reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Klausův vicekancléř Hájek: Doznávám se. Jsem kryptofašista. Aneb deviantní homosexuálové

Autor: Petr Hájek | Publikováno: 6.8.2011 | Rubrika: Kulturní válka
Ilustrace

Reakce zástupce vedoucího kanceláře prezidenta republiky Petra Hájka na toto prohlášení Borise Šťastného:


"Postoj primátora, který zaštítil Prague Pride, jasně schvaluji a podpoře této akce se osobně přidávám. ODS není a věřím, že nikdy nebude stranou netolerantní a xenofobní a to platí o Praze, která je moderním městem pro všechny. Již jsem zaznamenal směšný odpor kryptofašisty Bátory a jeho hnutí D.O.S.T. k našemu postoji. Jestli se to panu Bátorovi nelíbí, může se jít v tom čase projít jinam. Praha je dost veliká pro všechny."



Doznání kryptofašisty. Vicekancléř Petr Hájek pro ParlamentníListy.cz.

Kdyby bylo žhavé léto, myslel bych si, že Borisi Šťastnému, známému poslanci za ODS (a mému kamarádovi) přeskočilo z horka. Takto musím připustit, že ví, co dělá a říká. On i jeho stranický kolega, pražský primátor Svoboda.

Vyjádření náleží k tématu:
Praha plná úchylných gayů. S podporou primátora z ODS, zuří Hájek

A oni to opravdu vědí. Nezbláznili se. Jen se zmýlili a teď na to přišli. Určitě se právě se svými skutečnými politickými druhy přivazují ke stromům na Šumavě. Anebo je to ještě jinak, a pak je jejich postoj k chystanému karnevalu homosexuálů užitečnou ilustrací současného stavu ODS. Nikoli klausovsko-havlistická schizofrenie, do níž ji zavlekl M. Topolánek, ale vítězství havlismu v ODS na celé čáře.

Nátlaková akce homosexuálů, která proběhne v Praze pod pěkným českým názvem Gay parade, totiž není nevinnou legráckou. Je vážnou politickou demonstrací určitého hodnotového vidění světa. Světa, v němž klasická rodina již nehraje žádnou roli. V němž hluboké národní tradice a kulturní kořeny ožírá obluda multikulturalismu. Světa, v němž sexuální či jakákoli jiná deviace je povýšena na ctnost, abnormalita na normu, destrukce společnosti na posvátný Pokrok. Kde občanské svobody nahradila lež takzvaných lidských práv a první mezi nimi, svobodu projevu, cenzura politické korektnosti, jak se dnes politicky korektně říká obyčejnému pokrytectví.

Začne-li se politik zaklínat „xenofobií", je přece jasné, do jakého tábora patří. Vždyť kdo upírá deviantním spoluobčanům právo veřejně demonstrovat za prosazení hodnotového světa, v němž již řadu let je jediným „ohroženým druhem" typicky běloch, heterosexuál a křesťan, v němž občanské ctnosti jako vlastenectví jsou denně vystaveny plivancům na mediálním pranýři? Šokující však je, když se tohoto pokřiveného hodnotového světa zastává a dokonce ho svou autoritou „zaštiťuje" údajně pravicový primátor či poslanec.

Ne že by také oni neměli mít svobodu své jistě hluboce prociťované názory veřejně vyjadřovat. Ale zřejmě si spletli politickou stranu za niž kandidovali - a jako poctiví lidé by ji proto měli opustit. Nebo, což je horší možnost (s použitím slovníku Borise Šťastného), jde o stranu kryptosocialistickou. Obávám se, že B je správně. Alespoň v silných křídlech, jež tito významní politici v ODS reprezentují. Voliči nám již za pár měsíců řeknou, zda reprezentují také je.

A už jen poznámku: Pokud jsou Ladislav Bátora a D.O.S.T „kryptofašistickou", strukturou, tedy představují „hnutí směřující k potlačení lidských práv a svobod", měl by na ně pan Šťastný podat trestní oznámení. V tom případě ať ho podá také na mě.

Petr Hájek, zástupce vedoucího Kanceláře prezidenta republiky

 

Čtěte také:

Klaus: Hájek má právo říct o homosexuálech svůj názor. Nad pražskou gay pride hrdost necítím

Klausův vicekancléř Hájek: Primátor Svoboda podporuje úchylné homosexuály. Je to havlista

Šokující odporné fotografie ze srazu homosexuálů. Provozují orální sex na veřejnosti

Co mají kopulující Lady Gaga a primátor Bohuslav Svoboda společného? Slabost pro gaye

Šokující statistika o homosexualitě: Gayové šíří infekce a polykají vlastní výkaly

Homosexuálové jsou devianti neboli úchylové

Homosexuální útok proti svobodě slova a myšlení

Neexistují žádná práva homosexuálů

Nové homosexuální náboženství. Homosexuálové už obtěžují i děti

Roman Joch: Pokud je homosexualita pro homosexuály „normální“, proč není normální pedofilie, zoofilie či nekrofilie...

Je homosexualita přijatelná? Bývá úzce spojena s pedofilií

Rekordně přibylo případů HIV, virus šíří gayové

Exhibující homosexualita je obdobná úchylka jako pedofilie, gerontofilie, nekrofilie, zoofilie, voyerismus...

 

