reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Václav Havel. Zemřel člověk z masa a kostí, nikoli polobůh, nikoli Kim Čong-Il

Autor: Rudolf Polanecký | Publikováno: 20.12.2011 | Rubrika: Názor
Ilustrace

Václav Havel byl bezesporu jednou z nejvýznamnějších postav posledních 35 let, ale nezapomínejme, že to byl také jen člověk.

Jako každá významná osobnost měl své příznivce i odpůrce. Žádná osobnost nepůsobí na všechny jen kladně nebo záporně. Sám s oblibou říkal, že jeho působení zhodnotí až historie a vcelku měl pravdu. I ta nejkladnější postava má své stinné stránky a může se zmýlit.

Václav Havel byl především pro Západ symbol boje proti komunismu. Tuto roli by určitě dokázal zastat kdokoli, kdo s komunistickým režimem nesouhlasil, ale Západ si za tento symbol zvolil právě Václava Havla. Stal se známým po celé Západní Evropě, ale u nás byla situace trochu jiná.

Komunisty filtrované zprávy sice hovořily o jakémsi Havlovi, který je protistátním živlem a zaprodancem Západu, ale jeho podobu až na chartisty a jeho okolí de facto nikdo neznal. Určitě se nyní vyrojí spousta lidí, kteří budou tvrdit, že ho znali, a to už dávno, ale realita byla taková, že mimo chartisty by jej poznal skutečně jen málokdo.

Disidentům se podařil, právě proto, že Havlovu podobu téměř nikdo neznal, husarský kousek, když do Rudého práva umístili inzerát s přáním k narozeninám. Když navíc použili jako jméno postavu z Havlovy hry, nikoho z neznalých ani nenapadlo, že jde právě o Václava Havla.

Vůbec nechci snižovat jeho zásluhu o pád komunismu a snahu o vylepšení morálky a dodržování lidských práv. To nikdo Václavu Havlovi upřít nemůže. Žil tak trochu ve svém vlastním světě a myslel si, že pokud je slušný on, dokáže ostatní svými dopisy přemluvit k tomu, aby byli slušní také.

Naivita hodná Forresta Gumpa, který také nikdy neudělal nic zlého a vše kolem něj procházelo tak, jako by byl pouhý divák a on užaslýma očima jen vše pozoroval. V tu dobu, kdy celý národ v listopadu hltal každé jeho slovo, byli lidé ochotni jít za ním třeba na konec světa a zase zpátky.

Václav Havel byl člověk z masa a kostí, žádý neomylný polobůh, a tak stejně jako každý jiný smrtelník, i on chyboval. Jeho největší chybou bylo, že se významně podílel na tom, že jsme se doposud nevypořádali s komunistickou totalitou.

Heslo "nejsme jako oni" je sice lidumilné, ale samo o sobě nedokáže změnit ty, kteří celý národ tyranizovali. Další přehmat nastal při velké amnestii, kdy se na svobodu dostalo velké množství lidí, kteří si to vlastně ani nezasloužili a kteří se poměrně rychle zase vraceli tam, odkud byli propuštěni.

Václavu Havlovi jsem vše věřil až zhruba do roku 2004. Tehdy začal politikařit. Slíbil dovést národ ke svobodným volbám a odejít, ale prezidentská funkce mu zřejmě přirostla k srdci. Někteří jeho blízcí spolupracovníci, kteří mu obětovali veškerý svůj čas a dýchali pro něj, byli doslova vyhozeni bez důvodu.

Vzájemná animozita s Václavem Klausem vedla k "Rudolfinskému projevu", kdy Václav Havel zkritizoval Klausovu vládu de facto za to, že byla vládou politickou a hodil tehdejšího premiéra přes palubu. To nebývá obvyklé, ale nikdo z nás nebyl přímým svědkem toho, co se mezi oběma Václavy stalo.

Václav Havel udělal ještě několik chyb, z nichž jako největší se jeví fakt, že ač kázal morálku všem, sám podváděl svou první ženu a druhou si vzal před uplynutím roku od úmrtí první. Druhá velmi vážná chyba nastala v době povodní, kdy místo toho, aby se urychleně vrátil do vodním živlem sužované vlasti, zůstal ještě tři dny ve slunném Portugalsku.

