reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru

Autor: Marek Skřipský | Publikováno: 24.7.2011 | Rubrika: Názor
Ilustrace

O tragických událostech v Norsku se nepíše lehce. Líné léto zemřelo v palbě automatické zbraně, společně s dvaadevadesáti obětmi šíleného střelce Anderse Breivika. Tohle byl Breivik především – šílenec.

Vyšinutý maniak, který chtěl měnit společnost pomocí olova.  Nedovedu si představit normálního jedince, který by snad jeho čin omlouval či schvaloval.

Nepatřím mezi stoupence konspiračních teorií, takže nevěřím spekulacím, že se jedná o jakousi akci tajných služeb s požehnáním zednářských lóží, jejímž cílem má být diskreditace konzervativní pravice. To, že se konzervativní orientace Anderse Breivika bude levicově liberálním médiím hodit, to už je jiná věc…

Norská tragédie je hrozná a proto by nemělo docházet k jejímu zneužívání s cílem démonizovat oponenta. Bohužel, útoky na konzervativně smýšlející subjekty se v souvislosti s Breivikovým ohavným činem začaly objevovat již velmi krátce po jeho spáchání.

Kupříkladu norská „Strana pokroku“, což je – navzdory názvu -  konzervativně liberální strana, jímž byl Breivik členem i funkcionářem (v roce 2006 jej však vyloučili), byla okamžitě po odhalení střelcovy identity označena za „krajně pravicovou“. Proč ? No, má v programu konzervativní prvky a je euroskeptická. A hlavně měla tu smůlu, že Breivik byl kdysi jejím členem.

A přes Breivikovy názory jsou jakýmsi „oslím můstkem“ s jeho osobou spojování další „nepohodlní“ politici doby současné i minulé – Geert Wilders, Václav Klaus a dokonce i Ronald Reagan čiWinston Churchill.

Mladý Benito Mussolini kdysi napsal pochvalný spisek o Janu Husovi. Znamená to snad, že Hus byl fašista ? Asi ne. Španělský diktátor Francisco Franco choval sympatie k De Gaullovi a Eisenhowerovi. Nemám však dojem, že by tito státníci vládli jako diktátoři.

Představitelé Strany pokroku Breivikovo počínání striktně odsoudili a vyjádřili nad masakrem lítost. Stejně tak Klaus a Wilders. Nicméně mediální aréna už je odsoudila – Breivik na ně několikrát odkazoval a jsou tedy „legálními spoluviníky“. Tento skrytý podtext je v řadě mediálních sdělení naprosto jasný.

Taková metoda je stejně ubohá jako hyenistická, neboť zneužívá bolestnou událost k politickému prospěchu.

Jsem konzervativcem, a tedy patriotem, tradicionalistou, stoupencem nízkých daní, tradiční západní kultury, nebo kupříkladu omezení imigrace. I já mám kladný vztah ke zbraním. Na rozdíl od Breivika mám ale nějaké morální a etické normy, zdravý rozum a soucit. Vraždit lidi je zrůdné a nepřijatelné, pálit z automatu do nic netušících neozbrojených pubescentů navíc ještě krajně zbabělé.

Breivik uvedl, že svým činem chtěl „změnit společnost“. Z úst konzervativce zní toto tvrzení až neuvěřitelně. „Napravování světa kladivem“ je přece bytostně antikonzervativní. Nejedná se o konzervativní postulát, spíše o výplod Breivikovy degenerované a násilnické mysli.

Lituji toho, že Breivikovi hrozí naprosto směšný trest a také toho, že nikdo z táborníků neměl zbraň, aby útočníka zastavil a zachránil tak život sobě i druhým.

Před několika lety zavraždil radikální ekologický aktivista nizozemského politika Pima Fortuyna. Nepamatuji si však, že by jeho politické přesvědčení bylo v médiích tolik zdůrazňováno, jako v případě Breivika.

„Zelené“ opravdu nemám rád, ale byl bych naprostý hochštapler, kdybych z Fortuynovy vraždy odvozoval, že typický přívrženec zelených formací je potenciální vrah se sklony k násilnickému chování.

Není těžké pochopit, že mezi stoupenci každého politického směru a každé politické filozofie se vyskytují psychopati, nebo nějak narušení jedinci. Breivik nevraždil proto, že byl konzervativec, vraždil kvůli své vyšinutosti a násilnické povaze. Kdyby byl komunistou, vraždil by, aby „usnadnil spojení proletářů všech zemí“, kdyby byl neonacistou, mačkal by spoušť „ve jménu árijské rasy“. A pokud by zastával libertariánské ideje, pálil by do lidí s ušlechtilým cílem „vybojovat lidskému individuu větší svobodu“.

Sladké líné léto v Norsku skončilo. Ten konec má pach krve a je hodně smutný. Už kvůli tomu bychom ho neměli zneužívat.

Jeden z mých kamarádů mi na facebooku napsal : „Breivik byl opravdový hňup a to jsem zvolil celkem slušný výraz. Kdyby pochopil konzervatismus tak, jak jej prezentují jím uznávaní autoři, stoprocentně by nejednal tak jak předvedl.Jen hlupák odsuzuje skupinu kvůli selhání jednotlivce."

