reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Falešný a prázdný Tomáši Halíku, neplivejte na Boha v Církvi a jděte raději k satanistům

Autor: LP | Publikováno: 8.11.2011 | Rubrika: Kulturní válka
Ilustrace

Modernistický kněz Tomáš Halík opět zaperlil. „Papež Benedikt dal jasně najevo, že stojí za touto tradicí a že chce, aby náboženství nebojovala mezi sebou, aby se lidé různých náboženství nečastovali vzájemnými urážkami a předsudky, ale vzali se za ruce, hledali společné cesty a modlili k tomu jednomu Bohu, kterého všichni nazýváme různými slovy, ale Bůh je přece jenom jeden, má vztah ke každému člověku. Bůh je Pánem všech,“ komentoval letošní setkání v Assisi Tomáš Halík.

Jak dlouho bude ještě tento člověk svádět lidi od pravé víry? Bylo by lépe, kdyby odešel za dalším modernistou Odilo Štampachem k zednářským bratřím.

Halíkův citát je falešný a prázdný jako on sám. OK, ještě lze přijmout požadavek, aby se příslušníci světových náboženství vzájemně neuráželi (a nevraždili), ale úkolem Církve je přece bojovat. Bojovat za spásu duší a aby všichni byli jedno. Tedy, aby všichni uvěřili v Pána Ježíše Krista a Jedinou svatou všeobecnou, apoštolskou církev, kterou Ježíš založil a dal ji do správy svému náměstkovi sv. Petrovi a jeho nástupcům, papežům, a apoštolům a jejich nástupcům, biskupům.

Nemůžeme se modlit společně s příslušníky falešných náboženství a modláři k jednomu Bohu, protože oni v jednoho pravého Boha v jeho Trojjedinosti Otce, Syna i Ducha svatého nevěří. Společná modlitba je popliváním pravého Boha, protože se de facto s modloslužebníky modlíme společně k jejich falešným bůžkům.

Čtěte také:

Ať žije ekumena aneb Mohamed prvním protestantem

Assisi Benedikta XVI. Co mají společného Kristus s Beliálem, Buddhou a africkým božstvem Olokun?

To je asi jako kdyby katolík říkal já věřím, že existuje kočka, buddhista by také řekl, že existuje kočka, muslim by také řekl, že existuje kočka. Katolík by ale řekl, že kočka má jednu hlavu, čtyři nohy a drápy, buddhista by řekl, že kočka má křídla a čtyři hlavy a muslim, že má ploutve a dvě hlavy.

Je jasné, že kočka má jednu hlavu, čtyři nohy a drápy. Stejně tak je Bůh trojjediný. Jediné pravé je pojetí katolické.

Mimochodem tyto kecy o uctívání jednoho Boha s mnoha jmény rovněž naprosto popírají i normální logiku. Pravdivé totiž může být pouze jediné náboženství a Pravda byla zjevena jen v jednom z nich.

Já samozřejmě říkám, že jediné pravé náboženství je katolické, ale je mi milejší poctivý muslim, který říká, že jediné pravé náboženství je islám, a nehraje si na falešné ekumenické pitomosti. Sice se ten muslim mýlí, ale z logiky postupuje naprosto správně: buď je pravé toto náboženství, nebo ono, buď uctíváním Alláha uctívám pravého Boha, nebo ne.

Nevšiml jsem si, že by někde v Bibli bylo napsáno: „Uctívejte mě všichni, ať už v podobě ukřižovaného Krista, či dvojhlavého Januse, čtyřhlavého Bráhmy, aztéckého opeřeného hada či jednookého boha Odina. Všechno jsem to já, váš Bůh A Tomáš Halík je můj ekumentický prorok dialogu.“

Přece Bůh je Logos, Slovo, Rozum, Řád a není padlý na hlavu, aby jednou říkal: „já jsem Otec, Syn i Duch svatý“ a jindy zas „Já jsem Manitou“ a jindy zas aztécký démon vyžadující lidské oběti…

Čtěte také:

Jak rozumět Assisi 1986 a 2002? Urážka Boha a zrada na poslání svěřeném Petrovi a Církvi

Duch Assisi. Církev je v rozkladu. Jak v mravním, tak v teologickém

Assisi. Budou buddhisté opět tančit okolo sochy Buddhy na katolickém oltáři? Sv. František nefandil hippies

Svatokrádežné setkání v Assisi. Čarodějové voodoo a vzývání démonů

Nakonec mě tak napadá, proč do Assisi nebyli pozváni také satanisté. Také se přece „mohli vzít s ostatními se za ruce, mohli hledat společné cesty a modlit se k tomu jednomu Bohu, kterého všichni nazýváme různými slovy“, jednou jako Krista, jindy jako Satana. To by se asi Halíkovi líbilo.

Přece i s ďáblem a třeba i bez Hospodina jsme jedna Halíková ekumenická rodina.

Nakonec přetiskuji Vyznání víry, aby si ho Tomáš Halík přečetl. Muslim, buddhista, hinduista atd. totiž nevěří v jednoho Boha, Otce všemohoucího, v jednoho Pána, Ježíše Krista , jednorozeného Syna Božího a  Ducha svatého, Pána a dárce života, který z Otce i Syna vychází…

Pokud Halík popírá Credo a popírá, že v něj přílušnící ostatních náboženství nevěří, neměl by být nadále katolickým knězem.

Nějaká vhodná sekta se pro něj jistě najde. Třeba ti satanisté, odloučení bratři, uctívači odloučeného Lucifera. Ostatně, jako by Halík zakladateli církve Satanovy Antonu Szandorovi LaVeyovi z oka vypadl. Teze, antiteze a Halíkova ekumenická neomarxistická synteze...

 

NICEJSKO – CAŘIHRADSKÉ VYZNÁNÍ VÍRY

Věřím v jednoho Boha, Otce všemohoucího,

Stvořitele nebe i země,

Všeho viditelného i neviditelného.

 

Věřím v jednoho Pána, Ježíše Krista,

jednorozeného Syna Božího,

který se zrodil z Otce přede všemi věky:

Bůh z Boha, Světlo ze Světla,

pravý Bůh z pravého Boha,

zrozený, nestvořený, jedné podstaty s Otcem:

skrze něho všechno je stvořeno.

On pro nás lidi a pro naši spásu

sestoupil z nebe.

Skrze Ducha svatého přijal tělo

z Marie Panny a stal se člověkem.

Byl za nás ukřižován,

za dnů Poncia Piláta byl umučen a pohřben.

 

Třetího dne vstal z mrtvých podle Písma.

Vstoupl do nebe, sedí po pravici Otce.

A znovu přijde ve slávě,

soudit živé i mrtvé

a jeho království bude bez konce.

 

Věřím v Ducha svatého,

Pána a dárce života,

který z Otce i Syna vychází,

s Otcem i Synem je zároveň uctíván

a oslavován

a mluvil ústy proroků.

