reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Podívejte se, koho zájmům slouží Karel Schwarzenberg

Autor: Adam B. Bartoš | Publikováno: 16.11.2011 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Karel Schwarzenberg symbolizuje globalistické zájmy o české země, které existují už od dob první světové války. Jeho ohlášená kandidatura na prezidenta není jen rozmarem starce, ale pokračováním téměř sto let starého boje zednářů o duši českého národa.

Před časem jsem shrnul své největší výhrady k osobě současného ministra zahraničí pod článkem „Hříchy Karla Schwarzenberga“. Reagoval jsem tak na jeho protibátorovské výpady. Napsal jsem tehdy, že si o kritiku přímo řekl a o jakousi jsem se také pokusil.

Čtěte také:

Schwarzenbergovy restituce jsou stejně tajemné, jako ty Havlovy. Podívejte se na jeho majetkové poměry

Schwarzenberg. Hrobař české diplomacie?

Schwarzenberg prezidentem? To raději Karel Gott!

Karel Schwarzenberg. Zrádce zůstane zrádcem

Karel Schwarzenberg – kolaborant, špión, zrádce nebo prezident?

Člověk, který má tak nízký morální profil a jehož poslední počínání (při zmiňované bátoriádě) překročilo veškeré myslitelné hranice vkusu, a který přitom má tu opovážlivost ucházet se o prezidentský úřad, si ale říká o to, abych ve svém textu zašel ještě dále, než minule.

Nemá soudnost, proto ani já nemám zábrany.

Typický představitel nepolitické politiky klidně založí politickou stranu a je jejím loutkovým předsedou, jen aby si udržel moc. Představitel starobylého šlechtického rodu klidně kandiduje na post prezidenta republikánského zřízení. Už jen tyto protimluvy by nás měly vést k opatrnosti a k přemýšlení o tom, jaké jsou skutečné motivy Schwarzenbergova počínání.

Jsou jimi touha sloužit vlasti (kterou najdeme u některých jeho předků), nebo spíše touha po moci? A nebo jen od někoho dostal za úkol založit stranu a obsadit prestižní a zároveň vlivnou pozici ve státě?

A proč nám vůbec pořád nutí ty cizince do čela státu? Vzpomeňme jen na Havlovy přímluvy za Madlu Albrightovou (česko-židovského původu a amerického občanství), na Jana Švejnara (česko-amerického občanství) – nyní by nám rádi instalovali Schwarzenberga se švýcarským pasem, kosmopolitu jak poleno, který bydlí střídavě v Rakousku, Bavorsku, Švýcarsku a sporadicky u nás. Copak nemáme Čecha, který by byl důstojným nástupcem současného prezidenta?

***

Nebudu připomínat, co jsem o Karlu Schwarzenbergovi napsal už dříve. Půjdu dál a navážu na svůj předchozí zmiňovaný text a zdůrazním některé skutečnosti, které mi připadají klíčové.

Je předně ostudou České republiky, že vůbec připustila, aby klíčový úřad ministerstva zahraničí svěřila člověku, který dlouhodobě hájí zájmy všech ostatních, jen ne ty české. Za tuto svoji tragickou roli by měl být Schwarzenberg (přinejmenším morálně) odsouzen. Svěřit mu ale navíc prezidentský post by ale bylo nejen ostudou, ale doslova výsměchem všem skutečným Čechům, Moravanům a Slezanům.

Schwarzenberg nehájí české zájmy a Českou republikou pohrdá, špiní ji a pomlouvá, kudy chodí. Pokud někdy říká opak, lže. Usvědčují ho z toho jeho vlastní skutky a slova. Stačí jen pár příkladů z doby nedávné. V Rakousku vykládá, že Benešovy dekrety jsou protiprávní, ale že je bohužel zrušit nemůže. V Americe se nechal slyšet, že by si měla naše země do svého znaku místo českého lva dát krtečka, v jehož přirozenosti je prý dělat tunely. A taky straku zlodějku. Onde zase povídal, že jediný prospívající český oděvní průmysl je šití kabátů z ostudy. Jeho prvotním zájmem v prezidentské funkci by prý bylo zlepšit vztahy s Německem. Jindy si zase posteskl, že dříve vzdělaný Čech uměl jak česky, tak německy a teď prý přišla doba, abychom se do těchto časů vrátili…

Je neuvěřitelné, že místo toho, aby Českou republiku podporoval a prezentoval v co nejlepším světle, pomlouvá ji a zesměšňuje. Ukažte mi jediného ministra zahraničí, který by něco takového činil. Nenajdete takového.

