reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Jednu věc v Anglii nechápe snad nikdo. Jak je možné, že stát nechce zarazit přistěhovalectví

Autor: Alexander Tomský | Publikováno: 31.8.2011 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Rabijácké kravály a rabování v chudinských čtvrtích v Londýně a v šesti dalších městech po pěti dnech nakonec posílené jednotky policie po počáteční defenzivě porazily. Zanechaly po sobě pět mrtvých, stovky zraněných a více než tisíc mladíků a dětí před soudy, které teď pracují ve dne v noci. A samozřejmě škody materiální – stovku spálených domů a několik stovek vyrabovaných, rozmlácených obchodů a vyhořelých aut.

Náklady, které v případě selhání policie, musí zaplatit zadlužený stát, se odhadují nejméně na 200 milionů liber. Ticho po bouři teď v šokované zemi zaplnila bouře slov. Vláda a opozice, čili liberální levice a liberální pravice, musí na otázku – kdo za to může, vyhrát u voličů politickou při. Je to přece jejich kariérní chleba. Na koni je teď samozřejmě premiér, který jako vůdce strany zákona a pořádku viditelně ožil, slibuje represi a sociální reformu dávek. Zastydlá opozice se zmůže jen na kritiku bezvýznamného 6% plánovaného snížení výdajů na policii. V parlamentu je slyšet neslyšný hněv lidu.

Jenomže, jak dál, sociálně patologická ghetta přistěhovalců tu jsou už celá desetiletí a nikdo si jich nevšímal? Tottenham, který vybuchl jako první, má největší procento karibských přistěhovalců, kteří se spojili v “multikulturní” shodě s gangsterskou subkulturou, jež tu existovala už před nimi. Relativně štědrý sociální stát jim umožňuje bezpracný chudý život na podpoře, nikoli však luxus, který vidí v každé výloze. A bohatá hedonistická společnost, která je obklopuje a zahlcuje reklamou, á la “co chci, to chci hned” či “odvaž se, nevaž se”, jim neumožňuje získat práci ani kreditní kartu. Otřesné školy, kde nevládne ředitel ani pravidla a do jejichž fasád a vybavení investovaly předchozí vlády milióny, je nenaučí ani pořádně číst, natož ovládnout minimum technologie nutné i v podřadném zaměstnání.

Rozvrácené rodiny absentujících otců, neposkytují vzor, ten poskytne nanejvýš kult popových vulgárních bezuzdných zpěváků a celebrit, ale hlavně vůdci kriminálních gangů, tak jak to pamatují už ze školy. Takové obce jsou v pasti bludného kruhu morálního relativismu, násilí, zločinu a drog. Sociální pomoc, na kterou věří liberální levice, tady nic nezmůže, spíš naopak. Matky samoživitelky si v případě finanční potřeby pořizují další dítě bez otce. A represe? Ta tady rovněž nefunguje. Po násilných bouřích s rasistickým podtextem v Brixtonu před třiceti lety měly všechny reformy policie jediný cíl – chránit a pomáhat, což ovšem znamenalo vyhnout se konfliktu s chráněnou “komunitou”. Ochrana majetku a dopadení pachatele platilo až na posledním místě a nedodržení byrokratických pravidel hrozilo policistovi disciplinárním řízením. Místo barvoslepé spravedlnosti nastoupila politika zvýhodňující barvu. Antidiskriminační politika nahrávala gangsterům.

Ztracenou agresivní generaci najdete v sobotu večer u pubů a diskoték i v relativně středostavovských čtvrtích po celé Anglii, protože rozvrácené rodiny, extrémní individualismus a mizerné školy jsou všude. Liberalismus ničí manželství, výchovu, národ – a nakonce může zničit i tu nepochopitelnou a úžasnou věc jakou je svoboda. Proto chce ministr Ian Duncan Smith vrátit do škol (i do společnosti) občanské ctnosti – píli, respekt k sobě a druhým, decentnost, odvahu, disciplínu, altruismus, odpovědnost a povinnosti vůči společnosti, atd. Vláda zakládá školními odbory nenáviděné “svobodné akademie”, kde mají mít hlavní slovo rodiče. Je to návrat dvojího školního státního systému, první pokus vrátit se zpět, jak to učinilo Švédsko. Jenomže normativní společnost zaniká a nebude snadné nastolit disciplinu a podřízenost kolektivním většinovým hodnotám, na níž společnost stojí, a kterou dnešní antinacionalistický liberalismus absolutním vyzdvižením jedince neuznáva.