 

Věřím v jednu, svatou,

všeobecnou, apoštolskou církev.

Vyznávám jeden křest na odpuštění hříchů.

Očekávám vzkříšení mrtvých

a život budoucího věku.

 

 

Hádanka: Který z nich je Tomáš Halík? A který z nich je pravověrnějším ve své církvi?

http://witchesbrewpress.files.wordpress.com/2010/11/antonlaveydemonbrother2.jpg

http://cms.parlamentnilisty.cz/content/images/0/12976720.jpg

reklama
3293 čtenářů | 62 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Falešný a prázdný Tomáši Halíku, neplivejte na Boha v Církvi a jděte raději k satanistům
(Kalous, 8.11.2011 3:01:46)
Odpovědět
Je dobře, že hlavní náboženství žijí v míru a snaží se trochu chápat. Ale správně autor řekl, že náboženství je i boj za pravou víru (byl v historii) a byl nbo někde je státotvorný prvek (judaismus pomohl židům přežít stovky let pronásledování, islám sjednotil silou rozdrobené arabské kmeny ve velké říše, křesťanství pomohlo vytvořit v Evropě nové státy a soustátí - viz např. propojení Karla Velikého s papežem). Je nevhodné v Evropě ustupovat muslimům, jak to dělá papež - např. kritikou švýcarského lidového referenda, které zakázalo další výstavbu minaretů ve Švýcarsku - že na to mají muslimové právo. Jen náboženství míru a ústupků je mrtvé. Na druhé straně je však odrazující podpora kléru válečným akcím typu "humanitárního bombardování, zavádění "demokracií" v islámském světě. Co je křasťanské, nechť zůstane křesťanské, co je islámské, nechť je islámské. Do Evropy (západní) islám nepatří.
Re: Falešný a prázdný Tomáši Halíku, neplivejte na Boha v Církvi a jděte raději k satanistům
(Medikolog, 8.11.2011 7:21:19)
Odpovědět
Kalousi, do Evropy patří či nepatří Islám a Iudaismus stejně jako vaše křesťanství. Všechno jsou to odnože jedné totalitní nesnášenlivé, peněz a mocichtivé ideologie IMPORTOVANÉ DO EVROPY z Levanty. Naši, evropští, jsou například Perun, Wotan, Odin, a další evropská vyznání zločinně vymýcená brutálním terrorem křesťanských "misionářů".
Re: Falešný a prázdný Tomáši Halíku, neplivejte na Boha v Církvi a jděte raději k satanistům
(Pavel, 8.11.2011 9:22:21)
Odpovědět
Víte prd, a navíc si neuvědomujete, že jenom díky křesťanské kultuře a tradici, můžete takto beztrestně a s nacpaným bachorem plivat své stupidní jedy. V každé jiné kultuře, by vás za tato slova stihla drsná odplata. Ale hlavně byste si nic z toho nedovolil.
Re: Falešný a prázdný Tomáši Halíku, neplivejte na Boha v Církvi a jděte raději k satanistům
(Medikolog, 8.11.2011 13:43:51)
Odpovědět
Myslíte tu slavnou katolickou INKVISICI co ve Španělsku upalovala kacíře (nepohodlné) nebo jinde čaroděje,čarodějníce a homosexuály přímo průmyslovým způsobem? Jistě. V tom máte pravdu. Za to co Evropa je nevděčí církvím ani kněžím zpytujícím kolik Andělů může tančit na hrotu jehly či na báchorky (smrtící) viz v co je katolické věřit dle Maleus maleficiarum Sprengera a Institorise. Evropa poznání a racionalisace dosáhla NAVZDORY A PROTI ODPORU CÍRKVÍ.
Re: Falešný a prázdný Tomáši Halíku, neplivejte na Boha v Církvi a jděte raději k satanistům
(zásmětová M, 8.11.2011 13:51:16)
Odpovědět
....navzdory odporu církve A KE SVÉ VLASTNÍ ŠKODĚ
Re: Falešný a prázdný Tomáši Halíku, neplivejte na Boha v Církvi a jděte raději k satanistům
(Medikolog, 8.11.2011 19:21:36)
Odpovědět
SANCTA SIMPLICITAS....
Re: Falešný a prázdný Tomáši Halíku, neplivejte na Boha v Církvi a jděte raději k satanistům
(vok, 8.11.2011 10:11:26)
Odpovědět
Opravdu nevíš, co meleš za blbosti a nevíš nic; dobře ti to řekl pan ´Pavel´. Mimo okruh křesťanské kultury bys za tyhle keci byl už mrtvej, podřezanej a nevím co jiného. Pokud to nevíš, tak křesťanská ideologie je jediná nenásilná ze všech, co kdy na světě byly. Což neplatí o islámu, budhismu a dalších, jak se snaží různí demagogové namluvit.
To, že ve jménu křesťanství se děla různá zvěrstava je ovšem pravda, což není vina ideologie, ale její interpretace.
Re: Falešný a prázdný Tomáši Halíku, neplivejte na Boha v Církvi a jděte raději k satanistům
(Medikolog, 8.11.2011 13:47:27)
Odpovědět
Nevychovaná cizí Čínská pánvičko! Tykám si jenom SE SVÝM VOKEM! Dokazujete, že pravou sestrou víry je omezenost.