Václav Havel byl člověk z masa a kostí. Chybující člověk. Stejně jako dělá chyby každý. Nyní po jeho smrti se snad v rámci hesla "o mrtvých jen dobře" úmyslně zapomíná na jeho chyby. Všichni ho milovali, pro všechny byl pan úžasný, média se předhání, kde se rychleji a hloub vecpe do chladnoucího rekta.

Domnívám se, že po většinu života byl skromným člověkem a takováto adorace a glorifikování by mu bylo proti srsti. Téměř ve stejný čas zemřel severokorejský diktátor Kim Čong-Il a když vidím zprávy o slzách a hlasitém nářku včetně glorifikace mrtvého, připadá mi, že by klidně stačilo zaměnit jméno a místo a máme totéž.

S mnoha Havlovými názory jsem nesouhlasil, přesto si ho stále vážím a respektuji ho jako prvního pokomunistického prezidenta. Kam až může zajít zloba a nenávist svědčí webové stránky mladých komunistů (viz článek iDnes).

Prosím, neglorifikujme Václava Havla jako téměř svatého, přestaňme si hrát na severokorejská média, kdy prakticky jiné zprávy než jaký byl Havel skvělý, úžasný a ještě lepší, nedostáváme. Život nekončí s Václavem Havlem. Zubatá je totiž jediná spravedlnost na světě. Přijde si pro každého.

Za sebe jen mohu vyjádřit svou soustrast pozůstalým a Václavu Havlovi poděkovat nejen za to dobré, co vykonal, ale i za jeho chyby. Beru Václava Havla vcelku, nikoli jako poloboha, ale jako významného člověka z masa a kostí, který je omylný jako každý jiný. Pane Havle, děkuji Vám.

 

http://polanecky.blog.idnes.cz/

 

Čtěte také:

Opilec Václav Havel – svědek vypraví o bývalém prezidentovi

Ctirad Mašín: Havlova éra byla zhoubnější pro duši národa než řádění Stalinova kata Gottwalda

