reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů

Autor: Petr Paulczynski | Publikováno: 22.12.2011 | Rubrika: Názor
Ilustrace

 

Sbohem pane Havle

 

Máme moc a jsme bezmocní Jaroslav Koráb

Původně jsem chtěl k úmrtí Václava Havla mlčet. Ale záplava keců kterými zaplavují web různí "filozofové" a zejména hnusní diskutéři mi nedala. Na úvod musím říci, že VH nebyl mým politickým šálkem kávy. Sice jsem cinkal klíči jak na Václaváku, tak na Letné, držel jsem mu palce při první volbě prezidentem, ale postupně moje přízeň slábla. Jeho způsob politikaření a vytváření neustálých oponentních seskupení jen namátkou Děkujeme, odejděte, Lípa, Dřevíčská výzva, Unie svobody a co já vím ještě, neustálé pokusy marginalizovat či vytěsnit Václava Klause a standardní politiku měnit na vládu osvícených elit, mne postupně přivedla k tomu, že původní obdiv se změnil v jeden velký otazník.

Dnes, kdy Václav Havel zemřel, říkal jsem si, při známé polarizaci anonymních hrdinů z internetových diskuzí, copak asi napíší tajemné nicky, které by se veřejně styděly vystoupit.

A nemýlil jsem se. Nenávist, špína, jedovaté sliny, duševní odpad, který tak dobře znám a pro který jsem svého času zrušil diskuze. A nyní jsou tu znovu. Hnůj všech hnojů. Vylitá žluč.

Myslím že když zemřel člověk, musí normální člověk sklapnout a věnovat tichou vzpomínku. A je vedlejší, jestli zemřelého měl či neměl rád. Na hodnocení jeho kroků bude času dost. Teď je čas na pietu.

Pane Václave Havle. Ač jsem názorově zcela jinde než jste byl Vy, je mi trochu smutno. Zejména když vidím to nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče není Čech". Vůbec se mi to mediální šílenství nelíbí a je to  bezohledné vůči pozůstalým i vůči Vaší duši.

Myslím, že naše  politická scéna bude bez Vás neúplná.

A na ty debilní diskutéry platí hezká báseň Pepy Fouska:
Pradávná zbraň, co vztahy bortí,
pomluva zlobou vyvřelá.
V hubě, kde jazyk závist kroutí,
tam všechna láska vymřela.
Mlčení, cesta bez návratu,
jen bosky šlapeš na střepy,
jdeš sám a víru poztrácenou
už ani Pán Bůh neslepí.

Pane Václave Havle, R.I.P.

 

 

PSali jsme:

Opilec Václav Havel – svědek vypraví o bývalém prezidentovi

Ctirad Mašín: Havlova éra byla zhoubnější pro duši národa než řádění Stalinova kata Gottwalda

Havel si přál návrat sudetských Němců i jejich majetku

Tajemné restituce Václava Havla

Občan Havel: Největší škůdce polistopadového vývoje 

Klíčová slova: Havel pravdoláska
reklama
9643 čtenářů | 120 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(Aleš, 22.12.2011 1:15:17)
Odpovědět
Je komické, že zrovna nacionalisté, kteří mají jindy plná ústa úcty k národním symbolům, nepřejí Václavu Havlovi státní pohřeb se vší parádou. Pokud jste si toho nevšimli, Václav Havel byl dlouhá léta prezidentem naší země, navíc byl prvním prezidentem po desetiletích komunistické totality, pokud on nemá být novým symbolem našeho státu, tak už tedy opravdu nevím, kdo jiný.
Všechny ty oficiality jsou pro nejbližší pozůstalé jistě vyčerpávající, ale takový už je úděl státníků a velkých státníků zvláště. Není to jen nějaké samočelné křepčení, má to svůj velký význam, neboť právě v takových chvílích si lidé uvědomují, že tvoří stát a národ.
Mnozí z těch, kteří s Václavem Havlem nesouhlasili v těchto dnech sklonili hlavu a vzdávají mu hold, a to včetně současného prezidenta Václava Klause, prostě jsou si vědomi dějiného významu těchto okamžiků.

Bohužel je tu ale i parta takových, kteří nejsou a nikdy nebyli schopni jakékoli diskuse, nedovedou akceptovat nikoho než sebe a nesouhlas pro ně znamená automaticky nenávist. Tito lidé v těchto dnech kydají na Václava Havla různou více či méně smyšlenou špínu nebo alespoň zpochybňují smysl pietních akcí. Tento postoj spojuje především představitele krajní levice a krajní pravice, dobře se na tom ukazuje, že politické spektrum není přímka, na které by si tyto dvě politické orientace byly nejvzdálenější, ale představuje spíše jakýsi neuzavřený kruh, kde k sobě mají naopak velmi blízko.
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(L.Pe, 22.12.2011 2:04:44)
Odpovědět
Celé to jenom ukazuje dvě věci: jak hluboko se uchytil kult osobnosti VH a jakým bludem je rčení, že o mrtvých jen dobře.

Zajímalo by se mě, jestli se na názor na VH někdo ptal těch, kteří přišli o své blízké díky tomu, že Havel poslal na svobodu v amnestii spoustu vrahů, kteří pak vzápětí znovu vraždili.

Stejně tak, jestli se ptal někdo mrtvých srbských dětí a civilistů, které zmasakrovaly Havlem podporované "humanitární" nálety NATO.

Nad tím je třeba se mravně rozhořčovat!

