reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Norský masový vrah je svobodný zednář. Je svobodné zednářství nevinnou záležitostí?

Autor: Radomír Malý | Publikováno: 25.7.2011 | Rubrika: Studie
Ilustrace

Norský masový vrah Anders Behring Breivik je svobodným zednářem. Čtenářům přinášíme studii o tom, že svobodné zednářství nemusí být nevinnou záležitostí, ze kterou samo sebe vydává.

Masakr v Oslo nespáchal křesťan, nýbrž zednář. Něco tady nehraje

Suspect: Norwegian media reported that Anders Behring Breivik has been arrested

 

V minulosti Katolická církev ostře odsuzovala svobodné zednářství. Ještě Kodex kanonického práva z r. 1917 stanovil pro katolíky za členství v zednářských lóžích trest exkomunikace. V současnosti někteří žurnalisté tvrdí, že toto již neplatí, že Církev zaujala vůči zednářství jiný postoj. Zednáři prý už nejsou tím, čím byli dříve. Neintrikují proti katolíkům, jejich lóže představují nevinné dobročinné a vzdělávací organizace, s nimiž Církev může dobře spolupracovat. Jaká je ale skutečná situace?

Co je to zednářství?

Oficiální publikace uvádějí, že se jedná o tajnou lidumilnou organizaci, založenou r. 1717 v jedné hospodě v Londýně presbyteriánským duchovním Jamesem Andersonem s cílem propagace náboženské tolerance. Tak jednoduché to ale není. Samotné zednářské prameny bez výjimky píší, že při tomto vzniku se nejednalo o nové, dosud neznámé sdružení, nýbrž o sloučení dvou již existujících filozofických, zdánlivě protichůdných proudů: deismu a ezoterismu.

Ten první byl reprezentován anglickými filozofy Cherburym, Tolandem, Hobbesem aj. Hlásal, že Bůh sice existuje, stvořil vesmír, svět a člověka, ale dále se o své dílo nestará a nechává ho „běžet“ podle vlastních zákonů. Proto v tomto systému nemá žádné místo Boží zjevení člověku, Ježíš Kristus nebyl Bohem a nekonal zázraky. Druhý, ezoterický směr, představovalo zejména tajné hnutí rozenkruciánů (podle dobového románu německého spisovatele Andrea), které považovalo magii a okultismus za skutečnou záchranu světa a inspirovalo se především staroegyptskou, perskou a indickou mytologií a židovskou kabalou (okultní naukou některých židovských rabínů, kterou ortodoxní židé odsuzovali). Rozenkruciánstvím byl pravděpodobně ovlivněn i J. A. Komenský. 

Myšlenkovou podstatou zednářství je legenda o Hiramovi. Měl to být zavražděný architekt Šalamounova chrámu, jenž vytvořil tajná znamení, podle něhož se pracovníci na stavbách poznávali. Hiram prý chtěl zbudovat chrám pro všechny národy a náboženství, v němž si žádné nenárokuje výlučnost spásy. Hiramova svatyně měla být postavena podle plánů „Velkého architekta vesmíru“, jak zednáři nazývají Boha. Na cestě k němu pomáhají různá zasvěcení a magické rituály.

Z uvedeného je zřejmé, že zednářství není pouze „humanitárním“ společenstvím, nýbrž náboženským systémem, jenž má nahradit křesťanství. Nikoli náhodou jeho vznik spadá do epochy osvícenství, které proti Kristově Církvi bojovalo. Základem této nové víry má být náboženský synkretismus, tj. snaha sjednotit všechny existující víry v jednu: židovskou, křesťanskou, muslimskou, hinduistickou, buddhistickou a nejrůznější pohanské. Každé z těchto náboženství má být tolerováno, ovšem za předpokladu, že nebude hlásat svoji výlučnost, že uzná i jiné víry jako řádný prostředek spásy. Právě toto je ovšem nepřijatelné pro katolické křesťanství.

Katolík věří, že spásu přinesl pouze Boží Syn Ježíš Kristus. Ví, že i buddhisté nebo mohamedáni mohou přijít do nebe, ale zachrání je Kristus, ne Buddha nebo Mohamed. Takovou víru zednářství odmítá. Kategoricky popírá nauku o Ježíši jako Božím Synu a Spasiteli, pro ně je pouhým mudrcem a reformátorem na stejné úrovni s Pythagorem, Sokratem, Mojžíšem, Mohamedem, Buddhou, Konfuciem, Zoroasterem atd. Kdo toto popírá a hájí katolickou nauku, že pouze Ježíš Kristus je pravý Bůh a Spasitel, není „tolerantní“ a proto mu nelze dopřát svobodu.

Boj proti Církvi

Nepřekvapuje tedy, že zednářstvo učinilo z boje proti Katolické církvi svoji prioritu. Protože jejich buňky, tzv. lóže, pracovaly v utajení, mohly snadno proniknout v 18. stol. i na panovnické dvory. Tak tomu bylo např. v Portugalsku, kde diktátor Sebastian Pombal, prominentní svobodný zednář, pozatýkal jezuity, dal je krutě mučit a deportovat do Říma. Ve Francii ovládli zednáři celý královský dvůr. I král Ludvík XV. se stal členem lóže. Tito státní hodnostáři kryli potom svojí autoritou šíření osvícenských idejí, hlásaných dalšími vlivnými zednáři: Voltairem, Diderotem, d´Holbachem atd. Ve Francii se většina lóží spojila do velkolóže zvané „Velký východ“, v jehož rámci byl tolerován i ateismus. Zednáři byli i všichni protagonisté Velké francouzské revoluce:

Lafayette, princ Filip Orleánský, Mirabeau, Robbespierre, Danton, Marat, Desmoulins aj. O tom, jakých zvěrstev se revolucionáři dopouštěli na katolících, jsme již psali několikrát. 400-800 tisíc lidí se stalo obětí tohoto zločinného řádění jen proto, že zachovali věrnost katolické víře.Také italská Mazziniho revoluce r. 1848 se svými krutostmi vůči Církvi, kdy papež bl. Pius IX. si zachránil holý život emigrací do Neapolského království, byla dílem zednářů, stejně tak i obsazení Církevního státu r. 1870 a proticírkevní tzv. „kulturní boj“ v Německu a Francii ve 2. pol. 19. stol. Zvlášť odporným činem zednářstva bylo r. 1875 zavraždění ušlechtilého prezidenta Ekvádoru Gabriela Garcíi Morena, praktikujícího katolíka. Rozkaz k tomu vydala na zasedání v peruánské Limě tzv. Velká lóže Latinské Ameriky.

