reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Smečka pacholků Pravdolásky plní zadání na likvidaci Bátory

Autor: Ladislav Bátora | Publikováno: 4.8.2011 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

V rozmezí několika dnů se o mně v Právu objevily dvě velmi dehonestující zmínky, jedna zcela adresná, a druhá – s ohledem na všechny okolnosti – vlastně také nezaměnitelně adresná. Ze dvou titulů k nim nemohu mlčet, i kdybych usmýkán a otupen šesti měsíci nevybíravých mediálních útoků osobně třeba i chtěl.

Nemohu mlčet jednak jako předseda občanského sdružení Akce D. O. S. T., jednak jako poradce ministra školství, mládeže a tělovýchovy, v současnosti pověřený řízením personálního odboru. Předmětné výroky se totiž dotýkají nejen pověsti a cti mé, ale samozřejmě ohrožují i renomé Akce D. O. S. T a MŠMT.

Nejprve Jiří Přibáň v rozhovoru 20. července obvinil Věci veřejné, že „jejich zásluhou se do politiky dostávají lidé s otevřeně rasistickou minulostí“. Na přímý dotaz „Mluvíte o Ladislavu Bátorovi, který vede personální odbor školství?“ Přibáň přitakal a dodal mimo jiné, že „lidé jako Bátora jsou bezprostřední hrozbou české demokracie“.

Zabývám se dlouhá léta historií i současností mimoevropských národů, studoval jsem ostatně kdysi dávno na pražské filozofické fakultě obor kulturní dějiny Dálného východu, a tak pokládám Přibáňovi otázku, v které mé práci nalezl výrok, z něhož dovodil mou „otevřeně rasistickou minulost“. Snad v mé disertační práci o poválečné americké okupaci Japonska, kterou jsem v roce 1999 obhájil na Fakultě mezinárodních vztahů VŠE? Či v práci o rwandské genocidě a následném Arušském tribunálu, již jsem obhájil jako rigorózní na Právnické fakultě UK v roce 2007? Nebo v některém z mých článků o Číně, Indočíně a Zadní Indii, které jeden čas vycházely v časopisu Týden? Nebo kde tedy?

A co se týče oné „hrozby pro českou demokracii“, musím Přibáně i čtenáře Práva ujistit, že od roku 2004 jsem měl bezpečnostní prověrku pro stupeň Přísně tajné a od roku 2008 mám prověrku pro stupeň Tajné s doložkou NATO Secret pro cizí moc.

A nejen to – na základě právě takových pomlouvačných výroků, které předvedl Přibáň, zahájil v dubnu loňského roku Národní bezpečnostní úřad šetření, zda by mi nemělo být uvedené osvědčení odebráno. Avšak po bezmála 14 měsících prověřování mé osoby zpravodajskými službami se nenašel pro odebrání jediný důvod, jak nedávno konstatoval ve svém rozhodnutí NBÚ. A neumím si představit, že by takové rozhodnutí NBÚ vydal, kdybych opravdu byl „hrozbou pro českou demokracii“, jak mě odkudsi z Cardiffu vidí Přibáň. Naštěstí pro naši demokracii o takových záležitostech – zatím – pořád ještě rozhodují kompetentní orgány v Košířích, a ne Přibáň v Cardiffu…O osm dní později se pohoupal na doznívající páté vlně nekonečného mediálního tažení proti mé osobě bezpečnostní analytik (sic!) Miloš Balabán, který v článku Norská lekce mimo jiné upozornil politiky, že by „neměli podceňovat nic, co by mohlo svědčit o tom, že pravicový extremismus a populismus mohou infikovat společnost a veřejné mínění“.

Aby však byl (a bil…) kýženě „trendy“, musel do svého varování nějak zakomponovat i mě. Jinak by z generálního štábu Pravdolásky zřejmě pochvalu nesklidil… A tak napsal doslova: „A je jedno, zda jsou to symboly jednotky SS na helmě našeho vojáka v Afghánistánu, hajlující mladíci na koncertech neonacistických skupin, nebo působení jednoho vysokého úředníka s extrémními politickými názory na ministerstvu školství“.

