reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Žiga: "Romové, spojte se, vymyslete něco silného, aby měla majorita strach". Gangy, které znásilňují a loupí

Autor: Rudolf Polanecký | Publikováno: 21.11.2011 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

V Novém Boru se sešli severočeští Romové a ohlásili založení romské politické strany.

Vůbec nepřekvapuje, že strana má být silně levicová a že dávají státu za vinu svou těžkou životní situaci. Mezi romskými požadavky je mimo jiné zrušení Rady vlády pro záležitosti romské menšiny, Agenturu pro sociální začleňování v romských lokalitách a romské koordinátory.

Podle Miroslava Tancoše si "z toho udělali jen rodinný byznys, nic to ale nepřineslo. Romové dál žijí na hranici chudoby". Mimo jiné zazněla slova o pracovním rasismu a že když Rom dostane práci, je mizerně placená.

Další výtky zazněly na adresu médií, že dochází k "mediálnímu napadání romského etnika" a že není pravda, že by mezi romským etnikem došlo ke zvýšení kriminality. Miroslav Tancoš rovněž řekl: "Podle průzkumu nás nechce za sousedy pětadevadesát procent občanů. Tak ať je nám přidělený vlastní stát se všemi právními atributy. Romové chtějí být plnohodnotný národ, ale majorita nám to neumožňuje, jedná o nás bez nás."

Mezi požadavky Romů patří i vytvoření pracovních příležitostí, důstojné bydlení a aby majorita změnila přístup k Romům. Zájmy Romů má prý zastupovat romský konzulát. Není toho málo, co Romové požadují, ale jaksi neříkají, čím přispějí společnosti.

Zjednodušeně řečeno, Romové jen říkají, že chtějí aby jim stát dal, dal, zařídil a zase dal. Pokusím se v tom trochu přehledněji zorientovat. Stát nenese vinu za životní situaci Romů. Stát nikomu nebrání ve vzdělání, nebrání nikomu pracovat a už vůbec stát nemůže za to, že Romové bydlí v holobytech kvůli neplacení nájmu.

Čtěte také:

Poslat Romy do Antarktidy. Politici zírají na nové požadavky menšiny

Nejsem rasista, ale ani blbec se sklony k masochismu. Můj poučný příběh s Cikánem

Četnost a agresivita cikánských útoků překročila všechny meze

A kolik dostanou mačetáři? Dvojí metr na Romy a "bílé"?

Na Šluknovsku to skončí špatně, určitě poteče krev. Romové neustále přepadávají a loupí

Senátoři se pustili do "cikánů". Nepracují a řádí

Vinu za svou situaci nese každý jednotlivec. Nemá-li vzdělání, má problém sehnat zaměstnání a pokud ho sežene, určitě nepůjde o nějak honosně placené místo. Stát nemůže nařizovat firmám, aby platili některým zaměstnancům víc než jiným jen proto, že patří k etniku s těžkou životní situaci.

Nevšiml jsem si, že by stát měl Rady vlády pro záležitosti vietnamské, ukrajinské, ruské nebo kdovíjaké menšiny. Toto privilegium mají jen Romové. Provoz těchto rad a různých agentur stojí ročně miliardy korun a jsou to peníze doslova vyhozené z okna. O rodinný byznys ve vládních radách a agenturách určitě nejde, o to se jedná spíše v případech různých romských agentur.

Všichni vědí, že romská kriminalita je vysoká a je poměrně obtížné najít Roma s čistým trestním rejstříkem. K mediálnímu napadání Romů nedochází, spíše je média brání a raději neuvádí, že pachatel nějakého přepadení nebo loupeže byl Rom. Grázlové se najdou vždy a všude, v každém národě i etniku.

Pokud média informovala o romských útocích poslední doby, pak proto, že šlo o brutální útoky s rasistickou motivací, které byly naprosto neomluvitelné. Jeden z hledaných mačetářů měl stejné jméno jako romský aktivista vybízející k tomu, co je uvedeno v titulku.

"Spojte se a vymyslete něco silného, aby měla majorita strach, co z toho vznikne. Zkusme přesvědčovat Romy, ať jdou do voleb a volí své lidi do zastupitelstev. Voliči si nesmí říkat, že na tom ti lidé jen vydělají," řekl Dušan Žiga.