Členy lóží byli krátce i Marx, Engels a Lenin, dlouhou dobu potom další ze sovětských komunistických vůdců Bronstein-Trockij. K zednářům náležel i maďarský krvavý komunistický diktátor Béla Kun v éře tzv. Maďarské republiky rad r. 1919. Mexický sadistický pronásledovatel Církve Plutarco Calles ve 20. letech 20. stol. byl dokonce velmistrem zednářské lóže „Helios“.

Všechny tyto údaje se lze dočíst krom řady jiných publikací i v zednářské encyklopedii „Die Freimauerlexikon“, vydané r. 1931 ve Vídni přímo svobodnými zednáři. Členem lóže je podle vlastního vyjádření i současný krutý pronásledovatel Církve na Kubě, komunista Fidel Castro.

Zednářstvo ovšem netvoří jednotný celek. Existují rivality mezi jednotlivými lóžemi, ve Francouzské revoluci bojovaly jedny proti druhým, jsou i ideové rozdíly mezi tzv. francouzským a skotským ritem. Zatímco ten první, reprezentovaný zmíněným „Velkým východem“, je vstřícný i vůči bojovnému ateismu a uplatňuje vůči Katolické církvi nelítostnou taktiku perzekuce včetně krvavé genocidy, ten druhý ateismus striktně odmítá a staví se vůči křesťanství smířlivěji.

To je ovšem pouhá kamufláž. Příslušníci skotského ritu, rozšířeného hlavně v anglosaském světě (náležela k němu absolutní většina prezidentů USA a britských premiérů), usilují o proniknutí do křesťanských církví a jejich infikování svými idejemi. To se jim z velké části podařilo u řady protestantských denominací, které na rozdíl od katolicismu postrádají pevnou a neměnnou věrouku. Díky zednářům v řadách duchovenstva se tak prosadil v mnoha protestantských komunitách racionalistický výklad bible, popírající všechny Kristovy zázraky. 

U Katolické církve, jejíž věrouka, spočívající na zjevených pravdách, je neměnná, mají zednáři situaci podstatně těžší. Nicméně v 18. stol. v Německu a Rakousku řada církevních hodnostářů byla v zednářských lóžích a infikovala tamní Církev idejemi všenáboženského synkretismu a racionalistického výkladu Písma sv. Na tom spočíval princip tzv. josefinismu za vlády císaře Josefa II. Na církevní učiliště byli dosazováni jako profesoři kněží, členové zednářských lóží, u nás např. Augustin Zippe nebo Josef Dobrovský. Zednáři byli i někteří biskupové: v německém Trevíru Hontheim-Febronius, ve Vídni světící biskup Ignaz Müller, v Hradci Králové Jan Leopold Hay, v Litoměřicích Ferdinand Kindermann aj. Též v předrevoluční Francii pronikli zednáři do řad církevní hierarchie. Jedním z nich byl i kardinál de Brienne, který měl vysvětit na kněze i pozdějšího ministra Turgota. Ten mu řekl, že nemůže přijmout svěcení, neboť ztratil víru v Boha. Kardinál odpověděl:

„Ale to je přece nepodstatný detail.“ Vlivy zednářství jsou patrné i dnes na těch církevních učilištích, kde se nepřednáší pravá katolická nauka, ale modernistické bludy. Nelze samozřejmě ukázat na nikoho prstem a označit jej za zednáře, pokud on sám to o sobě neprohlásí nebo to zednáři po jeho smrti nezveřejní, nicméně duch současné revolty proti Sv. Otci a katolické pravověrnosti je jednoznačně v intencích zednářstva. To potvrzuje i Panna Maria ve svých poselstvích italskému omilostněnému knězi Stefanu Gobbimu, kde mluví o nebezpečí „vnitrocírkevního zednářství“.

Církevní autority o zednářství

Prvním papežem, který odsoudil zednářství, byl r. 1738 Klement XII. bulou „In Eminenti“. Zakazuje katolíkům členství v jakýchkoliv sdruženích, „která se nazývají zednářskými nebo jsou známa i pod jiným názvem...“ Členství katolíků v lóžích je trestáno samočinnou exkomunikací (tzv. latae sententiae), „od níž, s výjimkou nebezpečí smrti, může udělit rozhřešení pouze papež...“ Všichni následující papežové bez výjimky vydali podobné dokumenty o zednářství.

Bl. Pius IX. např. v encyklice „Qui pluribus“ z r. 1846 píše, že „zednáři vyhlásili těžkou a nebezpečnou válku celému katolickému společenství“.

V encyklice „Quanta cura“ z r. 1864 je obvinil ze snahy „smést z povrchu zemského základy katolického náboženství a občanské společnosti“. R. 1873 v encyklice „Etsi multo“ označil zednářství za „satanovu synagogu, která chce vytvořit náboženství bez Boha a zaujmout místo Církve“.

Nejostřeji však reagoval proti zednářství Lev XIII. V encyklice „Humanum genus“ z r. 1884 píše mj.: „Tajný svaz zednářů se během půldruhého století překvapivě úspěšně, drze a lstivě zachytil na všech místech státní správy a získal moc, která se rovná moci vládní..... Jejich konečným cílem je vyvrátit mravnost z náboženských kořenů a veřejného života a nahradit vše naturalismem. Naturalismus popírá božské Zjevení a články víry, které přesahují meze lidského rozumu. Vzhledem k tomu, že právě Katolické církvi bylo svěřeno uchovávat v neporušení Boží Zjevení, vznešenost víry a všechny prostředky spásy, obracejí se útoky proti ní....Zednáři sledují jeden cíl: důkladné a úplné zničení náboženského a společenského pořádku, zrozeného z křesťanských institucí...“

V encyklice nazvané „25. jubileum“ r. 1902 tentýž papež mj. o zednářství říká: „Tato temná sekta je zárodkem smrti současné společnosti. Jako trvalé zpřítomnění Francouzské revoluce stojí proti ní.... je plná ducha satanova, který – jak tvrdí apoštol – je schopen v případě potřeby se proměnit v anděla světla...“

Sv. Pius X. v encyklice „Vehementer“ z r. 1906 označil zednářstvo za „původce modernismu“. Pius XI. r. 1932 v encyklice „Caritate Christi“ pokládá zednáře za „původce revolucí a světových zmatků ve službách satana“. Pius XII. r. 1958 v projevu na generální audienci nazval zednářstvo „líhní všech bludů a mocí temnot, společnou matkou ateismu, dialektického materialismu, osvícenství a laicismu“.