Re: Falešný a prázdný Tomáši Halíku, neplivejte na Boha v Církvi a jděte raději k satanistům
(vok, 8.11.2011 17:12:36)
Odpovědět
Ó, pardon, ale tykání na síti není urážka. Jenomže asi vám není dost jasné, že KAŽDÁ civilizace má/měla svou zastřešující ideologii, jinak skončila. Tohle plní v našem světě křesťanská církev a pokud se neobrodí, tak jako Evropa končíme. Je chyba jí opovrhovat. Víra je mocná zbraň; současná úroveň poznání a života v křesťanském světě je díky ní, ne navzdory církvi. To se silně mýlíte.
Re: Falešný a prázdný Tomáši Halíku, neplivejte na Boha v Církvi a jděte raději k satanistům
(Medikolog, 8.11.2011 18:24:22)
Odpovědět
Pane Voku, ideologie civilisace nemůže být zakotvená na pověrách. Třeba na té, že Židé jsou vyvolený a nadřazený panský národ, vlastně jediní opravdoví lidé - zatímco ostatní lidé s vaším Svatým otcem v čele jsou pouze DOBYTEK stvořený v lidské podobě, aby Židé nemuseli jednat s dobytkem v jeho pravé podobě. Dobytek ceněný méně, než vůl či kráva. A jako ostatní dobytek daný Bohem vyvoleným k exploataci. Starý zákon vaše Církev hamižná a nenasytná nezpochybnila, protožr její Ježíš Kristus byl ŽID, židovský "kacíř", hlasatel dualistické herese Iudaismu. Židé ho proto dali ukřižovat, stejně jako později katolíci, dokud mohli, upalovali jinak myslící Evrpany, obyvatele obou Amerik a všude kam noha zejména portugalských a španělských katolíků vstoupila. I anglosassští protestanti pomohli s genocidou Indiánů, jejichž drobné skupiny uchovali v reservacích jako v ZOO. Hitler s partou byl pouze neumělý plagiátor zločinnosti církví. I zločiny komunismu, zejména let padesátých, spáchali maioritně POKŘTĚNÍ KATOLÍCI vychovaní katechety ve školách ve jménu lásky Ježíše Krista. Asi ta rákosková a kdoví jaká další láska těch církevníků z povolání vedla ty muže k zacházení s Církví podle Bible. Oko za oko, zub za zub.
Re: Falešný a prázdný Tomáši Halíku, neplivejte na Boha v Církvi a jděte raději k satanistům
(vok, 9.11.2011 8:00:04)
Odpovědět
Ještě poslední tři poznámky a pak s tímhle tématem končím:
1) křesťanství není jen katolická církev; sám nejsem katolík.
2) Křesťanství sice z důvodu kontinuity Starý zákon nezpochybňuje, ale opírá se a cituje Nový zákon, Skutky, atd. Zjistíte, pokud se dostanete na mši.
3) Zločiny ve jménu křesť.církve páchali/páší konkrétní zločinci z důvodu, opakuji, pokřivené interpretace této ideologie. Křesťanství samotné za to nemůže, větší míra humanismu snad ani není myslitelná (ne oko za oko .., ale miluj bližního i svého nepřítele.. atd.). A už vůbec se s ním nemůže srovnávat jiná religiozita nebo světské teorie, kde násilí je přímo poviností.
Re: Falešný a prázdný Tomáši Halíku, neplivejte na Boha v Církvi a jděte raději k satanistům
(Stilet, 8.11.2011 20:25:10)
Odpovědět
Angličtina vykání nezná. V Americe se každý oslovujeme jen převážně křestním jménem. Kdo vyká mě, vykám já jemu. Pokud né. tak jen kolosálním blbcum nevykám.
Re: Falešný a prázdný Tomáši Halíku, neplivejte na Boha v Církvi a jděte raději k satanistům
(Kalous, 8.11.2011 10:28:46)
Odpovědět
Medikologu - neber to ideologicky. Soukromě a´t se modlí kdo chce ke komu chce. Ale jde o tradici a určitý styl kultury a chování - a ta se nazývá "křesťanská" i když z nás řada nechodí do kostela a denně se nemodlí. Tuto kulturu jsme převzali po předcích a je mezi námi určité pojivo. Už to že vedení EU odmítlo dát do preambule že EU je společenství států založených na antickokřesťanské tradici bylo velmi výmluvné - EU chce "tradiční Evropu" zničit. A nevím co z toho multikulti mišmaše a politické korektnosti může vzniknout - jen nějaký zmetek. EU podrývá nejen křesťanské tradice, ale i tradice rodinné (rodina základ státu). Zachvíli budou v čele EU mít většinu mohamedáni a homouši.
Re: Falešný a prázdný Tomáši Halíku, neplivejte na Boha v Církvi a jděte raději k satanistům
(Sepon, 8.11.2011 11:17:22)
Odpovědět
Stejně jako vy jsem proti cílené a nesmyslné snaze o vytváření multi"kulturního" kotle a proti snaze o islamizaci v Evropě.
Je ale nevhodné a zavádějící říkat, co "EU" dělá nebo nedělá atd.
Vždyť Evropská unie jsme všichni ti, kteří jsme (ať dobrovolně nebo nedobrovolně - podle hlasování v referendu) členy Evropské unie.