Levice má ale také svou pravdu – sociální rozdíly se radikálně zvětšují. Je krize, většina lidí chudne a zpupné chování astronomicky bohatých bankéřů a podnikatelů, mnohdy neplatících ve své zemi daně, začíná být skandální. Není pochyb, že paušální dávky vázány na sociální byty udělaly z ghetta past a nevedly k emancipaci. Má-li se však patogenní společnost rozbít, je nutná masivní sociální pomoc. Že pro pologramotnou zkaženou mládež práce není? Tak se bude muset třeba i uměle vytvořit. Nakonec to přijde laciněji než nákladná represe a život všech v neustálém ohrožení. Jen jestli to ideologická pravice pochopí?

Jednu věc v Anglii nechápe snad nikdo. Jak je možné, že stát nedokáže (nebo nechce) zarazit přistěhovalectví. Sám tomu nerozumím. Cožpak je občanství právo a nikoli privilegium?

LN 17. 08. 2011

reklama
2279 čtenářů | 43 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Jednu věc v Anglii nechápe snad nikdo. Jak je možné, že stát nechce zarazit přistěhovalectví
(veleduch, 31.8.2011 0:15:35)
Odpovědět
protože si to nepřeje Rotschild.Toť vše.
Re: Jednu věc v Anglii nechápe snad nikdo. Jak je možné, že stát nechce zarazit přistěhovalectví
(Kadeřábek, 31.8.2011 9:15:47)
Odpovědět
V jistém smyslu máte pravdu. Tzv. "multikultura" není cílem, ale prostředkem. Prostředkem ke zlikvidování historických národních států, k postupné likvidaci domácího obyvatelstva, národního sebevědomí, a takovou "multikulturu" pan Rotschild už pak snadno bude ovládat. Není to jen v Anglii. Proč je vyslovení slova "národ", "vlastenectví", vyhlašováno za zločin?
Re: Jednu věc v Anglii nechápe snad nikdo. Jak je možné, že stát nechce zarazit přistěhovalectví
(pavjan, 31.8.2011 9:54:58)
Odpovědět
Přesně tak to je. Z podobných důvodů jede bilderbergovec "Trautenberg" po Bátorovi.
Re: Jednu věc v Anglii nechápe snad nikdo. Jak je možné, že stát nechce zarazit přistěhovalectví
(Felix, 31.8.2011 10:30:51)
Odpovědět
To tady teď přibylo. Och, jak stručné a jasné!
***
Je tu zajímavá okolnost. Nazvali-li trautenbergři pana Bátoru lživě a zlovolně nacistou a fašistou, pak jim zbývá jediné: Všechny ty, kteří petičně podpořili pana Bátoru, hodit do jednoho pytle a nazvat je taktéž těmi, kdo podporují nacismus a fašismus. Budeme to pozorovat. Jsem si jist, že se to objeví. A protože tato metoda je jak nacistická, tsk fašistická, používají trautenbergři nasistických a fašistických metod. Krátce a jasně: Zloděj křičí chyťte zloděje. Ovšem tu jde o něco horšího: Jde o intelektuální vrahy.
Re: Jednu věc v Anglii nechápe snad nikdo. Jak je možné, že stát nechce zarazit přistěhovalectví
(Niky, 31.8.2011 11:02:25)
Odpovědět
Kadeřábku máte pravdu,ale to není jenom podpora multikulturalismu,ale i podpora ekoteroristům,homosexuálům,pedofilům atd!!!!
Re: Jednu věc v Anglii nechápe snad nikdo. Jak je možné, že stát nechce zarazit přistěhovalectví
(Kadeřábek, 31.8.2011 13:39:06)
Odpovědět
Ano, máte pravdu, to všechno patří k totální destrukci všech dosavadních institucí a hodnot, protože připravovaným změnám (NWO např.) musí předcházet organizovaný chaos.
Re: Jednu věc v Anglii nechápe snad nikdo. Jak je možné, že stát nechce zarazit přistěhovalectví
(Jak to probíhá, 31.8.2011 11:45:25)
Odpovědět
K tomu jsou potřeba dvě strany: jedna strana řídí, druhá strana vykonává požadavky první strany.