Neměnný vztah Církve k zednářům zůstal zachován i po II. vatikánském koncilu. Papež Pavel VI. Provedl r. 1964 malou změnu, když zrušil výhradní pravomoc papeže udělovat rozhřešení od hříchu členství v zednářské lóži a svěřil to biskupům. Tím ovšem potvrdil starou zásadu, že katolík, který je současně zednářem, těžce hřeší.

Nový Kodex kanonického práva z r. 1983 na rozdíl od předchozího nemluví o členství v zednářské lóži, uvádí však: „Kdo vstoupí do sdružení, které intrikuje proti Církvi, má být potrestán spravedlivým duchovním trestem, kdo však takové sdružení propaguje nebo osobně řídí, má být potrestán interdiktem....“ (zákazem přijímat svátosti, pozn. autora).

Kongregace pro nauku víry na dotaz, jestli toto se týká i svobodného zednářství, odpověděla 26.11.1983 takto: „Někteří se ptají, jestli nauka Církve o svobodném zednářství se nezměnila...Negativní soud Církve na téma zednářství zůstává naprosto nezměněn, neboť jeho zásady byly vždycky považovány za neslučitelné s naukou Církve. Proto nadále zůstává v platnosti církevní zákaz vstupu katolíků do zednářských lóží. Katolíci, kteří náleží

k zednářství, zůstávají v těžkém hříchu a nesmějí přistupovat ke sv. přijímání.“ To podepsal sám tehdejšíprefekt zmíněné kongregace kardinál Joseph Ratzinger,nynější papež.

Jan Pavel II. se vyslovil proti zednářství12.10. 1993 na generální audienci na náměstí sv. Petra v Římě, kdy upozornil na neslučitelnost hnutí New Age, které je nejnovějším stadiem zednářství, s katolickou vírou. Všechno to, co bylo řečeno předkoncilními papeži o zednářství, proto nadále platí, neboť je potvrzeno i papeži po II. vatikánském koncilu.

Je zednářství satanské?

O spojení satanismu a zednářství hovoří výše uvedené citace papežských dokumentů. Papežové dobře věděli, o čem mluví. Tajemné rituály zednářů to dokazují. Podle katolické nauky je pod hříchem zakázáno uchylovat se k magii, neboť skrze ni se člověk obrací, byť i nevědomky, ke zlým duchům. Jenže u zednářů na vyšším stupni zasvěcení se nejedná o nevědomost. Zednářská struktura je pyramidová, tzn., že členové lóží na nižším stupni zasvěcení nevědí, co dělají a vyznávají jejich spolubratři z lóží vyššího stupně zasvěcení.

O tom, že na nejvyšších stupních probíhá kult satana, existují svědectví samotných zednářů. Italský zednář Carducci složil na počest ďábla hymnus, který se zpíval v únoru r. 1882 v divadle Alfieri v Turíně. V červnu toho roku nesli zednáři v Janově u příležitosti odhalení pomníku masovému vrahovi Mazzinimu sochu Lucifera. 20.9.1884 zednáři v Ženevě vyvěsili zástavu satana a uctívali ji. 20.9.1894 zednáři v argentinském Buenos Aires začali své „veliké shromáždění“ hymnou na počest satana, po níž následovaly výkřiky „ať žije ďábel, pryč s Bohem, smrt kněžím...“

14.7.1831 zednáři před kláštery v Madridu zpívali: „Smrt Kristu, ať žije Lucifer!“ (tyto údaje s odvoláním na prameny uvádí biskup bl. Sebastian Pelczar ve své práci o zednářství a Peter B. Podolský ve spise „Slobodomurárstvo, nešťastie našej doby“). 25.4.1851 význačný zednář a popírač Kristových zázraků Ernest Renan ve francouzském deníku Journal des Débats požadoval veřejnou rehabilitaci satana.

Nejpřesvědčivějším dokladem sepětí zednářstva a satanismu je však kniha jednoho z nejpromi nentnějších zednářů vysokého (33.) stupně zasvěcení Alberta Pikea z USA „Morálka a dogma“ z r. 1871. Pike tam prohlašuje Lucifera za „nositele svobody a světla“ a vyzývá k jeho veřejné úctě celé lidstvo. 

Sv. Maxmilián Kolbe byl v době svých studií v Římě r. 1917 osobně svědkem zednářské manifestace, kdy byl nesen transparent s nápisem „Satan bude vládnou i ve Vatikáně a papež mu bude dělat poslíčka.“ R. 1785 jistý Lanz v Bavorsku, člen lóže tzv. iluminátů, byl na cestě zabit bleskem. V jeho tašce se našly dokumenty, potvrzující rituální kult satana. Ty objevila též r. 1919 maďarská policie, když po pádu krátké komunistické tyranie se zmocnila archivu budapešťské Velké lóže. O kultu ďábla, praktikovaném v lóžích vyššího stupně zasvěcení, mluví i bývalí zednáři, kteří se s touto ideologií rozešli.

V zájmu objektivity je samozřejmě nutno říct, že ne všechny zednářské rity otevřeně uctívají satana. Rovněž tak lze asi těžko vinit ze satanismu členy lóží nižšího stupně zasvěcení, kteří jsou uměle udržováni v nevědomosti o rituálech vyšších stupňů. Nicméně už samy magické obřady směřují k satanismu bez ohledu na to, jestli si toho jejich účastníci jsou nebo nejsou vědomi.

Zednářství dnes

Bylo by naivní se domnívat, že zednáři dneška jsou jiní. Popírají to oni sami. Otevřeně se chlubí svými „zásluhami“ na legalizaci rozvodů, potratů, eutanázie, homosexuálních partnerství a pornografie. Velmistr pařížského Velkého východu Henri Ragache při návštěvě Moskvy r. 1991 prohlásil, že legalizace potratů, k níž došlo v 60. a 70. letech na Západě, je dílem zednářských lóží, jejichž členové pronikli do všech politických stran včetně křesťanských (tuto informaci publikoval v onom roce i český tisk).