Schwarzenberga ale nic nenutí, aby se choval jinak a dělal to, co by se od ministra zahraničí očekávalo – hájil zájmy země. Má své chráněnce, a tak se o nic strachovat nemusí. Česká veřejnost ho (na rozdíl od novinářů) už prokoukla, ale z voličů si kníže nic nedělá. Na jeho instalaci ve vysoké politice je velký zájem z vlivných zahraničních kruhů a proto si je Schwarzenberg až příliš jist sám sebou. Nic ho nemůže ohrozit, protože jako jsou některé banky a podniky příliš velké na to, aby padly, je Schwarzenberg pro někoho příliš důležitý, než aby byl kdy odvolán.

Jedinou šancí, jak se ho zbavit, je znemožnit ho v prezidentské volbě, když už se rozhodl, že mu dosavadní post nestačí…

***

Schwarzenberg není českým politikem v Rockefellerových think-tancích (Bilderberg Group, Trilateral Commission, Club of Rome, CFR aj.), ale Rockefellerovým politikem v České republice.

Nejsem naivní, abych si myslel, že pouze on je agentem cizích mocností – bylo jich a je jich v české politice spousty. V jeho případě jde však o tak  neuvěřitelně okaté počínání, které by už nemělo být déle tolerováno.

Je stále více směšnější figurkou, kterou mocné finanční kruhy z USA, stejně jako kruhy sionistické, potřebují mít na důležitém místě. Je jejich služebníkem, vykonavatelem jejich přání, někým, kdo jim odezírá ze rtů a plní jejich pokyny: Je libo americký radar? Zařídím. Lisabonskou smlouvu? Není problém. Velký Izrael? Zapracuji na tom.

V tomto svém poslání byl vychováván už od mládí, kdy se jako nadějný rakouský politik účastnil na přelomu 70. a 80. let svých prvních bilderbergských setkání.

Kde se to vzalo v člověku, jehož otec (Karel VI. Schwarzenberg) je mezi tradicionalisty a národovci dodnes považován za vzor konzervativních ctností a za českého vlastence par excellence? Co by řekl tento přispěvatel do Vlajky na politickou dráhu svého syna, který se stal pokrokářem, světoobčanem, slouhou nadnárodních elitářů, někým, kdo místo aby za národ bojoval, pomáhá ho rozkládat? Kde se to zvrtlo?

Jsem přesvědčen, že příčiny je třeba hledat v minulosti. Domácí spojenectví Havel – Schwarzenberg můžeme sledovat už v první republice, stejně jako linku Schwarzenberg  – Rockefeller.

Jistým vysvětlením by mohla být osoba Schwarzenbergova strýce Františka (1913-1992), mladšího bratra otce současného ministra. Z literatury se dozvídáme, že měl velké charisma a byť byl mladší, ovlivňoval i svého staršího bratra (ministrova otce). Poučoval ho, uděloval rady, mnohdy ho i ovlivnil v jeho rozhodnutí. Nabízí se proto otázka, zda nebyl stejně tak silným vzorem pro Karla VII. Schwarzenberga a zda to nebyl právě strýc, který současného Karla uvedl do nejvyšších politických pater.

František Schwarzenberg je totiž v mnohém předobrazem současného ministra. Do diplomacie uveden zednářem Edvardem Benešem, podle rodinné tradice člen Maltézských rytířů, v emigraci ředitelem Chicago Council of Foreign Relations (později přejmenované na “ The Chicago Council on Global Affairs“), stýkající se s bilderbergovcem a špičkou CFR Zbignievem Brzezinskim, přednášející v Aspenu, kde americký milionář Paepke zřídil známý think-tank (právě tento think-tank, bohatě sponzorovaný rodinou Rockefellerů, chce dnes Karel VII. Schwarzenberg za finančního přispění Zdeňka Bakaly přitáhnout do Prahy).