To, jak a kam tato unie směřuje, je výsledkem jednání KONKRÉTNÍCH lidí: především současných členů Evropské komise s předsedou José Manuelem Barrosem.

V každé společnosti jsou podstatnými hybateli dění ti lidé, kteří jsou ve vedoucích pozicích.
Vždy však záleží jak na jedincích ve vůdčím postavení, tak na všech dalších lidech, jaká je jejich osobní životní filosofie, jejich žebříček hodnot a "hodnot", co je pro ně osobně v životě to nejdůležitější...

ZÁLEŽÍ NA NÁS VŠECH - CO OPRAVDU každý z nás CHCEME ?

JAKÉ HLAVNÍ HODNOTY v životě UZNÁVÁME ?
Re: Falešný a prázdný Tomáši Halíku, neplivejte na Boha v Církvi a jděte raději k satanistům
(Kalous, 8.11.2011 19:10:10)
Odpovědět
Sepone, obecně máte pravdu. Ale v čele EU jsou dá se říci "samozvanci", často je to odkladiště národních politiků. EU je v podstatě nedemokratická instituce, kdyby se postupovalo demokraticky - ani by nevznikla (názor nějakého čelného představitele EU). Vedení EU a různé při.blblé soudy EU pro lidská práva si dělají co chtějí a za nic nejsou odpovědné.
Re: Falešný a prázdný Tomáši Halíku, neplivejte na Boha v Církvi a jděte raději k satanistům
(ideolog, 8.11.2011 18:59:01)
Odpovědět
Halík je zednář, velvyslanec Satana v naší vlasti.Nechci žít v Satanském chrámu, který budují tito zedníci.
Re: Falešný a prázdný Tomáši Halíku, neplivejte na Boha v Církvi a jděte raději k satanistům
(Medikolog, 8.11.2011 19:18:38)
Odpovědět
Samozřejmě Kalousi. Každý ať se modlí jak chce a ke komu chce za rigorosního dodržení podmínky, že si to bude financovat jedině on se spoluvěřícími ze svých řádně vydělaných (žádné dávky a odpisy, žádné peníze ateistů a jinověrců). Žádné církevní restituce, platy "duchovních" pouze z příspěvků věřících z jejich platů a pensí či zisků PO ŘÁDNÉM A ÚPLNÉM ZDANĚNÍ a církvím žádné daňové úlevy. Ať mají tolik profi duchovních, kolik si zaplatí a zbytek duchovních? Ať si najde práci, třeba doplňovat zboží v hypermarketu a večer, místo hospody, se mohou modlit, kázat, sloužit mše. Mohou místo nekontrolovatelného a nezdaněného výběru peněz mezi věřícími prodávat na mše a kázání vstupenky - jiná divadla je běžně prodávají; a vstupenky jsou zúčtovatelné a příjmy zdanitelné....
Re: Falešný a prázdný Tomáši Halíku, neplivejte na Boha v Církvi a jděte raději k satanistům
(Kalous, 8.11.2011 23:15:23)
Odpovědět
To by mohla být pravda - ale ona je část církevního majetku i kulturním bohatstvím našeho státu - některé chrámy, basiliky či chrám sv. Víta. To by asi církev sama neutáhla. Ale je fakt, co bych ze svých daní proti své vůli platil třeba příspěvek židovským obcím, jehovitům či mohamedánům. Co je mi po nich.
Re: Falešný a prázdný Tomáši Halíku, neplivejte na Boha v Církvi a jděte raději k satanistům
(Medikolog, 11.11.2011 20:00:03)
Odpovědět
Pane Kalousi, také bych měl rád námořní yachtu.. dokonce ve stylu fregat Nelsonovy éry... ale jelikož na to neumím poctivě vydělat a krádež je v rozporu s Božím přikázáním, NEMOHU SI JI PROSTĚ DOVOLIT. Totéž platí pro spolky zahrádkářů a musí to platit i pro náboženská společenství ať si říkají církve, obce, nebo jak jim tam...
Re: Falešný a prázdný Tomáši Halíku, neplivejte na Boha v Církvi a jděte raději k satanistům
(fesoj, 8.11.2011 4:29:42)
Odpovědět
Jsem to, čemu se říká "hluboce věřící ateista". Přesto - nebo snad právě proto - zastávám názor, že si každý může věřit, čemu chce. Pokud ovšem jeho víra neubližuje někomu jinému. Kritériem pravdy je praxe. Ve jménu "pravé a jediné" katolické církve a netolerantnosti bylo - historicky vzato - spácháno tolik zvěrstev včetně genocidy /např. Aztékové, Mayové, Inkové/, že současný islám a v jeho jménu působící teroristé vypadají proti tomu jen jako slabý odvar... Každý fundamentalismus je škodlivý a proto fandím všem, kdo se ve jménu nikoliv Boha, ale Člověka snaží o to, aby se lidé vzájemně pochopili a tolerovali. V podstatě nejsem materialista ani idealista a jsem přesvědčen, že "myšlenka" a "hmota" jsou navzájem neoddělitelné a věčné. Pokud někdo tu "myšlenku" nazývá přírodou, Prozřetelností či Bohem, je to jeho věc a nevidím důvod, proč bych ho měl urážet či napadat jen proto, že má na věc jiný názor. Já si osobně myslím, že Bůh jako takový neexistuje, ale pokud by existoval, je mi srdečně jedno, zda je trojjediný či má dvě hlavy
a myslím si, že jemu na mém osobním názoru také dvakrát moc nezáleží a je mu fuk, zda někdo na jeho oslavu putuje do Mekky či polyká hostie. Je-li všemohoucí, pak ho takové detaily nemohou rozházet. Tak trochu mi to připomíná fotbal. Všichni ho mají rádi, ale každý má jiný oblíbený klub, přičemž racionalitu toho, zda a proč někdo fandí Spartě či Slávii, bychom také těžko hledali. Vztah mezi jednotlivými náboženstvími je podobný, jako mezi fandy různých fotbalových klubů a i zde by mělo platit krásné heslo : Fandi, ale zůstaň člověkem !
Re: Falešný a prázdný Tomáši Halíku, neplivejte na Boha v Církvi a jděte raději k satanistům
(Sousedka, 8.11.2011 7:13:31)
Odpovědět
Vy - jako hluboce věřící ateista - si opravdu můžete věřit čemu chcete. Ale katolický kněz by měl hlásat a prosazovat klady katolické církve. Ani slávista nebude přeci kopat do vlastní branky. A pokud ano, tak pro mne asi nebude moc zajímavý. Ani Straka to nemá právě lehké - a zrovna toto já dokáži tolerovat.
Re: Falešný a prázdný Tomáši Halíku, neplivejte na Boha v Církvi a jděte raději k satanistům
(Medikolog, 8.11.2011 7:29:40)
Odpovědět
No jo sousedko, ale vydávat "plivnutí" na hamižný mocichtivý dogmatický spolek prodávající zboží které ještě nikdy nikdo neviděl a vynucující platby za "zboží" které dodává ala krejčí v pohádce "Císařovy nové šaty" od těch co v jakoukoliv spojitost zločinecké organisace s Bohem (kromě Božího dopuštění) nevěří.. je CHUCPE připomínající původ křesťanství jako jedné ze židovských heretických sektstarověku.
