reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou

Autor: Adam B. Bartoš | Publikováno: 19.12.2011 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

DOX a panoptikum pravdolásky

Centrum současného umění (DOX) by se mělo přejmenovat na Centrum současného politického aktivismu.

Právě probíhající výstava "Luciferův efekt: střetnutí se zlem" není totiž ničím jiným než nejvulgárnější protihradní propagandou. Už ne rafinovaně skrytou, ale otevřenou, nenávistnou a primitivní.

Jejím smyslem je vykreslit současného hradního pána v tom nejděsivějším světle (on je ten satanáš), kdežto hradního pána předešlého jako hrdinu z lidu.

Výstava totiž představuje další projekt Philipa Zimbarda nazvaný Hrdinská imaginace. Jeho cílem je prý inspirovat a připravit "obyčejné" lidi pro roli tzv. "hrdinů v záloze". Jedním z příkladů ztělesňujících koncept hrdinské imaginace je pro Zimbarda Václav Havel, dozvídáme se v upoutávce na výstavu.

Čtěte také:

Opilec Václav Havel – svědek vypraví o bývalém prezidentovi

Ctirad Mašín: Havlova éra byla zhoubnější pro duši národa než řádění Stalinova kata Gottwalda

Havel si přál návrat sudetských Němců i jejich majetku

Tajemné restituce Václava Havla

Občan Havel: Největší škůdce polistopadového vývoje



Útok na Hrad coby jedinou reálnou konzervativní sílu v zemi je samozřejmě zčásti veden oklikou, skrze oblíbené téma korupce, která údajně svírá v drápech celou Českou republiku, skrze kritiku různých politiků, kauz a společenských jevů, které jsou ale podprahově dávány současnému prezidentovi za vinu. Zčásti je veden přímo, protože námětem mnoha domácích "umělců", kteří na výstavě participují, je přímo osoba Václava Klause (samozřejmě v roli toho zlého). Výstava dokonce končí urnami, kde návštěvníci mají hlasovat o tom, zda by prezident měl být odvolán pro vlastizradu.

Doprovodný program pak zahrnuje neuvěřitelné množství přednášek a debat na "palčivé problémy současnosti", u kterých se člověk jaksi nemůže ubránit dojmu, že nejsou úplně objektivní. Vystupují zde totiž všichni ti, kteří v pravdolásce něco znamenají. Chybí snad už jen guru sám (i když z filmového Odcházení víme, že je schopen si vlézt i do bazénku a vynořit se z něj jako vodník, jen aby se někde nečekaně objevil, takže možná že ho na derniéře výstavy spustí na špagátech zpoza opony jako v nějaké antické hře).

Na jednu stranu se nelze divit - pokud je samotné centrum financováno panem Bakalou, nemůže mít z principu jiný výstup. Zarážející ale je ona míra frustrace pravdoláskařské kliky, která už přesahuje jakoukoli rozumnou mez a stává se hysterií. Klaus jako Lucifer. Ztělesnění zla. Havel ex machina. Zachrání nás v našem marasmu, nebo alespoň ti, kteří nesou jeho odkaz a které vyvolil jako své učedníky. To už není kýč a nevkus, to je úchylka. Otrocká mentalita. Věřit, že někdo, koho před několika desetiletími vybrala CIA a z koho mezinárodní židovská intelektuální elita vytvořila loutku svých zájmů, je autentickým hrdinou z lidu a spasitelem českého národa, je dětinské a svědčí to o myšlenkové ubohosti těch, kdo se Václavem Havlem stále zaštiťují a jemu se klaní. A kdo ve svých představách nejspíše fantazírují o tom, jak by chtěli být tomu Největšímu Čechovi nejblíže a závidí každému, komu se to podařilo. Je to sice takový věchýtek, je svraštělý, pohublý, ale pro ně nádherný... Tramtarááá.

Ten, kdo se pak proti jejich božské ikoně kriticky staví, kdo se odvažuje jeho gloriolu snímat, je nepřítel. Ten, kdo ho nejvíce a reálně politicky ohrozil a ohrožuje, musí být nutně arcinepřítel. Ďábel sám. Klaus. Satan. Nacionalista. Fujtajbl. Naše pochybnosti o Havlovi přeneseme na něj jako na obětního kozla. Bojíme se, že by Havel skutečně mohl být agentem - a tak uděláme z Klause ruského agenta. Víme, že Havel byl (slovy Ireny Obermannové) "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou. Víme, že Havel nikdy nic originálního nevymyslel, jen přejímal cizí názory, které mu poradili zahraniční opinionmakeři - a tak se ušklíbáváme nad tím, že Klaus prý není ve světě tak známý a že jsou jeho autentické politické názory k popukání zpátečnické a překonané. Víme, jak podivně Havel restituoval a kolik jeho kamarádů přišlo k bohatství - a tak děláme z Klause krále všech zlodějů a mafiánů. Víme, že Havel měl dohodu s komunisty, že udělal tlustou čáru a co-sme-si-to-sme-si a že ho zvolilo prezidentem všech 323 národofrontových poslanců - a tak budeme do nekonečna opakovat, že Klausovi to v první volbě hodili i nějací komunisti. Je nám nepříjemné, že Havel celou svoji politickou kariéru jen poslušně plnil příkazy Američanů - a tak se posmíváme Klausovi, kdykoli má nějakou schůzku s ruským politikem. Přáli bychom si fašistickou (pardon, občanskou) společnost, ale bojíme se to říci nahlas - a tak odvracíme pozornost ke Klausovi, který se prý paktuje s nácky a fašouny. Podporujeme americké dobyvačné války, humanitární bombardování a třetí světovou válku - a tak varujeme před tím, že Klausovo vlastenčení je cesta do pekel, protože nacionalismus v Evropě vyvolal druhou světovou. Víme, že Havel jede v magii a okultismu a tuto víru jen dovedně maskuje za vzletné duchovní fráze o jakémsi vyšším mravním řádu - a tak učiníme z Klause rovnou Lucifera. A tak bychom mohli pokračovat.

