reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Klaus: Rusko je jedním z našich klíčových partnerů

Autor: Václav Klaus | Publikováno: 9.12.2011 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Projev na oficiálním obědě na počest prezidenta Medveděva

Vážený pane prezidente, vážená paní Medveděvová, vážení členové vlád a parlamentů obou zemí, vážené dámy a pánové,

dovolte mi Vás všechny zde na Pražském hradě velmi srdečně přivítat.

Je mi velkou ctí, vážený pane prezidente, že Vás mohu již podruhé přivítat v České republice. V loňském roce jste v těchto historických prostorách spolu s americkým prezidentem Obamou podepsal významnou odzbrojovací dohodu. V roce letošním přijíždíte na bilaterální návštěvu, kterou považuji za další důležitý mezník ve všestranně se rozvíjejících česko-ruských vztazích.

Ruská federace je v řadě oblastí jedním z našich klíčových partnerů.  Je zemí, která má významnou váhu a vliv ve světové politice a ekonomice. Je zemí, která má nadějné perspektivy dalšího rozvoje. Proto naše veřejnost Vaší návštěvě, vážený pane prezidente, přikládá velký význam.

Česká republika má zájem na našich stabilních a vzájemně prospěšných vztazích. Má zájem i na stabilitě celého našeho kontinentu. Jsme proto rádi, že uplynulé období v tomto ohledu přineslo některé pozitivní výsledky a že se mezi Ruskem a evropskými zeměmi podařilo zvýšit vzájemnou důvěru a spolupráci. Přejeme si, aby takový trend pokračoval i do budoucna.

Vážený pane prezidente, přijíždíte k nám v neklidné době. Dluhová krize, v níž se ocitla řada evropských zemí, je jen dobře viditelným projevem hlubších problémů evropských ekonomik a dosavadního způsobu evropské integrace. To se dotýká, i když s různou intenzitou a v různé míře, obou našich zemí.

Česká republika je zemí, která je velmi silně závislá na exportu do západní Evropy, dopady nastupující recese proto pocítí a cítit už je začíná. Vývoj v Evropě se nepochybně dotkne i Vaší země, i když ta je na Evropu navázána úplně jiným způsobem.

Měli bychom tento složitý vývoj využít jako příležitost pro zvýšení hospodářských kontaktů našich zemí, které mají nejen dlouhou tradici, ale i mnoho úspěšných příkladů ze současnosti. Potenciál je ohromný. Svědčí o tom velký zájem, který Vaše dnešní návštěva, vážený pane prezidente, vyvolává mezi českými podnikateli, ale i řada mezivládních dohod a významných hospodářských smluv a kontraktů, které byly mezi českou a ruskou stranou dnes podepsány. To jsou ta nejlepší protikrizová opatření.

Na českém trhu již působí stovky ruských investorů a stejně tak i v Rusku existuje velký počet českých investorů, z nichž někteří jsou zde dnes přítomni. Máme zájem na spolehlivém partnerství v dodávkách energetických surovin, v energetice, v dopravním strojírenství, v infrastrukturních projektech a v řadě dalších oblastí.  Naším velkým tématem je i projekt rozšíření jaderné elektrárny Temelín. Chci Vás, pane prezidente, ubezpečit, že v soutěži o realizaci tohoto projektu zajistíme všem účastníkům rovné podmínky. 

Čtěte také:

Rusko není Sovětský svaz

Klaus: Rusko považujeme za významného partnera

Zájmy západoevropského socialismu nás ohrožují víc než Rusko

Klaus: Odtržením Kosova získalo Rusko ospravedlnění pro svou akci

Klaus: Velmi striktně rozlišuji Sovětský svaz a dnešní Rusko

Česko-ruské vztahy však nejsou pouze politikou či hospodářskými kontakty. Patří k nim i intenzivní vztahy v oblasti kultury, sportu, vědy, školství, turistiky a mezilidských vztahů v nejširším slova smyslu. Jsem velmi rád, že je s Vaší dnešní návštěvou spojen mimořádný kulturní počin – unikátní výstava pokladů kremelských uměleckých sbírek, na jejímž uspořádání jsme se domluvili před dvěma lety při mé návštěvě v Moskvě a kterou dnes odpoledne společně zahájíme. 