"Rotschilda" servilně poslouchají a jeho přání plní lidsky a rozumově omezení a morálně velmi zaostalí politici-alibisti ve vedení státu!
Re: Jednu věc v Anglii nechápe snad nikdo. Jak je možné, že stát nechce zarazit přistěhovalectví
(ThujaGarden, 1.9.2011 9:09:34)
Odpovědět
Jó...,mít tak tvoje starosti...,a Rotschildovy peníze...
Re: Jednu věc v Anglii nechápe snad nikdo. Jak je možné, že stát nechce zarazit přistěhovalectví
(Zarmik, 1.9.2011 9:25:16)
Odpovědět
ThujaGarden, působíte dojmem, že vy jste nejspíš onen servilní, amorální a poslušný sluha.
Pro osobní zisky uděláte cokoli?
Re: Jednu věc v Anglii nechápe snad nikdo. Jak je možné, že stát nechce zarazit přistěhovalectví
(ThujaGarden, 1.9.2011 20:46:58)
Odpovědět
Zarmiku...,tohle není článek o Rotchildovi...,ale o problémovém přistěhovalectví do Anglie. Tedy nechápu proč řešíš můj zájem o peníze. Mám ho stejný...,jako většina z nás. A ty se ochotně a servilně navrtej do...,nějaké, nejbližší arab..ké pr..le...
Re: Jednu věc v Anglii nechápe snad nikdo. Jak je možné, že stát nechce zarazit přistěhovalectví
(Zarmik, 2.9.2011 10:58:12)
Odpovědět
ThujaGarden, nyní jste potvrdil svou morální zaostalost a ziskuchivost.

Nic nevíte o mém odporu vůči islámu, tak mě neosočujte z údajné náklonnosti k tomuto zrůdnému náboženství a k muslimům.
Re: Jednu věc v Anglii nechápe snad nikdo. Jak je možné, že stát nechce zarazit přistěhovalectví
(Zarmik, 2.9.2011 10:59:51)
Odpovědět
Doplnění písmene:

ThujaGarden, nyní jste potvrdil svou morální zaostalost a ziskuchtivost.

Nic nevíte o mém odporu vůči islámu, tak mě neosočujte z údajné náklonnosti k tomuto zrůdnému náboženství a k muslimům.
Re: Jednu věc v Anglii nechápe snad nikdo. Jak je možné, že stát nechce zarazit přistěhovalectví
(ThujaGarden, 3.9.2011 21:47:08)
Odpovědět
Ty vo.le, buď rád, že ty nejsi...,morálně zaostalý. To víš...,mě zbývá už jen...,bledá závist...
Re: Jednu věc v Anglii nechápe snad nikdo. Jak je možné, že stát nechce zarazit přistěhovalectví
(Felix, 31.8.2011 10:23:38)
Odpovědět
Pan Tomský je druhý takový člověk, vůči kterému jsem ostražitý. On se nakonec každý prozradí.
1. Pan Tomský správně píše: liberální pravice a liberální levice, tedy všechno jedno = levice. Tady se neprozradil, naopak. Už je jen krůček k odmítnutí sousloví "konservativně liberální", tedy nekonservativní, tedy revoluční.
2. Pan Tomský opsal od Romana Jocha, podle vlastních slov RJ konservativního liberála, thesi o chybějících otcích. Roman Joch, konservativní liberál, je třetím, před kterým jsem ostražitý. Chybějící otcové jistě chybějí, ale to jest toliko příznak, nikoliv příčina potíží. Netahejme kočku za ocas.
3. No a těšil jsem se, že panu Tomskému odpovím na jeho otázku. A oni to učinili dva komentnátoři přede mnou. Ano, je tu ideologie zničit národní stát (všimněme si, že v Afghánistáni je v plném proudu ničení kmenů ve prospěch státu; ten přijde na řadu potom). A to lze nejlépe pomocí přistěhovalců. Zničit národní Anglii chce jistě jak liberální levice, tak liberální pravice. Obojí tato levice této ideologii oddaně slouží. Národní stát je morální hodnota. V konservativně liberální Anglii už došlo k tomu, že liberalismus morálku rozvrátil. A podle pana Bělohradského (vůči němu nemusím být ostražitý, on je v nepřáteském táboře), liberalismus není schopen morálku obnovit, naopak ji zákonitě likviduje. To má Bělohradský pravdu. Nemá pravdu v tom, že morálku může obnovit jen totalitní stát. Protože ji může obnovit i stát katolický, ten není ani liberální ani totalitní. (Je pozoruhodné, že se předpovídá, vzhledem k drastickému úpadku protestantských anglikánů v Anglii), že anglikánská církev tam zanikne do 20 let.)
Re: Jednu věc v Anglii nechápe snad nikdo. Jak je možné, že stát nechce zarazit přistěhovalectví
(Kalous, 31.8.2011 11:03:14)
Odpovědět
Anglie - nový světový řád NWO zaváděn do praxe. Likvidován národní stát, bílí Angličané posíláni Araby, Pákistánci a Indy do Antarktidy,zákazy veřejně slavit vánoce v muslimských čtvrtích, tlak na zavedení druhého právního systému - šaría, protekce a oslava homosexuálů, nedostupné vyšší vzdělání (rok na VŠ za školné v relaci půl milionu korun), vyhazování obrovských peněz ve válkách, růst chudoby, sociální bouře a rabování. Hlavně ať se jejich problémy nešíří po Evropě a zejména k nám. A Blair ať není již vzorem (ČSSD) ale výstraha - díky němu se přistěhovalectví do Anglie za rok zdvojnásobilo.
Re: Jednu věc v Anglii nechápe snad nikdo. Jak je možné, že stát nechce zarazit přistěhovalectví
(Really, 31.8.2011 12:07:57)
Odpovědět
Mnoho imigrantů ve Velké Británii jsou muslimové.