To plně podepisuji. 
 
Čtěte také:

reklama
3040 čtenářů | 81 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(Josef C., 24.7.2011 20:16:36)
Odpovědět
To je neuveritelne, Australani jsou ochotni zaplatit za vstupenku na prednasku prezidenta Klause 200 dolaru!

http://aktualne.centrum.cz/domaci/spolecnost/clanek.phtml?id=708189
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(Jan Bureš, 24.7.2011 20:17:11)
Odpovědět
Jenže Breivik žádný komunista ani socdemák nebyl a není. Rád si hrál na rytíře západu, jako zdejší hloupoučká redakce nebo diletant Joch. Podívejte se na jeho videa a obrázky plné rytířů a stejné najdete i roky na tomto webu, tu pupeční šňůru mezi roamtickým debilismem konzervativismu a mrtvými norskými dětmi nepopřete...
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(Maro Skřipský, 24.7.2011 20:24:09)
Odpovědět
Především to byl násilnický magor, které najdete napříč politickým spektrem...

Nejste Jan Bureš, který mě učil na FF UK ?
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(Jan Bureš, 24.7.2011 20:34:27)
Odpovědět
Ne, nejsem a že ty pohádky o rytířích stojí na zčátku té tragedie je pravda..to má pravicová ideologie, konzervatismus zas vlastní - žije ve vylhaném světě, není schopná racionální analýzy, proto pořád volá po válce a vymýšlí si války nové a pak to takhle dopadá, i nacismus jako její radikální forma nebyl jiný..
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(L.Pe, 24.7.2011 21:04:48)
Odpovědět
Nacismus byl jasně levicový. Stejně jako levicoví jsou dnešní podporovatelé válek v Iráku, Libyi atd. My tady žádnou válku nehlásáme. To levice chce pořád šířit své utopické nesmysly.

A ten vrah byl svobodný zednář. Každý pravičák, křesťan či konzervativec je proti zednářství.
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(Dan, 24.7.2011 22:18:48)
Odpovědět
Nacismus samozřejmě levicový není a nikdy nebyl, ultras jsou ultrapravičáky, označují se za jasnou pravici.

Ultrapravice má blízko v některých věcech k ultraqlevici, čili nacisté ke komunistům.

Zminovaný euroskeptik a Klausofanda, masový vrah jenom ukazuje zrůdnost celé Klausoideologie a nebezpečnost národního socialismu, který zastává Klaus, Petřík či dříve Beneš, zvrácenost této úchylné politické orientace.
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(Ondřej Kála, 24.7.2011 22:49:39)
Odpovědět
To rikate protoze se to tak dlouha desetileti uci. Ale Hitlerova NSDAP proste byla levicova, vzdyt mela i v nazvu "socialni", to pote komuniste tomu zacli rikat pravice aby se lide nebali jich levicaku s prakticky stejnym programem jako Hitler :D
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(Dan, 24.7.2011 23:09:39)
Odpovědět
Hitler byl národní socan stejně jako Klaus a všechna média po Evropě už oznamují, že norský terorista je prvním euroskeptickým teoristou.

AEuroskepticismus se ukazuje podobně nebezpečný jako islám, nacismus či komunismus.
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(Karlos, 25.7.2011 0:44:27)
Odpovědět
Nacisti si říkali "soudruzi" (genossen). Hitler sám v soukromí uznával, že se inspiroval Marxem. Nacisti mají ve vlajce rudou barvu, která symbolizuje socialismus. Nacisti milovali odbory i sociální stát, čtyřleté centrální plány, atd. Na národních SOCIALISTECH není pravicového vůbec nic.
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(Dan, 25.7.2011 9:14:01)
Odpovědět
Musíte rozlišovat mezi pojmy pravice a ultrapravice, ultras už se v tom kole v mnohém protínají se svými největšími nepřáteli a to komunisty, čili ultralevicí.

řešíte tu to co každý dávno ví.. :-)

Národní socani nejsou pravičáky, to máte recht, Klaus, Petřík, mach a další ocani včele s Benešem jsou levičáci, já vám neodporuju, jsout o ultras.
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(Karlos, 25.7.2011 13:22:17)
Odpovědět
Jak můžete z obhajoby pravicových názorů najednou dostat přesný opak, to mi opravdu hlava nebere.:-) Jak můžete z obhajoby volného trhu dostat najednou Goringovy čtyřletky, to nechápu. Jak můžete z obhajoby svobody jednotlivce dostat nacistické heslo "Národ je všechno, ty nejsi nic", tomu nerozumím. A tak by se dalo pokračovat.
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(Dan, 25.7.2011 14:07:43)
Odpovědět
Herman Goring byl kapitalista, jeden z nejbohatších němců, H.G. Werke zaměstnávaly v 6 zemích Evropy přes 50 000 zaměstnanců.


To sis kamaráde pěkně naletěl.. :-)

Vlastnil mimo jin. vilu na francouzské rivieře, rozsáhlé sbírky obrazů či archivní viné sklepy, skupoval vína aukcích a měl i sbírku 160 automobilů, mimo mercedesů měl i 3 Bugatti, všechny jsou dnes v Londýnských muzejích.
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(Marek Botha, 25.7.2011 15:16:12)
Odpovědět
V tom případě jsou kapitalisty všichni, včetně Pol pota a leningradského politbyra, které žralo kaviár a pečinku ve svých zateplených bunkrech, zatímco obyvatelé Leningradu umírali když ne na následky ostřelování, tak na podvýživu.