Ne, nejsem naivní, abych věřil v to samé jen s opačnými znaménky. Netvrdím, že Havel je ďábel a Klaus spasitel národa. Dokonce bych i prezidentovi mohl některé věci vytknout - například, že nebyl tak konzervativní, jako je dnes, i dříve (ale každý se vyvíjíme). Nebo že podepsal Lisabonskou smlouvu, i když měl unikátní příležitost prokázat hrdinský odpor a zlomit smutné mnichovské dědictví (ale na druhou stranu uznávám, že radit takto od stolu je jednoduché a člověk si neumí představit ten enormní tlak i ty více či méně skryté výhrůžky smrtí a podobně). Hájím ale prezidenta pro to, jaké názory představuje nyní a že je ochoten obhajovat je i v době, která jim nepřeje.

Ale vraťme se k výstavě. Centrum současného umění připravilo ji doplnilo programem rozhovorů "významných osobností politické, kulturní i občanské společnosti zaměřených na palčivá témata a kauzy českého veřejného života, o nichž je důležité se bavit!"

Když pomineme, že nám tu někdo svévolně vybírá témata, o kterých se bavit máme (a o kterých ne), pak je plejáda jmen samotných také takovou povedenou výstavkou. Panoptikem pravdolásky.

Některé vystavené exempláře jsou skutečně odpuzující - zaprášené, přestárlé figuríny, které spíše než výstavu současného připomínají muzeum historických artefaktů. Jiřina Šiklová, Jan Ruml, Hana Marvanová, Pavel Štern. Chartisté, kteří zřejmě z nostalgie po OF a VPN založili VPK (Veřejnost proti korupci). A jak by řekl Miroslav Dolejší, kdyby žil, potomci komunisticko-židovsko-zednářských rodin.  

Jiná debata patřila filosofujícím ženám - když začaly nad současností vzdychat Věra Tydlitátová a Markéta Hejná, vypadalo to, jako když se sejdou dvě babky na pavlači. Poklábosí a mezi řečí vyždímají své mokré hadry a pak splašky vylijí na dvorek. Tydlitátová je prý zneklidněna, jak se někteří "náckové" dostávají do významných pozic. Já jsem zase zneklidněn, že někdo tak nenávistný a vulgární může vyučovat religionistiku na Západočeské univerzitě.

Jindy se zase sešli staří známí z české pobočky CFR - Petr Drulák a Jiřina Dienstbierová. Přemýšleli o tom, jaké alternativní společenské organizace mohou nahradit kapitalismus. Nepracují snad tito lidé nepřímo pro arcikapitalistu Rockefellera? Tomu se říká "doublethinking" - udržet v mysli dvě naprosto protikladné myšlenky.

Totéž téma si pak Dienstbierová střihla s Václavem Bělohradským. A s Vladimírou Dvořákovou strašily - jak jinak - nástupem autoritativních režimů. Paní Dvořáková ale jistě nemyslí nastupující totalitu Nového světového řádu (USA například před týdnem schválily zákon, podle kterého může armáda zadržovat a vraždit bez soudu i domácí obyvatelstvo), ale nejspíše jakýsi Klausův autoritářský režim po vzoru Putina, který ale existuje jen v její mysli.

A koho máme v panoptiku dále? Karla Randáka a Jindřicha Šídlo, další pravdoláskařské celebrity. Skokana roku Andreje Babiše se senátorkou Alenou Dernerovou. Lovce psychopatů v politice Jana Hnízdila. Tohle téma (psychopati) na výstavě opravdu "jede" - mluví o něm i Ivan M. Havel spolu s Václavem Mikotou. Takže tu máme skoro kompletní partičku, která chtěla dostat prezidenta do kazajky - psychoanalytik Mikota se totiž na Hnízdilově plánu taktéž podílel, stejně jako další spiklenec - psycholog Slavomil Hubálek. Ten zase beseduje s pravdoláskařským goebbelsem Jiřím Pehem.

A do třetice o "psychopatech v politice a byznysu" diskutuje spolumajitel centra DOX Václav Dejčmar a Karel Janeček (to je ten pán, který rétorikou boje proti českým mafiánům zakrývá fakt, že sám slouží mafiánům zahraničním).

Halík je takové eso, že měl debatu sám, nepotřeboval partnera. "Tolerance nebo láska k nepřátelům?" Pan Halík není schopen ani jednoho, je mi záhadou, o čem tedy přednášel.

Nebyl ale jediným duchovním, který si našel cestu do holešovických továrních hal - například biskup Václav Malý se zabýval otázkou, jak rozpoznávat současné zlo. V upoutávce na jeho přednášku pořadatelé lákali následujícím zamyšlením: "Jak lze například vnímat současné snahy ministra školství o výchovu k národní hrdosti a jeho podporu zaměstnance identifikujícího se s fašistickými názory nebo pokusy o sbližování politické moci s nezávislou sférou církve, o nichž svědčí vystoupení prezidenta Václava Klause během církevní bohoslužby ve Svaté Boleslavi?"

Že už je výstava pravdoláskařských figurín únavná? Já vím. Tak to už jen rychle proběhneme. V další místnosti na nás vyskočí Jan Payne, v jiné pseudoumělec Jiří David. Za rohem se baví člen skupiny "Ztohoven" s členem Antifašistické akce, v jiném patře najdeme člena iniciativy " V Ústí neonacisty nechceme" a německého novináře, snažícího se Čechům dokázat, že byli za války stejně zrůdní jako příslušníci jeho vlastního národa (zabývá se totiž táborem Lety u Písku). Zdálky slyšíme tlachání levicové socioložky s radikální feministkou a plácání dvou pracovníků proamerické úderky Člověk v tísni na téma "Šluknovsko: varovný příklad pro Česko".

A tak dále, a tak podobně. Co to všechno znamená? Co z toho všeho plyne?

Toto už není normální střet levice a pravice. Toto nemá nic společného s běžnou každodenní politikou. To nejsou politické proklamace, to není levicová kritika současné pravicové vlády a pravicového prezidenta.

To je frontální útok na základy národního bytí, na stát, na českou suverenitu, na tradice, na řád, na křesťanské hodnoty.To je pokus o rozvrat, pokus o destabilizaci. Je to soustavné podkopávání základů národní soudržnosti, je to na několika frontách vedený výpad proti stranickému politickému systému, proti prezidentovi, proti vlastenectví, proti konzervatismu, proti národu, proti tržnímu hospodářství, proti historii, proti rodině. Proti všemu.

Nedá se to vysvětlit běžnými politologickými termíny. Je to hlubší problém. Několik tisíc let trvající problém. Problém nenávisti jednoho konkrétního národa k národům ostatním. Národa, který si svůj nacionalismus bedlivě střeží a pěstuje, ale všem ostatním by ho zakazoval.