Havel si přál návrat sudetských Němců i jejich majetku

Tajemné restituce Václava Havla

Občan Havel: Největší škůdce polistopadového vývoje

Klíčová slova: Havel pravdoláska
reklama
2862 čtenářů | 51 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Václav Havel. Zemřel člověk z masa a kostí, nikoli polobůh, nikoli Kim Čong-Il
(Alberto Kvěch, 20.12.2011 8:12:47)
Odpovědět
Jistě,polobůh je v očích euroskeptiků jen Klaus.Ekonom, ekolog,rozdělovač státu,jediný vlastenec.Máte smůlu euroskeptici.Zásluhy Havla nelze zpochybnit,jsou každému hmatatelné,prokazatelné.Havel národ spojil,Klaus národ jasně rozděluje.Máte smůlu, Klaus na lafetě nikdy nepojede, k takové poctě potřebuje národ důvod.V případě Havla důvod je, v případě Klause prostě nebude.
Re: Václav Havel. Zemřel člověk z masa a kostí, nikoli polobůh, nikoli Kim Čong-Il
(whaler, 20.12.2011 8:47:31)
Odpovědět
Vsadím se, že vám ten Klaus zkazí i Vánoce.
Re: Václav Havel. Zemřel člověk z masa a kostí, nikoli polobůh, nikoli Kim Čong-Il
(Alberto Kvěch, 20.12.2011 9:02:27)
Odpovědět
Nikdy jsem ho neobdivoval,vždy jsem Klause neuznával,nikdy jsem mu nevěřil,nikdy jsem ho nepovažoval za ekonoma,od samého počátku jeho působnosti jse věděl,že vede stát k neúspěchu, nemůže tedy ničím překvapit.Přeji hezké svátky.
Re: Václav Havel. Zemřel člověk z masa a kostí, nikoli polobůh, nikoli Kim Čong-Il
(ddd, 20.12.2011 10:20:49)
Odpovědět
Proc by mel VK kazit jen vanoce. Ten uz v teto republice zkazil vsechno, co slo. A navic je hlavni pricinou toho, proc jsou Cesi ve svete vnimani jako zlodeji a exoti a proc se Cech ve svete musi stydet za to,ze je Cech. VH to neni!
Re: Václav Havel. Zemřel člověk z masa a kostí, nikoli polobůh, nikoli Kim Čong-Il
(Stilet, 20.12.2011 14:37:26)
Odpovědět
Pan Kvěch je zejmě věřícím kůltu božského Havla. Možná že dokonce knězem toho kůltu.
Re: Václav Havel. Zemřel člověk z masa a kostí, nikoli polobůh, nikoli Kim Čong-Il
(Mark, 20.12.2011 16:51:27)
Odpovědět
Stilete, to je vážně hloupé. Neupírám Vám právo dívat se na Václava Havla velmi kriticky, ale proto ještě nemusíte z každého, kdo se ho v něčem zastane, dělat slepého fanatika a uctívače Havlova kultu.
Re: Václav Havel. Zemřel člověk z masa a kostí, nikoli polobůh, nikoli Kim Čong-Il
(Jirka, 20.12.2011 10:05:25)
Odpovědět
Alberto, Alberto, Vám se o Klausovi musejí zdát hororové sny! Zklidněte se, dejte si svařák a neřešte jízdy na lafetě - jsou vánoce.
Re: Václav Havel. Zemřel člověk z masa a kostí, nikoli polobůh, nikoli Kim Čong-Il
(Alberto Kvěcha, 20.12.2011 11:32:11)
Odpovědět
Věřte, že nezdá.Hezké svátky.