http://www.moonbattery.com/archives/gay.jpg

reklama
1536 čtenářů | 32 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Klausův vicekancléř Hájek: Doznávám se. Jsem kryptofašista. Aneb deviantní homosexuálové
(Smějící se bestie, 6.8.2011 3:37:38)
Odpovědět
Zdánlivě mimo téma, ale opravdu jenom zdánlivě !!!
Když si vzpomneu na první generaci představestva ODS - řekl bych otce zakladatele, byly tam různé "modely", ale nezaznamenal jsem masově to, čemu se říká genetická vyčerpanost ! Ti llidé byli i vzdělaní ve smyslu konzistence a ideového ukotvení...
Když si dnes prohlížím pozorně fota jak tlučeme-tchoře, tak výše uvedeného Boríska, prostě tam se nedá přehlédnout jistá forma degenerace !
Jsem prost nějakých maximalistických představ o mravním či alespoň duchovních rozměrů českých politiků, ale existuje -li propojení mezi fyzionogromií ve smyslu jisté formy mutace a kvality myšlení ve smyslu moudrosti ,uvážlivosti a předvídatelnosti, tak mne ani žvásty Boríska moc nepřekvapují !
Ono nakonec o duchovním a biologickém poddimenzování české společnosti psal již před mnoha lety M.Dolejší a i sdělení předního soudního znalce z oboru psychiatrie o "distribuci" intelektu v české stádní -masové společnosti - mnohé naznačuje !!!!!
Re: Klausův vicekancléř Hájek: Doznávám se. Jsem kryptofašista. Aneb deviantní homosexuálové
(Smějící se bestie, 6.8.2011 3:52:30)
Odpovědět
20.11.2010 Boris Filan o médiách
Thumbnail image for img/zapisnik/BorisFilan.JPG
(Foto-zdroj: Wikimedia Commons)
Právě mi přišlo mailem! Děsivě pravdivá slova slovenského spisovatele, textaře, dramaturga, přítele Borise Filana. Nemohu, než poslat dál!
Raz príde doba, keď sa vynoríme z tohoto šialenstva, ktoré nám teraz vzbĺklo v hlavách, a budeme sa za seba strašne hanbiť. Budeme sa prepadať od hanby, keď si spomenieme, na čo sme sa pozerali, čo sme čítali a čo sme počúvali. Ako sme dovolili, aby nás pár šikovných zvrhlíkov dostalo k novinám, časopisom a televíziam, ktoré sú žumpa plná zvratkov a výkalov. Nebudeme chápať, ako bolo možné profitovať na chorobách a nešťastí našich blížnych. Nebudeme schopní vysvetliť našim deťom a vnukom, ako sme to dopustili. Budeme sa snažiť nemyslieť na to, akých blbcov a hlupane sme to považovali za celebrity. Budeme sa hanbiť za dobu, keď boli denne na prvých stránkach nagélovaní pajáci a usmievavé opice, ktoré neznášali väčšie série orgazmov s tým istým partnerom. Budeme hovoriť, že na vine vtedy boli oni, akísi neurčití oni, a tí budú medzi nami a budú ukazovať prstom na niekoho
neexistujúceho. Ale my sme spolupáchatelia tohoto hnusu, nie iba tí, čo to píšu, vydávajú a vysielajú. My s nimi ochotne kolaborujeme tým, že to pozeráme, počúvame, čítame a kupujeme. Iba toľko som Vám chcel povedať, respektíve nie chcel, ale musel, lebo už mi praskne hlava od toho mlčania.
Re: Klausův vicekancléř Hájek: Doznávám se. Jsem kryptofašista. Aneb deviantní homosexuálové
(Jeeves, 6.8.2011 18:44:52)
Odpovědět
Je to hezky řečeno, ale nečekám nijaké zlepšení do budoucna. Tihle tvůrci vkusu, morálky a "správných" názorů již nepovolí a blbost se bude dále hezky šířit. S tupci se pak hezky "pracuje". Berou si "výhodné" likvidační půjčky, kupují si lesklé zbytečnosti a vysavače za šedesát tisíc, dívají se radostně na laciné stupidní filmy, čtou dychtivě "přejeté slepice" z novin pod úrovní školního časopisu, pochutnávají si na obarvených pilinách a říkají tomu uzeniny, atd.atd.atd. Pár moudrých, kteří odolají tomu tlaku, to nezachrání. Spíše budou jejich řady řídnout. Svoje děti totiž před všudypřítomnou blbostí a manipulací asi nejde ochránit. Vidím to u svých. A ještě tomu říkají "pokrok". :-( Kde to skončí, nedokážu odhadnout, ale obrat, že ještě tato generace se bude stydět, celkem určitě nenastane.
Re: Klausův vicekancléř Hájek: Doznávám se. Jsem kryptofašista. Aneb deviantní homosexuálové
(HeHe, 6.8.2011 6:17:44)
Odpovědět
Nikdy už nevolím ODS - tohle co se děje je hnus - buzíci mají karneval !!!!
Re: Klausův vicekancléř Hájek: Doznávám se. Jsem kryptofašista. Aneb deviantní homosexuálové
(Stilet, 6.8.2011 14:34:54)
Odpovědět
Hele Herle, oni to byli především socdemácí kteří nadbíhali buzerantum. Když se mělo hlasovat o partnerství buzerantu a leseb, dal dokonce socdemák Paroubek přivézt ze špitálu jednoho poslance aby hlasování pro buzeranty vyšlo. Po odhlasování zase poslance dovezli do špitálu. Něco takového, taková hnusárna se ještě nikde ve světě nestala. Těch odesáku kteří nakonec hlasovali pro buky, těch bylo pořád málo a ti socdemáci kteří MUSELI hlasovat pro, tak ti to měli nařízeno přísným rozkazem.
V Čechách už od svého vzniku politických stran už z dob R-U, jsou strany vedené ve stejném duchu jako Čsl. Lidově Demokratická a Socialistická armáda. To je na subordinaci a dobrovolné kázní. Dobrovolnou kázňí se míní tak, že kdo nebude dobrovolně a s nadšením ukázněný a liknavě poslouchat befely, půjde do šatlavy. Politické strany v Čechách do dnešních dnu neposilají neposlušné poslance do šatlavy, ale vyhodí je ze strany a tedy od velkých peněz. Demokracie jako řemen.
Re: Klausův vicekancléř Hájek: Doznávám se. Jsem kryptofašista. Aneb deviantní homosexuálové
(Kalous, 6.8.2011 20:50:38)
Odpovědět
No vidíš Stilete, a nyní je velkým propagátorem Gay pochodů a převzal nad pražským Pride Parade prý dokonce záštitu váš americký velvyslanec. Prý už Obama zařídil ,že US Army bude mít oddíly Gay Saels prvního nasazení. Natrhnou každému nepříteli pr.del.
Re: Klausův vicekancléř Hájek: Doznávám se. Jsem kryptofašista. Aneb deviantní homosexuálové
(Stilet, 7.8.2011 14:32:23)
Odpovědět
Ten US ambasádor v ČR je Obamuv kašpárek a utěrřiť.
Víš že nejsem antisemita, ale fakt je, že homosexualita je nejvíce řozšířená mezi semity. A ten ambasádor je ortodoxní Žid. Ten přece proti buzíkum neřekne slovo. Ten ambasádor by si té věci vůbec neměl všímat. Na to nebyl do ČR poslán. Má hájit v ČR zájmy USA a né zájmy českých buzerantu.
Víš, to mě pořádně irituje, že největšími fandy Obamy v USA jsou Židé. A samozřejmě obhájci každé zvrácenosti. Fandím Izraeli ale né US Židum.
Re: Klausův vicekancléř Hájek: Doznávám se. Jsem kryptofašista. Aneb deviantní homosexuálové
(Koloděj, 8.8.2011 20:17:21)
Odpovědět
Stilete, Vy nejste schopen se naučit nebo NECHCETE, že nejsme republika Čechy, ale ČR, nebo Česko. Okolo bukvic v Čechách si to pořiďte tam u Vás v Čechách, ale u nás v Česku, bukviced ať si užívají doma jen provokuji a posunuji hranice trpělivosti, hrotí společenské vztahy, (dialektické zákony akce reakce), to by o tom museli být Ti nevzdělaní vysokolškoláci nějaké vědamí. Nakonec, aby se jeden se cítil proviněný, že je normální orientace.