Romové se už spojili do různých gangů a majorita má opravdu strach, co z toho vzniklo. Romské gangy přepadaly za bílého dne tělesně postižené, znásilňovaly dívky, v přesile útočily na neozbrojené zástupce majority a rasisticky jim nadávali.

Má-li romské zájmy zastávat romský konzulát, pak by možná bylo dobře, aby si nejprve Romové zjistili, co to konzulát vlastně je. Konzulát, ambasáda, je zastoupení jednoho státu ve druhém, přičemž budova konzulátu je výsostným územím zastupovaného státu.

Pokud Romové volají po samostatném státě pak je hloupost, aby jej chtěli po České republice. Prý majorita neumožňuje Romům, aby byli plnohodnotným národem. Vždyť sami Romové se vzdali své cikánské národnosti a jejich počet papírově stále klesá.

Není to tak dávno, kdy Ondřej Giňa mluvil o autonomních územích romských ghett, teď mluví romští představitelé o samostatném státě a konzulátu. Zjevně očekávají, že jim to stát dá. A kdo by platil provoz romského státu? Snad ne Česká republika?

Obávám se, že Romská demokratická strana bude mít velice krátké trvání a dopadne stejně jako ROI. Vždyť jen v Novém Boru se nemohly dohodnout tři rodinné klany na složení romské hlídky. Výsledkem dle mého názoru bude, že se rodinné klany neshodnou na tom, kdo by měl být ve vedení romské strany.

Mimochodem, je založení romské strany na základě příslušnosti k jednomu etniku vůbec v souladu s Ústavou? Není taková strana de facto rasistická? Může vůbec politická strana zastupovat jen jednu skupinu obyvatel? Už se těším na Stranu zahrádkářů, včelařů, hráčů paintballu...

reklama
8477 čtenářů | 38 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Žiga: "Romové, spojte se, vymyslete něco silného, aby měla majorita strach". Gangy, které znásilňují a loupí
(xxxl, 21.11.2011 5:34:43)
Odpovědět
Píseň skupiny Horkýže Slíže:

Ked som išiel cez Chrenovú, uvidel som krčmu novú, pri tej krčme Žigo stál, tak som naň ho zavolal: Hej, Žigo, na pi*u ti dám! Ak ti bude
málo, eště ti aj pridám!...
Re: Žiga: "Romové, spojte se, vymyslete něco silného, aby měla majorita strach". Gangy, které znásilňují a loupí
(Alberto Kvěch, 22.11.2011 20:40:52)
Odpovědět
Opět cikánský problém.Je jednímm z mnoha, který tady nastolili barbaři politických stran socani a ODS.Zrušme je,lídry, devastátory oprávněně postavme za své zločiny proti národu před soud.Dříve se nic nevyřeší.Pak se i cikánský problém rychle vyřeší.Doufám , že ty politické likvidátory už nebude nikdo volit a pokud ano,pak nám není pomoci, neztěžujme si a trpme.Vážení co chcete k lepšímu přetvářet s lidmi, kteří volí různé Nečase,Vondry,Langry,Topolánky,Sobotky,Paroubky Klause atd.Jsme prostě v hajzlu a naše plakání na EUPORTÁLU je k ničemu, dokud se politickým stranám definitivně nepostavíme.Státu vládne politická mafie, která zneužila moc,ochraňuje korupčníky,kryje a neřeší prokazatelné rozkrádání veřejných prostředků,tvoří zákony proti státu a občanům.Musíme být cikánům směšný.Cikáni z nás mají oprávněně prču a troufalost cikánů poroste.Jak jinak v kocourkově gadžů,v kocourkově bez zásad bez směru a cíle.Proč by nekradli cikáni, když jsou denně svědky miliardových rozkrádaček gadžů,svědky neřešení věcí a prohlubujícího se všeobecného bordelu.Děti ve školách musí zákonitě z projevů našich politiků zblbnout.Nemají jediný dobrý vzor.Dospívající děti jsou svědky vážnějšího celospolečenského úpadku než děti žijící v době komunismu.Je mi líto pánové,ale bohužel.Politici beztrestně veřejně lžou,podvádí,kryjí zločince a dále nás zadlužují..Ptal jsem se dospívající dívky, jak vnímá různé politiky,jak se zajímá o jejich práci atd.Zazněla jednoznačná odpověď.Albe,o primitivní blbečky se zásadně nezajímám.
Re: Žiga: "Romové, spojte se, vymyslete něco silného, aby měla majorita strach". Gangy, které znásilňují a loupí
(felix.julec, 21.11.2011 8:26:35)
Odpovědět
Od volů nelze očekávat nic jiného než zase jen volovinu.
Re: Žiga: "Romové, spojte se, vymyslete něco silného, aby měla majorita strach". Gangy, které znásilňují a loupí
(ka, 21.11.2011 8:26:50)
Odpovědět
vyměňte Klause za Tancoše, Nečase za Gorola, Kalouska za Holomka... holomci jedni, ať je pořádný tancoš.... jak budoe Romů přibývat, jejich požadavky a vyhrůžky se budou logicky stupňovat..
Re: Žiga: "Romové, spojte se, vymyslete něco silného, aby měla majorita strach". Gangy, které znásilňují a loupí
(Ali Ghator, 21.11.2011 9:12:15)
Odpovědět
Vznik takové, zjevně nacistické, strany náš demokratický právní řád neumožňuje.
Re: Žiga: "Romové, spojte se, vymyslete něco silného, aby měla majorita strach". Gangy, které znásilňují a loupí
(Jirka, 21.11.2011 9:15:26)
Odpovědět
Jsem bílý, většinový obyvatel Česka, české národnosti. Pracuji, platím daně, starám se o rodinu, chodím k volbám.