Muslimové vyznávají barbarské náboženství - islám.

Papež římsko-katolické církve je vůči islámu servilně a zbaběle tolerantní, a proto katolická církev není tím, kdo by skutečně a účinně podporoval a propagoval morálně, lidsky a rozumově vyspělé, zodpovědné lidi a potřebné kulturní národní státy v Evropě.

Snaha šířit zhoubný islámu a zhoubné propagování scestného multikulturalismu jsou dokladem a projevem špatné nebo malé, nedostatečné aktivity křesťanských církví.

Kdyby papež chtěl, aby lidé skutečně vyznávali křesťanství a aby lidé veškerým svým konáním následovali Ježíše Krista, katolická církev by lidi vedla k tomu, aby si pořídili Bible - aby každy věřící měl svou Bibli a aby ji denně četl, studoval a aby se jak Desaterem, tak novými Božími příkazy v celém svém životě řídil.
Tohle však, bohužel, katolická církev nedělá.

Bez Bible a bez jejího pravidelného studia jsou věřící v katolických kostelích lidmi, kterými katoličtí kněží různě manipulují k obrazu svému místo toho, aby lidi skutečně následovali Ježíše.

Klíčem k řádnému a plnohodnotnému životu jsou Nový zákon Bible, Boží Desatero a plnost Ducha Božího. Podívejte se na film "Ježíš" na www.tv7.cz (natočený podle Lukášova evangelia).
Re: Jednu věc v Anglii nechápe snad nikdo. Jak je možné, že stát nechce zarazit přistěhovalectví
(Kalous, 31.8.2011 12:29:44)
Odpovědět
Plný souhlas, Anglie je zamořena islámem. Druhé nejčastěji dávané jméno mužským novorozencům je Mohammed a jeho varianty. Úplně zbl.blá je z multikulti i většina intelektuálů. Když do V.B- přijede na výlet naše školní třída (téměř vždy celá "bílá") čumí Angličané jak vyjevení, že jsme rasisté a černochy diskriminujeme a necháváme doma.
Re: Jednu věc v Anglii nechápe snad nikdo. Jak je možné, že stát nechce zarazit přistěhovalectví
(victoria, 31.8.2011 14:05:06)
Odpovědět
Dobrý den,napsala jsem již sem několik,dopisů a neustále přemýšlím o tom,proč se lidé,at už jsou to muslimové,nebo cikáni,či vjetnamci,nebo bílý tak nesnášejí.Jasný každý má jinou kulturu,náboženství a pravda je,že si u nás cikáni to dělají sami,svým chováním.Mám otázku? Co by se stalo,kdyby nás napadli mimozemštané,jestli pak bychom se spojili,všechny národy světa? Přestali by mezi sebou válčit a válčili by s ufonama.To by bylo určitě přijatelnější,nežli dnešní situace.Možná by byli silnější a zničili by nás a nebo by to bylo naopak,ale po tu dobu by jsme snad byli všichni přátelé,nebo se mýlím? Doufám,že by se naše lidi nenechali od nich podplatit,aby pak bojovali proti jiným lidem,no korupce u nás bují nevím,nevím.
Re: Jednu věc v Anglii nechápe snad nikdo. Jak je možné, že stát nechce zarazit přistěhovalectví
(victoria, 31.8.2011 14:05:06)
Odpovědět
