reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Programové teze Suverenity Jany Bobošíkové - hájíme zájmy ČESKÝCH občanů

Autor: Jana Bobošíková | Publikováno: 7.10.2011 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Ideová východiska

.....Suverenita bude vždy na prvním místě hájit zájmy občanů této země. Nebude nikdy na prvním místě hájit zájmy Bruselu, nebude hájit zájmy nadnárodních monopolů, lobbyistických skupin nebo zájmy nelegálních přistěhovalců. Odmítáme federalizaci EU. Nesvazujeme si ruce pravolevým vymezením a jsme proto připraveni spolupracovat s každým, komu leží na srdci osud naší vlasti.

 

 

.....Hlásíme se ke křesťanským kořenům české i evropské historie. Naši zemi i světadíl, na kterém se nachází,  považujeme za území univerzit a katedrál, ne za místo symbolů jiných náboženství. Odmítáme multikulturalismus a obáváme se důsledků zcela volného pohybu osob v rámci schengenského prostoru.

 

.....V dnešní EU se otevřeně neválčí ani nepřikazuje. Její hybatelé si zakládají na demokratické vizáži. Pod touto fasádou ale klíčí totalitní tendence koncentrované a od občanů oddělené moci. Jazykem zhoubné politické korektnosti se tomu říká demokratický deficit. Ve skutečnosti jde o závažné nebezpečí pro každého občana zemí EU, žijícího ve státě se suverenitou omezenou ve prospěch této demokraticky deficitní centrální bruselské moci.

Programová východiska a principy

Proč nás volit

Jsme jedinou politickou stranou hájící oprávněné zájmy České republiky a jejích občanů. Zájmy občanů českého státu jsou a budou pro nás vždy na prvním místě. Jsme přesvědčeni, že základní politickou územní jednotkou mezinárodního uspořádání je suverénní stát. Hlásíme se ke křesťanským kořenům evropské civilizace.

 

Nejsme stranou chránící zájmy nadnárodních uskupení typu EU, globálních firem, nelegálních přistěhovalců a lobbyistických skupin. Odmítáme federalizaci EU. Nesvazujeme si ruce pravolevým vymezením a jsme proto připraveni spolupracovat s každým, komu leží na srdci zájem o osud naší vlasti.

 

Ztráta suverenity státu znamená ztrátu občanských svobod

Zlomové okamžiky naší novodobé historie měly jedno společné. V roce 1938, 1948 i v roce 1968 jsme přicházeli o státní suverenitu. Ztráta svobody každého jednotlivce už byla pak jen logickým důsledkem. Jsme proto ostražití vůči každému pokusu opět omezit suverenitu naší země. Doposud se vyrovnáváme s důsledky čtyřicetiletého mocenského diktátu Moskvy a nyní se po nás žádá, abychom svou suverenitu odevzdali dobrovolně do Bruselu.

 

Nebezpečí centrální nadnárodní moci

V dnešní EU se otevřeně neválčí ani nepřikazuje. Její hybatelé si zakládají na demokratické vizáži. Pod touto fasádou ale klíčí totalitní tendence koncentrované a od občanů oddělené moci. Jazykem politické korektnosti se tomu říká demokratický deficit. Ve skutečnosti jde o závažné nebezpečí pro každého občana zemí EU, žijícího ve státě se suverenitou omezenou ve prospěch této demokraticky deficitní centrální bruselské moci.

 

Buďme pány ve své zemi

Právě na suverenitě – tedy na právu a povinnosti rozhodovat v maximální možné míře sami o sobě – závisí budoucí prosperita občanů naší země. Zachování státní suverenity, jako dědictví vykoupeného krví našich předků, a prosazování zájmů České republiky a jejích občanů, považujeme za svorník všech demokratických politických směrů, kterým záleží na budoucnosti vlastní země. Jen důsledným prosazováním suverenity můžeme zabránit tomu, aby mocné země přenášely důsledky svých nerozvážných rozhodnutí, vlastních chyb a vlastních zájmů do ekonomik menších partnerů.

 

POJĎTE S NÁMI ZMĚNIT ČR,

NIKDO TO ZA NÁS NEUDĚLÁ!