Kdejaký Cikán, který nikdy v životě nepracoval, lže, krade, neplatí nájem ani energie, neposílá děti do školy, požívá vyšší právní ochrany než já, žije si královsky z mých peněz - a navíc ten parazit ještě drze vykřikuje, že je diskriminován!

Vyplývá z toho jediné - my, kteří držíme celý stát nad vodou, jsme diskriminováni! Pokud má parazit pouze práva a slušný člověk jen povinnosti, je to trvalé porušování lidských práv ze strany státu. Nám nikdo nic zdarmo nedá - jim z našeho stát rozdává.

Pojďme se začít bránit. Jako první krok navrhuji přestat parazity krmit. Ať se živí vlastní prací, nebo ať si najdou jiného hostitele! Jsme v EU, mohou jít za lepším - plakat pro ně nebudeme.
Re: Žiga: "Romové, spojte se, vymyslete něco silného, aby měla majorita strach". Gangy, které znásilňují a loupí
(Ali Ghator, 21.11.2011 9:18:50)
Odpovědět
Začít se musí u politiků, kteří jim toto umožňují a nepochopitelně je podporují.
Re: Žiga: "Romové, spojte se, vymyslete něco silného, aby měla majorita strach". Gangy, které znásilňují a loupí
(Kalous, 21.11.2011 11:56:33)
Odpovědět
I tentokrát "ryba smrdí od hlavy, resp. od Hradu"
Re: Žiga: "Romové, spojte se, vymyslete něco silného, aby měla majorita strach". Gangy, které znásilňují a loupí
(frantisek zajicek, 21.11.2011 20:02:00)
Odpovědět
Kalous,ja nevim,co ty na tom Klausovi porad vidis,FZ
Re: Žiga: "Romové, spojte se, vymyslete něco silného, aby měla majorita strach". Gangy, které znásilňují a loupí
(Kalous, 21.11.2011 20:34:01)
Odpovědět
No vidíš zajíčku, že se mi občas i ten tvůj oblíbený Klaus vůbec ale vůbec nelíbí.
Re: Žiga: "Romové, spojte se, vymyslete něco silného, aby měla majorita strach". Gangy, které znásilňují a loupí
(adolfik, 21.11.2011 15:44:54)
Odpovědět
Opravdu je mi te lito,takovej chudacek jako jsi ty on musi makat ,platit dane atd.a nikdo mu nic nechce dat,asi proto ze jsi pi..cusak a takovych ho.vad vas je plno vy z,mrdi
.
Re: Žiga: "Romové, spojte se, vymyslete něco silného, aby měla majorita strach". Gangy, které znásilňují a loupí
(Jirka, 21.11.2011 18:22:37)
Odpovědět
Proč ta vlídná slova, Cikáne? Krmím Tebe i Tvých pět harantů - tak drž hubu a krok! Ono totiž kdo platí, ten poroučí. Brzy už začneme parazity řešit - a neboj, nejen černé, všechny. Ono nás to totiž přestává bavit - makat, krmit vás a ještě poslouchat drzé řeči a nechávat se od vás stále okrádat - beztrestně.
Re: Žiga: "Romové, spojte se, vymyslete něco silného, aby měla majorita strach". Gangy, které znásilňují a loupí
(M.Paul, 21.11.2011 20:12:46)
Odpovědět
Máte pravdu, ale vyvodit z toho lze dvě východiska:
a) jít po vinících jako Breivik. Sám uznáte, že tohle řešení není právě košer.