Re: Falešný a prázdný Tomáši Halíku, neplivejte na Boha v Církvi a jděte raději k satanistům
(alfa27, 2.12.2011 20:33:40)
Odpovědět
A jak se výzva k tolernci mezi křesťany příčí poslání katolického kněze?
Re: Falešný a prázdný Tomáši Halíku, neplivejte na Boha v Církvi a jděte raději k satanistům
(Jeeves, 8.11.2011 9:29:24)
Odpovědět
Trojjedinný. Zrovna tahle kostrbatá konstrukce vynalezená křesťanskými odborníky na marketing mi připadá již zastaralá. Mně by úplně stačila třeba jednička a nula. Je to nadčasové a snadno se to kreslí.
Re: Falešný a prázdný Tomáši Halíku, neplivejte na Boha v Církvi a jděte raději k satanistům
(fesoj, 8.11.2011 5:04:26)
Odpovědět
A když už srovnávám s tím fotbalem, napadá mě ještě něco. "Skalní" fanda Slávie nepoleze mezi sparťany a nebude tam mávat svými atributy a zůstane mezi svými, protože by mu to u sparťanů asi nikdo netoleroval. Ale muslimové se stále víc a víc snaží prosazovat své názory a tzv. "práva" v křesťansko-židovské Evropě a říká se tomu multikulturalismus. A ač jsem velice tolerantní člověk, vše musí mít své meze a jednou to v rámci "politické korektnosti" skončí hóóódně špatně.
Re: Falešný a prázdný Tomáši Halíku, neplivejte na Boha v Církvi a jděte raději k satanistům
(ezdras, 8.11.2011 6:36:47)
Odpovědět
Souhlasím s článkem až na jednu velikou chybu a to že citované vyznání není to co bylo v Nicei otci stvrzeno, jo to již katolíky poupraveno a zfalšováno,jako vše po velkém zápaním schizmatu,proto ti jejich Halíkové, Duch sv. vychází jen z Otce,pisatel by si měl zajet do Říma a v lateranské basilice by správné znění Creda nalezl.
Re: Falešný a prázdný Tomáši Halíku, neplivejte na Boha v Církvi a jděte raději k satanistům
(Radola, 8.11.2011 9:55:05)
Odpovědět
Kdyby tenkrát komunisti nechali žida Halíka studovat na rabína, mohl být dneska od toho žvanila klid a netahal by k Salvátoru muslimské duchovní na "společné meditace"...
Re: Falešný a prázdný Tomáši Halíku, neplivejte na Boha v Církvi a jděte raději k satanistům
(v.n., 8.11.2011 10:18:59)
Odpovědět
Já jsem pro aby si všichni "jediní praví " a všichni "pomýlení zplozenci" dali zase pořádně do hubinky a udělala se nová skrutina. Začal bych s katolíky a odloučenými bratry a hlavního by mohl dělat někdo z Arabského poloostrova. A tak pořád dál. Tak kdy to spustíme?
Re: Falešný a prázdný Tomáši Halíku, neplivejte na Boha v Církvi a jděte raději k satanistům
(Bohumil Ateista, 8.11.2011 10:33:41)
Odpovědět
Vážený pane, neupaloval jste náhodou v minulém životě čarodějnice a kacíře?
Re: Falešný a prázdný Tomáši Halíku, neplivejte na Boha v Církvi a jděte raději k satanistům
(opte, 8.11.2011 10:41:24)
Odpovědět
Také ďábel věří v Boha.
Re: Falešný a prázdný Tomáši Halíku, neplivejte na Boha v Církvi a jděte raději k satanistům
(Štastný Jim, 8.11.2011 11:16:21)
Odpovědět
Boha stvořil,
zřejmě inteligentní člověk v šerém dávnověku,aby lidem vtiskl vzor a možná skrytou výstrahu.Stvořením desatera,jednoduchého leč vyčerpávajícího morálního kodexu byl lidstvu dán manuál jak štastně žít a neubližovat druhým.Pokud Bůh existuje je dozajista jen jeden.Všechny náboženské války vedené v historii kvůli různým Bohům dokumentují nezralost lidstva.Tomáš Halík je inteligentní,nadprůměrně vzdělaný člověk a říká jedné-Církve spolupracujte a nemydlete se.Kolik lidí v historii zbytečně vykrvácelo v náboženských šarvátkách,kolk lidí v historii zbytečně padlo kvůli svým možná falešným Bohům?
Re: Falešný a prázdný Tomáši Halíku, neplivejte na Boha v Církvi a jděte raději k satanistům
(Čtenář 1, 8.11.2011 11:28:13)
Odpovědět
Blahoslavení chudí duchem, že autore... Titulek opět "skvostný", opět redakční? Tu prázdnou hlavu nemá na krku Halík, a opravdu někdo jiný, který by neměl jít k satanistům, ale rovnou do hajzlu, jak doporučoval jiným Bátora........
Re: Falešný a prázdný Tomáši Halíku, neplivejte na Boha v Církvi a jděte raději k satanistům
(Josef Strmiska, 8.11.2011 11:47:02)
Odpovědět
Vážení čtenáři!Přimlouvám se, abyste se ještě vrátili k dnešním zprávám. Vyhledejte si: Izrael a Blízký východ ERETZ.cz - článek s nadpisem: Belgická řeholnice vyznamenána v Jad Vašem v Jeruzalemě. Ono to s těmi katolíky není všechno tak černé, jak to vidí někteří, kteří si nesundají brýle neodůvodněné zášti.Je pravdou, že pan Dr. Halík je krapet vyjímečný - ale Belzebub to není. Přeji Vám pěkný den a a trochu více úsměvů na tvářích.
Re: Falešný a prázdný Tomáši Halíku, neplivejte na Boha v Církvi a jděte raději k satanistům
(ORZ, 8.11.2011 12:34:05)
Odpovědět
Tomáš Halík je buď velice naivní nebo velice pokrytecký.
Konkrétně:
Podle muslimského koránu je islám "jediné", "pravé" náboženství. Cílem muslimů je všechny lidi na světě přivést jakýmikoli cestami k islámu.
Podle náboženství islám muslimové udělují a vykonávají tresty smrti - například za odpadlictví od islámu je podle koránu určen trest smrti, je povoleno mnohoženství, ženy jsou podle koránu v různých směrech diskriminovány, dokonce muži mohou ženy v souladu s koránem fyzicky bít.
V každém případě islám je v rozporu se zákony ČR.
Tomáš Halík přivedl na katolickou mši do kostela muslima - vysokého představitele muslimů Ammar al-Hakima a pokládá to za doklad toho, že s muslimy lze údajně bez problému žít.