Klíčová slova: Havel pravdoláska
reklama
15461 čtenářů | 105 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(Aleš, 19.12.2011 0:22:03)
Odpovědět
Říkám si, proč tenhle magor ty články vlastně píše. Patrně proto, abychom byli informováni, jak se zhoršuje jeho diagnóza. Tvrdí o sobě, jaký je konzervativec, ale za vším vidí spiknutí světového židovstva. Opravdu politováníhodný příklad duševní degenerace, kdy se jedinou silou, která pohání myšlenkové pochody postiženého jedince stává zloba, nenávist a hledání nepřítele.
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(Karlos, 19.12.2011 0:33:41)
Odpovědět
Aleši, celý den tady frustrovaně prskáte. Běžte raději spát. Když se Vám to nechce číst, tak to nečtěte. Já jsem nechtěl poslouchat pravdoláskaře z toho DOXu, tak jsem je prostě neposlouchal. Přepnul jsem na jiný kanál.
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(Aleš, 19.12.2011 14:44:13)
Odpovědět
No vidíte, takže bude stačit, když se budete řídit svými lastními zásadami a mé komentáře nebudete číst.
Klaus a jeho mladá láska Petra.. uff to byla ale šukanice :)
(tady je Klaus i se svojí milenkou a táhne to s ní pořád, máme fotky :-)), 19.12.2011 19:44:04)
Odpovědět
http://www.ahaonline.cz/galerie/trapasy/63843/?foto=1
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(Brabec, 19.12.2011 1:00:24)
Odpovědět
Vy souzníte s tím trojčením se smrtí Havla, nechte i nás, co si myslíme, že zemřel pouze hříšný člověk !
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(Aleš, 19.12.2011 19:59:37)
Odpovědět
Zdá se, že Havlem jste posedlý spíš Vy, já komentoval Bartošův paranoidní článek.
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(Ka, 19.12.2011 8:29:44)
Odpovědět
Co kdyby to bylo obráceně a tím magorem jste Vy Aleši? Pokud nejste - do pátku se jím stanete asi určitě.
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(Aleš, 19.12.2011 20:01:40)
Odpovědět
Jestli jste s Bartošem na jedné straně zdi, pak chápu, že Vám ti, kteří žijí na té druhé straně připadají jako blázni. Zamyslete se ale nad tím, proč nesmíte ven za bránu a na noc Vás zavírají do místností bez klik...
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(Ka, 19.12.2011 21:59:16)
Odpovědět
Já jsem klidný a soudný, pokoj má kliky a není zamčený. Ale vy šílíte jak blázen a do pohřbu toho velikána vás asi odtáhnou v kazajce.
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(Aleš, 19.12.2011 22:11:01)
Odpovědět
Jste to Vy, kdo tady zavile zdůrazňuje Havla a pátek, já komentoval výplod Bartošova chorého (také)mozku. Krásně naplňujete přísloví "podle sebe soudím tebe".
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(Čtenář 1, 20.12.2011 9:02:53)
Odpovědět
Máte to marné, většina zde diskutujících je sice mimo mísu, ale zato napadání a vulgarity jim jdou skvěle. Ostatně mají vzor v redakci (titulky vymýšlí "úchvatné") a v takové "novinářské" žumpě jako je servilní Bartoš)..........
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(Ka, 21.12.2011 0:09:22)
Odpovědět
Tak do té žumpy vy dva volové nelezte, ještě budete smrdět jak skunci.
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(Fiter, 19.12.2011 8:33:18)
Odpovědět
Odešel Havel a odešel i severokorejský vůdce.Z Havla se snaží udělat nadčlověka a z Kima v S.Korei budou dělat to samé.Havel stejně jako Schwarzenberg lezli sudeťákům do zadku.Havel se ničím vyjímečným neprosadil.Díky Havlovi se tady zase začala roztahovat ta rudá štěnice.
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(Dan, 19.12.2011 9:44:12)
Odpovědět
Havel se ničím významným neprosadil..

no otom jaksi nerozhoduješ ty víš, Klausolásko :)) zapni si tv a evropa a svět si myslí opak než ty, stjně jako tisíce lidí včera v ulicích..

Už zemře Klaus, tak uvidí černou vlajku akorát tak v Kremlu a pochopíš kdo se ničím neprosadil..
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(ThujaGarden, 19.12.2011 11:03:04)
Odpovědět
Mýlíš se patriote...,seš tradičně mimo, jako vždy. Havel a Klaus jsou dva největší mužové Česka...,jede z nich odešel. Tebe nikdo nezná...,a ani nebude. Nesaháš ani jednomu po kotníky...,proto seš vzteky bez sebe...,analytická nulo.
A běž se s tím svým...,milionovým odstupným někam vyfotit...,třeba do Rudýho Práva..
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(No name, 19.12.2011 11:54:46)
Odpovědět
Doufám, že když jsi lezl zločinci Havlovi do perdele, že sis na sebe natáhl prezervativ.
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(pavjan, 19.12.2011 12:38:53)
Odpovědět
S tou televizí jsi mě fakt dostal. Evropa i "svět" si dělají svoji politiku a tv je sprostředkovatel.
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(mrkněte koho zrovna protahuje Klaus,monentálně to není Mach :-D, 19.12.2011 19:45:26)
Odpovědět
http://www.ahaonline.cz/galerie/trapasy/63843/?foto=1
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(wendy, 19.12.2011 22:57:45)
Odpovědět
To, že je galantní a vezme dámě zavazadlo, je důvod jej kritizovat?
Kdy jste něco podobného učinil Vy?
Anebo o Vás dámy asi nemají zájem, abyste jim ani poponesl zavazadlo. Někdo je takový magor, že se mu nedají svěřit ani vidle.
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(Krat..., 19.12.2011 23:01:24)
Odpovědět
Mě osobně Havel nevadil, a nevadí mi ani DAN, ale kdyby snad je měl někdo raději než já, vůbec bych nelpěl na jeho přízni. Čert už si jednoho přivlastnil, třeba se i nad Danem slituje.
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(Stilet, 19.12.2011 15:43:29)
Odpovědět
On Kim si vyprosil na Luciferovy aby mu zajistil osobního sluhu, když už musí mět trvalý pobyt v tom strašném Pekle. Tak Lucifer poslal jednoho čerta pro dušičku Havla aby měl Kim lokaje.
Myslel jsem si, že až skápne Havel, že se budou konat orgie Havliády, ale že to bude tak gigantické, to jsem nečekal. To je už tůze odporné co se kolem toho děje. Včera jsem celý den hledal v TV zprávu na všech kanálech, kdy se zmíni o smrti toho giganta tisíciletí a dočkal jsem se už večer, kdy v TV byla kratičká tři vteřinová zpráva bez slov, že ten Český gigant zemřel. Nyní čekám s uzkosti na zprávu, že na všech kontinentech jsou povodně. Že v řekách stoupla hladina a dokonce i v oceánech stoupla hladina o půl metru následkem to obrovské nadprodukce slz sedmi miliard lidí pláčem ze skonu toho lidského humanistického obra. Obávám se že to naše planeta ani neudrží váhu slz takového kvanta lidí a propadné se do hlubin vesmíru.
Dámy a pánové, V Africe je sucho. V Somalií lidé nasledkekm sucha umírají. V celé Sahaře už vymřela fauna i flora následkem sucha. Nemělo by deste milonu českých plaček a plačku plakat, tedy slzy shromažďovat v butelkách a posílat je jako zálivku na zavlažení těch sušin v Africe? Není vám líto takového kvanta tekutiny s ní tak plýtvat a pouštět do potoku, řek a moří když by jinde mohla přinest lidstvu užitek?
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(Čtenář 1, 19.12.2011 15:29:49)
Odpovědět
Máte pravdu, takový duševní chudák jako je autor článku, se vidí málokde....
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(dévotní adorace,jako za brežněva...., 20.12.2011 15:48:28)
Odpovědět
Karel Schwarzenberg a Václav Havel připravovali v 90. letech dohodu s Německem, která by sudetským Němcům umožnila návrat a vrácení majetku.