Re: Klausův vicekancléř Hájek: Doznávám se. Jsem kryptofašista. Aneb deviantní homosexuálové
(felix.julec, 6.8.2011 8:39:02)
Odpovědět
I když nesouhlasím se vším co kdy vyšlo z úst kancl.Hájka jeho postoj ke gay-parade podepisuji.Všechno souvisí se vším.Je to úpadek morálky křesťanských hodnot evropské kultury.Ať už je to gay-parade,přivazování ke stromům na Šumavě,upalování bezdomovců stejně tak vypalování bydlišť cigánům a různým nepřizpůsobivým,nepotrestané zlodějiny všeho druhu.Všechno to ale i další svistvo vede postupně k jakési anarchii.Pak se vyrojí holé lebky,vezmou zákon do svých rukou a budou dělat svůj pořádek.Nejhorší na celé věci je,že si pomalu zvykáme na tento hnus.Někteří policajti místo aby pomáhali a chránili se profilují jako organizované bandy vyděračů.Pro pohodlnost,nebo nevůli příslušných represivních orgánů se pak zdůvodní,že je to selhání/lidského činitele/ jednotlivců.Můžeme jen odhadovat,kde to bude mít konec,kdo to zaplatí a kdo na to doplatí.Vládní činitelé "napříč politickým spektrem" proberte se už konečně a čiňte to za co jste z našich daní bohatě placeni.Zatím to vypadá tak,že vás to moc nezajímá a soustředili jste se na úplně jiné hodnoty.
Fakt nám to tak vadí?
(HAL9000, 6.8.2011 10:35:43)
Odpovědět
Ač heterosexuál, musím se buzíků zastat. V textu pana Hájka a i v několika reakcích se objevil názor, že veřejná demonstrace homosexuality (tuším že prezident Klaus to nazval homosexualismem) je útokem na tradiční hodnoty. Domnívám se, že by se takto dala brát téměř každá veřejná propagace jakékoliv myšlenky. Když český manšaft vyhraje v hokeji, jsou náměstí plná řvoucích a ožralých lidí mávajících vlajkami. Není to útok na morálku a tradice? Odboráři pochodují Prahou. Není to útok na základní lidský princip odpovědnosti za svou osobu a jeho propagaci? V Praze je Mezinárodní maraton, půlka centra je uzavřena pro auta. Není to omezování osobní svobody motoristů? Ano i ne. Podle mě je to jako s televizí, tj. dávají-li tam kraviny, prostě tu věc vypnu. Stejně tak nepolezu mezi odboráře, běžce ani buzíky, ale naopak si v případě chuti půjdu po vítězném hokeji na Václavák zaplesat. Tímto delším textem chci říct v podstatě následující. Pokud bychom chtěli potlačit všechna setkání, která jsou hlučná, něco blokují, nebo někoho urážejí, tak bude na každé křižovatce policajt a nebude to mít nic společného s demokracií. A teď mě bijte... :)))
Re: Fakt nám to tak vadí?
(Ruda, 6.8.2011 11:02:07)
Odpovědět
Zastat se buzerantů musíš proto, že jsi sám teplouš! Že se nestydíš schvalovat propagaci úchylů, v palici to máš vylízaný. Co na to říká tvoje máma a táta? Jak jim asi je, to tě asi nezajímá, co?!
Re: Fakt nám to tak vadí?
(baroš, 6.8.2011 11:43:33)
Odpovědět
...Ad a) Homosexuálové šíří infekce
• 25. dubna 2001 CDC (tj. Center for Disease Control, americké Centrum pro kontrolu chorob – pozn. překl.) vydalo zprávu, v níž se říká: „Na četných místech této země pozorujeme značný nárůst sexuálně přenosných chorob mezi muži, kteří mají sex s muži.“ (31,32)
• Homosexuálové jsou zodpovědní za „první sexuálně přenosnou nákazu tyfové horečky“ v dějinách Spojených států. Tato choroba je zapříčiněna polykáním lidských výkalů. (32)
• Více než 10% homosexuálů na území významných měst USA je nakaženo virem HIV. K dnešnímu dni tvoří stále více než 50% známých případů AIDS ve Spojených státech. (30, 31)
• Sperma lehce proniká anální stěnou (ta má tloušťku jen jedné buňky) a rovnou tak vstupuje do krevního oběhu. To zapříčiňuje silné imunologické poškození buněk T a B obranného systému. (14)
• 50% mužského syfilis je přenášena homosexuály jako infekce konečníku a může se během análního styku přenést močovou trubicí na jiného homosexuála. (7)
• Mnoho homosexuálů nevěnuje pozornost varováním před jejich životním stylem: „Znalost zdravotních pouček byla docela vysoká, ale tato znalost neměla žádnou souvislost se sexuálním chováním.“ (16)
• Na počátku 70. let 20. stol nechali homosexuálové vyškrtnout homosexualitu ze seznamu mentálních chorob tím, že v průběhu let brali útokem výroční konferenci Americké společnosti psychiatrů (American Psychiatric Association; APA). „Partyzánské teatrální taktiky a přímé hlasité střety byly pro jejich přítomnost charakteristické.“ (2) Od té doby je homosexualita vyškrtnuta z APA seznamu duševních chorob stejně jako pedofilie (kromě případů, kdy dospělý cítí „subjektivní stísněnost“). (27)
• Homosexuálové se ve Spojených státech podílejí z 3-4% na všech případech kapavky, z 60% na všech případech syfilis a ze 17% na všech hospitalizacích v nemocnici (kromě pohlavních chorob). (5) Přitom tvoří jen 1-2% populace.
• Homosexuálové žijí nezdravým stylem života a v dějinách se podíleli na rozšíření syfilis, kapavky, hepatitidy B, „syndromu homosexuálova střeva“ (napadá střevní trakt), tuberkulózy a viru slinné žlázy. (27)
• Péče o každou oběť AIDS stojí přibližně 300.000 USD, takže díky promiskuitnímu stylu života homosexuálů se všem prudce zvedá sazba zdravotního pojištění. (10)
• Homosexuálové byli zodpovědní za rozšíření AIDS ve Spojených státech a poté vytvořili násilné skupiny jako Act Up a Ground Zero, aby si kvůli tomu stěžovali. Dokonce i dnes se homosexuálové podílejí na více než 50% případů AIDS ve Spojených státech, což je docela velký počet, pokud vezmeme v úvahu, že tvoří jen 1-2% populace.
• Homosexuálové se podílejí na neúměrném počtu případů hepatitidy: 70-80% v San Franciscu, 29% v Denveru, 66% v New Yorku, 56% v Torontu, 42% v Montrealu a 26% v Melbourne. (8)
• Ve velkých městech se často volá do nemocnic kvůli odstranění předmětů z konečníků homosexuálů. Někdy se homosexuálové ublíží natolik, že musí do konce života nosit pytlík s vývodem tlustého střeva. (8)
• 41% homosexuálů tvrdí, že mělo sex s cizími lidmi na veřejných záchodcích, 60% mělo sex s cizími lidmi v lázních a 64% těchto náhodných setkání zahrnovalo užití ilegálních drog. (8)
• 39-59% homosexuálů je nakaženo střevními parazity, jako jsou červi, motolice a améby (měňavka), běžné ve špinavých zemích třetího světa. (8)
• Průměrný věk, kdy homosexuálové umírají, je 42 let (jen 9% zůstává naživu po dosažení 65. roku). Tento věk klesá na 39 let, pokud je příčinou smrti AIDS. Průměrný věk úmrtí ženatého heterosexuálního muže je 75 let. (8)
• Průměrný věk, kdy umírají lesby, je 45 let (jen 24% zůstává naživu po dosažení 65. roku). Průměrný věk úmrtí vdané heterosexuální ženy je 79 let. (8)