b) vlastní občanská iniciativa: v místě bydliště nějaké to občanské sdružení, jdoucí do voleb s určitým cílem, celostátně se nechá zkusit totéž. Kolik "gadžů" (jinak nám ta cikánská pakáž neřekne), má už těch cikánských parazitů plné zuby? Současní politici si, podle mne, cikorky "chovají" jako cílovou skupinu, až dojde na ekonomický kolaps. Aby neviseli politici, ale státem chovaní parazité. Holt židi a třídní nepřítel jsou už profláknuté pojmy.
Re: Žiga: "Romové, spojte se, vymyslete něco silného, aby měla majorita strach". Gangy, které znásilňují a loupí
(chachar68, 22.11.2011 12:35:21)
Odpovědět
Pokud nějaký parchant znásilní moji dceru (je jedno, jakou barvu bude mít jeho kůže) zlikviduju ho. Uříznu mu ptáka až u hlavy! A vůbec mne nebude trápit, zda je to košer nebo ne.
Za sousedy nechce cikány pětadevadesát procent občanů !
(Ali Ghator, 21.11.2011 9:15:48)
Odpovědět
To souhlasí - cikánů je cca pět procent.
Re: Žiga: "Romové, spojte se, vymyslete něco silného, aby měla majorita strach". Gangy, které znásilňují a loupí
(alan, 21.11.2011 9:38:25)
Odpovědět
Politici čekají až začnou cvakat závěry?
Re: Žiga: "Romové, spojte se, vymyslete něco silného, aby měla majorita strach". Gangy, které znásilňují a loupí
(Ali Ghator, 21.11.2011 9:38:33)
Odpovědět
http://www.youtube.com/watch?v=8AUxwxHjmvk
Re: Žiga: "Romové, spojte se, vymyslete něco silného, aby měla majorita strach". Gangy, které znásilňují a loupí
(mag, 21.11.2011 10:48:17)
Odpovědět
Češi, přestaňte teoretizovat, dělejte češata, ať je Vás hodně. Naučte se bránit proti fyzickému násilí a seznamte se s dějinami JAR, . Na stát nespoléhejte. Vidět Špidlu, Nečase nebo Vondru v čele vojsk na bílých koních je představa k popukání.
Re: Žiga: "Romové, spojte se, vymyslete něco silného, aby měla majorita strach". Gangy, které znásilňují a loupí
(Stilet, 21.11.2011 15:14:33)
Odpovědět
Češi nemusíte dělat češata ale můžete se zbavit zbabělosti a dělat to, aby se vás tá cikánská svoloč bála. A také zatočte s těmi vašími "antirasisty a velehumanisty" jakými jsou ti uhlovci a kocábovci. Musíte počítat s tím, že také můžete přijít o zuby, ale oni musí přijít o daleko více zubu. Tá situace se už nedá zvládnou věčným ustupováním a čekáním až cikání přijdou k rozumu a zatím je všemožně uplácet. Zatím, děláte všechno, aby odvaha a drzost cikánu rostla. Na ně platí jen přísnost. Když jsem vojákoval, tak jsme jezdili na střelby do Kamenice nad Cirochou. To je kousek za Humeném,. Tam když se něco ztratilo, tak tři muži šli do cikánské osady a všichni cikání z osady utíkali do lesa se spasit. Po cestě vedle cikánských osad každý mohl bezpečně chodit aníž by se ze strany cikánu někdo špatně podíval.