Jedním z největších zbohatlíků Jižní Ameriky byl, jak známo, slovutný chilský socan Salvador Allende. Každý režim potřebuje elitu a elita logicky uzurpuje moc a zdroje. Rozsáhlé majetky levičáků z nich ovšem pravicové kapitalisty nedělají.
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(Nikolas Maoro, 25.7.2011 15:31:56)
Odpovědět
Ještě před válkou v roce 1938, vlastnil H.G. hrad Veldenstein, velkostatek Krunwitz v Bavorsku či Továrnu Munster Gral v Berlíně.

Celý život žil v bohatství a přepichu a jeho sbírky umění patřily k nejrozsáhlejším v Evropě.

Jestli HG byl socialista tak já jsem teplý černošský náčelník :))
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(Dita, 25.7.2011 15:18:08)
Odpovědět
Geringovi vlastnili i hrad ve švédsku či vily v norsku a na islandu.

Geringovi patřily rozsáhlé zbrojní závody, ale i několik velkostatků, patřily pod ně i škodovy zbrojovky, dnešní steyer v rakousku.

Gering byl opravdu jeden z nejbohatších kapitalistů 3. říše a jenom tak mimochodem, zbohatl na válce stejně jako třeba Baťa :-)
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(cook, 25.7.2011 17:39:03)
Odpovědět
No jo,ale H.Goring většinu svého předválečného majetku vyženil.On sám pocházel z rodiny schudlého šlechtice.Jeho otec byl guvernérem nějaké africké země(nepamatuju si přesně které).Po jeho smrti si jeho matkaa vzala židovského němce z vyšších vrstev.H Goring pak nastoupil na vojenskou školu.A později se stal jako stíhací pilot za I.světové války Německý hrdina.Jako takový požívál vážnosti v německých vyšších kruzích.Kariérně se spojil s NSDAP a po nezdařeném puči v Mnichově,kde byl postřelen,uprchl do Švédska se léčit.A tam se oženil do bohaté rodiny.
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(Karlos, 25.7.2011 19:24:12)
Odpovědět
Všimněte si, jak Dan postupně koriguje a ustupuje. Nejprve hlásal, že nacisté nejsou levicí - a pak už, že každý ví, že národní SOCIALISTÉ jsou soudruzi inspirovaní Marxem. A pak začíná s pohádkami o "kapitalistovi Goringovi". Jestli si myslíte, že kapitalista je člověk, který má velký majetek, tak to jste úplně mimo. To byste mohl za kapitalisty označit třeba Stalina nebo Chruščova.
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(Jurek, 25.7.2011 23:40:41)
Odpovědět
nemusíme chodit ani hluboko do historie, sačí příklady z poslední doby. Je Palas kapitalista? Je kapitalistou Standa Gross? A další sociální demokraty si doplňte dle libosti.
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(Kalous, 25.7.2011 22:11:39)
Odpovědět
Od kdy je důsledný zastánce volného trhu bez přívlastků levičák - Dane, nedělej z nás vole. Vždyť je stejného smýšlení jat ty, ty jsi také levičák?
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(Hardy, 25.7.2011 11:09:59)
Odpovědět
Samozřejmě že nacisté jsou krajní levice, ti s pravicí nemají nic společného. Rysy jsou naprosto schodné, koncentráky-gulagy, nahrazení demokracie totalitou, masové okrádání židů, čechů v sudetech poláků, ruské pogromy na veškeré místní podnikatele a "kulaky", touha po světovládě.Říkají si soudruzi nebo soukmenovci, mládež nosí pionýrské šátky nebo shodné hitlerjugend šátky atd. atd. Komu je nacistický režim bližší, bolševikům nebo parlamentní demokracii?, těžká odpověď, že.
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(Hardy, 25.7.2011 11:14:39)
Odpovědět
Navíc NSDAP, byla původně DAP, než tam vstoupil Hitler a opanoval ji. V otrockém překladu Nacionální socialistická německá pracujích strana, to nezní zrovna pravicově. Hitler byl navíc absolutně prolhanej, ale v názvu strany nelhal, v tom je celý jeho program.
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(Kalous, 25.7.2011 11:24:36)
Odpovědět
Ale Hardy, buď objektivní. Koncentráky nevynalezli bolševici ani komunisté, ale španělšttí a britští kolonizátoři. Španělé poprvé použili koncentráky na Kubě v r. 1896 a zlikvidovali v nich asi 300 000 odpůrců. Pak si z nich vzali vzor Britové, zejména lord Kitchener v Burské válce 1901 - i když se jednalo o "internaci" zemřelo v nich 30 000 Burů 15 000 černochů. Extremní ("demokratická") pravice si s extremní levicí nemá v historii co vyčítat. 60 milionů Indiánů v historii Amerik také nezlikvidovali nacisté ani bolševici, ale i křesťanští milosrdníci(třeba i darem dek nakažených neštovicemi).
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(Hardy, 26.7.2011 11:33:42)
Odpovědět
Kalousi, opravdu jsem se těšil, že mi odpovíš, že koncentráky vymysleli Španělé, nebo Angličani. A je to možné. Koncentrační tábor je vlastně schromažďovací tábor, akorát nacisti a komunisti z toho udělali likvidační tábory a to masově.
Je rozdíl jestli např. americké internační tábory /vlastně koncentrační/ pro Japonce za druhé světové byli likvidační nebo ne. Někteří jap. podnikatelé po přenocování v inter. táboře, ráno odjížděli autem do práce. To v Osvětimi asi nebylo.
Je zajímavé, že se i uvažovalo o internaci Němců během druhé světové v USA, ale pak se od toho upustilo, protože američtí němci byli už hodně promíchaní s američany a navíc přislíbili, že na různé pronacistické radikály ve svých řadách dohlédnou, což i dodrželi. Běžně nac. sympatizanty udávali úřadům.
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(Kalous, 25.7.2011 14:10:22)
Odpovědět
No takovou ho.vadinu jak od Karlose jsem dlouho nečetl. "Hitler se inspiroval Marxem". Vždyť Marx byl zakladatel (vědeckého) komunismu a navíc Žid - tedy představitel toho, co Hitler nenáviděl a proti čemuž do smrti bojoval. Nepletete si Marxe s Nietschem a jeho teorií "nadčlověka" či s Darwinem a jeho inerprataci do společnosti - sociální Darwinismus? Pak se nedivím že různí vo.lové ztotožńují komunismus (socialismus) s fašismem (nacismem).
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(Karlos, 25.7.2011 19:28:21)
Odpovědět
Ne, to není hovadina. Přečtěte si něco od Hitlera. Sám to říkal.

