reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!

Autor: LP | Publikováno: 12.10.2011 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Ať žijí Slováci, kteří odmítli financovat ze svých daní německé banky, které mají vůči Řecku pohledávky, a bohaté řecké důchodce.

Předseda Slobody a solidarity Richard Sulík to řekl jasně: Radši budu v Bruselu za exota, než abych se styděl před svými dětmi.

Zbytek slovenských „pravicových“ stran dospěl na dno zrady. Jen aby nalezly unii do Brusele, obětovaly raději vládu. Větší symbol kolaborace snad nelze nalézt. Budeme škrtat doma, naši občané si budou utahovat opasky, ale do Evropského socialistického svazu, rozumějme německým bankám a líným Řekům raději nalijeme miliardy, které odtrháváme od úst svým občanům.

Nová evropská solidarita: chudí platí bohaté! Doufám jen, že čeští zákonodárci podobný vlastizrádný závazek, který by nás přiměl zaplatit podobně 250 miliard korun z našeho rozpočtu, nepodpoří!

 

Čtěte také:
Slovensko stojí před nejvážnějším rozhodnutím své novodobé historie. Rozkradení státního rozpočtu a národní suverenity
Šéf slovenského parlamentu: Češi, vaši poslanci vyhodí kvůli EU 250 miliard oknem
Česku hrozí ztráta 250 miliard kvůli EU. Senátoři chtějí zablokovat Lisabon

Klíčová slova: socialismus Slovensko euro EU Sulík
reklama
5564 čtenářů | 99 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(Kalous, 12.10.2011 4:15:22)
Odpovědět
Pro srovnání - průměrný důchod na Slovensku v přepočtu 8750 Kč : průměrný důchod v Řecku v přepočtu 18 600 Kč, tj. jen v oblasti důchodů mají Řekové důchody dvojnásobné. Proč by měli chudí Slováci podporovat bohaté Řeky (kupodivu ale Řekové mají více chudiny než je na Slovesnsku, jen velký bo.rdel)? Na to může přijít jen pravicová Radičová a Brusel.
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(Kalous, 12.10.2011 4:25:40)
Odpovědět
Doplněk k chudině: počet chudobných je na Slovensku a Řecku skoro stejný (Slovensko 21%, Řecko 20%, Česko 8%, Německo 14%) ale mez chudoby je v každé zemi jiná, např. u nás měsíčně asi 8-9 tis., v Německu 25 000 Kč - dáno životními náklady a životní úrovní v dané zemi. Teoreticky a "socialisticky" Řecko by mělo pomáhat Slovensku (tak jak za socialismu desítky let pomáhali Češi a Moraváci, Slezané Slovákům, aby se dostali na stejnou úroveň).
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(čtenářka, 12.10.2011 7:55:15)
Odpovědět
A o tom mluví pan prezident už drahně let, že rozdílné ekonomiky nejde zastřešit jednou měnou. Ale je to jak by hrách na stěnu házel. Zaplaťbůh, že euro u nás ještě není a než bychom se k němu dokodrcali, tak už doufám nebude ani nikde jinde.
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(ideolog, 12.10.2011 9:14:59)
Odpovědět
slováci gratuluji!!!! Zvolte si Sulíka premiérem a udělejte odluku eura.Další země vás budou následovat.
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(Niky, 12.10.2011 11:21:14)
Odpovědět
Sulíkova SaS předčasné volby vyhraje! Nechápu proč at žijí Slováci? Jedině Sulíkova SaS BYLA PROTI,OSTATNÍ PARLAMENTNÍ STRANY BYLI PRO!!!!
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(Factum, 12.10.2011 11:51:57)
Odpovědět
Niky, buď neznáte fakta nebo záměrně lžete.

Pro hlasovalo ze 124 přítomných poslanců pouze 55, 9 bylo proti, 60 se zdrželo hlasování:

Bratislava - Vládu Ivety Radičovej nezachránila ani niekoľkohodinová rozprava o eurovale. Poslanci spečatili jej koniec spolu s odmietnutím eurovalu.

V parlamente hlasovalo zo 124 prítomných zákonodarcov za návrh spájajúci záchranný mechanizmus s dôverou vláde 55 poslancov. Proti uzneseniu sa postavilo 9 zákondarcov, 60 ich nehlasovalo.
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(NEPLAŤME za dluhy a za zlé hospodaření jiných !!!!!!!, 12.10.2011 12:03:29)
Odpovědět
AŤ ŽIJÍ SLOVÁCI !!!!!!!

SLOVÁCI, NENECHTE SE ZVIKLAT !!!!!!!

VYDRŽTE !!!!!!!

NEPLAŤTE ZA ZLOU politiku a ekonomiku !!!!!!!

ROZUMNÍ a ZODPOVĚDNÍ LIDÉ VÁS PODPORUJÍ !!!!!!!

NEPLAŤME za dluhy a za zlé hospodaření jiných !!!!!!!
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(Niky, 12.10.2011 12:29:47)
Odpovědět
Tak tedy fakta:Ficova sociální demokracie se zdržela hlasování,ale jenom kvůli předčasným volbám! Dnes se dohodli,že si hlasování zopakují a suveréně euroval schválí!!!!!
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(Factum, 12.10.2011 12:58:21)
Odpovědět
Niky, jestli je to pravda, tak co na takový postup = na placení dluhu za jiné říkáte?
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(Niky, 12.10.2011 18:50:36)
Odpovědět
Že jsem měl pravdu,se potvrdilo,jsou to kolaboranti,jako u nás.
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(Factum, 13.10.2011 10:00:30)
Odpovědět
Což je příšerné.
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(Goran44, 12.10.2011 13:56:23)
Odpovědět
Být proti je v polofašistickém uskupení EU sebevražda, ale těch 9 proti nic neříká o tom, co si o tom myslí politici a jejich voliči, a jestli dokáží zařídit, jakkoliv krkolomným způsobem, aby prosadili zdravý rozum a nedali záminku k nějaké "bratrské pomoci proti nepřáítelským živlům".
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(Chceme poctivou demokracii, 12.10.2011 15:10:18)
Odpovědět
NEJSME PŘECE nemyslící lidé bez vůle.

NA KAŽDÉM Z NÁS ZÁLEŽÍ, abychom si něco takového NENECHALI líbit !!!

Podívejte se například na stránky www.unitedwestrike.com, www.tax-free15.blogspot.com a INSPIRUJTE SE !

Hnutí v ČR: www.skutecnademokracie.cz, www.proalt.cz, www.vymenilijsmepolitiky.cz, www.jednotniobcane.cz atd. atd.

Spousty lidí v Evropě, v USA a jinde ve světě UŽ MAJÍ DOST svých nezodpovědných, bezohledných, chamtivých a sobeckých politiků a jejich společníků !!!

ŽÁDNÝ NWO !!!

Manifest španělského Hnutí 15. května
admin / 6.7.2011 /

Jsme obyčejní lidé jako vy. Lidé, kteří každé ráno vstávají do školy, do práce, nebo aby našli práci. Lidé, kteří mají přátele a rodiny. Lidé, kteří každý den tvrdě pracují, aby zajistili lepší budoucnost pro svoje blízké. Někteří z nás se považují za pokrokové, někteří za konzervativní. Někteří z nás věří, někteří ne. Někteří z nás mají vyhraněné politické názory a někteří jsou apolitičtí, ale všichni dohromady jsme znepokojeni a rozhořčeni situací, kterou vidíme každý den kolem sebe. Korupce mezi politiky, obchodníky a bankéři nás nechává bezmocné a němé. Tato situace se již stala standardem každodenního utrpení. Ale když se sjednotíme, můžeme situaci změnit. A právě teď přišel čas něco změnit, vybudovat společně lepší společnost.

Prioritami každé vyspělé společnosti musí být rovnost, pokrok, solidarita, svoboda umění, udržitelnost rozvoje, sociální péče a lidské štěstí.

Následují nezadatelná fakta, kterými bychom se měli v naší společnosti řídit: právo na bydlení, zaměstnání, kulturu, zdraví, vzdělání, možnost zapojit se do politiky, právo na osobní rozvoj a právo spotřebitele na zdravý a šťastný život.

Současný politický a ekonomický stav nám tyto práva nezaručuje a v mnoha případech je překážkou v osobním rozvoji jedince.

Demokracie náleží lidu (démos-lid, krátos- vláda) každý z nás by tedy měl být součástí vlády. Nicméně u nás ve Španělsku vláda obyčejným lidem vůbec nenaslouchá. Politici by měli přinášet hlas lidu do státních institucí, usnadňovat politické zapojení občanů do politiky pomocí přímých kanálů zajišťujících větší dobro širší veřejnosti. Neměli by sloužit bohatým ekonomickým diktátorům v dnes již tak známé oboustranně výhodné bipartitě.

Touha po moci a jejím hromadění je jen špička ledovce. Vytváření sociální nerovnosti, napětí a nespravedlnosti vede pouze ke vzniku a gradaci násilí, které odmítáme. Zastaralý a nepřirozený ekonomický model pohání spirálu konzumu, jež neustále zvětšuje sama sebe, obohacuje bohaté a ostatní odsuzuje k chudobě. To vše jen do té doby, než se systém nevyhnutelně zhroutí.