• Asi 67-80% homosexuálů lízá anebo vkládá svůj jazyk do konečníku svých partnerů (tzv. „rimming“, anilingus, fecal sex atd.) a polyká biologicky významné množství výkalů (7), což je mezi homosexuály hlavní příčina hepatitidy a infekcí parazity. (8) Tato praktika se v bestselleru The Joy of Gay Sex (Radosti homosexuálního sexu) nazývá „skvěle chutnající sexování“.
• 17% homosexuálů pojídá anebo se potírá výkaly svých partnerů. (4)
• 12% homosexuálů dává nebo přijímá klystýry jako součást sexuální rozkoše a pije znečištěnou klystýrovou vodu. (4,8)
• Jistá studie podává zprávu, že 90% provozuje anální sex a 66% provozuje anální sex pravidelně. (6)
• 33% homosexuálů připouští „fisting“ (vkládání ruky do partnerova konečníku). (7)
• Močení na sebe („zlatá sprcha“) a mučení se mezi homosexuály od 40. let 20. stol. zdvojnásobilo a fisting narostl astronomickou měrou. (7)
• 29% homosexuálů provozuje urine sex („zlaté sprchy“). (8)
• Aktivity homosexuálů zahrnují rimming (anilingus), zlaté sprchy, fisting a používání „hraček“. (21)
• Homosexuálové orálně uspokojují téměř 100% svých sexuálních kontaktů a v polovině případů jejich semeno polykají. Semeno obsahuje prakticky každý mikroorganismus unášený krevním oběhem, takže se to přibližně rovná polknutí surové lidské krve. (6)
• V jisté studii se uvádí, že průměrný homosexuál KAŽDÝ ROK orálně uspokojil asi 20 až 106 mužů, spolykal 50 dávek semene, měl 72 průniků penisu do konečníku a polykal výkaly 23 různých mužů. (6)
• 43% přiznalo, že mělo za život 500 či více partnerů, 28% přiznalo za život 1000 či víc, a z těchto jich 79% prohlásilo, že polovina těchto partnerů byli zcela neznámí lidé a 70% těchto sexuálních kontaktů bylo na jednu noc (či, jak připouští jeden gay ve filmu „The Castro“, na jednu minutu). (3)
• 25-33% homosexuálů a leseb jsou alkoholici. (11)
• K mnoha sexuálních kontaktů homosexuálů dochází, když jsou opilí, zfetovaní, či na místech konání orgií. (7)
• 73% psychiatrů tvrdí, že homosexuálové jsou nešťastní lidé, a z těchto psychiatrů jich 70% tvrdí, že tento depresivní stav NENÍ způsoben sociální stigmatizací (ale zvráceným stylem života). (13)
Pokud se neobrátí, Písmo Svaté k této zvrácenosti říká: „Nebudou mít účast v Božím království“ (1Kor 6,10-11) a „najdou svůj úděl v ohnivém jezeře“ (Zj 21,8).
Ad c) Homosexuálové se dopouštějí mnoha zločinů
• John Martaugh, hlavní policejní soudce Trestního soudu města New York prohlásil: „Homosexuálové se ve velkých městech podílejí na polovině všech vražd.“ (10)
• Kapitán William Riddle z policie Los Angeles říká, že „30.000 sexuálně zneužitých dětí v Los Angeles jsou oběti homosexuálů.“ (10)
• Homosexuálům se přisuzuje 50% sebevražd (10)
• Dr. Daniel Capron, praktický psychiatr, říká: „Homosexualita z povahy věci není zdravá...“ (10) Ohledně dalších psychiatrů, kteří konstatují, že homosexualita je špatná viz National Association for Research and Therapy of Homosexuality, Národní sdružení pro výzkum a léčbu homosexuality.
• 37% homosexuálů provozuje sadomasochismus, což má za následek mnoho úmrtí. V San Franciscu se konaly přednášky, kde byli homosexuálové vyučováni, jak při masochismu nezabít své partnery. (8)• U homosexuálů je 100krát větší pravděpodobnost, že budou zavražděni (obvykle jiným homosexuálem) než u průměrné osoby, 26krát větší pravděpodobnost, že spáchají sebevraždu. (8)
• 21% leseb umírá z důvodu vraždy, sebevraždy či dopravní nehody, což je v poměru k normálním ženám 534krát více. (8)
• 50% hovorů na horkou linku oznamuje, „homosexuální rvačky“ zahrnující domácí násilí (tj. homosexuálové mlátí homosexuály). (18)
• Asi 50% žen v cele smrti v USA jsou lesby. (12)
Homosexuálové mají spadeno na děti
• „Homosexuálové ve Spojeném království požadují, aby se děti učily o análním sexu už ve 4 letech.“
• 33% homosexuálů PŘIZNÁVÁ sex nezletilých a dospělých. (7)
• Existuje významná skupina homosexuálů, která má tisíce členů, známá jako North American Man and Boy Love Association (NAMBLA; tj. Severoamerická společnost pro lásku mužů a chlapců). Jedná se o homosexuální skupinu zneužívající děti, jejíž heslem je „SEX PŘED OSMÝM ROKEM, NEŽ JE POZDĚ.“ Tuto skupinu lze vidět, jak pochoduje na většině přehlídek homosexuálů v celých Spojených státech.“
• Homosexuálové se ve Spojených státech dopouštějí více než 33% všech ohlášených zneužití dětí, což při předpokladu, že homosexuálové tvoří 2% populace, znamená, že 1 z 20 homosexuálů je pachatelem zneužití dítěte, zatímco 1 prznitel dětí připadá na 490 heterosexuálů. (19)
• 73% všech homosexuálů má sex s chlapci mladšími 19 let. (9)
• Mnoho homosexuálů přiznává, že jsou pedofilové. (22)
• Protože se homosexuálové nemohou rozmnožovat přirozeně, uchylují se k nabírání dětí. Homosexuály lze na jejich přehlídkách slyšet, jak skandují: „DESET PROCENT NENÍ DOST, NABÍREJTE, NABÍREJTE, NABÍREJTE!“ Skupina nazvaná „Lesbian Avengers“ (tj. Lesby mstitelky) se chlubí, že se snaží nabírat mladé dívky. Na své literatuře mají natištěno: „NABÍRÁME!“ Někteří homosexuálové v tom nejsou tak otevření, ale raději se pokouší infiltrovat do společnosti a dostat se na pozice, kde budou mít přístup k poddajným myslím mladých dětí (např. kněžstvo v USA, učitelé, vedoucí chlapeckého skautu atd.). (8) Viz webové stránky DC Lesbian Avengers či AFA Action Alert.
PROGRAM A POČET HOMOSEXUÁLŮ
• Součástí programu homosexuálů je přimět veřejnost, aby potvrdila jejich zvrácený způsob života. (27)
• Součástí programu homosexuálů je odvrátit lidi od křesťanství: „Učení, že pouze sexuální aktivita mezi mužem a ženou, je jedinou přirozenou formou, by měl být dostatečným důvodem, aby křesťanství každý homosexuál odsoudil.“ (1) Místo toho, aby pokáním změnili svůj život, ruší přirozené a Boží zákony ke škodě své i celé společnosti.
• Současný výzkum ukazuje, že skutečné procento homosexuálů se pohybuje v rozsahu 1-2%. (15, 23, 26, 28)
HOMOSEXUÁLOVÉ NEJSOU V ZAMĚSTNÁNÍ DISKRIMINOVÁNI
• Průměrný roční příjem homosexuála je 55 430 USD. Průměrný plat celé populace je 31 144 USD. Průměrný plat černochů je 12 166 USD. (24)
• 59,6% homosexuálů jsou absolventi vysoké školy. (24)
• 49% homosexuálů zastává odborné či manažerské pozice.
Re: Fakt nám to tak vadí?
(HAL9000, 6.8.2011 12:26:42)
Odpovědět
Pěkný seznam. Ve většině případů jsou Vámi jmenované praktiky prováděny méně než polovinou homosexuálů, takže to tak horké nebude. Dále řadu těchto praktik provádějí i heterosexuálové (stavte se někdy v sex-shopu nebo se koukněte na nějaké porno) včetně sexu do partnerčina análu. A to zneužívání a zabíjení dětí myslíte vážně? Takže katarský princ byl vlastně homosexuál a vrah Anny Janatkové taky???
Re: Fakt nám to tak vadí?
(BAROŠ, 6.8.2011 14:33:35)
Odpovědět
PRO "HAL" :
JISTĚ ŽE TYTO UCHÝLÁRNY PROVÁDĚJI I HETEROSEXUÁLOVÉ,A TO JE ŠPATNĚ, DŮLEŽITĚJŠÍ JE VŠAK INFORMACE, JAKÝM PODÍLEM SE NA ŠÍŘENÍ TĚCHTO NEMOCÍ PODÍLÍ SKUPINA HOMOSEXUÁLŮ,KTERÁ JE ZASTOUPENA 2 AŽ 4% POLULACE! KAPIŠTO?