Dobrý den,napsala jsem již sem několik,dopisů a neustále přemýšlím o tom,proč se lidé,at už jsou to muslimové,nebo cikáni,či vjetnamci,nebo bílý tak nesnášejí.Jasný každý má jinou kulturu,náboženství a pravda je,že si u nás cikáni to dělají sami,svým chováním.Mám otázku? Co by se stalo,kdyby nás napadli mimozemštané,jestli pak bychom se spojili,všechny národy světa? Přestali by mezi sebou válčit a válčili by s ufonama.To by bylo určitě přijatelnější,nežli dnešní situace.Možná by byli silnější a zničili by nás a nebo by to bylo naopak,ale po tu dobu by jsme snad byli všichni přátelé,nebo se mýlím? Doufám,že by se naše lidi nenechali od nich podplatit,aby pak bojovali proti jiným lidem,no korupce u nás bují nevím,nevím.
Re: Jednu věc v Anglii nechápe snad nikdo. Jak je možné, že stát nechce zarazit přistěhovalectví
(Kalous, 31.8.2011 12:33:02)
Odpovědět
Ano, papež je přehnaně ekumenický, jednostraně se omlouvá zejména islámu. Např. nevhodná byla jeho pozice při švýcarském referenndu, které zatrhlo další výstavbu minaretů ve Švýcarsku - postavil se na stranu islámu a volné ruky pro islamisty. Islámským duchovním to určitě nepřipomíná vstřícnost - ale velkou slabost.
Re: Jednu věc v Anglii nechápe snad nikdo. Jak je možné, že stát nechce zarazit přistěhovalectví
(Felix, 31.8.2011 12:46:32)
Odpovědět
Drobnosti:
ekumenismus se týká křesťanů nekatolíků, pokud jde o islám, jde o tzv. mezináboženský dialog.
Já bych neviděl primární to, že přistěhovalci jsou většinou muslimové, primární je to, že to nejsou Angličani, ani Anglosasové. Nakonec i Němec je v Anglii cosi ne domácího. Nemám rád vyvolávání protiislámských nálad, až příliš často je to utilitárně zneužíváno.
Re: Jednu věc v Anglii nechápe snad nikdo. Jak je možné, že stát nechce zarazit přistěhovalectví
(Kalous, 1.9.2011 0:24:46)
Odpovědět
S ekumenismem sice začali protestanté. ale již ve II. vatikánském koncilu se objevil dokument o ekumenismu a katolíci ho také přijali "za svůj" - viz např. páter Halík.
Re: Jednu věc v Anglii nechápe snad nikdo. Jak je možné, že stát nechce zarazit přistěhovalectví
(Kalous, 1.9.2011 0:29:57)
Odpovědět
- nemám rád vyvolávání protiislámských nálad". Jaké vyvolávání - islám do Evropy nepatří, je to agresivní dobyvačné učení. Samozřejmě muslimy vraždit nebudeme - ale rozhodně se zde nemohou roztahovat jak doma. Křesťané v muslimských zemích jsou na tom podstatně hůře než muslimové v Evropě.
Re: Jednu věc v Anglii nechápe snad nikdo. Jak je možné, že stát nechce zarazit přistěhovalectví
(Really, 1.9.2011 9:22:27)
Odpovědět
Felix, váš výrok " Nemám rád vyvolávání protiislámských nálad..." je dalším dokladem o nepatřičné toleranci vůči zhoubnému, scestnému, barbarskému náboženství islám.

Potvrzujete, že pro vás, bohužel, není životním vzorem Ježíš Kristus, ale vaším vzorem je katolický papež. Vaším vzorem není Bůh, vaším vzorem je pouze člověk. V takovém případě jste na scestí.