Myšlenkou a smyslem současného systému je akumulace peněz, bez ohledu na užitek a blaho společnosti. Plýtvání zdroji, ničení planety, vytváření nezaměstnanosti a nespokojených spotřebitelů.

Občané jsou pouze kolečka ve strojích, jejichž účel je obohacovat již bohatou menšinu, která neprojevuje žádný zájem o jejich potřeby. Jsme anonymní, avšak bez nás by nic z tohoto nemohlo existovat.

Pokud se jako společnost naučíme nevkládat naší budoucnost do rukou abstraktní ekonomii, ve které nikdy neprofituje většina, můžeme odstranit zneužívání, kterým trpí každý z nás, každý den.

Potřebujeme etickou revoluci. Peníze by opět měly sloužit nám a ne my jim. Jsme lidé a ne výrobky. Nejsem produkt toho, co kupuji, proč kupuji ani toho od koho kupuji.

Pro všechny nade mnou: jsem pobouřen.
Myslím, že to můžu změnit.
Myslím, že můžu pomoct.
Vím, že dohromady můžeme.
Vyjděte ven s námi. Je to vaše právo.
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(Dan, 12.10.2011 16:41:12)
Odpovědět
Goran je jméno pro stepní opice z balkánu.. azbuky co přikočovaly z Ruska do Evropy..

A pokud se nemýlím, srbské stepní opice v EU nejsou a ani nebudou. spíš je sežere zase putinův sovětský svaz, tam i patří :-)
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(Kalous, 12.10.2011 17:22:30)
Odpovědět
A co takhle hebrejské jméno Daniel nějakého lichvářského pejzáka? Nebo je to Bohdan, slavný kozácký stepní bohatýr ?
.
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(Dan, 12.10.2011 20:36:21)
Odpovědět
Daniel rozhodně je běžné evropské jméno, které mimochodem přebrali izraelité od asyřanů, původně Dan-hel,..

Goran je ale jméno stepního srbského zabikáka, poločlověka od kaspu..
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(ThujaGarden, 12.10.2011 20:59:12)
Odpovědět
Kalousi...,jak se říká: "tvoje starosti a Rotschildovy peníze...,chtěl bych mít...
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(Kalous, 12.10.2011 21:52:04)
Odpovědět
Mně by stačili Thujo jen tvé starosti, peněz mám dost.
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(Evor, 12.10.2011 18:21:07)
Odpovědět
Je zřejmé, že se vás s velkou pravděpodobností osobně dotklo, že se o EU někdo vyjádřil jako o polofašistickém uskupení. Tato vaše zdejší reakce takovému označení však, bohužel, docela odpovídá.
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(Fiter, 12.10.2011 11:54:09)
Odpovědět
Všichni se na ně sesypou jako hyeny na mršinu.Vláda padne a Fico si mne ruce co kdyby.Jak rád by zase premiéroval a slováky dále zadlužoval.Slováci ten nápor neustojí,je to velmi malá země.Peníze které nasypou do toho vypečeného Eurovalu už nikdy neuvidí a co by za ně mohli mít.
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(Morálka politiků, 12.10.2011 13:09:11)
Odpovědět
Nejde o velikost státu. Jde o kvalitu charakteru a morálky lidí - hlavně vládních politiků.
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(DAP, 12.10.2011 11:24:32)
Odpovědět
Omyl. Podpora nesmyslného "eurovalu" je hlavně levicová a ne pravicová. Jen hovado Fico, kterému hlavně jde o vlastní koryto, to prohlasuje po pádu vlády až "napodruhé".

Ona vůbec celá EU je neosocxialistická a tyky to tak potom vypadá (jde do kytek) !
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(DAP, 13.10.2011 17:34:27)
Odpovědět
Stalo se přesně, jak jsem včera předpověděl. Bylo to nad slunce jasné ...
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(Stilet, 12.10.2011 14:47:09)
Odpovědět
Protože Řekové si jsou jití, že je EU padnout nenechá ani je nevyloučí z EU, tak se ani omezovat a šetřit nebudou. Tak blbí přece nejsou. Takže zaručeně budou dostávat další a další nesplatitelné půjčky. USA se z mizerie vyhrabe už ptoto, že zde žádný centralismus neexistuje. Příští rok jsou volby a ten černý ušatec půjde doufám od válu a snad, snad se věci zlepší. Jneže to tady není v politických stranách ale v politicích. Všechno se v US začlo špatnit od Nixona.
Mě se tá situace ve světě vůbec nelíbí. Mám takové divné tušení, že se svět připravuje k dalšímu velkému klání, které nakonce všechny dluhy vyradýruje, všechno se rozbije a po tom klání bude zase na léta práce a bude růst blahobyt ke spokojenosti přeživších.
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(Tonda Koniášů, 12.10.2011 5:17:45)
Odpovědět
Konečně alespoň někde v celé Evropě zvítězil zdravý rozum, doufám že jim to vydrží. Ať oddlužuje ten, kdo zadlužil. Slováci to jistě nebyli.
Vytvoření tzv. "eurovalu" by možná mělo smysl, pokud by na to byly prostředky, ale jaký význam má, si na takový vrtoch vypůjčovat? Pouze další zadlužení a přenesení problémů do dalších zemí. Dalším kolem eurovalu2 (pokud bude) bude půjčka od koho? A nakonec na co? Na prohýřené finance budeme zadlužovat dále nejen sebe, ale především další generace za předpokladu, že dluhy budou ještě splatitelné, což už dnes je jasné, že splatitelné nejsou. Proto se ždímá na úkor budoucnosti. Nezadlužujeme příští generaci, ale příští generace, což je už velmi nezodpovědné a vymyká se všem korektním pravidlům žití. Co po nás dalším generacím odkážeme? NIC, pouze ty dluhy, bez jakýchkoliv hmatelných pozitiv.
Každý rozumný a odpovědný hospodář, pokud si vezme půjčku, tak na pořízení věci, která má minimálně životnost doby splácení a má smysl. Ani jedna tato skutečnost není s EU na obzoru. Tudíž jsou finance bezhlavě vyhozeny do nenávratna.
Veškeré odvody do Bruselu, se rovnají nákladům na "Císařovy nové šaty" a pomyslné finanční toky, které jdou zpět, jsou určeny převážně na nesmysly, které ještě likvidují smysluplné hodnoty, které vytvořili naši předkové, a to ve všech oborech.

A tak, jak je to presentováno, že Slováci nechtějí podporovat Řecko, je informace zavádějící. Pokud by peníze šly na pomoc Řecku, nikdo by proti tomu nic nenamítal. Nebo by nebyly až tak radikální reakce, jako že pomoc projde Bruselským filtrem, ze kterého Řecko možná něco dostane a zbytek ( mnohokrát větší část) zmizí v bruselském byrokratickém labyrintu. A přitom už dnes je nad slunce jasné, že Brusel ještě nemá naplněn první klobouk s milodary, ale už je nachystaný klobouk číslo2. Už nyní prosakují informace, že požadované platby na EUROVAL jsou nedostačující.
Nenažranou bestii je třeba nechat chcípnout, pokud se ji budeme snažit krmit, chcípneme zárovnou s ní!
Re: Ať žijí Slováci. ZDRAVÝ
(Šofér 51, 12.10.2011 7:16:19)
Odpovědět
rozum zvítězil, ale bude to mít těžké(jěště hodně dlouho)! Evropští ouředníci(= RVHP), si samy od " držky " neutrhnou( a že jich je) a nadnárodnímu kapitálu(bankovním počínaje), který za krizí stojí, jen tak " tipec " také nezatrhnou, to by si řezali větev pod sebou. Kázat vodu a pít víno, to umí bezvadně !
Nástin globální nesametové a nefalešné revoluce:
(Snipper, 12.10.2011 15:02:22)
Odpovědět
Nic jiného, než úplná změna volebního systému, nepomůže:
Čím byl ve skutečnosti Listopad 1989? Dovršením Února 1948. Tehdy byl uloupen majetek za biliony, avšak „revoluční" (neústavní) cestou. Tak si to soudruzi a jejich „prognostičtí“ superagenti oposmluvně „zlegalizovali“ pomocí jednorázové, účelové a umělé „strany modrého ptáka“ a „oranžového levého padělku“ namísto bývalé ČSSD. „Lůze" rozdali kuponové knížky, vrátili zničený majetek několika přeživším restituentům (včetně ochočeného mouřenína Havla). Teď rafinovaně svádí všechno svinstvo na ekology, restituenty, pokrokáře, eurofily, zprostituované katolíky, (nikoli však na jim spřízněné voliče KSČ) a každý volič je jim dobrý v jejich absurdní opofrašce: „Každý chvilku krade pilku“. Ohánějí se"standardní parlamentní“ kleptokracií (superagenta a opravdu, ale opravdu vlastizrádce Pružinského, která je pro něj „opravdu tím nejlepším možným řešením“). Státy se prostě udržují těmi principy, na kterých vznikly (TGM).Viz návrh: "Právní stát" na Seaplanet: http://www.seaplanet.eu/index.php/souvislosti/organizace-spolenosti/324-pravni-stat-je-spoluvlastnictvi-oban-nikoliv-koist-politik dále „Demokracie jako náboženství“ Andrease Poppa na Seaplanet: http://www.seaplanet.eu/index.php/souvislosti/vzdlavani/330-andreas-popp-o-demokracii-novem-naboenstvi
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(VK, 12.10.2011 7:15:58)
Odpovědět
Na Slovensku a "zdravý rozum" :)) Divadlo je stejné, režisér stejný, herci vybráni podle stejného psychoprofilu,scénář jiný, na vidění pro ofce, ale jinak perfektně zapadající do Plánu.
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(Felix, 12.10.2011 8:14:06)
Odpovědět
Lukáši, krásně jste to napsal. Stručně a jasně. Za každým Vaším slovem zde stojím. Není třeba dlouhých řečí. Moc děkuji!
***
I když pořád platí moje smutné proroctví, že Slovensko jim nakonec do brusele vleze. Ale prostituti dostali, co si zasloužili.
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(Niky, 12.10.2011 11:23:36)
Odpovědět
Felixi,už je to tady!!! Zítra si Slováci hlasování zopáknou!!!!!
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(ReRo, 12.10.2011 11:55:08)
Odpovědět
Tak se ukáže, jaké povahy, jaký charakter a jakou morálku mají slovenští poslanci.
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(Jeeves, 12.10.2011 8:25:58)
Odpovědět
Od Radičové velmi mazané. Spojit tohle hlasování s hlasováním o důvěře. Tím si zajistila nějaké pěkné korýtko do budoucna v Bruselu. Přibližně za čtyřnásobný plat. Tak hodně chtěla pomáhat "potřebným" a "hloupí" poslanci jí to překazili. Bohužel je to jen odsunutí problému na krátkou dobu. Nakonec blbci zvítězí a Slovensko bude platit. Stejně jako my... Je tady snad někdo, kdo by o tom pochyboval?
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(Zappa, 12.10.2011 12:51:14)
Odpovědět
Nikdo!! Brzo bude druhé hlasování o tomto Eurotunelu a Slováci to schválí a zaplatí. Smutné!