 

Programová východiska a principy

 

I. Zachování státní suverenity

  • zachování stávajících pravomocí České republiky a snaha o jejich rozšíření
  • důsledná ochrana územní celistvosti ČR
  • důsledná ochrana majetkových a vlastnických zájmů občanů ČR, zakotvená v mezinárodních dohodách
  • důsledná ochrana nerostného, kulturního, intelektuálního a ekonomického bohatství, včetně českého jazyka a náboženských symbolů
  • důsledná imigrační politika, chránící respekt ke křesťanským hodnotám, kulturnímu a historickému dědictví  a  zákonům České republiky
  • kvalifikované zastupování země v nadnárodních organizacích, suverénní jednání ve vztahu k zemím mimo EU
  • důsledná ochrana koruny jako vlastní měny
  • zodpovědná hospodářská a rozpočtová politika, která povede ke snížení veřejného dluhu

 

II. Posílení konkurenceschopnosti ekonomiky

  • důsledný boj proti korupci
  • obnova svobodného trhu s jasnými pravidly, která zamezí vytváření neoprávněných zisků
  • podpora všem, kteří chtějí pracovat, ať už jako zaměstnanec nebo OSVĆ
  • profesionalizace, zefektivnění a redukce státní správy
  • snížení byrokratické zátěže
  • usnadnění cesty k právu
  • důsledné odpolitizování orgánů činných v trestním řízení, jednoznačná podpora v boji proti korupci a organizovanému zločinu ze strany vládní a parlamentní moci
  • podpora vzdělání a vědy s důrazem na vysokou kvalitu a náročnost všech stupňů školství a na nejmodernější technologie
  • schopnost maximálně využít originálních českých technologií doma i v zahraničí
  • rozvoj jaderné energetiky ve všech aspektech včetně obnovení těžby uranu
  • podpora výstavby kvalitní železniční, silniční, dálniční a říční sítě
  • vytvoření české banky na podporu rozvoje energetické a dopravní infrastruktury
  • aktivní podíl ČR na řešení problémů v oblasti zásobování Evropy ropou a plynem
  • zefektivnění zdravotního systému a zkvalitnění zdravotní péče s důrazem na prevenci
  • zachování průběžného financování důchodového systému s možností individuálního penzijního připojištění podporovaného státem
  • revitalizace českého zemědělství s důrazem na rozumnou ochranu přírodních zdrojů, obnovení potravinové soběstačnosti a odstranění nerovných podmínek českých zemědělců na společném evropském trhu

 

III.  Právní stát, solidarita, humanita

  • důsledně prosazovat rovnost občanů před zákonem a všech atributů právního státu
  • zjednodušit právní řád a zefektivnit činnost úřadů a soudů
  • zvýšení zodpovědnosti veřejné správy a soudcovské samosprávy vůči veřejnosti
  • zamezení existenční likvidaci lidí, uvržených do dluhové pasti
  • zásadní zpřísnění trestů za násilné útoky proti zdraví, životu a majetku zvláště v případech, kdy oběťmi jsou děti a senioři
  • podpora tradičního modelu rodiny, aktivní populační politika
  • sociální solidarita s těmi, kteří kvůli zdravotnímu stavu nebo vysokému věku pracovat nemohou
  • zachování svobody internetu a výměna informací bez cenzury
  • zvýšení odpovědnosti médií za zveřejnění nepravdivých informací včetně trestně právních důsledků
  • zajištění svobodné a nezaujaté prezentace různých společenských témat a politických postojů ve veřejnoprávních médiích