PS. PROČ JSEM TŘEBA DOPOSUD NEVIDĚL RŮZNÉ /SE ZDRAVÝM ROZUMEM NIC SPOLEČNÉHO/ AKCE HETEROSEXUÁLŮ, RODIČŮ DĚTÍ, ŽE BY SE S ODKRYTÝM OHAMBÍM NĚKDE PRODUCÍROVALI, A MOČILI PO SOBĚ NAVZÁJEM A PROVÁDĚLI SEX NA VEŘEJNOSTI???? PROČ????
ASI PROTO, ŽE NA ROZDÍL OD ZDEGENEROVANÝCH BUZEN JSOU DOCELA NORMÁLNÍ LIDSKOU KOMUNITOU, NA ROZDÍL OD UCHYLNÉHO BUZERNANTSKÉHO DOBYTKA......
Re: Fakt nám to tak vadí?
(Stilet, 6.8.2011 14:40:14)
Odpovědět
Aha a jak ráčíte vědět jaké praktiky provozují buzeranti, když jste heterosexuál?
Pro mě a za mě, ať si tu odporní zvrhlící strkají svá ultima třebas do nosu a očních důlku, ale ať veřejnost neoblažují svou na odiv dávanou hnusáckou zvrhlost.
Re: Fakt nám to tak vadí? ano, vadí,vadí to vždy, když prostý rozum začne dostávat na frak a blázni začínají tancovat na náměstích v domění, že toto je ten pokrok lidkého rodu....
(baroš, 6.8.2011 14:54:00)
Odpovědět
STILETE, I KDYŽ NEJSEM TŘEBA KATOLÍK, STEJNĚ MÁM CELKEM PODROBNOU INFORMAČNÍ VÝBAVU, JAK SE CHOVAJÍ KATOLÍCI, I S JEJICH PRAKTIKAMA, PRO TEBE JE TO ASI TĚŽKÝ OŘÍŠEK, PŘIJMOU FAKT, ŽE INTELIGENTNÍ ČLOVĚK, KTERÝ DOCELA MNOHO ČTE, JE VYSOKOŠKOLSKY VZDĚLANÝ A JE MEZI LIDMI, VÍ TOHO VÍC NEŽ TY, KTERÝ JEN DEHONESTUJE VŠE, CO NENÍ PODLE JEHO VIDĚNÍ SVĚTA, TACÍ JAKO TY JSOU STEJNĚ NEBEZPEČNÍ LIDSKÉMU RODU, JAKO TI POSUNOVAČI H.O.V.E.N.