Vážený pane prezidente, Vaši dnešní návštěvu chápu jako symbolické potvrzení vysoké úrovně vztahů mezi našimi zeměmi, které se nám v uplynulých letech postupně dařilo zbavovat nelehké zátěže minulosti. Naše dnešní vztahy jsou vztahy dvou suverénních zemí, které respektují své zájmy a jsou připraveny spolupracovat.

Dovolte mi, abych pozvedl číši a připil na naši spolupráci, na přátelství a partnerství, na šťastnou budoucnost Vašich spoluobčanů a na zdraví Vás a Vašich blízkých.

Václav Klaus, Rudolfova galerie, Pražský hrad, 8. prosince 2011

Klíčová slova: EU Klaus Rusko
reklama
1266 čtenářů | 53 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Klaus: Rusko je jedním z našich klíčových partnerů
(Kalous, 9.12.2011 7:13:26)
Odpovědět
Z Ruska k nám jde 70% nafty a 80% plynu. O ruské trhy se každý pere, Rusko i v pořádku platí (je relativně málo zadlužené jen cca 7% ND a má velké dolarové rezervy). Silný antirusismus v dnešní době je idiotství.
Re: Klaus: Rusko je jedním z našich klíčových partnerů
(Fiter, 9.12.2011 7:13:28)
Odpovědět
Ještě mě tam při tom lezení do zadku od našeho pro rusky orientovaného prezidenta chyběla závěrečná věta,kterou jsme tady slýchávali několik desítek let" se SSSR na věčné časy a nikdy jinak".Protože rusové stále věří tomu,že opět budeme jejich satelitem,tak dělají všechno možné aby se tady američan nechytl.Nyní je to Temelín a nedávno to byl americký radar jehož výstavbu rusové společně s našimi proruskými kolaboranty znemožnili postavit.Jakákoliv americká činnost na naší půdě rusům přivírá vrátka k ovládnutí a oni to vědí.Nyní se rozhoduje o Temelínu a návštěva rusa není náhoda.Budeme se dočítat a i v televizi uvidíme jak by to bylo výhodné pro nás kdybychom Temelín dali bolševikovi.Jak u nás tím pádem klesne nezaměstnanost a další lži od naší páté kolony.
Re: Klaus: Rusko je jedním z našich klíčových partnerů
(dako, 9.12.2011 8:07:25)
Odpovědět
Ty jsi fanatický magor bez mozku.
Re: Klaus: Rusko je jedním z našich klíčových partnerů
(Fiter, 9.12.2011 11:37:51)
Odpovědět
Díky bolševikovi je to tady takové jaké to je.Lidé nadávají na privatizaci jako na největší zlodějnu.Ano privatizace byla zlodějna,ale proti roku 1948 kdy se znárodňovalo (krásné slovo)to byl slabý odvar.V r.1956 další mohutná krádež v podobě měnové reformy.A privatizace po 89? Kdo tady privatizoval? Učitel nebo elektrikář či zdravotní sestra? Ne! Opět to byli komunističtí kádři a jejich pohůnci.Tak kdo je tady fanatik bez mozku ty bolševický pomajzle.
Re: Klaus: Rusko je jedním z našich klíčových partnerů
(děd, 9.12.2011 13:18:29)
Odpovědět
A poslední dobou řádí ti bolševici a jejich pohůnci téměř v celé Evropě i v USA, podle toho jaké tu všude je, že ?? :-)
Re: Klaus: Rusko je jedním z našich klíčových partnerů
(Kalous, 9.12.2011 20:15:41)
Odpovědět
Komunističtí kádři z privatizace: Kožený (komunista z Oxforfu), Schwarzenberg (podporovatel komunistů z Murau), Kocáb (chránil priv. fond Trend před Sovětskou armádou), Kellner (asi aktivní pionýr jak Klaus), Bakala - ( americký komunista), V. Havel (přítel STB)....
Re: Klaus: Rusko je jedním z našich klíčových partnerů
(Kalous, 9.12.2011 23:07:27)
Odpovědět
oprava: Kožený není z Oxfordu ale z Harwardu
Re: Klaus: Rusko je jedním z našich klíčových partnerů
(Felix, 9.12.2011 8:16:11)
Odpovědět
K lezení do zadku bych si dovolil poznámku. USA jakožto Pán bůh světa kritizují ruské volby. A čeští věřící v tohoto Pána hned taky. Něco tu přetrvává z dob komunismu. Já Vám řeknu, co tu přetrvává. Zabili Kennedyho. Rusové ho zabili. Všichni Češi tomu věřili. A hle ukázalo se, že Kennedyho zabili pohůnci samotného Pána boha světa. Když trošku omezil monopol FEDu. I já blbec jsem věřil na ruskou kartu. Časem jsem ale přestal věřit na Pána boha světa. Ale celkově tu ta víra přetrvává. Navzdory zbraním hromadného ničení v Iráku. Třeba, abych nejmenoval 9/11 jako akci Pána boha světa. Třeba. Jiný název pro takovou víru, dnes, kdy se už mnoho věcí ukázalo, je kolaborace.
Re: Klaus: Rusko je jedním z našich klíčových partnerů
(Stilet, 9.12.2011 15:30:49)
Odpovědět