reklama
1786 čtenářů | 41 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Kryptomarxisté z euportalu
(Klausoláska, 7.10.2011 1:23:27)
Odpovědět
Za euportal i mikroskopický ancabl SSO vystupuji navenek pravičáci, ve skutečnosti jsou to tajní kryptomarxisté. Jeden z mála zdejších diskutérů a obdivovatelů Klause, který si nehraje na pravičáka a otevřeně velebí komunisty, je diskutér Kalous.
Guru zdejších marxistů, kryptokomunista Klaus, jezdí do Ruska jako loutka za KGBákem Putinem pro rady a příkazy. Klaus je tajný agent FSB a GRU a hraje roli trojského koně v EU, který ji má rozvrátit a toto se hodí do krámu Rusku, které si tak může na nejednotnou Evropu více dovolovat. Z EU taky moc nadšený nejsem. Maoista Klaus má tajnou dohodu s komunisty, ti ho již dvakrát protlačili do funkce prezidenta ČR.
Předmětem výše uvedeného článku je však Suverenita. Lídryně Bobošíková obdivuje jak komunisty, tak Klause. Jistě si každý vzpomene, jak při poslední volbě prezidenta se paní Bobošíková patolízalsky oblékla do červeného jako kandidátka komunistů. Tímto komunisté chtěli podpořit Václava Klause a díky jejich hlasům se Klaus stal prezidentem, Bobo byla jen zástěrka.
Podívejte se ještě, jak paní Bobošíková odpovídá kladně na koalici s komunisty v čase 21:48
http://www.youtube.com/watch?v=ttRNzGUx1xE
Re: Kryptomarxisté z euportalu
(Kalous, 7.10.2011 2:44:01)
Odpovědět
Klausolásko, kolik jste toho již vychlastal? Žádný obdivovatel pana Klause nejsem, naopak - ale když ho někdo neoprávněně za něco kritizuje - tak se ho zastanu, většinou ironicky. Ani nikde nevelebím komunisty, zvláště některé dnešní (komunisté určitě nekritizují homotrend, islamizaci, politickou korektnost, sociální imigraci k nám, romské nepřízpusobivé ap.) - někteří jsou naprosto stejní jak z jakékoliv jiné strany, před některým bych si i ulivnul. Jen se mi nelíbí jednostranné špinění doby socialismu - tak jak dnes, byly věci dobré i špatné, byl rozdíl 50. léta, konec 60. léta 80. - nelze to házet do jednoho pytle. Léta 50. a i ostatní se také odehrávala v nějaké mezinárodní situaci a historických souvislostech a ne v luftu. Ten váš komentář je slušně řečeno tak výplod desetiletého děcka.
Re: Kryptomarxisté z euportalu
(Stilet, 7.10.2011 14:41:38)
Odpovědět
Kalous, souhlasím s tebou. Když má nepřítel pravdu, tak i tehdy je to pravda a nebudeme mu spílat za to, že prohlásil něco pravdivého. Proč by ten Klaus nemohl mět někdy pravdu? Zrovna tak statečný člověk si váží statečného nepřítele.
Klaus ať je jaký je, ale má své názory a nenakrucuje se před Europskýjmi i světovími intelktuály jak odaliska před sultánem, tak jak činil jeho předchádce na Hradčanech.
Re: Programové teze Suverenity Jany Bobošíkové - hájíme zájmy ČESKÝCH občanů
(kap, 7.10.2011 2:52:07)
Odpovědět
Domnívám se, že znevažování pí.Bobošíkové jejíž kandidatura na funkci prezidenta znemožnila úspěch p.Švejnara naprosto není na místě. Rozhodně je to OBČANKA, která pravdivě hovoří o problémech, které pálí naši republiku (ona není žádné špatné počasí!) A proto jsem přesvědčen, že její přítomnost na politické sceně bude velkým přínosem pro ČECHY !!
Re: Programové teze Suverenity Jany Bobošíkové - hájíme zájmy ČESKÝCH občanů
(Brabec, 7.10.2011 4:42:23)
Odpovědět
Připojuji se a doufám v úspech J.Bobošíkové
Re: Programové teze Suverenity Jany Bobošíkové - hájíme zájmy ČESKÝCH občanů
(luk, 7.10.2011 6:28:30)
Odpovědět
S radostí se k vám, všem příznivcům programu strany paní Bobošíkové, připojuji. Je to rozumný a národzachraňující politicko-společenský cíl, který chce pouze odstranit současné zlo, které doléhá na většinu našich občanů! A věřte, i na většinu občanů EU. Kdo sleduje zahraniční tisk a názory obyvatelů celé EU, ví o čem je řeč. Jasný odklon od demokracie a neustálé zavádění nových a nových regulací pokyny z "centra", přívádí náš národ do skutečné katastrofy! Proto je třeba a nutnost zvolit do parlamentu zodpovědné lidi s vlastním rozumem, kterým jde skutečně o blaho národa a evropský mír!