PS. TY BUDEŠ ASI HODNĚ ZPRUZENÝ MALOMĚŠTÁČEK V DŮCHODOVÉM VĚKU A ZAPRDĚNÝ VE SVÉM BRLOHU :-)
Re: Fakt nám to tak vadí? ano, vadí,vadí to vždy, když prostý rozum začne dostávat na frak a blázni začínají tancovat na náměstích v domění, že toto je ten pokrok lidkého rodu....
(moribundus, 6.8.2011 19:50:55)
Odpovědět
Stilet?Veterán z vietnamské války,syn v Afganistánu...Poslal bych je do Somálska,vykřápané hlavy.Kdoví jestli také není buzna.Amíci už jim povolili sloužit v armádě.Asi nejsou lidi,když berou všechno.M.j.mně kdysi vyhrožoval zastřelením.Teď mě čeká zřejmě stejný osud!
Re: Fakt nám to tak vadí? ano, vadí,vadí to vždy, když prostý rozum začne dostávat na frak a blázni začínají tancovat na náměstích v domění, že toto je ten pokrok lidkého rodu....
(Stilet, 7.8.2011 14:45:41)
Odpovědět
Kde jsi oslouší přišel na to, že jsem veteránem z Vietnamské války i Afganistanu? Nikdy jsem nic takového netvrdil. Psal jsem že ve Vietnamu bojoval můj bratr proti komoušskýmu Vit Congu a Severovitnamské armádě. Ten šel přes dráty o čtyři roky dříve zatím co já bručel v Čsl. krimu. Ve svém životě jsem sloužil jen v "Čsl. Lidově Demoktaické Armádě" v polovině padesátých let. A přísahám, že kdyby to šlo, tak proti komunistum bych šel bojovat vždy a to i proti českým. Také po prouštění z krimu když jsem byl předvolán na Okresní VS pro vojenskou knížku, odmítal jsem ji převzít a prohlásil že za ten stát nikdy bojovat nepůjdu, že za ten stát nedám ani kapkku krve.
Re: Fakt nám to tak vadí? ano, vadí,vadí to vždy, když prostý rozum začne dostávat na frak a blázni začínají tancovat na náměstích v domění, že toto je ten pokrok lidkého rodu....
(Stilet, 7.8.2011 14:51:15)
Odpovědět
No vidíš a já se zase vůbec nezajimám o sexuální praktiky buzíku ani hetero. Neukájím se čenicháním v takovýhc záležitostech. To je soukromá intimní věc každého jednince. Ti kteří se o to tak zajímají, jsou rovněž úchylní a to bez ohledu na tituly z KU. Nebo myslíš, že takový vzdělanci nepodléhají sexuálním ochylkám?
Re: Fakt nám to tak vadí?
(HAL9000, 6.8.2011 11:50:53)
Odpovědět
A máš kromě nadávek a urážek i nějaký argument, ty experte?
Re: Fakt nám to tak vadí?
(takyruda, 8.8.2011 23:08:52)
Odpovědět
rudo ty jsi píčus
Re: Fakt nám to tak vadí?
(Smějící se bestie, 6.8.2011 11:41:01)
Odpovědět
#
Kdysi jejich programovým orgasmem byl proletář , dnes je to bukanýr ! Čeká nás velice těžký boj, který vypadá předem prohrán !!!
Oni si bolševici mysleli, že to mají na věčné časy a dle toho se i dnes chovají ! Jsem názoru, že můžeme pouze vzdorovat, účet jim předloží Prozřetelnost a nebo nedej Bože OSUD !
Že se mnoha rozsvítí, až navštíví Dům světla a pohovoří bez kamer s někým, komu už svitlo / by´t je pozdě/, tak možná začnou přehazovat vyhybku...., nikdy není pozdě na změnu, život jsou vlastně galeje..., ONI chtějí soustavě eros a přitom hlásají secularizovanou agapé ! jsou směšní OSLOVÉ !!!!
Současná "umělecká" tvorba...
(C7, 6.8.2011 12:20:26)
Odpovědět
At se dneska podívate na cokoliv v kině nebo TV, tak tam je vidět nepsaný (nepsaný..?) zákon, že se tm musí minmálně mihnout nějaký kripl, 4procentní nebo aspon barevnej..
Někdy mi přijde, že heterosexualita se stává deviací!
P.S. Coby vozíčkář si toho kripla můžu dovolit
Re: Současná "umělecká" tvorba...
(Petr Mach, 6.8.2011 14:42:00)
Odpovědět
Hájek je sám homosexuál..pokud jste s ním někdy mluvili osobně, musíte uznat, že mu je často z úst silně cítit sperma...
Re: Současná "umělecká" tvorba...
(baroš, 6.8.2011 14:46:52)
Odpovědět
S BUZNAMA JE TO PODOBNÉ JAKO S CIGOŠAMA, DEJTE JIM ŽIVOTNÍ PROSTOR A ANI JEDNA SKUPINA NEPŘEŽIJE, OBĚ SE TOTIŽ CHOVAJÍ JAKO DOKONALÍ PARAZITI!

1 . SKUPINA PROSTĚ VYMŘE
2 . SKUPINA SŽERE SAMA SEBE :-)