Felix, nevykládejte pitomosti. V době atentátu na Kenedyho a dokonce do dnešních dní jsem nikdy neslyšel v ČSR nikoho, kdo by obviňoval za atentát na Kenedyho Sovět. Svaz. Dokonce komunisté dosti želeli jeho smrti. Když jsem se vrátil z lochu, četl jsme knihu věnovanou Kenedymu a psal ten komunistický autor o Kenedym velice pochvalně. Vůbec nelitují smrti žádného z Kenedyu.
Kde vy jste slyšel, že by někdo v ČSSR obviňoval SSSR z atentátu na Kenedyho?
Re: Klaus: Rusko je jedním z našich klíčových partnerů
(Kalous, 9.12.2011 20:21:03)
Odpovědět
Stilete - občas s tebou i "souhlasím". Komunisté mohou J. Kennedymu děkovat že nepodpořil idiotskou invazi kubánských imigrantů na Kubu a tak se nerozpoutal možná světový konflikt. A tím ale mu může děkovat i USA - nic by si tím tehdy nepomohla. Chruščev určitě nebyl žádný Gorbačov.
Re: Klaus: Rusko je jedním z našich klíčových partnerů
(Jeeves, 9.12.2011 8:31:14)
Odpovědět
Nějak mi nejde do hlavy, jak prezidentské požehnání může rozproudit obchod soukromých firem. Navíc se zemí, kde téměř všechno ovládá organizovaný zločin a bez úplatků tam neprodáte ani křížalu. No uvídíme.
Re: Klaus: Rusko je jedním z našich klíčových partnerů
(Felix, 9.12.2011 8:50:22)
Odpovědět
"Navíc se zemí, kde téměř všechno ovládá organizovaný zločin a bez úplatků tam neprodáte ani křížalu." - to píšete o ČR, o které tak mluví všechna česky psaná německá média? Neo o Rusku, o kterém tak mluví tatáž média? Nebo snad o samotném Německu, o kterém tak mluvit nesmí nikdo? Nebo nedej bože o Spojených státech pánů světa, které si k tomu vydržují úplně nezávislou Transparency International?
Re: Klaus: Rusko je jedním z našich klíčových partnerů
(Stilet, 9.12.2011 15:41:23)
Odpovědět
Felix aby jste se neuprskal a neuplival nad Spoj.Státy. Najděte mě stát, kde by nebyla zločinost a korupce. Myslíte ža za ČSSR nic takového neexitovalo? Vždyť i tá kompartaj byla zločinecká organizase a řídíla organizovaný zločin obludné velikosti. Dnes máte těch gangu řídících organizovaný zločin poněkud více jak jen kompartaj v minulosti.
Felix, lidé na celém světě jsou stejní a mají sklony ke zločinu. Jsou lidé kteří se zločinci rodí a nejde tomu zabránít. Jenže v USA se o tom otevřeně mluví a píše. Kdyby se o organizovaném zločinu v ČR tak otevřeně mluvilo a psalo, tak všichni čeští vlastenci by řvali že vlatizrádci se dopustili zločinu vlastivraždy.
Re: Klaus: Rusko je jedním z našich klíčových partnerů
(Stilet, 9.12.2011 15:22:36)
Odpovědět
To si pište Fitere, že se ČR zase stane pátou kolonou Ruska, kde bude jeho tajná služba mít nejdůležitější residentůru tak jako před válkou i po válce. Je to touhou Českého národa už od poloviny devatenáctého století. Ať je v Rusku réžím jakýkoliv, je to přece bratrský národ a větší a bude vždy báječným ochráncem nejen před Germány ale před celou Europou. Vypadá to, že ten váš Klaus je reinkarnaci Beneše hanebné paměti.
Ura ura ura, iděm do boja, za máťušku Rusju i za Stalina.
Re: Klaus: Rusko je jedním z našich klíčových partnerů
(Kalous, 9.12.2011 20:27:11)
Odpovědět
Fitere, nerad jsem vulgární - ale vy jste blb. Česká republika pro Rusko neznamená vůbec nic, vžyť je menší než nějaká ruská gubernie a jen Moskva má více obyvatel než celá naše republika. Jen nechce mít v blízkosti svých hranic americkou armádu, která jim vidí přímo "do dvorku", což je pochopitelné. Ani pro nás není přítomnost armády US žádný přínos - většinou přináší jen problémy. Klidně se můžeme obejít jak bez americké tak bez ruské armády, není studená válka a jsme v NATO.
Re: Klaus: Rusko je jedním z našich klíčových partnerů
(Chrobák, 9.12.2011 8:55:25)
Odpovědět
Zato v ČR to probíhá všechno transparentně a v mezích zákona.
Re: Klaus: Rusko je jedním z našich klíčových partnerů
(Richard, 9.12.2011 9:40:08)
Odpovědět
Souhlasím s panem prezidentem.
Re: Klaus: Rusko je jedním z našich klíčových partnerů
(Brabec, 9.12.2011 10:02:10)
Odpovědět
Připojuji se, Klaus moc dobře ví co dělá a hájí zájmy ČR. Ale takový Nečas , Kraďousek, Trautenberg,...Daně rostou, ekonomika klesá, stát bobtná. Ale lidé si tohle zvolili, mají co chtěli
Re: Klaus: Rusko je jedním z našich klíčových partnerů
(Frigo, 9.12.2011 11:38:28)
Odpovědět
Eurozona se zmítá v dluhové křeči a my máme nyní jedinečnou šanci se připojit k našemu slovanskému bratru, a jeho nové a zdravé, nezadlužené euroasijské unii, Klaus je velmi moudrý člověk.

