beru.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(frantisek zajicek, 29.6.2011 18:39:10)
Odpovědět
Dovolim si odpovedet za sveho pritele Alberta.Do EU nas nedostal nikdo jiny,ne Vaclav Klaus!!!Dokonce se tim vsude chlubil.Nejake jeho prohlaseni na hore Blanik ze MUZE(neplest s MUSI)dojit k vystrizliveni je naprosto zcestne...K LS se VK NIKDY nevyjadril,ze ji nepodepise.Prohlasil,ze ji PODEPISE,ale jako posledni.Farizejsky totiz cekal,ze schvaleni LS neprojde Irskym referendem,do ktereho se otevrene vmesoval!!!Dalsi dukaz je pri akci"Ne Lisabonu"kde VK prohlasil doslovne:"No jo,kdyby vas tady bylo vic..."Vidlaku,vemte rozum do hrsti a neverte nejakemu nuceni,ci dokonce spiknuti proti VK,ktere tady vnucuji Klausohujeri z SSO!!!Kritika uznani Kosova je namiste,ale co to ma spolecneho s Reckou krizi???To jako diky tomu sli do kopru Madari,Island,Belorusko???Evropska krize-trapny vyraz,ona totiz byla celosvetova s pocatkem v USA.Globalni otepleni-vedci na celem svete se shodli,ze skutecne je,slo jenom o to,jaky vliv ma na ne clovek...opet Klausovo placnuti do vody a spise lobing za rusky Lukoil...Koalicni smlouva s CSSD-nic jineho,nez prasarna na vsechny slusne pravicove volice,ovsem Olser ma holt jiny nazor,zrovna tak jako na prachsprostou kradez propisky.Tady Klaus predvedl jistou rutinu zkuseneho chmataka.Zamerne vynechavam dodnes neobjasnenou a nechutnou minulost VK:studie ze tezke totality na prestiznich universitach,spisy STB,nikdy nedohledana diplomova prace,zamestnani v Prognostickem ustavu spolecne s agenty KGB....Nezlobte se na me,Vidlaku,ale takovou kupu hnoje,jakou tento clanek bezesporu je,byste neprehazel ani Vy za tyden...FZ
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(frantisek zajicek, 29.6.2011 18:48:38)
Odpovědět
Omlouvam se za titul vidlak,tim se tady presentuje Herman,ale ten je zrovna takovy hnup,jako ty.Asi vam na poli prilis hodne slunce na ty vase tupe globusy moc nesvedci...FZ
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(frantisek zajicek, 29.6.2011 19:40:56)
Odpovědět
Jinak jeho jedinecna trefa do cerneho byla,kdyz prohlasil,ze za 15 let dozeneme Rakousko-opravdovy prognostik...FZ
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Kalous, 30.6.2011 21:36:53)
Odpovědět
To se to Rakušanům žije na dluh zajíčku - zadluženost Česka vůči HDP je poloviční než má Rakousko (ČR 33% a Rakousko 66% zadlužení vůči HDP). Nevím kdyby se náš stát slušně řídil a nebyl mafiánský, jestli bychom na tom nebyly možná lépe než Rakušani s obrovským dluhem.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(frantisek zajicek, 30.6.2011 22:18:03)
Odpovědět
Kalousi,nevim,jestli bychom ty Rakusany dohnali...ale na ten slusny prumer v EU byly predpoklady.Ale zeptej se Klause,kdo potopil Tatru,LIAZ...zeptej se Klause,kde jsou biliony z privatizace...jenom o jedno Te prosim,netahej do toho EU a nazyvej veci pravymi jmeny...FZ
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Bear, 30.6.2011 22:31:35)
Odpovědět
Mily Franto, jeste v 60-tych letech jsme na tom byli lepe nez Rakusaci, Je pravdou, ze pokud by se u nas tak nekradlo (napric politickym spektrem) a nedelala mizerna politika, byly bychom na tom opet lepe nez Ti Rakusaci - a treba i drive, nez za 15 let jak rikal Klaus.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Zappa, 30.6.2011 22:37:43)
Odpovědět
Zajíčku, zajíčku, rozumíš tom u jak koza petrželi.,

...)) nebo spíš zajíc petrželi..))
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(čtenář, 29.6.2011 18:25:33)
Odpovědět
A vy Kvěchu se raději neprojevujte,když s vámi cloumají vášně,zajděte do koupelny a pusťte si studenou sprchu.Blábolíte,vážený!
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Alberto Kvěch, 29.6.2011 19:40:09)
Odpovědět
ČTENÁŘI, ŽÁDNÉ VÁŠNĚ NEMÁM, CO TO MELETE.MŮJ NÁZOR NA KLAUSE JE JEDNOZNAČNÝ A OPRÁVNĚNÝ.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(C.Q.Lafayette, 30.6.2011 12:31:03)
Odpovědět
No jasně, žádné vášně... proto ten křik a VELKÁ PÍSMENA... :-))))
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Alberto Kvěch, 30.6.2011 12:42:03)
Odpovědět
Když myslíš,lépe nemyslíš.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(C.Q.Lafayette, 29.6.2011 10:32:37)
Odpovědět
Souhlas s ann48 - dobrý článek a poděkování autorovi.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(sedlák, 29.6.2011 11:01:52)
Odpovědět
Slušná a jasná fakta.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Wolfowitz, 29.6.2011 12:10:23)
Odpovědět
Přesně tak!
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete,KDYBY
(Šofér 51, 30.6.2011 20:03:53)
Odpovědět
se to týkalo jenom ekonoma teoretika a politologa(dejme tomu), tak bychom to přežili. Ale jako ministr financí, premiér a následně prezident ČR Nám připravuje podmínky téměř k nepřežití( kromě horních 10 000)!!!
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(ddd, 30.6.2011 23:11:54)
Odpovědět
Takova dehonestace VK! On se prece neplete nikdy!
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Zay, 29.6.2011 7:03:00)
Odpovědět
Že je Klaus inteligentní, o tom nikdo nepochybuje. Že je schopný všeho, aby zviditelnil sebe a své zbytnělé ego, o tom také nelze pochybovat. S tím perem autor převzal hradní argumentaci. Smlouvu podepisoval Schwarzenberg, kradl Klaus. Jistě, státníci si pera většinou nechávají, ale nekradou je! On ho ukradl jako malý školák. Na autorovi je vidět, že se zamiloval do Klause, že si ho zvolil za svého proroka. Nevidí proto, co Klaus a jeho hoši provedli v letech 1990-1997 s touto zemí, nevidí, že nás Klaus prodává ruskému impériu podobně jako soudruh Husák, nevidí, jakým špinavým způsobem byl zvolen v roce 2008, nevidí, jací lidé se kolem něj pohybují, nevidí, jakou nám dělá ostudu v zahraničí ...
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Kalous, 29.6.2011 8:50:07)
Odpovědět
Zay, co prodává Klaus ruskému impériu? Naftu nebo plyn? Nebo tanky T 72 či českoamerické ponorky? Možná tak své knihy o globalizaci a ekonomice. To mu přejme.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Dan, 29.6.2011 8:56:32)
Odpovědět
Kalousi, Klaus je jediným západním nositelem Putinova vyznamenání, za šíření ruské kultury a jazyka v zahraničí.

Je velmi oblíbený na Moskevských univerzitách.

Jeho knihy sponzorují Kremlem ovládané koncerny.

Václav Klaus spolu s Vladimírem dlouhým zařídili výstavbu a údržbu našich ropovodů a plynovodů ruskými firmami, velmi tvrdwě se bránili Ingolštatské cestě, Klaus tehdy prohlásil že nevidí její význam.

Klaus osobně loboval za prodej české petrochemie ruským firmám, stejně jako se přimlouval za dostavbu Temelína Ruskými společnostmi.