Bylo to v květnu 1991, kdy Václav Havel společně s německým kancléřem Helmutem Kohlem vypracoval v rozhovoru mezi čtyřma očima pětibodový balíček.

Ten mimo jiné navrhoval pro sudetské Němce možnost návratu, získání státního občanství a na jeho základě i možnost získat prostřednictvím kuponové privatizace půdu a majetek.
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(Milada Horáková, 20.12.2011 15:52:44)
Odpovědět
Falešný prorok vodu kalí
mnoho má kumplů devótních
všichni jsme příští pozůstalí
v osvíceneckých pochodních.

Tu velí nezbrojit a bombardovat
ondy má vize okultní
Čech by měl svůj původ schovat
jak kosmopolité potulní.

Taky je zeleným rozumbradou
mudrujícím z mercedesu
honosícím se vlastizradou
a restituentem bez procesu.

Kamarád Gruzín a přítel Bill
Kosovo ano, na Srby bič
přátele zradil - člověk by blil
svědomí křičí, rozum je pryč.

Srdce je u něj pouze kýčem
jak alegorie bordelu
láska je pro něj jenom chtíčem
a pravda má pachuť průstřelu.

Lžipravda a jakoláska
ješitnost a postmoderna
prezident byl za maňáska
duše černá nadrozměrná.

Zradil Olgu, Medka, Maněnu
i psa Ďulu a Dubčeka
s Irenou svou ženu Dášenu
dost na jednoho člověka.

Všechny nás nasměroval do sraček
on – Největší čecháček.
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(Kalous, 21.12.2011 0:06:46)
Odpovědět
Milado, to je dobré. I samotnému V. Hvlovi by se to líbilo.
Kdo je Václav Havel
(ideolog, 20.12.2011 22:31:19)
Odpovědět
http://www.blesk.cz/clanek/celebrity-ceske-celebrity/161043/jaromir-jsem-utajeny-bratr-vaclava-havla.html
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(Michal, 22.12.2011 15:51:21)
Odpovědět
Problem prispevku typu vaseho je absolutni nedostatek argumentace. Prece nejde vse vsmahem odsoudit, ten clanek je pomerne rozsahly, vyberte tedy nejakou podle vas opravdu markatni nepravdu a dolozte, proc si to myslite, ze je to nepravda. bez emoci a bez predsudku.
Diskutujete tu proto, ze hledate pravdu nebo protoze chcete prudit ?
Ja bych opravdu chtel videt nejakou normalni polemiku, ne si precist ze je nekdo psychicky nemocny, jen proto, ze s nim nesouhlasite.
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(Richard, 19.12.2011 2:18:25)
Odpovědět
Halík by měl také natáhnout bačkory!
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(Jeník z prodanky, 19.12.2011 9:48:07)
Odpovědět
Mrtvému je třeba dát úctu. Ať si každý bilancuje dobré špatné, smrt je i příležitost ke smíření , to dovedou z tichou noblesou jedn moudří a zralí lidé, sejmou klobouk, mrtvému se pokloní .. ten smutek co předvádí media, hysterické právdoláskáčské dzunami, nemá nic s opravdovým žalem, které nám prostřednictvím medii předváději. Už i těm. kteří jsme Haval svým způsobem brali jako polistopadového prezidenta a disidenta je nám z toho na blití. Faleš a lež má krátké nohy a soudný člověk vidí jak se media předhánějí kolik kdo kyblů falešných slz vycedí. Z Havlovy smrti tak paradoxně těží a raduji se ti, pro které je jeho smrt lacinou propagandou. Když vidím tu plejádu lidskoprávních pravdoláskových Kocábů, Pehe, kde se vzal tu se vzal Vladimír Dlouhý a další stojí ve frontě a žduchají se, aby předvedli ten smutek nejsmutkovatější... Běžte brečet na pohřeb. Státní smutek je chvíle ticha, a zamýšlení, to řičení smutkem, zapalování svíc, to je projevem nezralosti, moudrý národ smutek vyjadřuje stišením, mnoho prázdných falešných slov jen Havlovou smrt devalvuje na pokleslou frašku.
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(Stilet, 19.12.2011 15:47:26)
Odpovědět
S tím souhlasím. Tá úcta k zemřeleému by se měla projevit mlčením a né těmi hovadskými orgií. To je hnus, jaká nesčetná stáda prostitutu, křiváku a pokrytcu si nad smrti jednoho člověka tak ohřívají vlastní polivčičku.
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(Kalous, 19.12.2011 22:04:01)
Odpovědět
I ten váš ušatec Obama si na Havlovi přihřívá polívčičku, Havel je pro něho inspirací a jede s Madlou na pohřeb. Vzpomínám si jak ji V. havel navrhoval na příští Čs. prezidentku, ale dala přednost koosvským mobilním operátorům.
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(felix.julec, 20.12.2011 7:53:30)
Odpovědět
Stilete je to i můj názor.Na Havla mohu mít svůj názor,ale nad rakví člověka,před bolestí truchlící rodiny,ještě nad vykopaným hrobem předvádět exhibice,končící slovním průjmem je něco odporného.Tady se projevuje úroveň vzdělání v dnešní škole a (ne)výchovy v rodině.
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(Kuk Vykuk, 19.12.2011 11:57:55)
Odpovědět
To by bylo do třetice všeho dobrého, Havel Kim a Halík. To už by k vánoční pohodě nechybělo nic.
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(AA00, 19.12.2011 17:50:06)
Odpovědět
A co teprve ten nacista, který ostatním nadává do fašistů ? To by se teprve vyplatilo, zamázli bychom letošní státní dluh a Evropa by nás jistě pochválila za šetření...(Nebo náhodou ne, když ty ušetřené peníze by byly na ní ?)
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(Dan, 19.12.2011 9:23:34)
Odpovědět
Když se podívám na Václava Klause, vidím 100%, plnokrevného homosexuála.
Každý jeho pohyb, hlas, chování, je to prostě buzna.