Nechápu proč někdo dává přednost Německu před Ruskem, Rusové potřebují naše levné ašikovné ruce, my je NE a my potřebujeme ruský plyn, vždy jsme byli s Ruskem bratři a havlisté, vondrové a další američtí kolaboranti nás uměle nacpali na západ.
My nejsem západ, ani mentalitou, ani geograficky a ani původem, západ jsou germáni, my slované jsme ale východ !!!!

Ať žije pan prezident Klaus !
Prezident osvoboditel !!
Re: Klaus: Rusko je jedním z našich klíčových partnerů
(Zappa, 9.12.2011 13:02:02)
Odpovědět
Frigo, Ty stará dobrá mašinfíro z dob dávno minulých, potřebujeme jak Rusáky, tak Němčoury, tak Amerikány a další. Obchod je obchod, jednou to pochopíš, možná..
Re: Klaus: Rusko je jedním z našich klíčových partnerů
(Frigo, 9.12.2011 16:17:27)
Odpovědět
A kčemu jako potřebujeme němce ??

Němci jsou bankrotáři zadlužení, s Ruskem naám bude líp, pro ně jsme vyspělá země, pro němce jsme otroci a povl, odjakživa.


Klaus to dělá dobře, orientace na Rusko je moudrá, západ je v perdeli..
Re: Klaus: Rusko je jedním z našich klíčových partnerů
(Dan, 9.12.2011 16:19:33)
Odpovědět
Dnes nechal mozek Klausolásko ??