Stál na straně Rusku v Jugoslávii, Gruziji i Libyji.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Alberto Kvěch, 29.6.2011 9:47:29)
Odpovědět
Chválení Klause považuji za ponižující duševní úchylku,nebezpečnou a hloupou.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Wolfowitz, 29.6.2011 10:34:08)
Odpovědět
Zbabělé kňučení kašpara Alberta ukazuje, že autor má pravdu! :-))
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Alberto Kvěcha, 29.6.2011 21:46:58)
Odpovědět
Jak myslíš.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(///, 30.6.2011 23:19:21)
Odpovědět
Asi jak Wolfowitz, kdyz nahnal Amiky do Iraku
s tim, ze musi zlikvidovat Hasajna a ZHN.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(///, 30.6.2011 23:23:04)
Odpovědět
A jako VK, kdyz prohlasil, ze vyvoz demokracie
je znamkou levicoveho mysleni, /cimz mimochodem extra nas.al Cabanise/a tim za jedinou pravicovou
partaj v CR prohlasil KSCM, a nektere jedince
z CSSD- /Zaoralka, Kavana atd./
Vazeny autore, ano. Jako cerny humor bez chyby!
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Kalous, 29.6.2011 11:11:09)
Odpovědět
Dane, pan Klaus není můj oblíbenec, naopak. Ale tvůj příspěvek je nesmysl - kromě ruské Putinovi ceny dostal také německé ceny Erhrdta a Adenauera, 7 cen z USA další ocenění (V. Británie, Rakousko, Dánsko..). To že zaujal objektivní stanovislo v případě Jugoslavie, Gruzie oi Lybie je od něho velmi pozitivní (na rozdíl od ostatních přikyvovačů). Jeho určitý lobbing i za ruské obchodní zájmy je velmi potřebný jako alespoň nepatrná protiváha lobbingu pro Američany (Vondra se může přetrhnout) a jiné - je to naprosto v pořádku. Kdyby jsi zkritizoval jeho privatizaci, souhlas.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Zappa, 29.6.2011 21:51:21)
Odpovědět
Kalousi, po dlouhé době bych s Tebou souhlasil....

....))..má to hlavu a patu....))
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Dan, 30.6.2011 15:27:15)
Odpovědět
tak já to přeložím i pro méně chápavé jedince..

Klaus byl vyznamenán ruským diktátorem, plukovníkem KGB, bývalým komsomlcem a komunistou Putinem, jako jediný západní politik všech dob.

Klaus sdílel s tímto ruským diktátorem proti NATO a západu všechno stanoviska v evropských válečných konfliktech od listopadu 1989.

Stalo se již pravidlem že na jedné straně stojí západ a na té druhé, Rusko čína a Klaus.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Kalous, 30.6.2011 21:30:22)
Odpovědět
Dane, ty jsi spadl z višně. Vždyť na celém zhroucení socialistického systému koncem 80. let pracovala společně CIA a KGB. Tak dle tvých názorů i Klaus měl stejné cíle jak CIA a USA - tak co mu vyčítáš! Gorbačev a Putin - to je téměř stejné (ale Gorbi by Rusko zničil a Putin ho v podstatě zachránil, když ho opilec Jelcin téměř zničil a rozprodal).
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Dan, 1.7.2011 9:51:10)
Odpovědět
Tak to vůbec nepracovala, východní blok se sám zhroutil ekonomicky a vlastně zbankrotoval, na základě tohoto krachu Garbačova neudržitelnou věc odmítl držit nadále přihromadě vojensky a povolil rozložení sovětské imperia, konzulatce se záapdem byla kvůli udržení neválečného stavu nutná.

sovětský blok prostě zkrachoval, to je vše, nedělej z toho žádnou práci tajných služeb.

Nezmanená to ale že se cokoliv zásadního změnilo od té doby na ruské mentalitě.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Drak, 29.6.2011 21:53:17)
Odpovědět
To všechno, cos tu vyjmenoval, mu slouží ke cti. Co tobě vadí? Zdá se, že jen tvá hloupost a zaujatost.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Dan, 30.6.2011 15:28:38)
Odpovědět
Vadí mě jeho práce pro rusko a pro diktáotra Putina, považuji to v kontextu naší účasti v NATO a EU za vlastizradu a spojenecký podraz.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Kalous, 30.6.2011 21:32:55)
Odpovědět
Dane, jak slyšíš slovo Klaus, Rusko, Srbové - tak se můžeš zbláznit. Vyvraždili ti rodinu?
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Dan, 1.7.2011 9:52:52)
Odpovědět
Rusové i Srbové jsou zabijáci a barbaři, když zůstanou doma, nevadí mi, tam at se klidně zabíjejí mezi sebou, ale ať k nám nelezou.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Alberto Kvěch, 29.6.2011 9:55:23)
Odpovědět
Klaus se trvale plete,vlastně, nikdy nic důležitého netvrdí, a pokud se má pozastavit nad určitým problémem,pak známé projevy, to bych neřekl, já to vidím jinak,někdo říká 60 miliard někdo 30 atd., jsou dost výmluvné.Nikdy nic podstatného netvrdí.Má ale neobyčejné schopnosti působit na hloupého občana, kterého potřebuje.Skandujícího a řvoucího ať žije Klaus.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Zay, 29.6.2011 11:29:50)
Odpovědět
A co jeho lobbování ve prospěch ruských firem. Ať v minulosti či nedávno ohledně dostavby Temelína. To je v pořádku, že? Zase si sem pustit ruské mafiánské struktury. Doufám, že vy budete první, po kom budou chtít ruští kmotři tučné výpalné.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Kalous, 29.6.2011 11:35:23)
Odpovědět
Zay, už se třesu strachem jak jde ke mně do baráku ruský mafián žádat výpalné za ruský plyn a elektřinu z ruských jaderných palivových článků (které jsou levnější a kvalitnější než americké od Westinghouse).
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Zay, 29.6.2011 16:20:44)
Odpovědět
Já bych se moc nesmál. Být postupně závislý na ruském impériu ... nevím o jediném případu v minulosti dávné i nedávné, že by to nějaké zemi prospělo. Tato asijská nenasytná velmoc, nyní opět plně ovládaná KGB, byla, je a zatím zůstává velmi nebezpečná pro všechny. Doporučuji všem, kdo Rusko obdivují, aby se tam odstěhovali a nezamořovali svým nadšeným rusofilstvím střední Evropu.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Kalous, 29.6.2011 22:01:47)
Odpovědět
Velmi hloupé. Když je dobrý obchod, je to fuk jestli jde o Rusko, Německo , Čínu či USA. Jako nejhorší kšefty bych označil ty s USA (řada firem zkrachovala nebo se dostala do útlumu či byly vytunelovány).
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Dan, 30.6.2011 9:50:06)
Odpovědět
Kalousi my jsme bývalá zona ovládaná Rusem, doslova ovládaná, měli tu mimo jin. i 70 tisícovou armádu, jak toto můžeš srovnávat s americkými vlivy na nás ??

Rusko je zemí, jež je nám kulturou i mentalitou nahony vzdálená, vše se proszuje brutální silou, vraždfami, únosy, kriminalizací, takto funguje v Rusku vláda i soukromý sektor, dovolit závislost na Rusku znamená, zlikvidovat se, což se nyní ukazuje na Ukrajině i v Běloruksu, zeptej se Pobaltanů, kde rusové v posledních 60 letech vyvraždili a deportovali 3 miliony mužů, tedy každého 3. chlapa a kam přestěhovali 2 miliony Rusů !
Uplně stejně jednali s Ukajinou či běloruskem, ovládnou zemi energeticky, vyhrožují jí vojensky, nasadí tams ilnou vlastní komunitu a už se těch pijavic nezbvavíš !