Jeho předchůdce Pierre Simon ve své knize z r. 1979 napsal: „Řešení, které nám nabízí tradiční morálka, absolutně nevyhovuje. Opírá se totiž o překonanou ideu posvátnosti života od početí, což je pověrečné a fetišistické.... Konflikt mezi antikoncepcí a náboženskými hodnotami je nevyhnutelný...Tím se otevírá prostor pro vybudování nové morálky....Věřte mi, jen díky nám, díky našim zednářským bratrstvům mohly navzdory odporu zkostnatělých konzervativců projít v Americe i v Evropě zákony, povolující interrupce a plánované rodiny...“

Zednářské publikace se také netají tím, že bylo v programu lóží zavést do škol tzv. sexuální výchovu, která nabádá mládež k pohlavnímu styku v nejútlejším věku. Francouzský senátor a přední svobodný zednář Henri Caillavet se vyjádřil v 90. letech v tisku takto: „My zednáři jsme se významně zasloužili o změnu sociologického obrazu Francie. Legalizovali jsme rozvody a potraty, odstranili jsme veškerou zákonnou diskriminaci homosexuálů, teď ještě nám zbývá poslední úkol: dosáhnout legalizace eutanázie.“

Podle informací polského listu „Nasz Dziennik“ ze 4.2.2008, odvolávajícího se na francouzský denní tisk, náleží více než polovina tamních vedoucích pracovníků ve školství, v policii a v politice k zednářským lóžím. Situace v jiných západních zemích je obdobná. Cílem současného zednářstva je dosáhnout na celém světě legalizace potratů, homosexuálního partnerství a eutanázie, což zednářské publikace otevřeně propagují. Některé lóže, zejména v Itálii, jsou nadto zapleteny i do organizovaného zločinu, jak dokázal případ velmistra lóže P 2 Lucia Gelliho na přelomu 70. a 80. let 20. stol.

Z toho všeho tedy jednoznačně vyplývá, že zásadní rozpory mezi zednářstvím a katolicismem nadále trvají. Pro katolíka je členství v zednářské lóži v absolutním rozporu s jeho vírou. Samozřejmě nepovažujeme jednostranně všechny zednáře a priori za špatné lidi. Víme, že mnozí z nich se dali zlákat humanitárními frázemi, jsou organizováni v lóžích nižšího zasvěcení a upřímně věří, že zednářství je pouhým dobročinným a kulturotvorným společenstvím

K zednářům náleželi i lidé, kteří se pozitivně zapsali do dějin lidstva, např. britský premiér Winston Churchill, jehož zásluhy na porážce nacismu se přes všechna pozdější negativa nedají upřít. V Čechách byl zednářem i historik František Palacký, upřímně věřící protestant, s jehož pojetím českých dějin sice nesouhlasíme, oceňujeme však objektivitu, s jakou přistupoval ke Katolické církvi. Zednářem byl i vynikající chirurg nedávné doby prof. Jan Syllaba. 

To ovšem nic nemění na záporném postoji katolíka k zednářství jakožto ideologii. Nutno vědět, že ono není jenom organizací, nýbrž naukou a náboženstvím, které se netají svojí snahou zničit Církev Kristovu a křesťanskou morálku. Jde o anticírkev satana, jak ji definovala celá řada papežů – a to je pro věřícího katolíka závazné. Současně však katolík bere vážně výzvu sv. Maxmiliána Kolbeho k vytrvalé modlitbě za obrácení zednářů, což byla i hlavní náplň jím založeného Rytířstva Neposkvrněné.

 

Radomír Malý

Autor je historik

Immaculata 5/2008

 

Čtěte také:

Svobodní zednáři - reálne nebezpečí ?

Zednáři plánují lobbistickou kancelář v Bruselu pro propagaci euroobčanství

Jakl: Vliv Bilderbergu a zednářů se podceňuje


http://static.prisonplanet.com/p/infowars_rotators/july2011/230711rot1.jpg

reklama
3935 čtenářů | 37 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Norský masový vrah je svobodný zednář. Je svobodné zednářství nevinnou záležitostí?
(Smějící se bestie, 25.7.2011 5:57:28)
Odpovědět
Ach jo, ONA redakce je opravdu dosti často mimo ! Je mi srozumitelno, že článek vynikajícího církevního historika dr. Malého byl vytažen ze jakého si archivu, ale zde působí opravdu směšně !
Zda ten magor byl či nebyl nějaký čas zedníkem je opravdu nepodstatné ..., byl vyloučen a jeho žákovský stupeň se neví opravdu směšným ve vztahu k tomu, čeho jsou občas 30. a výše zedníci schopni !!!!
Re: Norský masový vrah je svobodný zednář. Je svobodné zednářství nevinnou záležitostí?
(V.N., 25.7.2011 15:02:06)
Odpovědět
Naprosto nechápu, kde redakce a další mudrcové zde čerpají jistotu, že ten magor je, nebo byl svobodný zednář! Byl to evidentně vyšinutý magor, který se ve svém pomateném životě mohl vydávat úplně za kohokoliv. Zednářské dekóry se dají koupit v každém druhém pařížském kšeftu se suvenýry a nepřijde mi vůbec nic neobvyklého na tom, že si je tam kdejaká vyšinutá existence zakoupí a bude v nich pózovat na facebooku jen proto, aby kompenzovala svůj komplex méněcennosti.
Mimochodem jsem si všiml, že na dekórech z fotografie se nachází emblém ctihodného mistra, tedy nejvyššího hodnostáře lóže. Je naprosto nevídané, aby takto mladý člověk, pokud je vůbec přijat za člena, byl ctihodným mistrem, protože jím se člověk obvykle stává až po mnoha letech působení v jiných hodnostářských funkcích. Navíc dekóry po bližším prozkoumání působí značně lacině a jako pouhá atrapa (SZ obvykle používají dekóry ručně vyšívané). Dále odznak hodnosti zavěšený na stuze, v tomto případě krokvice působící jako vystřižená z papíru, bývá obvykle precizně vyvedený z pozlaceného kovu. Samozřejmě, že z toho všeho nevyplývá naprosto nic o tom, zda dotyčný je zednářem, či ne, avšak pravděpodobnost, že by byl aktivním členem některé ze zednářských lóží se značně blíží nule, a to již proto, že mezi zednáři se vychloubání svojí příslušností k řádu považuje za krajně nevhodné.
Osobně si myslím, že Breivik je svobodným zednářem asi v úplně stejné míře, jako je konzervativcem a "klausovcem". A všichni "konzervativci", kteří se snaží zneužít této tragédie k osočení SZ se chovají stejně hyenisticky, jako levičáci, kteří incident využívají k diskreditaci konzervativní pravice!
Re: Norský masový vrah je svobodný zednář. Je svobodné zednářství nevinnou záležitostí?
(V.N., 25.7.2011 15:13:04)
Odpovědět
Pardon, po ještě bližším prozkoumání shledávám, že to, co jsem považoval za krokvici zavěšenou na stuze je patrně pouze prosvítající košile a na hodnostářské stuze pravděpatrně není zavěšeno vůbec nic (krokvice je vyobrazená pouze na zástěře), což ještě více podporuje mojí verzi, že jde o pouhý "šprým"...
Re: Norský masový vrah je svobodný zednář. Je svobodné zednářství nevinnou záležitostí?
(H:.T:.S:., 6.10.2011 14:38:57)
Odpovědět
Čímž pan Malý pouze dokazuje, že ví o strašidle zednářství velký kulový. Zednáři jsou pro tyhle zaprděné fundamentalisty velikým dobrodiním, protože pokud se v katolické církvi stane nějaký průser do nebe volající, prohlásí se za zednářské spiknutí za účelem diskreditace. Pokud by zednářů nebylo, museli by si je vymyslet.
Re: Norský masový vrah je svobodný zednář. Je svobodné zednářství nevinnou záležitostí?
(V.N., 25.7.2011 15:22:24)
Odpovědět
Ještě malá oprava, nejde o krokvici, ale o úhelnici (odznak ctihodného mistra), krokvice je odznakem 1. dozorce.
Re: Norský masový vrah je svobodný zednář. Je svobodné zednářství nevinnou záležitostí?
(PR, 25.7.2011 6:04:50)
Odpovědět
Breivik byl zednářem a zakladatelem templářského řádu.