Máte vlastní Bibli?
Pokud svou Bibli máte, jak často ji studujete?
Netřeba v tom hned vidět spiknutí, Rotschilda atd.
(Martin Konvička, 31.8.2011 14:51:37)
Odpovědět
K vysvětlení bohatě stačí toto:

1. Velká část publicistů, akademiků, poraděnků a vůbec mediokratických "elit", kterým omylem říkáme levice, trpí nezměrnou sebenenávistí, danou neschopností najít si vhodného životního partnera a zařídit si normální život.
2. Protože to jsou bačkory, nedovedou tu sebenenávist řešit společensky neškodnou sebevraždou, a raději ji projektují do nenávisti ke světu okolo sebe.
3. Otevřená stavidla imigraci měla být pomsta tomu zlému světu, jeho zničení.
4. Situace se vymkla z ruky - ale oni, jsa zbabělí, nikdy nepřiznají omyl či vinu.
5. .. natož odpovědnost. Proto budou pokračovat v nastoleném kursu .... až do hořkých konců.

Rivers of blood budou.
To dnes už vědí i PCMC jelity.
Ve své podlosti a zbabělosti doufají, že to bude blood prostých domorodců, možná nějakého toho imigranta, ale ne jejich.
Záleží jen na těch domorodcích, čí blood to bude.
Re: Netřeba v tom hned vidět spiknutí, Rotschilda atd.
(Felix, 31.8.2011 15:55:40)
Odpovědět
To je zajímavý názor. I když je dotažen až téměř do nesmyslna, je pravda, že ten, kdo nežije v pravdě, má asi jistou dávku nenávisti k sobě. Asi i čím víc, tím větší. Je-li znakem pravice setrvání v pravdě, pak levice se od ní odchyluje, a pak i snad čím víc, tím víc je v ní sebenenávisti. Je to trochu obrazné, protože říkat o vrahu, že má sebenenávst, to je jakási pošukpsychologie. Ale něco na tom asi je. Už jsem to i víckrát viděl, ten názor, že levice škodí ze sebenenávisti, z nenávisti k této, správně však už k minulé vlastní civilizaci.
Re: Netřeba v tom hned vidět spiknutí, Rotschilda atd.
(Martin Konvička, 31.8.2011 17:56:10)
Odpovědět
Kamaráde (mohu-li):

Děkuji za pochvalu. I když proti slovu "názor" se ohrazuji, od té doby, co frází "To je můj názor" kdejaká multikultura utíná debatu, jsem na to slovo možná až zbytečně alergický ;)

Tedy, je to ode mně víc než názor, nebo to je podpořeno stovkami hodin empirického zkoumání "levičácké" duše. Je to neuvěřitelně prosté. V posledních desetiletích, na Z. určitě od 60. let, se kariéra ve školství, médiích a státní správě nezačíná vítěznými bitvami, vybudováním skvělých firem nebo dobýváním Severního pólu, ale dílem "alternativním" buřičstvím, dílem konformním hrbením. Taková pravidla hry selektují lidi zvláštního ražení, lidi samy se sebou nespokojené, a ovšem o to víc přesvědčené, že jejich nespokojenost je jakousi celospolečenskou nemocí, kterou jsou zrovna oni povoláni napravit.

"Tato země mi nic neříká", "Stydím se za tuto zemi", "Necítím se být Čechem" a "Je mi na blití z provinění západu" jsou běžné konverzační věty, které tito lidé pronášejí - jenom tak mimoděk.

Když člověk s takovými prioritami plká někde v kafírně, může to být i zábavné. Když ale vychovává mladou generaci (což se děje), nebo stojí v čele státu (což se také děje), je to tragédie.

Můj model může působit absurdně, ale což PCMC politika a ideologie nejsou absurdní?
Re: Netřeba v tom hned vidět spiknutí, Rotschilda atd.
(REK, 1.9.2011 9:36:16)
Odpovědět
Martine Konvičko, pokud sebevraždu pokládáte za vhodný postup, jste, bohužel, dost morálně a lidsky zaostalý.