Ty vůbec nechápeš co znamená Rus..stepní barbar z Asie, dobyvatel, alkoholik žijící z parazitismu a surovin, válečník a zaostalec, ničící úroven každé země kterou kdy obsadí.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Zay, 30.6.2011 15:39:00)
Odpovědět
Ne, Kalous stejně jako všichni benešovci a panslavisté obecně nechápe, co je to Rus a Rusko. Nikdy asi neslyšel o těch naivních pokusech demokratizovat Rusko, usilovat o přátelství a spolupráci a fairové vztahy. Rusko to ve všech případech chápalo tak, že partner je slabý a je třeba ho ovládnout. Beneš lezl do zadku Stalinovi (viz smlouvy 1935 a 1943, pane Kalousi) a jak to dopadlo??? Přál bych takovým naivkům jako je Kalous pobaltské zkušenosti, to je dobrý příklad. Tam většina lidí dobře ví, co je to "spolupráce a kšefty" s Ruskem. Kdyby Pobaltí nebylo tak progresivní a úspěšné, a zároveň tak protiruské, už by zase patřilo pod kremelskou mafii.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Kalous, 30.6.2011 21:44:30)
Odpovědět
Zay i Dane, vy jste posedlí Ruskem jak řada fanatických Poláků. Rusko je samozřejmě východní kultura, specifikum s vazbami na Západ. Má nejen primitivní mužiky, ale i světové umělce, sportovce a techniky. Všichni nežijí v zemljankách. A takové nepatrné Česko, menší než nějaká malá gubernie, pro ně neznamená téměř nic - pokud zde neční americké rakety. Pokud zde neprovokují americká vojska, nemá Rusko žádný jiný zájem než s námi solidně obchodovat - ale Rusko potřebujeme my a ne Rusko nás. Klidně se může na Evropu vykašlat a obchodovat jen s Čínou - byla by to otázka jen času. A koho by to poškodilo? Podle mne nás - podle Dana a Zay bychom tím zničili Rusko a zajistili si svobodu.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Kalous, 30.6.2011 21:48:24)
Odpovědět
Jo Zay - ještě k pobaltským republikám. Buď jsou v podstatě v bankrotu, nebo se drží nad vodou velmi silnými restrikcemi. Kdyby dále spolupracovali s Ruskem byly by na tom lépe, takhle je sežere MMF ap. Tak diskrimuinují ruské obyvatelstvo a pořádají pochody a oslavy pamětníků SS.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(///, 30.6.2011 23:30:25)
Odpovědět
O Estonsku bych to netvrdil. Narozdil od CR VK
korupce o poznani mensi, danovy system jednoduchy a vzorovy, zadluzenost nejnizsi
v Evrope, i v soucasnem svrabu si dovolili prijmout euro.Jejich president se stara
o Estonsko a nepokousi se spasit svet..a nekrade pera. No comment.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Dan, 1.7.2011 9:06:47)
Odpovědět
Estonsko má státní dluh 13% a snižuje ho !!

růst Estonské ekonomiky je 8,8%, vyšší nežli čínské.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Dan, 1.7.2011 9:48:29)
Odpovědět
pro porovnání..

Rusko HDP na hlavu 10,521 USD růst 4,4% HDP
Estonsko 18,518 USD růst 8,8%
Lotyšsko 17,448
Litva 14,273


Ze zemí EU má Rusko podobnou výkonost jako Rumunsko či Bulharsko, jinak nestačí na žádnou.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Alberto Kvěch, 29.6.2011 9:42:05)
Odpovědět
Olšere.Pletete se, jste Klausem demagogicky poblázněný.Vše, co se ze strany eureskeptiků kolem Klause děje je celou řadou podvodů proti státu a občanům.Jste vlastizrádci.Klaus nic dobrého státu nepřinesl.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Zay, 29.6.2011 7:06:25)
Odpovědět
Ještě glosa ke Klausovi a Lisabonské smlouvě. Ne, tento dokument se mi nelíbí a nebudu se ho zastávat. Ale! Klaus se zachoval stejně jako jeho vzor, politický nýmand Beneš. Nesouhlasil, ale podepsal, jen aby zůstal u korýtka. Kdyby byl Klaus skutečný formát, LS by nikdy nepodepsal i za cenu opuštění úřadu. Beneš taky nechtěl demisi ministrů, ale přijal ji, jen aby zůstal v křesle. Pak ještě akceptoval komunistickou ústavu a odešel až, když komunistům ve všech zrůdnostech vyhověl. Totéž Klaus!
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Kalous, 29.6.2011 8:56:01)
Odpovědět
Zay, vy jste ale schizofrenik. Proč ti ministři v r. 1948 podávali demisi? Aby vystoupili z vlády. Neměli ji podávat. A jaká vláda pak měla být sestavena, když v předchozích volbách měli komunisté 43% hlasů? Chtěl bych vidět presidenta, který odstoupí, když se mu nelíbí výsledky voleb a nikdo ho k odstoupení tvrdě nenutí. Vaše úvahy se sypou z luftu a ne z tehdy konkrétní situace a rozhodujích politických faktorů.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(mytch, 29.6.2011 10:01:50)
Odpovědět
Zay má na mysli morální povinnost odstoupit pokud vím že je to špatně.Pan Beneš to věděl,byl vzdělaný a informovaný.Pan Bárta je vzdělaný i informovaný,odstoupil.Ještě nějaký problém?
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Kalous, 29.6.2011 11:20:39)
Odpovědět
No to by jste mohl mít pravdu. Pokud věděl, že dělá velmi špatné rozhodnutí proti svému přesvědčení. Tím si nejsem jistý. Ale jsem si jistý tím, že kdyby odstoupil, hned by ho na postu presidenta nahradil Gottwald - a to třeba nechtěl.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Zay, 29.6.2011 11:28:05)
Odpovědět
Beneš situaci absolutně nezvládl. Nezvládl ji ani v roce 1938, ani v roce 1945, ani v roce 1948. Jeho odkaz je děsivý! Totéž se dá říci o Klausovi :-)
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Kalous, 29.6.2011 11:40:30)
Odpovědět
Který president situaci plně zvládl? Masaryk (stávky, bouře za hospodářské krize, národnostní problémy), Hácha (bez komentáře), Gottwald (za pomoci rad sovětských komisařů), Zápotocký (měnovou reformou), Novotný (skončil bouřemi v r. 1968), Svoboda, Husák, Havel, Klaus? Podle mne když se na to podívám neideologicky, tak situaci zvládal nejlépe Husák, bohužel za podpory Brežněva.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Dan, 29.6.2011 9:04:04)
Odpovědět
Naprosto s Vámi souhlasím, ten článek je projevem Klausofanatika, je celý lživý a vysoce servislní.

To že pero nebylo darem potvrdili i účastníci podpisové události z druhé strany a jeho ukradením se bavil celý svět, nejenom český tisk.

Už nadpis článku je komický, Klaus se téměř vždy plete, další strašlivou ranou po Fukušimě a Libyji - evidentní omyly, radiace dál uniká a s povstalci už jedná i čína a rusko, je pak německá jaderná energetika, resp. její konec.

Podle Eda Wilhema ze spolkového energetického úřadu bude výkon jaderných elektráren plně nahrazen obnovitelnými zdroji v Německu, španělsku, portugalsku a řecku již za 4 roky.

Nová generace panelů vyvinutých firmou Solar Millenium a vyráběných v číně First Solar Panel, má renatbilitu 4 roky a životnost 15 roků, energie z těchto panelů instalovaných ves tředomoří je pal levnější nežli jaderná.

Klaus tak ve svých vizích dostává jednu strašlivou porážku zadruhou a tím trpí i jeho upadající popularita.