Klaus ať se sám odstěhuje do Ruska kde má kořeny, anás ať tam netahá, šmejd jeden kágébáckej !
Re: Klaus: Rusko je jedním z našich klíčových partnerů
(Kamil Horký, 9.12.2011 17:51:57)
Odpovědět
Dane, Vy jste s odpuštěním blázen, pojmy jako demokracie, prosperita či svoboda se na západě naprosto vyprázdnily, a v Rusku dnes nacházejí to pravé místo, Václev Klaus jistě má svoje mouchy, je to jenom člověk, ale zároveň je to největší čech a spasitel národa dnešní kruté doby, uvědomuje si, že musíme táhnout zpět na východ, tam je naše místo, na západě bude pro nás místo možná v budoucnu, ale jedině po boku mocného Ruska.
Re: Klaus: Rusko je jedním z našich klíčových partnerů
(Dan, 9.12.2011 17:54:50)
Odpovědět
Díky ubožákům jako seš ty se naše země po boku někdejsšího SSSR dostala do skupiny zaostalých a chudách zemí Evropy, pokud by čistě náhodou tato Klausova cesta vyšla, jakože tomu vůbec nevěřím, odstěhuju se i s rodinou na západ, a tobě, Klausovi a podobným idiotům dopřeju tu čest nechat se vysávat od mužiků :-))
Re: Klaus: Rusko je jedním z našich klíčových partnerů
(Kalous, 9.12.2011 21:05:30)
Odpovědět
Dane, ty jsi nechápavý - euro se hroutí, dolar je jen kus papírku, FED je tiskne dál o závod miliardu za miliardou - - pevná měna bude RUBL!
Re: Klaus: Rusko je jedním z našich klíčových partnerů
(Dan, 10.12.2011 9:47:15)
Odpovědět
Kde se hroutí euro u vás doma ? :-))

A já myslel že je 1,33 dolaru, zatímco naše koruna padá a je už 19,05..

Nebo je to jinak ??

Pouč mě :))
Re: Klaus: Rusko je jedním z našich klíčových partnerů
(Mark, 9.12.2011 19:27:55)
Odpovědět
Dane, trochu kultivovaněji. Nenahrávejte jim tím, že budete přebírat jejich vulgární styl. Argumenty, analogie, komparace, to ano, ale užít jen nadávky ? Proč ?
Re: Klaus: Rusko je jedním z našich klíčových partnerů
(Kalous, 9.12.2011 21:08:01)
Odpovědět
Marku, jen ať se Dan vytočí - dozvíme se jak zachránit EU a euro a Klaus to okopíruje a bude nejslavnější na světě.
Re: Klaus: Rusko je jedním z našich klíčových partnerů
(Mark, 10.12.2011 8:41:24)
Odpovědět
On už je, o to žádný strach.... Není mnoho hlav států, které v přímém televizním přenosu "čórnou" propisovací pero.
Re: Klaus: Rusko je jedním z našich klíčových partnerů
(Kalous, 9.12.2011 21:01:35)
Odpovědět
Zappo, řekl jsi to dobře. Jen osel provokuje bezdůvodně Rusy kteří se mezitím kvůli trhům a naftě a plynu "bratříčkují" (viz plynovod Nord Steam přímo do Německa mimo "drzé Poláky").
Re: Klaus: Rusko je jedním z našich klíčových partnerů
(Zappa, 10.12.2011 9:19:13)
Odpovědět
Zajisté, dobrý letče z borových hvozdů. Nemáme je třeba až tak rádi, ale potřebujeme je. A je dobré partnery diverzifikovat. Nemůžeme jenom obchodovat s Německem, případně s EU, Rusko je také obrovský obchodní trh a perspektivní, i Čína, Indie a vůbec rozvojový svět. Musíme obchodovat se všemi, tím snížíme riziko případného karambolu, bankrotu, a ten hrozí néjen nám. Evropa zažije ještě velké hospodářské otřesy..
Re: Klaus: Rusko je jedním z našich klíčových partnerů
(Mark, 9.12.2011 11:44:36)
Odpovědět
Jen zvoňte zvonečky, milé ovečky. Hlavně když Vám někdo říká, že jste vlci. To ovečkám dělá tak dobře, že se nechají bez odporu požírat...
Re: Klaus: Rusko je jedním z našich klíčových partnerů
(Zay, 9.12.2011 14:35:53)
Odpovědět
Přivítání ruského papaláše zvládl rusofilní Václav Klaus výtečně. Beneš, Gottwald, Zápotocký, Bilak, Jakeš nebo Husák by to snad ani takhle řiťolezně nesvedli. Není nad to mít Rusko jako klíčového partnera. Osvědčilo se to všem v historii. Stačí si vzpomenout na ruskou okupaci Pobaltí, ruskou agresi proti Finsku, rusifikaci Polska, ruské masakry na Kavkazu, Rusy organizovaný hladomor na Ukrajině, ruskou agresi proti Maďarsku 1956 a Československu 1968, nedávnou ruskou agresi vůči Gruzii ... prostě Rusko je spolehlivý partner a kamarád do nepohody. Proč si Václav Klaus nepřečte aspoň Karla Hvalíčka Borovského, který se díky návštěvě "matičky Rusi" z jakéhokoliv rusofilství zcela vyléčil.
Re: Klaus: Rusko je jedním z našich klíčových partnerů
(Stilet, 9.12.2011 15:52:42)
Odpovědět
To všechno je pravda a dokonce necelá. Ale Českému národu vůbec nikdy neublížili. Nepotřebovali mu ubližovat. I tá kampaň v 68 roce byla pro dobro Českého lidu. Vždyť báťuška Stalin si nestačil ani stáhnout kalhoty když mu Beneš chtěl tak mermomoci vlézt anusem až do slepého střeva. Už dnes máte v ČR početnou Ruskou Pátou kolonu. A ve vhodné době bude mocí pán Kremlu poslat do ČR dostatečnou Armádu nebo zavřít kohouty s olejem a plynem jako ochranu své Ruské menšiny v ČR.
Doufám že tá široko rozchodná trať "Družba" je ještě v provozu. Snad ji Slováci nezrušili pro případ Ruské pořeby.
Re: Klaus: Rusko je jedním z našich klíčových partnerů
(Kalous, 9.12.2011 21:11:17)
Odpovědět
Nevíte náhodou Zay že náš průmysl je mnohem závislejší na Rusku než na USA? Z Ruska bereme 70% nafty a 80% zemního plynu - bez toho se neobejdeme, ale bez Američanů ano. Jen idiot provokuje dobrého opbchodního partnera.
Re: Klaus: Rusko je jedním z našich klíčových partnerů
(Dan, 10.12.2011 14:12:03)
Odpovědět
Seš uplně vedle, plyn se dá v pohodě dovést v kontejnerech odjinud např. Norska, jak to dělají němci nebo japonci, němci sice udělali ns, ale zároveň snížili radikálně odběr ruského plynu na 23% celkové spotřeby a zvýšili kotrakty s nory a nově vozí ropu z Turkmenistánu, vlaky.