Pořád každý, kde kdo řvete cosi o nutnosti solidarity, tak sakra proč nejste solidární s člověkem kterého cikání oloupí a dobijí? Proč se vás nedokáže najít tolik jak byla tá tlupa cikánu a udělit jím pomazání svaté pořádnými klacky? Na policií, soudy, medií už nemůžete vůbec spolehnout. Ti z ze všech medií jsou ti prostitutí a prostitutke nejhorší a nejprodejnější. Z policie a soudu udělali čeledíny a děvečky bojící se cikánu. A ten řev v USA i v Bruselu nad diskriminaci cikánu mají na svědomí také ti vaší "lidumilové a antirasisté". Co ti by si počali,kdyby cikánu v ČR nebylo? Nad kým by předváděli tu svou velehumánost?
Re: Žiga: "Romové, spojte se, vymyslete něco silného, aby měla majorita strach". Gangy, které znásilňují a loupí
(alfa27, 21.11.2011 18:12:05)
Odpovědět
No ale dělat češata neuškodí, navíc to není nepříjemná činnost.
Re: Žiga: "Romové, spojte se, vymyslete něco silného, aby měla majorita strach". Gangy, které znásilňují a loupí
(Alberto Kvěch, 22.11.2011 21:00:41)
Odpovědět
Všichni ti Kocábové plácají bezduchý nesmysl a hlavně bez znalosti cikánského způsobu života.Ti lidumilové, kteří se živí blbostmi o sociální solidaritě vůbec neví jak a čím žije cikánská rodina,co vlastně cikánská rodina potřebuje, nikdy nežili v jejich blízkosti a nepochopili základní vazby,jejich vztahy příbuzenské,nikdy nepochopili čím a jak žije cikánská rodina,co pro cikány znamenají peníze,matka,otec,dítě a třeba (desátý bra,bra,bratranec, což pro gadžu neznamená vůbec nic, ale pro cikána ano)Jsou jiní a budou jiní, ať se Kocábové třeba zblázní.Všechny podpůrné organizace si hrají na blázny a jsou to marně vyhozené peníze.
Re: Žiga: "Romové, spojte se, vymyslete něco silného, aby měla majorita strach". Gangy, které znásilňují a loupí
(felix.julec, 21.11.2011 10:59:32)
Odpovědět
Důležité je vždy najít vnějšího nepřítele a samozřejmě ten vše špatné zapřičinil.(Ať to hlásá Žiga,Griňa,Veselý,Holomek,ale taky Kocáb,Uhl,Stehlíková a jiní podobní.)Zárodek všeho neblahého je však v samotném etniku,které není schopno se svým vrabčím mozečkem dopracovat k tomu,že se musí vždy přizpůsobit menšina většině.A podle ní se orientovat.Podívejte se na asiaty u nás.Jistě,nedělám si iluze,že je tady výkvět asijské populace.Jsou a budou s nimi taky problémy stejně jako s většinovou společností.(Ve společenství lidí to ani jinak nelze.)Ale vše musí mít jakési meze.Ty v myšlení cigánů i jejich předáků nevidím.
Re: Žiga: "Romové, spojte se, vymyslete něco silného, aby měla majorita strach". Gangy, které znásilňují a loupí
(Pepan, 21.11.2011 11:16:01)
Odpovědět
Když je to tu taková hrůza, tak ať Cikáni jdou hledat štěstí jinam - jsme v Schengenu, máme volný pohyb osob i kapitálu po celé Evropě. Toto pracovité etnikum jistě s láskou přivítají např. v sousedním Německu - chybí tam statisíce inženýrů technických oborů, programátorů, zájem je i o lékaře.