...)) stejně to bude k ničemu...))
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(Zappa, 12.10.2011 8:42:02)
Odpovědět
Slováci rozhodli správně,

...)) proč chudší země má podporovat bohatší, za její rozhazovačný způsob ekonomiky...))
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(Dan, 12.10.2011 10:03:51)
Odpovědět
Problém je, že ty peníze nejsou řecka, ale lidí co jim je přez banky půjčily, tedy evropanů obecně, evropských firem..

Jenom namátkou, nejvíce postiženy řeckou insolvencí jsou nyní banky francouzké - vlastník naší KB, belgické - spluvník naší čsob, rakouské, vlastník naší čs, němci jsou až na 4. místě a mají zhruba stejný podíl řeckých toxinů jako američané..

Co se stane, pokud se takto nezasanuje bankovní sektor ?
Banky budou v jednotlivých zemích krachovta a nikoliv řekové, ale rakušané, češi a další tím budou postiženi.

české dcery jsou nyní ve vysoce rizikovém pásmu, neboť z jejich peněz jsou také nakoupeny dluhopisy PIG, KB i čsob už je pod drobnohledem ratingářů, schyluje se k jejich sestřelení.
česko bude velmi postiženo novou vlnou krize, už nyní agenturys snížili odhad růstu česka z 2,5% na 0,4%- stagnace, v reakci nato snižuje i naše čsob odhad růstu asi na polovinu, ale i to je optimistické.
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(Dan, 12.10.2011 10:07:09)
Odpovědět
Podle analytiků citygroup je stření evropa nyní ve vysoce ryzikovém pásmu co se týká bankovní krize.

CG odhaduje že růst HDP česka bude 0,5-0,7%, namísto Kalouskem uváděných 2,5% a bude třeba rozšířit státní dluh nikoliv o 106 miliard, ale nejméně o 200-250 miliard.
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(Kalous, 12.10.2011 11:16:25)
Odpovědět
Banky jsou v rizikovém pásmu, hrozí jim bankroty - a bankéři si dál zvyšují platy a milionové odměny. I průměrné platy v bankovnictví rostou o sto šest. Pěkný bo.rdel. Ti o žádné prachy nepřijdou.
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(Tonda Koniášů, 12.10.2011 12:05:47)
Odpovědět
Dane, dejme tomu, že bys mě přesvědčil :-))
a nejen mě. Zasanujeme banky, vyrovnáme Řecký dluh vypůjčenými penězmi.
Jaká je záruka, že se tento scénář nebude do půl roku opakovat?
Navalíme daně na ty, co mají čtyřciferné příjmy, protože na ty 5ti a 6ticiferné si netroufáme.
Všechno jen proto, aby ta (co si říká) elita mohla mít jako doposud vysoké příjmy a nadále se jen vyšklebovat lůze. Doteď jsme jen slyšeli, jak tato elita dělá zisky a obraty. Tak ať to nyní dokáží, ale nezatěžují s tím lůzu, protože ta s těmi dluhy má velmi málo společného, neli vůbec nic.
Jestli elita špatně investovala, nebo mají špatné úvěry, je to jejich problém. Zabavit nejprve majetky, snižit platy na minimum (8000,-/měs) a poté teprve se mají zajímat, kdo je bude sanovat, a jestli vůbec.
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(Dan, 12.10.2011 15:40:10)
Odpovědět
Nesanovat řecko znamená, že to nepostihne elitu, ta natom naopa už dávno vydělalo, ale bohužžel prostý lid..


Jak zabránit tomu aby podobní Kalouci pokračovaly v dluhových pastích ??

No jedině tak, že mu ten dluh prostě zakážeš z vyšší instance a hotovo, jak už jsem jednou uvedl, krachy jednotlivých národních zemí jsou krizí národnízho státu, nikoliv EU, která to zachranuje jak jen to jde.

Každý může mít ve své zemi jenom takovou uroven na niž si vydělá.. !!
Např. česko si dnes už půjčuje tolik na důchody, že by mělo mít poloviční důchod, na ten máme na víc ne, nemáme ani na svoji armádu atd.
Nadnárodní komise složená z nezávislých ekonomů musí schvalovat či zamítat jednotlivé rozpočty zemí EU ale nejenom jich !
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(ideolog, 12.10.2011 14:21:28)
Odpovědět
banky stahují ke dnu především vysoce pákové CDS, to je důvod krachu DEXIA, mimochodem přošla zátěžovým testem EU, protože ten nesledoval expozice bank ve vysoce pákových derivátech.Je třeba provést ve všech bankách hloubkové audity a kde je nadměrná expozice těchto papírů, tak prostě banky převzít státem a CDS nevyplácet.Jinak budou tzv. banky skrze euro zachraňovat ještě naši vnuci.
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(Petr St., 12.10.2011 10:09:33)
Odpovědět
Milý Dane, takhle socialisticky bych chtěl podnikat také: když jsem vůl a neumím hospodařit, tak mě daňoví poplatníci "zasanují", protože jim nic jiného nezbývá.

Nevím, nezdá se Vám, že eurobankéři vlastně ty Evropany vydírají?

A je vydírání správné?
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(Dan, 12.10.2011 11:43:15)
Odpovědět
Situace je taková, že nás to postihne v každém případě, spor je jenom oto co nás postihne více, zaplatit to za ně, nebo jim to odpustit..


Vyník je ale zcela jasně na straně nezodpovědných národních vlád, zejména jihoevropských zemí, je to krize nikoliv vyrovnaně hospodařící EU, nikoliv jejich nedodržovaných maastrichtských kritérijí, ale národního gangsterismu.

Jsou zde již 2 země po krachu, Island člen EFTA a Madarsdko, země mimo eurozonu, ted přijde na řadu řecko.