Re: Václav Havel. Zemřel člověk z masa a kostí, nikoli polobůh, nikoli Kim Čong-Il
(Trinnity, 20.12.2011 20:09:38)
Odpovědět
Tak to vámn neuvěří NIKDO :-)
Re: Václav Havel. Zemřel člověk z masa a kostí, nikoli polobůh, nikoli Kim Čong-Il
(., 20.12.2011 10:33:52)
Odpovědět
A co v hlavni kanonu.Pokud je mame. Spolu s vetsi davkou strelneho prachu. Povolil bych i 20 salv.
Re: Václav Havel. Zemřel člověk z masa a kostí, nikoli polobůh, nikoli Kim Čong-Il
(Milada Horáková, 20.12.2011 20:52:07)
Odpovědět
Falešný prorok vodu kalí
mnoho má kumplů devótních
všichni jsme příští pozůstalí
v osvíceneckých pochodních.

Tu velí nezbrojit a bombardovat
ondy má vize okultní
Čech by měl svůj původ schovat
jak kosmopolité potulní.

Taky je zeleným rozumbradou
mudrujícím z mercedesu
honosícím se vlastizradou
a restituentem bez procesu.

Kamarád Gruzín a přítel Bill
Kosovo ano, na Srby bič
přátele zradil - člověk by blil
svědomí křičí, rozum je pryč.

Srdce je u něj pouze kýčem
jak alegorie bordelu
láska je pro něj jenom chtíčem
a pravda má pachuť průstřelu.

Lžipravda a jakoláska
ješitnost a postmoderna
prezident byl za maňáska
duše černá nadrozměrná.

Zradil Olgu, Medka, Maněnu
i psa Ďulu a Dubčeka
s Irenou svou ženu Dášenu
dost na jednoho člověka.

Všechny nás nasměroval do sraček
on – Největší čecháček.
Re: Václav Havel. Zemřel člověk z masa a kostí, nikoli polobůh, nikoli Kim Čong-Il
(Mark, 20.12.2011 8:15:07)
Odpovědět
Ale ale, redakce portálu nějak couvá, že by si přeci jen někteří lidé uvědomili, jak moc to Lukáš Petřík v neděli přehnal ? Kdyby se v v ten den místo jeho zlobného výlevu objevil tento článek, bylo by vše o něčem jiném. Jen mi chybí, když mluvíte o nenávisti mladých komunistů, že zamlčujete nenávist tohoto "nejpravicovitějšího mezi pravicovými" Petříka.
Re: Václav Havel. Zemřel člověk z masa a kostí, nikoli polobůh, nikoli Kim Čong-Il
(Alberto Kvěch, 20.12.2011 8:41:42)
Odpovědět
Někteří diskutující spojovali projev Petříka s chováním prasete.Zachoval se mnohem hloupěji,definitivně se odepsal,svého ubohého projevu bude ten euroskeptik litovat,v očích veřejnosti klesnul pod bod nula.Většina národa s euroskeptiky zásadně nesouhlasí.Hloupoučky článek nemůže vzít zpět,omluvy a odvolávání se na boha mu nepomůže.Euroskeptici účelově zásluhy Havla zpochybňují ve prospěch svého vůdce.
Re: Václav Havel. Zemřel člověk z masa a kostí, nikoli polobůh, nikoli Kim Čong-Il
(L.Pe, 20.12.2011 9:32:18)
Odpovědět
Celé to jenom ukazuje dvě věci: jak hluboko se uchytil kult osobnosti VH a jakým bludem je rčení, že o mrtvých jen dobře.