"Naučil jsem se z marxismu mnohé," řekl Adolf Hitler svému příteli Hermannu Rauschningovi. "Rozdíl mezi nimi a mnou je, že já jsem skutečně uskutečnil to, co oni pouze bojácně započali. Pouze jsem logicky rozvinul to, v čem sociální demokraté opakovaně selhali..."

http://virtually.cz/archiv.php?art=18710
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(Kalous, 25.7.2011 19:48:06)
Odpovědět
No jestli je to pravda, i bych se omluvil. Ale že se z Marxe něco dozvěděl zase tak moc neznamená - je dobré znát dokonale názory protivníka. I ve Vatikánu se vyučoval marxismus leninismus, nevím jesli dosud. I kdyby něco skutečně Hitler z Marxe vybral - dal tomu jiný princip. Např. z proletářského internacionalizmu udělal jen úzký nacismus - a to už je něco jiného.
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(Kalous, 25.7.2011 19:57:32)
Odpovědět
Přece jen je to ve svém důsledku nesmysl, kterému může věřit tak jen paní Tydlitátová. Asi je logika v tom, že chtěl vyvraždit všechny komunisty (a židy) aby byl lepší komunista než oni (či nahradit sionisty)? Vždyť jsou to naprosto protikladné ideologie.
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(Karlos, 25.7.2011 22:24:35)
Odpovědět
Nemusíte se omlouvat, vždyť ani není za co. Prostě máme jiný názor. To je v pořádku.

Komunismus a nacismus ale zas tak protikladné ideologie nejsou. Jsou to 2 levicové ideologie, které se však považují za konkurenta. Asi tak jako když mezi sebou bojují mafiánské gangy. Jsou to gangy, ale stojí proti sobě. Stejně tak komunismus a nacismus - levice, ale stojí proti sobě. U levice to ostatně není nic neobvyklého. Viz třeba střety maoistů z Číny a komunistů ze SSSR nebo třeba střety Rudých Khmerů s komunisty z Vietnamu.
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(Kalous, 25.7.2011 23:10:30)
Odpovědět
Vždyť kapitalisté, pravice mezi sebou válčí také permanentně (obě světové války ap.) včetně válek nábožesnských a koloniálních. Válka je asi vlastnost celého lidstva, ne levice.
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(Dan, 26.7.2011 9:51:45)
Odpovědět
neustupuju zničeho, ultras jsou prostě nácci, extrémní pravičáci a ti mají mnohé společné s extrémní levicí, není to pravice, ale extrémní pravice, stejně jako komouši jsou extrémní levice.

Oba tyto proudy mají hodně společného, proto říkám, Klaus je nácek, je to národní socan a to opravdu není pravice.


Norský vrah citoval a schvaloval nejenom Klause, ale Beneše, ve shodě s objema obdivně hodnotil odsuny sudetských němců např.
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(Karlos, 26.7.2011 14:04:27)
Odpovědět
Ukažte Dane, jednu jedinou pravicou věc na nacistech. Děkuji.
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(Ondřej Kála, 25.7.2011 11:37:11)
Odpovědět
A je to tady, kvuli jednomu cloveku pospinime vsechny co jsou proti EU. Presne o to jim slo kdyz tuhle false flag operaci planovali :)
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(Dan, 25.7.2011 15:35:28)
Odpovědět
Kdo tu koho špiní, jenom jsem politicky nekorektní a říkáme nahlas že ten chlap byl euroskeptik a obdivovatel naší Kikiny, to je všechno :-)

Byl to Kikinista.
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(Kren, 25.7.2011 20:07:57)
Odpovědět
Norsko není člen EU, už Ti to tu někdo polopatě vysvětloval "inteligente"!!!! Tudíž Brevik má potřebu bojovat proti EU asi jako Peruánec proti Rusku hlupáku!!!!!!!!
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(Dan, 26.7.2011 11:02:47)
Odpovědět
Už ti to tu napsal i Kalous, Norsko je evropská země, kterou čeká další referendum o vstupu do EU a euroskepticismus v ní je nadprůměrný v Evropě, počty euroskeptiků jsou podobně jako ve švajcu větší nežli např. u nás.