Jenže na ty mrtvé každý kašle. Máme tady přece Havlův kult. To je hnus. to je špína!
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(Pavel Skeptik I, 22.12.2011 6:02:37)
Odpovědět
Vy jste se ještě nešel stydět do nějakého kanálu, pane petříku? Vlastně ani nemusíte, Vy si kanál nosíte sebou v makovici!
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(Kalous, 22.12.2011 6:04:23)
Odpovědět
Skeptiku, všichni co nesdílí váš názor mají vlézt do kanálu?
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(Pavel Skeptik I, 22.12.2011 10:42:01)
Odpovědět
Nemusí, ale mohli by aspoň v den oznámenené smrti člověka mlčet! Mám dojem, že petřík byl dokonce rychlejší z oznámením smrti "zrádce národa" než komsomolci a to už je co říci.
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(Alberto Kvěch, 22.12.2011 12:03:03)
Odpovědět
Petřík se projevuje jako škůdce a zrádce národa.
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(Tonda Koniášů, 22.12.2011 16:03:51)
Odpovědět
Alberto, od tebe s tvými názory to sedí.
To je jako když zloděj křičí chyťte zloděje a ukazuje na okradeného majitele.
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(Alberto Kvěch, 23.12.2011 16:07:08)
Odpovědět
Antoníne, tomu nerozumím.Přirovnání hodné jiné situaci.
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(Tonda Koniášů, 24.12.2011 12:30:53)
Odpovědět
Alberto, ani se nedivím, že nerozumíš.
Nechci se tě nijak dotknout, ale tady se mi zdá, že jsi trochu vedle. Možná ani ne tak trochu, jako opravdu dost. Kritizuješ L.P. jako škůdce národa. Nevím z čeho vycházíš. Já jej neznám, hodnotím dle toho co píše, a bohužel mu musím dát zapravdu. Pravděpodobně ten člověk má informace, které tobě chybí, a proto jsou tak rozdílné postoje.
Někde tady na e-portálu je od Streita srovnání dvou pohřbů, někdo v diskuzi tam hodil celé články. Taky na eu-portálu je osobní svěděctví - jeden z těch článků.
Ty články jsou velmi odvážné a psané natvrdo, až skoro neuvěřitelné. Bohužel nejsou kompletní, každý popisuje pouze určitý obraz. Jsou to pouze dva střípky do mozaiky. Vím o některých dalších, a nijak nevybočují z naznačeného a popsaného scénáře.
Nevím, jak bych je posuzoval já, kdybych neměl své osobní zkušenosti. Zrovna tak může mít zkušenosti a znalosti i L.P. a proto píše, jak píše.
Ty jsi možná byl někde mimo dění, a znáš všechno jen z odvrácené strany a proto ani nemůžeš některým věcem rozumět.
Z mého pohledu, co bych vytknul L.P., že mohl chvíli počkat z hodnocením a podobnými články, ale na druhou stranu jej dokáži pochopit. Důvodem je ta maškaráda posledních dnů, která provokovala nejen prudší povahy. Já jsem kliďas, ale abych to prožil ve zdraví, tak jsem musel média totálně ignorovat.
Teď jsem si vzpomněl, že ještě někde po netu koluje Havlův projev - jen pro doplnění.
Tak si tyto informace dohledej, zamysli se a pak se nějak vyjádři k tomu odsouzení, které jsi napsal.
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(MrDalík, 22.12.2011 21:55:11)
Odpovědět
Ale na fotce s Klausem, chlebodárcem, mu to sluší.
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(bublifuk, 23.12.2011 7:56:08)
Odpovědět
Kritici mlčet a adorátoři řvát?
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(v.n., 22.12.2011 12:11:50)
Odpovědět
Kalousi Petřík se vám dostal kam chtěl. Sociopatie aby lehce vklouzla musí se svědomitě balit. Použité vykrmené husy se pak ukládají na vojenské hřbitovy nebo do společných jam. A taky do kanálu. Takže osud, logika a Petřík a nikoliv Pavel Skeptik. Tak se radši nenechte.
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(v.n., 22.12.2011 12:44:30)
Odpovědět
Napíšu méně zhuštěně - osud, logika a Petřik dovedou Petříka do kanálu.
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(Stilet, 22.12.2011 14:16:14)
Odpovědět
Kalous mám dojem, že ten skeptik by už v nějakém tom kanále měl být. Říká si skeptik a je možné v jeho příspvěku nálezet zrníčko skepse? Nepochybně neví co to tá skepse je.
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(vok, 22.12.2011 8:18:08)
Odpovědět
Skeptiku, co ty tady děláš, v téhle "mediální žumpě a kanálu"? Nevykřikoval jsi tu včera asi 5x, že slušný člověk zde nepublikuje? Tak co sem lezeš, ty s takovou hlubokou morálkou sem přece nepatříš!
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(Pavel Skeptik I, 22.12.2011 10:43:07)
Odpovědět
Tak bylo to třikrát ale já tady nepublikuji, já diskutuji aby ste se v tom hnoji nezapařili!
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(Stilet, 22.12.2011 16:15:55)
Odpovědět
Kde by skeptik mohl vyjadřovat své zhnusení, kdyby už žádný autor na EUportál nepsal? Kde by mohl předvádět svou obrovskou morálku a svůj intelekt kdyby EUportál zanikl pro absenci autoru?
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(Kalous, 22.12.2011 6:02:44)
Odpovědět
Každý režim si potřebuje vytvořit modlu (modly) aby se cítil bezpečněji. Bylo to za 1. republiky (Masaryk), za protektorátu (alespoň sv. Václav), za komunistů (Gottwald), nyní to bude V. Havel (konnečně někdo) - nakonec se hodí po smrti i V. Klausovi
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(QQ, 22.12.2011 7:49:16)
Odpovědět
Kromě důstostojného obřadu ve Vladislavském sále je to celé cinické divadlo a jenom dokazuje, kolik lidí parazituje na jeho úmrtí. Veřejnoprávní ČT se chová jako mrchožrout. proč se nad tím pozastavovat, když i manželka Václava Havla zve lidi na pohřební průvod jako komunisté na první máj.
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(QQ, 22.12.2011 7:50:24)
Odpovědět
Omlouvám se za překle. Správně cynické divadlo.
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(v.n., 22.12.2011 11:20:52)
Odpovědět
Kdyby pana Petříka nechtěli na portálu mohl by jít pracovat do copycentra.
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(Alberto Kvěch, 22.12.2011 11:58:28)
Odpovědět
Petříku.Paní Dagmar by se měla poradit, zda obsah Vášeho nablbaného článku nenaplňuje skutkovou podstatu tr. činu a měla by podat tr. oznámení, za napadáni Havla.Psát ta o mé rodině ,jinak Vám osladím život Vy neslušný člověče.
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(Stilet, 22.12.2011 14:32:40)
Odpovědět
Pane Kvěchu, že vy jste zasloužilím udavačem už z dob budování socialismu a nyní vám ten koníček chybí? Opravdu vy by jste zase hrozně rád udával? Nebo alespoň ponoukal k udávání?
Kdyby někdo pomloval a urážel vás, tak by jste mohl podat žalobu, ale pomlovat politika ani tak gigantického kalibru jakým byl a je Havel, ti se v demokratickém systému nesoudí. Žádný soud by takové udání, takovou žalobu nepřijal. (V ČR je ale možné opravdu všechno.) Mohl by jste ale vládu a Parlament požádat, aby zase zavedla do trestního zákona Hlavu 1, paragraf 103 i zákon, že o presidentu i bývalem se nesmí řící špatné slovo, ale jen a jen chvála. Tak jak si to nechal zařidit Masaryk.
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(Kalous, 22.12.2011 19:30:36)
Odpovědět
Stilete, přes nějaké ideologické spory tě obdivuji ze znalosti místních poměrů i práva ač jsi Američan. Kvěch vypadá spíše jak mimozemšťan, Mark jak cvok (v případě Havlova pohřbu a komentářů pana Petříka). Ministr vnitra Kubice jasně řekl v reakci na nevhodné komentáře Mladých komunistů a Komsomolců na internetu (že by národ měl nad smrtí V. havla jásat) že je to sprosté, neslušné a nemravné - ale ve svobodné společnosti to není treatný čin, nelze to žalovat. Kvěchu, uvědomte si že žijete v České republice v roce 2011 a ne v roce 1952 nebo 1970.
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(Alberto Kvěch, 23.12.2011 9:42:41)
Odpovědět
Pane Stilete,jak vy všechno víte, všechno znáte,vše jste viděl a všude byl.Před rokem 89 jsem více než 30 let nežil v Československu,nebyl jsem tedy zapojen do žádné činnosti související s životem v ČSSR.Jiní byli rozhodně účastni místních zvyklostí,členství v ROH,v KSČ NEBO JINÝCH SLOŽKÁCH NÁRODNÍ FRONTY neodmítli.Kdo odmítl ve službách armády přísahat věrnost soc.vlasti,kdo odmítl slib položení života za soc vlast.Můj otec před vojnou emigroval pane Stilete a naše rodina neměla v zahraničí jednoduché začátky.Kvěch je pane v podobných případech čistý,tomu věřte.Je zajímavé, kolik dnes vidím antikomunistů, a zejména těch, kteří desetiletí využívali svého členství v KSČ,druhé usurpovali.Jsme na portálu euroskeptiků a ten je o Klausovi, proto připomínám že Klaus pocházi z rize komunistické rodiny,jeho žena(kterou si vážím,je opravdovou první dámou a svého manžela se ctí reprezentuje)pochází s rodiny nomenklaturních činovníků KSČ atd.,(to jím nevyčítám jen konstatuji).Já nebyl nikdy v žádné straně a nikdy nebudu, nikdy jsem neleštil kliky a nedělám to ani dnes.Nejsem Havlista ani Klausovec,necinkal jsem klíčkem a nekřičel ať žije Klaus já demagogii davu nepodléhám,nevěřím v andělíčky jen v poctivou práci,slušnost a vzájemnou váženost.Vyrostl jsem jako "EVROPAN" A TÍM ZŮSTANU,komu mohu pomoci tomu pomáhám,od nikoho nic nechci a věřte že radost druhých je radostí mou.Neuznávám euroskeptiky,různé neslušné Petříky,sabotéry EU a různé autory článků na euroskeptických portálech...Nikdy jsem necítil potřebu se nechat fotit s Havlem ani Klausem, uznávám jiné hodnoty.
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(Stilet, 23.12.2011 14:55:16)
Odpovědět
Pane Kvěchu, do ČSR se vraceli lidí kteří utekli před šibenici nebo kriminálem. V Čsl. měli rodinu a v zahraničí nikoho. Potom se vraceli ti kteří se v kapitalistických zemích nedokázali uživit a sami i jejích rodiny živořili. A jako další se vraceli ti, které do zahraničí poslala Čsl. tajná služba. Tak ti dost spěchali se vrátit. Nevraceli se a nevracejí ti, kteří v zahraničí uspěli, mají zajištěné rodiny a spískali by pořádnou blbost, kdyby se vrátili. A také se nevraceli ti, kdo neměli peníze na letenku nebo jízdenku a nikdo jím nepujčil a nikoho nemohli okrást a podvést. Znám všechny kategorie. Možná že vy patříte do jiné samostatné kategorie kterou neznám. Pane Kvěchu, máte naprostou pravdu, že Klaus je z komunistické familie a je naprosto nevěrohodný. Vámi obdivovaný Havel není z komunitické familie ale právě opačné. Jenže všichni jeho kámoši byli komunisté vyloučení ze strany, ale komunisty zůstali a jen se chtěli dostat zpět k lizu. Váš Havel má opravdu převelikou zásluhu, že žádný komouš nebyl potrestán a žádný neutrpěl žádnou škodu. Také nese značnou zodpovědnost i za ten nynější marasmus. Neměl ale žádnou, vůbec žádnou zásluhu na konci komunistického panování. Kdyby ho komouši vzali mezi sebe, byl by jejích. Ostaně za komunistu mu nebylo vůbec zle, tak proč by proti ním měl být?
A na závěr, pane Kvěchu, proč chcete udávat a nabádáte jiné k udávaní pro neúctu k vašemu božstvu Havlovi?
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(Alberto Kvěch, 23.12.2011 16:21:15)
Odpovědět
Jen pro pořádek.Jednou nohou jsem v zahraničí ,jednou v Česku.Po tolika letech. jsem doma více venku, do ČESKA JEZDÍM NA NÁVŠTĚVU.Jinak nechápu, jak jste přišel na udávání.Co Vás to napadlo.Jen tvrdím, že bych ty srandičky na konto druhého Petříkovi patřičně vrátil. Nic více,nic méně.Co si vůbec ten zlořád EUROSKEPTIK myslí.PŘEČTĚTE SI JEŠTĚ JEDNOU MŮJ PŘÍSPĚVEK.S MÍSTNÍMI ZVYKLOSTMI NEMÁM NIC SPOLEČNÉHO.
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(Kalous, 23.12.2011 22:34:35)
Odpovědět
Stilete máš pravdu v tom, že hlavní hra v r. 1968 byla o koryta - většinou mladší komunisté chtěli vystrnadit staré páprdy a sebrat jim koryta - když jim to nevyšlo a byli poraženi a vyhoženi - stali se z nich často ublížení Chartisté a opozičníci a po r. 1989 se jim to již podařilo - ke korytům se dostali, jen Dubček měl smůlu.
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(Tonda Koniášů, 24.12.2011 12:57:48)
Odpovědět
...že Klaus pocházi z rize komunistické rodiny,jeho žena(kterou si vážím,je opravdovou první dámou a svého manžela se ctí reprezentuje)pochází s rodiny nomenklaturních činovníků KSČ atd.,(to jím nevyčítám jen konstatuji)...