Klaus je politikem v úpadku.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Heřman Vidlák, 29.6.2011 9:37:19)
Odpovědět
Když se na světě objeví opravdu chytrý člověk, pozná se to podle toho, že se proti němu spiknou všichni ťulpasové.
Jonathan Swift
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Alberto Kvěch, 29.6.2011 9:45:17)
Odpovědět
To si jen myslíte.Doufám, že právě Vy, se za toho chytrého nepovažujete.Co dobrého Klaus učinil.Prosím, alespoň jeden příklad,požadavek který Vám dá hodně zabrat.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(definition, 29.6.2011 13:11:21)
Odpovědět
tak to tady tak nějak sleduji, a je mi poněkud divné, že Alberto Kvěch chce po někom nějakou argumentaci a příklad, když do této chvíle nezodpověděl výše položený dotaz. Danovy a Albertovy příspěvky víceméně připomínají salonní povzdech anarchokomunistické lůzy. Za tím vším vlastně doopravdy stojí zlost a závist. Zlost na to, že dotyčný má pravdu a vy ne a závist, kam to on dotáhl a vy ne. On bude vždycky pan president. Vy budete vždycky jen ubozí uštěkánci, co si skrzevá internetovou diskusi, v níž naštěstí můžete zůstat anonymní, léčíte mindráky vlastní nicotnosti
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(frantisek zajicek, 29.6.2011 19:13:25)
Odpovědět
Anonymni sasku,Alberto,Dan i ja uzivame sva prava jmena.Jinak nevim,co bych mel VK zavidet,snad ne to,ze je buzerant?FZ
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(definition, 30.6.2011 7:06:44)
Odpovědět
zdá se, že i pro FZ platí, co jsem napsal o kousek výše. Argumenty žádné, jen touha ukřičet někoho, kdo si dovolí mít jiný názor. Ten vztek, když má pravdu on, že .....Ovšem, milý FZ, když už mluvíme o vašich pravých jménech, ani tady nemáte pravdu ....
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(C.Q.Lafayette, 30.6.2011 12:34:09)
Odpovědět
Ta sedla! Pěkná virtuální facka!
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Alberto Kvěch, 29.6.2011 19:38:13)
Odpovědět
Pane. Mluvíte o závisti,děláte si srandu ze sebe nebo co vlastně.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(definition, 30.6.2011 7:03:09)
Odpovědět
pořád jste nezodpověděl výše uvedený dotaz
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(C.Q.Lafayette, 30.6.2011 12:35:02)
Odpovědět
Nezodpověděl a nezodpoví... je to totiž přesně tak, jak píšete.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Alberto Kvěch, 30.6.2011 8:53:58)
Odpovědět
Mluvíte o sobě ,hezky jste se popsal.Vaše chyba, že nevidíte zápory Klause.Hezký den pane.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Dan, 30.6.2011 15:01:35)
Odpovědět
Troufám si říct, že jsem bohatší a majetnější člověk než klaus s vyšším měsíčním iročním příjmem, onje celoživotní ouřada, je se stal ředitelem dealingu jedné z největších světových bank, a dosáhl jsem v bondech maximum profesně co vůbec lze, pot éjsem odešel podnikat a dasří semi, nepotřebuju Gazprom ani čez k dotacím ze státních peněz , vydělám si i bez dotací dost.

Jsem se svojí životní i profesní úrovní spokojený :-)

troufám si také říct, že mám nohem méně nepřátel nežli Klaus a to jeho kariera ještě neskončila :-)
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Kalous, 30.6.2011 21:52:38)
Odpovědět
Jak to můžeš Dane vědět, že jsi majetnější než Klaus? Ty jsi dělal bankovního špiona i ve Švýcarsku nebo kamarádíš s Pepou z Hong Kongu či Lajosem Baczesm? Vytahuješ se přesně jak Klaus, asi jste stejné povahy.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Dan, 1.7.2011 8:58:47)
Odpovědět
stačí když ti napíšu že moje odtupné v Londýně činilo 75 platů prezidenta a že moje odměny v dobách konjunktury činili ročně 50 platů pane Klause, možná i ty si spočítáš, že z logiky věci asi, neříkám určitě, protože nebvím kolik mu Roman poslal někam naúčet, ale z legálních peněz na mě Klaus mít nemůže.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Kalimero, 2.7.2011 14:47:15)
Odpovědět
dan, Kvěch, zajíček jsou placení štěkající, to už musí být jasné každému, kdo se na těchto diskuzich pohybuje.Troufl bych si spekulovat, že když se jedná o Klause, tak je to pro ně velmi atraktvní a že za protiklusovskoské příspěvky dostavají bonus. Asi je to výhodný byznys, copak by se někdo, kdo není v důchodě mohl věnovat tolik času na této diskuszi? Dan ani Kvěch důchodci nejsou, nebo lžou , podle toho, že se ohradili, když jsem je nazval zaprděnými důchodci...
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(C.Q.Lafayette, 29.6.2011 10:35:35)
Odpovědět
Velmi přesné, Heřmane! A v případě VK to sedí na 100%...
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Alberto Kvěch, 29.6.2011 21:31:18)
Odpovědět
Úsměvný pane, Klausovi závidět,opak, já Klausem opovrhuji a nejsem sám.Za Klausem je jen potopa, není co závidět.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(čtenář, 29.6.2011 18:29:59)
Odpovědět
Pane Heřmane,trefně řečeno!
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Antidan, 29.6.2011 11:22:03)
Odpovědět
My máme Dana - ó, my se máme!

Ten nám to vysvětlil! Všechno ví, všechno zná - a ještě někam pojede! Všemi ctěný bratr Brouka Pytlíka (nebo Jyrky Paroubka?) :¨)
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Zay, 29.6.2011 11:23:34)
Odpovědět
Klausovo srovnání s Benešem není od věci. Beneš se pletl téměř ve všem, jeho koncepce byly katastrofální. Klaus se svým antiněmectvím, národovectvím, rusofilií, etatismem ... je na tom podobně. Jeho politika naší zemi škodila a škodí. Proti jeho přehmatům a chybným krokům je krádež pera v Chile detail.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Kalous, 29.6.2011 22:04:11)
Odpovědět
Nebo je to obráceně - Beneš a Klaus se většinou nepletli (kromě zdrbané privatizace).
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Zay, 30.6.2011 15:41:55)
Odpovědět
Nevím, jestli mluvíme o stejném Benešovi. Politický nýmand Beneš, který "zdědil" prezidentský úřad po Masarykovi, zpackal, co mohl. To je bohužel historická realita. Stačí se seznámit s fakty. Klaus je něco podobného, nejde jenom o privatizaci.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(///, 30.6.2011 23:40:31)
Odpovědět
Ale ta "zdrbana privatizace" sama by mu zajistila misto v dejinach. Stejne , jako mel Herostratos.Pokud se to, co VK provedl da nazvat "zdrbana privatizace".
Pokud vedle sebe polozim dva vyroky politiku, tykajici se privatizace, mam jasno.
Margaret Thatcherova: "Privatizace bez existence
presnych a prisnych zakonu a tvrdych sankci za jejich porusovani je kradez."
VK: "Zhasnout" a "Utikat pred pravniky".
No comment.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Kalous, 29.6.2011 11:31:29)
Odpovědět
Síše jsou komické některé tvé názory Dane. To přece není porážka jaderné energetiky, že do Fukušimy přiletí z moře 8m vysoká vlna tsunami a ochranné hráze jsou jen na 6m. Podle tebe všechno z Číny je špatné, najednou chválíš jejich ekonomické solární panely. Jistěže se najde někdo kdo bude tvrdit že obnovitelné zdroje zajistí všem elektřinu - ale většina vědců stojí za názorem, že hlavním zdrijem bude štěpení atomu (nemusí to být dnešní styl, může to být rozbíjení atomů "za studena"). V Libyi si chce jen pár darebáků roztrhat naftovou kořist - libyjské státní naftové vrty. A Klaus do toho vidí (většina diskutujících na různých portálech agresi NATO odsuzuje). O co jde je jasné také z toho že za Libyjskými povstalci už míří Schwarzenberk a Člověk v tísni (jak před tím do Kosova).
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Karlos, 29.6.2011 13:26:09)
Odpovědět
Dane, prosím Vás, zkuste si taky někdy přečíst něco věrohodnějšího než mainstream. Dotované obnovitelné zdroje úspěšně kolabují v Itálii, Dánsku, Británii, Německu, Španělsku,Texasu, Minnesotě, Massachusets, atd. Koneckonců i u nás. Kdyby ne, tak by se po celém světě neseškrtávaly dotace do větrníků a slunečníků. O biopalivovém blundru ani nemluvě. Zkuste začít třeba s touto stránkou. http://www.instituteforenergyresearch.org/

A jaderná energie? Kde se tam Klaus mýlí? V Japonsku přijde vlna a zároveň zemětřesení, nikdo není kvůli ozáření ani zraněn, a to je jako důkaz porážky jádra? Jádro spolu zřejmě s plynem z břidlic, který je pod každým šutrem, nám zajistí energie dostatek.