Aby muslimové mohli skutečně šířit islám, snaží se získat důvěru nemuslimů. Muslimové nesmí a nehodlají měnit svou víru. Tomáš Halík tímto svým vstřícným přístupem k islámu dává najevo, že buď islám a korán nezná nebo nechápe. Vzhledem k jeho sečtělosti atd. lze však oprávněně předpokládat, že Halík islám a korán zná a chápe, a proto je jeho vstřícnost k muslimům projevem jeho možné ochoty stát se po nějakém čase muslimem - vyznavačem scestného a velmi zhoubného islámu.
Re: Falešný a prázdný Tomáši Halíku, neplivejte na Boha v Církvi a jděte raději k satanistům
(katango, 8.11.2011 13:12:34)
Odpovědět
Podle mne je velice, ale velice pokrytecký.
Re: Falešný a prázdný Tomáši Halíku, neplivejte na Boha v Církvi a jděte raději k satanistům
(Niky, 8.11.2011 13:50:54)
Odpovědět
Jako každý pravdoláskař je i Halík multikulturalista!
Re: Falešný a prázdný Tomáši Halíku, neplivejte na Boha v Církvi a jděte raději k satanistům
(Stilet, 8.11.2011 14:29:42)
Odpovědět
A patří do stádečka Havla a je jedním z velekněží jeho božského kůltu. Mám takový dojem. Domnívám se, že kněží všech církví by se neměli plést do politiky. Ani do té havlistické.
Dneska jsem šlápl do halíka, to byl smrad.
Dost bylo Ha(v)líka
(Hugo, 8.11.2011 14:38:13)
Odpovědět
Nechte už toho žvanila Halíka na pokoji, ať si plácá co chce. Je to obyčejná nula, která se snaží za každou cenu zviditelnit. Já už na něj reagovat nebudu.
Re: Dost bylo Ha(v)líka
(Stilet, 8.11.2011 20:13:09)
Odpovědět
I nula dokáže nadělat velikou škodu. Virus je také maličký že ho vidět není a přesto dokáže zabít i slona.
Re: Dost bylo Ha(v)líka
(alfa27, 2.12.2011 20:30:30)
Odpovědět
To ho tedy pěkně nasereš. Nejspíš kvůli tomu probrečí mnoho nocí.
Re: Falešný a prázdný Tomáši Halíku, neplivejte na Boha v Církvi a jděte raději k satanistům
(Karel Sikora, 8.11.2011 15:53:13)
Odpovědět
http://necyklopedie.wikia.com/wiki/N%C3%A1rodovci
Re: Falešný a prázdný Tomáši Halíku, neplivejte na Boha v Církvi a jděte raději k satanistům
(Karel Sikora, 8.11.2011 15:55:06)
Odpovědět
Než se jídlo z úst dostane do žaludku, trvá to 7 sekund.
Lidský vlas udrží 3kg.
Penis je stejně dlouhý jako délka mužova palce.
Ženské srdce bije rychleji než mužské.
Na jednom chodidle máme víc jak miliardu baktérií.
... Používame 300 svalů, abychom udrželi balanc.
Stehenní kost je tvrdá jako cement.
Každá žena si toto prečte za 30 sekund, zatímco
muž si ještě prohlíží svůj palec.
Re: Falešný a prázdný Tomáši Halíku, neplivejte na Boha v Církvi a jděte raději k satanistům
(Stilet, 8.11.2011 20:22:19)
Odpovědět
Je to možné, že vy máte mezi nohami takového maličkoho mrzáčka? Jen jak palec ruky velkého? Upíchnul jste s ním nějakého potomka? Nejsem buzerant, nikdy jsme neokukoval nahaté muže ale na vojně i na šachtě se tomu ani nejslušnější a nejstydlivější člověk nevyhne, ale tak malého mrzáčka jsem nikdy neviděl. Ale možná že vy máte místo délky tlustčího, asi jako špekáčka, né? Takový by snad i erotomanku ukojil.
Re: Falešný a prázdný Tomáši Halíku, neplivejte na Boha v Církvi a jděte raději k satanistům
(:-))))))))))))))))), 8.11.2011 23:14:33)
Odpovědět
Pane Sikoro, Stilet prefektně zapadá do vámi uvedené a jistě zároveň humorné klasifikace. :-)))))))))))))
Re: Falešný a prázdný Tomáši Halíku, neplivejte na Boha v Církvi a jděte raději k satanistům
(:-))))))))))))))))), 8.11.2011 23:21:38)
Odpovědět
Pane Sikoro, Stilet perfektně zapadá do vámi uvedené a jistě zároveň humorné klasifikace. :-)))))))))))))
Re: Falešný a prázdný Tomáši Halíku, neplivejte na Boha v Církvi a jděte raději k satanistům
(Indiana Jones, 8.11.2011 17:52:33)
Odpovědět
Jako sebeklam se označuje případ, kdy člověk sám sebe přesvědčí o pravdivosti výroku, který neodpovídá skutečnosti. Pokud tedy následně tento výrok pronáší, nejedná se už o lež. Sebeklamům do určité míry podléhá mnoho lidí, některé sebeklamy jsou však duševní nemocí: bludy, paranoia, mentální anorexie atd.
Re: Falešný a prázdný Tomáši Halíku, neplivejte na Boha v Církvi a jděte raději k satanistům
(Jiří Pavlíček, 8.11.2011 18:17:34)
Odpovědět
Vážený pane LP, je mi trochu divné že se ve svém článku v souvislosti s nedávným setkáním v Assisi tak obouváte do otce Tomáše Halíka. Myslím že s jeho organizací měl asi tak stejně společného jako Vy, nebo já. Setkání zorganizoval papež Benedikt XVI. Plive i on na Boha v Církvi? Měl by jít i on k satanistům? :-) Chápu že v nauce Církve lecčemus nemusíte rozumět, ale pokud jste katolík, nemělo by Vám přijít trochu divné že jste se svými názory v opozici proti svým biskupům, současnému papeži, minulému papeži a naprosté většině věřících, kteří setkání v Assisi velmi vítají? Buďte prosím trochu otevřenější vůči lidem, kteří se snaží udělat svět trochu lepší.
Re: Falešný a prázdný Tomáši Halíku, neplivejte na Boha v Církvi a jděte raději k satanistům
(Kalous, 8.11.2011 19:15:00)
Odpovědět
Být v opozici není zrovna zločin. A možná ti opozičníci mají pravdu - to ukáže čas.
Re: Falešný a prázdný Tomáši Halíku, neplivejte na Boha v Církvi a jděte raději k satanistům
(keki, 8.11.2011 20:56:26)
Odpovědět
Autor článku má poněkud schizofrenní postoje, když horuje za jedinou pravou apoštolskou církev a Petrův primát a druhým dechem dokazuje svými vyjádřeními naprostou ignoranci církevního učení jsa v rozporu s magisteriem církve i samotným papežem, nehledě na buranský a nenávistný nádech celého plátku. Nelze ho proto považovat za katolíka. Zřejmě ho uspokojuje, když se může navážet do monsignora Halíka, ano, do monsignora Římsko-katolické církve. Psycholog by jistě odhalil, co za tím stojí.
Re: Falešný a prázdný Tomáši Halíku, neplivejte na Boha v Církvi a jděte raději k satanistům
(autor L.P., 8.11.2011 21:38:47)
Odpovědět
Milý Keki, rád bych Vás poučil, papež je neomylný pouze ex cathedra a Církev (papež a koncil), pokud vyhlásí dogma.