PS. / MOC BY MNE ZAJÍMALO, KDYBY CIGOŠI DOSTALI NĚJAKÉ SVÉ UZEMÍ, JAKO NAPŘÍKLAD TOMU BYLO U IZRAEELE, JAK BY TO TAM FUNGOVALO ? :-)))) ONI PROSTĚ MUSÍ VŽDY NA NĚKOM PARAZITOVAT.
bUZNY, I KDYŽ O POZNÁNÍ INTELIGENTNĚJŠÍ,BY CHCÍPLY HLADY, PROTOŽE JE ZAJÍMAVÉ, ŽE DRTIVÁ VĚTŠINA , CO JSEM POZOROVAL V TV, ČETL JSEM O NICH MNOHO STUDIÍ,I POZOROVAL VE SVÉM OKOLÍ, V DRTIVÉM PŘÍPADĚ NEZASTÁVAJÍ NÁROČNÉ, MANUÁLNĚ POTŘEBNÉ TĚŽKÉ PROFESE, JAKO JE NAPŘÍKLAD HORNÍK, DĚLNÍK V TĚŽKÉM PRŮMYSLU, STAVAŘINA,ATD.
POVĚTŠŠINOU JSOU TO KADEŘNÍCI, VIZÁŠISTI, TISKOVÝ MLUVČÍ,A JINÁ ZADARMO DRAHÁ NIC NEDĚLAJÍCÍ VERBEŽ.......
Re: Klausův vicekancléř Hájek: Doznávám se. Jsem kryptofašista. Aneb deviantní homosexuálové
(Laco 66, 6.8.2011 19:55:11)
Odpovědět
Naprosto souhlasím s Hájkem !!!
Re: Klausův vicekancléř Hájek: Doznávám se. Jsem kryptofašista. Aneb deviantní homosexuálové
(pavjan, 6.8.2011 22:14:37)
Odpovědět
Hájek u mne zabodoval ve včerejších událostech, komentářích na ČT 24. Přesto, že revolucionářka Drtinová měla razantní nástup, zůstal v klidu a řek co potřeboval říct. Chvíli se mi zdálo, že mu do toho nepřetržitě kecá, jen proto, abychom se nedověděli co nám chtěl říct.
Vždycky jsem si myslel, že moderátor má vést rozhovor tak, abychom se něco dověděli. Místo toho propagují nějakou ideologii, či politický názor.
Re: Klausův vicekancléř Hájek: Doznávám se. Jsem kryptofašista. Aneb deviantní homosexuálové
(peppa, 6.8.2011 23:42:20)
Odpovědět
Katolíku Hájku homosexuálové mě na rozdíl od Vás vůbec nezajímají. Zajímá mě ale proč vy a Klaus veřejně neburcujete a neodsuzujete zástupy pedofilů v řadách duchovních ve Vaší církvi, kteří zneužili tisíce dětí v USA, Irsku, Rakousku, Německu, Itálii, Belgii, v Holandsku, Dánsku, Francii a dalších zemích po celém světě !!! Když jste tak mravně vyspělý a uvědomělý člověk tak od Vás očekávám, že jako správný křesťan razantně a veřejně odsoudíte řádění těchto perverzních prasat, které se neštítí zlikvidovat život těm nejbezbranějším bytostem. Zatímco ve všech vyspělých demokratických zemích, křesťané na protest proti těmto zvěrstvům po tisích opouštějí katolickou církev, vy vykřikujete, že v Evropě je nejvíce ohrožen katolík a křesťan a odsuzujete jakési nevýznamné estrády homosexuálů. Vlastně slovo odsuzujete není na místě. Vy se zalykáte nenávistí, Vy máte záchvaty učebnicové záchvaty vzteku. Tak by jste měl společně s Vašimi přáteli jako je Semín, Bartoš, Bátora a další, bouřit proti deviantům, úchylům a psychicky nemocným biskupům, pastorům, sestrám, členům nejrůznějších řádů katolické církve, kteří mají na svědomí tak odporné zločiny jako je zneužívání dětí! Je výsměchem je vícekancléř hlavy státu se veřejně hlásí k příslušnosti katolické církvi, které tyto zločiny celá desetiletí kryla, postiženým v mnohých případech vyhrožovala nebo se je snažila umlčet jinými způsoby. V moderní demokratické zemi by se takové osoba jako jste Vy nemohla stát ani řadovým radním v poslední obci.
Re: Klausův vicekancléř Hájek: Doznávám se. Jsem kryptofašista. Aneb deviantní homosexuálové
(peppa, 7.8.2011 0:04:09)
Odpovědět
Výběr z tisku za poslední dva roky:

Sexuální skandál znovu zasáhl církev, rána jde z Belgie

Soud poslal kněze za zneužívání dětí na 15 let za mříže

Kryjete pedofilní kněze, obvinil irský premiér Vatikán

Církví v Irsku otřásla další odhalení pedofilie kněží

Zneužívání dětí kněžími likviduje v dětech viru v dobro

Kněží zneužívali děti i v Rakousku

Skandály kolem sexuálního zneužívání dětí v USA

Bostonští katoličtí kněží "sexuálně zneužívali stovky dětí"

Kněží z německé církevní školy děti sadisticky mučili a sexuálně zneužívali

Případy zneužívání dětí kněžími se množí. Další kauza v Norsku

Arthur Budzinski: Zneužil mě kněz! Bylo mi 12 let!

Ve Francii uvěznili 54 pedofilních kněží, dalších 51 obvinili

V USA zaplatila církev miliony dolarů obětem zneužívání

Belgické jeptišky zneužívaly pětileté děti

Už osmá diecéze USA vyhlásila bankrot. Neutáhla odškodné obětem

Irské děti systematicky zneužívali kněží



Kněží katolické církve v Holandsku pohlavně zneužili desítky dětí v katolických internátních školách. Případů je už sedmdesát.
Po otřesných skandálech v Irsku a Německu se podobná aféra nyní rozhořela i v Holandsku.

Holandská biskupská konference oznámila, že eviduje okolo sedmdesáti případů, kdy katoličtí kněží zneužili nebo znásilnili malé děti. K děsivým činům docházelo ve většině případů v šedesátých letech. Zastrašené oběti sexuálního násilí mlčely desítky let.

Jakmile se objevily v tisku informace o zneužívání dětí v Německu, odvážili se rovněž promluvit o odpornostech, kterých se na nich kněží dopouštěli.

Dva pedofilní maltští kněží byli odsouzeni za sexuální delikty, kterých se dopustili na dětech k šesti a pěti letům vězení.

2.srpen 2011 - Maltský soud uznal dva kněze Charlese Pulise a Godwina Scerriho vinnými z pohlavního zneužívání nezletilých chlapců ve věku 13 až 16 let z dětského útulku Domov Svatého Josefa v 80. letech 20. století. Pulis byl odsouzen k šesti letům za zneužívání devíti chlapců, Scerri půjde za mříže na pět let za zneužití nezveřejněného počtu dětí.
"Poškodili nás velmi. Narušili naše životy i životy našich rodin," řekl po vynesení rozsudku Lawrence Grech, jedna z obětí sexuálního zneužívání, se slzami v očích. "Některé z obětí začaly brát drogy. Neštěstí, které zapříčinili, nikdy neodejde," sdělil Grech. Greich vyzval katolickou církev, aby zrušila kněžský stav pachatelů. Úterním rozsudkem soud ukončil osm let trvající proces, který začal v roce 2003, když se Grech a další oběti odhodlaly promluvit. Obhájci obou odsouzených se proti rozsudku odvolají.