Podle některých indicií svobodný zednář, protože porovnáním jeho nejbližších přátel (o kterých se zmiňuje ve svém životopise) a nejlepších přátel, o kterých se zase zmiňuje svobodný zednář Václav M. Havel (otec bývalého prezidenta) dojdeme k téměř identické skupině lidí. František Schwarzenberg se přátelil se starým Havlem, stejně jako se novodobý Havel přátelí s novodobým Schwarzenbergem. Schwarzenbergové měli navíc vždy blízko k židozednářskému řádu B´nai B´rith (výlučně židovská větev svobodných zednářů) a od čtyřicátých let podporovali sionistickou myšlenku, pročež se dnes Židé netají tím, že český ministr zahraničí je nejvíce proizraelský ze všech ministrů evropské sedmadvacítky.

Stejně tak vliv Rockefellerů na českou politiku není jen nějakým novodobým posametovým výstřelkem, ale tradicí, která funguje od dob vzniku republiky. David Rockefeller, pro kterého Karel Schwarzenberg pracuje, navštívil Československo nejen v roce 1991, ale už v 80. letech, kdy dokonce jednal se špičkami komunistické vlády. Ale pojďme ještě dále – do první republiky, kdy tehdejší ČSR byla první zemí v Evropě, kde slavná Rockefeller Foundation začala vyvíjet své aktivity. Jen sedm měsíců po vzniku republiky sem rockefellerovce pozvala Masarykova dcera Alice, předsedkyně Československého červeného kříže. Rockefellerova nadace se posléze v Československu usídlila a rozjela zde všemožné aktivity primárně zdravotnického rázu, ale jak to bylo obvyklé všude, kam Rockefellerovy instituce přišly, nezůstalo jen u nich – v závěsu za nimi šly i mnohé další aktivity dotýkající se téměř všech aspektů veřejného života – kultury, náboženství, vědy, politiky; v neposlední řadě pak zájmy Rockefellerům nejbližší – petrolejářské.

Vidíme tedy jistou kontinuitu globalistických zájmů o Československo (Československo coby jednak výsledek přirozené touhy utlačovaného národa po vlastním státě, ale i též do jisté míry vzorový „pokusný“ stát vystavený na zednářských idejích a s proizraelským posláním), stejně jako i kontinuitu v politické tradici této země, která takovýmto cizím zájmům nejen leckdy podléhala, ale často od nich byla i přímo odvislá. Současná Česká republika totiž právě na tyto pochybné prvorepublikové tradice bohužel navazuje. To bychom si měli být, i přes včerejší slavnostní atmosféru výročí založení novodobého českého státu, ochotni a schopni přiznat.

Navržení Karla Schwarzenberga na prezidentský post je tak sice krokem nechutným, nevkusným a arogantním, zcela ale jdoucím v intencích těchto zvyklostí české politiky, která vždy byla a je ovlivňována zájmy svobodných zednářů, sionistů a amerických finančních magnátů.

Narušením této zednářské idyly bylo až zvolení Václava Klause prezidentem, stejně jako jeho potvrzení v druhém volebním období, které se těmto tradicím zcela vymklo a už deset let způsobuje mezi českými zednáři a pravdoláskaři (což je často jedno a totéž) takovou hysterii, že se někteří z nich nezdráhají na své webové stránky umístit odpočítávadlo dnů do konce Klausova mandátu, jsouce tak nadrženi na to, až na sídlo českých králů opět usedne poslušná loutka cizích zájmů.

Volba prezidenta bude v tomto ohledu prestižní záležitostí a klíčovým bojem. Globalisté vyšlou do tohoto klání své osvědčené i nově objevené kádry (Švejnar, Fischer, Sobotka), aby si věc pojistili (podobně jako po Masarykově abdikaci stáli proti sobě Beneš s Němcem, oba svobodní zednáři, kdyby náhodou…).

Vyslání do boje Karla Schwarzenberga, který je prvním skutečně oficiálně deklarovaným zednářsko-pravdoláskařským kandidátem, má však v sobě jistou symboliku. Na něj také sázejí nejvíce.