Alberto, např. tento výcuc z Tvého příspěvku.
Můžeš prosímtě být konkrétnější?
Potom až se vyjádříš, tak ti možná k tomu něco napíšu. Myslím si, že se v tomto naprosto mýlíš.
Nejsi zdaleka sám.
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(D.P., 22.12.2011 17:13:35)
Odpovědět
KOMPLETNÍ PROJEV PREZIDENTA VÁCLAVA KLAUSE, 18.12.2011

Vážení spoluobčané,

v dnešních ranních hodinách po dlouhé a těžké nemoci zemřel první prezident naší obnovené demokratické republiky Václav Havel. O jeho vážném zdravotním stavu jsme věděli, ale přesto je pro nás tato zpráva něčím, co jsme si neodvažovali připustit. Víme, s jak velkými zdravotními potížemi se potýkal a jak statečně se s nimi vyrovnával.

VÁCLAV HAVEL SE STAL SYMBOLEM NOVODOBÉHO ČESKÉHO STÁTU. ZASLOUŽIL SE O NĚJ JAK SVÝM NEOHROŽENÝM BOJEM PROTI KOMUNISTICKÉ TOTALITĚ, TAK JAKO VŮDČÍ OSOBNOST NAŠÍ SAMETOVÉ REVOLUCE A JAKO PRVNÍ PREZIDENT NAŠÍ SVOBODNÉ ZEMĚ. JEHO OSOBNOST, JMÉNO A DÍLO PODSTATNĚ NAPOMOHLY TOMU, ABY SE ČESKÁ REPUBLIKA RYCHLE ZAČLENILA DO SPOLEČENSTVÍ SVOBODNÝCH A DEMOKRATICKÝCH ZEMÍ.

Osobně jsem choval vůči Václavu Havlovi respekt již od 60. let, kdy jsem měl možnost ho poznat. Byl to také on, kdo mne v listopadu 1989 přizval do rodícího se Občanského fóra. Za plodné považuji i naše stýkání se i občasné polemiky, kdy jsme oba v devadesátých letech zastávali nejvyšší ústavní funkce.

Svou hlubokou účast jsem již osobně vyjádřil paní Dagmar Havlové a budu s ní nadále v kontaktu.

Na dnešní odpoledne jsem na Pražský hrad pozval nejvyšší ústavní činitele – předsedy obou komor parlamentu a předsedu vlády, abychom společně připravovali další nezbytné kroky.

Od zítřejšího rána, od 10 hodin, budou na Pražském hradě pro veřejnost vystaveny kondolenční knihy.
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(kriss, 23.12.2011 4:52:38)
Odpovědět
Václave II. trapně kecáš !!!
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(Alberto Kvěch, 23.12.2011 14:09:44)
Odpovědět
Po projevu knížete a Albrightové lidé tleskli,po projevu Klause tiché, jasné nic(nezájem).Autor jakéhosi článku tvrdl ,že Klaus vytřel lidem zrak.Zapomněl vysvětlit proč a čím.
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(Radek3, 22.12.2011 21:11:41)
Odpovědět
Tak podle Petříka je rčení "..o mrtvých jen dobře " blud. Víte pane Petříku, toto rčení není vůbec o tom, že bychom nemohli a neměli kriticky přistupovat k zesnulému... Je o tom, že zesnulý se již nemůže sám bránit. A bezprostředně po jeho smrti jej nemohou ani dost dobře bránit jeho blízcí a přátelé, kteří jsou otřeseni smrtí .. Zažitá slušnost, dalo by se říct, jedna z časem prověřených konzervativních hodnot civilizace je, v den smrti a v čase těsně po smrti, na zesnulého neútočit. Je to jako byste v čestném souboji na kordy, s gustem zapíchl zezadu protivníka, který se sehnul pro vyražený kord ..