Belgičtí biskupové požádali katolíky o odpuštění za sexuální zneužívaní nezletilých knězi, informuje portál deníku La Libre Belgique. Duchovní se omluvili jak za zneužívání, tak za mlčení zodpovědných představitelů církve. "Všem obětem sexuálního zneužívání se omlouváme jak za agresi, tak za neadekvátní jednání v této věcí," uvádí se v pastýřském listě. "Přednost musí mít před všemi ostatními zájmy bezpečnost a ochrana dětí. V tomto bodě není nad čím váhat."
Belgii zasáhla vlna skandálů s pedofilními kněžími na konci dubna, kdy byl k demisi donucen biskup v Bruggách. Přiznal se k dlouholetému zneužívání nezletilce v 80. letech. Po přiznání podali věřící na kněze přes tři sta stížností k nezávislé komisi. Nový belgický primas André Léonard slíbil politiku nulové tolerance vůči pedofilním klerikům. "Přiznáváme, že zodpovědní duchovní nepřijali dostatečná opatření," píše se dál v pastýřském listě. "Mlčením byla dána přednost pověsti církve a jejích zástupců před důstojností mladých obětí. Ti, kteří je zneužívali, dostali novou šanci, zatímco oběti si v sobě nesli zranění, která se nezhojí, nebo jen málo." Biskupové slíbili "konkrétní opatření", například striktní pravidla pro výběr kněžích nebo "etický kodex" pro kněží pracují s dětmi, dospívajícími nebo zranitelnými lidmi. Belgická katolická církev oznámila, že musí "podniknout zkoušku svědomí" ve způsobu, jakým její členové uplatňují svou autoritu, která "může vést ke zneužití moci nad nezletilými".

Aféry pedofilních kněží otřásají v posledních měsících německou katolickou církví. Sám papež, který mnoho let vykonával funkci arcibiskupa v Bavorsku, čelí nařčení z toho, že v minulosti kryl kněze, který v Americe zneužíval neslyšící chlapce.

rský arcibiskup neoznámil zneužití stovek dětí

Hlava katolické církve má na svých bedrech neuvěřitelné selhání. Kryl pedofilního kněze o němž věděl, že sexuálně zneužívá děti.

Sean Brady se ocitl v palbě ostré kritiky ostré kritice za to, že neoznámil úřadům kněze Brendana Smythe, který v sedmdesátých letech letech sexuálně zneužíval děti.

Irská organizace One in Four, která sdružuje oběti sexuálního zneužívání duchovními, žádá Bradyho rezignaci, arcibiskup odmítá. „Pokud by byl Brendan Smyth obviněn, mohly být až stovky dětí ochráněny před sexuálním zneužíváním,“ uvedla Maeve Lewisová, předsedkyně One in Four.

V roce 1975 se Brady, jako sekretář biskupa Kilmoru Francise McKiernana, zúčastnil schůzky dvou obětí a kněze Smythe. Oběti na setkání podepsaly přísahu, že o svém zneužívání budou mlčet.

Kardinál Brady rezignaci odmítá a tvrdí, že jeho přítomnost na schůzce není důvodem pro jeho odstoupení. Kardinál se hájí tím, že případ zneužívání neoznámil, protože nebyl pověřenou osobou.

Doposud bylo v Irsku obviněno čtyřicet šest kněží v tři sta dvaceti případech zneužívání dětí. Skutečný počet zneužitých dětí je ale podle vyšetřovatelů mnohem vyšší.

Skandály spojené ze sexuálním zneužíváním dětí letí napříč Evropou. Sto případů je vyšetřováno v Německu, další otřesnosti byly zjištěny v Rakousku, Holandsku a Švýcarsku.

Případy sexuálního zneužívání dětí duchovními jsou příčinou masivního odchodu věřících z katolické církve. Exodus tisíců lidí začal už v loni.

V minulém roce opustilo katolickou církev v Rakousku více než padesát tisíc lidí. Letos bude jejich počet ještě vyšší. Stejná je situace v Německu.

Katolickou církev v roce 2008 opustilo 120­ tisíc Němců.

Za odchody věřících si katolická církev může sama.

Rakušané začali hromadně opouštět církev poté, co je rozčílilo rozhodnutí papeže Benedikta XVI. rehabilitovat anglického biskupa a popírače holokaustu Williamsona.

Ještě víc bylo věřících, kteří se odmítli smířit s tím, že biskupem v Linci byl jmenován farář Gerhard Maria Wagner, jehož některé postoje hraničí z fanatismem a psychopatií.

Wagner považuje za satanismus knihy o Harry Potterovi, hurikán Katrina považoval za druh B-žího trestu pro nemorální New Orleans a nikdy nedovolil ministrovat děvčatům.

Na protest tehdy z církve vystoupilo padesát tisíc věřících i když nakonec Wagner jmenován nebyl.

Teď letí Rakouskem a Německem další a ještě silnější vlna rozhořčení mezi věřícími. Případů zneužitých dětí v Německu už překročil stovku a přibývá nových obětí.

Objevilo se podezření, že zneužívaní byli i chlapci ze slavného vídeňského sboru Wiener Sängerknaben.

Od začátku roku už z katolické církve odešly tisíce věřících a jejich počet se neustále zvyšuje.
Re: Klausův vicekancléř Hájek: Doznávám se. Jsem kryptofašista. Aneb deviantní homosexuálové
(fj, 7.8.2011 10:01:28)
Odpovědět
Normalizační kariérista Hájek, který si rozdmýcháváním nenávisti k menšinám buduje kariéru a mediální proslulost, a jeho deviantní posluchačstvo složené z fašounů nebo ubožáků, co mají zjevně sami dost velké osobní a sexuální problémy.. gratuluju soudruzi z Euportálu..
Re: Klausův vicekancléř Hájek: Doznávám se. Jsem kryptofašista. Aneb deviantní homosexuálové
(ferda, 7.8.2011 10:53:45)
Odpovědět
pro "fj! horší než fašouni, jsou tací jako ty a tobě podobní :-)
podporuješ totiž jasný rozklad společnosti....

menšiny protože jsou menšiny, nesmí otravovat většinu !!!! buzny už začaly vážně otravovat, nedivte se, že brzy pohár přeteče, a nikoli proto, že by ti POSUNOVAČI H.O.V.E.N. byly utlačováni,ale protože jsou rozežráni v tom, jak jim majoritní společnost začíná ustupovat .-)))

to bylo keců: my chceme jen možnost sňatků, adopce ne!!!! a je to tady, buzny si chtějí osvojovat morální apel klasické rodiny! a chtějí do svěřené páče děti, no to je hnůj.....
at si uplácají děcka z toho, na co stříkají svým hošům sperma !!!!!!!!!!!
Re: Klausův vicekancléř Hájek: Doznávám se. Jsem kryptofašista. Aneb deviantní homosexuálové
(Václav, 12.8.2011 15:02:56)
Odpovědět
Přiznám se, že mám málo času, abych četl všechny články na Euportálu. Čtu tedy většinou jen nadpisy příspěvků. Z nadpisu příspěvku vyplývá, že je poctivé od Klausova vícekancléře P. Hájka, že se přiznává dobrovolně k tomu, že je KRYPTOFAŠISTA.