Něco podobné se stalo i v Mexiku, kde si zednářskí pašeráci drog založili svůj vlastní templářský řád. Více zde: http://aftermathnews.wordpress.com/2011/07/23/the-knights-templar-mexicos-newest-drug-cartel/
Re: Norský masový vrah je svobodný zednář. Je svobodné zednářství nevinnou záležitostí?
(Dan, 25.7.2011 9:08:52)
Odpovědět
Norský masový vrah byl především euroskeptik, klausovec a používal naprosto stejnou rétoriku jako Lukáš Petřík.

V jeho fanatickém manifestu za něhož vraždí, se obejvují termíny jako EUSSR, Eu je cesta do pekel, EU je třeba rozbít atd.

Euroskepticismus tak vstoupil do své 2. váze a to fanatického vrždění v duchu Adolfa Hitlera.
Re: Norský masový vrah je svobodný zednář. Je svobodné zednářství nevinnou záležitostí?
(Pavel, 25.7.2011 9:36:33)
Odpovědět
Vy jste ale korunovanej král skotu :-)))
Re: Norský masový vrah je svobodný zednář. Je svobodné zednářství nevinnou záležitostí?
(Kalous, 25.7.2011 9:37:01)
Odpovědět
Ani ne Dane. Norský vrah si vzal příklad z Mašínů, ne z Klause.
Re: Norský masový vrah je svobodný zednář. Je svobodné zednářství nevinnou záležitostí?
(Dan, 25.7.2011 14:01:27)
Odpovědět
Ano, to jakože utíkal ze země a pocestě musel bojovat s pohraničníky, policisty či tajnými agenty ??

Já myslel, že ve jménu euroskepticismu - tak jak hlásají jeho videa i kniha -manifest, vyzabíjel dětský tábor.

Nemáš v hlavě guláš ?
Re: Norský masový vrah je svobodný zednář. Je svobodné zednářství nevinnou záležitostí?
(Kalous, 25.7.2011 15:08:51)
Odpovědět
Guláš máš sám. Žádná válka nebyla, dokonce ani občanská. Kvůli penězům podřezali svázaného účetního který vezl peníze na výplaty a dále vylákali k fingované autonehodě obyčejného policistu, kterého praštili po hlavě, omámili a podřezali. Následně podpálili v noci stoh a zasahujícímu hasiči prostřelili hlavu. Logicky pak museli utéci na Západ, neboť by šli na šibenici. Je to neobhajitelné jak u norského vraha. Jen se ty ideologie nějak pomíchávájí - všichni byli cvoci.
Re: Norský masový vrah je svobodný zednář. Je svobodné zednářství nevinnou záležitostí?
(Dan, 25.7.2011 15:56:52)
Odpovědět
Co to meleš o válce kdo o ní mluvil ???

Jenom utíkali z nesvobodné země, kde za neormální vycestování hrozila smrt.

Pozabíjení komunistických aparátčíků nemůže být zločinem už jenom proto že se jednalo o sluhy totalitního režimu.

Srovnáváš hrušky a hovnama.