Homosexuální servry jsou plné jeho afér, ale to se tu nedočteme, Kikina jak mu říkají v homobordelech zamaskoval trapnou aférou s letuškou svoji homosexualitu, je to dalšípříklad jeho přetvářky, lži a pokrytectví.
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(C.Q.Lafayette, 19.12.2011 9:35:56)
Odpovědět
Koukám Dane, že jste se ochotně ujal po Albertovi role kašpárka, ještě zacinkejte rolničkama! :-)))
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(Lída, 19.12.2011 9:41:05)
Odpovědět
Mě Dane Klausova homosexualita nevadí, ani to že jí skrývá, je to jeho věc a ta Kikina to je ošklivé, v tom bych se nenimrala, jeho osobní věc..

.. co mě ale vadí je jeho prokremelská, východní politika, tady vidím velké nebezpečí pro nás pro všechny a použiju citát pana Cibulky z TV:

" Václav Klaus je agentem KGB/FSB a měl by být souzen za vlastizradu"

Tímhle Cibulkovým tvrzením by se měli podrobně zabývat nejenom novináři, ale i naše tajné služby, zde je to rizika Klausovi osoby.
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(kolo běžka, 19.12.2011 9:59:22)
Odpovědět
Liduš a ta Německá okupace z roku 1939 a tisíce našich lidí v koncetráku, umučených , ta dě neděsí|? Mě tedy ano a možná více než to kremelské nebezbečí. RAUS, RAUS...až bída (ještě není) zaklepe na německé dvéře, se budete divit jak začnou Němci řvát, že jsme je (bývalý východní blok) oškubalia začnou řvát, že si vezmou co nám dali a sudecký občan už te´d je říčný. Lezte jim přes Brusel do pE rdele. Však oni Vám už skočí doúsměvu a ž převezmou všechny státní instituce , to teprvé poznáte co je šetřit.
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(Lída, 19.12.2011 10:08:57)
Odpovědět
Ano, mě jsou němci mentálně mnohem bližší nežli rusové bez úcty k lidskému životu, národ alkoholiků kde pracují jenom ženy a muži válčí a okupují, celou ruskou historii, okolní země.

Německo narozdíl od Ruska je demokracie, Rusko je typická autokracie, afrického stylu.

Pokud nám má vládnout jedna z těchto zemí, říkám jednoznačně Německo, NE Rusko.

Pravdoláska vs Klausoláska také dle mého názoru je o tomto příklonu, o ničem jin. to není a já k Rusku patřit nechci.
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(Pepan, 19.12.2011 12:05:54)
Odpovědět
No ty jsi ale kráva, ty si zasloužíš jen německý koncentrák a plynovou komoru, když už si přeješ, aby nám vládli němci. To už máme "úspěšně" za sebou. Proč připisuješ Rusům zločiny komunizmu a na německé válečné zločiny poněkud zapomínáš?
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(Hugo, 19.12.2011 12:08:23)
Odpovědět
Já si zase myslím, že tobě je mentálně nejbližší šimpanzice.
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(p, 19.12.2011 12:47:28)
Odpovědět
A což takhle trochu suverenity , samostatnosti a odpovědnosti? Proč tak vehementně spěcháte pod něčí nadvládu?
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(Stilet, 19.12.2011 16:12:09)
Odpovědět
Co to plkáte. Češi jsou Germání kteří už neumí Německý.
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(Jan11, 19.12.2011 20:01:53)
Odpovědět
Zcela náhodně jsem přečetl diskuzi pod tímto článkem i váš příspěvek. Nikdy jsem to ženě nesdělil, ale vám musím. Jste naprostá kráva. Kdyby ten vámi opovrhovaný Rus nevyhrál válku, tak jste tu dnes nebyla a nemohla napsat takovou hovadinu. Vaše blbá palice by byla pro německého nadčlověka jen materiálem pro vydláždění Václaváku a nějaký občan vámi obdivovaného národa by se po ní dnes procházel. Náno pitomá. Beneš to správně tušil, kam se to zas jednou obrátí.
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(Kalous, 19.12.2011 22:10:57)
Odpovědět
Beneš byl zločinec, Havel je vlastenec. Ausgezeichnet.
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(mares, 20.12.2011 13:06:07)
Odpovědět
Myslím si že o tom kam budu patřit stejně rozhodnou jíní a klábosit tady o tom co kdy kde a kdo udělal je na nic.\\\měli byste se raději bavit o tomjak ministerstva ušetřila a peníze ušetřené nevrátila do společné kasy,ale hezky si je rozdělili do vlastních kapes a co stím dělat.To si myslím je téma k zamyšlení.Co vy nato.??????0
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(Milanga, 21.12.2011 7:31:43)
Odpovědět
Opravdu jste kráva,takovou volovinu už jsem dlouho nečetl!
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(Fošna, 19.12.2011 10:26:36)
Odpovědět
No já nevím,jestli novináři,ale psychiatři zcela určitě!U Cibulky to je už diagnoza.
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(Kuk Vykuk, 19.12.2011 12:00:41)
Odpovědět
A co ty děláš na buzerantskejch servrech? Že by taky?
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(Stilet, 19.12.2011 15:53:58)
Odpovědět
Dane, nemám vůbec v lásce Klause. Nic mě po něm není. Ale ty jsi tak zaujatý proti němu, že nevynecháš žádné příležitost si na něj plivnout, třebas si to plivnutí zalouží. Ale asi né od tebe. Klaus je pro mě to co Beneš.
Nevím jestli je buk, ale jeho písklavý hlas není přece důkazem homosexuality. Možná je možná není. Ale jak ty to víš? Projevil se někdy jako buzerant?
Já Havla vždy považoval za daleko větší katastrofu, kak Klause.
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(AA00, 19.12.2011 17:57:37)
Odpovědět
Píši Vám to Dane dokola. Za prvé, vždyť vy, jako eurohavlouš, byste měl hýkat radostí nad každým přihřátým. V pochodu maradů v Praze byla celá plejáda pravdoláskařů - Liška, JauJau i její choť Buzík. Za druhé - sice o mrtvých jen dobře, ale zkuste si znovu přečíst známý článek "Opilec V.H." Ten byl viděn autorem několikrát, líbající se se současným ministrem obrany. Asi z toho má Vondra tu křivou "ústa". Kdo má děti ? Klaus nebo Havel ? Je to takové podivné, když slyšíme, že přejí soustrast Havlově rodině...To je kdo ? Ta herka, co si ho vzala před pár lety pro prachy ? Předpokládám, že tatínek s maminkou V.H. jsou už na pravdě Boží dávno. TAk kdo, sakra, je ta rodina ?
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(Karel32, 19.12.2011 10:06:18)
Odpovědět
může mi autor říct jedinou originální myšlenku Klause nebo jeho originální příspěvek k ekonomii, v níž je profesor? Stačí fakt jedna, jediná a sklapnu podpatky. A proboha ne oponování názorům o globálním oteplování nebo privatizaci, rozdat vlastnictví občanům je fajn, ale to není žádná originální ekonomická myšlenka.
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(Dan, 19.12.2011 10:12:04)
Odpovědět
Mě přijde originální Klausův názor, že rusko je demokratická země :-)