Co se týče Číny, tak ta jenom vyrábí slunečníky a pak je vyváží třeba do té Evropy nebo do Ameriky, kde jsou slunečníky dotované. Sama Čína je skoro nepoužívá a ani by je nevyráběla, kdyby se v Evropě a USA ty slunečníky nedotovaly. Čína používá hlavně uhlí, ropu a jádro.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Kalous, 29.6.2011 13:38:40)
Odpovědět
Čína staví velké slunečníky i u nás (jako investor) spolu s rakouskými důchodovými fondy - bl.ci v ČR ať platí jak mourovatí.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Dan, 29.6.2011 15:12:27)
Odpovědět
:-)

Jen několik dat, přepisuju z Handesblatu, rubrika Strategical Power Plant Production..


Jaderná energetika se na světové výrobě energijí podílí 7%, přičemž její podíl stále klesá, za 10 roků klesl z 12% na 7%.

Může mě někdo racionálně vysvětlit výkřiky, bez jádra to nepůjde ?? :-)

Uvědomujete si v rámci těchto čísel tu jadernou bezvýznamnost a její úpadek ??

Třeba ty mainstreamový Karlosy.. reaguj :-)

Děkuji !
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Josef C., 29.6.2011 16:31:46)
Odpovědět
Nejvice na svete nuklearnich elektraren ma Francie 78% sve spotreby energie je z nuklearnich elektraren. Ma nejlevnejsi energii v EU a jeste ji vyvazi do sosednich statu!

Jestli ctes nemecky tisk, tak spor o uzavreni atomu jde k soudu, energeticky prumysl se brani, protoze se jen tak nenecha zlikvidovat jen kvuli politickym rozhodnutim Angely. Angela doufa , ze si udrzi kanclerku diky zelenym, kterym timto rozhodnutim se snazi zalichotit!
-------------------------------
Nuclear power is the primary source of electric power in France. In 2004, 425.8 TWh out of the country's total production of 540.6 TWh of electricity was from nuclear power (78.8%), the highest percentage in the world.[1]

France is also the world's largest net exporter of electric power, exporting 18% of its total production (about 100 TWh) to Italy, the Netherlands, Belgium, Britain, and Germany, and its electricity cost is among the lowest in Europe.[1][2]
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Dan, 29.6.2011 18:07:43)
Odpovědět
Nebrání se energetický průmysl jak píšeš ty, ale pouze vlastníci jaderných elektráren a soud prohrají, protože ty elektrárny budou postupně odstavovány dle data jejich oficiálních životností, uzavřených 7 bloků už přeslujhuje a EON s RWE nemají žádnou šanci si vynutit jejich provoz nad míru ofciciální životnosti, ta byla již jednou prodloužena.

Jinak, se šeredně mýlíš sranda právě je, že Francouzská energie není nejlevnější, ale Francie je největší vývozce to máš pravdu, celou jednu pětinu produkovanou jádrovkami vyváží, podobně jako česko ji prodává pod výrobní cenou a na exportu prodělává, dotuje ho stejně jako v případě čezu domácí trh.

Němci za 4 roky vyrobí z alternativ celou náhradu za atom, je to až komické jak snadno a rychle se to zvládne, tato informace zacloumala s akciemi čezu v pondělí :))

Němci budou spouštět dalších 50 terawatů v solárech z Portugalska a španělska ještě letos :-)
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Josef C., 29.6.2011 18:25:41)
Odpovědět
Chtel bych te upozornit, ze majitele jsou investori, kterych jsou tisice, protoze spolecnosti jsou verejne vlastneny, to znamena. ze akcie si muze koupit kazdy obcan, ktery si setri na penzi.
Jinak beru tvoje slovo proti faktum. Francie operuje 59 reaktoru a ma nejlevnejsi energi z cele Evropy! A druha vec je, ze alternativni nergie,jako panely a vrtule neni nijak levna, kdyby v toom byly penize, tak uz davno by se toho chytli kapitalisti. Cele ty projekty jsou, aby vubec mohly existovat silne dotovane danovymi poplatniky!

http://en.wikipedia.org/wiki/Nuclear_power_in_France
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Dan, 29.6.2011 18:41:25)
Odpovědět
1 KW německé energie je o 15% v průměru levnější nežli ve Francii


Ono v Německu je prakticky všechno levnější nežli ve Francii ale to ty Josefe nemůžeš asi z USA tušit, nebo snad cestuješ a máš nějaké zkušenosti ?? .. Pochybuju..


Podívej Ameriku čeká ústupek ze světových trhů, ale ne oproti číně jak píšou populisté ale právě Německu, to představuje bezprecedentního giganta světového průmyslu a exportu, již mnoho let německý průmysl, energetika i export jsou mnohem vyšší, nežli 4x větších USA, toto jsou fakta Josefe.

Zatímco americký ekonomický růst se zastavuje, ten německý naopak akceleruje, zatímco americe vyhrožují snížením ratingu, německé bondy jsou nejlevnějí na úrok :-)

Kapitalisté samo investují do solárů gigantické peníze, tyto mají v Německu tvořit až 30 milirad eur ročně.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Josef C., 29.6.2011 19:21:55)
Odpovědět
Dobre prekrucujes!
Jenom privezt energii do nemecka z jiznich statu bude stat vice jak bilion eur jenom transmise! Nevim proc pisi, ze Francouzi maji nejlevnejsi energii kdyz ty tvrdis opak ale neuvadis zdroj, tedy kecas!

Ale mas pravdu, ze americka ekonomie bude stagnovat, dokud neodejde od valu Obama! Na priklad blokuje rozjeti nove postavene fabrice v Jizni Karoline Boeingem, prestoze spolecnost ztraci jednu zakazku za druhou ve prospech Airbasu. Jenom z duvodu, ze se maji odstehovat zpet do stau Washington, odkud spolecnost pochazi! Carolina volila proti Obamovi, Washington pro neho! Momentalne to jde k soudu. A tech prikladu mohu dat tucty, odbornici na ekonomii si lamou hlavu jestli je tak administrace blba, nebo to delaji naschval! Minuly tyden Bernaky se priznal, ze mu nic nepracuje rozjet ekonomii, neboli ve skutecnost prozradil, ze nevi co dela!
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Dan, 29.6.2011 21:03:22)
Odpovědět
Zdrojem je prestižní německý ekonomický magazín Handesblat, tys uvedl jaký to zdroj ? :-)

Transmite nebude stát tyx hloupý amíku nic, protože němci mají společné podniky s Italy, španěly a portugalci právě kvůli transmite víš..

Američani jsou Josefe hlupáci, kteří němcům nesahají pokolena a jenom díky totální deciomaci německa a následnemu vykradení patentů a vědců, po válce německu utekly, ted se situace vrací do normálu a zaostávání USA za německem se blíží mílovými kroky.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Zappa, 29.6.2011 22:08:34)
Odpovědět
To je opravdu hloupost....