A ty seš prostě hlupák co mu nedocházejí vůbec souvisloti, přečti si Součka :-))
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(Pavel, 25.7.2011 17:24:25)
Odpovědět
Běžte se léčit, potřebujete to ...
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(Pavel, 25.7.2011 17:26:46)
Odpovědět
Sorry. To patřilo na Dana.
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(Bear, 25.7.2011 17:57:14)
Odpovědět
No tak teda, davat dohromady toho zbabeleho vraha s Klausem pouze proto, ze se snad nekde o nem zminil...tak to muze vazne udelat akorat naprosty debil a nebo nekdo, kdo leze trvale do europrdele a kazda zaminka si kopnout jevzdy dobra. A nejsi tak blby, aby jsi nepoznal, ze tim debilem na mysli Tebe Dane.
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(Marek Botha, 24.7.2011 23:42:30)
Odpovědět
A on střílel do lidí kvůli protievropskému programu? Střílel protože byl magor. Je to asi stejné, jako na základě činu jiného teroristy, co má rád kyselé okurky, přičítat násilí milovníkům kyselých okurek.
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(Dan, 25.7.2011 9:17:06)
Odpovědět
On plnil svůj ideový euroskeptikcký program, chtěl povraždit levičáky, imigranty a zničit EUSSR.

Rozdíl mezi ním a Klausem spočívá nikoliv v ideálech nýbrž v realizaci těchto zvrácených idejí.
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(Andrej, 25.7.2011 15:23:58)
Odpovědět
Kritika EU není zvrácená idea, ale součást demokratické diskuse.

Když bude citovat Hobbese, stanou se jeho myšlenky zvrácenými? Autor nemůže ovlivnit, kdo se jeho díla chytí. Německý právník Carl Schmitt psal za výmarské republiky ve prospěch diktatury, aby Hindenburg zakázal NSDAP a komunisty. Později vstoupil do služeb nacistů, po válce na něj navazovala jurisprudence ve frankistickém Španělsku a v 90. letech z něj paradoxně čerpá liberální levice.
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(Dan, 26.7.2011 9:43:55)
Odpovědět
Tady přece vůbec nejde o kritiku, ale o demagogiji, tu Klaus ve shodě s neonacisty po celé EU projevuje dnes a denně, jeho evropské výroky chválili nedávno komunisté v athénách demalující město a ia např. předseda portugalských mladých komunistů..