I kdybych si nakrásně chtěl namluvit, že Balabán neměl na mysli mě, ty desítky e-mailů, telefonátů a textových zpráv od mých známých i od mně neznámých čtenářů Práva by mě byly rychle zbavily takové iluze. Takže se Balabána touto cestou táži, které mé – alespoň dva – konkrétní názory považuje za natolik extrémní, že na jejich základě ucítil nepřekonatelné nutkání přiřadit mě k vojákům zapraseným esesáckými symboly a k pomatencům hajlujícím na koncertech neonacistických skupin.

A rád bych se také dověděl, proč se pan bezpečnostní analytik do mě s takovou vervou pustil, když už dobře věděl, že mám výše zmíněnou prověrku. Nebo to pan bezpečnostní analytik nevěděl, navzdory tomu, že se o tom nedávno bezmála všude psalo? Nebo tím dokonce chtěl veřejně zpochybnit kvalitu práce zpravodajských služeb?

Do doby, než mi na položené otázky kvalifikovaně odpovědí, budu Přibáně i Balabána považovat jen za další ze smečky biřiců a pacholků Pravdolásky, kteří už půl roku beztrestně plní likvidační zadání „Bijte Bátoru! Bijte ho nikoli jen do první krve, bijte ho až do krve poslední. Umlaťte ho dočista, naše křehká demokracie to potřebuje a lid si to žádá. Nebo s vaší pomocí snad už konečně vyžadovat začne.“

Věřím, že Právo poskytne Přibáňovi i Balabánovi prostor pro odpovědi na mé otázky. A že oba odpovědí a omluví se mi. Vědí-li, co je slušnost. Nebo aspoň povinnost… Nebo budou bít dál? Když se to v zájmu Pravdolásky ZATÍM nejen smí, nýbrž přímo vyžaduje?

Ladislav Bátora

Autor je předseda Akce D. O. S. T. a poradce ministra školství pověřený řízením personálního odboru MŠMT

Právo 3. 8. 2011

Čtěte také:

reklama
2759 čtenářů | 35 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Smečka pacholků Pravdolásky plní zadání na likvidaci Bátory
(Smějící se bestie, 4.8.2011 0:15:49)
Odpovědět
*
Jaroslav Kronus
Od: jaroslavkronus.kolin@sezna?m.cz

Komu: redakce@ihned.cz

Předmět: zaslání
...
Datum: 3.8. 2011, 15:49 - dnes v 15:49

Dobrý den,

ty časy, kdy jsem HN občas četl hlavně kvůli bezvadnému politickému zpravodajství jsou už opravdu ty tam !
Co se změniko netuším, ale je-li annoncován jako hlavní analytik jistý Šídlo, tak to se raději každé ráno píchnu šídlem ševcovským abych si uvědomil realitu ČR dnešních dnů !
Všiml jsem si, že jednou z hlavních zpráv Ihned je ta, která zase upozorňuje na dopis jakých si spolků na odvolání dr. Bátory. Lze velice jednoduše dohledat, že určitě nepatřím k jeho fan clubu a od některých jeho kámošů bych si nevzal ani toaletní papír, kdybych vykonávali povolání hajzl-dědka !
Ale pozor ! Přečtěte si názvy těch obskurtních společností a kamárádšoftů permanentních netáhel a žvanilů a snad zjistíte, že on i jistý šéf propagandy 3.Říše by se pomalu mohl k nich chodit učit !!!!
Možná by lustraci na webu jednoho z nich by jste se dozvěděli od jednoho nikoliv tzv. Roma z povolání, ale tereního pracovníka z jejich řad, že další z nich by udělali lépe, kdyby zvedli zadky z těch pražských kanceláří, přestali si hrát na "autority " a vyrazili mezi svoje mapovat situaci a sdělit jim, co vlastně majoritní společnost SERE !!!