Drž se faktů a ty říkají, že Klaus byl jeho ideologický guru, celé 2 kapitoly se věnují jeho myšlenkám o EU, zločinec se zločincem ideově v jednom manifestu..
Re: Norský masový vrah je svobodný zednář. Je svobodné zednářství nevinnou záležitostí?
(Kalous, 25.7.2011 19:24:06)
Odpovědět
Ty jsi Dane úplně natvrdlý a meleš mimo - proč hned Mašíni neutekli ale vraždili aby měli peníze na motorky a údajmě i na nový nábytek. To také potřebovali k útěku za hranice?
Re: Norský masový vrah je svobodný zednář. Je svobodné zednářství nevinnou záležitostí?
(Stilet, 25.7.2011 14:26:20)
Odpovědět
Fuj Kalous! Nestydíš se? Proč tě tak bolí že Mašínové poslali k trvalému pobytu do Pekla tři české komunisty a proč tě vůbec nebolí že komunisté už povraždili v té době více neozbrojených českých lidí a dokonce i spoutaných? Nebo myslíš že na šibenici věšeli neviné lidí nespoutané? Tu občanskou válku přece vyhlásili národu čeští bolševici a né Mašínové a válka není ples. Za svého života v ČSR jsem poznal i slušné komunisty a už v zahraničí zvláště velké padouchy coby bojovníky za svobodu a denmokracií, ale ani tak neuroním jedinou slzu za žádného utraceného komunistu. Něco ti prozradím na sebe, vlastně jen nakousnu. Víš, ono stačilo abych někdy zasyčel že mám chuť střílet a už ti soudruzi brečeli a prosili VB o ochranu, že je chci zastřelit, že jsem toho prý schopen. Oni asi věděli proč se přede mnou tak bojí. A ti Mašínové v té době udělali více pro strach mnoha kovaných bolševiku. Rozhodně to bylo víc jak pitomoučké psaní těch Chartistu. Ti čeští moralisté a vlastenci mají hodně pružný metr kterým měří moresy své a moresy jiných. Bohužel ty také milí Kalousi.
Re: Norský masový vrah je svobodný zednář. Je svobodné zednářství nevinnou záležitostí?
(Kalous, 25.7.2011 15:14:30)
Odpovědět
Účetní, bývalý prokurista, nebyl v KSČ. Policajt byl asi řadový člen KSČ, hasič možná milicionář - ale ti Mašíni si je určitě nelegitimovali, zejména hasiče ve tmě desítky kilometrů daleko od svého bydliště, byla to náhoda, zabili by na tom místě kdekoho. Stilete, nevyčítám ti to ani neříkám fuj, ty jsi s Mašíny sloužil v jedné armádě - tak si je klidně obhajuj. Zdar.
Re: Norský masový vrah je svobodný zednář. Je svobodné zednářství nevinnou záležitostí?
(Stilet, 25.7.2011 16:51:55)
Odpovědět
Ti vraždění Němečtí kmeti a babky v 45 roce byli také neviní civilsté. Byli to všechno chudácí, ti viníci dávno utekli a přesto si ty mordy pochvalujete. Dokonce mnozí litujete že jích těmi "vlastenci" bylo povražděno málo. Ten esenbák musel být komunista třebas řadoví a ten učetní také musel být kovaný bolševik, jinak by mu nesvěřili služební pistoli. Tak co nad ními a jen nad ními i ty pláčeš? Proč nepláčeš nad těmi které zavraždili čeští komunisté? Nekomunisté nesměli vlastnit ani brokovníce. V té době Mašínu, komouši už povraždili několik stovek neviných lidí. Jak to že na nad ními slzu neuroníš a tak bolestně kvílíš nad třemi komunisty?
Re: Norský masový vrah je svobodný zednář. Je svobodné zednářství nevinnou záležitostí?
(Kalous, 25.7.2011 19:31:47)
Odpovědět
Stilete, ten účetní měl tu pistoli propůjčenou jen na převoz peněz a sám byl náhrada, jinak je nepřevážel. A k těm obětem - Britové ve své zoně v letech 1945 . 47 umučili mnohem více, řádově desetkrát tolik německých komunistů, kteří přežili Hitlera a nepřežili Churchila. A to úplně tajně bez důkazů (ty se dostali ven až koncem devadesátých let při odtajnění materiálů britských tajných služeb). U Gottwalda alespoň proběhl zfalšovaný soud, Britové komunisty likvidovali bez soudu v tajnost. Asi se u nich Gottwald přiučil - tak jak Hitler u lorda Kitchenera vr. 1901 s koncentráky. Já bych řekl že dobytek (pro dobytek urážka) byl na obou stranách. Američané maji tajné mučírny a mučí bez soudu dodnes.
Re: Norský masový vrah je svobodný zednář. Je svobodné zednářství nevinnou záležitostí?
(Stilet, 25.7.2011 20:48:36)
Odpovědět
Zajisté, ale ty myslíš že někomu jen na chvílečku půjčili soudruzi pistoli člověku moc dobře neprověřenému? Ten chlap tu pistoli zapřel a vytasil ji na Mašína a při tahanici o pistoli přišel o kejhák.
Kalous, ty jsi opravdu převelice rozčílený když příjde o kejhák komouš nebo levičák, ale necekneš když komouš zabije "reakcionáře". Máš ten metr kterým měříš stejné činy různým lidem velice pružný. Proč si některé mordy pochvaluješ a jiné odsuzuješ? Kalous Kalous, i Lucifer by si před tebou odplivnul. Před takovými lidmi jaci jsou Mašinové si mizerové pouští do trenek. A to má obrovský výchovný význam. A já pro takové výchovné lekce jsem. Nebyl jsme v situacích kdy jsem musel zabíjet. Kdybych v takových situacích byl, tak bych také udělal totéž.
Re: Norský masový vrah je svobodný zednář. Je svobodné zednářství nevinnou záležitostí?
(Kalous, 25.7.2011 21:14:50)
Odpovědět
Mýlíš se Stilete - beru všechny vrahy jako vrahy - ať se hlásí (li) k pravici či levici, k antikomunistům či komunistům. Ty máš v tomto případě logiku na po.srání - Mašini přepadnou kvůli penězům náhradního pokladníka, který je povinně vyzbrojen pistolí k ochraně peněz. Mašíni mu řekli - pane účetní, jste v KSˇ? jaký je váš poměr k socialismu? máte pistoli a dal by jste nám ji? potřebujeme ji k útěku za hranice. Kulové - to bylo klasické klasické přepadení za účelem zmocnění se peněz loupeží - žádný boj proti komunismu - jen sprostá zákeřná vražda. A Mašíni byli stejní haj.zlové jak ten norský vrah - bylo jim jedno, koho zabijí. Proto se na konci své kariery v US Army stali instruktory pro psychickou přípravu vojáků jdoucích do Afganistánu, aby vojáci při zabíjení lidí necítili žádné výčitky svědomí.
Re: Norský masový vrah je svobodný zednář. Je svobodné zednářství nevinnou záležitostí?
(Stilet, 25.7.2011 22:26:22)
Odpovědět
Tak bych to od tebe bral ale jen v tom případě, že za vrahy budeš považovat i ty české hrdiny, kteří po tom neslavném povstání v květnu 45 vraždili Němce. A také že za vrahy budeš považovat komunistické předáky a všechny kteří vraždili ty, kteří chtěli z toho ráje třebas jen uprchnout.
Zabíti tyrana není vraždou! A tyrany byli komouši!
Re: Norský masový vrah je svobodný zednář. Je svobodné zednářství nevinnou záležitostí?
(Kalous, 26.7.2011 6:33:28)
Odpovědět
Jo Stilete, beru za vrahy i ty kteří po 9. květnu 1945 zabíjeli nevinné Němce - např. znám osud vzdálených příbuzných při Pochodu Smrti brněnských Němců, který vyvolal projev Beneše. A beru za vrahy i ty kteří způsobili např. smrt Milady Horákové. Ale také beru za vraha i toho kdo tehdy večer z kupky sena ze zálohy zastřelil tajemníka MNV, který nikomu vážně neublížil.
Re: Norský masový vrah je svobodný zednář. Je svobodné zednářství nevinnou záležitostí?
(SamOpal, 26.7.2011 8:26:37)
Odpovědět
Kalousi,od 15.3 1939 do 1.9.1939 byla naše rozbitá republika už pod "ochranou" Velkoněmecké Říše,kterou podepsali a uznali naši oficiální představitelé.
V té době však pořád panoval mír,neb jak známo II.WW začala až onoho zářijového data.Nicméně, ze strany českého(a moravského) odboje bylo v tomto mírovém období zahájeno několik proti režimních akcí,při kterých umírali lidé.I protektorátní četníci stojící na straně vlády.
Byli tedy protinacističtí odbojáři ,kteří akce prováděli sprostí vrahové?
Ještě jednou podotýkám,panoval mírový stav!
Re: Norský masový vrah je svobodný zednář. Je svobodné zednářství nevinnou záležitostí?
(orel, 25.7.2011 11:42:59)
Odpovědět
Breivik se od nacismu naprosto zásadně distancoval. Ve svém manifestu napsal, že NS-aktivisté si budou muset uvědomit, že ždokřesťanská Evropa je lepší než muslimský chalífát. Vymyslel řádový odznak, na kterém "kříž mučedníků" probodává lebku, na které jsou namalované půlměsíc, srp kladivo a hákový kříž.
Re: Norský masový vrah je svobodný zednář. Je svobodné zednářství nevinnou záležitostí?
(Petros, 25.7.2011 9:17:29)
Odpovědět
Nevím, jsem informován pouze z netu, nicméně těch pár obrázků, které jsem viděl, kde se prezentuje tu v zednářském převleku, tu ve vojenské uniformě, která asi nebude jeho vlastní (Nebo ano? Za co dostal ta vyznamenání?), nebo i ten s tou zbraní, kde je ostříhán na "ostrého hocha" (zatímco na civilní fotce má delší vlasy), mi přijde spíše jako komediant, jako někdo, kdo se na sebe snaží upozornit. Jakkoli. Je to asi blbě cynické, ale nebyla by ještě fotka v nějakém brnění s chocholem a znaky rytířského řádu, nejlépe pak na koni?
Re: Norský masový vrah je svobodný zednář. Je svobodné zednářství nevinnou záležitostí?
(REL, 25.7.2011 10:59:14)
Odpovědět
od zednářů ho vykopli, stejně jako z té pravicové strany. Evidentně to byl degen, kterého se všude zbavovali...
Re: Norský masový vrah je svobodný zednář. Je svobodné zednářství nevinnou záležitostí?
(Mij, 25.7.2011 14:03:30)
Odpovědět
Ano a tento degen obdivoval Klause a používal jeho úderná antievropská, antimultikulti a antimuslimská hesla.