EUSSR je prostě demagogie a chytají se jí hl. extremisté, to se ukázalo i v případě toho zvrhlíka z Norska.
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(Dizzy, 25.7.2011 14:56:08)
Odpovědět
Jeee, další bolševický osel, co tvrdí, že nacismus byl pravicový. Co takhle studená sprcha? Nepomohla by?
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(Kalous, 25.7.2011 20:00:39)
Odpovědět
Někdo je osel bolševický jiný zase osel konzervativní nebo liberální.
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(Kalous, 24.7.2011 23:10:56)
Odpovědět
Za vše mohou lumpové levičáci - "praví" pravičáci vlastně vůbec nejsou, tak proč se vůbec ozývají.
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(Kalous, 25.7.2011 9:54:22)
Odpovědět
Od kdy jsou Cammeron a Sarkozy, vyvolavači války proti Libyi, levičáci? Vždyť jsou to vůdci evropské pravice.
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(Ondřej Kála, 25.7.2011 11:39:20)
Odpovědět
Zadna opravdova vyznamna pravice v Evrope neexistuje, ze si tak rikaj je neco jineho...
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(Kalous, 25.7.2011 13:13:52)
Odpovědět
Tak to je teda smůla. To si nenašli Franco, Salazar, Thatcherová vůbec žádné nástupce? U nás by to mohl být třeba doktor práv z Plzně Marek Benda. Nebo v budoucnu Kristýna Kočí?
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(., 25.7.2011 18:31:24)
Odpovědět
Jasne, jedini pravicaci v Evrope jsou absolventi
/Prognost/VUMLu a komanci z KS Ciny, jak pripadne napsal KK., cesky "ekonom", kdysi komac jak noha.
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(Aleš, 25.7.2011 13:20:36)
Odpovědět
Pěkně nalajnované to máte, prostě se vyfotil v oblečku a vyhodili ho z nějaké lóže, tak je zednář. Stejně tak můžete říct, že je evangelík nebo katolík. Každopádně používal stejnou rétoriku jako Vy. Různé výzvy k násilí se tu běžně objevují ve článcích a ještě více v komentářích pod nimi, výzvy ke střílení do oponentů jsou mezi zdejšími diskutéry celkem běžné, takže se přestaňte schovávat za ten jeho zednářský obleček a zameťte si před vlastním prahem.
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(., 25.7.2011 18:26:18)
Odpovědět
Nejvetsi sranda v CR je, jak rudomodre boruvky
do sebe pletou nacismus a fasismus. Hosi, uz si ujasnete, ze to NEJSOU stejne pojmy!
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(Arnošt, 25.7.2011 12:35:07)
Odpovědět
Jistě, že nebyl levičák, když střílel do mladých komunistů. Bohužel novináři z neznalosti faktů a v důsledku komunistické výchovy matou lidem hlavy tvrzením: fašista (není totéž jako nacista) = ultrapravice. Ono se totiž jedná o ultralevici (žádná pravice si nedá do názvu "Dělnická strana")
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(Kalous, 25.7.2011 20:04:54)
Odpovědět
Arnošte nepindejte voloviny. Norská Dělnická strana je obyčejná sociální demokracie pravicového charakteru - jinak by neposílala své vojáky střílet do Afgánců a bombardovat svými letadly Libyi a tripolis. Je to banda pravičáků, která si účelově hrá na levici. A teď je průser - pravičák postřílel pravicovou mládež.
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(ThujaGarden, 26.7.2011 14:35:09)
Odpovědět
Kalousi..., dělnická strana? Neznám dělnickou...., pravicovou stranu. Tys upad..., přiznej. Kam...?
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(Kalous, 24.7.2011 21:06:38)
Odpovědět
Pravicovým konzervativcům stačí, když uvedou že byl vrah z norské konzervativní strany vyloučen a že se od jeho činu a některých názorů distancují a v něčem je to pro ně poučením. Nevím proč se tak rozčilují! Přece celá pravice zvláště ultra pravice není svatá (opačně i levice). Články o mediální manipulaci (jak tento) jsou na toto tema vyloženě uvalené.
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(M.Paul, 24.7.2011 21:52:04)
Odpovědět
Nějak stále zapadá, že šílený střelec je zjevný svobodný zednář. Nemůže proto být křesťanský katolický fanatik. Smazání důkazů z internetu je na hlubší zamyšlení. CUI BONO? Uvidí se velice brzy.

Úsměvné je spojování třeba s Klausem, to je pro leváky typické: nechtěně se trefili. Oba jsou svobodní zednáři. Teď je jen otázka nakolik jednotlivé lože spolu spolupracují, že? Škoda, že se nedá přidat pár smajlíků ....
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(ravnogorec, 24.7.2011 22:03:19)
Odpovědět
nemůže být katolík, ale může být konzervativec. to, že byl ve Straně pokroku výmysl není.ale hlavně to byl cvok. není možné to vztahovat na konzervy obecně
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(Dan, 24.7.2011 22:08:49)
Odpovědět
Ale zabíjel i ve jménu euroskepticismu a Klausových idejí, to je evidetní.