Re: Programové teze Suverenity Jany Bobošíkové - hájíme zájmy ČESKÝCH občanů
(Niky, 7.10.2011 11:06:28)
Odpovědět
Budu volit Suverenitu,protože volit současné parlamentní strany mohou jenom hlupáci,nebo vlastizrádci!
Re: Programové teze Suverenity Jany Bobošíkové - hájíme zájmy ČESKÝCH občanů
(Stilet, 7.10.2011 14:55:26)
Odpovědět
Ale Niky, to nemáte žádné zkušenosti a novými stranami a že jích už nekolk bylo za těch 21 roku? Já považují tu Bobošikovou za velice podezřelou ženštinu. Je nezřízeně ambiciozní a touží po politickém výsluní za každou cenu a za kdejakou pol. stranu i kterou je ona ochotná založit a která by ji dovedla k vytouženému výsluní. Jak tá ženština mohla kandidovat do EU Ptrlamentu, když tak zuřivě proti EU brojí? Není to proto, že další volby do toho EU Parlamentu prohjela? Té ženštině bych nevěřil ani slovo.
Já vím, ono to bylo v ČSR už od vzniku těžké. Kdo chce veřejně mluvit do záležitosti státu, tak si musí založit svou pol. stranu. Udělat se generálním tajemníkem a chovat se tak jako ti ostatní gen. tajemnící a nedisciplinované straníky ze strany vylučovat. Protože jen generál muže rozhodovat a nedisciplinované stráníky ze stramy vyhodit a pokud to jde, tak je poslat do šeredy. Demokracie ala Čechy.
Re: Programové teze Suverenity Jany Bobošíkové - hájíme zájmy ČESKÝCH občanů
(Niky, 7.10.2011 15:35:31)
Odpovědět
Stilete asi máte pravdu,ale lepší Bobošíková,než ta banda vlastizrádců!
Re: Programové teze Suverenity Jany Bobošíkové - hájíme zájmy ČESKÝCH občanů
(Stilet, 7.10.2011 16:38:09)
Odpovědět
Jen aby se i z Bobošikové nevyklubal stejný zrádce či dokonce větší, jak s těch nynějších. Tá ženština je schopna všeho. Sledují jí zdálky a vidím že dres mění převelice často. V poslední době na sebe natáhla triko "vlastenectví". Je to osoba naprosto nedůvěryhodná.
Re: Programové teze Suverenity Jany Bobošíkové - hájíme zájmy ČESKÝCH občanů
(Niky, 7.10.2011 17:32:53)
Odpovědět
To není,tak docela pravda Stilete.
Re: Programové teze Suverenity Jany Bobošíkové - hájíme zájmy ČESKÝCH občanů
(Stilet, 7.10.2011 19:50:51)
Odpovědět
Eto vaše dělo. Vzkazuje vám Leonid Iljič.
Re: Programové teze Suverenity Jany Bobošíkové - hájíme zájmy ČESKÝCH občanů
(Niky, 7.10.2011 20:31:24)
Odpovědět
Eto vaša pagoda.
Re: Programové teze Suverenity Jany Bobošíkové - hájíme zájmy ČESKÝCH občanů
(STRÝČEK PAGÁČ MORAVSKÝ ÚJEZD Č.P. 24 BANÁNOVÁ REPUBLIKA ČR, 7.10.2011 22:50:25)
Odpovědět
ZVLÁŠTĚ SE BOBO VYJÍMÁ NA FOTKÁCH S VEPŘÍKEM VOLFOVOU, NO S TOU TO TRHNE, UŽ VIDÍM TY DAVY .-))))
Re: Programové teze Suverenity Jany Bobošíkové - hájíme zájmy ČESKÝCH občanů
(smějící se bestie, 7.10.2011 5:01:47)
Odpovědět
Věřím, že podobných existencí jako je odsouzený podvodník jménem Dřímal uloví BOBO ještě přehršel a do krajských voleb půjde se stejným "stigmatem" politické kafilerie coby něžnější variace DSSS !
Rád použiji volební lístek SBB coby toaleták a to jse mstál před cca 21 měsíci u skici zroudu tohoto dnes zrůdného seskupení !!!!!!!!!
Re: Programové teze Suverenity Jany Bobošíkové - hájíme zájmy ČESKÝCH občanů
(Kalous, 7.10.2011 13:17:56)
Odpovědět
To je od vás hezké bestie, že děláte BoBo skvělou reklamu. Asi přece trochu uspěje.
Re: Programové teze Suverenity Jany Bobošíkové - hájíme zájmy ČESKÝCH občanů
(DAP, 7.10.2011 7:28:05)
Odpovědět
Suverenita to u mě prohrála lanařením Čunka, kterého považuju za populistického provinčního kariéristického zkorumpovaného a neschopného blba !
Re: Programové teze Suverenity Jany Bobošíkové - hájíme zájmy ČESKÝCH občanů
(Kalous, 7.10.2011 13:20:18)
Odpovědět
Máte pravdu. Je třeba volit chytré centristické zkušené nepopulistické proromské mafiány v Praze.
Re: Programové teze Suverenity Jany Bobošíkové - hájíme zájmy ČESKÝCH občanů
(Niky, 7.10.2011 13:29:16)
Odpovědět
Bravůrní reakce Kalousi!
Re: Programové teze Suverenity Jany Bobošíkové - hájíme zájmy ČESKÝCH občanů
(DAP, 7.10.2011 20:47:15)
Odpovědět
Úžasné dovození ! Nebude-li Čunka, budou Kocábové (fuj)! Proto ať žije Čunek - romský likvidátor, a kdo ho nemá rád je cigánomil (taky fuj)!