Ten vrah opisoval z tohoto webu 100%
Re: Norský masový vrah je svobodný zednář. Je svobodné zednářství nevinnou záležitostí?
(orel, 25.7.2011 11:49:54)
Odpovědět
Vyznamenání si udělil sám; ostatně si je sám i vymýšlel. Třeba "Kříž svatého Konstantina", medaili za sestrojení a použití zbraně hromadného ničení, vyznamenání "Ničitel kulturního marxismu" se zlatými meči a hvězdami za zabití hlavy státu buď USA, Německa, Francie či Británie, vyznamenání "Multikulturní síla" za spolupráci s Židy, hinduisty nebo ateisty proti džihádu na jejich území, apod.
Re: Norský masový vrah je svobodný zednář. Je svobodné zednářství nevinnou záležitostí?
(V.N., 25.7.2011 14:56:39)
Odpovědět
Naprosto nechápu, kde redakce a další mudrcové zde čerpají jistotu, že ten magor je, nebo byl svobodný zednář! Byl to evidentně vyšinutý magor, který se ve svém pomateném životě mohl vydávat úplně za kohokoliv. Zednářské dekóry se dají koupit v každém druhém pařížském kšeftu se suvenýry a nepřijde mi vůbec nic neobvyklého na tom, že si je tam kdejaká vyšinutá existence zakoupí a bude v nich pózovat na facebooku jen proto, aby kompenzovala svůj komplex méněcennosti.
Mimochodem jsem si všiml, že na dekórech z fotografie se nachází emblém ctihodného mistra, tedy nejvyššího hodnostáře lóže. Je naprosto nevídané, aby takto mladý člověk, pokud je vůbec přijat za člena, byl ctihodným mistrem, protože jím se člověk obvykle stává až po mnoha letech působení v jiných hodnostářských funkcích. Navíc dekóry po bližším prozkoumání působí značně lacině a jako pouhá atrapa (SZ obvykle používají dekóry ručně vyšívané). Dále odznak hodnosti zavěšený na stuze, v tomto případě krokvice působící jako vystřižená z papíru, bývá obvykle precizně vyvedený z pozlaceného kovu. Samozřejmě, že z toho všeho nevyplývá naprosto nic o tom, zda dotyčný je zednářem, či ne, avšak pravděpodobnost, že by byl aktivním členem některé ze zednářských lóží se značně blíží nule, a to již proto, že mezi zednáři se vychloubání svojí příslušností k řádu považuje za krajně nevhodné.
Osobně si myslím, že Breivik je svobodným zednářem asi v úplně stejné míře, jako je konzervativcem a "klausovcem". A všichni "konzervativci", kteří se snaží zneužít této tragédie k osočení SZ se chovají stejně hyenisticky, jako levičáci, kteří incident využívají k diskreditaci konzervativní pravice!
Re: Norský masový vrah je svobodný zednář. Je svobodné zednářství nevinnou záležitostí?
(Maro Skřipský, 25.7.2011 18:35:47)
Odpovědět
Budete se divit, ale v zásadě s Vámi souhlasím...
Re: Norský masový vrah je svobodný zednář. Je svobodné zednářství nevinnou záležitostí?
(Jiří Zahrádka, 26.7.2011 19:01:27)
Odpovědět
No, já bych byl v tom souhlasu v tomto případě opatrnější. Vychloubání se členstvím nemusí být zrovna typické pro některé lóže, pro jiné možná ano. Již před lety se myslím britští zednáři snažili trochu "otevřít," snad na vylepšení reputace. Četl jsem o tom snad ve 100+1 nebo kde.