NÁRODNÍ VLÁDY A NÁRODNÍ STÁTY ZCELA SELHALY.
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(Eternit, 12.10.2011 14:44:11)
Odpovědět
Dane, nikdy jsem s vámi nediskutoval, ale občas si říkám, kdo vlastně jste. Vypadáte zdánlivě informovaně, ale ověřovat vaše "informace" je nemožné. Pravopis taky nic moc, humanitní intelektuál taky nejste, placený provokatér asi taky ne, to by bylo laciné tvrdit o všech lidech, útočících z nějakého důvodu na zdravý rozum. Zatím o vás vím jedině to, že jste se vždy a neomylně postavil za každý cizí zájem a za každé svinstvo, které z EU přišlo. Bojím se, že budoucnost, po které voláte, taky bude patřit lidem, jako jste vy. S těmi ostatními (třeba se mnou) už si nějak poradíte, že...
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(Dan, 12.10.2011 15:41:49)
Odpovědět
fascinuje mě vaše osobní péče o moji osobu, vy mě nezajímáte vůbec, nula co se ani nedokáže podepsat pod svůj názor by měla držet hubu, zbabělost už stála tuto zemi moc mrtvých a moc peněz !
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(Jarda Z, 12.10.2011 18:00:39)
Odpovědět
A kdy ty ses podepsal?
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(James, 12.10.2011 18:16:13)
Odpovědět
Dan, toto vaše sdělení je dokladem toho, že jste pyšný a arogantní - stručně - lidsky zaostalý.
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(Dan Kratochvíl, 12.10.2011 20:32:06)
Odpovědět
asi milionkrát, jsem zde 7 roků.. na diskuzi
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(Eternit, 13.10.2011 0:58:18)
Odpovědět
"fascinuje mě vaše osobní péče o moji osobu, vy mě nezajímáte vůbec, nula co se ani nedokáže podepsat pod svůj názor by měla držet hubu,..."
No, Dane, silná slova. Kdybyste se o mě zajímal, nevím, jestli bych to ocenil. Pro tuto chvíli jste zaujal vy mě k jedné glose, nic víc. Žádnou obsesi bych z toho nedělal.
Vadí mi agresivní lidi a demagogové, nejen proto, že mívaj malý pinďoury, ale protože si nevěří. Nepouštějí se do diskusí, nahrazujou je směsí výkřiků, proklamací a nadávek, s cílem dominovat tady za každou cenu. Dáváte týhle diskusi takový nepříjemný, fašoidní ocas. Plaší to lidi, který bych si rád přečet. Tak proto to sem píšu.
A co se týká mýho jména, vyberu si s dovolením sám, kde a komu ho budu říkat.
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(James, 13.10.2011 10:15:05)
Odpovědět
Eternit, souhlasím s vašimi názory - kromě jednoho, který se týká "malých pinďourů". Tohle říkat je vážně nefér. Tím jste se uchýlil k podobné aroganci jako Dan.
Lásku tyto centimetry nenahradí.
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(sedlák, 12.10.2011 18:27:02)
Odpovědět
Eternite, Dana nemůžete brát vážně, je to poněmčený fundamentalistický Moravák, propagátor pochybných teorií, že Moravané mají jiné DNA než zbytek České republiky, ještě ke všemu nábožensky zabedněný. Takže, na toho je nejlépe se vykašlat, je to ubožák :( Je prostě trošku " jinej " :)
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(Kalous, 12.10.2011 18:52:46)
Odpovědět
Sice s danem v lecčem nesouhlasím, ale zde to sedláku nějak velmi křivíte. Jak když přednáší Klaus o ekologii a přírodním prostředí. Nikdy neřekl že genom Moraváků je jiný než Čechů. Ale je jasné že se statisticky nepatrně od českého liší, třeba na Uherskohradišťsku se mohou vzácně objevit turkické prvky po nájezdnících, v některých místech Moravy se léčili Francouzi když dostali na frak od Rusů a zůstali zde, asi praví Valaši budou mít nějaký kousek románského genomu. Sedláku, starejte se o sebe a nestarejte se o Moraváky.
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(sedlák, 13.10.2011 14:34:32)
Odpovědět
Kalousi, nic nekřivím, stačí se podívat na staré diskuse, Dan je zapřísáhlý Moravák, tvrdící, jak moravský genom je odlišný od českého, neboť obsahuje především germánskou část - on je také přívržencem němectví oproti češství. Nestarám se o Moraváky, jen diskutuji a vím, že právě Dan patří mezi ty, kteří fandí EU a do EU on hodlá vstoupit ve jménu samostatné Moravy - bez Česka, které údajně Moravu dusí. Takových, jako je Dan, bylo a je na Moravě hodně. Myslím, že byste se i Vy měl občas starat sám o sebe a nekřivdit mně.
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(Zappa, 12.10.2011 19:55:27)
Odpovědět
Já sám jsem Moravák v třetí generaci a i Čech v jednom. Jsem asi moc kosmopolitní, než aby mi to vadilo. Ale původně jsme všichni vlastně Moravané od kupce Sáma až po Velkomoravskou říši, kam patřily i Čechy i kus polského Slezka i většina Slovenska. Udajně tyto kmeny mluvily prakticky stejnou řečí. Velkomoravská říše nevydržela ani sto let, díky nesvornosti Svatoplukových synů, Uherských-maďarských nájezdů a osamostatnění se Čechů a po odříznutí Slovenska do Uher a Slezka do Polska se Češi se zbytkem Moravy spojili v jeden stát.

...)) tady v Praze když zapátráš, tak zjistíš, že těch Moravanů je zde snad třetina. Já sú Pražák...))
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(Kalous, 12.10.2011 21:57:28)
Odpovědět
No jo Zappo, máte to tam jak Babylon. Ale ti čelní politici z Moravy tam dělají (vetšinou) jen vostudu, ten pražský luft jim moc nesvědčí, stréček Křópal by si vedl líp.
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(Zappa, 12.10.2011 22:21:32)
Odpovědět
Nuže Kalousi, milá sovo. Co Komenský, Palacký, Masaryk, Baťa, ale i Mendel, Freud i Schindler, kteří myslíš, že působili v Praze? Aspoň část života?

...)) na toho smetáka Gottwalda se tě neptám...))
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(Táňa, 12.10.2011 10:29:53)
Odpovědět
Tady se pořád plácá, jací jsou Řekové chudáci. Na rozdíl od nás jsou úplně vysmátí. Byla jsem tam v létě, pohoda a vše pěkně pomalu. Na práci, kde by u nás stačil jeden, tam jsou čtyři, nikdo se nehoní a nestresuje. Kéž by Slováci vydrželi a nepodpořili ten bordel.
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(avek, 12.10.2011 11:08:01)
Odpovědět
Takže jak tady za socialismu, přezaměstnanost.
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(HeSi, 12.10.2011 19:51:43)
Odpovědět
avek, jaký solidní postup navrhujete pro nezaměstnané?
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(Zappa, 12.10.2011 12:56:39)
Odpovědět
Je to jak Feldkurát Katz ve Švejkovi:

...)) to se nám to hoduje, když nám stále půjčují...))
Analysis
Rob Cameron BBC News

It's been a difficult sell from the outset. Many in Iveta Radicova's four-party centre-right coalition expressed deep misgivings when the eurozone agreed in July to increase the EFSF to 440bn euros and give it new powers.

As one by one the rest of the eurozone ratified the proposals and the debt crisis deepened, most of the coalition came around. Except Richard Sulik, leader of the neo-liberal Freedom and Solidarity party, and his 21 MPs.

Some placed their hopes in Robert Fico, former prime minister and leader of the leftist opposition. But Mr Fico sensed an opportunity to wound and perhaps bring down the government, hastening early elections he is likely to win.

What will happen next? A second vote will probably be held within days. With Mr Ficos's support that vote is likely to succeed.
Budou prostě hlasovat tak dlouho, dokud to neodsouhlasí. To neznáte EU! :)
Kverulantům se nabídnou teplá místa, na zbytek se něco vymyslí později.
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(Petr J, 12.10.2011 11:02:10)
Odpovědět
Vážení přátelé, to co se stalo na Slovensku je obrovská chyba!
To co je za tím vším vidět o slovenském parlamentu a jeho vládě atd, je obrovských rizikem pro jejich občany do budoucnosti.
Vy chytroulíni, co máte z teto věci radost, si myslíte, že velké bohaté státy jsou závislé na penězích těchto malých států? Nesmysl!
Tyto velké a mocné státy pouze chtějí naučit i ty malé státy se spolupodílet na společném dodržování vzájemné podpory a solidarity, s těmi národy a státy EU, co společně podepsali všechny smlouvy a závazky o vzájemném a společném naplňování, a především plnění!!!
Věřte mi, to co se v nejbližší době bude dít se slovenskou ekonomikou a politikou, si slovenští politici za klobouk nedají.
Víte proč?!
No představte si, že státy jako ČR, Slovenská republika by nebyli v EU. A ta situace s Řeckem by nastala.
Tak tyto státy, které jsou základními pilíři EU jako je U, GRD,Franci, i ty ostatní, by to řešili stejně, tak, jak to řeší nyní. To je fakt, který se musí přijmout, jako logické vyřešení Řecké krize...
No, ovšem nynější reálná situace, a slovenské členství v EU, je právě řešena na základě společného plnění, a solidarity se všemi členskými státy, jak s bohatšími, tak, s chudými jako je Slovensko, a nynější Řecko...
Takže závěr bude asi takový, EU bude pak již objektivně vycházet z negativního rozhodnutí a stanovisek Slovenska, a pak přijdou situace na Slováky, že budou stoprocentně potřebovat pomoc oni, a ta pomoc se jim dostane (možná) v takové síle, že bude tak malá,že jim nepomůže vůbec!!! Víte proč?!
Kdo pak bude pomáhat těmto státům, kteří si sami podkopávají svou pozici, jako solidního člena a partnera v EU?
Věřte mi to co se děje nejsou zkoušky na bohaté státy EU, jsou to zkoušky na malé a slabé zkorumpované a politicky diletanské státy, postkomunistické státy, jako je maličké Slovensko...
P.S. Někteří slovenští politici kašlou na své občany, a radši je tímto rozhodnutím, vystavily mezinárodnímu tlaku a ostudě, která jim ve svobodném světě trochu ztíží vnímání Slovenska, jako standardního demokratického státu...
Ti "politici" ty peníze které možná zůstanou u nich doma, stejně rozkradou.
Takže pak budou Slováci řešit dva problémy, to co si svým rozhodnutím sami znegovali, a zároveň to, že ty peníze se stejně ztratí, a ztratí se do kapes jejich pseudopolitikú...:-)Pak pomoc pro ně, bude těžší, a složitější???!!!
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(Kalous, 12.10.2011 11:21:43)
Odpovědět
Pane Petře, vy jste naiva nejen v sympatiích k Romům. Proč by mělo podporovat finančně chudé Slovensko realtivně bohaté Řecko, kde dělají dluhy a nestarají se o jejich splácení, neplatí daně a jen stávkují. Také by jste půjčoval jako chalupník vedle bohatému sedlákovi, který vše prochlastá a neplatí dluhy?
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(Stilet, 12.10.2011 16:09:08)
Odpovědět
Pan Jano je pomatenec a zřejmě kazatel jakés uhozené náženské sekty. Nežije v realitě a realitu nechápe. Nechápe že škodí. Je přesvědčen že tím zbožným kázáním páchá dobro.
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(Stilet, 12.10.2011 16:28:16)
Odpovědět
Petře Jano, jako vždy a ve všem tak ty vaše řeči jsou uhozené. Nevykládejte nic nikdy o solidaritě, když o té solidatitě máte tak uhozené představy. Také budete vy sám solidární se svým sousedem který zbytečně utrácí a dělá lehkomyslně dluhy v přesvědčení, že dluhy dělat může protože je za něj zatáhnete, že je za něj zaplatite? Tak takoví člověk, takoví lide nemají, vůbec nemají právo se solidárnosti dovolávat. Nechť skápnou. Ani na funus jím nepřidat.
Ať žije SaS
(Samuel Vitovsky, 12.10.2011 11:02:31)
Odpovědět
Opakované hlasování o navýšení EFSF bude nejspíš za pár týdnů, možná dnů. Po pádu vlády ho schválí i SMER. Čili o žádné opravdové vítězství nejde. Euroval bude schválený a současnou slovenskou vládu nahradí vláda horší. Ještě levicovější a ještě bruselštější.
Ale... !!!