Zajímalo by se mě, jestli se na názor na VH někdo ptal těch, kteří přišli o své blízké díky tomu, že Havel poslal na svobodu v amnestii spoustu vrahů, kteří pak vzápětí znovu vraždili.

Stejně tak, jestli se ptal někdo mrtvých srbských dětí a civilistů, které zmasakrovaly Havlem podporované "humanitární" nálety NATO.

Nad tím byste se měl mravně rozhořčovat! Já na rozdíl od Havla nejsem původcem smrti jiných lidí a nemám na rukou krev!

Jenže na ty mrtvé každý kašle. Máme tady přece Havlův kult. To je hnus. to je špína!
Re: Václav Havel. Zemřel člověk z masa a kostí, nikoli polobůh, nikoli Kim Čong-Il
(Alberto Kvěch, 20.12.2011 9:53:48)
Odpovědět
Petříku marně se snažíte,Váš ubohý článek nelze vymazat.Mimo jiné je jasné , že vůbec nevíte co je kult osobnosti,nepoužívejte když nevíte,prostě jste se projevil jako neslušný demagogický pisálek, nic více, nic méně euroskeptiku..Držím se ze všech sil, abych ve spojení s Vašim jménem nepoužil sprosté nařčení.Vy jste škodná národa,státu,všeho.
Re: Václav Havel. Zemřel člověk z masa a kostí, nikoli polobůh, nikoli Kim Čong-Il
(Mark, 20.12.2011 10:12:45)
Odpovědět
Už je to vážně trapné.
Re: Václav Havel. Zemřel člověk z masa a kostí, nikoli polobůh, nikoli Kim Čong-Il
(Stilet, 20.12.2011 14:45:22)
Odpovědět
Ono to " O mrtvých jen dobře" je pořádně selektivní. Když se má o mrtvých mluvit a psát jen dobře, Tak přece i v Čechách je hodně mrtvých o kterých se neřekne jediné dobré slovo. A krásná slova z nícž pomalu prýští slzy jak si vzpominám, tak to bylo i na Stalina, Gottwalda a mnoho jiných. Že by jste chtěli Havla řadit k ním?
Havel je jen umělá modla. A jsou mu připisované činy které vůbec neudělal ani neměl v úmyslu udělat. Ale tak to už ve světě chodí. Prostě jsou lidé, kteří se musí pořád někomu nebo nečemu klanět.
Re: Václav Havel. Zemřel člověk z masa a kostí, nikoli polobůh, nikoli Kim Čong-Il
(ddd, 20.12.2011 10:28:50)
Odpovědět
Ne nadarmo se rika, ze prava a leva se pohybuji v kruhu a v krajnosti se vzajemne dotykaji.
O ceske "pravici"a "levici" to plati dvojnasob:
ty jsou z jednoho prognostickeho komancskoestebackeho hnizda.
Re: Václav Havel. Zemřel člověk z masa a kostí, nikoli polobůh, nikoli Kim Čong-Il
(Ali Ghator, 20.12.2011 8:26:43)
Odpovědět
Kult osobnosti! Český národ se stále nechává manipulovat. Demokracie by tu dnes byla i bez Václava Havla a okupační vojska by odešla i bez Michaela Kocába.
Re: Václav Havel. Zemřel člověk z masa a kostí, nikoli polobůh, nikoli Kim Čong-Il
(Mark, 20.12.2011 8:40:23)
Odpovědět
Souhlas, Václava Havel nebyl světec a dopustil se mnoha chyb, ale měl i řadu kladných vlastností a za jeho podnět k ústavnímu soudu proti snaze změnit ústavu a na dlouhá léta nám tu zakotvit jen střídání ODS a ČSSD mu musí každý rozumný člověk poděkovat. Pokud půjde debata tímto způsobem, tj. vážení kladných a záporných kroků bez zbytečně silných slov či dokonce vulgarit a demagogie, nelze nic namítat. Jenže v neděli to byl jen kbelík neuvěřitelné špíny, kterou jsem redaktor EUROPORTÁLU Petřík chrstnul, a zaslepenci podepisující se Karlos, RI či dokonce jen ".," dělali z každého, kdo se proti tomu ozval, uctívače Havlova kultu.
Re: Václav Havel. Zemřel člověk z masa a kostí, nikoli polobůh, nikoli Kim Čong-Il