Boj o Hrad začal…

reklama
8360 čtenářů | 36 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Podívejte se, koho zájmům slouží Karel Schwarzenberg
(Kalous, 16.11.2011 4:44:02)
Odpovědět
Pan Schwarzenberg by se hodil na presidenta Kosova a paní Madeleine Allbright by mu mohla dělat ministryni zahraničí.
Re: Podívejte se, koho zájmům slouží Karel Schwarzenberg
(Fiter, 16.11.2011 6:34:19)
Odpovědět
Z našeho německého tisku se nic o tomto věčně chrápajícím dědkovi v červených ponožkách nedovíte a když, tak jedině jaký by to byl dobrý prezident.
Re: Podívejte se, koho zájmům slouží Karel Schwarzenberg
(Zay, 16.11.2011 9:29:37)
Odpovědět
Kéž bychom měli v Čechách tak kvalitní média, abychom je mohli nazývat německými!
Re: Podívejte se, koho zájmům slouží Karel Schwarzenberg
(Zappa, 16.11.2011 12:22:14)
Odpovědět
Většina českýn novin má německého majitele.
Re: Podívejte se, koho zájmům slouží Karel Schwarzenberg
(Stilet, 16.11.2011 14:38:16)
Odpovědět
Ten majitel bere jen prachy z medií. Vlastní více těch medií a nemůže kontrolovat co píší. Ani nařízovat nemůže, nemá na to ani čas. Zato odpovidá šefredaktor se svými pisálky. Ti psáčí také chtějí mít pěkné prachy a píší to co po ních žádají ti výkvěti a elity. Ostatně studovali s ními na těch Fakultách. Na čtenářích jejích plátku jen chtějí aby jejích zboží kupovali.
Jak krásně a snadno se pomoci medií dají lidé oblbovat, zvláště když většina věří, že to co je tištěno je zaručeně pravdivé.
Re: Podívejte se, koho zájmům slouží Karel Schwarzenberg
(Zay, 16.11.2011 14:58:09)
Odpovědět
To je možné, ale bohužel se to vůbec neprojevuje na jejich úrovni a obsahu.
Re: Podívejte se, koho zájmům slouží Karel Schwarzenberg
(Koloděj, 18.11.2011 8:00:59)
Odpovědět
Jak to je tam u Vás v Čechách je mi šum a fuk!! Ale myslíte-li u Vás v ČECHÁCH, tak si to tam u Vás v Čechách financujte SAMI, klidně si udělejte republiku Čechy !! My co žijeme na Moravě a ve Slezku už toho mám dost! Jestli chete žít u Vás v Čechách, tak bez nás z Moravy a Slezany ! My Moravané a Slezané si myslíme, že žijem spolu z Čechy ve společném státě ČR, Česko, NE v ČECHÁCH?? Nepřivlastňujte si republiku , není to republika ČECHY??? , Jestli se Vám nelíbí Česko, tak si běžte tam u Vás v Ćechách do p r d ele, a můžeme se dělit jako Československo. Doba je zlá a my Moravané a Slezané jsme byli dlouho trpěliví, chtěli jsme s Vámi (tam u Vás v Čechách) žít ve společném státě ČR, Česko ! ale vy tam u Vás v Čechách jste nepoučitelní, nadřazení číží, co neví ani jaký název má tento stát a nazýváte tuto zem Čechy a přivlastňujete si i nás Slezany a Moravany, Klidně si mirnix tirnix rozhodnete, že tato republika je ČECHY ?? NO to by se v jiných zemích, kde lidé mají svou hrdost a jsou velmi hakliví na název státu nemohlo stát, jen v republice, která ani nectí oficiální název ? Má vůbec takový stát, který nectí státní symboly, przní název státu šanci na přežití ??
Re: Podívejte se, koho zájmům slouží Karel Schwarzenberg
(koloděj, 18.11.2011 8:03:14)
Odpovědět
Můj předchozí příspěvek je reakci na příspěvek, který napsal Zay..
Re: Podívejte se, koho zájmům slouží Karel Schwarzenberg
(Zorro, 21.12.2011 0:52:05)
Odpovědět
Koloději,ty jsi bl.b Co máš v rodném listězapsáno jako národnost? česká,že??! A nikoli slezská,či moravská. Tak se nerejpej v hnidách vlastní ubohé svébytnosti,IQ ti to nezvýší
Re: Podívejte se, koho zájmům slouží Karel Schwarzenberg