(Ale nic si z toho nedělejte - debilita cti netratí ...)
Re: Programové teze Suverenity Jany Bobošíkové - hájíme zájmy ČESKÝCH občanů
(Kalous, 7.10.2011 23:57:20)
Odpovědět
Toť otázka - je pan Čunek de.bil nebo člověk se selským rozumem, který silně vadil pražským mafiánům, se kterými neměl vazby a nespolupracoval? Byl asi de.bil, že to pochopil pozdě a adekvátně nereagoval (sešikovat své příznivce a naplno vyrazit - či úplně odstoupit). Ze své kauzy má hodně zajímavostí - měl by je naplno zveřejnit a ne část tajit.
Re: Programové teze Suverenity Jany Bobošíkové - hájíme zájmy ČESKÝCH občanů
(Dan, 7.10.2011 8:24:37)
Odpovědět
Jana je komunistická kandidátka na prezidenta a také velké přítelkyně leseb, čili fanda homosexualismu.

Celkem dobře tak zapadá do hradní party národních sociaslistů a homoušů.
Re: Programové teze Suverenity Jany Bobošíkové - hájíme zájmy ČESKÝCH občanů
(Rudolf Steiner, 7.10.2011 8:51:11)
Odpovědět
Ano, všem slíbí vše. Podpora komunistů, leseb a k tomu: Hlásíme se ke křesťanským kořenům české i evropské historie.(jak je možno číst výše) No co by člověk neudělal pro koryto.
Re: Programové teze Suverenity Jany Bobošíkové - hájíme zájmy ČESKÝCH občanů
(Dan, 7.10.2011 16:29:43)
Odpovědět
Ano, její strategie je, dostat se k moci za jakoukoliv cenu, přez kteroukoliv stranu, pravice, levice, heterák či buzna, věřící nevěřící, marxista či konzervativec ppř. nácek, beru všechno jenom ať jsem u koryta :-)