Je to názor originální a jedinečný.
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(Karel32, 19.12.2011 10:18:06)
Odpovědět
:))) to je pravda, sice je to originální asi jako názor, že je 1 a 1 jsou 4, ale budiž:))
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(Normální člověk, 19.12.2011 12:10:33)
Odpovědět
Pepku, tady máš šesták a vyskoč!
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(Stilet, 19.12.2011 15:59:13)
Odpovědět
Samozřejmě Dane, že Rusko není demokratický stát. Jenže kde vůbec existuje demokracie? Tá existovala jen v kmenových společnostech a to ještě dosti omezená. Kmenové porady se také nezůčastňovali všichni přísluníci kmene. Jinak tá "demokracie" je jen fikci. Jen zneužívaným slovem. Jednoduše řečeno, je nemožná.
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(Kalous, 19.12.2011 22:15:54)
Odpovědět
Souhlas Stilete. Ta demokracie jsou kecy pro hlupáky. Některé arabské státy díky arabskému jaru a Západu se zbavili "tyranů" a co se děje - pouliční bandy rabují, vraždí se navzájem a muslimští radikálové se demokraticky chápou vlády. Jenom aby ty demokratické státy nemusely zase živit USA a EU.
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(Peter L., 19.12.2011 10:32:35)
Odpovědět
Zdeněk Bakala síce na Slovensku nie je veľmi známy, ale aj tak si trúfam povedať toto: škoda, že jeho predkovia neskončili tam, kde mali. Nemohol by si dnes váľať šunky s tou bývalou misskou Michaelou Maláčovou v jednej z najmenších českých obcí /Modrava/ a spriadať tam na spôsob K.H.Franka plány na likvidáciu českého národa, štátu a kultúry.
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(Princ Drsoň, 19.12.2011 10:40:42)
Odpovědět
Obávám se, že pan autor je už zralý na léčbu na uzavřeném oddělení, pokud možno bez přístupu k internetu.
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(NermuŤ Jan, 19.12.2011 11:05:25)
Odpovědět
Jedno staré přísloví mluví. O mrtvých jen dobré.
Takže toto:
Když umřel je svět o něco lepší.
Snad je Václav v Pekle šťastný.
Byl symbolem ČR, symbolem mravního úpadku. Byl člověkem, který žil bojem s Ježíšem Kristem, Pravdou a láskou.

Jak žil tak i umřel. Ve slávě a v Ďáblově náručí.


Pro nás je jedno poučení:
Havlové se najdou vždycky, stejně jako mravní lidé (Jiřina Švorcová, Bořivoj Navrátil ad.), je jen na obyčejných lidích, koho budou poslouchat.
A TAKÉ NEZAPOMEŇME, ŽE ZLÍ LIDÉ SE OHÁNĚJÍ KRÁSNÝMÍ SLOVY.
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(Annaje, 19.12.2011 14:22:09)
Odpovědět
Pane NemuŤ Jane - vy jste byl v přítomen okamžiku kdy pan Václav Havel umíral, že víte přesně, že umřel v Ďáblově náručí ? Já jsem měla zato, že v u něj byla řádová sestra boromejka.
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(Stilet, 19.12.2011 16:09:51)
Odpovědět
Nermuť nemusel být v okamžiku smrti u Havla přítomen. Jsem ale na pochybách, že by tá jeho dušička v Pekle byla šťastná. To v tomto punktu Nermuť se mýlí. V Pekle dušičky nebývají asi šťastné.
Musíte vzít do úvahy, že Nermuť je kazatelem pravoslaví a tak se asi domnívá, že i v Pekle jsou lidské dušičky šťastné. Přece možná tuší že do Pekla jsou expedované i duše pravoslavných popu a ti přece nemůžou být v tom Pekle nešťastné. Ale jsou Nermuti. Jsou. Peklo není Ráj ani pro pravoslavné. Ani pro Havlovu dušičku.
Svatý Izák syrský.
(Nermuť Jan, 20.12.2011 9:43:34)
Odpovědět
Svatý Izák Syrský popisuje Peklo jinak, než obyčejně.
Peklo podle Svatého Izáka Syrského je místem, kde není místo pro duchovní emoce jen pro vášně.
Všimněte si, že třeba Islám před nebem varuje.