Ukázalo se tak, jak nebezpečná ideologie je zdejším portálem tlačena vpřed.
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(Michal, 24.7.2011 22:37:29)
Odpovědět
Debile!
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(Dan, 24.7.2011 23:10:45)
Odpovědět
Je to nepříjemné, Klaus je vzorem neonacistů po celé Evropě a i norský zabiják ho obdivoval, měli stejné politické názory.
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(Ka, 24.7.2011 23:17:54)
Odpovědět
Jo - toho norského vraha pozval na návštěvu Prahy před několika lety sám pan Klaus, je také tajným členem motorkářského klanu Hells Angels.Slíbil mu dodat brokovnici - pumpu poloautomat co má na zajíce a jeleni v Lánské oboře po dědečkovi z Haliče a nesplnil to.
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(Arnošt, 25.7.2011 12:43:27)
Odpovědět
Norsko NENÍ členem EU! Takže masový vrah neměl důvod být euroskeptistou. Všem eurohujerům doporučuji aby si zjistili alespoň základní údaje o EU. Ale klacek na Klause je to pěkný, že?
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(Kalous, 25.7.2011 13:19:39)
Odpovědět
Norsko není člen EU, což je pro ně dobré. Ale probíhalo tam několikrát velmi ostré referendum o vstupu do EU - v čele eurohujerů byli sociální demokraté a jejich šéfka Harlem Bhurtlandová nebo jak. Vždy jen těsně zvítězili odpůrci EU. Takže ta problematika EU je tam možná mnohem aktuálnější než u nás, pořád není rozhodnuto (proti EU je pravice, naftaři, rybáři a zemědělci) - u nás to bylo jednoduché.
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(Michal, 24.7.2011 22:44:56)
Odpovědět
Zajímavý pohled na širší souvislosti zvráceného myšlení, hodící se nejen na norského sřelce
http://www.radiovaticana.cz/clanek.php4?id=14904
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(Klmn, 25.7.2011 9:55:42)
Odpovědět
Teprve teď mnoha lidem dochází,k čemu slouží Klausova,soukromá demokracie.Toto slovo tento hradní pán devalvoval na pokryteckou zástěrku jeho skutečného smýšlení.Ono nestačí,že jeho zásluhou jsme ve srabu ekonomickém a tím i politickém-on nás dostal i do podvědomí toho horšího-téměř schvalovaného násilí.Takový osud se dal čekat od člověka,který neakceptuje většinový názor lidí a pohrdá i lidskou sebeúctou.
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(REL, 25.7.2011 11:02:24)
Odpovědět
Ještě nám vysvětli toho Churchilla a Reagana, klmn
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(., 25.7.2011 18:40:13)
Odpovědět
To je stejne, jak by jste chtel jmenovane srovnavat s Chamberlainem nebo GWBj! A to take nebyli socani.
Usmevne ale je, ze podle VK byl vstup USA za GWBj. do Iraku "levicovy", nebot z toho postoje plynulo, ze jedina PRAVICOVA strana v CR byla KSCM. Byla dusledne proti. A VK svym kecem
hezky nas.al Cabanise: i proto ma na nej SVUJ
nazor: negativni. Zeby i Cabanis byl komanc?
Nejmene podle VK?
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(Liberius, 25.7.2011 10:14:42)
Odpovědět
Zajímavé napsáno.
Idioti se najdou všude a většinou je jednou jakou stranickou legitimaci mají pod kabátem.
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(Kirill Jakonov, 25.7.2011 12:38:47)
Odpovědět
Absolutně souhlasím.
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(Aleš, 25.7.2011 13:09:46)
Odpovědět
Breivik v tom svém manifestu i v dalšíms svém vystupování očividně používal stejnou rétoriku a stejné motivy, se kterými se na těchto a podobných stránkách setkáváme už léta, to prostě neokecáte. Jen pár příkladů - návrhy na radikální řešení problémů s imigranty, včetně odsunů a násilí, fascinace středověkými bojovníky proti muslimům, přepjatý nacionalismus, láska ke zbraním...
Můžete říct, že jsou to tady jsou jen články, ale je dobré se podívat na ohlasy, které se rojí každý den pod nimi, verbálně se tam takové masakry jako v norsku odehrávají každodenně a autorům ani redaktorům tohoto webu to ani v nejmenším nevadí.
Nadáváte na média, že v souvislosti s Breivikovým manifestem zmiňují i našeho prezidenta Klause necho Churchilla, ale ty zmínky tam opravdu jsou, takže média prostě jen dělají svou práci, nevšiml jsem si, že by někde psali, že Klaus nebo Churchill byli hlavními inspirátory té akce, takže nechápu, proč tak vyšilujete. Podívejte se spíše do zrcadla, sami tady běžně dehonestujete různé osoby za názory, které zastávaly třeba před desítkami let a dnes už je očividně vůbec nezastávají, ale taková demagogie vám závadná nepřipadá, stejně, jako když posuzujete celé názorové nebo politické proudy podle jejich neextrémnějších projevů.
Spíše než kopat kolem sebe by bylo na místě zamyslet se nad tím, jestli ty demagogie, které šíříte nejsou opravdu nebezpečné.
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(Kalous, 25.7.2011 13:56:28)
Odpovědět
Situace Norska je zvláštní. Zatím odmítá vstup do EU (chce si chránit moře, naftu a své zemědělce). Je poměrně relativně zadlužené - státní zadlužení je k HDP 60,20% ( v stejné době ČR 32,80%), absolutní dluh ale není nijak velký asi 120 mld dolarů, v ročních bilancích je mírném plusu (narozdíl od nás ve velkém mínusu). V rezervním naftovém fondu má ale "nedotknutelných" asi 420 mld dolarů, z kterých rozdává do světa (třeba i nám již Norsko dalo spoustu peněz na záchranu kulturních památek, počítá se s dalšími 3 mld Kč) a různým hladovějícím a imigrantům. Upřímně řečeno, mně by se to jako Norovi vůbec nelíbilo být zadlužený a rozhazovat peníze po světě a hrát si na milosrdenství ve světě, kdy "žere" jeden druhého. Asi to ta tamnější vláda vůči svému obyvatelstvu přeháněla aby rozdávala z cizího, resp. z peněz vlastních občanů kteří s tím asi vůbec nesouhlasili. Norsko může být pro Nory superbohatý stát skoro bez kriminality - pokud mu budou vládnout rozumní lidé.
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(Samuel Vitovsky, 25.7.2011 14:00:49)
Odpovědět
Jan Bureš: "... pravicová ideologie, konzervatismus zas ... žije ve vylhaném světě, není schopná racionální analýzy ..."
Vážně máte takhle jednoduché názory?
Každá ideologie občas inklinuje k lpění na symbolech a stereotypech. Hloupí konzervativci si hrají na pistolníky a rytíře, levičáci sní o sociální rovnosti a zločinné povaze bohatých a úspěšných. Když píšu "hloupí konzervativci", chtěl bych dát důraz na slovo hloupí. Vaše slova ale působí, jako že "debilní" jsou všichni konzervativci, protože žijí ve vylhaném světě. Tak to ale není!!!