Jestliže média zdůrazňují jeho křesťanský fundamentalismus, myslím, že by stálo za to okomentovat i ony zednářské znaky na jeho fotografii. Jestliže totiž z jakýchsi indicií Vláďa tipuje, že nejde o zednáře, pak lze podobně tvrdit, že masový vrah nevinných lidí asi těžko může být křesťan (i když je fakt, že u křesťanství a zednářství jsou trochu prohozené role formalismu - je snadné být formálním křesťanem, ale nesnadné být pouze formálním zednářem. Proto Breivik může být členem církve, ale možná není členem lóže. Tím spíš je ale otázkou, proč je tak zednářsky vymóděn).
Re: Norský masový vrah je svobodný zednář. Je svobodné zednářství nevinnou záležitostí?
(Josef C., 26.7.2011 20:16:55)
Odpovědět
Na teto fotografii ani bych nerekl, ze je to temlarska uniforma!

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2018506/Norway-bombing-Anders-Behring-Breivik-acted-save-Europe-Islam.html
Breivikova ideologie a EU portál
(I.B., 26.7.2011 9:55:29)
Odpovědět
Breivikova ideologie je přesně to, co vzývá tento server - EU portál.
http://www.pimpaku.cz/content/toky-v-oslo-sam-ne#comment-5163
Evropská deklarace nezávislosti
(Michal Kretschmer, 26.7.2011 10:10:51)
Odpovědět
Stáhnul jsem si ten rozsáhlý text onono norského střelce a vzhledem k jeho rozsahu do něj jen nahlédl. Nezdá se mi, že jsou to zednářské ideje, spíše naopak. Myslím, že to byl člověk hledající, jeden čas u svobodných zednářů, ale pak má ten text na začátku obrázek kříže s nápisem De Laude Novae Militiae, což je název výborného dílka sv. Bernarda o potřebě křižáčkého řádu a jaký má být jeho duch.
Nevím, zda jím někdo z pozadí nemanipuloval využívaje třeba přitom psychického stavu toho střelce, ale on reflektuje reálné problémy této zvrhlé Evropy, reagoval na ně statečně, ale neadekvátním způsobem.
Myslím, že zasluhuje našich modliteb.
Re: Norský masový vrah je svobodný zednář. Je svobodné zednářství nevinnou záležitostí?
(Zdenek Tomasek, 26.7.2011 10:47:39)
Odpovědět
Kdyby byl oblečen jako biskup, byl by prohlášen za biskupa? Kdyby si oblékl skafandr byl by potápěč? Z jednoho obrázku, navíc nápadně retušovaného (bílé pozadí.. kontury) lze poznat, že byl zednář? Pozná se kdo si vytvořil takový obrázek, protože chtěl být zednářem a kdo jím skutečně byl?

Autor článku je více od srdce zarytým odpůrce zednářství, než objektivním dopisovatelem. Takové články mají pak mizivou validitu, protože jsou jen umně poskládanými útržkami faktů, často lživými. Je snadné odkázat se na citát jiné osoby, ale pro objektivní hodnocení je nutné, i tento citát podrobit analýze, zda je pravdivý. Stejně dobře by šlo poskládat citáty a seznamy zvěrstvem lidí, kteří se hlásili ke křesťanství a udělat z této víry metlu lidstva. Začali bychom tím, jak křtili za války fašistům tanky a skončili u znásilňováním chlapců v klášterech... Ale k čemu by to bylo?
Re: Norský masový vrah je svobodný zednář. Je svobodné zednářství nevinnou záležitostí?
(JMJMVZD, 27.7.2011 22:45:57)
Odpovědět
Zdenek Tomasek,
:::::::::::::::
Protože se autor opřel do zednářství a nenapsal na ně oslavnou ódu, je proto snad nehodnověrný? Jste snad lépe informován,když píšete o uměle poskládaných a lživých faktech? A jak víte,že nebyly analýze podrobeny? Napište sám něco poučného o bratrech zednářích. Pan Dr.Malý netvrdí,že by ten vrahoun byl zednářem, jenom vychází z tvrzení médií.
Tak dobře, poskládejte citáty a seznamy
zvěrstvem lidí, kteří se hlásili ke křesťanství a dopouštěli se zvěrstev. Bylo by to vážně zajímavé. A hlavně nějak dokažte, že tito vraždící křesťané při svém počínání vycházeli z křesťanské ideologie. Vymyslete něco, co by dokazovalo plánované spiknutí proti nekřesťanům za účelem jejich fyzické likvidace.
Křtění tanků? Křtěni jsou, pokud vím, jen lidé (někdy se též "křtí"gramofon.desky a knihy), ale tanky?
O znásilňování chlapců v klášterech nevím, že by mně něco uniklo? Ty tak zvané pedofilní skandály vás opravdu ještě drží? Vy tomu vážně ještě věříte? Že byste byl tak důvěřivý a té "barnumské"kampani o pedofilech v církvi dosud věřil? Netvrdím, že by se někdy nějaký takový případ nestal, to nemohu tvrdit. Na druhou stranu jen úplný vůl může tomu, že tak ohromné množství případů je pravda, nikoliv výmysl (třeba právě zednářských redaktorů, zednáři vlastněných médií).Není třeba ta obvinění kněží podrobovat analýze,jak to požadujete v případě hodnocení citátů o zednářích? Vy jste ty zprávy a různé citáty o "pedofilních kněžích"a o "znásilňování chlapců v klášterech" také podrobil analýze?
Re: Norský masový vrah je svobodný zednář. Je svobodné zednářství nevinnou záležitostí?
(Hovnověrné:.Tradiční:.Strašidlo:., 1.10.2011 13:26:58)
Odpovědět
Stačí? http://www.scritube.com/limba/ceha-slovaca/Prav-tv-jezuit-ustaovsk-Chorva2451721167.php
Re: Norský masový vrah je svobodný zednář. Je svobodné zednářství nevinnou záležitostí?
(H:.T:.S:., 1.10.2011 9:57:58)
Odpovědět
Torquemada vraždil ve jménu katolické Církve, vrah Roubal byl příslušníkem jehovistické Církve, která odmítá zbraně, proč by nemohl tu a tam vraždit i příslušník zednářské Církve, aniž by se nad tím někdo pohoršoval?