(Alberto Kvěch, 20.12.2011 8:54:46)
Odpovědět
Máte rozhodně pravdu s velkým ale.Nebýt Havla,přerod z komunismu do demokracie mohl být jiný.Díky Havlavi se ČESKOSLOVENSKO ZAŘADILO MEZI NENÁSILNÉ SLUŠNÉ STÁTY.Být u moci nějaký bláznivý šogor, poklidnou cestou by nedošlo ani k rozdělení státu.V obdobných případech stačí málo a je občanský průser.Československo bylo v dané situaci vzorem pro celý svět a nebýt našich neschopných ubohých politiků, mohlo byt i dnes.Havel byl rozumný a dobrý " EVROPAN " bohužel jako prezident neměl rozhodovací pravomoc.Moc převzali různí Klausové a šlo to do hajzlu.Kocourkov atd.
Re: Václav Havel. Zemřel člověk z masa a kostí, nikoli polobůh, nikoli Kim Čong-Il
(definition, 20.12.2011 9:13:42)
Odpovědět
Za poklidný rozchod Československa mohou jak Havel, tak především Klaus a Mečiar. I když nikdo z dvojice Havel - Klaus toto rozdělení nechtěl a nepodporoval, oba přijali nevyhnutelné. Je to jejich společná zásluha. Nic víc, nic méně
Re: Václav Havel. Zemřel člověk z masa a kostí, nikoli polobůh, nikoli Kim Čong-Il
(Alberto Kvěch, 20.12.2011 9:44:38)
Odpovědět
Zásluhy na rozdělšení státu Klausovi neberu,ale nevím, zda usiloval o nerozdělení.Stát se rozdělil.
Re: Václav Havel. Zemřel člověk z masa a kostí, nikoli polobůh, nikoli Kim Čong-Il
(., 20.12.2011 10:38:25)
Odpovědět
Cha, cha, cha. No jestli to myslite vazne....
pokuste si precist TJ a jeho "sokovou" a souvislosti se Slovenskem.
Re: Václav Havel. Zemřel člověk z masa a kostí, nikoli polobůh, nikoli Kim Čong-Il
(definition, 20.12.2011 10:47:43)
Odpovědět
Nebylo nutno nic číst. Rozdělení jsem zažil osobně a díky bohu hodnotím z vlastní zkušenosti a ne jakousi vyčtenou skulpturou hodnocení. Osobně si pamatuji reakce slováků a rozčarování čechů, osobně jsem zažil rozluku měny i státu. Bylo to korektní a rychlé, tváří v tvář nevyhnutelnosti. Díky Havlovi a Klausovi.
Re: Václav Havel. Zemřel člověk z masa a kostí, nikoli polobůh, nikoli Kim Čong-Il
(ddd, 20.12.2011 10:31:49)
Odpovědět
Ale otazka je, jestli by republika byla tak rozkradena, nebyt VK a jeho prognostboys
u kormidla pri jeho "zhasnuti" a "uteku pred pravniky".
Re: Václav Havel. Zemřel člověk z masa a kostí, nikoli polobůh, nikoli Kim Čong-Il
(Kalous, 20.12.2011 9:11:13)
Odpovědět
Naše vláda udělala chybu, měla vyhlásit místo tří dnů státního smutku smutek bez omezení, dokud nepadne.
Re: Václav Havel. Zemřel člověk z masa a kostí, nikoli polobůh, nikoli Kim Čong-Il
(liberal shark, 20.12.2011 9:32:33)
Odpovědět
Souhlasím s tímto střízlivým článkem. VH byl obyčejný a chybující člověk, který se shodou okolností i vlastním přičiněním stal určitým symbolem. Určitě si zaslouží alespoň to, aby se o něm mluvilo slušně.
Re: Václav Havel. Zemřel člověk z masa a kostí, nikoli polobůh, nikoli Kim Čong-Il
(., 20.12.2011 10:39:29)
Odpovědět
Tak s tim se souhlasit da.
Re: Václav Havel. Zemřel člověk z masa a kostí, nikoli polobůh, nikoli Kim Čong-Il
(Karlos, 20.12.2011 11:20:33)
Odpovědět
Kde je homosexuál Dan? Kde je Binka? Kde je Aleš s Markem? Už tady dlouho nevylepovali svou vánoční sprosťáckou zapšklou nadílku.:-)
Re: Václav Havel. Zemřel člověk z masa a kostí, nikoli polobůh, nikoli Kim Čong-Il
(Dan, 20.12.2011 11:30:10)
Odpovědět
zadej si do vyhledávačů