...)) Němci nejsou tolik lepší, oni jsou hlavně flexibilnější a rychlejší...)

...)) ale zase ne o tolik...))
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Dan, 30.6.2011 7:58:19)
Odpovědět
Nemáš pravdu, žijeme v době kdy Německo utíká zbytku západu, buďme rádi, že nesedí v tancích, ale u rýsovacích prken a ve fabrikách..

Nemusíš je mít rád, ale těžko se vykroutíš z jejich schopností.

Američané věděli dobře proč jim odvezli patenty a inženýry po váloce, posunulo je to na špici ve světě, odkud je zase Němci sesadí, nikdo jin. to nedokáže.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Josef C., 29.6.2011 22:28:06)
Odpovědět
I kdyz nemecko ma 21000 wind turbin a 13 milionu ctverecnych metru panelu, tak to neni ani ctvrtina potreby. Solarni panely pro nedostatek mista planuji dat az na Saharu a to bude velice drahe! Pocita se se tremi biliony eur a zakaznikum stoupne cena z nynejsich 6,5 centu za kilowatu na 23.5 centu za kilowatu. A to jeste nezahrnuje cenu za transmisni lajny ze Sahary! (networks)!
(Der Spiegel) a odkaz na Francozske nukl. ele. mas nahore!
-----------------------------

The strategists at RWE, Germany's biggest power company, estimate in an internal study that Europe will require a staggering €3 trillion ($4 trillion) of investment just to convert its power generation to green energy. That doesn't include the necessary spending on networks and storage. The price of electricity production would increase rapidly in the coming 25 years to up to 23.5 cents per kilowatt hour in a worst-case scenario, if Germany were to switch to complete self-sufficiency in energy production, from 6.5 cents now, RWE estimates.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Dan, 30.6.2011 7:53:29)
Odpovědět
oni je tam neplánují dat, ale už je tam dávno mají !
Celý projekt a už se tu opakuji vedený Deutsche Bank-investor, Siemens - realizátor a Solar Millenium - solární dodavatel, je opravdu obřích rozměrů a buduje se již 4. rokem.

Jedná se o oblasti severní Afriky, pouštní oblasti, dále pak neobydlené oblasti španělska a portugalska, mimo němců jsou zahrnuty všechny jižanské státy jako společníci, portugalci, španělé, italové i francouzi.

Projekt ze 40% spolufinancují i Arabové.


Němci nejsou hlupáci Josefe, jsou a vždy byly krok před ostatními, nebýt nich neměli byste ani to jádro, ani rakety, družice, uto, prostě nic..
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Dan, 30.6.2011 14:29:43)
Odpovědět
špígl lácá hovadiny, je to dekík pro tretle Josefe a ideální čtení pro tebe, čísla německého ministerstva průmyslu a energetických expertů jsou opačná, ceny energijí neporostou ale budou klesat !

Díky novým generacím panelů - plazmové na domy a se solným rostokem do pouští, vyrobených v číně, které se aktuálně instalují a tyto budou běžně dostupněé už během příštího roku na trhu pro kohokoliv, bude can 1 kw z nich levnější nežli z jádra :))

Na nedávné schůzce podepsala čína kotrakt s německem za 12 milirad eur na výstavbu těchto elektráren v číně, čína je mooc chce josefe, protože jsou dobrý víš :))
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Kalous, 29.6.2011 22:08:07)
Odpovědět
Jakou to má logiku - ČEZ má ročně zhruba 30 mld zisku a "jaderná" elektřina je nejlevnější z různých zdrojů.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Dan, 30.6.2011 8:01:57)
Odpovědět
něco ti řeknu, čez je v hajzlu..

1/ elektrárna v Turecku dlouhodbě ve ztrátách

2/ elektrány v Bulhrsku - dlouhodobě ve ztrátách

3/ elektrárna v Albánii - hrozí zavření pro katastrofální technický stav

4/ uhelné doly v Německu - čez prodává se strátou, nelze v nich těžit v dohledné době

a dotoho Němci říkají, nebudeme brát vaši energii a pomůžeme i rakušanům aby se bez nich obešly během 4 let..

akcie čezu padají, protože Roma je neschopná idiot, který všechnco co udělal popdělal, neschopný švejk se mzdou šéfa BMW..
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Dan, 30.6.2011 9:42:49)
Odpovědět
pokračování..

1/Romanova expanze slehala na celé čáře...

2/export - další ztrátová věc čezu, na Slovensko do Rakouska, Polska a dalších zemí je taktéž ztrátový, zatímco uhelné elektrárny jsou vysoce ziskové, jaderná energie exportovaná je pod výrobní cenou, čili ztrátová.

Jedinou ziskovou aktivitopu čezu tak zůstává pronájem sítí konkurenci a prodej předražené energie českým domácnostem i firmám, ta je dražší nežli v Německu !
Nebo li geniální Roman obírá v tomto polostátním molochu čechy a moravany a my dotujeme export a ztráty aktivit čezu v zahraničí.

Roman, přítel Klausových pak z nám uloupených peněz dotuje Klausovi školy a knižní braky, které od seniora téměř nikdo nekupuje.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Josef C., 30.6.2011 21:04:02)
Odpovědět
Mas problemy s prekrucovanim, Solar panely se teprve ba Saharu budou umistovat, Za vam Amici nesahaji ani po kolena, je pravda, ale kdyz spojis Californii, Texas a Utah, tak maji dohromady stejny HDP jako Germany. A Siemens zada na Angele vetsi dotace na green energii! Ze jim to zatim ekonomicky pracuje je diky tomu, ze vyzrali okolnim statum nejlepsi fabriky anebo spoustu konkurentu nechali zavrit politickym natlakem. Proto jsou tak ve predu, kdy zbytek EU vyjma Francie je nikdy nedohoni a kouka co se deje! Jediny dobry skutek je ze z jejich dani zatahuji dluhy "Clubu Med." neboli PIGS!
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Dan, 1.7.2011 9:01:08)
Odpovědět
Běž guglovat a už mě tu fakt neunavuj, aktivní hloupej stařík co se nudí..
min. týden byl v tv španělský dokumet a ty obří stavby v Africe tam ukazovali, jedna z nich je i ve stření Libiji, proto němci odmítli utok na Libiji.

Celý projekt výstavby už trvá 4 roky a před 7 lety začal administrativně.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(modřín, 29.6.2011 10:56:46)
Odpovědět
Poznámka pro autora. Aniž bych chtěl býti hnidopichem... ono Atomium symbolizující materiál 20. století, tedy elementární atomovou mřížku alfa železa je tvořeno devíti atomy a nikoli molekulemi. Proto je to Atomium a nikoli Molekuleum.
Co se týče meritu článku - pan prezident je původní profesí také prognostik, takže by se neměl mýlit při náhledech do budoucnosti. V každém případě je však osobou nevalného charakteru, nezná co je fair play a to se stále honosí jakým je sportovcem. Velikost člověka se pozná také podle toho jak se chová k lidem malým a ty on má všechny za blbce. Jeho sebestřednost je bezbřehá. A to protokolární pero ukradl v přímém přenosu, kdyby jej nechtěl ukradnout, tak si ho odnesl v té škatulce.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(C.Q.Lafayette, 29.6.2011 12:12:44)
Odpovědět
Blahoslavení chudí duchem... ;-)
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(whaler, 29.6.2011 13:21:39)
Odpovědět
Máte pravdu Lafayette, ale dovede si představit jak už musí být v tom království nebeském narváno?
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(C.Q.Lafayette, 30.6.2011 12:38:23)
Odpovědět
:-)) To asi ano... ale snad mají nějaké vlastní :-))
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Alberto Kvěch, 29.6.2011 19:43:48)
Odpovědět
Máte psát já chudým duchem děkuji vám , že se mno jednáte slušně a máte ohledy.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Dan, 30.6.2011 14:44:22)
Odpovědět
tolik faktů sem od tebe ještě neviděl :))
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Jirka, 29.6.2011 11:17:10)
Odpovědět
Vynkající článek.