Když vznikalo Euro, platila maastrichtská pravidla o maximálním možném deficitu. Nedodržují se. Dalším pravidlem bylo, že každý stát si své dluhy platí sám. Ani tohle se nedodržuje. Následně vznikl Euroval, ve kterém zúčastněné státy platí za jiné, ale slibovalo se, že ani o píď víc. Píď nepíď, ani to neplatí. Konečně se našel někdo, kdo takovou hru hrát nemůže, protože by se poblil při pohledu do zrcadla.

Když jsme vstupovali do EU (my i Slováci), argumentem bylo, že jedině jako součást ji můžeme ovlivňovat. Pak jsme se (my i Slováci) přijetím Lisabonské smlouvy dobrovolně vzdali části vlivu a zase to bylo s argumentem, abychom mohli EU v budoucnu ovlivňovat. Slováci přijali Euroval, ačkoliv byl pro ně nevýhodný, aby mohli v budoucnu bránit jeho ještě větší škodlivosti. Teď chtěli přistoupit na ještě větší škodlivost, aby v budoucnu... Co? Zabránili ještě-ještě větší škodlivosti?

Konečně se našel někdo, kdo hodlá uplatňovat ten tolik vzývaný vliv! Prohraje a bude na tom hodně tratit. To je skoro jisté. Ale přesto bychom měli být straně SaS vděční. Měli bychom jí vyjádřit jasnou podporu a sympatii. Jedině v takovém případě je šance, že se stejně odvážně (houby odvážně - LOGICKY!!!) bude chovat i někdo u nás. Jedině tak je šance, že za dva nebo pět let bude na Slovensku ne jedna ale hned dvě podobně postupující politické síly.

Takže za sebe říkám DĚKUJI A DRŽÍM PALCE!!! Zní to banálně ale vyjádřit je to potřeba.
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(avek, 12.10.2011 11:04:45)
Odpovědět
Bravo Slováci, nenechte se. Už tak i doma máte jako my přesolidarizováno. V Řecku si žili jak prasata a ještě je v tom podporovat. Každý za své. Držte se!
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(Chceme poctivou demokracii, 12.10.2011 11:39:12)
Odpovědět
Manifest španělského Hnutí 15. května
admin / 6.7.2011 /

Jsme obyčejní lidé jako vy. Lidé, kteří každé ráno vstávají do školy, do práce, nebo aby našli práci. Lidé, kteří mají přátele a rodiny. Lidé, kteří každý den tvrdě pracují, aby zajistili lepší budoucnost pro svoje blízké. Někteří z nás se považují za pokrokové, někteří za konzervativní. Někteří z nás věří, někteří ne. Někteří z nás mají vyhraněné politické názory a někteří jsou apolitičtí, ale všichni dohromady jsme znepokojeni a rozhořčeni situací, kterou vidíme každý den kolem sebe. Korupce mezi politiky, obchodníky a bankéři nás nechává bezmocné a němé. Tato situace se již stala standardem každodenního utrpení. Ale když se sjednotíme, můžeme situaci změnit. A právě teď přišel čas něco změnit, vybudovat společně lepší společnost.

Prioritami každé vyspělé společnosti musí být rovnost, pokrok, solidarita, svoboda umění, udržitelnost rozvoje, sociální péče a lidské štěstí.

Následují nezadatelná fakta, kterými bychom se měli v naší společnosti řídit: právo na bydlení, zaměstnání, kulturu, zdraví, vzdělání, možnost zapojit se do politiky, právo na osobní rozvoj a právo spotřebitele na zdravý a šťastný život.

Současný politický a ekonomický stav nám tyto práva nezaručuje a v mnoha případech je překážkou v osobním rozvoji jedince.

Demokracie náleží lidu (démos-lid, krátos- vláda) každý z nás by tedy měl být součástí vlády. Nicméně u nás ve Španělsku vláda obyčejným lidem vůbec nenaslouchá. Politici by měli přinášet hlas lidu do státních institucí, usnadňovat politické zapojení občanů do politiky pomocí přímých kanálů zajišťujících větší dobro širší veřejnosti. Neměli by sloužit bohatým ekonomickým diktátorům v dnes již tak známé oboustranně výhodné bipartitě.

Touha po moci a jejím hromadění je jen špička ledovce. Vytváření sociální nerovnosti, napětí a nespravedlnosti vede pouze ke vzniku a gradaci násilí, které odmítáme. Zastaralý a nepřirozený ekonomický model pohání spirálu konzumu, jež neustále zvětšuje sama sebe, obohacuje bohaté a ostatní odsuzuje k chudobě. To vše jen do té doby, než se systém nevyhnutelně zhroutí.

Myšlenkou a smyslem současného systému je akumulace peněz, bez ohledu na užitek a blaho společnosti. Plýtvání zdroji, ničení planety, vytváření nezaměstnanosti a nespokojených spotřebitelů.

Občané jsou pouze kolečka ve strojích, jejichž účel je obohacovat již bohatou menšinu, která neprojevuje žádný zájem o jejich potřeby. Jsme anonymní, avšak bez nás by nic z tohoto nemohlo existovat.

Pokud se jako společnost naučíme nevkládat naší budoucnost do rukou abstraktní ekonomii, ve které nikdy neprofituje většina, můžeme odstranit zneužívání, kterým trpí každý z nás, každý den.

Potřebujeme etickou revoluci. Peníze by opět měly sloužit nám a ne my jim. Jsme lidé a ne výrobky. Nejsem produkt toho, co kupuji, proč kupuji ani toho od koho kupuji.

Pro všechny nade mnou: jsem pobouřen.
Myslím, že to můžu změnit.
Myslím, že můžu pomoct.
Vím, že dohromady můžeme.
Vyjděte ven s námi. Je to vaše právo.
Re: ...chceme poctivou demokracii...
(Kunz, 12.10.2011 19:28:01)
Odpovědět
Poctivá demokracie je protimluv. Vzhledem k množství blbů nebo grázlů (nebo kombinací obého) žijících mezi námi se dá předpokládat, že dají vždy dohromady pohodlnou většinu.

přečtěte si tohle, tam je to popsáno docela přesně:
http://www.seaplanet.eu/index.php/souvislosti/vzdlavani/330-andreas-popp-o-d
Re: ...chceme poctivou demokracii...
(Čech, 12.10.2011 19:59:24)
Odpovědět
Nesdílím váš pesimismus ohledně počtu "blbů a grázlů".
Většina lidí je solidních a rozumných.
Zlé je, když si politici nadělí takřka bezmeznou imunitu - viz imunita politiků v ČR.
Tu je nutné ZRUŠIT.
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(NEplaťme za dluhy a za zlé hospodaření jiných !!!!!!!, 12.10.2011 12:00:56)
Odpovědět
AŤ ŽIJÍ SLOVÁCI !!!!!!!