Kocábe, Uhle, Džamilo, nešlapejte Cikánům po štěstí!
Re: Žiga: "Romové, spojte se, vymyslete něco silného, aby měla majorita strach". Gangy, které znásilňují a loupí
(Kalous, 21.11.2011 12:02:37)
Odpovědět
To by jsi se Pepane divil, jaké mají Romové specialisty - opalovače měděných kabelů, klempíře na přehazování měděných rýn, brašnáře - opraváře peněženek, specialisty na sociální právo, populační rekordmany, specialisty na životní prostředí zvláště sídlišť, nožíře a mačetáře, cenzory českých pohádek a literárních děl .....
Re: Žiga: "Romové, spojte se, vymyslete něco silného, aby měla majorita strach". Gangy, které znásilňují a loupí
(dědek Josef, 22.11.2011 16:05:25)
Odpovědět
Konečně dobrý a věcně spravedlivý návod -souhlasím
Re: Žiga: "Romové, spojte se, vymyslete něco silného, aby měla majorita strach". Gangy, které znásilňují a loupí
(Táňa, 22.11.2011 16:20:55)
Odpovědět
Ano, cikáni mají neuvěřitelné možnosti. Že je nechce u nás nikdo zaměstnat, tak ať jdou jako občané EU pracovat do Evropské unie. Potom mají další možnost, mohou tady u nás podnikat. Stačí si vyřídit živnostenský list, jako mnoho našich občanů, ale i cizinců, např. Vietnamců.Tak co pořád skučí o diskriminaci, ať se sami starají.
Re: Žiga: "Romové, spojte se, vymyslete něco silného, aby měla majorita strach". Gangy, které znásilňují a loupí
(kranex, 21.11.2011 14:39:23)
Odpovědět
http://www.youtube.com/watch?v=KsJLvTspD2I&feature=player_embedded
Re: Žiga: "Romové, spojte se, vymyslete něco silného, aby měla majorita strach". Gangy, které znásilňují a loupí
(Mark, 21.11.2011 14:39:27)
Odpovědět
To bylo na tomto portálu hřímání, jak ČSSD nadržuje cikánům, že jsou to jejich voliči, a co se děje teď ? Prezidentem otec zakladatel ODS, premiér za ODS, ministr vnitra nominovaný ODS, ministr obrany z ODS, ODS nejsilnější strana v parlamentu, vládne pravice, a cikáni si dovolují věci, které by je za Paroubka nenapadli, pohraničí začíná připomínat druhou polovinu 30. let, jen místo Henleinovců řádí gangy cikánů. A státní moc, jíž reprezentuje ODS, nechá mlátit policií naše občany, kteří se brání romským násilníkům. A teď jsem moc zvědavý na argumenty zdejších mudrců. Necpetě mi kecy, co bylo za Havla, Zemana, Paroubka, kašlu Vám na minulost, tohle je zatracená současnost a situace se za vlády ODS zhoršuje den ze dne !!!
Re: Žiga: "Romové, spojte se, vymyslete něco silného, aby měla majorita strach". Gangy, které znásilňují a loupí
(Stilet, 21.11.2011 15:27:40)
Odpovědět
Marku, oni to všechno zasvinili nejen socdemácí. Na tom stavu jaký je, mají zásluhu především všechna mediá i politici ostatních stran. Potom soudy a policie. Policie je už naprosto bezzubá. Už úplně zbytečná. To čuně Kocáb nebyl členem ODS ani ČSSD, byl zelenáč a několik dalších. Uhel není vůbec člověk ale je jen trockistická škrkavka v lidském tvaru.
Já se ještě divím, že policie neobviní a nazažaluje toho bělošského zbitého a oloupenéhjo nešťastníka za to§ že chtěl znásilnit v nemocnici babičku jednoho cikána která už před roky umrela a proto dvacet cikánu si ho podalo.
Kalous mě bude kárat, že to všechno přišlo z USA,jenže to co se děje v ČR se nemuže dít ani v USA. Když patnáct cikánu zbije a oloupí člověkla a ptom všichni budeou svědčit, že to on je napadl, tak sakra proč se nenajde padesát českých lidí kteří půjdou svědčit, že to ti cikání provedli něco hnusného. Ach vy solidárnící.
Re: Žiga: "Romové, spojte se, vymyslete něco silného, aby měla majorita strach". Gangy, které znásilňují a loupí
(Kalous, 21.11.2011 15:38:45)
Odpovědět
Ale Stilete - právní bo.rdel je u vás i zde, nechci vás kárat. Když u vás zmlátí černoch bělocha a v porotě je většina černochů, většinou (nebo vždy) rozhodnou že je černoch nevinný. Máte tam i sebranku z celého světa která se těžko zvládá - u nás by to mělo být jednodušší, máš pravdu že si ty problémy vyrábíme sami ani k tomu už nepotřebujeme vzor z USA.