Gentleman a slušný člověk toto rčení chápe. Hovado, které nectí konzervativní hodnoty, ale pouze o nich umí kafrat, se snaží vytlouct ze smrti odpůrce svůj kapitál a z gustem si kopne ..
Jinak jakkoliv jsem zde silně nesouhlasil s názory pana Paulczinského, řadím jej tímto mezi gentlemany..
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(Aleš, 22.12.2011 23:20:55)
Odpovědět
Pane Petříku jste jako zaseknutá deska, na tyto Vaše námitky jsem již jednou reagoval, Vaše mlčení a opětovné recyklování stále stejných vět ukazuje, že Vám nejde o podstatu věci, potřebujete prostě jen klacek, kterým byste mohl mlátit do Havlovy rakve.
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(antiblb, 23.12.2011 9:16:07)
Odpovědět
L.Pe Ty jsi hnus a špína!
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(Čtenář 1, 23.12.2011 11:05:12)
Odpovědět
Drzé čelo lepší než poplužní dvůr, jste pouhý duševní chudák, nemám ve zvyku někomu pro jeho názory nadávat, ale Váš příspěvek k tomu evokuje......
souhlas
(Samuel Vitovsky, 22.12.2011 11:20:59)
Odpovědět
Aleši, napadlo mě takřka totéž. Vlastenci by měli ocenit, že se v těchhle dnech národ semknul. Měli by ocenit, že Havel české země proslavoval a zviditelňoval. Měli by ocenit, že k nám teď celý svět upírá zrak.
Reálný Havel se od Havla symbolu hodně lišil. Ale cožpak třeba Svatý Václav byl opravdu dokonalý? Nebyl i on člověk s Havlovi podobnými chybami. Někdy zbabělý, úskočný, povrchní. Já nevím - nejsem znalec. Ale dneska se o něm učí a říká jen to dobré a tak to asi má být...
Pokud si Havla teď po jeho smrti budeme idealizovat, znamená to, že ty jeho záporné stránky PŘESTANOU PŮSOBIT. Tak v čem je problém?

Problém je, že současná "mladá pravice" (to je termín Benjamina Kurase, ne můj) si vlastenectví představuje tak, že stačí nosit český znáček na klopě, mít radši Šulákovou než Pavlicu nebo kandidovat za stranu, která má v názvu Národní... Motorem jejich aktivit jsou symboly, ale ještě víc averze.
Re: souhlas
(Stilet, 22.12.2011 14:40:20)
Odpovědět
Pán je také zblbnut tou prohavlovskou propagandou. Nojo no, drtivá většina čechu uvěří všemu co je vytištěno. Na ten Havluv funus zdaleka nejdou jeho uctívači, ale stáda pražských zvědavcu. Pamatují jak za budování krásných zítřku, když pražák uviděl někde stát před obchodem frontu, tak se buď díval lidem do tašky co tam prodávají, nebo se také postavil do fronty také a byl zvědav na co tam vlatně lidí stojí. Na funusy také vždy jde spousta zvědavých čumilu a i na svatby. Žádná citovost v tom není. Jen zvědavost.
Re: souhlas
(Samuel Vitovsky, 22.12.2011 15:53:15)
Odpovědět
Pán není zblblý propagandou a nikdy nebyl "prohavlovský". Myslím, že jste pána nepochopil...