Z historie známé spoustu hříšných a omylných papežů-naštěstí a díky zásahu Ducha svatého nevyhlásili nic ex cathedra.

Pokud vím, tak mejdan v Assisi není dogma. Naopak se protiví 1. přikázání: "1. Nebudeš mít jiné bohy mimo mne."

A mimochodem i v katechismu Fr. Tomáška se píše, že katolík nesmí být poslušen takových přikázání Církve, která jsou proti přikázáním Boha. A církvení autority jsou chráněny před omylností pouze ve výše uvedených případech.
Re: Falešný a prázdný Tomáši Halíku, neplivejte na Boha v Církvi a jděte raději k satanistům
(Nat, 8.11.2011 23:09:02)
Odpovědět
Autore L.P., napsal jste: ...papež je neomylný pouze ex cathedra a Církev (papež a koncil), pokud vyhlásí dogma."

Asi jste studovaný teolog, ale například já jsem teologii neabsolvoval. Buďte tak laskav a vysvětlete pokud možno jednoduše a jasně, co ten výrok znamená.
Re: Falešný a prázdný Tomáši Halíku, neplivejte na Boha v Církvi a jděte raději k satanistům
(Nat, 9.11.2011 14:48:29)
Odpovědět
Autore L.P., tím, že jste na mou včerejší, slušnou otázku k věci neodpověděl, působíte nedůvěryhodně.
Re: Falešný a prázdný Tomáši Halíku, neplivejte na Boha v Církvi a jděte raději k satanistům
(keki, 10.11.2011 14:16:31)
Odpovědět
Milý LP, tak setkání v Asssisi odporuje prvnímu přikázání? Vaše logika je poněkud zkratkovitá a falešná. I pokud připustím, že neuznáváte závěry 2.vatikánského koncilu, který přiznal ve svých encyklikách fragmenty pravdy ostatním světovým náboženstvím, pak to, že se setkávám s jinověrci ještě neznamená, že nevěřím v jednoho Boha. Proč si to myslíte??? A jen tak naokraj - závěry 2. vatikánského koncilu jsou pro katolíka závazné. Známý je citát papeže Pavla VI. „Ptáme se, jakou autoritu a jaký stupeň teologické jistoty chtěl Koncil přiřknout svým poučkám, protože víme, že se vyhnul jasným a slavnostním dogmatickým definicím, opatřeným neomylností učitelského úřadu Církve. Odpověď zná ten, kdo si pamatuje koncilové prohlášení ze 6. března 1964, opakované 16. listopadu: pro svůj pastorační charakter Koncil nevyhlašoval mimořádná dogmata, která mají pečeť neomylnosti; /až sem tento citát s oblibou hojně citují tzv. tradicionalisté, ale tady jej končí, protože to další se jim už nehodí; sami sebe tak jen usvědčují z překrucování a lži/ přesto mají jeho poučky autoritu nejvyššího řádného učitelského úřadu. Jeho řádný učitelský úřad, který je tak zřejmě autentický, musí všichni věřící ochotně a upřímně přijmout, a to podle ducha Koncilu se zřetelem k povaze a cílů jednotlivých dokumentů.“ Zamyslete se nad sebou a už nepište takové hloupé články. S pozdravem keki.
Re: Falešný a prázdný Tomáši Halíku, neplivejte na Boha v Církvi a jděte raději k satanistům
(autor L.P., 8.11.2011 21:46:03)
Odpovědět
Milý pane Pavlíčku. Mě jakýkoli akt zajímá v tom smyslu, zda-li je v souladu s dogmaty a Věčnou pravdou a Zjevením. Jaksi počty těch, kteří něco zastávají, nejsou měřítkem Pravdy.

Když Ježíše ukřižovali, bylo asi také o dost více těch, kteří ho haněli, než těch, kteří ho uznávali za Mesiáše.

Pokud někdo propaguje a vyznává hereze, sám se z toho jednou bude zodpovídat. Včetně papežů i biskupů.

Proti článku jsem nezaznamenal žádný argument.
Re: Falešný a prázdný Tomáši Halíku, neplivejte na Boha v Církvi a jděte raději k satanistům
(Kalous, 8.11.2011 23:26:48)
Odpovědět
L.P říkáte to jasně a věcně. Proč tak ale papež a značná část vyššího kléru jedná? Komu to slouží, když ne Bohu? Samozřejmě hereze není přípustná. Jsem též názoru že představitelé církví se mohou sejít třeba v diskusi ve velkém sále či někde na hostině - ale v žádném případě se nemohou modlit společně v křesťanském Božím chrámu. Je to skutečně podrývání základů víry.
Re: Falešný a prázdný Tomáši Halíku, neplivejte na Boha v Církvi a jděte raději k satanistům
(Autor L.P., 9.11.2011 11:11:04)
Odpovědět
Přesně tak, Kalousi. Nikdo není proti tomu, aby se představitelé náboženství sešli a snažili se prosazovat pokud možno bezkonfliktní snahy.

Stejně tak by nebyl problém, kdyby třeba papež políbil muslimku na tvář jako symbol lásky k člověku. Ale problémem je políbení Koránu-jako náboženství.

Hlavně je hezké, že si zve Benedikt do Assisi představitele ostatních náboženstí a křesťané jsou vražděni dál. Přijde mi to jako blbá a drahá sranda.
Re: Falešný a prázdný Tomáši Halíku, neplivejte na Boha v Církvi a jděte raději k satanistům
(Zacheus, 8.11.2011 22:18:39)
Odpovědět
Ono asi proti samotnému setkání v Assisi nelze mít nějaké zásadní přípomínky, pokud jej hodnotíme spíše z politického hlediska. Realita má totiž více vrstev a viděno především politicky, nelze přehlédnout, že papež Benedikt XVI. je nejvyšším státním představitelem Vatikánu. Je jistě i morálně akceptovatelné,pokud dojde k setkání s představiteli jiných náboženství, neboť se tak stalo, jak zdůraznil i vatikánský mluvčí, prostě v zájmu míru. Však si také nynější papež - na rozdíl od svého předchůdce Jana Pavla II.- dal pozor na to, aby při setkání nedošlo ke společné modlitbě, což by mohlo být vykládáno opravdu jako jeho teologické selhání.

Má-li ovšem prof. Halík zato,že se všichni představitelé hlavních světových náboženství modlí ke stejnému Bohu, resp. že všichni vyznávají jednoho Boha, pak opravdu s ním souhlasit nelze a v tomto bodě má autor článku nepochybně pravdu. Koncepce prof. Halíka má velmi blízko k myšlenkovému světu svobodných zednářů,kteří také hlásají ( pokud vůbec vedle svého Velkého architekta vesmíru existenci Boha připustí), že všechna náboženství jsou si rovna,neboť vzývají stejného Boha. To ovšem neodpovídá skutečnosti - například muslimové neuznávají božství Ježíše Krista, ani jeho ukřižování a vzkříšení, neuzávají Svatou Trojici. Názory prof. Halíka jsou názory synkretickými, které korespondují s koncepcí Nového světového řádu, s koncepcí jednotné (zednářské) světové vlády s "jednotným" náboženstvím ( předstupněm jednotné světové vlády s jednotnou měnou je nepochybně konstrukce Evropské unie se svýmil útoky proti národním státům ). Z tohoto pohledu pak může pro leckoho být vnímáno i letošní setkání v Assisi přece jen jako trochu riskatní. Čímž ovšem nechci kritizovat a také nekritizuji papeže Benedikta XVI.
Přichází věk Vodnáře...
(rem, 8.11.2011 22:51:14)
Odpovědět
Jak můžeme vyčíst z mnoha astronomických i astrologických pojednání, věky se mění a jednotlivé periody pouti naší mateřské planety Země vesmírem, trvající něco více, než 2000 let, jsou vždy ve znamení některého z hvězdných symbolů.

Nebudeme-li trvat na přísně exaktním vyjádření těchto period, můžeme říci, že přibližně od roku 4000 do 2000 př.n.l. to byl věk Býka, znamení to konzervativní, plodné a silné. Pak následoval do bájného data narození Krista, roku 0, věk Berana. Beran ztělesňuje sílu, agresi, boj, rozmach i tvrdohlavost. A potom, od roku 0 přibližně do současných let, Země na povrchu se svým osazenstvem putovala věkem Ryb. Rybí věk, to je podřízenost, odevzdanost a sebeobětování. A tyto atributy byly vždy, v každém z oněch věků, dobovými vládci vyznávány a hlavně na svých podřízených ovečkách neúprosně vyžadovány.

Naštěstí, v čase současném, se Matka Země pomalu, ale jistě dostává do vlivu nového symbolu, nového znamení, do věku Vodnáře.