My bychom měli diverzifikovat taky, to zn. brát ropu odjinud, od norů, arabů kazachů turkmenů, azerbajdžánců... atd.

Západ ne Rusku není závislí, používá mimo norské a arabské ještě středoasijskou akanadskou ropu i plyn.

Jih Nigerie, Lybije, UAE a SA atd.

Jenom my v Klausolednu i díky hlupákům jako seš ty tu ruskou závsilsot zvyšujeme, to je chyba.




P.S. Putin, Klausův nadřízený začíná mít doma po těch sfalšovaných volbách pěkně horko :))

Kam si bude tedka jezdit Václav OMYL Klaus jezdit stěžovat na deficity demokracie EU ??
:))
Re: Klaus: Rusko je jedním z našich klíčových partnerů
(Zay, 12.12.2011 8:07:10)
Odpovědět
Rusko není dobrý obchodní partner. Rusko je nevyzpytatelné impérium, které vše (tedy i obchod) využívá k nadvládě. Jenom idiot může dobrovolně lézt Rusku do řitního otvoru.
Re: Klaus: Rusko je jedním z našich klíčových partnerů
(Havrda Pavel, 9.12.2011 15:20:31)
Odpovědět
Jenom krátce.Když se dostal k moci prohlašoval něco jiného! Východ nebudeme ptřebovat. Najednou je Rusko klíčovým partnerem? Nojo jeden z těch co se hřali na prsou strany a dnes nás poučují o morálce a demokracii. Pro mě to nejsou lidé, kteří by si zasloužili úctu.
Re: Klaus: Rusko je jedním z našich klíčových partnerů
(Nermuť Jan, 9.12.2011 15:54:48)
Odpovědět
Budeme mít cara?
Aneb zamyšlení nad klenoty Romanovců v Praze.

Tyto klenoty jsou Ruský poklad. Ano, Romanovci byli gauneři. Ale? Proč jsou v Praze?

V Rusku MUSÍ BÝT REVOLUCE, PROTOŽE JEDNOTNÉ RUSKO KOLABOROVALO S ISLÁMEM.

Ale co s klenoty?
Vláda v ČR MUSÍ PADNOUT DŘÍV, NEŽ STÁT ROZKRADE.