SLOVÁCI, NENECHTE SE ZVIKLAT !!!!!!!

VYDRŽTE !!!!!!!

NEPLAŤTE ZA ZLOU politiku a ekonomiku !!!!!!!

ROZUMNÍ a ZODPOVĚDNÍ LIDÉ VÁS PODPORUJÍ !!!!!!!

NEPLAŤME za dluhy a za zlé hospodaření jiných !!!!!!!
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(Samuel Vitovsky, 12.10.2011 12:09:05)
Odpovědět
A v pozadí tohohle boje o rovný hřbet a promarněné miliardy vymýšlí EU-komise další zrůdnosti:
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/247139-smernice-eu-zakazala-detem-bez-dozoru-nafukovat-balonky-a-troubit-na-frkacky.html

Nejdřív jsem se hrozně vyděsil. Ale pak mi došlo, že mě se to netýká. Mně je 40, takže na frkačky už foukat můžu. Kurevsky se mi ulevilo.
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(Zappa, 12.10.2011 13:02:24)
Odpovědět
Takovéhle hovadiny EU řešit umí. Nebo jak ohnuté banány, tvar okurek, jestli brynzu, nebo olomoucké nebo utopence, nebo i pomazánkové máslo, rum atd. Kraviny by jim šly, s ekonomikou je to horší, ta je nebaví, tam je moc starostí.
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(Jarda Z, 12.10.2011 12:31:43)
Odpovědět
Klídek. Súdruh Fico pouze využil příležitost ke svržení vlády. Ještě tento týden to Bruselu schválí a pojede se dál bez Radičové. Nic více, nic méně se nestalo. Neradujte se předčasně.
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(Nedlužit, 12.10.2011 12:56:13)
Odpovědět
Jarda Z,
co vy osobně říkáte na placení dluhů za jiné?
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(Jarda Z, 12.10.2011 14:52:25)
Odpovědět
Placení dluhů za jiného je samozřejmě nesmysl a jednání Sulíka schvaluji, ale ono to nebude mít stejně žádný efekt. Jenom se to několik dní pozdrží. Problém je v podstatě a důvodech vzniku EDU (Evropské Dluhové Unie). Celé to sjednocování je koncipováno jako první krok k vytvoření jediné totalitní celosvětové vlády, kde hrstka elit bude zbytek lidstva zotročovat (tzv NWO). Tento plán vznikl v hlavách teroristů z tajné organizace Bilderberg Group již před desetiletími a oni nenechají EU ani euro za žádnou cenu padnout, protože to by znamenalo zhroucení tohoto plánu. Takže je jasné, že peníze na Řecko se určitě najdou, ze schváleného a navýšeného eurovalu se budou sanovat zadlužené banky, bude se z něj financovat vydávání evropských dluhopisů přes jakousi odnož EFSF, takže např z italských dluhopisů se udělají lepší dluhopisy evropské (pračka toxických dluhopisů) a daňpvý poplatníci to budou financovat. O nic jiného tady nejde. Zachránit euro a EU ať to stojí, co to stojí. Jnak nebude NWO a to je to oč tu primárně běží. Všimněte si, jak se již volá po globálních daních z bankovních operací a o jiných glabálních institucích a kdo tyto myšlenky jidášsky podává jako spásu lidstva.
Jakkoliv to zní bláznivě, tak tady se hraje o absolutní moc nad lidstvem.
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(Chceme poctivou demokracii, 12.10.2011 15:08:32)
Odpovědět
NEJSME PŘECE nemyslící lidé bez vůle.

NA KAŽDÉM Z NÁS ZÁLEŽÍ, abychom si něco takového NENECHALI líbit !!!

Podívejte se například na stránky www.unitedwestrike.com, www.tax-free15.blogspot.com a INSPIRUJTE SE !

Hnutí v ČR: www.skutecnademokracie.cz, www.proalt.cz, www.vymenilijsmepolitiky.cz, www.jednotniobcane.cz atd. atd.

Spousty lidí v Evropě, v USA a jinde ve světě UŽ MAJÍ DOST svých nezodpovědných, bezohledných, chamtivých a sobeckých politiků a jejich společníků !!!

ŽÁDNÝ NWO !!!

Manifest španělského Hnutí 15. května
admin / 6.7.2011 /

Jsme obyčejní lidé jako vy. Lidé, kteří každé ráno vstávají do školy, do práce, nebo aby našli práci. Lidé, kteří mají přátele a rodiny. Lidé, kteří každý den tvrdě pracují, aby zajistili lepší budoucnost pro svoje blízké. Někteří z nás se považují za pokrokové, někteří za konzervativní. Někteří z nás věří, někteří ne. Někteří z nás mají vyhraněné politické názory a někteří jsou apolitičtí, ale všichni dohromady jsme znepokojeni a rozhořčeni situací, kterou vidíme každý den kolem sebe. Korupce mezi politiky, obchodníky a bankéři nás nechává bezmocné a němé. Tato situace se již stala standardem každodenního utrpení. Ale když se sjednotíme, můžeme situaci změnit. A právě teď přišel čas něco změnit, vybudovat společně lepší společnost.

Prioritami každé vyspělé společnosti musí být rovnost, pokrok, solidarita, svoboda umění, udržitelnost rozvoje, sociální péče a lidské štěstí.

Následují nezadatelná fakta, kterými bychom se měli v naší společnosti řídit: právo na bydlení, zaměstnání, kulturu, zdraví, vzdělání, možnost zapojit se do politiky, právo na osobní rozvoj a právo spotřebitele na zdravý a šťastný život.

Současný politický a ekonomický stav nám tyto práva nezaručuje a v mnoha případech je překážkou v osobním rozvoji jedince.

Demokracie náleží lidu (démos-lid, krátos- vláda) každý z nás by tedy měl být součástí vlády. Nicméně u nás ve Španělsku vláda obyčejným lidem vůbec nenaslouchá. Politici by měli přinášet hlas lidu do státních institucí, usnadňovat politické zapojení občanů do politiky pomocí přímých kanálů zajišťujících větší dobro širší veřejnosti. Neměli by sloužit bohatým ekonomickým diktátorům v dnes již tak známé oboustranně výhodné bipartitě.

Touha po moci a jejím hromadění je jen špička ledovce. Vytváření sociální nerovnosti, napětí a nespravedlnosti vede pouze ke vzniku a gradaci násilí, které odmítáme. Zastaralý a nepřirozený ekonomický model pohání spirálu konzumu, jež neustále zvětšuje sama sebe, obohacuje bohaté a ostatní odsuzuje k chudobě. To vše jen do té doby, než se systém nevyhnutelně zhroutí.

Myšlenkou a smyslem současného systému je akumulace peněz, bez ohledu na užitek a blaho společnosti. Plýtvání zdroji, ničení planety, vytváření nezaměstnanosti a nespokojených spotřebitelů.

Občané jsou pouze kolečka ve strojích, jejichž účel je obohacovat již bohatou menšinu, která neprojevuje žádný zájem o jejich potřeby. Jsme anonymní, avšak bez nás by nic z tohoto nemohlo existovat.

Pokud se jako společnost naučíme nevkládat naší budoucnost do rukou abstraktní ekonomii, ve které nikdy neprofituje většina, můžeme odstranit zneužívání, kterým trpí každý z nás, každý den.

Potřebujeme etickou revoluci. Peníze by opět měly sloužit nám a ne my jim. Jsme lidé a ne výrobky. Nejsem produkt toho, co kupuji, proč kupuji ani toho od koho kupuji.