Jaroslav Kronus ...Zobrazit více
Před 8 hodinami ·
Re: Smečka pacholků Pravdolásky plní zadání na likvidaci Bátory
(PhDr. Honza Kopal, 4.8.2011 2:48:44)
Odpovědět
Už jsi začal Vráno-Kronusi pracovat, nebo jsi pořád v invalidním důchodu s papíry na palici?
Re: Smečka pacholků Pravdolásky plní zadání na likvidaci Bátory
(Antišmejd, 4.8.2011 16:42:48)
Odpovědět
Ten titul před jménem je napsán chybně.Správně má býtPUDR.To by lépe vystihovalo úroveň vyjadřovacích schopností autora diskuzního příspěvku.
PUDR=Posunováč U DRáhy.
Re: Smečka pacholků Pravdolásky plní zadání na likvidaci Bátory
(pavjan, 4.8.2011 11:22:48)
Odpovědět
Dej si studený obklad na čelo.
Re: Smečka pacholků Pravdolásky plní zadání na likvidaci Bátory
(luk, 4.8.2011 7:05:00)
Odpovědět
Panu Bátorovi držím palce a přeji mu do další práce hodně klidu a energie. Málokdo z českých vlastenců se nebojí v dnešní době hájit skutečnou demokracii a otevřeně kritizovat chyby a úpadek naší země!
Re: Smečka pacholků Pravdolásky plní zadání na likvidaci Bátory
(pavjan, 4.8.2011 11:23:50)
Odpovědět
Souhlas.
Re: Smečka pacholků Pravdolásky plní zadání na likvidaci Bátory
(Lucifer, 4.8.2011 16:51:02)
Odpovědět
I já naprosto souhlasím.Pan Bátora je slušný člověk a vlastenec
Re: Smečka pacholků Pravdolásky plní zadání na likvidaci Bátory
(Ka, 4.8.2011 7:05:30)
Odpovědět
Předevčírem Sládek, včera Čunek, dnes Bátora, zítra .... jde jim to hochům.
Re: Smečka pacholků Pravdolásky plní zadání na likvidaci Bátory
(Petros, 4.8.2011 9:38:13)
Odpovědět
Pane Bátoro, domnívám se, že jste měl podat na zmíněné osoby trestní oznámení a ne sepisovat tento článek.
Re: Smečka pacholků Pravdolásky plní zadání na likvidaci Bátory
(peppa, 4.8.2011 9:53:01)
Odpovědět
Pane Bátoro mě už to také nebaví. S Vámi totiž vůbec nemá smysl hovořit. Vy máte totiž - na rozdíl od slušných lidí - svůj vlastní, Bátorův svět a Bátorův hodnotový žebříček. Proto je pro lidi jako jste Vy normální účastnit se akcí na nichž jsou přítomní nacisté a fašisté jako je například existence zvaná Kalinovský. Jenom člověk jako Vy se přátelí s existencí typu Jana Skácela a je schopen přijmout nabídku tak otřesného subjektu jako byla Národní strana a je schopen vůbec komunikovat s jejími členy. Pro normálního člověka je něco takového nepředstavitelné. Pro Vás je to normální. Ano právě v tom jste hrozbou pro společnost, Vám totiž zřejmě chybí rozlišovací schopnost. A do toho pak samozřejmě zapadá i to, že organizace, které odmítají nacismus, rasismus, fašismus, socialismus a komunismus považujete za obskurní spolky. Pro mě je obskurním spolkem akce DOST a strana Jany Bobošíkové a stejně tak její vedení, za obskurní považuji Národní odpor, Dělnickou stranu, Právo a spravedlnost a další podobné "spolky" v nichž se shromažďují psychopatické, nenávistné a otevřeně rasistické existence. Pro Vás pane Bátoro jde o přirozené prostředí. Vůbes se proto nedivím, že se cítíte dotčen konstatováním, že člověk Vašich "kvalit" nemá se státní správě co pohledávat. To je ale Vaše věc. Mojí věcí a mým právem zase je, že právě toto budu se svými přáteli hlasitě říkat do okamžiku dokud se nevzpamatují Vaši nadřízení a odpovědné osoby a zabrání Vašemu působení ve v aparátu státu. Možná se toho pravda nedočkám, je docela možné že pan Dobeš a spol. jsou stejní jaky Vy a Vaši "soukmenovci v boji". Uvidíme. Dokud v ČR bude alespoň trochu normální demokracie, nikoliv takové, která vyhovuje Vám, tak budeme lidem říkat pravdu. A je mi úplně jedno, že z toho dostáváte záchvaty vzteku.