Pán pouze rozebíral reakce, objektivitu, úroveň, kultivovanost, slušnost těch, které dříve považoval za názorově spřízněné.
VE STŘEDOVĚKU SE CHODILO DÍVAT NA VEŘEJNOU EXEKUCI JAKO DNES DO KINA......., NO A DNES JE TOMU V PŘÍPADĚ "LEX HAVEL" STEJNĚ......
Re: souhlas
(Radek3, 22.12.2011 21:52:41)
Odpovědět
Stilete já nechápu, jak jsem si tě mohl do hlavy zafixovat jako rozumného bloggera... O jaké prohavlovské propagandě to mluvíš ? Jestliže napíšeš, že Václav Havel se vryl do srdcí mnoha lidí natolik, že nejsou schopni kritického pohledu na jeho život a dílo a že těchto lidí je opravdu velké množství, protože Havel prostě byl silná osobnost, neřeknu ani píp..Ale prohavlovská propaganda ? ... To bych si netroufnul tvrdit ani u Václava Kaluse, a ten záležitosti image a působení na veřejnost jistě nenechývá náhodě ..
Jen ukazujete, že na pochopení příspěvků, které jsem napsal já nebo Samuel prostě nemáte mozkovou kapacitu, s takovými lidmi se pak diskutuje těžko.
Re: souhlas
(modřín, 23.12.2011 6:44:23)
Odpovědět
Ano, nelze než souhlasit, rovněž je mi protivné pražské buranství ač jsem pražák. Na TV přenosech je patrné, že mnohým chybí elementární slušnost a smeknout před kolemjdoucím smutečním průvodem, hlavně pořídit fotku, aby pak v putyce mohli dokladovat, že byli také truchlit.
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(Niky, 22.12.2011 13:29:20)
Odpovědět
V době smutku za zemřelého Kim Čong Havla, se zakazují svatby a pohřby, aby se lidé neveselili a neplakali na jiném hrobě.
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(Stilet, 22.12.2011 14:10:41)
Odpovědět
Havel má být symbolem státu? Pokud jím je, nebo se stane, tak to symbolem nazkrze falešným. Co to může být za stát, stávající se jeho symoblem lidé jako Havel? Ten symbole je nazkrz falešný, že jej výtváří idividua pokrytecká a falešná. Individua mající páteř o charakter škrkavek či roupu.
Jsem názoru že z žádného člověka by neměl být dělan symbol čehokoliv. Propagada zvláště od dob nejprv vzniku tisku, fimu a TV dokáže i z Lucifera udělat Archanděla Gabriela a z anděla čerta. Havla bych nedával za příklad ani psím štěňatum.
Nevím zda tu sterilní Chartu podepsal některý politický vězeň. Skutečný vězeň né z Havlova malého stádečka. Já bych nikdy tu Chartu tvořenou "disidenty" z komunistu vyhožených ze strany nemohl podepsat.
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(Kalous, 22.12.2011 19:42:07)
Odpovědět
Stilete, zase si nepatrně rýpnu. V. Havla vlastně instalovala na presidenta po listopadu 1989 především americká lobby (prý se v americkém tisku už půl roku před tím psalo jako o budoucím presidentovi). Byl velký kámoš s Clintonem, s Bushem už jen trochu, Obama ho obdivuje jako zdroj inspirace. Ale vzpomínám si na článek nějakého poradce USA pro zahraniční návštěvy, že měl problém naučit V. Havla přečíst anglicky již napsaný text proslovu - že větší kopyto na angličtinu nezažil. To je zajímavé, že USA celý život obdivoval a anglicky se nenaučil ani pořádně číst (alespon ve vězení na to měl času dost) - na rozdíl od jeho bratra, vysokoškolského profesora který byl v USA na vědeckých stážích a anglicky i přednášel. Že nebyl prezidentem on, Ivan Havel.
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(Stilet, 22.12.2011 20:05:42)
Odpovědět
Kalous, tak v tomo puktu s tebou souhlasím a za žádné rýpnuti do mě to nepovažují. Jenže musíš také vzít do úvahy, že Clinton jemůž u nás říkali Bilary skočil na udičku s propagaci Havla jedné dámě jež je původem češka a tá měla zásluhu na tom, že Havla strkala kde komu i do talíře a snad málem i do postele. Bilary je sice koumák, to se mu nedá upřít, ale vůčí ženskému pohlavý je slaboch. Možná že ho i Madlenka sexuálně přitahovla. Je proti Clintonovi maličká a ač žádná vamp a ani by u toho nemusela klečet. Tím nechci tvrdit, že mu někdy tak posloužila. Jak vím, jsou muži které pohlavně vzruší u hadice u hov.cucu. Přznám se že tu dámu také nemůžu cítit.
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(Kalous, 22.12.2011 21:23:39)
Odpovědět
Stilete, asi zde s tebou do písmenka souhlasím. Za ten rok nebo co jsem se od tebe o Emerice dozvěděl dost, dík. Hezké svátky a nezapomeň si vyčistit kvéry, ať ti nerezaví. Je to zajímavé, český resp. moravský spíše vlastenecký levičák švihlý socialismem a americký vlastenecký pravičák, antikomunista - až zase tolik tě z "nepřítele nepovažuji".
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(Jana Weberová, 13.1.2012 7:32:25)
Odpovědět
... dějiný se píše správně ... dějinný
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(palailogos, 22.12.2011 6:58:41)
Odpovědět
No když vidim tu svazáckou hubu Český televíze, tak si myslím něco vo absurdistánu. Zbožnění pana presidenta z huby komunistky Augustový je naprosto neskutečný, když eště v roce 89 mu tahle příšera přála několik druhů smrti. A celej ten humbuk kolem celonárodní tryzny je fakt přes moc. Lidi to začíná unavovat taky. V důsledku to bude víc špatnýho než dobrýho. A řikám to samý, co vostatní. Nemusim Havla. Ale byl to pan president.
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(Stilet, 22.12.2011 14:49:10)
Odpovědět
Doufám že když vyslovíte tá slova: "Pana presidenta" nebo když tá dvě slova přečtete, že modlíte za velkého pláče.
Havel byl jen expresident ale vůbec né "pan president". Byl už jen panem Havlem. Byl by jste jeho věrným lokajem. Věřil by jste tomu, že i Gottwald, Zápotocký, Novotný, Svoboda i Husák byli pání presidenti a tak by jste o nich se měl vyjadřovat jen v uklonu a z hlubokou pokorou a úctou. Pamatují, že se zrovna tak nad Gottwaldem i Zápotockým zoufale plakalo, jako nyní za Havlem.
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(palailogos, 22.12.2011 15:07:24)
Odpovědět
Stilete! Ať už byl pan Havel jakýkoli, byl panem presidentem. Ať už byl Gottwald jakýkoli, byl ve své době pro mne panem presidentem, i když to byl soudruh president. To je z mý strany elementum. Kvůlivá tomu, že byl Gottwald, Novotný a spol. takový, jaký byli, pořád byli v čele tohodle státu a patřili k dějinám. Pan Havel byl taky panem presidentem. A basta - a hned potom můžu začit hodnotit. To, že tady některý lidi chtějí z pana Havla udělat modlu, jako ve svý době z Lénina, to je druhá věc, kterou můžu hodnotit. Jasný?
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(Stilet, 22.12.2011 19:45:48)
Odpovědět
Díte pravdu, ale opravdu pan Havel když zemřel tak už dávno nebyl presidentem. Byl jenom panem Havlem. Pan Havel ale zůstal autorem mizerných dramat a režisíérem jednoho mizerného filmu-propadáku. Především jen aktovek a pro jejích mizerost nazývaných "intelektuály" dramaty absurdními.
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(Táňa, 22.12.2011 15:16:27)
Odpovědět
Částečně si toto celonárodní pohřební šílenství zavinil Havel sám. Když již tušil, že zemře, vypořádal si majetek, a byl údajně tak skromný, tak mohl i projevit přání, že nechce žádný okázalý státní pohřeb, ale jen skromné rodinné rozloučení. Vyzývání paní Veškrnové k účasti na pohřebním průvodu Prahou za rakví, ale svědčí o jejím megalomanství.Podobnost se Severní Koreou a kultem osobnosti je do očí bijící.
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(vok, 22.12.2011 20:05:40)
Odpovědět
Paní Dagmar svou komediantskou náturu oravdu nezapře...
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(Eva Slavkovská, 22.12.2011 10:28:20)
Odpovědět
Autor je pravděpodobně nebetyčný blb, který už nic nechápe.
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(Pavel Skeptik I, 22.12.2011 10:45:34)
Odpovědět
Hlavně patří přesně k těm lidem, co konzervativní myšlení v tomto státě pohřbili na dvě generace!
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(palailogos, 22.12.2011 10:46:08)
Odpovědět
Já si myslim, že Eva Slavkovská dovopravdy už vůbec nic nechápe.
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(Alberto Kvěch, 22.12.2011 12:14:53)
Odpovědět
Pane jste trapně mimo.Uvědomte si, že uctění památky Havla nikdo nikomu nenařizoval,jedná se o dobrou vůli a vlastenectví občanů.Sám jsem přerušil dovolenou a jel autem v zimním nepříznivém období 450 km, abych se s Havlem rozloučil.Dobrovolně pane a rád.Jsem potěšen semknutím národa.Pevně věřím, že se Klaus na lafetu nikdy nedostane,jinak odjíždím tisíce km ze státu.Považoval bych to za šaškárnu, urážku státu,urážku národa.Euroskeptici Havla sprostě zpochybňují,ale hlas lidu jím vytřel zrak.
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(palailogos, 22.12.2011 12:25:45)
Odpovědět
Alberto Kvěch jel 450 kiláků, aby se rozloučil. Super - to mě má jako co? To je každýho věc. Pro mě je pan Havel pan president, i když ho nemusim. Já k tomu nepotřebuju mediální masáž a hon na vodpůrce. Mám právo bejt euroskeptik nebo křesťan nebo cokoliv. Ale nikdo mě nebude NUTIT, abych kvákal, jak Alberto Kvěch přikáže. Já s pliváním nezačal. S tím ste začali vy, když vám celoevropejský inženýrství začalo pálit p..el. My jen vodpovídáme, jak vy ste začali.
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(Pavel Skeptik I, 22.12.2011 12:42:41)
Odpovědět
S plivání začal petřík a hned v neděli dopoledne
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(palailogos, 22.12.2011 13:19:41)
Odpovědět
S tim pliváním ste začali vy mnohem dřívávejc. A to, že pan president zesnul, vám jenom dodalo kanonfutr. Stejně byste si něco našli. Pámbu ví, jestli by tohle křepčení zrovinka pan Havel schvaloval.
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(Pavel Skeptik I, 22.12.2011 13:25:53)
Odpovědět
Kdo to je Vy?
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(palailogos, 22.12.2011 13:50:46)
Odpovědět
Rozhodně nejsem ten, co napsal, že slušnej člověk na tomhle serveru nepublikuje - tos napsal ty - nebo to byl Pavel Septik? - to si vážně už nějak nejsem jistej...Tak co tady furt vocmrdáváš? Rádoby chytrý připomínky z tebe inteligenta ani vobecně chytrou vosobu neudělaj.