(Zorro, 21.12.2011 1:01:24)
Odpovědět
PS? A jestli se ti Koloději nelíbí,že se naše republika jmenuje Česká,a máš s tím neurotický problém,nic ti nebrání se vystěhovat třeba na Sibiř a zvolit se tam svým vlastním králem Kolodějem 1.
Jsi fakt pak.o
Re: Podívejte se, koho zájmům slouží Karel Schwarzenberg
(nemessis, 16.11.2011 10:45:18)
Odpovědět
No ano,p. Kalousi,vždyť si tam Madla vydělala spoustu milionů,oni ti pracháči jsou všichni stejní,vydělávají na neštěstí druhých.
Re: Podívejte se, koho zájmům slouží Karel Schwarzenberg
(Kalous, 16.11.2011 12:02:42)
Odpovědět
Ano, paní Madla se v Kosovu těžce napracovala - zaváděla tam telekomunikační sítě a mobilní operátory. Je odborník na slovo vzatý.
Re: Podívejte se, koho zájmům slouží Karel Schwarzenberg
(Krok, 16.11.2011 6:15:05)
Odpovědět
Pěkné sci-fi. Dobré na ranní pobavení, díky ;)
Re: Podívejte se, koho zájmům slouží Karel Schwarzenberg
(felix.julec, 16.11.2011 8:22:39)
Odpovědět
Láska k vlasti a sloužit jí do roztrhání těla -jsem už někde četl.Pan Schwarzenberg mi připomíná taky toho člověka.Jenže onen literární hrdina byl nezištný.U p.ministra si už nejsem tak jist.
JEN HLUPCI KNÍŽETE NEPROKOUKLI. KOLIKÁTÝ STÁT USA BYCHOM PAK BYLI ..??
(LUIS, 16.11.2011 9:17:53)
Odpovědět
Jenom ten hloupý Kalousek a naivní Nečas nepochopili, kdo vlastně pan kníže je, proč šel do čela TOP 09, do vlády a teď by chtěl na Hrad. Kolikátý stát USA by se ČR stala .. 52. nebo 53. stát??
DĚKUJI NECHCI!!
Stejně tak nechci nový Mnichov, ani přihrávky Rakušákům a jeho Bilberg .. klubu. Ať Americe dá ty své hrady a pozemky, snad by jeho anální horolezectví bylo uspokojeno!!
Re: JEN HLUPCI KNÍŽETE NEPROKOUKLI. KOLIKÁTÝ STÁT USA BYCHOM PAK BYLI ..??
(Zay, 16.11.2011 9:27:14)
Odpovědět
Nevšiml jsem si, že by pan Schwarzenberg někdy něco "přihodil Rakušákům". Jeho vztahy s Rakušany jsou stejně napjaté jako je tomu třeba u pana Klause a bylo tomu u pana Havla (viz aféra Zilk). V Rakousku se ten pán žádnému respektu a uznání netěší, jenomže to si díky české cenzuře nikde nepřečteme.
Re: Podívejte se, koho zájmům slouží Karel Schwarzenberg
(Zay, 16.11.2011 9:24:01)
Odpovědět
Nevím, proč autor tak pláče. Sám přiznává, ač si to přznat nechce, že vše souvisí s tím, že jsme v roce 1918 zlikvidovali osvědčenou a solidní monarchii a zřídili si republiku, která je vytrvale pod protektorátem zahraničních mocností a nadnárodních a nečitelných korporací. Není divu, že tedy na Hrad může kandidovat i vulgární Schwarzenberg. K české politice se hodí. Poté, co zkrachoval v Rakousku a absolutně byl odmítnut v Německu, vyspělých právních státech, uchytil se v českém rybníčku. Je typickým představitelem české politiky a není pravda, že by se sem nehodil.
Re: Podívejte se, koho zájmům slouží Karel Schwarzenberg
(NO, 16.11.2011 10:13:50)
Odpovědět
Zay, tedy Karla Schwarzenebrga jako prezidenta ČR pochopitelně nechcete.
Re: Podívejte se, koho zájmům slouží Karel Schwarzenberg
(nemessis, 16.11.2011 10:57:34)
Odpovědět
No,než toho vlez....ku cizích darebáků,tak raději hajného,ale ani ten by tu paseku u nás nedal do pořádku,kníže ,ač se nacpal do politiky u nás,tak my jsme mu u pr...e.Tady jde jenom o ovládnutí světa těmito lidmi.Už je to jako v knize od Weise"Dům o tisíci patrech".Stojí za přečtení,tak by to s námi dopadlo,jestli to připustíme.
Re: Podívejte se, koho zájmům slouží Karel Schwarzenberg
(Zay, 16.11.2011 14:56:19)