Re: Smečka pacholků Pravdolásky plní zadání na likvidaci Bátory
(peppa, 4.8.2011 9:55:29)
Odpovědět
P.S. Ještě malý dodatek: Úkol odstranit Vás ze státní správy a ukázat lidem kdo ve skutečnosti jste jsme si dali sami. Na rozdíl od Vás nepotřebujeme nikoho kdo by nás úkoloval nebo řídil. Nám stačí vlastní svědomí a přesvědčení.
Re: Smečka pacholků Pravdolásky plní zadání na likvidaci Bátory
(Katsanson, 4.8.2011 11:12:17)
Odpovědět
Koukám, že jste parádní typ diktátora "paar excelence". Kdopak je Vaším vzorem? Stalin, Hitler či kdo. Na všechny, jak vy říkáte subjekty, jste naházel sra.ky, tak koho vlastně vyznáváte jako idola? Vidím, že patříte do té smečky pacholků. S Vámi by asi byla "demokracie", to Vám povím.
Re: Smečka pacholků Pravdolásky plní zadání na likvidaci Bátory
(Čtenář 1, 4.8.2011 12:18:01)
Odpovědět
Nějak se mi nedaří v tom příspěvku najít toho diktátora, můžete mi pomoci? Pro mne je to jenom názor na p. Bátoru a říct ho se snad se už smí. Doufám , že už se nemusíme pohybovat jenom ve stádu, i když by to mnohým na tomto webu vyhovovalo. Apropos právě diktátor neuznává a dehonestuje pro jiné názory. Pro všechny "konzervativce" na tomto webu: nejsem ani pravdoláskař, ani ODS, ani ČSSD, KSČM etc., ale jenom občan této země, který říká své názory bez vulgarit (jak jsem byl upozorněn na tomto webu), ať je u "kormidla" kdokoliv.
Re: Smečka pacholků Pravdolásky plní zadání na likvidaci Bátory
(Katsanson, 4.8.2011 12:30:52)
Odpovědět
Možná, že jsem to s tím diktátorem přehnal. U tohoto autora mne zarazily jeho příliš radikální názory. Co se týče subjektivních názorů, máte pravdu, já se osobně řídím výrokem neznámého autora, který říká: Měj svůj vlastní názor, nevnucuj ho druhým a respektuj ostatní. Můj byl asi také dost radikální. Ještě k tomu stádu. Ve většině případů jsou na každé diskuzi dvě stáda a dva názory proti sobě. V naší kotlině je bohužel stále zakořeněný názor, že když někdo nazve nějaký palčivý problém, týkající se třeba "romské otázky" je ihned považován za rasistu. Pravdou ovšem je, že tento problém se asi bez radikálního zásahu nevyřeší. Toto je můj názor. K.
Re: Smečka pacholků Pravdolásky plní zadání na likvidaci Bátory
(Sousedka, 4.8.2011 10:15:49)
Odpovědět
Pane Peppane. I já jsem slušný a normální člověk, ale s Vašimi názory nesouhlasím, prosím, mluvte vždy za sebe. Děkuji.
Re: Smečka pacholků Pravdolásky plní zadání na likvidaci Bátory
(ano, 4.8.2011 11:02:08)
Odpovědět
vystihnul jste to presne... jen bych jeste dodal to, ze Batora nema ve statni sprave co delat atke proto, ze tam byl dosazen na zaklade kamaradickovani a kontaktu, nikoli na zaklade schopnosti, ktere tento celozivotni parazit proste nema...
Re: Smečka pacholků Pravdolásky plní zadání na likvidaci Bátory
(pavjan, 4.8.2011 11:17:16)
Odpovědět
Peppo,nevím jestli jste slušnej, jak se hodnotíte ve svém příspěvku.Zcela určitě jste ale trochu mimo nebo máte omezené chápání. A demokracie je u nás v pořádku, když můžete bez problémů psát takové nesmysly.
Re: Smečka pacholků Pravdolásky plní zadání na likvidaci Bátory
(Rendec, 4.8.2011 11:54:05)
Odpovědět
Peppo, hlavně že Ti nevadí komunisté v parlamentu.
Re: Smečka pacholků Pravdolásky plní zadání na likvidaci Bátory
(Ka, 4.8.2011 12:38:22)