"KIKINA"


je to přezdívka Klause z gej bordelů, tam pod ní jezdil souložiz mladé hochy..

Zatímco Livie doma luštila křížovky, ta prase putovské jebalo řiťky mladých kluků..


A jenom připomínám jeho milence Macha..
coby politik a ekonom Mach zcela selhal, ale milenec prý byl dobrý, píše to alepoň na svých stránkách britský časopis "mužská láska"

Ano, o homosexualitě našeho prezidenta se píše i v zahraničí, to si nedělám srandu !!

Počkám po vánocích a pravidelně zde ty články budu kopírovat, Klaus prostě vstoupí do povědomí občanů nejenom jako tunelpapá a kremeslá loutka, ale i jako Kikina, tak to prostě bude.
Re: Václav Havel. Zemřel člověk z masa a kostí, nikoli polobůh, nikoli Kim Čong-Il
(palailogos, 20.12.2011 12:53:19)
Odpovědět
Už seš tady zase ty europřihřívko? To tě tvoje stará Karel zase na chvíli pustil na počítač? Tak zpívej ty slušňáku, manažere s milionovým vodstupným v librách - v kerý bance tě teda zaměstnali? Leda tak u dveří - votvírals těm, co se uměj aspoň podepsat, viď debile přihřátej ?
Re: Václav Havel. Zemřel člověk z masa a kostí, nikoli polobůh, nikoli Kim Čong-Il
(Mark, 20.12.2011 11:31:10)
Odpovědět
Na zbabělce škoda slov, takže už jen to vaše slavné :-) A nyní se předvádějte, jak chcete, hádat se s uhrovitým pubertákem je škoda času.
Re: Václav Havel. Zemřel člověk z masa a kostí, nikoli polobůh, nikoli Kim Čong-Il
(palailogos, 20.12.2011 12:55:40)
Odpovědět
Tak tady ho máš, debila Danovskýho, co mu napíšeš? Budeš na něj stejně kritickej? Halíku?
Re: Václav Havel. Zemřel člověk z masa a kostí, nikoli polobůh, nikoli Kim Čong-Il
(vok, 20.12.2011 15:45:09)
Odpovědět
Marku, ty asi nebudeš moc objektivní, že? Sice si hraješ na slušňáka a kdekdo je podle tebe primitiv (dost časté slovo), ale über-sprostého pomatence s nickem ´Dan´ toleruješ a nevadí ti, hlavně že je ne tvé straně. Takoví ´klaďasové´ jsou nejlepší.
Re: Václav Havel. Zemřel člověk z masa a kostí, nikoli polobůh, nikoli Kim Čong-Il
(Mark, 20.12.2011 17:03:48)
Odpovědět
Bohužel dost často mám k užití slova primitiv důvod. Pokud jde o Dana, nejsem jeho stylem nadšen a ač je mi tady Palailogem i jinými podsouván opak, v jedné z debat na tomto portálu na téma profesor Halík jsem ho na to jasně upozornil. Jinak - on mě sprostě nenapadá, nemám tedy důvod napadat jeho. Pokud na mne někdo zaútočí nebo provede krok, který pokládám za špínu, ozvu se. Stejně tak si trvám na svém, pokud mě někdo argumenty (argumenty, ne nadávkami a urážkami) nepřesvědčí o opaku. Budete-li ze mě někdo dělat pravdolásku a uctívače Havlova kultu, ozvu se proti tomu. Jistě že nejsem neomylný a nepodsouvejte mi, že si na takového hraji. Máte-li argumenty, sem s nimi, i když nebudu třeba souhlasit, zamyslím se nad nimi. Budete-li mi jen sprostě nadávat, nazvu Vás primitivem. Nevím, co je na takovém postupu nepřirozené. Myslím, že jsem Vám na to, jakým tónem jste mě oslovil, odpověděl slušně. Teď jsem zvědav, zda i vy se tak zachováte.
Re: Václav Havel. Zemřel člověk z masa a kostí, nikoli polobůh, nikoli Kim Čong-Il
(vok, 20.12.2011 18:20:09)
Odpovědět
O.K.
Re: Václav Havel. Zemřel člověk z masa a kostí, nikoli polobůh, nikoli Kim Čong-Il
(palailogos, 20.12.2011 20:14:07)
Odpovědět
Vode mně taky ok.
Re: Václav Havel. Zemřel člověk z masa a kostí, nikoli polobůh, nikoli Kim Čong-Il
(vok, 20.12.2011 12:19:29)
Odpovědět
Je zajímavé sledovat, jak článek o V. Havlovi ihned poslouží pár neurotikům, aby vytrvale očerňovali V. Klause, ač o to zde nikdo nestojí. To je až chorobná posedlost. Jedničkou je tu jistý Dan (:-)), ale i ostatní, jistý Alberto, Aleš atd. Zkrátka samý klaďas, kam se hrabe Mirek Dušín. Mně neučaroval ani V.H., ani V.K., jen je to k smíchu.
Re: Václav Havel. Zemřel člověk z masa a kostí, nikoli polobůh, nikoli Kim Čong-Il
(Jirka, 20.12.2011 12:55:56)
Odpovědět
Šílenství okolo Havlova úmrtí a jeho nekritické zbožňování mi připomíná jeden hodně starý vtip:

"Pustím televizi - Lenin. Pustím rádio - Lenin. V novinách - Lenin. Bojím se otevřít konzervu..."
Re: Václav Havel. Zemřel člověk z masa a kostí, nikoli polobůh, nikoli Kim Čong-Il
(Stilet, 20.12.2011 14:56:33)
Odpovědět
To vyvádění nad smrti Kima v Sev. Koreí a to stejné vyvádění nad smrti Havla není vůbec náhodné. Prostě barbarství. Kamže tedy Češi patří? Do Europy nebo na Dálný Východ? Že by Češi přišli do Europy opravdu z Asie?
Pieta by se měla projevovat uctivým tichem a né tak hnusnými orgiemi.
Re: Václav Havel. Zemřel člověk z masa a kostí, nikoli polobůh, nikoli Kim Čong-Il
(Mark, 20.12.2011 15:48:59)
Odpovědět
Tohle bych ani v nejmenším nesrovnával, tady nikdo není a nebude trestán za to, že není zdrcen a pod policejním dozorem hlasitě nekvílí nad ztrátou otce národa. Ale ta dělová lafeta se mi pro Václava Havla zdá přeci jen poněkud nevkusná. Nechme pohřební průvod Prahou s normálním pohřebním vozem a ať se přidá, kdo to tak opravdu cítí. Jenže to ti pokrytci ve vládě i jinde nedopustí, musí se předvést a dělat z toho divadlo.
teprve toto je oravdové Odcházení......
(Milada Horáková, 20.12.2011 20:51:32)
Odpovědět
Falešný prorok vodu kalí
mnoho má kumplů devótních
všichni jsme příští pozůstalí
v osvíceneckých pochodních.