Jana mě vždy pobaví ! :-))
Re: Programové teze Suverenity Jany Bobošíkové - hájíme zájmy ČESKÝCH občanů
(Kalous, 8.10.2011 0:00:07)
Odpovědět
Dane kecáš. Jako přední činitelka konzervativní iniciativy DOST nemůže BoBo podporovat homosexuály.
Re: Programové teze Suverenity Jany Bobošíkové - hájíme zájmy ČESKÝCH občanů
(Felix, 7.10.2011 9:04:09)
Odpovědět
Především si myslím, že takovéto prohlášení nemůže být nikdy konečné, musí se o něm diskutovat a je vylepšovat. Dogma litery tu možné není.
Připomínky (některé) moje:
1. Křesťanské kořeny ano, ale co křes%tanský strom? Ano či ne?
2. Domnívají se autoři, že záleží na struktuře státu, aby se ubránil nadstátním tendencím? Jaká má být tato struktura?
3. K tomu ještě: co má být mezi rodinou (na niž je kladen správně důraz) a státem?
4. Je solidaritou myšleno přerozdělování, nebo má být dobrovolná? Má-li být dobrovolná, jak jí dosáhnout bez donucení?
5. Nutné je podstatné zestručnění - např. boj proti korupci je zmíněn dvakrát (bylo by lepší místo boje proti korupci napsat, že struktura státu bude taková, že korupci nebude umožňovat?) - některé věci je lépe rozepsat v přílohách. Prohlášení není strhující.
6. Mělo by se konkretizovat, v čem má být stát silný a v čem slabý.
7. Nikde není zmíněn konservatismus - a navíc, co konservovat; tradice je zmíněna jen u rodiny, ale která tradice?
8. Sice je odmítnut pravolevý pohled, ale myslím si, že v jedné z příloh by mělo být vysvětleno, co to znamená pravice a co levice.
***
Ale díky za tento zatím neumělý pokus.
Re: Programové teze Suverenity Jany Bobošíkové - hájíme zájmy ČESKÝCH občanů
(v.n., 7.10.2011 12:51:48)
Odpovědět
Mezi rodinou a státem budou sekretářky placené evropskou unií. Zároveň budou vykonávat některé domácí práce a některé další specifické činnosti. Prostě místo struktur evropské unie přejdeme na světové unikátní bobogrid - bobosekretářov. Myslím že by si to tam ještě měla dopsat. Pak už tam bude napsané úplně všechno.
Re: Programové teze Suverenity Jany Bobošíkové - hájíme zájmy ČESKÝCH občanů
(Štastný Jim, 7.10.2011 12:00:04)
Odpovědět
Bobo je populistka,
přes velká slova o vlastenectví jen štve proti Německu a EU.Pro svůj volební úspěch je schopna udělat cokoliv.Stačí vzpomenout poslední prezidentské volby a její bratříčkování s komunardy.Eu v současné podobě připomíná pověstnou Babylonskou věž a pokud se rychle nezreformuje musí padnout.Ale je to současně protiváha proti Číně,Brazilii,Indii a dalším sílícím ekonomikám.
Re: Programové teze Suverenity Jany Bobošíkové - hájíme zájmy ČESKÝCH občanů
(Klausoláska, 7.10.2011 13:18:23)
Odpovědět
Mikroskopický ancabl SSO je taky schopen se proti EU spojit s kýmkoliv. Třeba právě s levicovou Bobo, dále KSČM, DSSS, PaS.
Re: Programové teze Suverenity Jany Bobošíkové - hájíme zájmy ČESKÝCH občanů
(alois, 7.10.2011 13:54:14)
Odpovědět
Co Vy víte o Svobodných? Zdá se, že vůbec nic. Svobodní jsou u nás jedinou pravicovou stranou s jasnou ideou, a právě proto není myslitelné, aby se ve volbách spojili s jakýmikoliv levičáky či populisty. Přečtěte si jejich program a další dokumenty na www.svobodni.cz a pochopíte. I když, vy asi ne...
Re: Programové teze Suverenity Jany Bobošíkové - hájíme zájmy ČESKÝCH občanů
(Klausoláska, 7.10.2011 16:15:52)
Odpovědět
Právě že o SSO vím dost. Paktují se s katolickými populisty PaS (Pravo a Spravedlnost). PaS dříve byla v koalici s dnes už zrušenou Dělnickou Stranou (nástupce je DSSS).
Re: Programové teze Suverenity Jany Bobošíkové - hájíme zájmy ČESKÝCH občanů
(Niky, 7.10.2011 20:32:35)
Odpovědět
PIS,troubo.
Re: Programové teze Suverenity Jany Bobošíkové - hájíme zájmy ČESKÝCH občanů
(Trinnity, 7.10.2011 13:43:00)
Odpovědět
Jste šťastný člověk.
Re: Programové teze Suverenity Jany Bobošíkové - hájíme zájmy ČESKÝCH občanů
(Sanghajska nudle, 8.10.2011 9:41:48)
Odpovědět
Je to smutne, ale Suverenita je asi jedina volitelna strana. Svobodni jsou videt jen na netu. Jinak zadna postrehnutelna aktivita :(
Re: Programové teze Suverenity Jany Bobošíkové - hájíme zájmy ČESKÝCH občanů
(ThujaGarden, 8.10.2011 11:15:59)
Odpovědět
Ano Suverenita má zajímavý program...,ale BOBO se věřit nedá. Pokud ji komunisté podpoří...,tak klidně bude v jejich drezu. Připadá amerického silikonového "fešáka" blonďáka Davida Duke, který jako rasista Kukluxklanu a Velký bílý rytíř...,dneska chválí černochy jak v USA uspěli a po světě nadává na Spojené státy...,tam kde to chtějí slyšet a tam kde mu za ty jeho přednášky zaplatí. Holt Velký Bílý rytíř.
Re: Programové teze Suverenity Jany Bobošíkové - hájíme zájmy ČESKÝCH občanů
(Politika, 11.10.2011 10:24:53)
Odpovědět
ThujaGarden, když komunisté podpořili jako prezidenta V. Klause, to vám od komunistů vyhovuje?
Re: Programové teze Suverenity Jany Bobošíkové - hájíme zájmy ČESKÝCH občanů
(ThujaGarden, 11.10.2011 18:02:22)
Odpovědět
Zaprvé Politiko...,jak to víš, když prezidentské volby jsou tajné. Ale budiž...,pár komoušů ho volilo...,no a co...,jejich kandidát to nebyl. Kdyby náhodou volili tebe...,tak to ze zoufalství skočíš do Macochy? Klause volilo i pár socanů.
Re: Programové teze Suverenity Jany Bobošíkové - hájíme zájmy ČESKÝCH občanů
(politika, 11.10.2011 20:14:26)
Odpovědět
ThujaGarden, máte pokrytecký přístup. Když komunisté dají hlasy Janě Bobošíkové, rozčilujete se. Když komunisté dají hlasy Václavu Klausovi, nic nenamítáte. Měříte dvojím metrem.
A co se týká komunistů, je příšerné, že Václav Havel a další polistopadoví politici nezakázali existenci komunistické, zločinecké strany! Skutečným důvodem je, že amorální Havel po listopadu 1989 s komusnity jednal podle hesla "ruka ruku myje". Proto je po tolika letech od roku 1989 v ČR tak velký morální marasmus!
Re: Programové teze Suverenity Jany Bobošíkové - hájíme zájmy ČESKÝCH občanů
(Politika, 11.10.2011 20:16:12)
Odpovědět
Oprava