Odpovědět
A co když jste nenormální vy - peppo? Kdo tu normálnost určuje - vy a vaši přátelé? Není to nemorální?
Re: Smečka pacholků Pravdolásky plní zadání na likvidaci Bátory
(Koraktor, 4.8.2011 9:56:00)
Odpovědět
Vážený pane Bátoro, držím vám palce ! Držte se!
Komunisté nevadí
(Rendec, 4.8.2011 11:49:18)
Odpovědět
Je zajímavé, že některým lidem vadí pan Bátora a např. bývalý komunista Jiří Besser, který je ve vládě, jim nevadí. Nevadil jim ani bývalý předseda vlády Jan Fischer, který byl též členem KSČ.http://www.youtube.com/watch?v=8K-3wAj8cRo
Re: Komunisté nevadí
(Čtenář 1, 4.8.2011 12:27:15)
Odpovědět
Vadí mi Bátora, Besser, Fišer, p. Klausová, Bobošíková, Volfová, Paroubek...zkrátka všichni, kteří nějakým způsobem ovlivňují dění v ČR, byli v KSČ z jakýchkoliv důvodů a potom političtí turisté, kteří v honbě za koryty udělají jakýkoliv kotrmelec.......
Re: Komunisté nevadí
(Katsanson, 4.8.2011 12:41:17)
Odpovědět
Koukám, že bychom si u pivka asi popovídali. Opět Vám předložím názor svůj vůči Vašemu. Jsem ročník 46 a KSČ nikdy nebyl můj šálek čaje, spíše naopak.Držitele partajních legitimací jsem řadil do dvou kategorií. Byli lidé vzdělaní, fundovaní a aby mohli vykonávat svoji práci, využít svých schopností /třeba lékaři/ byli postaveni před dilema: pracovat ve svém oboru bez ohledu na politické smýšlení pomocí legitimace a nebo s diplomem jít pracovat do kotelny. Těm bych to neměl za zlé. Ovšem druhá skupina, t. zn. nevyučení, nemakačenkové a primitivové, ti potřebovali legitimaci k tomu aby zaujali lukrativní postavení. Tak z těch je mě na zvracení a je jich dosud dost. To je můj názor. K.
Re: Komunisté nevadí
(Čtenář 1, 4.8.2011 14:24:35)
Odpovědět
Vše je možné. Já nijak komunisty nedělím....
pro nástup na vysokou školu jste musel mít doporučení, já ho pro svůj polický postoj nedostal...to není msta z mé pozice, to jen konstatování. V roce 1991 mne soudruh vedoucí s titulem peskoval, že jsem nevystudoval VŠ....., takže tuto práci nemohu vykonávat....
Re: Komunisté nevadí
(Stilet, 4.8.2011 14:43:57)
Odpovědět
Oni i Naci party byli velice slušní a vzdělaní lidé kteří jen chtěli dělat svou práci. Slušní lidé byli i u SS. Tak proč tak proti ním běsníte? I ti vámi tak nenávidění Sudeťáci také jen se hlásili ke Henlainově straně jako a ze stejných důvodu vy ke komoušum. Doktor Mendele byl chytrý, vzdělaný a zajisté slušný pán který jen chtěl dělat medicínu. Nemohl přece za to, že mohl ti svou prácí dělat jen ve vyhlazovacím lágru.I u vyšetřovatelu STB byli zaručeně slušní lidé kteří jen chtěli dělat dobře svou prácí. A trpěli strašná duševní muka když mučili vyšetřované aby se přiznali k tomu co neudělali a o čem neměl ani potuchy.
Fuj ! Hnus ! Jako vžy několikerý metr. Jedněm bravó, druhým fuj a třetím nevšímavost a k dalším pochopení. Takto vy omlováte české všiváky.
Vy krysy, kdyby nebylo tolik těch kteří tak chtěli vystudofvat a vykonávat svá povolání a proto byli ochotní ke všemu a bylo více slušných lidí. Tak by nebylo nacistických ani komunistických zvrácenosti.
Re: Smečka pacholků Pravdolásky plní zadání na likvidaci Bátory
(nobody, 4.8.2011 12:42:03)
Odpovědět
Vážený pane Bátoro, četl jsem to včera, takže jsem to snad trochu rozchodil. Nikdy tady nebude nic dokonalé a pořád do sebe bude někdo rýpat. Tak jsem si říkal, jestli Vám přece jenom nechybí trochu lásky, vypadáte dost suše. Chce to nějakou babu a máte klid, jaképak pravdolásky co Vás pořád pronásledují. Více lásky, ve Vašem věku dvakrát týdně.