Tu velí nezbrojit a bombardovat
ondy má vize okultní
Čech by měl svůj původ schovat
jak kosmopolité potulní.

Taky je zeleným rozumbradou
mudrujícím z mercedesu
honosícím se vlastizradou
a restituentem bez procesu.

Kamarád Gruzín a přítel Bill
Kosovo ano, na Srby bič
přátele zradil - člověk by blil
svědomí křičí, rozum je pryč.

Srdce je u něj pouze kýčem
jak alegorie bordelu
láska je pro něj jenom chtíčem
a pravda má pachuť průstřelu.

Lžipravda a jakoláska
ješitnost a postmoderna
prezident byl za maňáska
duše černá nadrozměrná.

Zradil Olgu, Medka, Maněnu
i psa Ďulu a Dubčeka
s Irenou svou ženu Dášenu
dost na jednoho člověka.

Všechny nás nasměroval do sraček
on – Největší čecháček.
Re: je oravdové Odcházení......
(Mark, 21.12.2011 7:28:35)
Odpovědět
Musím zopakovat výrok učitele z Vratných lahví: Nesmějte se jí, bude si myslet, že je vtipná a zatím je jenom drzá. Já bych neřekl drzá, jen hloupá a trapná.
Re: je oravdové Odcházení......
(palailogos, 21.12.2011 7:59:08)
Odpovědět
Jo, ale má právo svůj názor vyjádřit. Taky s ní nemusim souhlasit, ale MÁ PRÁVO na názor. Pokud jí tohle seberem, tak sme v prdeli
Re: Václav Havel. Zemřel člověk z masa a kostí, nikoli polobůh, nikoli Kim Čong-Il
(Za čtyry rýnský, 21.12.2011 4:27:42)
Odpovědět
Kdo nepláče není čech? (ůmyslně s malým č)
Lenin byl hodný člověk.
(Ali Ghator, 20.12.2011 18:31:35)
Odpovědět
Když jsem viděl v tv, jak malí školáci a předškoláci komentují smutnou událost, bylo evidentní, že jim to bylo bylo do malých hlaviček pečlivě nainstalováno. Připomnělo mi to vánoční besídku v mateřské škole před cca 25ti lety, kdy jsem se zděšením sledoval, jak pětiletá dcera recituje básničku o Leninovi, kterou jí uvědomělá soudružka učitelka během dne naučila.
Re: Václav Havel. Zemřel člověk z masa a kostí, nikoli polobůh, nikoli Kim Čong-Il
(kap, 20.12.2011 23:32:19)
Odpovědět
Ne vždy souhlasím s nickem "stilet", ale tentokrát mi mluví z duše. Nechutných příspěvků je i jindy dost, ale dnes všechny završuje "dan",(ten ostatně jako vždy) a k němu se přiřadil také "Alberto K.", který jej zřejmě chce překonat (v čem asi) !?
Re: Václav Havel. Zemřel člověk z masa a kostí, nikoli polobůh, nikoli Kim Čong-Il
(Pavel Skeptik I, 21.12.2011 5:55:25)
Odpovědět
Osobně jsem toho názoru, že slušný člověk na tomto serveru od neděle nepublikuje!
Re: Václav Havel. Zemřel člověk z masa a kostí, nikoli polobůh, nikoli Kim Čong-Il
(palailogos, 21.12.2011 7:56:22)
Odpovědět
Tak pokud se sám pokládáš za slušnýho, co tu děláš? Podle mýho - neexistuje v posledních hodinách server, kam by psalo tolika lidí. Mně vosobně se zbožnění páně Havla taky moc nelíbí. Je kolem toho víc humbuku, než by bylo záhodno. Smrdí to nesmrtelností a Lenina vidím vopodál. Už sem vo tom taky psal. Úctu jo, protže umřel člověk, co byl důležitej. Ale tohle už je fakt moc. A ty sem nelez, pokavád nechceš diskutovat.
Re: Václav Havel. Zemřel člověk z masa a kostí, nikoli polobůh, nikoli Kim Čong-Il
(Vratislav Rejzek, 21.12.2011 10:28:05)
Odpovědět
http://www.youtube.com/watch?v=9-BBgc_uBZQ&feature=related