Je úsměvné, jaké výkřiky do tmy tu prezentují fanatičtí odpůrci VK. Inu, kde schází argumenty, jsou nahrazeny srostotou, vulgarizmy a urážkami - typické reakce levičáckých bezmozků.

Na druhou stranu - číst ty jejich bláboly je docela sranda - ještě by to chtělo soudruha ferdu a jeho ódy na "modrohnůj".
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Zay, 29.6.2011 11:25:20)
Odpovědět
Přivítal bych spíše článek "Proč se Václav Klaus skoro stále mýlí?" To by se asi fanatickým příznivcům VK nečetlo dobře.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Jirka, 29.6.2011 12:04:43)
Odpovědět
Tak ten článek napiš! Bude-li plný logických argumentů, mnozí si jej rádi přečteme.

Bláboly plné nenávisti a tuposti - těch je v diskusi dost.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(C.Q.Lafayette, 29.6.2011 12:14:04)
Odpovědět
Ale samozřejmě, že takový článek nenapíše ani on, ani nikdo jiný... Ani napsat nelze...
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Zay, 29.6.2011 17:38:08)
Odpovědět
Na to článek nestačí, musel by to být seriál anebo rovnou kniha, protože soudruh prezident Klaus se opravdu, ale opravdu často mýlil a mýlí.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(C.Q.Lafayette, 30.6.2011 12:39:29)
Odpovědět
Bla-bla-bla.... ale argument zase ani jeden :-))
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Dan, 30.6.2011 14:57:48)
Odpovědět
přetaň tu úchyle otravovat diskutující lidi
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Zay, 30.6.2011 15:47:16)
Odpovědět
Argument? Stručně. Privatizace bez řádného právního rámce, xenofobní ekonomické postoje, orientace na mafiánské Rusko, pocit vlastní neomylnosti, posilování vlivu bývalých komunistických bossů, dvě podplacené volby prezidentem, národní socialismus ve vztahu k EU, omezené restituce a omezená privatizace, nárůst byrokracie, neprovedení některých zásadních protržních reforem, nezvládnutá reforma státní správy a samosprávy ....
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(jarda.motyl, 29.6.2011 12:45:05)
Odpovědět
... no, možná to byl jiný Klaus, co se chlubil tím, že ČR dovedl do EU? :D ...
Upoutávka
(PEPA OREL, 29.6.2011 12:47:07)
Odpovědět
Přináším výňatek z mého článku na téma Klaus, soudy a tuneláři na blogu http://joseforel.blogspot.com

Tak nám odsoudili Chvalkovského paní Milerová, chtělo by se říci s klasikem, což je možná dobrá zpráva pro ty, kteří nekradou a netunelujou, ovšem....

Chvalkovský a jeho tlupa kolem něho zproneveřeili KB 1,5 miliardy korun, což je částka pro běžného smrtelníka z oblasti snů.

Já bych chtěl ale srovnat práci soudců, vesměs bývalých bolševiků, komunistických prokurátorů, jak jsou ve vleku státní moči.

Zcela nedávno rozzuřila většinu obyvatel nebývalá rychlost rozhodnutí zkorumpované soudkyně Stamlisové o zákazu stávky odborářů z dopravy, rozsudek byl vypracován prakticky přes noc a dotyčná komunistická soudkyně zřejmě kvůli tomu ani nešoustala.

Vyřvávání Nečase a jeho poskoků před Jasánky na rychlo svolané tiskové konferenci, že rozhodnutí vydal "nezávislý" soud rozesmálo snad i obyvatele s maniodepresivní psychozou, což ostře kontrastuje se soudním procesem s fotbalistou Chvalkovským a jeho tunelovací tlupou.

Dotyční zloději se totiž trestného činu vytunelování 1,5 miliardy dopustili v letech

1998-1999, což je neuvěřitelných 12 let a ukončení soudního procesu je prakticky v nedohlednu.

Kdyby měli jiní lidé šanci ukrást 1,5 miliardy a odsedět si za to pouhých 10 let bez propadnutí majetku, tak by 90% obyvatel tunelovalo, až by se jim pod rukama šmátralkama kouřilo.......
pokračování na výše uvedeném blogu
Re: Upoutávka
(jirka, 29.6.2011 13:22:03)
Odpovědět
Pepane,

co má ten Tvůj investigativní výplod společného s Václavem Klausem?

Zkus to nám, poněkud méně cápabým, laskavě sdělit.

P.S. Odsouzen byl p. Chvalovský - ne Chvalkovský - to jen pro pořádek :-)
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(lex, 29.6.2011 13:25:32)
Odpovědět
Přestože Václav Klaus dělá všechno pro to, aby byl veřejností vnímán jako muž pevných postojů a zásad, je přesným opakem. Václav Klaus je typickým případem oportunisty, který sleduje vždy a všude především svoje osobní cíle a v zájmu udržení se u moci je ochoten spojit se i s ďáblem. Vzpoměňte například nechutnosti kolem jeho 1.volby do prezidentského úřadu nebo třeba jeho poslední čachry s Nečasovou vládou.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Zay, 29.6.2011 17:41:05)
Odpovědět
Výstižněji jste situaci popsat nemohl. Na prvním místě Klaus, na druhém Klaus, pak dlouho nic a zase Klaus. To je jeho vidění světa. Zaslepení fanoušci to ale nikdy nepochopí.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(///, 30.6.2011 23:51:09)
Odpovědět
Rozdil mezi VK a panembohem?
Panbuh si nemysli, ze je VK.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(mueller, 29.6.2011 14:42:23)
Odpovědět
To je vlezdoprdelismus jako za Stalina.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Sting, 29.6.2011 15:06:27)
Odpovědět
O ješitném p.Klausovi se již napsalo hodně.Jako každý člověk není p.Klaus genialista,tomu je dalek,ale už z minulosti známe příklady,kdy především novináři,televize a vlezprdélkové všeho druhu udělali z normálního podrazníka kult osobnosti.Určitě si vzpomenete,na koho narážím.Takový scénář se opakuje i v tomto článku.A p.Klaus,zřejmě otloukaný ze všech stran,je vděčný za aplaus,který mu Bř.Olšer v publikaci věnuje.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Jeeves, 29.6.2011 17:11:43)
Odpovědět
Jako prezident si vede dobře, jako člověk stojí za ho....
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Alberto Kvěch, 29.6.2011 19:44:59)
Odpovědět
A jako prezident měl být dávno vyhozen z hradu.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Josef C., 29.6.2011 18:03:04)
Odpovědět
Kdyz se vam nelibi prezident, pristi rok bude k dispozici Barak Husejn Obama! Vyborne ovlada tridni boj a nenavist k majetnym, takze by se tesil v CR vetsi popularite!