Re: Žiga: "Romové, spojte se, vymyslete něco silného, aby měla majorita strach". Gangy, které znásilňují a loupí
(Stilet, 21.11.2011 17:17:03)
Odpovědět
Máš pravdu, ale jako vždy Češi chtějí nejen dohnat ale i předehnat ve všem i ve zločinosti Ameriku. Jenže běloch do černošských sekcí vůbec nemusí chodit. A ať si černoši ve svých sekcích řádí. Víš co je nejhnusnější na tom? Že nevětším bitcem za nadpráva černochu a bitcem proti Jihoafrickému Apartheidu byl všivák Ted Kennedy ač sám žil v dokonalém Apartheidu. Do blízkosti residence těch nejbohatších Amíku by státní a soukormá policie žádného obyčejného Amíka vůbec nepustila. V USA jsou Univerzitní velká několika tisícová města. Jen v v našem městě a v blízkém okolí jsou tři taková města. A co asi tam ti studenti studují? Techniku, Fyziku či jiné užitečné vědy? Né. Dvakráte jsem byl na takové přednášce a co jsem se dozvěděl? Lektorka řekla sem tam nějaké slovo, krátkou větu ale nejčastějí byl : okej okej okej.
S tím antirasismem je to už u vás daleko horší. Prostě už jste Ameriku dohnali a plnou parou ji předháníte. Jenže Amerika má nadějí že se vzpamatuje, ale vy asi tu nadějí nemáte.
Kalous, já jsem Amík, ale né zaslepený blb. Samozřejmě je tady moc věci špatných to ale i v ČR. Jenže dopustí některý nečech na adresu českého národa kritické slovo, na adresu českého státníka tak s ekaždý český vlastenčík i vlastenec rozběsní? Co ty navyvádíš třebas kolem Beneše. Ja tě každý den něčím rozpálím a hned začneš vrhat neřádstvo na USA. Na rozdíl od tebe znám o té Americe daleko víc jak ty a o Češích nade vší pochybnost také. Já se v Čechách narodil a mám tam sourzence, tak se také proto o život v Čechách zajimám. Ale co ty vlastně víš o USA? Nebo vy levičácí? Jste tou komoušskou a levičáckou propagandou za tá desetiletí tak naditý, jak jitrnce prejtem.
Kalous, nejdokonaleší a nejdemokratičtější stát by byl stát jen pro jednoho člověka někde na ostrově v Pacifiku. Jinak to možné není. Já se divím co pořád lidé blábolí o demokracií. Tá se nikdy neuplatňuje ani v rodinách.
Kalous, ono by ti ani nepomohla krátká návštěva v USA. Musel by jsi tady žít alespoň pět roku. Vždyť všechno co ty o USA znáš, máš jen ze školy, z brožůr, s tisku, číže z propagandy. Nic ve zlém Kalous.
Re: Žiga: "Romové, spojte se, vymyslete něco silného, aby měla majorita strach". Gangy, které znásilňují a loupí
(Kalous, 21.11.2011 18:14:55)
Odpovědět
Samozřejmě toho o americké realitě moc nevím - jen z novin a z vyprávění jiných. Ale po 2. světové válce jste se stali vůdčí zemí světa (Cruščev a Brežněv se snažili, Gorbi to předem zabalil), jakýmsi vzorem a novým "Římem" - a tu vůdčí roli plníte špatně, zvláště po pádu SSSR - dá se říci čím dál hůř. S takovou vám ještě Číňané zatopí. Ale ty toho po těch 43 letech už o ČR také nemůžeš tolik vědět jak domorodci - ale uznávám že se snažíš, i ta čeština s chybami je lepší než u některých "maturantů"..
Re: Žiga: "Romové, spojte se, vymyslete něco silného, aby měla majorita strach". Gangy, které znásilňují a loupí
(Stilet, 21.11.2011 20:04:02)
Odpovědět
Já vím, že píšu blbácký. Prostě jsem už zapoměl a mám k dispozici jen jeden slovník anglicko český a jeden německo český. A to je zatraceněmálo. Je to trápení když si nemůžu vzpomenout na některý výraz ani jak se to správně píše. Potom už také máte mnoho slov jejíchž význam neznám. Někdy si na takové slovo vzpomenu až druhý den. Kalous, přál bych ti číst ty krajanské vlastenecké bobkové listy vydávané ještě v sedmdesátých létech dokud všichni čeští vlastenci z těch třicátých let nevymřeli. To jsem se tenkráte řehtal jak celé stádu Kladrubáku nad tou češtin těch vlastencu kteří zde v USA ještě ani těch třicet roku nebyli. Dnes jsem na tom pořád lépe. Alespoň to co píšu je srozumitelné. Jejích psaní nebylo.