ThujaGarden, máte pokrytecký přístup. Když komunisté dají hlasy Janě Bobošíkové, rozčilujete se. Když komunisté dají hlasy Václavu Klausovi, nic nenamítáte. Měříte dvojím metrem.
A co se týká komunistů, je příšerné, že Václav Havel a další polistopadoví politici nezakázali existenci komunistické, zločinecké strany!
Skutečným důvodem je, že amorální Havel po listopadu 1989 s komunisty jednal podle hesla "ruka ruku myje". Proto je po tolika letech od roku 1989 v ČR tak velký morální marasmus!
Re: Programové teze Suverenity Jany Bobošíkové - hájíme zájmy ČESKÝCH občanů
(Václav, 8.10.2011 12:15:40)
Odpovědět
Nemá cenu vůbec s těmito tézemi diskutovat, protože se jedná o předvolební guláš tuším o 34 bodech, který má dogmatické a pro dnešní dobu neupotřebitelné rysy. Bobošíková si myslí, že získá voliče ze všech politických stran, kteří budou hájit její nacionalisticko -konservativně-levicový program.
Re: Programové teze Suverenity Jany Bobošíkové - hájíme zájmy ČESKÝCH občanů
(Politika, 11.10.2011 10:27:41)
Odpovědět
Václave, vám snad vyhovuje zhoubné euroservilní, zhoubné multikulturní a zhoubné islámofilní politikaření?