Přečetl jsem nedávno obsáhlé pojednání výjimečného člověka k tomuto tématu, jehož závěr si dovolím, i když ne zcela přesně, intepretovat:

„Rybí věk se nezadržitelně blíží svému konci a s ním vyhoří i náboženství Rybího věku. Svatá církev katolická svoji světovou misi vzdala, hledá nyní dialog se svými „staršími bratry” Židy a ctěnými příbuznými, islámem. Zásadová evangelická církev vzdala úplně vše, čím se dříve vyznačovala, a to ve prospěch kulturyprosté všeobjímající tolerance. Judaismus je už dávno jen vzteklé náboženství, které přes Jewish Claims Conference shrabuje vše, co kdysi bývalo mohlo být židovským majetkem, které pomocí Anti-Defamation-League cíleně manipuluje obraz Židů v médiích, a které se skrze další spoustu židovských spolků neúnavně vměšuje do světové politiky. Dnešní židovský stát sice nepraktikuje genocidu tak obsáhle, jak ji líčí Starý zákon, zároveň však Izrael není dodnes schopen žít v míru v rámci svých hranic. A islám právě dělá všechno pro to, aby proti sobě poštval celý zbytek světa. Muselmanští sebevražední atentátníci dělají super obrázek tomuto náboženství, přičemž tito lidé vyhazují do vzduchu i část svých vlastních souvěrců.

Rybí náboženství splnila svůj úkol. Nyní nastává věk Vodnáře. Vodnář je představitelem principů svobody, rovnosti, bratrství. Nikoli však té perverzní, zednářské verze. Rovnost musí platit před zákonem, zde nesmí být ani politici, ani přistěhovalci, ani nikdo jiný rovnější, než všichni ostatní. Politicky motivované, nespravedlivé rozsudky také nepatří do tohoto věku. Bratrství v hospodářství znamená, že ve svém protějšku nevidím jen objekt k vyždímání, nýbrž bližního, kterého si budu každý vážit a respektovat jej. Tato svoboda také neznamená svobodu komerčních zájmů, znaleckých posudků na přání či dokonce klimatických lží kvůli zachování vlastních profesorských platů a postavení.

Vodnář je „vzdušné znamení”, znamení duchovního elementu. Vodnářovi jde o vědění a porozumění, ne o odevzdanost a slepou víru. Vodnář si přeje svobodného vzpřímeného člověka, nikoliv podmaněného otroka, který se plazí v prachu a sám sebe ponižuje. Věk vodnáře, to není neuchopitelné mystérium, nespočitatelný Bůh, o něm jsme se učili ve věku Ryb. Ve věku Vodnáře je Bůh naším protějškem, stal se uchopitelným, žádný nedotknutelný přelud, ale myšlenková přítomnost.

Vodnář je duchovní boj, již žádné fyzické podřezávání protivníka. Vodnář je vědění, žádné blafování s tajemstvími, jako ve věku Ryb. Moudrosti a poznatky křesťanství, ta základní část Ježíšova učení, patří i do nového věku. Jen bychom neměli udělat tu stejnou chybu, která se vecpala do církevní instituce, paulinistický jed, tedy včlenění národyvraždícího dědictví ze Starého zákona. Vysbíráme-li ty správné částečky původních náboženství, dostaneme obraz toho nového. Musíme však vybírat velmi pečlivě, abychom zase nesahali po těch z Orientu. Máme svá vlastní tradiční beraní náboženství.

Blížící se zhroucení světového hospodářství povede k oné nouzi a bídě, která je v Soumraku bohů předpovězena stejně, jak je předpovězena v Janově zjevení v Bibli, jak ji předpověděl Nostradamus a mnozí jiní. Po Soumraku bohů vznikne jiný svět.

V Rybím věku bylo náboženství použito k podmanění člověka, dostat jej do chomoutu člověkem stvořené mýtické moci. Pastor, pastýř, který vede ovečky na louku a určuje jejich život, vedl toto náboženství, ať to byl farář, rabín nebo imám. Zlovolní kazatelé dali vyrůst všem těmto náboženstvím, kde každý hecuje své ovečky do boje.

Náboženství není masová atrakce, nýbrž individuální právo.

Až se svět, jak jej dnes známe, zhroutí, tak budeme potřebovat něco, co nám poskytne oporu i zázemí. Rybí náboženství to už nejsou, byla zdeformována a zneužita rádoby jedinými pravými vykladači víry a totálně vysáta duchem doby. To nádherné, mystické, okouzlující a obohacující spojení s duchovnem tam nahoře, se základním zdrojem vesmírného vědomí a stvoření, toho všeho se tato náboženství vzdala ve službách a ku prospěchu neomezené moci zde na zemi.“

Myslím, že kdo se vážně a opravdově pokusí o cestu z nadcházející krize, bude toto nové spojení, novou spiritualitu, potřebovat. V novém věku, nových souvislostech a určitě také i v dalších nových dimenzích. Je před námi cesta, po které bychom měli sebevědomě vykročit.
Re: Přichází věk Vodnáře...
(Gnehb, 9.11.2011 19:32:48)
Odpovědět
Toto jsou velmi povzbudivá slova:

"...jde o vědění a porozumění, ne o odevzdanost a slepou víru....
Bůh je naším protějškem, stal se uchopitelným, žádný nedotknutelný přelud, ale myšlenková přítomnost."
Re: Falešný a prázdný Tomáši Halíku, neplivejte na Boha v Církvi a jděte raději k satanistům
(teofil, 12.11.2011 7:29:22)
Odpovědět
Věřím v jednu, svatou,

všeobecnou, katolickou církev
Re: Falešný a prázdný Tomáši Halíku, neplivejte na Boha v Církvi a jděte raději k satanistům
(alfa27, 2.12.2011 20:01:06)
Odpovědět
Něco tak debilního už jsem dlouho nečetl.Pán by se hodil do 16. století jako ideolog náboženských válek. Prostě můj názor( v tomto případě katolický) je pravda a basta. Tito fanatici nadělají katolické církvi více škody než užitku. A když jsme u té bible, která se nezniňuje o Brahmech a opeřených hadech. Ta nejpůvodnější(Starý zákon) se taky vůbec nezmiňuje o Ježíši spasiteli i podoba Nového zákona byla přijata až cca 400 let po smrti Krista a o její podobě rozhodovali biskupové. Bible nic neříká o slonech, brontosaurech, žralocích a Evropské unii-přesto tohle všechno existuje nebo existovalo. Blbější demagogii jsem ještě neslyšel. Nehledě na to, že Halík měl nepochybně na mysli náboženství vycházející z uznávání starozákonního Boha, tedy všechna křesťanská, patrně židovské a snad i muslimské.Prý pravdivé může být jen jedno náboženství. Tak jo a proč zrovna to vaše? Proč ne židovské, které tu bylo nejdřív?Díky Bohu jsem neznaboh.