Odbory (socialisté) nemají šanci. Navíc KSČM lže. Viz její lživé výroky o jaderné energetice. Nebo o antikoncepci.

Dnešní Halovky strana 7.

Nikdo jiný než potomek Romanovců nezabrání zničení ČR ze strany vlády Nečase, Černolesa a Fízla.

Věřím, že nás ochrání ty Ikony. Ty Ikony jsou opravdu cenné, ten zbytek jsou jen tretky cetky.
Re: Klaus: Rusko je jedním z našich klíčových partnerů
(M.Paul, 9.12.2011 17:18:48)
Odpovědět
No co čekat od kremelské loutky. Zase se projevil jako odporný zrádce. Proti němu je i Moravec břídilský hadr. A takovýhle slizák "representuje" náš stát. Hnus.
Re: Klaus: Rusko je jedním z našich klíčových partnerů
(Ludvík, 9.12.2011 17:31:46)
Odpovědět
A můžete mě říct jediný důvod, proč bychom neměli patřit do euroasijské unie ?

Co máme my češi, slované společného s germánsko anglosaským západem.

mě osobně se to spojení na západ zdá zvrácené, nepřirozené a hl. kontraproduktivní, jenom upadáme !

Já jsem pro Rusko, Putina a Klause, v tom vidím naši budoucnost.


Havel nás zavlekl na západ.. Idiot prostoduchý.
Re: Klaus: Rusko je jedním z našich klíčových partnerů
(cook, 9.12.2011 19:43:31)
Odpovědět
A proč bychom se měli něksm nuceně zařazovat?Můžeme klidně obchodovat s Němci,Rusama a i s Američnama.Zálaží kdo nám nabídne lepší a pro nás výhodnější podmínky.A je výhodnější mět své aktiva na více trzích.Za první se tím sníží extrémní závislost na jednom partneru a zadruhé se tím i zvýší naše vyjednávací možnosti.To je co se týče obchodu.Co se týče bezpečnosti tak to jsme jednoznačně členy NATO a dle mého mínění máme lepší transatlantické vztahy z USA než většina takzvaných "starých" evropských zemí.Takže tady je naše směrování jednoznačně dané.
Re: Klaus: Rusko je jedním z našich klíčových partnerů
(Kalous, 9.12.2011 21:14:56)
Odpovědět
Pane cooku, váš příspěvek přímo září mezi tou přehlídkou hloupostí v diskusi (v dobrém smyslu).
Re: Klaus: Rusko je jedním z našich klíčových partnerů
(Roman J., 9.12.2011 17:33:44)
Odpovědět
Otázka pro apologety Václava Klause na těchto stránkách: existuje, objektivně, ve vztahu k Rusku nějaký rozdíl v názorech Václava Klause a Karla Köchra? A proč neexistuje?
Re: Klaus: Rusko je jedním z našich klíčových partnerů
(Kamil Horký, 9.12.2011 17:48:35)
Odpovědět
Předně bych chtěl říci, že Václav Klaus jakkoliv to zní servilně má vždycky pravdu a všechno předpověděl, je to génius reality !