Jan Bureš: "... pořád volá po válce a vymýšlí si války nové ..."
L.Pe: "... levicoví jsou dnešní podporovatelé válek v Iráku, Libyi atd. My tady žádnou válku nehlásáme."
Na druhou stranu tohle je reakce dost hloupá. Slovem válka se přece nemusí chápat jen to, co se děje v Libyi či Iráku. EUportál opakovaně útočí na konkrétní lidí (kope do tisíckrát zkopaného Havla), zveřejňuje různé konspirativní teorie, umanutě útočí na Romy a homosexuály (někdy vážně, často si kryje záda zařazením článku do rubriky humor). Prostě hledá nepřítele, vadí-li vám slovo válka. Tohle jsou věci, které sice NEPODNĚCUJÍ přímo k násilí, ale když už se k ním nějaký vyšinutý idiot dostane, tak ho mohou v jeho počínání POVZBUDIT.

EUportál na jednu stranu kritizuje, že je ten pomatený blázen spojován s konzervativci. Na druhou stranu ho zcela bezostyšně (fakt úplně bez ostychu!!!) spojují se zednáři. Znovu jen podrážděně a ublíženecky útočí. Jinými slovy "vymýšlí si války nové".

Já osobně nedokážu pochopit, že ani smrt devadesátky nevinných lidí včetně dětí, nestojí redakci za to, aby se aspoň POKUSILA zamyslet se, jestli OBČAS neformuluje své myšlenky zbytečně vyhroceně.
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(Kalous, 25.7.2011 16:40:44)
Odpovědět
Samueli, redakce to dělá víceméně asi dobře, i když se jeí články sem tam nelíbí levici pak pravici, multikulti či antikulti. Je dobré o problémech včas mluvit a raději se hádat, pokud možno konstruktivně. Ta norská social dem. vláda si asi dělala roky sama co chtěla, nepouštěla se do větších diskusí. Jako Nora by mne také netěšilo že za rok přibude v Norsku z celkového počtu 70-80% cizinců, zejména mohamedánů. Jak dopadla některá francouzská či britská města - je vidět zcela jasně. Ignorace a neexistence diskuse tím spíše mago.ry popudí k něčemu velkému a tragickému.
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(lordpavka, 25.7.2011 17:20:43)
Odpovědět
Ten MAGOR,který si říká Dan,je zralý na šaškárnu do Bohnic.Když čtu ty jeho výblitky,mám před očima šílený výraz Zaorálka,Dluhoše Sobotky a podobných vejlupků!Holt ho doma málo řezali!!!
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(Maro Skřipský, 25.7.2011 18:41:29)
Odpovědět
Abychom si udělali jasno : Já souhlasím s tím, že stejně jako nelze říci, že Breivik "vraždil protože byl konzervativec", nemůže být ani řečeno, že "vraždil protože byl zednář". Nevím, proč mi tady předhazujete článek, který jsem nenapsal. Mám za to, že jsem se v tomto článku vyjádřil poměrně jasně.
Euportal není server jedné pravdy a když něco napíše Marek Skřipský, znamená to, že to napsal Marek Skřipský. Pokud je pod článkem podepsán někdo jiný, psal ho někdo jiný a tudíž nevyjadřuje názor Marka Skřipského...
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(Petr Severa, 25.7.2011 21:19:16)
Odpovědět
Přiblblí pisálkové spojují čin vraha s Chur-chille, Reaganem? Oba nemají nic společného
s tímto šílencem!
Je však třeba se vážně zamýšlet nad tím, že
Breivik cituje názory Václava Klause. Ten je
ideovým inspirátorem vražd! Ale o tom se bude mluvit, a tyto události se budou rozebírat!
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(ravnogorec, 25.7.2011 21:36:21)
Odpovědět
Děláte si srandu ? Klaus s ním taky nemá nic společného. I když podle vás asi ano, protože vrah citoval všechny tři. a ještě řadu dalších.
nikdo nemůže za to, kdo si ho veme do huby
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(pavjan, 25.7.2011 22:01:06)
Odpovědět
Je možný, že je něco tak blbýho pod sluncem?
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(Kalous, 25.7.2011 22:31:01)
Odpovědět
Já jsem přesvědčen že oba by toho Nora Breivika vzali do svých služeb hned - Reagan do CIA, Churchil třeba v dobách kdy byl koloniální plukovník jako svého pobočníka.
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(Dan, 26.7.2011 11:09:47)
Odpovědět
V mnoha časopisech i na mnoha servrech se rozhořely články adebaty na téma V. Klaus inpirátor maových vražd, jak je možné že Klausovi myšlenky tak inpirují extremisty, to nejenom prvicové, ale i levicové.

Je to velmi zajímavá a přínosná debata, jsem zvědaví k jakým závěrům, novináři, politici i lidé dospějí..

Očekávám i velmi silné rekce z Německa na Klausovi pro vraha tak inspirativní ideje..
Re: Mediální manipulace. Klaus a Churchill jako spoluviníci norského masakru
(Josef C., 26.7.2011 17:06:44)
Odpovědět
Evropske noviny ho predstavuji jako clena Zednarske loze, americka media o nem nijak jinak nez "Ultrapravicovy nabozensky fanatik". Takze fantazie pracuje na plne obratky. V jeho 1500 stranek pamfletu jmenuje vice osob jako Cameron, a dalsi vcetne pistele nekterych kritickych clanku z novin vcetne Tea-party USA! Bude prohlasen za nepricetneho, posazen do blazince, takze soudit mohou jmenovane lidi vcetne Klause!