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(Stilet, 22.12.2011 14:54:00)
Odpovědět
Opakují a zdůrazňují: Už nebyl panem presidentem. Už byl jen panem Havlem, pochybným dramatikem a mizerným režísérem jednoho propadáku. Dušičky slouhovské.
Těším se až ty trapné komedie nad Havlem konečně zkončí. Už aby ten funus byl za námi.
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(Kalous, 22.12.2011 19:48:08)
Odpovědět
Stilete, to nejsi sám. V některých městech je zakázáno v období 3denního smutku požívat alkohol (pamatuji si např. že to byl asi Šumperk atd.) - takže asi alkoholici budou rádi, že to vše přestane a budou se moci zase věnovat svému hobby. Myslím že pan V. Havel by měl z toho zákzu pití alkoholu asi velkou radost.
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(palailogos, 22.12.2011 13:38:58)
Odpovědět
S tim pliváním ste začali vy mnohem dřívávejc. A to, že pan president zesnul, vám jenom dodalo kanonfutr. Stejně byste si něco našli. Pámbu ví, jestli by tohle křepčení zrovinka pan Havel schvaloval.
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(ferda, 22.12.2011 20:02:02)
Odpovědět
PANE KVĚCHU, VY JSTE HLOUPÝ?
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(Alberto Kvěcha, 22.12.2011 20:18:58)
Odpovědět
Jak myslíš Ferdo,ale ještě jsem nezblbnul tak, abych obhajoval Klause a zpochybňoval zásluhy Havla.
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(Tonda Koniášů, 23.12.2011 6:37:55)
Odpovědět
Alberto, to prohlášení je upřímné?
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(Alberto Kvěch, 23.12.2011 9:46:50)
Odpovědět
Ano pane.
Re: Sbohem pane Havle
(Samuel Vitovsky, 22.12.2011 11:31:52)
Odpovědět
Autor tím "hnojem všech hnojů" samozřejmě myslel Petříka. Pochopil to ten kluk? Vzhledem k tomu úplně předělanému/zfalšovanému titulku (originál je zde http://paulczynski.blog.idnes.cz/c/236845/Sbohem-pane-Havle.html) si myslím, že ne.
Re: Sbohem pane Havle
(palailogos, 22.12.2011 12:19:37)
Odpovědět
Jo, páni, ten to vod tebe teda dostal. Na to ste vy machři, fakt - hledat utajený významy tam, kde se mluví jasně. A žes nekomentoval, co tam bylo vod Pepy Fouska. Na to se atakuje dost blbě, co? Já jen řikám, že v rámci zbožnění pana presidenta bude následovat hon na všechno, co bude jeho posmrtným jménem prohlášeno nežádoucím. A v závětří tohodle honu kníža schválí a protlačí 90 miliard pro evropejský darmošlapy, aby eště chvilku mohli žít ve snu jednotný a hlavně plánovaný evropy. A čím víc vy malí zmetci tlačíte na pilu, tím sou lidi znechucenější. Vo tom svědčí i diskuse na tomhle serveru. Je to v současný době nejnavštěvovanější server vůbec. Nejspíš už se někde šikuje národní fronta, aby ho zakázala a Vítkovský a spol. k tomu budou mávat praporem.
Re: Sbohem pane Havle
(Pavel Skeptik I, 22.12.2011 12:24:01)
Odpovědět
Tak na utajené významy tady jsou jiní ABBlábolové! jestli také nejste zasažen nějakým chemtrails
Re: Sbohem pane Havle
(Pavel Skeptik I, 22.12.2011 12:22:09)
Odpovědět
Taky jsem to už četl pod jiným názvem!!!
Otázka je, jestli to přejmenoval autor nebo...
A je jich tady takových několik!!!
Re: Sbohem pane Havle
(vok, 22.12.2011 13:08:18)
Odpovědět
Ty seš tu furt, na téhle kanálo-žumpě? Radši ji opusť, ještě by ses mohl ušpinit od toho hnoje, moralisto!
Re: Sbohem pane Havle
(vok, 22.12.2011 13:18:58)
Odpovědět
Proč si nezaložíte nějaký portál pouze pro vaše vlastní vzácné charaktery, kde si budete moci nerušeně pochlebovat a mazat med kolem hub, vy všichni vzácní a charakterní občané, jako seš ty sám a spousta zde jiných, nechci jmenovat. Já, špatný a nemravný hříšník s většinou textů zde publikovaných souhlasím. Na rozdíl od tebe dodržím slovo a na ten váš server ani nepáchnu.
Re: Sbohem pane Havle
(Pavel Skeptik I, 22.12.2011 13:25:01)
Odpovědět
Tak já jsem nikdy neřekl, že sem nepáchnu! Jde mi o to, abyste náhodou nezačali věřit tomu, že toto je konzervativně - liberální web! A bez toho, že sem občas přispěji do diskuze by se Vám to mohlo strašně rychle stát!
Re: Sbohem pane Havle
(palailogos, 22.12.2011 13:53:55)
Odpovědět
Ne, jen si milej Septiku I. napsal, že slušnej člověk tady nepublikuje. Seš sám proti sobě - Zamažeš si svý čistý ponožky vo náš liberální marast. Hrůza - úplně s tebou cejtim ....
Re: Sbohem pane Havle
(Pavel Skeptik I, 22.12.2011 14:33:12)
Odpovědět
Až se naučíte chápat psaný text, tak pochopíte rozdíl mezi publikováním a komentováním!
A jsme u toho, Vy si opravdu myslíte, že petřík a jiní ABBlábolové jsou liberálové, neřkuli konzervativní a ještě pravicoví???
Re: Sbohem pane Havle
(Stilet, 22.12.2011 14:58:19)
Odpovědět
Skeptiku, to je ale hloupá výtáčka. Tím že vy tady věřejně polemizujete, tak tedy také publikujete.
Nečtěte tady a nediskutujte tady.
Re: Sbohem pane Havle
(Pavel Skeptik I, 22.12.2011 15:04:40)
Odpovědět
To víte, že jo! A Vy tomu tady nakonec uvěříte a pomůžete ještě více poškodit konzervativní myšlení v ČR. Ovšem jestli po těch petřících, ABB, Hájcích a Jaklech to ještě jde!
Re: Sbohem pane Havle
(Stilet, 22.12.2011 20:18:19)
Odpovědět
Opravdu nechápu, co je na vaších příspěvcích co konzervativního.
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(sucharda, 22.12.2011 12:26:35)
Odpovědět
VH byl naším trojským koněm do pseudodemokracie. Zakládáme společnost pro výstavbu odpovídajícího pomníku. Návrhy posílejte na mail : kozojet@seznam.cz
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(v.n., 22.12.2011 12:39:48)
Odpovědět
Hnůj a Petřík zvítězí.
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(v.n., 22.12.2011 13:33:50)
Odpovědět
Tak myslím že se to dá vzít že už jako zvítězili a můžete to tady klidně zavřít a vypnout.
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(vok, 22.12.2011 14:04:07)
Odpovědět
A kdo seš ty, kladnej hrdino v anonymitě s nickem v.n.? Pan Petřík, který podle tebe kydá hnůj na p. Havla - podle mě nikoliv - pouze vyslovil svůj názor, bez nadávek a vulgarit. Zato půlka zde taky rádobydiskutujících mu spílá do vyvrhelů, že už to snad hůř ani nejde. Ta vaše politická korektnost = zhouba svobodného myšlení.
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(Stilet, 22.12.2011 15:03:14)
Odpovědět
Pro korektníky je korektní jen to, co jím vyhovuje, jen co se jím hodí.
Kdyby se tady netropily takové oargie nad Havlem, nikdo by tady neblel nad těmi plačkami a Havlovými roupy. Nevěřím tomu, že někdo ten jekot a pláč myslí vážně.
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(v.n., 22.12.2011 17:45:41)
Odpovědět
Voku jako ty seš třeba viktoria omnia klaus tak já sem václavslav našinec, mám k tomu svoje důvody a je to součást mého baveníse. Tak, čest slušným lidem, ale víš že Reinhard Heydrich byl velmi slušný člověk, svoje někdy trochu kontroverzní názory vyslovoval zdvořilou formou, uměl hrát hezky na housle a kdyby mu někdo řekl že je lidské prase (L.P.) považoval by to za hrubé, nespravedlivé a vulgární?
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(vok, 22.12.2011 18:33:24)
Odpovědět
O Heydrichovi vím všechno, nedávno jsem četl skvělý román "HHhH" od Francouze L. Bineta (dostal za něj cenu). Je tam o něm všechno, ano, i to co říkáš.
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(H725, 22.12.2011 13:43:34)
Odpovědět
Takhle se kdysi psalo i o Karlu Čapkovi, ještě než ho pohřbili.
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(Marie, 22.12.2011 14:04:42)
Odpovědět
Trochu jsem se začetl do diskusních příspěvků.Mnohé se opakují a většina negativně a hrubě reaguje na jiné myšlenky a názory.A tak mě napadá,že se to těm kteří to tady řídí daří,daří se jim odvracet pozornost od závažnějších věcí.A k tomu potřebují rozštvaný národ.Pokud se o národu ještě dá hovořit.Všiml jsem si,že se zde nestřetávají pravičáci s levičáky.Havlovci s Klausovci,případně jiní s jinými.Ale zjednodušilo se to pouze na příznivce V.Havla a jejich oponenty.A to se skutečně musí odpovědným líbit.To je to co chtějí.Pokračujte tak dál.
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(Pavel Skeptik I, 22.12.2011 14:30:35)
Odpovědět
Nejsem politický příznivce Václava Havla! S I dnesu jsem odešel, protože se mi levičáci otírali o rodinu a nikdo to neřešil. A co tedy...
Není o havlistech a klausistech, je to o slušnosti!
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(palailogos, 22.12.2011 15:14:39)
Odpovědět
Jo, a taky vo přesnosti. Ach, jak jsi teď krásně publikoval - až sem se z toho div nezpoblikoval ....Tak co teda vlastně seš? Pokud hraješ na vobecnou slušnost, tak si nějak pozapomněl, cos psal vo něco vejš.
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(Stilet, 22.12.2011 15:13:37)
Odpovědět
Marie, kéž by ty pokryteční a falešní smraďoši přestali se tady předvádět jak strašně zbožňují Havla a jak po něm pláči, o němž jiného nevědí, jak jen havloidní propagandu, nebylo by ani těch kterým se nad tím dělá špatně a piší o tom. Už aby bylo po funuse a české škrkavky a roupy se už přestaly ukájet a všechno se vrátilo do normálu.
Myslel e jsem že smrt Havla povede k exhibicionismu častí politiku i občanu, ale že to budou tak odporné gigantické orgie, tak to mě ani ve snu nenapadlo. Vždyť vůbec není kromě toho předvádění zoufalého pláče v TV žádného rozdílu, jak nad smrti Sev. Korejského Kima.
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(Marie, 22.12.2011 15:34:50)
Odpovědět
Pro značku Stilet,ale i pro některé další.Ale o tom to přece je.Tady nejde o diskusi.Ta je jenom následek.Vždycky šlo a jde o téma.Čím provokativnější,tím má razantnější odezvu.Jinak si stále více myslím,že celá kampaň je organisovaná provokace a platí pro ni stále pravdivé.Komu to slouží.
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(DAP, 22.12.2011 16:50:48)
Odpovědět
Především by mělo platit, že smrtí Václava Havla padla mnohá "tabu", ke kterým tento člověk s údajně nejvyšším morálním kreditem za svého života sám zarytě mlčel.