Odpovědět
Ne, pana Schwarzenberga v čele českého státu odmítám stejně jako pana Klause. A přiznám se, že další uváděná jména kandidátů (Sobotka, Fišer, Bobošíková, Švejnar ...), jsou obdobně nepřijatelná z různých důvodů. Ostatně nejsem přívržencem republikánského zřízení, takže by mě obsazení prezidentského stolce vlastně ani nemělo zajímat.
Re: Podívejte se, koho zájmům slouží Karel Schwarzenberg
(Barbucha, 18.11.2011 8:19:57)
Odpovědět
Švejnar má účelové občanství, je závislé na prospěchu. Švejnar má občanství americké , americké občanství vylučuje mít občanství dvoje. Když koketoval s kandidástvím na post českého prezitenta, tak se žlampalo o tom, že si občanství změní, ale je do té doby, než jeho zvolení nabylo trhliny a BYLO NEJISTÉ. Jak to vlastně myslel, když v televizní debatě ve které byl představen jako kandidát na ćeského prezidenta hovořil :U nás doma v Americe a nevěděl co je na zástavě, co je nad hradem ! Jeho hlavním guru a garantem byl Zeilenec, také čech, co žil v SSSR, národnosti je polské, též takový skoro čech. No to jsou šachy pravdoláskačů, zničit všechno co je české, hlavně toho nenáviděneho Klause, který vždy hájil zálmy ČR a cpát na politické místa Švacíky,Švejnary, a odrodilce Rupníky a omlouvat se Němcům za 2 světovou ! Chci prezidenta, ČECHA! Je jich určitě dost, jen naše německé, (české) media jim nedají prostor.. protože kopou za německé zájmy.Ještě naše děti v občanské nauce učí, že veřejněprávní media, ČT 1 mluví PRAVDU , Prima a Nova lžou!!
Re: Podívejte se, koho zájmům slouží Karel Schwarzenberg
(NO, 16.11.2011 10:14:50)
Odpovědět
Zay, tedy Karla Schwarzenberga jako prezidenta ČR pochopitelně nechcete.
Re: Podívejte se, koho zájmům slouží Karel Schwarzenberg
(Čtenář 1, 16.11.2011 12:53:20)
Odpovědět
Proboha, neměl by si tenhle autor tu svou frustraci "řešit" jiným způsobem, než omíláním stále stejných keců, nebýt Schwarzenberga a pravdoláskařů, neměl by o čem sepisovat traktáry. Bože jak hluboko musí takový populista klesnout,aby uvedl v nadšení některé diskutující, kteří se neumí vyjadřovat jinak, než nadávkami.Autore, zřejmě nezbývá Vám než se smířit s tím, že někdo holt se narodí se stříbrnozu lžičkou v puse a někdo se žumpou...
Re: Podívejte se, koho zájmům slouží Karel Schwarzenberg
(Alberto Kvěch, 16.11.2011 13:48:21)
Odpovědět
Ano Čtenáři.Pan autor, na co si tady hraje.Na jeho blafání může skočit jen trouba.Toho špatného, nejhoršího prezidenta máme právě nyní.Klaus prezidentem, to se nemělo nikdy stát.
Je výproduktem politických intrik bez účasti občanstva.Klaus je prezidentem politikářů, není prezidentem občanů země České a jako prezident nebyl nikdy přijat..Nevím o ničem co by kníže pokakal,ale za Klause se zamordovalo vše.Politici připravují další podvod na občany a oddalují přímé volby prezidenta.Co si vůbec myslí a jak dlouho činy politiků budou občané tolerovat.Doufám ,že se probudí,nenechají se politiky trvale okrádat,nepřipustí nekonečné okrádání státu a starých politikářů se ve volbách definitivně zbaví.ODS i socani, strůjci všeho zla musí od válu.
Mám otázky
(Samuel Vitovsky, 16.11.2011 14:04:28)
Odpovědět
"Je libo americký radar? Zařídím. Lisabonskou smlouvu? Není problém. Velký Izrael? Zapracuji na tom."
A. Bartoš byl odpůrcem obranného radaru? To by mě zajímalo, na které straně sporu skončil.
Co znamená "Velký Izrael"? To by mě zajímalo, co tím A. Bartoš myslí.