Máš pravdu že toho už také moc neznám, ale já denně co mám Internet si něco český přečtu, takže přece nějaké informace mám. Když jsem byl po vymiškovaný pseudorevoluci poprve v Čechách a poslouchal lidí jak spolu mluví tak jsem se pořád šklebil protže jsem si myslel že si lidí ze sebe dělají blázny. Tak mě tá čeština připadala směšná. Dnes už po tolika návštěvách mě tá řeč směšná nepřipadá. Opravdu máme svobody jaké jste nepoznali a že se to pomalu tady mrší také díky liberálum, což jsou levičácí. Politici jsou ale všude na světě stejní u vás to už ale přesahuje všechno. Divím se jak si u vás vlastenci můžou chválit tu I. republiku, když to tehdy bylo všechno horší. Věř mě Kalous, já bych už tam v ČR žít nedokázal. Nezvykl bych si tam a lidem bych už nerozuměl. Jezdímě k příbuzným na Vysočinu, Sázavu a je tom docela pěkně. Nejsou to pusté zničené Sudety. Nebýt té vymiškované psudorevoluce, tak bych nikdy tam jet nemohl. Nikdy bych nedostal visum. Nepustli k nám ani mou sestru.
Re: Žiga: "Romové, spojte se, vymyslete něco silného, aby měla majorita strach". Gangy, které znásilňují a loupí
(nový, 21.11.2011 15:33:28)
Odpovědět
Páni cikáni chtějí, tedy jejich bosové, aby zase měli nějakou tu korunu, aby se vytvořil cikánský stát se svojí vládou. Plně tohle podporuji. V současné době armáda chce zrušit svoje výcvikové prostory. Navrhuji, aby tyto byly předány nově utvořené cikánské vládě. Dostali by určitopu část ze státního rozpočtu a stím by měli hospodařit.Žádnnou pak další podporu od státu ČR.Když by vše prožrali a prohráli, tak je vtěchto prostorech obehnaných plotem s 18.000 volty nechat púochcípat.
Re: Žiga: "Romové, spojte se, vymyslete něco silného, aby měla majorita strach". Gangy, které znásilňují a loupí
(Kalous, 21.11.2011 15:41:59)
Odpovědět
Mne napadá že by byl dobrý nápad aby si Romové vytvořili i vlastní armádu (do měsíce by vše rozkradli, tanky by šli do sběrných surovin jako staré železo). Mohli by se vysílat na mírové mise NATO, třeba by to bylo levnější.
Re: Žiga: "Romové, spojte se, vymyslete něco silného, aby měla majorita strach". Gangy, které znásilňují a loupí
(Stilet, 21.11.2011 22:12:09)
Odpovědět
Tak to by nebyl dobrý nápad Kalous. To by stálo fůru peněz a bylo by to samé, jak je živit. Lepší by bylo jím dát lopaty a krumpáče, také nějaké pilky a popřát jím šťastnou cestu na pěší pochod směr Dálný Východ. Na každou kolonu pár koníku s povozem pro nenutnější proviant. Ale oni by si i tak cestou proviantu nakradli.
Nejde mě do hlavy a jsem z toho jaksi divný, že ten pitomec Jano ještě nám tady za celý den nekázal. Že by mu už ti cikání udělili výchovnou lekci?
Re: Žiga: "Romové, spojte se, vymyslete něco silného, aby měla majorita strach". Gangy, které znásilňují a loupí
(Carlo, 21.11.2011 15:45:55)
Odpovědět
Ondřej Gina je černej zmetek,co zneuživá soc.dávky!
Re: Žiga: "Romové, spojte se, vymyslete něco silného, aby měla majorita strach". Gangy, které znásilňují a loupí
(Pepinko1, 24.11.2011 12:13:34)
Odpovědět
Zil jsem 10 let v Ostravě,kde byla a je silná komunita cikánů,2 roky v Přerově,obdobný problém.Z vyprávění prarodičů rodičů a mých zkušeností je mi 77 let,mohu jen konstatovat,že se nic moc ve vztahu k této komunitě nezměnilo.Důvodem bylo a je i nyní,nezájem respektovat zákony,ale naopak využívat všech výhod,který stát poskytuje občanům.Tedy se dá říci,že jsme si je "rozmazlili" a jak z toho ven!! Domnívám se,že v přspěvcích řada návodů je a i takových,které lze realizovat se souhlsem široké veřejnosti.
,