Například jak naložil za komunismu s penězi, které mu byly posílány ze zahraničí pro všechny disidenty a zda je vždy využil v souladu s jejich účelem (jinými slovy - kde tehdy vlastně vzal peníze na koupi Hrádečku, apod.).
Jak proběhly restituce rozsáhlého majetku jeho rodiny. A podobné "nepříjemné" doposud nevyjasněné věci s otazníky.

Možná by je měli historici a pamětníci odkrýt a objasnit co možná nejdříve. Abychom potom zase nemuseli přejmenovávat po Havlovi překotně pojmenované ulice a odstraňovat desítky a stovky jeho soch z veřejných prostranství ....
Hlupák Dan
(Marek Botha, 22.12.2011 17:29:32)
Odpovědět
Nemelo by zaniknout, ze libyjské úřady nové (povstalecké) vlády potvrdily, že jsou připraveny pokračovat ve spolupráci s ruskými společnostmi na všech předsmluvních a existujících projektech, jak uvedl zvláštní vyslanec ruského prezidenta pro Afriku, senátor Margelov.

Jen pripominam, neni to taak dlouho, co nas tu ten rozumbrada utvrzoval v tom, ze zapadni intervence zamezila tomu, aby Libyjci uzavreli kontrakty s Rusy

opet je omylny, tentokrat se svou nepokrytou podporou Al-Kaidy :))
Re: Hlupák Dan
(Dan, 22.12.2011 17:52:08)
Odpovědět
Sarkozymu šlo o kontrakty na dodávku ropy pro terminám Valloe, který novými kontrakty Kadáfí chtěl přesměrovat, nikoliv na rusko, hlupáku - ti mají opravdu dost své ropy hi hi hi/ nýbrž na čínu.

Rusko v ibyji stavělo mosty, železnici, doky či 2 elektrárny, - většina z toho byla bombardováním poškozena či zničena.

Kontrakt na dodávky ropy pro jižní evropu do terminálu Valloe byl znovu podepsán 24.11. 2011 v paříži :))

Dodávky ropy do itálie byly obnoveny ještě před koncem války...

Hlupáka ze sebe udělals ty a to grandiozního :))
Re: Hlupák Dan
(palailogos, 22.12.2011 18:03:14)
Odpovědět
Jako dycky, to bys ani nebyl ty, abys tam neměl něco špatně. A ta chytrost a ten přehled! Nejspíš sis informace koupil za ten milion liber vodstupnýho, cos dostal, nebo ti je sdělila manželka - Karel - ve slabý chvilce, přihřívko?
Re: Hlupák Dan
(Ka, 22.12.2011 19:52:10)
Odpovědět
Dan je ve stejném homo klubu jako Kikina, proto o všem ví.
Re: Hlupák Dan
(ferda, 22.12.2011 20:19:21)
Odpovědět
PRO NICK "Ka!
styd se, jde tě poznat !!! kolik zase používáš niců???? jsi hnup, co nedovede argumentovat a svým výblitkům bez invence či vtipu dodává rádoby vážnost tím, že pod mnoha příspěvky měníš pouze jiný nic !!!
ty holoto neinteligentní , jd e tě poznat, protože píšeš jako idiot, chováš se jako idiot, a hlavně ty jsi idiot :-))

/ps. proč nepoužíváš svůj dlouhodobý nick "standa01"??? už se za něj stydíš, hňupe.....
Re: Hlupák Dan
(Marek Botha, 22.12.2011 20:57:31)
Odpovědět
az na to zes obvinoval Rusy z protizapadni cinnosti, ze nepodporuji intervenci, to je tady servru dohledatelne, takze lzes

stejne jako se v plne nahote, ze Rusove na intervenci vydelali stejne jako Francie, i kdyzs nam tady chtel nabalamutit opak a rikals ze si to neprali. opet se ukazalo, ze pravdu meli kdo valku v Libyi kritizovali, masmedia ted mlci, jinak zpravy hovori o chaosu, krestane jsou vyhlazovani "povstalci", stejne jako jsou perzekuovai Africane tmave pleti

bud jsi rusky agent, nebo lhar, jinymi slovy schwarzenbersky topkar
Re: Hlupák Dan
(Dan, 22.12.2011 23:31:24)
Odpovědět
Po té co sem tě usvědčil z trapného omylu měls zalést doma pod postel, štěkáš pořád jako hňup, jak by řekl Bolek :))


Ano, Rusko coby tradiční partner číny se zezačátku snažilo zablokovat ten úder, mimo jin. i proto že tam byly rozbyty jejich stavby na maděru a o celou řadu z těch projektů opravdu přijdou, ale francouzi je uplatili.
1/ dodávkami lodí Mistral pro výsadky, prodají jim další 2
2/ pomůžou jim s elektronikou v letounu stalth 3.g který jim nedávno spadl..