Peklo je místo- podle starých pověstí- neustálého boje, přejídání se, opíjení se. Opilých urážek, lží, podvodů zlodějen.

V pekle -stejně jako v ráji- je všechno, co si člověk přeje, jenže duše si věci kradou.


Podle Svatého Izáka Syrského je Peklo Peklem pro žal v srdci, žal společný s Bohem.

Tím tedy říkám toto: Václav Havel je nepochybně v Pekle a je velice spokojený. Žije ve štěstí, podle něho zvítězila Pravda a Láska.

Rozdíl mezi jednotlivými církvemi i náboženství je v duchovním světě. Václav Havel žil v duchovním světě, který je v Pekle.

Ráj není rájem podle bezbolestnoti, bezhříšnosti. Ráj je rájem stavem duše. Je to pocit veliké blaženosti bez emocí. Je jen láska.

Co se týče popů. Ano je jich mnoho v Pekle. Ale o tom, to není.

Havel nežil v onom stavu, který je v souladu s Bohem a lidskou přirozeností. Po jeho odchodu do Pekla, žije i nadále ve stavu, ve kterém oslavoval dobytí Kosova na Srbech.

Havel neví, že je v Pekelném opojení Vášní.
V Pekle je totiž ohromné opojení vášněmi. A většina lidí ani neví, že je v Pakle. A rozhodně je tam svým způsobem spokojená.

Uprostřed modlitby můžeme pocítit Ráj. Nebo uprostřed dobré Bohoslužby.
Peklo poznáme uvnitř vášní.
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(Kalous, 19.12.2011 22:18:53)
Odpovědět
Annoje, pan Havel byl zednář a ti jsou s Ježíšem Kristem naštíru.
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(Annaje, 20.12.2011 10:53:44)
Odpovědět
svatá Máří Magdalena byla prostitutku a ty jsou s Ježíšem Kristem taky na štíru ... a přesto viděla jako první vzkříšeného Pána. Jinak prosím o důkaz o tom že Vaclav Havel byl zednář - ale z důvěryhodných zdrojů!!! /ne z například z tohoto webu, který se podílel na uštvání pana Havla - viz dokonečna opakovavaný článek o opilci Havlovi./
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(druid, 19.12.2011 23:15:48)
Odpovědět
proč jej nezaopatřil Halík?
Bylo by to alespoň jednoznačné
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(Vlad IV, 20.12.2011 0:32:56)
Odpovědět
To prosím tak jednoznačné není!
Halík na peklo nevěří,tudíž svátost Posledního pomazání nepovažuje z důležité!
Navíc je na štíru s intencí-rozumějte- buddhista bude těžko chtít dělat to,co dělá Církev....
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(druid, 20.12.2011 0:52:11)
Odpovědět
ale no tak...
Na peklo věří i anděl Páně, natož Halík

A na tom, že by to bylo "jednoznačné", na tom si trvám!
(než odpovíte, chvíli přemýšlejte a dáte mi zapravdu)
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(druid, 20.12.2011 0:55:00)
Odpovědět
anebo, že by to bylo již jednoznačné podle Vaší verze?
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(Korfi, 20.12.2011 0:00:03)
Odpovědět
Pani Annaje, to je zajímavá informace.

Za života jsem byl svědkem jedné události, kdy byl za velmi specifických okolností zlikvidován lidovec Bartončík. V tuto dobu byly připraveny osudné okamžiky zároveň jednomu z disentu, který snad opravdu věřil v lepší zítřky a dobro sekty zvané Charta, čímž se stal velmi nepohodlným. I na smrtelné posteli vzpomínal Havla.
Věřím na souhru osudu, aniž bych chtěl předjímat cokoli.
Dcera zmíněného disidenta slouží jako řeholní sestra Karla Boromejského. Těchto sester není zase až takový počet a navíc jsou roztříštěny po republice.
Jo, svět je nesmírně malý, až bychom se někdy divili, jaké dokáže připravit překvapení.

Můžete si dále k tomuto domyslet co chcete.
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(Kalous, 21.12.2011 0:11:44)
Odpovědět
Nermuti, jednička s hvězdičkou.
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(Yaakov, 19.12.2011 11:10:58)
Odpovědět
Já jsem až dodneška o žádné letušce ani nevěděl. Naštěstí tady máme pana Bartoše, aby nám to připomněl. Doufám, že pan prezident tyto stránky nečte. Jsou urážkou jeho konzervativní důstojnosti.
Adam B. Bartoš :D
(Kubík, 19.12.2011 14:03:14)
Odpovědět
Adam B. Bartoš by měl kandidovat na debila roku 2011. Nezlobte se na mě, ale tohle může dneska napsat jen naprostý duševní chudák. Je mi ho vlastně líto a po pravdě bych mu to nejraději řekl osobně.
Re: Adam B. Bartoš :D
(v.n., 19.12.2011 15:03:00)
Odpovědět
Já za nim možná taky pudu.
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(., 19.12.2011 17:55:12)
Odpovědět
Bartosovy kraviny nestoji za komentar. Jen by
dostavaly punc normality, a ten nemaji.
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(Kalous, 19.12.2011 22:22:14)
Odpovědět
To je zajímavé že ty kraviny mají čtyři hvězdičky oblíbenosti z 5, pokud by to byly kraviny - bylo by hodnocení čtenářů opačné.
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(domácí, 19.12.2011 18:04:36)
Odpovědět
... už je v očistci a fajčí čertom k.o.k.o.t.y
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(Vlad IV, 20.12.2011 0:39:51)
Odpovědět
Moc mu očistec přeji a všem lidem též.....
Ani hovadu, dobytku a hajzlovi jako V.Havel nepřeji věčné zatracení.....
Mám však obavy,že zrovna on se dvakrát nekál...
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(Dan, 19.12.2011 19:21:22)
Odpovědět
Jenom pro reklamu :-)


Václav Klaus je homosexuál.