Takovou zhoubnou myšlenkou jste blízko například sebevražedným muslimským atentátníkům.
Ti se navíc domnívají, že když při sebevražedném útoku zemřou, dostanou se okamžitě údajně k alláhovi do muslimského ráje....
Re: Netřeba v tom hned vidět spiknutí, Rotschilda atd.
(Martin Konvička, 1.9.2011 10:26:09)
Odpovědět
REKu, Vy vole,

Rozdíl mezi islámským "sebevražedným" atentátníkem, a atentátníkem intošským rohypnolovým, spočívá v tom, že islámský atentátník u toho dělá randál - a snaží se vzít s sebou pár špinavých kafírů.
Atentátním intošský zhasíná sám ... ale hlavně tu sebevraždu nikdy nespáchá, respektive jen velmi vzácně a omylem.

ALE - já sebevraždu za vhodný přístup nepokládám.
Právě naopak.
Doporučuju naopak intošidlům, aby si promyly oči borovou vodou a sehnaly si někoho na lepší sex.

"Antifačko, sveď si svého nácka!", toť heslo dne, stejně jako jeho opak, "Drsná policistko, zatkni si svého intoše!".

Sociální koheze především, bez té se nehnem.
Re: Netřeba v tom hned vidět spiknutí, Rotschilda atd.
(REK, 1.9.2011 10:56:59)
Odpovědět
Martine Konvičko, vy drzý, nevychovaný a arogantní hulváte, výše jste napsal:

"2. Protože to jsou bačkory, nedovedou tu sebenenávist řešit společensky neškodnou sebevraždou..."

Tímto výrokem sdělujete, že sebevraždu pokládáte za vhodný postup.

Nyní však říkáte, že sebevraždu za vhodný přístup nepokládáte.

Ale tímto vaším dalším sdělením potvrzujete, že skutečně, bohužel, jste lidsky a morálně zaostalý.

Morální vyspělost, řádná lidská zralost, zodpovědnost, slušnost, rozumnost, moudrost - bez nich se se k ničemu skutečně dobrému, pořádnému nedostaneme.
Re: Netřeba v tom hned vidět spiknutí, Rotschilda atd.
(Martin Konvička, 1.9.2011 11:26:41)
Odpovědět
Inu, pokud si nebohé okorálkované/batikované PCMC intošidlo NEDOKÁŽE svést sobě komplementárního sexuálního a životního partnera (a nezáleží, zda si vybere Nácka, konzervovaného Kakalíka, Kostýmkovou auditorku, fotbalovou Rowdie či Motorkáře-fuckera), tak ta sebevražda může být východiskem ... někdy k 40. roku věku jediným.

Jinak se dostavuje tzv. Kohák-Marcuse syndrom, do té doby introvertní intošidlo vychází na veřejnost a stává se nebezpečným zejména mladé generaci.
Re: Netřeba v tom hned vidět spiknutí, Rotschilda atd.
(REK, 1.9.2011 12:59:07)
Odpovědět
Martine Konvičko, přeji vám, ať v dohledném čase dospějete k lidské zralosti, k morální vyspělosti, ke skutečné slušnosti, ke zralé zodpovědnosti, k moudrosti.
Re: Netřeba v tom hned vidět spiknutí, Rotschilda atd.
(Martin Konvička, 1.9.2011 14:07:09)
Odpovědět
řeklo prázdné a falešné anonymní "REK".

Chape - dovolte abych Vám zopakoval, že jste trouba. Ten textík, který vám tak hnul žlučí, se snaží vysvětlit západní suicidální politiku i bez odvolávek na "konspiraci", "Rotschilda" či jiné zhloduchy.