Takže se dohodli a rusi nejenomže přestali blokovat ten úder, ale také uznali povstaleckou vládu :))

Sarkozimu je jedno jestli si tam postaví most, ale ropa je doma a o tu šlo především.

Hlupáci jako ty, vzteklí a nepřemýšliví, jsou základem Klausolásky a proto nemá toto hnutí, žádnou šanci na úspěch.
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(Saturn, 22.12.2011 18:08:28)
Odpovědět
Malý národ malé poměry,chytrý národ devastující výsledky.Pamatujte,že čas je děj nevratný a budoucnost vždy nejistá.Věnujte se svému životu,náš čas je vymezen a věřte,že každá poctivá myšlenka a práce,podle společenského postavení,je stejně důležitá.Módní vytváření velkých říší není pro národy,ale pro ovládnutí území skupinou jedinců se zájmem o suroviny a trhy,obyvatelé jsou smetím a dají se snadno nahradit.Přeji hodně štěstí a zdraví.
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(jirka, 22.12.2011 19:57:03)
Odpovědět
Vládní garnitura chytře zneužívá smrti V.H. k tomu, aby odpoutala pozornost lidí od problémů této země, která je v katastrofálním stavu o což se možná i nechtěně zasloužil i V.H.
V.H.nebyl skromný, hodný a laskavý. Naopak žil na zámku, v neuvěřitelném bohatství, přepychu objel celý svět, ale nikdy jsem od něj neslyšel názor na nezaměstnanost, drahotu, exekuce, lichvářské půjčky, bezdomovectví či kritiku sociální nespravedlnosti. Toho vůbec nezajímalo. A o svobodu a demokracii se nezasloužil. Byl jen momentální potřebný vůdce. To jaké tady bude zřízení, se rozhodlo ve středomoří na letadlové lodi v r. 1998. Mezi Gorbačovem a americkým prezidentem. Nicméně nikomu smrt nepřeji a těch 75 let není v dnešní době žádné stáří a i když kázal vodu a pil víno, jako člověku bych mu upřímně přál těch pár let navíc.
Je smutné, že v té naší demokracii je tohle jediný Server, který nezablokoval diskuzi, aby se mohli lidé otevřeně vyjádřit tak, jak to vidí a jak to cítí.....
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(Mark, 22.12.2011 20:36:35)
Odpovědět
Václavu Havlovi přeji klid v hrobě či spočinutí v nebesích a všem, kdo se při těchto diskusích dokázali obejít bez nadávek a sprostých slov šťastné a veselé Vánoce.
Václav Havel
(Samuel Vitovsky, 22.12.2011 22:39:03)
Odpovědět
Připojuji se!!! Jednoduše proto, že to je "obyčejně" lidské.
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(alek, 23.12.2011 6:47:11)
Odpovědět
Marku, zrovna ty jsi jedním z těch, kteří křepčili na otevřeném hrobě jako hyena. projdi si své příspěvky, kolik jsi vyplodil hrubých slov.
Ale přesto ti také přeji slušné vánoční svátky, pokud si to nezasloužíš, třeba se do příštích polepšíš :-))
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(Mark, 23.12.2011 8:33:29)
Odpovědět
Přeji klid v duši o Vánocích a do nového roku úspěšné dokončení základní školní docházky.
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(alek, 24.12.2011 6:29:43)
Odpovědět
to tak rychle nebude možné, prvních deset roků jsem si odkroutil a další polovinu si nechávám na důchod
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(Čtenář 1, 23.12.2011 11:14:08)
Odpovědět
S malými výhradami souhlasím. Osobně mě uráží titulky tohoto typu. Záleží na mně s kým a jak se chci rozloučit, nazývat to křepčením je výrazem duševní nedostatečnosti, že Petříku ( Vám se nedá ani říkat pane.......)
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(L. Hloušková, 23.12.2011 11:14:39)
Odpovědět
K poznámce DAP, který si dělal starosti, jak pan Havel nakládal s penězi, které byly ze zahraničí posílány disidentům:

Právě hovořil v přímém přenosu České televize pan František Janouch, president Nadace Charty 77, a usvědčil pány Cibulku a Jiřího Wolfa ze lži. Oba totiž byli z této nadace podporováni, jakož i další potřební členové Charty, kteří byli v nouzi.

Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí pisálků všech těchto pomluv!
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(ferda, 23.12.2011 13:12:06)
Odpovědět
panní HLOUŠKOVÁ, DOVOLTE MI OPRAVIT VAŠ MYLNÝ NÁZEV ,KDE UVADÍTE : CHARTA 77.....
SPRÁVNĚ JE TO : CHÁTRA 77 ! :-))

PS. DOUFÁM, ŽE SE PŘÍŠTĚ NEDOPUSTÍTE VŠEHO NEPŘESNÉHO OZNAČENÍ!
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(Josh, 23.12.2011 15:31:13)
Odpovědět
Doufám,že to bláznivé zbožňování přejde,a lidé
opět začnou používat mozek.Mám pochyby,s kterými
bych se chtěl podělit.Jak je možné,že Havlova rodina,která byla židovská,přežila hon na židy?
To je Jahve ochránil,že nad nimi držel svou ruku?
Jak to,že mnozí jiní,šupajdili do koncetráků a oni ani omylem?Že by to neomylné gestapo,které se
s nikým nepáralo,ausgerechnet bylo slepé?Či byli
neustále naloženi ve schnapsu,a oni jediní z Prahy tím pádem vyklouzli katovi z pod sekyry?Zatím co jen pro schvalování,či myšlenku za atentát na Reichsfuhrera byla gilotina pro české lidi.A proč,když se stal presidentem,hnal se do Němec,s nahrbeným hřbetem omlouvat se sudetenlandsmaschaftu?Co jej k tomu
jen nutilo?...Otázky a samé otázky,které zajímají jen mne?Mnoho nevyjasněných činů tohoto,rádoby dramatika,možná se ještě dozvíme.
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(xxx, 23.12.2011 20:39:10)
Odpovědět
Ubezpečuji,že se mnou nic nekroutí,přesto tvrdím - nikdo v mém životě mě nepodvedl víc než Havel.
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(Rimid, 23.12.2011 21:33:02)
Odpovědět
Nedivte se pražákům,pořád chodí do divadel,kterých je v Praze přes 300,tak si chtěli znovu zahrát,zopakovat svou absurdní roli z r.89.Všimněte si,když jsou demontrace,tak přivezou blbečky z ostravska,když jsou však vánoční trhy nebo pohřeb,tak vyleze půlka Prahy,hold mají se nejlépe z celé republiky,stát ve státě,musí se pořád bavit.
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(Karlík, 23.12.2011 21:48:43)
Odpovědět
Opona spadla, komédie skončila.
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(Karlík, 23.12.2011 21:55:44)
Odpovědět
Opona spadla, komédie skončila.
Re: Smrt Václava Havla. Nedůstojné křepčení davu ve stylu "kdo nepláče, není Čech" a hnůj všech hnojů
(Karlík, 23.12.2011 21:56:20)
Odpovědět
Opona spadla, komédie skončila.