POLL: Obama 42%, any Republican 46%...
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(ddd, 30.6.2011 23:53:30)
Odpovědět
Ale USA zadluzil, pokud se nemylim G.W. Bush!
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(kalasnikov, 29.6.2011 21:05:43)
Odpovědět
Satan se nikdy nemýlí.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(ad, 29.6.2011 21:07:24)
Odpovědět
Dovolil bych si jednu připomínku k té opoziční smlouvě. Pamatujeme si ještě, jaká byla tehdy situace? Volby vyhrála levice s tím, že neměla většinu. ODS, která skončila druhá, by byla schopná sestavit vládu křehké většiny s lidovci a unií svobody. Pamatujeme se ještě na to nekonečné vydírání lidovců, kteří svými procenty hlasů těsně nad hranicí volitelnosti chtěli určovat směr? Opoziční smlouva byl tah velmi schopného šachisty. Toto si nejvíc vážím na panu prezidentovi, že je schopný najít nestandartní řešení a odhadovat situaci na několik tahů dopředu. Má jistě své chyby a chyb se jistě dopustil, ale rozhodně to není malý člověk, který se klepe o své tady a teď.
Škoda, že už se v současné vládě nevyskytují.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(frantisek zajicek, 29.6.2011 21:31:59)
Odpovědět
Naprosto presne odhadl,ze za 15 let dozeneme Rakousko-perfektni tahy dopredu a na nekolik let,asi mu k tomu chybelo vice Kozenych a vice spinavych penez...s tou opozicni smlouvou to snad nemyslite vazne...dle vas mela ODS vladnout spolu s CSSD uz od r.1992 dodnes...zadne krehke koalice,nebo dokonce pat...Pane,nepisete vy sci-fi scenare?FZ
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Alberto Kvěch, 29.6.2011 21:46:06)
Odpovědět
Opoziční smlouva nebyla nic jiného než podvod století na stát a občany ve prospěch ODS a Klause. Naprosté zneužití moci.Opoziční smlouvou se definitivně zakořenil kocourkov ,beztrestná korupce a rozkrádačky se rozjely na plný céres bez potrestání vyníků.Díky Klausovi jsme dnes v hajzlu.OS si Klaus zajistil nedotknutelnost za dosavadní činnost a Zemanova akce čisté ruce se stala cárem lživého papíru.To vše ke škodě státu na dlouhá desetiletí.Když to euroskeptici nechápou a nepřiznávají, nemá cenu s nimi diskutovat a jejich účelovému blábolení se musí každý normální jen smát.Bohužel jsou nebezpeční.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(C.Q.Lafayette, 30.6.2011 12:40:43)
Odpovědět
A zase emoce, emoce, emoce... ale fakta nikde...
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Alberto Kvěch, 30.6.2011 12:46:53)
Odpovědět
No argumentujte pane. Kolik těch rozkrádaček bylo za Klause a po jeho působnosti objasněno, vyšetřeno, potrestáno? Máte možnost argumentovat, bez emocí, bez vášní bez blafání.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Dan, 30.6.2011 14:42:36)
Odpovědět
.. ty tady jenom na každýho štěkáš, máš plnou hubu faktů a jak ses tu projevil sám ??
V životě sem tu od tebe žádná fakta nikdy neviděl, jenom krátký utržkovitý primitivistický věty, ve formě napadání lidí..
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Zappa, 30.6.2011 22:59:08)
Odpovědět
Obávám se, že se v hlavních věcech mýlíš, chlapče.,

...)) Klaus i přes svoje negativa je stále nejváženějším českým politikem, všiml sis toho?..))

...)) až tu nebude v úřadě, bude to mnohé mrzet..))

...)) umí se zastat Česka, není to proněmecký pochlebovač jako jsi Ty, ani není proevropsky servilní..Jsme malá země, a nemůžeme se nebrat za své národní zájmy. A ty jsou jiné než německé nebo francouzské..))

...)) a jestli je mírně proruský mi nevadí vůbec. Německo je vůbec největší náš obchodní partner, až 30% obratu a až druzí jsou Slováci se 7% obchodního obratu. Zvýšení obchodu s Ruskem je jen na místě, je to obří trh a perspektivní, v tom má Klaus pravdu. Nemůžeme se vázat jen na Němce, to by byla chyba a ani v minulosti to nedělalo dobrotu..))
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Dan, 1.7.2011 9:02:45)
Odpovědět
Myslím že základem prosperity této zem je vypakování Klause a jeho bandy z čnb.

Max. mu půjdu jednou pochcat hrob, jestli se dožiju, ten poškodil tuto zemí nejvíc e ze všech komunistických papalášů.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(vaněk, 29.6.2011 21:14:25)
Odpovědět
Klaus je úžasnej. Pokud nás čte tak se baví.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Jeeves, 30.6.2011 16:16:32)
Odpovědět
No asi nebaví... Tak čte pro jistotu jenom Olšera. Ten na něm našel i klady, o kterých neměl V.K. dosud ani potuchy. :-)
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(tazzz, 29.6.2011 21:14:33)
Odpovědět
Proč autor článku rovnou nenapsal,že Václav Klaus je Bůh?Nebo že je euroskeptik a že nevěří vědcům,kteří tvrdí každou chvíli něco jiného podle toho,kdo je zrovna platí.Nějak ale zapoměl ve své agitce vysvětlit Klausovo studium v cizině v době,kdy se normální lid podíval maximálně na Balaton a jeho přítomnost v Prognostickém ústavu,které bylo plné nomenklaturních kádrů.Rozmazávat divokou privatizaci snad ani nemá cenu.V jednom má ale autor pravdu zcela určitě - V.Klaus je jediný náš politik,který vypadá jako politik,chová se jako politik a setrvává na svých názorech,ať jsou správné či ne.Jenom nechápu,proč byl vlastně článek napsaný - nebylo v něm vyřčeno nic nového a po jeho přečtení názor na V.Klause nikdo nezmění.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(frantisek zajicek, 29.6.2011 21:37:12)
Odpovědět
Klaus nevypada jako politik,vypada jako reklama na veprove konzervy nebo jako reklamni agent firmy Primeros,FZ
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(tazzz, 30.6.2011 0:13:44)
Odpovědět
Osobně ho taky nemusím,ale v porovnání s opilcem Kalouskem,jeho podržtaškou Nečasem,degenerovaným knížetem nebo tajtrlíky z VV je to jednooký mezi slepými král
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Dan, 30.6.2011 15:30:32)
Odpovědět
všichni ti pánové dohromady nás ještě neokradli o tolik peněz a prestiže v civilizovaném světě jako Tunel Papá Pružinskij, alias Beneš 2. generace, král národních socialistů a velký spojenec matičky Rusi.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(tazzz, 30.6.2011 16:15:52)
Odpovědět
V tom máte nejspíš pravdu i když nevím,o jakou prestiž jsme mohli přijít,když jsme od dob Karla IV. už žádnou neměli,ale to je celkem jedno.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Dan, 1.7.2011 9:44:19)
Odpovědět
Ještě jako součást RU jsme platily za perfektní průmyslovou a kulturně vyspalěou část Evropy.

Dnes jsme ne díky komunistům, ale primárně díky postkomunistickým podvodníkům jakým je i Klause definitivně 2. liga v EU.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Akce, 3.7.2011 10:50:36)
Odpovědět
Dan,
jaké ÚČINNÉ ŘEŠENÍ navrhujete ??
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(v.n., 3.7.2011 19:25:17)
Odpovědět
Způsob jak nebýt kašpar je dávat okolí najevo že vím že Václav Klaus je kašpar.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(v.n., 3.7.2011 19:37:46)
Odpovědět
Myšleno zejména v cizině, tam když si někdo vzpomene na Čecha, naskočí mu často bláznivý Klaus.
Re: Proč se prezident Václav Klaus málokdy splete
(Calime.CZ, 10.7.2011 17:48:57)
Odpovědět
Trochu nemístná poznámka, ale je mi 19 a z Vašeho dohadování (všech) jsem stejně zmatená jako ze záznamů ze sněmovny.
O moc chytřejší mě to neudělalo a obávám se, že celá moje generace půjde s takovou někam. Nedá se tu vůbec nikomu věřit.
Snad jediné úsměvné východisko by bylo, aby celá moje generace emigrovala a vrátila se, až tu ta stará generace nebude. (I bez toho se pomlátí sama.)
Podle mě EU udělala hodně špatných zásahů do fungování našeho státu. Myšlenka téměř svatá, realizace prakticky téměř nemožná (už jen z historického hlediska). Politici se namísto východu klanějí západu. A z hospod se dohady přesunuly na fóra, kde VŠICHNI čtou ty urážky. Jednou se z toho člověk zblázní, teď aby se ale za své "krajany" styděl...