Před časem se A. Bartoš cítil dotčený podezřeními z antisemitismu. Ještě stále se mu brání? Nebo už mu to je jedno?

A. Bartoš se poměrně často vyhraňuje vůči sionismu. Chápu, že mezi antisionismem a antisemitismem je (teoreticky) zásadní rozdíl. Dovedl by ho A. Bartoš popsat? Proč se antisionista (předpokládám) Bartoš tak často nechává unést a píše o "židovském původu" různých lidí? V tomto případě "Madly" Albrightové.
Je A. Bartoš anitisionista nebo je to opravdu (a teď už i otevřeně) antisemita? A proč???
Re: Mám otázky
(Stilet, 16.11.2011 14:43:58)
Odpovědět
Pan Bartoš je především velmi podezřelé individum.
Re: Mám otázky
(AP, 16.11.2011 14:57:36)
Odpovědět
Pan Bartoš je především velmi podezřelé individum, protože si dovoluje kritizovat židy.
Re: Mám otázky
(Zappa, 16.11.2011 15:29:50)
Odpovědět
O to ani nejde, ať kritizuje koho chce. Akorát, že všude vidí samé spřísahání, komplot, zákulisní pletichy a to v míře, které se dříve říkalo stihomam.
Jeho články se snaží být takové, angl. řečeno: pseudo enlightened..
Re: Mám otázky
(Kest, 16.11.2011 15:58:57)
Odpovědět
Zappa, vypadá to, že máte obavu kritizovat židy?
Ještě je další možnost, že jste žid.
Re: Mám otázky
(Zappa, 16.11.2011 18:59:48)
Odpovědět
Židů zůstalo v Česku možná pár tisíc, nevím přesně. A Bartoše kritizovat nelze? Styl toho grafomana také každému nesedí. Tedy dle Tebe Kreste, kdo jej kritizuje, je žid. A Ty seš kdo, taky žid?
Re: Mám otázky
(pavjan, 16.11.2011 18:00:16)
Odpovědět
V tom případě je velice užitečnou protiváhou sdělovacím prostředkům.
Re: Podívejte se, koho zájmům slouží Karel Schwarzenberg
(Vaclav, 16.11.2011 19:36:28)
Odpovědět
Vas clanek je nesen nenavisti, obsahuje spoustu polopravd, nesmyslnych tvzeni a zaveru. Vite vubec, kdo byli zednari, kdyz na ne zde plivete? Ze to byla jedina sila, ktera vnesla do absolutisticke Evropy myslenky Velke francouzske revoluce? Koho tam na hrade chcete za prezidenta? Cecha, ktery si po sametu nahrabal, nebo noveho Klause, ktery bude take kopat za CCCP a jeho pohrobky?
Re: Podívejte se, koho zájmům slouží Karel Schwarzenberg
(frantisek zajicek, 16.11.2011 19:59:41)
Odpovědět
Pane Bartosi,chcete mi svym tvrzenim rici,ze ratifikaci LS Klausem ma na svedomi Schwarzenberk?To mu stal s kverem u hlavy nebo ho snad podplatil?No to jsou mi ale noviny...Jinak ja si p.Schwarzenberka jako presidenta dovedu predstavit,horsi nez Klaus by byla snad jenom Bobosikova,FZ
Re: Podívejte se, koho zájmům slouží Karel Schwarzenberg
(alfa27, 16.11.2011 20:03:28)
Odpovědět
Tak už víme kdo za to může. Zednáři. Za takový článek by se nestyděl ani redaktor Rudého práva Kojzar.Nuže zatočme s agenty imperialismu. Republiku si rozvracet nedáme! Maximálně si ji necháme rozkrást.
Re: Podívejte se, koho zájmům slouží Karel Schwarzenberg
(jindra, 19.11.2011 19:04:33)
Odpovědět
Co ale sledují Rockefelerové v této zemi?
Re: Podívejte se, koho zájmům slouží Karel Schwarzenberg
(Jan2, 19.12.2011 10:47:31)
Odpovědět
Nenavistny clanek, jehoz ucelem je nabudit ctenare vuci nekomu. Autor zrejme chabych moralnich vlastnosti, ktery o historii a o zednarstvi zrejme nic nevi a tak i jako u druhych jemu podobnych je slovo zednarstvi zatracujici, nebezpecne. Precetl jsem si dva clanky, tento a o zemrelem prezidentovi. Mohu rici nasledujici: Chapu Cechy, kteri z teto zeme emigrovali a uz nikdy se do ni nechteji vratit, ani o ni slyset!!! Nikde ve svete jsem se nesetkal s takovou nenavisti, malosti, zavisti a podlosti jako v Cesku a v ceskem tisku!!! Zda se, ze spina zurnalistiky z totace se predala dal a ze i omezenych ctenaru je zde stale habadej.