Re: Smečka pacholků Pravdolásky plní zadání na likvidaci Bátory
(taky, 4.8.2011 13:38:09)
Odpovědět
taky si rikam, ze kdyby si Batora obcas vyhonil, nemuselo se tohle vsechno dit :)))
Re: Smečka pacholků Pravdolásky plní zadání na likvidaci Bátory
(Pamětník, 4.8.2011 13:46:24)
Odpovědět
Vážený pane Bátoro, vážím si Vaší práce, proto jsem také podpořil D.O.S.T. Myslím však, že se dopouštíte jednoho závažného omylu-myslíte si, že lidem v této zemi jde o pravdu. Podle mého soudu jde o moc, proto musí být zlikvidován každý, kdo se jejich zájmům staví do cesty, kdo trvá na tom, že lidem se má říkat pravda, kdo zastává názor, že tzv. politická korektnost je pokrytectví. Připravte se na to, že Vás budou štvát tak dlouho, dokud budete zastávat svůj názor, mít své přesvědčení. Držím Vám palce, víc udělat nemohu.
Re: Smečka pacholků Pravdolásky plní zadání na likvidaci Bátory
(hol, 4.8.2011 14:50:12)
Odpovědět
Pamětník, připojuji se k vám a naprosto souhlasím!
Re: Smečka pacholků Pravdolásky plní zadání na likvidaci Bátory
(ash, 4.8.2011 15:03:08)
Odpovědět
Taky se připojuji k podpoře pana Bátory.
Re: Smečka pacholků Pravdolásky plní zadání na likvidaci Bátory
(Petr Mach, 4.8.2011 18:04:44)
Odpovědět
Bátora je fašista, antisemita, který se opakovaně stýká s exponenty českého neonacismu. Ale ještě větší je to akriéristický šmejd.
Re: Smečka pacholků Pravdolásky plní zadání na likvidaci Bátory
(Kalous, 4.8.2011 22:57:00)
Odpovědět
A žere psy!
Re: Smečka pacholků Pravdolásky plní zadání na likvidaci Bátory
(Samuel Vitovsky, 4.8.2011 20:15:43)
Odpovědět
Pan Bátora moc dobře ví, že s extremismem je spojovaný kvůli svému angažování se ve prospěch Národní strany. Možná přehnaně, možná nespravedlivě. Jeho rigorózní práce o Rwandě s tím ale neměla, nemá a nebude mít nic společného. Ať hájí Národní stranu, že není a nebyla rasistická. Nebo ať hájí sebe, že nemá s Národní stranou spojitost. Ale ať neodvádí pozornost jinam!
Snažím se pana Bátoru chápat a fandit mu. Ale je mi líto, pokud se bude HÁDAT takhle hloupě, tak ať jde s tím svým "mediálním lynčem" a "likvidací" a se "zájmy" a "zadáním" Pravdolásky nebo "smečky pacholků" do háje...
Re: Smečka pacholků Pravdolásky plní zadání na likvidaci Bátory
(mk, 4.8.2011 23:10:34)
Odpovědět
Pane Bátoro, je fascinující, s jakým pathosem ("lynč", "likvidace", "bití do krve", "umlácení") se prohlašujete být obětí. Člověk má pocit, že sleduje Gibsonovo ukřižování. Jenže ve skutečnosti jediné co se vám děje, je to, že občas vyjde článek, kde někdo napíše fakt, tj. že dlouhodobě spolupracujete s extrémní pravicí a máte tomu odpovídající postoje, a dále projeví názor, že byste neměl být vysokým úředníkem ministerstva školství. To je celé mučednictví. Ale naopak jste to vy, kdo je v mocenské pozici, vy nyní kádrujete a vyhazujete lidi z ministerstva školství, vy tam jste faktický první náměstek, vy se snažíte umlčet kritiku soudy a vyhrůžkami, vy máte za sebou celou ultrapravici i s Hradem a jste ve funkci usazený jak pecka ve švestce. Tohle je prostě směšně a nechutné, co tu předvádíte.
Re: Smečka pacholků Pravdolásky plní zadání na likvidaci Bátory
(Felix, 5.8.2011 20:25:27)
Odpovědět
Redakci:
Očekávám doplnění causy jmenným seznamem pobouřených senátorů vč. stranické příslušnosti. Děkuji předem.