A vy jste si vybral jeden bod, pro tok toho textu nepodstatný, a na něm si honíte triko.
Tož si ho hoňte.
Re: Netřeba v tom hned vidět spiknutí, Rotschilda atd.
(REK, 1.9.2011 18:21:31)
Odpovědět
Martine Konvičko, přeji vám, ať v dohledném čase dospějete k lidské zralosti, k morální vyspělosti, ke skutečné slušnosti, ke zralé zodpovědnosti, k moudrosti.
Re: Jednu věc v Anglii nechápe snad nikdo. Jak je možné, že stát nechce zarazit přistěhovalectví
(kaczor, 31.8.2011 15:53:05)
Odpovědět
Nevěřím vlastním očím. Pravicový portál a antisemitismu je tady v diskusích jak na nějakém náckovsko-nacionálsocialistickém webu!
E ště
U vidíte !
Re: Jednu věc v Anglii nechápe snad nikdo. Jak je možné, že stát nechce zarazit přistěhovalectví
(frantisek zajicek, 31.8.2011 19:22:12)
Odpovědět
Uz to tu zminuji ponekolikate.V Tottenhamu o zadne multi-kulti neslo.Proste chudina jenom vyuzila moznosti rabovat.Tyto komunity,zijici na okraji spolecnosti,se ridi svymi vnitrnimi zakony a je jedno,z jakych rodin ci narodnosti pochazeji.To same se casto deje v Latinske Americe a to jsou tam z 99%katolici(tezko verit tomu,ze to bylo prani Bilderbergu).Zivelne pohromy(Haiti,New Orleans...) primo k rabovani svadeji a vetsinou jde o monolitni spolecenstvi.S multi-kulti uz jdete do ri.ti.Pokud jste se nikdy mezi temito komunitami nepohybovali,zdrzte se osvicenych komentaru,FZ
Re: Jednu věc v Anglii nechápe snad nikdo. Jak je možné, že stát nechce zarazit přistěhovalectví
(frantisek zajicek, 31.8.2011 19:24:31)
Odpovědět
A v duchu tohoto portalu tu chybi jeste clanek,ze to zavinil Havel...FZ
Re: Jednu věc v Anglii nechápe snad nikdo. Jak je možné, že stát nechce zarazit přistěhovalectví
(Martin Konvička, 31.8.2011 19:29:40)
Odpovědět
Františku,

Možná nešlo o "multikulti" dle učebnicových definic - ale o učebnicové definice nejde nikdy.

Šlo ovšem o "multikulti" v tom smyslu, že to je MC ideologie, jež hlásá, že imigrace je v podstatě dobrá věc, že pro nás není jiné cesty a že je správné, když si etnické aj. menšiny zachovají svébytnost a z toho plynoucí zvláštní ohledy a zacházení ... etc.

MC ideologie má ještě jednu, děsivější stránku. Tím, že postulovala ten úúúúžasný přínos multikulturní a multietnické společnosti, tak vlastně zabránila racionálně analyzovat a předvídat, co kompartmentalizace do etnických, náboženských aj. skupin přinese. Přinesla - předvídatelně - společenskou dezintegraci, plus fatální neschopnost "majority" této dezintegraci účinně čelit. Anglie tak má, díky MC ideologii, rozsegmentovaná města, s těmi lidmi na okraji společnosti, a k tomu odzbrojené občany, a bezzubé bezpečnostní složky.

V tomto smyslu o MC šlo.
Re: Jednu věc v Anglii nechápe snad nikdo. Jak je možné, že stát nechce zarazit přistěhovalectví
(frantisek zajicek, 31.8.2011 20:37:55)
Odpovědět
Martine,multikultura vznika propojenim kultur ruznych etnik,spolecenstvi ruznych tradic a nabozenskeho vyznani.Jestli je emigrace spravna,nebo ne nema s multikulturou nic spolecneho.To hlasaji jednotlivci.O obycejnem rabovani chudinou,ktera zadnou kulturu nema, NEMUZU pri nejvetsi snaze mluvit ve smyslu multi-kulti,FZ
Re: Jednu věc v Anglii nechápe snad nikdo. Jak je možné, že stát nechce zarazit přistěhovalectví
(jorkšír, 31.8.2011 21:57:14)
Odpovědět
Nikdo to nikdy nezarazí,potřebují to. Potřebují levnou pracovní nevzdělanou sílu,aby nemuseli čichat k soli. Nakonec je tahle levná námezdní síla pohltí. A dobře jim tak. Co nedokázal Hitler se svojí osmi milionovou armádou s podporou Luftwafe,to udělají ti obyčejní imigranti. A dobře jim tak.
Re: Jednu věc v Anglii nechápe snad nikdo. Jak je možné, že stát nechce zarazit přistěhovalectví
(Kalous, 1.9.2011 0:36:57)
Odpovědět
Správně jorkšíre. Jestli se nevzpamatují, budou mít za čas premiera nějakého pákistánského homosexuála a za krále šejka z Bornea.
www.theoccidentalobserver.net/2011/05/the-labour-party-war-against-white-britain/