Jinak, nevím proč ho trapně plete dokupy s nějakým ruským agentem, jeho záměr více nás připoutat k Rusku a odtrhnout od západu je rize pragmatický a naprosto správný, on chce abychom stáli uprostřed mezi Ruskem a západem a má naprostou pravdu, jak už jsem řekl, je to génius, bohužel ho docení dnes málokdo.
Západ ho vnímá nepřátelsky protože chce méně závilsoti na něm, zato Rusko doceňuje jeho férový a vyrovnaný přístup, zejména ruská mládež ho zbožňuje a já se jí nedivím.
Re: Klaus: Rusko je jedním z našich klíčových partnerů
(Mark, 9.12.2011 19:18:22)
Odpovědět
Souhlas, myslím, že by parlament měl odhlasovat neomylnost prezidenta, aby kdejaký šťoura novinář nezdržoval svými dotazy, proč profesor Klaus (viděli jste jeho diplom - prý ho vydal ho nesprávný rektor, a kdyby ho náhodou vydal správný rektor, tak je razítko rozmazané, a kdyby nebylo rozmazané, tak si nejmenovaný proděkan pro vědu si nevzpomíná na to, že se sešla celá vědecká rada univerzity, a kdyby se sešla celá, tak... nedovtipům to ale asi nic nepřipomene) činí "to či ono"...
Re: Klaus: Rusko je jedním z našich klíčových partnerů
(frantisek zajicek, 9.12.2011 19:33:32)
Odpovědět
Za 15 let dozeneme Rakousko....to byla naprosto krasna trefa do cerneho....takovou pravdu by nedokazala vyvestit ani haj.zlbaba z logru,mozna,ze nam k tomu to Rusko chybelo...FZ
Re: Klaus: Rusko je jedním z našich klíčových partnerů
(Kalous, 9.12.2011 21:19:11)
Odpovědět
Zajíčku nejásej - jak by řekl odborník Kalousek, Rakušáci jsou na tom nyní lépe protože prožrali svou budoucnost - jejich vnější dluh činí téměř dvojnásobek našeho - u nás byl v r. 2010 43% HDP a Rakušané ho mají 67% HDP! Jsou na bankrot.
Re: Klaus: Rusko je jedním z našich klíčových partnerů
(Dan, 10.12.2011 9:20:27)
Odpovědět
Rakousko má také z čeho ubírat Kalousi, má 3x vyší mzdy než my a němci 4x vyšší, pokud se tedka bude šetřit a ty mzdy padnou o třetinu, germáni budou dál slušně fungovat, ale z čeho bude průměrný čech živit děti ????

Už ted raketově rostou reny a klesá dál a dál kupní síla čechů, příští rok nás čeká ekonomický armagedon, ale Klaus a spol. to svedou nae urozonu, můžou zato oni že máme krizi, mín nakupují :))

A co třeba tohle, češi už dávno nemají utráct čím, jsou švorc, zadlužení domácností přesáhlo 1,1 bilionu korun...

čím více klesá naše kupní síla doma, tím více jsme závislí na exportu zejména do německa, ještě takové 2-3 roky a nebude nám tu patřit vůbec nic, nmci si nás prostě koupí, ale to už bude stejně federace, právě se zakládá navzory Klausovi a petříkovi :))
Re: Klaus: Rusko je jedním z našich klíčových partnerů
(fiskus, 9.12.2011 21:27:29)
Odpovědět
Klaus není zrovna můj šálek čaje,ale má vizi a vidí pár tahů dopředu.Pro takový malý stát jako je Česko a bez surovin,je třeba udržovat dobré vztahy jak s USA tak i s Ruskem a pupeční šňůrou se propojit s Německem.Bez Německa se nedostaneme na světové trhy a můžeme si do nekonečna nechat zdát náš odvěký sen(žvást) o zlatých českých ručičkách.
Re: Klaus: Rusko je jedním z našich klíčových partnerů
(Dan, 10.12.2011 16:27:34)
Odpovědět
Jenom namátkou několik připomenutí co je vlastně německo..


1/ BASF - největší světový výrobce chemikálijí

2/ DHL - největší logistická firma světa /potří Deutsche Post/

3/ SAP - nejrozšířenější firemní soft světa

4/ Daimler - největš světový výrobce nákladních aut

5/ BMW - největší světový výrobce luxusních aut

6/ Porsche - největší světový výrobce sportovních aut

7/ Siemens - největší elektrotrostrojírenský konglomerát světa

8/ VW - . největší automobilka světa, nejziskovější automobilka světa

9/ Stuhl - největší světový výrobce motorových pil a sekaček

10/ DB - největší burza akcijí světa

11/ Alianz - 2. největší pojišťovna světa

12/ Adidas 2. největší světový výrobce sportovního oblečení a obuvy

13/ Hugo Boss - 2. největší světový výrobce luxusního oblečení

14/ T mobile - 3. největší mobilní operator světa

Mám pokračovat nebo si stále parta klausoovcí myslí, že je Německo lokálníé velmoc ?? :))
Re: Klaus: Rusko je jedním z našich klíčových partnerů
(Pavel, 10.12.2011 19:11:38)
Odpovědět
Němci jsou asi nejúspěšnější výrobci aut, ale nechal ses trochu unést. Třeba DB ani Siemens nejsou největší ve svém oboru...
Re: Klaus: Rusko je jedním z našich klíčových partnerů
(Zappa, 10.12.2011 20:40:25)
Odpovědět
To je pro Dana detail. Nejsou, ale brzo budou, jinak seká hrubky jako všude. Stuhl = správně Stihl..