A ted aktuálně k věci, Klaus coby politický trpaslík, bude nyní sloužit obrovi Havlovi, bude mu sloužit při pohřebních ceremonijích a možná, možná, si ho někdo ve světě všimne a zeptá se, kdo byla ta bukvice, co sloužila Havlovi u pohřbu ??

ovšem kdo na tuto otázku dokáže v cizině odpovědět to nevím, snad jenom Putin .
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(Ježek 1, 19.12.2011 20:14:16)
Odpovědět
Co je to za vola ten Dan ?
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(Bondy, 19.12.2011 22:46:58)
Odpovědět
Dan je úchyl.
Podívejte se v čem se nimrá, sám sem dává odkazy na své oblíbené stránky.
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(Dan, 20.12.2011 0:02:35)
Odpovědět
Hoodně Havla..
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(pipina, 19.12.2011 20:52:51)
Odpovědět
Dan je vůl!!!!!!!!!!!!
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(lula, 19.12.2011 20:54:11)
Odpovědět
Dan je pyčus.
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(ukulele, 19.12.2011 20:55:52)
Odpovědět
Dan je boží hovádko a měl by skončit na bytunku!!!!!!!!!!!!!
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(Baník, 19.12.2011 20:57:33)
Odpovědět
Dan je kohout a po ostravský KOKOT!!!!!!!!!!!!
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(jula, 19.12.2011 21:00:04)
Odpovědět
Co Dane myslítí to ještě?
Běž mezi hovná!!!!!!!
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(ferda, 19.12.2011 21:03:28)
Odpovědět
Dane když čtu tvoje výlevy,tak si myslím,že jsi 100% blbec na entou.
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(ferda, 21.12.2011 17:55:09)
Odpovědět
DANE, NĚKDO TADY Z TEBE ŠÍLÍ TAK MOC, ŽESI DRZE, OSTATNĚ JAK JE ZVYKEM U TĚCH MODROHNOJŮ, NICK FERDA....:-))) JÁ S TEBOU SOUHLASÍM .-)))
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(pinguin, 19.12.2011 21:07:21)
Odpovědět
Dane tebe vyprdla opice v běhu akřičelam aušus.
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(stilet, 19.12.2011 21:12:02)
Odpovědět
Co to boží hovádko ještě vymysslí.
Bože do koho si vdechl duši?
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(mamula, 19.12.2011 21:15:32)
Odpovědět
Dane jsi tu ještě?
Dofám,že po týchto tbě nelichotivých ozvech se ozveš.
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(Dan, 19.12.2011 22:12:22)
Odpovědět
nezaznamenal jsem od Klausolásky žádný argument, jenom nadávky a to je super ! :-)


Za pravdu se Klausoláska hodně zlobí, takže znovu pro fulltextové vyhledávače ! :))

Václav Klaus je homosexuál.

Klausova homosexualita.

Klaus je gej.

Klausova letuška.

Děkuji Vám za pozornost, milí kokoti :-))
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(Bondy, 19.12.2011 22:50:28)
Odpovědět
Chce se mi z takové kreatury blejt velebnosti, ale v dnešních dnech se bojím na hajzlíku zvednout prkénko, že by na mě jukl Havel a urážet hlavu státu se nemá, byť bejvalou
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(Dan, 19.12.2011 23:15:39)
Odpovědět
Všem kremelskejm kašparů, z tohoto nahnědlýho webu přeju hezké svátky a hl. hoodně Havla, co se do Vás vejde vy lůzo proruská !

Doufám, že se vám o něm bude zdát ještě mnoholet, a Ernst Rehm alias Lukáš Petřík, zdejší hnědka č. 1 bude mít havlomindrák ještě mnohem větší než dosud, to Vám všem přeju !!

Váš Dan :-)
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(Ka, 21.12.2011 0:15:51)
Odpovědět
Dane vy jste kreten.
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(xxxx, 19.12.2011 22:23:52)
Odpovědět
Dan je idiot
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(Dan, 20.12.2011 0:00:53)
Odpovědět
Hoodně Havla..
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(antieurobolševik, 19.12.2011 22:24:15)
Odpovědět
Vynikající článek jako vždy, Adamovi články rád čtu, jsou přímočaré, objektivní a velmi trefné. :-)
A jaké články Adamovi rád čteš? Adamovy?
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(jakouzbeik, 20.12.2011 7:08:57)
Odpovědět
Adam B. Bartoš -největšší kreten všech dob. Ale klid hajzle každý má svého řezníka , na tebe taky dojde
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(Ježek 1, 20.12.2011 7:26:39)
Odpovědět
Zalez, havlova podržtaško
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(Radek3, 20.12.2011 9:44:38)
Odpovědět
Říká se, že nejlepší reklama pro umělecké dílo, je negativní reklama. Článek autora je takovou reklamou. Vůbec nechci napadat článek autora, jakkoliv nejsem příznivcem Václava Klause. Pro mě má článek přijatelnou formu a to že s ním nemusím souhlasit není rozhodující. Svým způsobem jej vítám, jako příležitost pro polemiku k ožehavému tématu a také proto, že mě nasměroval na onu výstavu. Zatím se seznamuji s jejím obsahem ( viz.http://lucifereffect.dox.cz/index.php/vyzva ) a shledávám ji pozoruhodnou.

Jestliže je jsou motem výstavy myšlenky:

• Nesnižuj ostatní. Vyhýbej se představě, že tvoje skupina má vždy pravdu a ostatní jsou horší a mýlí se.

• Vzepři se. Neposlouchej autoritu, pokud je to v rozporu s tvým svědomím.

• Převezmi zodpovědnost za své činy.

• Nemlč. Když mlčíš o zlu, podílíš se na něm.

• Vzdoruj zlu. Nečekej, až se proti zlu postaví ostatní.

jistě stojí za návštěvu. Jestliže je či není pouhým účelovým útokem na Klause může člověk objektivně říci až po jejím shlédnutí ..
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(Štastný Jim, 20.12.2011 10:45:58)
Odpovědět
Mrtvola,
ještě nevychladla a opilá luza tančí na víku rakve.V,H byl člověk z masa a kostí jako my všichni s chybami i přednostmi,prosím počkejte pár dnů s nenávistnými útoky na jeho osobu.
Re: Víme, že Havel byl "starý prasák" - a tak se pohoršujeme nad Klausovou letuškou
(Ka, 21.12.2011 0:18:41)
Odpovědět
Ano, o mrtvých jen "dobré". Ale tato šaškárna je už přespříliš. Začíná to už být kolem Havlova hrdinství a mravnosti trapné.