Pro všechny nade mnou: jsem pobouřen.
Myslím, že to můžu změnit.
Myslím, že můžu pomoct.
Vím, že dohromady můžeme.
Vyjděte ven s námi. Je to vaše právo.
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(Jarda Z, 12.10.2011 17:36:09)
Odpovědět
A jak konkrétně to chcete změnit. Takovéto proklamace jsou k ničemu, když vidíte volední prefrence médii oblblého národa! Opět by se mohly dostat zelení (vlezdobruselisti), nebo i KDU - ČSL (kámoši ladsmanšaftu). o ČSSD, která usiluje o zrušení Klausovy výjimky ani nemluvím a ani jinde ten výběr stran není lepší. Strany otevřeně bojující proti NWO jsou v silné defenzívě, v teroristy ovládaných sdělovacích prostředcích nemají šanci jsou zesměšňované a otupělá většina volí z médii vybraných stran, takže jakápak výměna politiků. Pokud by volby mohly něco změnit, tak už je dávno zrušili. Jaká je jiná možnost?
Takové demonstrace, kde si lidičky zanotují pár písniček, nebo i trochu zanadávají, na ty hroší kůže vůbec neplatí. Pár dobře placených těžkooděnců to rychle srovná a jede se dál.
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(Zákony, 12.10.2011 18:28:04)
Odpovědět
Při poklidných demonstracích v souladu se zákony není důvod k zásahu těžkooděnců.
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(whaler, 12.10.2011 13:04:14)
Odpovědět
Přesně. Začne vyjednávat Dzurinda s Ficem a odklepnou to. Slováci nic nevyhráli, jen Sulík si zachoval rovnou páteř.
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(Felix, 12.10.2011 15:02:40)
Odpovědět
Já myslím, že důvod k určité radosti je, i když to schválí. Čtu: "Je pravděpodobné, že Fico bude za podporu eurovalu žádat buď klíčovou roli při sestavování nové vlády, nebo vypsání předčasných voleb." Už se těším, jak ti všichni skálopevní, ve skutečnosti však falešní, lživí, proradní pravičáci si padnou do náruče s Ficem. A to je ta slavná Hájova smrt ve středu. Přece je dobře, když se pravda tak jasně zjeví, ne?
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(Felix, 12.10.2011 13:20:34)
Odpovědět
Přečetl jsem si komentáře - vcelku rozumné. Tři témata: Radičová (solidarita), socialismus, Romové (cikáni).
1. Radičová - zradila, ať jde, před časem mluvila rozumně, nyní už je popletená údajnou solidaritou, snad je to takovým množství křesťanů v té její koalici. Prostě si plete povinné kolektivní přerozdělování a dobrovolnou osobní solidaritu, jako každý socan.
2. Socialismus - k těm křesťanům, kteří balíček (spíš vak či pytel) podpořili: Mně by zajímalo, jaký by měli tito křesťané názor na komunismus, co tu byl, za dvou podmínek: a) církev by nebyla pronásledována, ale spíš trochu podporována b) vyvlastňování by se dělalo ohleduplně a trvalo by dýl. Mám obavy, že pak už by nic těm křesťanům na komunismu nevadilo a byli by v něm rádi (jeden takový po převratu řekl: "A kdo se teď bude o nás starat?"). Kdo by chtěl být iniciativní (ne moc), mohl by být, kdo by byl na dávkách, mohl by být. Mýlím se?
3. Dávky - já jsem zpočátku dost prskal na euportál, že tu furt fedruje ty cikány. Ale ukazuje se mi, že to bylo dobře. Na nich se totiž ukazuje, že ten komunismus (s lidskou tváří) nefunguje ani při podpoře státu církvi, ani při ohleduplném vyvlastňování. A vyvalil se, lhostejno, že to, co je tu teď se nenazývá komunismus (s těmi dvěma změnami), cikánský vřed. Ono je to přerozdělování v malém, cikorky si prostě dobře žijí. A to, co momentálně odmítli Slováci, je jen to samé, ale na nejvyšší úrovni. A propo: Je tu chvála na Slováky a oprávněná - podívejte se na průzkum Sanep Slovensko. Že u poslanců to tak není, je dáno tím, že poslanci v centralizovaném státu nejsou nikomu zodpovědní, jsou tak říkajíc na volné noze. Nezastupují svou komunitu. A zase do důsledků je to v tzv. EP - tam těch 7 stovek poslanců nezodpovídá vůbec nikomu. A EK je neřízený blavan, který absolutistcky se valí dolů a strhává všecno.
***
Takže žádná solidarita neutrpěla, socialismus (či dvojmo vylepšený komunismus) kvete, dávky jsou nezrušitelné.
Jo, ještě poznamenávám, že na rozdíl od těch slovenských poslaneckých poražených fňukalů nepovažuji milionářské bankstery za opory pravice, ale za opory levice. Pravičák je živnostník a rolník, kteří musejí ze své každodenní práce vyjit. (Nakonec levice: bankster je zloděj, stejně jako prodávkovaný cikán.)
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(Hospodář, 12.10.2011 14:55:46)
Odpovědět
Záchranný eurofond - pro koho ???!

KDO - KTEŘÍ lidi KONKRÉTNĚ a PROČ MAJÍ BÝT TĚMI "ZACHRAŇOVANÝMI" ???!
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(Chceme poctivou demokracii, 12.10.2011 15:14:15)
Odpovědět
NEJSME PŘECE nemyslící lidé bez vůle.

ŽÁDNÝ NWO !!!

NA KAŽDÉM Z NÁS ZÁLEŽÍ, abychom si něco takového NENECHALI líbit !!!

Podívejte se například na stránky www.unitedwestrike.com, www.tax-free15.blogspot.com a INSPIRUJTE SE !

Hnutí v ČR: www.skutecnademokracie.cz, www.proalt.cz, www.vymenilijsmepolitiky.cz, www.jednotniobcane.cz atd. atd.

Spousty lidí v Evropě, v USA a jinde ve světě UŽ MAJÍ DOST svých nezodpovědných, bezohledných, chamtivých a sobeckých politiků a jejich společníků !!!

Manifest španělského Hnutí 15. května
admin / 6.7.2011 /

Jsme obyčejní lidé jako vy. Lidé, kteří každé ráno vstávají do školy, do práce, nebo aby našli práci. Lidé, kteří mají přátele a rodiny. Lidé, kteří každý den tvrdě pracují, aby zajistili lepší budoucnost pro svoje blízké. Někteří z nás se považují za pokrokové, někteří za konzervativní. Někteří z nás věří, někteří ne. Někteří z nás mají vyhraněné politické názory a někteří jsou apolitičtí, ale všichni dohromady jsme znepokojeni a rozhořčeni situací, kterou vidíme každý den kolem sebe. Korupce mezi politiky, obchodníky a bankéři nás nechává bezmocné a němé. Tato situace se již stala standardem každodenního utrpení. Ale když se sjednotíme, můžeme situaci změnit. A právě teď přišel čas něco změnit, vybudovat společně lepší společnost.

Prioritami každé vyspělé společnosti musí být rovnost, pokrok, solidarita, svoboda umění, udržitelnost rozvoje, sociální péče a lidské štěstí.

Následují nezadatelná fakta, kterými bychom se měli v naší společnosti řídit: právo na bydlení, zaměstnání, kulturu, zdraví, vzdělání, možnost zapojit se do politiky, právo na osobní rozvoj a právo spotřebitele na zdravý a šťastný život.

Současný politický a ekonomický stav nám tyto práva nezaručuje a v mnoha případech je překážkou v osobním rozvoji jedince.

Demokracie náleží lidu (démos-lid, krátos- vláda) každý z nás by tedy měl být součástí vlády. Nicméně u nás ve Španělsku vláda obyčejným lidem vůbec nenaslouchá. Politici by měli přinášet hlas lidu do státních institucí, usnadňovat politické zapojení občanů do politiky pomocí přímých kanálů zajišťujících větší dobro širší veřejnosti. Neměli by sloužit bohatým ekonomickým diktátorům v dnes již tak známé oboustranně výhodné bipartitě.

Touha po moci a jejím hromadění je jen špička ledovce. Vytváření sociální nerovnosti, napětí a nespravedlnosti vede pouze ke vzniku a gradaci násilí, které odmítáme. Zastaralý a nepřirozený ekonomický model pohání spirálu konzumu, jež neustále zvětšuje sama sebe, obohacuje bohaté a ostatní odsuzuje k chudobě. To vše jen do té doby, než se systém nevyhnutelně zhroutí.

Myšlenkou a smyslem současného systému je akumulace peněz, bez ohledu na užitek a blaho společnosti. Plýtvání zdroji, ničení planety, vytváření nezaměstnanosti a nespokojených spotřebitelů.

Občané jsou pouze kolečka ve strojích, jejichž účel je obohacovat již bohatou menšinu, která neprojevuje žádný zájem o jejich potřeby. Jsme anonymní, avšak bez nás by nic z tohoto nemohlo existovat.

Pokud se jako společnost naučíme nevkládat naší budoucnost do rukou abstraktní ekonomii, ve které nikdy neprofituje většina, můžeme odstranit zneužívání, kterým trpí každý z nás, každý den.

Potřebujeme etickou revoluci. Peníze by opět měly sloužit nám a ne my jim. Jsme lidé a ne výrobky. Nejsem produkt toho, co kupuji, proč kupuji ani toho od koho kupuji.

Pro všechny nade mnou: jsem pobouřen.
Myslím, že to můžu změnit.
Myslím, že můžu pomoct.
Vím, že dohromady můžeme.
Vyjděte ven s námi. Je to vaše právo.
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(Jarda Z, 12.10.2011 17:50:09)
Odpovědět
Bohužel, drtivá většina lidí zatím nemyslících je. Zatím se mají relativně dobře. Večer zasednou k debilizátorům, jsou v teple, najezení a nechávají se oblbovat a konejšit. Až poznají o co jde, bude již pozdě.
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(Akce, 12.10.2011 18:31:57)
Odpovědět
Nečekejme!
Jednejme účinně již teď!
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(Felix, 12.10.2011 15:35:19)
Odpovědět
Objevila se tady jedna tendence, ještě horší, než byl zneužitý Listopad 89: identifikuji ji např. podle Zn.: ProAlt. Takže se můžeme bát nejhoršího.
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(Čech, 12.10.2011 18:30:08)
Odpovědět
Felix - jaké výhrady máte k proalt?
Víte o projektu NWO? Co říkáte snaze o jednu celosvětovou vládu?
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(Felix, 12.10.2011 20:21:38)
Odpovědět
Já se v tom moc nevyznám, ale měl jsem to v paměti. A tak na Víš podnět jsem se podíval na http://cs.wikipedia.org/wiki/ProAlt - a měl jsem to dobře v paměti: Bělohradský Keller Slačálek Štampach a jiní levicoví-rudí. Levicového tu máme až přespříliš, tak bacha aby naráz nepřibylo - Jako v Listopadu 89. Zeptejte se radši znalců, ale chraňte si ksicht, aby Vás od nich nepostihlo něco horšího než ode mě.
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(Čech, 13.10.2011 10:27:25)
Odpovědět
Felix, vy jste snad měl v úmyslu nějak mi ublížit?
Co se týká nějakých nepříjemných jednání, umím si dobře a vhodně poradit.
Mně jde o slušnu, poctivou a seriózní diskusi, o slušnou, poctivou a seriózní politiku.

Co si myslíte o nápadu na jednu celosvětovou vládu? Takový nápad opravdu existuje.
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(Katsanson, 12.10.2011 22:38:06)
Odpovědět
Zajímavý úkaz. Včera jsem přidal svůj komentář o soudruhovi Ficovi jak se klepe na premiérské křeslo a ejhle komentář zmizel. Že by měl cenzor slovenský původ nebo je Ficův příbuzný?
demokracie ala EU
(LadaD, 13.10.2011 0:10:38)
Odpovědět
Mohli si přece zvolit mezi Ano, nebo Jo. Jinak se v EU nemůže hlasovat
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(Mayenne, 13.10.2011 8:59:14)
Odpovědět
Dovolila by som si uviesť veci na správnu mieru. Udiali sa dve veci - hlasovalo sa za/proti eurovalu, pričom pani premíerka sa rozhodla podľa výsledku, o odchod z vlády alebo nie. Obe udalosti sú dopredu dohodnuté komédie. O jej odstúpení sa dohodli SaS a ostatné politické strany už dávno, ešte začiatkom tohto roka. Viem to, lebo známy sa osobne pozná so Sulíkom. Novým premiérom by mal byť náš vlastizradcovský "expert" na ekonomiku Mikloš. Dôvod, predpokladám, nechávali na "náhodu" ako sa veci vyvinú. Úprimne, čakala som so záujmom, aký dôvod si vymyslia na Zradičovej odvolanie. Najskôr som myslela, že to bude kvôli šaškárni okolo voľby generálneho prokurátora, ale akosi z toho vzišlo. Nič ideálnejšie si nemohli nájsť ako hlasovanie o eurovale. Zrejme sa usúdilo, že nastal čas teraz. Uskutočnia sa predčasné voľby, trochu sa pomieša pomer síl v parlamente a len tak mimochodom sa zahlasuje aj za euroval. Takže prosím nebuďte velmi nadšení z toho, čo sa u nás udialo. Je to iba súčasť jedného velkého divadla, za ktorého oponu, žial, nevidíme.
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(Jarda Z, 13.10.2011 9:29:50)
Odpovědět
Asi budete mít pravdu. Bohužel další dějství divadelní hry, tedy volby, rovněž díky otupělému obyvatelstvu taky nic nezmění. Pak mi tady budou optimisti vykládat, jak je čas na změnu, jak všichni prozřeli a že cinkáním klíčů a pěním písní na povolených manifestacích se něco zásadního změní. Mezi tím si zástupci NWO odhlasují navýšení EFSF až na 3 biliony euro.
Prosté první krok k vytvoření NWO, tedy EU a euro, se musí sanovat za každou cenu. Nikoho nepustí. Pořád to tady tvrdím, je to naprosto zřetelné, jde o zotročení lidstva hrskou elit.
Nic jim nesmí stát v cestě, všechno převálcují dalšími a dalšími penězi z kapes daňových poplatníků.
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(AKCE, 13.10.2011 10:47:15)
Odpovědět
Změna k lepšímu není snadná, ale je uskutečnitelná.
V první řadě jde o to přestat uvažovat jako oběť.
Pěstovat si poražaneckou náladu je velmi scestné a zhoubné!

Představte si nějakou velmi vážnou situaci: Třeba si představte, že se v rybníku topí vaše dítě.
Co uděláte?
Budete chodit na břehu a lkát nad tím, že se vaše dítě topí a utopí nebo pro něho skočíte, abyste ho vytáhl ven ???

Pokud budeme trpně snášet zlé zacházení, nic se nezlepší, naopak bude skutečně stále hůř !

Jarda Z, vzchopte se ! Vzmužte se !
Začněte přemýšlet o tom, jak to špatné a zlé zastavit a účinně změnit k lepšímu !

Jste inteligentní člověk, pusťte se do toho !

Nejste sám, kdo si přeje účinné a kladné změny v politice atd. !

V ČR, v Evropě, v USA a v mnoha dalších státech světa spousty lidí už mají skutečně dost špatné politiky !

NEJSME žádní ovčané !

Zásadní věcí je SKUTEČNĚ CHTÍT !!!
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(AKCE, 13.10.2011 11:05:30)
Odpovědět
Oprava ve slově poraženeckou:

Změna k lepšímu není snadná, ale je uskutečnitelná.
V první řadě jde o to přestat uvažovat jako oběť.
Pěstovat si poraženeckou náladu je velmi scestné a zhoubné!

Představte si nějakou velmi vážnou situaci: Třeba si představte, že se v rybníku topí vaše dítě.
Co uděláte?
Budete chodit na břehu a lkát nad tím, že se vaše dítě topí a utopí nebo pro něho skočíte, abyste ho vytáhl ven ???

Pokud budeme trpně snášet zlé zacházení, nic se nezlepší, naopak bude skutečně stále hůř !

Jarda Z, vzchopte se ! Vzmužte se !
Začněte přemýšlet o tom, jak to špatné a zlé zastavit a účinně změnit k lepšímu !

Jste inteligentní člověk, pusťte se do toho !

Nejste sám, kdo si přeje účinné a kladné změny v politice atd. !

V ČR, v Evropě, v USA a v mnoha dalších státech světa spousty lidí už mají skutečně dost špatné politiky !

NEJSME žádní ovčané !

Zásadní věcí je SKUTEČNĚ CHTÍT !!!
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(Otto, 13.10.2011 10:49:09)
Odpovědět
Vypadá to tak, že Řeci budou v EU vegetovat tak,jako naše snědá menšina na soc. dávkách. Všichni v EU se budou nekonečně uskromňovat a skládat se na Řeky, aby měli pro ně přijatelnou životní úroveň, která bude mnohdy vyšší, než těch co na ni budou přispívat. My už víme jak to chodí.
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(AKCE, 13.10.2011 11:00:36)
Odpovědět
Změna k lepšímu není snadná, ale je uskutečnitelná.
V první řadě jde o to přestat uvažovat jako oběť.
Pěstovat si poražaneckou náladu je velmi scestné a zhoubné!

Představte si nějakou velmi vážnou situaci: Třeba si představte, že se v rybníku topí vaše dítě.
Co uděláte?
Budete chodit na břehu a lkát nad tím, že se vaše dítě topí a utopí nebo pro něho skočíte, abyste ho vytáhl ven ???

Pokud budeme trpně snášet zlé zacházení, nic se nezlepší, naopak bude skutečně stále hůř !

Otto, vzchopte se ! Vzmužte se !
Začněte přemýšlet o tom, jak to špatné a zlé zastavit a účinně změnit k lepšímu !

Jste inteligentní člověk, pusťte se do toho !

Nejste sám, kdo si přeje účinné a kladné změny v politice atd. !

V ČR, v Evropě, v USA a v mnoha dalších státech světa spousty lidí už mají skutečně dost špatné politiky !

NEJSME žádní ovčané !

Zásadní věcí je SKUTEČNĚ CHTÍT !!!
Re: Ať žijí Slováci. Poslali unii do Brusele. Proč platit ze svého německé banky a bohaté řecké důchodce!
(AKCE, 13.10.2011 11:07:05)
Odpovědět
Oprava ve slově poraženeckou:

Změna k lepšímu není snadná, ale je uskutečnitelná.
V první řadě jde o to přestat uvažovat jako oběť.
Pěstovat si poraženeckou náladu je velmi scestné a zhoubné!

Představte si nějakou velmi vážnou situaci: Třeba si představte, že se v rybníku topí vaše dítě.
Co uděláte?
Budete chodit na břehu a lkát nad tím, že se vaše dítě topí a utopí nebo pro něho skočíte, abyste ho vytáhl ven ???

Pokud budeme trpně snášet zlé zacházení, nic se nezlepší, naopak bude skutečně stále hůř !

Otto, vzchopte se ! Vzmužte se !
Začněte přemýšlet o tom, jak to špatné a zlé zastavit a účinně změnit k lepšímu !

Jste inteligentní člověk, pusťte se do toho !

Nejste sám, kdo si přeje účinné a kladné změny v politice atd. !

V ČR, v Evropě, v USA a v mnoha dalších státech světa spousty lidí už mají skutečně dost špatné politiky !

NEJSME žádní ovčané !

Zásadní věcí je SKUTEČNĚ CHTÍT !!!